CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Jesteś pewien, że znasz tę część historii United? Rozwiąż nasz quiz, a dowiesz się wielu nowych... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +1 - Zapowiedź meczu: Manchester United - Birmingham City

Redakcja @21.01.2011, 18:37 | Przeczytano 6248 razy

Zapowiedź meczu: Manchester United - Birmingham City
W sobotę o 16:00 na Old Trafford zawita Birmingham City, które nie wygrało z United od 33 lat. Istnieje więc realna szansa na przedłużenie passy 26 meczów ligowych bez porażki. Tym bardziej, że Sir Alex Ferguson przegrał zaledwie 5 z 65 meczów Premier League przeciwko drużynom prowadzonym przez jego byłych podopiecznych.

Czerwone Diabły będą musiały radzić sobie bez zawieszonego Rafaela da Silvy. Zastąpić go może John O'Shea, Wes Brown lub... Fábio da Silva. Paul Scholes może wrócić po kontuzji.

"The Blues" stracili obrońcę Scotta Danna do końca sezonu. Zagrają jednak napastnik Cameron Jerome i pomocnik Sebastian Larsson. Po raz pierwszy od czasu transferu na Old Trafford wróci Ben Foster.

SKŁADYManchester United: van der Sar, Kuszczak, Lindegaard, Neville, O'Shea, Brown, Ferdinand, Vidić, Evans, Smalling, Evra, Fábio, Nani, Bébé, Fletcher, Carrick, Scholes, Anderson, Gibson, Giggs, Obertan, Rooney, Berbatow, Hernández, Owen

Birmingham City: Foster, Taylor, Doyle, Carr, Jiránek, Johnson, Parnaby, Ridgewell, Murphy, Bentley, Larsson, Gardner, Bowyer, Ferguson, Fahey, Vallès, Hleb, Phillips, McFadden, Žigić, Jerome, Derbyshire

FAKTY MECZOWE

Manchester United nie zachwyca stylem, ale wciąż pozostaje na szczycie i wciąż jest niepokonany.

Czerwone Diabły są zaledwie siódmym zespołem w historii Anglii, który nie przegrał 21 pierwszych kolejek sezonu. Nie wydaje się, by pokonać miał ich zespół z Birmingham. Defensywa "The Blues" nie jest zbyt szczelna, a teraz wypadł im Scott Dann. Jutrzejsi goście myślą też raczej o rewanżu półfinału Carling Cup z West Ham United (1:2).

Spośród zawodników Birmingham jedynie Stephen Carr i Barry Ferguson byli na świecie, gdy "The Blues" po raz ostatni wygrali z United 33 lata temu. W styczniu 1978 roku na Old Trafford goście wygrali 2:1, by tego samego roku w listopadzie rozgromić Diabły u siebie aż 5:1!

Ferguson przegrał zaledwie 5 z 65 meczów Premier League przeciwko drużynom prowadzonym przez jego byłych podopiecznych.

STATYSTYKI

Będzie to 106. spotkanie obu ekip w historii. United wygrali 48 meczów, a 32 przegrali. 25 razy padł remis. Bilans bramkowy wynosi 159:114.

Jeśli chodzi o spotkania ligowe, to doszło do nich 93 razy. United wygrali 42 mecze, a 24 przegrali. 27 razy padł remis. Bilans bramkowy tych spotkań wynosi 133:101.

Ostatnie 4 ligowe potyczki pomiędzy Sir Alexem Fergusonem a Alexem McLeishem były wyrównane. Oba mecze na St Andrew's zakończyły się remisami 1:1, podczas gdy na Old Trafford United wygrali oba mecze po 1:0.

United strzelili bramkę w każdym meczu ligowym w tym sezonie na Old Trafford, podczas gdy Birmingham udało się strzelić na wyjeździe w 7 z 10 meczów ligowych.

Czerwone Diabły są jedynym zespołem w Premier League, którego Birmingham City jeszcze nigdy w historii tych rozgrywek nie pokonało.


Manchester United

United mają na razie 4 punkty mniej niż Arsenal na tym etapie w swoim "niezwyciężonym" sezonie 2003/04. Diabły wygrały 12 i zremisowały 9 meczów, podczas gdy "Kanonierzy" wygrali 14 i 7 zremisowali.

Podopieczni Fergusona wygrali 7 kolejnych meczów ligowych na Old Trafford od czasu remisu z West Bromwich Albion (2:2).

Wayne Rooney nie strzelił na Old Trafford w 6 ostatnich meczach ligowych. Jeśli nie zdobędzie gola jutro, to wyrówna swoją najdłuższą serię 7 meczów ligowych u siebie bez gola ustanowioną 3 lata temu w... styczniu.

Edwin van der Sar ma szansę na 300. mecz Premier League w karierze.


Birmingham City

"The Blues" zremisowali 4 z 7 ostatnich meczów ligowych.

Stephen Carr wykonał 246 wrzuty z autu w tym sezonie - najwięcej w Premier League.

Lee Bowyer ma szansę na 450. mecz ligowy w karierze, podczas gdy Sebastian Larsson może świętować 200. mecz dla Birmingham.


SĘDZIA
Główny: Mike Jones
Asystenci: John Flynn i Andy Madley
Techniczny: Phil Dowd

Źródło: BBC Sport

Tagi: Birmingham City, Old Trafford, Premier League, Zapowiedzi meczów

Komentarze (84) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1480

Napisz PW
dodano: 23.01.2011, 09:12, #84 Zwiń/Pokaż komentarz pablo1987
rozjechalismy ich
Postów: 1979

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 15:09, #83 Zwiń/Pokaż komentarz jakubek722

KOMM napisał:

United team: vds, oshea, Smalling, Vidic, Evra, Nani, Anderson, carrick, Giggs, Rooney, berba


Skład nie jest zły, wygrana jest w naszym zasięgu.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 15:07, #82 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Van der Sar - O'Shea, Smalling, Vidić, Evra - Nani, Carrick, Anderson, Giggs - Rooney, Berbatow.
Postów: 400

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 15:06, #81 Zwiń/Pokaż komentarz KOMM
United team: vds, oshea, Smalling, Vidic, Evra, Nani, Anderson, carrick, Giggs, Rooney, berba
Postów: 746

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 14:30, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Michlas
Mój skład:

VDS
Fabio Ferdinand Vidć Evra

Nani Scholes Anderson Giggs

Rooney Berbatov

Mam nadzieję,że Obertan nie wyjdzie w 11...
Postów: 2005

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 13:59, #79 Zwiń/Pokaż komentarz michalek08
Moj sklad jest taki:
VDS
Brown Rio Vidic Evra
Nani Scholes Anderson/Carrick Giggs
Rooney Berba

Nie chce tego pisac ale Fergie chyba wystawi O'Shea zamiast Browna:(
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 13:50, #78 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Liczę bardzo mocno na podtrzymanie tej naszej wspaniałej passy Manchester United tylko 3pkt jazzda!
Postów: 1533

