CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Nemanja Vidić w 2006 roku zrobił wielki krok naprzód w swojej karierze, kiedy zdecydował dołączyć... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +5 - Czerwone Diabły zdominowały Drużynę Roku PFA

Seni @18.04.2011, 07:10 | Przeczytano 9028 razy

Czerwone Diabły zdominowały Drużynę Roku PFA
Gareth Bale został wybrany Piłkarzem Roku według PFA. Młody Piłkarz Roku to Jack Wilshere, a w Drużynie Roku znalazło się aż czterech piłkarzy Manchesteru United.

Na drugim miejscu w plebiscycie na Piłkarza Roku w Premier League uplasował się Samir Nasri z Arsenalu, zaś trzecia lokata należała do Carlosa Téveza z Manchesteru City.

Pośród osób nominowanych do nagrody piłkarza roku znaleźli się jeszcze Charlie Adam (Blackpool), Nemanja Vidić (Manchester United), Scott Parker (West Ham United) oraz Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur). Warto dodać, że Bale to czwarty Walijczyk po Ryanie Giggsie, Marku Hughesie i Ianie Rushu, który zdobył to wyróżnienie.

"To wspaniała nagroda, ogromny zaszczyt. Jestem więcej jak wniebowzięty. Niewielu Walijczyków zdobyło tą nagrodę w przeszłości, dlatego tym bardziej jestem nią zaszczycony" - powiedział Bale.

W kategorii Młody Piłkarz Roku szansę na wyróżnienie mieli Nani i Javier Hernández, a nagroda trafiła w ręce Jacka Wilshere'a z Arsenalu. Warto zaznaczyć, że Chicharito w swoim pierwszym sezonie na Wyspach zajął trzecie miejsce w tym plebiscycie.

W drużynie roku według PFA znalazło się 4 zawodników Manchesteru United, są to: Edwin van der Sar, Nemanja Vidić, Nani oraz Dymitr Berbatow.

Jedenastka Roku wg PFA
Edwin van der Sar

Bacary Sagna (Arsenal) - Nemanja Vidić - Vincent Kompany (City) - Ashley Cole (Chelsea)

Nani - Jack Wilshere (Arsenal) - Samir Nasri (Arsenal) - Gareth Bale (Tottenham)

Carlos Tévez (City) - Dymitr Berbatow

Źródło: Yahoo! Sports

Tagi: Ashley Cole, Bacary Sagna, Carlos Tévez, Charlie Adam, Dymitr Berbatow, Edwin van der Sar, Gareth Bale, Jack Wilshere, Javier Hernández, Jedenastka Roku, Kolejka, Nagrody i wyróżnienia, Nani, Nemanja Vidić, Piłkarz Roku, Plebiscyty, Samir Nasri

Komentarze (70) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 228

Napisz PW
dodano: 21.04.2011, 21:07, #70 Zwiń/Pokaż komentarz bartek392

Red Olek napisał:

Mi się wydaje, że większa połowa ludzi, którzy uważają za żart wybranie Bale'a na piłkarza roku nie widziała go w akcji więcej niż kilka razy. Skąd wiecie jak grał na przełomie całego roku? Nie wiem czy oglądaliście go dużo razy czy mało, nie sądzę byście oglądali go tyle razy, żeby móc powiedziec, że na nagrode nie zasłużył :).


Ja się zgodzę z przedmówcą.. sam nie oglądałem dużo meczów z jego udziałem ale jak już to zawsze błyszczał lub chociaż zaliczał solidne występy.

Myślę że Nani grał lepiej ale nie widziałem wszystkich meczy Bale'a tak więc nie będę pisał że to żart czy coś.. żart byłby wtedy gdyby wygrał Gibson:)
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 21.04.2011, 00:11, #69 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
Jeżeli jest Bale to i powinien być Van Persie
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 20.04.2011, 23:50, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

Filiphs napisał:

nie żebym się czepiał ale nie ma czegoś takiego jak większa połowa


Nie, żebym się czepiał, ale pogadaj trochę z ludźmi i zauważ, że tak się czasem mówi :).
Postów: 373

Napisz PW
dodano: 20.04.2011, 22:00, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Filiphs

Red Olek napisał:

Mi się wydaje, że większa połowa ludzi, którzy uważają za żart wybranie Bale'a na piłkarza roku nie widziała go w akcji więcej niż kilka razy. Skąd wiecie jak grał na przełomie całego roku? Nie wiem czy oglądaliście go dużo razy czy mało, nie sądzę byście oglądali go tyle razy, żeby móc powiedziec, że na nagrode nie zasłużył :).


