CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Quiz związany z napastnikiem Manchesteru United. ROZWIĄŻ QUIZ

+ +4 - Oficjalnie: Rooney zostaje w Manchesterze United! [video]

DiaboLLo @22.10.2010, 13:47 | Przeczytano 20410 razy

Oficjalnie: Rooney zostaje w Manchesterze United! [video]
Wayne Rooney podpisał pięcioletni kontrakt z Manchesterem United i zostaje na Old Trafford - informuje oficjalna strona internetowa klubu.

Nowy kontrakt reprezentanta Anglii wygaśnie więc w czerwcu 2015 roku i tym samym po dzisiejszym spotkaniu przedstawicieli klubu i agentami zawodnika możemy odetchnąć z ulgą, bowiem Rooney przez przynajmniej pięć lat będzie grał na Old Trafford.

"To był ciężki tydzień, ale zakończył się efektem oczekiwanym od Manchesteru United," - powiedział Sir Alex Ferguson. "Powiedziałem chłopakowi, że drzwi są wiąż otwarte i cieszę się, że Wayne zdecydował zostać."

"Jestem zadowolony szczególnie z tego, że jako jeden z najlepszych piłkarzy zamierza podjąć wyzwanie wraz z młodszymi kolegami z drużyny, aby budować potęgę United. Tutaj ukazuje się jego charakter i wiara w siebie."

"Jestem pewien, że wszyscy w klubie wstawią się teraz za Wayne'm i będą go wspierać. On potrzebuje przełamania, dobrego występu i tworzenia świetnego widowiska do czego przyzwyczajał nas w przeszłości."



Wayne Rooney dodał: "Cieszę się z podpisania nowej umowy z United. W ciągu ostatnich kilku dni rozmawiałem z managerem i właścicielami o mojej sytuacji i oni przekonali mnie do pozostania. W środę powiedziałem, że manager to geniusz i ta jego wiara miała wielkie znaczenie w mojej decyzji."

"Podpisując tą umowę mam gwarancję, że począwszy od sztabu szkoleniowego przez zarząd po właścicieli zrobimy wszystko, aby dumnie tworzyć historię Manchesteru United pełną sukcesów. W pierwszej kolejności kierowałem się właśnie tym, przychodząc na Old Trafford."

"Wiem, że kibice są zawiedzeni tym co widzieli i czytali na przestrzeni ostatniego tygodnia. Zachowałem się tak, bo troszczyłem się o przyszłość. Fani byli wobec mnie wspaniali odkąd przybyłem do klubu i mam nadzieję, że odzyskam ich zaufanie."



Zachęcamy również do oddawania swoich głosów w sondzie!

Źródło: ManUtd.com

Tagi: Kontrakty, Sir Alex Ferguson, Video, Wayne Rooney

Komentarze (208) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 770

Napisz PW
dodano: 25.10.2010, 19:02, #208 Zwiń/Pokaż komentarz HokusPokus
Szkoda ,że film nie działa.

Cieszę się! Niepotrzebnie była ta ,,szopka", ale najważniejsze, że wszystko wróciło do normy. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 15:32, #207 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Dziwi mnie jednak w tej sytuacji Roo fakt , że go zatrzymaliśmy a nie próbowaliśmy zatrzymać nawet Teveza. Ja nie rozpaczam po tej małpie ale to taka sama sytuacja on tez chciał tego i owego i przede wszystkim zarobków bo jeżeli tak by nie było nie przeszedł by do $hity. A Roo niczym się od niego absolutnie nie różni też chciał tego co on też stawiał warunki i też chciał wyższej tygodniówki i ktoś powie , że nie bo chciał przede wszystkim dobra klubu i kasy na transfery ale po co w takim razie podwoili mu tygodniówkę? SAF jest niekonsekwentny jak cholera Teveza wywalił a Roo nie mimo , że okazał się taką samą świnią jeszcze bardziej mu stawiającą wymagania. Roo myśli chyba , że jest niezastąpiony i tu się myli bo każdy jest oprócz rzecz jasna Scholesa i SAF.
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 14:30, #206 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Powiem tak, dnia 22 października przyszedł do United niejaki Wayne Rooney, musi sobie zapracować na szacunek...
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 11:32, #205 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
No to się nazywają TRANSFERY. Pożyjemy zobaczymy.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 11:24, #204 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
thunderbolt

Jeśli masz rację i to się spełni, to cię znajdę i ucałuję hahaha
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 10:26, #203 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
...że priorytetami jeśli chodzi o wzmocnienia są Sneijder i Dżeko a SAF dostał na transfery 60 baniek Dodano: 23 października 2010 roku, 10:40I podobno sam rabin glazer w rozmowie telefonicznej obiecał mu wzmocnienia
Postów: 546

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 10:21, #202 Zwiń/Pokaż komentarz Roberto Carlos
Jak dla mnie Rooney musi się wziąć ostro do roboty jeśli chce odbudować formę, odzyskać szacunek kibiców i zaufanie kolegów.
Bardzo by się przydał teraz w drużynie, ale zdrowy i w dobrej formie.
Postów: 911

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 10:08, #201 Zwiń/Pokaż komentarz Amadeus
bob-sley

Dla mnie Roo zaczyna od zera. Na razie nie ma co mówić czy jest to dobry wybór czy nie, okaże się w praniu. Jeżeli powróci do dawnej formy i będzie strzelał bramkę za bramką uznam to za osobistą wygraną Fergusona, bo on go namówił do pozostania na OT. Natomiast, jeżeli Rooney nawet nie spróbuje już w tym sezonie zrobić krok w przód i zacząć grać jak na lidera zespołu przystało, dla mnie może go już tutaj nie być.

Na konsekwencje podpisania tego kontraktu jeszcze trochę poczekajmy. Teraz wszystko zależy od Wayne'a.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 09:56, #200 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
A mianowicie...?
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 09:34, #199 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
gdzieś wyczytałem coś o Dżeko...
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 09:29, #198 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
bob-sley --> nie, mamy w tej chwili bardzo dobry atak(nasz problem leży w środku pomocy) i za Rooneyem tęsknię dokładnie tyle co za, nie wiem, Owenem. Jak Wayne wróci to powinien dostać kilka szans, powinien przejść przez wszystkie etapy powrotu po kontuzji jak normalny zawodnik, który od marca się [...] non-stop leczy. Wszystko to powinno się odbyć powoli, a ocena jego występów musi być sprawiedliwa. Bo jak taki Hernandez ma się rozwijać jak strzeli parę bramek, wróci Roo i na stałe zajmie jego miejsce. Potencjał facet ma, tylko (tu rola Fergusona) nie można ulegać jego kaprysom. Bo on potem mówi,że chce grać, wychodzi na murawę i utyka... Niech on się zastanowi czy drużynie jest potrzebny na boisku kaleka.
Ja to widzę tak:
-najpierw wchodzi na 10 minut w jakimś meczu
-potem 30 minut
-jeśli pokaże,że wróciła dawna świeżość - powinien dostać szansę od pierwszej minuty w jakimś meczu niższej rangi (CC,FAC, LM przy zapewnionym awansie z grupy)
- potem uczciwa konkurencja i sprawiedliwa ocena jego formy an tle innych naszych napastników

Wszystko w rękach Fergusona - teraz musi się wykazać. W ostatnich latach stworzył sobie samograj, w opałach Ronaldo strzelał bramki z 40 metrów, poważnych skandali właściwie nie było, ogólnie tak sobie spokojnie wegetowaliśmy i trofea wpadały w nasze ręce. Teraz trzeba znowu ten "samograj" budować od podstaw. Powtarzam: Wszystko w rękach Fergusona. Dodano: 23 października 2010 roku, 09:31Rooney legendą lol
zobacz więcej
Postów: 1750

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 09:27, #197 Zwiń/Pokaż komentarz Arkinho
Bob- cały czas gadasz o kupowaniu jego lojalności.Najlepszy zawodnik klubu i największa jego gwizada musi najwięcej zarabiać.Nie porównuj jego sytuacji do Giggsa czy Nevilla, bo oni mają już swoje lata. A Wazza jest w kwiecie wieku.Roo legendą? Czemu nie. Skoro niektórzy uważają RvN za legendę, to śmiało można i dodać Rooneya. Zwłaszcza , że jeszcze trochę u nas pogra. Coś czuję, że wszyscy pesymiści będą teraz odszczekiwać swoje słowa. Nowy kontrakt może mieć dobry wpływ na Rooneya.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 08:03, #196 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Widzę, że Polakowi naprawdę nie dogodzi. Odchodzi Rooney-źle. Rooney zostaje-też źle. "Jesteś berbatovcem" , "nienawidzisz rooneya". Nienawidzisz? dziewczynę Ci przeleciał? Ja rozumiem-emocje, sam mocno to przeżywałem, ale takie teksty są mocno przesadzone i napompowane niepotrzebnymi złymi odczuciami.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 07:45, #195 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
MC

jesteś the best...Roo legendą :)

180 tygodniowo tyle kosztuje United legenda, szkoda,że prawdziwe legendy nigdy takich kwot nie miały a Giggs czy Neville zgodzili się ZANIŻYĆ kontrakty aby tylko jeszcze sezon grać... to są legendy dzieciaku!

Amadeus

Ty jesteś jeden z bardziej ogarniętych, dla mnie SAF tą uległością dał mi do myślenia i dla mnie w ciągu 2 sezonów Szkot odejdzie z United, zakontraktował Vidica, teraz Roo pozyskał młodych, zapowiada znaczące transfery, czyli wniosek jeden szykuje United do swojego zakończenia kariery ... oby tylko SAF zbyt bardzo nie ustępował zawodnikom i dlatego głównie nie cieszy mnie fakt,że Roo właśnie teraz, w tej formie i w takich okolicznościach podpisał kontrakt...



Postów: 16

Napisz PW
dodano: 23.10.2010, 05:32, #194 Zwiń/Pokaż komentarz Vili
" Dla LOJALNYCH KIBICÓW MANCHESTERU UNITED "
Jestem za Manchesterem (oczywiście UNITED ) od 13 lat ,a z każdym meczem nie patrząc na skład który wychodzi,czuje niesamowitą dawkę emocji i przyjemności która pozwala mi WIERZYĆ w dobro DRUŻYNY !!! ( Pomimo zaistniałych okoliczności a mianowicie zamieszanie wokół ROONEYA ) który obiecał że nigdy nie opuści (UNITED)!? Czy ktokolwiek z was po wcześniejszych potwierdzeniach o opuszczeniu klubu przewidział takie rozwiązanie ze strony Rooneya oraz władz klubu jak te które właśnie stało się FAKTEM - a mianowicie Rooney do 2015+ !!! :)



Dekalog Rooneya THE best of THE BEST !!!



1.Nie będzie więcej Rooneyów zdradliwych.
2.Nie będziesz używał pana Rooneya swego nadaremno.
3.Pamiętaj aby dzień Rooneya święcić
4.Czcij Rooneya swego i (żonę jego)
5.Nie [***]j
6.Nie podpuszczaj
7.Nie odpuszczaj
8.Nie rezygnuj
9.Zaufaj sobie
10.DAJ Z SIEBIE WSZYSTKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



THX
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 23:38, #193 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Czekamy Jak Roo zacznie strzelać.. i zobaczymy czy zasłużył na ten kontrakt..
Na pewno dużej grupie kibiców napsuł nerw i że tak powiem [***] ich..
Ale ja się cieszę że został i pomoże nam w zdobyciu 19 tytułu mistrzowskiego..
GLORY GLORY MU !!
Postów: 688

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 23:19, #192 Zwiń/Pokaż komentarz CichyJG
Magik - Dodano: Czwartek, 21 października 2010, 22:10
Temat: Macheda: "Rooney powinien zostać z nami"
Nie ma co go żałować, nie wierzy w United to niech spi[...]ala.

Takze nie rozumiem Cie hipokryto
Postów: 991

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 23:09, #191 Zwiń/Pokaż komentarz ziomal7
ReaDaibełęk-->a niech dostaje nawet 500 tylko niech wroci do formy z poprzedniego sezonu :)
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 23:07, #190 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Roo będzie dostawał 180 tygodniowo :p
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 22:57, #189 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Całe szczęście.

CichyJG -> a co ma odpi[...]olić?? I w ogóle o czym ty k[...]a piszesz, zacytuje Ci i pozwolę sobie skomentować:

"- slaba dyspozycja na mundialu
- slaba dyspozycja teraz w MU"

Człowieku Rooney praktycznie sam wygrał poprzedni sezon, jak ma teraz być w formie. W poprzednim sezonie rozegrał najwięcej spotkań. O mały włos a nie zostałby królem strzelców. Dodatkowo męczy go kontuzja kostki.

