CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Pamiętasz sezon 1998/1999, w którym to Manchester United nie miał sobie równych i zdobył słynną... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +3 - Javier Hernández piłkarzem Manchesteru United!

DiaboLLo @08.04.2010, 17:25 | Przeczytano 15416 razy

Javier Hernández piłkarzem Manchesteru United!
Manchester United informuje na swojej oficjalnej stronie internetowej, że kontrakt z klubem podpisał 21-letni napastnik meksykańskiego Chivas de Guadalajara - Javier Hernández bardziej znany jako Chicharito.

Warunkiem transferu Meksykanina jest jednak pozytywne rozpatrzenie pozwolenia o pracę w Wielkiej Brytanii. Kwota transferu nie została ujawniona. W tym tygodniu Javier pomyślnie przeszedł testy medyczne i dogadał się z klubem w sprawie warunków kontraktu.

Jeśli pozwolenie o prace zostanie pozytywnie rozpatrzone, to Javier Hernández zostanie piłkarzem Manchesteru United 1. lipca 2010 roku. Jednym z warunków transferu jest także rozegranie sparingu Czerwonych Diabłów z klubem Chivas na nowo otwartym pomieszczającym 45 tysięcy widzów Chivas Guadalajara Stadium.

"Cieszę się, że doszliśmy do porozumienia z Chivas w sprawie tego zdolnego młodziana, który jest bardzo ważnym elementem swojego klubu i krajowej reprezentacji. Na pewno będzie świetnym uzupełnieniem naszej drużyny i mam nadzieję, że latem powitamy pierwszego Meksykanina w historii na Old Trafford." - powiedział Sir Alex Ferguson.

"Podobnie cieszymy się z możliwości rozegrania meczu otwarcia na stadionie Chivas. Do tego spotkania dojdzie w lipcu."

Przy okazji zachęcamy do lektury! W naszym serwisie pojawił się pierwszy wywiad z Chicharito, a w nim także krótkie przedstawienie najważniejszych rzeczy, które powinieneś o nim wiedzieć!

Metryka: Javier Hernández "Chicharito"

Data urodzenia:
1 czerwca 1988
Klub: Chivas de Guadalajara
Debiut przeciw Necaxas, 9 września 2006
Występy w sezonie 2009/10: 28
Bramki w sezonie 2009/10: 21


Źródło: ManUtd.com

Tagi: Guadalajara, Javier Hernández, Sir Alex Ferguson, Transfery

Komentarze (111) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1274

Napisz PW
dodano: 11.04.2010, 20:35, #111 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz0718
No oby się okazał bramkostrzelnym napastnikiem. Liczę na duet Rooney Czikarito :)
dodano: 11.04.2010, 13:00, #110 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
na pierwszy rzut oka pasuje do ManU, ale nie zapominajcie, że liga angielska to nie ameryka..
dodano: 10.04.2010, 22:52, #109 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
debol_90

tez tak właśnie twierdzę jak pisałem w poprzednich komentarzach..
kupowanie przez SAF młodych zdolnych przynosiło do tej pory dużo korzyści i uważam że dalej będzie:)
dlatego chętnie zobaczę Meksykanina w ataku z Rooneyem lub jako pierwszego rezerwowego wówczas gdyby trafił do nas Benzema
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 10.04.2010, 21:43, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
No tak na filmiku wszystko ładnie i pięknie , ale ciekawe jak jest w rzeczywistości... Popatrzmy chociaż na to że tam panuje mniejszy poziom niż w angielskiej PL i jestem ciekawy czy tu się odnajdzie, oby tak...
Postów: 1533

Napisz PW
dodano: 10.04.2010, 10:50, #107 Zwiń/Pokaż komentarz bercik92
wie ktoś jakie on ma warunki fizyczne?
Postów: 1274

Napisz PW
dodano: 10.04.2010, 08:41, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz0718
Zobaczymy no co to bd. Skład i tak mamy mocny. Z nie wielkimi brakami.
dodano: 10.04.2010, 08:02, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Hubert. Dopoki taka polityka daje nam tytuly i sukcesy nie ma co sie przejmowac. B. mi sie podoba polityka transferowa MU- stawiajaca na mlode talenty. Mysle, ze tak dlugo jak trenerem bedzie SAF nie uslyszymy o "wielkim" transferze. Jezeli bedziemy w stanie zatrzymywac takich pilkarzy jak CR7 czy tevez w przyszlosci to nie ma sie o co martwic. Rozgrywajacy i napadzior wspomagajacy roo to jedyne transfery ktorych mozemy sie spodziewac.
dodano: 09.04.2010, 23:24, #104 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Cisse

sam dawniej nie bylem przekonany do Szkota i po prostu go nie lubiłem ale widzę co robi jakich ruchów dokonuje..
będziemy jak drugi Real, nakupujemy najlepszych piłkarzy, wydamy niesamowite pieniądze i będziemy mieli raczej zbiór gwiazdek a nie drużynę..
Ferguson powinien kupić także kogoś znanego ale je jestem pewien że z Hernandeza będziemy mieli wiele pożytku, więcej niż z przeciętnego Owena, czy nieskutecznego Berbatowa..
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 23:21, #103 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Krystian7Mosina --> Nie było takowej prezentacji, każde zdjęcie praktycznie podobne do tego z fotki z newsa :P
Postów: 5006

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 23:20, #102 Zwiń/Pokaż komentarz czerwonediably
Jak ktos oglądał wczorajszy mecz liverpoolu z benfica to widzieliscie transparent kibicow live "thanks you bayern" co za frajerzy a My kibice UNITED dziękujemy kogutom i City za wyprzedzenie w tabeli ligowej the reds!!!
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 23:10, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
hubercik

A co Ci Fergie może powiedzieć po transferze zawodnika? Gadka jest zawsze ta sama...:) Dodano: 09 kwietnia 2010 roku, 23:10hubercik

A co Ci Fergie może powiedzieć po transferze zawodnika? Gadka jest zawsze ta sama...:)
Postów: 370

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 23:00, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Krystian7Mosina
Macie zdjęcia z prezentacji Czikity??
W Chiavas grał z nr.14 ale Tosić może chyba ustąpić numerek;D
Postów: 143