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 13:45, #77 Zwiń/Pokaż komentarz bercik92
Jak dla mnie skład:
Edwin
Brown-Ferdinand-Vidić-Evra
Nani-Carrick-Anderson-Giggs
Berbatov-Rooney
Liczę przede wszystkim na zwycięstwo a później może być mój typ czyli 2:0:)
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 13:32, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Co do składu to ja bym widział taki:
VDS
Brown-Ferdinand-Vidić-Evra
Nani-Anderson-Scholes-Giggs
Berbatov-Rooney

Trudno raczej wygrać nam nie będzie, więc typuje 3:0 dla nas. :)
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 13:13, #75 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14

bob-sley napisał:

matUnited14Po prostu chcę ,żeby Scholes pograł sobie jeszcze przed zakończeniem kariery,a później niech Anderson z Carrickiem gra ile im się podoba:)


a ja takie przesłanki mam w nosie bo nie gra się z tytułu nazwiska a umiejętności a skoro Scholes nie daje tej jakości to niby czemu ma grać, bo 10 lat temu miażdżył... to zawodnik bardzo dobry ale podobnie jak Neville już mało użyteczny

W tym momencie chyba mnie przekonałeś,że jednak najlepszym rozwiązaniem bedzie wystawienie Carricka i Andersona:D
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 13:09, #74 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

matUnited14 napisał:

Po prostu chcę ,żeby Scholes pograł sobie jeszcze przed zakończeniem kariery,a później niech Anderson z Carrickiem gra ile im się podoba:)


a ja takie przesłanki mam w nosie bo nie gra się z tytułu nazwiska a umiejętności a skoro Scholes nie daje tej jakości to niby czemu ma grać, bo 10 lat temu miażdżył... to zawodnik bardzo dobry ale podobnie jak Neville już mało użyteczny
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 13:07, #73 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14

bob-sley napisał:

matUnited14Matheo7 i bob-sley:

Może macie rację,ale ja myślę,że jakby Anderson z Scholesem się zgrali chociaż raz to pokazali by na co ich stać.


ale jak grali i nic z tego dobrego nie było a poza tym Scholes to nie już gracz przyszłościowy więc po co zaburzać dobrze wyglądającą współpracę na linii Anderson-Carrick ??

Po prostu chcę ,żeby Scholes pograł sobie jeszcze przed zakończeniem kariery,a później niech Anderson z Carrickiem gra ile im się podoba:)
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 12:58, #72 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

matUnited14 napisał:

Matheo7 i bob-sley:

Może macie rację,ale ja myślę,że jakby Anderson z Scholesem się zgrali chociaż raz to pokazali by na co ich stać.


ale jak grali i nic z tego dobrego nie było a poza tym Scholes to nie już gracz przyszłościowy więc po co zaburzać dobrze wyglądającą współpracę na linii Anderson-Carrick ??
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 12:56, #71 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Ślepy nawet to zauważy i człowiek który nienawidzi naszego zespołu, że na OT jesteśmy zupełnie inną ekipą i z każdym zespołem grając u siebie jesteśmy faworytem...
Bilans w lidze 10-1-0 mówi wszystko.

Mecz teoretycznie łatwiejszy, ale właśnie tylko teoretycznie, Birmingham to ekipa nieobliczalna, potrafią postawić ciężki warunki do gry, miejsce w tabeli wogóle nie odzwierciedla ich gry...
Fakt, na wyjazdach wygrali tylko raz....ale na remis ich stać na pewno...

Więc o 16 widze pełną mobilizacje i walke...

VDS---Evra--Vidić--Smalling--O'Shea--Obertan--Anderson--Carrick--Nani--Berbatov--Rooney...

Dałbym odpocząć Rio, trzeba pamiętać ,że we wtorek gramy z Blackpool na wyjeździe....w tamtym meczu Rio i Scholes to priorytet...

I dał szanse Gabrielowi, do wirtuzów nie należy ,ale napewno na OT będzie czuł sie pewniej niż na obcym terenie...
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 12:49, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio

matUnited14 napisał:

Najlepiej byłoby wystawić Flechera,który miałby osłaniać tył


Oczywiście, gdyby teraz prezentował formę z poprzedniego sezonu. Na dzień dzisiejszy o wiele lepszym rozwiązaniem jest wciąż niedoceniany Michael Carrick, który może i nie biega tyle co Darren, ale i tak zalicza mnóstwo przechwytów.
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 12:40, #69 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14

Hergreaves4 napisał:

matUnited14Może macie rację,ale ja myślę,że jakby Anderson z Scholesem się zgrali chociaż raz to pokazali by na co ich stać.


Ktoś w United zawsze musi osłaniać tyły a Scholes ani Ando się do tego nie nadają bo jak już się za to biorą to żółć gwarantowana. Oni nie mogą grać razem przy naszej taktyce, zrozumcie w końcu to!

Masz rację ktoś z pomocników musi się często cofać i pomagać w obronie.Najlepiej byłoby wystawić Flechera,który miałby osłaniać tyły i Andersona,który miałby za zadanie dogrywać piłki do Berbatova i Rooney'a,bo przecież wiemy ,że to doskonale potrafi:)
Postów: 193

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 12:38, #68 Zwiń/Pokaż komentarz ManUnited_FAN
Jeeżeli wystawi Roo na skrzydle to bedzie beznadziejnie roo to napastnik i nie mozna go wystawiac na boku .
Van Der Sar- Fabio-Rio-Vidic-Pat - Nani-Carrick-Ando-Giggs/Bebe - Roo-Berba/Owen
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 12:34, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

matUnited14 napisał:

Może macie rację,ale ja myślę,że jakby Anderson z Scholesem się zgrali chociaż raz to pokazali by na co ich stać.


Ktoś w United zawsze musi osłaniać tyły a Scholes ani Ando się do tego nie nadają bo jak już się za to biorą to żółć gwarantowana. Oni nie mogą grać razem przy naszej taktyce, zrozumcie w końcu to!
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 12:24, #66 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
Matheo7 i bob-sley:

Może macie rację,ale ja myślę,że jakby Anderson z Scholesem się zgrali chociaż raz to pokazali by na co ich stać.
Edytowano: 22 stycznia 2011 roku, 12:26
Postów: 1274

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 12:08, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz0718
No łatwe to spotkanie nie będzie jednak jeśli zagramy skutecznie to powinniśmy wygrać i to nawet wysoko. Czasem właśnie w takich meczach stwarzamy sobie sytuacje , a nie potrafimy skierować piłki do siatki. O naszą defensywę nie ma się co chyba martwić , bo to nasz najmocniejszy punkt więc tylko panowie strzelać !

