CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Wayne Rooney to czołowa postać reprezentacji Anglii. Ma na koncie wiele występów, jak i również... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +5 - Oficjalnie: Lindegaard piłkarzem Manchesteru United!

Miłosz @27.11.2010, 14:51 | Przeczytano 7511 razy

Oficjalnie: Lindegaard piłkarzem Manchesteru United!

Manchester United poinformował na swojej oficjalnej stronie o porozumieniu z norweskim Aalesunds FK w sprawie transferu Andersa Lindegaarda.

26-letni bramkarz wczoraj przyleciał do Manchesteru, przeszedł testy medyczne i porozumiał się w sprawie indywidualnego kontraktu. Od grudnia Lindegaard zacznie treningi z resztą zespołu Czerwonych Diabłów, ale do składu zostanie zgłoszony wraz z początkiem stycznia 2011.
 

Przeczytaj biografię Lindegaarda!

 


"Anders to jeden z najjaśniejszych talentów bramkarskich. W Manchesterze United zawsze dbamy o przyszłość i ściągając do klubu Andersa wiemy, że świetnie się prezentuje i dobrze się zapowiada na przyszłość. Treningi z resztą zespołu, zanim zostanie zarejestrowany, będą dla niego bardzo ważne, niczym przygotowania przedsezonowe, aby zintegrować się z resztą zespołu" - powiedział sir Alex Ferguson.

"Dołączenie do Manchesteru United to spełnienie marzeń. Klub jest świetnie postrzegany w Danii, dlatego to honor dla mnie dołączyć do tego klubu. Z niecierpliwością oczekuję treningów i gry ze świetnymi zawodnikami, jakich ten klub posiada. Nie mogę doczekać się, aby być częścią tej drużyny i mieć swój wkład w dalsze sukcesy drużyny" - oznajmił Lindegaard.

Klub potwierdził, że duński bramkarz podpisał umowę do 30 czerwca 2014 roku, jednak nie podał sumy transferu. W mediach przewija się kwota 4 milionów funtów.

 


Źródło: ManUtd.com

Tagi: Aalesunds, Anders Lindegaard, Bramkarze, Transfery

Komentarze (83) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 29.11.2010, 00:14, #83 Zwiń/Pokaż komentarz solit
no trudno. Mam nadzieję, że De Gea mimo to u nas zawita
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 28.11.2010, 22:09, #82 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Moim zdaniem świetny transfer patrząc od perspektywy Tomka, gdyż w końcu dostał jasną odpowiedź, że musi odejść, a wiek Brada sprawia, że będzie dla niego miejsce w Aston Vili więc same pozytywy :)

Andreas nic nie gwarantuje, ale przekreślać go nie możemy. Należy dać mu kilka szans i ocenić, a rozmowa na jego temat w chwili obecnej jest jałowa.
Postów: 2637

Napisz PW
dodano: 28.11.2010, 20:32, #81 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Znów będzie ta sama sytuacja kadrowa bramkarzy. Będzie Edwin, długo nic, dwóch gości na pozycje nr2 i bramkarz numer 4. I co teraz? Amos na wypożyczenie? Kuszczak na sprzedaż już w styczniu? Potem w lecie Edwin skończy z graniem i zostaje Lindegaard, już bez żadnej konkurencji. Nie wiem co o tym myśleć. Jeśli to mają być te wzmocnienia i to ma być ten kierunek w którym podąża United...

Fergi znów troszkę nas oszukał. Miało nie być transferów w zimie.
Postów: 770

Napisz PW
dodano: 28.11.2010, 20:25, #80 Zwiń/Pokaż komentarz HokusPokus
Lindegaarda zabiera pozycje Kuszczakowi...
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 23:16, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Trochoś
Czas pokaże czy jest to dobry transfer
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 20:46, #78 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Na miejscu Fergusona wolałbym dać szansę Tomkowi. Wiadomo, że jest świetnym bramkarzem a sir Alex sprowadza mu konkurencję. Już chyba możemy się żegnać z Tomkiem.
Postów: 107

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 17:45, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Oleek
Po pierwsze to ja witam tutaj wszystkich po długiej przerwie. Ponad miesiąc mnie tu nie było pewnie znaczna część o mnie zapomniała, ale w końcu nadeszła ta chwila, w której ponownie się zalogowałem i zacząłem pisać pierwszy komentarz.

