CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Rozwiąż krótki quiz związany z Newcastle United i spotkaniami Czerwonych Diabłów z tym klubem. ROZWIĄŻ QUIZ

+ +2 - FA ukarała Rooneya!

10rooney10 @04.04.2011, 18:21 | Przeczytano 14628 razy

FA ukarała Rooneya!
Angielska Federacja podjęła decyzję w sprawie skandalicznego zachowania Wayne'a Rooneya w sobotnim meczu z West Ham United na Boleyn Ground.

Napastnik Manchesteru United dwukrotnie użył wulgarnego słowa, okazując w ten sposób radość po zdobyciu hattricka. Sprawa zapewne uszłaby Anglikowi płazem, gdyby nie to, że wszystko wykrzyczał do kamery.

FA szybko zareagowała jednak w sprawie Rooneya, oskarżając go o używanie obelżywych i obraźliwych sformułowań.

Rooney do jutra do godziny 19:00 może zareagować na wyrok FA i jeśli zaakceptuje karę, otrzyma karę finansową. Szczegółów jak dotąd nie podano.

Popularny Wazza ma teraz trzy opcje:

1) może zaprzeczyć oskarżeniom, dzięki czemu w środę odbędzie się przesłuchanie. Istnieje jednak ryzyko zwiększenia zawieszenia, w przypadku podtrzymania zarzutów

2) może przyznać się i poddać karze, w wyniku czego opuści mecz ligowy z Fulham oraz półfinał Pucharu Anglii z Manchesterem City

3) najprawdopodobniej jednak Rooney przyzna się do zarzucanych mu czynów, ale będzie apelował w sprawie surowości kary. Istnieje jednak ryzyko, że FA może zwiększyć karę, jeśli uzna apelację za "bezpodstawną".

Źródło: ManUtd.com

Tagi: Federacja angielska, Skandale, Wayne Rooney, West Ham United, Zawieszenie

Komentarze (169) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 06.04.2011, 09:51, #169 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Magia telewizji sprzyja FA, a dokładniej karom, które być nie musiały i są głupotą, ale z drugiej strony głupotą są też emocje Rooneya, które nie musiały mieć ujścia. Szkoda, że tak się stało
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 17:06, #168 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

fafusnyy napisał:

Ogląda mecz dużo dzieciaków


Tak dużo dzieci. Dużo wrażliwych dzieci. Te same dzieci co w GTA odstrzeliwują łby pieszym:)
Postów: 2392

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 16:16, #167 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil

fafusnyy napisał:

no ok może i było trochę inaczej, ale czy uważasz że wyklinanie do kamery, w twarz kilku milionom ludzi, którzy to oglądają jest w porządku? To jest wzór? Zwłaszcza że większego powodu do tego, żeby tak robić nie miał. To świadczy tylko o jego głupocie - i nie wyjeżdżać mi tu że na niego najeżdżam czy coś ale to prawda.
OK, ale jak zauważają angielscy dziennikarze, po co stacje podtykają mikrofony pod twarz zawodnikom w emocjach? Jedni potrafią się kontrolować, Rooney nie potrafi. Jak Drogba bluzgał, to Sky od razu wróciło do studia i Keys zaczął przepraszać widzów, bo to była ich wpadka.
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 16:01, #166 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Ludzie robią dużo gorsze rzeczy na boisku i popuszczają im to płazem, a tu jedno, czy dwa słowa i już chcą go u[***]ić.
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 15:16, #165 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Gdyby Roo nie strzelił 3 goli ,za c[...]ja nie dostałby kary...
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 15:04, #164 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14

bartek17 napisał:

Prawda jest taka ze te angielskie dzieci ktore ogladaly mecz tak naprawde to od 2/3 roku zycia znaja slowo "[***]" bo w angli jest uzywane w prawie kazdym zdaniu wiec niech FA juz takiej wielkiej sprawy z tego nie robi


Zgadza się. Sam byłem w Irlandii i pewna osoba wytłumaczyłą mi, że u nich słowo [***] off to najzwyczajniej odpieprz się. Słowo powszechnie używane, według brytoli niezbyt obraźliwe.
Postów: 1765

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 11:42, #163 Zwiń/Pokaż komentarz Ita 15
Nie no, to zachowanie FA jest po prostu śmiechu warte...kara pieniężna, to zrozumiałe jeszcze ale zawieszenie?! o.O

Ja nie wiem skąd oni takich ludzi do tego całego FA wytrzasnęli...to się w głowie nie mieści.

Zawieszenie na 2 mecze za "[***]" do kamery...a piłkarzy, którzy podczas meczu klną na decyzje sędziego nie trzeba zawiesić, no dalej. :P

Niech nasze diabełki bo niedługo będą karani za przekleństwa we własnym domu ;)
Postów: 7681

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 11:13, #162 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
A co mieli mu dać kare finansową i co zapłaciłby i wyśmiał FA. A tak [***] mu szlaban na dwa mecze to nie tylko on odczuje ale cały zespół. Cała ta sytuacja jest chora!

Facet strzela 3 gole i wyklina pod wpływem emocji,FA go każe 2 meczami w których nie wystąpi.Troche za ostra ta kara już bym wolał kare finansową plus max 1 mecz szlabanu. Ale może United coś wymyślą w tej sytuacji,chociaż z drugiej strony mogą pogorszyć jeszcze tą karę k[...]a ni w [***]e ni w 9.pozdr.
Postów: 33

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 11:13, #161 Zwiń/Pokaż komentarz gapa16
Niestety komuś jest nie na rękę Nasze kolejne mistrzostwo lub inny puchar.Glory Glory ManUnited.pozdrawiam
Postów: 847

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 11:12, #160 Zwiń/Pokaż komentarz MUForever
a mecz z City jest 18?
Postów: 111

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 07:02, #159 Zwiń/Pokaż komentarz Dżołana
Pisałam, że wyślą Roo na odpoczynek. Widzicie, jak FA o nas dba? Pewnie Fergusona się przestraszyli! :) [ironia, jak coś. wiem, że nie każdy potrafi ją wyłapać]
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 06:56, #158 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Dlaczego oni z takiego "byle czego" robią taki szum, żal [***] ściska.
Postów: 2164

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 04:35, #157 Zwiń/Pokaż komentarz Miquel_17


| Rooney - wykrzycz im to samo prosto w oczy na tym śmiesznym przesłuchaniu! FA-kof..
Postów: 5

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 01:34, #156 Zwiń/Pokaż komentarz bartek17
Prawda jest taka ze te angielskie dzieci ktore ogladaly mecz tak naprawde to od 2/3 roku zycia znaja slowo "[***]" bo w angli jest uzywane w prawie kazdym zdaniu wiec niech FA juz takiej wielkiej sprawy z tego nie robi
Postów: 1127

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 00:49, #155 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
Morał tej bajki jest krótki i niektórym znany. W FA pracują same dziwne chamy...
Postów: 612

Napisz PW
dodano: 05.04.2011, 00:40, #154 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
Dla mnie to jedna wielka komedia.
Może od razu powinien dostać mandat bo policja na meczu była.
Mogła go spisać a on by podał dane Bellamy'iego.
Sąd 24-godziny,zero tolerancji i zawiasy.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 23:24, #153 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Wiem, że po władzach FA można się wszystkiego spodziewać, ale byłem przekonany, że tym razem dadzą spokój, bez jaj.
Skandaliczne zachowanie? Dobre sobie. Niektórzy zawodnicy robią gorsze, brutalniejsze rzeczy i dziwnym trafem uchodzi im to na sucho.
Jak tu teraz nie uważać, że ci z FA uwzięli się na Manchester.
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:58, #152 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10

fafusnyy napisał:

To jest wzór?


