CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Wayne Rooney to czołowa postać reprezentacji Anglii. Ma na koncie wiele występów, jak i również... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +1 - Zaskakujący cel transferowy United!?

10rooney10 @26.07.2011, 21:55 | Przeczytano 7543 razy

Zaskakujący cel transferowy United!?
Agent Mirko Vučinicia, Alessandro Lucci twierdzi, że spotkał się przedstawicielami Manchesteru United, by rozpocząć negocjacje w sprawie przenosin napastnika AS Romy na Old Trafford.

Faworytem do sprowadzenia 27-latka był do tej pory Juventus, jednak teraz liderem w wyścigu o podpis Vučinicia na chwilę obecną wydaje się być Manchester United.

"Spotkałem się z działaczami Manchesteru United" - powiedział Lucci w wywiadzie dla lasignoraingiallorosso.it. "Rozmawialiśmy o Vučiniciu, jednak nie doszliśmy do porozumienia."

"Czerwone Diabły chcą Vučinicia, jednak wciąż jest dużo do zrobienia, zanim Mirko trafi na Old Trafford."

Źródło: Goal.com

Tagi: AS Roma, Mirko Vučinić, Spekulacje, Transfery

Komentarze (106) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 244

Napisz PW
dodano: 28.07.2011, 12:04, #106 Zwiń/Pokaż komentarz manutd.boy

toniczek napisał:

macheda nie strzela w ogole bo jak nazwac 2 gole w 3 lata ? haha


ale jeden przeciw Chel$ea :D w klacie xP
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 19:36, #105 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Mictlan napisał:

Skoro ja umniejszam, to powiedz mi, co robi toniczek

Niżej wyzywałeś niejakiego toniczka od psychopatów (?), dlaczego więc teraz stawiasz się na równi z nim w myśl zasady "mamo mamo, czemu nie mogę skoro on może?"
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 18:48, #104 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek

Joaquin napisał:

gdyby np. Macheda strzelałby tak nieregularnie, to wtedy byłaby taka afera, że o ja


macheda nie strzela w ogole bo jak nazwac 2 gole w 3 lata ? haha
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 17:40, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Bigos napisał:

Za każdym razem to Ty bierzesz udział w dyskusji o Bułgarze i zawsze umniejszasz jego zasługi.


Skoro ja umniejszam, to powiedz mi, co robi toniczek.
Postów: 556

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 17:29, #102 Zwiń/Pokaż komentarz Bigos

Mictlan napisał:

Jakich antyfanów koleś? Czytaj ze zrozumieniem. Ja do Berbatova nic nie mam i nigdy go z błotem nie mieszałem, sorry. Czasami mocno skrytykowałem po nieudanych występie, ale tak robię w każdym przypadku! Bez wyjątku.


Za każdym razem to Ty bierzesz udział w dyskusji o Bułgarze i zawsze umniejszasz jego zasługi.
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 17:25, #101 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
michas ależ ty głupoty piszesz, że łeb boli
:/ po co samemu sie okłamywać?
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 17:17, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Bigos napisał:

Albo antyfanów takich jak Ty. Przyznaj się, że lubisz te kłótnie i sam często prowokujesz.


Jakich antyfanów koleś? Czytaj ze zrozumieniem. Ja do Berbatova nic nie mam i nigdy go z błotem nie mieszałem, sorry. Czasami mocno skrytykowałem po nieudanych występie, ale tak robię w każdym przypadku! Bez wyjątku. Nie chodzi o piłkarza, a o jego kibiców na tej stronie, którzy przeginają pałę na każdym kroku i każdy głupi chyba to potwierdzi czytając niżej posty użytkownika: toniczek. Czyż nie?
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 17:11, #99 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Mictlan napisał:

j[...]ny psychopata

Wszystko fajnie, ale jak nie potrafisz hamować pięty to lepiej po prostu zostaw kompa i wyjdź się napi[...]alać z dresami:)
Postów: 556

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 17:11, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Bigos

Mictlan napisał:

Kłótnie powstają przez jego psychofanów


Albo antyfanów takich jak Ty. Przyznaj się, że lubisz te kłótnie i sam często prowokujesz.
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 17:08, #97 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Szeryf napisał:

no bez jaj... licytowac sie bedziecie teraz kto wiecej setek spi[...]olił? na stronie chelsea jestem czy co?

No ale to ważne przecież;) Od tego zależy, kto będzie miał większy skill w najnowszej FIFA 12!^^
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 17:06, #96 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
głupio wam , ze Berbatov strzelil najwiecej goli z akcji w najtrudniejszej lidze na swiecie na przelomie ostatnich 5 lat co? hahaha

Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 16:31, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Joaquin napisał:

Czyli rozumiem, że osoba wykonująca karnego ma automatycznie bramkę na swoim koncie, nie musi go nawet wykonywać, tak?
Gol to gol. Karny to jeszcze nie bramka, trzeba mieć jaja, by go jeszcze wykorzystać. A Twój Bóg w takim jednym meczu pokazał, że karne wychodzą mu nawet gorzej niż potykanie się o własne nogi. ;o


Gdyby tylko Berba strzelał karne, już prowadziłby w tych wszystkich rankingach.

http://www.youtu(...)XuadfafA

Joaquin napisał:

Też kończę ta rozmowę, nie ma ona sensu.


Too, tak wtrąciłem ;)
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 16:30, #94 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
Mi to wygląda na celowe zamieszanie wywołane przez agenta Vucinicia. Czarnogórzec podpadł ostatnio kibicom Romy i zarząd klubu będzie chciał go sprzedać jeszcze tego lata. Takimi smakowitymi wypowiedziami agent próbuje wpłynąć na zwiększenie zainteresowania swoim klientem, ot co.

Pomimo, że doceniam klasę prezentowaną przez Vucinicia, to przy obecnym przesycie jaki MU ma wśród napastników, jego transfer byłby pozbawiony sensu.
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 16:29, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Joaquin

toniczek napisał:

Jesli odliczysz gole z wapna , to na 1 jest kto? ???


Czyli rozumiem, że osoba wykonująca karnego ma automatycznie bramkę na swoim koncie, nie musi go nawet wykonywać, tak?
Gol to gol. Karny to jeszcze nie bramka, trzeba mieć jaja, by go jeszcze wykorzystać. A Twój Bóg w takim jednym meczu pokazał, że karne wychodzą mu nawet gorzej niż potykanie się o własne nogi. ;o

Też kończę ta rozmowę, nie ma ona sensu.
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 16:22, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Wymiana zdań czy też kłótnia ma sens, kiedy robi się to z osobą inteligentną i rzetelną.

