CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Rozwiąż krótki quiz związany z Newcastle United i spotkaniami Czerwonych Diabłów z tym klubem. ROZWIĄŻ QUIZ

+ +3 - Ferguson wyda pieniądze z transferu Ronaldo?

cham @02.01.2010, 18:30 | Przeczytano 7363 razy

Ferguson wyda pieniądze z transferu Ronaldo?
W lecie ubiegłego roku Old Trafford opuścił Cristiano Ronaldo, który przeszedł do Realu Madryt za rekordową sumę 80 milionów funtów. Do tej pory Sir Alex Ferguson wydał niewielką część z tych pieniędzy. Zdaniem eksperta biznesu sportowego Simona Chadwicka Szkot wkrótce zacznie poważnie wydawać zarobioną gotówkę.

"To, że Ferguson nie wydał pieniędzy ze sprzedaży Ronaldo, jest naprawdę interesujące - powiedział Chadwick Agencji Prasowej Sport.

"W lecie zachował się sprytnie. Sprzedał zawodnika za 80 milionów, a sam wydał nieco ponad 12. Wie, że jego zespół jest teraz słabszy i będzie musiał w końcu wydać te pieniądze."

"Ferguson powiedział, że nie potrzebuje transferów, ale tak naprawdę czekał na to aż ceny piłkarzy spadną. Po transferze Ronaldo wymagania wszystkich klubów były bardzo wygórowane, jednak teraz wszystko wraca do normy. Sir Alex na pewno to wykorzysta" - twierdzi Chadwick.

"Rynek jest teraz spokojniejszy niż ostatnio, a Ferguson zapewne ma kogoś na oku. Manchester United walczy o wygranie Premiership i przejście do kolejnej rundy Ligi Mistrzów. Transfery na pewno im się przydadzą" - zakończył.

Źródło: TribalFootball.com

Tagi: Cristiano Ronaldo, Manchester United, Pieniądze, Real Madryt, Sir Alex Ferguson, Transfery

Komentarze (77) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 596

Napisz PW
dodano: 04.01.2010, 16:54, #77 Zwiń/Pokaż komentarz pazurek5991
Kondi150 ---> lol?? ty sie chyba z choinki urwałeś jeżeli w 4-4-2 sie nie gra ofensywnym pomocnikiem too naprawde sie znasz na piłce to zależy od taktyki a nie ustawienia na boisku można grać ofensywnym i defensywnym pomocnikeim w śodku!!!
Postów: 10

Napisz PW
dodano: 04.01.2010, 15:21, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Kondi150
nie gram w FM miałeś rację Benzema grzeje teraz ławę ale wcześniej pisałeś że twoim zdaniem vdv gra na środkowej pomocy a on gra na środkowej pomocy ale ofensywnej a ManU gra 4-4-2 bez pomocników ofensywnych
Postów: 596

Napisz PW
dodano: 04.01.2010, 00:26, #75 Zwiń/Pokaż komentarz pazurek5991
Kondi150 ---> taa jasne Lass to defensywny pomocnik a vdv gra na tej samej pozycji co kaka i weź sie lepiej nie wypowiadaj jak nie wiesz a benzema grzeje ławe i wchodzi koło 60 min zawsze... Idz pograj w FM-a tak jak juz tam niżej ktoś pisał bo jesteś żałosny!!!
Postów: 10

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 20:52, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Kondi150
pazurek5991-Benzema wcale nie grzeje ławy a jeżeli Van Der Vaart jest taki dobry to dlaczego nie gra w pierwszym składzie gra za niego często Lass wiem że Real sciąga same gwiazdy, a nawet gdyby przyszedł do ManU to nie widzę go jako gwiazdę w United bo ma mało szans gry w Realu stanowczo ja wolę Silvę
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 16:52, #73 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil0
Wcześniej juz pisałem ze SAF nie musi mowić prawdy tak calkowice, ten arykuł tylko to potwierdza. Po co wywyoływać taką burzę medialną. On wie co robić trzeba ma zaufać nawet jeśli wszystkiego nie mówi, to robi to tylko w intresie naszego klubu.
pazurek5991 ---> spoko, szanuje twoje zdanie :D
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 16:48, #72 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil0
MOIM zdaniem zbytnio sie zjaraliście Youngiem, Gourcuffem, Agbonlahorem, Carewem, Defoem (benzemy to nikt raczej nielubli stąd, ja też nie, niech spie*dala). Oni mają wszyscy(oprócz benzemy) dobrą sytuację w swoich zespołach i ich zdecydowanie niełatwo bedzie wyciągnąć... Natomiast valencia wstępnie wyraziła zgodę na transfer davida silvy(nie wiem jak z Villą) i ja raczej jestem za tym duetem ;p
Postów: 596

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 16:41, #71 Zwiń/Pokaż komentarz pazurek5991
red_devil0 ---> nie no spoko ja tylko powiedziałem swoje zdanie każdy moze myśleć inaczej... I tak bym nie liczył na żadne transfery SAF juz powiedział że nie bedzie transferów...
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 16:37, #70 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil0
pazurek5991 ---> We Francji z reguly jest słaba obrona, tam jest duzo tych czarnuszków, którzy tak na prawde walą tylko środkiem do przodu, bez ładu i składu, zero gry skrzydłami... Ta liga gra taki radosny futbol, ale ja go nie lubię. Tam sie Cogurcuff sprawdza, ale myśle że u nas mógłby się okazać niewypałem. Nie musi tak być ale ja bym nie ryzykował... W milanie jak pamiętasz zapewne się nie sprawdził...
Postów: 93

