CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Sir Alex Ferguson wydał niedawno nową książkę pt. "Leading". Opisuje w niej wiele... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +3 - Od przybytku głowa nie boli?

Publicystyka xmilkaax @25.06.2011, 11:25 | Przeczytano 9128 razy

Od przybytku głowa nie boli?
Okienko transferowe zacznie się za kilka dni, ale my od dobrych kilku tygodni możemy obserwować w całym świecie piłkarskim media prześcigające się o coraz to lepszą plotkę. W końcu ta firma, która wymyśli lepszego newsa będzie miała więcej zwolenników. A może i wrogów też? Bo na pewno znajdzie się szerokie grono osób, których to wszystko przyprawia o ból głowy. Ale nie to tego dążę.

Jak pisze oficjalna strona Manchesteru United, od początku tej całej bajki w kręgu zainteresowań Mistrza Anglii jest ... aż 50 zawodników! Nie, oczy cię nie mylą, ani ja sie nie pomyliłam. Czy to możliwe? Możliwe. Pomyśl realnie. W Anglii jest niezliczona ilość gazet, zajmujących się 'ciekawymi' newsami. Każda dołoży także swoją cegiełkę i w transferach suma sumarum w United przed nowym sezonem zobaczyć byśmy mogli niemałą liczbę nowych zawodników. W takim wypadku spokojnie moglibyśmy kopnąć na bok obecną, uważaną zresztą przez krytyków za nic nie wartą i nieporównywalną ze starym dobrym Manchesterem drużynę. Paranoja.

Poniżej podaję całą piekną listę smacznych dla sir Aleksa kąsków (w nawiasie prawdopodobna cena zakupu):

1 - Ashley Young (20mln £) - pomocnik
2 - Luka Modrić (50mln £) - pomocnik
3 - Fábio Coentrao (26mln £) - obrońca
4 - Wesley Sneijder (40mln £) - pomocnik
5 - David de Gea (18.5mln £) - bramkarz
6 - Charlie Adam (16mln £) - pomocnik
7 - Samir Nasri (25mln £) - pomocnik
8 - Alvaro Morata (nieujawniona) - napastnik
9 - Lassana Diarra (18mln £) - pomocnik
10 - Jordan Henderson (20mln £) - pomocnik
11 - Ricardo Alvares (10mln £) - pomocnik
12 - Alexis Sanchez (32mln £) - pomocnik/napastnik
13 - Alex Oxlade-Chamberlain (15mln £) - pomocnik
14 - Andre Santos (nieujawniona) - obrońca
15 - Erick Torres (2mln £) - napastnik
16 - Cristiano Ronaldo (nieujawniona) - pomocnik
17 - Karim Benzema (nieujawniona) - napastnik
18 - Hulk (87mln £) - napastnik
19 - Gianluca Caprari (nieujawniona) - napastnik
20 - Javier Pastore (50mln £) - pomocnik
21 - Jack Rodwell (25mln £) - obrońca/pomocnik
22 - Shinji Kagawa (20mln £) - pomocnik
23 - Phil Jones (22mln £) - obrońca
24 - Gonzalo Higuain (15mln £) - napastnik
25 - Daniel De Rossi (20mln £) - napastnik
26 - Steven Defour (15mln £) - pomocnik
27 - Raphael Varane (10mln £) - obrońca
28 - Pato Rodriguez (8mln £) - pomocnik
29 - Mesut Ozil (nieujawniona) - pomocnik
30 - Yann M’Vila (nieujawniona) - pomocnik
31 - Maarten Stekelenburg (10mln £) - bramkarz
32 - Jeremy Menez (12mln £) - napastnik
33 - Elliott Kebbie (1mln £) - obrońca
34 - Marvin Martin (15mln £) - pomocnik
35 - Ivan Piris (nieujawniona) - obrońca
36 - Marcelo Estigarribia (nieujawniona) - pomocnik
37 - Mirko Vucinic (26mln £) - napastnik
38 - Ever Banega (nieujawniona) - pomocnik
39 - Nicolai Boilesen (nieujawniona) - obrońca
40 - Adel Taarabt (10mln £) - pomocnik
41 - Samuel Eto’o (nieujawniona) - napastnik
42 - Xabi Alonso (nieujawniona) - pomocnik
43 - Marouane Fellaini (25mln £) - obrońca/pomocnik
44 - Pepe Reina (nieujawniona) - bramkarz
45 – Eden Hazard (31mln £) - pomocnik
46 – Thiago Alcântara (9mln £) - pomocnik
47 – Angelo Henriquez (3.5mln £) - napastnik
48 – Edinson Cavani (nieujawiona) - napastnik
49 - Angel Di Maria (nieujawiona) - pomocnik
50 - Juan Mata (40mln £) - pomocnik