Niestety, prawda jest taka, że toniczek jest zamknięty w sobie. Uważa, że wszyscy na tej stronie nienawidzę Bułgara, w nocy wyobrażają sobie murzyna gwałcącego Berbatova. Myśli, że wszyscy chcą jego odejścia, nikt go nie lubi. To jedna sprawa. Druga to taka, że kocha tego piłkarza bardziej niż cały zespół razem wzięty. Nani jest beżowy, Chicha to drewniak, Rooney s[...]ta z 1000 wadami. Berbatow to król. Niestety, ale z takim gościem się nie dogada.

90% kłótni na MS dotyczy Berbatova. Na początku myślałem, że chodzi o jego charakter - niektórzy lubią jego technikę, niektórzy lubią go za włosy, inni za lojalność, a niektórych w[...]a jego brak waleczności, pracowitości, skłonność do marnowania setek - to wszystko g[...]no prawda. Kłótnie powstają przez jego psychofanów, którzy na każdym kroku komentują newsy z nią związane, wywyższają go i wtrącają jego temat w wiadomościach, które go nie dotyczą! Z takimi ludźmi nie warto gadać, a reszty i samego siebie mi szkoda, że muszą na to patrzeć.

To mój ostatni głos w tej sprawie, wszystko inne postaram się ignorować. Dodano: 27 lipca 2011 roku, 16:24

toniczek napisał:

Jesli odliczysz gole z wapna , to na 1 jest kto? ???


Weź jeszcze odejmij może gole strzelone lewą nogą, te z 7,354 metra i te po 75 minucie. Nie wiem, co tam chcesz, byle twój mentor był pierwszy, zasrańcu.
zobacz więcej
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 16:22, #91 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
Berbatov od kiedy pojawił sie w epl jest w ścisłej czołowce jeśli chodzi o strzelców jak i asystujących.

Gole
Drogba 73
Rooney 72
Bent 72
Berbatov 68
Tevez 67
Torres 66
Lampard 65
Anelka 58
R v Persie 55

Asysty
fabregas 73
lampard 49
rooney 47
Berbatov 43
Drogba 42
Gerrard 40
Nani 41
Young 53
Giggs 41

kanadyjka
Roo 119
Drogba 115
Berba 111
Fabregas 103
Lampard 101
Tevez 96
RvP 89


Jesli odliczysz gole z wapna , to na 1 jest kto? ???

Żródło oficjalna strona epl
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 16:14, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Joaquin

toniczek napisał:

Berbatov wybitnym napastnikiem nie jest..oczywiscie kazdy byle jaki napastnik strzela 20 goli w najtrudniejszej lidze swiata, siedzac polowe sezonu na lawce nie strzelajac karnych . Do tego liczba 260 goli w karierze to też małe miki.


Jaaa tej! W JEDNYM sezonie udało mu się złamać barierę 20 bramek i już jest wybitny. No tak, pewnie. ;) Szkoda tylko, że wcześniej zdobywał po 10-15 bramek w sezonie w PL. A 08/09 już przemilczę, gdzie zdobył niewiarygodną liczbę bramek wynoszącą 9. D-Z-I-E-W-I-Ę-Ć- !
Rzeczywiście, każdy wybitny napastnik tyle strzela. ;) Dodano: 27 lipca 2011 roku, 16:19I jeszcze jedno. Zdobył tych 21 bramek, super pięknie. Tylko, że w jednym meczu strzelił 1/4 z tego, dwa razy też był hat-trick. Co daje nam 11 bramek na 3 mecze. Ale z drugiej strony, daje nam to też pozostałe 10 BRAMEK NA 39 SPOTKAŃ. Chyba nie powiesz mi, że to całkiem poprawna statystyka. Jak dla mnie, jest ona c[...]owa.
Wiem, że Ci to nie przeszkadza, bo to w końcu Berba.. Ale gdyby np. Macheda strzelałby tak nieregularnie, to wtedy byłaby taka afera, że o ja [...].. Edytowano: 27 lipca 2011 roku, 16:20
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 16:11, #89 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

toniczek napisał:

jakie fakty? takie ze w 2 kolejce z fulham mial...3 setki?
stary w tym meczu nie mielismy 3 setek )
oficjalna strona epl , obczaj sobie - ilosc strzalow / ilosc goli - to jest zrodlo a nie jakies jeb... widzi misie

Weź się za oglądanie meczy a potem się wypowiadaj, bo mnie [***]sz. Też sobie mogę powiedzieć, że Bułgar to środkowy obrońca.
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 16:08, #88 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
pogadaj z debilem
3 lata [...]! 3 lata temu strzelił gola AV! W tamtym sezonie rozegrał 5 spotkań w pierwszej druzynie MU, rok pozniej 10, w nastepnym zaś 12!
razem 27 wystepow i 4 gole!!

Jak mam nie dzielic goli skoro 1 był nieprawidłowy ,a drugiego powinno sie zaliczyna konto ....Carricka?
Na dobra sprawe to mamy 2 PRAWIDLOWE bramki w 27 wystepach w 3 roznych sezonach!!

Berbatov nigdy w naszych barwach nie strzelil ręką i nie przyznano mu żadnego rykoszteu :))

Ptrzeliterowac czy zadzwonic po twoja mame zeby ci wytlumaczyla szczylu? Dodano: 27 lipca 2011 roku, 16:10Berbatov wybitnym napastnikiem nie jest..oczywiscie kazdy byle jaki napastnik strzela 20 goli w najtrudniejszej lidze swiata, siedzac polowe sezonu na lawce nie strzelajac karnych . Do tego liczba 260 goli w karierze to też małe miki.
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 16:01, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Joaquin
Ja [***]e... Nie wierzę, po prostu nie wierzę. News o Vuciniciu, gdzie nie ma ANI SŁOWA o Berbatowie. przychodzi psychopata 'toniczek' (bo kibicem lub fanem, kto jak woli, United to chyba nie jest) i znowu zaczyna robić syf w postaci wywyższaniu Bułgara ponad wszystkich..
Widzę mistrzu, że nie potrafisz wyrazić swojej opinii w jakimkolwiek newsie, nie wplatając w to swojego ulubieńca, którego masz niemalże za Boga. A co więcej, [***]sz potem jeszcze o tym, jaki to Chicharito i Rooney są słabi, o tym że Macheda jest kompletnym zerem, ale [***] z tym, bo Mictlan już to wszystko ładnie Ci wytłumaczył. Szkoda tylko, że stracił czas, bo Tobie niektórych rzeczy wytłumaczyć się po prostu nie da, nie wspominając już o tym że Berbatow wybitnym napastnikiem nie jest. Może Cię to boli, może nigdy nie przyjmiesz tego do wiadomości, ale tak jest i już. [*]
Być może starasz się być kontrowersyjny, lubisz być w centrum uwagi, ale również proszę byś przestał [***] ludzi:
a) manipulując faktami i statystykami
b) obrażając innych. Tak, wiem że Ty też byłeś wielokrotnie gnojony, ale sam sobie zapracowałeś na taką a nie inną opinię. Ale to najczęściej Ty zaczynałeś nazywać innych debilami, idiotami itd. A wydaje mi się, że to do Ciebie idealnie pasują te określenia.
c) i co najgorsze.. OBRAŻAJAC PIŁKARZY UNITED. To jest [***] gruba przesada nazywając Naniego 'beżowym' czy Rooneya szmatą. Wyluzuj koleś, bo skoro jesteś fanem United, ale wg mnie nie jesteś, to sory, ale takie postępowanie pokazuje tylko, że to Ty jesteś szmatą, a nie oni.