nie żebym się czepiał ale nie ma czegoś takiego jak większa połowa
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 19.04.2011, 21:14, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek
Mi się wydaje, że większa połowa ludzi, którzy uważają za żart wybranie Bale'a na piłkarza roku nie widziała go w akcji więcej niż kilka razy. Skąd wiecie jak grał na przełomie całego roku? Nie wiem czy oglądaliście go dużo razy czy mało, nie sądzę byście oglądali go tyle razy, żeby móc powiedziec, że na nagrode nie zasłużył :).
Postów: 769

Napisz PW
dodano: 19.04.2011, 17:25, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Error94
Przynajmniej tutaj docenili naszych piłkarzy. Gdyby za miast VDS'a-który broni wszystko, Vidicia, który jest nie do przejścia, Naniego, który jest królem asyst i często strzela bramki, czy w końcu króla strzelców Berbatova byli jacyś grajcy, którzy maja po jednej asyście to byłby to śmiech na sali.
Postów: 2310

Napisz PW
dodano: 19.04.2011, 14:53, #64 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
Sagan i A.Cole to porażka, z resztą mogę się zgodzić
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 19.04.2011, 12:32, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

wielkifanMU napisał:

Ale pisząc swoją najlepszą jedenastkę tego sezonu, w której wymieniasz:
- obrońcę, Gary'ego Cahill'a, gościa którego drużyna jest na 8 pozycji w Premier League


Ale on nie został graczem roku w Anglii natomiast do 11-stki roku jego osoba nie budziła by większych kontrowersji.

Gracz roku powinien być z najlepszej drużyny w lidze a gracze 11-stki roku nie muszą.

Poza tym Gary nawet w meczu z nami pokazał iż jest światowej klasy stoperem i może mówić o pechu iż ma tak słabego partnera do pomocy po , którym musi łatać wszelkie dziury.

wielkifanMU napisał:

Meirelesa, więcej mi się nie chce pisać, 5 goli, 6 asyst i to ma starczyć na jedenastkę roku,


Gdyby nie Raul to LFC mogło by pomarzyć o pierwszej 10-tce to on w dużej mierze uratował im pierwszą część sezonu, poza tym warto dodać iż jest to jego pierwszy sezon w PL a jeśli ktoś oglądał parę meczy z jego udziałem to na pewno zwrócił uwagę na jego wspaniałą walkę w środu pola i umiejętność podłączania się zarówno pod blok defensywny jak i ofensywny.

A statystyki tutaj akurat zaniżają jego wartość tak samo np.Carricka czy Fletcha.
Tak więc sugerując się statystykami można by powiedzieć iż nasi dwaj środkowi pomocnicy już dawno powinni od nas wylecieć z hukiem.

wielkifanMU napisał:

- Tim Cahill, aż tak bardzo spodobało Ci się tę nazwisko, są dużo lepsi.

- Anelka, bez komentarza.


Tim Cahill był zdecydowanym liderem Evertonu w tym sezonie, gdy napastnicy dawali [***] on ich wyręczał natomiast trener Moyes nie mógł się go nachwalić i słusznie, strzelił 9 goli najwięcej ze swojej ekipy i jego gra wpada w oko, natomiast nie jest o nim głośno tak samo jak o jego koledze z klubu Bainsie i dlatego traktuje się ich jak graczy drugiej kategorii.

Anelka większości się nie podoba bo jest ofiarą własnego nazwiska gdzie stereotyp mówi iż jest najbardziej przepłaconym graczem w histotti, owszem był ale od momentu przejścia do The Blues może się podobać, w tym sezonie ich zdecydowany lider w ofensywie i można powiedzieć , że prawie każda akcja bramkowa była przeprowadzana z jego udziałem.
zobacz więcej
Postów: 1025

Napisz PW
dodano: 19.04.2011, 09:53, #62 Zwiń/Pokaż komentarz KICU
o berba jest nawet
Postów: 724

Napisz PW
dodano: 19.04.2011, 08:33, #61 Zwiń/Pokaż komentarz krootki

Beniek.19 napisał:

Bale? Według mnie zawodnik zmagający się z tak długą kontuzją jak on nie powinien być nawet nominowany...

zgadzam się, zwłaszcza że ma mniej bramek i asyst niz Nani czy Hernandez
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 19.04.2011, 07:39, #60 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
@Hargreaves4 - najpierw piszesz, że jesteś szokowany tym, że wygrał zawodnik, którego drużyna znajduje się na 5 pozycji w Premier League, i który przez połowę sezonu był kontuzjowany, ok. (popieram!)

Ale pisząc swoją najlepszą jedenastkę tego sezonu, w której wymieniasz:
- obrońcę, Gary'ego Cahill'a, gościa którego drużyna jest na 8 pozycji w Premier League i która straciła 43 gole. Tajemnicą nie jest, że 65 % goli w piłce nożnej wpada przez defensorów. (V. Kompany, Terry czy Koscielny zdecydowanie bardziej pasują.) Raz piszesz, to, drugi raz tamto.