Mój skład :
VDS
Brown Smalling Vidić Evra
Nani Anderson Carrick Giggs
Hernandez Rooney

Wynik : 4-0 Dla Diabełków :)
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:52, #64 Zwiń/Pokaż komentarz lukasz_17
Liczę na dobry występ diabłów i oczywiśce na 3pkt. Skład:
VDS
BROWN RIO VIDIC EVRA
NANI ANDERSON CARRICK OBERTAN/BEBE
ROONEY CHICHARITO
Musimy wygrywać takie mecze jeśli marzy nam się mistrzostwo:)
Postów: 1127

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:44, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
Mam nadzieję, że utrzymamy koncentrację do ostatatniej sekundy meczu, bo nie moge mówić już "minuty" bo wiele osób wie jak to sie skończyło :)

Ale mimo wszystko mam pewność, że United dzisiaj wygra ; )
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:39, #62 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Z pozoru może wydawać się, że spotkanie z Birmingham będzie jednym z łatwiejszych w tym sezonie, ale to za przeproszeniem g[...]no prawda. Alex McLeish skomponował bardzo zgrany team, mimo, iż są na 16 miejscu w tabeli to i tak grają ciekawą piłkę, szczególnie są solidni w obronie co pokazują ich dobre statystki. Jednak największym problemem "The Blues" jest mianowicie ofensywa. W tym sezonie strzelają bardzo mało goli, nie mają piłkarza który byłby w stanie poprowadzić tą drużynę do zwycięstw. Ich najlepszy napastnik w tym sezonie - Cameron Jerome strzelił ledwo 3 gole(!) więc jednak coś z nimi jest nie tak, więc o naszą defensywę raczej jestem spokojny, Vidić z Ferdinandem powinni sobie poradzić. Wydawało się, że po transferze Zigicia podopieczni McLeisha będą mieć problem z napastnikami z głowy jednak Serbski snajper ewidentnie zawodzi w tym sezonie, strzelił ledwo dwa gole co wynikiem jest wręcz fatalnym, jednak to wcale nie znaczy, że z nami zagra tak słabo jak dotychczas.

W spotkaniu z "Kogutami" brakowało nam piłkarza, który wziąłby ciężar gry na siebie, rozgrywał piłki i kreował naszą grę. Brakowało nam piłkarza pokroju - Paula Scholesa który mimo 36 lat na karku wciąż potrafi grać na najwyższym poziomie, co pokazał na początku sezonu. Mam nadzieję, że od początku na murawie zobaczymy właśnie Anglika na środku pomocy wraz z Fletcherem.
Co do Składu to :

Van der Sar - Brown, Ferdinand, Vidić, Evra - Nani, Fletcher, Scholes, Rooney - Hernandez, Berbatov

Na skrzydle wystawiłbym Roo, który na tej pozycji bądź, co bądź potrafi grać, a w ataku Bułgara z Chicharito.
Nie mam pojęcia czy Fergie rzeczywiście zaryzykuje i ustawi Wazze na skrzydle, szczerze w to wątpię, jednak ja na taki wariant zdecydowałbym się bez zawahania.
Mimo wszystko nie zdziwię się, jeśli od początku na lewej obronie zobaczymy Fabio, na lewej stronie pomocy Evre (który już na tej pozycji grał ze Stoke) a w ataku Rooneya z Berbatovem.

Jakbyśmy nie zagrali, to ten mecz musimy wygrać. Pewnym jest, że te spotkanie nie będzie żadnym "spacerkiem"
Tak jak mówiłem o naszą obronę jestem spokojny, gorzej będzie z atakiem, jednak mam nadzieję, że nasza praktycznie czwórka ofensywnych graczy rozmontuje defensywę "The Blues"
Mój typ : 2-0 dla United.
zobacz więcej
Postów: 746

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:33, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Michlas
Najbardziej obawiam się Stephana Carra.Jego wyrzuty z autu są fenomenalne :P
Postów: 1889

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:26, #60 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United
Będzie znów pewnie trudny mecz
Licze na was MU pokażcie prawdziwy Manchester
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:24, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo


bob-sley napisał:

choć bądź co bądź CFC skopała całe Big4 i dlatego aż tak nad tym nie ubolewam ;)


Dokładnie. Mimo iż czasami nie dawała rady słabszym(Birmingham,Blackburn) to i tak pokazała najlepszym kto rządzi. A poza tym to my też daliśmy ciała w tamtym sezonie. Za dużo było skopanych meczów.
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:21, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7

bob-sley napisał:

jakoś nie mogę sobie przypomnieć dobrego występu tej pary, dwa Scholes po udanym starcie znacznie spuścił z tonu i daleko mu do dobrej ale z Birmingham chciałbym go w parze z Carrickiem czy Fletcherem ale Anderson musi być na ławce obowiązkowo


Tu się musze zgodzić, tej parze gra razem nie wychodzi najlepiej, już lepiej postawić na parę środkowych pomocników systemem- defensywny, ofensywny. Czyli np. Fletcher ze Scholesem, czy Carrick z Andersonem.
Postów: 988

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:20, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Makomen
Myślę, że dzisiejszy mecz będzie bez historii. Gramy na Old Trafford z Birmingham, czyli z zespołem nie najmocniejszym, więc nie powinniśmy miec problemów z pokonaniem "The Blues".

Ferguson mówił ostatnio, że chce żebyśmy postrzelali sobie trochę. A żeby to uczynic musimy odpowiednio zestawic środek pola, bo to moim zdaniem jest najważniejsza formacja.. Jak będzie on zestawiony tak będziemy grac. U mnie w procentach to by wyglądało tak:
Scholes-Carrick 85%
Carrick-Anderson 80%
Scholes-Fletcher 75%
Anderson-Scholes 80%
Anderson-Fletcher 75%
Fletcher-Carrick 70%

Nie wiadomo jak ze Scholesem więc najlepiej by było jakbyśmy wyszli Carrick-Anderson.
Na papierze wyglądało by to tak:

VdS
O'Shea Rio Vidic Evra
Nani Carrick Anderson Giggs
Berbatov Rooney

Mój typ:
Machester United 3 0 Birmingham City
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:20, #56 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Adamyo napisał:

No o meczu Manchester United vs Chelsea Londyn bo to ciągle wszyscy rozpamiętują;)


super zgadza się ale nie tylko wtedy sędziowie pomogli CFC bo np. też w meczu z Birmingham który skończył się 0-0 Jerome strzelił prawidłowo bramkę która nie została zaliczona, wystarczyło gdyby sędziowie wtedy zaliczyli POPRAWNIE zdobytą bramkę przez ekipę McLeisha i byłby tytuł... choć bądź co bądź CFC skopała całe Big4 i dlatego aż tak nad tym nie ubolewam ;)
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:10, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo

bob-sley napisał:

o jakim jednym meczu mówisz, jestem bardzo ciekaw ;)


No o meczu Manchester United vs Chelsea Londyn bo to ciągle wszyscy rozpamiętują;)
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:09, #54 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Adamyo napisał:

Już dajmy spokój z tym jednym meczem bo wtedy nie tylko sędzia puścił tego spalonego ale też dał nam bramkę zdobytą ręką


o jakim jednym meczu mówisz, jestem bardzo ciekaw ;)
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:07, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo

bob-sley napisał:

Jeszcze najlepiej powiedz,że sezon temu CFC nie wygrała tytułu dzięki błędom arbitrów to w ogóle będziesz fajny


Już dajmy spokój z tym jednym meczem bo wtedy nie tylko sędzia puścił tego spalonego ale też dał nam bramkę zdobytą ręką. Poza tym w świetle całego sezonu daliśmy [***] i nie ma co mówić że tylko przez mecz z Chelsea straciliśmy mistrzostwo. To było tylko częściowe.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:04, #52 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

nemox007 napisał:

Nieuwagi sędziów? Ha ha. Dobre sobie.


powiedz mi jeszcze,że bramka Bowyera na 1-1 to nie kontrowersyjna sytuacja przy zagraniu do niego byłego snajpera z VCF??

