CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Sir Alex Ferguson wydał niedawno nową książkę pt. "Leading". Opisuje w niej wiele... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +3 - Berbatow odchodzi, Benzema i Robben przychodzą?

AsicaM @03.05.2010, 10:23 | Przeczytano 12543 razy

Berbatow odchodzi, Benzema i Robben przychodzą?
Wczorajszy mecz Dimitra Berbatowa z Sunderlandem i jego niewykorzystane okazje strzeleckie sprawiły, iż Sir Alex Ferguson stracił zaufanie do Bułgara i zamierza go sprzedać.

We wczorajszym spotkaniu Berbatow został w 71. minucie zastąpiony przez Michaela Carricka. Był to prawdopodobnie jego najgorszy występ w tym sezonie.

Teraz Ferguson czeka na oferty za napastnika, a Dimitra pragnie zastąpić piłkarzem Realu Madryt Karimem Benzemą, za którego wyłoży 20 milionów funtów.

Szkot już rok temu chciał ściągnąć Francuza na Old Trafford, lecz wyprzedził go zespół "Królewskich". Teraz Benzema dostaje tam bardzo mało szans na grę, a zarząd Realu chce się go pozbyć, więc nie powinno być większych problemów z kupieniem Karima.

W mediach pojawiły się także informacje jakoby Ferguson chciał złożyć ofertę opiewającą na 24 miliony funtów za Arjena Robbena. Wcześniej Szkot zainteresowany był Frankiem Ribérym, lecz doszedł do wniosku, iż Robben jest o wiele lepszym piłkarzem.

26-latek ma za sobą bardzo dobry sezon, strzelił 20 goli i doprowadził Bayern do finału Ligi Mistrzów.

Źródło: Daily Star, Goal.com

Tagi: Arjen Robben, Dymitr Berbatow, Karim Benzema, Transfery

Komentarze (133) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 04.05.2010, 20:24, #133 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Masło

to samo można odnieść do Roo jeżeli podzielimy minuty na bramki i popatrzymy z jaką częstotliwością strzelał Owen a jaką Roo...

Ps. Porównanie padło do Roo do Berbtowa to to zrobiłem a Ty wyjeżdżasz z Owenem, pewnie zaraz wyjedziesz z Welbeckiem albo innym napastnikiem
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 04.05.2010, 18:16, #132 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
"Rooney 3541 minut na boisku a Berbatow 2592 minuty a to chyba wielka różnica 1000 minut ale spoko niech będzie,ze Berbatow zaliczył 49 występów a tak naprawdę miał ich 42 z czego 14 z ławki."

Tak bob, a zobacz ile minut Owen grał na boisku, a ile bramek w tym czasie zdobył...

Jak ktoś jest efektywny to jest, Bułgar potrzebuje stanowczo za wiele czasu by trafić do bramki, bo jak nazwać to, że nie potrafi tego zrobić od siedmiu spotkań mimo że gra od początku?
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 04.05.2010, 17:15, #131 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Ćantoną

tylko popatrz na fakt,ze statystyki nie obejmują tego ile na boisku przebywa dany zawodnik a wiadomo,że często Bułgar przez ostatnie minuty meczu ale to już liczyło się jako występ ha ha a sorry to trochę nie tak ;)

Rooney 3541 minut na boisku a Berbatow 2592 minuty a to chyba wielka różnica 1000 minut ;) ale spoko niech będzie,ze Berbatow zaliczył 49 występów a tak naprawdę miał ich 42 z czego 14 z ławki. CZYLI JUŻ DODAŁEŚ BERBATOWOWI 7 meczy a on w nich nie grał ;)


więc jak podajesz dane i chcesz tym błysnąć to rób to rzetelnie!

Ps. Chcecie Benzeme a ten udziela wywiadu,ze słusznie odrzucił ofertę United i zamierza walczyć o skład w Realu gdzie chce zakończyć karierę ;) jarajcie się nim dalej ha ha

luki

ale Ty teraz odjechałeś jeszcze bardziej od tematu bo moje wypowiedzi nie powinny być tematem do komentowania ;P
Postów: 2164

Napisz PW
dodano: 04.05.2010, 00:33, #130 Zwiń/Pokaż komentarz Miquel_17
= Mam tylko nadzieję że Ferguson ruszy [***] i wyłoży trochę kasy na zakup 2-3 nowych [bardzo dobrych] piłkarzy jak np: właśnie Robben! Sezon już się kończy i za kilka tygodni rozpoczniemy polowanie na nowych zawodników bo takich bez wątpienia bardzo nam potrzeba!
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 20:35, #129 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Bob-> Rozumiem tylko, że to jest news,niby, o Berbie, jak przyjdzie pora na resztę teamu (Carrick itp) to wtedy spoko, można się o nich rozpisywać. A tak trzymajmy się tematu Bługara.
Postów: 596

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 20:32, #128 Zwiń/Pokaż komentarz pazurek5991
Stevenson --> pięknie powiedziane ;p

ja sie nie wypowiadam juz na temat Berby :/
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 20:16, #127 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Cantona ty Diable?hahaha.Nie denerwoj sie,widze twoje koment. i jestem podobnego zdania.Nie zawsze ale podobnego.A z tym Diablem to bylo takie cos ala zart hahaha pozdr.Cantona.
dodano: 03.05.2010, 20:07, #126 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
czerwona strona.

EEe ziom niezrozumialem twojego komenta.Czy to miala byc ironia z tym diablem czy uwazasz ze piszac ze benzemy nie puszcza z Krolewskich a Robben jest nie dowziecia czyms cie urazilem chopie ? :D Napisalem prawde bo sam powiedz czy przy trenerze Fergiem sciagniecie Arjena i Benzemy jest realne ? Ogarnij.Joł. Dodano: 03 maja 2010 roku, 20:12Bob
Kogzie pomyliles mnie z kims chyba ! Znajdz mi moj komentarz w ktorym napisalem ze ktos cos zjebal no oprocz berby bo odnalezdz w United to on sie nie odnajduje i szanuje ze go lubisz,kochasz czy co tam jeszcze ale ogarnij wreszcie ze zjebal nam pol sezonu conajmniej, bo na 49 występów strzelenie 12 goli przy 50 meczach Roo i 34 bramkach to szałowo dużo nie ?Wiem ze zara powiez ze Wazza to klasa swiatowa ale Bułgar młodym talentem już chyba nie jest i te trafien przynajmniej powinien zaliczyc. Dodano: 03 maja 2010 roku, 20:15Czerwona strona


twoje komentarze zostawie bez opisania bo piszesz bez sensu i chyba niewiez kiedy uzyc słów "hahaha" ... ;/ Dobija mnie twoja inteligencja .
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 20:04, #125 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
ćantoną

ja przynajmniej w przeciwieństwie do Ciebie potrafię poprzeć i obronić swoje zdanie a nie powtarzać tylko w koło Benzema, Benzema a Benzema wczoraj zjebał nie lepszą okazję!

Roben chyba śnicie że do nas przejdzie, w Monachium ma wszystko a wracać do United kiedy grało się wcześniej w CFC to dodatkowa presja a po co mu psuć sobie opinie ;) pewnie gdyby Bayern nas nie wykosił to nawet byście o nim nie myśleli ha ha

luki

mi nie chodzi o to,ze Berbatow mało gra ale śmieszy mnie to,ze całe zło zwalane jest TYLKO I WYŁACZNIE NA NIEGO a tego Wam w żadne sposób nie mogę wytłumaczyć,że to nie tylko jego wina!
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 19:53, #124 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
A czy ten artykol to nie zwykla plotka?Cantona Ty Diable jeden hahaha.pozdr.Robben napewno nigdzie nie odejdzie,a Benzema tez nie wiadomo.Pozdr.
dodano: 03.05.2010, 19:46, #123 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
hah chce mi sie brechac z tego Bob Sleya -czlowieku chba niema newsa zebys sie z kims nie klucil a w tym artykule bijesz chyba rekord komentarzy,moze i masz duzo lat ale rozum dzieciaka,nie bede cie komentowal bo szkoda wiecej czasu.Jarasz sie tym co nie trzeba a to zle swiadczy tylko o tobie.
Tyle w temacie.
Joł.
Postów: 373

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 19:39, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Filiphs
Prawda... Arjen jest świetnym piłkarzem tak samo Antonio i Luis (Nani) ale gdzie by Go dać lewe i prawe skrzydło zajęte... i żal byłoby pozbywać się Antonio bo Nani ma zapewnione miejsce więc Robbena nie potrzebuję ale i tak zadecyduje Sir Alex :D
A co do Benzemy to Go na zmiennia chyba bo większe sukcesy( nie wiem nawet jakie :D) osiągamy z ustawieniem 4-5-1 ale w takiej sytuacji tzn kontuzji Rooneya to Go BARDZO POTRZEBUJEMY....
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 18:31, #121 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
jest news o bułgarze jest impreza.
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 18:30, #120 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
To, co Berbatov robi w tym sezonie wymaga silnych nerwów. Taki Pellegrini wywaliłby go po 1 meczu. Dymitar w ogóle nie gra, strzela bramki słabeuszom, a jak przyjdzie zagrać z drużyną z "górnej półki" to gra c[...]ja. Niestety, ale Bułgar nie sprostał wyzwaniu i gra dla United jest za ciężka dla niego. Dostawał teyle sytuacji od Ferga, nawet gdy grał słabo, nie wyczerpał zaufania, ale w ostatnim meczu pałę przegiął. Żeby nie trafić z metra do bramki, czy z główki czy z nogi, mało to ważne. Bułgar gra jak ostatnia c[...]a, jakby go do tego zmuszano. Jeśli nie chce mu się grać to niech powie koniec i niech zajmie się łowieniem ryb. U mnie w United jest skończony.

Co do transferu Benzemy i Robbena to jest to całkowity kosmos. Gdybyśmy ich mieli, więcej mi nie trzeba. Berba by poszedł z torbami, Arjen jest uniwersalny, zależy jaka by była taktyka, to zawsze by było miejsce dla niego. Benzema pewnie by odzyskał formę i stworzyłby duet z Rooneym. Takie zakupy byłyby bardzo obiecujące i byłyby gwarancją na lata. Ale niestety, boje się, że to nieprawda.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 18:30, #119 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Bob-> "a czy nie uważasz,że zrozumienie nabiera się z czasem wystarczy popatrzeć jak gra osamotniony Roo z Valencia i Nanim na skrzydłach a jak Berbatow w tym ustawieniu, z goła widać,że lepiej skrzydłowi rozumieją sie z Anglikiem a czemu..."

Chyba prawie 2 sezony wystarczą, nie? Valencia i Nani świetnie się rozumieją z Waynem, i zauważ, że Antonio i Luis nie zawsze grali razem(kontuzja, słabe występy, rotacja itp)

"proste bo grają częściej w tym ustawieniu"
Ostatnio pojawił się news, że Berbatov świetnie pracuje na treningach. Śmiem twierdzić, że efektów tego nie widać.

"i prawda taka,że SAF nie zabezpieczył się na wypadek kontuzji Roo"
Może SAF myślał, że Berba jest w stanie zastąpić Roo? Zresztą pomyśl, jakby Fergie sprowadził klasowego napadziora to Berba by pewnie grał jeszcze mniej.

Szymcio->Też się z Tobą zgadzam, co do kilku kwestii. I dobrze, że masz inne zdanie. Nikt Cię nie zmusza, abyś miał te same poglądy co ja, kam masło, cham itp. Powiem więcej to byłoby nudne, nie było by osoby, z którą można by było nawiązać jakąkolwiek sensowną dyskusję. Cieszę się, że są osoby z innym spojrzeniem na pewne sprawy. Pozdrawiam
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 18:20, #118 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
"jesteś żałosny jeżeli uważasz remis z Rovers i porażkę z CFC jako winę Bułgara, w sumie fakt mógł zamiast Valencii to sam na sam wyłożyć Machedzie "

Nie winę Bułgara, ale całego ataku, którą tworzył Bułgar i Macheda. Obaj wypadli żałośnie, z racji tego, że nawet nie dorastają do pięt Roo i stąd wynik bezbramkowy. Taka była nasza siła rażenia niestety...Niestety był tam Dymitar bob-sley, ups przepraszam, Berbatov rzecz jasna...Sytuacji jak na lekarstwo, tyle z tego wynikło.

Ale wiem, że przecież to wina linii pomocy, bo gdy gra Bułgar to ci celowo knują spisek, by broń Boże nie wyłożyć piłki Berbie...

Żeby nie było, że Valencii za niewykorzystaną sytuację nie należy się bura, jak najbardziej :P Dotyczy to całej naszej ofensywy, która bez Roo grać nie potrafi... Dodano: 03 maja 2010 roku, 18:22chodzi mi o spotkanie z Blackburn rzecz jasna ;)
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 18:04, #117 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Masło

jesteś żałosny jeżeli uważasz remis z Rovers i porażkę z CFC jako winę Bułgara, w sumie fakt mógł zamiast Valencii to sam na sam wyłożyć Machedzie :P
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:54, #116 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
bob

"chcecie do nas Benta, tego Benta który w meczu z byłym klubem nie wykorzystał dwóch karnych! Faktycznie na pewno poradził by sobie z oczekiwaniami w United..."