"- afera z prostytutka"

Po c[...]j się interesujesz jego życiem osobistym. To jest jego prywatna sprawa.

"- zamiary odejscia a potem podpisanie kontraktu z United (pewnie za gruba kase)"

Mam wrażenie jakbyś mu k[...]a tego zazdrościł, to, że chciał odejść, można mu już wybaczyć. Chce grać z najlepszymi, a po ostatnich transferach bardziej można się domyśleć, że wyprzedajemy niż kupujemy.

Także nie rozumiem Cię człowieku i daruj sobie kolejne tego typu komentarze.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 22:48, #188 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
MC
Rooney jest legendą? Chyba sobie ze mnie kpisz. Z jakiej okazji? Przez to, że w ostatnio sezonie praktycznie sam wygrał ligę? Fakt warte zapamiętania, ale do legendy ma jeszcze szmat drogi. A swoimi ostatnio zachowaniami to może i zostanie legendą, ale nie taką o jakiej myślimy. Legendami są Giggs czy Scholes, którzy byli z United, czy szło nam [***]iście czy beznadziejnie. Jeśli Roo wytrzyma do tego wieku co Walijczyk w naszym klubie, wtedy zasłuży sobie na miano legendy.
Postów: 688

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 22:45, #187 Zwiń/Pokaż komentarz CichyJG
zioma7- Rooney'a prawnuki juz maja zabezpieczona przyszlosc na bardzo ponad przecietnych warunkach.

- slaba dyspozycja na mundialu
- chamska wypowiedz w strone angielskich kibicow na MS
- slaba dyspozycja teraz w MU
- afera z prostytutka
- zamiary odejscia a potem podpisanie kontraktu z United (pewnie za gruba kase)

boje sie co teraz Rooney [***]
Postów: 1750

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 22:45, #186 Zwiń/Pokaż komentarz Arkinho
Humor mi się poprawił:)Pieknie:)
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:45, #185 Zwiń/Pokaż komentarz Punk
Ja mam mieszane uczucia. Oczywiście dobrze że został bo to jeden z najlepszych piłkarzy na świecie. Ale stracił szacunek w moich oczach którym wcześniej go darzyłem. Mówił że kocha ten klub i chce w nim zostać do końca kariery a tu proszę taki numer wywiną.
I zgadzam się w 100 % ze słowami szymcia. Będzie musiał wiele dobrego zrobić dla Man United by odzyskać moje zaufanie i szacunek.
Postów: 991

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:38, #184 Zwiń/Pokaż komentarz ziomal7
Nie pi[...]olcie glupot bo gdyby Rooney siedzial cicho to by Fergie dalej myslal ze mamy [***]isty sklad i nie trzeba go wzmacniac....Rooney po prostu powiedzial prosto z mostu co kazdy kibic widzi..a to ze mogl wynegocjowac wiekszy kontrakt to coz....zawsze lepiej jest sie zabezpieczyc na przyszlosc...
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:38, #183 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Saga trwa i trzeba tak na prawdę czasu by się o wszystkich tych perypetiach dowiedzieć. Jak było na prawdę, bo słowa wypowiedziane na gorąco z czasem zmieniają się, a nawet znaczenie.
Postów: 546

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:21, #182 Zwiń/Pokaż komentarz Roberto Carlos
MC >> Każdy ma prawo do własnego zdania i to, że dla mnie to zachowanie było poniżej wszelkiej krytyki nie czyni mnie fanatykiem ani ignorantem. Jak masz ochotę się pośmiać to proszę bardzo bo jak dla mnie, nie zasługuje na miano legendy.
Postów: 46

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:18, #181 Zwiń/Pokaż komentarz MegDevil
zostaje - ok, ale wiele stracił w moich oczach i na pewno już tego nie odzyska. szkoda, wielka szkoda.
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:14, #180 Zwiń/Pokaż komentarz MC
Amadeus
Okazal sie czlowiekiem, ktory w pewnym momencie mial chwile zwatpienia w to wszystko co osiagnal. Fanatykami jestescie wy, sledzac kazdy jego ruch, kazde potkniecie i wytykacie nawet najmniejszy blad niwelujac jego dotychczasowe sukcesy. Ja ostatnio nie mam czasu na przeczytanie nawet najwazniejszych newsow o MU i widze to troche z innej bardziej obiektywnej perspektywy. Nawet nie chce mi sie juz z wami polemizowac jesli ktos mi powie, ze Rooney nie jest legenda United to go chyba wysmieje.
Postów: 75

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:08, #179 Zwiń/Pokaż komentarz Przemolinho
Kazda inna decyzja byla by jego (Rooney'a) krokiem w tył . ;) Ja ci wybaczam.;)
Postów: 546

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:02, #178 Zwiń/Pokaż komentarz Roberto Carlos
Amadeus>> jeśli już ktoś miałby wymuszać to raczej nie Roo, a jego agent. Nawet go nie podejrzewam o taki spryt. Dodano: 22 października 2010 roku, 21:04MC >> Po tym jak się zachowywał w ostatnim czasie myślę, że wielu jego fanów trochę zmieniło o nim zdanie. Oczywiście nie mam tu na myśli fanatyków.
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:02, #177 Zwiń/Pokaż komentarz MC
Szeryf
Co z tego, ze 6 sezonow, zobacz jak jest traktowany przez kibicow, jakie emocje gwarantuje, ile wniosl do klubu, ile bramek strzelil, tworzyl jeden z najlepszych duetow w historii z CR, prawdopodobnie zostanie tu na nastepne kilka lat, a moze i wiecej. Ehh wam i tak tego nie przetlumacze. Za bardzo kombinujecie, wystarczy spojrzec na to z troche dalszej perspektywy, ale do tego trzeba niestety posiadac mozg..
Postów: 911

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 21:00, #176 Zwiń/Pokaż komentarz Amadeus
Swoja droga trzeba przyznać, że Roo ma łeb i świetnie wymusił na Fergusonie transfery.
Postów: 546

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:59, #175 Zwiń/Pokaż komentarz Roberto Carlos
To co w ostatnich dniach działo się wokół Rooneya to istny cyrk. Ciężko mi jest to zrozumieć.
Nie wiem czy sam wpadł na pomysł odejścia z United, czy ktoś go do tego namawiał i w gruncie rzeczy mało mnie to obchodzi. Ponieważ takich decyzji jak odejście z klubu nie można podejmować w emocjach. Jeśli na prawdę zależy mu na United to nie powinien składać takich deklaracji.
Znów zobaczyliśmy jaki Wayne jest niedojrzały.

W moich oczach stracił naprawdę wiele. W obecnej chwili nie jestem wstanie uwierzyć, że United jest dla niego tak ważne jak twierdził.
To że Wazza zostaje jest oczywiście dobrą wiadomością, ale po tym wszystkim co zostało powiedziane nie patrzę na już na Roo jako ikonę, przyszłego kapitana United. Moim zdanie po tym wszystkim nie zasługuje na takie wyróżnienia.
Postów: 684

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:55, #174 Zwiń/Pokaż komentarz nani17mufc
Kompletnie nie rozumiem Rooneya, myślę, że chciał on wyłudzić jak najwięcej pieniędzy na United
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:42, #173 Zwiń/Pokaż komentarz MC
Hergeaves4
Chyba nie wiesz co mowisz. Moze dla ciebie nie bedzie legenda, ale dla wszystkich w miare ogarnietych ludzi jest. Sorry, ale wasza glupota coraz bardziej mnie razi
Postów: 3104

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:39, #172 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
"po czym stwierdzasz,że jestem Berbatowcem?? "

Po tym że ciągle o nim nawijasz i zbyt często do niego nawiązujesz, oraz tym że byłbyś w stanie chyba oddać życie by obronić go z fali krytyki która sypała się niego w poprzednim sezonie. Na dodatek nie kto inny jak Ty stwierdził że w poprzednim sezonie to Berbatov był naszym najlepszym napastnikiem. Na dodatek razem z e83 pod każdym newsem związanym z Berbatovem lub Rooneyem zaczynacie walki słowne o tematyce "Berbatov jest świetny" lub ostatnio "Rooney to ku***".

Zauważ również to że wypowiadasz się na publicznej stronie i czytają to dzieciaki które nie mają 18lat więc nie musisz tyle kląć bo to świadczy o twojej niskiej kulturze osobistej.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:38, #171 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
MC
"Rooney to legenda United, "
Chyba mylisz takie pojęcie jak legenda klubu.Rooney zaprzepaścił na to już szansę bo jest tylko najemnikiem co potwierdził swoim niedorozwiniętym zachowaniem w stosunku do wszystkich. Legenda zostaje w klubie choćby grał w 2 lidze przykład Buffon i Del Piero z Juve. Buffon też miał masę propozycji a wolał zostać zapamiętany w Juve na zawsze i być jego częścią na wieki wieków stając się wzorem przywiązania do klubu.
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:38, #170 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
Podpisanie kontraktu przez Rooneya oznacza jedno - transfery. Anglik kilka dni temu wypowiadał się, że odchodzi ze względu na brak wzmocnień. Widocznie miał poważną rozmowę z Fergusonem, który zapewnił go, że nowi zawodnicy zawitają na Old Trafford.
Postów: 3104

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:33, #169 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
bob-sley
Ja nie atakuję teraz Berbatova człowieku opanuj się, patrząc na mój nick od razu widzisz użytkownika który jedzie po Berbatovie.

Mówię jedynie że śmieszy mnie to jak się błaźnisz tymi nagonkami na Rooneya. A kto Cię choć kilka razy czytał to wie czym spowodowane są te nagonki. Nie koniecznie słowami i wypowiedziami z ostatnich dni. A właśnie tym o czym wspomniałem w poprzednim Newsie.

Nie nazywam Cię idiotą tylko przytaczam słowa które sam użyłeś i stwierdziłeś w nich cytuję po raz kolejny:

"wole być odwrotność normalnych kibiców niż tępakiem zapatrzonym w jednostkę"

Więc sam siebie okreśłiłeś tępakiem bo nie kryjesz się z tym że uwielbiasz Berbatova i bronisz go mimo wszystko. Więc określaj mnie jak chcesz, zresztą już mnie raz zwyklinałeś publicznie i poczułeś się fajny. Dzięki temu straciłeś u mnie kompletny szacunek i tak pozostanie. A rozmowy z Tobą często przypominają gadanie do ściany.
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:33, #168 Zwiń/Pokaż komentarz MC
bob-sley
Skoncz te pi[...]olenie i porownywania Dymitra z Roo.
Rooney to legenda United, a Dymitr to piłkarz, który miał okazje zagrac w MU i wcale nie mowie to jako jakis berbatowiec czy antyberbatowiec. Od poczatku tej calej historii bylem przekonany, ze Rooney zostanie w United, za bardzo jest zwiazany z klubem, a czytajac te wasze w wiekszosci twoje komentarze nie potrzebnie sie denerwowalem. Skoncz te pi[...]oly
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:27, #167 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
przemx

jak to ma 5 lat, a czemu Bułgar musiał zrobić to w sezon?? Nie rozumiem tutaj czegoś, czyli np. 3 lata lipy Roo, potem jeden sezon kozak, szopka i zaś nowy kontrakt?? Jak ja jestem idiotą to nie wiem jak Ciebie określić.

A czy ja się przejmuje jak Ty coś mówisz o Bułgarze?? Człowieku jesteś hipokrytą bo jak Bułgar zagra kozacko to cisza, coś nie wyjdzie to jazda i ty przemyśl sobie swoje z[...] myślenie ;) Dodano: 22 października 2010 roku, 20:33przemx

po czym stwierdzasz,że jestem Berbatowcem?? Lubię styl jego gry i to według Ciebie przedkłada to nad klub ha ha dobry jesteś w c[...] ;)

Nienawidziłem Roo bo grał więcej niż Bułgar, dobre... nie że nie nawidziłem tylko nie rozumiałem strategii SAFa która okazała się zbędna ale jesteś zbyt prosty aby to zrozumieć tak więc bez odbioru.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:25, #166 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Co do świętości Rooneya:) to chciałbym jeszcze dodać , że swego czasu Robben i Sneijder jak grali w realu mimo , że źle się tam działo a obaj są dobrymi zawodnikami nie chcieli odchodzić ba Sneijdera musieli nawet siłą stamtąd wyrzucać więc traktowali ich jak śmieci a oni mimo to chcieli zostać i pokazali tym samym szacunek to realu który ich chciał się jak najszybciej pozbyć i traktował ich jak szmaty! A Rooney przecież był u nas traktowany niczym heros , wielki bohater więc tym bardziej nie rozumiem bronienia go jak on sam pluje kibicom twarz robiąc z nas głupich i żywiąc nadzieję , że już wszystko oki.
Postów: 3104

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:17, #165 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
bob-sley
Nie użyłem ani jednego obraźliwego słowa w stronę Berbatova (to Ty znów nawiązujesz do swojego idola) jedynie daje Ci do myślenia nad Twoimi pustymi słowami którymi to sam siebie atakujesz. Bo skoro stwierdzasz że jesteś normalnym kibicem a nie wpatrzony w jednostkę to chyba sam siebie okłamujesz co mnie śmieszy. Pomyśl nad tym :P

Co do samego Rooneya, to w moich oczach też stracił ale nie oznacza to tego że będę po nim jechał i go wyklinał tak jak Ty to robisz (poziom gimnazjalisty który ma do każdego jakiś problem). Nikt z nas nie wie co tam się działo "w środku" zespołu. Możemy tylko gdybać i się domyślać czy był konflikt czy nie itd. Na dodatek teraz już co raz częściej piłkarze podchodzą do futbolu jak do zawodu w końcu z tego żyją i to jest dla nich jak praca. Oczywiście my jako kibice podchodzimy do tej sprawy bardziej emocjonalnie ale cóż są dwie strony futbolu i jedna z nich to kasa.


