CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +1 - Sánchez zagra w United?

Redakcja @05.05.2010, 17:42 | Przeczytano 5352 razy

Sánchez zagra w United?
Chilijski piłkarz Alexis Sánchez wyznał, że podczas letniego okienka transferowego będzie otwarty na oferty zarówno z Anglii, jak i z Hiszpanii.

21-latek występuje obecnie we włoskim Udinese, ale świetna forma prezentowana przez zawodnika, zaowocowała zainteresowanie zawodnikiem przez największe kluby w Europie. Wśród potencjalnych kupców Sáncheza wymienia się także Manchester United.

Również Real Madryt, FC Liverpool oraz Olympique Lyon bacznie obserwują tego zawodnika.

Media przewidują, iż wartość Sáncheza może jeszcze znacznie wzrosnąć po najbliższych mistrzostwach świata w RPA. Przypomnijmy, że 21-latek jest jedną z największych gwiazd reprezentacji Chile.

"Mój agent poinformował mnie o sporym zainteresowaniu moją osobą, przez największe europejskie kluby."

"Jednak sezon póki co trwa i nadal jestem graczem Udinese. Nie ukrywam jednak, że w przyszłości marzy mi się gra w Anglii, bądź też w Hiszpanii."

Źródło: Sky Sports

Tagi: Alexis Sánchez, Manchester United, Transfery

Komentarze (42) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 2298

Napisz PW
dodano: 07.05.2010, 17:37, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Qba89
Richard

"Zresztą z tego co do mnie piszesz widzę, że jestem zbyt mała osobą, która nie jest upoważniona do rozmów z tobą na te tematy."

I może na tym zakończmy tę dyskusję, bo faktycznie w powyższym zdaniu jest ziarnko prawdy. Twierdzisz, że Sanchez jest "świetnie zbudowany" a ja twierdzę, że tak nie jest i nie mam zamiaru po raz kolejny tłumaczyć Ci o co chodzi bo widzę, że i tak nie jarzysz tematu...

Tak, że peace and love i bez odbioru.
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 07.05.2010, 17:12, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Richard

Zgodzę się, ale nie w pełni. Tottenham ma jeszcze Kaboula, Bassonga, Dawsona itd. King ma częste problemy z kręgosłupem, ale opłaca się im go trzymać, bo wiemy, że jak może grać to gra świetnie. Robinho miał problemy z trenerami, ale był trapiony przez częste kontuzje, które były wynikiem ostrej gry. Wright-Phillips to piłkarz, który ma niezbyt dobre warunki, ale szybkością i zwinością wszystko nadrabia. To jest jeden z wyjątków jeśli o to chodzi. Davidsa nie pamiętam, ale wiem, że koleś był niezły.
Z nim również było licho jeśli chodzi o warunki, ale on miał wiele innych zalet i tym to wszystko nadrabiał.
Postów: 491

Napisz PW
dodano: 07.05.2010, 14:23, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Richard
Ale ja nic takiego nie napisałem, że jeśli chłop ma klatę, to znaczy że jest tak silny jak Nema...

Co do Robinho. Przecież nie było tak, że z powodu słabiutkich warunków fizycznych musiał odejść. Były tam jakieś niesnaski z Hughes'em, a potem z Mancinim, który mu do końca nie ufał.

Plumber nie pisz mi tu o tym, jak to piłkarz, ze szkła nie może grać w Anglii. Bo jeśli idzie o podany przez Ciebie termin ( a szklanka = częste urazy ), to takimi piłkarzami są King, czy chociażby Robben, a dają/dawali radę na Wyspach. A Wright - Phillips ? Ma jeszcze gorsze warunki, a mimo to daje rade. Jeszcze taki Davids. Gość jest niskiego wzrostu, a jak wymiatał. Ale przecież on nie miał siły...

Czyli taki Zoran już na starcie jest skreślony, bo jest za słaby fizycznie... Dajcie spokój.
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 07.05.2010, 13:37, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Richard

Chłopie weźże ty sobie daj spokój, bo to że ma kaloryfer to nie znaczy, że jest dobrze zbudowany. Tu nie liczą się tylko mięśnie, ale warunki fizyczne, siła itd. Jakby go Vidic j[...]ął to by go zabił.