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 16:28, #69 Zwiń/Pokaż komentarz RioRado
Stewie Griffin -
Najlepiej jak z Manchesteru zrobi się druga Chelsea i będziesz zadowolony tak ?! Nie trzeba wydawać grubych milionów żeby mieć w składzie na prawdę dobrego piłkarza... na ten przykład popatrz na Berbatowa - kosztował kupę szmalu a czy spełnił oczekiwania ? Raczej nie. Teraz bracia da Silva oraz Obertan - zostali ściągnięci za strasznie małe pieniądze (można powiedzieć, że wnet za darmo) a już można rzec iż będą ostoją składu w przyszłości.
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 15:43, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
Riorado - a powiedz że cie nie denerwuje to co Alex robi w okienku transferowym. Oglądasz mecz? Widzisz co sie dzieje. i będe kibicem united jeszcze przez długie lata i nie wątpie że nikt nie będzie tak dobry jak alex ale przynajmniej nie będą tak skąpi.
Postów: 596

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 15:29, #67 Zwiń/Pokaż komentarz pazurek5991
Kondi150 ---> Weź sie ogarnij koleś ty chyba masz przestarzałe informacje... Teraz pod nieobecność kaki vdw gra pierwsze skrzypce w realu a benzema dalej grzeje ławe!!!
RedDiabełek ---> zgadzam sie z tobą !!!
Postów: 93

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 15:13, #66 Zwiń/Pokaż komentarz RioRado
Stewie Griffin -
Skoro tak uwielbiasz Ville i Silve to zaloguj się na stronie Valencii i wara od sir Alexa bo to najlepszy trener... pewnie i tak kiedy czas Fergusona się skończy zaczniesz kibicować innemu klubowi bo to już nie będzie ten sam zespół i pewnie minie trochę czasu aż Diabły zobaczą ojca w nowym trenerze.
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 13:46, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
Ahhh te okno transferowe. Jak zwykle wielkie kluby będą się bić o gwiazdy a my ściągniemy jakiegoś młokosa. Wkurza mnie polityka transferowa United. No już słuchać nie mogę że nikogo nie potrzebujemy. Mam nadzieje że po Fergusonie przyjdzie jakiś trener który nie żałuje pieniędzy.

Mi się marzy duet Villa i Silva z Valencii, ale znając życie g[...]no z tego będzie. Po co on ściągał Owena. Tylko numer Villi zajmuje bo pożytek z niego żaden. Ja 80 milionów i jeszcze się s[...]ć.
Postów: 80

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 13:31, #64 Zwiń/Pokaż komentarz uzio20i
Parę transferów przydało by się a szczególnie ----jakiś nowy napastnik------------
Postów: 14

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 12:33, #63 Zwiń/Pokaż komentarz wazzaroo
ja bym chciał zeby saf sprowadził ville i silve i by nie było widac braku crisa
Postów: 42

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 12:07, #62 Zwiń/Pokaż komentarz KoRaz
Naprawde nie rozumiem ludzi , ktorzy kupili by 5 i wiecej graczy , moze to fajne , ekscytujace , ze przeprowadzamy transfery , mamy te 80 mln Ł , ale tez ogromne dlugi i nie przesadzajmy z takimi transferami , tak jak wspomnialem wczesniej , wystarczy jeden solidny zawodnik , ktos w podobie do Ronaldo , ktory pociagnal by gre zepsolu. A jesli ktos ma wyleciec to Tosic i/lub Nani.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 11:38, #61 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
kondi15---> widze se w footbal managera pocinasz 24 na dobe... Benzema sie w realu spisal HAHAHAHAHA !!!!!!!!!!! w zbieraniu grzybow chyba..Moim zdaniem najlepszy bylby transfer Di marii reszta mzoe pozostac
Postów: 1

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 11:04, #60 Zwiń/Pokaż komentarz tomek188
Myślę że z bramkarzem to można by poczekać, chociaż ja najchętniej widziałbym u nas Akinfiejewa. A poza tym to jak większość chciałbym skrzydłowego i tu mam 4 typy: Silva, ale słyszałem że interesuje się nim barcelona i jak będzie trzeba to oni wyłożą więcej kasy niż my no i to jednak liga hiszpańska, więc pewnie sam piłkarz wybrałby barce a szkoda;
Di Maria- osobiście wydaje mi się że własnie na tego piłkarza mamy największe szanse. Wyłożyć kolo 20 mln dać im Naniego i byłoby dobrze. No i on powiedział żę jego ukochanym klubem jest MU co bardzo cieszy;
A. Young- angol ograny na wyspach, bardzo solidny gracz, wcale bym się nie pogniewał jakby przyszedł do nas tylko nie mam pojęcia ile AV by chciała za niego i czy w ogóle;
Ozil- ten piłkarz to też wielki talent, za pare lat to może być jeden z czołowych skrzydłowych na świecie, i napewno byłby tańszy od pozostałej trójki

Tylko czy jest sens kupować kogoś na lewe skrzydło jak mamy Obertana, który jest obiecującym piłkarzem. I ja bym dał więcej szans Tosiciowi, bo właściwie on ich nie miał a zobaczycie że jak odejdzie i będzie grał to wyrośnie z niego niezły kozak.

