CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Pamiętasz sezon 1998/1999, w którym to Manchester United nie miał sobie równych i zdobył słynną... ROZWIĄŻ QUIZ

+ 0 - Pardew potwierdza: Obertan dołączy do Newcastle

Seni @06.08.2011, 22:10 | Przeczytano 6625 razy

Pardew potwierdza: Obertan dołączy do Newcastle
Gabriel Obertan kończy swoją przygodę z Manchesterem United. Menadżer "Srok", Alan Pardew potwierdził w wywiadzie, że sprawa transferu zawodnika do jego klubu jest praktycznie zakończona. Obertan przejdzie testy medyczne w poniedziałek.

Francuski pomocnik nie był w stanie przebić się do pierwszej drużyny Manchesteru United i już w zimowym okienku transferowym poprosił o wystawienie na listę transferową.

Gabriel Obertan dołączy do Newcastle za kwotę opiewającą na około 3 miliony funtów. Po przejściu badań medycznych, zawodnik podpisze z klubem z St James' Park pięcioletni kontrakt.

"Gabriel przejdzie testy medyczne w poniedziałek, następnie zajmiemy się formalnościami. Nie można powiedzieć, że w chwili obecnej kwestia transferu jest zakończona."

"On nie dostał wielu szans na grę w United. W naszym klubie może liczyć na częstsze występy, co podbuduje jego pewność siebie. Gabriel stanie się silniejszym zawodnikiem."

"Jego tempo gry oraz jego energia przyniosą naszej drużynie ostrość w grze, której bardzo potrzebujemy."

Źródło: audioboo.fm

Tagi: Alan Pardew, Gabriel Obertan, Manchester United, Newcastle United, Pomocnicy, Transfery

Komentarze (91) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 206

Napisz PW
dodano: 09.08.2011, 13:51, #91 Zwiń/Pokaż komentarz davki
no to pożegnaliśmy
Postów: 213

Napisz PW
dodano: 09.08.2011, 12:51, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Marko
No to żegnamy ufoka.Niestety nie sprawdził się chłopak u nas.
http://www.manut(...)tle.aspx
Powodzenia w Newcastle ;)
Postów: 181

Napisz PW
dodano: 09.08.2011, 09:26, #89 Zwiń/Pokaż komentarz cips
niby w poniedzialek cos miało być i cisza czyzby kolejna plota jestem ciekaw, czy gdzieś coś pisze?? ze napewno odszedł??
Postów: 43

Napisz PW
dodano: 09.08.2011, 01:22, #88 Zwiń/Pokaż komentarz UczuciowyDevil
Moje sceptyczne nastawienie do tego piłkarza zawsze brało górą.
Nie był moim faworytem nawet na ławke rezerwowych, także nie będę ubolewał nad tym faktem ;p

Ale mimo wszystko życze mu powodzenia w Newcastle!
Był jednym z nas.
Już zawsze jego krew będzie miała specyficznie diabelski kolor :)
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 08.08.2011, 18:59, #87 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Robercik... nie strasz dzieciaka.... haha
Postów: 213

Napisz PW
dodano: 08.08.2011, 17:35, #86 Zwiń/Pokaż komentarz mateusz02ex
Jeszcze sprzedać Kuszczaka i kupić Sneidera :D I koniec z rynkiem transferowym na ten sezon :D
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 08.08.2011, 15:21, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Kenny_LFC
toporminator jesteś przezabawny nic tylko boki zrywać... ChelseaFan_1973 miał rację.. i taka jest prawda.. Jak by cię Krzysiu pierd.. to byś nie wiedział co się dzieje i gdzie leżysz... albo prosił Boga o zakręt.. smutne ale prawdziwe.. heh.. Edytowano: 08 sierpnia 2011 roku, 15:22
Postów: 181

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 19:21, #84 Zwiń/Pokaż komentarz cips
ja jestem troche zdziwiony tym faktem bardziej liczyłem na wypożyczenie, bo mimo że nie pokazał sie z super strony ale turne w USA i jego ogromny potencjał pozowli mu na pozostanie, boje sie jednego zeby przez przypadek nie wyszło jak z Rossim ze pójdzie grać gdzie indziej będzie grał więcej i nagle będzie wymiatał jak mało kto bo ma do tego dryk zobaczymy...
Postów: 29

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 18:32, #83 Zwiń/Pokaż komentarz bramko
Obertan może nie spełnił naszych oczekiwań ale w moim mniemaniu mozna było dac mu szanse na wypożyczeniu. Jakby sie nie sprawdził wtedy go sprzedac. Efekty po wypożyczeniu najlepiej widzac po osobie Welbecka i Cleverleya.
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 17:51, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Lebron
No czyli jednak tracimy Gabriela, ale nie ma się czym przejmować widać że mamy bardzo dużo świetnych graczy na skrzydła także problemu nie ma zatem pozostaje mi życzyć powodzenia w nowym klubie Gabriel.
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 15:24, #81 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

ChelseaFan_1973 napisał:

Czego ja mu mogę zazdrościć... Zazdrościć to mu może 15-17 latek taki jak ty... ja po prostu mam swoje zdanie a że tobie dym z uszu leci to już nie moja wina ... :D
P.S Gościu jak ja zacząłem oglądać Ligę Angielską to ty wtedy na swe g[...]no mówiłeś papu...