Żebyśmy się rozumieli. Nie Bent jest moim marzeniem w United, ale zdecydowanie wolę jego od Bułgara z prostej przyczyny...Gra jak typowy napastnik, łowca bramek...Żaden z niego "łącznik", fałszywy napastnik, tylko prawdziwy snajper, od którego można wymagać seryjnego zdobywania goli...A nam właśnie takiego człowieka teraz potrzeba na wypadek absencji Roo...
Widziałeś, co się działo, gdy Wayne opuścił kilka spotkań. Nie było komu wykończyć akcji w przodzie...
I nie jest to żadna wina pomocy, bo ci sami ludzie obsługują podaniami Roo, który zamienia wiekszość sytuacji na gole, konkretnie 34 razy w sezonie...

Berbatov nie gra jak napastnik w United i na tym polega problem...Nie jest w stanie wziąć na siebie ciężaru gry pod nieobecność Roo...Zawiódł na całej linii, kompletnie nie wykorzystał szansy, przyznam że nawet ja nie spodziewałem się tak słabych występów w jego wykonaniu. Ani razu nie trafił do siatki i to jest jego osobisty dramat, a zespół tez na tym ucierpiał, bo straty pkt z CFC i Blackburn teraz odbijają nam się czkawką... Dodano: 03 maja 2010 roku, 18:04"Berbatow ma 80 tys na tydzień i to jego zarobek a sorry 80 tys dla Berbatowa a 80 tys za grę dla Scholesa czy Carricka czy 130 tys Rio czy blisko tej kwoty Roo to nie sa wielkie pieniądze..."

Nie wiem bob, ja nie zaglądam do portfeli Dymitara, Paula, Rio i reszty "śmietanki" z Old Trafford. :)
Ja oceniam ich grę, a ocena Bułgara nawet gdyby trafił tu za 15 mln byłaby tak samo niska, bo przyszedł rekomendowany jako wielka gwiazda i NAPASTNIK klasy światowej. Rozczarował i to jest fakt niezaprzeczalny, no może nie dla Ciebie. :)
zobacz więcej
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:50, #115 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Ty masz problem. Bo Twój ulubieniec rozgrywa słaby sezon, bo źle go oceniłeś, pomyliłeś się, czego jak przyznawałeś nie znosisz, a ja miałem rację. Co zapewne też Ci nie pasi.

bob) Nie wiem. Prawda jest taka, że bez niego nasz atak w zasadzie nie istnieje. Gdyby jeszcze Fergie chciał postawić na Owena, zaufać mu, byłoby nieco inaczej. Ale jest jak jest.
Postów: 318

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:44, #114 Zwiń/Pokaż komentarz matti99
Jestem na tak ! Benzema od dwóch lat ma słabsze sezony ale myśle że Ferguson go odpowiednio nastawi, poza tym Karim na wielki talent, atak : Rooney-Benzema wygląda nieźle
Robben - genialny piłkarz, może troche kruchy, ale będzie się nadawał do United
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:43, #113 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
bob--->"Roo był nadmiernie eksploatowany i tyle, mamy tego rezultaty teraz"

To podaj mi drugiego napastnika, który może GODNIE zastąpić Rooneya
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:38, #112 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
cham

ale czy np w meczu przeciwko Burnley, Fulham czy Leeds nie mogli odciążyć go Welbeck, Macheda czy Owen a Roo by siedział na ławce w razie W??

Roo był nadmiernie eksploatowany i tyle, mamy tego rezultaty teraz
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:38, #111 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
Bob---> Piszesz że wszyscy płakaliśmy że Berbatov nie grał? Co ty w ogóle mi wciskasz. Ja nigdy nie byłem zadowolony z poczynań Bułgara i nigdy nie płakałem że nie grał. Nawet się cieszyłem bo przynajmniej nikt nie zamulał akcji i nikt sie nie przewracał o własne nogi! Piszesz że graliśmy 4-4-2 i było oki i było oki na pewno dlatego że grał Berbatov. Przegrywaliśmy i grając 4-4-2 i 4-5-1 , ale szczerze mówiąc wolałem oglądac osamotnionego Roo w ataku. Strasznie denerwuje mnie to że zawsze szukasz usprawiedliwienia dla swojego ulubieńca i często rzucasz bardzo głupimi argumentami. Moim zdaniem powodem tego że w tym sezonie nic nie ugraliśmy w tym sezonie jest przede wszystkim to że straciliśmy dwa ważne ogniwa Ronaldo i Teveza, a nie to że nie grał Geniusz. Piszesz że Alex kombinował, a co miał stawiać na słabego Berbatova?

Jest jeden rozgrywający w naszym zespole, a mianowicie Anderson, ale ma kontuzje. Dlatego trzeba kupić pomocnika, bo Berbatov jest g[...]no warty!
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:38, #110 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
k[...]a, człowieku, ja nie mam siły, czasu, ani ochoty na dłuższe polemizowanie, żonglowanie wkoło tymi samymi faktami, argumentami, przypuszczeniami, więc nie pisz mi, że nie mam czego pisać, bo gdybym chciał, to moglibyśmy to ciągnąć do rana, tylko zastanów się po co? I tak nic by z tego nie wyszło, oprócz przegadywania się nawzajem. No, ale miej tę przyjemność, myśl, że wygrałeś i uklęknąłem przed Twoimi niesłychanie trafnymi przekonaniami lol. Jakoś inni nie mają problemów z pokojowym zakończeniem BEZSENSOWNEJ dyskusji. Ty - jak zwykle :).
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:36, #109 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Masło

a czy nie uważasz,że zrozumienie nabiera się z czasem wystarczy popatrzeć jak gra osamotniony Roo z Valencia i Nanim na skrzydłach a jak Berbatow w tym ustawieniu, z goła widać,że lepiej skrzydłowi rozumieją sie z Anglikiem a czemu... proste bo grają częściej w tym ustawieniu i prawda taka,że SAF nie zabezpieczył się na wypadek kontuzji Roo a wystarczyło czasami go oszczędzić i zakazać gry przeciwko Egiptowi i byłoby oki a tak cóż szukamy winnego i mamy Bułgara bo w końcu to on zgarnął 30mln za ten transfer a nie Tottenham, United mogło 2 lata wcześniej nie skąpić 2 mln funtów i za 12mln ściągnąć go przed Kogutami to nie było by teraz tej jechany po nim bo kosztował 30mln...Berbatow ma 80 tys na tydzień i to jego zarobek a sorry 80 tys dla Berbatowa a 80 tys za grę dla Scholesa czy Carricka czy 130 tys Rio czy blisko tej kwoty Roo to nie sa wielkie pieniądze... zauważcie też że niby Bułgar miał sprawiać problemy i psuć atmosfere a on nic takiego nie robi, szanuje klub i stara się prawda widać nie radzi sobie z presją ale my kibice nie pomagamy mu w tym...chcecie do nas Benta, tego Benta który w meczu z byłym klubem nie wykorzystał dwóch karnych! Faktycznie na pewno poradził by sobie z oczekiwaniami w United... a poza tym Bent nie będzie głupi i nie będzie ryzykował i będzie grał nadal w Sunderlandzie
zobacz więcej
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:30, #108 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Dobre posunięcie Szymcio. Podpieranie się własnymi przekonaniami, i sympatiami, bez argumentów nie starcza na długą dyskusję. ;)

bob) Sugerujesz, że dla Fergusona i Rooneya ważniejszy jest król strzelców? Gdyby Rooney grał mniej, a chyba tak byś chciał, to bylibyśmy za Arsenalem. Tak sądzę, a nawet jestem pewien.

Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:26, #107 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Amadeus

a teraz za gole odpowiedzialny jest Roo więc o co si?? Skoro w ten sposób bronisz Roo z sezonu 2006/2007 to czemu tak nie popatrzysz na Bułgara??

Stewie

a kto w United jest rozgrywającym jak mamy mamy samych defensywnych pomocników :/

cham)

a Berbatow w Tottenhamie jak zachwycał to grał osamotniony?? Coś nie wydaje mi się, SAF po prostu ogranicza jego potencjał na korzyść Roo który miał zastąpić Ronaldo i to zrobił i chwała mu za to tylko pytanie co ważniejsze król strzelców czy mistrz Anglii :/

Sezon Berbatowa udany nie jest ale wystarczy obiektywnie popatrzeć,że na początku sezonu graliśmy 4-4-2 i było oki a potem zaczął SAF kombinować jak wściekły i mamy rezultaty porażka z Fulham, z Evertonem gdzie ściągnął Berbatowa i straciliśmy dwie bramki, porażka z LFC gdzie do momentu gry bez Bułgara każdy płakał za nim a po porażce pytał sam siebie czemu Roo grał sam :/
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:23, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
Po części się zgadzam i ze Stewiem i z chamem i z lukim i z Masło, ale w niektórych kwestiach mam zupełnie inne zdanie... Nie chce mi się już odpisywać, bo to właściwie bezsensowne, napisałem już to, co chciałem napisać, w dalsze polemiki nie ma sensu wchodzić, bo ani ja nie przekonam Was, ani Wy mnie, taka jest prawda. Pozdrawiam!
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:16, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Szymcio

"wiesz, może nie tyle nie potrafi strzelać, co nie potrafi porozumieć się z partnerami. "

Wybacz Szymek, ale jeżeli zawodnik już prawie 30-letni, który właśnie kończy drugi sezon na Old Trafford, dalej nie może porozumieć się z partnerami, to świadczy o niczym innym jak o tym, że United to za wysokie progi dla Bułgara.

Problemy z psychiką?
United to nie miejsce dla mięczaków. Dodano: 03 maja 2010 roku, 17:22"Lepiej sprowadzić Michaela Owena i jemu dawać szanse, niż utalentowanym juniorom. Oj, dziwaczeje nam pan Ferguson, dziwaczeje."

Szymon, powiedz mi, który z napastników, Owen, wzięty za darmochę, czy Berbatov za 30 mln jest skuteczniejszy w tym sezonie?

Czepiasz się Owena, a już wad Dymitara to nie łaska dostrzec...

Michael blokuje miejsce juniorom? To samo można powiedzieć o Berbie...

Zauważ, ile minut grał Owen, a ile Berbatov nim zaczniesz wyśmiewać Michaela, a zaciekle bronić Bułgara...
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:08, #104 Zwiń/Pokaż komentarz cham
"a ile razy jeszcze można powtarzać, że Bułgar nie gra jako klasyczny napastnik?"
A ile razy grał jako klasyczny napastnik? Ostatnio gra nawet JAKO JEDYNY NAPASTNIK. A bramki i nie potrafi strzelić. Niekiedy grał lekko cofnięty, tak, ale wielokrotnie grał w linii z Rooneyem. A teraz gdy w ostatnich meczach był najbardziej wysuniętym piłkarzem co stoi na przeszkodzie do zdobycia gola?

"Lepiej by było, gdybyś czasem sprawdził coś, zanim napiszesz, a nie obrażał bezpodstawnie, Dominiku"
To co napisałeś w tym newsie wystarczy. "Berbatov nigdy nie był przeciętny jest dobry, nie gra jako napastnik, ma problemy z psychiką, nie radzi sobie z presją" itd.
Jak sobie nie radzi to niech to przyzna. Będzie po problemie, Szymonie. :)

"nie, ale mówimy o zawodniku sprowadzanym, do United przez sir Alexa Fergusona, a on raczej bardzo rzadko, żeby nie powiedzieć – nigdy, się myli w podobnych przypadkach."
Veron to nie pomyłka? Hargeaves? Też troszeczkę kosztował. A to chyba nie są strzały w dziesiątkę.

"ha, ha, nie to zwykle stwierdzenie faktu. Jeśli nie widzisz, ze problem leży w psychice Berby, to dziwi mnie to bardzo"
Bardzo przepraszam, ale ja wiem w czym jest problem. I w tym przypadku widzi to bardzo wiele osób. Ja, jak zapewne pamiętasz nigdy nie bylem zwolennikiem tego zakupu. W żadnym momencie. Nazywałem Berbę przeciętniakiem, i na nieszczęście United to się sprawdziło całkowicie. Nawet żelazna psychika nie pomoże, gdy umiejętności są za małe. A z powodu złych występów, frustracja jest coraz większa.

"a, nawet tego już nie można zrobić, bo ktoś ośmielił się napisać cos dobrego o Berbie?"
Można pisać. Ale po co to przytaczasz, co to ma udowodnić? Jakieś redaktor napisał coś takiego i Berba jest [***]isty? Nie żartuj...

"Ja się nie staram za wszelka cenę wybielić Bułgara, ale po prostu przedstawić swoje zdanie na ten temat"
Właśnie tak to wygląda. Bo nie przyjmujesz do wiadomości żadnych faktów. Nie przyznasz, że ten sezon jest słaby dla niego, tylko szukasz wielu różnych usprawiedliwień. Niestety tak jest.