Jeśli chodzi o atak to mam mieszane uczucia. Z jedenj strony mamy Rooneya, Berbatova, Owena i kilku zdolnych młodych głownie Welbeck i Macheda. Tego drugiego bym wypożyczył gdzieś gdzie by grał jak najwięcej spotkań. Zostaje Diouf do którego wcale nie mam przekonania(myślę że to będzie drugi Manucho ale obym się mylił). Tak naprawdę to przydałby się napastnik z którym Rooney mógłby pograć i ja bym tu widział Ville albo Agbonlahora, ale wątpię że ktoś z nich przyjdzie.
Pozdro dla prawdziwych fanów United.
zobacz więcej
Postów: 579

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 10:27, #59 Zwiń/Pokaż komentarz SongokuLSSJ
Też tak mi się wydaję, że Ferguson tylko czekał na to, aż te ceny spadną. Lecz jeśli rzeczywiście chce kogoś kupić, to niech lepiej szybko kupuje, bo zaraz Real znowu kogoś kupi, a co za tym idzie saldo wydawania pieniędzy na średnich piłkarzy wzrośnie dwukrotnie.. Ktoś do pomocy, albo nikt w ostateczności teraz..

Moja osobista prośba, jakby ktoś dał radę oczywiście, zrobić takie coś jak codzienne podsumowanie transferów w Anglii chociaż, w danym dniu ;) W końcu mamy okienko otwarte już od 3 dni.. Oczywiście nic na siłę ;]
Postów: 10

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 10:24, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Kondi150
rafałek 4:Benzemy nie puszczą do ManU, bo niedawno go kupili i się sprawdza w realu, forlan to zły pomysł bo z ponad 30 strzałów w LM nie trafił ani jednej bramki,a van Der Vaart nie jest ŚP i grzeje ławę w realu. Ja bym postawił na taki skład:
BR:Lloris/Akinfiejev
Boczni Obrońcy/Rafael/Fabio/Evra/O'Shea
Środkowi obrońcy:Ferdinand/w razie sprzedania Vidicia do Realu (o tym się słyszało) Brown
Skrzydłowi:Valencia/sprzedać Naniego-kupić któregoś skrzydłowego z klubu Valencia np.Silva,Mata chociaż bardziej ten pierwszy orz można też Younga/sprzedać Tosicia-kupić Gurcuffa(jeśli starczy kasy)
Środkowa Pomoc:Scholes/Carrick/Fletcher/Anderson (chociaż nie za bardzo on jest dobry)
NAPAD:OCZYWIŚCIE ROONEY/Berba lub ktoś z dwójki Defoe/Carew-gwiazdy swych aktualnych zespołów
Podstawowy skład Formacja 4-4-2
BR:Lloris
PO:Rafael
PŚO:Ferdinand
LŚO:Vidić/Brown
LO:Evra
PS:Valencia
PŚP:Scholes/Fletcher
LŚP:Carrick
LS:Silva/Mata/Young/Guurcuff-ktoś z tej czwórki
PN:Berba/Carew/Defoe
LN:ROONEY

Postów: 270

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 08:13, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Pawlo.ManUtd
Kiedy Kuszczak zaczął grać, wykorzystywał KAŻDĄ okazję i nas nie zawiódł, to teraz w nagrodę mamy kupić kolejnego bramkarza?Trochę zastanowienia...

Zgadzam się co do obudzony_ze_snu nie trzeba nam żadnego Chanakha, nie potrzebny nam żaden napastnik.Trzeba bardziej do pomocy, co by to wszystko ciągnął...Może Owen Hergraves jest na to lekarstwem?
Postów: 1421

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 06:55, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992
Jak bedzie turbodynomen to mamy 50% lepszej gry niz inne kluby :)
Postów: 7

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 03:06, #55 Zwiń/Pokaż komentarz obudzony_ze_snu
CcC dzieciaku idz spac lepiej a nie wypisujesz takie pi[...]oly na stronie mojego ukochanego klubu? co ty wogole wiesz o pilce? ogolnie nie komentuje, ledwo sie zalogowalem bo nie pamietalem nawet mojego loginu i hasla na tej stronie ale k[...]a jak czytam takie pi[...]oly to mnie c[...]j strzela!! van der vart? hahahah chamakh? hahaha ile ty masz lat? jezeli dla ciebei taki chamakh jest lepszy od berby to ty zacznij ogladac moze lpeiej siatkowke czy cos... nam trezba jedynie konkretnego skrzydlowego, ewentualnie rozgrywajacego!!!!!! Rooney i Berba sa swietni, jezeli ktos tego nie widzi to jest slepy i glupi, Dawid Silva albo Di Maria tylko oni sa nam potrzebni wiecej nie potrzebujemy wzmocnien na zadna pozycje!! i mam nadzieje ze SAF pogoni w p[...]du tego pseudo nieudacznika naniego!! no i tosicia moglby tez bo nie jest wogole przydatny dla zespolu a kosztowal sporo, Obertan to jezdziec bez glowy troche, karieruy takiej jak Ronaldo dzici to nie zrobi napewno... tylko konretny skrzydlowy!! a i ps Macheda to jest nasza przyszlosc zobaczycie kiedys.. elo
Postów: 321

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 02:24, #54 Zwiń/Pokaż komentarz CcC
Hmm.. ja tez jestem mysli, ze aby dokonac zakupów, trzeba sie kogos pozbyc. Bo po co nasz klub ma utrzymywac graczy, ktorych w sumie na boisku wcale nie ma? Do odejscia typowani byliby chyba: Foster, Nani, Tosic, Gibbson, macheda, oraz ja osobiscie sprzedalbym Andersona.
Nie jestem tez zdania, ze potrzeba nam skrzydlowych. valencia i Oberta sie rozkreca jeszcze bardziej i bedzie git. Mysle ze z Obertana moze wyrosnac gracz na miare Ronaldo..Ma bardzo podobny styl gry. valencia tez jest dobry i co najwazniejsze - strzela. Wzmocnien natomiast poszukalbym w srodku pomocy/Ataku/bramce.