"nawet nie jest w stanie zrehabilitować się"

O to się nie martw ma na to 5lat i już nie jedno zwycięstwo mu zawdzięczamy więc w przyszłości na pewno powróci jeszcze do swojej formy, jest młodym zawodnikiem i przyszłość przed nim. Dodano: 22 października 2010 roku, 20:23Szymcio
Mój drogi kolego jak byś nieco poczytał komentarze niektórych użytkowników (których sam ostatnio zacząłeś popierać-ku mojemu zaskoczeniu) sam byś określił ich jako fanatyków Berbatova a nie fanatyków United. Bo każdy fanatyk United chce jak najlepiej dla swojego klubu a Rooney mimo swojego charakteru i chamskiego zachowania jest jednym z najlepszych zawodników na świecie i nie patrz na niego przez pryzmat ostatnich miesięcy a całej kariery. Natomiast wracając do tematu Bob-sley nigdy nie ukrywał tego że jest tzw. "Berbatovcem" odkąd pamiętam nienawidził Rooneya między innymi za to że grał więcej od Bułgara. Teraz gdy na jaw wyszły te wszystkie afery związane z Anglikiem chłopak ma możliwość pojeżdżenia po Rooney.
Więc jest jak jest i nie ma co się czaić.
zobacz więcej
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:16, #164 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Ciekawe kiedy znowu kibice zaczną śpiewać o Rooneyu..
On ma coś kibicom udowodnić..
Że jest starym dobrym Roo i to pi[...]olenie było psu na budę..
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:14, #163 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
No tak, do przewidzenia. Teraz każdy, kto ośmieli się powiedzieć złe słowo o Rooneyu jest Berbatowcem. I jeszcze mi powiedzcie, że straciliśmy do niego sympatię i chcieliśmy, żeby odszedł, żeby pozycja Dimitara w klubie była silniejsza! Każdy ma swoje zdanie na ten temat. Boisko zweryfikuje, czy dobrze się stało, że Roo otrzymał ten kontrakt, my tu sobie możemy pi[...]olić trzy po trzy.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:13, #162 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Neon

a wyobrażasz sobie co by było gdyby teraz Bebe złapał kontuzje ?? Nikt by nie czekał 3 tygodni tylko każdy jazda po nim a na Roo poczekać można w końcu ostatnio tak szaleje,ze jak wróci to zaś od razu siatka będzie pękać ;)
Postów: 370

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:09, #161 Zwiń/Pokaż komentarz Krystian7Mosina
kibice United napisali na szybie jednym z sklepów że "jak przejdziesz do City to jesteś martwy"

cieszę się że tak się stało ;)
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:05, #160 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
przemx

dla mnie jesteś idiotą bo to news o Roo a ty wywołujesz Berbatowa a powiem Ci tyle, Roo Bułgarowi nie dorasta do pięt, bo gdyby Dymitry patrzał przez pryzmat pieniędzy to by grał dziś w City ;)

Nie wynosze nikogo na piedestały ale mam nadzieję,ze tak jak rozliczasz Bułgara przez pryzmat transferu za 30 mln to będziesz tak rozliczał Roo przez pryzmat nowego,lukratywnego kontraktu za który co tydzień będą mu na konto wpływać 150 tys funtów a póki co Roo ma kontuzje i to jest [...] najgorsze,ze nawet nie jest w stanie zrehabilitować się

Ps. Rozliczasz Bułgara z bramek oki zobaczymy jak będziesz rozliczać Roo ;) Dodano: 22 października 2010 roku, 20:06plumber

a ja widzę tutaj drugie dno tej sprawy... mianowicie FERGUSON JEST CORAZ BLIŻEJ ODEJŚCIA
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:02, #159 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
bobby

Patrzymy z innych punktów widzenia. Ferguson chciał zatrzymać Wazzę, bo ten widocznie był dla niego bardzo ważny i jeśli zacznie grać jak na Diabła przystało to będzie to sukces.

Porażką tego nie nazwę, bo Rooney mimo wszystko jest dalej świetnym graczem i w każdej chwili może wrócić w wielkim stylu. Moje zaufanie stracił, jest dla mnie s[...]tą, ale jak pisałem wcześniej dobro zespołu jest ważniejsze.
Postów: 50

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 20:00, #158 Zwiń/Pokaż komentarz eM.
Ja mam mieszane uczucia co do tego wszystkiego. Najpierw wszyscy dowiadujemy się o tym że Rooney chce odejść, a po chwili widzimy że Wayne podpisuje 5-letni kontrakt z klubem.

Zachował się jak nie dojrzały mężczyzna, mało to zachował się jak niedorozwinięty człowiek jak dla mnie. Nie wiem czy wybaczę mu aż tak szybko, musi grać i jakoś odkupić znów swoje zaufanie co do Kibiców United.

Czytałem też że pod dom Wayne przybyło kilku "kibiców" Czerwonych Diabłów, chcieli żeby on wyszedł i z nimi porozmawiał. Ci "kibice" mówili żeby nie szedł do Manchester City bo źle się to może skończyć. Może też to przekonało Wayne do zmiany zdania xD

Zobaczymy co z nim będzie, dobrze że ta sprawa już się zakończyła bo już mnie trochę nudziło to zamieszanie :P
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:59, #157 Zwiń/Pokaż komentarz browares
wypna sie na niego w druzynie za to co powiedzial naszczal na klub bez kitu mina wieki zanim mu to wybacza;/
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:59, #156 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
dla mnie Rooney nie jest przekreślony, ale na szacunek będzie musiał sobie zapracować:
- jako piłkarz bramkami
- jako człowiek lojalnością
Ja zmieniać ulubionego klubu nie zamierzam, więc przy odrobinie szczęścia za jakąś dekadę będę mógł powiedzieć: "Dobrze,że wtedy został" lub "Szkoda, mógł odejść". Tyle. Zobaczymy co pokaże jako piłkarz za 3 tygodnie.
Postów: 38

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:57, #155 Zwiń/Pokaż komentarz f4nMU
zrobil co zrobil, ja wierze ze zrobil to w dobrej wierze.. mam nadzieje ze szybko odbuduje forme i znowu go pokochamy :) moze nie ktorzy go juz nie nawidza? ja go jednak dalej szanuje, jednakze z pewnoscia nie ufam mu tak jak przed tem . ciekawy jestem reakcji kibicow na OT po jego dotknieciu pilki.. na pewno wszyscy beda go bronic ze sztabu i pilkarzy, ale jak zachowaja sie kibice? Pizyjemy, zobaczymy . pozdrawiam f4nMU !
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:50, #154 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
bob-sley 100% racji masz moje pełne poparcie.
Co do Rooneya to zachował się rzeczywiście jak dziecko rodzice czyli w tym kontekście SAF zaproponowali mu lepszych kolegów na osiedlu czyli tu patrzmy transfery i dziecko jest zadowolone. Nigdy już mu w pełni nie zaufam będzie dla mnie niczym polak w SS czyli zero honoru zero wartości ważne , że dobrze płacą i nie podpadnę a moje zdanie jak wprost proporcjonalne do obiecanych korzyści a jeszcze do tego gratis poopowidam jeszcze historyjki o mojej miłości do klubu.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:50, #153 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
plumber

a dla mnie to to największa porażka Fergusona,który traci charyzmę... najlepiej niech teraz Roo ustala skład
Postów: 42

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:49, #152 Zwiń/Pokaż komentarz Kafelo
@ bob-sley

Rooney nawet bez formy, kontuzjowany i robiący afery jest naszym najlepszym zawodnikiem i choćby z tego powodu powinien zostać. O innych kwestiach nie wspomnę.
Pozdrawiam.
Postów: 3104

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:48, #151 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
"wole być odwrotność normalnych kibiców niż tępakiem zapatrzonym w jednostkę"

bob-sley
Przykro mi to stwierdzać ale jesteś tępakiem zapatrzonym w jednostkę mowa o Berbatovie, ponieważ ciągle o nim mówisz i bronisz go gdy gra źle i podniecasz się niesamowicie kiedy strzeli gola i ciągle razem ze swoimi "ziomkami" z teamu "Berbatovcy" jedziecie po Rooney jak po burej suce szukając jakiegoś problemy.

Wiesz co mnie najbardziej cieszy w tym że Rooney został w United, a więc mianowicie to że musicie się teraz ciekawie czuć po tym jak go jechaliście w ostatnich tygodniach a jeszcze bardziej wam będzie głupio jak Waza po tej kontuzji wróci i w końcu uporządkuje się na boisku jak i za nim i powróci dawny Rooney.

Więc kij w oko takim kibicom którzy nienawidzą jakiegoś zawodnika swojego ukochanego klubu a drugiego wynoszą na piedestał.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:48, #150 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
A co zrobił w tamtym sezonie ??
Zapomniałeś ...
dobra Koniec dyskusji, nie będę już bronił tego Rooneya bo sobie na to nie zasłużył.
Dziękuje, koniec dyskusji ! Dodano: 22 października 2010 roku, 19:48A co zrobił w tamtym sezonie ??
Zapomniałeś ...
dobra Koniec dyskusji, nie będę już bronił tego Rooneya bo sobie na to nie zasłużył.
Dziękuje, koniec dyskusji !
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:45, #149 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Zdziwiło mnie to niesamowicie. Byłem pewny, że odejdzie, a tu nagle gość zmienia zdanie. Obojętne mi było, czy zostanie, czy nie, bo po tych słowach zmalał w moich oczach, stał się dla mnie s[...]tą. Potem zaczął wyjaśniać, stawiać warunki i Ferguson, pierwszy raz uległ w takiej sytuacji. Zależało niesamowicie Bossowi na nim, bo jeśli puścił van Nisterlooya, Beckhama po podobnych kłótniach, a Wazzę zostawił to musi być coś na rzeczy. Najpierw mówił, potem myślał, trudno mu będzie odbudować szacunek u kibiców.

Anglik jednak zostaje i ja się cieszę z tego powodu, bo na jego sprzedaży Diabły by znacznie ucierpiały, straciłyby jednego z najlepszych graczy na świecie. Bo Rooney to wciąż Rooney i mimo tego, że jest obecnie słaby, bez formy to w każdej chwili może powrócić do dawnej dyspozycji. Dobrze, że został, najważniejsze jest dobro klubu, a ten gracz właśnie jest bardzo ważnym elementem tej Fergusonowej układanki i jego odejście byłoby wielką stratą.

Ostatnio w mediach był wielki szum, mi się wydaje, że głównie było tak głośno, by uciszyć sprawy z prostytutkami. Choć byłem pewny, że odejdzie to z drugiej strony transfer Rooneya bez większych powodów byłby bardzo dziwny. Usprawiedliwiał się tym, że nie widzi przyszłości w tym klubie, szukał na siłę argumentów. To normalne, że po grubych latach przyjdą chude i dołek formy. My obecnie taki przeżywamy, a jeżeli Anglik ma takie ambicje to niech pomoże United wyjść z tego kryzysu i postawić klub na nogi.

Powrócę do tego, że Ferguson uległ pierwszy raz w takiej sytuacji, uległ warunkom Rooneya. Zaczął gadać o transferach, Wayne nieco chyba mu przetarł oczy tym, że za bardzo nie ma z kim grać. Mamy zbyt dużo przeciętnych graczy, jest jakość, nie ilość. Dał tym do myślenia Bossowi, który oficjalnie potwierdza, że klasowi zawodnicy zawitają do Teatru Marzeń.