- Meirelesa, więcej mi się nie chce pisać, hahaha 5 goli, 6 asyst i to ma starczyć na jedenastkę roku, lol

- Tim Cahill, aż tak bardzo spodobało Ci się tę nazwisko, są dużo lepsi.

- Anelka, bez komentarza.
Postów: 36

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 23:51, #59 Zwiń/Pokaż komentarz UNITEDFUN
Nie rozumiem tego i w statystykach czy oceniając wkład w drużynę Nani przewyższa Bale przecież 18 asyst i 10 bramek na każdym robią wrażenie ale patrząc na postawę w meczach tu też Nani wygląda lepiej. Może i nieraz gra samolubnie ale potrafi też coś z tego stworzyć ale patrząc na te 18 asyst to gołym okiem widać że potrafi świetnie wypracować koledze z drużyny sytuacje. Może lekko przesadzam ale nawet Rooney przy Bale wygląda lepiej 1 asysta i 7 bramek przy 11 asystach i 10 bramkach Rooneya yo też bardzo słabo wygląda a po za tym każdy widzi jak Rooney się produkuje czy to przy rozgrywaniu czy w ataku czy nawet w obronie. Tylko że przy nim jest jeden problem - zawalił pierwszą część sezonu miewając kontuzję i przy tym ten skandal tylko że Bale też miewał kontuzję i ostatnio nie błyszczy formą. Takie moje zdanie. Nani powinien to wygrać.
Postów: 139

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 22:04, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Beniek.19
Bale? Według mnie zawodnik zmagający się z tak długą kontuzją jak on nie powinien być nawet nominowany...
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 21:48, #57 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

WeAre11WeAreMANU napisał:

wikir Berba? Ja bym dała Groszka.

Wszyscy się zgadzają :-)



Bez przesady laska :)

Mam na myśli, że z United się zgadzają :)
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 21:46, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Cisse14

Dlaczego nie Anelka?

Że co bo nazywa się Anelka i nie strzela w wielkich meczach i wali bramki jedynie średniakom?

Według mnie w tym sezonie to najlepszy ofensywny gracz Chelsea, świetnie rozgrywa piłkę w stylu Roo przed polem karnym no i przez cały sezon prezentuje równą stabilną formę.

Gdyby Chelsea nie miała go w swym składzie to z Torresem i z Drogbą mieli by problem by być w top4. Miał wielki wpływ na postawę The Blues w tym sezonie.

A Nasri miał jedynie świetne pierwsze dwa miesiące, pamiętam doskonale jego świetne mecze przeciwko $hity itd. ale później nic nie pokazywał tak samo jak w meczu z nami w FA Cup.
Prędzej Carrick zasłużył niż on.
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 21:30, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14

Hergreaves4 napisał:

Przemilczę nagrody dla młodego zwłaszcza gracza sezonu i tego najlepszego i podam swoją własną jedenastkę sezonu:

VDS
Ivanovic,Vidic,G.Cahill,Baines
Nani,Meireles,T.Cahill,Young
Berbatov,Anelka


Anelka hahaha

Co do Cahilla, to Kompany był lepszy, do tego Wilshere gra w tym sezonie na wysokim poziomie, więc nie było tu mowy o wyborze Cahilla (który w tym sezonie gra naprawdę dobrze, 9 bramek na końcie) do tej 11. Gdy Ci się przypomną te bramki Nasriego z tego sezonu, to chyba zmienisz zdanie i go tu wrzucisz:D Zresztą wiadomo jak to jest, wybiera się zawodników którzy robią dużo szumu, więc brakuje tu niektórych plejerów, ale też nie można wrzucić wszystkich. Edytowano: 18 kwietnia 2011 roku, 21:30
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 21:07, #54 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU

wikir napisał:

Berba? Ja bym dała Groszka.

Wszyscy się zgadzają :-)



Bez przesady laska :)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 20:34, #53 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Powiem tyle:
żal mi FA - jak oni nas nienawidzą.

Manchester United vs cała Anglia.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 19:20, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Przemilczę nagrody dla młodego zwłaszcza gracza sezonu i tego najlepszego i podam swoją własną jedenastkę sezonu:

VDS
Ivanovic,Vidic,G.Cahill,Baines
Nani,Meireles,T.Cahill,Young
Berbatov,Anelka
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 18:49, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Jak na moje to jest śmiech na sali. Bale? Za co? Za kilka udanych meczów i hattricka na San Siro, mimo że to była LM? lol

Piłkarzem Roku powinien zostać Nani. Jednak on nie był nawet nominowany. Z grona kandydatów powinien wygrać Charlie Adam, który zrobił najwięcej dla drużyny i grał przez sezon najrówniej.