I tak zapewne nadal będziesz tu siedział, przy każdej możliwej sytuacji bronił Bułgara na wszelkie możliwe sposoby, rzucał swoimi 'statystykami' którymi już chyba 95% użytkowników tutaj rzyga, ale weź się porządnie ogarnij. Edytowano: 27 lipca 2011 roku, 16:04
zobacz więcej
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 15:18, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

toniczek napisał:

macheda
27 spotkan
4 gole, w tym 1 strzelony reka i 1 to strzal carricka i rykoszet kiko
niezle jak na 3 lata grania haha


Hahaha.

Jaki ty jesteś żałosny. Teraz segregujesz gole Kiko na strzelone ręką i te, które według ciebie padły 'przypadkiem'. Nie wspomniałeś jeszcze o farciarskim strzale z AV hahaha

3 lata?! Czemu liczysz lata w klubie spędzone w drużynie juniorkiej? Skoro tak, policz też jego gole strzelone w Akademii czy w rezerwach, pajacu.

Szkoda, że u Berbatova nie dzielisz na gole strzelone z setek, te farciarskie i te, gdzie nie miał udziału. Jebany psychopata. U każdego widzi wadę, potrafi wytknąć największe gówno, tylko nie u swojego idola.

Kurwica mnie bierze, jak widzę takie coś.

Proszę tylko o nie dawanie ostrzeżenie i zrobienie coś z tym użytkownikiem, który już wcześniej dostał bana, a to jego drugie konto. Tak abstrahując.

On nikogo nie lubi w tym klubie, tylko Berbatova. Ja nie wiem człowieku, co tutaj jeszcze robisz. To strona kibiców kochającego United i jego piłkarzy, a nie Bułgara. Znajdź sobie jakiś blog czy coś, a nie [***]sz ludzi non stop. Edytowano: 27 lipca 2011 roku, 15:22
zobacz więcej
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 15:12, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Lebron
Plota i tyle zdecydowanie nie możliwe aby taki klub jak United interesował się takim średniakiem a poza tym tak jak już pisaliście w tej chwili nie potrzeba nam napastnika powinniśmy się skupić na rozgrywającym.
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 14:56, #84 Zwiń/Pokaż komentarz manutd1993

toniczek napisał:

Nani to pizga ze wszystkiego jak leci
Chicharito nie ma uderzenia z daleka za grosz.

o co ci chodzi z macheda? jak mozna dac inna ilosc goli u kolesia ktory strzelich ich raptem 5 w calej swojej "przygodzie? :D


Człowieku co ty pier....? I co może dlatego potrzebny nam Vucinić? Ogarnij się chłopie czy ty jesteś fanem ManUtd/ Bo wydaje mi się, że nie tylko jakimś [***]kiem potrafiącym krytykować innych
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 14:49, #83 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
macheda
27 spotkan
4 gole, w tym 1 strzelony reka i 1 to strzal carricka i rykoszet kiko
niezle jak na 3 lata grania haha
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 14:04, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

toniczek napisał:

Nani to pizga ze wszystkiego jak leci
Chicharito nie ma uderzenia z daleka za grosz


U każdego zawodnika znajdzie się jakąś wadę. No ale lepiej wytykać je wszystkim, oprócz Berbatowa.

toniczek napisał:

jak mozna dac inna ilosc goli u kolesia ktory strzelich ich raptem 5 w calej swojej "przygodzie? :D


Przygodzie, która trwała równe 16 meczów :) Ty napisałeś że 3 lata. Hehe. Niezła manipulacja. Fajnie, że policzyłeś mu lata juniorskie.

Taka ilość bramek jak na 16 spotkań, z czego większość z ławki to cool wynik ;) Tym bardziej - jakie bramki, do c[...]ja! Jakie?!

A idź, nie ma zawodnika, na który można z tobą pogadać z wyjątkiem Berby, przykre.
Postów: 430

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 13:56, #81 Zwiń/Pokaż komentarz grzechu456
Vucinić jest nam niepotrzebny. Potrzebujemy natomiast środkowego pomocnika. Szkoda, że Barca za Chiny nie sprzeda nam Alcantary. Jestem fanem talentu Hiszpana.
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 13:43, #80 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
Nani to pizga ze wszystkiego jak leci
Chicharito nie ma uderzenia z daleka za grosz.

o co ci chodzi z macheda? jak mozna dac inna ilosc goli u kolesia ktory strzelich ich raptem 5 w calej swojej "przygodzie? :D
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 13:20, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

toniczek napisał:

akie fakty? takie ze w 2 kolejce z fulham mial...3 setki?
stary w tym meczu nie mielismy 3 setek :))
oficjalna strona epl , obczaj sobie - ilosc strzalow / ilosc goli - to jest zrodlo a nie jakies jeb... widzi misie


Fajnie. Nie zapominaj tylko, że twój ulubieniec nie ma za grosz uderzenia z dystansu i w znacznej większości jego strzały to uderzenie z pola karnego. Nie żebym się czepiał, tylko wyjaśniam, dlaczego w tej statystyce wypada tak korzystnie, choćby na tle Naniego czy Roo, którzy mają trochę pi[...]olnięcia.

Gdzie twoje zabójcze statystyki, średnie występów i w ogóle? Cały dzień operujesz jednym argumentem, który i tak pewnie bym sprostował. Zawsze jak poj[...]ny rzucałeś linkami i statystykami - raz z ciekawości sprawdziłem i w przypadku Machedy celowo podałeś inną liczbę bramek, ale mniejsza.

