CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

16 trofeów, 559 meczów, 253 gole, 128 asyst w koszulce Manchesteru United - tak można... ROZWIĄŻ QUIZ

+ 0 - Young latem na Old Trafford?

xmilkaax @13.02.2011, 18:12 | Przeczytano 5322 razy

Young latem na Old Trafford?
Skrzydłowemu reprezentacji Anglii za 16 miesięcy wygasa kontrakt z obecnym klubem, a ostatnio mówiło się o zainteresowaniu Ashley'em Youngiem przez Tottenham i Liverpool.

Według mediów, Manchester United również jest zainteresowany sprowadzeniem piłkarza w swoje szeregi i klub podobno chce zaoferować 15 milionów funtów za Ashleya.

Boss Czerwonych Diablów, sir Alex Ferguson, miał to też potwierdzić po wygranych sobotnich derbach.

"Jesteśmy zainteresowani jednym graczem i myślałem, że jest szansa na kupienie go, ale strony nie były gotowe na transfer. Musimy więc poczekać do lata" - powiedział Ferguson.

United ma nadzieję na kupienie 25-latka bez konieczności zwiększania oferty za niego. Poza tym klub Younga, Aston Villa, może stanąć przed wyborem- albo sprzeda go za mniej niż 20 milionów funtów przed wygaśnięciem jego kontraktu, albo zawodnik odejdzie do innego zespołu w 2012 roku na zasadzie wolnego transferu.

Trener Villi, Gerard Houllier, wyraził nadzieję na przekonanie Ashleya do przedłużenia kontraktu i zamierza pod koniec obecnego sezonu rozpocząć z nim negocjacje.

Warto dodać, że Young zdobył jedną z bramek dla reprezentacji, w zwycięskim dla Synów Albionu 2:1 meczu przeciwko Danii.

Źródło: metro.co.uk

Tagi: Ashley Young, Aston Villa, Manchester United, Spekulacje, Transfery

Komentarze (73) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 204

Napisz PW
dodano: 15.02.2011, 00:08, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Majestatyczny
Young jest wyceniany za grosze więc należy go sprowadzić. Idealny następca Giggsa.
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:43, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Young to chyba najlepsza z możliwych opcji, jeżeli chodzi o skrzydło. Nie jest tak przereklamowanym jak Bale piłkarzem a podobny z umiejętności, a co bardzo ważne z dużym doświadczeniem, zebranym na angielskich boiskach. Także przypuszczalna cena za niego nie jest sumą kosmiczną, jeżeli chodzi o transfer Younga, jestem jak najbardziej za.

Chociaż moim wymarzonym letnim transferem jest przyjście Michaela Bastosa z Lyonu. Wiem, że jest to mało realne, ale marzenia się spełniają. :)
Uważam obecnie go za jednego z najlepszych skrzydłowych na świecie, a co najważniejsze może również grać na lewej obronie, a tego typu wszechstronność u piłkarzy się ceni.
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:36, #71 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

bob-sley napisał:

Pisze co wiem o Bebe i co podawały media!

Może Szkot chce tak dać mu większą pewność siebie? Nie wiem

Anderson przerabiany był na defensywego teraz gra na swojej nominalnej pozycji.

Bebe zabłysnie zobaczycie chlopak ma to coś


No też mam taka nadzieję, jakoś darzę go ogromną sympatią i życzę mu jak najlepiej. I przez to właśnie denerwuje mnie to że nie dostaje szans chociażby za Giggsa na którym prędzej czy póxniej odbije sie to że teraz gra pełne 90 minut w każdym meczu.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:36, #70 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

bob-sley napisał:

Bebe zabłysnie zobaczycie chlopak ma to coś
jak już zabłyśnie, to niech trochę poświeci chociaż:D
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:30, #69 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Pisze co wiem o Bebe i co podawały media!

Może Szkot chce tak dać mu większą pewność siebie? Nie wiem

Anderson przerabiany był na defensywego teraz gra na swojej nominalnej pozycji.

Bebe zabłysnie zobaczycie chlopak ma to coś
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:30, #68 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Machedzie starczą 2 dobre mecze a będzie leżał na jachcie z cygarem i malboro w ustach, sącząc whisky;) a zresztą, za to płacą trenerom i innym myslicielom, byśmy my mieli się z czego cieszyc:D
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:26, #67 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

thunderbolt napisał:

Berba ma 30 lat, zostaje roo, Hernandez i Wellbeck. Machedy już nie liczę, sorry Federico


A macheda 20 czyli jeszcze tak na prawde sowiej piłkarskiej kariery nie zaczął to wsyztko przed nim :P Berba 30 lat ma dostanie nowy kontrakt to pogra pewnie jeszcze z 2 sezony. bebe w tym czasie bedzie miał 25 na karku a w rezerwach wiecznie czekał na szanse nie bedzie.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:18, #66 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

cycuu89 napisał:

W sumie to przerabianie bebe na napastnika jest w ogóle nie zrozumiałem przy berbie Roo Hernandezie i machedzie to on nigdy pewnie nie zaistnieje
Berba ma 30 lat, zostaje roo, Hernandez i Wellbeck. Machedy już nie liczę, sorry Federico.
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:12, #65 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

thunderbolt napisał:

bob-sleyBebe jest przerabiany od dłuższego czasu na środkowego napastnika
Oby tylko nie wyszło jak przerabianie Andersona na... do dzisiaj nie wiem na kogo go przerobili.