Więc co do Lindegaard'a za dużo powiedzieć nie mogę. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałem się takiego kroku jak pewnie wielu z was. Myślałem, że prędzej dołączy do nas Akinfiejew albo Loris, ale Ferguson chciał inaczej. I tak się stało. Teraz trzeba wierzyć, że w pozytywny sposób zapisze się na kartach historii klubu. Czy to dobre posunięcie ? Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Odpowiedzi przyjdą z czasem. Jednak smuci mnie to, że na pewno w tej sytuacji odejść będzie chciał Tomek Kuszczak.
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 16:27, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Cóż jest nowy i już. Jakoś specjalnie się tym nie cieszę, ale tam.
Witamy w Manchesterze United :)
Postów: 1750

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 16:07, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Arkinho
Nie przekonuje mnie on. Obym się mylił co do jego osoby. Powodzenia na OT.
Postów: 17

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 15:58, #74 Zwiń/Pokaż komentarz manfan77
Świetne streamy z meczu:


www.bit.ly/eHwJH0
www.bit.ly/manchester-united-live



Polecam!
Postów: 749

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 15:53, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Seba77
No cóż, Fergi chyba ma słabość do duńskich bramkarzy ;)
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 15:42, #72 Zwiń/Pokaż komentarz bunislaw7
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 15:41, #71 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Co tu dużo mówić..Witamy i czekamy na to ,co pokaże gościu Dodano: 27 listopada 2010 roku, 15:41Co tu dużo mówić..Witamy i czekamy na to ,co pokaże gościu
Postów: 612

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 15:38, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
A więc transfer doszedł do skutku.
Osobiście jestem raczej neutralnie nastawiony na ową wieść...
Wielu z nas sądziło że następcą Edwina Van der Sara będzie ktoś z najwyższej półki.
Tym czasem Ferguson sprowadził Andersa Lindegaarda...
Nie chcę mówić o klasie sportowej tego zawodnika bo jest dla mnie całkowicie anonimowy...
Ale to dla nas nie jest jakąś niespodziewaną nowinką na dobrą sprawę.
Nie jeden wyszydzał transfer nikomu nic nie mówiącego Bebe...
Sam jednak nie jestem specem od transferów,ale mam świadomość że w takim klubie pracują ludzie którzy wiedzą co robią i o przypadku nie ma mowy.
W mojej opinii transfer Portugalczyka nie był tak przypadkowy jak prasa i sam klub ogłosił...
Jest tu za dużo nieścisłości..
Co będzie z Lindegaardem?
Na pewno umiejętności ma odpowiednie...
Ale czy się sprawdzi?
Postów: 233

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 15:37, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Pikonio
Wątpie w 100 milionów funtów Glazerów...zamiast tego nazwiska widniałby Akinfieev.Prawie 200 meczy rozegranych w lidze rosyjskiej w wieku zaledwie 24 lat to robi wrażenie i co najważniejsze ma już doświadczenie(w LM spisywał się cudownie).Polityka transferowa ManU opiera się o zupełnie nieznane nazwiska(oszczędność) to idzie w złym kierunku.Był za grosze do wyciągnięcia Afellay środkowy pomocnik na pewno by nam się przydał potrafi dokładnie podawać,dryblować i strzelać z dystansu.Szkoda gadać...
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 15:32, #68 Zwiń/Pokaż komentarz manfan85
Świetne streamy z meczu:


www.bit.ly/eHwJH0
www.bit.ly/manchester-united-live



Polecam!
Postów: 354

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 14:48, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Chudson
Nie ma co tego bramkarza za szybko skreślać. Skoro Fergie i Steele zdecydowali się na jego zakup to są przekonani co do jego umiejętności. Poza tym niech pokaże się w jakimś meczu, bo ocenianie talentu po kompilacjach na youtube mija się z celem, tam i z Mariusza Pawełka można zrobić światowej klasy bramkarza...
Postów: 1534

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 14:47, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Mr88
no tak na jó tóbe to przypomna trochę boruca, no ale liczmy ze to new Schmeichel
Postów: 2164