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 22:46, #99 Zwiń/Pokaż komentarz pepe
Widzialem jeden jego mecz w reprezentacji Meksyku chlopak jest szybki,dynamiczny ma dobra technike zgola odmienny styl gry od berbatova i bardzo dobrze, chociaz moim zdaniem berba mimo iz przeplacony potrafi byc przydatny i dobrze miec takiego napastnika w druzynie. Hernándeza zweryfikuje w przyszlym sezonie liga angileska, miejmy nadziej ze chlopak bedzie tak efektowny i efektywny jak na tych filmikach z youtuba ;p P.S : Mysle ze przydalby sie transfer jeszcze jednego napastnika :) i ewentualne wypozyczenie machedy badz diufa :)
Postów: 370

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 22:08, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Krystian7Mosina
ciekawe z jakim numerem będzie grał ;p
Postów: 165

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 21:39, #97 Zwiń/Pokaż komentarz bishop
Porównania do Manucho czy Obertana trochę bezpodstawne. Francuz nie błyszczał i nie miał pewnego miejsca w składzie G.Bordeaux a Angolczyk grał w lidze sporo słabszej niż meksykańska. Hernandez jest ważnym piłkarzem w Chivas a 21 bramek w 28 meczach świadczy o tym najlepiej. W reprezentacji nie gra gorzej, choć przeciwnicy tacy jak Korea Płn. czy Boliwia raczej wymagający nie są.

Póki co jedna wielka zagadka, filmiki z YT to żadna miarodajność. Pożyjemy zobaczymy, miejmy nadzieję że będzie konkretnym wzmocnieniem dla naszego ataku.

Po tym transferze zrobi się mały tłok w ataku. Rooney jest nietykalny, Macheda to pupil SAFa, Diouf dopiero przyszedł na OT. Co z Berbą, Owenem i Welbeckiem?

dodano: 09.04.2010, 21:39, #96 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Ale ja wcale nie mówię że ktoś taki jak Benzema by się nie przydał bo pod wcześniejszymi artykułami sam się pod tym podpisywałem że Benzema by się bardzo przydał:)
ale Ferguson jest trenerem który nie ma w zwyczaju wydawać jakichś ogromnych sum na piłkarzy jak robią w Realu czy Man City ..
ale ma facet nosa do młodych i trzeba mu to przyznać że wraz ze swoimi współpracownikami już z nie jednego młodego zrobił prawdziwą gwiazdę:)
więc czemu ściągałby Meksykanina jeśli byłby on przeciętnym grajkiem:p
zapowiada się dobrze a czy będzie w przyszłości gwiazdą zależy wyłącznie od jego zaangażowania w rozwój talentu oraz od ludzi którzy nim pokierują..
niewiadomo kiedy SAF odejdzie być może za rok, dwa, trzy ale Hernandez zdołałby się sporo od Szkota nauczyć:)
Postów: 63

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 21:15, #95 Zwiń/Pokaż komentarz oppos
Bardzo dobrze przyda się świeża krew... Widzę, że jest to młody zawodnik, Meksykanin ( a muszę wam powiedzieć, że to jest zaleta, gracze z tego kraju są niezwykle żywi na boisku ), NO I NAPASTNIK, a to jest nam w tym momencie najbardziej potrzebne... Ktoś to powalczy o bramki dla Man U bez Owena, kontuzjowanego Roo i słabo spisującego się Berby, szkoda tylko, że przyjdzie późno, no ale do tego czasu można obejrzeć jego poczynania w lidze mexico :D
dodano: 09.04.2010, 21:12, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
no ładnie się zapowiada , ale wydaje mi się że musimy kupić też piłkaży bardziej doświadczonych np. Benzeme i Gourcuffa :D
dodano: 09.04.2010, 20:42, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Cisse14

"Pierwsze informacje o tym chłopcu otrzymaliśmy w październiku," - powiedział Sir Alex. "Wysłaliśmy jednego z naszych skautów w grudniu, aby obserwował go w kilku meczach i przedstawiony przez niego raport napawał optymizmem. Wtedy pomyślałem, że jest jeszcze młody i warto na niego poczekać."

"Ale gdy zadebiutował i przebojem wdarł się do seniorskiej reprezentacji pojawił się pewien problem - gdyby pokazał się z dobrej strony na Mistrzostwach Świata, to moglibyśmy go stracić, bo chętnych na transfer byłoby sporo."

"Dlatego wysłałem swojego zaufanego skauta - Jima Lawlora do Meksyku na ponad trzy tygodnie, aby dogłębniej przyjrzał się temu chłopcowi. Podczas pobytu Jima w Meksyku Chicharito dwa razy zagrał w reprezentacji kraju i dwa razy w Chivas i w każdym z tych meczów strzelił bramkę."

"Jim w raporcie napisał, że to fantastyczny chłopak i nie czekaliśmy długo wysyłając przedstawiciela klubu ze skautem do Meksyku, aby dogadali się w sprawie transferu. Cieszymy się, że udało się go sprowadzić."

"Lubię robić tego rodzaju transfery. Wyszukujemy największe młode talenty już od dobrych kilkunastu lat. O wiele bardziej wolę sprowadzać do klubu kogoś takiego i mieć potem satysfakcję, że stał się wielki."


skoro znasz Alexa Fergusona albo Jima Lawlora to porozmawiaj sobie z nimi..

dzięki Fergusonowi gwiazdami zostali choćby Beckcham, Scholes, Neville, Giggs, Solskiear więc z tego co mówisz Ferguson nie ma pojęcia kogo ściąga do klubu:p
zobacz więcej
dodano: 09.04.2010, 20:34, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
N.A.N.I

Tylko żeby mu tak sodówa nie odbiła. ;)
Miejmy nadzieję, że też będzie takim kozakiem jak Santiago. W Goal 3 Munez miał dziwny fryz :)
dodano: 09.04.2010, 20:03, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
na podstawie filmiku nie możemy nic wywnioskować. Takie cos nawet Brożkowi można skleić i tez by się dobrze prezentował. Wszystko się okaże na boisku :)
dodano: 09.04.2010, 19:56, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Przyda się nowy młody napastnik ;)
Postów: 136

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 19:09, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Nani1477
N.A.N.I

czy tto dobry transfer to sie okaze jak do nas dołączy... nam jest potrzebny ktos odrazu do grania... tak mi sie przynajmniej wyddaje;) pozdro Diabełki
Postów: 344