W sumie to przerabianie bebe na napastnika jest w ogóle nie zrozumiałem przy berbie Roo Hernandezie i machedzie to on nigdy pewnie nie zaistnieje ;/

Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:08, #64 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Co do Younga pewnie Fergie przerobi go na srodkowego pomocnika :)
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:07, #63 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

bob-sley napisał:

Bebe jest przerabiany od dłuższego czasu na środkowego napastnika i najpierw się dowiedzcie a potem krytykujcie. Bebe gral dziś z Kingiem i Obertanem w ataku.

Co do krytyki Obertana zgadzam się ale krytyka Portugalczyka jest śmieszna


Nikt tu Nikogo krytykuje ;p może źle zrozumiałeś moje słowa bardziej mi chodziło o to że nie dostaje wystarczającej liczy szans na które sobie zasłużył bo w każdym meczu jakim grał prezentował sie bardzo dobrze.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:07, #62 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
King może zagra z crawley?... chociaż w to wątpie pewnie zagra Owen z Bebe :d
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:06, #61 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

bob-sley napisał:

Bebe jest przerabiany od dłuższego czasu na środkowego napastnika
Oby tylko nie wyszło jak przerabianie Andersona na... do dzisiaj nie wiem na kogo go przerobili.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 22:00, #60 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Bebe jest przerabiany od dłuższego czasu na środkowego napastnika i najpierw się dowiedzcie a potem krytykujcie. Bebe gral dziś z Kingiem i Obertanem w ataku.

Co do krytyki Obertana zgadzam się ale krytyka Portugalczyka jest śmieszna
Postów: 7689

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 21:54, #59 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Byłbym za Bale,ale stawiam na anglika że to On do nas trafi choć uciąć sobie ręki nie dam i napewno nie założe się z Bob-sleyem.pozdr.
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 21:47, #58 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

thunderbolt napisał:

jak to kiedy? w następnym meczu rezerw:) a szczerze, to irytuje mnie taka sytuacja. Chyba trzeba mieć po 3 bramki i 4 asysty, by wejść na puchar ligi !!! na 4 minuty.


Zobaczymy Jaki skład Fergie wystawi na najbliższy mecz pucharowy. To jest zespół półamatorski nawet nie przypomne sobie teraz jego nazwy i tam Ferguson nie da zagrac bebe i Obertanowi to może lepiej ich już od razu sprzedać żeby sobie nie zmarnowali życia grając w rezerwie.
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 21:43, #57 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
Mowa o lecie, a dzisiaj zima ;)
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 21:39, #56 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

cycuu89 napisał:

Wszytko pięknie ładnie tylko ciekawe czy kiedykolwiek dostana szansę na to aby sie pokazać
jak to kiedy? w następnym meczu rezerw:) a szczerze, to irytuje mnie taka sytuacja. Chyba trzeba mieć po 3 bramki i 4 asysty, by wejść na puchar ligi !!! na 4 minuty.
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 21:21, #55 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

bob-sley napisał:

Bebe gol w rezerwach,czyste konto Dunczyka i powrót Petrucciego do gry! Kolejne dwa trafienia Kinga!



Wszytko pięknie ładnie tylko ciekawe czy kiedykolwiek dostana szansę na to aby sie pokazać;/ Skoro np Bebe czy Obertan nie dostają szansy na to się pokazac chociaż od pewnego czasu mamy tylko 2 skrzydłowych w tym jeden ma 37 lat to nie wiem czy kiedykolwiek ją dostaną.

Nie wiem czemu ale jakoś mi sie wydaję że Ferguson strasznie zmienił sie pod względem tego że kiedys bardziej ufał młodym a teraz to niestety musiałby się stać cud żeby ktoś dostał szansę gdy w pierwszym zespole.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 21:17, #54 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Bebe gol w rezerwach,czyste konto Dunczyka i powrót Petrucciego do gry! Kolejne dwa trafienia Kinga!
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 21:08, #53 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
Antoś wróci i będzie wymiatał zobaczycie.
A co do transferu to za 15-20 mln opłaca się. Anglik może grać zarazem na skrzydle, w napadzie a także nieraz w AV pełnił funkcję ofensywnego pomocnika.
Więc czemu nie... :)
Postów: 2233

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 21:07, #52 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United 2
Jestem za tym transferem
Chciałem go na OT już gd Cris odszedł do Realu
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 20:58, #51 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

matti99 napisał:

Ja byłbym za wymianą, do Aston Villi poszedłby Valencia a do nas Young. Myśle że to dobre rozwiązanie dla obu stron. Bo za całym szacunkiem dla Antonio ale nie jest on piłkarzem na miare United mimo że bardzo lubie ekwadorczyka


Czemu niby nie jest piłkarzem na miarę manchesteru ?? Pierwszy sezon miał bardzo dobry.
ale faktycznie jest za słaby jak ze złamaną noga nie potrafi grać to nie ma co szukać w manchesterze. Dodano: 13 lutego 2011 roku, 21:04