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 14:45, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Miquel_17

| Ja tam ufam Fergusonowi i jestem pewien że on wie co robi! Sam osobiście nie widziałem w akcji tego Lindegaarda ale śmiem twierdzić iż jest to materiał na bardzo dobrego bramkarza. Gość ma 26 lat więc jeszcze kupę lat gry przed nim i mam nadzieję że to był właściwy, konkretny ruch transferowy z naszej strony. Kto wie, może Duńczyk okaże się drugim Schmeichelem w United!? Czas pokaże a na razie to musimy uzbroić się w cierpliwość!
Postów: 283

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 14:42, #64 Zwiń/Pokaż komentarz return
Nie ma co pi[...]olić, prawda jest taka, że każdy z nas nie wiele może o nim powiedzieć, ale w końcu to już ukształtowany zawodnik, bo 26-letni. Może późno eksplodujący talent? Oglądałem ten filmik w komentarzach, facet ma refleks, reszta trudno powiedzieć. Nie ma co go skreślać na początku, wiem że każdy z nas chciałby na to miejsce widzieć jakiegoś Buffona, Da Gea, Llorisa czy innego Neuera bo to już uznani bramkarze w Europie. Tak, też bym chciał któregoś z nich widzieć, ale skoro go ściągnięto, to znaczy że nie jest słaby. Trzeba dać mu trochę czasu, jedyne co się martwie żeby to nie był znów taki okres jak po odejściu Schmeichela, do przyjścia Van der Sara, gdzie u nas w bramce była bieda. Caroll, Howard - każdy pamięta chyba jak to wyglądało?
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 14:38, #63 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
10Rooney10--- zobaczysz jakei wykopy ma Anders ;) ja już widziałem próbkę jego umiejętności.. i jest gorszy od przyrowskiego :) mówie o wykopach .. gry na przedpolu.. refleks całkiem ,całkiem
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 14:34, #62 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Kuszczak ok, ale z jego wykopami to daleko byśmy nie zaszli...
Nie skreślajcie Lindegaarda na wejściu, ja tam jestem dobrego zdania i mam nadzieję, że pokaże na co go stać.
Postów: 23

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 14:30, #61 Zwiń/Pokaż komentarz mateomb7
ja sadze ze prawdopodobnie vds zakonczy kariere a tomek odjcie wiec farguson sciagnol lindegaarda i dotego sciagnie jeszcze de gea Dodano: 27 listopada 2010 roku, 14:31ja sadze ze prawdopodobnie vds zakonczy kariere a tomek odjcie wiec farguson sciagnol lindegaarda i dotego sciagnie jeszcze de gea
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 14:23, #60 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Przecież on jest jakiś lewy, już Kuszczak jest lepszym bramkarzem i to Tomasz powinien być nr.1 po Edwinie.
Postów: 436

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 14:06, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Aduch1
nie czaje tego transferu. bo niby co:

a) ma być 1 bramkarzem teraz ? no na pewno nie bo jest VDS i Tomek
b) ma być zmiennikiem? No ludzie nie wiem czy jest wibitnie lepszy od ogranego już w PL Tomka, który jest solidnym graczem. Nawet na miare bluzy z nr. 1 w MU w przyszłości
c) ma to być młody talent?? 26 lat....powinien tu być transfer De Gea
d)Nie wiadomo czy Edwin zakończy karierę po sezonie i szkoda byłoby gdyby on (jesli jest taki dobry) albo Kusza mieliby byc bramkarzami nr. 3

NIE NIE NIE NIE DLA TEGO TRANSFERU !!!!




no chyba że się mylę i będzie nowym Schmeichelem.
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 13:42, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Joaquin
No [***]ing way!! ;|
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 13:35, #57 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
http://www.youtu(...)2BOzzVp8 ,macie tu filmik o Lindegraandzie.
Postów: 15

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 13:26, #56 Zwiń/Pokaż komentarz raven6
cham - "Zakładając, że ma to być następce van der Sara bardzo dziwna decyzja. Bramkarz numer dwa? Równie dziwna decyzja. Chociaż tutaj wyjaśnieniem byłoby odejście Kuszczaka, który ma już zapewne dosyć siedzenia na ławce rezerwowych, co jest zupełnie zrozumiałe." Pewnie ze zrozumiale tylko kuszczak gada i gada ze odejdzie a caly czas siedzi, to niby mu fergie mowil ze ma szanse to cos innego.. powinien wkoncu ruszyc swoje 4litery i naprawde odejsc bo szkoda ze sie marnuje:)
Postów: 45