Ale z ciebie kozak, ja [...]e.
Szkoda że nie możesz zostać moim guru, albo chociaż pokazać mi jak żyć.

ChelseaFan_1973 napisał:

PLUMBER- mi to tylko szkoda twoich rodziców... g[...]niarz rzuca kur.. na lewo i prawo.. jak by mój syn się tak do mnie odezwał to nie wiem co bym mu zrobił... WSPÓŁCZUJE...

Tak, nie ma to jak brak argumentów zasłonić jakąś pseudo zniewagą, tak żeby dobrze brzmiało i miało wydźwięk. Jednak takim próbami powalczysz jedynie z idiotą, każdy ogarnięty szybko zdemaskuje Twoje kozaczenie przed monitorem i syndrom patrzenia na innych z góry. Tacy ludzie (ignoranci) powinni mieć zamiast ścian lustra by szybko dostali obłędu od własnej, wygórowanej samooceny i ego. Dodano: 07 sierpnia 2011 roku, 15:26

lukimanutdfan napisał:

Tak, tak. Za to do Chelsea się idzie dla pięknej historii -.-

Haha
zobacz więcej
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:47, #80 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

RONY napisał:

Nie można też wyśmiewać braku wielkich sukcesów rywala w ostatnim stuleciu.

Mogę, chcę, robię to:) Mało to osób wyśmiewa LFC? Jeden lukimanutdfan różnicy nie zrobi:)

RONY napisał:

To już jest jednak za Nami i dziś nie liczy się wyłącznie pasmo sukcesów minionych lat. Ważne jest również to jaka przyszłość czeka poszczególny klub.


Wybacz. Ja będę żył historią. Wiesz dlaczego? Nie dlatego, że boję się o przyszłość MU. Odpowiedź jest prosta, kasa. Sukcesy i przyszłość można kupić. Przykłady to City i właśnie Chelsea. Historii a właściwie tradycji nie da się kupić.

RONY napisał:

Z pewnością United i Chelsea czekają wspaniałe lata,


Przyszłość jest o tyle fascynująca, że nie sposób przewidzieć co się wydarzy. Co się stanie gdy Fergie odejdzie. Czy Chelsea dalej będzie zabawką Romka, w którą chętnie pompuje ciężką kasę.

RONY napisał:

Szykuje nam się kolejny sezon pełny emocji i kontrowersji. Wygra lepszy, boisko wszystko zweryfikuje. Ja liczę na Diabełki i kolejny udany sezon.


Oby:)
zobacz więcej
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:34, #79 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

lukimanutdfan napisał:

ChelseaFan_1973
http://www.youtu(...)scCYUGVE TUTAJ MACIE WSZYSTKO


Niewiele tego. Pocieszę Cię (albo zasmucę?), jeszcze 3 mistrzostwa i Chelsea przegoni Sunderland. Pozdrawiam:)

Muszę się w pełni zgodzić - Chelsea nie ma historii tak bogatej jak Man United ale na naszych oczach widać jak The Blues obecnie ją tworzą. Nie można też wyśmiewać braku wielkich sukcesów rywala w ostatnim stuleciu. Szacunek to jedna z ważniejszych wartości we współczesnym futbolu. Utrzymać się na piedestale nie jest łatwym zadaniem, ponieważ każdy chce zająć najwyższy stopień. Ostatnie lata - "Era Fergusona" jest wspaniała, która kibicom United przysporzyła wiele pozytywnych emocji i momentów radości. To już jest jednak za Nami i dziś nie liczy się wyłącznie pasmo sukcesów minionych lat. Ważne jest również to jaka przyszłość czeka poszczególny klub. Z pewnością United i Chelsea czekają wspaniałe lata, choć nie wiadomo co jeszcze wymyśli Platini aby wyrównać poziom w ligach europejskich. Szykuje nam się kolejny sezon pełny emocji i kontrowersji. Wygra lepszy, boisko wszystko zweryfikuje. Ja liczę na Diabełki i kolejny udany sezon.
zobacz więcej
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:32, #78 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Oglądałeś Symetrie.. to powiem jak jeden z nich... ,,TY nie bądź taki dowciapny bo się zdziwisz kiedyś...' :D
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:24, #77 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

ChelseaFan_1973 napisał:

http://www.youtu(...)scCYUGVE TUTAJ MACIE WSZYSTKO


Niewiele tego. Pocieszę Cię (albo zasmucę?), jeszcze 3 mistrzostwa i Chelsea przegoni Sunderland. Pozdrawiam:)
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:19, #76 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
http://www.youtu(...)scCYUGVE TUTAJ MACIE WSZYSTKO Edytowano: 07 sierpnia 2011 roku, 14:20
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:16, #75 Zwiń/Pokaż komentarz walu997
myślałem że nie odejdzie ale szkoda chłopaka technicznie był dobry ;]
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:15, #74 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

RONY napisał:

Historia Chelsea rozpoczyna się od 2003 roku kiedy to The Blues przejął wujek Romek. Mimo to znajduje się spora grupa kibiców Smerfów, która uważa że ich klub posiada tradycję.


