CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Boże Narodzenie i Nowy Rok to dla Premier League gra na pełnych obrotach. Zobacz czy wiesz... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +2 - Stekelenburg i Suárez mogą odejść

AsicaM @17.08.2010, 23:50 | Przeczytano 5673 razy

Stekelenburg i Suárez mogą odejść
Dyrektor sportowy Ajaksu Amsterdam Jeroen Slop powiedział dziś, że holenderski klub po raz pierwszy będzie musiał z własnej woli sprzedać kilka swoich największych gwiazd włączając w to takich piłkarzy jak Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, Luis Suárez i Jan Vertonghen.

Slop zachęca też działaczy Arsenalu, Manchesteru United, Tottenhamu Hotspur, Chelsea, Liverpoolu i Manchesteru City by skorzystały z oferty i kupiły któregoś z wyżej wymienionych zawodników.

Piłkarzami z Ajaksu często interesował się Sir Alex Ferguson. W tym okienku transferowym często mówiło się o tym, że Luis Suárez czy Maarten Stekelenburg mogą trafić na Old Trafford. Z kolei na Emirates Stadium głośno jest w sprawie transferu Jana Vertonghena.

Oprócz zarządu Czerwonych Diabłów na Luisa może się również skusić londyńska Chelsea. Liverpool prawdopodobnie nie będzie się targował, ponieważ wykorzystał już cały budżet transferowy.

Jeśli chodzi o Manchester City to najbardziej prawdopodobny jest transfer van der Wiela. Wcześniej Roberto Mancini chciał zakupić Suáreza, lecz wybrał Mario Balotelliego z Interu Mediolan. Inną sprawą jest transfer Jamesa Milnera z Aston Villi, który zostanie sfinalizowany w ciągu 48 godzin, i który ma być ostatnim zakupem "The Citizens" w tym okienku transferowym.

"W zeszłym sezonie straciliśmy 21 milionów euro ponieważ nie wyszło nam w Lidze Mistrzów. Teraz musimy za to cierpieć i zarabiać na sprzedaży - niewykluczone, że kluczowych piłkarzy" - powiedział Slop.

Źródło: Sport.co.uk

Tagi: Ajax Amsterdam, Luis Suárez, Maarten Stekelenburg, Transfery

Komentarze (52) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 20.08.2010, 14:39, #52 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Nikogo nie kupimy i takie są realia. Skład jest zamknięty i wzmocnień na pewno nie potrzebujemy ;)
Postów: 2578

Napisz PW
dodano: 19.08.2010, 08:15, #51 Zwiń/Pokaż komentarz sychu10
przemx8 -> tak, masz rację ale chodziło mi, że są małe szanse, aby wybrał United.
b1789 -> to było jakiś czas temu... nie powiem Ci gdzie, bo po prostu nie pamiętam :D Dodano: 19 sierpnia 2010 roku, 08:17Mr88 -> wybacz tą moją reakcje ale naprawdę... napisałeś to tak przekonująco, że uwierzyłem :D Szczególnie, że powiedzmy byłem trochę zaspany i jak to zobaczyłem ... :D
Postów: 2005

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 17:37, #50 Zwiń/Pokaż komentarz michalek08
i tak Stekelenburg nie dolaczy do nas a co do suareza to tez mysle ze to nie do nas dolaczy urugwajczyk ale chcialbym go w united;p;d
dodano: 18.08.2010, 16:05, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Hergreaves4