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 13:20, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Mateuszz
jak już w innym newsie o nim pisałem, myślę, że zostanie wypożyczony.. bo chyba innej opcji nie ma!
Postów: 7681

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 13:12, #54 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Dinos no masz rację, suma sumaru dziwna troche decyzja z tym całym transferem. Podobnie jak pisał Plumber ktorego pozdrawiam, nie wiem co otym wszystkim myśleć. Fakt sytuacja dziwaczna... każdy spodziewal się nazwiska znanego na OT, a tu niespodzianka. Chłopak jest już praktycznie Diabłem i trzeba go wspierać, zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądało po zimowym i letnim oczku transferowym. Co będzie z VDS i KuSZCZAKIEM, jaką rolę odegra Andres?
Tak naprawdę cholera wie co o tym wszystkim myśleć. pozdr.
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 13:11, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Czekałam na takiego typu potwierdzenie :)
Pozostaje mi tylko przywitać pana i życzyć sukcesów w United! :)
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 13:10, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
cham, głupi błąd. Dzięki za spostrzeżenie.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 13:06, #51 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Zakładając, że ma to być następce van der Sara bardzo dziwna decyzja. Bramkarz numer dwa? Równie dziwna decyzja. Chociaż tutaj wyjaśnieniem byłoby odejście Kuszczaka, który ma już zapewne dosyć siedzenia na ławce rezerwowych, co jest zupełnie zrozumiałe.

Nie wierzę aby Lindegaard już w przyszłym sezonie przejął bluzę z numerem jeden. Zapewne kroi nam się odejście Kuszczaka, van der Sar przedłuży kontrakt o jeszcze kolejny rok, a w tym czasie być może poszukamy kogoś z odpowiednimi umiejętnościami i doświadczeniem, aby Holendra zastąpić z miejsca.
"jeden z najjaśniejszych talentów bramkarskich" - Aha, i kilka miesięcy temu mało kto o nim słyszał. Lindegaard to już nie młodzieniaszek, ma 26 lat. Jasne jako bramkarz może grać jeszcze spokojnie 10 sezonów, ale jak na ten wiek i karierę trwającą kilka lat nie ma zbyt uznanej marki. Nie zawsze będą wychodzić takie transfery jak Schmeichel...

Kolejny zakup z tych z serii tych nieznanych. Albo będzie pełny sukces, albo pełna klapa.
Boss lubi fundować nam niekonieczne potrzebne emocje.

plumber69) "Nigdy go w akcji nie widziałem, na Valencię możnaby go wystawić"

Jak można go wystawić na Valencie skoro będzie tutaj grał od stycznia?
Postów: 975

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 13:00, #50 Zwiń/Pokaż komentarz 6quarg
fergie siedzi za długo w football'u żyby nie wiedzieć po co go kupował, będzie z niego pożytek, a kuszczak albo odejdzie, albo zostanie numerem 1,
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 12:57, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Nie wiem co planuje Ferguson. Ściągnięcie Lindegaarda to prawdopodobnie pożegnanie się z klubem dla Tomka Kuszczaka, który wydaje mi się, że jest już na straconej pozycji w oczach szkoleniowca.

Duńczyk to kolejny "wynalazek" Fergusona, o którym za wiele nie wiemy, lecz w przeciwieństwie do Bebe, on ma już za sobą kilka sezonów w rodzinnej lidze, w której zresztą radził sobie całkiem nieźle.

Postów: 87

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 12:53, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Adamsik23
porażka...
Postów: 1179

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 12:46, #47 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited
Powinienem się spytać "Co to ku*wa jest?". Widzę to tak, że VDS przedłuża kontrakt o kolejny rok Tomek odejdzie a ten Norweg będzie i tak nr 2.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 12:42, #46 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Kuszczak wracaj do polski :P i dudek też tam by mieli podstawowy skład :)
Postów: 221

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 12:37, #45 Zwiń/Pokaż komentarz jurgus90
Tomek niestety odejdzie bo z pewnoscia nie wygra rywalizacji z lindegardem ciekawe jak sie teraz bedzie andersowi na lawce siedzialo bo czeka go taki los conajmniej do konca sezonu i pewnie w nastepnym a Tomka widzialbym albo w Premiership albo w La liga ale oczywiscie na pozycji pierwszego bramkarza
Postów: 29

