CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Boże Narodzenie i Nowy Rok to dla Premier League gra na pełnych obrotach. Zobacz czy wiesz... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +3 - Vidić i Ferdinand nie zagrają z Liverpoolem!

DiaboLLo @02.03.2011, 11:03 | Przeczytano 8192 razy

Vidić i Ferdinand nie zagrają z Liverpoolem!
Bez podstawowej pary środkowych obrońców Manchester United zagra w najbliższą niedzielę z Liverpoolem na Anfield Road. Partnerem Chrisa Smallinga w obronie będzie więc Wes Brown.

Rio Ferdinand prawdopodobnie nie zdąży wyleczyć kontuzji łydnki na niedzielny mecz z Liverpoolem, a Nemanja Vidić z powodu zawieszenia za czerwoną kartkę będzie pauzował w jednym meczu. Kontuzjowany jest także Jonny Evans.

Sir Alex Ferguson stwierdził, że to szansa dla Wesa Browna, który będzie partnerem Chrisa Smallinga w najbliższym meczu ligowym z "The Reds".

"Wes zagra w środku obrony, ma przecież wielkie doświadczenie" - powiedział Ferguson w pomeczowym wywiadzie z dziennikarzami MUTV.

"Musimy się podnieść po tej porażce. Ten wynik na pewno nas zdołował, ale musimy odzyskać co nasze i pokazać się z dobrej strony już w najbliższym meczu z Liverpoolem."

"Moim zdaniem nie zasłużyliśmy na porażkę z Chelsea. Mieliśmy kilka fantastycznych okazji, graliśmy dobrze. Trudno to zaakceptować."

Źródło: ManUtd.com

Tagi: Czerwona kartka, Kontuzje, Liverpool, Nemanja Vidić, Rio Ferdinand, Sir Alex Ferguson, Wes Brown, Wypowiedzi przedmeczowe, Zawieszenie

Komentarze (98) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 133

Napisz PW
dodano: 03.03.2011, 19:00, #98 Zwiń/Pokaż komentarz DonGonzo
czerwona strona... zapisałem Cie po prostu, "czerwona strona mr.sayd" :). Chyba, że proponujesz coś innego? :P

P.S. Nie można się do Ciebie dodzwonić.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 03.03.2011, 14:29, #97 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Mamy Wesa,Chrisa,Johna,Rafaela,Fabio,Pata jakoś to będzie. Zresztą Liverpool też ostatnio nie zachwyca więc moim zdaniem jak na nich siądziemy strzelimy szybko gola i nie damy im dojść do głosu to będzie dobrze oczywiście plus drugie trafienie, a najlepiej 3 taki hat trick Berby czy Rooneya.pozdr.


p.s

Ludzie będzie dobrze musimy wygrać i wygramy, ostatnio przegraliśmy z The Blues czas teraz dla odmiany wygrać i to z wielkim klubem jakim bez wątpienia jest Liverpool.pozdr.

p.s

2/0 dla nas to mój typ na ten mecz.pozdr.
Postów: 1448

Napisz PW
dodano: 03.03.2011, 12:55, #96 Zwiń/Pokaż komentarz daracz
Tematem jest piłka nożna,a ludzie wypowiadają się o jakiś egzaminach czy spotkaniach rywali...ehh
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 03.03.2011, 12:28, #95 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Don Gonzo no właśnie nic taki poprostu już jestem to tak jakbys był ciągle na bani bez używek hahaha

Siostra Mr.Sayda też mnie o to pytała więc hahah.

Stevenson ja to wiedziałem od zawsze, niby bronicie tak Berbatova a tak naprawdę to komu wysłąłem te koszyleczki City, kto założył stronę poświęconą Tevezovi? ELO spokojnie ja wszystko wiem,ludzie myślą że tak na serio bronicie Dimitra, ale ja wiem swoje hahah


Szymcio jakiego mi smsa walną hahaha nie podlizuj się bo dam cynk tranzwestytą Wesoły Heniek już czeka hahah żart.

DonGonzo to jak mnie wkócu zapisałeś hahaha aż ciekaw jestem czekam... Dodano: 03 marca 2011 roku, 12:30Mr.Say kobieto milcz i leć po podbierak bo mi wstydu na robisz nie no żartuje faktycznie prosiłe żebyś się zapisała bo Cię bardzo lubię.