Tutaj proponowal bym:

Bramka - Akinfiejev lub Julio Cesar (lecz watpie by Mourinho go puścił).

Srodek pomocy - Van der vaart (ostatnio blyszczy w realu) oraz bylby to wg mnie bardzo trafiony transfer. rafael ma bardzo ofensywny styl gry co pasowalo by do naszego zespolu.

Atak - Chamakh(mlody,zdolny, bomba),Henry (ktory powinien wrocic do Arsenalu),Villa (chyba raczej real ;p),Torres(on chyba chce grac w LM? :p). Moze troche bujam w oblokach ale mysle ze wszystkich daloby rade sciagnac.

11.

Akinfiejev

rafael - rio - vidic - evra
Valencia - carrick - van der vaart - obertan
rooney - chamakh.

mysle ze zamkneli bysmy sie w 40mln...
zobacz więcej
Postów: 2298

Napisz PW
dodano: 03.01.2010, 01:44, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Qba89
Żeby były transfery najpierw trzeba się pozbyć kilku grajków, którzy torują drogę do transferów. Kadra nie może się składać z 50 zawodników...Przede wszystkim podziękować Tosiciowi, Serb, który miał być rewelacją stał się totalnym niewypałem... Serba nie ma i jest jedno miejsce dla skrzydłowego.
Kolejnym do wywalenia powinien być Darron Gibson. Chłopak rozegrał ostatnio kilka spotkań i utwierdził mnie w przekonaniu, że poza ciężką stopą niewiele ma do zaoferowania, pyk, i jest miejsce dla środkowego z prawdziwego zdarzenia, przeciętnych rozgrywających mamy aż nadto...
Trzeci w kolejce jest Nani. Chyba nikogo o zdrowych zmysłach nie trzeba przekonywać, że jest w czołówce niewypałów transferowych Sir Aleksa...Dostał już masę szans, wykorzystał nieliczne...
Następnym "ogromnym talentem" do odstrzału jest Macheda... Dla mnie (i pewnie nie tylko) jest dopiero 6 napastnikiem w United, poza jednym strzałem w meczu z AV, do tej pory pokazał tyle co nic...Zdecydowanie wolę w szerokiej kadrze Kinga niż młodego Włocha.
Oczywiście nie wierzę, że Fergusona stać na pozbycie się całej czwórki naraz a szkoda, klub tylko by na tym zyskał.I teraz, są wolne miejsca = mogą być transfery.

A tych na dobrą sprawę potrzeba nam 3, max4. Przede wszystkim bramkarz. Myślę, że to prawie na pewno ostatni sezon van der Sara, a Kuszczak co by nie wyprawiał to i tak nie będzie pierwszym bramkarzem. Moje propozycje: Lloris albo Akinfiejev. Innej, równie dobrej opcji nie widzę...
O obronę mimo kontuzji jestem spokojny, na każdą pozycję mamy przynajmniej dwóch piłkarzy, dobrych piłkarzy...
Zakładając, że pozbyliśmy się Serba i Portugalczyka jest wreszcie miejsce dla skrzydłowych. Angel di Maria, Ashley Young, Aaron Lennon, Eden Hazard. O dwójkę z tej czwórki można by się pokusić. Trzeba liczyć się z tym , że Giggs nas niedługo opuści, dlatego mowa o dwóch skrzydłowych. Najchętniej widziałbym w United duet Lennon - Hazard, mieszankę doświadczenia i młodości ale, niestety Lennon jest tylko i wyłącznie prawym skrzydłowym, nasz Antek również - pogodzić tych dwóch spraw niestety nie można...Można też upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i ściągnąć Davida Silve, którego chciałby chyba każdy. Uniwersalny skrzydłowy, który może też być uniwersalnym środkowym i właśnie kogoś takiego nam potrzeba.
Jeżeli SAF chciałby rozważyć transfer środkowego pomocnika to najlepszym wyjściem jest genialny Gourcuff, ale to chyba sfera marzeń, niestety...
Cała czwórka (nie licząc Silvy) powinna się zmieścić w nieco ponad 90 mln euro (czyli tyle ile kosztował Ronaldo), a skład mielibyśmy obsadzony na lata...
Oczywiście nie wierzę w te transfery, przynajmniej niektóre, ale pomarzyć zawsze można...
zobacz więcej
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 23:58, #52 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
nie marze nawet o tym, by SAF wydał wszystkie pieniądze z transferu Ronaldo, Silva bądź Young na lewe skrzydło plus napastnik (Agbonlahor, Suarez) bądź rozgrywający i będzie ekstra :] lewe skrzydło kuleje i tam właśnie potrzebujemy wzmocnień...napastnik czy playmaker może być w lecie jednak lewoskrzydłowy najlepiej w tym miesiącu...
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 23:58, #51 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Jeżeli chodzi o bramkarzy, to myślę, iż nie potrzebujemy ich. Pod nieobecność Edwina van der Sara Kuszczak sprawuje się świetnie, Foster też jest dobrym bramkarzem, ale przydałoby się, aby nabył on doświadczenia na boiskach włoskich, hiszpańskich bądź portugalskich, więc stwierdzam iż najlepiej byłoby go wypożyczyć, aby mógł grać w pierwszym składzie. Obrońcy... po mału wszystko wraca do normy więc nie potrzebujemy ich. Pomoc... prawa strona dobrze obsadzona Valencia, Obertan, Park. Środek pola też mamy niczego sobie Fletcher, Carrick, Scholes, Anderson, Gibson. A na lewej flance mamy do dyspozycji 3 piłkarzy Ryana Giggsa, Naniego i Tosicia. A jeśli chodzi o atak to przydałby się ktoś do współpracy z Rooneyem, mógłby być to David Villa, albo Luis Fabiano.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 23:03, #50 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
No tylko się zgodzić z tym co napisał ten pan. Wręcz trafił w moje odczucia w 100%. Też tak uważam i przyznaję mu rację.
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 23:03, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Fiedziu24
*wszyscy
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 23:03, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Fiedziu24
yscy chcemy Silve, ok. Ale coś mi mówi że szczerze się zawiedziemy i SAF do końca następnego tygodnia powinien ogłosic oficjalnie że nikogo nie kupi.. :? wy nie wiecie jak Fergie nad tym myśli, już myślał dawno temu czy ulepszac drużyne czy zaufac młodym, zawsze lubiał wpuszczac do gry młodych piłkarzy ale nie zawsze to pomagało drużynie. Lewa strona musi byc zmieniona na świeżosc ! SAF nie będzie chciał wydawac dużo kasy, o ile wogóle jakąs wyda. Taką polityke transferową ustalił, i po tylu latach pracy jej nie zmieni. A jeżeli da słowo tak jak w tamtym okienku że nikogo juz nie kupi to tak sie stanie. Miejmy nadzieje że nic takiego nie usłyszymy pod względem lewej strony w naszym składzie ( nie mówiąc o Evrze ). Musimy czekac dośc długo żeby Fergie cos powiedział.... =)
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 22:53, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Furora_Red Devils
Ja bym chciał Agbonlahora i Younga na atak i pomoc a na lewą obrone(zastepca Evry) Bale'a z Tottenhamu a na środek z Evansem Teylor ze Srok lub Weather z Boro