Baggio123 napisał:

Masz racje stary,jako jedyny zrozumiałeś moje komentarze.
Bo nie można porównać kwot transferowych w przeciągu paru lat.
Chodzi mi o kwoty jakie były na ówczesne czasy.
Ferguson był zawsze królem transferowych polowań.
Od kilku sezonów kiedy nie mamy możliwości wydawać na prawo i lewo szuka wzmocnień po okazyjnych cenach.
Dziennikarz łączą Szkota z wieloma piłkarzami jakoby byłby zainteresowany,bo obserwują jego zachowanie na rynku od 25 lat!
Ferguson zawsze przepłacał ,bo jeśli ktoś był na jego celowniku musiał być w jego zespole i nigdy nie bał się wydawać rekordowych sum. Dodano: 13 lutego 2011 roku, 20:31acha te słowa kierowane były do bob-sley;)



Fakt coś w tym jest, bo Fergie chce tworzyć zespół który będzie grał na wysokim poziomie przez pare lat a nie co sezon wymieniał będzie pół drużyny.
Tak ze jak Fergie zobaczy w kimś nowego giggsa czy scholesa to możemy być pewni że zobaczymy ich na OT ;p
zobacz więcej
Postów: 1369

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 20:49, #50 Zwiń/Pokaż komentarz łosiu.15
czemu nie ale jednak wola Balea!!:D
Postów: 612

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 20:19, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
Masz racje stary,jako jedyny zrozumiałeś moje komentarze.
Bo nie można porównać kwot transferowych w przeciągu paru lat.
Chodzi mi o kwoty jakie były na ówczesne czasy.
Ferguson był zawsze królem transferowych polowań.
Od kilku sezonów kiedy nie mamy możliwości wydawać na prawo i lewo szuka wzmocnień po okazyjnych cenach.
Dziennikarz łączą Szkota z wieloma piłkarzami jakoby byłby zainteresowany,bo obserwują jego zachowanie na rynku od 25 lat!
Ferguson zawsze przepłacał ,bo jeśli ktoś był na jego celowniku musiał być w jego zespole i nigdy nie bał się wydawać rekordowych sum. Dodano: 13 lutego 2011 roku, 20:31acha te słowa kierowane były do bob-sley;)
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 20:08, #48 Zwiń/Pokaż komentarz _Bebe33*_
matti99
Bo on kibicuje jeszcze Realowi to mu się coś pomieszało. Sezonowców nie potrzebujemy. Wyloguj się i nie wracaj :P
Postów: 1480

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 20:02, #47 Zwiń/Pokaż komentarz pablo1987
byloby fajnie jakby do nas trafil
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:58, #46 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Hergreaves4 napisał:

Mi chodziło o to iż tak samo jak w przypadku Ozila jak kończył mu się kontrakt tak samo powinno być w przypadku Younga i cena powinna być o połowę mniejsza.


Young jest wyceniany na 18mln więc biorąc pod uwagę jego bardzo dobrą grę i w klubie + udany mecz w reprezentacji + zainteresowanie innych klubów to cena może trochę wzrosnąć... Oezilem zainteresowania nie było więc poszedł za mały hajs bo inaczej zostałby i odszedłby za darmo :P
Postów: 58

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:54, #45 Zwiń/Pokaż komentarz DarkTwistedCris
Byłbym [***]iście happy gdyby to było pewne na 100%
Young to typowo lewo skrzydłowy, Nani może dobrze gracz na obu skrzydłach a Valencia to prawa flanka.
W obwodzie zostanie jeszcze nieśmiertelny Walijczyk niejaki Giggs oraz Park.
Jak dla mnie TAK ! :D
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:53, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

bob-sley napisał:

Hergreaves4 napisał(a):Ja nie mówię iż mamy wydać tą kasę za Bale'a bo nie chcę byśmy to robili to w nie naszym stylu ale sprawa z Youngiem ma się tak jak z Ozilem gdy Real go kupował


gówno prawda Oezila z United tak samo jak van der Vaarta czy Sancheza łączą tylko media


Mi chodziło o to iż tak samo jak w przypadku Ozila jak kończył mu się kontrakt tak samo powinno być w przypadku Younga i cena powinna być o połowę mniejsza.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:53, #43 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Baggio123 napisał:

Ruud van Nisterlooy trafił do MU W 2001r za 19 mln funtów.
To jak na tamte czasy to duże pieniądze ,nie do porównania z dzisiejszymi wydatkami krezusów.


dla niektórych wydanie 25,6 milionów funtów w 2004 roku na Roo, to kwota mniejsza jak te 30,75mln na Berbatowa w 2008, tym bardziej,że była to oferta "last minute" tak jak w przypadku Torresa... prawda taka gdyby Bułgar nadal byłby w Tottenhamie to jego transfer były porównywalny w kwocie pozyskania Torresa przez Chelsea

Jak mówimy o transferach to dla mnie najdroższym zawodnikiem jest Hargreaves,który przeszedł za 17mln w 2007 i co tydzień pobiera do dziś tygodniowo po 80tys na tydzień z kasy klubowej... kiedyś było wyliczenie i kosztował United każdy jeden występ Owena, kwoty nie pamiętam ale była grubaśna :/
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:47, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Jestem za. Young już w Aston Villi jest dobrym zawodnikiem a pod okiem Fergusona wykonałby niewątpliwie duży krok na przód.