Ale jak to wygląda w rzeczywistości, a nie na papierze? Otóż w powyższej pięćdziesiątce znajdziesz aż 3 bramkarzy, 28 pomocników, 9 obrońców oraz 13 napastników, co przedstawia się następująco:



Czarno na białym widać, że największą popularnością wśród plotek cieszą sie pomocnicy. Stanowią oni ponad połowę tych wszystkich bzdur. Co prawda Manchester United potrzebuje środkowego pomocnika, jednak dla kilku bądź kilkunastu miejsca się w klubie raczej nie znajdzie. Dużo też zawodników z powyższej listy odpadło, bo np. Henderson już na pewno nie trafi do United - jest zawodnikiem Liverpoolu. Pewnym jest też, że Ashley Young na 100% jest zawodnikiem sir Aleksa Fergusona, więc dane mogą nie być aż tak dokładne. Jednak nie chodzi tu o dokładność, a o pokazanie, że plotka do plotki i mamy dwa nowe zespoły Czerwonych Diabłów.

Dlatego może i czasem śmieszą newsy typu: "Xabi Alonso w United", dlatego może irytują wiadomości o kolejnym innym obiekcie westchnień szkockiego bossa. Dlatego chyba w każdym z nas istnieje nutka ciekawości i niespokoju. Istnieje też pytanie: Co siedzi w głowie sir Aleksa? Dlaczego jeszcze do tej pory nie zakontraktował chociażby 1/10 tej całej stawki? Może tu odpowiedź nasuwa się prościej. Przy takiej wycenie jak podają te wszystkie gazety plotkarskie, powyższa 50-tka kosztowałaby Mistrza Anglii bagatela aż 747 mln funtów! Śmiem stwierdzić, że mniej więcej tyle warta jest obecna kadra United, składająca się z mniejszej ilosci zawodników. Zatem jeśli Fergie miałby zakupić 5 z 50 zawodników, to jego kieszeń musiałaby sie pomniejszyć o 74.7 mln funtów. Oczywiście, przy założeniu, ze mamy w tym okienku do wydania ponad 100 mln funtów, to nie aż tak dużo. Ale co by było gdyby kupić tak za ponad 80 mln Hulka? A tak naprawdę potrzeba nam jeszcze bramkarza i środkowego pomocnika. Powiedzmy, że za 30 mln funtów kupujemy Sneijdera oraz 19 mln funtów dajemy za de Geę. W sumie wychodzi 129 mln funtów, a nie możemy przecież zapominać o sfinalizowanych już transferach Jonesa i Younga.

Chcę tym wszystkim udowodnić, że plotka już zawsze pozostanie plotką, choć mówi się, że w każdej istnieje nutka prawdy. Ale jeśli tą nutką prawdy mają być wypowiedzi sir Aleksa, że na przykład Varane to dobry grajek, a media robią z tego zaraz ogromne zainteresowanie. Ba! Tylko zainteresowanie? Jeśli SAF mówi, że Pan Iksiński to dobry grajek to musi być transfer! Ale kochani, gdyby nie było plotek, to z czego byśmy się śmiali i czym byśmy żyli przez ten ponad miesiąc bez rozgrywek piłki nożnej w Premier League?

Na koniec chciałabym tylko jako ciekawostka przedstawić, jak wygląda sytuacja rzekomych transferów do United według 10 największych cen za zawodnika:

Tagi: Felietony, Finanse, Manchester United, Sir Alex Ferguson, Spekulacje, Transfery

Komentarze (43) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 9

Napisz PW
dodano: 06.07.2011, 14:24, #43 Zwiń/Pokaż komentarz #17 Nani (karomich)

Fletcher87 napisał:

moje marzenie to Gareth Bale bylby godnym następcą GIGSA!