Tak. Przed Romkiem podobno w gablocie z trofeami ligowymi stało coś zakurzonego z 1955, ale to niepotwierdzone plotki.
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:11, #73 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

lukimanutdfan napisał:

Tak, tak. Za to do Chelsea się idzie dla pięknej historii -.-


Historia Chelsea rozpoczyna się od 2003 roku kiedy to The Blues przejął wujek Romek. Mimo to znajduje się spora grupa kibiców Smerfów, która uważa że ich klub posiada tradycję.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:10, #72 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Historii nie mamy ciekawej to fakt... ale mamy przyszłość... Liverpool ciągle żyje Historią a teraz co gra?
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 14:08, #71 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

ChelseaFan_1973 napisał:

miał być Pastore ale wybrał kase


Tak, tak. Za to do Chelsea się idzie dla pięknej historii -.-
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:57, #70 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Plumber-Po prostu się ogarnij.. tyle chyba że jesteś z Pokolenia JP to cię zrozumiem...
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:53, #69 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

ChelseaFan_1973 napisał:

Jak Torres zacznie strzelać i błyszczeć to na pewno będzie w pierwszej 11


Sam jestem zdania, że Torres już za niedługo zacznie strzelać na zawołanie. Miniony sezon miał ogółem nieudany. Na każdym kroku tylko przekonywał, że nie jest wart nawet połowy pieniędzy, którą wyłożył na Niego wujek Roman. Od momentu przyjścia Torresa do Liverpoolu już nie zapatruje się na Hiszpana łagodny spojrzeniem. Mam nadzieję, że Jego zła passa będzie ciągnąć się jeszcze długo. Torres jednak musi wiedzieć, że na SB czeka Go większa konkurencja niż na Anfield. El Nino ma jeszcze sporo do udowodnienia. czasu jednak nie ma dużo, cierpliwość Romka jak i kibiców jest na wyczerpaniu. Kolejny dowód, że Torres musi coś udowodnić to Balotelli. Z pewnością Fernando czuje gniew do charyzmatycznego i niepohamowanego Włocha. Może wielu źle Go zrozumiało ale takie wybryki pozostawiają znak na psychice i piłkarskiej dumie.
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:50, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
ChelseaFan_1973, spoko, zawsze fajnie rodziców w dyskusję wprowadzić. Żałosne.

Pozdrawiam, nie mam zamiaru marnować czasu odpisując na Twoje bezsensowne posty.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:43, #67 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
RONY- Ja nie mam tego bólu żeby ustawić pierwszej 11.. Jak Torres zacznie strzelać i błyszczeć to na pewno będzie w pierwszej 11.. ja mu nie każe strzelać w każdym meczu... on jest dosyć szybki to może to wykorzystać w kontratakach.. a potem np podać Sturridgowi jak wczoraj z Rangers...
Postów: 1711

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:41, #66 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
Płakać nie będę, co prawda okres przygotowawczy miał dobry, jednak to chyba nie zmienia faktu że przez 3 lata dawał [***].
Żegnaj Obertan.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:41, #65 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Bankowo Anelka... Najbardziej potrzebny nam jest Pomocnik... Modrić lub Sneijder miał być Pastore ale wybrał kase... gdzie tu sens... Pastore poszedł za 43mln do PSG a Arsenal chce za Fabregasa 40...
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:40, #64 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

ChelseaFan_1973 napisał:

TORRES BĘDZIE JOKEREM


Hmmm... ciekawa opcja. Uważasz, że Torres tak łatwo pogodzi się z rolą Jokera? Napastnik, który kosztuje 50 mln powinien być w zasadzie liderem drużyny, brać grę na swoje barki. Skąd zatem tak słaba forma u Torresa? Po transferze na Stamford miał odżyć, na nowo rozprzestrzenić swój blask a tu... [***]. Jedna jaskółka wiosny nie czyni, myślisz, że AVB nazywany również "The Special Two" pomoże Torresowi w odzyskaniu blasku?
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:38, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC
Możliwe ja tam nie wiem. Ale wiem, że często pisało się, że Drogba odchodzi. Taki dobry napastnik silny, potrafi uderzyć z daleka, dobrze gra głową. Ciekawa teraz będzie sytuacja z napastnikami. Myślę, że któryś napastnik odejdzie. Stawiam na Anelke.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:34, #62 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Drogba zostaje niedawno podpisał kontrakt na 2 lata...
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:33, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC
Tylko, że Lukaku powinien grać jako środkowy napastnik. Wtedy powinno być: Drogba-Lukaku-Sturidge. Drogba to obecnie najlepszy napastnik w swoim zespole. Nie rozumiem czego ciągle się pisze, że ma odejść.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:30, #60 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Jak bym był AVB to był postawił na Lukaku a Torresa posadził na ławie AVB chce odmłodzić skład.. już pisałem dla mnie Atak wygląda tak Lukaku-Drogba-Sturridge więc wybieram Lukaku TORRES BĘDZIE JOKEREM.. TAKIE COŚ JAK W MECZU Z ASTON VILLĄ.. Wejdzie z ławki i za pare chwil strzeli Gola.. Lukaku jest w formie.. a Torres szuka tej formy od MŚ 2010... Edytowano: 07 sierpnia 2011 roku, 13:33
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:30, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC
Jak dla mnie Torres lepszy ale.... ZObaczymy jak będzie się Lukaku prezentował. Torres, Drogba, Anelka, Sturidge, Lukaku. 5 dobrych napastników. Któryś będzie na trybunach siedział;P Ja bym wystawił Torres-Drogba-Sturidge;P



#61 ChelseaFan_1973--> Już myślałem, że brutalem jesteś;P
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:26, #58 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

ChelseaFan_1973 napisał:

DOBRA NO COMMENT...