A gdzie jest zapisane, że ma być wzorem?? Wzorem dla młodych ludzi może być Ryan Giggs, czy Paolo Maldini, a Roo świętoszkiem nigdy nie był i takie akcje, albo podobne pewnie się powtórzą - mimo wszystko są ludzie, którzy kochają Roo za krnąbrny charakter... Dodano: 04 kwietnia 2011 roku, 22:59 http://redfl(...)at-stoke

brawo dla Drogby, szkoda, że nie pobił tego kibica...nie ma jak do swoich dymić :D
Postów: 22

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:52, #151 Zwiń/Pokaż komentarz kondzik91
fafusnyy dobra to ja powiem tak zachowanie Rooneya było głupie i powinno zostać ukarane ale nie karą zawieszenia bo to przesada. Teraz kwestia powiązana ze sprawą Roo, czyli faworyzowanie przez FA i sędziów graczy chelsea i city, którzy nie są karani za czyny o wiele gorsze, bo jeżeli dzieciaki nauczą się od Wayne'a, że można kląć to źle zgaadzam się, jest to szkodliwe, ale o wiele bardziej szkodliwe jest jeżeli nauczą się od essiena czy de jonga, że można bezkarnie wykonywać wejścia faul grożące cieżką kontuzją przeciwnika, a nawet końcem kariery zawodowej, bo przekleństwem nogi nikomu nie połamiesz.
Postów: 144

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:46, #150 Zwiń/Pokaż komentarz fafusnyy
Aha i jeszcze jedno wina Rooneya jest, ale kara w postaci zawieszenia byłaby głupia, bo trochę w tym s[...]nia w banie też jest w tym co napisałem, ale najodpowiedniejsza by była kara finansowa (której Rooney i tak znacząco by nie odczuł :D) Dodano: 04 kwietnia 2011 roku, 22:51

Red_Devil napisał:

fafusnyyPamiętacie incydent z Drogbą? Było podobnie, tyle, że on sie wkurzył, a tu sie cieszył.
Nie było podobnie, bo Drogba otwarcie skrytykował sędziego. Nie chodziło o Fucki, ale o podważanie kompetencji sędziego, za co m.in. Ferguson beknął niedawno.

no ok może i było trochę inaczej, ale czy uważasz że wyklinanie do kamery, w twarz kilku milionom ludzi, którzy to oglądają jest w porządku? To jest wzór? Zwłaszcza że większego powodu do tego, żeby tak robić nie miał. To świadczy tylko o jego głupocie - i nie wyjeżdżać mi tu że na niego najeżdżam czy coś ale to prawda.
Postów: 2392

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:46, #149 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil

fafusnyy napisał:

Pamiętacie incydent z Drogbą? Było podobnie, tyle, że on sie wkurzył, a tu sie cieszył.
Nie było podobnie, bo Drogba otwarcie skrytykował sędziego. Nie chodziło o Fucki, ale o podważanie kompetencji sędziego, za co m.in. Ferguson beknął niedawno.
Postów: 144

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:45, #148 Zwiń/Pokaż komentarz fafusnyy
czy ja wiem czy takie przekleństwo nie zrobiło krzywdy? Ogląda mecz dużo dzieciaków, dla których Wayne jest autorytetem, a taki przykład daje. Pamiętacie incydent z Drogbą? Było podobnie, tyle, że on sie wkurzył, a tu sie cieszył. I maciek4o6 to JEST zmiana tematu, bo teraz rozmawiamy tylko i wyłącznie o zachowaniu Rooneya, które, jakby na to nie patrzeć, subiektywnie czy obiektywnie, było po prostu głupie i niezbyt na poziomie.
Postów: 84

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:41, #147 Zwiń/Pokaż komentarz Smyk
co za kretyńska kara, właśnie oglądałem chwile powtórkę Arsenal-Blackburn i tam sędzie przeklął do zawodnika, żeby odszedł i nie dyskutował i co? i nikt o tym nie wie i nie mówi... to FA to jakiś żart, wszystko zrobią, byle United nie zdobyło majstra ...
Postów: 2392

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:37, #146 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Co do Waszych dyskusji: Rooney został oskarżony, ale za te przewinienia grożą mu 2 mecze zawieszenia. Nie napisali dokładnie, bo w zależności od reakcji zawodnika, kara może się tylko zwiększyć:/
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:31, #145 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Ja ja po prostu nie wiem co powiedzieć . Przecież to FA jest nienormalne . CZego oni się jeszcze czepiają ? Wazza zrozumiał swój błąd ,przeprosił za swe zachowanie jak najszybciej tylko mógł . Emocje wzięły górę .
Może w ogóle go usuńmy z PL bo sobie człowiek przeklną ?
Oni są poj[...]ni . Na siłę nas chcą już oj[...]ć . Ostatnio chyba za dobrze nam idzie . Edytowano: 04 kwietnia 2011 roku, 22:31
Postów: 22

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:28, #144 Zwiń/Pokaż komentarz kondzik91
"Monday 4 April

Wayne Rooney, Manchester United FC
West Ham United FC v Manchester United FC
Premier League, 2 April 2011
FA Rule E3 – Use of offensive and/or abusive and/or insulting language

Rooney has until 6pm on 5 April 2011 to respond to the charge"
To jest wklejone ze strony FA z zakładki dotyczącej decyzji dyscyplinarnych, wynika z tego, że decyzja co do kary zapadnie jutro, a w tej chwili jest tylko oskarżony, więc trzeba trzymać kciuki, że mu wlepią kare finansową i na tym się skończy.
Postów: 1979

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:24, #143 Zwiń/Pokaż komentarz jakubek722
No to [***]...
Postów: 24

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:22, #142 Zwiń/Pokaż komentarz mtsz
fafusnyy, nie wiem czy zwróciłeś uwage, ale rooney został zawieszony na dwa mecze za głupie(nie powinien tego robić, ale to tylko przekleństwo) przekleństwo, które nie wyrządziło nikomu żadnej krzywdy, a Essien wpieprzył się wślizgiem w nogi, nie obejrzał za to kartki i nie słychać nigdzie, żeby FA chciała w tej sprawie wszcząć postępowanie.
Nie twierdze, że kara za coś takiego jest niesłuszna, bo nie było to właściwe zachowanie, ale nie jest ona sprawiedliwa, biorąc pod uwagę to, że na boiskach dzieją się gorsze rzeczy, które jakoś karą od FA się nie kończą.
I teraz Rooney w 2 meczach nie zagra i może już nie przeklnie, a Essien będzie grał dalej i nienauczony na własnych błędach( bo FA nie uznała za stosowne ukarania go) złamie komuś nogę.
Postów: 262

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:19, #141 Zwiń/Pokaż komentarz 7Cantona

kondzik91 napisał:

Wszędzie napisali, że Roo dostał dwa mecze kary natomiast na stronie tej "cudownej", "obiektywnej" Football Association napisali jedynie, że został oskarżony i do jutra ma się do tego odnieść, natomiast nie jest nawet słowem wspomniane o dwóch meczach kary, to samo na oficjalnej stronie UNITED więc nie wiem skąd na naszych portalach znalazła się informacja o karze zawieszenia.