Już opanuj się ten fanatyzm, Berbatova tu nie ma. Spokój :)
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 13:18, #78 Zwiń/Pokaż komentarz MaliiinUnited
hahahahhahahahha tyle na ten temat. sciagac mi pomocnika a nie jakiegos marnego Vucinica. Mamy Welbecka Dioufa po co nam kolejny napadzior
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 13:13, #77 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek

wielkifanMU napisał:

gdy pomyślę sobie o tym toniczku i o jego miłości do Bułgara, to uwierz mi ciężko jest zachowywać się inaczej... stwierdzam fakty o setkach DBB

jakie fakty? takie ze w 2 kolejce z fulham mial...3 setki?
stary w tym meczu nie mielismy 3 setek :))
oficjalna strona epl , obczaj sobie - ilosc strzalow / ilosc goli - to jest zrodlo a nie jakies jeb... widzi misie
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 12:05, #76 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

Nie szukam dziury w całym ale krew mnie zalewa kiedy ciągle tylko wytykane jest wszystko jednemu zawodnikowi a reszta robi to samo i nie ma żadnego odzewu ale tu widać niechęć do osoby Bułgara bo krytykować Króla strzelców, zawodnika,który w bardzo dużym stopniu przyczynił się do "19" to sorry dla mnie kibic United tak nie robie, tyle ode mnie w tej kwestii

gdy pomyślę sobie o tym toniczku i o jego miłości do Bułgara, to uwierz mi ciężko jest zachowywać się inaczej... stwierdzam fakty o setkach DBB
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 12:05, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Fletcher87
Dobry piłkarz waleczny z niezłą techniką ale bardziej potrzebny nam jakiś rozgrywający niż napastnik lub skrzydłowy...

a tak z innej bajki szkoda że Martin Stekelenburg nie trafił na Old Traford dobry i pewny bramkarz z warunkami na ligę angielską... a nasz młody GK to nie wiadoma jak sobie poradzi w MU
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 12:03, #74 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

toniczek w tym przypadku nie manipiluje faktami a mówi jak jest a jak Wam mało "skuteczności" Hernandeza i Roo i polecam mecz NU-MUFC zakończony 0-0

ja Ci polecam cały sezon w którym Chicharito i Roo nie marnują setek w porównaniu do Bułgara w ogóle
Postów: 309

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 11:58, #73 Zwiń/Pokaż komentarz marek1717

PatrykMU napisał:

Oczywiście jak z nimi przegramy, jak wygramy to po co?


Jak to po co? To, że w sparingu z nimi wygramy, to nie znaczy, że potem bedzie to samo ;] A poza tym Sneijder i tak by się przydał do EPL
Postów: 318

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 11:56, #72 Zwiń/Pokaż komentarz matti99
Jeśli Ferguson go sprowadzi to osobiście pojade do Manchesteru i wyśmieje go prosto w twarz. Po jakiego c[...]ja nam szósty napastnik ? Jeszcze żeby był dobry ale to zwykły jednostrzałowiec. Niech idzie do juventusu, tam się nada w sam raz
Postów: 395

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 11:51, #71 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
Ściema żeby podbić cenę u Juve.
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 11:51, #70 Zwiń/Pokaż komentarz vego4

toniczek napisał:

strzelil gola w 89 minucie, byla to jego 4 dogodna sytuacja


Berbatow nawet przy 5 dogodnej sytuacji pewnie by nie trafił. Hehehehe :)
Postów: 407

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 11:42, #69 Zwiń/Pokaż komentarz PatrykMU
Ja myślę że Boss zrobi jeszcze jakiś transfer, po meczu z Barceloną. Oczywiście jak z nimi przegramy, jak wygramy to po co? Zobaczymy Okienko Transferowe jeszcze się nie skończyło.
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 11:30, #68 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Lepiej już zostawić tego Berbatowa, niż Vucinicia ściągać. Szkoda wydawać na niego pieniądze, skoro atak mamy w pełni zapełniony, a w dodatku mamy młodych, którzy muszą dostać szansę. Lepiej zainwestować w pozycję, która u nas kuleje, czyli w rozgrywającego (czyt. Sneijder).


Co jak co, ale Berbatow nie jest regularny w zdobywaniu bramek. W jednym meczu się rozstrzela, aby później przez dłuższy czas w ogóle nie strzelać. Owszem, zdobył wiele goli, ale większość w pierwszej części sezonu, gdy zdobywał hattricki i te 5 goli. 13 goli zdobył w 4 meczach. Później miał mniej szans gry, bo zastąpił go skuteczniejszy Javier.
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 11:17, #67 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU
Polecam wstawić na Manusite zdjęcia z Facebooka bo zaje*iste są , między innymi jak nasi pozują do zdjęć jak modele :D
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 10:54, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Dobra, Chicha zmarnował 10 setek, super, też się cieszę. [...], oby Torres tylko się rozstrzelał.

Berba najlepszy strzelec ligi, trzy hat-tricki, z jakimiś tam wskaźnikami i takie bajery ale Hernandez - również zawodnik naszego klubu marnował sety! Tak jest! Cieszymy się z tego powodu? Cieszymy!

Patologia [...]...

Szeryf napisał:

no bez jaj... licytowac sie bedziecie teraz kto wiecej setek s[...]ił? na stronie chelsea jestem czy co?


Ja się zastanawiam czy nie jestem na jakimś blogu Berbatova... Dodano: 27 lipca 2011 roku, 11:06

bob-sley napisał:

Nie szukam dziury w całym ale krew mnie zalewa kiedy ciągle tylko wytykane jest wszystko jednemu zawodnikowi a reszta robi to samo i nie ma żadnego odzewu ale tu widać niechęć do osoby Bułgara bo krytykować Króla strzelców, zawodnika,który w bardzo dużym stopniu przyczynił się do "19" to sorry dla mnie kibic United tak nie robie, tyle ode mnie w tej kwestii

Ps. Tylko tutaj jest takie larum, wszędzie indziej wyśmiano tą plotkę, ale to świadczy tylko o niechęci użytkowników ms do Bułgara ;) elo!


Człowieku, zdejmij czapkę bo cię uwiera. Jakiej [...] niechęci? Nikt nie chce Vucinicia, a osoby za jego transferem to jakieś anonimy i pojedyncze osoby, a wy już na siłę rozpisujecie się na temat geniuszu Bwerbatova.