A skomentuj sytuację dwóch napastników.
Mianowicie... lepszy Torres czy Lukaku? Z perspektywy fana Chelsea. Chodzi mi o ocenę tych piłkarzy pod kątem obecnej formy.

Tylko proszę... be żadnych "co ma piernik do wiatraka", "o c[...]j Ci chodzi" itp.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:26, #57 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Jeszcze jest mały 6 lat.. uderzyć bo bym go nie uderzył ale KARE NA KOMPA bym dał... przynajmniej Miesiąc..
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:22, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC

ChelseaFan_1973 napisał:

DOBRA NO COMMENT... Dodano: 07 sierpnia 2011 roku, 13:15PLUMBER- mi to tylko szkoda twoich rodziców... g[...]niarz rzuca kur.. na lewo i prawo.. jak by mój syn się tak do mnie odezwał to nie wiem co bym mu zrobił... WSPÓŁCZUJE...




Uderzył byś syna? Brutalu;P
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:16, #55 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
Jako piłkarz drużyny rezerw był całkiem niezły, sęk w tym, że utrzymywanie w kadrze graczy z przeznaczeniem do gry w drugiej drużynie jest pozbawione sensu.

Życzę mu, aby w Newcastle został nowym Davidem Ginolą.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:08, #54 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
DOBRA NO COMMENT... Dodano: 07 sierpnia 2011 roku, 13:15PLUMBER- mi to tylko szkoda twoich rodziców... g[...]niarz rzuca kur.. na lewo i prawo.. jak by mój syn się tak do mnie odezwał to nie wiem co bym mu zrobił... WSPÓŁCZUJE...
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 13:04, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber

ChelseaFan_1973 napisał:

piłkarzem bez jaj jest Cristiano Ronaldo


k[...]a mać, Ty w ogóle myślisz człowieku? Nazywasz piłkarzem bez jaj gracza najlepszego na świecie? Gracza, który przez trzy sezony ciągnął United, nie pozwalał zejść Czerwonym Diabłom ze szczytu i niedługo pewnie to powtórzy w Realu? Gracza, który napi[...]olił tyle bramek, na którego zawsze można było liczyć? Gracza, który muśnięciem piłki odmieniał losy meczu?

Możecie sobie mówić na niego żeluś, albo aktorzyna, ale on ma k[...]a jaja większe od głowy i jeśli ktoś to podważa - jest niezrównoważony psychicznie i nigdy w życiu nie widział Portugalczyka.

I bez odbioru, bo jak widzę takie podejście to stwierdzam, że konwersacja z takimi ludźmi nie ma sensu. Edytowano: 07 sierpnia 2011 roku, 13:07
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:58, #52 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
no wiesz jak się waży 94kg.. ale mam nadzieję że Banią dobrze gra.. bo to tutaj najważniejsze
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:57, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC
Myślę, że Lukaku w chelsea sobie poradzi. Duży gość, silny i wgl tylko, że wolny strasznie;P
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:51, #50 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Wszystko się okaże... Mnie tylko dziwi czemu Chelsea o niego nie walczy a potrzebny nam pomocnik jak cholera... Essien kontuzja na Pół roku.. Mam nadzieje że Josh McEarchen dostanie więcej szans...
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:46, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC
hahaha chelsea kupiła gościa i od razu pełno kibiców chelsea na stronie manusite;D Jak MUFC kupiło by Sneijdera przypadkiem to na stronie chelsea zrobiło by się czerwono;P
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:31, #48 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
RONY Odpuszczę nie zniżę się do twojego poziomu... ty już swoją inteligencje pokazałeś.. nie pisz nie kompromituj się.. Ciao ^^
PS. BO NAZWAŁEŚ LUKAKU PIŁKARZEM BEZ JAJ I OD TEGO CAŁA TA WOJNA... NIE ZNASZ SIĘ TO NIE KOMENTUJ.. Koniec... Edytowano: 07 sierpnia 2011 roku, 12:33
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:23, #47 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

ChelseaFan_1973 napisał:

Czego ja mu mogę zazdrościć... Zazdrościć to mu może 15-17 latek taki jak ty... ja po prostu mam swoje zdanie a że tobie dym z uszu leci to już nie moja wina ... :D
P.S Gościu jak ja zacząłem oglądać Ligę Angielską to ty wtedy na swe g[...]no mówiłeś papu... Edytowano: 07 sierpnia 2011 roku, 12:13


Jeśli uważasz, że starszy zawsze musi być mądrzejszy, to się grubo mylisz...
właśnie po takiej wypowiedzi łatwo stracić szacunek, w moich oczach nic już po Tobie nie zostało, jestes nikim.

Pocisnąłeś mi... gratki dla Ciebie :D
Uraziło mnie to? Nie, szanuję Twoją wypowiedź, a że jej poziom jest standardowo niski to już nie moja wina.
Zastanawiam się tylko, po kiego c[...]ja mnie prowokujesz?
I najważniejsze: Czy to wniosło coś do dyskusji?