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 18:31, #88 Zwiń/Pokaż komentarz N.A.N.I
Santiago Muñez od razu mi się nasunął na myśl. Ci co oglądali gola wiedzą o co chodzi xD
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 18:27, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
Podaj mi tych fachowców, z chęcią tez bym się dowiedzial cos na jego temat...
dodano: 09.04.2010, 17:04, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
To to ja wiem ale skoro nie widziałem go w akcji muszę opierać się na jego zachowaniu przy sytuacjach bramkowych co jest ważne przy ocenie napastnika..
ma zimną krew, nie strzela na oślep..
a swoją ocenę opieram również opiniami fachowców:p
oni się lepiej znają niż np ja:p
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 16:23, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
hubert

Na filmiku to ja ci moge pokazać jaki potencjał ma Foster
dodano: 09.04.2010, 16:12, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Z filmiku widać że ma chłopak potencjał..
jeśli mamy już jego i Ferguson rzeczywiście myśli o Benzemie to powinien sprzedać Berbatowa..być może powinien również sprzedać Owena i Welbecka..
wtedy moglibyśmy grać atakiem Rooney-Benzema a w obwodzie mieć Machede, Hernandeza i Dioufa..
taki atak byłby bardzo groźny dla rywali a moglibyśmy wzmocnić inne formacje
Postów: 578

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 15:28, #83 Zwiń/Pokaż komentarz mati-007
Berba żegnaj?Z filmiku wygląda na zdolnego zawodnika, i jego statystyki są bardzo dobre, powiecie że liga Meksykańska jest słaba a to nie prawda.
Postów: 344

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 14:52, #82 Zwiń/Pokaż komentarz N.A.N.I
A sam chłopak jest świetny. Nawet nie chodzi o to że tam obrońcy to ogórki ale o to że on idzie za akcją, jest obunożny(?), dobrze wychodzi na pozycje i ładnie strzela głową. Ogólnie dobry transfer widziałem ostatnio cały mecz ich drużyny i chłopak się pokazał.
dodano: 09.04.2010, 14:50, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Słyszałem o tym piłkarzu trochę przyznam ,że chłopak nawet dobrze gra.ZObaczymy co pokaże w składzie MU miejmy nadzieję że będzie to transfer bardzo dobry inaczej mówiąc strzał w dziesiątkę :)
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 14:49, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
Nie ma możliwości, żebyśmy na Di Marie dawali 40melonów, jak podobno SAF ma do dyspozycji ok.50mln.

Ciekaw jestem także, jak w tym sezonie nasz klub wyjdzie z finansami. W tamtym sezonie doszliśmy do finału LM, wygraliśmy ligę i sprzedaliśmy CR i prawie byliśmy na minusie. Teraz wczesnie odpadamy z LM, na lige ciąglę jest szansa, chociaż o wiele mniejsza niz w tamtym sezonie i w dodatku nie będzie tej kwoty 80mln za CR...
Postów: 344

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 14:46, #79 Zwiń/Pokaż komentarz N.A.N.I
JamesCarter pewnie czikarito albo coś w tym stylu
Postów: 55

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 13:59, #78 Zwiń/Pokaż komentarz JamesCarter
Czuję, że ten transfer jest strzałem w dyszkę, choć w europie jest mało znany to chłopak ma [***]istą skuteczność, jest mega szybki i ma prawdziwy instynkt napastnika. Dobrze, ze transfer doszedł do skutku jeszcze przed mundialem, bo z pewnością po nim zainteresowanie Javierem wzrosłoby kilkakrotnie i już tak łatwo by nie było go ściągnąć.

Może mi ktoś powiedzieć jak poprawnie się czyta "Chicharito" ? :P
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 13:45, #77 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
M.C.T --> ja w takie ploty nie wierze, plota i tyle...SAF na niego tylu pieniędzy raczej by nie wydał :]
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 13:38, #76 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
A myślałem ze Xavi Hernandez.... Dodano: 09 kwietnia 2010 roku, 13:3910rooney10 ------> Jeśli to prawda z Di Marią to w tym klubie są nieźle po[...]..
Postów: 344

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 12:37, #75 Zwiń/Pokaż komentarz N.A.N.I
kuba2102 Maskotka promująca UTD w MEKSYKU?? Meksyk to nie Chiny, Meksyk jest krajem dopiero rozwijającym się (Polska przy Meksyku to bogaty kraj). Więc wątpie by to był chwyt reklamowy. Poza tym chłopak ma świetną skuteczność. Więc nie ma mowy że to reklama.
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 12:31, #74 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
Kolejna maskotka tym razem promująca Man. Utd. w Meksyku ?
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 12:13, #73 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Cóż, kto wie, mam nadzieję że on, Macheda i Diouf będą w przyszłości stanowić o sile MU :D 21 bramek na 28 wystepów do dobry wynik ale to jest liga Meksykańska. Jak sobie poradzi u nas? Ja my życzę jak najlepiej ^_^

10rooney10 - ja oglądałem i jestem zaskoczony. Mam nadzieję ze to tylko plotka bo 40 mln to sporo przesadzona cena za Di Marię, poza tym my już mamy świetnych skrzydłowych.
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 09.04.2010, 11:01, #72 Zwiń/Pokaż komentarz zarekdiabel
A gdzie jest Diouf tez strzelal w molde duzo bramek kupili go teraz wypozycza a szansy na gre nie dostal choc mysle ze bije umiejetnosciami berbe,owena czy machede
dodano: 09.04.2010, 07:14, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
http:// i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/08/10/article-0-0024C4A000000258-236_468x470.jpg

Pokazcie Fergusonowi.. ,który zwyczajnie nie potrafi przegrywac. Dodano: 09 kwietnia 2010 roku, 07:15http: //i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/08/10/article-0-0024C4A000000258-236_468x470.jpg
dodano: 09.04.2010, 00:31, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Przyjemnie jest oglądać szybkiego, dobrego technicznie i obunożnego napastnika. Jago gra jest przyjemna dla oka, szybka i dokładna. Czekam juz na tego piłkarza
dodano: 08.04.2010, 23:22, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
no zonaczymy co pokaze w przyszlym sezonie ..
Moze sie wstrzeli w sklad ..
Czekamy ..