Jeśli to o czymś świadcz y to tylko o waszej paranoi na jego punkcie... To przykre.
zobacz więcej
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 10:42, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC
No jasne kolejny napastnik. Tego nam właśnie trzeba.
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 10:36, #64 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek

Szeryf napisał:

no bez jaj... licytowac sie bedziecie teraz kto wiecej setek s[...]ił? na stronie chelsea jestem czy co?

wyjeżdżają mi ze stereotypami, że najlepszy strzelec ligi i koles o najlepszym wskazniku strzalow do bramek...marnuje najwiecej setek w druzynie.
Rooney od marca do stycznia, gdzie nie strzelil ZADNEGO gola nie mial w tym czasie sytuacji? :D
Jestescie smieszni Dodano: 27 lipca 2011 roku, 10:38a tak zapomniałem o spotkaniu z Newcastle
a wiec na koniec sezonu mamy prawdziwy "popis" chicharito w meczach z schalke, boltonem, evertonem i newcastle gdzie zmarnowal wiecej setek niż Berba w całym sezonie
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 10:35, #63 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
toniczek w tym przypadku nie manipiluje faktami a mówi jak jest a jak Wam mało "skuteczności" Hernandeza i Roo i polecam mecz NU-MUFC zakończony 0-0 :)

Nie szukam dziury w całym ale krew mnie zalewa kiedy ciągle tylko wytykane jest wszystko jednemu zawodnikowi a reszta robi to samo i nie ma żadnego odzewu ale tu widać niechęć do osoby Bułgara bo krytykować Króla strzelców, zawodnika,który w bardzo dużym stopniu przyczynił się do "19" to sorry dla mnie kibic United tak nie robie, tyle ode mnie w tej kwestii

Ps. Tylko tutaj jest takie larum, wszędzie indziej wyśmiano tą plotkę, ale to świadczy tylko o niechęci użytkowników ms do Bułgara ;) elo!
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 10:29, #62 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
z schalke powinno byc 0-8 ,a chicha powinien miec conajmniej hat-tricka, z evertonem strzelil gola w 89 minucie, byla to jego 4 dogodna sytuacja
Postów: 2233

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 10:23, #61 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United 2
Teram jestem w szoku..
Postów: 159

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 10:20, #60 Zwiń/Pokaż komentarz mrówek
A podobno mamy za dużo napastników???
A w ogóle , to nic nowego by do nas nie wniósł .
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 10:19, #59 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

toniczek napisał:

dawaj
ja ci wymienie 10 Chicharito tylko z 3 spotkan - schalke, everton i boltonem

no to poczekaj zaraz Ci wymienie.

Ależ ty manipulujesz faktami, no bo tylko w 3 spotkaniach Chicharito marnował dogodne sytuacje, ale i tak ich 10 nie było, ale wymień mi ty też. Poczekaj na pw albo tutaj Ci napiszę. Edytowano: 27 lipca 2011 roku, 10:20
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 10:09, #58 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek

wielkifanMU napisał:

mogę Ci wymienić około 15-20 setek zmarnowanych przez Bułgara.

dawaj
ja ci wymienie 10 Chicharito tylko z 3 spotkan - schalke, everton i boltonem

Mictlan napisał:


Chyba nieco mniej ;)


taaa napewno Roo, ktory strzelil "nieco" mniej goli oddawał przy tym 2x mniej strzalow od Berby,a Chicharito ktory z schalke i evertonem powinien strzelil po 3-4 gole tez zmarnowal mniej haha
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 09:41, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Mam nadzieję, że to tylko zwykłe [...]enie ze strony agenta.

A jak nie, to naprawdę nie rozumiem, o co tutaj chodzi. Są kluby, takie jak Chelsea, co wciąż rozglądają się za wzmocnieniami w środku pola, chociaż mają jeden z najlepszych, a my klepiemy bidę kolejny rok z jednym rozgrywającym i mamy kupić napastnika, który w ogóle nie jest potrzebny?!

Szkoda [...], że nie Varane, bo w środku obrony dostrzegam większą lukę.

Heh, no nic. Miejmy nadzieje że to ploty i jeśli już rzeczywiście mamy kogoś kupić to niech to będzie ten rozgrywający.

Stawiam - Sneijder / Nasri / Nołnejm / nikt Dodano: 27 lipca 2011 roku, 09:42

bob-sley napisał:

Wow a ile wymienisz setek Hernandeza czy Roo?


Chyba nieco mniej ;) Edytowano: 27 lipca 2011 roku, 09:42
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 09:40, #56 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

wielkifanMU napisał:

mogę Ci wymienić około 15-20 setek zmarnowanych przez Bułgara.


Wow a ile wymienisz setek Hernandeza czy Roo? Jak chcesz wymieniać te setki to wymień te które miały wpływ na wyniki United, na siłę szukacie dziury w całym ;)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 09:31, #55 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

toniczek napisał:

wielki fan MU ale jak ?!?
wejdz se na oficjala strone epl masz tam wskaznik goal ratio - wskaznik bramek na ilosc oddanych strzalow w sezonie!
LKudzie czy wy jestescie az tak ograniczeni?
Jak koles z najlepszym wskaznikiem j[...]e najwiecej setek?!?

mogę Ci wymienić około 15-20 setek zmarnowanych przez Bułgara.
Postów: 837

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 09:14, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Czerwony Diabeł :D
Hahahahahah.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 09:10, #53 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Szeryf napisał:

Vucinić to kompletne g[...]no, nie wiem jak można go do Berby porównywać.


Po raz kolejny bierze u większości zwykła niechęć do Bułgara a nie rzeczywista ocena jego gry ale cóż w [***] to mam bo SAF wie co robić i na pewno nie sprzeda Bułgara a jak nawet sprzeda to na pewno nie zastąpi go Vucinic :)
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 09:03, #52 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Seni napisał:

Berbatow potrafi pieprzyc setke za setka, brak mu regularnosci, slaby mentalnie, nie stwarza zadnego pressingu. Trzeba mu podziekowac za 21 bramek w tym sezonie i trafienia w poprzednich, sprzedac do Juve za te 15 mln. Z reszta, skoro Berbatow nie marnuje setek to skad ponad miesieczna przerwa bez trafienia po meczu z BBURN na OT? Nie wspomnijac o meczu z City w pucharze, spotkaniu z Blackpool w ostatniej kolejce i co najmniej kilku innych... Berba ma ogromne umiejetnosci, jednak spala sie mentalnie...