Ale nie stety ja już mam chłopaka hahah
Postów: 56

Napisz PW
dodano: 03.03.2011, 10:17, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Sayd
Czerwona Strona wpiernicza RABARBAR nie jedzcie tego g[...]na bo bedziecie szurnieci jak on :P a wiecej takich to by juz zaglada swiata moglo grozic

Mr.Sayd a Ty widze buszujesz po nocach i pozniej o 12 Cie dobudzic nie mozna! Co za pozytek z takiego faceta co tylko gnicie uskutecznia... i nie pochlebiaj sobie tak z tymi fanami tylko lepiej sobie przypomnij jak mnie blagales zebym sie tu zapisala... :P pfff

Edytowano: 03 marca 2011 roku, 10:18
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 03.03.2011, 08:32, #93 Zwiń/Pokaż komentarz DonGonzo
czerwona strona... powiedz mi co Ty bierzesz? ;D
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 03.03.2011, 01:08, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
czerwony - wszyscy jesteśmy fanami teveza!
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 03.03.2011, 00:39, #91 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Kam będziesz lubilata napierniczał pasem hahaha widze że Cię kręcą mocne wrażenia zabawa z pasem piernicze czy ja nie mogę mieć normalnych kolegów hahah żart.

Miło mi że ludzie zapisali sobie mój numer naprawdę miło mi umiecie w człowieku czułość wzbudzić że wy na księdza nie poszliście.Cisse to już całkiem prorok i jak będzie ztym Typerem? Nie rób takich oczu poduszka i smycz United na chybił trafił nie trafiła w Twoje ręce,ale koledze załatwić 1 miejsce w typerze to już nie ehhh hahah.

Scoller- moje 4 lipca i napewno też zapomnisz ale wiesz co wszystkiego dobrego hahaha.

Stevenson też zapisałeś sobie mój numer ojej Berbatovcy stoją za mną mimo że jestem fanem Teveza.

Don Gonzo-zapisz mnie jak chcesz od słowa debil po p[...]ł jak chcesz czego byś nie wymyślił będzie dobrze.

Mr.sayd- daj jakiegoś avatara będzie miło naprawdę, śniłem Ci się znowu ale mam fankę. hahaah doczekałem się sobowtóra ahahaha.

pozdr.

Sami nie długo zrzucisz kajdany 4 świętujemy! pozdr. Dodano: 03 marca 2011 roku, 00:50DonGonzo Ty tu jesteś nowy witaj na tej stronie i pisz dużo słowa Asi którą pozdrawiam przy okazji.
Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 23:45, #90 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Ja tak nie na temat, ale ogladam Valencia-Barcelona i powiem wam ze ten Ever Banega sie bardzo ladnie pokazuje. Pilke umie rzucic tam gdzie chce i techniki zeby pokrecic Inieste i Busquetsa mu nie brakuje. Nie wiem jak z kontuzjami, ale podoba mi sie i mowie to na podstawie kilku meczy nie tylko tego jednego.
Postów: 56

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 23:33, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Sayd

DonGonzo napisał:

czerwona strona mr.sayd... masz świetlaną przyszłość stary, niedługo przegonisz samego Biebera! ;O ;D

Jak Cię zapisać?



Zapisz sobie Go jako Zaraza albo Menda ;D on lubi jak sie tak do niego mowi ;)
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 23:12, #88 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Na Liverpool tylko ze Smallnigiem? to przecież istne samobójstwo!

Oby Brown pokazał swoją wielkość, bo jak nie to będziemy mogli zapomnieć o korzystnym rezultacie.
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 22:08, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
4 już, drewno hattrick
Postów: 68

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 21:43, #86 Zwiń/Pokaż komentarz mdr_afc
3-0, tutaj raczej niespodzianki już nie będzie,czyli United gra z Arsenalem:)
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 21:17, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Gramy z AFC.
Postów: 2637

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 21:05, #84 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91

kam17 napisał:

Henderson gra w Arsenalu, więc z transferu nici.


Ty, gościu... ja mam słabe serce, nie rób tak więcej, bo będziesz miał człowieka na sumieniu ;)
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 21:02, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
awans Arsenalu nadal nie jest przesądzony
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 20:57, #82 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Nie wiem jak, ale chyba Chamakh właśnie trafił.

Henderson gra w Arsenalu, więc z transferu nici.;)
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 20:55, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
http://www.manut(...)ong.aspx

Proszę redaktora o wklejenie tego niusa, dosyć istotny.
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 20:34, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Almunia - Eboue, Squillaci, Miquel, Gibbs - Denilson, Diaby, Henderson - Rosicky, Bendtner, Chamakh

Wenger igra z ogniem, defensywa jest żenująca. Do tego w ofensywie również bez szaleństw. Jeśli nie główka Szamaka to nic ich nie uratuje.

Szykuje się ciekawy mecz, Leyton jest zlekceważone, myślę,ze mają spore szanse na awans.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 20:33, #79 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
NIE ma to jak off top..

Nie ma co płakać Brown jest nominalnym środkowym obrońcą i jak sam mówił czuję się tam najlepiej :) Dodano: 02 marca 2011 roku, 20:33

DonGonzo napisał:

Jak Cię zapisać?



