CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Nemanja Vidić w 2006 roku zrobił wielki krok naprzód w swojej karierze, kiedy zdecydował dołączyć... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +4 - Carroll na celowniku United

Mictlan @08.12.2010, 18:56 | Przeczytano 6017 razy

Carroll na celowniku United
Manchester United jest zainteresowany pozyskaniem młodego snajpera Newcastle United Andrewa Carrolla - donosi Daily Mail.

Po tym, jak działacze "Srok" zwolnili Chrisa Hughtona, Kevina Keegana i Alana Shearera, istnieją obawy, iż będą gotowi pozbyć się również 21-latka, jeśli do klubu napłynie wysoka oferta.

Oprócz "Czerwonych Diabłów" zainteresowana Anglikiem jest również Chelsea i Tottenham. Spekuluje się, że wszystkie trzy kluby muszą liczyć się z wydatkiem 20. milionów funtów, jeśli chciałyby zobaczyć Carrolla w trykocie swojego zespołu.

Chris Hughton niejednokrotnie zapewniał, że zrobi wszystko, aby zatrzymać 21-latka w swoim zespole. Teraz, gdy nie jest on już menedżerem Newcastle, Carroll w każdej chwili może opuścić St James Park.

Źródło: TribalFootball

Tagi: Andy Carroll, Chelsea, Chris Hughton, Manchester United, Spekulacje, Tottenham Hotspur, Transfery

Komentarze (63) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 20:26, #63 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

toporminator napisał:

Człowieku, jeśli to wszystko co masz do powiedzenia, to po ch** się odzywasz?
Świetny przykład wzorowego redaktora...


uważaj bo dostaniesz bana :P
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 18:42, #62 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Lini ataku akurat wzmacniać nie musimy, bo mamy piątkę silnych napastników, czyli Rooneya, Berabtowa, Hernandeza, Welbecka i Machede, oraz dwóch mniej pewnych Owena i Dioufa więc dysponując taką 7mką w ataku to wzmocnień nie trzeba przeprowadzać.
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 18:36, #61 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Transfer byłby ciekawy, ale atak mamy raczej w porządku, trzeba zadbać o pomocników. Z resztą tak jak to ujął Masło, nie ma się co jarać, bo i tak nikt z łączonych z United zawodników ostatecznie na OT nie trafia...

"pi[...]olicie zdrowo"

Człowieku, jeśli to wszystko co masz do powiedzenia, to po ch** się odzywasz?
Świetny przykład wzorowego redaktora...
Postów: 770

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 16:30, #60 Zwiń/Pokaż komentarz HokusPokus
Wy znów o Bułgarze ... ? :(

Carroll dobrze sobie radzi w Newcastle. Myślę, że do nas nie dojdzie.
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 15:09, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
pi[...]olicie zdrowo :P
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 14:57, #58 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Żałosne jest co się tu wyprawia.
Kłótnie, kłótnie jak zwykle kłótnie. Jak ino przyjdzie jakiś temat ws. sprawy Berbatova, czy rzekomego transferu jakiegoś napastnika do drużyny, to już wiadomo że ilość komentarzy podbije wiecej niz 50. HAHAha
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 14:55, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Jeżeli chodzi o transfery to wystarczy prześledzić nasze ostatnie zakupy. Żaden z tych piłkarzy ( poza chyba Lindegaardem ) nie był z nami łączony przez media.

Ja wiem jedno. Jeżeli brukowce wspomną o jakimś grajku w kontekście naszego klubu, istnieją niemal zerowe szanse, że Boss takiego zawodnika sprowadzi! Więc tutaj nie ma co analizować.
Postów: 89

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 11:43, #56 Zwiń/Pokaż komentarz MU fan
śmieszy mnie kłótnia o pozycje messiego i ronaldo.

wg. mojej skromnej opinii siła obu ich zespołow pozwala trenerom zostawiac wolną rekę- a może nogę xd (oczywiscie w granicach rozsadku i taktyki) co do ich poczynan ofensywnych.