Mecz z WBA, błąd Edwin
Mecz z Evertonem i Fulham, zbytnia pewność siebie a potem strach sparaliżował nam nogi ;)

Jeszcze najlepiej powiedz,że sezon temu CFC nie wygrała tytułu dzięki błędom arbitrów to w ogóle będziesz fajny
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 11:03, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
nemox007

Po części masz racje ale pragnę zauważyć że w końcówce meczu z Birmingham graliśmy solidnie i przez faktyczny błąd sędziego straciliśmy bramkę.

Natomiast co do meczów z WBA, Evertonem i Fulham się zgadzam. Brak solidności, nonszalancja i zlekceważenie rywala.
Postów: 341

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 10:59, #50 Zwiń/Pokaż komentarz nemox007

bob-sley napisał:


Frajersko to straciliśmy punkty z WBA,Evertonem czy Fulham... Birmingham po prostu skorzystało z nieuwagi sędziów ;)


Nieuwagi sędziów? Ha ha. Dobre sobie. Jakbyśmy grali rozsądnie do końca to byśmy wygrali ten mecz tak samo jak te pozostałe gdzie głupio traciliśmy punkty. Wina jest wyłącznie po naszej stronie a "zwalanie" winy na sędziów czy stwierdzenie że ktoś zyskał coś przez arbitrów jest głupie. Edytowano: 22 stycznia 2011 roku, 12:54 przez Red_Devil
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 10:32, #49 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

matUnited14 napisał:

Ciekawi mnie, czy już jutro wystąpi Scholes. Paul w formie to nadal nasz najlepszy środkowy pomocnik - zwłaszcza w parze z świetnym teraz Andersonem .


jakoś nie mogę sobie przypomnieć dobrego występu tej pary, dwa Scholes po udanym starcie znacznie spuścił z tonu i daleko mu do dobrej ale z Birmingham chciałbym go w parze z Carrickiem czy Fletcherem ale Anderson musi być na ławce obowiązkowo

matUnited14 napisał:

W ostatnim meczu obu drużyn daliśmy sobie wydrzeć zwycięstwo w [***]iście frajerski sposób.


Frajersko to straciliśmy punkty z WBA,Evertonem czy Fulham... Birmingham po prostu skorzystało z nieuwagi sędziów ;)
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 10:27, #48 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
W ostatnim meczu obu drużyn daliśmy sobie wydrzeć zwycięstwo w [***]iście frajerski sposób. Szkoda tamtych straconych punktów, więc teraz warto byłoby to sobie powetować. Skoro Birmingham nie wygrało z United od bagatela 33 lat, to wypadałoby kultywować wspaniałą tradycję. Ponadto przydadzą się kolejne punkty w tabeli, bo przecież rywale nie odpuszczają, a to zaledwie środek sezonu.

Nasi przeciwnicy nie są w czubie tabeli, ale z drugiej strony nie tracą zbyt wielu goli. Nie nastawiałbym się zatem na pogrom, bo po pierwsze United nie gra ostatnimi czasy jakoś porywająco, a ponadto liderowi każdy chce urwać punkty, zwłaszcza na jego stadionie. Piłkarze Birmingham wyjdą zatem podwójnie zmotywowani. Tęskni się za czasami, gdy goliliśmy takich jak oni niczym Barcelona swoich ligowych frajerów, ale najważniejsze są punkty, styl to tylko dodatek.

Można żałować, że w kadrze nadal nie ma Parka, bo póki Valencia się nie wykuruje nasze skrzydła wyglądają dość blado. O ile Nani potrafi jedną błyskotliwą akcją rozerwać defensywę rywali, o tyle Obertan czy Giggs spisują się przeciętnie. Ich ostatnie mecz nie są dobrym prognostykiem przed jutrzejszą batalią, bo z powodu dość lichej postawy lewych skrzydłowych w akcjach zaczepnych nader często uczestniczyć musi Evra, który nie zawsze nadąża z powrotami, a to tworzy niepotrzebne zagrożenie pod naszą bramką.

Drugim minusem jest przymusowa absencja Rafaela. Pytaniem bez odpowiedzi pozostaje, kto zastąpi Brazylijczyka ...Przewiduję,że będzie to umiłowany przez sir Alexa John O'Shea. To oczywiście też średnio sympatyczna wiadomość, bo jak wiemy Irlandczyk jest co najwyżej niezły tak pod swoją, jak i pod bramką przeciwnika. Niezły - o ile ma dobry dzień. Gdy ma zły gra zwyczajnie słabo. Fajnie natomiast byłoby zobaczyć jak poradziłby sobie Brown, który przecież kilka sezonów temu był naszym etatowym prawym defensorem. Jednak czy Wes wystąpi jutro? Poważnie wątpię, zważywszy na jego długi rozbrat z grą na najwyższym poziomie. Oczywiście pozostają alternatywy w postaci Fletchera lub Fabio, ale nie kombinowałbym tak z dzielną ekipą z Birmingham, bo może się to źle skończyć.

Van der Sar - O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evra - Nani, Carrick, Anderson, Giggs - Berbatow, Rooney

Ciekawi mnie, czy już jutro wystąpi Scholes. Paul w formie to nadal nasz najlepszy środkowy pomocnik - zwłaszcza w parze z świetnym teraz Andersonem . Chętnie ujrzałbym Scholesa przynajmniej przez pół godziny, zwłaszcza jeśli nasza gra nie będzie się kleić. Mam też nadzieję na 4-4-2, bez żadnych udziwnień, które będą u nas powodować palpitację serca. Oby tym razem Berba z Roo zagrali tak, jak byśmy sobie tego życzyli - jeśli obaj trafią z formą, to o wynik możemy być właściwie spokojni.

Na pewno nie będzie to łatwy mecz i na taki się nie nastawiam. Przewiduję raczej twardą, zaciętą walkę od początku do końca, gdzie nikt nie odstawi nogi podczas ostrego starcia. Birmingham nie ma nic do stracenia. Tym właśnie różni się nasza liga od hiszpańskiej - tamtejsi "słabeusze" w starciach z potentatami najczęściej od razu padają na kolana i proszą o najniższy wymiar kary. W Anglii gorsze drużyny w takich bitwach częstokroć grają na 110%. Pewnie dlatego to właśnie Premier League jest z roku na rok coraz silniejsza i coraz bardziej wyrównana. Możemy być dumni, że stoimy na jej czele.Nie tak dawno był mecz z Birmingham, też United było zdecydowanym faworytem i skończyło się tak jak się skończyło

Teraz jednak jest mały szczegół który pozwoli nam być prawie pewnymi że United jutro odniesie zwycięstwo ku uciesze 300 milionów ludzi na świecie. To jest mianowicie Old Trafford. Teatr Marzeń jest prawdziwą fortecą której jeszcze nikt nie zdobył. Tylko raz lekko poobijało ją WBA.