Z początku oficjalna strona FA napisała, że Roo dostaje 2 mecze kary, później zmienili to na to co znajduje się tam aktualnie. Ja czekam do jutra, a dziś się tym aż tak nie przejmuje, bo nasza siła ofensywna jest niesamowita i z pewnością któryś z naszych napastników godnie zastąpi Rooneya.
Postów: 2392

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:17, #140 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Rooney wybrał zły sposób na okazanie emocji. Powinien strzelać z wiatrówki albo trafiać rzutkami w kolegów, bo to zachowania akceptowalne przez FA.
Postów: 22

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:14, #139 Zwiń/Pokaż komentarz kondzik91
Wszędzie napisali, że Roo dostał dwa mecze kary natomiast na stronie tej "cudownej", "obiektywnej" Football Association napisali jedynie, że został oskarżony i do jutra ma się do tego odnieść, natomiast nie jest nawet słowem wspomniane o dwóch meczach kary, to samo na oficjalnej stronie UNITED więc nie wiem skąd na naszych portalach znalazła się informacja o karze zawieszenia.
Postów: 262

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:09, #138 Zwiń/Pokaż komentarz 7Cantona
fafsunyy, nie chcę się czepiać, ale lepiej patrzcie na własne "podwórko", bo Essien po przedwczorajszym faulu to powinien nie tylko obejrzeć czerwo, ale i teraz powinno być właśnie wszczęte takie postępowanie jak w sprawie Roo i nam, a przynajmniej mi o to właśnie chodzi, że niektórzy są pobłażliwie traktowani przez FA. A kara wcale nie musi być dwu meczowa może i mam nadzieje będzie to tylko mecz z Fulham, a najlepiej by było jak byłaby to kara finansowa.
Postów: 549

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:06, #137 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6

fafusnyy napisał:

Nie zmieniaj tematu, bo dobrze wiem ze tam powinna byc czerwona, nie zmienia to faktu, że Rooney zachował sie jak palant, bo w takim ważnym momencie sezonu odpieprza taką manianę i może dostać zawieszenie.


to nie jest zmiana tematu, to jest pokazanie kogo się faworyzuje a kogo nie. za przekleństwa się zawiesza a za wślizg (kolejny w wykonaniu essiena) bardzo brutalny to ma żadnej kary i żadnego rozpatrywania ?
Postów: 373

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:04, #136 Zwiń/Pokaż komentarz Filiphs
niech powie że to było w przypływie emocji i że żałuje - to zawsze działa :)
Postów: 144

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:04, #135 Zwiń/Pokaż komentarz fafusnyy
Nie zmieniaj tematu, bo dobrze wiem ze tam powinna byc czerwona, nie zmienia to faktu, że Rooney zachował sie jak palant, bo w takim ważnym momencie sezonu odpieprza taką manianę i może dostać zawieszenie.
Postów: 549

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 22:01, #134 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6

fafusnyy napisał:

no wybaczcie, ale tak sie zachowywać nie można i kara jak najbardziej słuszna, wiadome że patrzycie na to subiektywnie i uważacie że to nie prawda, ale tak nie jest.


Jeśli avatar mówi prawdę to mam coś dla ciebie.
http://imgnook.com/y3mo.gif

temu się przyjrzyj subiektywnie
Postów: 144

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:59, #133 Zwiń/Pokaż komentarz fafusnyy
no wybaczcie, ale tak sie zachowywać nie można i kara jak najbardziej słuszna, wiadome że patrzycie na to subiektywnie i uważacie że to nie prawda, ale tak nie jest.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:58, #132 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

lesny_mks napisał:

Kto w ogóle jest w tym FA?



Same czosnki.
Postów: 262

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:51, #131 Zwiń/Pokaż komentarz 7Cantona
O mój Boże wklejam komentarz ze strony angielskapilka.com (nie wiem drużyny ten gość jest fanem)
"I tak FA pobłażliwie traktuje ludzi związanych z ManU.W innym klubie to za takie cos zawodnik dostałby 10 meczów zawieszenia.Ferguson to żydowski agent i zapewne był w ZOMO za komuny to teraz ma układy... "
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:47, #130 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
Kto w ogóle jest w tym FA?
Postów: 74

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:44, #129 Zwiń/Pokaż komentarz AlekMUFC
Mówimy na FA i sam jestem wściekły na tę decyzję, ale jeszcze bardziej na Roo, bo sam jest sobie winien. Jeśli chodzi o plusy, to skoro nie zagra z Fulham to na rewanż z Chelsea będzie świeży :) Belive !
Postów: 44

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:43, #128 Zwiń/Pokaż komentarz Michal2602
FA Zrobi wszystko, abyśmy tylko nie wygrali ligi, a my wyj[...]ne na to mamy i dalej swoje gramy! 19 Mistrzostwo Angli bedzie nasze tak samo jak Fa Cup i LM!:D
Postów: 213

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:30, #127 Zwiń/Pokaż komentarz jedlina
Wszystkie przeciwności losu chcą tego by Manchester nie zdobył potrójnej korony. Komisja FA reaguje tylko wtedy kiedy nie powinna, a szczerze to koncentruje się na nie właściwych piłkarzach i trenerach. Każda decyzja jest dla mnie dziwna. Chcą zaostrzyć prawa piłkarskie i wprowadzić totalną cenzure/ograniczenie wolności słowa(Mam na myśli wypowiedź SAF). Wnioskują, wychodzi na to, że nie jedna kara jeszcze nas czeka, nie przez jedną kontuzję przeszliśmy, ale powstaniemy jak Fenix popiołu i pokażemy Kto rządzi w tym Piekle. Musimy udowodnić innym, że stać na na wszystko. A wiem, że to potrafimy. Edytowano: 04 kwietnia 2011 roku, 21:31
Postów: 1025

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:23, #126 Zwiń/Pokaż komentarz KICU
ale to jest smut masakra
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:23, #125 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Jaaaaa ale starta... ale szkoda tego wybryku Rooneya. Zabraknie go w arcyważnych spotkaniach.
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:21, #124 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek

Hergreaves4 napisał:


Jeśli FA każdego , który przeklnie jak Gerrard , który nieraz zwymyśla liniowego czy nawet głównego sędziego będzie tak surowo karać jak Roo to ok.

albo
Carraghera, który ostatnio po golu na 3-0 Kuyta także klnął do kamery
Postów: 594

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:20, #123 Zwiń/Pokaż komentarz jarek879
moze ktos dostal w lape od abramowicz...nie chca zeby MU bylo mistrzem...ciekawe jakby takie cos zrobil jakis pilkarz z wigan itp czy ktos by sie zainteresowal juz to widze...ale jak rooney to trzeba znowu mu dowalic
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:18, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Wyczulony wzrok i słuch na wszystko co związane z United ze strony FA czasami drażni jednak Roo rzeczywiście tak obiektywnie rzecz biorąc na chłodno już po raz kolejny pokazał iż piłkarzem jest genialnym strzelając hat-tricka dającego nam zwycięstwo lecz człowiekiem jest dosyć głupiutkim momentami i zanim coś zrobi to nigdy nie pomyśli nad tym.

A już w ogóle gdy idą emocje w ruch to jest nieprzewidywalny i zachowuje się jak małe dziecko.

Jeśli FA każdego , który przeklnie jak Gerrard , który nieraz zwymyśla liniowego czy nawet głównego sędziego będzie tak surowo karać jak Roo to ok.

Postów: 36

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:16, #121 Zwiń/Pokaż komentarz LeChuck

ziomal7 napisał:

A co takiego zrobil Rooney??Zlamal komus kur..noge zeby go zawiesili??Pilkarze to nie sa aniolki i jak kazdy moga przeklinac na boisku i tyle mam do powiedzenia..A FA to niech sie kur..lepiej zajmie arbitrami bo sedziowe dyktuja karne z [***] uznaja bramke z 2 metrowego spalonego a potem jak Fergie powie prawde to mu wpie..kare....