Co do Młodego Piłkarza Roku to również śmiech na sali. Kandydował najlepszy gracz tego sezonu - Nani, który w takim razie powinien to wygrać w cuglach. Jednak ten nawet na podium się nie znalazł. lol

Co do jedenastki roku to po raz kolejny śmiech na sali. Nie ma w niej nominowanych do tytułu Piłkarza Roku. Parker, Adam, van der Vaart? W takim razie na c[...]j ich tam brali do głosowania? Sagna? Za co? Za fajne warkoczyki.

To wszystko, co miało miejsce to patologia. Wyniki wyborów w tych wszystkich konkurencjach po raz kolejny utwierdzają mnie w przekonaniu, że wszelkie angielskie federacje piłkarskie są CHORE. Powtarzam C-H-O-R-E.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 18:32, #50 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Berba? Ja bym dała Groszka.

Wszyscy się zgadzają :-)
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 17:42, #49 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever

maik napisał:

Bez przesady że dadzą Smallinga na środek i dwóch naszych na napad.


To był tylko mój skład sezonu. Dla mnie Smalling byl duzo lepszy od Kompanego. Szczerze dałbym Ferdinanda ale z racji tego, że w sumie w tym sezonie nie miał okazji się maksymalnie pokazać, wskazalem na smallinga. Hernandez - Rooney - wg mnie najlepszy Atak ligi. Pominąłem Berbatova - prawda. Nie odbieram mu bramek strzelonych dla nas ani wkładu w grę w tym sezonie. Ale mimo to - nie był najlepszy :). To moja opinia.

maik napisał:

Chicharito jak dla większości kibiców jest lepszym i bardziej rozwijającym się zawodnikiem niż ten cały Wilshere.


To, że wpisałem Wilshera w swój skład, nie znaczy, że uważam go za lepszeg gracza niż nasz Chicharito. Chyba, że przyczepiłeś się do tego, że napisałem ze Wilshere jest Anglikiem i dlatego wygrał, to już staram Ci się wyjaśnić - otóż uważam że wygrał właśnie tylko dzięki temu, iż jest Anglikiem :).

pozdro Edytowano: 18 kwietnia 2011 roku, 17:45 Edytowano: 18 kwietnia 2011 roku, 17:47
zobacz więcej
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 17:39, #48 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Wielkie brawa dla piłkarzy United!
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 17:06, #47 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
A mi nie pasuje Nasri na środku...
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 17:01, #46 Zwiń/Pokaż komentarz michalssj7

maik napisał:

United4ever Jak dla mnie to:

Edwin Van der Saar

Ivanovic - Smalling - Vidic - Baines

Nani - Wilshere - Adam - Bale

Hernandez - Rooney
Dodano: 18 kwietnia 2011 roku, 16:43maikJacka Wilshere- ten to już zupełnie nie wiem czym wyróżnił się na boisku, by pokonać Naniego


Jest młodym Anglikiem. Prawdopodobnie najbardziej przyszłościowym.

Bez przesady że dadzą Smallinga na środek i dwóch naszych na napad.


Chicharito jak dla większości kibiców jest lepszym i bardziej rozwijającym się zawodnikiem niż ten cały Wilshere.


Tyle ,że Wilshere jest o 4 lata młodszy. k[...]a tylko rok starszy ode mnie ;/
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 16:47, #45 Zwiń/Pokaż komentarz maik

United4ever napisał:

Jak dla mnie to:

Edwin Van der Saar

Ivanovic - Smalling - Vidic - Baines

Nani - Wilshere - Adam - Bale

Hernandez - Rooney
Dodano: 18 kwietnia 2011 roku, 16:43maikJacka Wilshere- ten to już zupełnie nie wiem czym wyróżnił się na boisku, by pokonać Naniego


Jest młodym Anglikiem. Prawdopodobnie najbardziej przyszłościowym.

Bez przesady że dadzą Smallinga na środek i dwóch naszych na napad.


Chicharito jak dla większości kibiców jest lepszym i bardziej rozwijającym się zawodnikiem niż ten cały Wilshere.
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 16:42, #44 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Jak dla mnie to:

Edwin Van der Saar

Ivanovic - Smalling - Vidic - Baines

Nani - Wilshere - Adam - Bale

Hernandez - Rooney
Dodano: 18 kwietnia 2011 roku, 16:43

maik napisał:

Jacka Wilshere- ten to już zupełnie nie wiem czym wyróżnił się na boisku, by pokonać Naniego


Jest młodym Anglikiem. Prawdopodobnie najbardziej przyszłościowym.
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 16:28, #43 Zwiń/Pokaż komentarz maik
11 roku- ogólnie jest dobra oprócz Wilshera i Cola. Kompletnie nie wiem co robi tutaj Ashley Cole, napastnicy biorą go jak chcą a Jack może i jest dobry , ale nie aż tak by być w najlepszej 11.
( Zastanawiam się czy Rooney nie był by lepszy niż Berba. Ale cieszmy się że Dimitar dostał tą nagrodę. Może to go zachęci do jeszcze większej gry na boisku)

Gareth Bale - nie rozumiem do końca za co dostał tę nagrodę . Fakt jest dobry , ale ta kontuzja i teraz w ogóle nic nie gra. W PL nic aż takiego ponad miarę nie zrobił. Myślę że dostał ta nagrodę ze względu na to ze kropnął 3 bramki Interowi. Moim kandydatem ( nie licząc oczywiście Vidića) był Tevez albo Van der Vaart.