tyle
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 11:29, #55 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Kiedyś było inaczej, bo niektórych Mama jeszcze za internet nie płaciła... Dodano: 09 grudnia 2010 roku, 11:37Jedyne kłotnie to są o Berbatovie, ja już jestem za stary i mam na to wy[...], a z niektórymi i tak nie będe dyskutował bo mogą mi buty pucować...
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 11:24, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
M.C.T., gdzie czasy, gdy był tu spokój i jako taka harmonia, nie? Ja pi[...]olę...
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 11:20, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Nie mogłem odwiedzić tej strony przez parę dni więc wchodzę i co?
Nic się nie zmieniło, kłótnie, kłótnie i jeszcze raz kłótnie;/

Co do Carrola to po co nam ta wieża?
Mamy Welbecka i nim się zajmijmy by nam ptaszyna nie uciekła.
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 10:09, #52 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Na tej stronie jest dwóch cepów którzy sieją niepotrzebny zamęt...
Postów: 186

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 10:04, #51 Zwiń/Pokaż komentarz lisiu
Ech jak zwykle o Berbie to i ja się wypowiem... Czemu nikt nie chciał sprzedać Rooneya gdy też grał padakę i nie strzelał goli? Chcecie sprzedawać Bułgara to włączcie sobie Football Managera i jazda...
Bułgar techniką zjada większość piłkarzy na śniadanie, poza tym cieszcie się, że dochodził on do tych sytuacji bo nie gramy już tak jak choćby z Sunderlandem. A ten bramkarz z Valencii miał swój dzień, więc się od Berby odpi[...]olcie, bo gdyby był taki cieńki to Liverpoolowi by nie strzelił trzech goli a Blackburn pięć.

A co do Carolla - to miało by sens gdyby nie było Owena, Machedy i Dioufa. W obecnej sytuacji nie jest nam potrzebny i tyle...
Postów: 14

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 08:45, #50 Zwiń/Pokaż komentarz saha99
Edytowano: 09 grudnia 2010 roku, 15:07 przez Mictlan
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 08:27, #49 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Ronaldo gra c[...]j wie gdzie, ot co. To wolny elektron, tak go HOSE lubi.
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 08:01, #48 Zwiń/Pokaż komentarz macias85
ależ się dyskusja zawiązała...napastnika takiego jak carrol nam nie trzeba, choć ma umiejętności to chyba tez trochę pod kopułą nie poukładane. berbatov jest jaki jest, fanem nie jestem ale póki jest zawodnikiem United nie będę na niego najeżdżał ani pi[...]olił jaki to on słaby. poza tym nie sądzę żeby słaby zawodnik mógł liderować w klasyfikacji strzelców PL. a te wasze kłótnie tutaj są czasem poniżej wszelkiej krytyki. człowiek wchodzi tu dla przyjemności, a tu jeb taki c[...]j wielki...
Postów: 14

Napisz PW
dodano: 09.12.2010, 07:21, #47 Zwiń/Pokaż komentarz saha99
Nikt nie chce czytać mojego pi[...]olamento, to nie będę się wysilał. Żegnamy. Edytowano: 09 grudnia 2010 roku, 07:50 przez Mictlan
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 23:49, #46 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Przecież Ronaldo nie gra na szpicy no k[...]a...
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 22:44, #45 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
To teraz powiedz, ile meczów w tym sezonie zagrał Benzema? Jeśli wyliczysz ich 5, to będzie dobrze.
Postów: 97

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 22:43, #44 Zwiń/Pokaż komentarz misiumen
dzisiejszy mecz z Ajaxem, Ronaldo na skrzydle, ostatni mecz z Valencia - Ronaldo na skrzydle, o ile sobie przypominam na szpicy zagral tylko bezposrednio po kontuzji Higuaina w nastepnych gral Benzema na szpicy.

co do pozycji Messiego polecam odkopac stosowny temat u Dariusza Wolowskiego, angielskich blogerow nie polecam - moglbys nie zrozumiec. to tyle ode mnie.

Edit. Nie mam pojecia ile zagral obstawiam okolo 10 nie ogladalem wszystkich meczy Realu, aczkolwiek nigdy Real nie gral 2 srodkowymi napastnikami od poczatku meczu, co do korekt w ustaiweniu w pozniejszej fazie meczu taki pewien nie jestem. Nawet Konami swoja droga zauwazylo aktualne ustawienie Barcy co w PES-ie 2011 mozesz zauwazyc, polecam zapoznanie sie nawet z tak prymitywnym zrodlem wiedzy. Edytowano: 08 grudnia 2010 roku, 22:46

Edit 2: sprawdzilem - zagral w 24 meczach zwykle zmienial Higuaina, a w meczu z Valencia zastapil Khedire po czym Ronaldo ze szpicy zszedl na skrzydlow wlasnie, to tylko potwierdza moja wersje zdarzen... Edytowano: 08 grudnia 2010 roku, 22:50
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 22:41, #43 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Chłopie nie [***] głupot, Ronaldo od początku pobytu na Santiago Bernabeu gra wraz z Higuainem na ataku. Gówno wiesz, widać...