Popieram w stu procentach... To co robił w PL i w LM to mistrzostwo świata... Ale póki co ja czekam na ostateczną decyzję w sprawie Sneijdera...

A co do napastnika... Owszem jest jeden napastnik potrzebny, ale nie musi być on pokroju Hulka. Chicharito i Rooney grają genialnie i jeden byłby potrzebny tylko na wypadek kontuzji któregoś z tej dwójki... Myślę że idealnie by pasował Giovanni Dos Santos, Higuain, albo jakiś inny bardzo szybki i twardy zawodnik... W naszych szeregach chętnie bym widział Fabio Coentrao, ale teraz juz jest w Madrycie:(
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 01.07.2011, 12:55, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Fletcher87
moje marzenie to Gareth Bale bylby godnym następcą GIGSA!
Postów: 932

Napisz PW
dodano: 25.06.2011, 22:44, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Nie które plotki są jak marzenia...ja np. chciałbym żeby Hulk grał dla naszej drużyny, ale to po prostu jest niemożliwe.

Niestety, ale 95% plotek, to istne kłamstwo i kicz w wydaniu tych gazet. Ale oni też muszą z czegoś żyć :P
Postów: 975

Napisz PW
dodano: 25.06.2011, 14:42, #40 Zwiń/Pokaż komentarz 6quarg

utd120 napisał:

rozgrywający=Sneijder/Modric/Nasri


od kiedy Snijder czy Nasri to rozgrywający?

Nasri to ofensywny pomocnik/skrzydłowy, a Snijder to ofensywny pomocnik

a ofensywnym pomocnikiem nie gramy od dawna
Postów: 362

Napisz PW
dodano: 25.06.2011, 12:15, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Luk88
De Gea i środkowy pomocnik są nam jeszcze potrzebni. A czy ktoś jeszcze to wie tylko SAF.
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 25.06.2011, 11:43, #38 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

GeThOr napisał:

- Hazard

jeśli Sanchez to nie Hazard ludzie myślcie trochę. a poza tym priorytetem powinien być rozgrywający=Sneijder/Modric/Nasri
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 25.06.2011, 00:11, #37 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Dla mnie Ferguson niech sfinalizuje 3 transfery:
- Sanchez
- Hazard
- De Gea

Oczywiście tych piłkarzy chciałbym więcej bo jest ich na pęczki ale patrząc na ceny nie których z nich to ręce i cycki opadają... pogłupieli ;) Chciałbym również Nasriego ale już zbyt dużo wydaliśmy w tym okienku i jego odejście jest mało prawdopodobne.
Postów: 164

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 20:47, #36 Zwiń/Pokaż komentarz MUsek
Mata ma wpisane w kontrakcie 45mln odstępnego,dlatego droższy od Snejdera. Ktoś tam na dole się zastanawiał dlaczego :)

Według mnie najlepszymi wyborami z tej listy byli by (kolejność przypadkowa:P):
1.Eden Hazard - młody i piekielnie utalentowany gracz. Tylko szkoda ,że gra na skrzydle lub za napastnikiem ,bo przecież kupiliśmy identycznie grającego Younga.
2.Snejder - dla wielu następca Scholsa ,ale czy ja wiem. Rok temu bym był za i to bardzo żeby trafił na OT ,ale po tym sezonie ,no nie wiem.
3.Modrić - jest ograny w PL,to jest jedyna różnica mięzy nim ,a Snejderem,bo obaj są znakomici.
4.Diarra - bardzo dobry defensywny pomocnik. To co robił w jednym z meczów Real vs Barca - klasa sama w sobie.
5.Nasri - ograny w PL ,młody ,utalentowany gracz. Jest to ofensywny pomocnik,a nie klasyczny rozgrywający.
6.Adam - jestem za. Mimo iż miałby być tylko zmiennikiem to i tak bardzo bym go chciał w United. Waleczny ,ograny.

Reszta transferów wg. mnie to P L O T A.
Postów: 236

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 19:58, #35 Zwiń/Pokaż komentarz The best MANU
jeszcze 2 transfery i git :)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 19:58, #34 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

united8 napisał:

Nas też by stać było, ale bez przesady.