Young jest piłkarzem dynamicznym, szybkim, stylem podobny trochę do za przeproszeniem Messiego, według mnie świetnie pasowałby na Old Trafford.

Ashley nie jest też piłkarzem znanym na cały świat. To jest piłkarz, który przy boku dobrego trenera stałby się wielką gwiazdą a właśnie tak działa Ferguson.

Myślę że jakieś 15-20 milionów i Anglik jest nasz. Oby Ferguson zdecydował się go kupić. Edytowano: 13 lutego 2011 roku, 19:49
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:47, #41 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

matti99 napisał:

Ja byłbym za wymianą, do Aston Villi poszedłby Valencia a do nas Young. Myśle że to dobre rozwiązanie dla obu stron.


moim zdaniem dawno takiego idioty nie było jak Ty poza tym co niby miała by dać ta wymiana jak Valencia gra na prawej a Young na lewej ;)
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:47, #40 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur

koli09 napisał:

matti99 Ja byłbym za wymianą, do Aston Villi poszedłby Valencia a do nas Young.


s[...]łeś dzisiaj ? :]
właśnie to zrobił i śmierdzi ;/
nie wiem skąd ludzie biorą takie pomysły, ale to na pewno nie jest pozytywne i nie wiąże się z United.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:46, #39 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Hergreaves4 napisał:

Ja nie mówię iż mamy wydać tą kasę za Bale'a bo nie chcę byśmy to robili to w nie naszym stylu ale sprawa z Youngiem ma się tak jak z Ozilem gdy Real go kupował


gówno prawda Oezila z United tak samo jak van der Vaarta czy Sancheza łączą tylko media

sprawa Younga wygląda identycznie do sprawy transferu Bułgara na OT interesujemy się nim od dawna to prawda ale warto zaznaczyć,że gdyby Jol był nadal w Tottenhamie czy ktoś taki jak Harry to Spurs w życiu by go nie sprzedało MU a że pojawił się Ramos,który chciał sobie z LaLiga zawodników ściągać i na nich opierać grę to doszło do transferu,który już wcześniej był często blokowany

W AV tak samo było za czasów O'Neila,który po prostu nie wytrzymał jak odebrano mu kolejnego asa - Millner i odszedł, teraz jest Gerard Houllier,który takim autorytetem nie jest i nie zapewnia nic AV... a sorry Young nie jest taki młody aby nadal kisić się w ekipie z Birmingham,która dobrze na przyszłość nie rokuje... do Tottenhamu nie pójdzie bo oni nie sprzedadzą Bale a rywalizować z nim to bez sensu, Liverpool może co najwyżej dawać nadzieje na sukcesy a w United miejsce na lewej flance ma z niemalże z miejsca... wątpię aby zawodnik chciał przedłużyć kontrakt bo niby w imię czego??

Klub jak będzie chciał zarobić to sprzeda go za te 15-20mln a jak nie to niestety za rok Young odejdzie za free a sorry United jeszcze sezon da radę bez wzmocnień na tej pozycji, będzie Giggs, Park, szansę pewnie dostanie Welbeck i ostatnią Obertan więc jakoś damy radę ale wolałbym pozyskać Anglika latem a Francuza oddać na wypożyczenie... mamy kilka atutów w rozmowie z AV czyli Kuszczaka czy Gibsona,którymi interesuje się trener AV... teraz decyzja należy do Szkota czy Tomek dostaje szansę czy może tylko został teraz tylko po to aby "zabezpieczyć" United w razie kontuzji Edwina czy faktycznie Szkot chce dać mu szansę... jednak myślę,że Polak odejdzie bo dziwny jest brak jego na ławce rezerwowych w meczu z City, Gibson podobnie kontrakt kończy mu się w 2012 więc trzeba podjąć decyzję albo nowy kontrakt albo sprzedaż a wtedy najlepiej zrobić to latem

Opcji jest co niemiara, tylko teraz pytanie jak widzi to SAF a o tym przekonamy się latem!

Moim zdaniem warto poczekać na rozwój sytuacji z Youngiem i Neuerem,jeżeli nie podpiszą kontraktów to trzeba o nich walczyć.

zobacz więcej
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:38, #38 Zwiń/Pokaż komentarz koli09

matti99 napisał:

Ja byłbym za wymianą, do Aston Villi poszedłby Valencia a do nas Young.


s[...]łeś dzisiaj ? :]
Postów: 318

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:36, #37 Zwiń/Pokaż komentarz matti99
Ja byłbym za wymianą, do Aston Villi poszedłby Valencia a do nas Young. Myśle że to dobre rozwiązanie dla obu stron. Bo za całym szacunkiem dla Antonio ale nie jest on piłkarzem na miare United mimo że bardzo lubie ekwadorczyka
Postów: 612