"Bzdury o psychice? Moja matka, nie mająca pojęcia o futbolu zauważyła, ze Berba jest jakiś zagubiony, ze boi się sam siebie"
Jak ktoś nie ma pojęcia o futbolu mówi różne rzeczy. Berbatov ma niekiedy tak wygląda, szczególnie gdy leży bezradnie na murawie. Ale taki jest jego "styl". I twoja mam mogla odnieść takie wrażenie.
Zresztą zadam teraz proste pytanie. Jeśli am problemy w psychice, nie radzi sobie z presją, czy to go usprawiedliwia? Nie, jak ktoś sobie nie radzi to niech szuka nowego klubu. Takiego w którym nie będzie miał problemów z samym sobą. Proste jak drut.

"oczywiście, bo to, co Tevez gral w lidze w tamtym sezonie wołało o pomstę do nieba"
To ja nie wiem jak określić obecną grę Dymitara...

"Zresztą, jak tu porównywać ówczesne 5 trafień Teveza z 12. Dimitara, skoro tak bardzo licza się gole?!"
Dlaczego manipulujesz statykami? Czemu celowo kłamiesz?
Przedstawiając statystyki trzeba to robić precyzyjnie. A nie wybierać rozgrywki, gdzie ktoś strzela więcej a ktoś mniej. W sezonie 2008/09 we wszystkich rozgrywkach Tevez strzelił 15 goli, Berbatov 14. To są kompletne statystyki jeśli chodzi o bramki. Przedstawianie tego typu klasyfikacja tylko z PL nie jest fair.

"Ja pamiętam Twoje oceny: „Rooney – 6, Berbatow – 6”. O czym tu w ogóle dyskutować"
Ja pamiętam Twoje: "Dymitar jest lepszy od Carlosa".
Sam sobie odpowiedz po tym sezonie jak to teraz brzmi. ;) Dodano: 03 maja 2010 roku, 17:10I nie wiem co się dowaliłeś o te moje oceny z Evertonu. Sprawdziłem oceny w archiwum ze Sky, i ten serwis dał Berbie i Rooney po... 6.
zobacz więcej
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 17:06, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
Szymcio--->

Nie będę zaprzeczał że Berbatov, ma NIEZŁY przegląd pola, podania itp. I dobrze niech sobie gra pomiędzy atakiem i pomocą, ale do cholery gdy jest Rooney. Kiedy Anglika nie ma to co nam z Berbatova rozgrywającego? Został kupiony jako napastnik i tak powinien grać bo podkreślam za rozgrywanie są odpowiedzialni inni piłkarze.

"nie potrafi porozumieć się z partnerami" - Ile on jeszcze czasu potrzebuje żeby to zrobić? Dwa lata dla takiego piłkarza to chyba wystarczająco dużo.

"Dimitarowi po prostu brakuje takiego wyrafinowania, s[***]syństwa, twardej postawy z jakiej słynie Wayne"

No własnie a w Anglii nie można być ,,ciepłym kluchem". Niestety Berba jest mało ruchliwy, wolny, nie jest waleczny to wpływa na jego znaczenie w lidze angielskiej.
Brak mu pewności siebie? No wybacz, ale w to nie uwierzę. Gra już kilkanaście lat, nie jesteś dzieciakiem i powinien się szybciej aklimatyzować w klubie. Bo za 2-3 Berba będzie już po prostu za stary.

"Gdyby liczyły się tylko umiejętności, to Berbatow byłby jednym, z najlepszych zawodników świata" - Oczywiście nie chcę mu ubliżyć, ale ja w nim nic nie widzę. Ten przegląd pola ma niezły, ale podkreślam niezły. Do fabregasa mu sporo brakuje. To że czasami poda piętka nie świadczy że jest boskim technikiem.Atutów potrzebnych napastnikowi nie ma wcale. Jak czasami czytam opisy Berbatova wypisywane prze niektórych, mam wrażenie że ktoś piszę o graczu powstałym z fuzji Ronaldo i Fabregasa:P

"Możesz być świetnym piłkarzem, ale jeśli nie masz silnej psychiki, to nigdy niczego wielkiego nie osiągniesz'

Owszem bardzo mądre zdanie. No i Berbatov tej psychiki mocnej nie ma i co dalej?

"no bez przesady, stawianie takiej [***] jaką jest Foster, na równi z nawet bardzo słabo grającym Berbą, to spora przesada…" - Czy ja wiem czy aż tak przesadziłem. Obydwoje sobie nie radzą w United:)

"a ile razy jeszcze można powtarzać, że Bułgar nie gra jako klasyczny napastnik?" - No dobrze, ale przyznaj że 12 bramek to mało nawet jak na łącznika. A czy Berbatov ma dużo tych asyst. Z tego co wiem Valencia ma więcej. A więc z Bułgara mamy niestety mało pozytku
zobacz więcej
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:57, #102 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Nie wiem czy się cieszyć, czy płakać?

Z jednej strony jego gra nie wygląda najlepiej i jest bardzo drażniąca. Te wszystkie niewykorzystane sytuacje. Mógł spokojnie w tym sezonie mieć na koncie 25 bramek, gdyby trafił wszystko to co powinien. Jednak właśnie wykończenie to jest jego największy mankament bo ogólnie jako tako sobie radzi i podać potrafi.

Z drugiej strony jak odejdzie to kim go zastąpimy? Benzemą, który w Realu nie gra wcale lepiej i wykończeniem o wiele lepszym nie dysponuje w obecnej chwili. Może Ferguson nie będzie chciał kupować nikogo w jego miejsce i postawi na Hernandeza, czy Dioufa co też jest dość niedorzeczne. Co do Machedy to jeszcze bym mu mógł zaufać ale to jeszcze nie jest chłopak na wielkie mecze, ogrania w LM praktycznie nie ma.

Nad tą sytuacją trzeba by się było dłużej zastanowić i rozłożyć ją na czynniki pierwsze bo zamiast polepszyć możemy jeszcze pogorszyć, a na pewno nie o to chodzi jeżeli chcemy w najbliższych latach walczyć o mistrzostwo.
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:41, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
„Jedyny problem że Berba nie jest rozgrywającym” – nominalnie, nie jest, ale w wielu meczach pełnił taką właśnie funkcję. I Bóg wie, czy to Ferguson każe mu grać w ten sposób, czy sam Dimitar go o to prosi. Nie wiem. W każdym razie, Bułgar najczęściej gra na takiej właśnie pozycji, czy to się komuś podoba, czy nie…

„Gdy nie ma Anglika to nasz atak nie istnieje bo Berbatov bramek nie potrafi strzelać” – wiesz, może nie tyle nie potrafi strzelać, co nie potrafi porozumieć się z partnerami. Pewnie sam nie raz zauważyłeś, że np. Valencia, podający do Rooneya był wielkim zagrożeniem, a bez Anglika, z Bułgarem, jako adresatem podań traci sporo. Dimitarowi po prostu brakuje takiego wyrafinowania, sk[...]ysyństwa, twardej postawy z jakiej słynie Wayne. Nie twierdzę, że się boi, ale że brak mu pewności siebie, jakby wychodził na boisko z myślą: „Na pewno nie dam sobie rady, w dodatku sam. Lepiej będę wszystkim schodził z drogi, a jak mi zaczną podawać gdy będę w polu karnym, to będę udawał, że mnie nie ma”…

„Chociaż po ostatnim meczu stwierdzam że nawet mając u boki Wazze, Bułgar nie błyszczy” – wczoraj istotnie nie błyszczał, ale z reguły mając przy boku Anglika gra o wiele lepiej.

„Niestety, ale na ocenę zawodnika nie wypływa tylko poziom poszczególnych umiejętności , ale również siła jego psychiki” – no i właśnie o to chyba się rozchodzi. Gdyby liczyły się tylko umiejętności, to Berbatow byłby jednym, z najlepszych zawodników świata. Ktoś kiedyś powiedział bardzo mądre słowa, nie pamiętam, niestety, kto. Chodziło w nich mniej więcej o to, że: Możesz być świetnym piłkarzem, ale jeśli nie masz silnej psychiki, to nigdy niczego wielkiego nie osiągniesz.

„Berbatov, Foster to gracze, którzy nadają sie tylko do zespołów średnich.” – no bez przesady, stawianie takiej p[...]y jaką jest Foster, na równi z nawet bardzo słabo grającym Berbą, to spora przesada…

„Tylko może zauważysz, jakie są główne zadania napastnika. Jest to zdobywanie bramek” – a ile razy jeszcze można powtarzać, że Bułgar nie gra jako klasyczny napastnik? Bo ja już nie wiem. Rooney, to jest rasowy snajper, zawodnik ustawiony najwyżej w naszej formacji. Jeśli twierdzisz, że Bułgar stoi z nim w linii, to…

„To jest kolejny przykład ignorancji. Co by się nie stał, jakby Bułgar nie zagrał i tak będzie dobry. Nie zwracasz uwagi na to co prezentuje TERAZ, tylko tkwisz w swoim wyimaginowanym świecie, gdzie Bułgar jest gwiazdą, i świetnym napastnikiem. Szkoda, że inna jest rzeczywistość” – oceniłem wczorajszą postawę Dimitara w odpowiednim newsie i napisałem tam jeszcze o nim kilka zdań, w których bynajmniej go nie wychwalam. Lepiej by było, gdybyś czasem sprawdził coś, zanim napiszesz, a nie obrażał bezpodstawnie, Dominiku :).

„To każdy piłkarz sprowadzany do klubu za wielką kasę musi się do niego nadawać? – nie, ale mówimy o zawodniku sprowadzanym, do United przez sir Alexa Fergusona, a on raczej bardzo rzadko, żeby nie powiedzieć – nigdy, się myli w podobnych przypadkach.

„Sorry, ale jesteś jego psychologiem? To jest zwykłe szukanie wymówek, starających się usprawiedliwić, taką a nie inną formę Bułgara.” – ha, ha, nie to zwykle stwierdzenie faktu. Jeśli nie widzisz, ze problem leży w psychice Berby, to dziwi mnie to bardzo, bo miałem Cie za inteligentnego, mimo wszystko, faceta…

„A po co wyciągasz fragmenty z gazet?” – a, nawet tego już nie można zrobić, bo ktoś ośmielił się napisać cos dobrego o Berbie? Wybacz, już nie będę.

„Nie masz argumentów. Wymyślasz bzdury o psychice, przytaczasz korzystne fragmenty z gazet” – chłopie, o czym Ty w ogóle piszesz… Ja się nie staram za wszelka cenę wybielić Bułgara, ale po prostu przedstawić swoje zdanie na ten temat. Bzdury o psychice? Moja matka, nie mająca pojęcia o futbolu zauważyła, ze Berba jest jakiś zagubiony, ze boi się sam siebie… Każdy to chyba widzi, ale to w końcu bzdury, bo Ty się z tym nie zgadzasz, ach…

„Nie tak dawno krytykowałeś Teveza za sezon 08/09. Teraz sezon Berbatova określasz "w miarę niezłym" – oczywiście, bo to, co Tevez gral w lidze w tamtym sezonie wołało o pomstę do nieba. Zresztą, jak tu porównywać ówczesne 5 trafień Teveza z 12. Dimitara, skoro tak bardzo licza się gole?!

„To czysty śmiech na sali. Lubisz go, i żeby nie wiem co zawsze będziesz bronić” – a Ty, chocby nie wiem jak zagral, zawsze będziesz doszukiwać się w jego grze negatywow. Pamiętasz mecz z Evertonem przegrany 1-3? Ja pamiętam Twoje oceny: „Rooney – 6, Berbatow – 6”. O czym tu w ogóle dyskutować.
zobacz więcej
Postów: 5006

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:28, #100 Zwiń/Pokaż komentarz czerwonediably
Ja jestem za tak ;d
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:25, #99 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
"Bo ja nie uważam, że on zagrał słabo, ponieważ nie strzelił gola będąc ustawionym gdzieś między pomocnikami, a Rooneyem..."

Zawsze się coś znajdzie. Gra słabo bo słaba pomoc, głupi Rooney, głupi Fergie itp itd. A czy to nie jest tak, że sam zawodnik TEŻ decyduje gdzie ma być? Taki Evra, pomomo, że jest obrońcą może być w polu karnym i jest. To jego rozgrywanie to, jak już ktoś wcześniej zauważył, chory nawyk z Tottenhamu.


"Widać tego od niego oczekiwał Ferguson, ja na to patrzyłem z tej perspektywy i wielokrotnie byłem zadowolony z postawy Dimitara"

Skoro gramy zwykle 4-5-1 (i bez Berbatova) to trudno powiedzieć, że Ferguson tego oczekiwał, bo gdyby był zadowolony z niego, to w środku nie grali by tacy piłkarze jak Park(np z Milanem), Giggs czy słabiutki Carrick zamiast niego.

"Nie jest moją winą, że niektórzy oceniają go tylko przez pryzmat goli, a nawet jeśli już je strzeli, to i tak jest źle, bo strzela z ogórkami"

Przepraszam mam oceniać napastnika po podaniach piętką? To nie FIFA. Od rozgrywania są pomocnicy.

"Problem polega na tym, że Dimitar ma tragicznie skonstruowaną psychikę, jest bardzo dziwnym człowiekiem. Po prostu chodzi o to, że nie umie udźwignąć ciężaru, jaki z chwilą przekroczenia progów Old Trafford na nim spoczął. Gubi się, myli w prostych sytuacjach, przede wszystkim brakuje mu pewności siebie!"