Jacka Wilshere- ten to już zupełnie nie wiem czym wyróżnił się na boisku, by pokonać Naniego , którego stawiałem bezkonkurencyjnie na pierwszym miejscu w kategorii Młodego Piłkarza Roku. Myślę że już nawet Chicharito spisywał się lepiej od Jacka , biorąc pod uwagę że radzi sobie tak dobrze nie tylko w pierwszym sezonie w takim klubie jak United, ale w takiej lidze jaką jest Premier League. Edytowano: 18 kwietnia 2011 roku, 16:30 Dodano: 18 kwietnia 2011 roku, 16:36Powinno być tak że to normalni ludzie powinni głosować na swoich faworytów. Bo ci z PFA to się chyba nie znają ze takie głupoty robią .
zobacz więcej
Postów: 100

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 16:16, #42 Zwiń/Pokaż komentarz hellarena
Dobra powiem tak.
Dla tych co są długo kibicami to wiedzą, że paszport w Anglii to podstawa :P Dla przypomnienia Wilshere to Angol więc nie dziwi mie wybór;p
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:59, #41 Zwiń/Pokaż komentarz bunislaw7
ile meczy zawieszenia ma jeszcze fergie?
Postów: 2856

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:49, #40 Zwiń/Pokaż komentarz sclorrer
Jeżeli chodzi o jedenastkę roku, to prawie ze wszystkim się zgadzam, oprócz dwóch osób - Cole i Wilshere... Baines w tym sezonie zjada Cole'a na śniadanie, natomiast Wilshere co prawda gra wyśmienicie w Arsenalu, jednak jego miejsce powinien zająć albo Adam, albo Parker.

Natomiast wygrana Bale'a to jest jakieś nieporozumienie.
Chłopak co prawda miał świetny początek sezonu, jednak potem było coraz gorzej, mianowicie kontuzja i duuuuży spadek formy. Trzeba obiektywnie przyznać - trochę przereklamowany piłkarz.
Postów: 165

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:32, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Spider1996
hahahaha berbatov w jedenastce a niema hernandeza.ŻAL
Postów: 80

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:31, #38 Zwiń/Pokaż komentarz julos1998
a gdzie chicharito przepraszam bardzo???? iii... co tu robi cole??? :/
Postów: 7692

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:25, #37 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
10 Rooney 10

Dzięki za wszystko i szkoda że odchodzisz ostatnio dużo osób odchodzi ehhhh. Trzymaj się i wróć do nas jak najszybciej Diable pozdro! Dodano: 18 kwietnia 2011 roku, 15:29Ja mam tylko wąty do A.Cole powinien być Evra a tak to nie nażekam dobry wybór,pozdr.
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:25, #36 Zwiń/Pokaż komentarz bunislaw7
osmieszenie, rozumiem ze Bale gral dobrze ale no nie przesadzajmy... gdzie doprowadzil ten tottenham ? na 5 miejsce?! WTF!? VIDIC ! Podpora United , 1 miejsce!!!

Mlody pilkarz tp troche zaskoczenie.. spodziewales sie Naniego! Wilshere dobry sezon ale slabiej niz Nani..
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:19, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
utd120 --> najlepsze mecze Nasriego w tym roku byłyu na środku pomocy.

Arsenal z Nasrim w środku > Arsenal z Fabregasem
Postów: 1213

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:17, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Mathew
Edwin VdS - Tutaja nie mam zastrzeżeń
B.Sagna - Wg mnie w miare trafiony wybór
N.Vidić i V.Kompany - Ta dwójka jest podporą lini obrony w swoich drużynach. W pełni zgadzam się z wyborem.
A.Cole - To jest po prostu kpina, chłopak jest przygaszony od początku sezonu a tu nagle znajduje się w 11-stce PFA.
Nani - Wiadomo, motor napędowy United.
J.Wilshere - To są jakieś jaja? Tutaj powinien znajdywać się Charlie Adam, który rozdaje świetne piłki w Blackpoolu.
S.Nasri - Równy i dobry sezon w Kanonierach, zgadzam się.
G.Bale - Pierwsza połowa sezonu wręcz niesamowita, później kontuzje, przerwa i brak formy. Nie mniej jednak zgadzam się z tym wyborem.
C.Tevez - Ciągnie City w ofensywie, fakt strzelił mnóstwo goli z karnych, ale gol to gol.
D.Berbatov - Lider tabeli Króla Strzelców. Nie trzeba komentować tego wyboru :)

Piłkarz Roku: Bale - Tak jak napisałem, peirwsza część sezonu świetna, później trochę przygasł z powodu kontuzji. Tu zastanawiałbym się nad kandydaturą Samira Nasriego z Arsenalu.