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:34, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
cham
Wszystkiego się nie pamięta...
Musiałem sprawdzić...
Ruud van Nisterlooy trafił do MU W 2001r za 19 mln funtów.
To jak na tamte czasy to duże pieniądze ,nie do porównania z dzisiejszymi wydatkami krezusów.
Wówczas tylko Real mógł wydać takie kwoty.
Chodzi mi w szczególności oto że,rządy Glazerów zmuszają nas do węszenia po rynku transferowym w przypadku znalezienia kogoś po niższej cenie.
Ja Fergusona znam nie od dziś i nie chodzi mi tylko o transfery z ostatnich paru lat.
Jeszcze z dziesięć lat temu i wstecz każdy wyróżniający się piłkarz na Wyspach był łączony z MU,ponieważ wszyscy wiedzieli że jeśli ktoś spodoba się Szkotowi, to na pewno
trafi na Old Trafford.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:28, #35 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur

lwk napisał:

ozgur


A powiedz mi kim Ty jestes zebym musial Ci sie tlumaczyc >,
nie musisz mi się tłumaczyć z niczego.
jednak skoro użyłeś takich mocnych słów to myślałem, że są poparte jakimiś trafnymi uzasadnieniami, ale skoro nie to już nie wnikam.
Postów: 64

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:25, #34 Zwiń/Pokaż komentarz lwk
[quote="ozgur"][/quote]

A powiedz mi kim Ty jestes zebym musial Ci sie tlumaczyc >,
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:21, #33 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur

lwk napisał:

ozgur



Wiesz co nie jest na miejscu to, ze sie spinasz o 'palanta' to jest moja osobista wizja Bale'a i tyle.
i jak dla mnie tu nie ma zadnego 'burdelu' ;]
to wytłumacz mi zatem po czym wnioskujesz, że jest owym "Palantem" ?
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:19, #32 Zwiń/Pokaż komentarz cham

Baggio123 napisał:

Ale jeszcze pare lat temu to MU wydawał na spółkę z Realem największe pieniądze na piłkarzy.
Kupno Verona,Nisterlooya,Carricka czy Rooneya to jak na tamte czasy to były rekordowe sumy.

Gdybyśmy policzyli wydatki Realu i United z tamtych lat to oni spokojnie poświecili na transfery 3 razy tyle, jak nie lepiej. Veron i Rooney faktycznie byli drodzy, transfer Carricka do najtańszych nie należał, a Ruud... W sumie to pozyskaliśmy go bardzo tanio. :D

Przypomniałem sobie o artykule jaki kiedyś czytałem i znalazłem. Real na samych zastępców Claude'a Makelele wydał prawie 100 milionów euro! A w końcu byli to tylko defensywni pomocnicy...
W sumie przez 10 lat wydali ponad miliard euro na transfery! Pisanie, że United razem z Realem wydawali najwięcej jest przesadne. ;) Edytowano: 13 lutego 2011 roku, 19:25
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:18, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Jak najbardziej jestem za tym transferem.
Postów: 64

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:17, #30 Zwiń/Pokaż komentarz lwk
[quote="ozgur"][/quote]


Wiesz co nie jest na miejscu to, ze sie spinasz o 'palanta' to jest moja osobista wizja Bale'a i tyle.
i jak dla mnie tu nie ma zadnego 'burdelu' ;]
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:13, #29 Zwiń/Pokaż komentarz cham

Rusek napisał:

No niewiem,kupiliśmy w ostatnim czasie za duże pieniądze Andersona,Berbatowa,Heargweasa,przyszedł do nas Tevez

Anderson kosztował chyba 17 milionów, Hergreaves podobnie, Berba to najdroższy gracz w historii klubu, a Teveza wypożyczyliśmy. Żaden z nich w momencie transferu nie był topową gwiazdą światowego futbolu a taką jest teraz Bale. Owszem, byli to zawodnicy mniej czy bardziej znani, ale tyle nie kosztowali i zainteresowanie ich usługami nie było tak duże.
Z tych największych, najlepszych europejskich klubów United dokonuje może i najmniej głośnych, spektakularnych transferów za grube miliony. To jest w tym klubie piękne, mamy wychowanków, zawodników kupionych w młodym wieku i wyszkolonych w Manchesterze, stanowiących o potędze Diabłów. Nie musimy szastać pieniędzmi jak inne kluby, które często wychodzą nam tym kiepsko.

Kiedy trzeba Ferguson potrafi dokonać REWELACYJNEGO zakupu za grosze w postaci Hernandeza, którego teraz chętnie widziałoby w swoich szeregach 95% wszystkich klubów. Nie zawsze te transfery wychodzą, bo mamy też przykłady w postaci Tosia czy Manucho, ale potrafimy dokonywać tego typu zakupów. Czasami Ferguson odstępuje od tej zasady i kupuje takiego Rooneya czy Verona (swoją drogą to zły przykład) jednak ogólnie robi to rzadko. Gdyby odstąpił kolejny raz od tej reguły i sprowadził Bale'a nie miałbym nic przeciwko. Ale patrząc realnie na to nie liczmy.
zobacz więcej
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:12, #28 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur

lwk napisał:

ozgur



Ktorego nawet nie znam skad Ty to mozesz wiedziec?
Bale gwizdka, ktora popisala sie z Interem?
Gdy grali vs United (2 mecz) to co on zrobil? g[...]no, widzialem jak sobie z nim latwo radzili (ne tylko united) Jest przreklamowany, dla mnie tylko szybko biega.