W ramach pokuty zmów Ojcze Nasz. Amen.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:22, #46 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Idę na Drinka potem obejrzę mecz o Tarczę See Ya...
Postów: 275

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:12, #45 Zwiń/Pokaż komentarz CFC_forever
Jeśli definicja piłkarza z jajami oznacza brutala, to można powiedzieć, że całe Stoke ma jaja, bo oni nie marzą o niczym innym, jak o poturbowaniu rywala. Ronaldo - owszem, nurkuje, ale nurkowanie i próba wymuszenia jedenastki to jednak coś innego, niż perfidne złapanie się za twarz bez kontaktu z przeciwnikiem. U mnie osobiście Ronaldo budzi respekt, bo w lidze angielskiej grał na wysokim poziomie, czego katalońskie płaczki nigdy nie robiły.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:12, #44 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Czego ja mu mogę zazdrościć... Zazdrościć to mu może 15-17 latek taki jak ty... ja po prostu mam swoje zdanie a że tobie dym z uszu leci to już nie moja wina ... :D
P.S Gościu jak ja zacząłem oglądać Ligę Angielską to ty wtedy na swe g[...]no mówiłeś papu... Edytowano: 07 sierpnia 2011 roku, 12:13
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:08, #43 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

ChelseaFan_1973 napisał:

piłkarzem bez jaj jest Cristiano Ronaldo


A na jakiej podstawie stawiasz Go w takim świetle?

Bo jest (jak wielu o Nim mówi) "płaczkiem"?
Bo stawia sobie włosy na żelu i zachowuje się jak panienka?
Bo nie zawsze gra twardo?
Bo nie zawsze wraca za piłką po stracie?
Bo nie ma tak ostrego charakteru jak Roy Keane?
Bo Mu zazdrościsz?
A Messi to ma jaja, bo kopnie piłkę w trybuny do kibiców gospodarzy mimo, że Barca gra na wyjeździe?

Każdy piłkarz jest inny. Ronaldo to indywidualista, gra jest zazwyczaj ustawiana pod Niego. Zauważ co wyprawiał w Premier League. Nie mógł pokazać, że ma jaja, ponieważ skupiał się na swoich zadaniach - zdobywanie goli i efektywna gra w ataku to było Jego zadanie. Od "pokazywania jaj" i czarnej roboty byli inni.
Jeśli wyznacznikiem piłkarza, który ma jaja jest wg. Ciebie taki piłkarz, który potrafi łamać nogi rywalom i powiedzieć, że jest dobrym sku[...]synem to nie masz pojęcia o Lidze Angielskiej.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:04, #42 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Polska Reprezentacja to ja nie wiem jak nazwać ten sport.. taktyka podawania do tyłu... i non stop się bronić nawet przed takimi jak Irak albo ch.. wie co za przeproszeniem... Tutaj nawet Mourinho i Ferguson nie pomoże.... Dodano: 07 sierpnia 2011 roku, 12:06CFC_FOREVER-
http://www.youtu(...)t3nVORVs Miłego oglądania...
Postów: 275

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:03, #41 Zwiń/Pokaż komentarz CFC_forever

ChelseaFan_1973 napisał:

Dawać to dawał strzelał bramki i kiwał się mi oto nie chodzi... mi chodzi o to co się dzieje z nim jak go się dotknie albo coś zawsze musi coś wymusić gest amen w stronę sędziego to się robiło monotonne i tandetne...


To popatrz na to, co robi teraz marszczerano:

http://www.youtu(...)Odrhhdl0

To się nazywa perfidne aktorstwo, Ronaldo nie robi tego aż w taki sposób. Zresztą liga hiszpańska zmienia piłkarzy, choćby wspominany marszczerano, który w Anglii był twardzielem, a tam zamienił się w aktora i płaczka. Ronaldo potrafił grać i trzymać się na nogach w Anglii, w Hiszpanii jest już nieco inaczej :)

Szeryf napisał:

ChelseaFan_1973 Nie porównuj i nie mieszaj w to Polskich Piłkarzy wgl oglądasz mecze Reprezentacji albo Ekstaklase? bo ja nie...


Nie, dla mnie to inny sport w ogóle :D

Mam identyczne odczucie :D Jakoś kopią tą piłkę, ale patrząc na mecze PL, to naszych piłkarzy można nazwać jedynie kopaczami :) Edytowano: 07 sierpnia 2011 roku, 12:06
zobacz więcej
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 12:02, #40 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Świetna wiadomość.
Skoro z klubu odeszli tacy piłkarze jak O'Shea, także dla takich graczy jak Obertan powinno zabraknąć miejsca. Sprowadziliśmy trzech graczy, do tego głodni gry są Danny i Tom. Są to młodzi piłkarze którzy z perspektywy czasu mogą okazać się liderami drużyny. Po co więc marnować czas na takich piłkarzy jak Obertan, Diouf, Gibson, Bebe? Moim zdaniem wszyscy powinni być na wylocie. Mamy dość szeroki skład, zamiast Gibsona wolę dwa razy częściej oglądać Claverleya, podobnie z Diouf - Welbeck.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 11:59, #39 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Dawać to dawał strzelał bramki i kiwał się mi oto nie chodzi... mi chodzi o to co się dzieje z nim jak go się dotknie zawsze musi coś wymusić gestem amen w stronę sędziego to się robiło monotonne i tandetne... Edytowano: 07 sierpnia 2011 roku, 12:01
Postów: 275

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 11:56, #38 Zwiń/Pokaż komentarz CFC_forever
Ronaldo piłkarzem bez jaj? On przynajmniej dawał sobie radę w lidze angielskiej, co jednak stawia go ponad prawdziwymi piłkarzami bez jaj, takimi jak buskets, czy alves.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 11:49, #37 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
Nie porównuj i nie mieszaj w to Polskich Piłkarzy wgl oglądasz mecze Reprezentacji albo Ekstaklase? bo ja nie...
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 11:47, #36 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
RONY-To pokaż mi takiego 2 piłkarza który w 73 meczach strzela 33 gole... nie nazywaj go piłkarzem bez jaj bo piłkarzem bez jaj jest Cristiano Ronaldo... i mam w [***] możecie mnie minusowa... Każdy ma prawo do takiego zdania... po prostu nie lubie takich piłkarzy dotknie sie ich to umierają...