Trochę się z Tobą nie zgodze . O Van der Wielu nawet nie było mowy , że do nas dołączy chociaż to niezły talent , ale my już mamy zabezpieczone boki obrony ładnych pare lat . Suarez , to że strzelił dużo bramek to nie znaczy że nie interesuje się drużyną . Liga holenderska z tego słynie że pada w niej dużo bramek . To że gra również dla drużyny udowodnił na mundialu gdy wybił piłke ręką z bramki . A po za tym taki indywidualista by się nam przydał , bo za wielu w drużynie ich nie mamy . Stekelenburg jest całkiem niezłym bramkarzem i według mnie nie jest wykreowany przez media . W finałowym meczu zagrał wspaniale według mnie lepiej od Casillasa , a to właśnie bardziej po meczu podniecali się hiszpanem bo Robben uderzał prosto w niego . Ci dwaj zawodnicy byliby sporym wzmocnieniem i nie jestem przeciwny ich przejściu do nas .
dodano: 18.08.2010, 16:01, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
saha7 Rooney jest rzadko w formie? O czym ty mówisz?
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 15:49, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Żaden z nich nie jest wart w naszym przypadku wart zachodu bo każdy nasz odpowiednik i jego zmiennik jest lepszy id tego z Ajaxu. I tak Tomek jest lepszy od tego talentu wykreowanego przez media niczym Foster czyli Stekelenburga, Rafael i O'Shea biją na głowę Van Der Wiela i jestem skłonny rzec , że Berbatov jest dużo lepszy od Suareza któremu bardziej zależy na własnym dorobku strzeleckim niż prestiżu drużyny.
dodano: 18.08.2010, 15:34, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
suarez mógłby sie przydac bo bebe to chyba pomocnik a rooney,owen i berbatov rzadko sa w formie.moze jakby ferguson wystawił kilka razy atak suarez-chicharito to berba i rooney wzieli by sie do roboty
Postów: 1534

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 15:04, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Mr88
ja do ciebie nie pisałem
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 15:01, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Mr88,

Żart? Heh. Przeczytaj nawet co to sarkazm, bo po twojej wypowiedzi nic nie wskazywało na to, że to był zart... Dodano: 18 sierpnia 2010 roku, 15:01Mr88,

Żart? Heh. Przeczytaj nawet co to sarkazm, bo po twojej wypowiedzi nic nie wskazywało na to, że to był zart...
Postów: 1534

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 13:50, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Mr88
Matko, ale się przejęli! dosłownie wszysycy... :D myślałem, że chociaż tak trochę się pośmiejecie... gratulacje dla faziego i swata -> tylko 2 zrozumiało , że to taki dow[***]... przecież ile razy można kur** powtarzać, że Rooney już jest nie do ruszenia z Man Utd i VDS już też... przecież to już chyba nawet sezonowcy wiedzą... :) pozdrawiam wszystkich poważnych i tych , którzy potrafią odróżnić szczerą prawdę, od "szczerej" prawdy ;) Dodano: 18 sierpnia 2010 roku, 13:55a i ten kto pisał - "pusty czy płytki mózg" - wiesz - jak ty będziesz tak myślał tylko w 1 stronę to też daleko zajdziesz, na prawdę! Raul też jeszcze 5 lat temu był nie do ruszenia... ahhh dobra... i tak trenerami ani nikim inny nie będziecie - więc aż tak się nie wymądrzajcie, do ciebie kochany plumberku!!! a ty mając naście lat skoro uważasz się za takiego mędrca to może katedre znawców footballu załóż , co? :)
dodano: 18.08.2010, 13:38, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
ManU ma szansę pozyskać suareza,ale gdy odejdzie van der sar, to potrzebny będzie stekelenburg
dodano: 18.08.2010, 13:24, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Chociaż bardzo lubie Suareza, nie widze potrzeby sprowadzania go na Old Trafford po tym jak przyszedł do nas Chicharito
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 12:45, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
kam

No fakt, dzięki że szybko wzbogaciłeś się o nowe info i wyprowadziłeś mnie z błędu ;) Wczoraj po prostu gdzieś wyczytałem, że niby już jest na Upton. ;) Widocznie stara nowina sprzed paru dni.

Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 12:36, #39 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Masło

Wydaję mi się że ta transakcja nie doszła do skutku.Fakt zawodnik miał stać się Młotem,ale Ajax oficjalnie ogłosił że zostaje w Holandii;)
Podobno włodarze West Hamu nie byli w stanie załatwić pozwolenia o prac.:)
dodano: 18.08.2010, 12:36, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
sychu10: a gdzie można znaleźć taką wypowiedź Igora? Bo ja słyszałam takie w których wyraził chęć gry w EPL i w United.
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 12:25, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
kam

Sulejmani już jest w West Hamie ;)