"hahaha"
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 19:41, #78 Zwiń/Pokaż komentarz DonGonzo
czerwona strona mr.sayd... masz świetlaną przyszłość stary, niedługo przegonisz samego Biebera! ;O ;D

Jak Cię zapisać?
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 19:02, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
Ja też zapisze sobie ten numer:D Kiedyś moze zadzwonie:)
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:57, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Ahaaa no to mamy problem... I to poważny, a mecz arcyważny..
Ale Browna i młodego Smallinga stać na dobry mecz i wierzę, że zatrzymają Liverpool. Muszą!
Musimy wygrać na Anfield Road.
Postów: 1421

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:44, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992
Postów: 1300

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:41, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Nederland
Jesteśmy w [***]. Kto zagra na Anfield? Smalling, podłamany sprokurowaniem karnego (że był to karny z lekka z [***], to inna sprawa) i nieobliczalny Brown? Nie wygląda to ciekawie.
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:38, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson

czerwona strona mr.sayd napisał:


Dawaj Szymon dobra to mój 665934519


dobra, ja też już zapisałem. będę cię budził o 4 nad ranem!
Postów: 1480

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:23, #72 Zwiń/Pokaż komentarz pablo1987
ciekawe jak zestawi alex obrone na ten mecz
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:19, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
Dwa nieodebrane połączenia, sprawdzam numer z podanym tutaj i... oczywiście :D
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:13, #70 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer

czerwona strona mr.sayd napisał:

Chłopaki 4 marca Sami 93 ma 18 urodziny może mu życzenia złożymy co?


O moich nie pamiętałeś... :D
Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:06, #69 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Na szczęście mecz który Arsenal ma do odrobienia to mecz na WHL z Tottenhamem, więc najprawdopodobniej również nie zdobędą punktów.
Dla mnie niepojętne pozostaje to jak sędzia mógł wyrzucić Vidića a Luiza zostawić na boisku, mam nadzieję, żę chociaż jeden mecz dostanie zawieszenie, bo gddyby wtedy wyleciał, to efektem tego byłby szturm MU a nie Zhirkowa, który przyniósł rzut karny.
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:04, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
Zadzwonie kiedyś na pewno, muszę kiedyś usłyszeć twój śmiech. Będzie klasyk - wierzę.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 18:00, #67 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

czerwona strona mr.sayd napisał:

Chłopaki 4 marca Sami 93 ma 18 urodziny może mu życzenia złożymy co?


Nie, za to będziemy bić pasem.;p
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:58, #66 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Pablo nie ma za co przecież nie napisze cholera jasna ale dałem [***] hahah

Samiemu trzeba będzie złożyć jakieś fajne życzenia kozackie że tak powiem, tylko musimy sobie walną anfetaminy żeby nie zapomnieć hahah

Kto chce mój numer to niech sobie zapisze niech stracę hahaha
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:58, #65 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

Adamyo napisał:

U mnie za próbne są oceny;)


O cholera, czyli jadą na całego.

Chociaż ja nawet na ustną maturę z polskiego szedłem lekko schorowany po zakrapianej imprezie a umiałem tyle co nic, dobrze że miałem w zanadrzu te kilka godzin i ostatecznie jakoś poszło.
Postów: 1225

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:53, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Pablo972
[quote="czerwona strona mr.sayd"][/quote]Dawaj Szymon dobra to mój 665934519


Dziękuję.;d
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:52, #63 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Red Olek- ale w fife pewnie pykasz hahaha

Chłopaki 4 marca Sami 93 ma 18 urodziny może mu życzenia złożymy co?
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:50, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

kam17 napisał:

Co tam się próbnym będziesz przejmował.;)

Właśnie to mój problem, nie przejmuję się ;D.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:46, #61 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Adamyo- jedna pała w tą czy w tamtą ehhh.

Kam-też przykład dał hahaha Widze że tu każdy ma czysto bojowe nastaawienie do egazaminów hahaha.

Dawaj Szymon dobra to mój 665934519
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:44, #60 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Cholera niedobrze. Smalling i Brown na środku...marnie to widzę.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:42, #59 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Red Olek-przywal sobie anfetaminy ponoć dobra na pamięć słyszałem od kumpla.Tylko nie przesadzaj bo zamienisz się w Zoombie i nakręcą kolejną część Residenta.Tak wogóle to powodzenia z tym egzaminem.

A czekaj to egzamin próbny nie na serio eee...olać to, zagraj lepiej w fife tam masz ustawienie taktyki i składu pożyteczna z przyjemnym. Ale i tak powodzenia na egzaminie i w fifie.pozdr.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:40, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Kontuzje rok w rok trapią naszą drużynę. Teraz jednak mamy podwójny problem bo nie dość że mamy dwóch obrońców z głowy to jeszcze skrzydłowi. Para Smalling-Brown będzie chyba koniecznością a na prawą obronę chce wreszcie powrotu Rafaela. Dodano: 02 marca 2011 roku, 17:41

kam17 napisał:

Co tam się próbnym będziesz przejmował.;)


U mnie za próbne są oceny;)
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:39, #57 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

Red Olek napisał:

Najlepsze jest to, że jutro mam egzamin próbny z części matematyczno-przyrodniczej, a ja zamiast pamiętać wzory to tylko śrubokręty mi w głowie hahaha


Co tam się próbnym będziesz przejmował.;)
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:35, #56 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Szymcio czyli co telefony od byłej odbierasz a nieznanego już nie łaska,może to dzwoni Giętki Wiesiek a Ty nic hahaha.