Nas też byłoby stać, gdybyśmy mieli zamiar wzmocnić tylko jedną pozycję.

koli09 napisał:

Ciekaw jestem, czy do końca okienka dojdzie do 100 zawodników, którymi rzekomo jesteśmy "zainteresowani".

Mnie się wydaje, że nie i że skończy się na tym, że kupimy jeszcze z dwóch piłkarzy z tej listy.
Postów: 138

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 19:48, #33 Zwiń/Pokaż komentarz szymc11
Padają znowu zarzuty i wyzywanie od futballmanagerowców. Ja również uważam, że światem piłki rządzą się inne prawa, ale nikomu nie ubliżam, bo wiem że z tych gier można czerpać śmiało inspirację do przyglądania się tym zawodnikom.

Dzisiaj zrobiłem analizę, na przestrzeni 8sezonów w managerze, kto okazał się być kompletnym niewypałem/albo gwiazdą a w managerze był średniakiem.
Matias Fernandez (Sporting)- jednak jego filigranowość i kruchość skończyła się dla jego piłkarskiej kariery niezbyt dobrze.
Veloso -niby Manchester tez był nim mocno zainteresowany, ale chyba za długo w Sportingu przesiedział i przyszedł progres.
Juaquin -niby grał ten pierwszy sezon dobrze w Valencji, ale trochę później jakoś zgasł, ale chyba cały piłkarski świat on zadziwił.
Eto- niby w tej Maladze nie był jakiś słaby, ale wyciosany też nie.
Pedro- "no na żywo gra lepiej", ale chyba cały system Barceloński jest po prostu dobrze zbudowany i nawet średniak się przystosuje (a zwłaszcza wychowanek).
John Obi Mikel, Drogba (Essien?) .. dopiero po ich przybyciu do Chelsea, jego noty wysoko urosły.
Pato to samo, ale dopiero gdy przeszedł do Milanu jego noty zaktualizowano.

Listy, zawodników "odkrytych sezon lub dwa wcześniej" nie będę wypisywał, bo jest to prawie cała reszta najlepszych piłkarzy na świecie.


Podsumowując: Tak, dyskutujmy z osobami, które piszą że chciałyby nie wiadomo ilu piłkarzy, za nie wiadomą ilość kasy. Piszą o nierealnych transferach albo sami
obrażają innych, bo piszą że ten a nie inny zawodnik jest słaby.
Każdy może wyrażać swoje opinie, fajnie jak sensowne, jednak NIGDY NIE POWINIEN STWIERDZAĆ. Proszę wszystkich komentujących by o tym pamiętali!
zobacz więcej
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 19:33, #32 Zwiń/Pokaż komentarz grabki
na ten sezon : Da Gea , Jones , Young , Sneijder
za rok może więcej : Walker , Rodwell , Chamberlian , Higuain albo Benzema lub Falcao
Postów: 138

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 19:27, #31 Zwiń/Pokaż komentarz szymc11
Gdyby SAF słuchał rok temu mnie;) (oczywiście, to kolejna zabawa z mojej strony, ale z drugiej chcę podkreślić jak SAF zaspał z kilkoma transferami)
Gdyby słuchał mnie i kupił (przed mistrzostwami):
a)Sancheza cena jego to wg mediów.. 11,5mln (wiadomo, pewnie by była nieco wyższa, ale już nie chce mi się w kolejne gdybanie wchodzić)
b) Hamsik -22
c) Ozila/Di Marie (Ci pewnie i tak wybrali by real, ale byli tak tani, że może udałoby ich ceny przebić to i tak byśmy nie przepłacili)

(niejedna osoba, tak i ja, byłem zawsze za sprowadzeniem i Robbena i Sneijdera i Vdv gdy oni byli jeszcze w macierzystych klubach)

Oponenci powiedzą.. tak ale Kluby nie chciały ich puścić.. Ok.. Ale można zrobić coś w stylu pierwokupu.. Kupić i oddać do ich obecnego klubu na wyporzyczenie.
Dodano: 24 czerwca 2011 roku, 19:28

utd120 napisał:

szymc11Dla mnie Angelo Henriquez (3.5mln £;) (przyszłość)
Yann M’Vila (przyszłość)
Javier Pastore -terazDla mnie Angelo Henriquez (3.5mln £;) (przyszłość)
Yann M’Vila (przyszłość)
Javier Pastore -teraz
=~60mln

po co się powtarzasz?