Młody Piłkarz Roku: Wilshere - Tu to już prawdziwa komedia się robi. Skoro jest nominowany Nani, który gra niesamowicie w United, strzela, asystuje, stwarza zagrożenie pod bramką przeciwnika, ogólnie jest motorem napędowym takiej drużyny jaką jest Manchester United, to powinien wygrać przynajmniej tą nagrodę (Mniejsza z tym, że sam fakt nominacji Portugalczyka do MŁODEGO Piłkarza Roku, to wielkie nieporozumienie) powinien wygrać.
zobacz więcej
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:11, #33 Zwiń/Pokaż komentarz utd120
ja sie pytam co robi Nasri na srodku pomocy?? z reszta soie srednio zgadzam ale jakos przeboleje bo FA nei umie wybierac najlepszych. ale tego ze Nasri w srodku pomocy ot nie da sie przebolec. oni chyba w tej jedenstace to wybieraja poprostu najlepszych pomocnikow a nie to ze skrzydlowi czy srodkowi.
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 15:01, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14
Bramka i środek to trafienia w 10. Kompany i Vidić spisują się w tym sezonie świetnie. Boki defensywy są mocno kontrowersyjne, szczególnie lewa obrona, gdzie-moim zdaniem- powinien znaleźć się Leighton Baines.

Hmmm, Tevez, tu jest pytanie, czy Carlos powinien się tutaj znaleźć. Ma ogromny wpływ na drużynę, ale większość jego bramek jest z karnych.

Co do Bale'a: zbyt długo się leczył, żeby wygrać tą nagrodę. Nasri bądź Nani - ktoś z tej dwójki powinien wygrać.
Postów: 53

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 14:50, #31 Zwiń/Pokaż komentarz danon7
Chicharito powinien dostać';]
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 14:42, #30 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Kpina .. Bale za co? już bym wolał dać tą nagrodę Tevezowi..
Młody gracz Wilshere grał naprawdę dobrze ale szkoda mi Chicharito ;)

Cole?.. fajnie Pata wyr[...]ali.
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 14:13, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
ludzie, to jest nagroda za rok 2010 czy za sezon 2010/2011 ?
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 14:12, #28 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Wyróżnienia nie są zbyt trafione. Owszem, Bale grał fenomenalnie w LM, ale w PL mu gorzej szło, t5akże miał długą kontuzję, więc niezbyt trafny wybór. Przynajmniej wesług mnie.

Co do tych młodszych to wg. mnie wyróżnienie to powinno być przyznane Naniemu. Wilshere owszem był także świetny, ale Nani to motor napędowy United, wiele asyst i parę goli. Więc także trochę nietrafiony wybór.

Przynajmniej jedenastka jest bardziej trafiona. 4 naszych, w tym nasz Edwin, na koniec kariery przynajmniej został doceniony przez innych.

10Rooney10 - wielkie dzięki za rozwój Manusite! Powodzenia gdzieś tam, gdzie się udajesz lub gdzie zostajesz.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 14:06, #27 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur

solit napisał:

10Rooney10 - jedziesz na truskawki do obozu pracy w Hiszpanii i nie będziesz miał neta? Zamierzasz wstąpić do klasztoru? Co to za żegnania definitywne?


Ja dałem radę zrobić maturę i zmienić już 2 razy pracę, a pomimo tego nie przestałem komentować więc życie codzienne nie powinno być wymówką. Jedynie co to może zmniejszać ilość poświęconego czasu na twórczość na tym wortalu!

Jednak skoro 10Rooney10 chce od nas odejść to trzeba to uszanować i dziękować mu za to co dla nas zrobił ;)

Z drugiej strony jest taką ciekawą postacią, że takiej straty usera na manusite.pl jeszcze nie było :(
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 13:52, #26 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Tevez i Berbatov w jednej drużynie? Wolałbym Meksykanina, ale to tylko moje zdanie.
10Rooney10 - jedziesz na truskawki do obozu pracy w Hiszpanii i nie będziesz miał neta? Zamierzasz wstąpić do klasztoru? Co to za żegnania definitywne? Dodano: 18 kwietnia 2011 roku, 13:54a t ak w ogóle te wyróżnienia są g[...]no warte. Piłka nożna to zespołowy sport.
Postów: 3252

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 12:48, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Neon
roo internet ci odcinają czy ki c[...]j
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 12:38, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
10rooney10

Dzięki za wszytskie newsy, robiłeś na prawdę codziennie kawał dobrej roboty lecz mam nadzieję iż tak samo jak na Miłosza nie czekaliśmy długo po tym jak ogłosił odejście tak długo nie będziemy również za Tobą czekać.
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 12:35, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Seni
10rooney10 napisał(a): Wybór nie do końca trafny niestety, brakuje mi Chicharito...

