CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Sir Alex Ferguson wydał niedawno nową książkę pt. "Leading". Opisuje w niej wiele... ROZWIĄŻ QUIZ

+ 0 - Fergie był gotów rozbić bank na transfer Sáncheza

xmilkaax @03.07.2011, 23:27 | Przeczytano 8327 razy

Fergie był gotów rozbić bank na transfer Sáncheza
Boss Manchesteru United, sir Alex Ferguson był gotów rozbić bank, aby tyko sfinalizować transfer Alexisa Sáncheza.

Mail on Sunday twierdzi, że Ferguson przyznał się, iż był gotowy złamać rekord klubu z Old Trafford i wydać niebotyczną sumę na transfer Chilijczyka do Manchesteru United.

Menedżer jednak wycofał się z oferty 30 mln funtów za najbardziej pożądanego w ostatnim czasie skrzydłowego, po tym jak dowiedział się, iż jego klub, Chelsea oraz Man City przegrali z Barceloną wyścig po utalentowanego zawodnika.

Sánchez ma sfinalizować swój transfer do klubu z Katalonii w nadchodzącym tygodniu.

Sir Alex Ferguson obserwował pomocnika od 18 miesięcy, teraz jednak wydaję się, że musi uznać wyższość Barcelony.

Źródło: tribalfootball.com

Tagi: Alexis Sánchez, Barcelona, Manchester United, Sir Alex Ferguson, Spekulacje, Transfery

Komentarze (43) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 05.07.2011, 12:59, #43 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Najlepiej niech Ferguson wyda te pieniądze na jakiegoś kreatywnego pomocnika bo teraz go najbardziej potrzebujemy.
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 20:14, #42 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Przecież Sanchez miał już zostać piłkarzem Barcy ze dwa tygodnie temu, w ten Piątek i teraz jeszcze w tym tygodniu? Ile on razy jeszcze będzie finalizował ten swój transfer z Barcą? Oczywiście chciałbym Chilijczyka ale za max 30 mln funtów. Jeśli Alexis pójdzie w p[...]du, trudno obejdę się smakiem mam nadzieję, że wtedy Alex sprowadzi Hazarda ;)
Postów: 309

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 19:36, #41 Zwiń/Pokaż komentarz marek1717
hmm... A jednak nie kupił Sancheza ;p Moze jesli był gotów rozbic dla niego bank, rozbije bank dla Sneijdera :)
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 19:10, #40 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

thunderbolt napisał:

nie znam wykonawcy

No to polecam jeśli interesujesz się undergroundowym rapem:)

Swoją drogą to ciekawe na kogo postawi Pep. Pedro - wychowanek, czy może raczej Sanchez - gwiazda kosztująca krocie? Jeśli miałby zagrać jak Real to z pewnością postawią na tego drugiego. Edytowano: 04 lipca 2011 roku, 19:12
Postów: 244

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 18:35, #39 Zwiń/Pokaż komentarz manutd.boy

Grandzik napisał:

Lepiej niech rozbije bank dla Sneijdera...


dokładnie :D
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 14:28, #38 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
O Hazardzie za cicho. Mam nadzieję, że jedzie już na czerwoną stronę Manchesteru z białym prześcieradłem:D Dodano: 04 lipca 2011 roku, 14:30

toporminator napisał:

Brudne Serca czy jednak nie stad zaczerpnięte?
nie znam wykonawcy;) Wiele razy słyszałem to od ojca po prostu:)
Postów: 2233

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 13:43, #37 Zwiń/Pokaż komentarz NaniFan United 2
Trudno ale Hazard jest lepszy ;D
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 13:04, #36 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

thunderbolt napisał:

Co było a nie jest

Brudne Serca czy jednak nie stad zaczerpnięte?:)