No sooooory już;)
zobacz więcej
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 18:58, #30 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

szymc11 napisał:

Dla mnie Angelo Henriquez (3.5mln £;) (przyszłość)
Yann M’Vila (przyszłość)
Javier Pastore -terazDla mnie Angelo Henriquez (3.5mln £;) (przyszłość)
Yann M’Vila (przyszłość)
Javier Pastore -teraz
=~60mln

po co się powtarzasz?
Postów: 138

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 18:55, #29 Zwiń/Pokaż komentarz szymc11
Zapomnieli o Moussa Sissoko z Tolusy;) (jakieś 15)
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 18:55, #28 Zwiń/Pokaż komentarz utd120

MadGreg napisał:

Jack Rodwell
Lassana Diarra
Steven Defour
Eden Hazard
Charlie Adam

z tych grajków to jedyny który się ewentualnie nadaje to Hazard. nie wiem poco nam by byli tacy gracze jak Defour Diarra czy Hazard a tym bardziej Rodwell czy Adam.

no to tak Adam to dużo uborzsza wersja Sneijdera Hazard przegrywa z Sanchezem Rodwell to tez uboga wersja Wesleya a Defour jest zbyt niedoświadczony i słaby żeby u nas grać i robić różnice w LM. bo na PL to my mamy skład. Diarra to inna wersja Carricka czy Fletcha.
Postów: 138

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 18:54, #27 Zwiń/Pokaż komentarz szymc11
Z Hulkiem to przesadzili. Chelsea no i tu znowu pada słowo "podobno" daje 55 za Falcao i Hulka właśnie..


Dla mnie Angelo Henriquez (3.5mln £) (przyszłość)
Yann M’Vila (przyszłość)
Javier Pastore -terazDla mnie Angelo Henriquez (3.5mln £) (przyszłość)
Yann M’Vila (przyszłość)
Javier Pastore -teraz
=~60mln
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 18:48, #26 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Ta lista mogłaby się jeszcze powiększyć.

Śmiejecie się z 87 mln za Hulka, ale on podpisał kontrakt z klauula odejscia 100 mln euro.
Nie chce Mi sie sprawdzać, ale chyba jest to 87 mln funtów.
Bądź co bądź jakby go ktoś chciał to pewnie tyle by musiał wydać.
A klubów które stać na to jest dużo.
Chelsea, City, Real, Malaga, PSG - szejkowie, Perez i Roman mogą sobie na to pozwolic.
Nas też by stać było, ale bez przesady.
Szczerze Hulk nie jest wart 87. Według Mnie jednak jest też droższy niż prawie wszyscy tu gracze - spokojnie kosztuje 50 mln.
Jest to fenomen, ale niestety nie dla nas.

De Gea i Sneijder i pierwokup Hazarda....miód...
Postów: 878

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 18:21, #25 Zwiń/Pokaż komentarz adam3k
De Gea i Sneijder/Pastore i ja jestem w niebie :)
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 18:19, #24 Zwiń/Pokaż komentarz maik

napisał:

PatrykMU

Czytałem że te szejki kupili też PSG :)


a tak racja PSG zapomniałem o nich też napisać wczoraj powiedział mi o tym kolega na boisku ale jednym uchem mi to wleciało a drugim wyleciało; a dokładniej to go nie słuchałem bo kłóciłem się z kolesiem co mówił że chelsea jest lepsza od United hahaha
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 18:16, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Zapomnieli jeszcze o Schweinsteigerze i Van Der Wielu bo podobno na nich też mamy okohahaha
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 18:06, #22 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil0
xmilkaax - dzięki, rozluźniłaś nieco atmosferę z tego napięcia, bo kilku od tych plotek mało sie już nie pos[...]ło
Postów: 1213

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 17:50, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Mathew

koli09 napisał:

Ciekaw jestem, czy do końca okienka dojdzie do 100 zawodników, którymi rzekomo jesteśmy "zainteresowani".