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 12:32, #44 Zwiń/Pokaż komentarz P3p3
Wg. transfermarkt.de kwota wynosi 5 mln € . Dziwna polityka transferowa SAFa... Nie wiem po co nam taki bramkarz , ktory nie wiadomo jak bedzie bronil. Ciekawe co z Tomkiem , pewnie bedzie mial dosc i zechce odejsc. Jesli odejdzie Kuszczak i Van der Sar , to nie chce mi sie wierzyc ze Lindegaard bedzie pierwszym a Amos drugim. Wtedy trzeba bedzie kupic jeszcze jednego bramkarza klasy swiatowej do 1. skladu. Co moim zdaniem jest bez sensu , bo obrona ktora jest zgrana z Edwinem , (a co wazne z Tomkiem) bedzie musiala od nowa zgrywac sie z bramkarzem.
Podsumowujac: Nie jestem zwolennikiem transferu Andersa. SAF nie ma szczescia do bramkarzy (oprocz Schmeichela i Edwina) ; Barthez , Carroll , Howard...
I wszystko wskazuje ze ten transfer tez bedzie nie udany...
Postów: 749

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 12:32, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Seba77
Wszystko jasne. Jeżeli VDS przedłuży o kolejny rok kontrakt, Kuszczak będzie sobie szukał nowego klubu, osobiście chciałbym by Tomek trafił do klubu z Premier League. Ale na razie poczekajmy na rozwój wypadków.
Postów: 734

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:58, #42 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Po tym transferze to Tomek już na 100% odejdzie. Może już w zimie.
Ale z transferu się cieszę tylko szkoda Tomka
Postów: 1889

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:57, #41 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United
Tomek?Odejdzie on niejest głupi i niebd wiecznie rezerwowym
Postów: 454

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:54, #40 Zwiń/Pokaż komentarz QmiloQ
hm.
w takim razie, co z Tomkiem? ..
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:54, #39 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
ja sie ciesze że dołonczył do United ,ciekawe kiedy zagra pierwszy mecz ?
Postów: 1889

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:53, #38 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United
no właście pare milionów więcej i mielibysmy Rosjanina tak jak mówi RedDiabełek a akinfeev by z miejsca po zakonczeniu kariery VDS mogłby stac sie pierwszym bramkarzem i bym byl spokojny
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:51, #37 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
zaledwie 4 miliony.. mogliśym dołożyć z 6 i mieli bysmy akinfeeva :) Dodano: 27 listopada 2010 roku, 11:52o cyfra pokazuje dzisiaj United-Rovers :)
Postów: 1889

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:49, #36 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United
Oj tevez mówi tak od paru lat a gra nadal
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:49, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Nie ma powodów by płakać spokojnie!

On kosztował nas zaledwie 4 miliony funtów także jak nie wypali pomysł z nim i nie sprawdzi się w United to zawsze możemy go dalej sprzedać.

Za takie pieniądze warto sprowadzać przyszłościowych graczy , którzy obserwowani są przez naszych skautów od dłuższego czasu co tylko powinno nas uspokoić bo na pewno nie jest to transfer z [***] i tym razem myślę , że SAF zapoznał się chociaż z taśmami nagraniowymi zaprezentowanymi mu przez skautów United.

Boss już nie raz sprowadzał takie eksperymenty do United, raz kończyło to się sukcesem raz porażką ale to jest wliczone w machinę transferową nie tylko my próbujemy takich graczy.

Może to być więc strzał w dziesiątkę albo też klapa totalna ale pieniądze za niego nie są takie duże by nie móc się go później w łatwy sposób pozbyć chociażby za połowę ceny. Jesteśmy wielkim klubem nie musimy liczyć złamanego grosza.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:47, #34 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek

- Nie chce mi się już grać - mówi napastnik Manchesteru City w rozmowie z argentyńską telewizją TyC Sports, co cytuje ESPN - Jestem zmęczony futbolem, ale także ludźmi w nim działającymi. Nie chcę już grać i mówię to serio.

haha.. Dodano: 27 listopada 2010 roku, 11:47o tevez sie rozchodzi.
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:46, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Ja nie wiem co o tym sądzić. Myślałem, że koniec transferów no name'ów pokroju Bebe. Alex sam mówił, że chce gracza doświadczonego, a kupuje gracza z [***], bez żadnego doświadczenia. Do tego nie będziemy zawsze trafiać z takimi transferami jak ze Schmeichelem czy Solskjaerem.