Nie dam Ci swojego numeru, przynajmniej mi kwiaty chociaż kup a nie wszystko bez nutki romantyzmu heheh.

Czy była kochanka czy inny CUDAK no to widze że nie złe masz znajomośc heheh Cudak hahaha

Cholera komórkowy już mam jak mi dasz tylko bez skojarzeń hahah jak mi jeszcze dasz domowy to ja Ci dam swój dobra dobijemy targu.

Jak jesteś na nie to żle bo zadzwonie do Ciebie i poproszę Twoją dziewczynę do telefonu, poczym piskkliwym głosikiem niczm Prince udam że mnie wykorzystałeś i nie zapłaciłeś mojemu alfonsowi aś się w [***]ił sytuacja bez wyjścia hahah.

Tak teraz to jestem fajnym gościem, a jak powiem że Berbatov słabo gra,czy Tevez jest niesamowity to mi napisze jak ,,Na Stos,, dobra prawdziwych kumpli poznaje się na orenżadzie ELO!

Dawaj domowy to otworzy większe pole manewru.Proszę nawet już kwiatow nie musisz kupować niech stracę.
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:31, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

czerwona strona mr.sayd napisał:

Red Olek pamiętałeś hahaha


Takich rzeczy się nie zapomina. hahaha

Szymcio napisał:

Dzwoń jak Ci będzie pasowało, z fajnymi ludźmi zawsze dobrze pogadać!


Szczególnie jak jest się w tym samym stanie, po śrubokręcie albo gwoździu hahaha. Dodano: 02 marca 2011 roku, 17:34Najlepsze jest to, że jutro mam egzamin próbny z części matematyczno-przyrodniczej, a ja zamiast pamiętać wzory to tylko śrubokręty mi w głowie hahaha.
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:15, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio

czerwona strona mr.sayd napisał:

Dziękuje Ci wspaniały Szymonie za Twój numer nikomu nie dam go opróć bandzie tranzwestytów człowieku nie zdążysz iść do kibla widzisz ilu fanów Ci załatwiłem


k[...]a, takiego mistrza jak Ty, to ja na tej stronie jeszcze nie widziałem :D

czerwona strona mr.sayd napisał:

Zadzwonie nie wiem kiedy ale zadzwonie


Fajnie by było, gdybyś mi podał swój numer, bo jak zobaczę w jakąś sobotę obcy numer na wyświetlaczu, to pomyślę, że dawna kochanka lub inny cudak dzwoni i odrzucę!

czerwona strona mr.sayd napisał:

To domowy?


Prywatnie komórkowy :D

Red Olek napisał:

Tylko nie dzwoń jak będziesz pod wpływem śrubokręta, gwoździa czy czegoś podobnego


Nie potrzeba enigmy, by skumać o co chodzi :D Dzwoń jak Ci będzie pasowało, z fajnymi ludźmi zawsze dobrze pogadać!
zobacz więcej
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:05, #53 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Red Olek pamiętałeś hahaha
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 17:03, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

czerwona strona mr.sayd napisał:

Zadzwonie nie wiem kiedy ale zadzwonie dzięki za numer hahah.


Tylko nie dzwoń jak będziesz pod wpływem śrubokręta, gwoździa czy czegoś podobnego. hahaha
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:58, #51 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Dziękuje Ci wspaniały Szymonie za Twój numer nikomu nie dam go opróć bandzie tranzwestytów człowieku nie zdążysz iść do kibla widzisz ilu fanów Ci załatwiłem hahah.

To domowy? Bob -Sley też na niego dzwoni?
Zadzwonie nie wiem kiedy ale zadzwonie dzięki za numer hahah.
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:56, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
W trudnych warunkach nam przyjdzie grać z Liverpoolem, bez dwóch podstawowych stoperów, również rezerwowy (Evans) jest niezdolny do gry. Jedynym pewniakiem jest Smalling, ale kto obok niego? Ferguson twierdzi, że będzie to Brown, ale powiem, że jestem przygotowany na niespodziankę, w postaci wystawienia tam kogoś innego, przykładowo Johna O`Shea.


Teraz po tej ciężkiej do przyjęcia porażce, trzeba będzie się podnieść i pokazać, że przegrana w spotkaniu z Chelsea, to nie obniżka formy, a pech w postaci złego sędziowania. Gdzie tutaj sprawiedliwość, jeżeli przeciwko nam dyktuje się każdy, malusieńki faul, a także mocno kontrowersyjny rzut karny, a zawodnik przeciwnej drużyny (Luiz) pomimo trzech bardzo groźnych faulów nie zostaje ukarany czerwoną kartką, jak Nejmana Vidić...
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:47, #49 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Taktyka na każdy mecz jest ta sama 4-4-2 i zawsze atak od początku do końca ale przecież nasz stary dobry styl musi być nadal nie wykorzystywany lepiej grać włosko niemiecką piłkę i dziadować od drugiej połowy,ale nic będzie lepiej trzeba być optymistą.

Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:47, #48 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Stawiam na parę Brown-O'Shea...
Postów: 318

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:46, #47 Zwiń/Pokaż komentarz matti99
O k[...]a
Postów: 2233

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:44, #46 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United 2
Świetna informacja..;/
Bez tego mam zły humor
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:41, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
k[...]a, MU to jest niewykorzystywany potencjał w ofensywie.
Po Wigan myślałem,że Fergie zmienił nastawienie i przy korzystnym dla nas wyniku nadal będziemy napierać. Właśnie z Lactis było to .swietnie widać. MIeliś,my to swoje 1-0, ale nie zrezygnowaliśmy z ataków i to dało nam aż 4bramkowe zwycięstwo. Wiadomo,że CFC byśmy tak raczej nie sklepali, ale atakując, wytwarzając presję i posiadając piłkę mielibyśmy większe szanse na utrzymanie wyniku. A taka murarka na obcym stadionie nam zwyczajnie nie wychodzi.
Tak robi Barcelona, która nie oddaje piłki rywalom, My moglibyśmy chociaz od czasu do czasu postraszyć przeciwnika,żeby nie mógł się bez reszty poświęcić szturmom.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:41, #44 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Taki jest sport raz się wygrywa a raz przegrywa.
Niema co płakać tylko trzeba to odreagować na Liverpoolu.
Bez Ferdinanda i Vidica będzie o wiele trudniej ale Brown to nie amator aby nie był przygotowany na ten mecz.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:39, #43 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Nie mamy Vidy i Rio a w Liverpoolu coś ciężko im idzie strzelanie goli szanse wyrównane.Są do pokonania,a raczej co by się nie działo muszą być pokonani.To musi wyglądać tak...strzelamy jedną bramkę i odrazu staramy się o drugą inne Szkockie trzymanie jedno bramkowego rezultatu nie wchodzi w gre.

Wygrać i tyle bez kombinacji i opłacić pożądnie sędziego żeby za nic dał czerwoną Gerrardowi hahah nie no żartowałem.pozdr. Dodano: 02 marca 2011 roku, 16:41Szymcio to mi napisz swój numer telefonu domowy i komórę najlepiej napisz blisss hahah

Dawaj zadzwonie i pośmiejemy się z Modela i Bobiego będzie fajnie i co koszuleczka City pasuje? Nie dziękuj, Model nawet wniej śpi a Bobi to już całkiem. pozdr.
Postów: 67

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:39, #42 Zwiń/Pokaż komentarz rylec_xd
smalling i brown musza zagrac trzeba w nich wierzyc;D
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:38, #41 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Fanatycznie_pi[... napisał:

olNIĘTY_MUFC"]bob-sley napisał(a): Jak United nawet przegra a przegra też AFC to i tak nie będzie krzywdy ;)



Ale są też inne drużyny chel$ea ma 12 pkt straty ale mecz mniej wiec moze byc 9.


spokojnie zacznie być ciepło to City zacznie walczyć a mają mecz z Chelsea, Arsenal z presją nie radzi sobie dobrze a Tottenham bez Bale i van der Vaarta nie jest nic wart.

Aż tak daleko w tabele nie patrzę, jedynie AFC nam zagraża... reszta może o tym marzyć.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:38, #40 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Brown grywa tylko na treningach, O'Shea jest uniwersalny, ale na żadnej pozycji nie prezentuje się bardzo dobrze a Smalling może być podłamany po wczorajszym spotkaniu.
Taki moment a tu trójka naszych najlepszych środkowych jest niedostępna (liczę też Evansa, choć akurat on może się wykuruje).

Po prawej stronie postawiłbym na Rafaela, wiem że O'Shea jest spokojniejszy, ale trzeba zaryzykować.
Po za tym większość występów Da Silvy w tym sezonie była naprawdę dobra.
On daje więcej możliwości w ataku a i w defensywie prezentuje się niczego sobie.
Szybszy i bardziej błyskotliwy od Johna, on musi zagrać.
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:26, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC

bob-sley napisał:

Jak United nawet przegra a przegra też AFC to i tak nie będzie krzywdy ;)



Ale są też inne drużyny chel$ea ma 12 pkt straty ale mecz mniej wiec moze byc 9. United by przegralo było by juz 6. Jest city jeszcze. Arsenal ma też ciężkie mecze: Sunderland, Tottenham, Liverpool no i my!;D Mimo wszystko ciężka będzie walka o Mistrza.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:19, #38 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

OrzechMU napisał:

O'Shea ostatnio prezentuje słaby poziom a Smalling może być trochę przybity tym karnym.