Okienko się jescze nie zaczęło a już 50 jest :D
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 17:16, #20 Zwiń/Pokaż komentarz koli09
Ciekaw jestem, czy do końca okienka dojdzie do 100 zawodników, którymi rzekomo jesteśmy "zainteresowani".

A i ciekawe kiedy liczba tych wszystkich piłkarzy łączonych do United przekroczy miliard :D
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 17:15, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Adamthc
Dokładnie, tylko on by sie musiał zgodzić na transfer, dajesz 87mln i nikt nie ma nic do gadania tylko Hulk. Myślę podobnie jak Makomen, że za jakieś 35 maksymalnie można by go było wyrwać. Bardzo dobry piłkarz. W sumie portugalska liga nie jest bardzo wymagajaca dlatego on sobie tak dobrze radzi. Powinien przejść.
Postów: 988

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 17:02, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Makomen
Ja pi[...]ole.. Hulk ma taką sumę odstępnego w umowie zapisaną. Płacisz 87 mln i automatycznie Hulk jest Twój. To jest tylko kaucja, samego Brazylijczyka wyciągnąc by sie dało za te 20-30 mln Ł, ale po co...
Postów: 50

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 16:56, #17 Zwiń/Pokaż komentarz rooney065
Dobre jest to 18 - Hulk (87mln £) - napastnik
Ja osobiście nie słyszałem żeby MU chciali Hulka
Postów: 407

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 16:43, #16 Zwiń/Pokaż komentarz PatrykMU

maik napisał:

PatrykMU napisał(a):
Chciałbym zobaczyć Hulka w United ale to nierealne! 87 mln funtów! Przecież Cristiano Ronaldo Real Madryt kosztował 80 mln funtów! A co dopiero Brazylijczyk, który nie jest aż tak doświadczony jak nasz "słynny" CR. Te ceny za zawodników robią się chore!


No wiesz mówią że po transferze Crisa ceny rynkowe poszły mocno do góry. Ale ja myślę że to też przez tych wszystkich szejków typu City i Getafe.


Czytałem że te szejki kupili też PSG :) Za niedługo to oni zbankrutują i ceny spadną do tyś. :D Ale to niemożliwe =) Nudzi się im to niech kupują se te kluby...
Jak bym był miliarderem to z pewnością kupił bym United ale nie wydawał tyle kasy na wzmocnienia. Klub musi utrzymać swój charakter i styl gry, a nie pełno gwiazd w klubie i nie umieją się nawet zgrać. Taki Real i City. Myślą że jak są gwiazdy to wygrają. To nie na tym polega.
Żal mi takich ludzi :P Edytowano: 24 czerwca 2011 roku, 16:46
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 16:36, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Adamthc
Powiem tak, bo się [***]em. Od czasu sprzedaży CR do Realu ceny jakie wystawiają za zawodników są nienormalne. Wszyscy myślą, że w klubach się przelewa proponują ceny w większości transferów przynajmniej 2-3x wyższe... A najbardziej mnie [***] to, ze taka Barcelona wszystkich tych piłkarzy kupiła by za połowę ceny (tej co jest podana w newsie) nei mówiąc o Hulku, który dajmy na to, że bardzo by chciał do Nich przejść. To pewnie kupiliby go za jakieś 40 mln albo i mniej. Porażka.
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 16:21, #14 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Z tej całej listy najbardziej prawdopodobne transfery to:
Wesley Sneijder
Samir Nasri
Alexis Sanchez
Jack Rodwell
Lassana Diarra
Steven Defour
Eden Hazard
Charlie Adam

(pomijam już De Geę, Younga i Jonesa)

Dlaczego?
Wesley Sneijder to już scenariusz na telenowelę. United go chce otwarcie, nie kryje się z zamiarem kupna Holendra, a Holender sam najwyraźniej nie wie, czego chce. To może być bomba transferowa w przyszłym okienku.

Samir Nasri jest bliżej Old Trafford, niż ktokolwiek myśli. Zapewne podpisze krótki kontrakt z Arsenalem, ale przejścia do nas nie można od razu skreślić. Gdy rozmawiałem z paroma kibicami Arsenalu i zarazem ludźmi, którzy znają się na piłce, to oni naprawdę obawiają się odejścia Nasriego do United. Coś w tym może być.