Rozpisz tak grę Roo ;) zobaczymy jak ten wypadł ;) Szkoda,że nie dodałeś,że Berbatow blisko przez miesiąc w ogóle nie wychodził na boisko ale spoko, manipuluj faktami :) Edytowano: 27 lipca 2011 roku, 09:03
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 09:01, #51 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
wielki fan MU ale jak ?!?
wejdz se na oficjala strone epl masz tam wskaznik goal ratio - wskaznik bramek na ilosc oddanych strzalow w sezonie!
LKudzie czy wy jestescie az tak ograniczeni?
Jak koles z najlepszym wskaznikiem j[...]e najwiecej setek?!?
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 09:01, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Dawid8282329
Moim zdaniem agent naastnika Romy chce mu zrobic rekleme poniewaz Fergie ma nos do transferow.I teraz kazdy bedzie go chcial;).Ja i tak wole Berbe.
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:59, #49 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
seni
jak to mozliwe ze berba pieprzacy setke za setka, potrzebowal najmniej strzalow na bramke ze ustrzelic te 21 goli?!?
Słaby mentalnie - co wywiad podkresla że kocha United i nie chce odchodzic
brak mu regularnosci - strzelal gole Z AKCJI w 11 spotkaniach - pokaz mi napastnika w epl ktory strzelal w tylu meczach!!!
Nie stwarza pressingu - gola z b`burn na 3-0, gol z birmingham na 2-0 Obejrzyj United rewiev na spokojnie - 3-4 gole dla nas padły po przejeciach Bułgara!!


Stary kazdy napastnik ligi mial jakas przerwe w strzelaniu goli, Roo - 9 miechow, Villa 3 !!!!
Nie ma napastnika doskonałego.

Postów: 32

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:48, #48 Zwiń/Pokaż komentarz shapply
kolejna śmieszna wiadomość transferowa - po Bartonie.
więcej się upisywał nie będę.
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:43, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Seni
Berbatow potrafi pieprzyc setke za setka, brak mu regularnosci, slaby mentalnie, nie stwarza zadnego pressingu. Trzeba mu podziekowac za 21 bramek w tym sezonie i trafienia w poprzednich, sprzedac do Juve za te 15 mln. Z reszta, skoro Berbatow nie marnuje setek to skad ponad miesieczna przerwa bez trafienia po meczu z BBURN na OT? Nie wspomnijac o meczu z City w pucharze, spotkaniu z Blackpool w ostatniej kolejce i co najmniej kilku innych... Berba ma ogromne umiejetnosci, jednak spala sie mentalnie...

SEZON 2010/2011:

bramka z CFC - 08.08.2010 (Wembley)
Bramka z NUFC - 16.08.2010 (OT)
Bramka z WHU - 28.08.2010 (OT)
Bramka z Evertonem - 11.09.2010 (W)
Hattrick z Liverpoolem - 19.09.2010 (D)
5 bramek z Blackburn - 27.11.2010 (D)
Bramka z Sunderlandem - 26.12.2010 (D)
Bramka z Birmingham - 28.12.2010 (W)
Hattrick z Birmingham - 22.01.2011 (D)
2 bramki z Blackpool - 25.01.2011 (W)
Bramka z Boltonem - 19.03.2011 (D)
Bramka z Fulham - 09.04.2011 (D)

Popatrzcie na daty :D Edytowano: 27 lipca 2011 roku, 08:55
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:40, #46 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

toniczek napisał:

Jakim cudem został królem strzelców majać najlepszy wskaznik strzałów/goli w lidze?!?

kilka(dziesiąt) zmarnowanych setek wzięło się oczywiście z (...)
Postów: 714

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:39, #45 Zwiń/Pokaż komentarz fifek357
Po ciula nam kolejny napastnik?Jest Rooney,Chicharito,Berba i w potrzebie możemy wystawić Dannego i Kiko
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:34, #44 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

toniczek napisał:

Berbatov marnuje dużo setek?

koleś zdziwiłbyś się, jakbyś tylko potrafił myśleć. :O
Postów: 430

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:31, #43 Zwiń/Pokaż komentarz grzechu456
Mamy wielu napastników... moim zdaniem w porównaniu do pomocników to nawet zbyt wielu, ale panie i panowie Mirko to dobry zawodnik, dobry piłkarz - jeżeli dałoby się do wyciągnąć z Romy za 6-8 mln. funtów to jak najbardziej jestem ZA.
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:28, #42 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
brawo !!
Bob daje filmik w ktorym Vucinic nie trafia 5 ewidetnych setek w 2 kolejnych spotkaniach, a jakis pajac wyzej daje 3 sytuacje Berbatova ...z 3 roznych klubów i go dostaje plusy hahaha

Vucinic nie jest godzien zeby nawet stac obok Bułgara.


Berbatov marnuje dużo setek? Jakim cudem został królem strzelców majać najlepszy wskaznik strzałów/goli w lidze?!? Edytowano: 27 lipca 2011 roku, 08:31
Postów: 170

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:27, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Sychow
Istna głupota, by sprowadzać nie dość, że kolejnego napastnika, to jeszcze strasznie przeciętnego. Mamy młodych jak Danny czy Kiko i to im należy dawać jak najczęściej grać, bo to młodzi, rozwojowi i utalentowani piłkarze w przeciwieństwie do Mirko Vučinicia :)
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:14, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Seni
Blackburn daje za niego 12 mln, idealny klub dla tego pana. Sam Ferguson przyznal, ze ma przesyt napastnikow, po co bylby mu Vucinic? Juz lepiej, aby Welbeck/Kiko grali czesciej.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 08:05, #39 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

thunderbolt napisał:

Masz rację, wątpię, żeby nasi mieli na to czas. Pewnie wpadł w biedronce w Rzymie na O. Gilla, chwilkę pogadali i od razu wielka afera.

nieeee. Gościu pamiętasz, jak prawie wszyscy pisali o tym, że Gill wyleciał do Mediolanu by uzgodnić transfer Sneijdera ?? I co się okazało ?? że to jest je***a plotka. Także pomyśl trochę.
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 07:53, #38 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
To już lepiej sprowadzić kolejnego obrońcę niż kolejnego napastnika...
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 07:42, #37 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

wielkifanMU napisał:

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że agent tego piłkarza spotkał się z działaczami Red Devils. Wszystko, tylko nie to !
Masz rację, wątpię, żeby nasi mieli na to czas. Pewnie wpadł w biedronce w Rzymie na O. Gilla, chwilkę pogadali i od razu wielka afera.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 07:32, #36 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Głupotą byłoby sprowadzenie zawodnika, który umiejętnościami ustępuje naszemu 4 strikerowi w hierarchi - M. Owenowi.

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że agent tego piłkarza spotkał się z działaczami Red Devils. Wszystko, tylko nie to !

To byłaby po prostu katastrofa, jeśli Fergie ostatecznie kupiłby dwóch! graczy (jednego już zakontraktował) na pozycje zbędne, które tak czy siak mamy bardzo dobrze obstawione (obrona, atak) a zbagetelizowałby problem w środku pola, który stanowi brak rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia, piłkarza klasy światowej, krótko mówiąc.

