CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Pamiętasz sezon 1998/1999, w którym to Manchester United nie miał sobie równych i zdobył słynną... ROZWIĄŻ QUIZ

+ 0 - Ferguson: "Sneijder nie pasuje do United"

xmilkaax @06.09.2011, 18:26 | Przeczytano 4681 razy

Ferguson: "Sneijder nie pasuje do United"
Sir Alex Ferguson nie wierzy, że Wesley Sneijder byłby idealnym zawodnikiem, by zapełnić pustkę spowodowaną odejściem na emeryturę Paula Scholesa.

Holender był mocno związany z transferem do Manchesteru United w letnie okienko transferowe. Wielu ekspertów sugerowało Fergusonowi, że potrzebuje kreatywnego zawodnika, który dobrze przejąłby schedę po Scholesie.

Jednak transfer nie doszedł do skutku i Fergie teraz ujawnił, że nie bardzo chodziło mu o Sneijdera jak o gracza, którego szukał.

Podczas gdy menedżer United twierdzi, że ma wiele podziwu dla gwiazdy Interu Mediolan, wierzy, że tylko duet z Barcelony Xavi oraz Iniesta mogą wykonywać rolę podobną do tej, która wykonywał Scholes.

"Sneijder nie byłby idealny do zastąpienia Scholesa" - powiedział sir Alex.

"To fantastyczny zawodnik, ale nie był tym, którego szukaliśmy w miejsce Paula. Tylko Xavi i Iniesta mogą się równać ze Scholesem."

Ferguson nigdy nie przestał wierzyć w młodych piłkarzy, a kluczowa rola środkowego pomocnika została przejęta przez Andersona oraz Toma Cleverleya.

"To bardzo proste dla mnie, bo zawsze patrzymy w przyszłość" - przyznał Szkot, że lubi budować nowy zespół.

"Nie ma wątpliwości kto jest trenerem United. To jestem ja: dziś, jutro, pojutrze."

"Mogę pracować w krótkim bądź też długim okresie czasu. Oczywiście trudno jest oddzielić gracza od zespołu, z którym zdąrzył już zbudować więzi rodzinne. Ale muszę skupić się na młodych zawodnikach i wypróbować inny zespół, aby znaleźć kogoś, kto dorówna, a nawet będzie lepszy od tych, którzy odeszli."

Źródło: Sky Sports

Tagi: Andrés Iniesta, Sir Alex Ferguson, Skład, Wesley Sneijder, Xavi

Komentarze (30) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 919

Napisz PW
dodano: 08.09.2011, 16:34, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Lebron
Też sądzę że to po prostu zasłona mająca na celu usprawiedliwić brak transferu Wesa. Wszyscy bowiem wiemy że Holender świetnie wpasowąłby się do naszego stylu gry i szybko wkomponowałby się w drużynę. Myślę że po tak dobrym początku sezonu w wykonaniu naszych młodych wilków nie mamy się co obawiać o nasz środek pola. Ando i Tom jak na razie świetnie sobie radzą i to nie tylko w meczu ze słabszymi przeciwnikami ale też z Arsenalem i City.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 07.09.2011, 16:38, #29 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
najlepszą opcją dla zastąpienia Paula byłby Modric
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 07.09.2011, 13:36, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Pery
Jak dla mnie słowa Sir Alexa są na wyrost,bardziej usprawiedliwiają nie podpisanie umowy z Holendrem niż mają rzeczywistą wartość oceny umiejętności Sneijdera.Wszyscy szanujemy Sir Alexa,ale pamiętajmy że on ma swoje sposoby na prowadzenie drużyny i tworzenie wizerunku MU oraz oczywiście swojego.W te wakacje wyraził też opinię ,że Teveza nie chciał na dłużej ,bo wiedział że Argentyńczyk chce wrócić niedługo do ojczyzny.Ta wypowiedź też ma symptomy pokazania jego nieomylności.Sir Alex jest wielki i prawdopodobnie najlepszym trenerem w historii piłki klubowej na Świecie,ale miejcie trochę dystansu do jego osoby,ponieważ jest człowiekiem a nie Bogiem i ma prawo mieć pewne ułomności,a jedną z nich jest nie zbyt chętne przyznawanie się do jakichkolwiek błędów lub niepowodzeń.Prawda jest taka ,że Holendra chciał,nie udało się pewnie trochę chodziło o kasę,może i Sneijder nie był do końca przekonany co do gry w MU,ale nie można mówić ,że nie wypełnił by luki po Scholes'ie,bo jest to jeden z 5 najlepszych piłkarzy na świecie.Nie grał by tak jak Paul,ale na pewno dał by podobną jakość MU w rozegraniu.Oczywiście mamy nizłą młodzież,ale ta młodzież nie rozegra całego sezonu na wysokim poziomie,bo to po prostu nie jest możliwe,a wtedy ktoś taki Wes byłby nieoceniony.Generalnie teraz moim skromnym zdaniem wypowiedzi Wesa(odnośnie przejścia do MU ,ale zrezygnowaniu po namowach Mourinhio) jak i Sir Alexa(o braku odpowiednich umiejętności Wesa) są całkowicie niepotrzebne ponieważ tylko bardziej denerwują kibiców MU po tym co działo się przez całe okno transferowe.Mamy skład taki ,a nie inny ,nasz środek jest taki sobie jak zagrają cały sezon tak jak początek sezonu uznam ,że mamy pomoc na poziomie dobrych klubów europejskich.Cieszmy się ,że Roo i Ashley są w wybornej formie,a co do tranferów domniemanych już nie mówmy,bo te wakacyjne okno zmęczyło mnie jak żadne inne,a ładnych kilkadziesiąt okienek transferowych przeżyłem ,pozdrawiam wszystkich co mają w sercu Red Devils!
zobacz więcej
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 07.09.2011, 11:08, #27 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Ludwik XIV: państwo to ja
Alex Ferguson: United to ja