Alexis Sanchez to dziwna historia. Niby już ugadani z Barceloną, ale nagle światło dzienne ujrzał fakt, że to bujda. Zapewne tam pójdzie, a może zdecyduje się na przejście do nas. Nikt nie wie, co mu w głowie siedzi. Wielka niewiadoma. Wyścig o podpis Alexisa wygrywa Barca, my na drugim miejscu.

Jack Rodwell to nazwisko długo pojawiające się w transferowych doniesieniach z obozu Diabłów. Wielokrotnie spotykałem się z łączeniem Jacka z United. Może być to pewne uzupełnienie składu kolejnym młodym talentem, ale tylko wtedy, gdy sprowadzimy porządnego środkowego pomocnika.

Lassana Diarra może i chce zostać w Realu, ale przy ewentualnym odejściu najbliżej mu chyba do nas. Stosunkowo krótko trwa saga transferowa z jego udziałem, więc więcej już nie można o tym powiedzieć.

Steven Defour także był wielokrotnie łączony z United. Podobno Ferguson jest zwolennikiem Defoura, ale szczegółów nie znam.

Eden Hazard to jeden z wielkich talentów w Europie, o który bije się wiele klubów. To już osobista decyzja, gdzie zagra, ale pewne jest, że United się o niego także stara.

Charlie Adam to mistrz w niedawnym beniaminku PL, Blackpool. W United na mecze ligowe sprawdziłby się, a on sam zapewne szuka pracodawcy z najwyższego ligowego poziomu. Wg. mnie to uzupełnienie składu.


Pominąłem w tym moim wywodzie Modricia, bo on chce do Chelsea, a Chelsea go chce.

PS. 87 mln za Hulka? Zdziczeli?
zobacz więcej
Postów: 2233

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 16:14, #13 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United 2
Heh wysokie ceny ;p
Szczególnie niektóre są mocno kontrewersyjne
Postów: 2861

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 16:08, #12 Zwiń/Pokaż komentarz utd120
te ploty są już śmieszne do tego stopnia że ja jak widzę ostatnio news na MS że interesujemy się jakimś grajkiem to poprostu go pomijam no chyba że chodzi o Sneijdera Sancheza czy De Gea'e ale większość tych nazwisk wymienionych w powyższym artykule jest bez sensu a o części z nich nawet nie słyszałem.

StonyUnited napisał:

Szkot wybierze pomiędzy Wesleyem Sneijderem, a Edenem Hazardem.

jak SAF może wybrać pomiędzy Holendrem a Belgiem skoro grają na różnych pozycjach? po za tym moim zdaniem Hazard to jeszcze nie tak klasa żeby grać w MU a co do Sneijdera to powinien być teraz priorytet SAFa

marek1717 napisał:

PatrykMU napisał(a): Te ceny za zawodników robią się chore!


Niedługo za Rasiaka zapłacimy 50 mln.

taa szkoda że Mierzejewski poszedł "tylko" za 5 mln Euro.
Postów: 2310

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 16:05, #11 Zwiń/Pokaż komentarz carisma

StonyUnited napisał:

30mln funtów


Skąd wziąłeś tą sumę ? Z tego co pamiętam to kosztowa 22,5 mln.

StonyUnited napisał:

Phil Jones - 20mln funtów


W jakimś newsie pisało o kwocie 16 mln ? To w końcu ile on kosztował ?
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 16:00, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Niektóre to pierwszy raz widzę na oczy ciekawe czy wszyscy sa prawdziwi bo do Realu miał trafić koleś który nie istnieje:D
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 15:55, #9 Zwiń/Pokaż komentarz maik

PatrykMU napisał:

Chciałbym zobaczyć Hulka w United ale to nierealne! 87 mln funtów!shock Przecież Cristiano Ronaldo Real Madryt kosztował 80 mln funtów! A co dopiero Brazylijczyk, który nie jest aż tak doświadczony jak nasz "słynny" CR. Te ceny za zawodników robią się chore!