Ps..
Jest koniec sezonu i jak by ktos chcial jakies gadzety np koszulki czy cos ..bluzy ..
Sa znizki ..pod koniec kwietnia bede w polsce moge komus wziasc cos ..tylko za zwrot wysylki ..
Jak cos ..to mowcie ..
..pozdrawiam
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 23:04, #68 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Z filmiku wiem tyle, że jest szybki i gra to co najbardziej uwielbiam u napastników, a czego od czasów van Nistelrooy'a w United nie oglądałem, czyli gry przed bramkarzem.

Wieczna gra przed bramkarzem to duży plus i bardzo trudna sytuacja dla bramkarz, gdyż ma ograniczone pole widzenia. Do tego dochodzi dobre wykończenie choć to są jego najlepsze bramki więc nie wiadomo jak tak na prawdę z tym wykończeniem jest.

Na pewno nie jest to zły krok bo zapewne za dużo United nie wydało, a kto wie ile będzie z niego pożytku.
Postów: 427

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 22:50, #67 Zwiń/Pokaż komentarz CR7..MU
10rooney10-przed chwilą włączyłem
El Nino
Ahh
Postów: 2164

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 22:43, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Miquel_17
|- Trudno cokolwiek powiedzieć o tym zawodniku lecz na pewno talent to on ma i umiejętności oraz zadatki na wielkiego piłkarza! Trochę niespodziewany ruch ze strony United lecz może okazać się bardzo trafny. Tylko nasuwa się od razu pytanie.. skąd ten pomysł i po co nam kolejny - młokos w kadrze skoro mamy ich już pod dostatkiem!? Cóż pożyjemy zobaczymy co z tego wyniknie!?
Postów: 12

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 22:40, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Re3V
No nie najgorzej sie zapowiada.Miejmy nadzieje że rozwinie się na co raczej go stać. Ale jakiś większy transfer też jest potrzebny. Chętnie bym zobaczył Gourcuffa ale raczej małe szanse na to.
Ps. Nieźle rezerwy :D
MANCHESTER UNITED 6
Gill (2), Obertan (12), De Laet (24), Evans (63), Brandy (68), Dudgeon (76)

HULL CITY 1
Featherstone (57)
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 22:36, #64 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Szkoda, że nie powalczyliśmy o świetnego napastnika - Chamakha, koleś za darmo do wzięcia, a przejdzie do Arsenalu raczej...Teraz o Gourcuffa trzeba się postarać, bo playmaker powinien być naszym priorytetem w letnim okienku transferowym...
dodano: 08.04.2010, 22:30, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
moze byc dobry ale i tak potrzebny jest napadzior np. benzema lub halk tez dobry
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 22:29, #62 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Ogląda ktoś Liverpool-Benfica??

Komentator powiedział, że Di Maria jest już dogadany z United i trafi na OT za 40 mln funtów...

dobre...hah
Postów: 128

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 22:26, #61 Zwiń/Pokaż komentarz stavros_84
fazi1243 a ze sie tak spytam iluz to my mamy napastnikow. bo mi sie licznik w chwili obecnej na 3 skonczyl. roo, berba i kiko. owen kontuzja do konca sezonu, diouf rezerwy pewnie jeszcze sezon albo 2
Postów: 271

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 22:25, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Meser
Ważne żeby dostał pozwolenie na prace, ale znając SAF'a to raczej dostanie (chociaż Ljacic nie dostał?).

Oby SAF dawał mu pograć w 1-wszym składzie i nie bał się na niego stawiać, bo jak narazie chyba woli Berbatova niż Machede i Dioufa.
Postów: 38

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 22:20, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Roxer
Nie dawno patrzałem na jego statystyki i są genialne . Nie wiem czy się sprawdzi w United , to nie jest kolejny gracz który będzie się ogrywał w rezerwach , myśle że odejdzie ktoś z 2 Berbatov , Owen .
dodano: 08.04.2010, 22:17, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Podoba mi się to robienie niespodzianek przez SAF'a hehe. Napastników mamy w sumie co nie miara, ale być może to jakiś geniusz, ktory sie dopiero objawi, kto wie...
dodano: 08.04.2010, 22:17, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Ja Bym widział tak przyszły sezon :
Rooney Benzema
Nani Silva Fletcher Valencia
Evra Vidic Ferdinand Rafael
VDS
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 22:03, #56 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
SAF wziął przykład z innych drużyn, które zainwestowały w piłkarzy z mniej popularnych krajów Ameryki Południowej, Północnej, czy też Środkowej i tego nie żałują - Luis Suarez, Antonio Valencia, Hugo Rodallega, Christian Benitez, Maynor Figueroa, Wilson Palacios - świetni piłkarze, jeden z nich gra w MU, wiadomo kto :) Dodano: 08 kwietnia 2010 roku, 22:05Do tego transferu Gourcuff, Silva lub Modrić i mamy skład kompletny, chciałbym, żeby SAF wprowadził w przyszłym sezonie powoli do składu Pogbe, świetny młodzian ;)
Postów: 2323

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 21:50, #55 Zwiń/Pokaż komentarz DiaboLLo
@stavros_84 - on tam mówił, że wielkich transferów nie będzie, a nie że żadnych. W sumie wcześniej już sprowadził Smallinga, to póki co same ciche transfery...


No a z drugiej strony, t cały tydzień mówił, że nie zaryzykuje wystawienia Rooneya na Bayern, a było inaczej :D
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 21:49, #54 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Mile mnie zaskoczył SAF :D Pożyjemy, zobaczymy co z tego będzie. Martwi mnie tylko to, że może SAF kupić jeszcze jakiegoś młodziana i więcej transferów nie będzie :/
Postów: 427

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 21:46, #53 Zwiń/Pokaż komentarz CR7..MU
Ćantoną-z twoich danych personalnych wynika że jesteś starszy ode mnie o rok...;)
Już wiem...
Czyli to prawda że głupich nie sieją
Postów: 128