I Twoja obrona byla tu zbedna bo co Ty mi chcesz udowodnic ziomus?

to, że słowo "Palant" nie jest na miejscu!
możesz twierdzić, że słabo gra i mu wytykać jego gorsze mecze. Mnie to nie rusza. Jednak nazywanie piłkarza palantem, który wykonuje swój zawód jak potrafi i nikomu nie wadzi wypowiedziami, oraz jest wierny barwom nie jest trafione.

chodzi mi głównie o to słowo
+ fakt mówienia o innych "Dzieci", bo lubią jego styl gry. Każdy może go cenić i o tym otwarcie mówić. Jednak obrażanie go za to nie jest pozytywne.

mi ta wypowiedź nie wadzi, bo mnie nie określa, ale jesteśmy na stronie, gdzie pewien poziom trzeba zachować, a obrażając się na wzajem to tylko możemy zrobić z tego wszystkiego burdel, a burdel pod herbem United w mojej ocenie miejsca nie powinien mieć!
zobacz więcej
Postów: 612

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:10, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
cham

"Bo bardzo rzadko sprowadzamy gwiazdy światowego formatu za grube miliony. Takie transfery są na porządku dziennym w Realu, Barcie, City czy Chelsea."

Obecnie jest to fakt,prawda.
Ale jeszcze pare lat temu to MU wydawał na spółkę z Realem największe pieniądze na piłkarzy.
Kupno Verona,Nisterlooya,Carricka czy Rooneya to jak na tamte czasy to były rekordowe sumy.
Ostatnie nasze chude lata w kwestiach finansowych zmusiły nas do takiego zwrotu sytuacji.
Pamiętam jak Ferguson już kogoś chciał to nie spoczął zanim nie doszło do transferu,i wówczas nie interesowało go czy przepłaca i nie zwraca uwagi na opinię innych.
Mówił tylko wtedy, muszę go mieć!
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:06, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

bob-sley napisał:

40mln za Bale spokojnie rowna się pozyskaniu przez United Younga i Hazarda


Ja nie mówię iż mamy wydać tą kasę za Bale'a bo nie chcę byśmy to robili to w nie naszym stylu ale sprawa z Youngiem ma się tak jak z Ozilem gdy Real go kupował i przecież nie wydał on na niego tyle ile on jest wart tylko o połowę mniej bo kończył mu się kontrakt tak samo jest z Youngiem a chyba 20 mln za niego w dodatku gdy za rok kończy mu się kontrakt to trochę przesada.

Natomiast z tym porównaniem iż 40 mln za Bale'a równa się sprowadzeniu Hazarda i Younga to trochę przesadzasz bo nie tą miarą należy to rozpatrywać, równie dobrze można powiedzieć iż za 32 mln za Berbę mielibyśmy 6 Hernandezów.
Postów: 390

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:02, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Rusek
No niewiem,kupiliśmy w ostatnim czasie za duże pieniądze Andersona,Berbatowa,Heargweasa,przyszedł do nas Tevez i bardzo nam pomógł,a to napewno jest gwiazda światowego formatu,chociaż zgadzam sie z tobą że w większości przypadków kupujemy zawodników mniej znanych za mniejsze pieniądze,ale mimo wszystko chciałbym go zobaczyć w koszulce United,skoro za Berbe zapłaciliśmy 30 to za niego możemy te pare groszy więcej:)
Postów: 64

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 19:02, #24 Zwiń/Pokaż komentarz lwk
[quote="ozgur"][/quote]


Ktorego nawet nie znam skad Ty to mozesz wiedziec?
Bale gwizdka, ktora popisala sie z Interem?
Gdy grali vs United (2 mecz) to co on zrobil? g[...]no, widzialem jak sobie z nim latwo radzili (ne tylko united) Jest przreklamowany, dla mnie tylko szybko biega.

I Twoja obrona byla tu zbedna bo co Ty mi chcesz udowodnic ziomus?
Postów: 111

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:57, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Czari07

wielkifanMU napisał:

Błagać to ty se możesz ...


1. nie jesteśmy na "Ty"
2. nie "se" tylko "sobie"
3. serdecznie mnie pocałuj w [***]sko.

Po to są komentarze, aby każdy mógł się wypowiedzieć bez względu na ton i kierunek wypowiedzi. A więc błagać mogę i będę błagał dalej, bo jeśli kwestionujesz umiejętności Bale to najwyraźniej jesteś kretynem. A jeśli Ci się po protu moja prośba to daj [-} i będzie po problemie, a takie swoje przemyślenia zostaw dla siebie. Bo marzenia to... Pewnie masz marzenia więc nie będę tłumaczyć, chyba że ich nie masz... ;)
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:54, #22 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur

lwk napisał:

NO PEWNIE PO CO KUPIC DOSWIADCZONEGO, NAPEWNO LEPIEJ WYSZKOLONEGO I NAPEWNO NIE WOLNIEJSZEGO I O POLOWE TANSZEGO OD BALE'A, ASHLEYA YOUNGA JAK MOZNA ZAPLACIC 40 BANIEK ZA PALANTA, KTORY BIEGA NA PALE I JEST ZAJEBISCIE PRZEREKLAMOWANY POZDRO TAM DLA WAS, TO NIE MANAGER DZIECI TU SIE NIE LICZY NAZWISKO.