PS. Dzisiaj nadszedł dzień, w którym muszę się pożegnać z tą stroną, jak i z Wami drodzy czytelnicy... Dziękuje za czytanie moich newsów, jak i wspólnie spędzone chwile podczas jakże niezwykle emocjonujących meczów United. 3majcie się ciepło i GLORY MAN UNITED ;)

Dzieki za wszystko, za cala prace wlozona w manusite.pl, za poprawki do moich artykulow jak cos gubilem. Mam nadzieje, ze jeszcze wrocisz do Nas na Manusite. Trzymaj sie i jeszcze raz dzieki. Sorry, znowu dalem. Przez pomylke kliknalem edytuj na Twoim poscie zamiast cytuj, ale juz poprawilem wsio, sorka
Postów: 119

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 12:25, #22 Zwiń/Pokaż komentarz pio17

10rooney10 napisał:

Wybór nie do końca trafny niestety, brakuje mi Chicharito...

PS. Dzisiaj nadszedł dzień, w którym muszę się pożegnać z tą stroną, jak i z Wami drodzy czytelnicy... Dziękuje za czytanie moich newsów, jak i wspólnie spędzone chwile podczas jakże niezwykle emocjonujących meczów United. 3majcie się ciepło i GLORY MAN UNITED ;)


dlaczego odchodzisz ?
Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 12:21, #21 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Pozdro 10rooney10 ;)
Postów: 4353

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 12:12, #20 Zwiń/Pokaż komentarz 10rooney10
Wybór nie do końca trafny niestety, brakuje mi Chicharito...

PS. Dzisiaj nadszedł dzień, w którym muszę się pożegnać z tą stroną, jak i z Wami drodzy czytelnicy... Dziękuje za czytanie moich newsów, jak i wspólnie spędzone chwile podczas jakże niezwykle emocjonujących meczów United. 3majcie się ciepło i GLORY MAN UNITED ;)
Edytowano: 18 kwietnia 2011 roku, 12:35 przez Seni
Postów: 2323

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 11:59, #19 Zwiń/Pokaż komentarz DiaboLLo
Ludzie, to wybierali piłkarze między sobą. Liczyły się głosy...
Postów: 1421

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 11:56, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992
Nie zgadzam się tylko z Cole w 11 sezonu i z piłkarzem sezonu.
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 11:09, #17 Zwiń/Pokaż komentarz vego4
Bale piłkarzem co najwyżej dwóch miesięcy, ale nie roku, k[...]a. Aahley Cole w jedenastce roku, nie wierzę co jest bardziej absurdalne czy nagroda dla Walijczyka czy dla tego debila. Jedyne czym się Cole wyróżnia to nazwiskiem i c[...]jową grą.

Do reszty większych zastrzeżeń nie mam.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 10:19, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
no chociaż 4 :) he he ale Berbatov :D co on tam robi hahaha no nie nie strzelił najwięcej bramek i zmierza po króla strzelców więc zasłużenie- co do reszty chyba nie można mieć zastrzeżeń, chyba, że Bale na lewą bo ten Cole to tak.. i Giggsa wstawić na skrzydło ;)
Postów: 499

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 09:58, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Tomak1992
Śmiech na sali po prostu. Bale jest dobry, ale tylko dobry. Przynajmniej narazie ... Walijczyk zagrał zaledwie kilka świetnych meczów. I to przede wszystkim w Lidze Mistrzów. Żal normalnie :) W pierwszej trójce nie ma zawodnika najprawdopodobniej przyszłego mistrza Anglii ...
Moje typy:
Piłkarz roku : Nani
Młody piłkarz roku : Wilshere
Jedenastka roku : Van der Sar - Sagna, Kompany, Vidic, Baines - Nani, Wilshere, Nasri, Bale - Berbatov, Tevez
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 09:46, #14 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Jak dla mnie byli lepsi, ale przeboleje jak strzeli w środę 2 bramki Arsenalowi :)
Postów: 10

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 09:34, #13 Zwiń/Pokaż komentarz lukixp
poj[...]ne to jest. Nani nawet nie dostal wyroznienia, Vida nie zmiescil sie w pierwszej trojce, oni maja cos z glowami
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 09:22, #12 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Szkoda że nikt z naszych nie znalazł się na pudle.
Wypada tylko pogratulować Walijczykowi choć moi moim zdaniem brak Naniego to kpina.
Ale cóż większą kpiną była druga złota piłka dla Messiego.
Gdyby nie hat-trick z Interem Bale zapewne by nie wygrał ale to przecież było w CL a nie w PL. Dodano: 18 kwietnia 2011 roku, 09:24PS, gdzie Torres :P
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 09:19, #11 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Bale chyba raczej jako objawienie. Nie umniejszam jego talentu ale ten wybór postrzegany jest głównie przez pryzmat meczu z interem. Ostatnio w PL cienko mu idzie.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 09:05, #10 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
ja bym w środek pola za Wilkshere wkleił Adama, ale ogólnie 11-stka jak najbardziej fajna i mocna :)