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 21:44, #52 Zwiń/Pokaż komentarz stavros_84
ale fergi robi z siebie posmiewisko!!!!!!!!!! http://www.manus(...)81&kat=7 . to niech sie k[...]a zdecyduje
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 21:21, #51 Zwiń/Pokaż komentarz DamianMUFAN
Co nie zmienia faktu, ze filmik na youtube nie są miarodajne o każdym piłkarzu można zrobić bajeczny filmik, no a quaresma to inna sprawa. United potrzebuje klasowych wzmocnień, nie tylko potencjalne gwiazdy. Albo Ferguson poprostu nie ma pieniedzy na transfery (codz tacy piłkarze tani nie sa) albo chce pokazac, że potrafi stworzyc cos z "niczego". Nie wiem, ale wydaje sie zeby moc rywalizowac np. z Barcelona klub potrzebuje z 2 klasowych transferow i zadne argumenty, ze ceny sa za wysokie sa niezasadne, bo poprostu takie sa i beda.
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 21:17, #50 Zwiń/Pokaż komentarz kłarezma
Panowie, gdyby Quaresma trafil do United bylby najlepszym pilkarzem na swiecie :D Messi i Ronaldo mogliby Mu buty pucowac, juz SAF by sie nim zaopiekowal.
Postów: 31

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 21:17, #49 Zwiń/Pokaż komentarz atenats
Dobry ruch, ale... no właśnie. Po co on nam? Mamy Machedę, Welbecka, Dioufa itd. Niech Ferguson o nich nie zapomina. Ktoś pod spodem napisał fajny koment, że Ronaldo np. był wprowadzany do składu, a teraz takiej sytuacji nie ma.

Powiedziecie, że Nani i Anderson byli młodzi, a teraz Nani jest z*ajebisty. Co z tego, że kosztował 20 milionów? Teraz potrzebujemy wzmocnień. I będę się upierał, że w linii pomocy, nigdzie indziej. W tej chwili nie ma w druzynie, oprócz Rooneya, gracza, który pociągnąłby drużynę do przodu w ciężkich chwilach.

Także tak. http://trybuny-kanapa.blog.onet.pl/
dodano: 08.04.2010, 21:13, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
DamianMUFAN quaresma był wspanialy w PORTO a murinho to raczej... sami wiecie gdyby byl w united bylby jak CR7, mam nadzieje że nani się obudzi bo nie ma juz ronaldo (Man)Chester ja sie wczoraj poplakalem ale niestety nie ze szczescia, a 2008 bede pamietal do konca zycia co do Chicharito jest młody i moze sie jeszcze dobrze rozwinac SAF kreuje mnostwo zawodnikow i mam nadzieje ze bedzie to kolejna gwaizda united United 4ever!!!
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 21:01, #47 Zwiń/Pokaż komentarz DamianMUFAN
Na 100% kosztował nie za mało :P a filmami na youtube nie ma co się podniecać. Mistrzem filmów był Quaresma wszyscy się podniecali jak przychodził do Interu...
Postów: 271

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:48, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Meser
#44 Ćantoną

Nieznany dla całego świata ? hah to chyba od niedawna jesteś fanem futbolu ;) albo interesujesz sie tylko "Gwiazdami" :)
Postów: 150

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:34, #45 Zwiń/Pokaż komentarz (Man)Chester
s[...]ł pies wzmocnienia.Mialem sie poplakac ze szczescia po finale LM,a padło na wczorajszą nieprzespaną noc. Niech wygrają tą cholerną PL czwarty raz z rzedu i niech w końcu od 21 maja 2008 pociekną mi łzy szczęścia.Cały dzień mam zj[...]ny przez ten wczorajszy mecz.
Postów: 2637

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:26, #44 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Nie można było się spodziewać gwiazd na OT, dobre i to.
W lipcu się przekonamy co to za koleszka, na co go stać w najwiekszym klubie świata itd.
Brakuje tylko newsa: Chicharito zagra z numerem 9 :)
dodano: 08.04.2010, 20:25, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
O japi[...]ole,masakra,coś nieprawdopodobnego nieznany dla całego świata Javier Henandez gra w United już się nie moge doczekać jego gry w Manchesterze i uniesienia wraz z nim za rok pucharu LM.!!!!!!!

No coments.Jak już powiedział (MAN)Chester ,,To Ci wzmocnienie" ;/
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:19, #42 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
siła w młodzieży, ciekawe czy w ogóle się za klimatyzuje. Zobaczymy w nowym sezonie.
Postów: 134

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:17, #41 Zwiń/Pokaż komentarz mu4ever
Może zna ktoś tytuł piosenki z tego filmiku? Z góry dzieki ;)
Postów: 150

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:15, #40 Zwiń/Pokaż komentarz (Man)Chester
A to ci wzmocnienie...
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:12, #39 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Amadeus) Komu jak komu, ale mi na pewno nie będziesz tłumaczyć o tym, że Berbatov jest transferem nieudanym. Jak śledziłeś trochę stronę to powinieneś wiedzieć, jakie ja mam na ten temat zdanie.

30 milionów wydać można, ale na napastnika klasowego. Nie na takiego przeciętniaka jak Berbatov. Piszesz o konieczności inwestowania w młodych gracz, ja się zgadzam. Diouf, Obertan, bracia da Silva, wcześniej Manucho. To tylko nazwiska pierwsze z wierzchu. Inwestujemy. Ale musimy się wzmacniać na teraz. Za kilka lat też będziemy potrzebować świetnych piłkarzy, ale potrzebujemy ich na PRZYSZŁY SEZON. I nie można inwestować w przyszłość, zapominając o teraźniejszości.

Oczywiście sądzę, że Ferguson dokona zakupów, ale samo ściąganie młodych nam nie pomoże.
Postów: 824

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:10, #38 Zwiń/Pokaż komentarz eit
solit -> przecież napisał "i", po co się od razu rzucasz? oO poza tym Chamakh to naprawę dobry zawodnik i biorąc go za darmo Arsenal może zrobić złoty interes.
Postów: 115

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:07, #37 Zwiń/Pokaż komentarz jabba777
Widać , że chłopak ma talent.