Piłkarz z takim doświadczeniem i się gubi? Wybacz ale gubić to się może Diouf, Macheda, Rafael czyli żółtodzioby, a nie stary wyjadacz.
Jestem ciekaw tylko, ile potrwa ta blokada? Bo taka sytuacja tylko szkodzi Manchesterowi.
zobacz więcej
Postów: 911

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:23, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Amadeus
Szymcio

"nie obarczajmy winą za wszystkie niepowodzenia United Bułgara!"

Nie! Nie obwiniamy tylko jego za wszystkie niepowodzenia United. Obwiniamy go za to, ze nie strzela, gra przeciętnie, czasami fatalnie. Nie potrafi zastąpić Roo, kiedy tego trzeba.
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:20, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
bob--->

"każdemu to się zdarzy a prawda taka,ze te pudła United nic nie kosztowały"

No dobrze w tym przypadku nie, ale w wielu innych meczach kosztowały. Poza tym argument "wygraliśmy" nic nie znaczy bo berba powinien strzelać bramki! To co zespół będzie grał jak p[...]y, ale powiesz wygraliśmy? Liczą się nie tylko bramki, ale też piękno futbolu. Przynajmniej dla mnie.

"co pisze się o Fletcherze któy w meczu z Tottenhamem nie trafił w piłkę a wystarczyło ją dotknąć aby ta wpadła do bramki, czy pisze ktoś o setkach jakie marnował Valencia czy Roo"

Fletcher i Valencia to pomocnicy i na nich nie spoczywa obowiązek zdobywania bramek. Jeżeli oni nie strzelą bramek to się tego nie komentuje bo po prostu to nie jest ich główne zadanie. Poza tym, ale Berba zmarnował więcej sytuacji niż Fletch i Antonio razem wzięci.
Znowu najeżdżasz na Rooneya. Czy ty nie widzisz że gdyby nie on to ten sezon byłby totalną klapą? Nie zaprzeczam że Anglik zmarnował sytuację, ale strzelił tyle bramek że czasami można mu darować. Uwierz, że gdyby Berbatov miał co najmniej 20 goli nikt by nie mówił o jego marnowaniu setek. Każdemu się zdarza fakt, ale Berbia zdarza sie to zbyt często. Jak sam Alex powiedział Bułgar wczoraj powinien zdobyć 4 bramki no to wybacz Roo nigdy tylu akcji nie spieprzył.

,,Berbatov stał się kozłem ofiarnym"

Wydaje mi się że swoją grą przez te dwa sezony sam sobie na to zapracował.
zobacz więcej
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:10, #96 Zwiń/Pokaż komentarz cham
"zależy, co rozumiemy pod tym pojęciem. Bo ja nie uważam, że on zagrał słabo, ponieważ nie strzelił gola będąc ustawionym gdzieś między pomocnikami, a Rooneyem"
Aha, czyli nawet jakby w całym sezonie zdobył 5 goli, to wszystko jest w porządku, bo widocznie zdobywanie bramek, nie było jego zadaniem? No super. Tak to wszystko można wytłumaczyć. Tylko może zauważysz, jakie są główne zadania napastnika. Jest to zdobywanie bramek. Z tym Bułgar ma problem. A nawet jak ich nie zdobywa, to do gry wnosi bardzo niewiele. Bo jest "spowalniaczem" kontraktów, i boi się strzelać na bramkę. Nie podejmuje ryzyka. Ale pewnie jego zadaniem, jest czekanie na to co zrobią inni...

"Berbatow nie był nigdy i nie jest przeciętnym piłkarzem"
To jest kolejny przykład ignorancji. Co by się nie stało, jakby Bułgar nie zagrał i tak będzie dobry. Nie zwracasz uwagi na to co prezentuje TERAZ, tylko tkwisz w swoim wyimaginowanym świecie, gdzie Bułgar jest gwiazdą, i świetnym napastnikiem. Szkoda, że inna jest rzeczywistość.

"Umiejętności do gry w takim zespole jak United ma - to więcej niż pewne, inaczej sir Alex nie sprowadzałby go za taką kasę"
To każdy piłkarz sprowadzany do klubu za wielką kasę musi się do niego nadawać? Jest wiele zaprzeczających przykładów.

"Problem polega na tym, że Dimitar ma tragicznie skonstruowaną psychikę, jest bardzo dziwnym człowiekiem"
Sorry, ale jesteś jego psychologiem? To jest zwykłe szukanie wymówek, starających się usprawiedliwić, taką a nie inną formę Bułgara.
A po co wyciągasz fragmenty z gazet? Bo ktoś napisał przychylna opinię? Tych krytycznych znalazłoby się dużo więcej, ale pokazujemy to co "dobre". :)

Nie masz argumentów. Wymyślasz bzdury o psychice, przytaczasz korzystne fragmenty z gazet. Nie tak dawno krytykowałeś Teveza za sezon 08/09. Teraz sezon Berbatova określasz "w miarę niezłym". lol
To czysty śmiech na sali. Lubisz go, i żeby nie wiem co - zawsze będziesz bronić. Nie mając na to żadnych dowodów w postaci dobrej gry, tylko swoich domysłów i przekonań. Dodano: 03 maja 2010 roku, 16:11Pan Szymcio oczywiście wspomniał tylko statystyki z Premiership. Nie doliczając innych rozgrywek, gdzie Rooney również zdobywał gole. ;)
zobacz więcej
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:07, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
Szymcio ---> Jedyny problem że Berba nie jest rozgrywającym. Spójrz, przecież na dobrą sprawę za strzelanie goli w United odpowiedzialny jest tylko Rooney. Gdy nie ma Anglika to nasz atak nie istnieje bo Berbatov bramek nie potrafi strzelać. Chociaż po ostatnim meczu stwierdzam że nawet mając u boki Wazze, Bułgar nie błyszczy.

"...ale trudno nie zachwycać się zawodnikiem rozgrywającym piłkę z taką swadą, jaka obca jest wielu rozgrywającym"

O jakich rozgrywających chodzi? Bo na pewno nie o Fabregasa, Gerrarda czy Lamparda:P

"Problem polega na tym, że Dimitar ma tragicznie skonstruowaną psychikę, jest bardzo dziwnym człowiekiem. Po prostu chodzi o to, że nie umie udźwignąć ciężaru, jaki z chwilą przekroczenia progów Old Trafford na nim spoczął"

No i to jest chyba wystarczający powód na to żeby Bułgar opuścił United. Wybacz Szymcio ale niestety Berbatov jest piłkarzem przeciętnym. Bo jak wytłumaczysz to że w Leverkusen czy Tottenhamie grał dobrze a u nas nie? Niestety, ale na ocenę zawodnika nie wypływa tylko poziom poszczególnych umiejętności , ale również siła jego psychiki. Ja zawszę patrzę na całokształt. Liczy się również charakter. Berbatov nie ma wielkich aspiracji i do tego, jak napisałeś, nie radzi sobie psychicznie.

"Gubi się, myli w prostych sytuacjach, przede wszystkim brakuje mu pewności siebie!"

30 letni piłkarz, który grał juz w wielu klubach nie jest pewny siebie? Nie po prostu sobie nie radzi! Berbatov, Foster to gracze, którzy nadają sie tylko do zespołów średnich.

Ps. czekam na odpowiedź;)
zobacz więcej
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:04, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
"sory ale roo jak wtedy strezelal te 12/13 goli to przynajmniej cos robil" - no właśnie, k[...]a, a Berbatow to nic nie robi? Nie osłabiaj mnie. Kto u nas rozgrywa przez większość czasu? Kto to robił, gdy Scholes był bez formy, a Carrick koncentrował się na defensywie? Komu Ferguson powierzył tę misję? Fletcherowi, Andersonowi, Gibsonowi? Nie, wolał postawić na Berbę... To wg Ciebie nic? Jeśli tak, to OK, nie ma o czym gadać.

"W tych sezonach za gole odpowiedzialny był Ronaldo"... więc nikt do Rooneya nie miał pretensji, jasne. A teraz Roo strzela, zaś Berba nie. Mimo to, każdy ma pretensje do Berbatowa. To takie średnio konsekwentne i sprawiedliwe, ale od dawna wiemy, że przy sprawie Dimitara wszelki obiektywizm gaśnie i na wierzch wychodzą subiektywne upodobania...

"chyba zapomniałeś,ze Roo wtedy nie grał naprawdę jako napastnik, tylko biegał po skrzydłach by przyporządkować się Ronaldo" - Doskonale to pamiętam, naprawdę :). Ale czy Berbatow gra jako napastnik? Ile meczów rozegrał na tej pozycji? Niewiele. Przez większość sezonu pracuje na chwałę całej drużyny zawieszony między pomocą, a atakiem... Co do wieku, to się zgodzę, ale bądźmy bardziej konsekwentni, nie obarczajmy winą za wszystkie niepowodzenia United Bułgara!
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 16:01, #93 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
Bob
Nikt tak nie "napada" na Fletchera czy Valencie czy tam na Rooneya z jednego prostego powodu. Ci przez Ciebie wymienieni gracze po jednym słabszym występie potrafią wsiąść się do roboty i rozegrać resztę spotkań na wysokim poziomie. Berbatow tego nie potrafi i gra jak gra - słabo. Te pudła wczorajsze nas na szczęście nic nie kosztowały, ale za to pudła np z Blackburn dwa punkty.
Postów: 911

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 15:59, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Amadeus
Szymcio
"Szkoda tylko, że w sezonach 2006/07 i 2007/08 Wayne Rooney również strzelał po 12 goli w lidze grając o wiele częściej niż Bułgar i nikt do niego większych pretensji nie zgłaszał."

W tych sezonach za gole odpowiedzialny był Ronaldo. Chyba zapomniałeś,ze Roo wtedy nie grał naprawdę jako napastnik, tylko biegał po skrzydłach by przyporządkować się Ronaldo, a po drugie jak bunislaw7 wspomniał ile miał Rooney lat a ile ma Berbatov. Jest takie coś jak doświadczenie, a jeśli tego nie potrafi się wykorzystywać to znaczy, ze jest się kiepskim graczem.
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 15:53, #91 Zwiń/Pokaż komentarz bunislaw7
@szymcioredlog
sory ale roo jak wtedy strezelal te 12/13 goli to przynajmniej cos robil a nie tak jak ten Berba ktory caly czas stoi w przodzi... Po drugie Rooney byl wtedy duzo mlodszy w porownaniu z dzisiejszym berbatovem.. gdyby berba mial z 22 lata to nikt do niego pewnie nie mial by pretensji. ale to doswiadczony grracz wiec powinien strzelac bramki...
takie jest moje zdanie na temat twojego komentarza. |A wracajac do tego newsa to chetnie bym widzial Benzeme ale na wypozyczeniu z opcja kupna u nas.. Robben..??ciekawa plotka.. Robben po takim sezonie(jeszcze sa MŚ2010) przechodzil by do MU za 24 mln Ł ,a bayern go kupil za 25 mln E jak w Realu byl slabszy... cos smieszne. A dotego na skrzydlach jest Nani i Valencia
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 15:52, #90 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
cham

tylko jak z leszczami typu Everton przy stanie 1-1 SAF ściągnął Bułgara i przeszedł do 4-5-1 z Roo to straciliśmy 2 bramki i jakże 2 cenne punkty w rozrachunku

Stevenson

dobrze powiedziane o Benzemie ale przecież wszyscy co chcą pozbyć się Bułgara chcą Karima...Szymcio jest od tego daleki ale poszedł pewnie tokiem rozumowania większości na ms ;)

vego

wymień mi zawodnika który wszystko wykorzystuje ...każdemu to się zdarzy a prawda taka,ze te pudła United nic nie kosztowały tylko dolały oliwy do ognia w sprawie krytyki Bułgara, inni zawodnicy też marnowali świetne sytuacji i co pisze się o Fletcherze któy w meczu z Tottenhamem nie trafił w piłkę a wystarczyło ją dotknąć aby ta wpadła do bramki, czy pisze ktoś o setkach jakie marnował Valencia czy Roo nie o tym się nie pisze a o błędach Bułgara jak najbardziej bo tak jak zauważył Dwight Yorke "Berbatow stał się kozłem ofiarnym"
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 15:44, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
"Jak to po jednym? Oglądasz mecze? W tym sezonie naprawdę nieudanych występów Bułgara było sporo" - zależy, co rozumiemy pod tym pojęciem. Bo ja nie uważam, że on zagrał słabo, ponieważ nie strzelił gola będąc ustawionym gdzieś między pomocnikami, a Rooneyem. Widać tego od niego oczekiwał Ferguson, ja na to patrzyłem z tej perspektywy i wielokrotnie byłem zadowolony z postawy Dimitara. Nie jest moją winą, że niektórzy oceniają go tylko przez pryzmat goli, a nawet jeśli już je strzeli, to i tak jest źle, bo strzela z ogórkami.

"haha, przykro coś takiego czytać - i vice versa.