A co do Robinho to też szkapa straszna z niego była. Między innymi dlatego odszedł z Anglii, bo był słaby, w lidze grali ostro i często łapał kontuzje. Z Sanchezem pewnie byłoby tak samo. To że chłopak ma klatę to nie znaczy, że jest tak sily jak Nemanja czy Rio. Grając w Anglii nie można być piłkarzykiem ze szkła.
dodano: 07.05.2010, 10:26, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
wątpie
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 07.05.2010, 00:44, #37 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Sanchez to dobry drybler i ciekawy kopytkarz, ale chyba wolałbym Hazarda, jeśli miałbym wybierać. Jak trafi do nas to w pytkę, jak nie to też ok.
Postów: 491

Napisz PW
dodano: 07.05.2010, 00:35, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Richard
"Nawet siedmiolatek może mieć kaloryfer na brzuchu i też będziesz uważał, że jest "świetnie zbudowany"?"
Tak. Jeśli idzie o brzuch to na pewno.

"Własnie po to aby zwiększyć masę mięśniową i co za tym idzie również i siłę... A to, że gościu jest fajnie wyrzeźbiony nie znaczy, że jest też silny."

Jeżeli jest tak wyrzeźbiony, to znaczy, że chodzi na siłownię, a to oznacza możliwość istnienia prawdopodobieństwa jego siły.

Zresztą z tego co do mnie piszesz widzę, że jestem zbyt mała osobą, która nie jest upoważniona do rozmów z tobą na te tematy.

Ogółem wyszło na moje. Jest świetnie zbudowany i kropka.

I jeszcze na koniec, mimo wszystko odważę się i zapytam: skąd ty możesz wiedzieć ( bo chyba wiesz ), czy Sanchez jest silny, czy też nie ? Ok, nie jest wysoki, ale przecież są niscy piłkarze z powerem.



Postów: 2298

Napisz PW
dodano: 07.05.2010, 00:13, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Qba89
Jak to jak jest zbudowany? Normalnie, jak człowiek. Piję do Ciebie, bo stwierdziłeś, że jest, cytuję: "świetnie zbudowany". Dlatego Ci piszę, że daleko mu do tej "świetności", proste.

"a że do takiej masy mięśniowej jaką Sanchez posiada wygląda tak jak wygląda, to nic na to poradzić nie może"

Jak to nie może poradzić? A po co piłkarze chodzą na siłownie? Własnie po to aby zwiększyć masę mięśniową i co za tym idzie również i siłę... A to, że gościu jest fajnie wyrzeźbiony nie znaczy, że jest też silny. Mięsień może być słabo rozwinięty ale wyrzeźbiony i wtedy się nim zachwycają Tobie podobni ludzie.

A kaloryfer? Nawet siedmiolatek może mieć kaloryfer na brzuchu i też będziesz uważał, że jest "świetnie zbudowany"? Rzeźba a siła to nie jest to samo, a w piłce liczy się to drugie, pozdro.
Postów: 491

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 22:49, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Richard
To jak wg Ciebie jest on zbudowany ? Nie jestem znawcą w tych sprawach, ale chyba widać wyraźnie, że wyrzeźbiony jest tak, że nikt nie może mieć do niego większych zastrzeżeń w tych sprawach.

Jeżeli jesteś ekspertem w tej dziedzinie, to proszę napisz mi, co jest złego w tym zdaniu w którym wspomniałem o kaloryferze. Piszę kaloryfer, myślę brzuch, a że do takiej masy mięśniowej jaką Sanchez posiada wygląda tak jak wygląda, to nic na to poradzić nie może i prezentuje się to w jego przypadku bardzo okazale.

Postów: 2298

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 20:09, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Qba89
Richard

Chyba dobrze zbudowanego piłkarza nie widziałeś. To, że ktoś ma mięśnie wyrzeźbione nie znaczy, że jest dobrze zbudowany. Największą rolę odgrywa masa mięśniowa która przekłada się na wagę... Ale co ja będę dyskutował z gościem który myli "kaloryfer" z wielkością mięśnia.
Postów: 491

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 18:08, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Richard
Jest niski. I to jest powód, dla którego nie może być dobrze zbudowany ? Nie rozśmieszajcie mnie panowie.

Widziałem podczas meczu Udinese - Juve jego budowę ciała, gdy po strzeleniu gola zdjął koszulkę. Widać tam jak byk mięśnie.

A co do Rio i Nemy, to nawet oni mogliby mu pozazdrościć torsu i kaloryfera. Nie widzieliście, a mimo to staracie się zabłysnąć.