Dziekuje.

wypowiadając słowo: "Palant" na temat Bale'a, którego nawet nie znasz i używasz takich mocnych słów pod jego adres wiedząc o nim tylko tyle ile dostrzeżesz na boisku to słowo: "Dzieci" powinno być kierowane właśnie do takich jak Ty.

Rozumiem, że go nie cenisz za grę i preferujesz Younga, ale obrażanie piłkarza Ci chwały na pewno nie przyniesie! Edytowano: 13 lutego 2011 roku, 18:56
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:53, #21 Zwiń/Pokaż komentarz cham

Rusek napisał:

Dlaczego kupno Bale'a nie pasuje do naszej polityki transferowej?

Bo bardzo rzadko sprowadzamy gwiazdy światowego formatu za grube miliony. Takie transfery są na porządku dziennym w Realu, Barcie, City czy Chelsea.

Ferguson i klub preferuję politykę kupowania młodych talentów czy mniej znanych piłkarzy. Ostatnie bardzo dobre przykłady to Hernandez i Smalling. Reszta zawodników stanowiących o naszej sile też nie kosztowała 40 baniek i nie biło się o nich pół Europy. Wystarczy popatrzeć na nasz skład.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:53, #20 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
bardziej opłaca się wydanie 40mln na Bale niż wydanie 20mln na Younga i trzymanie jeszcze 20mln na kogoś innego. Hargo interesów to robić chyba nie potrafisz. Spójrz poza tym jak często Bale jest kontuzjowany dwa że Young u nas od razu by gral bo lepszej opcji nie widzę na lewej

Jak zawsze mówiłem o Hazardzie to miałem na myśli go jako konkurencję dla Andersona.

40mln za Bale spokojnie rowna się pozyskaniu przez United Younga i Hazarda a biorąc pod uwagę fakt że Aston szuka bramkarza to cena może być mniejsza ale to decyzja Szkota i Tomka.
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:51, #19 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Young od lat był uważany za jeden z największych talentów PL ale lata mijały a Young praktycznie się nie zmieniał grał na swoim poziomie ani nie rozwiną się przez te lata na tyle ile wszyscy oczekiwali po nim ani też sie nie pogorszył.

To jest taki bardzo solidny skrzydłowy który od paru dobrych lat nie schodzi poniżej pewnego poziomu.

Możliwe że przespał moment na to aby przejść do większego klubu by móc się jeszcze bardziej rozwinąć ale cóż jest lepszego od regularnej gry w mocnym zespole jakim jest AV.

Jednak uważam że byłby to trafiony transfer biorąc pod uwagę rotacje którą Fergie lubi stosować.

Jednak uważam że raz mógłby zaszaleć i porobić takie transfery o których by było głośno :P np Bale za 40 messi za 200 :P

Mam nadzieję że Ferguson w lecie zrobi więcej niż jeden transfer może nie takie szałowe bo wydaje mi się że to 40 mln za bale'a to troche przesadzone nawet bardziej niż trochę ale chłopak ma dopiero 21 lat a wydac 40 mln na gościa który może na kolejne 10 lat prowadzić zespół do kolejnych trofeów może po zliczeniu wszytkich korzyści płynących z tego transferu okazać się nie tak trogim transferem.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:51, #18 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
A Young odwali wszystkim psikusa i przedłuży kontrakt z AV która z sezonu na sezon jest coraz bliżej walki o mistrzostwo Championship.
Gdzie się podział ten jeszcze nie tak dawno solidny klub?
Odejście Younga nie zwiastuje im nic dobrego ale to nie nasz problem.
Gdyby był tam ktoś kto ma łeb na karku to Anglik grał by już od jakiegoś czasu w innym klubie ale za to klub z Birmingham miał by kasę na uzupełnienie luki po nim.
Naprawdę w tym temacie AV zachowała się tak jak polskie kluby które za nic nie chcą sprzedać swoich gwiazd (jak na polskie warunki) a potem sprzedają ich parami za grosze gdzieś do Turcji...
Ale jak wspomniałem to nie nasz problem i powinniśmy wykorzystać sytuację Younga aby nie stało się tak jak z niedoszłym transferem Pienaara do Chel$ea bo Tottenham zaskakuje coraz częściej.
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:48, #17 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Jestem jak najbardziej za tym żeby ten piłkarz dołączył do United.
Postów: 612

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:48, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
Jestem pewien że Young trafi na Old Trafford.
Nie wierzę w żadne wysokie kwoty ,jakoby Ferguson miałby wydać za wymienionych przez prasę kandydatów.

Przecież gdyby Aston Villa pozwoliła na jego transfer,nie byłoby z nami Antonio Valencii,bo to Ashley Young miał być następcą Cristiano Ronaldo.
Postów: 64

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:48, #15 Zwiń/Pokaż komentarz lwk
NO PEWNIE PO CO KUPIC DOSWIADCZONEGO, NAPEWNO LEPIEJ WYSZKOLONEGO I NAPEWNO NIE WOLNIEJSZEGO I O POLOWE TANSZEGO OD BALE'A, ASHLEYA YOUNGA JAK MOZNA ZAPLACIC 40 BANIEK ZA PALANTA, KTORY BIEGA NA PALE I JEST ZAJEBISCIE PRZEREKLAMOWANY POZDRO TAM DLA WAS, TO NIE MANAGER DZIECI TU SIE NIE LICZY NAZWISKO.