Nie uważam, żeby Sneijder by nie pasował do nas. To klasowy gracz, który mógłby świetnie obsługiwać w podania Rooneya i Chicharito, strzelać wolne. Szkot postanowił dać szansę młodym: Ando oraz Tomowi i teraz liczy, że coś się z tego zrodzi. Ok, ale chyba dużą naiwnością było opieranie się tylko na nich. jest kilkadziesiąt spotkań do zagrania. Fletcher często łapie urazy, teraz jakiegoś wirusa, zresztą to nigdy nie był gracz pierwszego składu. Nie potrafię zrozumieć decyzji Sir Alexa, mimo wszystko jest dla mnie niezrozumiała. Mamy braki na środku pomocy i ktoś na to miejsce powinien przyjść. jak nie Sneijder(chociaż nie widzę powodu by nie był to on) to inny playmaker.
Postów: 395

Napisz PW
dodano: 07.09.2011, 08:59, #26 Zwiń/Pokaż komentarz czarny_samael
Pieprzenie. Wszyscy wiedzą, że MU negocjowali ze Sneijderem, tyle że Inter już nie musiał go sprzedawać, bo sprzedali Eto'o.


Ferguson zachowuje się co najmniej niestosownie, teraz umniejszając zawodnikowi, co dla mnie jest dziecinne. Wielki minus panie Ferguson.
Postów: 220

Napisz PW
dodano: 07.09.2011, 01:50, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Wakabayashi
Oj, Fergie masz takie zdanie i je szanuję, ale to był by idealny następca Scholes'a. Fakt, że młodzi teraz dają radę i chwałą im za to, lecz z wypowiedzią odnośnie Xavi'ego i Iniesty sięnie zgadzam. Z resztą już po okienku transferowym i chyba nikt z nas nie narzeka :).
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 07.09.2011, 01:24, #24 Zwiń/Pokaż komentarz united8
1.Następne okienko :
,,Xavi i Iniesta w UNITED ZA 200 mln funtów ?!"
2. Do tych co piszą, że chcieli Sneijdera do póki nie zobaczyli Cleva - wystarzyło oglądać mecze Wigan, a wiedzielibyście, że ma potencjał. United to nie tylko pierwszy skład.
3. pi[...]olenie o szopenie tych wszystkich, co tak piszą, że Wes już nie potrzebny. Bez niego nasz środke pola jest dobry, może być bardzo dobry, a z nim - byłby [***]isty.

Alex robi jak zawsze to co chce, zazwyczaj się na tym nie przejechaliśmy.
,,Niech się dzieje wola nieba..eee...piekła".
Postów: 9

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 23:57, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Milten240
Jeżeli SAF mówi że nie pasuje do nas to nie pasuje:) Mistrz zawsze ma racje:D Ale jedno jest pewne Andi I Clev. nie wytrzymają całego sezonu nie tyle przez kontuzje ale kondycyjnie, niby mamy jeszcze Fletchera,Carrica,Giggsa który na środku może grać no i tego najbardziej nielubianego Gibsona.I nie oszukujmy się nie daj Boże gdyby któryś z dwójki Andi Clev złapał kontuzję przed finałem ligi mistrzów to czy Gibson czy Carric by ich zastąpili? nie sądze. Spójrzmy prawdzie w oczy Gibson to typowy średniak, Carric owszem mógłby ale on ma przebłyski formy, Fletcher w def. solidny ale poprowadzic jakas kontre dograc do partnera z przodu niezbyt, Giggs to już nie jest on sprzed kilku lat kondycja nie ta sama itp. chociaż w poprzednim sezonie miał swoja drugą młodość zobaczymy jak w tym.Ale boje się naprawdę się boję że nasza 2 nie wytrzyma tylu spotkań,ale zaufajmy Safowi on wie co robi i miejmy nadzieje że i tym razem się nie pomyli:)
Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 23:39, #22 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Ferguson jest trenerem United i on wie co jest najlepsze dla naszego kochanego klubu. Osobiście nie miałem nic przeciw transferowi Sneijdera lecz też nie rozpaczam. Wierzę że taki składem jaki mamy obecnie możemy walczyć o najwyższe cele.
Postów: 164