Dobra, bo zaraz powieje jakimś gejskim komentarzem

Plumberze, a czy takiego Robinho też skreślałeś na początku z powodu słabiutkich warunków fizycznych ( oczywiście Sanchez wygląda przy nim o stokroć lepiej ) ?
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 17:48, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Richard

Jaja sobie robisz. 172cm i 70kg. Rzeczywiście świetnie zbudowany. Prawie jak Mariusz Pudzianowski. Będzie wymiatał na angielskich boiskach. Chyba w grze w piłkarzyki. Popatrz na Vidica, Rio - to są świetnie zbudowani zawodnicy, a nie jakiś Sanchez, którego Nemanja lekkim ciosem z łokcia by zabił. hahaha
Postów: 2298

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 15:53, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Qba89
Richard

Sanchez świetnie zbudowany? No proszę Cię...
Postów: 491

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 13:46, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Richard
@Qba89

Sanchez nie miałby problemów z "sponiewieraniem" się. Jest świetnie zbudowany i porównania Tosić z nim nie wytrzyma.

Zresztą nie ma co siać dalej mitologii o tym, jak to niscy piłkarze sobie nie poradzą w Anglii. Kto wie czy taki Zoran by sobie nie dał rady, jakby dostał jakieś szanse...
Postów: 2298

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 13:02, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Qba89
Po co Sanchez jak po ligowym podwórku biegają więksi kozacy od Chilijczyka, nie rozumiem po co nam drugi Tosić?

Dorobek bramkowy Chilijczyka jest raczej mizerny, z asystami jest jeszcze gorzej... Chłopak ma 171cm wzrostu, tyle co Tosić, w Anglii byłby nieźle sponiewierany... Absolutne nie dla tego grajka, to nie jest liga dla takich zawodników... Dodano: 06 maja 2010 roku, 13:03oczywiście zaraz ktoś mi wyjedzie z Lennonem ale do Anglika Sanchezowi brakuje bardzo dużo...
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 10:11, #27 Zwiń/Pokaż komentarz DamianMUFAN
Niepotrzebny. W przeciętnym Udinese tak naprawdę nawet nie należy do liderów, bo tam rządzą Di Natale (wspaniały piłkarz), Inler i Pepe. A Sanchez w zeszłym sezonie kiedy grał jeszcze Quagliarella to na ławie często przesiadywał, więc nie ma się czym podniecać. Dobry piłkarz, ale dla United.
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 00:39, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
Masło > mało ich nie jest, ale klasowych jest 2... nie oszukujmy się. a poza tym alexis może grać również jako cofnięty napastnik i ofensywny pomocnik.

nie mówię, że jest priorytetem w następnym okienku - bo nie jest. słusznie zauważyłeś (też nie raz o tym pisałem) że potrzeba nam rozgrywającego z prawdziwego zdarzenia jak np. gourcuff. lecz, jeśli do zespołu miałby dołączyć alexis sanchez ja bym się nie obraził.
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 06.05.2010, 00:09, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Stevenson

Wyjaśnij tylko, po co nam kolejny skrzydłowy?

Nani, Valencia, Park, Cleverley, Obertan, a od biedy może i grać Giggs...Mało ich?

Zamiast kolejnej gwiazdki z południa, proponowałbym rozsądniej rozłożyć hajs, chociażby na klasowego rozgrywającego, których u nas niewielu...Rudy nie wytrzyma całego sezonu...
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 23:08, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
Masło > nie zgadzam się z tobą, ani troszkę. poprzedni sezon i kupno valenci... to historia dokładanie taka sama jak teraz opisujesz alexisa. strzelał goli jak na lekarstwo a wigan radziło sobie... słabo.

alexis ma wielki potencjał i bardzo chętnie widziałbym go na old trafford. wprowadziłby dodatkową mobilizajcę i konkuręcje w zespolę. myślę, że sprzedaż tosica i pozyskanie sancheza byłby dobrymi ruchami.
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 21:27, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Przereklamowany południowiec...

Prawda jest taka, że tych goli to on strzela jak na lekarstwo, a Udinese dopiero niedawno zapewniło sobie ligowy byt...Faktycznie, jest czym się zachwycać...