Z drugiej strony takie transfery też potrzebne. Nigdy go w akcji nie widziałem, na Valencię możnaby go wystawić. Narazie to bramkarz numer 4. Może znów takie ryzyko nam się opłaci, kto wie. Ferguson ma nosa do takich gości, może będzie jak z Hernandezem, czy ww. dwójką. Nie widziałem go na oczy, na yt filmików nie oglądałem o nim, więc się powstrzymam.

Jednak dla mnie to transfer kompletnie niezrozumiały, polityka transferowa United jest nieco chora. Bramka zawsze była mocną stroną klubu z Old Trafford. Chcę żeby dalej tak było, ale tego nam Lindegaard nie gwarantuje, w przeciwieństwie do De Gei czy Mandandy. Zobaczymy, może jednak ten ruch okaże się świetnym transferem.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:40, #32 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
czerwona strona mr.sayd

Niby masz rację, ale jednak bramkarze, których wymieniłeś już od dawna świecą dobrą formą. Natomiast Anders dożył 26 lat i tak na dobrą sprawę nadal nic o nim nie wiemy. Nie jest znany z jakiś efektownych parad, iluśtam minut bez straty bramki i nawet nie reprezentował nigdy europejskiego średniaka typu Fulham. I to mnie trochę martwi, że on jest taki... zwykły. Może nie jest zły, ale nie jest też wybitnie dobry, a najlepszy klub na świecie potrzebuje tylko graczy najlepszych.
Postów: 824

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:35, #31 Zwiń/Pokaż komentarz eit
RedDiabełek - i wiele było udanych. 'Błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi'.
Postów: 1889

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:29, #30 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United
Ciekaw jestem co zrobi Tomek jak skomentuje ten transfer..
Postów: 7681

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:27, #29 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Dinos no trafna uwaga, zgodze się z Toba, ale pamiętaj też o tym że bramkarze starzeją się jako ostni. Zobacz na takiego VDS, Buffona , Cassilasa.
To że ma te 26 lat nie znaczy że to już zawodnik spalony na starcie.Jeśli chodzi tu o jego wiek to byłbym akurat spokojny,a i nie wiwelkie pieniądze za niego zapłaciliśmy. Te chyba 4 mln. to nie 15/20/25 mln. a może się okazać że nasz nowy nabytek wart te 4 bańki może stać się wielkim zawodnikiem i będzie wart kilka razy więcej niż w tej chwili. Przecież VDS też przechodząc do United z Fulham też nie był cholera wie ile wart. No ale Holender to już od dawna miałwyrobione nazwisko. Ale tak czy inaczej jeśli coś będzie z naszego nowego bramkarza to chwała mu za to. Ale jeśli nic nie wyjdzie to i tak te 4 mln. to nie duże pieniądze. A te 26 lat to nie jakaś wielka tragedia. Miejmy nadzieję że pokaże na co go stać, wkońcu to jeden z naszych.pozdr.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:20, #28 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Przecież nie mówie o Nanim,ronaldo itp.. mówie o transferach nie udanych.. a bylo ich w ch..
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:19, #27 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
dinos

VDS był sprowadzany do United, kiedy miał 35 lat! Przyznam,że wczesniej nie dużo o nim słyszałem. Przyszedł, i zrobił furorę na Old Trafford, choć sam nie byłem zwolennikiem tego transferu i nie wierzyłem w umiejętności Edwina, czego bardzo żałuję.

Ferguson dobrze wie co robi, tylko nie zawsze mu to wychodzi ;) Więcej zaufania do człowieka,który zrobił z Nas potęge.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:17, #26 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Więc mamy pierwszy transfer;).Szczerze to zbytnio mnie nie ucieszył,ale w zimie mogliśmy spodziewać się właśnie takich ruchów,czyli mniej znany piłkarz za mniejsze pieniądze.
Od Andersa nie oczekuje zbyt wiele,tak na dobrą sprawę nie mam pojęcia czego można się po nim spodziewać,bo ani razu nie widziałem go w akcji.