Tu nie chodzi o to, że piłkarze mają się zachowywać jak wzór do naśladowania, ale o zwykłą, ludzką głupotę. Czy naprawdę Wayne nie mógł się powstrzymać albo wyrazić to w sposób mniej prostacki? Przyznaj, że oglądając mecz z synem/córką nie chciałbyś słuchać jak kopacze w telewizji rzucają k*rwami na lewo i prawo. Dla mnie to nic nadzwyczajnego, że FA chce tępić takie zachowania.
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:13, #120 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94

jarek879 napisał:

jesli zaakceptuje kare otrzyma kare finansowa


Plus prawdopodobnie dwa mecze. Czy to nie genialne ?
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:12, #119 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Kara kompletnie nie adekwatna do czynu...
Edytowano: 04 kwietnia 2011 roku, 21:12
Postów: 594

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:10, #118 Zwiń/Pokaż komentarz jarek879
ja juz nie wiem o co chodzi...jesli zaakceptuje kare otrzyma kare finansowa
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:10, #117 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
O , to świetnie !

1) Może zaprzeczyc oskarżeniom , ale to bez sensu.

2) Może przyjąc karę na klatę i i tak nic nam to nie da.

3) Może poprosic o zmniejszenie kary , ale za to czeka go jeszcze większa kara.

Ludzie z FA są genialni !
Postów: 594

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:08, #116 Zwiń/Pokaż komentarz jarek879
co sie dziwic sam bym tak zareagowal caly mecz gwizdali jak byl przt pilce to pozniej on sie odezwal jak ich ukaral
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:08, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
no nie aż ku**a nosi żeby zatłuc tych z fa .. no nie wyrabiam na nich!! durnie ! jak tak można? czepiają się tylko naszego klubu, a inni to niby sami święci?
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:07, #114 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
To teraz mam nadzieję że skupi się na najbliższych meczach z Chelsea i na strzela im trochę bramek...
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 21:03, #113 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

mareksg1948 napisał:

Jeżeli zawiesiliby go na 2 mecze to byłaby chyba najgłupsza decyzja FA w historii. Niech zamontują kamery na głowie każdego piłkarza i zobaczą ile razy klnie w trakcie meczu, to za niedługo nie miałby kto grać na boiskach Premier League. Kara finansowa to jeszcze ujdzie no ale przecież piłkarze to nie przedszkolaki, że trzeba ich karać za przeklinanie. Dorosły chłop, nikt go nie musi już wychowywać.


Tak, tylko, że on zrobił to do kamery, która potem emituje to w telewizji, gdzie mecz oglądają nawet Ci najmniejsi, nie przeklinał "pod siebie".

Cholera, nie popieram tego zachowania, bo znów głupio osłabia zespół. Tak, jak w meczu z Wigan mógłby, tak teraz.

Wayne to świetny piłkarz, ale ma gorącą głowę.

Czasami wychodzi to z korzyścią dla drużyny, ale mógł się powstrzymać. No, ale takie emocje... cóż.

Ale że 2 mecze? Jeszcze pomyślę, że bob-sley w zarządzie FA siedzi... Edytowano: 04 kwietnia 2011 roku, 21:04
Postów: 847

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:59, #112 Zwiń/Pokaż komentarz MUForever
Te 2 mecze to już oficjalnie czy nie?
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:49, #111 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
Za pi[...]ole wiedziałem,że tak będzie.FA-Fani Arsenalu k[...]a!

Sorry nie wytrzymałem...
Postów: 4378

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:48, #110 Zwiń/Pokaż komentarz mareksg1948
Jeżeli zawiesiliby go na 2 mecze to byłaby chyba najgłupsza decyzja FA w historii. Niech zamontują kamery na głowie każdego piłkarza i zobaczą ile razy klnie w trakcie meczu, to za niedługo nie miałby kto grać na boiskach Premier League. Kara finansowa to jeszcze ujdzie no ale przecież piłkarze to nie przedszkolaki, że trzeba ich karać za przeklinanie. Dorosły chłop, nikt go nie musi już wychowywać.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:46, #109 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
podobno ma karę 2 meczy , na innych serwisach piszą
Postów: 209

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:43, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Clint
Slim94

Nie czytałem tego wcześniej, więc ok.
Myslalem ze Twoj komentarz, ten do ktorego ja sie odnosiłem, to kolejny w stylu: "FA nie może rzucać nam kłód pod nogi, bo jestesmy MU i kazda ich niekorzystna dla nas decyzja to tylko po to zeby zrobić prezent Arsenalowi"

Ale teraz w porzadku.
Postów: 97

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:43, #107 Zwiń/Pokaż komentarz soulshady
To w końcu kara na 2 mecze czy pieniężna??
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:42, #106 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks

ziomal7 napisał:

lesny_mks Dziwne że Evans nie dostał kary za faul na Holdenie.



Jak dostal czerwona kartke to jak kur..mogl dostac kare?? Zreszta nawet w sky bylo to uznanae za kontrowersje wiec mozna i by sie klocic czy czerwona zasluzona....

FA tak nas lubi że dla nas zrobią wszystko :D
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:42, #105 Zwiń/Pokaż komentarz CrisG17
Zapraszam na mój blog poswiecony Diabełkom;D
http://manutdrlz.blogspot.com/
Postów: 991

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:35, #104 Zwiń/Pokaż komentarz ziomal7

lesny_mks napisał:

Dziwne że Evans nie dostał kary za faul na Holdenie.



Jak dostal czerwona kartke to jak kur..mogl dostac kare?? Zreszta nawet w sky bylo to uznanae za kontrowersje wiec mozna i by sie klocic czy czerwona zasluzona....
Postów: 1145

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:34, #103 Zwiń/Pokaż komentarz matylda
Co za [...]syny. Czy ich do reszty [...]doliło?! Ja [...]bie. Dwa mecze zawieszenia za kilka przekleństw do kamery?! Po prostu rzygać już się chce, gdy usłyszy się werdykty FA. A najgorsze jest to, że jeśli chodzi o United to kur[...] zawsze cwele się postarają o jak najwyższy wymiar kary.
Postów: 262

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:31, #102 Zwiń/Pokaż komentarz 7Cantona
Pff... A te świnie z C+ już szukają sensacji i już w tej chwili powiedzieli, że Roo nie zagra w dwóch najbliższych meczach, ale kara może zostać zmniejszona. Ja już nie wiem każdy mówi co innego, ja wierzę oficjalnej stronie United i FA.
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:25, #101 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
Dziwne że Evans nie dostał kary za faul na Holdenie.
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:23, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94

toniczek napisał:

http://sport(...)elska/wa yne-rooney-ukarany-za-wulgaryzmy,1,4231806,wiadomo sc.html



a jednak 2 mecze kary!!


What's the [***] ?!

Nie uwierzyłeś oficjalnej stronie FA , a uwierzyłeś ... ONETOWI !?
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:22, #99 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks

toniczek napisał:



Jaka kpina....
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:21, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94

Clint napisał:

Ale FA nie ukarała SAFA za te słowa 5-oma meczami zawieszenia, tylko 3-ma. Te dwa pozostałe to były już wcześniej podyktowane, ale nie wykonane, na tej samej zasadzie co wyrok w zawieszeniu.


Przeczytaj to :


Slim94 napisał:

Nie mogę się doczekac kibiców Chelsea , skaczących z wk[...]ienia po wygranym przez nas meczu z City i pi[...]olenia : "Jak zwykle macie farta , zas[...]ne pupilki FA i sędziów" lol

Rooney dostał 2 mecze zawieszenia i chodzi po prostu o to, że jak się do jutra o 19 nie odwoła do tej kary no to będzie musiał pauzowac. Nie wiem czego tu nie rozumiecie. Kara jest nałożona , a jeśli się odwoła, to będzie miał 2 mecze w zawieszeniu... Tzn. Tak jak Fergie , przy następnej karze zostaną dołożone te 2 mecze. Proste jak drut.