Takiej szopki dawno tu nie było. Po zachowaniu Wazzy już chętnie go nie będę oglądał w Czerwonej Koszulce, której nie jest wart. Ale najważniejsze jest przecież dobro klubu, a Roo dla United bardzo dużo znaczy. Będąc w formie jest liderem zespołu, jest zawodnikiem robiącym różnicę. Dobrze, że tak się to skończyło, choć nie wybaczam Anglikowi.
zobacz więcej
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:42, #148 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
wielkifanMU

to wole być odwrotność normalnych kibiców niż tępakiem zapatrzonym w jednostkę, co takiego Roo zrobił dla United w tym sezonie poza sex aferą, brakiem formy i tą szopką, o podważaniu autorytetu SAFa nie wspomnę??


Roo jest dziwką bo kupiliśmy go i tyle w tej kwestii
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:39, #147 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
@ bob-sley

Ja nie rozumiem, dlaczego ty nienawidzisz Rooneya ??
Tobie chodzi tylko honor i lojalność klubu ?? nie pomyślałeś o zespole ?? Ile nasz skład bo jego odejściu straci ??
Jeśli tak to jesteś [***] nie kibic !!
Bardziej byś go szanował jakby odszedł ... po prostu żal. Jesteś jakąś odwrotnością normalnych kibiców.
Ja osobiście Rooneya traktowałbym jak dziwkę i s[...]tę gdyby odszedł, ale został zrozumiał że klub go potrzebuje w trudnej chwili.
To oczywiście nie zmienia faktu że Rooney jest dla mnie chamem, który niewierność i zdradę ma wypisaną na twarzy. Prywatnie nie zbyt za nim przepadam, ale jeśli chodzi o sport to jestem jego fanem.
Postów: 1765

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:28, #146 Zwiń/Pokaż komentarz Ita 15
To dobrze że zostaje...chyba

Ale to nie zmienia faktu, że zachował się jak skończony idiota, okazał brak szacunku wszystkim z Manchesteru United i kibicom. Okazał się fałszywy i teraz będzie musiał długo przekonywać do siebie z powrotem wszystkich...

Ja póki co straciłam do niego całą sympatię, ale mam nadzieję że jeszcze da mi powód abym ją odzyskała. To na tyle...=)
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:26, #145 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Dla mnie i tak jest dziwką tak jak to napisali kibice na transparencie podczas meczu z Bursą... a czemu?? Bo United zwyczajnie go kupiło, kupiło go, jego dumę, honor i lojalność i teraz z mojej strony nie ma dla niego żadnego wytłumaczenia,ze walczy że się wraca jest napastnikiem i ma k[...]a strzelać !

Bardziej bym go szanował jakby odszedł a tak traktuje go jak małe dziecko,które zrobiło hałas a po dostaniu cukierka zaś kocha Mamusie!

Liczę na to,ze SAF nie będzie mu dawał grać z tytułu chęci Fergusona aby Roo odkupił się u kibiców (chociaż niektórzy juz mu wybaczyli co jest dla mnie żałosne) a będą grali Ci którzy dysponują w danej chwili najwyższą formę

Boję się że tego typu szopki będą praktykowane przez kluczowych zawodników United w najbliższym czasie :/

Duży minus dla zarządu bo nie pokazał jaj, zdecydowanie bardziej United skoro zrobiło tak z Roo mogli powalczyć o pozostanie Crisa, chyba,że ten kontrakt jest po to aby podbić cenę ;P

Drugi minus za złamanie zasady,że rozmawiamy z zawodnikami o nowym kontrakcie dopiero rok przed zakończeniem!
Postów: 19

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:22, #144 Zwiń/Pokaż komentarz SpursP
Mi to wisi. Jak dla mnie może zostać, bo "przeszkadzać" już na pewno nie będzie, a sprzedanie go nie zawsze mogłoby przynieść dobre skutki.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:18, #143 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
cham
Napisałem to, że nie wierzy w United na podstawie słów Evry z wczoraj gdy powiedział :
"Jeśli jeden z piłkarzy nie ufa innym, to wyjście jest jedno - nie powinien grać w tej drużynie," - "Jeśli chodzi o mnie, to ufam wszystkim! Wiem, że razem możemy wygrać."
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:10, #142 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Szymcio napisał:
"W moich oczach stracił sporo i g[...]no mnie obchodzą typy, które dziś obnoszą się ze swoim: "i co, wczoraj na niego jechaliście, a dzisiaj...". Krótkie powiadomienie - c[...]j na Was kładę. Dla mnie Rooney zachował się jak ostatni frajer i zdania nie zmienię. Jeszcze wczoraj pokazywał, że ma nas wszystkich w [***], a dziś mu się odmieniło - no czary! 30 typów w balaklawach pod jego domem pokazało mu, czym jest United."

Święte słowa!
Wyj[...]ne co teraz mówicie, Roo to już nie ten Roo, pierwsze skojarzenie z jego nazwiskiem to nie "prawdziwy Diabeł" a "zwykła s[...]ta". Mówicie sobie co chcecie, ale może po prostu mam inną skalę wartości. Dla mnie duch wojownika związanego z klubem jak Totti z Romą jest czymś ponad grę, puchary i inne komercyjne g[...]na. To OSOBOWOŚĆ.
Cóż, chyba prawdziwe Diabły odejdą wraz z Gigsem, Nevillem i Scholesem. Dla nich dozgonny szacunek, właśnie dla takich piłkarzy stałem się kibicem United. To nie Chelsea czy Citi gdzie sprzedają sprzedawczyki. To klub gdzie liczy się honor i tradycja. Za to kocham United i dlatego też skreślam Roo z mojej listy najlepszych z najlepszych.
Postów: 1387

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:04, #141 Zwiń/Pokaż komentarz TUZO
To co się stało w ostatnich dniach jest dla mnie ogromnym szokiem. Człowiek, który jeszcze niedawno mówił, że chce zostać w Manchesterze do końca swej kariery, nagle zmienił zdanie i postanowił odejść z klubu, który rzekomo kocha. Co więcej gość ten zarzucił włodarzom United brak ambicji, co dla mnie w tym przypadku równa się z świętokradztwem. Jak można zarzucić klubowi, który w ostatnich czterech latach 3 razy wygrywał Premier League i dwa razy grał w finale Ligi Mistrzów, jak? Już nie będę wspominał o starszych latach, w których to United "rządziło" w Anglii i nie tylko. Jakim prawem pytam?
Już samo oświadczenie Anglika, że chce odejść z mojej ukochanej drużyny niesamowicie mnie zabolało. Biorąc przykład z trenera Blackpool, Iana Holloway pytam - po co Wayne mówiłeś o tym, że chcesz zostać w United do końca kariery? Po co dawałeś nadzieję kibicom, że mają w drużynie kolejnego Scholesa czy Giggsa, którzy całą swą karierę spędzili w United? Po co?
Już wtedy byłem niesamowicie rozgoryczony i zniesmaczony tym wszystkim, jednak zarzucenie Czerwonym Diabłom braku ambicji, było w tym przypadku przysłowiowym gwoździem do trumny. Od tamtej chwili Wayne Rooney, który był moim ulubieńcem stał się dla mnie nikim.

Nie interesuje mnie teraz co było przyczyną takiego, a nie innego zachowania Rooneya. Jest to dla mnie bez znaczenie, czy wpływ na jego wypowiedzi miał jego manager, żona czy ktokolwiek inny. To Ty, Wayne wypowiedziałeś te słowa i to Ty zraniłeś me serce. Tego nie zapomnę Ci do końca Twego i mego życia, gdyż o takim czymś nie można zapomnieć.

Pozostaje pytanie co teraz? Jak na to wszystko zareagują kibice? Jaki wpływ to wszystko będzie miało na atmosferę w drużynie? Myślę, iż dobrze się stało, że Wayne odniósł kontuzję i przez parę tygodni będzie poza grą. Dzięki temu wszyscy będziemy mogli trochę ochłonąć i pewne sprawy przemyśleć.
W moim przypadku jednak jedno jest pewne, Wayne stracił mój szacunek i szybko go nie odzyska. Wątpię by go kiedykolwiek odzyskał...

Wayne, Collen forgave you, I won't
zobacz więcej
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:03, #140 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Ja [***]e nie do wiary!

Szczerze mówiąc już sobie układałem nasz klub bez Roo w składzie, już przewidywałem jakie będą konsekwencje jego postępowania, a tu proszę, podpis jest.

Jednak jasno powiedzieć sobie trzeba jedno - syf pozostanie. To jak zawiódł wszystkich kibiców zawsze pozostanie w mojej pamięci i już nigdy nie spojrzę na Roo jak na czystokrwistego Diabła. Skaza pozostaje. Zachował się jak fagas i tego wybaczyć mu nie zdołam. Podważył swoją lojalność, podważył to w co bardzo wierzyłem, podważył coś co sam niejednokrotnie powtarzał "kocham ten klub i chce tu zostać do końca kariery"...

Na dobrą sprawę ciekaw jestem jaki jest motyw Roo. Nie wierzę w to co zasugerował kam, że afera była podyktowana przez agentów którzy chcieli po prostu wymusić lepszy kontrakt. Roo nie jest idiotą, nie robił by całego tego szumu tylko po to by zarobić, wydaje mi się że przy i tak b. wysokich zarobkach szacunek kibiców byłby dla niego ważniejszy. A agenci? przecież to oni pracują dla niego, nie odwrotnie!

Więc dlaczego? Cóż jakby nie patrzeć może to United paradoksalnie najwięcej na tym zyska - być może szum wywołany przez Anglika przemówi wreszcie do Glazerów?! Może jesteśmy światkami przełomu, który zapewni nam wreszcie transfery z prawdziwego znaczenia?? Taki klub jak United na nie zasługuje.

Ale jedna kwestia: mianowicie po [***] Roo pokazywał się w mediach? Przecież mógł "szantażować Gila po cichu, wewnątrz klubu? Być może tak było, być może nie wywarło to wystarczającego wrażenia na zarządzie? Może.

Reasumując, sam nie wiem czy cała sytuacja odbije się nam na dobre czy też raczej nie. O kasie na transfery słyszymy już od sprzedania Ronaldo, a jak było każdy wie. Za to zostaje z nami Roo który narobił szamba w szatni. Obawiam się że z Roo czy bez, ten sezon mamy stracony. Powrót do formy z zeszłego sezonu zajmie Roo pewnie z 2 miesiące minimum, do tego Valencia w tym sezonie już raczej nie pogra na poziomie. Szeroka kadra? Tja, z Parkami i O'Sheami to my daleko nie zajdziemy, z całym szacunkiem dla naszych piłkarzy, mamy w ofensywie tylko dwóch konkretnych graczy. To jednak za mało.

Roo skrzywdził mnie mocno. Może miał to sobie zaplanowane od początku, może chciał rozruszać wreszcie [***]ch Glazerów, nie wiem. Jednak nawet jeśli tak było, dla mnie Wayne już nigdy nie będzie prawdziwym Diabłem, nigdy nie wskoczy do mojej prywatnej gabloty piłkarzy z herbem United wyrytym na sercu, do których będę miał dozgonny szacunek. Niestety, pewnych spraw nie da się cofnąć.
zobacz więcej
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:01, #139 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
"tylko nie interpretujmy tego w sensie dozgonnego przywiązania do klubu"

Haha. Kto tak to interpretuje? Bo widzę, że pijesz do mnie. O Cristiano, który też nas opuścił nie powiedziałem ani razu złego słowa, bo nie robił kibiców w konia, [***]c ciągle o tym, że chce zostać w United do końca kariery, nie całował herbu, nie wypowiadał się na temat transferu do innego klubu w stylu "moje miejsce jest na OT". A mimo to miał diabelski, nieustępliwy i zapalczywy charakter. Chodzi o honor i szacunek do nas, nie każdy musi być Neville'm.
Postów: 549

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:01, #138 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6
A ja osobiście uważam, że takim zachowaniem Rooney wymusił trochę na Fergusonie transfery.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 19:00, #137 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Hergreaves4) "Przecież powiedział , że nie wierzy , że tak funkcjonując możemy coś wygrać a co za tym idzie nie wierzy w swoich partnerów"

Sorry, tego cytatu akurat nie znam. Nie kwestionuje jego istnienia, ale gdybyś podał linka byłoby miło. ;)

"Jeśli rzeczywiście tak by było nie rozpoczynał by tej całej szopki i nie chciał odejść z United"

Wiesz co, to jest specyficzna sytuacja. Naprawdę nie znamy jeszcze wszystkich szczegółów i dysponuje ogólnikami. Tak mogło być, natomiast ja i nikt oprócz kilku oso tego nie wie.
Nie jestem przewrażliwiony, tylko przedstawiam swoją ocenę. Nie podoba mi się wyzywanie Wayne'a i patrzenie tylko z jednej strony. Mi ta sytuacji też się nie podoba i najlepiej gdyby jej nie było.
Postów: 1179

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:58, #136 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited
"Wiem, że kibice są zawiedzeni tym co widzieli i czytali na przestrzeni ostatniego tygodnia. Zachowałem się tak, bo troszczyłem się o przyszłość. Fani byli wobec mnie wspaniali odkąd przybyłem do klubu i mam nadzieję, że odzyskam ich zaufanie."