Sanchez to piłkarz jak każdy inny, dryblerów (kopi Ronaldo) było już sporo. Jest dobry, to fakt, ale czy lepszy choćby od Hazarda? Nie wydaje mi się.
Mam nadzieje iż Fergie trzyma rękę na pulsie i młodym Belgiem się zainteresuje, bo coś mi się wydaje że za rok będziemy mieć kolejną wielką sagę, tym razem z Hazardem w roli głównej. I znów trzeba będzie rozbijać bank, a po co? Teraz byłby znacznie tańszy.
Postów: 318

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 12:38, #35 Zwiń/Pokaż komentarz biniu20
teraz walczyc o Snejidera a jak nie bierzemy Nasriego
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 12:26, #34 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Red Olek

Święte słowa. Lepiej ująć tego nie można.


Dobrze się stało. Na skrzydle potrzebujemy różnych osobowości. Dryblera już mamy, Naniego. Potrzebujemy też zawodnika, który nie drybluje, tylko minie góra jednego zawodnika i od razu poda do napastnika. Takim zawodnikiem jest Young. Poda, dośrodkowuje, czasem raz na jakiś czas zejdzie do środka.

Są to dwa sposoby na rozegranie akcji. Young będzie dobry przy szybkich kontrach, podczas których przebiegnie kawałek z piłką, a następnie wzuci w pole karne, albo zagra prostopadłą.
Nani zaś jest dobry przy ataku pozycyjnym, gdzie jest duży tłok przed polem. Nie ma jak szybko zagrać, dlatego może sam przejść kilku graczy i wtedy podać na wolne pole, albo samemu strzelić.

Dwóch takich samych grajków jednocześnie się nie spisze. Brak kontrastów.


A teraz czas na kupno środkowego pomocnika, tudzież ofensywnego.
Postów: 640

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 12:20, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Tomek UNITED
Ja pierdizle , Sanchez wcale nie jest taki dobry jak niektorzy mysla, h[...]j z nim jak woli barce to niech spi[...]ala! A poco wydawac tyle kasy na niego jak mozna kupic snejdera lub modricia
Co prawda cena bedzie jeszcze wyzsza ale umiejetnosci rowniez!
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 12:19, #32 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Ja wyczekuję trasnferu Nasriego :P mam nadzieję że coś z tego wyjdzie a jak nie do trzeba będzie wydać sporo kasy za sneijdera lub Modrica
Postów: 746

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 11:59, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Michlas
O.o. wole Snajdera lub Modrića.
Postów: 473

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 11:53, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Grandzik
Lepiej niech rozbije bank dla Sneijdera...
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 11:34, #29 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Oczywiście, Sanchez to kompletne beztalencie, Murawski to go wkręca w glebę. :)
Postów: 1711

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 11:19, #28 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
Powtarzam to po raz enty - Sanchez to wraz z Rodwellem obecnie chyba najbardziej przereklamowany piłkarz na globie, i według mnie na pewno nie jest lepszy od Younga, może i jest nawet gorszy.
Zresztą, niech sobie idzie do tej Barcelonki, gdzie i tak będzie grzał ławę kosztem Pedro lub Villi.

Skrzydłowego już zakupiliśmy, trzeba się skupić nad kupnem kogoś do środka, tzn. Nasri, Sneijder lub Modrić.
Postów: 64

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 10:56, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Pabcio Rooney
Sanchez to byłoby dobre wzmocnienie. Powinniśmy walczyć o niego do końca, bo my chcemy się wzmocnić przed Barceloną a ona wygrywa z nami walkę o takie talenty!! Ferguson leć na Copa America przekonaj go do gry w United!!!! Masz ten dar!!!!!!!!!!
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 10:56, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Skąd się wziął pogląd iż Sanchez jest światowej klasy graczem i jednym z najlepszych? To proste ponieważ kłamstwo powtarzane tysiące razy staje się prawdą tak łatwo niestety przyswajalną dla większości ludzi.
Postów: 652