Byłbym w szoku! Dodano: 27 lipca 2011 roku, 07:40

DahDah napisał:

Wracając - kilka zmarnowanych okazji i dwie setki, powiem Ci że gorzej by było gdybym zrobił taki filmik z Berbatovem koleszko.

fakt, Berbatov również marnuje mnóstwo setek, jednak prawda jest taka, że Vucinic jeszcze więcej od Berbatova... Co ja w ogóle będę mówił, on jest zdecydowanie mniej pożyteczniejszy od Bułgara
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 01:22, #35 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Nigdy nie pojmę fenomenu tego zawodnika, który dla mnie jest po prostu przeciętnym grajkiem. Gdzie mu tam do Tottiego chociażby?
No ale wyścig po gwiazdę Romy trwa, to musi być walka na śmierć i życie:) Dodano: 27 lipca 2011 roku, 01:22

jestemfanemmu napisał:

Vucinić to Maradona z Bałkanów

lol Dodano: 27 lipca 2011 roku, 01:27

DahDah napisał:

Zajebisty argument przeto kierować się filmikami na youtubie.Na nich to nawet Grzesio R. jest świetny. Wracając - kilka zmarnowanych okazji i dwie setki, powiem Ci że gorzej by było gdybym zrobił taki filmik z Berbatovem koleszko

Nie dostrzegasz ironii wypowiedzi Boba, więc siedź cicho. Dodano: 27 lipca 2011 roku, 01:32Każdy ułomny załapie, że klip z yt od boba to przedstawienie swojego poglądu na temat newsa z przymrużeniem oka, no ale oczywiście trzeba to wykorzystać by dojechać boba, bo jak to tak sugerować się filmikami na yt! C[...] że każdy się jara Sanchezem właśnie oglądając klipy na tej stronie:P
No ale nie przepuścić żadnej okazji by dojechać Berbatowa - bezcenne!
zobacz więcej
Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 00:49, #34 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Nie wiem po co nam on. Napastników mamy dostatek a na skrzydłach też full. Agent pewnie chce cenę podbić dlatego tak gada.
Postów: 476

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 00:33, #33 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
Vucinić to Maradona z Bałkanów
Postów: 70

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 00:05, #32 Zwiń/Pokaż komentarz ilan
hahaha ten cały manager Vucinica chce wyciągnąć więcej kasy od Juventusu i dla tego takie głupoty opowiada haha :D Dodano: 27 lipca 2011 roku, 00:11

Mictlan napisał:

bob- sleyhttp://www.youtu(...)LNb_7DQk

A to mój argument na NIE! ;)


Haha, tego to nawet po tobie się nie spodziewałem hahaha



Hahaha :D
Postów: 594

Napisz PW
dodano: 27.07.2011, 00:00, #31 Zwiń/Pokaż komentarz jarek879
jego manager wie co robi powie o duzym zainteresowaniu MU vucinicem i wiadomo co sie wtedy dzieje wkracza city i daje 25ml i tyg 150tys...wtedy manager daje 5ml MU za ten trik i wszyscy sa zadowoleni nawet city bo mysli skoro MU go chcialo to musi byc dobry
Postów: 29

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:53, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Antonio_Valencia
Oby to nie doszło do skutku..
Pieniądze w błoto..
Po co nam on ?........
Postów: 228

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:47, #29 Zwiń/Pokaż komentarz bartek392
to nie pierwszy taki przypadek gdy bob na przekór wszystkim przedstawia swoje argumenty z du*y i kłóci ze wszystkimi, niektórych powinni banować;)
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:42, #28 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102

bob-sley napisał:

http://www.youtu(...)LNb_7DQk

A to mój argument na NIE! ;) Dodano: 26 lipca 2011 roku, 22:41GrandzikZgodzę się, że jest lepszy od Berby. ALe nie potrzebujemy go póki mamy w skłądzie Bułgara. Poza tym nie potrzebujemy nikogo prócz Sneijdera przez najbliższe 3 lata!! Więc Vucinic sory ale, Sneijder najważniejszy.


Lepszy od Bułgara, Bułgar o kulach jest lepszy od niego!


http://www.youtu(...)e3P7fzgI
http://www.youtu(...)etww8gHE
http://www.youtu(...)UtbFkioY
zobacz więcej
Postów: 2164

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:41, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Miquel_17
- No comennts!
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:36, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

DahDah napisał:

Zajebisty argument przeto kierować się filmikami na youtubie.Na nich to nawet Grzesio R. jest świetny. Wracając - kilka zmarnowanych okazji i dwie setki, powiem Ci że gorzej by było gdybym zrobił taki filmik z Berbatovem koleszko. hahaha


Dokładnie.

Jak widać bob na siłe chce być kontrowersyjny... Tylko krowa i on nie zmieniają zdania. Skrajnie głupie poglądy są jego domeną na manusite i z tym oswoił się już każdy. Żadne argumenty do niego nie docierają, a takie, jakimi dysponuje można zobaczyć niżej - filmik na YT. Filmik, który równie dobrze mógłby powstać o jego ulubieńcu, a takich sytuacji mogłoby być znacznie więcej.

Eh, znowu jestem niekonsekwentny i reaguje na te głupoty. Nigdy więcej!
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:26, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Adrian12_2007

CrisCarterRoni napisał:

Ale Bartona to nie przebiło xD


Dokładnie :)
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:26, #24 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
Jeśli ten Pan nagle stanie się klasowym rozgrywającym to Ja jestem na tak. :)
Postów: 953

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:18, #23 Zwiń/Pokaż komentarz sami93
Kupujemy 8 napastnika ? hahaha
chyba , że taka wymiana:
Owen i Diouf + Gibson GRATIS.
Postów: 53

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:17, #22 Zwiń/Pokaż komentarz RyanGiggs11
nie jest może zły, ale nie chcę go. mamy dużo napastników: Roo, Berba, Chicha, Owen, Macheda, Welbeck, Diouf.. po co nam on? potrzebujemy playmakera
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:02, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

bob-sley napisał:

http://www.youtu(...)LNb_7DQk

A to mój argument na NIE! ;)


Haha, tego to nawet po tobie się nie spodziewałem hahaha

Postów: 730

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 23:01, #20 Zwiń/Pokaż komentarz DahDah

bob-sley napisał:

http://www.youtu(...)LNb_7DQk

A to mój argument na NIE! ;) Dodano: 26 lipca 2011 roku, 22:41GrandzikZgodzę się, że jest lepszy od Berby. ALe nie potrzebujemy go póki mamy w skłądzie Bułgara. Poza tym nie potrzebujemy nikogo prócz Sneijdera przez najbliższe 3 lata!! Więc Vucinic sory ale, Sneijder najważniejszy.


Lepszy od Bułgara, Bułgar o kulach jest lepszy od niego!