Messi nigdy nie grał na szpicy. Grali tam albo Eto'o, Ibra czy teraz Villa.
Po kiego grzyba udzielasz się, jeśli czegoś nie wiesz?

Twoje ostatnie 2 komentarze, to jeden wielki "ŻAL". Edytowano: 08 grudnia 2010 roku, 22:41
Postów: 97

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 22:37, #42 Zwiń/Pokaż komentarz misiumen
sclorrer napisał(a):Po 1. Messi nie jest napastnikiem, tylko skrzydłowym.
Po 2. Ronaldo, odkąd doszedł do Realu gra na szpicy, i jest teraz klasycznym napastnikiem.


Messi gra na szpicy od 1.5 roku, Villa zostal przesuniety tylko dlatego na skrzydlo, Ronaldo zagral w 1 meczu na spzicy w PD w tym sezonie, widze braki w wiedzy nadrabiasz pieniactwiem. powodzenia w dalszym komentowaniu czegokolwiek zycze. Edytowano: 08 grudnia 2010 roku, 22:38
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 22:36, #41 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Po 1. Messi nie jest napastnikiem, tylko skrzydłowym.
Po 2. Ronaldo, odkąd doszedł do Realu gra na szpicy, i jest teraz klasycznym napastnikiem.

Berbatow i genialne umiejętności, tak?
Oddając mu taki zaszczyt, obrażasz takich zawodników jak Messi, Xavi czy Sneijder.


Berbatow wraz z kilkoma jeszcze osobami w składzie nie nadają się do United (wspomniany przez Ciebie O'Shea, Gibbson czy chociażby Diouf).
Prawda jest taka, że Berbatow "prawdziwie" genialny był przez ok. 3 godziny w tym sezonie.
Więc to Twoje [***]e jest tutaj niepotrzebne.
Jedyną racją w Twoim poście było to, że O'Shea nadrabia ambicją...
Postów: 97

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 22:26, #40 Zwiń/Pokaż komentarz misiumen
sclorrer powiedz w takim razie Messiemu zeby nie rozgrywal bo cos za duzo asyst ma jak na napastnika, a ten Ronaldo cholerny skrzydlowy za duzo strzela powinien wiecej wrzucac, albo nawet Rooney ostatnio tez cos woli podawac, nigdy nie bylo sztywnego podzialu rol w United czy jakimkolwiek innym klubie na takim poziomie jesli Fergusonowi uwidzi sie znowu Rooney jako pomocnik to on nie bedzie strzelal a gdy Ferdinandowi powie zeby stal sie klasyczna "9" ten bedzie sepil w polu karnym. twoje [***]e, bo nie sposob tego inaczej nazwac, nie ma ani sensu ani pozytku, Berbatov jest jaki jest ale gdy mowisz ze jest za slaby na United to narazasz sie na smiesznosc, za slaby jest O'shea ktory nadrabia ambicja, swoja droga Bulgar jest na drugim biegunie braki w ambicji nadrabiajac genialnymi umiejetnosciami.
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 22:18, #39 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Seba, nie zgadzam się.
To napastnik powinien mieć ten instynkt i wiedzieć kiedy zrobić zrobić zwód czy też strzelić.

Obrońcy są od bronienia dostępu do bramki, pomocnicy są do rozgrywania, natomiast napastnicy, tacy jak Berbatow są od wykorzystywania 100-procentowych okazji.
Postów: 749

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 22:15, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Seba77

sclorrer napisał:

Nie wiem jak Ty, ale ja między Andersonem/Parkiem/Nanim widzę różnicę, i to nawet bardzo dużą!

Berbatow jest napastnikiem, i przynajmniej w 70% powinien takie sytuacje wykorzystywać!