Trzeba będzie poczekać.VDS już niedługo ogłosi swoją decyzje odnoście pozostania na kolejny sezon,ale bawiąc się w typowanie uważam,że zbliża się koniec Kuszczaka w United a jego miejsce ma zająć właśnie Lindegaard.
Postów: 295

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:16, #25 Zwiń/Pokaż komentarz bartex606
Szkoda, liczyłem na De Gee albo Llorisa
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:15, #24 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
"W Manchesterze United zawsze dbamy o przyszłość i ściągając do klubu Andersa wiemy, że świetnie się prezentuje i dobrze się zapowiada na przyszłość."

Ja pi[...]ole, on ma 26 lat. Dobra, mój optymizm trochę po[***]dł po tym teksie, ale cóż i tak nie możemy nic zrobić, więc jedyne co pozostaje, to liczyć, że SAF wie co robi. A wiele razy już pokazywał nam, że dobrze wie co robi.
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:14, #23 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Oczywiście, tylko RedDiabełek wypowiedział się (tak sądze) ogółem, mówiąc, że sprowadzać nieznancyh światu graczy, to wielki błąd... Poza tym myślę, że to sir Alex zna się lepiej na futbolu, od takiego RedDiabełka, nie sądzisz?
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:14, #22 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Niestety, Ferguson znów pokazał że jest mistrzem w oszczędzaniu kasy. Cóż ... jeśli VdS zakończy karierę, to myślę że Lindegaard będzie rywalizować o miejsce w pierwszym składzie z Kuszczakiem.
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:13, #21 Zwiń/Pokaż komentarz paczking
A kto z Was słyszał o Hernandezie przed zakupem, albo jakimikolwiek spekulacjami ? Ja na początku też byłem sceptycznie do niego nastawiony, bardziej widziałem w United Davida De Gea. Jednak gdy już wszystko stało się jasne, jakoś ufam Fergiemu i mam nadzieje że ten bramkarzyk da sobie radę. . ;)
Postów: 7681

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:10, #20 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
bercik no ja napisałem o angliku dlatego że był o nim news. Ale i o Hazadrzie robi się już coraz głośniej, więc... tak czy innaczej potrzebujemy wzmocnień zwłaszcza w drugiej linni. Środek zwłaszcza powinien pójść na pierwszy ogień. Spróbowałbym również pozbyć się zawodników nie potrzebnych. Stawiania na młodych i dokonania paru transferów ktore by wzmocniły nasz klub.pozdr.
Postów: 400

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:10, #19 Zwiń/Pokaż komentarz KOMM
dinos, już się wypowiedział:
"We've got to prepare for the day when Edwin finally bows out," said the boss. "I think that's the main reason [we've signed Lindegaard now], to protect us for the future."
Dla mnie sprawa jest jasna. Zakontraktowaliśmy drugiego bramkarza, który na razie będzie zmiennikiem Edwina. Reszta zależy od tego czy VDS przedłuży kontrakt czy nie.
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:08, #18 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
RedDiabełek

Chodzi Ci o takie bambusy jak Ronaldo i Nani ze Sportingu, Hernandez z Chivas, czy może jak Rooney z Evertonu?
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:07, #17 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
matylda.. do tosicia sie "nie sram" tylko do fergusona..
że kupuje bambusów którzy grają c[...]nie.. albo w ogóle nie graja.. Dodano: 27 listopada 2010 roku, 11:07a jak dla mnie jako 4 bramkarz.. wole amosa ;)
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:07, #16 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Nie spinajcie tak, to że doszedł nie znaczy od razu że będzie numerem jeden, VDS odejdzie na emeryturę, a Kuszczaka sprzedamy do AV. Tak na dobrą sprawę nie wiemy jeszcze co SAF planuje poprzez kupno tego zawodnika. Równie dobrze, może to być po prostu rezerwowy bramkarz, który ma zmotywować Kuszczaka do lepszej gry. Czekam na wypowiedź SAF-a co do pozycji tego grajka w naszej drużynie. Jak dla mnie, to plasuje się na pozycji 3 bramkarza.
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:06, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Fiedziu24
Podzielaw wypowiedz sarkazma
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:05, #14 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Zostaje Nam się modlić o to, żeby wyrósł z niego wspaniały bramkarz na lata. Jeśli chodzi o Kuszczaka, jego dni na Old Trafford są niestety policzone. On ma przed sobą jeszcze z 8 lat gry na poziomie, niech zmiata do takiej Aston Villi, i pokaże Fergusonowi, że jest naprawde dobrym bramkarzem.