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 10:46, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Mathek
Ja mam uwierzyć w to, że Ferguson najpierw przyznaje się do porażki w rzekomo najdroższym transferze United, a później mówi, że będzie jeszcze walczył o Sneijdera i Modrica? Hahahaha! Tribal poprawił mi humor jak nikt inny od bardzo dawna.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 10:29, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
etam ja go wg nie widzę u nas i nie chcę
Postów: 430

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 10:04, #23 Zwiń/Pokaż komentarz grzechu456
Od dawna jest fanem talentu sancheza.nym Jest to wybitnym zawodnikiem. Ale cena zaporowa jest zbyt wysoka.
Postów: 178

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 09:53, #22 Zwiń/Pokaż komentarz GKoryt
Nasri jest o wiele lepszym zawodnikiem !!!!!
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 09:30, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

Reven napisał:

nie sądze aby Antonio był o kilka klas gorszym piłkarzem od Naniego.


Za to "+" :)
Postów: 126

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 09:24, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Reven

kuba2102 napisał:

I chwała że nie rozbił banku, za tego przereklamowanego zawodnika.

Skrzydła Nani & Young marzyły mi się od dawna. Tylko znając życie Valencia będzie grał cały czas, a któryś z tych dwóch lepszych o kilka klas od Ekwadorczyka, będzie grzał ławę.

Czekamy teraz na ŚPO.


Z całym szacunkiem (zobaczymy jeszcze jak Young sprawdzi się w naszych szeregach) ale nie sądze aby Antonio był o kilka klas gorszym piłkarzem od Naniego. Biorąc w szczególności pod uwagę jego bardzo stabilną formę przez cały sezon.
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 08:37, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Seni

RedDiabełek napisał:

"Chciałem zainwestować 39 mln euro w transfer Alexisa Sancheza, nic jednak z tego nie wyszło. W moich planach pozostają jednak jeszcze inny zawodnicy, zwłaszcza Wesley Sneijder oraz Luca Modrić."

Słowa Fergusona.


Bullshit, to slowa dziennikarza, ktore mial rzekomo wypowiedziec nasz Sir Alex. Nie wierze w to, ze Szkot zdradza jakiejs dziennikarzynie swoje plany transferowe. Gosciu szuka sensacji i tyle :). Poza tym dzisiejsza prasa (znowu) donosi, ze SAF nie zrezygnowal z Sancheza i wysyla nowa oferte, Barcelona podobno dalej mysli, czy brac Fabregasa, czy Sancheza :P. Edytowano: 04 lipca 2011 roku, 08:38
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 07:27, #18 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Co było a nie jest...:) niech się spełnia w barcelonie. Dodano: 04 lipca 2011 roku, 08:13A w ogóle to mi Hazardem zalatuje:D
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 07:27, #17 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Red Olek - Święte słowa. Twój komentarz powinien zostać umieszczony w zakładce "okiem kibica" aż 9 plusów, bardzo mądre określenia i słuszne uwagi

Red Olek napisał:

Young, obecnie, jest bardziej efektywniejszy od Sancheza i co do tego nie mam żadnych wątpliwości.

co obrazują jego statystyki, w silniejszej lidze !
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 02:30, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC

czerwona strona mr.sayd napisał:

To nie chodziło o Sancheza tylko o Stilicia!!!pozdr.



Woźnego już mamy.
Postów: 19

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 01:27, #15 Zwiń/Pokaż komentarz marekis033
Jesli ktos chcialby nabyc obecne badz nowe stroje UNITED niech napisze na gg 24359724
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 00:50, #14 Zwiń/Pokaż komentarz DonGonzo
RedDiabełek, skąd te info?
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 00:46, #13 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Dziwny byłby ten transfer. Widać, że Alex coś majstruje i coś tak czuje, ze rewolucja może byc taka, że też zrobimy zmianę taktyki...
Kto wie, licze na udany sezon. Fajnie jakbysmy niekiedy grali 433 lub 451, bo wtedy Anderson i Cleverley mogliby rozwijac skrzydla i mielibysmy wiecej mozliwosci.