Zajebisty argument przeto kierować się filmikami na youtubie.Na nich to nawet Grzesio R. jest świetny. Wracając - kilka zmarnowanych okazji i dwie setki, powiem Ci że gorzej by było gdybym zrobił taki filmik z Berbatovem koleszko. hahaha Edytowano: 26 lipca 2011 roku, 23:01
Postów: 2310

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:56, #19 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
czekam na newsa ze sprostowaniem bo nie wierze w ten cytat, nawet gdybyśmy nie mieli Berbatowa to nie jest nam potrzebny kolejny napastnik!
Postów: 1

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:52, #18 Zwiń/Pokaż komentarz FiszMan

kuba2102 napisał:

Ten patałach nie nadawałby się nawet to klubu pokroju AV czy EL.


masz racje szczytem tego zawodnika to jest gra w zespole Romy a po za tym to my mamy komlet jesli chodzi o linie ataku
jest Rooney,Hernandez,Macheda ,wrócił Welbeck i sa jeszcze półki co Berbatov i Owen
wiec kolejny trasfer napastnika na OT jest zbedny
Postów: 249

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:48, #17 Zwiń/Pokaż komentarz kamil230596

bob-sley napisał:

http://www.youtu(...)LNb_7DQk

A to mój argument na NIE! ;) Dodano: 26 lipca 2011 roku, 22:41GrandzikZgodzę się, że jest lepszy od Berby. ALe nie potrzebujemy go póki mamy w skłądzie Bułgara. Poza tym nie potrzebujemy nikogo prócz Sneijdera przez najbliższe 3 lata!! Więc Vucinic sory ale, Sneijder najważniejszy.


Lepszy od Bułgara, Bułgar o kulach jest lepszy od niego!

Mi się wydaje jakby on cały czas o kulach grał :).
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:38, #16 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
http://www.youtu(...)LNb_7DQk

A to mój argument na NIE! ;) Dodano: 26 lipca 2011 roku, 22:41

Grandzik napisał:

Zgodzę się, że jest lepszy od Berby. ALe nie potrzebujemy go póki mamy w skłądzie Bułgara. Poza tym nie potrzebujemy nikogo prócz Sneijdera przez najbliższe 3 lata!! Więc Vucinic sory ale, Sneijder najważniejszy.


Lepszy od Bułgara, Bułgar o kulach jest lepszy od niego!
Postów: 473

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:36, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Grandzik
Zgodzę się, że jest lepszy od Berby. ALe nie potrzebujemy go póki mamy w skłądzie Bułgara. Poza tym nie potrzebujemy nikogo prócz Sneijdera przez najbliższe 3 lata!! Więc Vucinic sory ale, Sneijder najważniejszy.
Postów: 14

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:34, #14 Zwiń/Pokaż komentarz CrisCarterRoni
Taaa ... Vucinić trafia na OT, Berba odchodzi a z Rooneya robimy rozgrywającego gdyż Fergi nie zdecydował się na transfer, dlatego Waza bd grał na Chicharito i ww Vucinica .. LOL
Ale Bartona to nie przebiło xD
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:33, #13 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Chyba agent na siłę marnym kosztem próbuje wylansować swojego ziomka ;)
Postów: 249

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:28, #12 Zwiń/Pokaż komentarz kamil230596
Sam SAF mówił, że ma za dużo napastników.
Więc agentowi Vucinica coś się chyba pomyliło.:d
Postów: 406

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:24, #11 Zwiń/Pokaż komentarz szajba36
Sprawa transferu na OT to plota jakich mało...

Ale nie najeżdżajcie na Vucinicia tak ostro. Koleś odgrywa kawał dobrej roboty w Romie i poradziłby sobie w wielu klubach. Hehe to nie jego wina, że niektórzy nie wiedzą, iż Manchester w gronie tych zespołów nie jest. Może nie dlatego, że ww zawodnikowi brakuje umiejętności, tylko w United jest w tym momencie nadmiar napastników:D
Postów: 1225

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:19, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972

RedDiabełek napisał:

Powtórze się..

z tym Vucinicem to plota :) nie wierzcie w to.. jego agent na gwałt szuka mu jakiegoś dobrego klubu... a nikt go nie chce.. Dodano: 26 lipca 2011 roku, 22:14Powtórze się..

z tym Vucinicem to plota :) nie wierzcie w to.. jego agent na gwałt szuka mu jakiegoś dobrego klubu... a nikt go nie chce..


Oj, gdyby Gibson miał takiego agenta to byłby "gorącym towarem" na rynku.;d Edytowano: 26 lipca 2011 roku, 22:25
Postów: 499

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:17, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Tomak1992
Nawet niech się chłopak nie pokazuje w Manchesterze, chyba, że na stadionie City. Jak to tam było ? etihad stadium ?:P
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:14, #8 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
Ten patałach nie nadawałby się nawet to klubu pokroju AV czy EL.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:14, #7 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Powtórze się..

z tym Vucinicem to plota :) nie wierzcie w to.. jego agent na gwałt szuka mu jakiegoś dobrego klubu... a nikt go nie chce.. Dodano: 26 lipca 2011 roku, 22:14Powtórze się..

z tym Vucinicem to plota :) nie wierzcie w to.. jego agent na gwałt szuka mu jakiegoś dobrego klubu... a nikt go nie chce..
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:12, #6 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Ale Vucinić ma [***]istego agenta. Chłopak stara się za 2 a wymyśla za 3 :D
Postów: 1290

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:03, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Jeszcze brakuje tu napastnika:D Nie dość, że teraz ciężko będzie kogoś przenieść do zespołu rezerw z naszych napastników to jeszcze kupimy Mirko. No na pewno :D
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:02, #4 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Nie no, bez jaj!! Berba na pewno nie odejdzie, Fergie takiej zamiany by nie zrobił, Vucinić dodatkowo do najmłodszych nie należy, nie zrozumiałbym nigdy tego transferu, tym bardziej, że jednego gracza mamy kupić, a najlepiej na środek pomocy...prędzej zrozumiałbym zakup prawego obrońcy, niż 27-letniego napastnika....
Postów: 2637

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 22:00, #3 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Przyjście Vucinicia oznaczałoby tylko jedno: Berbatov arrivederci. Z dwojga tych graczy jednak preferuje obecnego gracza United.
Postów: 348

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 21:58, #2 Zwiń/Pokaż komentarz toniczek
sto razy lepsze od tej łamagi Berby!
A tak poważnie to Bułgar bez nogi jest lepszy niż ten łeb
Postów: 26

Napisz PW
dodano: 26.07.2011, 21:57, #1 Zwiń/Pokaż komentarz SZEWC5
ahahaha - krótko i na temat xD
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.