A potem dyskutuj ze mną o karze w zawieszeniu ;) Pozdro.
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:21, #97 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
http://sport(...)osc.html



a jednak 2 mecze kary!!
Postów: 62

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:20, #96 Zwiń/Pokaż komentarz Łosiek
Na kilku portalach przeczytałem, że karą ma być nie tylko grzywna, ale także 2 mecze absencji. Powiedzcie mi, że się mylę bo to jest po prostu żałosne ze strony FA, jeśli odwaliła taką głupotę...
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:20, #95 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks

toniczek napisał:

http://www.youtu(...)7yBk&fea ture=player_embedded

Czerwona bez dwóch zdań i kara na 5 meczy co najmniej....
Postów: 991

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:20, #94 Zwiń/Pokaż komentarz ziomal7

LeChuck napisał:

Nie no, ładnie żeście się obs[...]li po tej wiadomości o dwóch meczach kary. Jeszcze jakby to zawieszenie było jakimś niesamowitym przekrętem to bym zrozumiał, ale zachowanie Rooneya po prostu było idiotyczne i nie ma co dyskutować nad jego niewątpliwą winą. Przypomnę, że Drogba za odrzucenie monety (którą wcześniej oberwał od kibica) w trybuny dostał parę meczy kary."FA c[...]je" - Serio, powiedzcie mi kiedy FA postąpiło niesłusznie względem Manchesteru.



A co takiego zrobil Rooney??Zlamal komus kur..noge zeby go zawiesili??Pilkarze to nie sa aniolki i jak kazdy moga przeklinac na boisku i tyle mam do powiedzenia..A FA to niech sie kur..lepiej zajmie arbitrami bo sedziowe dyktuja karne z [***] uznaja bramke z 2 metrowego spalonego a potem jak Fergie powie prawde to mu wpie..kare....


btw.Przypomnijscie sobie co Keane robil w meczach z Arsenalem:) Przy nim Rooney to jest anioł...A jak faktycznie Rooneya zawiesza to bedzie do kompromitacja FA... Edytowano: 04 kwietnia 2011 roku, 20:22
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:17, #93 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
chyba nie rozumiecie powagi sytuacji
W grę wchodzi podobno zawieszenie na dwa lub nawet trzy mecze - info od angielskich dziennikarzy.

http://imgnook.com/y3mo.gif

za to


http://www.youtu(...)embedded


nie było nawet żółtej



KPINA!!!
Postów: 209

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 20:13, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Clint
Slim94

Ale FA nie ukarała SAFA za te słowa 5-oma meczami zawieszenia, tylko 3-ma. Te dwa pozostałe to były już wcześniej podyktowane, ale nie wykonane, na tej samej zasadzie co wyrok w zawieszeniu.

Ja też uważam, że FA wtedy przegięło bo każdy ma prawo do krytyki wszystkiego i wszystkich, ale jednak w tym przypadku - w przypadku Rooneya - kara jest uzasadniona. No jak to niby ma być, że piłkarze teraz będą sobie rzucać ku**ami na boisku? Przecież to chamstwo typowe, nie wiem co Rooneyowi do głowy strzeliło, ja sam używam takich wyrazów, ale bez jaj - mecz piłkarski w angielskiej ekstraklasie to nie miejsce na to.
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:51, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94

LeChuck napisał:

"FA c[...]je" - Serio, powiedzcie mi kiedy FA postąpiło niesłusznie względem Manchesteru.


Hej ! Może karząc SAFa 5 meczami na trybunach za słowa "Luiz powinien wyleciec z boiska" ?
Postów: 36

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:46, #90 Zwiń/Pokaż komentarz LeChuck
Nie no, ładnie żeście się obs[...]li po tej wiadomości o dwóch meczach kary. Jeszcze jakby to zawieszenie było jakimś niesamowitym przekrętem to bym zrozumiał, ale zachowanie Rooneya po prostu było idiotyczne i nie ma co dyskutować nad jego niewątpliwą winą. Przypomnę, że Drogba za odrzucenie monety (którą wcześniej oberwał od kibica) w trybuny dostał parę meczy kary."FA c[...]je" - Serio, powiedzcie mi kiedy FA postąpiło niesłusznie względem Manchesteru.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:46, #89 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Rooneya stać na spłacenie kary.
Dobrze że nie przyszło im do głowy zawieszenie.
Swoją drogą co da kara finansowa wobec wulgaryzmów.
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:44, #88 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Nikt tak nie potrafi spieprzyć dnia jak FA swoimi poj[...]nymi decyzjami, skierowanymi tylko po to by przygryźć piłkarzom United. Prawdę mówiąc innego powodu nie widzę. Nie wierzę w to, aby tylko ze względu na okazywanie przez Rooneya nadmiernie swojej radości, FA ukarało tego piłkarza, tutaj na pewno jest drugie dno, czyli nienawiść do Manchesteru United całej tej komisji. Tam dzieją się gorsze rzeczy niż w Pzpn.
Mam nadzieję, że obejdzie się na karze finansowej w co powątpiewam.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:42, #87 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
E tam, kasa rzecz nabyta;) wazne, że nie ban na jakiś mecz. Fakt jest taki, że emocje emocjami, ale skoro wiadomo, że FA od jakiegoś czasu jest na United cięta, to po co dawać im powody do karania?
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:37, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94

Seni napisał:

Eh, FA < PZPN nawet :P


No bez jaj..

W Polsce nawet piłkarze pijący na zgrupowaniach zostają nagrodzeni - nie muszą kompromitowac się grając dla naszej reprezentacji , a także nie muszą kompromitowac się odmawiając selekcjonerowi lol
Postów: 2233

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:36, #85 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United 2
NIe zbiednieje;p
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:31, #84 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever

Seni napisał:

Eh, FA < PZPN nawet


Racja.. U nas wystarczyłoby zapłącic i byłby spokój xD
Postów: 549

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:30, #83 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6

xmilkaax napisał:

maciek4o6Te twoje strony żyją z plotek


te moje strony jak to nazwales mają swoje źródła w ManUtd.com :)

Możliwe, że nie znam angielskiego ale na manutd.com nic nie jest napisane o meczowym zawieszeniu. :)
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:30, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
'Rooney do jutra do godziny 19:00 może zareagować na wyrok FA i jeśli zaakceptuje karę, otrzyma karę finansową. Szczegółów jak dotąd nie podano.'

Kara pieniężna. Niech zapłaci i gitara, odwoływać się nie ma co, bo przypie[...]ielą mu albo wiecej, albo jeszcze jakieś zawieszenie.
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:29, #81 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

xmilkaax napisał:

maciek4o6Te twoje strony żyją z plotek


te moje strony jak to nazwales mają swoje źródła w ManUtd.com :)

Według tych samych źródeł Patrice Evra ma zostać ukarany za przedwczesne opuszczenie boiska, a Javier Hernandez ma zostać zawieszony za pocałowanie herbu po zdobyciu gola - FA uważa, że Chicharito wykonał gest z podtekstem erotycznym.

Panowie i Panie, więcej powagi... komuś z FA wyraźnie brakuje poczucia humoru i zdrowego rozsądku.

"Umiesz liczyć - licz na siebie"
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:26, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC
Niby ma być zawieszony na 2 mecze.. masakra w takiej formie nie zagrałby z fulham i city;/ Oni są [***] jak za takie coś zawieszą go! Skandaliczne zachowanie bo przeklinał? W emczu co chwile ktoś klnie i nie zawieszają go! Widzą, że United idzie na Mistrza to już c[...]je kombinują coś!
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:26, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94

United4ever napisał:

Ciekawe na ile go zawieszą.. na 5 czy 6 tygodni?


Czytałem na stronie FA ,że został zawieszony do końca sezonu.
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:19, #78 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Ciekawe na ile go zawieszą.. na 5 czy 6 tygodni?
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:18, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax

maciek4o6 napisał:

Te twoje strony żyją z plotek


te moje strony jak to nazwales mają swoje źródła w ManUtd.com :)
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:15, #76 Zwiń/Pokaż komentarz RONY
Już im się nudzie, zajmować się takimi "pi[...]ołami"!?