jak dla mnie ok sami angole ograni
pozdro dla wszystkich fanów MUFC
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 22:34, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Joaquin
Na pewno zimowe okienko jest mniej spektakularne i emocjonujące od tego letniego, co nie oznacza, że nie brakuje w nim wielu ciekawych transferów i spekulacji. Myślę, że przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt, że kluby nie chcą sprzedawać swych zazwyczaj najlepszych piłkarzy w połowie sezonu, gdyż latem cena piłkarza może wzrosnąć, gdy pokaże się z dobrej strony. W tym roku są jeszcze mistrzostwa świata i wydaje mi się, że większość, tych lepszych piłkarzy zmieni barwy klubowe właśnie po turnieju w RPA.

Szkoda, że Ferguson latem kupił tylko jednego piłkarza, który jest naszym podstawowym zawodnikiem - Valencia. Owen nie zawsze pokazuje się z dobrej strony, a w 3 ostatnich meczach zagrał... 8 minut. Tak to do RPA nie pojedzie... Obertan to dopiero przyszłość United.

Tych piłkarzy chętnie ujrzałbym w United:

Bramkarze:
Igor Akinfiejew - młody, bardzo dobry bramkarz. Nie wiadomo co z Edwinem, nie wiadomo jak potoczy się kariera Tomka i Fostera na Old Trafford. Tego drugiego to lepiej sprzedać, póki ma na razie jakąś wartość. Jeśli przyszedłby do nas Igor to Tomek mógłby być jego solidnym zmiennikiem. Ale czemu nie mógłby też wygrać rywalizacji z Rosjaninem ?...

Neuer, Lloris, Frey - jeśli nie wypaliło by z Akinfiejewem to możemy powalczyć o któregoś z tych bramkarzy. Najchętniej w barwach United ujrzałbym Llorisa.

Według mnie obronę mamy solidną: prawa obrona - Rafael, Brown, O'Shea, Neville ; stoperzy - Evans, Ferdinand, Vidić ; lewa obrona - Fabio, Evra. Jest jeszcze De Laet. To, że w tym samym momencie został tylko Evra to czysty i po[***] pech. To już się więcej powtórzyć nie powinno, więc nowy obrońca byłby tylko zbędny...

Pomoc... No właśnie! Wiadomo prawe skrzydło to Antek. W środku też mamy wielu graczy - Fletcher, Carrick, Anderson, Hargreaves i pukający do pierwszego składu Gibson. Do tego weterani, czyli Giggs i Scholes. Niestety, nie mamy lewego skrzydła. Park - no comment, Obertan to przyszłość, Naniego już praktycznie straciliśmy.
W tej chwili widzę 3 piłkarzy, których chciałbym ujrzeć na tej pozycji ( w kolejności ):

David Silva - młody, utalentowany Hiszpan. Jest uniwersalnym zawodnikiem, dlatego zawsze może kogoś zastąpić. Do tego gra w Valencii, która jak wiemy tonie w długach, więc może być zmuszona do sprzedania Davida.