Osobiście życzę Lindegaardowi samych zwycięstw w koszulce United, i ciągłego ratowania Nam [***] - a do tego wiele trofeów, i 4 x z rzędu mistrzostwa Anglii.

Powodzenia!
Postów: 1145

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:05, #13 Zwiń/Pokaż komentarz matylda
RedDiabełek

Akurat do Tosicia to się nie sraj. Nie jego wina, że Fergie nie dawał mu szans na grę... Ja osobiście żałuje jego sprzedaży, bo w FC Koeln jak i CSKA (teraz) gra bardzo dobrze.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:02, #12 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Wiedziałem ,wiedziałem że nie de gea,nie akinfeeev, nie żaden neuer tylko ten Lindegaard do nas trafi.. cały [...] SAF.. poźniej go sprzedamy pewnie za 2mln.. kiedy saf sie nauczy ze sprowadzanie takich bambusow nic nie da.. kleberson,djemba,forlan,tosic, szkoda [...] pisac! Dodano: 27 listopada 2010 roku, 11:04KOńczą się czasy spokoju na bramce.. kiedy idzie akcja nie drże jak kiedyś.. jak stał howard,,carroll,barthez..
wiem że stpoi tam oświadczony VDS i nas w razie co uratuje.. a teraz??...
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:02, #11 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Odszedł Foster przyszedł Lindegaard.
Postów: 1533

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:01, #10 Zwiń/Pokaż komentarz bercik92
czerwona strona mr.sayd---> ja jestem za, przyda się dobry skrzydłowy ewentualnie Hazard z Lille. A po tym transferze to jednak chyba Tomek odejdzie. Ciekawe co będzie z Edwinem ale jak już to Igor na jego miejsce najlepsze rozwiązanie dla mnie.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:00, #9 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
On na 90% da ciała.. oglądałem kilka meczy z jego udziałem.. nie dziwne ze sorensen broi w reprze.. jest od niego 20rayz lepszy..
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 11:00, #8 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
No i stało się.
Lindegaard to nie jest światowej klasy bramkarz ale cóż na rezerwowego który nie będzie płakał że mało gra powinien się nadawać.
Tomek niech siądzie do poważnej rozmowy z Fergusonem i niech się dowie czy warto czekać do końca sezonu czy już w zimie podziękować za 5 lat spędzonych na Old Trafford i poszukać sobie nowego "lepszego" miejsca na wyspach.
Postów: 1145

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 10:59, #7 Zwiń/Pokaż komentarz matylda
Teraz tylko można powiedzieć: Trzymaj się Tomek! :) Powodzenia w innym klubie.

Co do transferu Lindegaarda to cały czas tego nie rozumiem. Jeśli ten golkiper da ciała, a Fergie sprzeda Kuszczaka to ja się chyba zabiję.
Postów: 7681

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 10:59, #6 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Teraz to już chyba pozamiatane jeśli chodzi o Tomka, nie daje mu pograć Alex, a i sam zawodnik ma już dosyć ławki. Gdzieś pod tym artykółem był news o Youngu z Aston Villi, gotówce plus Carrick i Gibson do tego. A co wy na to Tomek plus gotówka za Ashleya?
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 10:57, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Manutd1878
Ech jej... jak sie ciesze.
Postów: 7681

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 10:56, #4 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
No ciekawa sytuacja a raczej ten transfer... hmmm...miejmy nadzieję że nos do wyszukiwania talentów i solidnych ale nie znanych grajków nie zawiódł Fergiego. Witamy w United Panie Lindegaard! pozdr.
Postów: 1889

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 10:56, #3 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United
Mam go, ale co z Tomkiem?
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 10:55, #2 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
Szczerze mówiąc niewidziałem tego bramkarza w akcji ale skoro jest juz zawodnikiem United bede musiał obejrzeć pare meczy z jego udziałem.
Postów: 1988

Napisz PW
dodano: 27.11.2010, 10:54, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Miłosz
Tomek pakuj walizki, jeśli jeszcze chcesz pograć kilka lat na dobrym poziomie w dobrym klubie!
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.