A dla mnie to jest bez różnicy, czy to obrońca czy pomocnik czy też napastnik ale 'setki' każdy powinien wykorzystywać.
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 21:58, #37 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Miałem już z Tobą nie dyskutować, ale ku**a nie mogę!

Nie wiem jak Ty, ale ja między Andersonem/Parkiem/Nanim widzę różnicę, i to nawet bardzo dużą!

Berbatow jest napastnikiem, i przynajmniej w 70% powinien takie sytuacje wykorzystywać!
Gdyby dodać jeszcze sumę, za jaką Berba dołączył do United - ten gracz nie spłaca się ani TROCHE!

Bardzo lubię tego zawodnika za jego charakter, no ale do k[...]y nędzy, on się nie nadaje do United! Może i brylował w Tottenhamie, ale między zespołem z Londynu a Nami jest baaaardzo duża różnica.


bob-sley napisał:

ale wszystko co złe to tylko wina zawodnika z numerem 9
- Stary, wszyscy na tej stronie przyznali, że nie zagraliśmy jak na United przystało, spójrz na oceny poszczególnych zawodników.
Gdyby w miejscu pewnego gracza pojawiłby się inny zawodnik, jestem pewien, że oceny graczy byłyby o wiele lepsze. Mimo, że chciałbym się mylić, to wiem, że Berbatow jeszcze nie raz spi[...]oli Nam mecz...
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 21:46, #36 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
tak tak roo rzadzi. czekam na kolejne bramki oby sedzia dal karnego to roo ustrzeli 3 trafienie.

apropo zmarnowanych akcji to wczoraj anderson zjebal sam na sam, park trafil z 7 m w bramkarza a nani nie dobil na pusta, ale jasne wszystko co zle to bulgar. szkoda ze bramka dla valencii wpadła po błędzie Carricka, Chris latał jak we mgle ale wszystko co złe to tylko wina zawodnika z numerem 9 bo tylko on jest winy a reszta to święte krowy. cóż to ostatni mój post i narazie bo poziom tutaj jest zbyt wymagający
Postów: 372

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 21:15, #35 Zwiń/Pokaż komentarz fishu94
Nie i jeszcze raz NIe !!!!!!!

Po co nam kolejny napastnik ?? Mamy przecież Rooneya ,Berbatova ,Hernandeza , Owena , Machede czy Welbecka na wypozyczeniu

Więc nie wiem po co nam kolejny napastnik , który byłby w tej hierarchi dopiero trzeci po Wazzie i Berbie jak nie czwarty po Hernadezie .
Lepiej poszukać nastepcy VDS a jeżeli 7 napastnika !!!!
Postów: 2298

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 21:01, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Qba89
Temat o Carroll'u a na pierwszy plan znów wysuwa się Berba, on to ma parcie na szkło...

A teraz na temat. Tylko kwestią czasu było nasze rzekome zainteresowanie tym grajkiem bo gościu ostatnio jest w formie a prędzej czy później każdy piłkarz w formie jest łączony z United, normalne... A już tak żenujący portal jak Tribal nie mógł przepuścić okazji żeby napisać kilka farmazonów.

Pomijając fakt, że pozycja napastnika jest póki co w United obsadzona i nie ma szans na ten transfer to według mnie Carroll jest za słaby na tak wybitny klub. Liverpool czy Tottenham tak, ale nie United...
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:52, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Berbatow8 napisał:

Człowieku, żal patrzeć na Twoje komentarze.
Berba strzelił 12 bramek, grał wspaniale w dwóch, trzech meczach. I nic poza tym! Gdyby zrównać liczbę niewykorzystanych z wykorzystanymi sytuacjami, to tych pierwszych było by znacznie więcej. Nie chce mi się dalej pisać, bo po prostu szkoda czasu na takich jak Ty.