tym bardziej,że sezon temu Smalling na SB strzelił samobója ;/
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:15, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio

OrzechMU napisał:

Zauważyłem że po meczu wszyscy jedziecie po Chrisie


Bzdura. To, że Żirkow w niego wparował i sędzia podyktował rzut karny nie znaczy, że Smalling jest winowajcą porażki. W kilku sytuacjach był niepewny, ale nie odwracajmy kota ogonem. To nie Chris, a nasz związane jaja zadecydowały o końcowym rezultacie.
Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 16:06, #36 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Jakoś sobie poradzimy choć nie ukrywam że będzie trudno. Brown musi zagrać, Rafael i Evra też ale co do drugiego środkowego nie mam pewności. O'Shea ostatnio prezentuje słaby poziom a Smalling może być trochę przybity tym karnym. Dobrze że to nie ja wybieram pierwszą jedenastkę na ten mecz tylko Ferguson to miałbym nie mały ból głowy. Zauważyłem że po meczu wszyscy jedziecie po Chrisie, ale jak zagrał świetny mecz z City to go chcieliście na rękach nosić.
Postów: 1369

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 15:55, #35 Zwiń/Pokaż komentarz łosiu.15
osz kurde bez Vidy i Rio bedzie baardzo ciezko;/ szkoda ale mam nadzieje ze damy rade:P
Postów: 2764

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 15:44, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Szymcio
Albo wyjdziemy ultraofensywnie na Liverpool i po prostu ich rozpi[...]olimy, albo dostaniemy łomot. Co z tego, że zdominujemy pierwszą połowę nie pozwolimy im grać, skoro w drugiej naj[...]ą nam jak ostatnim frajerom?

Nie wiem, czy Ferguson ma jakiś plan. Jeśli tak, to mam nadzieję, że wie, co robi, bo to wszystko woła o pomstę do nieba.
Postów: 499

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 15:21, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Tomak1992
Bedzie bardzo ciezko ... To moim zdaniem bedzie spotkanie najtrudniejsze ze wszystkich dotychczasowych. Mysle tak, bo pierwszy raz zdarzy sie tak, ze w lidze zagramy i bez Rio i bez Nemanji. Az boje sobie pomyslec co to bedzie. Moim zdaniem kluczem do sukcesu w meczu z Liverpoolem bedzie doswiadczenie, dlatego powinnismy wyjsc w obronie z Rafaelem, O'Shea, Brownem i Evra. Wypoczywac jak najszybciej zeby znow nie bylo tak, ze 2 polowie nie bedziemy mieli sily i rywale nas zdominuja. W tym meczu bedzie trzeba rwac trawe doslownie. I przy skromnym prowadzeniu nie mozemy az tak mocno sie cofac. A jezeli juz to robimy to trzeba szanowac pilke i w ten sposob wytracac rywali z rownowagi.
BELIEVE !
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:59, #32 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Środek obrony O'Shea - Brown, O'Shea - Smalling, Brown - Smalling? Żadne z tych zestawień nie wygląda dobrze... I tak naprawdę trudno powiedzieć kto z tej trójki jest najpewniejszy. Smalling niby gra, lecz nie zachwyca, Brown w tym sezonie głównie obserwuje mecze z ławki, a O'Shea jest uniwersalny, jednak na prawej stronie wiedzie mu się najlepiej. Boss coś wymyśli.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:59, #31 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

dinos napisał:

Czemu wy wszystko interpretujecie, jako jego anty i nie anty. On ma racje, gdyby Hernandez zdobył wapno w identycznej sytuacji jak Rosjanin, to byście go wynosili pod niebiosa, a Żyrkowa gnoicie za to, że zachował się tak, jak każdy zachowałby się na jego miejscu.


nie tłumacz i tak nie zrozumie. Ja na jego posty nie odpowiadam bo to tylko powoduje syf a nic rzeczowego do rozmowy nie wnosi...
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:51, #30 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

plumber69 napisał:

, że sędzia był niekonsekwentny
ja jeszcze dodałbym tutaj, że były takie 2 sytuację w których (Atkinson bodajże) powinien dać przywilej korzyści nam, on zamiast to zrobić w debilny sposób przerwał grę. Takich drobnostek można byłoby zdecydowanie naliczyć się więcej. Samych drobnostek, bo pamiętajmy:
- czerwo dla Luiza murowane
- karny z kapelusza

Ogólnie rzecz biorąc nieudany występ arbitra na SB Dodano: 02 marca 2011 roku, 14:53

dinos napisał:

. Nie wiem co chciałeś osiągnąć tym komentarzem, ale nie ci wyszło.
A Ty niby co chciałeś ?? hahaha
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:47, #29 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Zdziwisz się, ale czytam bardzo często. Zresztą, już raz napisałem co myślę o twoich komentarzach, w których zgrywasz nie wiadomo jakiego speca, po czym jedyne co umiesz robić to spamować buźkami, udając wszechobecne rozbawienie. Nie wiem co chciałeś osiągnąć tym komentarzem, ale nie ci wyszło. ;)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:44, #28 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

dinos napisał:

wy wszystko interpretujecie
hahaha wszystko, hahaha. Przeczytaj moje komentarze, a potem się udzielaj hahaha, następny hahaha
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:42, #27 Zwiń/Pokaż komentarz dinos

wielkifanMU napisał:

aha. Wszystko rozumiem. Czyli nie Rooneya, ale HERNANDEZ - jest teraz twoim nowym anty-idolem. Ehh.