Największym twardzielem był ROY KEANE...!! Edytowano: 07 sierpnia 2011 roku, 11:48
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 11:39, #35 Zwiń/Pokaż komentarz RONY

bob-sley napisał:

Dobrze wiedzieć,że Lukaku grał w Ligue 1, powiedz jeszcze,że Anderlecht to francuski klub :)


Po pierwsze... miałem napisać, że Lukaku to Francuskie g[...]no czy kolejny piłkarz "bez jaj"?

Po drugie... założę się, że większość kibiców, również i na tej stronie nie ma pojęcie kim jest taki piłkarz jak Lukaku. Zarówno ja nie wymienię Ci pojedynczych osób, które Go nie znają jak i Ty Bobie nie udowodnisz mi, że się mylę.

Po trzecie... coś ty brał? Bo czepiasz się jak niezrównoważony psychol.
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 11:38, #34 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Bardzo się cieszę. Korzystne rozwiązanie dla wszystkich, i dla klubu, i dla zawodnika. Nie będzie już się męczył tak, jak wcześniej.
Nie wykorzystywał szans, w niektórych meczach wręcz się pogrążał. Zbyt małe umiejętności jak na United. Brak perspektyw na przyszłość.
W United przynajmniej zwolni się miejsce dotąd blokowane przez Obertana, a za te 3 mln można kupić inny młody talent, który bardziej wróży na przyszłość.
Gabriel przyda się Newcastle. Oni potrzebuję młodych zawodników, takich jak Francuz.
Życzę mu wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 11:34, #33 Zwiń/Pokaż komentarz ChelseaFan_1973
RONY-Tylko że Lukaku ma 191cm wzrostu i 94kg wagi czyli na Ligę Angielską ma wymarzone warunki i jest młodszy od Welbecka o 3 lata... 93 rocznik Ja bym stawiał na Atak Lukaku-Drogba(Torres)-Sturridge
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 11:07, #32 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

RONY napisał:

Lukaku to kolejna młoda gwiazdka z Ligue 1, która myśli, że w Chelsea od samego początku dostanie szansę na grę w pierwszym składzie.


Dobrze wiedzieć,że Lukaku grał w Ligue 1, powiedz jeszcze,że Anderlecht to francuski klub :)

Brawo zaimponowałeś mi wiedzą.
Postów: 1061

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 11:03, #31 Zwiń/Pokaż komentarz RONY
Obertan na Old Trafford furory nie zrobił. Pamiętam gdy we wrześniu ubiegłego roku ceniłem sobie Jego wysokie umiejętności. Wyszkolenie techniczne Francuza wcale nie odstawało od techniki Naniego. Widać trema Go zjadła. Myślę, że nieźle prezentował się na treningach. Nie odbiło się to jednak echem podczas oficjalnego meczu. Sądzę również, że Obertan powinien dostać kolejną szansę - na wypożyczeniu, a Newcastle byłoby idealnym rozwiązaniem. Jeśli Bebe, który gra na poziomie amatora z podwórka dostał szansę podbudowania się w lidze tureckiej to Oberek nie powinien być stawiany w gorszej sytuacji. Pozycja w klubie tych dwóch pomocników powinna zakończyć się odwrotnie. Inna sprawa, że Bebe grał na Old Trafford dopiero rok i nikt nie spodziewał się po Jego grze cudów.

Cóż, Obertan należał do grupy zawodników "do odstrzału". Życzę Mu powodzenia w nowym klubie. Oberek otrzyma również okazję do pokazania Fergiemu, że się mylił co do Jego osoby i postawy już 26 listopada na Old Trafford. Wcale nie żałuję odejścia Francuza ale też się nie cieszę.

Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC napisał:

Lukaku w Chelsea. Oficjalna wiadomość.


Welbeck > Lukaku

Lukaku to kolejna młoda gwiazdka z Ligue 1, która myśli, że w Chelsea od samego początku dostanie szansę na grę w pierwszym składzie. Jak narazie to musi on uczyć się pokory oraz przyzwyczaić się do siedzenia na ławce. Czekają Go miesiące pracy zanim na stałe zagości w podstawowym składzie The Blues. Umiejętności i papiery do gry w wielkim klubie posiada. Czekać tylko aż wyrośnie z Niego nowy Drogba. Z pewnością jest to 1 z najlepszych napastników młodego pokolenia, choć uważam, że do Naszego Danny'ego sporo Mu brakuje.
zobacz więcej
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 10:54, #30 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
http://www.fcint(...)-zostan-

Tak jak napisał komentarz gość na fcinter:Jasno widać,że odchodzi.
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 10:15, #29 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
Dużo szans na grę by u nas nie dostał, więc to dobry ruch ze strony francuza.Powodzenia w NU!
A tak z innej beczki podobno przestaliśmy zabiegać o Sneijder'a : http://mufc.(...)eijdera/
Postów: 2550

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 09:43, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber
Bardzo mnie to cieszy, to nie jest klub dla przeciętniaków. Obertan dostawał szanse, nie wykorzystywał ich, a meczem z Crawley, gdzie nie dawał rady z amatorami się pogrążył. Gabryś nie ma odpowiednich umiejętności, by łapać się choćby nie do rezerw, a do pierwszego zespołu. To gracz na mniejniżprzeciętny zespół.