Wierzę, że on to wszystko sobie przygotował aby to tak wyglądało. Oficjalnie zarząd potwierdził, że będą transfery więc jesteśmy zabezpieczeni. Pozdrawiam. Dziękuję Rooneyowi, że ma taką odwagę.


Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:52, #135 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Ja i tak mam mu za zle to co oswiadczyl i ze postawil klub ktory niby kocha pod sciana ... Wydaje mi sie ze Ferguson zmiekl, albo bez kitu jest bardzo krucho z kasa bo kiedys jakby ktos cos takiego powiedzial o United to by bylo czesc czapka. Pozdro
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:46, #134 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
cham
"Obraził przy tym kogoś, obraził klub czy powiedział coś złego na kolegów? Nie"

Przecież powiedział , że nie wierzy , że tak funkcjonując możemy coś wygrać a co za tym idzie nie wierzy w swoich partnerów co ich na pewno zabolało bo nawet Pat powiedział , że jeśli w nich nie wierzy to powinien odejść.

"Chodzi mu o dobro zespołu,"

Jeśli rzeczywiście tak by było nie rozpoczynał by tej całej szopki i nie chciał odejść z United jeśli dobro zespołu tyle by dla niego znaczyło a on chciał pozostawić klub w najgorszym dla niego momencie i gdybyśmy nie mieli tak mądrego trenera jak SAF pewnie by się tak skończyło. Bez obrazy cham ale Ty chyba rzeczywiście jesteś lekko przewrażliwiony na jego punkcie. pozdro.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:38, #133 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Jeszcze jedno. Spora część z kibiców United za bardzo wierzy w pojęcie "prawdziwego Diabła". Sam używałem go wiele razy, tylko nie interpretujmy tego w sensie dozgonnego przywiązania do klubu.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:36, #132 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Niektórzy, sądząc po komentarzach zbyt szybko ulegli emocjom. Bardzo złym emocjom. Co takiego Rooney zrobił nam żeby nazywać go zwykłym frajerem, s[...]tą i obrzucać podobnymi wyzwiskami? Wyraził chęć odejścia, tak jest. Obraził przy tym kogoś, obraził klub czy powiedział coś złego na kolegów? Nie.

W jego oświadczeniu czytamy: "nie dostałem żadnych gwarancji, że ten zespół będzie w przyszłości odpowiednio wzmacniany"
Podobne zdanie pada tam jeszcze raz.

Więc Rooney daje jasny sygnał. Chodzi mu o dobro zespołu, o to żeby nie wykonywano dziwnych ruchów transferowych typu Bebe, a w sposób REALNY wzmacniano zespół. Po sezonie 06/07 kupiliśmy dobrych zawodników, którzy wnieśli do zespołu naprawdę wiele. Po zeszłorocznym sezonie kto do nas przyszedł i jaką teraz odgrywa rolę? Słucham? Nikt nie wmówi mi, że nie mamy bardzo silną kadrę, super młodzież i tak dalej. Mamy nadmiar przeciętniaków i brak wybitnych jednostek. Tak to wygląda.

Rooney wyraził tylko chęć odejścia. W dodatku chęć nie popartą 100% pewnością, co widzimy dzisiaj. Może naprawdę chodziło mu o zwrócenie uwagi na pewne problemy, na rozmowie z Fergusonem? Nie usprawiedliwiam go ze wszystkiego. Zakomunikowanie o odejściu Fergusonowi było zbyt szybkie i nie do końca przemyślane. Może spowodowane problemami rodzinnymi? Nie wiem, ale trochę szacunku dla tego człowieka. On zrobił dla nas dużo, i jeszcze nie raz będzie nam ratował [***] w różnych sytuacjach.
Wayne żadnej przysięgi nie składał. Rozchodzą się małżeństwa, nawet po wielu latach, a niektórzy oczekują niebywałej wierności w klubie piłkarskim. I incydenty, które nie raz zdarzały się gdzie indziej automatycznie skreślają Anglika. Bez przesady.
zobacz więcej
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:29, #131 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Szymcio W zupełności się z Tobą zgadzam. 100% racji.
A co do Rooneya to zniszczył moje wyobrażenie o sobie jako o diable z krwi i kości i jak napisał Szymcio okazał się najemnikiem i według mnie wcale nie jest lepszy niż Tevez bo ten odszedł bo mało grał a Rooney co chciał osiągnąć dzięki tej szopce szacunek? U niektórych go o dziwo zaznał i mówią o nim jak o zbawicielu United który wywarł na SAF presje co do ruchów transferowych. Wystawił klub na pośmiewisko i niepotrzebna uwagę tak nie postępuje ktoś kto mówi , że kocha United. Miałem go za wzór cnót a okazał się szantażystą i dzieckiem w skórze 25 letniego chłopa.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:16, #130 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Zmieni się, kiedy przyjdą nowi gracze. Póki co nadal jest ten sam silny, c[...]jowy skład.
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:16, #129 Zwiń/Pokaż komentarz Fiedziu24
k[...]a wiedziałem :D byłem tego pewny, więc nic nie pisałem w oprzednich artykułach.. ;] już poznałem Wayna przez te lata ;]
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:14, #128 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Przeciez to bylo ukartowane aby przestali gadac o jego seks aferach i o jego braku formy.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:14, #127 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Jestem zadowolony że został.. ale po c[...]j była ta cała szopka..Mam nadzieję że jakoś przeprosi za swoje zachowanie..Chociaż wątpię aby wszyscy szybko mu wybaczyli to co nagadał..Na pewno jak zacznie grać jak w poprzednim sezonie zmyje po sobie te przykre dla kibica United słowa.
Postów: 2310

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:12, #126 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
troche mi glupio, jechalem po nim (po czesci mialem racje), teraz tak na prawede mozemy mu podziekowac bo troche polityka transferowa sie zmieni na lepsze
Postów: 499

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:06, #125 Zwiń/Pokaż komentarz Tomak1992
Odnosnie filmiku : You know, you know :D
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 18:00, #124 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Szymcio ma rację. Wystarczy poczytać komenty z ostatnich dwóch dni i z dzisiaj by dojść do pewnych wniosków. Niektórym proponuję spuścić z kręgosłupa.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 17:46, #123 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Świetnie ...
wszystko wskazywało na to że Rooney odejdzie, a tu proszę.
Los nas kolejny raz zaskoczył, teraz tylko będzie problem z kibicami na Old Trafford którzy myślę tak łatwo tej sprawy nie zostawią.
Rooney często gdy tylko będzie przy piłce, będzie wygwizdywany ale to jednak z czasem minie.
Ale długo, długo się będzie ciągnąć ...
Trener Arsenalu Arsene Wenger jako jeden z niewielu miał rację mówiąc że Wazza na Old Trafford zostanie !!

Mam nadzieję że Rooney się pozbiera i wróci do wielkiej formy.


Glory Glory Man Utd
Postów: 52

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 17:43, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Domingo
Szymcio zgadzam się w 100%.

Byłem w pewnym sensie zniesmaczony, gdy czytałem tego newsa. Skreśliłem Rooneya i się tego trzymam, nie takiego zachowania oczekuję od człowieka, który - jeszcze do niedawna - miał być legendą na miarę Giggsa. Mieliśmy kibiców sukcesu, teraz mamy i piłkarzy sukcesu.

I proszę, nie mówcie mi, że ta cała szopka była przez Roo zaplanowana i skalkulowana na wymuszenie na klubie transferów. Postawmy sprawę jasno, najpierw przez swoją próżność Wayne otwarcie opluł zespół i kolegów z drużyny mówiąc o braku ambicji, umiejętności i zaufania, a potem przez tę samą próżność uwierzył w zapewnienia Ferga o głośnych nazwiskach i zdecydował się zostać. Heh, Runi poświęcający swoje dobre imię i szacunek kibiców by ratować klub, Mesjasz normalnie...

Evra powiedział, że ktoś, kto nie ma zaufania do kolegów z drużyny, nie powinien w tej drużynie grać. Z tym się zgadzam i tego będę się trzymał.
Postów: 35

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 17:40, #121 Zwiń/Pokaż komentarz Boss_R10
yeah!!!
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 17:38, #120 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
Skoro Wayne zostaje i tym razem sir Alex nie robi nas w c[...]ja i kupi dwóch, trzech piłkarzy wysokiej klasy latem, to ta maszyna naprawdę może nabrać rozpędu. Szczerze, to nadal nie rozumiem, co tu się stało. Wczoraj pisząc tekst "Całowałeś herb, Wayne!" niejako żegnałem się z Anglikiem. Dziś jestem w szoku - tak nagle mu się odmieniło? Do tego zapewnienie Fergusona o transferach. Dwie wiadomości, które mogą zbić z nóg.

W moich oczach stracił sporo i g[...]no mnie obchodzą typy, które dziś obnoszą się ze swoim: "i co, wczoraj na niego jechaliście, a dzisiaj...". Krótkie powiadomienie - c[...]j na Was kładę. Dla mnie Rooney zachował się jak ostatni frajer i zdania nie zmienię. Jeszcze wczoraj pokazywał, że ma nas wszystkich w [***], a dziś mu się odmieniło - no czary! 30 typów w balaklawach pod jego domem pokazało mu, czym jest United.

Życzyłem sobie, żeby odszedł. Powtarzam: żaden piłkarz nie jest ważniejszy od klubu. Skoro jeszcze wczoraj było mu tak źle, to nie widziałem żadnych przeciwwskazań, by opuścił Old Trafford. Dziś nie będę skakał z radości, nie będę chorągiewką jak niektórzy, co to go wczoraj nazywali k[...]ą, a dziś piszą "Wayne, kochamy Cię". Jeśli naprawdę dostał tak lukratywny kontrakt jaki proponowały mu inne kluby, to jedyne co mogę zrobić, to ukryć twarz w dłoniach kręcąc głową z niesmakiem.

Żeby nie było wątpliwości - mnie to nie cieszy. A dlaczego? Bo jeszcze tydzień temu miałem Wazzę za prawdziwego diabła, który zostanie w Teatrze Marzeń, choćby grzmiało i huczało. Choćbyśmy spadli do czwartej ligi, choćby Nani, Vidic, Berba i Evra odeszli. Wierzyłem w jego przywiązanie do barw klubowych. Teraz widzę, że on naprawdę jest najemnikiem, no i najpierw gada, potem myśli. Stokroć bardziej raduje mnie wizja transferów latem, aniżeli pozostania Anglika na Old Trafford. Tyle.
zobacz więcej
Postów: 337

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 17:27, #119 Zwiń/Pokaż komentarz Krzysiek.colu
Mnie jakos nie rusza ten fakt,ponieważ jakby musiał odejśc to by go godnie zastapił hernandez tak jak to teraz robi, w tamtym sezonie jakby hernandez był na miejscu Roo i dostawał takie piłki od VALENCJI to jeszcze wiecej by bramek strzelił niż Roo.. A w tym sezonie statystyki Roo są załosne 1 bramka i to z karnego, nie am valencji nie ma kto podac piłki na tace zeby dołożyć noge albo głowe tylko jak to bylo w tamtym sezonie...
Postów: 342

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 17:26, #118 Zwiń/Pokaż komentarz Piotrek111
Ciekawe jaką dostał tygodniówkę...
Fajnie że został, ale musi chłopak popracować trochę nad swoją formą.
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 17:14, #117 Zwiń/Pokaż komentarz lukasz_17
to fajna wiadomosc dla wszystkich kibicow united, ale teraz zeby odbudowac sobie szacunek u kibicow bedzie musial wrocic do formy
Postów: 179

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 17:07, #116 Zwiń/Pokaż komentarz Michalek07
[***]iscie to jest zawodnik,tylko wkurzyla mnie ta sprawa.Mam nadzieje ze teraz bedzie wszystko gralo a Roo bedzie gral jak najlepiej;p;d

GLORY GLORY MAN UNITED
Postów: 960

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:58, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Wayne Rooney
jest jest ,ale trochę u mnie stracił i tak zawsze wolalem od niego Naniego
Postów: 314

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:45, #113 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Mstrzelec7 - w pełni się z Tobą zgadzam, takimi pionkami nic nie wygramy, może jedynie CC, potrzeba nam z 4 nowych, bardzo dobrych zawodników, w tym na pewno lewy skrzydłowy i śr. pomocnik
Postów: 783