Ale powstaje pewien dylemat:
Mamy 7 napastników :
Roo - wiadomo
Macheda - to bedzie łowca bramek ala RVN
Wellbeck - bardzo dobry gracz rownie perspektywiczny co Macheda
Owen - co jak co ale wie jak sie bramki zdobywa
Hernandez - widzialem tez inny filmik z nim na youtube , widac ze ma co trzeba + dobrze gra głowa
Berba - podziwiam go za abstrakcyjna i nieczytelna gre oraz technike
Diouf - jeszcze nie mam zdania ^^

no i teraz jeszcze widze w komentach ze wszyscy chca villa i benzeme itd.
SAF sprowadzilby jeszcze kogos tylko gdyby sprzedal jeszcze 2 napastnikow a niesadze aby oddal i Berbe i Owena.
Chyba ze w gre wchodza jeszcze wypozyczenia Wellbecka Machedy Hernandeza lub Dioufa
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 20:00, #36 Zwiń/Pokaż komentarz solit
SAF lubi zaskakiwac. Kiedy wszyscy domagaja sie transferow najwiekszych on sciągaa ludzi, o których mało kto słyszał i oni czasem się sprawdzają a czasem kończą jak Manucho, Djemba Djemba i reszta.

CcC-> Ty wiesz co to jest środek pola????!!! Chamakh to napastnik i nie jest nam do niczego potrzebny, nie jest zbytnio młody i niech spada do Arsenalu.
Postów: 911

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 19:57, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Amadeus
Jak dla mnie świetna nowina, trzeba kombinować, a nóż się sprawdzi i okaże się super talentem. Obertan i Diuf teraz nie graja, ale spokojnie na nich tez przyjdzie pora, są jeszcze młodzi maja dużo czasu.

mateuszr20471

"jednak my najwieksze problemy mamy z pomoca wiec mozliwe ze okolo 55 milionow zostanie przeznaczone na pomocnikow np. Di Maria - 25 mln i Gourcuff -25mln i sklad git wiec spokojnie,"

Po pierwsze- faktycznie największe problemy mamy z pomocą: Gdybyśmy grali 4-4-2 nie byłoby żadnych problemów. Świetny ostatnio Gibson i bardzo dobry "Fleczer" + Scholes ( Hargo , Anderson ). Na co nam kolejny środkowy pomocnik ? Po drugie - 55 milionów na pomocników ? O czym ty marzysz! A szkoda gadać. ( żebyśmy mieli te 55 milionów na transfery)

cham

"W młodych przyszłościowych graczy inwestować trzeba, ale nie można zapominać o wzmocnieniach na teraz."

Trzeba inwestować właśnie w takich graczy. Ferguson znowu ma wydać 30 milionów na drugiego Berbatova? Stracić kasę i prawie nic z tego nie mieć. Lepiej chyba wydać to na paru młodych utalentowanych zawodników niż... no właśnie. Z drugiej strony chciał wydać podobna sumę na Benzeme to co Real go zabrał i coś się cienko prezentuje. Nie wiem czy nie mielibyśmy z nim takiego samego problemu co Real ma teraz, ale to tylko przypuszczania.
zobacz więcej
dodano: 08.04.2010, 19:52, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
I co na mz tego że go kupilismy ? i tak bedzie gral berbatov, takie jest moje zdanie ;(
dodano: 08.04.2010, 19:50, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
po tym filmiku widac że chłopak porusza się na boisku o niebo lepiej niż Berba mam nadzieje że jest to dobry zakup na przyszłe lata. Ale wg mnie to nie powinnismy kupowąc kolejnego młodego snajpera gdyz mamy już Machedę Dioufa i Welbecka , więc nie wiem po co ten ruch transferowy powinniśmy skupic sie raczej na pozycji bramkarza bo VDS ma swoje lata i prawdopodobnie po kolejnym sezonie zakończy swoją bogatą karierę więc dlatego powinniśmy przeznaczyc te pieniadze na bramkarza
dodano: 08.04.2010, 19:37, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
To może czas na Ochoe :)
Postów: 377

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 19:35, #31 Zwiń/Pokaż komentarz maciejoss
Zobaczymy co z tego będzie...Miejmy nadzieję, że nie okaże się drugim Tosićem czy Manucho, albo Dongiem...

Wg mnie z naszych najmłodszych zawodników szansę na wybicie się ma Macheda, tzn największe... Sprowadziliśmy Obertana, zagrał kilka końcówek i rezerwy, tak nie można robić...Jak było z Ronaldo? Był systematycznie wprowadzany do składu, a tutaj Ferguson sprowadza młodzianów ale nie darzy ich większym zaufaniem...Obertan miał być drugim Henrym, a nic nie wskazuje żeby tak miało się stać, podobna sprawa jest z Dioufem... Oni potrzebują gry, doświadczenia, kolejnym przykładem może być chociażby Rafael - z początku grał mało a teraz jest wg mnie najlepszym prawym obrońcom, tylko trzeba go troszkę uspokoić bo jest zbyt agresywny...Zabrzmiało to trochę jak tresowanie psa, ale taka prawda :P

Miejmy nadzieję, że coś z tego młodziana wyrośnie i miejmy nadzieję, że będzie on dostawać szanse...
dodano: 08.04.2010, 19:21, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
świetnie!
chłopak ma genialny talent, jest młody, a wszystko, czego dotknie stopą, zmienia się w gola...
zastanawiałem się od dłuższego czasu, dlaczego tak zdolni Meksykanie wciąż byli pomijani przez Fergusona przy transferach. wreszcie jeden z nich dołączy to United i to jeden z lepszych. a chłopak ma dopiero 21 lat.
jest szybki, dynamiczny, ma nienaganną technikę. jestem bardzo zadowolony z tego transferu, tym bardziej, że pewnie Chivas nie wzięli za niego jakichś niebotycznych pieniędzy. zdecydowanie lepiej, niż Silva, czy Aguero.
welcome to Manchester Chicharito!
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 19:09, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Sporo bramek zdobywa głową, wygląda na to, że ten element jest jego mocną stroną...

Nie wzięliśmy przecież tego zawodnika w ciemno...Musiał być bacznie obserwowany...Nie skreślajmy go na samym starcie...DiaboLLo świetnie napisał...
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 19:08, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
Powoli Fergie zaczyna robić nam 'mały Arsenal'. Rozumiem - są to dobre trasfery, ale przypomne jedno - United to jedna z najlepszych drużyn na świecie, więc transfery jakiś Smallingów, czy Chicharitów nadają się dla p.Wengera. Przypomne jeszcze raz - w United grają najlepsi gracze, ale powoli robi się Arsenal.