"abyś napisał w końcu, że jest on napastnikiem przeciętnym? Czy jesteś w stanie coś takiego napisać, czy krytyka Twojego idola nie przejdzie przez usta?" - lol Berbatow nie był nigdy i nie jest przeciętnym piłkarzem. Umiejętności do gry w takim zespole jak United ma - to więcej niż pewne, inaczej sir Alex nie sprowadzałby go za taką kasę. Problem polega na tym, że Dimitar ma tragicznie skonstruowaną psychikę, jest bardzo dziwnym człowiekiem. Po prostu chodzi o to, że nie umie udźwignąć ciężaru, jaki z chwilą przekroczenia progów Old Trafford na nim spoczął. Gubi się, myli w prostych sytuacjach, przede wszystkim brakuje mu pewności siebie! Przypomnij sobie jego występy z czasów gry w Tottenhamie, czy niektóre mecze w barwach United (pamiętna asysta z WHU, nożyce z Aalborgiem i Sunderlandem, wspaniałe podania), a przyznasz, że piłkarzem PRZECIĘTNYM Berbatow nie jest. Jego problem tkwi w psychice i dlatego żal patrzeć na to, że zawodnik POTRAFIĄCY grać świetnie nie umie udźwignąć ciężaru, jaki na nim spoczywa...

"Ale przyznasz że Berba do czołówki światowej nie należy" - ano nie, nie mam zamiaru potwierdzać... Chciałbym tylko zacytować fragment z tygodnika Piłka Nożna, który rokrocznie tworzy tzw. TOP110, czyli stu dziesięciu najlepszych piłkarzy Europy na swoich pozycjach. W roku 2009 Bułgar został sklasyfikowany wśród napastników na pozycji 11 (na 20) i opatrzony wzmianką (cytuję z pamięci, więc na pewno nie dokładnie): "Być może przyznajemy to wyróżnienie na wyrost, ale trudno nie zachwycać się zawodnikiem rozgrywającym piłkę z taką swadą, jaka obca jest wielu rozgrywającym...". Skoro nawet zwykle surowi w ocenach i osądach redaktorzy tej najlepszej w Polsce gazety o futbolu doceniają wkład Berbatowa w ROZGRYWANIE akcji United, to chyba nie jest takim przeciętniakiem i frajerem, co? :)

"Po JEDNYM nie udanym meczu?? Jeden to on moze mial UDANY a nie na odwrot" - próba polemizowania z kimś, kto pisze podobne bzdury jest bezcelowa...

"To jest tragiczny sezon tego pilkarza" - lol tragiczny sezon, to ma Foster, ale takim przymiotnikiem określać formę zawodnika, który nie raz popisywał się naprawdę świetnymi akcjami, to kompletna kpina!

"12 goli tego pilkarza to kpina bo taki Owen strzelil nawet 9 mimo ,ze nie kosztowal NIC" - super. Szkoda tylko, że w sezonach 2006/07 i 2007/08 Wayne Rooney również strzelał po 12 goli w lidze grając o wiele częściej niż Bułgar i nikt do niego większych pretensji nie zgłaszał. No tak, ale on walczył, co było niezwykle potrzebne. A to, że Berba rozgrywa, to c[...]j z tym, od tego jest beznadziejny Carrick i dzielny Fletcher. Ma strzelać. Tyle co Rooney. Nawet jak nie gra, albo siedzi na ławie. Wspaniała logika!

"ak dla mnie to Berbatov moze zostac sprzedany nawet za 5 mln funtow i ja nie bede za nim w ogole tesknil" - jakie szczęście, że w zarządzie United zasiadają ludzie o bardziej obiektywnym spojrzeniu na pewne sprawy, inaczej ten klub już dawno osiadłby na mieliźnie w okolicach 10. miejsca w tabeli...

"zabiłeś mnie... tylko nie benzema" - chodziło mi bardziej o wiarygodność tego, że Francuz może przyjść na Old Trafford niż o mój zachwyt nad tym ewentualnym transferem :).
zobacz więcej
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 15:24, #88 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
Coś mi się zdaje, że Bułgarski napastnik, pomocnik lol to jest ten typ, który nawet jak nie strzela z metra na pustą bramkę, nawet jak ma piłkę na tacy to nie potrafi z tego skorzystać, nawet jak nie potrafi udowodnić swojej wartości to dla niektórych zawsze będzie tym jedynym numerem jeden na świecie. Bo przecież on ma taką technikę, przegląd pola..., że ma problemy z trafieniem z metra lol .
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 15:22, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
Szymano > "Benzema już prędzej"

zabiłeś mnie... tylko nie benzema. nie stać nas, żeby go kształcić i rozwijać jego mały móżdżek... to by wymagało sporo czasu, lat poświęceń i nauki. ten piłkarz to idiota i egocentryk, który przez swoje nastawienie do footballu niczego nie osiągnie...
jest najgorszym transferem primiera divison. jak gra to gra beznadziejnie. teraz jest u nas berbatov, który strzela mało bramek. przyszedłby benzema który nawet z "obrońcami" ligi hiszpańskiej sobie nie radzi... wiesz co by się tu działo na manusite... xD ten pajac 5 bramek na sezon by nam nie gwarantował. nie, nie, nie.

benzema jest przereklamowany jak "2012" rolanda emmericha...
dodano: 03.05.2010, 15:11, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
SzymcioRedlog

online!


3 maja 2010, 14:53
Śmieszy mnie, że po jednym naprawdę nieudanym występie kibice wylewają na zawodnika tyle kubłów pomyj. Nie przesadzajmy - zagrał beznadziejnie, ale nazywanie go nieudacznikiem, i tak dalej do przegięcie. Ogólnie cały sezon w wykonaniu Berbatowa był całkiem niezły, miał kilka błysków, parę słabszych momentów. Oczywiście, nie od dziś wiadomo, że Bułgar nie jest wart sumy, za jaką Ferguson wyszarpał go z Tottenhamu, ale teraz mało który gracz jest wart tyle, ile za niego płacą.

Hehehe :D Po JEDNYM nie udanym meczu?? Jeden to on moze mial UDANY a nie na odwrot. Berbatov kolejny raz zawodzi. To jest tragiczny sezon tego pilkarza. 12 goli tego pilkarza to kpina bo taki Owen strzelil nawet 9 mimo ,ze nie kosztowal NIC. Prosze Cie nie pisz ,ze to byl jeden jedyny nieudany wystep tego pilkarza bo pomysle ,ze sobie kpisz z kibicow Manchesteru. Jak dla mnie to Berbatov moze zostac sprzedany nawet za 5 mln funtow i ja nie bede za nim w ogole tesknil.
Co do Benzemy to jestem przeciwny. Wybral Real Madryt ,tak bardzo kocha galaktyczny klub to niech siedzi na galaktycznej lawce rezerwowych.
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 15:08, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
Szymcio---> Ale przyznasz że Berba do czołówki światowej nie należy:P
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 15:08, #84 Zwiń/Pokaż komentarz cham
"Śmieszy mnie, że po jednym naprawdę nieudanym występie kibice wylewają na zawodnika tyle kubłów pomyj'

Jak to po jednym? Oglądasz mecze? W tym sezonie naprawdę nieudanych występów Bułgara było sporo. Ten sezon jest w jego wykonaniu nieudany. 12 bramek zdobytych z leszczami (wyjątkiem Everton), poza tym słaba gra, i to ma być dobry sezon?

"Ogólnie cały sezon w wykonaniu Berbatowa był całkiem niezły, miał kilka błysków, parę słabszych momentów"
lol, haha, przykro coś takiego czytać lol

Człowieku, ile jeszcze razy Berbatov ma przejść obok meczu. Ile dobrych sytuacji do zdobycia bramki zmarnować. Ile jeszcze ma się popisać swoja "wolą walki" i "zaangażowaniem" abyś napisał w końcu, że jest on napastnikiem przeciętnym? Czy jesteś w stanie coś takiego napisać, czy krytyka Twojego idola nie przejdzie przez usta?
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 15:05, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
bob---> Ja za sprzedaniem Naniego nigdy nie pisałem. Zawsze lubiłem chłopaka. Gdy pisali o Fiorentinie ja cały czas wierzyłem że Alex da mu szanse i Nani ją wykorzysta. I nie myliłem się :)

Co do Berbatova nigdy nie byłem za jego kupnem bo był Tevez. Na teraz ni dziw się że mamy z nim na pieńku. Co z tego że 3-4 mecze zagrał dobrze, jak teraz gra piach. Co mam go wychwalać za to że kiedyś coś mu wyszło. Wybacz, ale ja jestem realistą i jeżeli ktoś sobie przez 2 sezony ewidentnie nie radzi to powinien szukać innego klubu
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 14:53, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
Śmieszy mnie, że po jednym naprawdę nieudanym występie kibice wylewają na zawodnika tyle kubłów pomyj. Nie przesadzajmy - zagrał beznadziejnie, ale nazywanie go nieudacznikiem, i tak dalej do przegięcie. Ogólnie cały sezon w wykonaniu Berbatowa był całkiem niezły, miał kilka błysków, parę słabszych momentów. Oczywiście, nie od dziś wiadomo, że Bułgar nie jest wart sumy, za jaką Ferguson wyszarpał go z Tottenhamu, ale teraz mało który gracz jest wart tyle, ile za niego płacą. Wyjątkiem w ostatnich latach jest chyba tylko Cristiano Ronaldo. A skoro my narzekamy na wysoką kwotę, wyłożoną przez sir Alexa, to co mają powiedzieć fani Liverpoolu, którzy za 20 milionów funtów kupili Aquilaniego, który jest chyba najgorszym ofensywnym pomocnikiem angielskiej ligi i zupełnie się do niej nie nadaje... Jak wczoraj oglądałem jego wyczyny, to naprawdę... lol

Dla Robbena mówię zdecydowanie nie, bo po pierwsze, ten chłopak to szkło i możemy mieć przy nim powtórkę z Sahy, czy Hargreavesa, a po co nam to? Po drugie, to parchaty samolub, który gra egoistycznie w Bayernie, bo prezentuje znacznie wyższy poziom niż jego koledzy. W United nie miałbym tak dobrze, bo Nani, Rooney, Berba, czy Scholes też lubią się pobawić piłką. Po trzecie, już kiedyś Robben grał w PL i sobie nie poradził prezentując się tak, jak napisałem w podpunktach pierwszym i drugim - czyli jako kruchy, nieefektywny samolub. Po czwarte Bayern go nie wypuści za mniej niż 40 milionów euro. Po piąte, nie po to czekaliśmy na eksplozję talentu Naniego trzy lata, by teraz odsyłać go na ławę z powodu przybycia holenderskiej megagwiazdy.

Benzema już prędzej, ale wówczas trzeba by się pozbyć Berbatowa, najlepiej w pakiecie z Owenem, a zacząć do węższego składu takich grajków jak Macheda, Diouf, Welbeck, czy ten młodzian kupiony niedawno. Ale to marzenie ściętej głowy, bo jak wiemy, sir Alex na młodych stawia tylko w kryzysowych wypadkach (kontuzja Rooneya, osamotniony Berbatow w ataku). Kogo obchodzi, że Macheda zdobył w tym sezonie kolejną bramkę w arcyważnym meczu (ciul z tym, że nic nam nie dała i była strzelona ręką - liczy się fakt). Lepiej sprowadzić Michaela Owena i jemu dawać szanse, niż utalentowanym juniorom. Oj, dziwaczeje nam pan Ferguson, dziwaczeje. Kiedyś wszyscy chcieli go wieszać za jaja, bo ośmielał się budować skład na dzieciakach: braciach Neville, Giggsie, Beckhamie, Scholesie, Buttcie... Teraz z kolei nie potrafi się ich pozbyć, albo raczej - stosować nieuchronnej zmiany pokoleń, wierząc w granie do 60. Gary'ego, Ryana, Paula, zostawiając w głębokich odmętach (nie)pamięci Rafaela, Obertana, Fabio, Tosica, Machedę, Dioufa...
zobacz więcej
Postów: 830

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 14:03, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Dzozek
Cóż, Berba na pewno jakimś specjalnie gorącym kąskiem nie bd teraz na rynku, ale jednak nazwisko ma, jakieś ofert sie pojawią, ale nie liczyłbym na zwrócenie sie jego zakupu po ew sprzedaży.