Mam nadzieję ,że taki aspekt nie nastąpi jutro i United bez problemu pokona The Blues. Będzie ciężko bez Rafaela ale najwyżej Nani podwoi swoje defensywne wysiłki na prawej stronie i będzie ok.

VDS-Fabio-Vidić-Ferdinand-Evra-Nani-Anderson-Scholes-Giggs-Rooney-Berbatow

Po jakichś 60 minutach wprowadziłbym Chicharito za Rooney'a a za Giggsa Obertana. Trzecia zmiana jest do ustalenia przez Fergusona

Wynik 3-1 dla nas i cenne trzy punkty zostają na Old Trafford.

zobacz więcej
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 10:04, #47 Zwiń/Pokaż komentarz nevis
Mysle ze Lindegaard zagra ;)
Postów: 396

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 10:01, #46 Zwiń/Pokaż komentarz dberba9

Mictlan napisał:

bartoszek95czemu nie ma Cafe United?


Urlop 8) Edytowano: 21 stycznia 2011 roku, 22:27
serio?



:(
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 09:57, #45 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Jeżeli zagramy swoje i nie będziemy przy prowadzeniu 1-0 od 70 minuty czekać na końcowy gwizdek to będzie dobrze,jeżeli za szybko uznamy,że ten mecz jest dla nas wygrany to czekają nas powtórki z Fulham, Evertonu czy Birmingham
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 09:52, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Znowu przyjdzie nam grać z niewygodnym Birmingham. Na całe szczęście tym razem, spotkanie odbędzie się na Old Trafford.

Już w pierwszym meczu drużyna McLeisha pokazała charakter nie dając się pokonać na własnym stadionie. Chociaż bramka dla ówczesnych gospodarzy wpadła w dość kontrowersyjny sposób, zasłużyli na remis.

Mam nadzieję, że tym razem do takiej sytuacji nie dojdzie. Musimy dzisiejsze spotkanie wygrać, aby śmiało móc oglądać się za plecy, bo w przeciwnym razie może być nie najlepiej.

Liczę na powrót do pierwszej jedenastki Paula Scholes`a, ten zawodnik na pewno dodałby w szeregi United wiele spokoju, a swoimi podaniami, po raz kolejny, zachwycił.

Skład pewnie będzie podobny do tego optymalnego w danym czasie, nie spodziewam się dużych zmian.
Na prawej obronie chciałbym aby zagrał Wes Brown, w 2008r radził sobie na tej pozycji świetnie, dlaczego teraz nie mógłby tego zrobić?
Może Fergie zaskoczy nas jakąś dodatkową zmianą? Może debiut Lindegaarda w pierwszym zespole? Zobaczymy

Wynik, jaki typuje: 2:0
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 09:49, #43 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Wygraliśmy dziesięć z jedenastu ligowych meczów na Old Trafford. Punkty wywiozła tylko ekipa WBA, której bardzo wyraźnie pomógł VDS.
Birmingham natomiast zwyciężyło w zaledwie jednym z ostatnich siedmiu spotkań, tak więc faworyt jest tylko jeden a każdy inny wynik niż zwycięstwo Diabłów będzie sporym zaskoczeniem.

Też nie spodziewam się jakiegoś pogromu ze strony United i podobnej gry jak w meczu z Blackburn. Chłopcy wiedzą, że już we wtorek czeka ich wyjazdowe spotkanie a w tym sezonie każde takie jest niesamowicie ciężkie. Tak więc jak będziemy już bezpiecznie prowadzić, to spodziewam się, że tempo gry z naszej strony wyraźnie spadnie.

Ekipa z Birmingham zajmuje niską pozycje w tabeli, ale nie można ich lekceważyć.
Mają dość dobrą defensywę, która wcale nie traci tak dużo bramek.
Do tego jeszcze Foster, oczywiście fani United liczą na jakiś babol z jego strony, ale Ben w tym sezonie potwierdził, że z lepszymi drużynami potrafi bronić. Jeśli będzie miał dzień konia, to nasi gracze będą musieli wykazać się lepszą skutecznością niż w poprzednich spotkaniach.
Z drugiej strony dobrze wiemy, że Anglik nie wytrzymywał presji na Old Trafford. To będzie dla niego powrót i mam nadzieje, że kibice zrobią wszystko by Foster był sparaliżowany przy każdym ataku Diabłów.

Co do składu:

VDS, Brown-Vida-Evans-Evra, Nani-Fletcher-Anderson-Obertan, Rooney-Berbatow

Wprawdzie wcześniej byłem zwolennikiem gry Scholesa od pierwszej minuty, jednak nie wiedziałem, że już we wtorek gramy kolejne spotkanie. Tak więc jakaś rotacja musi być.

W obronie w miejsce Rafaela widziałbym Browna, jednak jak zagra O'Shea, też będzie ok.
W środku kolejna szansa dla Evansa, który w meczu z Liverpoolem pokazał się z dobrej strony. Jest mi obojętne czy zagra z Rio czy Vidiciem.

W pomocy para Andy-Fletch, dlaczego? Brazylijczyk lepiej radzi sobie gdy gramy w ofensywny ustawieniu, wtedy potrafi się wykazać Do tego Fletcher, który na boisku jest bardzo waleczny i dużo biega.
Natomiast we wtorek lepiej postawić na typowo rozgrywającego Scholesa i defensywnego Carricka.
Tam nie będziemy grać tak ofensywnie, więc Anderson mógłby się gubić.

Na skrzydłach Nani i Obertan. Giggs w każdym spotkaniu nie powinien grać a dla Francuza byłaby to szansa na pokazanie Fergusonowi i nam, że jednak potrafi odnaleźć się w Premiership.

Typ:
2-0
zobacz więcej
Postów: 1

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 09:48, #42 Zwiń/Pokaż komentarz PanisherV
Zagraj w Wiedzmin: VERSUS!
Edytowano: 22 stycznia 2011 roku, 09:49
Postów: 1979

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 09:25, #41 Zwiń/Pokaż komentarz jakubek722
Wkroczyliśmy do jednego z najważniejszych etapów w sezonie dlatego chciałbym zobaczyć szybki ofensywny football z Andersonem, Nanim, Berbatovem, Rooneyem.
Postów: 430

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 09:16, #40 Zwiń/Pokaż komentarz grzechu456
ale z was [...]e. S[...]ć jz z tej za[...]j sytrony! Dodano: 22 stycznia 2011 roku, 09:17

KOMM napisał:

Zdjęcia z treningu, jakby ktoś miał ochotę zobaczyć:
http://www.getty(...)11-01-20
Postów: 400

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 09:12, #39 Zwiń/Pokaż komentarz KOMM
Zdjęcia z treningu, jakby ktoś miał ochotę zobaczyć:
http://www.getty(...)11-01-20
Postów: 186

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 08:27, #38 Zwiń/Pokaż komentarz lisiu
Zauważyłem, że większość z was chciałaby w tym meczu obejrzeć Paula Scholesa. Ja natomiast zamiast niego wybrałbym Andiego. Zauważyłem, że gdy przeciwnik nakłada na nas pressing to Ando się gubi i nie istnieje na boisku. Oglądamy to głównie na wyjazdach. W domu natomiast Brazylijczyk rozgrywa o wiele lepsze mecze ponieważ my tam przejmujemy inicjatywę. Z racji tego, że czeka nas w środę mecz wyjazdowy to w meczu z Blackpool wystawiłbym Scholsea. On swoim jednym zagraniem potrafi zmienić wynik meczu (gdy jest w formie oczywiście). Poza tym jest bardziej doświadczony od Brazylijczyka i opanowany (w sensie, że podejmuje słuszne decyzje na boisku). Musimy teraz spokojnie stosować rotację naszych zawodników bo czeka nas wiele meczy trudych meczy a Scholes nie będzie grał przez tydzień.