Dobry przykład na to, jak menedżerowie mieszają przy mediowych spekulacjach i manipulują...
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 21:27, #22 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
jak Chilijczyk to prędzej wybierze i tak Hiszpanię. To tylko spekulacje prasy, że jest taka możliwość po tym jak wymienił dwie ligi w których mógłby grać. W mojej ocenie jest daleko od Manchesteru i do tego transferu może nigdy nie dojść. Nie ma się co napalać ;p
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 21:26, #21 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Ferguson to niech sprowadzi napastnika, który w razie potrzeby pociągnie na siebie grę całej drużyny i będzie strzelał mnóstwo bramek.
Postów: 424

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 21:24, #20 Zwiń/Pokaż komentarz pavel180591
głupota peraza bez kitu przerasta wszystko np sytuacja z higuainem.. jest najlepszym strzelcem swojej drużyny a on chce go sprzedać bo to zakup poprzedniego prezesa-kabaret
Postów: 7371

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 21:07, #19 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Zreszta za sezon dwa ten zawodnik bedzie mniej wart od Lewandowskiego nie obrazajac samego zawodnika.Galaktyczna glupota i tyle.Z jednej strony dobrze ze jest taki Real.Bo ten klub ma w swoich szeregach samych zarozumialcow i gwiazdki.Jak ktos jest glupi to idzie do Realu niszczy swoja kariere i talent.Zeby po max 2 sezonach byc pilkarskim wrakiem i co WART BYLO OSZOLOMY?Mam gdzies Benzemy,Higuainy i takie tam sa inni zdolni zawodnicy ktorzy marza zeby grac dla United.Pierniczyc byle gwiazdki Realu.pozdr. Dodano: 05 maja 2010 roku, 21:09Nani ja nie mam na mysli kibicow tylko sam Real.Ludzi ktorzy tam rzadza.Np.taki Pan Perez. Dodano: 05 maja 2010 roku, 21:11Kibice chca jak najlepiej,dla druzyny i to jest normalne.Ale polityka Realu jest nie iwem smieszna,glupia czy juz nie wiem jaka.
Postów: 330

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 21:06, #18 Zwiń/Pokaż komentarz N.A.N.I
#17 czerwona strona mr.sayd

Nie pisz że wszyscy kibice realu to sezonowcy. Ja znam około 20 prawdziwych sympatyków Realu którzy są z klubem od dawien dawna. Jasne większość tam to 10-15 latcy ale no to nie oznacza ze wszyscy. Osobom które znam również nie podoba się polityka klubu, ale oni są za KLUBEM nie za piłkarzami. Real zawsze był skupiskiem gwiazd, ale kiedyś były to gwiazdy wychowane bądz kupione w młodym wieku. Jasne że były tam spektakularne transfery ale takie są w każdym klubie.


Sancheza nie chce. Po co skrzydłowy?? Chyba że sprzedajemy Parka i szukamy rezerwowego.
Postów: 7371

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 20:56, #17 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Di maria to ten co przejdzie do galaktycznego Tesco i po sezonie moze dwoch bedzi wrakiem zawodnika.A to wiem ktory to.Co za glupota.Real wiecej niszy niz daje dobrego.Szkoda utalentowanych zawodnikow ktorzy marnuja sie w Realu.A to jest wlasni glupota.Majac do wyboru np.takie United,Arsenal,Juve czy inne normalne zespoly to najwieksze gwiazdy pakuja sie do galaktycznego burdelu.Brak mi slow,glupota z sezonu na sezon taka samo,a moze i wieksza w przypadku Pereza.Dobrze ze jestem fanem United,nie...ze jestesmy fanami United.Bo taki Real to porazka do konca swiata.pozdr.
Postów: 424

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 20:46, #16 Zwiń/Pokaż komentarz pavel180591
Silva jest bardziej kompletnym i doświadczonym zawodnikiem niz di maria i myśle że nie kosztowałby aż tyle.. Dodano: 05 maja 2010 roku, 20:49realowi niedługo miejsca zabraknie na ławce dla "gwiazd" ktore sprowadza
Postów: 40

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 20:46, #15 Zwiń/Pokaż komentarz wade33
Di Maria jest już zaklepany i idzie do Realu !!!
Postów: 424

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 20:42, #14 Zwiń/Pokaż komentarz pavel180591
di Maria podobno jest już zaklepany przez Real-ale to nieoficjalna informacja hiszpańskiej gazety.. Suma transferu ma wynieść ok 34 mln wiec odpuśćmy go sobie i sciągajmy Silve bo może grać na skrzydłach i na środku tuż za Wazzą..
Postów: 11088

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 20:24, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Di Marię w obliczu tych wywindowanych ostatnio cen raczej nie uda się ściągnąć a Sanchez wygląda naprawdę przyzwoicie ale czy rzeczywiście jest nam potrzebny skrzydłowy w obliczu wspaniałej i wciąż rosnącej formy Naniego i Valencii?
Postów: 7371