I napisał to facet, o nicku "Berbatow8". Szacun.
Postów: 203

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:44, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Berbatow8

bob-sley napisał:

Gdyby nie ten najsłabszy zawodnik to United było by w głębokiej [***] a nie na szczycie tabeli


Człowieku, żal patrzeć na Twoje komentarze.
Berba strzelił 12 bramek, grał wspaniale w dwóch, trzech meczach. I nic poza tym! Gdyby zrównać liczbę niewykorzystanych z wykorzystanymi sytuacjami, to tych pierwszych było by znacznie więcej. Nie chce mi się dalej pisać, bo po prostu szkoda czasu na takich jak Ty.
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:44, #31 Zwiń/Pokaż komentarz SLU
Nowi napastnicy są nam nie potrzebni!
Postów: 339

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:42, #30 Zwiń/Pokaż komentarz cinq
wydaje mi sie ze SAF powienien pozbyc sie Owena po tym sezonie sciagnac Danego z wypozyczenia i okreslic sie co do Dioufa ... moim zdaniem sciagniecie kolejnego napastnika jest zbedne ale jezeli juz to niestety ale ktos z tych zawodnikow musialby sie pozegnac z klubem ( Berbatow, Hernandez, Macheda, Wellbeck)
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:42, #29 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer

bob-sley napisał:

wyrzucacie nawet Welbecka


To teraz powiedz mi, kto i kiedy tak napisał? Znowu podasz argument, w którym tylko Ty będziesz widzieć sens?

bob-sley napisał:

Gdyby nie ten najsłabszy zawodnik to United było by w głębokiej [***] a nie na szczycie tabeli


Takie gdybanie - w Twoim stylu z resztą...
Gdyby nie Rooney w tamtym sezonie, albo forma Naniego z początku sezonu, to teraz też bylibyśmy w czarnej [***], ale jakoś nikt o tym nie wspomina.

Słuchaj, jak dla mnie jesteś skończony na tej stronie, i nie zamierzam już nigdy z Tobą dyskutować.

Bez odbioru.
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:41, #28 Zwiń/Pokaż komentarz RONY
Aha i wydamy 20 mln a Welbecka i Macheda opchniemy po 2-3 mln. W naszej sytuacji jego ewentualny transfer byłby zbędny. W końcu Fergie po to trzyma na OT młodych snajperów, ufa im i kładzie nacisk na ich rozwój aby za kilka lat byli trzonem zespołu. Narazie sprawy ewentualnych transferów wypadałoby odłożyć do letniego okienka a w tym momencie określić na czym stoimy, gdzie mamy braki kadrowe itp. Nie zachowujmy się jak City kupując na potęgę. Może i jest 100 mln na transfery ale należy je rozgospodarować właściwie.
Postów: 792

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:30, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Malish
FC Utd of Manchester - Brighton and HA

taki mecz dzis w czasie LM...sa transmisje w necie, z tego co widzialem nei wiem czy dzilaaja
fajnie zobaczyc by bylo;d
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:25, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Tak, ale lepiej Lamparda z CFC.
Postów: 98

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:20, #25 Zwiń/Pokaż komentarz WR10
Nie lepiej kupić kogoś na środek pomocy np. Lucas z LFC
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:08, #24 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Bob sley co ty na to Carrol za Berbę hahaha. Już znam odpowiedż hahaha.pozdr.
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:01, #23 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Dać im Berbatova w zamian za Carrolla i będzie git.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 20:00, #22 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Ludzie BARBA mógł strzelić swoje gole w meczu przeciwko Nitoperzą, ale pytam was czy Bułgar to jedyny graje w naszym zespolę? Otóż nie!
A gdzie był Nani,Park,Rooney i w końcu Berba ?
Prawda jest taka mieliśmy poprostu niemoc strzelecką i tyle podobnie zresztą jak Valencja.Po co te ciągłe statystyki na temat Bułgara?pozdr.

Mamy awans z pierwszego miejsca?
Mamy.
Przegraliśmy z Nietoperzami?
Nie.
To po cholere robić serial pod tytułem ,, Berba k[...]a show,,. Bulgar to jeden z naszych czy to się komuś podo czy nie.pozdr.

p.s

Chrzanie czyjeś statystyki porównujące Berbę do Rooneya czy innych chrzanić to, Berba ma 9 na plecach i jest jednym z naszych.pozdr.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:58, #21 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

sclorrer napisał:

A Roo od 3 meczy pokazuje to, co na prawde poprawi, tylko brakuje bramek.
A wczoraj to nie Berba, a Rooney miał pecha.
Kiedy w końcu przjerzycie na oczy, i zrozumiecie, że Berba jest po prostu za słabym zawodnikiem na United?