Również Giggsa bym zmienił na Obertana. Walijczyk ostatnio gra non stop więc też może być zmęczony. Myślę, że można byłoby dać kolejną szansę Obertanowi.

Na prawej stronie chciałbym zobaczyć Wesa Browna. Jest on solidną firmą i rozgrywał dobre mecze gdy wchodził na boisko. Fabio to jednak nie jest gracz pokroju Rafaela. A John jaki jest wszyscy wiemy.
Edytowano: 22 stycznia 2011 roku, 08:28
Postów: 10

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 07:37, #37 Zwiń/Pokaż komentarz simeonov12
wygramy 3-0 berba 2 + rooney 1
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 07:06, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Gramy u siebie, więc wygrana raczej jest pewna. Nie widzę innej opcji, jak 3 pkt.
Postów: 454

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 00:37, #35 Zwiń/Pokaż komentarz QmiloQ
Miejmy nadzieję, że Diabełki łatwo rozprawia się z Birmingham. Ważne, żeby wygrać znaczną różnicą goli, ponieważ to one mogą zabrać decydujący głos w sprawie mistrzostwa.

Nam jednak nie pozostaje nic innego, jak siąść dzisiaj przed monitor lub telewizor o godzinie szesnastej i trzymać kciuki za swój ukochany klub.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 22.01.2011, 00:20, #34 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Co tu dużo mówić hmmm?

Birmingham to rywal spokojnie do ogrania więc TRZY punkty muszą być ;)
Postów: 13

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 22:49, #33 Zwiń/Pokaż komentarz marekis020
Jesli ktos chcialby nabyc stroje Manchesteru niech napisze na gg 24359724.
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 22:27, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

bartoszek95 napisał:

czemu nie ma Cafe United?


Urlop 8) Edytowano: 21 stycznia 2011 roku, 22:27
Postów: 707

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 22:21, #31 Zwiń/Pokaż komentarz bartoszek95
czemu nie ma Cafe United?:/
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 21:42, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek
Kuszczak - Brown, Rio, Vidic, Evra - Nani, Scholes, Carrick, Giggs - Rooney, Berbatov

Na prawej stronie pauzującego Rafaela zastąpiłbym Brownem, który musi w końcu pograć, bo na boisku nie widziałem go od bardzo dawna, a mimo to iż długi czas nie grał jestem spokojny oto, że nikt nie zrobi z niego wiatraczka.

W bramce z mało wymagającym przeciwnikiem postawiłbym na Tomka, który powinien coraz częściej być poddawany rotacji z VDS, który już za rok odchodzi na emeryturę.

W środku stawiam na Scholesa, niech Ando znów rozpocznie mecz z ławki ponieważ poprzedni mecz z Birmingham nie był tak słodki jak grudniowe potyczki. Uważam, że Scholes mimo to iż jest starszy i pod wieloma względami jest już słabszy od Brazylijczyka to potrafi coś czego nie umie tak do końca jeszcze Anderson - opanować centralę. Dlatego stawiam na Anglika.
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 21:31, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Kord Lord
takie pytanie od czapy - kto został piłkarzem wszechczasów United??
Postów: 1369

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 21:27, #28 Zwiń/Pokaż komentarz łosiu.15
teraz musimy wygrac;p
Postów: 1979

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 21:25, #27 Zwiń/Pokaż komentarz jakubek722
Chciałbym kanonadade ze strony United i tak 6:0 poprawiło by mi humor;P :)
Postów: 372

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 21:07, #26 Zwiń/Pokaż komentarz fishu94
sądzę że wygramy 2-1

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Nani-Anderson-Scholes-Giggs
Roo-Berba(Hernandez)
Postów: 746

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 21:04, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Michlas
Licze na dobrą gre ofensywną jaki i defensywną,a przedewszystkim na 3 pkt.!
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 21:01, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
A tak poza tematem kiedy Cafe United? Bo zaczynam być niecierpliwy. :p
Postów: 476

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 20:42, #23 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Birmingham to bardzo ciężki przeciwnik. Ale gramy u siebie więc bez problemów wygramy.
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 20:37, #22 Zwiń/Pokaż komentarz bunislaw7
vds
brown rio vidic evra
anderson scholes carrick
nani berba roo

2-0
nani, scholes.
Postów: 2

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 20:23, #21 Zwiń/Pokaż komentarz pytko
ma wielką prośbę. Bardzo proszę o odpowiedź, będę bardzo wdzięczny.
Mianowicie:
Co to jest za piosenka kończąca się w tym linku :
youtube.com/watch?v=CwjR5scTi68
zaczyna się od 3 minuty 32 sekundy 3:32 kończy się 3:52.

Szczególnie proszę o jakiś link do tekstu lub coś w tym stylu. Mam nadzieję, że odpowie mi ktoś szczególnie dobrze znający język Angielski, a wiem, że takich tu nie brakuje.

Z góry dzięki. Pozdro dla wszystkich fanów tego wspaniałego klubu.

United ! Edytowano: 21 stycznia 2011 roku, 20:24
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 20:16, #20 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Oby była wygrana. Ale jak patrzę na naszą pomoc, to szansa na dobrą grę jest taka sama, jak na c[...]jnię prezentowaną na ogół od dłuższego czasu.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 20:02, #19 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Chce zobaczyć znaczną przewagę United nad drugą lokatą a żeby było to możliwe należy pokonać Birmingham i Blackpool i dodać w rzeczywistości 6punktów a nie tylko liczyć je wirtualnie poprzez pryzmat mniej rozegranych spotkań
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 19:58, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Nie będzie zdziwienia jak napisze, że tylko zwycięstwo liczy się w tym meczu ! ^^ 3 punkty muszą być nasze, ponieważ City i Arsenal depczą nam po piętach, a w takich meczach, teoretycznie dla nas łatwych musimy zdobywać pełną pulę w postaci 3 punktów :)

UNITED!
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 19:38, #17 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Szymcio napisał:

Nasi przeciwnicy nie są w czubie tabeli, ale z drugiej strony nie tracą zbyt wielu goli.