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:44, #112 Zwiń/Pokaż komentarz Jarszo
@dinos - są tego zalety... SAF zdecydował sie zrobić transfery. Szkoda tylko, że będziemy musieli pewnie czekać aż do lata.
Postów: 1

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:38, #111 Zwiń/Pokaż komentarz grzegorz.kocon
no nareszcie rooney podpisał twój kontrakt i napewno będzie grał do 40stki tak jak bramkarz Van der Sar.
Pozdrawiam Kibiców MANCHESTERU UNITED
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:29, #110 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Dobra, teraz trochę ochłonąłem z tą wiadomością i napiszę tak:

Dobrze, że został bo jednak Rooney to Rooney i nie ma drugiego tak [***]istego napastnika na świecie i bez niego to już w ogóle moglibyśmy pomarzyć o zwycięstwach. A jednak pozostaje te niesmak po tej szopce, bo Roo pokazał, że jeśli tylko Mu trafi na następny kryzys to on się wyniesie, przynajmniej ja to tak widzę. Cóż, teraz na pewno stracił kilka punktów u kibiców i jedyne czym je może nadrobić to zwycięstwami. Ja jeszcze długo będę uważać, że taki z niego diabeł jak z Anelki, ale z tą różnicą, że Wazza ma teraz szansę do odpracować. Oj będzie musiał ciężko zapi[...]alać.
Postów: 123

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:27, #109 Zwiń/Pokaż komentarz Kayi_
teraz przede wszystkim powinna poprawić się atmosfera w zespole. liczę na coraz to lepsze wyniki!
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:23, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
mstrzelec7
Napisałeś :"Rooney to realista"
A Giggs też mógł powiedzieć SAF , że odchodzi z United by przejąć stery trenera Walii i zostawia go z tą bandą c[...]ek jak Ty napisałeś bo nic już nie wygra z tym składem a mimo to został i powiedział , że chcę jeszcze coś wygrać z United przed końcem kariery i nie robił fochów jak nie wiadomo kto mimo , że jest legendą i to raczej takim głównie zawodnikom należy się szacunek i jak również napisałeś by Fergie nie robił z niego durnia a mimo to Giggsy został i nie gwiazdorzył bo ufał SAF i jego mądrości , że zdoła wskrzesić duch United duch zwycięzców na nowo i Rooney przy Giggsie jest dla mnie nikim w takim momencie.
Postów: 372

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:21, #107 Zwiń/Pokaż komentarz fishu94
to naprawdę świetna decyzja !!:)
Nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:15, #106 Zwiń/Pokaż komentarz utd120
swietnie ze zostaje ale moze juz nie byc tak waznym elementem druzyny a po za tym podpisuje sie pod slowami Dante_44
Postów: 107

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:04, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Dante_44
Genialnie, że zostaje, ale powiedzmy sobie szczerze, zaufanie wielu stracił. W całej wiadomości oprócz pozostania Rooney'a cieszy mnie to, że Fergie będzie MUSIAŁ zrobić wielkie transfery. Taki był warunek Rooneya, transfery i gwiazdy w United. Teraz tylko czekać na letnie okienko transferowe, po zima się nikogo nie spodziewam.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:03, #104 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Ogólnie może być też tak(ale to bardzo mało prawdopodobna opcja i pesymistyczna),że nowym kontraktem United chce podbić cenę za Anglika.
Takie głosy właśnie się pojawiły,ale ja w to nie wierze.

Do tego,to samo oświadczenie Rooneya,które nas tak zdenerwowało mogło być przede wszystkim ułożone przez tych agentów Wazzy,którzy kierują zawodnikiem,by on i tym samym oni dostali jak największe pieniądze.

Heh teraz znów można gdybać co skłoniło Rooneya do zmiany decyzji...ale jebał to,najważniejsze że zostaje.Oby szybko wrócił do formy,bo jest potrzebny jak mało kto.
Postów: 1274

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:02, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Mateusz0718
Czyli jednak Rooney to Czerwony Diabeł !
No teraz panie Wayne czas zacząć grać swoje :)
Postów: 2298

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:01, #102 Zwiń/Pokaż komentarz Qba89
Fajnie, że został ale ma ładnie nas[...]ne w papierach. Zajebiście się na nim zawiodłem, że w ogóle brał pod uwagę opcje opuszczenia United.

Pokazał, że Czerwonym Diabłem nie jest, jeszcze nie dorósł do tej roli i trochę czasu upłynie zanim odzyska szacunek jakim darzyli go kibice.
Postów: 362

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 16:00, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Luk88
Zawsze będzie poważnym wzmocnieniem każdej drużyny. Cieszę się z jego decyzji. :):):)
Postów: 1142

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:57, #100 Zwiń/Pokaż komentarz mstrzelec7
Hargreaves4 ---> Rooney jest głupi? To jak głupi są Ci, którzy myślą, że - nie bójmy się tego powiedzieć - wygramy cokolwiek grając dalej takimi [***]kami w składzie jak O'Shea, Park, Gibson, czy Carrick. Na miłość boską, jesteście ślepi? Nie ma oprócz Scholesa nikogo kto dobrze rozegra piłkę, starczy Wam 1:0 z Bursasporem i 2:2 z WBA? Bo mnie nie. Rooney to realista, a Ferguson nie ośmieli się zrobić z niego osła. Widać kim jest Rooney na Old Trafford skoro Ferguson z całym zarządem ugięli się pod nim. On ma teraz dojść do zdrowia i pełni formy i grać swoje, a Fergie niech kombinuje nad 3-4 znanymi nazwiskami, które zawitają na Old Trafford, by pomóc Rooneyowi ciągnąć ten wózek. Żaden piłkarz sam w pojedynkę nic nie zrobi.
Postów: 1889

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:51, #99 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United
Fajnie że zostaje lecz niemam do niego zaufania..
Musi od nowa sobie na niego zapracować !!
Postów: 85

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:50, #98 Zwiń/Pokaż komentarz AVE_UNITED
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!! ZAJEBISTA WIADOMOŚĆ!!!! TO DLA MNIE SZOK. WSZYSCY MÓWILI ŻE ODEJDZIE, A TU TAKA NIESPODZIANKA
Postów: 476

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:48, #97 Zwiń/Pokaż komentarz jestemfanemmu
http://manus(...)86&kat=7

Rooney już pod koniec ubiegłego sezonu czepiał się że mamy za słaby skład.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:47, #96 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Rooney jest rzeczywiście głupi , że łyknął ten tekst SAF o większych transferach bo nie oszukujmy się SAF z dnia na dzień polityki transferowej nie zmieni zwłaszcza , że taką prowadzić przez całe życie i nie lubi ryzykować głośnymi transferami które mogą narazić go na śmieszność nie lubi po prostu się kompromitować.

A sam Rooney mimo , że podpisał kontrakt niczym nie różni się dla mnie od fanów chel$ea czy LFC którzy wchodzą na ta stronę niejednokrotnie i piszą , że nic nie wygramy.
Postów: 187

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:47, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Kelrik
Co do wielkich transferów to uwierzę jak zobaczę. Zakładając że Wayne nie ściemnia to pewnie zabolała go końcówka sezonu kiedy zespół bez niego w najważniejszym momencie zawalił wyścig o mistrza i LM. Zgadzam się z nim że MU zasługuje na lepszy skład, ale wybrał zły sposób by przedstawić swoje stanowisko. Oczywiście wszystko to gdybanie, bo na mój nos to poszło tylko i wyłącznie o kasę.
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:46, #94 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Nom nareszcie .. ja wiedziałem że to się tak zakończy
i tak jak Makomen powiedział powinniśmy by wdzięczni że Wazza wyciągnął transfery od Gilla i Fergiego , ale zapłacił za to wysoką cenę jaką jest zaufanie kibiców
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:46, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Lothar632
wierzyłem, że Rooney nie odejdzie z United. Kto wie może to było tylko po to aby wymusić tranmsfery w zimie
Postów: 335

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:45, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Papik
No i po staremu, byłem prawie pewny, że nie odejdzie.
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:44, #91 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
Wczesniej było : "ty ch**u" , "spierd***j" itp. a teraz każdy się przymila.Moje zdanie na ten temat jest takie: Moja zaufanie musi budować od 0.Takich słow wypowiedziaych przez lidera zespołu się nei zapomina od tak.Zobaczymy jak to będzie...
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:42, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Rooooooooooooooooooneeeeeeeeeey !
Wiedziałam, ze tak będzie:)
Teraz tylko z górki!
Postów: 597

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:39, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Morphy
Niesmak jest ogromny po tym. W wywiadzie jak potwierdził, że chce odejść to przecież stwierdził że ta drużyna jest dla niego za słaba, nie ma gwiazd które dadzą radę walczyć o trofea a tu ni z gruchy ni z pietruchy po pięknym jakże przedstawieniu Rooney podpisuje kontrakt. Nie prędko odzyska mój szacunek.

Jestem ciekaw czym go "przekupili"? Pewnie pieniędzmi albo Rooney łykną tekst, że będą wielkie transfery...
Niech chłopak odbuduje formę i strzela bramki i niech pokaże, że jest faktycznie wart tyle na ile go wyceniali czy to tylko niedojrzały i nieprofesjonalny piłkarz.
Postów: 187

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:36, #88 Zwiń/Pokaż komentarz Kelrik
Nawet jak będzie strzelał 30 bramek w sezonie to niesmak pozostanie...
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:35, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Uff... na całe szczęście to tak się skończyło, poczułem ulgę. Mówcie co chcecie, ale lepiej, że Wayne został w United, bo tym zaoszczędził sobie krytyki ze strony fanów, a także nie zdradził Manchesteru United na rzecz lokalnego rywala. Chociaż teraz nie będzie już tak jak kiedyś, to jednak nadal będzie to zawodnik pierwszorzędny.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:32, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Ja myślę , że on chciał odejść i zrobił by to bez zawachania ale oprócz obietnic SAF o transferach co najmniej myślę go zatrzymało dużo dorzuciła jego żona która w wywiadach mówiła , że nie zamierza ruszać się z Anglii a shrek był na tyle głupi by zawiadomić SAF o swoim odejściu bez wcześniejszych konsultacji z zoną na temat ich dalszego życia gdzie indziej. Widać , że udane małżeństwo nic sobie nie mówią.;)
Postów: 874

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:32, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Falinho.10
Jeszcze nie dawno miał podpisać dożywotni kontrakt... a teraz tylko na 5 lat?
Może chodzi tylko o podbicie ceny w lecie :]
Postów: 17

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:29, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Kornel13MU
Ja cały czas wiedziałem, że tak będzie, a jak czytałem te wasze wypowiedzi jak go wyzywaliście to rzygać się chciało ... Przecież on tyle zrobił dla United :)
Postów: 988

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:29, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Makomen
Odpowiedź jest prosta.

Rooney uratował United tzn. wyciągnął od właścicieli, od Gilla i od Fergiego to, że będą poważne wzmocnienia, które m.in. przyczynią się do tego, że nie utoniemy jak Liverpool i że znowu będziemy na szczycie..

Rooney rozpi[...]olił system Glazerów hahaha
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:28, #82 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Mam nadzieję że nie przekonali go tylko i wyłącznie wysokością kontraktu ;/ bo nie fajnie by było jak by został tylko i wyłącznie ze względu na zarobki.

Ciesze się że to się tak ułożyło, teraz Roo się musi wziąć za siebie i wrócić do formy, najlepiej niech zacznie od następnego meczu
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:28, #81 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Ja pi[...]ole i o co tu chodzi?!
Postów: 2637

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:23, #80 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Tak sobie myśle... dobra podpisał umowe, wszyscy zadowoleni, ale to nie oznacza, że Wayne zostanie z nami do 2015, troche dziwna teoria ale możliwa.
Postów: 165

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:22, #79 Zwiń/Pokaż komentarz bishop
Najpierw zachowuje się jak ostatni łajdak a dzisiaj przedłuża kontrakt... Kompletnie nie wiem co o tym wszystkim sądzić...

Parę dni temu delikatnie dał do zrozumienia, że ludzie na OT to nie jego poziom i nie dorównują mu ambicją a dzisiaj robi to co powinien był zrobić już w sierpniu. Potwornie zepsuł sobie wizerunek wśród fanów MU a dzisiaj zachowuje się trochę tak jakby nic się nie wydarzyło...