Dziekuje.
Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:45, #14 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Za tą cenę lepiej kupić Younga niż dawać za Bale'a 40 milionów, a Young nie odstaje jakoś od Garetha poziomem piłkarskim i kogo by z ich dwójki nie sprowadził Alex i tak będę zadowolony.
Postów: 390

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:44, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Rusek
Dlaczego kupno Bale'a nie pasuje do naszej polityki transferowej?
Postów: 1179

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:44, #12 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited
Wiemy jedno, że latem będzie się działo. Sir Alex robi najlepsze transfery i kogo by nie kupił to będę zachwycony.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:38, #11 Zwiń/Pokaż komentarz cham

Hergreaves4 napisał:

Jeśli tak pochodzą do sprawy to już wolę Bale'a za 40 mln.

Pewnie większość woli Bale'a, jednak on nie pasuje do polityki transferowej jaką prowadzimy.
Kupno Younga jest znacznie bardziej realne. Dobry, ograny w Premiership zawodnik, mogący spokojnie walczyć o miejsce na lewym skrzydle w podstawowej jedenastce.
Opcja dużo bardziej prawdopodobna i moim zdaniem wcale nie gorsza od innych opcji w postaci Hazarda czy Sancheza.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:38, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

thunderbolt napisał:

Hergreaves4Jeśli tak pochodzą do sprawy to już wolę Bale'a za 40 mln.
Rozumiem, że finansujesz 3/4?:)

Nie nie finansuje tylko porównałem ten przykład z 20 mln za kolesia, który za rok będzie za friko.

Już bardziej w takim wypadku opłaca nam się Bale niż Young.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:36, #9 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt

Hergreaves4 napisał:

Jeśli tak pochodzą do sprawy to już wolę Bale'a za 40 mln.
Rozumiem, że finansujesz 3/4?:)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:35, #8 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Błagać to ty se możesz ...
Postów: 111

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:33, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Czari07
BŁAGAM! CHCE BALE'A!
Postów: 409

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:28, #6 Zwiń/Pokaż komentarz seba80manutd
Znów wraca sprawa Younga,za zapewne na dniach powróci temat -Sanchez a United.Ashley Young sprawdziłby się na Old Trafford i nie miałbym nic przeciwko gdyby do nas trafił
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:25, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
1 rok do skończenia umowy i chcą za niego kuźwa 20 mln funtów! hahaha Zdrowo ich [***]ało 10, 12 mln nie więcej! Frajerów , którzy ulegają presji niech szukają na Merseysidelol

Jeśli tak pochodzą do sprawy to już wolę Bale'a za 40 mln.
Postów: 2637

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:25, #4 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Pytanie tylko czym Houllier chce zachęcić Younga do pozostania na Villa Park? Miejscem w końcówce tabeli?
Nie powiem, jak ktoś spojrzy na skład na papierze to zrobi wielkie oczy. Bent, Young, Agbonlahor, Ireland, Friedel, Carew, czy młodzi Delph lub Delfouneso to są zawodnicy którzy powinni radzić sobie nawet przy dobrych wiatrach z United czy Arsenalem, jednak w tym sezonie forma zespołu jako całości jest mizerna, więc nie dziwi to że Ashley nie pali się do składania parafki na umowie.

Przciwko jego przyjściu nie mam nic i chyba nikt nie ma. Jest to zawodnik otrzaskany na krajowym podwórku a cena w okolicach 15-20 mln Ł to jak przecena w biedronce w porónaniu z tym co musielibyśmy wyłożyć za zawodnika z innej ligi co samo w sobie jest troszkę niedorzeczne ponieważ szukamy chyba kogoś kto założy koszulke i będzie grał a nie błąkał się po rezerwach. Kibicuje temu transferowi.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:19, #3 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Albo do United, albo do Tottenhamu w zastępstwo Bale'a, który trafiłby na Old Trafford. Takie rozwiązania na pewno nie byłyby złe dla United i liczę, że do któregoś z nich jednak dojdzie ;)

Mam nadzieję, że o kupnie bramkarza Ferguson również pamięta!
Postów: 344

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:19, #2 Zwiń/Pokaż komentarz N.A.N.I
Tylko Fergie ogłosił że będzie transfer latem, to już brukowce srają na prawo i lewo informacjami jak to Jangi, Bejle i inne Sanczeze nie są z nami dogadani i brakuje tylko podpisu. Będzie tak jak w tamto lato, pamiętam że Viroos liczył ilość piłkarzy "dogadanych na 99.99%". Wyszło coś koło 100 a z nich nie doszedł żaden.
Postów: 77

Napisz PW
dodano: 13.02.2011, 18:18, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Miosek
Dobijają mnie te spekulacje z Youngiem . Jeszcze tyle czasu do lata a od zimowego okna transferowego widziałem już coś podobnego 4 razy. Bardzo bym go chciał, ale co będzie to będzie. Widać że prasa nie ma o czym pisać .
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.