dokładnie :) Słuszna uwaga. Birmingham w tym sezonie (jak na możliwości średniaka) ma bardzo dobrą obronę. Ciężko będzie strzelić im nie wiadomo jaką ilość bramek, więc tak jak pisał szymcio nie ma co się nastawiać na pogrom. Ja osobiście typuje 2-0. Mam nadzieję, że nasi napastnicy dadzą radę rozmontować "The Blues"

Szymcio napisał:

Można żałować, że w kadrze nadal nie ma Parka, bo póki Valencia się nie wykuruje nasze skrzydła wyglądają dość blado. O ile Nani potrafi jedną błyskotliwą akcją rozerwać defensywę rywali, o tyle Obertan czy Giggs spisują się przeciętnie


dlatego moim zdaniem najlepiej byłoby jakbyśmy zagrali z Rooneyem na skrzydle i z Hernandezem i Berbatovem w ataku. Wiem to trochę ryzykowne posunięcie, ale Wayne potrafi grać na skrzydle więc uważam, że można zaryzykować :

Nani - Fletcher - Scholes - Rooney
Berbatov - Hernandez

Szymcio napisał:

Ciekawi mnie, czy już jutro wystąpi Scholes.


Niewątpliwie przydałby się nam taki kreatywny rozgrywający jakim bez wątpienia jest Scholes. W spotkaniu z Tottenhamem brakowało nam takiego grajka pokroju Paula, więc nie mogliśmy stworzyć sobie zbyt wielu okazji strzeleckich, ponieważ nie miał kto kreować tą naszą grę. Więc bardzo chciałbym od pierwszych minut zobaczyć na murawie rudowłosego pomocnika.

Szymcio napisał:

ym właśnie różni się nasza liga od hiszpańskiej - tamtejsi "słabeusze" w starciach z potentatami najczęściej od razu padają na kolana i proszą o najniższy wymiar kary.


199 % racji. Dodano: 21 stycznia 2011 roku, 19:40szymcio - Ogółem bardzo fajny koment. Pzdr. Miło poczytać :) Edytowano: 21 stycznia 2011 roku, 19:41
zobacz więcej
Postów: 396

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 19:28, #16 Zwiń/Pokaż komentarz dberba9

RedDiabełek napisał:

VDS
Brown-Rio-Vida-Evra
Nani-Andi-Carrick-Obertan
Roo-Chicharito

2-0 do przodu.

Ja ino trza do przdodu.Prawdziwy Ślązak hahaha
Postów: 265

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 19:27, #15 Zwiń/Pokaż komentarz gonzo0
VDS
O'Shea - Vida - Evans - Pat
Nani - Scholes - Carrick - Giggs
Roo - Berba
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 19:27, #14 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
(od razu uprzedzam, ze nie bede pisal polskimi znakami, poniewaz korzystam chwilowo z komorki)
Gramy u siebie, wiec nie widze innej opcji jak pewna wygrana United.

Jestem bardzo ciekaw, kogo Ferguson ustawi na prawa obrone...moim faworytem jest Brown, ktory ostatnio prawie w ogole nie gra, lecz znajac zycie, Ferguson wpusci O'Shea...
Mam nadzieje w tym meczu wkoncu ujrzec Scholes'a i jego genialne przerzuty, a asekurowac go powinien Carrick. Ok.60 minuty mozna wpuscic Ando za Rudego.
W ataku obowiazkowo para Roo-Berba, a po przerwie moznaby wpuscic Chicarito(byleby nie w 90 minucie -.-), moze znow cos ustrzeli :)

Moj sklad:
Edwin-Brown-Vidic-Rio-Evra-Nani-Scholes-Carrick-Giggs-Roo i Berbatow.

Typuje 3:1 dla United po golach Naniego, Rooneya i naszego poczciwego Bulgara, poniewaz ciota Tevez zaczyna go przeganiac :(
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 19:10, #13 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

Szymcio napisał:

Na pewno nie będzie to łatwy mecz i na taki się nie nastawiam. Przewiduję raczej twardą, zaciętą walkę od początku do końca, gdzie nikt nie odstawi nogi podczas ostrego starcia. Birmingham nie ma nic do stracenia. Tym właśnie różni się nasza liga od hiszpańskiej - tamtejsi "słabeusze" w starciach z potentatami najczęściej od razu padają na kolana i proszą o najniższy wymiar kary. W Anglii gorsze drużyny w takich bitwach częstokroć grają na 110%. Pewnie dlatego to właśnie Premier League jest z roku na rok coraz silniejsza i coraz bardziej wyrównana. Możemy być dumni, że stoimy na jej czele.


calkowicie sie z tym zgadzam. co do skladu to Tomek(watpie ale bym chcial) Wes,Rio,Nemanja,Patrice-Louis,Paul,Michael,Gabriel/Wayne-Dymitar,Javier/Wayne

jesli Obertan na skrzydle to Roo w ataku jesli Roo na skrzydle to Hernandez w ataku

ps wynik 1/2-0 dla MU Edytowano: 21 stycznia 2011 roku, 19:11
Postów: 409

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 19:03, #12 Zwiń/Pokaż komentarz seba80manutd
Liczę na zwycięstwo,choć na pewno nie będzie to łatwe spotkanie.Myślę,że wygramy 2-0 a jedną z bramek zdobędzie Wayne Rooney
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 19:00, #11 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Z innej beczki:

http://www.skysp(...),00.html

pięknie a SAF dziś żartami rzuca jak mało kiedy, najpierw żartował z tego,że może zagrać Fabio a teraz nawet włączył własną osobę do żarciku :)
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:59, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
bob sley

No ja mam tylko złudna nadzieję że United jutro będą mieli lekki meczyk. Realnie rzecz biorąc może być ciężko. Wierzmy jednak w magię Old Trafford.

A co do kiepskich statystyk z Birmingham no to cóż
każda seria kiedyś się kończy;) Dodano: 21 stycznia 2011 roku, 19:0010 rooney 10

Może doczytaj troszkę dalej mój post i zobacz co tam napisałem:

Adamyo napisał:

Teraz jednak jest mały szczegół który pozwoli nam być prawie pewnymi że United jutro odniesie zwycięstwo ku uciesze 300 milionów ludzi na świecie. To jest mianowicie Old Trafford.


;)
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:58, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Na pewno o bramki będzie ciężko chociaż to OT i tu gramy o wiele bardziej ofensywną i otwartą piłkę anieżeli na wyjazdach bo BFC umie się bronić z wielkimi firmami przed stratą bramki sam fakt iż stracili zaledwie 26 bramek będąc na 16 msc. w tabeli to oddaje.

Liczę na dosyć szybkie w takim razie strzelenie bramki bo im bliżej będzie się zbliżało spotkanie ku końcowi tym The Blues będą bardziej murować dostęp do własnej bramki.