Ashley Young - równie utalentowany, chociaż wg mnie troszeczkę gorszy od Silvy. Jednak przemawia za nim to, że jest już ograny w Anglii.

Franck Ribery - świetny piłkarz, ale ta cena...

Atak - Rooney jest naszym podstawowym zawodnikiem i to wiadome. Berbatov ostatnio zaczął strzelać, ale z jego 6 bramek chyba zadowolonym być niezbyt można, na dodatek jak dla mnie zbyt często siedzi na ławie. Owen ostatnio nie otrzymuje w ogóle szans.
W trykocie United chętnie ujrzałbym któregoś z 2, znakomitych napastników - Villa lub Aguero. Ten pierwszy jest jak dla mnie trochę lepszy od Aguero, jednak ten drugi jest młodszy. No cóż, zobaczymy...

Liczę na to, że Ferguson będzie aktywny na zbliżającym się okienku transferowym i kupi naprawdę świetnego piłkarza.
zobacz więcej
Postów: 5006

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 22:34, #45 Zwiń/Pokaż komentarz czerwonediably
Fergie jak to Fergie nie kupuje w zimie raz na kilka lat kogos kupi w zimie ale to zadko kiedy
Postów: 123

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 22:14, #44 Zwiń/Pokaż komentarz kulii97
Wreszcie mam nadzieję że to nie plotka
Postów: 35

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 22:01, #43 Zwiń/Pokaż komentarz JaSko
Karmel ,dokładnie. Jak SAF kogoś kupi, fajnie. Ale nic na siłe ,trzeba dać szansę tym którzy mogą się rozwinąć , jeszcze nas oczarować... Mowa tu o Nanim ,Tosicu , Welbecku i Machedzie przede wszystkim.
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 21:39, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Na siłe nie ma co wydawać pieniędzy :) Jeśli Ferguson będzie uważał, że potrzena kogoś kupić to tak zrobi, ale na razie chyba nam nikogo nie potrzeba, choć jak bym chciał jakiś fajny transfer :)
Postów: 596

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 21:38, #41 Zwiń/Pokaż komentarz pazurek5991
red_devil0 ---> nie chodzi o to że lubie francuzów ale o to że liga we francji mimo wszystko jest mocna a napewno łatwiej z tamtąd wyciągnąć piłkarzy niż z hiszpani czy włoch... czy twoim zdaniem np. Yoann Gourcuff jest za słaby na united?? bo moim zdaniem byłby idealny dla nas :)

julka7 ---> piękna wypowiedz aż miło się czyta i zgadzam sie z tobą w 90% ponieważ nie do końca przekonuje mnie Ashley Young, ale może to ty masz racje :)
Postów: 3506

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 21:26, #40 Zwiń/Pokaż komentarz julka7
Chciałabym bardzo... Potrzebny nam jest ktoś kto będzie potrafił jednym podaniem, strzałem czy poprostu jedna akcją przesądzić o wyniku spotkania. Ktos kto poprowadzi naszą druzyne do zwyciestw. Mamy widoczny brak na srodku pomocy. O ile defensywnych pomocnikow mamy wielu, tak ofensywnych nie mamy tak na prawde wcale. Fletcher, Carrick, Hargreaves to typowi defensywni pomocnicy. Scholes? Juz nie te lata. Oj jak przydałby nam sie taki Scholes z przed kilku lat. A Anderson...? Pol defensywny, pol ofensywny. Ja osobiscie wiazalam z nim duze nadzieje, tzn. myslalam, że w tym sezonie to bedzie glownym kreatorem akcji United, że na prawde stanie sie gwiazda. Jednak jak na razie grzeje lawe, bo Ferguson stawia na pare Fletcher - Carrick. Moze gdyby dano wiecej szans Andy'emu to zaczalby grac na solidnym, wysokim poziomie. Ja i tak wole zdecydowanie pare Fletcher - Anderson, niz Szkot - Carrick.
I właśnie taki Yoann Gourcuff przydalby nam sie bardzo. Nie musze nic o nim pisac, bo chyba kazdy choc raz widzial Francuza w akcji.

Nastepnie - lewe skrzydlo. Ryan Giggs nie radzi sobie zle, ale to juz niestety nie te lata co za tym idzie - nie ta szybkosc, zwinnosc. Tutaj mocno stoje za kupnem Ashleya Younga. Solidny pilkarz, ktory juz od 2 sezonow gra na wysokim poziomie i jest jednym z najlepszych skrzydlowych w Anglii. Niektorzy mowia, że on juz sie nie rozwija. Nie zgodze sie z tym, a transfer do klubu grajacego regularnie w LM, walczacego o najwyzsze trofea sprawilby, ze Anglik moglby sie znakomicie jeszcze rozwinac i stac jednym z najlepszych pilkarzy na swiecie.

Kolejna pozycja to bramkarz. Nie wiadomo co bedzie z naszym "numero uno" - Edwinem. Kuszczak czy Foster nie przekonuja mnie do konca, aczkolwiek Polak a Foster to "niebo a ziemia". Tutaj proponowalabym zakup Igora Akinfiejewa. Mlody i bardzo zdolny. Od kilku sezonow jest glowna postacia w CSKA.