No wiesz mówią że po transferze Crisa ceny rynkowe poszły mocno do góry. Ale ja myślę że to też przez tych wszystkich szejków typu City i Getafe.


bunislaw7 napisał:

a bale gdzie ;d ?


Dobre pytanie =)


Ja tylko potwierdzę że ceny są mocno wygórowane. I w niektórych przypadkach mocno przesadzone, no bo Mata droższy od Sneijdera... no nie jestem przekonany co do tego. Ale trzeba powiedzieć, że dużo do tych cen dodają gazety. No ale one są częścią dzisiejszego futbolu, bez nich nie komentowalibyśmy tego artykułu.
Postów: 309

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 15:52, #8 Zwiń/Pokaż komentarz marek1717

PatrykMU napisał:

Te ceny za zawodników robią się chore!


Niedługo za Rasiaka zapłacimy 50 mln.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 15:51, #7 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Rok temu jeszcze w plotach przewijał się Ninis teraz o nim zapomniano ale nie jedno nazwisko jeszcze się pojawi.

Brakuje jeszcze Rossiego.
Oj gdyby wnieść kilka poprawek do tej listy to licznik zamknąłby się na większej liczbie niż pół setki. Edytowano: 24 czerwca 2011 roku, 15:55
Postów: 1179

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 15:50, #6 Zwiń/Pokaż komentarz StonyUnited
No... no Emilka sporo wysiłku musiałaś w ten artykuł włożyć. Co do jego treści zgadzam się z tym, że plotki transferowe mają swój "urok". Aż 50 zawodników łączonych z Man United. To tylko pokazuje jak wielkim klubem jest ekipa Czerwonych z Manchesteru.

Podliczając:

Ashley Young - 17mln funtów
Phil Jones - 20mln funtów
David de Gea - 18mln funtów

------------- - 55mln funtów wydane.

170 - 55 = 115mln do wykorzystania. Sir Alex Ferguson jakby zechciał nawet Hulka mógłby pozyskać. W moim przekonaniu Szkot wybierze pomiędzy Wesleyem Sneijderem, a Edenem Hazardem.

Pierwszy to towar z najwyższej półki światowy top do rozgrywania piłki. Drugi to jedna z najjaśniejszych wschodzących gwiazd światowego futbolu, Hazard ma ogromny potencjał i talent. Za Rooneya, Ferguson zapłacił Evertonowi 26mln funtów, dlaczego nie mógłby zrobić tego samego z Hazardem? Spekulacji było, jest i będzie bardzo wiele i wierzę, że Boss znajdzie złoty środek na zastąpienie Paula Scholesa. Edytowano: 24 czerwca 2011 roku, 16:12
Postów: 407

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 15:48, #5 Zwiń/Pokaż komentarz PatrykMU

bunislaw7 napisał:

a bale gdzie ;d ?


HEH. Bale'a nie ma :) Teraz zmieniać na 51 zawodników!
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 15:44, #4 Zwiń/Pokaż komentarz bunislaw7
a bale gdzie ;d ?
Postów: 407

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 15:42, #3 Zwiń/Pokaż komentarz PatrykMU
Chciałbym zobaczyć Hulka w United ale to nierealne! 87 mln funtów!shock Przecież Cristiano Ronaldo Real Madryt kosztował 80 mln funtów! A co dopiero Brazylijczyk, który nie jest aż tak doświadczony jak nasz "słynny" CR. Te ceny za zawodników robią się chore!
Postów: 162

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 15:39, #2 Zwiń/Pokaż komentarz piasek28
Widac Tottenham chce ładnie zarobić sprzedając Modrica. Nie żebym się czepiał ale jednak Sneijder jest o klasę lepszy od niego.
Porto zaczyna mnie rozśmieszać. Jak można chcieć 87 milionów i to funtów za Hulka. Jest dobry ale są pewne granice.
Postów: 309

Napisz PW
dodano: 24.06.2011, 15:26, #1 Zwiń/Pokaż komentarz marek1717
SAF pi[...]ol system, kup wszystkich...
Hulk za 87 mln. ? Kpiny...

Modric droższy od Sneijdera... HAHAHA Edytowano: 24 czerwca 2011 roku, 15:28
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.