Nie ma przypadkowych nazwisk i to cieszy :)
Postów: 203

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 08:42, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Berbatow8
Jak to by Janek Tomaszewski, FA losuje te nazwiska w kapelusza. Dodano: 18 kwietnia 2011 roku, 08:43Aha i szkoda, że tu piłkarza z plejstejszyn nie ma [...]
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 08:41, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Glutek napisał:

a Berba to nie wiem czy tam powinien być bo chyba dało by się lepszych napastników znaleźć, nie którzy grają 1 sezon a sobie nieźle radzą - niektóre drużyny wygrywają dzięki nim


Halo przecież wybierali za ten rok a nie za całokształt kariery bo w przeciwnym wypadku byli by tu Giggs i Scholes.

Nie uwzględnia się jak dany zawodnik grał sezon temu!
A Berba nam wiele meczy wygrał czy zremisował jeśli o to się rozchodzi więc nie nominowanie go w kategotii gracz roku a zamiast niego upchnięcie tam koczkodana to czysta kpina.

"Na drugim miejscu uplasował się Samir Nasri z Arsenalu, zaś trzecia lokata należała do Carlosa Téveza z Manchesteru City."

Gdzie k[...]a Vidic????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pewnie ostatni!!!!!!!!!!!!!lolhahahahalol
Vida był gorszy od Nasriego i Teveza???????? O ja pi[...]ole!!!!!!!!!!!!
j[...]ć takie plebiscyty!!!!!!!!!!!!
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 08:38, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Pawel22253
Dobrze, że chociaż w jedenastce jest dużo naszych xD.
Ale Bale w lidze nic nie pokazał tak naprawdę to już lepiej Ryan powinien wygrać :D
Postów: 203

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 08:35, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Berbatow8
Cole (Chelsea) = HAHAHAHHAHA, o [...] TA NOMINACJA MNIE ROZJEBAŁA Dodano: 18 kwietnia 2011 roku, 08:37A kto młodym piłkarzem roku, Anelka? HAHA SKANDAL PRZEZ DUŻE S
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 08:34, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
"Bale zawodnikiem roku w Anglii"

hahahalolhahahalol

Został wybrany zawodnik, którego zespół jest na piątym miejscu w lidze a on sam przez połowę sezonu był kontuzjowanylolhahahaha

Skandal w najczystszej postaci, żal!!! Bale tym samym dostał też inne wyróżnienie czyli najbardziej przereklamowanego gracza w Anglii.
Postów: 1024

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 07:59, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Glutek
o ja pi[...]ole piłkarze którzy zostali nominowani do zdobycia tej nagrody nie znaleźli się w "11" sezonu, Adam był lepszy od Wilshera i skoro Parker był nominowany a nie Jack to też był, tak samo jak Van der Vaart. Na lewej flance obrony Cole? Pojebało? To co Baines wyprawia w tym sezonie to miazga, na prawej obronie Hutton chyba sobie lepiej radził od Sagny który ma wrzutki jak Bebe, zresztą ustawienie Nasriego w środku to też ostra kpina bo sobie tam nie radzi, bo gdy grał tam to [***]iście mu szło, fakt - 1 asysta.

Edwin to chyba za podsumowanie kariery, bo wg. mnie Hart był lepszy, ale Edi mu wiele nie ustępował, tylko Joe grał w wszystkich meczach, a Berba to nie wiem czy tam powinien być bo chyba dało by się lepszych napastników znaleźć, nie którzy grają 1 sezon a sobie nieźle radzą - niektóre drużyny wygrywają dzięki nim np. Odwemingie, Chicharito też powinien zostać wyróżniony.

Najbardziej zasłużone miejsca wg. mnie - Nani, Vidić, Kompany, Bale od biedy..
Postów: 953

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 07:58, #3 Zwiń/Pokaż komentarz sami93
Piłkarz który zabłysnął świetnymi występami w LM został najlepszym piłkarzem w lidze angielskiej - coś mi tu nie pasuje .
Postów: 611

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 07:57, #2 Zwiń/Pokaż komentarz lesny_mks
Fajnie, że aż 4 naszych piłkarzy wybrali :D
Postów: 1500

Napisz PW
dodano: 18.04.2011, 07:43, #1 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
haha FA ma naj[...]ne w głowach że hej.
Bale piłkarzem roku... Nani sam ma lepsze statystyki jak Bale i Nasri razem...
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.