Za chwilę Rooney nie będzie mógł spokojnie skorzystać z toalety bo FA zamontuje mu w łazience czujnik sprawdzający czy Roo używa srajtaśmy...

Chyba przejdę się na mecz Wisły i będę śpiewał: FA! FA! j[...]ć, j[...]ć FA!
Postów: 549

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:10, #75 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6

xmilkaax napisał:

maciek4o6Podaj mi te strony ale bulwarówki się nie liczą.


http://www.goal.(...)d-by-fa?

chociażby tu, nie bede ich wszystkich wymieniac, bo uwierz mi że dziesiatki ich jest.

Te twoje strony żyją z plotek. Jeśli oficjalne strony podają co innego to kto jednak jest bliżej prawy ?
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:08, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Seni
Tak btw - Fergie nie jest sam, wspaniale FA zawiesilo Avrama Granta na 2 spotkania, bo po meczu ze Stoke "skrytykowal" sedziego i "podwazyl jego autorytet".

Eh, FA < PZPN nawet :P Edytowano: 04 kwietnia 2011 roku, 19:09
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:08, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax

maciek4o6 napisał:

Podaj mi te strony ale bulwarówki się nie liczą.


http://www.goal.(...)d-by-fa?

chociażby tu, nie bede ich wszystkich wymieniac, bo uwierz mi że dziesiatki ich jest.
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:06, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94

GeThOr napisał:

Owen.


Szpital na peryferiach ... hahaha

Moim zdaniem tak naprawdę Rooney zasłużył na tę karę i powinien dostac ją już dawno temu, po meczu z Wigan.

No sory , że nie jestem takim hipokrytom jak Wy , ale kto to widział , żeby taki dobry piłkarz , na takim poziomie przeklinał do kamery ? Trzeba umiec się zachowac , panie Wayne.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:04, #71 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
pi[...]olić to całe FA. Tylko kasy by żebrali. Ale dobre i to, że tylko kasę musi zapłacić, a nie zawieszą go na mecz. Czosnki ( ta wiem powtarzam się, ale to słowo mi się spodobało).
Postów: 1179

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 19:01, #70 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited
Jest Berbatow, Chicharito i Owen. Ludzie damy radę i na pohybel FA! Poczekajmy jeszcze trochę i wszystko będzie jasne.
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:59, #69 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Dobra Panowie/Panie spokojnie bez eufoii poczekajmy do wieczora wtedy prawie każdy portal będzie o tym trąbił. Póki co wierzmy Redaktorowi i trzymajmy się tej wersji.
Nie kłocic się mamy przecież w razie czego dobrych napastników formie. Berbatov - Chicha - Owen. Także spokojnie poczekajmy jeszcze z godzinke i będzie wszystko jasne.
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:59, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
Nie mogę się doczekac kibiców Chelsea , skaczących z wk[...]ienia po wygranym przez nas meczu z City i pi[...]olenia : "Jak zwykle macie farta , zas[...]ne pupilki FA i sędziów" lol

Rooney dostał 2 mecze zawieszenia i chodzi po prostu o to, że jak się do jutra o 19 nie odwoła do tej kary no to będzie musiał pauzowac. Nie wiem czego tu nie rozumiecie. Kara jest nałożona , a jeśli się odwoła, to będzie miał 2 mecze w zawieszeniu... Tzn. Tak jak Fergie , przy następnej karze zostaną dołożone te 2 mecze. Proste jak drut.
Postów: 549

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:59, #67 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6

xmilkaax napisał:

A wszyscy g[...]no wiecie. Na wielu stronach jest napisane o dwóch meczach banu. Plus to, ze jeśli Rooney odmówi przyjecia kary, w środę odbędzie się przesluchanie. Ot.


Podaj mi te strony ale bulwarówki się nie liczą.
Co jak co jednak informacje z oficjalnych strony jakimi są strona FA i Manchesteru są najważniejsze. Jakbym miał stronę i napisał, że nie zagra do końca roku albo pójdzie siedzieć też by było to brane pod uwagę? Media robią show bo po to właśnie są, zwłaszcza te brytyjskie.
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:59, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Plus nie bądźcie tacy pewni tej kary pieniężnej. Pragne Wam przypomniec o zawieszeniu Didiera Drogby, po użyciu wulgaryzmów w pólfinale LM z Barceloną. Napastnik dostał wtedy 3 mecze kary plus o 2 mu przedłużono. Choc u tego to dopatrywano sie przekleństw w stronę sedziego. A więc jeśli Roo dostanie kare 2 meczów - radujmy sie, ze to T Y L K O i A Ż dwa mecze :(
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:58, #65 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU

lesny_mks napisał:

Rooney w 11-stce kolejki według Sky Sports :D



Ty to wiesz kiedy coś napisać i pod czym hahaha
Lepiej mi się zrobiło :D 8)
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:57, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Darth_Damien
Jeśli ten news okaże się prawdą a to co zrobił Essien w ostatnim meczu przejdzie mu płazem, będziemy wiedzieć dokładnie komu kibicuje FA.
http://there(...)assault/
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:56, #63 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
No, wreszcie ma na co wydać kasę z tygodniówki.
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:56, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
A wszyscy g[...]no wiecie. Na wielu stronach jest napisane o dwóch meczach banu. Plus to, ze jeśli Rooney odmówi przyjecia kary, w środę odbędzie się przesluchanie. Ot.
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:56, #61 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
FA sama siebie ośmiesza. Nas za wszystko karzą. Rio za faul, którego sędzia nie widział, choć Carraghera nie ruszali, choć sędzia widział i faul był ostry. Neville został ukarany za prowokowanie kibiców Liverpoolu, choć ich gracz także po strzeleniu gola prowokował kibiców Diabłów. FA sobie w kulki leci.

O! News poprawiony. Oby to była tylko kasa, bo jak nie, to mięso będzie latało...
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:56, #60 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
Rooney w 11-stce kolejki według Sky Sports :D
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:56, #59 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU

Slim94 napisał:

WeAre11WeAreMANUNic bo strzelał do fana MAN UTD


No chyba śmieszny jesteś... Strzelał do studenta, który pracował w ich ośrodku...

Na stronie FA pisze jedynie o każe pieniężnej , mam nadzieję, że będzie z powrotem na City, bo Fulham to chyba jakoś ogarniemy Berbą i Hernandezem ;)

Z drugiej strony , w meczu z Liverpoolem na OT graliśmy duetem Berbatow - Hernandez i nie było źle. Powinniśmy sobie dac radę, tym bardziej , że Wembley to nasz stadion ;)


I co że u nich pracował ???? Połowa $city ( zawodników ) idzie za nami ale kasa ciągnie albo są za słabi na nas ... Ci co tam pracują to też pewnie pod czas ich meczów z nami :

GLORY GLORY MAN UTD!!!
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:55, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Seni
SkySports podalo news o 2 meczach zawieszenia
ManUtd.com oraz stronka FA nie wspomniaja, o rodzaju kary dla Wayneá.

Pewnie skonczy sie na karze finansowej
Edytowano: 04 kwietnia 2011 roku, 18:55
Postów: 1765

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:54, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Ita 15

vego4 napisał:

Ty już się nie bój. Na Old Trafford czeka już biała słuchawka na Fergusona.


Już na to czekam z niecierpliwością :P
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:54, #56 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks

10rooney10 napisał:

Na DevilPage taką samą wiadomość mają - dwa mecze pauzy...

eee tam devilpage
Postów: 1179

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:54, #55 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited
Kasy ma jak lodu więc to nie problem. Ulga, że nie został zawieszony.
Postów: 1765

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:53, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Ita 15

10rooney10 napisał:

Wszyscy po mnie pojechali, jednak prawda taka, że pisało wyraźnie o DWÓCH MECZACH zawieszenia....zedytowali to po prostu....