Co do Maartena i Luisa to obaj niewątpliwie ciągną ten wózek, a Ajax już jest jedną nogą w Champions League ( bramkowy remis z Dynamem w Kijowie w 4 rundzie kwalifikacji ). I dobrze, bo tam ich miejsce.
Postów: 3104

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 12:22, #36 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
Na dzień dzisiejszy już na pewno żadnego z tych zawodników nie ściągniemy.
Kiedyś bardzo chciałem Suareza ale skoro Chicharito się sprawdził to nie są nam potrzebni kolejni napastnicy.
Co do bramkarza mamy jeszcze VdS i dajmy szanse w tym sezonie Tomkowi a dopiero po tym sezonie pomyślimy o nowym bramkarzu. Według mnie Stekelenburg się nie nadaję na nasz nr 1. Dodano: 18 sierpnia 2010 roku, 12:23sychu10
Może i masz rację ale twierdzisz że Akinfijewa zadowoliło by miejsce na ławce rezerwowych tak jak Dudka? Bo na pewno nie ma szans wygryźć Casillasa bo to ich wychowanek i reprezentant Hiszpanii i na pewno do końca kariery będzie bronił w Madrycie. A więc go nie skreślaj ;P
Postów: 2578

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 11:48, #35 Zwiń/Pokaż komentarz sychu10
v93 -> zejdź na ziemię :D Igor Akinfiejew nie przejdzie do United ;p Nawet jeżeli jakimś cudem klub go puści to na 99% trafi do RM, ponieważ wyraził chęć gry na Estadio Santiago Bernabeu. Co więcej powiedział, że marzy o grze w tym klubie oraz, że jest to najlepsza drużyna na świecie..
dodano: 18.08.2010, 11:35, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Ozil też był w promocyjnej cenie i jakoś go nie kupiliśmy, Suarez nie jest nam potrzebny, a na bramkę moim faworytem jest Akinfiejew .
Postów: 2578

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 11:34, #33 Zwiń/Pokaż komentarz sychu10
swat666 -> no nie do końca to miałem na myśli... ;p
dodano: 18.08.2010, 11:18, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Widziałbym chętnie w naszym składzie Luisa ale jest to nie możliwe z tego względu ze w napadzie mamy przepych.
Postów: 1555

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 11:08, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Matiz 09
Mictlan -> Bardzo mocne słowa dotyczące Rooney'a. Niestety nie mogę się z Tobą absolutnie zgodzic, gdyż Rooney jest ważnym i nieodzownym piłkarzem pierwszego zespołu. To, że nie strzela bramek (na razie) nie skreśla go z ekipy Manchesteru United... Sezon dopiero się zaczyna, a Suarez jest od "Wazzy" gorszy zarówno w technice, jak i waleczności.

Co do Stekelenburga, to myślę, że byłby dobrym następcą Edwina. Głupotą jednak byłoby to, gdyby włodarze United kupili go jeszcze w tym oknie transferowym ponieważ numerem "1" jest Edwin, zaś jegą zastępcą Kuszczak. Zresztą sam Stekelenburg nie chciałby bic się z dwoma goalkeeperami o miejsce w składzie...
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 10:31, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
ja bym zrobił wymianę Rooney za Suareza -> ostatni mecz pokazał gdzie jest miejsce Rooneya no poprostu się wypalił to już koniec tego piłkarza i kompromitacja dla Man Utd a Stekelenburga wymieniłbym na VDS - stary Holender pewnie chciałby u schyłku kariery zagrać w starym klubie, a Stekelenburg z powodzeniem może zastąpić dziadka na bramce

Tym komentem mnie stary rozwaliłeś. Wymieniać najlepszego napastnika na świecie, który powoli wraca do formy za Suareza gwiazdke 5 meczów?! Nie osłabiaj mnie... VDS wymienić na Stekelenburga? Nie dopowiem już nic więcej.. ;)
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 10:26, #29 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Bardzo ważne ogniwa holenderskiego klubu,ale trenerzy Ajaxu na pewno mają już w akademii czy gdzieś upatrzonych młodszych zawodników,bardzo utalentowanych a co najważniejsze o wiele tańszych,którzy w przyszłości zastąpią te gwiazdy.
W razie odejścia Suareza mają Sulejmaniego,Pantelića czy choćby El Hamdaoui,więc tragedii nie będzie a na Luisie mogą zarobić duże pieniądze.