Robben - moim zdaniem obecnie nie ma szans na jego sprowadzenie.
Benzema - jeśli zacznie sie wielka "wyprz" w Realu to byłbym bardzo za tym transferem, powinien sie szybko odbudować po Madryckiej śpiączce.
Ribery - narobił sobie koło uszu... Ale dla mnie wciąż świetny zawodnik, ale transfer zależałby od kwoty odstepnego.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 14:02, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Trzeba było przed tym sezonem myśleć o realnych wzmocnieniach a nie teraz jak cena Robbena po świetnych występach w Bayernie wywindowała tak samo było zresztą ze Snejderem a mogliśmy ich mieć za odpowiednio 25mln i 15mln czyli troche śmieszne pieniądze patrząc na klasę tych graczy i jak wiele znaczą o obliczu swojej drużyny.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 13:53, #79 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Stewie

ciekawe czemu zimą większość chciała go sprzedać albo zamienić, pierwszą część sezonu besztany a drugą kochany ... świetne podejście do sprawy ha ha przypomnę,że Berbatow też na początku sezonu nie miał tak na pieńku z Wami a wielu z Was płakało kiedy United przegrywało z LFC cze,u Bułgar nie grał a teraz zaś jazda po nim ;)

CCC

przecież nie bronię Bułgara po wczorajszym meczu a stwierdzam jedynie,że obecna sytuacja w lidze to nie tylko i wyłącznie jego wina ;)

Pilgrim

Zamora,Bent który nie trafia dwóch karnych w jednym meczu a przeciwko United nie istnieje miałby poradzić sobie z presją...Benzema cóż może i tak ale ten pewnie nie odejdzie bo wtedy podda się udowodni tylko tyle,że Real był dla niego zbyt wysokim progiem, pewnie tam zostanie i powalczy;)

A jak nie wiesz kto to co sprzedać go aby tylko go się pozbyć...trochę to bez sensu ;)

Gabby nie strzela więcej od Berbatowa w AV a miałby sobie poradzić z tym u nas,szczerze w to wątpię ;)

ćantoną

ale United przez te pudło czy pudła straciło coś, duzo więcej United straciło poprzez zachowanie Carricka przy kryciu Olića czy podczas sam na sam Roo w meczu z Birmingham czy Valencii przeciwko Rovers ;)

Nie bronie go bo powinien to strzelić ale te pudło ani nie zaszkodziło ani nie pomogło United bo wróciliśmy z tarczą z Sunderlandu po bramce Naniego!

Nie nie Ty za to jesteś pewnie 100% kibicem miesząc z błotem zawodnika United ha ha
zobacz więcej
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 13:52, #78 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
Nie wiem nawet czy nie będziemy musieli sprzedać Berbatowa z dopłatą. Ten jego wczorajszy genialny mecz i poprzednie na pewno w jakiś sposób zniechęciły potencjalnych kupców. O transferze Benzemy mówi się od dawna, a ja mam nadzieje, że na słowach się nie skończy. Co do Robbena to wszyscy wiemy, że z [***] wyjęta informacja.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 13:43, #77 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Cantona no ja tez bronie troche Berbatova...choc te pudlo w pusta bramke bylo nie prawdopodobnie finezyjne.No ale trudno zdarza sie.Ja jestem zdania ze przydalby sie nam nowy klasowy napastnik.A co do Berbatova to jesli zostanie na OT to dobrze jesli odejdzie to tez dobrze.pozdr.
dodano: 03.05.2010, 13:28, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Rafcio21 -
Bronisz Berby tak ? W sumie dobrze po przeciez przeszedl do histori tego roku,Przeciez zaliczyl wczoraj najwieksze pudlo sezonu to wkoncu osiagniecie nie ? Wes przestan.Wiem ze blondynki maja nas[...]ne w glowie i Sadzac po tobie mozna tak twierdzic ze twoj kolor wlosow ma wlasnie taki a nie inny kolor ale nie bede Cię krytykowal bo czytajac twoje poprzednie komentarze, nie uwazam Cie za jakiegos sezonowca .
Pozdr.
Postów: 87

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 13:09, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Adamsik23
Benzema byłby strzałem w 10,robben wątpie po wystepach w Chelsea żeby zasilił Manu. Po Berbatovie nikt napewno nie bedzie płakał...
Postów: 370

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 13:09, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Krystian7Mosina
ja myśle że lepszym rozwiązaniem by było ściągnięcie za 20mln Silvy jak już a nie szklanego Robbena!
dodano: 03.05.2010, 13:06, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Mi tam odpowiadało przybycie Berby na OT, pokazywał się, strzelał, jest drugi za Roo w tabeli w ilosciach goli..
Moze miał słabszy dzien, pecha albo ciązyla na nim za duza presja w meczu.? Nie wiem..
Niech kupi tego Benzeme.. Zobaczymy co bedzie dalej...
dodano: 03.05.2010, 13:05, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Taaa jeszcze Messi i Ronaldo moze :)? Niemozliwe gdzie Robben nie trawi United a Benzemy nie sprzedadza,bardziej realny jest Silva i Milner ;)
Postów: 321

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 13:01, #71 Zwiń/Pokaż komentarz CcC
bob-sley

Chyba własnie ogladanie meczów przydałoby się Tobie. Po każdym meczu bronisz Berbatova jakby nie wiadomo kim był. A prawda jest taka ze jest c[...]jowy i nie robi nic na boisku. Ferguson dawal mu liczne szansy aby tacy jak ty mogli pisac ze wkoncu sie rozkreci, ze jeszcze jeden mecz. Ale mam nadziee ze i jego cierpliwosc się własnie skonczyla.
dodano: 03.05.2010, 13:01, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
@bob-sley

Nie wiem kogo widziałbym z Bułgara; sam przyznaję się bez bicia, że byłem ucieszony jego przybyciem na Old Trafford bo sądziłem, że będzie to strzał w dziesiątkę. Z Benzemą może być różnie bo niby dlaczego miałby grać [***]iś*ie u nas skoro w o wiele słabszej lidze w słabszym zespole nie potrafi ugruntować swojej pozycji. Jeżeli już na siłę chcecie jakiegoś nowego napastnika w United to jak dla mnie jest jedynie trzech do wyboru: Agbonlahor, Zamora oraz Bent. Jednak jeżeli chodzi o moją opinię to nie kupowałbym żadnego napastnik a dawał więcej szans naszym młodzianom... poza tym ciekawe jak sprawdzi się nasz meksykański nabytek.
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 13:01, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
Bob---> Co do Naniego to chłopak się odblokował po odejściu Ronaldo. Widać że grał w cieniu Crisa. To samo Wazza. Tymczasem Berbatov gra w cieniu samego siebie i gdyby odszedł byłoby to z korzyścią dla niego. Niestety to piłkarz, który radzi sobie tylko w średniakach
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 13:00, #68 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Niech Tevez dojdzie do nas hahaha,a Berbatova sprzedac do Milan czy Bayernu.Szkoda mi go,tutaj jest pod ciaglym ostrzalem.Moze niech znajdzie sobie inny klub.pozdr.
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:58, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
Bob-sley ---> Przypominam ci że Rooney wrócił po kontuzji. Poza tym strzelił już 34 bramki a Geniusz (Berbatov) ledwo przekroczył 10. Mogę się założyć że ten rasowy napastnik rodem z Bułgarii nigdy nie strzeli 20 bramek
dodano: 03.05.2010, 12:57, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
bob-sley - Roo był kontuzjowany :)... ( Znów pomyśl! )
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:54, #65 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
A Roo od ilu meczy nie może trafić??

Poza tym wczoraj wygraliśmy więc o co halo??

Fakt Berbatow gra ponieżej nawet moich oczekiwań ale prawda taka,ze wielu zrobiło sobie z niego kozła ofiarnego, bo każdy rzyga mu wszystko ale np. przy bramce Olića na 3-1 to był błąd Carricka a i tak wszyscy na nim c[...]je wieszali a nie na Angliku.

Grajmy jeszcze kilka sezonów weteranami i blokujmy młdoych może i Rafael sie [***] i odejdzie bo przecież Gary jest w świetnej formie ... sezon ten przegrany jak zostanie to na własne życzenie a przypomnę jedno jak przegrywaliśmy z Liverpoolem to każdy płakał czemu nie grał od początku Berbatow ale coż podobna sytuacja była z Nanim ale tak teraz każdy go kocha ha ha kibice!

Najlepiej płakać za Tevezem który i tak i tak by nie grał, to słowa SAFa a nie moje ;) oby Tottenham utzymał 4 miejsce to zobaczymy wtedy co zrobi TEvez bo czytałem o tym,ze jeżeli City nie zagwarantuje mu gry w LM to ten będzie chciał odejśc ha ha
Postów: 177

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:53, #64 Zwiń/Pokaż komentarz a20a
Ozgur ma rację, jeżeli chodzi o Benzemę.
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:50, #63 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
Robben w Premier League miał już swoje pięć minut. Liga jak wiadomo twarda, a Holender nadzwyczajnie nie nadaje się do niej. Jak ma się nadawać jak większość czasu się leczył ?. Ferguson, mam nadzieję że to wie.
Postów: 86

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:50, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Sakrament
Prawda jest taka że Berbatov jest cienki jak [***] węża a i zakup Benzemy mi się nie uśmiecha widząc jak on gra w Realu. U boku Rooneya w ataku najchętniej bym zobaczył Aguero lub Darrena Benta!
Postów: 397

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:50, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Stewie Griffin
bob-sley ---> A tym razem kto zawinił zlej grze Bułgara? Rooney bo mu nie podawał? Czy ktoś stał tam gdzie nie powinien?
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:47, #60 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
Co do tego cmokania herbu. Wielu piłkarzy całuje, całowało herb. Niektórzy piłkarze chyba nie myślą w niektórych przypadkach, jak bardzo taki gest może trafić do kibiców, jak mogą to odebrać.

Taki gest oznacza przywiązanie do barw i miłość do klubu.

Dziś niestety mało jest takich piłkarzy jak: Giggs, Scholes, Totti, Del Piero, Puyol.

Gwiazdki całują herby chcąc zdobyć uznanie kibiców, później okazuje się że kibice ich nienawidzą ...

Eto, Ibrahimovic, Kaka, C. Ronaldo - oni też całowali herby swoich poprzednich klubów.

Dziś w dużej mierze pieniądze odgrywają znaczącą rolę w futbolu.


Co do transferu Benzemy. Już kiedyś pisałem. Jest taki Pan Jean-Michel Aulas. Ten gość w dużej mierze wybrał klub dla Karima. Dlaczego ? - odpowiedź jest banalna. Real dał więcej niż United o jakieś ~ 13 mln (różnie piszą o 10-13 mln). Lyon trzeba przyznać potrafi robić interesy. Karim chłopak młody, sodówa bije, zobaczył dużą kasę, uwierzył w słowa Aulasa i wybrał RM.

Spokojnie, nie jeden dobry piłkarz przejechał się na tym ŻAŁOSNYM klubie !. Człowiek uczy się na błędach - jak widać na większości piłkarzy te motto nie robi wrażenia.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:46, #59 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Pozbędziemy się Berbatowa zastąpimy go Benzemą i nie będzie różnicy. Ten chłopak wcale lepiej nie gra od Bułgara i pokazał to nawet we wczorajszym meczu Realu. Jak mam wierzyć w Benzemę to już wolę w Hernandeza.

Co do Robbena to na pewno było by bardzo mocne wzmocnienie ale Bayern i tak go nie sprzeda, więc media mogą sobie dalej spekulować.
dodano: 03.05.2010, 12:44, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
bob-sley - Co ty chcesz od Giggsa? Spójrz na ilość występów Valencii. Jest zaraz po Evrze i ty uważasz to za sadzanie na ławkę? Nani nie grał od początku sezonu, gdyż jeśli zagrał jakieś spotkanie był bez formy. Dopiero w połowie, czy tam trochę przed się odblokował i zaczął grać bajecznie - chwała mu za to! Portugalczyk ( teraz ) gra praktycznie cały czas, a Ryan wcale nie tak dużo jak się wydaje, bo to tylko twoje złudzenia... Wczoraj zagrał zamiast Antonio i dał popis, angażował się w grę i to bardzo. Nie wiem czego ty od niego oczekujesz. Chyba, żeby zakończył karierę i aby tylko Valencia i Nani grali cały czas. Ale nie mogą, bo to też ludzie, a nie jakieś tam roboty... Też się męczą - Pomyśl!
Postów: 424

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:43, #57 Zwiń/Pokaż komentarz pavel180591
Najlepiej zgonić na jednego zawodnika.. a co tam! Obwinianie roo? Jeżeli kogoś mamy obwiniać to cała drużyne, każdy zawodnik ma wpływ na wyniki! W tym sezonie Chelsea była poprostu lepsza i wmiare równa przez cały sezon.. A co do transferów to nieważne czy berba odejdzie czy przyjdzie karim czy bedą jakieś inne transfery to nie zależy od kibicow. Jeżeli SAF nikogo nie kupi to i tak bede kibicował United nawet jeśli bedą jakieś porażki.
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:41, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
te newsy z benzemą są przerażające. największy niewypał tego lata ma grać w takim klubie jak united? wolne żarty... kupmy jeszcze huntelaara i kake i żyjmy ze sprzedaży koszulek - jak real ...

żałosna plotka...
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:38, #55 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Szkoda mi Berbatova no ale nie stety tak juz czasem jest.Co do Benzemy to przydalby sie nam ktos taki i to bez dwoch zdan.Jesli chodzi o Robbena to napewno plotka.Holender dopiero co przeprowadzil sie do niemiec a juz ma je opuszczac.Watpie.Benzema jest mozliwy,ale Robben raczej nie.pozdr.
Postów: 239

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:34, #54 Zwiń/Pokaż komentarz remo555
no i git tylko co do tych wzmocnień mam jedno ale dokładniej do Robbena jest on zbyt wielkim samolubem i nie wiadomo czy wpasowałby w grę United, chyba wolałbym Silve, lub di Marie no ale Robben często bierze ciężar gry na siebie i teraz nie wiadomo czy byłby wzmocnieniem czy kimś kto zepsują tą gre, no ale zobaczymy trzeba ufać Fergiemu co do transferów, jestem ciekaw kogo tak naprawdę kupi...
Postów: 165

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:30, #53 Zwiń/Pokaż komentarz bishop
wujek, tu już nie chodzi tylko o umiejętności piłkarskie. Benzema pokazał na czym mu zależy cmokaniem herbu Realu, więc jaki jest sens lizać mu [***] skoro nie jest zainteresowany grę w Anglii? W Lyonie grał świetnie i bardzo chciałem go w koszulce United ale teraz nie widzę go na Old Trafford.
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:27, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
bob

Nie patrz pod kątem tego, przez kogo zawaliliśmy mecze, bo to sprawa względna. Wymień w takim razie spotkania, które dzięki Roo WYGRALIŚMY. Trochę się tego uzbiera, gwarantuję.