Dobry ruch Fergusona. Sprzedać jeszcze Dioufa, popatrzeć nad środkowym i wprowadzić młodych typu Morrison, Pogba, Tunnicliffe.
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 09:34, #27 Zwiń/Pokaż komentarz davki
W końcu na boisku gra 11 zawodników a nie 20 paru.
Rozumiem Obertana - chce grać to będzie grał. Wybrał tak a nie inaczej. W MU siedział by na ławie a tam może chłopak sobie trochę pogra.
Postów: 178

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 09:26, #26 Zwiń/Pokaż komentarz GKoryt
szkoda go, ale boss wie najlepiej :) jeszcze Bebe i Berba won i będzie gitara :)
Postów: 3506

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 06:20, #25 Zwiń/Pokaż komentarz julka7
Dla samego zawodnika dobre rozwiązanie, ponieważ w United to jednak za wysoka półka. W Newcastle może rozwinąć skrzydła, grając częściej i pod mniejszą presją. Szczerze mówiąc, to na miejscu Fergusona zdecydowałabym się na wypożyczenie, jednak sprzedaż, po tylu nieudanych występach, jest jak najbardziej zrozumiała.

Życzę powodzenia Gabriel!

Ciekawe kto następny...
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 06:02, #24 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
No i bardzo dobrze, 3 mln to nawet niezła sumka, więc myślę, iż mamy powody do radości.
Szczególnie po transferze Younga na Old Trafford, Obertan nie miałby co liczyć na regularne występy w barwach Red Devils, czy choćby coś w tym stylu.
Jego odejście wcale mnie nie przejęło, choć przyznam, iż wolałbym aby Francuz został wypożyczony, a nie sprzedany. Jednak odejścia takich graczy jak Brown czy O'Shea, w porównaniu do odejścia Gabriela są dla mnie kompletnie niezrozumiałe.

Teraz prawdopodobnie opuszczą nas jeszcze Kuszczak i Gibson. Jednak jestem zdania, że ten drugi powinien zostać na następny sezon w United, jak Ferguson nie sprowadzi żadnego kreatywnego rozgrywającego do drużyny, a raczej niestety tak się stanie. :(
Darron wciąż jest graczem który dobrze uzupełnia kadrę, ale no właśnie... czy on jest w stanie pogodzić się z taką, a nie inną rolą ?
Wydaje mi się, że nie, a z niewolnika nie ma pracownika...
Postów: 2164

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 01:13, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Miquel_17


- Myślę że dla samego Obertana ten transfer to najlepsze rozwiązanie. U nas i tak nie miałby zbyt wiele okazji do gry [głównie rezerwy] bo mamy mocno obstawione skrzydła: Nani, Young, Valencia, Park, Giggs czy nawet czasami Cleverley, więc Gaby, byłby nadal w głębokiej rezerwie. Co z tego że na tournee pokazał się z dobrej strony? W ubiegłym roku, również szalał na boiskach Amerykańskich a później, gdy dostawał szansę gry to wyglądał jak typowy jeździec bez głowy! Może lepszym rozwiązaniem byłoby wypożyczenie a może sam a przeprowadzka do Newcastle to jednak najlepsze wyjście!? Zobaczymy co Obertan pokaże w nadchodzącym sezonie i jak będzie się prezentował w barwach "Srok" jako [raczej] zawodnik podstawowego składu. Tak czy inaczej - żegnamy się z kolejnym zawodnikiem, który jakby nie było, talent ma i życzymy powodzenia młodemu Francuzowi w nowym klubie!
Postów: 479

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 01:12, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Fanatycznie_PIERDOLNIĘTY_MUFC
Z INNEJ BECZKI:


Lukaku w Chelsea. Oficjalna wiadomość.
Postów: 338

Napisz PW
dodano: 07.08.2011, 00:08, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Lucyferdek
liczylem na niego....trudno powodzenia z Newcastle
Postów: 406

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 23:59, #20 Zwiń/Pokaż komentarz szajba36
Porównywany był do Ribery'ego. Jak widać nie wszystko poszło tak jak powinno. Za szybko trafił do tak dobrego klubu? Możliwe. Niech mu ten transfer wyjdzie na dobre. Był częścią United, zrobił w tym klubie tyle, na ile było go stać. Nie pozostaje nam nic innego jak życzyć mu powodzenia.
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 23:55, #19 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Bardziej wolałbym by było to wypożyczenie no ale cóż żegnaj Obertan sam sobie zapracowałeś na to odejście ale jedna rzecz mnie [***] a mianowicie ceny jakie dostajemy za naszych piłkarzy są wręcz żałosne. Gdyby transfer miał iść w przeciwnym kierunku to cena byłaby wiele większa rozumiem, że do słabszego klubu itp ale powinniśmy wziąść minimum 6-7 milionów tak samo za O'Shea.
Postów: 746