Gdyby nie ten najsłabszy zawodnik to United było by w głębokiej [***] a nie na szczycie tabeli

Eggman1992 napisał:

Ten bob to pewnie jeden z nielicznych którzy walili konia przed transferem Berbatova do United.


nie robiłem tego ale prawda taka,ze mam swoje zdanie a nie jak Wy pi[...]olone chorągiewki, dwa sezony temu,ze Hunterlaar za Berbatowa, sezon temu,że Benzema za niego a teraz,ze Caroll za niego...śmiech na sali... wyrzucacie nawet Welbecka a chcecie Carrolla który nawet konkurencji w NU nie ma he he

Postów: 749

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:57, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Seba77
Nie jest za słaby jak na United, ale fakt, bramek mógłby więcej strzelać, teraz niby jest pierwszy w generalnej klasyfikacji, jednak tu raz 5 brameczek, później nic, znów 3... mógłby być regularniejszy, ale trzeba zauważyć, że kawał dobrej roboty odwala, w zeszłym sezonie nie miał tych goli za dużo, jednak miał mnóstwo asyst.

Trzeba też pamiętać, iż Berbatov nie jest typowym łowcą goli, lubi sobie piłką poklepać, rozegrać, podąć... To także, trzeba umieć dostrzec i docenić.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:52, #19 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Ja nie twierdzę, że Berba to jest szczyt [***]istości i jest najlepszym zawodnikiem w historii United. Ja tylko twierdzę, że na pewno nie jest za słaby na United xd
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:49, #18 Zwiń/Pokaż komentarz master86
strzelil 5 bramek w jednym meczu to moze go zaczniesz porównywać do Krola Erica Berba byl dobry w Tottenhamie ale Manchester to inna półka
Postów: 362

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:48, #17 Zwiń/Pokaż komentarz BoBron
Nie czaje was ludzie...
Odpi[...]olcie się od Berbatova i od jego zwolenników...
Czasem się zastanawiam czy nie wolelibyście zeby United zremisowali 0:0 niż zwycieżyli 1:0 po bramce Berby...
Żyć się odechciewa od waszego pi[...]olenia...
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:48, #16 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Faktycznie. Pokazuje to nie trafiając po kilka setek na mecz. A gdy już trafia, robi to do pustej bramki.

NO ale prawda jest taka, że gol to gol...
Postów: 749

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:47, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Seba77
Mamy Rooneya, Berbatova, Hernandeza, Machedę, Owena i prawdopodobnie wraca Welbeck. Sześciu napastników, po co siódmy? Jeśli ewentualnie sprzedalibyśmy dwóch napadziorów (np Berbatov/Welbeck/Owen) to Carroll jak najbardziej na tak, ale osobiście wolę Welbecka... Po co cudze, jak swoje mamy.

A i jeszcze Diouf w Blackburn jest.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:46, #14 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Sclorrer

Jestem w stanie zrozumieć najeżdżanie na Berbę, bo sam to nie raz robię, ale stwierdzenie, że jest za słaby na United to przesadza. Mnie on irytuje, bo wiem, że stać go na wiele więcej, niż aktualnie pokazuje. Pokazał to 5 bramkami z B`burn. Pokazał tym, że jest aktualnie naszym najlepszy strzelcem. Pokazał tym, że wczoraj miał 3 super okazję i dlatego tak mnie denerwuje to, że ich nie wykorzystał. A mógł to zrobić spokojnie, bo go na to stać.
Postów: 1421

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:43, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992

sclorrer napisał:

Coś tak czułem, że bob-sley się przypi[...]oli ;/

A Roo od 3 meczy pokazuje to, co na prawde poprawi, tylko brakuje bramek.
A wczoraj to nie Berba, a Rooney miał pecha.
Kiedy w końcu przjerzycie na oczy, i zrozumiecie, że Berba jest po prostu za słabym zawodnikiem na United?