Spójrz lepiej na to, że Twój ulubieniec nie może trafić do siatki już od siedmiu spotkań, a przypomnę, że w tym sezonie Bułgar miał pokazać co potrafi...Dalej twierdzisz, że jest kozakiem? Nie zauważyłes, że gdy Roo nie mógł zagrać, gdy bylismy zdani na Dymitara, potraciliśmy chyba najważniejsze punkty w sezonie, z Chelsea i Blackburn.

No ale wiadomo, przecież Giggs jest winny, bo jak on śmiał wracać po kontuzji hahaha
Postów: 792

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:25, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Malish
Robben w Bayernie czuje sie jak w domu, otoczony niemcami i holendrami. dbaja aby nie mial za wielu kontuzji i jest bohaterem tamtego klubu. nie ma szans aby przeszedl gdzie kolwiek, chyba ze za sezon wygra wszystko razem z pilkarzem europy wg czegos tam i powie ze z tym klubem wygral juz wszystko...
dodano: 03.05.2010, 12:24, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Bishop ale wiesz może Benzema myślał, że tak będzie dostawał więcej szans do gry niż w United. Kto przypuszczał, że będzie grzał ławę i wchodził tylko jak któryś z podstawowych napastników ma kontuzje. W United stworzyłby świetny duet z Rooneyem i jestem przekonany, że na Old Traford pod okiem SAF odzyskałby formę. A co do Robbena jakoś nie widzę go w składzie United. Bo po co nam on.? Mamy Valencie, Naniego, młodego Obertana więc nie widzę potrzeby takiego transferu.
dodano: 03.05.2010, 12:24, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Coś mi się przypomniało. Nasunął mi się teraz na myśl jeden napastnik, a mianowicie Carlos Tevez. Gdyby ' słynny Apacz ' został na Old Trafford to ten sezon byłby zabójczy. Roo i Argentyńczyk w ataku ( oczywiście w takiej formie jaką prezentują ). Szkoda, że Ferguson pozbawił go szans na występy i zostawił ( przykro to mówić ) nieudacznika Berbatowa.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:23, #48 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Przecież wszyscy są winni,tylko nie Bułgar:P
a najbardziej chyba Wazza, to przez niego przegraliśmy sezon,bo w meczu z Burnley sam chciał trafić a nie podał do lepiej ustawionych kolegów...niech to szlak.
Od następnego sezonu postawić na Berbe(bo w tym mało grał),sprzedać Rooneya i Premiership jak i LM mamy wygraną już na starcie.
Postów: 165

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:19, #47 Zwiń/Pokaż komentarz bishop
Wczoraj Berbatow podsumował swoje ostatnie występy w najlepszy z możliwych sposobów. Nie ma nawet co pisać na ten temat, wszyscy widzieli jak się zaprezentował... Jeśli nie potrafi wykorzystać takich okazji jak te z wczoraj, to jakie są mu potrzebne żeby wreszcie trafić do siatki? Najlepiej podsumował go kam17, "Podać,rozegrać może i potrafi,ale to nie za najlepsze cechy napastnika."

Szefostwo FCB za nic nie puści Robbena, nie po takim sezonie jak obecny. Nawet jeśli daliby mu zgodę na transfer, to za kogo? Naniego czy Valencie?

Benzema może i odzyskałby formę, gdyby tylko odszedł z Realu, ale sam mówił, że zostaje w Hiszpanii. Wybór miał sporo wcześniej, teraz ponosi już jego konsekwencje. Skoro chce, to niech gnije na Santiago Bernabéu.
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:14, #46 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
Co do Robbena, wg. mnie plotka. Nie opuści Bayernu, wygrywa tam i czuje się dobrze. Co do Benzemy całkiem możliwe że zawita na OT.


Carrick łapie kilka lat formę - rozj*bałeś system :-). To prowokacja czy taka zasłona przed Berbatowkiem ?. Że to ludzie powinni jechać po Carricku, a nie po cudownym Bułagrze ?. Dziwne że o Rooneyu nic złego tym razem nie napisałeś. Śmiech na sali.




http://www.youtu(...)QwrLnFxA
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:14, #45 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
CCC

sorry ale mecz z Burnley przegrany przez Roo który sam uderzał wszystko mimo iż kilka razy miał lepiej ustawionych kolegów, swoja drogą Roo wtedy chciał na siłe zdobyć setnego gola :/

mecz z Blackburn- przegrany przez Bułgara, ciekawe bardzo skoro ten wyłożył sam na sam Valencii który nie pokonał Robinsona mimo tego ze z lewej strony miał na czysto wystawionego Machede ale oki to wina Bułgara hahaha ...polecam oglądać mecze ;)

Pilgrim

oki a kogo widziałbyś za Bułgara??
dodano: 03.05.2010, 12:03, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
@bob-sley

Jakie kilka lat Carrick łapie formę? Oglądamy tą samą ligę czy inną? Wg mnie tylko ten sezon ( co prawda praktycznie cały ) jest cienki wykonaniu Carricka, w poprzednich grał poprawnie, nawet dobrze. Co do samego Berbatova to mogę napisać jedynie tyle: cieszę się, że ten sezon już się kończy i istnieje nadzieja iż już nie zobaczę Bułgara w koszulce United.
dodano: 03.05.2010, 12:03, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Higuaínowi chyba kończy się kontrakt w Realu, można by było o jego transferze do United pomyśleć:)
Postów: 321

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 12:00, #42 Zwiń/Pokaż komentarz CcC
Nie nie... Nawet dla samego Robbena byłoby najlepiej gdyby zostal w Bayernie.. On poprostu pasuje do tego zespolu.. No ale gdyby chcial to witamy :) Tylko za kogo? ^^ Usiadzie nani czy valencia?

Potrzebny nam jest napastnik. Taki wymiatacz w c[...].. Nie skrzydłowy...

Gdyby te doniesienia sie okazaly prawdziwe o tym Ronaldo.. Atak Rooney-Ronaldo i skrzydla Nani-Valencia.. Masakra.. Ale to tylko marzenia. Dodano: 03 maja 2010 roku, 12:03bob-sley.

Jak przegramy sezon to nie przez Bułgara?!

- Przez mecz z Burnley i ostatni z Birmingham/Blackburn (nie pamietam z kim to zremisowalismy 0:0) :x
dodano: 03.05.2010, 11:58, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Berbatov musi odejsc,on wogle nie pasuje do naszej druzyny i to widac golym okiem.Jak pojdzie do Milanu albo Bayernu to jestem pewien ze tam bedzie blyszczal..niestety u nas gra tragicznie i licze na jego transfer:)
dodano: 03.05.2010, 11:52, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
to bylyby wspaniale transfery :)
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:50, #39 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Ciekawe czemu nagle po każdym występie są tego typu akcje, Benzema wczoraj sam marnował równie dobre sety jak Bułgar wczoraj ;)

Berbatow zagrał dno ale w takim razie co mówić o Carricku który już przez kilka lat "łapie formę", Giggsie który jak wrócił po kontuzji to na zmianę sadzał na ławce Naniego i Valencie mimo tego,ze Ci byli i są w gazie, zauważcie od kiedy wrócił Giggs do gry to zaczęły się wpadki z Bayernem i z Chelsea m.in.

Ja mam tylko nadzieje na to,ze w następnym sezonie znacznie od składu odsunięty zostanie Neville i Giggs i być może Scholes o ile na OT trafi ktos dobry na środek albo na dobre do gry wróci Hargo czy szanse będzie dostawał Cleverley.

Sezon jak przegramy to nie przez dyspozycję Bułgara bo prawda wczoraj to i mnie denerwował a zaraz rozśmieszał ale przecież plan został wykonany bo wygrało United!
dodano: 03.05.2010, 11:46, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Wczoraj Berbatov udowodnił, że jednak jest do niczego. Jeśli pogłoski o zainteresowaniu Bayernu i Milanu Bułgarem są prawdziwe to się cieszę.

Sprowadzenie Benzemy może być trochę ryzykowne, ale przykłady Sneijdera i Robbena pokazują, że opłaca się go kupić, a w Manchesterze miałby pewne miejsce w wyjściowym składzie.

Informacja o Robbenie jest niemożliwa. Po pierwsze niepotrzebny nam skrzydłowy, a po drugie działcze Bayernu powiedzieli: "Dziwimy się Realowi, że sprzedali nam Robbena tylko za 20+ mln. Teraz za Holendra trzeba zapłacić 100 mln". Najlepiej jakbyśmy zamiast niego sprowadzili Gourcuffa, lub Hamsika, bo potrzebujemy rozgrywającego na środek pomocy.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:46, #37 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Chciałbym aby SAF sprzedał Bułgara.
Ale aby sprowadzać Benzeme to już nie koniecznie a co do Robbena to jest nie realne.
24 mln za taką sumę Bayern na pewno nie odda swojego najlepszego zawodnika.
Jeśli mamy wzmacniać atak to ja bym był za sprowadzeniem Dzeko albo Benta.
Widok Benzemy całującego herb realu wystarczająco mnie zniechęcił do Francuza a teraz jeszcze sex afera.

Co do samego Berbatowa to wczoraj dal pokaz tego o czym wiemy i mówimy od dawna tylko bob-sley tego nie zauważał.
Swoja drogą śmiech na sali Benzema wart 20 mln. a Berbatow 30.
I niech mi ktoś powie że to był udany transfer.
Postów: 55

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:44, #36 Zwiń/Pokaż komentarz JamesCarter
Widze, że większość jest za odejściem Berbatowa, myśle, że słusznie, jednak nie wynika to z niechęci do tego piłkarza, bo moim zdaniem, to świetny zawodnik, bardzo dobrze wyszkolony technicznie, myślący na boisku, a to bardzo ważne. Jednak chyba nie potrafi wkomponować się w styl gry United, a co widać najbardziej - brakuje mu szybkości, szczególnie jeśli widzi się na boisku biegnącego Valencie czy Naniego. Dlatego za sprzedażą jestem jak najbardziej za.
Co do Benzemy to bym się zbytnio nie podniecał, nikt nie powiedział, że u Nas grałby dużo więcej. Wiadomo, że każdy chce w końcu jakiegoś nazwiska i myślę, że w jakimś stopniu byłoby to podbudowujące dla drużyny, jakiś pewny punkt w którejś ze stref gry ale należy pamiętać by inwestować w kogoś kogo POTRZEBUJEMY, a nie kogoś kogo CHCEMY mieć.
dodano: 03.05.2010, 11:42, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Karim ok, ale Arjen nam nie potrzebny mamy wielu skrzydłowych.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:34, #34 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Dokładnie, "mołdawskie talenty" nie są żadnym wzmocnienie na chwilę obecną, a to czy będą w przyszłości też stoi pod wielkim znakiem zapytania.
Dlatego zespołowi przyda się na pewno nowy napastnik i środkowy pomocnik. Ale nie 20-letnie talenty, tylko zawodnicy grający w tej chwili na wysokim poziomie, i tacy gotowi na grę w pierwszym składzie teraz. Czyli prawdziwe wzmocnienia.

Ale zaklęcie "silna kadra" może się okazać silniejsze.
dodano: 03.05.2010, 11:33, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Benzema powinien przyjść na Old Trafford a co do A. Robbena to jestem pewien na 100%, że to wiadomość wyssana z palca...
Postów: 1045

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:28, #32 Zwiń/Pokaż komentarz viroos
Tak, ten chwyt z FIFĄ to już było arcy-przegięcie. Rooney ma pewnie na te ploty wywalone. ;) Ja bym bardzo chciał wzmocnień (wzmocnień, to znaczy wzmocnień, nie "mołdawskich talentów", które wejdą dwa razy na boisko, później w ogóle słuch o nich zaginie, a po roku pojawi się "nekrolog": X sprzedany do Y!), tak, żebyśmy stworzyli naprawdę ciekawą, nową i odświeżoną paczkę. A już w ogóle marzenie to gra jak w sezonie 2006/2007 (a wtedy przypominam też byliśmy bardzo głodni sukcesu i graliśmy z chęcią odzyskania korony mistrzowskiej ;-) w 2005 trofeum przechwyciła Chelsea, w 2006 także, a my w sezonie 06/07 ją odzyskaliśmy, grając po prostu koncert ;-) Mam nadzieję, że i teraz tak będzie i postaramy się w swoim stylu ponownie odebrać mistrzostwo Chelsea).