Jak dla mnie to najważniejsza jest teraz jego dobra gra, to jest jedyne czym może sobie zjednać pamiętliwych kibiców.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:21, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Ja o nim już zdania nie zmienię mimo , że u nas został ale pozostaje po nim taki niesmak , że szok. Został ale dlaczego bo przekupiliśmy go myślą o nowych transferach i kontrakcie zaszantażował United mówiąc albo się wzmacniamy albo wypi[...]alam stąd i radźcie sobie sami. Nie wyobrażam sobie by takiego szantażu użył by Giggs czy Scholes. Jest dla mnie odtąd jak Balotelli gdy był w Interze i fani go mimo to nie lubili więc niech gra ale i tak już mu nie zaufam i nie nazwę czerwonym diabłem z krwi i kości.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:21, #77 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
To szczerze mówiąc nie za bardzo rozumiem po co to całe przedstawienie. On jest serio głupi, zamiast podpisać kontrakt od razu i nie mieć żadnych problemów, to musiał zrazić do siebie fanów, bo inaczej by się nie dało. Nie wiem co miał na celu, ale jak dla mnie to nie szybko odbuduje sobie reputację w MU.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:20, #76 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Wczoraj przed snem pomyślałem sobie że może ta historia skończy się tym że Rooney podpisze nowy kontrakt z klubem.
A dzisiaj wracam do domu i co widzę?
Oficjalne potwierdzenie moich wczorajszych przemyśleń.
Ciesze się że Rooney jednak się nawrócił.
Teraz naprawdę możemy zamknąć za sobą drzwi i wziąć się za odbudowę formy i zdobywanie punktów.
Postów: 97

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:18, #75 Zwiń/Pokaż komentarz soulshady
:) no i dobrze młodzi koledzy maja wzór rooneya jako piłkarza
Postów: 13

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:16, #74 Zwiń/Pokaż komentarz szajba361
Śmieszne są wypowiedzi tych, którzy wypisują teraz: "I co łyso wam, Wayne został." lub "Tak go wyzywaliście i co?"... Myślę, że nikt swoich słów w kierunku Rooneya nie ma zamiaru cofać, bo zaleciał on sobie i to konkretnie. Teraz niech pracuje na to, aby odzyskać zaufanie u kibiców i wrócić do formy.

Ciekawi mnie, jaki interes miał Wayne w tym całym szumie. Podwyżka? A może zrobił to z "miłości" (tj wymuszenie transferów). Niezależnie od tego, jakie przypuszczenie ma rację bytu, fakt jest taki, że cała sytuacja, to zimny prysznic i dla Wayne'a i dla Fergusona i dla kibiców. Muszą być transfery, bo klub stoi w miejscu za wielkimi zespołami. SAF musi zaryzykować i dokonać transferów.
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:15, #73 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil0
JA PIE*DOLE !!! ZAJEBIŚ*CIE !!! skoczyłbym se na bungee, co za wiadomość :D

ej ale dziwne ze nie napisaliscie nic o nowych zarobkach Wayne'a. Przez przypadek czy nie zostały one ujawnione???
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:15, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
To czy ktoś jest absolutnie oddany swoim barwom można stwierdzić u schyłku kariery zawodnika. Życie piłkarza jest przewrotne i dopiero po latach okaże się czy zasługuje na miano "Diabła", "Romanisty" czy innego "Realisty".

Przykładem tutaj mogą świecić Giggs, Scholes, Totti czy Del Piero. Niewielu jest takich piłkarzy w dzisiejszych czasach i trzeba się z tym pogodzić. Ktoś szybko może stać się ulubieńcem trybun, ale na miano "symbolu" trzeba pracować latami, długimi.
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:13, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Głosować w sondzie, misie ;)
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:13, #70 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
Skoro mamy Rooneya co jest w tej chwili najwazniejsze to fajnie jak by postarali sie o Bale moglismy go miec pare sezonow temu nie udalo sie teraz trzeba dac duzo wiecej ale pokazal ze jest tego wart.
Postów: 111

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:11, #69 Zwiń/Pokaż komentarz luis.nani
wkońcu ale stracha napędził
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:09, #68 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Sam już nie wiem co tym myśleć. Cieszę się, że Roo został, ale i tak budzi on we mnie jakąś taką...odrazę. Bardzo nie spodobało mi się to jego oświadczenie...no cóż. Pożyjemy, zobaczymy. Oby tylko zaczął walić bramy i grać tak jak należy.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:09, #67 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
MOzliwe ze chocdzilo tlyko o to zbey media buczaly o czyms innym niz tylko jak to roo lubi posuwac dziwki.
Postów: 50

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:03, #66 Zwiń/Pokaż komentarz RedGrand
Ciekawy jestem czy naprawde myślał o odejściu czy to tylko była szopka.Dobrze że szybki i w taki sposób się to zakończyło.Mam nadzieje że nie będzie wygwizdywany przez kibiców.Zawsze będzie to jakaś ciekawa historia do opowiedzenia po latach ;)
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 15:01, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Wyj[...]ne mam na niego, niech strzela bramki i tyle, więcej z Czerwonego Diabła to ma Henke, co był u nas parę miesięcy.
Postów: 314

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:57, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Denek
Yes yes yes!!! Dodano: 22 października 2010 roku, 14:57Yes yes yes!!!
Postów: 1135

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:56, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Karolo_MU
haha i co dziwki ? a "Kibice" United już go skreślili i wyzywali od dziwek i Shreków.

Żal mi ich wszystkich bo koleś nie odszedł a już nie miał czego tutaj szukać.

Bravo Roo !
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:56, #62 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
Po co był ten szum??
Odp: Dzięki Rooneyowi możemy teraz liczyć na transfery. To jedyny plus z tego całego zamieszania ( nie licząc oczywiście wiadomości o kontrakcie Wayna.
A propo z Manu mają podobno odejść:
Edwin van der Sar i Tomasz Kuszczak a za nich David De Gea i Anders Lindegaard .
Dotego za Carricka i Parka Roddwell i Henderson.
I reszta która my być niby na wylocie to: Owen Hargreaves, Michael Owen, Wes Brown, Gary Neville.
Czas na zmiany!! :)
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:54, #61 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
No i jestem ciekaw co powiedza teraz ci wszyscy ktorzy zdazyli go juz zmieszac z błotem slucham co macie do powiedzienia ?
Postów: 301

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:50, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Maciej2468
Moim zdaniem wszystko to Roo robił po to aby wymusić na Fergusonie transfery....przeczytałem info że będo transfery i odrazu to zgrałem....wiedziałem że tak bbędzie
Postów: 13

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:48, #59 Zwiń/Pokaż komentarz HASe71
Jeżeli to był PR to trochę nieprzemyślany. Mimo iż dostał co chciał czyli nowy kontrakt(na bank dobra kasa) to niestety ale stracił szacunek u kibiców, ciężko mu będzie go odzyskac prezentując obecną formę.
Postów: 538

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:45, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Matt Busby
Pisałem że i tak go kocham.. ale i tak całej prawdy nie poznam pewnie. :p
Postów: 1213

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:44, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Mathew
Może ta cała szopka była po to aby zmusić Glazerów by dali kasę na transfery? Wszystko możliwe, chcę teraz zobaczyć zachowanie kibiców jak Anglik będzie wchodził na boisko.
Postów: 424

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:42, #56 Zwiń/Pokaż komentarz pavel180591
moze i zostaje ale i tak przejebał sobie u fanów United chociażby tym że myślał wogóle o odejściu... Rooney to dobry zawodnik ale pogubił się trochę ostatnio, pewnie zanim wszystko sie ustatkuje wokół niego minie jeszcze troche czasu..
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:40, #55 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Smieszne. Na c[...]j mu bylo ak marudzic. teraz pewnie 80% kibicow ma go za c[...]ja ;p. I pewnie do czasu odzyskania formy strzeleckiej takim dla nich pozostanie ;p.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:39, #54 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Wiem o co CI chodziło ale minus nie jest zły :D
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:37, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Mathew,

Myślę, że około setki.
Postów: 1213

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:37, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Mathew
Ciekawe jaką tygodniówkę wydoił.
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:36, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
RedDiabełek,

hahaha Dodano: 22 października 2010 roku, 14:37Napisałem "możesz", a nie "mogę". A niech ci będzie hahaha
Postów: 23

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:35, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Byczek_ap
Bardzo się cieszę, że Rooney zostaje. Wierzyłem w to, że zostanie od początku, nadal bardzo szanuje Rooneya, ponieważ jest to bardzo ambitny zawodnik, który chciał może wymusić od Manchesteru aby przeprowadzili transfery graczy światowego formatu i tym samym mieli większe prawdopodobieństwo na zdobycie pucharów.

Czekam, aż Wayne powróci do składu i będzie zdobywał bramki. Pozdro
Postów: 269

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:33, #49 Zwiń/Pokaż komentarz seton
Tak jak wspominałem.
PR, PR i jeszcze raz PR.
Ależ to wszystko przewidywalne....
Postów: 578

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:33, #48 Zwiń/Pokaż komentarz mati-007
HA czyżby Rooney był tak inteligentny i przebiegły żeby zaszantażować Fergusona że albo będą transfery albo arrivederci?Szczerze to wątpie bo nasz milusiński jest(a może był)wybitnym zawodnikiem ale,z inteligencji to nigdy nie zasłynął.Ja myśle że poprostu będzie zarabiał tyle szmalu że zgodził sie zostać,a jego przywiązanie do barw to pi[...]olenie o szopenie.Obym się mylił,ale nie bądzmi naiwni.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:33, #47 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Proszę Mictlan ma minusa a neon plusa :)
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:32, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Możesz minusa :D
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:32, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
To było wiadome, nie wierzyłem,że odejdzie. Dostanę plusa ?
Postów: 339

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:31, #44 Zwiń/Pokaż komentarz cinq
a gdzie ten co tak wielbi Berbatova i nienawidzi Rooney ....jakos chyba zamilkl i nie moze przebolec tego newsa ... i ukrywa sie pod pseudo Bobsley ?
Postów: 44

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:30, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Michal2602
i po co tyle szumu narobił? chyba po to zeby mi ciśnienie podnieść przez te kilka dni:)
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:29, #42 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
Po tym, gdy dowiedziałem się, że Rooney chce odejść byłem załamany, nie wyklinałem go, nie wyganiałem. Obojętnie gdzie by poszedł i tak bym go wciąż uwielbiał, bo to świetny gość. Anglik paradoksalnie wszedł w jeszcze większe bagno po podpisaniu nowego kontraktu. Kibice już go skreślili, i nie wiem czy mu wybaczą, ale jeśli na prawdę byli z nim na dobre i na złe to mu wybaczą.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:27, #41 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
TO było wiadome.. chociaż i tak pewnie za jakieś 2 lata jak sprawa cichnie będzie chciał od nas odejść :)
Chociaż mam to w [***].. najważniejsze żeby zaczął grać na miarę swoich możliwości.
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:27, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Mogły zastanawiać jego słowa wypowiedziane dwa dni temu, wtedy zwątpiłem. Generalnie nawet nie wierzyłem w to, że odejdzie. Spodziewałem się że sprawa przycichnie na tydzień, dwa, i ostatecznie zmieni zdanie, zostanie.
Decyzja jednak zapadła szybciej niż myślałem i bardzo dobrze, bo czeka nas mnóstwo ważnych spotkań w najbliższym czasie. Zamieszanie wokół jednego gracza na pewno w pewien sposób dekoncentruje drużynę, nie mówiąc już o tym, że zespół bez niego jest po prostu dużo słabszy.
Jeżeli szybko wróci do formy nie wszystko jeszcze musi być stracone.

Osobiście bardzo cieszę się, że został i będę mu bardzo kibicował. Jego miejsce jest tutaj i oby to potwierdził.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:25, #39 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Teraz widzę, że każdy wiedział,że Rooney zostanie. Mogliście mi powiedzieć skoro wiedzieliście.
Postów: 940

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:25, #38 Zwiń/Pokaż komentarz robak96m
Teraz czekamy że bramkami i zachowaniem przeprosi nas za te nerwy. Lecz teraz mi osobiście cięzko jest mu ponownie zaufać.
Zobaczymy jak to będzie.
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:21, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Sam nie wiem... eh. Najważniejsze, aby wrócił do formy, bo bez tego, będzie nam potrzebny jak Fabio.
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:20, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Wiadomo, internetowi kibice to najwięksi hipokryci.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:16, #35 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Zajebiście! W [***] mam to jego oświadczenie, bo w sumie Rooney ani nikogo nie obraził, tylko podał jakieś tam niby powody. Najważniejsze, że zostaje! Wracając do formy jest naszym najlepszym strzelcem i największą gwiazdą. Nie mogę w to uwierzyć, ale to jednak prawda!