Nie zaprzeczam, że odświeżenie składu jest bardzo potrzebne, ale troche za dużo tej młodzieży, a za mało konkretnych wzmocnień.
Postów: 81

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 19:08, #27 Zwiń/Pokaż komentarz ManUFan4Ever
kolejny szczyl, ja niemoge, potrzebujemy doświadczonych zawodników villa,silva,benzema a nie takich przedszkolaków
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 19:03, #26 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Nie napiszę o swoim zachwycie, ani rozczarowaniu z powodu tego zakupu. Nie widziałem tego zawodnika na placu gry, a po 4-minutowych filmikach nic nie można powiedzieć.
Jednak czytając tego newsa naszła mnie jedna myśl. Czy ten zakup nie jest potwierdzenia braku kasy na transfery? Nie jestem do końca przekonany, że nową polityką Fergusona jest kupowania zawodników takich, jak Manucho, Diouf i teraz Hernandez. W młodych przyszłościowych graczy inwestować trzeba, ale nie można zapominać o wzmocnieniach na teraz. Pytam dlatego bo kluby z jakich przychodzą ci napastnicy nie są zbyt mocne, a zawodnicy zbytnio znani. To wiąże się oczywiście z dużo mniejszą zapłatą za transfer niż przypadku sprowadzenia znanych piłkarzy. Może narzekam za bardzo i nie we właściwym czasie, ale martwią mnie nieco takie półśrodki.

Moim zdaniem wzmocnień w linii ataku potrzebujemy już na PRZYSZŁY SEZON. A nie chce mi się wierzyć w Chicharito jako zawodnika pierwszego składu Manchesteru United w sezonie 2010/11. Może za 2,3 lata będzie to zawodnik wartościowy. Chciałbym by tak się stało. Ale nie jest to wzmocnie adekwatne do bieżących potrzeb.

No nic, Javierowi życzę zrobienia wielkiej kariery w United i wielokrotnego uszczęśliwiania kibiców, przy okazji zdobycia gola. :)
Postów: 2323

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 19:01, #25 Zwiń/Pokaż komentarz DiaboLLo
Fajnie się gosc zapowiada, chociaż póki co ciężko wyrokowac jak to będzie. W każdym razie Evra, Vidic, czy wcześniej Solskjaer chociażby też przychodzili do United prawie znikąd i może tylko Evra był znany jako tako w piłkarskim środowisku. Liczę, że ten transfer wypali i będzie strzelał bramki w United. Widac gosc potrafi się dostosowac... nie strzela bramek tylko w klubie, ale i w reprezentacji - póki co zaliczył 4 występy w reprze Meksyku i... strzelił 4 bramki.
Postów: 321

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:55, #24 Zwiń/Pokaż komentarz CcC
Potrzebujemy wzmocnienia srodka pola! i Chamakh plz...
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:52, #23 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
A mi się ten piłkarz na prawdę podoba. Na YouTube jest możliwość obejrzenia jego bramek nie z c[...]j wie skąd jak u Tosicia czy Ljajlicia, a z prawdziwych piłkarskich boisk. Liga Meksykańska to nie jest jak wielu twierdzi liga dla piłkarskich ogórków. Ma 21 lat, technikę, szybkość, mam nadzieję, że ten transfer nie okaże sie taki jak Obertana, który zamiast być wdrażany do drużyny gra gdzieś w rezerwach.
dodano: 08.04.2010, 18:52, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
hmm no zobaczymy co z niego bedzie mam nadzieje ze SAF jednak zakupi jakiegos bardziej doswiadocznego napastnika klasy swiatowej
Postów: 3506

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:42, #21 Zwiń/Pokaż komentarz julka7
Hmm... bardzo zaskakujący ruch ze strony United. Mało znane nazwisko, ja osobiście pierwszy raz je słyszę. Nie mam zamiaru oceniać jego umiejętności na podstawie filmików z youtube'a. Po prostu należy zaufać Bossowi. Patrząc na wiek możemy przypuszczać, że jest szykowany do pierwszej drużyny. Musiał na SAFie zrobić duże wrażenie.
Tylko teraz nasuwa mi się kolejna myśl do głowy. Kto out? Są: Roo, Berba, Macheda, Diouf, Welbeck. Roo - wiadome. Ostatnia 3 to młodzi piłkarze o niezwykłym potencjale. Szkodaby było gdyby mięli się marnowiać wiecznie grając w rezerwach United. A może... Ferguson stracił cierpliwość do Berbatova? Wydaje się mało prawdopodobne...

Witamy na Old Trafford! Powodzenia!
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:31, #20 Zwiń/Pokaż komentarz DamianMUFAN
Masło:
Mecz kluczowy zagraliśmy troszkę za młodym składem, United ma tak naprawdę 4 bardzo doświadczonych graczy takich, którzy wszystko już w piłce widzieli: Scholes, Neville, Giggs, VDS. Przypomnę CI, że taki AC MILAN lejąc kolejne zespoły w LM grał bardzo doświadczoną kadrą. Jasne, momentami przesadnie, ale United zabrakło doświadczenia wczoraj. Bajeczna 1 połowa i potem czerwień Rafaela, któa mimo głupiego zachwania szwabów była zasłużona. 1 kartka Rafaela jeszcze głupsza. United powinni mecz wygrać, ale no brazylijczykowi nie wyszło, to jest jeszcze młodzian zapewniam Cię, że gary by tej 1 karki nie złapał (nie sugeruję, że zagrałby lepiej), ale Manchesterowi zabrakło postawienia kropeczki nad I, a zazwyczaj tą kropeczkę nad I stawiają piłkarze ograni, poukładani, tacy co rozegrali 10ki meczy na takim poziomie. Dodano: 08 kwietnia 2010 roku, 18:38Nie nigdy, ale wielkim ryzykiem jest stawianie na młodzików w LM na przeciwko np. RIberyego. Trener podjął ryzyko, przecież RAFA miał problemy z Ronaldinho już w 1/8. Ryzyko się nie opłaciło. Chodzi jedynie o to, że na takich pozycjach jak obrona czy bramka w meczach kluczowych raczej młodzików się nie wrzuca. To są pozycje bardzo trudne trudniejszsze niż atak. No popatrz ile razy napastnik może nie wykorzystać sam na sam sytuacji,a wiele zostanie mu zapomniane, mogą zaostać bez konsekwencji. Bramkarzom i obrońcom, rzadko się błedów wybacza, bo to bardziej odpowiedzialne pozycje. Dla mnie zostanie dobrym obrońcom jest trudniejsze niż napastnikiem.
zobacz więcej
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:31, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
Czyli jedno jest pewne! W lecie nie zobaczymy żadnych Villi i Benzemów! Chyba, że Fergie zdecydowałby się sprzedać Berbe...