Ogólnie tych dwóch zawodników na pewno nie zobaczymy w United w tym sezonie.Byłem za sprowadzeniem nowego,klasowego snajpera,ale bardzo pozytywnie zaskoczył Hernandez i szybko zaczął radzić sobie w zespole,do tego dołączył Bebe(nie wiadomo do końca czy to napastnik,ale ogólnie gracz ofensywny) a ich mamy pod dostatkiem.

Co do Holenderskiego bramkarza to jest dobrym zawodnikiem,jednak tak do końca nigdy mnie nie przekonał.Po odejściu VDS wolałbym innego bramkarza,ale kto wie czy Ferguson nie zainteresuje się Maartenem,który posiada na pewno większe doświadczenie od takiego Igora czy Neuera.A po za tym sam VDS może go polecić.
dodano: 18.08.2010, 10:26, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Mr88
Nie udzielaj się lepiej jak masz takie głupoty pisać.
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 10:17, #27 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Z tych piłkarzy wątpię, by którykolwiek trafiłby na Old Trafford, no chyba, ze Stekelenburg, bramkarz do zmiany z Tomkiem i Edwinem by się przydał. A poza tym Tomek by musiał się wtedy bardziej wysilać aby później być lepszym zawodnikiem i numerem 1 w bramce Manchesteru United.
Postów: 407

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 10:08, #26 Zwiń/Pokaż komentarz swat666
czy to ważne w co graja?? Mr88 jest normlanym kibicem a to ze wasze mózgi są tak płytkie to nie jego wina....
dodano: 18.08.2010, 10:01, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
ale to musi byc bol dla klubu kiedy dochodzi do tego zeby sprzedawac swoje filary... Ehh
Postów: 2578

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 09:50, #24 Zwiń/Pokaż komentarz sychu10
swat666 , fazi1243 -> z takimi tekstami to zrobicie może furorę na czaterii... Zauważcie, że w tym temacie nie było powodów do żartów... Ludzie za dużo co niektórzy grają w FIFe czy PESa...
dodano: 18.08.2010, 09:46, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Przydał by się tylko środkowy pomocnik
dodano: 18.08.2010, 09:11, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Po przyjsciu Javiera Suarez jest nie potrzebny , ale Stekelenburg przydal by sie. Pewnie sam krol bramki- VdS byl by zadowolony ze oddaje rekawice swojemu rodakowi.

dodano: 18.08.2010, 09:06, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
No dokładnie hahahha i jeszcze ktoś twierdzi, że on jest sezonowcem hahahahaha macie ludzie łby, ani kszty humoru czy ironii nie zrozumiecie chyba ;D
Postów: 407

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 09:04, #20 Zwiń/Pokaż komentarz swat666
wy to jednak albo robicie sobie jaja albo ejstescie debilami..... przeciez to wiadome ze MR88 nie pisze tego na serio...............
Postów: 2578

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 08:55, #19 Zwiń/Pokaż komentarz sychu10
Mr88 -> Ty idź zrób jakieś badania czy coś, bo serce mi pęka jak widzę Twoje cierpienia... Jeżeli ten komentarz napisałeś na poważnie, to widać, że zaszły u Ciebie jakieś zmiany w głowie... może jakaś żyłka pękła ;p

Całkowicie się z Tobą nie zgadzam. Wolę na jeszcze jeden sezon VDS, który gra bezbłędnie niż Stekelenburga, któremu czasem się uda, czasem nie.
Wayne się wypalił? Daj spokój. Ty myślisz, że dojście do siebie i pełnej formy po kontuzji i nieudanych MŚ to takie proste. Potrzeba mu czasu. Na razie inni napastnicy United wezmą na siebie ciężar zdobywania goli, a z czasem Wazza się "odrodzi". Zacznie ładować bramę za bramą i ciekawe co wtedy powiesz... Co do Suareza... w lidze holenderskiej to i ja bym wymiatał :D Ta liga kiedyś była silna... BYŁA... już nie jest... wyślijmy tam Smolarka, a też pewnie zdobędzie ze 20-30 bramek ;p PL to jedna z najlepszych lig świata i Holendrzy nigdy nie dawali sobie tutaj rady.. no z wyjątkiem Jaapa Stama i Ruuda van Nistelrooy'a. Chyba nikogo nie pominąłem. To tyle ode mie.
Glory Man United!
Postów: 3596