Nie wszyscy, spokojnie...ja tam wierzę, że to tam było.

A co do newsa to ja szczerze wolę poczekać na coś konkretniejszego, bo na razie nie wiadomo co jest prawdą ;)
Postów: 953

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:53, #53 Zwiń/Pokaż komentarz sami93
Najlepiej do..bać naszym piłkarzom tak dla zasady, bo przecież United to najbardziej znienawidzony klub w Anglii. Nie mają czego się czepić to im przekleństwa przeszkadzają, jak by inni piłkarze tego nie robili.
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:53, #52 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
10rooney10 hehe mogłeś nie wstawiać tego tematu... Już niektórym nerwy puszczają :D
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:53, #51 Zwiń/Pokaż komentarz vego4

Ita 15 napisał:

Niestety nie! Miał czarną słuchawkę w uchu...och ten postęp techniki. Ta biała słuchawka była dużo bardziej stylowa ale cóż


Ty już się nie bój. Na Old Trafford czeka już biała słuchawka na Fergusona. ;)
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:53, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94

10rooney10 napisał:

Wszyscy po mnie pojechali, jednak prawda taka, że pisało wyraźnie o DWÓCH MECZACH zawieszenia....zedytowali to po prostu....


No to dobrze, jest to powód do radości , Rooney nie dostał kary 2 meczów, co nie ? ;)
Postów: 262

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:53, #49 Zwiń/Pokaż komentarz 7Cantona

10rooney10 napisał:

Wszyscy po mnie pojechali, jednak prawda taka, że pisało wyraźnie o DWÓCH MECZACH zawieszenia....zedytowali to po prostu....

Ja Ci wybaczam. ;] Jeżeli faktycznie będzie tylko kara finansowa to jesteś rozgrzeszony. ;]
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:51, #48 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Wszyscy po mnie pojechali, jednak prawda taka, że pisało wyraźnie o DWÓCH MECZACH zawieszenia....zedytowali to po prostu.... Dodano: 04 kwietnia 2011 roku, 18:53Na DevilPage taką samą wiadomość mają - dwa mecze pauzy...
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:49, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94
Ej , jeszcze jedno ! Wazza ma dostac karę za DWA PRZEKLEŃSTWA ( wtf ?! ) , a Ashley Cole nie dostał żadnej kary za POSTRZELENIE STUDENTA BRONIĄ PALNĄ !!!

Ludzie pracujący w FA sami pokazują , jakie z nich niesprawiedliwe k[...]y !
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:49, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Seni
Moze FA chciala zazartowac i poszla w slady Wilshera i Rio xd Gdy zobaczyli, ze nikogo to nie smieszy to zedytowali wiadomosc
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:49, #45 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner

10rooney10 napisał:

Kur*a, zaraz mnie rozpierniczy chyba - jak pisałem newsa, pisało wyraźnie na oficjalce i stronie FA, że grozi mu DWA mecze zawieszenia, a teraz nic takiego tam nie ma...ślepy nie jestem, dokładnie sprawdzałem...

Ciiii powiedzmy im że to Prima Aprilis .Patrz ilu się wkręciło . Może oni coś tam namieszali .Mniejsza o to .
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:48, #44 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
Chłopaki Edwin bd gotowy na środę? Są jakieś informacje?
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:47, #43 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Kur*a, zaraz mnie rozpierniczy chyba - jak pisałem newsa, pisało wyraźnie na oficjalce i stronie FA, że grozi mu DWA mecze zawieszenia, a teraz nic takiego tam nie ma...ślepy nie jestem, dokładnie sprawdzałem...
Postów: 971

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:46, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Slim94

WeAre11WeAreMANU napisał:

Nic bo strzelał do fana MAN UTD


No chyba śmieszny jesteś... Strzelał do studenta, który pracował w ich ośrodku...

Na stronie FA pisze jedynie o każe pieniężnej , mam nadzieję, że będzie z powrotem na City, bo Fulham to chyba jakoś ogarniemy Berbą i Hernandezem ;)

Z drugiej strony , w meczu z Liverpoolem na OT graliśmy duetem Berbatow - Hernandez i nie było źle. Powinniśmy sobie dac radę, tym bardziej , że Wembley to nasz stadion ;)
Postów: 1765

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:46, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Ita 15

WeAre11WeAreMANU napisał:

W meczu z West Hamem znowu SAF rozmawiał przez Domofon ??


Niestety nie! Miał czarną słuchawkę w uchu...och ten postęp techniki. Ta biała słuchawka była dużo bardziej stylowa ale cóż :/ Edytowano: 04 kwietnia 2011 roku, 18:48
Postów: 549

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:46, #40 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6
Nigdzie nie jest napisane, że został ukarany. Został oskarżony i do jutra do 19 musi się z tego wytłumaczyć. Jeśli tego nie zrobi to grozi mu dwu meczowe zawieszenie. Edytowano: 04 kwietnia 2011 roku, 18:50
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:45, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Seni
"Rooney do jutra do godziny 19:00 może zareagować na wyrok FA i jeśli zaakceptuje karę, będzie pauzował w dwóch spotkaniach United w angielskich rozgrywkach. "

FA nas tak kocha, ze jak Roo bedzie chcial sie odwolac to jeszcze mu jeden mecz doj[...]a i na tym sie skonczy pewnie, dlatego liczmy na 2 mecze bez niego, z wiatrakami sie nie wygra.
Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:44, #38 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Dziwne że piszecie że został zawieszony na 2 mecze, bo ja gdzie indziej czytałem że tylko karę finansową. Mam nadzieje że jednak dostanie tylko karę finansową, szkoda gdyby wyleciał na ciężkie mecze.
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:43, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Nie rozumiem całkowicie co się dzieje w tej federacji angielskiej. Nawet nie mozna tej sytuacji nazwac śmieszną, bo to żenua, że za jakies groźne faule, które mają wpływ na zdrowie piłkarzy zawodnikom uchodzi płazem. Przytoczę moze przykład takiego Carraghera. Ostro zaatakował Naniego, otrzymał za to co? Żółtą kartkę. No ba, bo to malusieńkie rozcięcie, w [***] z tym, Nani nie miał nogi złamanej, to po co FA ma wszczynać śledztwo. No ale koleżanki i koledzy od tego jest kochana i szanowna FA. Od pilnowania dyscypliny na boisku i poza nim. w kulki dosłownie sobie leci. Nie jestem tam biurkiem czy długopisem w biurze szanownego pana prezesa czy kto tam tym rządzi, ale chyba ten pan źle spojrzał w kalendarz bo Prima Aprilis już było. Ż E N U A! Rozumiem UEFA, oni tam nad jedną osobą nie potrafia zapanowac, poza tym obejmują większy obszar pilnowania niż FA. Ale tak porządna i uznana w świecie piłkarskim Federacja. Rozumiem, gdy w zeszlym roku w styczniu ukarano Rio Ferdinanda za faul, którego sędzia nie zauważył. Moze troche rozumiem karę dla Neville'a w 2006 gdy prowokował przed sektorem kibiców Liverpoolu ich samym. Ale nie rozumiem wtedy, dlaczego w meczu tcyh samych rywali piłkarz Liverpoolu po stzreleniu bramki podbiegł do naszych trybun i również prowokował kibiców Czerownych Diabłów. Co na to FA? Właśnie - ni [***]a.