Wierze, ze Ferguson sie skusi na jakis transfer. Prosze...
zobacz więcej
Postów: 481

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 21:25, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Lord Szakal
Ci co wymieniają piłkarzy jak Diego Forlan czy Maxi Rodriguez nie mają szans na przyjście na Old Trafford...
United nie potrzebują transferów, kolejni piłkarze to zbędni. A jeżeli mielibyśmy już kupować to poszczególni gracze są za astronomiczne kwoty jak Sergio Aguero czy David Villa.
Postów: 596

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 21:24, #38 Zwiń/Pokaż komentarz pazurek5991
JaSko ---> też bym chciał Gourcuffa on jest [***]isty...
Postów: 596

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 21:21, #37 Zwiń/Pokaż komentarz pazurek5991
Ja tylko napisałem swoje zdanie a i tak sie nie łudzcie bo Fergie nikogo nie kupi...
Postów: 35

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 21:20, #36 Zwiń/Pokaż komentarz JaSko
Tak poważnie to nie potrzebujemy na siłę żadnych transferów. Obrona niedługo wraca , są młodzi,zdolni jak bracia da Silva. W ataku Roo , Berba i Owen który myślę jeszcze powalczy i się rozkręci , Macheda, Welbeck, trzeba dawać im się ogrywać, pozwolić im się rozwijać. Jeśli SAF kupi np. Ville to w takim razie ktoś z dwójki Macheda/Welbeck na wypożyczenie i myślę ,że bliżej tego jest jak już Macheda , dlatego że słyszeliśmy o ewentualnym wypożyczeniu do Saragossy, ale i tak szczerze wątpie w transfer Villy , jeśli już to do Realu za jakąś potężną sumę , której na pewno my nie wydamy (nie przekonuje mnie fakt, że po transferze Ronaldo mamy dużo kasy) , poza tym to nie miałoby sensu przy takiej filozofii klubu jaką mamy. Na skrzydłach Nani - trzeba dać mu jeszcze raz szansę i pozwolić mu się wykazać ,a nie odrazu sprzedawać ,to samo z Tosiciem , a jak już kupią Silve w co wątpię niestety,bo to bardzo dobry , ograny , szybki (bla bla bla i można by tak długo...) zawodnik , jest jeszcze na prawej stronie Valencia , który na razie gra conajmniej dobrze , wielki talent Obertan , Park który jak wejdzie z ławki to zawszę powalczy i coś tam nam da , nie mówiąc już o Giggsie , który na pewno jeszcze swoje dołoży swoim doświadczeniem , także jest okey
nie ma co wydziwiać, jeśli już to życzyłbym sobie kogoś na środek pomocy, kogoś kreatywnego może Gourcuffa , albo Ben Arfe. Na bramce mamy Kuszczaka (jak na razie świetna forma) ,Fostera i poczekajmy jak się skończy sprawa z żoną VDS,jeśli faktycznie skończy karierę to można po kogoś sięgnąć jak np. Hugo Lloris. Mamy cały miesiąc z tego co pamiętam także zobaczymy.
zobacz więcej
Postów: 185

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 21:09, #35 Zwiń/Pokaż komentarz KenwyneJones
jak dla mnie na skrzydła Maxi Rodriguez(mimo że to bardziej prawy) z Atletico lub Ashley Young, do obrony wypożyczyć Ezeqiela Garaya z Realu, ofensywny środkowy pomocnik to Gourcuff, Joao Mutinho lub Ibrahim Afellay, a na bramke Igor Akinfeev, Steve Mandanda lub Carlos Kameni.Ale to pozycje które jakoś mamy obsadzone i sobie poradzimy bardziej martwi mnie brak klasowego prawego obrońcy jak np.Maicon, Sergio Ramos, Dani Alves czy Philip Lahm, ten ostatni byłby najlepszy do MU i chyba najłatwiej było by go sprowadzić.
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 20:56, #34 Zwiń/Pokaż komentarz VeGeTaLW
Powiem tyle - "Diego Forlan" -.To gwiazda ktora nam potrzeba.Za czasow gdy reprezentowal barwy United,wymiatalimsy i nie popelnial zadnych bledow.Bez ukrycia to moj ulubiony zawodnik i chcialbym go widziec w koszulce Manchesteru.I wreszcie Roo mialby z kim grac.
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 20:44, #33 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil0
Zgadzam sie z KoRazem, Silva dobry jest na kilka pozycji.
poza tym Villa i basta, starczy zupełnie, chyba że jeszcze bramkarz zamiast kuszczaka, ale to niewiadomo
Pazurek5991 lubisz coś tych francuzów, ale oni na MU są jednak za słabi...
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 20:42, #32 Zwiń/Pokaż komentarz rafalek4
Chciałbym jakąś Gwiazdę.:P
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 20:41, #31 Zwiń/Pokaż komentarz rafalek4
pazurek5991--> Chaciało by się.:D
Postów: 207

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 20:39, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Carlito1878
pazurek5991 Jeśli Sir Alex kupi tych graczy co napisaleś to mu braknie dość trochę kasy ;D
Postów: 207

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 20:37, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Carlito1878
Pewnie zostawia na jakiegoś dobrego drogiego gracza kasę ;D Ale nie będzie jej wieczność trzymał kogoś kupi i kasy użyje ;D
Postów: 42