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 08:50, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Maxi06
Chętnie bym ich zobaczył grającym w barwach United. Stekelenburg zastąpiłby VDS przechodzącego już powoli na emeryturę. :) Suarez też by nam się przydał. Ale ciekaw jestem czy Fergie nimi się zainteresują, bo ja myślę, że tak, chociaż do końca pewny nie jestem. Przynajmniej jakby jednego z nich pozyskaliśmy to by było dobrze.
dodano: 18.08.2010, 08:36, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Chętnie bym ich zobaczył. Bramkarz po odejściu Edwina jest koniecznością. Musi się pojawić i zająć jego miejsce. Holender jest jednym z kandydatów. Chociaż patrząc na formę Edwina nie zdziwię się jak podpisze nowy kontrakt.
dodano: 18.08.2010, 08:25, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Mr88 moze masz racje wymienmy go ..odrazu vidica naniego valencje chicharito ..

Japi[...]ole no ..dopiero co wczoraj pisalem ze niektorzy tutaj banda jednnsezonowych debili..
dodano: 18.08.2010, 08:19, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Stekelemburg zdecydowanie NIE
dodano: 18.08.2010, 07:47, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Mr88

Piękną masz wyobraźnie , ale taki transfery to Ty sobie możesz w fifie robić , a nie tutaj wymyślać jakieś niemożliwe rzeczy ."Rooney za Suareza" , nawet tego nie skomentuje a "VdS za Stekelenburga" to jest nawet niemożliwe , bo VdS jest juz po prostu za stary i nikt by go nie chciał na wymiane , a po za tym to nadal pokazuje swoją wielka klase . Oczywiście chciałbym zobaczyć tych zawodników w United . Niestety wtedy pewnie poplątałaby się nieco sytuacja z napastnikami . Mielibyśmy ich na prawdę dużo . A bramkarz no pewnie że też by mógł przyjść . Na mundialu zagrał całkiem nieźle , mógłby być następcą swojego rodaka .
dodano: 18.08.2010, 04:01, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Miquel_17 -----> A no tak, zupełnie zapomniałem o Owenie... Ale Bebe teoretycznie też jest już naszym piłkarzem, więc...

No, Pzdr. ; )
dodano: 18.08.2010, 03:02, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
- Mr88
Hahaha ten komentarz to na serio? :p
Postów: 2164

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 02:27, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Miquel_17
-| @ pawulon1234.. raczej chciałeś napisać Owena a nie Bebe! Pzdr.
dodano: 18.08.2010, 01:56, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Mogą... ale nie muszą...

1.Stekelenburg - No, przydałby się dobry bramkarz, jako alternatywa dla swojego rodaka. . .

2.Suarez - Ale Po co? Mamy już Rooney'a, Hernandez'a, Berbe, Machede, Bebe i na wypożyczeniu Diouf'a i Welbeck'a. . . Nie widzę potrzeby sprowadzania Urugwajczyka.
Postów: 1534

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
dodano: 18.08.2010, 01:21, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
Bardzo chciałbym zobaczyc w United Van der Wiel'a bo raczej fergi nie wystawi w pierszym składzie Rafaela a Brown i O'Shea są za słabi jak dla mnie a Neville już nie pokazuje tego samego co kiedyś choc bardzo bym chciał widziec Rafaela w pierwszym składzie.
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 00:57, #7 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Stekelenburg i Suarez znaleźliby miejsce w naszym teamie.
Postów: 2164

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 00:54, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Miquel_17
-| Ferguson na bank już nikogo nie kupi więc nas to nie dotyczy, nam to zwisa i powiewa!

Mamy Hernandeza - Suarez odpada!

Mamy na kolejny sezon VDS - Stekelenburg odpada!