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Nani-Scholes-Carrick-Giggs
Rooney-Berbatow

Stawiam na wynik 2-0 dla nas.
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:57, #8 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10

Adamyo napisał:

Nie tak dawno był mecz z Birmingham, też United było zdecydowanym faworytem i skończyło się tak jak się skończyło.


nie przesadzaj, nikt rozsądny nie był pewny trzech punktów, Birmingham u siebie jest bardzo mocne...teraz można jednak mówić, że jesteśmy zdecydowanymi faworytami...
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:56, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
W ostatnim meczu obu drużyn daliśmy sobie wydrzeć zwycięstwo w iście frajerski sposób. Szkoda tamtych straconych punktów, więc teraz warto byłoby to sobie powetować. Skoro Birmingham nie wygrało z United od bagatela 33 lat, to wypadałoby kultywować wspaniałą tradycję. Ponadto przydadzą się kolejne punkty w tabeli, bo przecież rywale nie odpuszczają, a to zaledwie środek sezonu.

Nasi przeciwnicy nie są w czubie tabeli, ale z drugiej strony nie tracą zbyt wielu goli. Nie nastawiałbym się zatem na pogrom, bo po pierwsze United nie gra ostatnimi czasy jakoś porywająco, a ponadto liderowi każdy chce urwać punkty, zwłaszcza na jego stadionie. Piłkarze Birmingham wyjdą zatem podwójnie zmotywowani. Tęskni się za czasami, gdy goliliśmy takich jak oni niczym Barcelona swoich ligowych frajerów, ale najważniejsze są punkty; styl to tylko dodatek.

Można żałować, że w kadrze nadal nie ma Parka, bo póki Valencia się nie wykuruje nasze skrzydła wyglądają dość blado. O ile Nani potrafi jedną błyskotliwą akcją rozerwać defensywę rywali, o tyle Obertan czy Giggs spisują się przeciętnie. Ich ostatnie mecz nie są dobrym prognostykiem przed jutrzejszą batalią, bo z powodu dość lichej postawy lewych skrzydłowych w akcjach zaczepnych nader często uczestniczyć musi Evra, który nie zawsze nadąża z powrotami, a to tworzy niepotrzebne zagrożenie pod naszą bramką.

Drugim minusem jest przymusowa absencja Rafaela. Pytaniem bez odpowiedzi pozostaje, kto zastąpi Brazylijczyka. Przewiduję, że będzie to miłowany przez sir Alexa John O'Shea... To oczywiście też średnio sympatyczna wiadomość, bo jak wiemy Irlandczyk jest co najwyżej niezły tak pod swoją, jak i pod bramką przeciwnika. Niezły - o ile ma dobry dzień. Gdy ma zły gra zwyczajnie słabo. Fajnie natomiast byłoby zobaczyć jak poradziłby sobie Brown, który przecież kilka sezonów temu był naszym etatowym prawym defensorem. Jednak czy Wes wystąpi jutro? Poważnie wątpię, zważywszy na jego długi rozbrat z grą na najwyższym poziomie. Oczywiście pozostają alternatywy w postaci Fletchera lub Fabio, ale nie kombinowałbym tak z dzielną ekipą z Birmingham, bo może się to źle skończyć.

Van der Sar - O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evra - Nani, Carrick, Anderson, Giggs - Berbatow, Rooney.

Ciekawi mnie, czy już jutro wystąpi Scholes. Paul w formie to nadal nasz najlepszy środkowy pomocnik - zwłaszcza w parze z zorientowanym głównie na defensywę Carrickiem. Chętnie ujrzałbym Rudego przynajmniej przez pół godziny, zwłaszcza jeśli nasza gra nie będzie się kleić. Mam też nadzieję na 4-4-2, bez żadnych udziwnień, które będą u nas powodować palpitację serca. Oby tym razem Berba z Roo zagrali tak, jak byśmy sobie tego życzyli - jeśli obaj trafią z formą, to o wynik możemy być właściwie spokojni.

Na pewno nie będzie to łatwy mecz i na taki się nie nastawiam. Przewiduję raczej twardą, zaciętą walkę od początku do końca, gdzie nikt nie odstawi nogi podczas ostrego starcia. Birmingham nie ma nic do stracenia. Tym właśnie różni się nasza liga od hiszpańskiej - tamtejsi "słabeusze" w starciach z potentatami najczęściej od razu padają na kolana i proszą o najniższy wymiar kary. W Anglii gorsze drużyny w takich bitwach częstokroć grają na 110%. Pewnie dlatego to właśnie Premier League jest z roku na rok coraz silniejsza i coraz bardziej wyrównana. Możemy być dumni, że stoimy na jej czele.
zobacz więcej
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:49, #6 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Adamyo napisał:

Nie tak dawno był mecz z Birmingham, też United było zdecydowanym faworytem i skończyło się tak jak się skończyło.


Fakt ale warto zaznaczyć,ze nie gra nam się łatwo nigdy z ekipą The Blues, więc 1-0 biorę dziś ;)

Ostatnie 5 potyczek z Birmingahm zakończyło się 2 remisami 1-1 i 3 zwycięstwami po 1-0 na naszą korzyść... ostatnie spektakularne zwycięstwo odnieśliśmy nad nimi w 2006 pokonując Birmingham 3-0 i nie mam nic przeciwko takiemu scenariuszowi ale nie należy spodziewać się spacerku ;)
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:47, #5 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
VDS
Brown-Rio-Vida-Evra
Nani-Andi-Carrick-Obertan
Roo-Chicharito

2-0 do przodu.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:44, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Nie tak dawno był mecz z Birmingham, też United było zdecydowanym faworytem i skończyło się tak jak się skończyło.

Teraz jednak jest mały szczegół który pozwoli nam być prawie pewnymi że United jutro odniesie zwycięstwo ku uciesze 300 milionów ludzi na świecie. To jest mianowicie Old Trafford. Teatr Marzeń jest prawdziwą fortecą której jeszcze nikt nie zdobył. Tylko raz lekko poobijało ją WBA.

Mam nadzieję że taki aspekt nie nastąpi jutro i United bez problemu pokona The Blues. Będzie ciężko bez Rafaela ale najwyżej Nani podwoi swoje defensywne wysiłki na prawej stronie i będzie ok.

VDS-Brown-Vidić-Ferdinand-Evra-Nani-Fletcher-Scholes-Giggs-Chicharito-Berbatow

Po jakichś 60 minutach wprowadziłbym Rooneya za Chicharito a za Giggsa Obertana. Trzecia zmiana jest do ustalenia przez Fergusona:D

Wynik 3-1 dla nas i cenne trzy punkty zostają na Old Trafford.
Postów: 203

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:42, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Berbatow8
Rozbawiło mnie zdjęcie główny :D
Postów: 407

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:41, #2 Zwiń/Pokaż komentarz PatrykMU
Myślę że będzie pozytywny wynik dla gladiatorów United ;] Już za dużo straciliśmy punkty w głupi sposób, np. w ostatnich minutach meczu... itp. Liczę na skromne zwycięstwo lub nawet żeby zaszaleli tak jak z Blackburn.

Glory, Glory Man United...(!)
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 21.01.2011, 18:37, #1 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Edwin
Brown-Vidic-Evans-Evra
Nani-Fletcher-Scholes-Obertan
Berbatow-Roo

ławka: Tomek, O'Shea,Smalling, Anderson,Giggs,Hernandez,Owen

Wynik nie ważny,liczą się punkty...
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.