Jak u Hitchcocka. Najpierw trzęsienie ziemi, a następnie napięcie rośnie. Kto by się spodziewał...
Postów: 824

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:15, #34 Zwiń/Pokaż komentarz eit
Maxer - za co ja mam przepraszać? Dla mnie to p[...]a i z tego, że został, cieszę się jeszcze mniej. Napsuł krwi kibicom, Fergusonowi i kolegom z teamu, powiedział o wiele słów za dużo. Jeśli on był pod presją, to nie wiem jak nazwać to teraz, bo wziął na swoje barki zdecydowanie zbyt wiele i teraz ma miliony do przekonania. A czasu nie ma dużo, bo gwizdów w jego kierunku na OT spodziewałbym się dosyć szybko. Roo rozegrał to bardzo, ale to bardzo źle.
Postów: 354

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:14, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Chudson
O k[...]a kolejny szok! Już po tej jego deklaracji odejścia go skreśliłem i teraz już sam nie wiem co o tym myśleć. Teraz Rooney musi walczyć o przebaczenie tej całej afery, oj chłop będzie musiał trochę nastrzelać żeby wszyscy do końca mu przebaczyli...

Jednak jest też pozytywna strona tej całej afery, news obok Fergie wypowiada się, że będą niezłe transfery, może Wayne w odpowiednim momencie wywarł presje? Ja wiem, że daleka droga od słów do czynów (mowa o transferach oczywiście), ale może coś wskórał.

Aha, no i jeszcze jestem ciekaw czy koledzy z szatni szybko mu wybaczą te niezbyt przemyślane wypowiedzi, taki Evra czy Vidić byli na niego strasznie wkurzeni.

No i kolejne pytanie : ciekawe ile teraz będzie zarabiał? Jak w ten sposób wywalczył sobie ogromną tygodniówkę, to postąpił trochę frajersko...

No cóż nie pozostaje mu nic innego niż strzelanie bramek, bo tylko tak może odkupić swoje winy...
Postów: 707

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:14, #32 Zwiń/Pokaż komentarz bartoszek95
ROONEY ROONEY ROONEY
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:14, #31 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Po słowach Rooneya byłem przekonany że odejdzie,sprzedaż zimą wydawał się jedyną słuszną decyzją.
Ale miałem także małą nadzieję(łudziłem się) że Ferguson jeszcze go przekona i jak widać udało się.
Czy to zasługa zapowiedzi przyszłych transferów?
Być może tak... i oby Szkot z tej zapowiedzi się nie wycofał,bo samo pozostanie Wazzy może nie wystarczyć.

Ogólnie wróciliśmy z dalekiej podróży.W klubie zostaje najlepszy gracz i jest to znakomita informacja.
Jestem ciekaw jak zareagują fani,jak wypowie się Rooney...ale wiemy że czas leczy rany i kibice powinni mu wybaczyć.
Do tego jak powróci do formy,zacznie strzelać bramki,to zdarzy się to szybciej niż komukolwiek się wydaje.

Beka z tych którzy go przekreślili.Oczywiście nie ze wszystkich,bo słowa Rooneya mogły zdenerwować i to bardzo,ale z tych którzy go zwyzywali od najgorszych i byli pewni że Anglik wybierze nawet City...Ferguson po raz kolejny utarł wam nosa;)
Postów: 2637

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:13, #30 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Genialnie! Moje zaciekawienie z newsa o tym jak Alex mówi że będą transfery zostało zaspokojone. I już wiem, powiedział to po to by Rooney został, ciekawe czy dokona transferów czy zrobił z Roo durnia. Cóż przekonamy się.

Bardzo się ciesze, że Wayne podpisał nową umowę.
Odejście takiego piłkarza było wręcz nie możliwe,
Czułem że tak będzie już wtedy jak daliście artykół "Alex: Będą transfery".
Postów: 1179

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:11, #29 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited
Hahaha mwiłem że zostanie!!! Przepraszać teraz za to co powiedzieliście pod jego adresem. On przeprosi Nas na pewno. Wierzyłem do końca!
Postów: 3104

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:10, #28 Zwiń/Pokaż komentarz przemx8
Teraz to mi się tylko chce śmiać z tych co go nazywali "kur**mi" i innego tego typu nie cenzuralnymi określeniami :P

Zobaczycie jeszcze Waza wróci do wielkiej formy i doprowadzi United do nie jednego trofeum w końcu ma jeszcze 5 lat kontraktu :D

Czekałem do końca na tą informację i się doczekałem ;) wiedziałem że zostanie.

Teraz tylko czekam na bramki Rooneya :)
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:08, #27 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Mam nadzieję, że dało to władzom United do myślenia, że coś drgnie w klubie. Ale słowa padły a jak wiadomo, te ranią najbardziej. Minie sporo czasu, zanim kibice wybaczą, bo żeby zapomnieli- nie ma szans. Oby tylko Wazza za szybko nie zaczął całować herbu, bo zbłaźni się jeszcze bardziej, o ile w ogóle można.
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:06, #26 Zwiń/Pokaż komentarz solit
no i gra gitara :)
Postów: 745

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:06, #25 Zwiń/Pokaż komentarz MateO
O co tutaj chodzi...
Postów: 46

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:05, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Dzanass
A ja mysle, ze po czesci byla to taktyczna zagrywka, aby zejsc z tematu sex afery. W momencie juz prawie nikt o tym nie myslal, tylko o tym jaki roo jest beznadziejny. Troche szkoda, bo stracil w oczach kibicow i bedzie musial ciezko pracowac i pokazac, ze kocha ten klub, aby znowu odbudowac sobie szacunek..

Ciesze sie z tego, bo jakby nie patrzec byl dla nas zawsze duzym wzmocnieniem. Jak tylko powroci do dawnej formy to bedziemy mieli jeszcze z niego duzo pozytku. Wenger wiedzial co mowi hehe.

Mimo, ze ciezko mi bylo z tym, co roo powiedzial, powstrzymywalem sie od zbednych komentarzy typu "shrek", "wypi[...]alaj" itd... A mozna bylo tego sporo przeczytac w ost czasie na naszej stronce. Ciekaw jestem co beda mowic, jak uratuje nam znowu tylek w jakims meczu.

Mam nadzieje, ze dostanie odpowiednie wsparcie od kolegow z druzyny, kibicow, aby powrocil do dawnej formy, a on sam, ze pokaze, iz to byl tylko glupi wybryk i oby szybko pokazal, ze ten klub to jego cale zycie, ze zasluguje znowu na szacunek, jakim darzyl go niejeden kibic United.
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:05, #23 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Chyba sie troche przestraszyl tych kibicow co byli u niego pod chata i skandowali ze bedzie martwy jesli odejdzie do City :D Nie no dobrze ze podpisal ten nowy kontrakt ;)
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:05, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
djabełek,

Wszyscy??? No nie pisz tak :) Ja jestem zawsze za Rooneyem, bo to mój ulubieniec i złego słowa w ostatnich dniach na niego nie napisałem. Wierzyłem, że zostanie i został :D

Nie ukrywam mej radości po tym komunikacie :D
Postów: 399

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:03, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Piotras17
No i gdzie jestes bob sley?Nazywałes kibiców którzy wierzyli i głosowali ze zostanie nie pamietam jak ale jakoś nie fajnie i co głupio ci? Ja jestem dumny z siebie i z tych co głosowali za tym ze zostanie bo czasem trzeba wierzyc gdyz wiara czyni cuda.PS.Nie bierzcie mnie za osobe całkowicie wierzącą. Dodano: 22 października 2010 roku, 14:03No i gdzie jestes bob sley?Nazywałes kibiców którzy wierzyli i głosowali ze zostanie nie pamietam jak ale jakoś nie fajnie i co głupio ci? Ja jestem dumny z siebie i z tych co głosowali za tym ze zostanie bo czasem trzeba wierzyc gdyz wiara czyni cuda.PS.Nie bierzcie mnie za osobe całkowicie wierzącą.
Postów: 652

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:03, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Mathek
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony ciesz się, ale z drugiej sam nie wiem. Nie wiem czy angielscy kibice wybaczą mu tą całą aferę, i to samo tyczy się klubowych kolegów. W końcu powiedział (nie dosłownie), że są za słabi i z takim teamem nie wygra kolejnych trofeów.
Wayne dużo stracił w moich oczach i nie wiem czy odbuduję jeszcze swój stary wizerunek. Czas pokaże.
Postów: 187

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:02, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Kelrik
Rooney nagle zdał sobie sprawę że wybrał najgorszy moment na transfer. Coś czuję że dogadał się z Fergusonem że podpisze kontrakt i odejdzie po sezonie. U mnie jako kibica wciąż ma duży minus...
Postów: 734

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:02, #18 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Ciekawe co na to sam Wayne?! ;d
Postów: 31

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 14:02, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Wujek1
z jednej strony się cieszę, że Roo z nami zostaje, ale z drugiej po tym co mówił o pozostałych zawodnikach United to już nie wiem co o nim myśleć... Oczywiście, że Fergie przekupił go transferami i od razu powrócił temat Suareza. :D mam nadzieję, że Roo wróci do formy i zamknie usta wszystkim krytyką jego osoby. ;)
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:59, #16 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Brawa seton,chyba jako jedyny to przewidziałeś;)
Postów: 2323

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:59, #15 Zwiń/Pokaż komentarz DiaboLLo
Ja teraz czuje się jak po transferze Bebe. Przychodzi gośc, który może byc wzmocnieniem dla drużyny i u mnie Rooney ma czyste konto. Musi sobie zapracowac teraz na respekt, bo opinię sobie strasznie zszargał i ja tego mu nie zapomnę. W sumie już się pogodziłem z jego odejściem...
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:59, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Karmel07 --> nie, nie jest mi głupio, bo Rooney sam powiedział,że odchodzi - to nie były bezpodstawne plotki Dodano: 22 października 2010 roku, 13:59Karmel07 --> nie, nie jest mi głupio, bo Rooney sam powiedział,że odchodzi - to nie były bezpodstawne plotki
Postów: 734

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:58, #13 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
O kuhwa! Ale zwrot akcji. Wszyscy na niego napieprzali a teraz co?
Mam nadzieję że odzyska formę i strzelając gole dla United udowodni jak wielkim jest piłkarzem.
Dalej Roo!
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:58, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Fergiue go przekupił transferami na bank, bo teraz gada,że będą znane twarze niedługo.
Postów: 612

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:57, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
;D

Nie wiarygodne!;D
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:57, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
ROOOOONEY !!!! Ty buntowniku nasz :P :) Brawoo Wazza!

Wierzyłem i wiedziałem, że zostanie. I co na to teraz Ci nasi kibice, którzy go nazywali już zdrajcą, co na Rooneya klneli od najgorszych... I co głupio wam teraz fani United i Rooneya??

Najważniejsze, że zostaje na Old Trafford :)
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:57, #9 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Ale jaja:)
Postów: 11

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:56, #8 Zwiń/Pokaż komentarz 190281
radość wielka ale za dużo szumu wokół tego było i padły niepotrzebne słowa... sądzę że więcej w tym winy agenta niż samego piłkarza!! ważne żeby formę odzyskał SAF nie takie pożary gasił choćby rooney-ronaldo po mundialu juz wszyscy sprzedawali ronaldo a on jednak zaostał podobnie było z becksem po czerwonej kartce na mundialu i tez rozłożył płaszcz ochronny i dobrze sie skończyło!! teraz Rooney musi pogadać z kolegami z drużyny bo zwątpił w ich umiejętności..
Postów: 932

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:55, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Wróciłem właśnie ze szkoły, włączyłem manusite i jak przeczytałem ten nagłówek to zaklaskałem i przeszły mnie ciarki. Coś pięknego, dobrze że zostaję :).
Postów: 285

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:55, #6 Zwiń/Pokaż komentarz szkodas7
I po co tyle szumu było??? Może aby odwrócić uwagę od niedawnego skandalu obyczajowego z udziałem Roo??? Ale dobrze, że tak się stało, można odetchnąć. Jeszcze niech wróci do formy i będzie ok:D
Postów: 65

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:54, #5 Zwiń/Pokaż komentarz JB237MU
To świetnie ! Tak trzymać Wazza ! Z United nie zginiesz!
Postów: 5

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:54, #4 Zwiń/Pokaż komentarz kicekpoland
Czyli wynika z tego , że w zimie powitamy jakiegoś dobrego zawodnika :)
Postów: 29

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:52, #3 Zwiń/Pokaż komentarz P3p3
O żesz k[...]a , co za ulga ;) krotki news a cieszy :D
Postów: 400

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:52, #2 Zwiń/Pokaż komentarz KOMM
Nie wiem o co tam chodziło, ale ważne, że jest szczęśliwe zakończenie.
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 22.10.2010, 13:50, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
Są momenty, w których nie wiem jak się nazywam. To właśnie ten moment.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.