Nie chcę zaczynać kolejnej dyskusji, bo bob-sley i tak znajdzie argumenty, którymi przekona toporminatora, a reszta strony go oleje. Ale on i tak ma racje..;/ Edytowano: 08 grudnia 2010 roku, 19:40


Zgadzam sie z Toba a bob sley nie spada. Ten bob to pewnie jeden z nielicznych którzy walili konia przed transferem Berbatova do United.
Postów: 362

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:43, #12 Zwiń/Pokaż komentarz BoBron
Carroll może buty czyścić Dymitarowi:]
Postów: 342

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:40, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Piotrek111
Do tego transferu na pewno nie dojdzie, pozycję napastnika mamy dobrze obsadzoną więc nie potrzebujemy wzmocnień.
Wzmocnienia się przydadzą ale na innych pozycjach... no ale nie mamy się czym przejmować w końcu fergie ma do wydania 100 mln. :D
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:39, #10 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Coś tak czułem, że bob-sley się przypi[...]oli ;/

A Roo od 3 meczy pokazuje to, co na prawde poprawi, tylko brakuje bramek.
A wczoraj to nie Berba, a Rooney miał pecha.
Kiedy w końcu przjerzycie na oczy, i zrozumiecie, że Berba jest po prostu za słabym zawodnikiem na United?

Nie chcę zaczynać kolejnej dyskusji, bo bob-sley i tak znajdzie argumenty, którymi przekona toporminatora, a reszta strony go oleje. Ale on i tak ma racje..;/ Edytowano: 08 grudnia 2010 roku, 19:40
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:37, #9 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
I na cholere na ten cały Carol?
Chyba po to żeby grzał ławę, żeby wszyscy nażekali jaki to cienias, czy ile kasy poszło w błoto...
Niech chłopak zacznie grać lepiej i niech zostanie lepszym grajkiem w średnim klubie. Bo w mocnych klubach ciężko jest się przebić, a i wszyscy patrzą na Ciebie i to zawsze. Carol chcesz być gwiazdą? Zostań z mało znanym klubie tam się do szlifuj i pewny siebie przejdż do większego klubu. Tego Ci życzę.pozdr.
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:31, #8 Zwiń/Pokaż komentarz master86
jest tak wolny jak nasze pociagi PKP k[...]a do kazdego ma pretenje tylko nie do siebie 30 mln WYj[...]nE w bloto
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:29, #7 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
sclorrer

a co masz do zarzucenia Bułgarowi po wczorajszym meczu to,że wychodziła mu gra ale niestety zabrakło szczęścia, Roo jakoś nie pokazuje nic czym zachwycał w tamtym sezonie a każdy się jara bo "wraca stary,dobry Rooney" ;)

ogarnijcie się

Zresztą NU to nie jakieś leszcze jak Blackpool czy WBA, to jeden z bogatszych klubów w Anglii więc nie połakomią się na kilka funtów bo jakby tak było to dalej by pracował u nich Hughton
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:26, #6 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Ludzie, ogarnijcie się, wymiana Berby na Carrolla, ma tyle samo sensu, co wymiana Eto`o na Ibrę. Edytowano: 08 grudnia 2010 roku, 19:29
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:23, #5 Zwiń/Pokaż komentarz master86
do Wazzy by bardzo pasowal taki walczak o gorne pilki i koles ma talent Dodano: 08 grudnia 2010 roku, 19:24i tak wszyscy dobrze wiemy ze sprzedamy Welbecka wiec po co sie łudzić ze zostanie
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:22, #4 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Tak sprzedac Bulgara który jest wszechstronny na Poki co gwiazdę jednego sezonu... zresztą jest Welbeck i podstawą jest to aby ten wrocil. lepiej poszukać skrzydłowego czy środkowego bo napastników mamy
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:19, #3 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Od kiedy się o Nim gada, jestem zwolennikiem takiego transferu.

Jest silny, potrafi się rozepchnąć, do tego ma ten instynkt "zabójcy", którego nie ma chociażby Berbatow.
Jest dosyć młody, gracz z perpektywą na przyszłość.

Myślę, że byłby to świetny zakup, ale tylko i wyłącznie po pozbyciu się dwóch graczy z ataku (Diouf i Berbatow(jeśli będzie prezentował formę z meczu z Valencia)).
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:19, #2 Zwiń/Pokaż komentarz master86
jezeli sprzedamy Berbatowa to tak jak najbardziej
charakter ma wybuchowy ale nie z takimi sobie Fergi radzil zaraz by go ustawil do pionu tylko czy chce sie jeszcze użerać z takimi Bad Boysami
Postów: 1421

Napisz PW
dodano: 08.12.2010, 19:18, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992
Jesli sprzedadza Berbatova to Carroll mile widziany na Old Trafford.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.