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 23:50, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Michlas
W poprzednim sezonie gdy grał fatalnie prosiłem o jego sprzedaż,ale po dobrym tournne w jego wykonaniu trochę mnie smuci jego odejście,ale obiektywnie patrząc na jego karierę w United to odejscie jest dobrym posunięciem z obu stron.
Postów: 373

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 23:14, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Filiphs
e-e-e-e-e-e!!! co jest!!?? miało być wypożyczenie!! Edytowano: 06 sierpnia 2011 roku, 23:15
Postów: 1040

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 23:12, #16 Zwiń/Pokaż komentarz adipetre
Capello powolal Welbecka.
Postów: 878

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 23:11, #15 Zwiń/Pokaż komentarz adam3k

Pawulon415 napisał:

http://www.youtu(...)wJ9vKNp8
Patrzcie jakiego gola dzisiaj strzelił Sneijder. Mam nadzieję, że to jego ostatni gol dla Mediolańczyków, COME TO UNITED...


Odejście Obertana to żadna żałoba czy coś, ale wydaje mi się, że taki news tutaj nie na miejscu...

Szczerze? Do każdego z piłkarzy Man UTD szybko się "przywiązuję" i pomimo że Gabriel nie miał tutaj wielu szans to trochę żałuję jego odejście. Trochę jestem dziwny, ale przecież był on Czerwonym Diabłem i częścią tej drużyny, która wywalczyła historyczny puchar mistrzowski. Zapewne inni zawodnicy United też się z nim za kumplowali... Dziwny jestem, ale żałuję jego odejścia! ^^ Mniej niż transferu O'Shea, Browna czy przejścia na emeryturę VDS'a, Nevilla a w szczególności Paula, ale żałuję!
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 23:01, #14 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Najlepsze wzmocnienie zespołu. To co ten chopak robił...masakra.

Powodzenia ufok ;]
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:58, #13 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

nani17nr napisał:



hahaha dobre. łap plusa.
Postów: 1127

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:55, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Pawulon415
http://www.youtu(...)wJ9vKNp8
Patrzcie jakiego gola dzisiaj strzelił Sneijder. Mam nadzieję, że to jego ostatni gol dla Mediolańczyków, COME TO UNITED...
Postów: 46

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:51, #11 Zwiń/Pokaż komentarz nani17nr
http://i.imgur.com/TOIpQ.jpg
obertan na testach medycznych w ośrodku zespołu newcastle.
Postów: 107

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:46, #10 Zwiń/Pokaż komentarz niewadzi
Był to jedyny piłkarz United którego nie lubiłem,jednak po tournee miałem nadzieje że coś z niego będzie.No trudno tęsknić nie będę ale myśle że po pewnym czasie mógłbym go polubić :D
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:41, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Według mnie nie ma kogo żałować. Obertan był i już go nie będzie. W grze United nic się nie zmieni.
Postów: 233

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:34, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Pikonio
Skrzydła mamy bardzo dobrze obsadzone więc rzeczywiście nie miał szans na podstawową 11, na tournee sprawował się nieźle no cóż życzę mu powodzenia w nowym klubie: ) Jeźdzcom bez głowy mówimy NIE :)
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:33, #7 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
I git. Dzięki za wszystko i nara.
Ale i tak będę jakiś tam mecz z Newcastle oglądać. Kto wie, może Oberek zagra z nami ;>
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:28, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan

Szeryf napisał:

Żadna strata, dzieki za dwie asysty z Wolfsburgiem, nara.


Bez wazelinki, like it.
Postów: 1290

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:27, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Po tym Tournee wiązałem z nim olbrzymie nadzieje, atu nagle zostaje sprzedany. No cóż lubiłem tego zawodnika,a po tym co pokazał ostatnio dawałem mu szansę na bycie skrzydłowym nr 3/4 w naszym zespole. No, ale młody jest i teraz przynajmniej będzie grał regularnie i życzę mu wszystkiego najlepszego :)
Postów: 499

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:21, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Tomak1992
Powodzenia ! Udanych meczów (poza spotkaniami z United) życzę ! Strzelaj i asystuj jak najwięcej w spotkaniach z naszymi rywalami ! :)
Postów: 7689

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:20, #3 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Szkoda ale też życze mu powodzenia niech rozwinie się piłkarsko. pozdr.
Postów: 752

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:20, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Seni
Ja jestem teraz przekonany, ze przedsezonowe tournee mialo na celu "wypromowanie" Obertana i sprzedanie go za kilkaset tysiecy wiecej :P. To samo z Dioufem, ktory podobno ma odejsc do Blackpool. Edytowano: 06 sierpnia 2011 roku, 22:21
Postów: 15

Napisz PW
dodano: 06.08.2011, 22:19, #1 Zwiń/Pokaż komentarz przeMUs
Z jednej strony szkoda, bo Obertan dobrze spisał się na przedsezonowym tournee, być może Oberek przełamałby się w zaczął grać na bardzo dobrym poziomie w nadchodzącym sezonie. Z drugiej jednak strony mamy Naniego, Giggsa, Parka, Valencie i Younga, więc Gabriel na pewno miałby ogromne problemy z przebiciem się nawet na ławkę rezerwowych. Życzę powodzenia Obertanowi i mam nadzieję, że w barwach "Srok" Francuz będzie wychchodził w pierwszym składzie.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.