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 20:17, #28 Zwiń/Pokaż komentarz KoRaz
Wg. mnie , powinnismy kupic solidnego, wszechstronnego skrzydlowego.Na inne pozycje , pilkarzy mamy dobrych. Marzy mi sie Silva , Ben Atfy raczej nie , bo nam trzeba solidnego , i doswiadczonego zawodnika , Silva jest tez mlody , ale ograny na arenie międzynarodowej , i taki gracz jest nam potrzebny , Ben Arfa nie spelnia tych wymagan , a jesli nie Silva ,to Simao z Atletico badz Angel Di Maria , ktory gra nieziemsko.
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:47, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Seba7.17
Ooo nie wydaje mi się...
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:46, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Fiedziu24
Do kupna to Silva a na odstrzał pujdzie pewnie Tosic, Nani
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:46, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Seba7.17
Ooo nie wydaje mi się...
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:44, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Mi się wydaję że Ferguson nie wyda tych wszystkich pieniędzy w jednym okienku transferowym myślę że pozbędzie się tych pieniędzy dopiero po 2- 3 najbliższych okienkach transferowych.
Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:39, #23 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
i tak jeszcze miesiąc poczekamy tzn do końca okienka bo narazie MU złapało forme przynajniej w środowym meczu tak było
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:33, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Kord Lord
Pożyjemy, zobaczymy...
Postów: 447

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:27, #21 Zwiń/Pokaż komentarz HaIPeHaOPe
Nasz Fergie ma wydawać duże pieniądze? Nie uwierzę dopóki nie zobaczę.. :]
Postów: 596

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:25, #20 Zwiń/Pokaż komentarz pazurek5991
Chciałbym żeby ten Simon Chadwick miał racje i żeby naprawde SAF planował wzmocnienia, krórych moim skromnym zdaniem potrzebujemy na pozycjach:

Bramkarz: Hugo Lloris/Manuel Neuer/Igor Akinfiejew/René Adler

Środkowy Ofensywny Pomocnik: Yoann Gourcuff/David Silva

Lewy Skrzydłowy: David Silva/Juan Mata/(Yoann Gourcuff)

Napastnik:Marouane Chamakh/Sergio AgüeroAndré-Pierre Gignac/Luis Suárez
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:24, #19 Zwiń/Pokaż komentarz rafalek4
Cham---> aha ale się rozgadaliśmy o tą wiadomość no nie??
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:24, #18 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Transfer będzie i to pewnie taki który nas zaskoczy :P
mi sie wydaje że albo będzie jeden wielki czyli np silva jakieś 30 mln lub tez ferguson ma kogoś innego na oku np ben arfa 7 mln +... ;p Jak by nie było to zapowiada się ciekawie i nie pozostaje nic innego jak po prostu zaufać fergusonowi ;p
Ale najlepiej poczekać do jutra a poniedziałku czy ferguson się wypowie na ten temat. Jutro po meczu jakiś dziennikarz na pewno go o to zapyta ;P
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:22, #17 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Okienko transferowe zaczęło się wczoraj i potrwa do końca miesiąca.
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:18, #16 Zwiń/Pokaż komentarz rafalek4
swat666---> ja napisalem że chyba.!
Postów: 407

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:17, #15 Zwiń/Pokaż komentarz swat666
rafalek4 ----> ty sobie jaja robisz? moim zdaniem juz sie zaczeło!!!
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:12, #14 Zwiń/Pokaż komentarz rafalek4
Fiedziu24---> Chyba 1 Lutego.:P
Postów: 89

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:12, #13 Zwiń/Pokaż komentarz MU fan
wg. mnie para z Villa Park (A.Young oraz Agbonlahor) idealnie wkomponowałaby się do naszej ekipy!
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:09, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Fiedziu24
a kiedy będize ?
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:07, #11 Zwiń/Pokaż komentarz rafalek4
Fiedziu24---> Jeszcze nie.
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:07, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Fiedziu24
Pytanko : Okienko transferowe się już zaczęło ?
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:07, #9 Zwiń/Pokaż komentarz rafalek4
VeGaTaLW---> Ja żartowałem.!!
Postów: 446

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:07, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Manchester13
Obrońca jest nam nie potrzebny bo jak wrócą podstawowi obrońcy to wtedy ten jakiś nowy wylądowałby na ławce.
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:06, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Fiedziu24
Obrońców nie kupimy.. Przydałby sie bardzo ograny lewy pomocnik. Ale taki co gra na klasowym poziomie i strzla bramki. Co do napastnika to niewiem czy nam jest potrzebny. Mamy berbe i owena, niemówiąc o Waynie i oczywiście młodych Danyego i Machede. Więc dla mnie tylko boczny pomocnik i tyle. Typuje Silve, ale to już nie odemnie zależy....
Postów: 446

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:03, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Manchester13
Jak są pieniądze to lepiej kogoś kupić.
Ja bym chciała Ville bo to bardzo dobry piłkarz i Rooney miałby z kim grac i chcę Silve bo on może grac jako pomocnik i napastnik ;)
Postów: 878

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 19:01, #5 Zwiń/Pokaż komentarz adam3k
My musimy kupić jakiegoś obrońcę i pomocnika ... Turbodymomen nie musi !!
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 18:55, #4 Zwiń/Pokaż komentarz VeGeTaLW
Rafalek4:
Moze jeszcze Ronaldinho,Xaviego,Messiego i paru innych co? :) OMg co za ludzie.CHyba dopiero zaczynasz poznawac ceny footbolu co?^^
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 18:47, #3 Zwiń/Pokaż komentarz rafalek4
Cham---> Dobry pomysł :P
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 18:46, #2 Zwiń/Pokaż komentarz cham
A ja proponuje kupić Turbodymomena!
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 02.01.2010, 18:42, #1 Zwiń/Pokaż komentarz rafalek4
Kupmy Ville,Silve, Benzema.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.