Co do tego gostka: 179cm to nie jest mało, gostek wydaje się być dosyć wysoki, troche napakowany - mi pasuje, tylko, żeby okazał się wzmocnieniem.

Teraz trzeba sobie zadać jedno pytanie: mamy Rooneya, Berbatova, Owena, Machede, Dioufa, Welbecka i tego "Chicharito". Jeżeli przychodzi Mexykanin, to żegnamy się z Welbeckiem - takie moje zdanie.
dodano: 08.04.2010, 18:21, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Sądząc po wieku jest kupiony do kadry pierwszej drużyny. Bardziej przydałby się nam teraz napastnik pewny, ale kto wie? Może Meksykanin to wielki talent o którym nikt nie słyszał. Nie jest byle kim skoro do nas trafił. W filmiku fajnie wygląda jego gra. Nawet gra jakoś szybciej od Berbatova. Strzela w lidze meksykańskiej, która nie jest taka słaba. W Amerykach jest czołową ligą. Miejmy nadzieję, że Chicharito się sprawdzi ;)
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:20, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
#13 DamianMUFAN

"Mała uwaga. Za MŁODY skład mamy i to pokazał mecz z bayernem (rafael) chłopak się pogubił, brak doświadczenia "

A to bardzo ciekawe co piszesz...

dodano: 08.04.2010, 18:20, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Z tego co zobaczyłem chłopak sie fajnie prezentuje .
Ale co do transferu to????
Mamy Welbeka Diufa też modzi i perspektywiczni .
Pożyjemy zobaczymy!!!
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:20, #15 Zwiń/Pokaż komentarz mateuszr20471
Masło---- masz racje ze jest to zagadka ale Aguero tez przeszedl do Atletico z malego klubu i teraz jak gra,
jednak my najwieksze problemy mamy z pomoca wiec mozliwe ze okolo 55 milionow zostanie przeznaczone na pomocnikow np. Di Maria - 25 mln i Gourcuff -25mln i sklad git wiec spokojnie, Fergie wie co robi, a wczorajsza porazka sie nie martwcie bo to my zasluzylismy na wygrana, gdyby nie czerwo Rafaela to na 100% bysmy awansowali. Zostalismy na 1 froncie, zostalo nam 5 meczy i to moze byc dla nas korzysc, i to moze okazac sie kluczowe w walce o mistrzowstwo. Dokonmy kilka transferow i za rok The Treble
Postów: 1988

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:18, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Miłosz
dziwny ruch Fergusona... ja rozumiem że ceny na rynku europejskim są za wysokie, ale żeby od razu jakiś wynalazek z Meksyku? Nie chce go oceniać po filmikach z youtube'a bo to głupie, ale jestem ciekawy jak sie zaprezentuje.
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:17, #13 Zwiń/Pokaż komentarz DamianMUFAN
Powiem tyle:
1) Nie myślcie, że to był tani transfer ponieważ piłkarze meksykańscy mają w kraju wysokie kontrakty, co wiąże się z min. z ceną piłkarzy, ponadto oni się bardzo cenią co powoduje wysokie ceny i wielu klubów europejskich nie stać na nich,
2) kosztował pewnie z 10 baniek. Mała uwaga. Za młody skład mamy i to pokazał mecz z bayernem (rafael) chłopak się pogubił, brak doświadczenia
Postów: 792

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:15, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Malish
co z tego ze przyjdzie jak i tak nie bedzie dostawal szans tak jak diouf i obertan...
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:08, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
To kolejny transfer z rodzaju: Zagadka.

Nie mniej jednak skoro sprowadzamy 21-latka z Meksyku, to chyba w jakimś celu...

Meksykanin w tym wieku musi już być piłkarzem gotowym na rywalizację z najlepszymi w United...Oby tak było, bo wiele dałbym by okazał się jakimś solidnym wsparciem dla Roo...

Pożyjemy zobaczymy...Mam nadzieję, że na tym nie koniec...
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:05, #10 Zwiń/Pokaż komentarz RONY
Czyli Owen i Berba na wylocie pewnie. "Chicharito" nie powiem fajnie się prezentuje ale mam nadzieję, że nie tylko jako nadruk na koszulce. Jest młody a to już połowa sukcesu, przychodzi do Man Utd czyli na pewno będzie czynił postępy i się rozwinie sportowo i psychicznie, tylko pozostaje niewiadoma czy sobie poradzi w tak wielkim klubie. + taki że na pewno nie będzie na nim ciążyła presja a "nóż" moze stworzy duet z Roo. Mam taką nadzieję a narzie Witamy I POWODZENIA!!!

CHICHARITO!!!
Postów: 1534

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 18:00, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Mr88
:) nie no góra to 8 - zgodzę się z Stevensonem. ale jakies wzmocnienie jest, te bramki robią na mnie większe wrażenie niż np. Diouf... no ale jeszcze zobaczymy
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 17:58, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Gole dosyć ładne. Może coś będzie z niego.
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 17:53, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
mateuszr20471 > daj spokój ... 8 to max za takiego szczyla z "mechiko siti"
Postów: 824

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 17:49, #6 Zwiń/Pokaż komentarz eit
Fajnie, że myślą o przyszłości, ale jakby nie było potrzebujemy wzmocnień NA TERAZ.
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 17:42, #5 Zwiń/Pokaż komentarz mateuszr20471
na wiki pisze ze moze kosztowac nawet 29 mln, ale szczerze watpie, mysle ze kosztowal okolo 8-10 mln
Postów: 1534

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 17:40, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Mr88
na youtube -> ładne bramki strzela ten mexicoman!
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 17:34, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
ciekawe co to za typ...
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 17:33, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Pierwsze słyszę o takim piłkarzu :P
Postów: 878

Napisz PW
dodano: 08.04.2010, 17:31, #1 Zwiń/Pokaż komentarz adam3k
nie znam w ogóle kolesia :P muszę obejrzeć kilka filmików na youtube ^^ inaczej się nie da.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.