Ale stare, dobre, 442 jest najlepsze.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 00:31, #12 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
"Chciałem zainwestować 39 mln euro w transfer Alexisa Sancheza, nic jednak z tego nie wyszło. W moich planach pozostają jednak jeszcze inny zawodnicy, zwłaszcza Wesley Sneijder oraz Luca Modrić."

Słowa Fergusona.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 00:09, #11 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

bob-sley napisał:

silny trend Sanchezowy


Hahahahahaha. A masz plusika.
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 04.07.2011, 00:00, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

sarkazm napisał:

Jeśli już Szkot będzie zmuszony do rozbicia banku to w Interze znajduje się odpowiedni piłkarz do podjęcia takich działań.


Thiago Motta xd!
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.07.2011, 23:59, #9 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Coś mi się zdaje,ze silny trend Sanchezowy jest na ms :P coś jak swego czasu Kun Aguero :P
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 03.07.2011, 23:53, #8 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
I bardzo dobrze że Ferguson postanowił odpuścić sobie Sancheza.
Taka gwiazdka pasuje do oscarowej Barcelony.
Jeśli już Szkot będzie zmuszony do rozbicia banku to w Interze znajduje się odpowiedni piłkarz do podjęcia takich działań.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 03.07.2011, 23:53, #7 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
I bardzo dobrze, że tak się nie stało. Nie widzę tej gwiazdki w United. Czemu? Pisałam już kiedyś i nie chce mi sie ponownie tego pisać. Moje zdanie jest takie - NIE widzę go i tyle.
Postów: 142

Napisz PW
dodano: 03.07.2011, 23:51, #6 Zwiń/Pokaż komentarz flacha0017
Do Barcelony na lawę bo tam nie ma gdzie grac to samo Fabregas
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 03.07.2011, 23:48, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek
Sanchez nie jest w ogóle lepszym piłkarzem od Younga. Tylko Ci co nie widzieli w akcji Ashleya i Alexisa po wysłuchaniu bajek agenta tego drugiego, sądzą, że właśnie Sanchez to lepszy piłkarz. No, ale czemu się dziwić, jak nie widzieli, a tylko słuchali bajek to nie mogli wyrobić sobie na ten temat swojego zdania. Jego agent cały czas gadał o nim, że może być jak Cristiano Ronaldo, że w przyszłości zdobędzie Złotą Piłkę, że w tak młodym wieku prezentuje bardzo wysoki poziom... A Young siedział cicho, jego agent też, więc nikt nic nie słyszał o jego umiejętnościach.

Young, obecnie, jest bardziej efektywniejszy od Sancheza i co do tego nie mam żadnych wątpliwości. A ja wolę piłkarza co minie jednego obrońcę i dorzuci celnie na głowę niż takiego co będzie kiwał po trzech i co druga próba będzie udana.

A co do tego rozbicia banku. Nie chce mi się wierzyć, że Ferguson miał takie plany. Moim zdaniem od początku wolał Anglika. Z kilku prostych, przez niektórych uważanych za banalne, powodów. Był tańszy i sprawdzony na boiskach PL.
Postów: 1127

Napisz PW
dodano: 03.07.2011, 23:43, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
Valencia gra jako środkowy pomocnik o_O
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 03.07.2011, 23:35, #3 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
To nie chodziło o Sancheza tylko o Stilicia!!!pozdr.
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 03.07.2011, 23:33, #2 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
I chwała że nie rozbił banku, za tego przereklamowanego zawodnika.

Skrzydła Nani & Young marzyły mi się od dawna. Tylko znając życie Valencia będzie grał cały czas, a któryś z tych dwóch lepszych o kilka klas od Ekwadorczyka, będzie grzał ławę.

Czekamy teraz na ŚPO.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 03.07.2011, 23:31, #1 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley
Nie wierzę
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.