Czemu wy wszystko interpretujecie, jako jego anty i nie anty. On ma racje, gdyby Hernandez zdobył wapno w identycznej sytuacji jak Rosjanin, to byście go wynosili pod niebiosa, a Żyrkowa gnoicie za to, że zachował się tak, jak każdy zachowałby się na jego miejscu.
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:38, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Bob, chodzi mi o to, że sędzia był niekonsekwentny. Gwizdał najmniejsze przewinienie United, a cholernie ostre wejścia czy to Luiza czy Ramiresa albo puszczał, albo odgwizdał tak, dla świętego spokoju. To jest po prostu niedopuszczalne. Do tego taki karny, w takim meczu to śmiech na sali. Rozumiem wejście ostre, ale nie coś takiego, bo to po prostu wypacza wynik meczu. Smalling był źle ustawiony, ten wykorzystał to i się wyłożył. Jak on nie gwizda wejścia Ramiresa, gdzie mógłby połamać nogi Carrickowi a gwizda takie coś to ja nie mam pytań. Potem błędy sędziów decydują o mistrzostwie. Od takich meczów jest Webb. On podejmuje słuszne decyzje, nie ulega presji i jest konsekwentny.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:28, #25 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

bob-sley napisał:

Gdyby tak błąd rywala wykorzystał Hernandez to chwalilibyście jego spryt?

aha. Wszystko rozumiem. Czyli nie Rooneya, ale HERNANDEZ - jest teraz twoim nowym anty-idolem. Ehh. hahaha
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:27, #24 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

plumber69 napisał:

Osobiście nie darzę go sympatią, a po wczorajszym występie tym bardziej go nie lubię. Błąd rywala? On się po prostu wyłożył i liczył na błąd sędziego, a Atkinson niestety wskazał niesłusznie na wapno.


jak dla Ciebie to był niesłuszny karny to sorry więcej pytań nie mam, Rosjanin mógł utrzymać się na nogach ale nie musiał, chcesz przykład... karny dla MUFC w meczu z Liverpoolem w ramach FA CUP ;)

Wyszło doświadczenie zawodnika CFC i tyle. Karny jak najbardziej słuszny a gdybania,że nie powinien czy powinien są śmieszne, bo idę o tysiąc złotych,że gdyby taką okazję miał Roo czy Hernandez to zrobili by to samo, zresztą Roo dał pokazał nurkowania we wczorajszym meczu.
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:23, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Bob, z kilku względów. Osobiście nie darzę go sympatią, a po wczorajszym występie tym bardziej go nie lubię. Błąd rywala? On się po prostu wyłożył i liczył na błąd sędziego, a Atkinson niestety wskazał niesłusznie na wapno. Smalling nie poczynił nic, by sfaulować rywala. A co do Hernandeza czy kogoś innego to myślę, że oni mieliby godność i z taką determinacją nie szukaliby jedenastki.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:08, #22 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Jak United nawet przegra a przegra też AFC to i tak nie będzie krzywdy ;)
Postów: 612

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:06, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Baggio123
Nie dobrze,ten mecz będzie kluczowy dla pozostałych drużyn mające jeszcze nadzieje na mistrzostwo.
Brown stanie na wysokości zadania.
Musimy wygrać ,to kwestia honoru...
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 14:00, #20 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Ciężko, ciężko i to jeszcze na mecz z Liverpoolem na ich stadionie. Nie będzie łatwo, ale po tej porażce 3 pkt. bardzo by się przydały i mimo wszystko na nie będę liczyć.
Rafael - O'Shea - Brown - Evra. Myślę, że jak zapną [***], to poradzą sobie z wyzwaniem w postaci Suareza i Carrolla. do tego Raul... cóż, zobaczymy jak to będzie. Ja mimo wszystko jestem dobrej myśli.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 13:56, #19 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

plumber69 napisał:

Smalling jednak chyba mało ma doświadczenia na takie mecze, co pokazał wczoraj, gdy głupi błąd chytrze wykorzystał ten pajac Zhirkov


a czemu pajac?? Gdyby tak błąd rywala wykorzystał Hernandez to chwalilibyście jego spryt? Proszę jedynie o spokój. Wygrali, cóż zdarza się taki sport.

qWA napisał:

Rafael - O'Shea - Brown - Evra


na CFC jeszcze lepszym byłoby Rafael-O'Shea-Vidic-Evra... do Smallinga nic nie mam, ale został rzucony na zbyt głęboką wodę i niestety wyszło na moje,ze doświadczenie CFC wyjdzie :/
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 13:28, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Zaczyna się robić pod górkę, ale jeśli chcemy zdobyć mistrzostwo Anglii i udowodnić, że jesteśmy po prostu tutaj najlepsi to mimo sprzeciwności losu trzeba sobie radzić. Nie będzie łatwo, ale liczę, że sobie poradzą Diabły. Ja bym postawił na Browna i O'Shea, bo Smalling jednak chyba mało ma doświadczenia na takie mecze, co pokazał wczoraj, gdy głupi błąd chytrze wykorzystał ten pajac Zhirkov.
Postów: 74

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 13:26, #17 Zwiń/Pokaż komentarz qWA
Rafael - O'Shea - Brown - Evra - To moim zdaniem najlepsze z możliwych ustawień obrony United. Tyle w temacie...
Postów: 2637

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 13:03, #16 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Brak Vidy i Rio to twardy orzech do zgryzienia, ale od czego mamy Browna, O'Shea czy Smallinga? Musimy stawić temu czoła i jakoś wyłuskać tą wygraną. Jest to nie wątpliwie ciężka sytuacja, ale to ce[***]e mistrzów, grać i wygrać mimo przeciwności losu.
Postów: 549

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 13:03, #15 Zwiń/Pokaż komentarz maciek4o6
Brown to prawdziwy walczak więc o jego występ się nie boję. Liverpoolowi bramki też już strzelał więc nie uważam jego obecności w następnym meczu za osłabienie zespołu.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 13:01, #14 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
jestem w [***]owym humorze a tu jeszcze to.. o BRowna sie nie boje.. ale o o'shea tak
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 12:55, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Stevenson napisał:

boję się o postawę wesa browna ;/


Z Brownem może być tak iż okaże się albo skałą jak w meczu z Crawley gdzie był najlepszym z naszych albo najsłabszym ogniwem jak w meczu z AV ale przeważnie gdy przyjdzie mu zastąpić kogoś raz na jakiś czas to się sprawdza, ja się akurat o niego nie boję.

A ta cała sytuacja ze środkowymi obrońcami przypomina coraz bardziej tą sprzed roku, aż się boję pomyśleć co będzie jak Vida złapie 10 żółtą kartkę w sezonie i będzie pauzował przez dwa kolejne mecze ale może do tego czasu Rio już wydobrzeje na dobre bo jeden doświadczony obrońca musi być zawsze do naszej dyspozycji.
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 12:52, #12 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89

bob-sley napisał:

to ciekawe gdzie powinien wylądować Smalling

Na środku obrony obok Browna lub rio
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 12:48, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
boję się o postawę wesa browna ;/
Postów: 707

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 12:29, #10 Zwiń/Pokaż komentarz bartoszek95
Jeżeli nie wygramy z liverpoolem to już nie będzie tak dobrze....
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 12:29, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Jeden z najczarniejszych tygodni w tym sezonie, porażka z Chelsea i plaga kontuzji jeszcze dochodzi do tego widmo utraty pozycji lidera no ja pi[...]olę!

Ale trzeba wierzyć iż wszystko się dobrze skończy i tak możemy mówić o szczęściu po po pierwszych 5,6 meczach raczej nikt z nas za bardzo nie wierzył iż będziemy walczyć o mistrza w tym sezonie a wielu już wtedy orzekało ten sezon jako stracony.

Belive!
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 12:15, #8 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Żeby nie było jeszcze zbyt kolorowo, to debiut w niedziele zaliczy Andy Carroll. Ponadto wszystko wskazuje na to, że w weekend do dyspozycji Kenny'ego Dalglisha będą już także Raul Meireles, Daniel Agger oraz Fabio Aurelio.

Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 11:50, #7 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Rafael-O'Shea-Brown-Evra....

I przede wszystkim 4-4-2...
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 11:40, #6 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Tragedia k[...]a, tyle powiem....

Vidić też mając na uwadze to ,że czeka nas mecz na Anfield i ma już żółtą, mógł wczoraj puścić Ramiresa, a nie osłabiać nasz zespół, no ja pi[...]ole...
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 11:33, #5 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Na bank powinien zagrać Rafael. Będzie to wielkie wyzwanie dla naszej obrony. Oj wielkie.
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 11:32, #4 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Hmmm znowu osłabienie na tak ważny mecz... Może niech zagra Rafael lub Fabio?
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 11:31, #3 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

cycuu89 napisał:

po tym co O'shea wczoraj pokazał to powinien an ławce usiąść na nie na środku obrony grać.


to ciekawe gdzie powinien wylądować Smalling
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 11:21, #2 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
po tym co O'shea wczoraj pokazał to powinien an ławce usiąść na nie na środku obrony grać.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 02.03.2011, 11:14, #1 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
O'Shea-Brown ja bym tak dał grać.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.