Boję się jednak, że transfery skończą się na wymownym zdaniu: "Mamy silną kadrę", bądź po prostu - na jakimś "mołdawskim talencie". ;-)
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:27, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Mało wiarygodny news, ale jak wiele bym dał, by do czegoś takiego doszło. Szczególnie w przypadku zmiany napastnika.

W tym momencie to tak naprawdę i Robert Lewandowski byłby ciekawszą opcją od Bułgara, dlatego absolutnie nie mam nic przeciw sprowadzeniu Benzemy, bo to kolejny piłkarz, który kisi się w Realu i marnuje swój talent, głównie z własnej winy, bo ma to co wybrał.
Ja dałbym mu szansę, bo jemu trzeba tylko uświadomić, że popełnił błąd.

Co do Robbena to po prostu nie chce mi się wierzyć, że Bayern go wypuści. Nie po jednym sezonie, i to jakim...
Jeżeli chodzi o skrzydła, to nie widzę problemów. Jest Nani, który najwyraźniej idzie w ślady Cristiano. Gra błyskotliwie i skutecznie, co najważniejsze. Valencia z kolei też bardzo dobrze prezentował się cały sezon, ostatnio spuścił z tonu, ale jestem zadowolony z niego.
Postów: 306

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:26, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Adamuss
Robben życiowa forma, chyba wszystko przemawia za tym żeby został w Monachium. Fergie mógł go kupić kilka lat temu ale cwelsy nas wyprzedziły... a tak poza tym to racja. BERBA OUT!!!
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:25, #29 Zwiń/Pokaż komentarz dydo
O Robienie trzeba było pomyśleć wtedy gdy Ronaldo przeszedł do Realu, wtedy Perez puściłby Robena za gorsze, a nie teraz gdy jest w formie i Bayern z pewnością go puści. Bayern bez Robena nie istnieje, gdy grał jeszcze w Chelesa pokazał on na co stać, to świetny zawodnik, ale teraz można o nim tylko pomarzyć, trzeba panie SAF wcześniej o nim pomyśleć a nie teraz, bo weterani nam już się kończą jak Giggs czy Scholes zastanie nam tylko Nani, który jest w dobrej formie.
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:23, #28 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Ferguson wreszcie spojrzał na światło z dobrej perspektywy. Co do Benzemy z miłą chęcią go przyjmę w United a co do Robbena - nie lubie go i nie chciałbym, aby pojawił się w United.
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:22, #27 Zwiń/Pokaż komentarz dydo
O Robienie trzeba było pomyśleć wtedy gdy Ronaldo przeszedł do Realu, wtedy Perez puściłby Robena za gorsze, a nie teraz gdy jest w formie i Bayern z pewnością go puści. Bayern bez Robena nie istnieje, gdy grał jeszcze w Chelesa pokazał on na co stać, to świetny zawodnik, ale teraz można o nim tylko pomarzyć, trzeba panie SAF wcześniej o nim pomyśleć a nie teraz, bo weterani nam już się kończą jak Giggs czy Scholes zastanie nam tylko Nani, który jest w dobrej formie.
Postów: 12

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:20, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Re3V
mało prawdopodobne by Robben doszedł do nas i myślę że to nawet lepiej. mamy dobrych graczy na skrzydłach którzy potrafią strzelać bramki a jeszcze lepiej asystują a Holender gra sam, mało podaje więcej kiwa i strzela a odgrywa aby gdy wie że sobie nie poradzi. Co do Benzemy to jak najbardziej tak :] Berba - papa ;p
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:20, #25 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Racja viroos. Większość tych plotek jest żałosna. A najzabawniejsze było to o Rooneyu, i koszulce Realu założonej podczas nagrań reklamy do nowej FIFY. lol
Ale taka plotka o pozbyciu się Berby, i kupnie Benta bardzo mi się podoba. ;)
Choć prawdziwa raczej nie jest.
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:18, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Fiedziu24
Nic nie można wywnioskowac. Trzeba czekac do czasu otwarcia okienka. Fajnie jakby Roben do nas dołączył, ale to jest taki.. wpół realne że tak powiem ;)
dodano: 03.05.2010, 11:16, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Ciekawe rozwiązanie, ale Holender ( Robben ) nie przyjdzie na Old Trafford. Jest to zbyt nie realne.

Co do Karima Benzemy to, to jest świetny pomysł. Na pewno lepiej spisze się w ataku od takiego Bułgara. Milan chce zaoferować za Berbatowa ponad trzydzieści milionów, ale po wczorajszym meczu ta cena na pewno spadnie w dół...

Alex Ferguson w końcu musiał stracić zaufanie do Dymitra. Za dużo razy dawał mu szanse Szkot.

BERBATOW ( BYE, BYE ) -----> AC MILAN (25 milionów )

BENZEMA ( WELCOME ) -----> MANCHESTER UTD. ( 20 milionów )
Postów: 1045

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:13, #22 Zwiń/Pokaż komentarz viroos
A czy ja coś takiego napisałem? Ja się śmieje z tempa tysiąca plotek transferowych na sekundę. Tempa, które dotyczy naszego klubu.

I tak teraz myślę, że gdybym się postarał i poszukał głębiej w niusach, to umieściłbym niżej gdzieś tak z trzy razy dłuższą listę nazwisk. :P pi[...]oły na patyku!
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:11, #21 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Cóż, z żalem przyznaję że MU to nie jest miejsce dla Bługara. Po prostu nie odnalazł się u nas, cóż zdarza się. Niech idzie do słabszej drużyny gdzie chociaż będzie bardziej lubiany, bo tutaj widzę że już wszyscy mają go serdecznie dość. Lubiłem go ale niestety nie sprawdził się.

Co do transferów - Robben? Dobrze sobie. Zagrzał sobie miejsce w Bayernie i nie puszczą go, sam pewnie też nie będzie chciał odejść. Jest tam najlepszym zawodnikiem i nie rozumiem dlaczego miałbym odejść do drużyny, którą Bayern wyeliminował w LM?
Benzema... nie chcę go tu. Mógł do nas dojść, wybrał Real to teraz niech tam gra. Poszedł na kasę i nagle okazało się że Real nie jest taki fajny co? Niech wypi[...]ala, tyle mam w tej sprawie do powiedzenia.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:10, #20 Zwiń/Pokaż komentarz cham
viroos) Żarty żartami, ale jeśli naprawdę nie widzisz potrzeby zakupienia jakiegoś dobrego napastnika i to najlepiej kosztem Berby, to czegoś nie rozumiem...
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:07, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Taki ruch mógłby nam przynieść korzyści, nie dość, że pozbylibyśmy się słabego Bułgara, to jeszcze zyskalibyśmy dwóch wartościowych piłkarzy, ale na to trzeba pieniędzy i chęci a tego Ferguson pewnie nie ma i to się nie uda.
Postów: 55

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:07, #18 Zwiń/Pokaż komentarz JamesCarter
Bez spinki, kolejne ploty i nic więcej.
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:01, #17 Zwiń/Pokaż komentarz d1rty
Co za ploty ;o
Robben na OT? Fajnie by było, ale to jest niemożliwe...

Co do transferu Karima to jest to bardziej wiarygodne, chociaż do końca nie jestem przekonany, żeby KArim dał sobie u nas radę.
Postów: 1045

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 11:00, #16 Zwiń/Pokaż komentarz viroos
Benzema i Robben za Berbę to doskonały pomysł.

Do tego dojdzie jeszcze Ribery, Aguero, Suarez, Di Maria, Chamakh, Gourcuff, Villa, Richards, Silva, Diarra, Higuain, Lloris, Defoe, Rossi, Forlan, Akinfiejew, Neuer, Maicon, Chiellini, Joe Cole, Huntelaar, Luka Modrić, Darren Bent, Ashley Young, Ireland, Fabregas i będzie paka jak się patrzy!

Mam nadzieję, że Ferguson przejrzał na oczy i ma zamiar kupić tych piłkarzy. Jeżeli tego nie zrobi, to niestety, ale nie będę miał zamiaru oglądać w przyszłym sezonie meczów United. Gdybyśmy mieli powyższych zawodników, mielibyśmy Ligę Mistrzów w kieszeni!
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:58, #15 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Sprzedaż Bułgara będzie najlepszym ruchem transferowym Fergusona od lat.
Byłem za tym by do nas dołączył,ale jego przygoda z Diabłami to jedna wielka pomyłka.
dodano: 03.05.2010, 10:57, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
A ja poczekam na to żę Fergie powie że sprzedaje narazie nie wierze.
Postów: 1274

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:55, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz0718
Benzema by się nam jak najbardziej przydał. To co gra Berbatov no to już się w głowie nie mieści. Ostatnio chciałem aby go SAF częściej wpuszczał. Noi wpuścił efekt Berba zrobił z siebie pośmiewisko. Berba dla mnie już OUT.
Benzema był by dostępny koło tych 20 mln i myślę że w United mógłby odnaleźć swoją formę.
Co do Robbena powiem tak przydał by się na Old Tafford. Lecz jak dla mnie nie ma szans na ten transfer .
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:54, #12 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Po tym co wczoraj Bułgar wyrabiał na boisku w ciągu kilku dni o jego odejściu musi być głośno. Chciałbym doczekać tego dnia, ale prędko to chyba nie nastąpi. Moim zdaniem zdaniem sytuacji z 52. minuty jest odzwierciedleniem całej kariery Dymiatra na Old Trafford. Nieudolna, żałosna, katastrofalna, beznadziejna? nie wiem co lepiej pasuje... próba zdobycia bramki. Bez powodzenia, zakończona... leżeniem na murawie oraz skwitowana miną samego bohatera oraz Fergusona. Jego reakcja mówiła wszystko.

Może w końcu Szkot przejrzy na oczy i sprzeda tego nieudolnego piłkarza. To byłby duży pozytyw, może i największy nawet tego sezonu.
Postów: 204

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:53, #11 Zwiń/Pokaż komentarz KamilF1
no i misio! Transfer ideał chociaż ściągnąć Robbena będzie ciężko ....
Postów: 777

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:37, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Herio
i Giggsa mamy
dodano: 03.05.2010, 10:37, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
jakiś transfer na pewno będzie i tak i tak:D przecież ManU to wielki klub więc musimy mieć też wzmocnienia:D
Postów: 777

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:37, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Herio
ale gdzie jest napisane, że SAF chce sprzedać Berbatova?? Roben?? Nie! Mamy Valencie, Naniego, Parka, do tego młodego Oberka i Cleveerego. No chyba, że by się Parka pozbył.
Postów: 292

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:36, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Mackinho7
Karim - jeszcze może i by dołączył, ale jestem pewien, że transfer Robbena nie wypaliłby.
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:36, #6 Zwiń/Pokaż komentarz SLU
Taki h[...]j, ploty jak nie wiem co!!!!!
Postów: 424

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:35, #5 Zwiń/Pokaż komentarz pavel180591
Benzema owszem, chetnie bym go widzial w ataku z roo. Ale Robben nieee.. nie pasuje do United za duzo gra sam grajac w reale nawet popadł w konflikt z raulem przez wlasnie samolubna gre, najbardziej jednak czekam na wzmocnienia srodka pola bo mam brakuje ofensywnego zawodnika na srodku-moze Gourcuff??
Postów: 33

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:35, #4 Zwiń/Pokaż komentarz rulez3
Plotki jak nic , dawno takiego śmiesznego neewsa nie widziałem . Jestem pewien na 10000 procent , że Robben zostanie na kolejny może nawet kolejne sezony w Bayernie a już napewno nie przeniesie się na OT .. Jest bardzo dobrym piłkarzem jednak nie pokładam nadzieji w tym tranfserze . Co Do Benzemy to jest mi to obojętne , Ferguson wie co robi i zobaczymy co z tego wyniknie , jednak myśle ze są na tym kontynencie lepsi napastnicy ! Jeszcze co do berbatova to prosto z mostu - OUT !
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 03.05.2010, 10:34, #3 Zwiń/Pokaż komentarz mateuszr20471
za Giggsa kupilbym Bale'a-moze grac zarowno na lewym skrzydle jak i na lewej obronie, wiec bylby zmiennikiem Naniego i Evry
dodano: 03.05.2010, 10:32, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Pierwszy!
Tak, Tak i jeszcze raz tak! Berba się gubi i nie ma co wierzyć już chyba że będzie grał dobrze. Jak w ManU ktoś nie gra dobrze to już nigdzie nie będzie grał dobrze:D żartuje troszeczke, ale ja juz do niego straciłem cierpliwość po prostu...co do Benzemy to jak najbardziej ale Robben? sam nie wim bo przecież mamy na skrzydle Naniego który gra świetnie moim zdaniem i Valencie który tez jest w dobrej dyspozycji, więc gdyby Robben do nas przyszedł to któryś z powyżej wymienionych trafiłby na ławkę, chociaż z drugiej strony Robben to świetny piłkarz co udowodnił w LM a na transfery będziemy zmuszeni tak czy owak bo przecież Giggs w końcu kariere zakończy!
dodano: 03.05.2010, 10:30, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Ploty Ploty ale i tak miło się je czyta jeżeli chodzi o takich zawodników :D
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.