Brawo Brawo! Kłaniam się !
zobacz więcej
Postów: 262

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:42, #36 Zwiń/Pokaż komentarz 7Cantona

Pawulon415 napisał:

Tyle co jest napisane na stronie FA :

"Manchester United striker charged following game at West Ham.
The FA has charged Manchester United’s Wayne Rooney for the use of offensive, insulting and / or abusive language.

This charge relates to an incident during his side’s fixture with West Ham United at the Boleyn Ground on Saturday 2 April 2011.

Rooney has until 6pm on 5 April to respond to the charge."


Bardzo proszę aby ktoś mi to przetłumaczył.
Postów: 1127

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:42, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
Tyle co jest napisane na stronie FA :

"Manchester United striker charged following game at West Ham.
The FA has charged Manchester United’s Wayne Rooney for the use of offensive, insulting and / or abusive language.

This charge relates to an incident during his side’s fixture with West Ham United at the Boleyn Ground on Saturday 2 April 2011.

Rooney has until 6pm on 5 April to respond to the charge."
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:41, #34 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
Van der Sar będzie w środę grał?
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:40, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Ej nie róbcie se jaj, nie wierzę na razie do oficjalnego kimunikatu FA , że są aż takimi k[...]ami z sztandarem Arsenalu lub $hity w ręku.
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:38, #32 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
Czyli w tych dwóch meczach raczej bd grali na 4-4-2... Bo nie wyobrażam sobie osamotnionego Berbatova w ataku
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:38, #31 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Jak dla mnie spóźnione prim aprillis ,z bardzo dobrym skutkiem .
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:38, #30 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
FA - jak ja was k[...]y nienawidze!
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:37, #29 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU

kolekcjoner napisał:

Na stronie głównej Fa pisza tylko o karze pieniężnej .



No ja mam nadzieję ... Bo jak nie to *************

He a jak już tak spojrzałem na twój avatar ( he pierw napisałem przypadkiem telefon :D ) to mi pytanie w głowie zaświtało , a mianowicie : W meczu z West Hamem znowu SAF rozmawiał przez Domofon ?? Sry że pytam ale nie oglądałem... ;/
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:37, #28 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
http://www.manut(...)ney.aspx ej a tu ktoś odczytał że może mieć 2 mecze kary ? No ja nie ,chyba że czegoś nie widzę ,a ta strona jest naszym źródłem tego newsa .
Postów: 847

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:37, #27 Zwiń/Pokaż komentarz MUForever

Pawulon415 napisał:

Eggman1992 Nie zagra z Fulham i Man City!


A nie chodzi czasem tylko o Premier League? Wtedy nie zagrałby z Fulham i Newcastle Bodajże :D
"w angielskich rozgrywkach. "
czyli puchary też
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:37, #26 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
To jakiś żart? Jaja se redaktorzy robicie?
Postów: 1127

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:36, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415

Eggman1992 napisał:

Nie zagra z Fulham i Man City!


A nie chodzi czasem tylko o Premier League? Wtedy nie zagrałby z Fulham i Newcastle Bodajże :D
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:34, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Seni
Poczekajmy, az pojawi sie cos "bardziej oficjalnego". Tak jak juz Panie i Panowie ponizej wspominali- na stronie FA nic nie ma o 2 meczach
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:34, #23 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Na stronie głównej Fa pisza tylko o karze pieniężnej .
Postów: 40

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:34, #22 Zwiń/Pokaż komentarz the best of chelsea
Nie musiał mówić do kamery
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:34, #21 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU
No w tej chwili mam chęć napisania komentarza na pół strony z obelgami w stronę jakże sprawiedliwego i szanownego FA... Ale zamiast tego napiszę : POZDRO...
Postów: 1421

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:33, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992
Nie zagra z Fulham i Man City!
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:33, #19 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Phi, no to się "[***]iście" złożyło... Roo właśnie wracał do formy, i do tego przed Nami mecz z City, w którym mógł okazać się kluczowy. Ale mi zjebali dzień ci z FA...
Postów: 31

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:32, #18 Zwiń/Pokaż komentarz mero
http://www.thefa.com/TheFA/Dis[***]linary/NewsAndFeatures/2011/Rooney-040411


masz racje!! nic o 2 meczach nie pisza be zpaniniki patrzcie co essien zrobil
http://therepublikofmancunia.c...
Postów: 847

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:31, #17 Zwiń/Pokaż komentarz MUForever

sclorrer napisał:

Do reszty ich popi[...]oliło, tyle mam do powiedzenia w tej sprawie.
PS. Rooney zagra z City ?

Nie ;/ Nie zagra w meczach z Fulham i Citi ;/
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:31, #16 Zwiń/Pokaż komentarz GGM
kuva jakieś pogięte najpierw Boss teeraz Rooney który wrócił do dawnej formy chyba ktoś nie chce żeby Manchester był mistrzem.Ale je..ć to na przekór wszystkim
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:31, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
sclorrer, nie zagra jeśli dostanie karę.
Postów: 14

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:31, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Vorador

WeAre11WeAreMANU napisał:

Nic bo strzelał do fana MAN UTD..


Myślałem, że strzelał do jakiegoś członka ich akademii, albo przypadkowego przechodnia. Zresztą to nie ważne. Teraz jeżeli ktoś spróbuje się odezwać, że mamy fory na górze to go osobiście usmażę w naszym czerwonym piekle.
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:30, #13 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Zajebiście - jeśli kara się uprawomocni i Roo nie wystąpi w dwóch najbliższych meczach, to nie zobaczymy go w półfinale z City - nie ma to jak z*ebać widowisko, brawo FA !! Jeden mecz zawieszenia jeszcze przeżyje, dwa ni chu chu!!
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:30, #12 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Do reszty ich popi[...]oliło, tyle mam do powiedzenia w tej sprawie.
PS. Rooney zagra z City ?
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:29, #11 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU

Vorador napisał:

Ludzie z FA powinni zamienić naszych policjantów, a w przeciągu dwóch tygodni załatalibyśmy dziurę budżetową. Bo oni po prostu kochają karać. Szkoda, że nie właściwe osoby.

Ktoś wie ile dostał Ashley Cole kary za strzelanie wiatrówką w ludzi?


Nic bo strzelał do fana MAN UTD.... Jeszcze mu kur*a premie dali...
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:28, #10 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Nie no, widać jak nas FA lubi :D

Za takie coś to myślałem, że zapłaci z 30 tys funtów i po sprawie - jednak oni wolą go posadzić na dwa mecze, bo widzą, że formę złapał i lepiej niech nie gra...
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:27, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
no ale nie banować go występami.. kurde..
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:27, #8 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Tylko go chcą karać..
Postów: 14

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:26, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Vorador
Ludzie z FA powinni zamienić naszych policjantów, a w przeciągu dwóch tygodni załatalibyśmy dziurę budżetową. Bo oni po prostu kochają karać. Szkoda, że nie właściwe osoby.

Ktoś wie ile dostał Ashley Cole kary za strzelanie wiatrówką w ludzi?
Postów: 94

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:26, #6 Zwiń/Pokaż komentarz chicharita_
bo ludzie z FA jak oglądają (a co dopiero gdyby grali) mecz to w ogóle nie przeklinają, brawo.
Postów: 283

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:26, #5 Zwiń/Pokaż komentarz return
[...]one cioty. Dodano: 04 kwietnia 2011 roku, 18:26[...]one cioty.
Postów: 203

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:25, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Berbatow8
Na oficjalnej stronie FA nic nie jest napisane o dwu meczowej karze ;x
Postów: 359

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:25, #3 Zwiń/Pokaż komentarz paxir
no najlepiej...
Postów: 847

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:25, #2 Zwiń/Pokaż komentarz MUForever
Pojebało ich czy co k[...]a? Za coś takiego kara ? Pojeby z FA..
Postów: 1421

Napisz PW
dodano: 04.04.2011, 18:25, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992
FA c[...]jEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.