Ewentualnie widziałbym u nas tylko Van der Wiel'a i to nawet chętnie, gdyż O'Shea czy Brown nie dorastają mu do pięt! Bardzo dobry, solidny obrońca!
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 00:54, #5 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Kolejny napastnik na Old Trafford?
Zdecydowanie nie nawet jeśli jest nim Suarez.
Jeśli chodzi o bramkarza to mógł by takowy się pojawić i walczyć z Amosem który jest kompletnym żółtodziobem o pozycję trzeciego bramkarza.
Priorytetem nadal powinien być środkowy pomocnik.
Obecnie tylko Fletcher i Scholes prezentują się dobrze.
Pozostali a więc zmiennicy tej dwójki albo są bez formy patrz Carrick albo leczą kontuzje jak OH i Anderson.
Nie wiadomo kiedy będą zdolni w 100% do gry i czy będą prezentować formę z przed kontuzji choć Brazylijczyk za wysokiej nie prezentował.
Z Anglikiem jest trochę gorzej bo nie wiadomo czy w ogolę wróci do wielkiej piłki czyli do formy z przed poddania się operacji a to było już chyba 3 sezony temu...
Jest jeszcze Gibson którego jakoś nie widzę w pierwszym składzie ewentualnie jako zmiennik pod koniec spotkania no i jest jeszcze Giggs którego SAF zapewne będzie wystawiał na środku.
Ale Giggs to skrzydłowy i robienie z niego środkowego tylko po to aby sobie pograł jest błędem.
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 18.08.2010, 00:04, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
obecnie w moim przekonaniu ajax nie dysponuje żadnym ciekawym graczem. ani gwiazdorski suarez ani stekelenburg, nie są w moim przekonaniu graczami godnymi gry w naszym klubie.
po jaką cholerę mielibyśmy sprowadzać urugwajczyka skoro mamy tylu napastników. przy takich graczach jak rooney, berbatov, hernandez, owen i w przyszłości welbeck, macheda i king, czy naprawdę byłoby miejsce dla 'siatkarza' mistrzostw rpa? moim zdaniem, nie.

stekelenburg? ja przyznam się szczerze, widziałem jego grę tylko i wyłącznie na mundialu i mnie osobiście nie powaliła. już po stokroć wolałbym, by następcą vds został tomek kuszczak niż młodszy holender.
dodano: 18.08.2010, 00:02, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
W dzisiejszym meczu LM Dynamo Kijów - Ajax wystąpili wszyscy wymienieni wyżej piłkarze. Więc moim zdaniem chętnych to nie będzie miał za wielu.
A w dodatku Ajax ma dobry wynik z pierwszego meczu , więc pewnie będą czekać do końca kwalifikacji.
Po drugie z tego grona w taki przypadku musiałby być tylko bramkarz bo on do LM tak bardzo nie będzie potrzeby jak gracze ofensywni:) Dodano: 18 sierpnia 2010 roku, 00:04Ja bym chciał Stevena Defoura. Dzisiaj oglądałem mecz z towarzyski Standardu Liege z Realem Madryt i jak po kontuzji (w dodatku ciężkiej) zaprezentował się bardzo dobrze.
Kilka świetnych prostopadłych podań niczym nasz rudowłosy PAUL :)
Postów: 22

Napisz PW
dodano: 17.08.2010, 23:59, #2 Zwiń/Pokaż komentarz kondzik91
Nie narzekalbym gdybysmy sprowadzili van der Wiel'a albo Suareza ale co do Urugwajczka to jakos nie wierze jezeli bysmy kogos kupowali to bylby to kolejny napastnik chociaz klasa np z BEBE jest nieporownywalnie wieksza. A tak ogolnie to nie ma co sobie robic nadziei jezeli Fergie nas zaskoczy znowu to bedzie super ale nie ma sie co podpalac.
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 17.08.2010, 23:47, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Tak naprawdę Stekelenburg byłby niezłym następcą van der Saara. Z resztą przez media nieraz przymierzany do miana "drugiego van der Saara". Ok, mamy Tomka, ale czy nasz rodak jest wystarczająco dobry? Czy wyobrażamy sobie Kuszczaka między słupkami United w finale Ligi Mistrzów za rok? Bo ja niestety nie...
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.