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 19:35, #12 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
hahaha ja tez jestem zwolennikiem Silvy i Aguero.Najlepsi sa kibice Realu poniewa gdzies w telewizji hiszpanskiej komentatorzy ci za realem pokazali zdjecie mlodego Davida Silvy ktory trzymal w rece koszulke Realu Madryt.Dlatego wiekszosc kibicow odrazu sie podjarala tym faktem i ubzdurala sobie ze Silva pewnie z Valencji przejdzie do Realu m.Odrazu powiem ze Silva trzymajacy koszulke Realu mial w tedy nie wiem 12-13 lat.Ale kij,Realowi to wystarczylo.pozdr.
Postów: 424

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 19:23, #11 Zwiń/Pokaż komentarz pavel180591
W tamtym roku liczyłem na to że SAF pozyska Sancheza.. jednak teraz wolałbym Silvę do pomocy i Aguero do ataku aby troche odciążył Roo od zdobwania goli.. Na bramce najchętniej widziałbym Davida da Gea.. o co do obrony nie będe miał żadnych zastrzeżeń jeżeli to Neville będzie zmiennikiem Rafaela a nie odwrotnie.
Postów: 7371

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 19:20, #10 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Mamy hernandeza na cholera nam terza Sanchez United to nie film typu Gol na litosc boska.Kupmy rozgrywajacego i klasowego napastnika i tyle na ten temat.A to czy Fergie bedzie stawial na mlodych w przyszlym sezonie to juz jego sprawa.Chcialbym czesciej widziec mlodych zawodnikow,ale potrzebne sa tez wzmocnienia.Odpuscilbym sobie Sancheza a kupil rozgrywajacego i napastnuika z gornej polki.pozdr.
Postów: 1534

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 19:00, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Mr88
dla mnie w tym momencie piłkarzem nr 1 jest David Silva, który chce dołączyć do United i wszystko w tym temacie. Myślę, że 20 mln Ł powinno starczyć plus jakiegoś ksyka na wymianę, albo Berbatov +5 mln :) no niech oni ruszą [***] !!!!!!!! Silva musi być Red Devil!!!
Postów: 1274

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 18:57, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz0718
No o tym samym. #3 6quarg- kol sie coś pomyliło :)
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 18:56, #7 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
Śmiech na sali sprowadzanie takich graczy.
Postów: 1765

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 18:28, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Ita 15
Damy radę i bez niego chociaż kto wie czy nie zawita w lecie na OT...Fergi lubi młode talenty a on bez wątpienia takowym jest ;) Dodano: 05 maja 2010 roku, 18:30Ale przecież to nie jest bramkarz tylko pomocnik o ile mówimy o tym samym zawodniku...
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 18:12, #5 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Kiedyś też już było o nim głośno,później to wszystko trochę ucichło i przestałem interesować się losami Sancheza,ale jak widać Chilijczyk nieźle sobie hasa w tym Udine jeśli interesują się nim znane marki.

Ja obecnie nie oglądałem Alexisa w ogóle, więc nie wiem czy jest wart zainteresowania,czy też gry dla United.
Postów: 1274

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 18:08, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz0718
Bramkarz xD
Brac go . Młody i wielki talent.
Postów: 958

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 18:05, #3 Zwiń/Pokaż komentarz 6quarg
jak dla mnie najlepszy bramkarz świata
Postów: 24

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 17:59, #2 Zwiń/Pokaż komentarz aidan
Zgodzę się co do tego, że nie jest nam obecnie potrzebny, chociaż z drugiej strony interesujemy się Nim od ponad dwóch lat, więc może coś być na rzeczy.
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 05.05.2010, 17:54, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Nieraz go oglądam, ale mi się nie podoba jego gra. Talent ma, ale moim zdaniem United to za wysokie progi dla Sancheza. Grając w Udinese pokazuje się z dobrej strony, ale jest nieobliczalny. Ma kilka dobrych występów i kilka słabszych.

Do tego nie ma sensu kupować kolejnego młodego, bo mamy ich aż za dużo. Wg mnie w United by sobie nie poradził, a znając życie do tego Boss dużo by za niego zapłacił. Chilijczyk zapewne otrzyma jakąś ofertę, ale jak już coś to pewnie przejdzie do La Liga lub zostanie w Serie A.

Warunki fizyczne nie są u niego bogate, do tego jest skrzydłowym. Podsumowywując: W United by się nie przebił.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.