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 23:03, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Jaki4579
Snaijder nie przeszedł z tego powodu ja jakoś załamki nie miałem,kiedy pierwszy raz zobaczyłem duet Ando-Clev.Mamy do tego bardo utalentowaną młodzież.Oczywiście Wesleyem bym nie pogardził ponieważ by było o wiele łatwiej wygrywać kolejne trofea z jeszcze jednym pomocnikiem.
Postów: 454

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 21:46, #20 Zwiń/Pokaż komentarz QmiloQ
Na temat Sneijdera to my się już osłuchaliśmy....
Raz był nawet na testach medycznych, później Fergie twierdził, że on nam nie potrzebny, następnie media znowu mówiły, że Holender w United... Opera mydlana.

Osobiście nie wiem co myśleć o Sneijderze. Obawiam się, że nie pasowałby do United.
Narazie nasz środek spisuje się świetnie, ale przecież Clav i Ando nie mogą grać cały czas, a w dodatku są bardzo młodzi, więc trudno będzie zwojować LM. A Carrick i Fletcher to jednak nie są zawodnicy na światową klasę.
Postów: 594

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 21:44, #19 Zwiń/Pokaż komentarz jarek879
dobrze mowi sneijder nic nie pomaga w obronie...SAF by go chyba zabil w szatni jakby gral tak w MU
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 20:36, #18 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Fergie trze o hipokryzję jak papier ścierny o ścianę. Sneijder nie miał zastąpić Rudego tylko zmienić oblicze c[...]jozy w środku. Nie musi nas pocieszać, że nie udało się sprowadzić holendra.
Postów: 769

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 20:22, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Error94
Z jednej strony żałuję, ze do nas nie przyszedł. Ale z drugiej strony skoro chcemy aby szansę dostawali młodzi to musimy się pogodzić z brakiem jego transferu. Gdyby on przeszedł to Pogbie i Morrisonowi dużo trudniej byłoby się przebić do składu. A tak wystarczy kontuzja(wypluć!) któregoś z naszych środkowych pomocników i już jeden z nich może usiąść na ławce rezerwowych:D
Postów: 222

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 19:51, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Zuza
Hm... Wiadomo, że każdy zawodnik się od siebie różni, ale wierzę, że Sneijder dał by radę na środku. SAF mówi o Xavim, bo jest najlepszym rozgrywającym i każde jego podanie trafia do celu. Ale Sneijder też jest dobrym a nawet bardzo dobrym zawodnikiem. Może SAF teraz tak mówi, bo Sneijder został w Interze? Dodano: 06 września 2011 roku, 19:53

MadGreg napisał:

Każdego da się zastąpić, ale nie idealnie. Zawsze ten następny nie będzie miał tego, co miał ten pierwszy.
Sneijder dałby sobie radę w United. Ale Scholes był wielkim autorytetem, legendą i geniuszem. Holendrowi jeszcze do tego brakuje.





Zgodzę się :) Dodano: 06 września 2011 roku, 19:54

MadGreg napisał:

Każdego da się zastąpić, ale nie idealnie. Zawsze ten następny nie będzie miał tego, co miał ten pierwszy.
Sneijder dałby sobie radę w United. Ale Scholes był wielkim autorytetem, legendą i geniuszem. Holendrowi jeszcze do tego brakuje.





Zgodzę się :) Dodano: 06 września 2011 roku, 19:56Hm... Wiadomo, że każdy zawodnik się od siebie różni, ale wierzę, że Sneijder dał by radę na środku. SAF mówi o Xavim, bo jest najlepszym rozgrywającym i każde jego podanie trafia do celu. Ale Sneijder też jest dobrym a nawet bardzo dobrym zawodnikiem. Może SAF teraz tak mówi, bo Sneijder został w Interze?
zobacz więcej
Postów: 449

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 19:50, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Daniel Wu.
Mam nadzieję, że faktycznie Tom i chłopaki wystrzelą niczym złota generacja lat 90-tych, wtedy zapomnimy o Sneijderze. Nie oszukujmy się, niedosyt po tym okienku jednak pozostał.
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 19:48, #14 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Każdego da się zastąpić, ale nie idealnie. Zawsze ten następny nie będzie miał tego, co miał ten pierwszy.
Sneijder dałby sobie radę w United. Ale Scholes był wielkim autorytetem, legendą i geniuszem. Holendrowi jeszcze do tego brakuje.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 19:33, #13 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Pisałem o tym już kilka razy i napiszę to po raz kolejny. Takiego zawodnika jak Scholes nie da się zastąpić. Można kupić kolejnego dobrego, bardzo dobrego czy nawet wybitnego zawodnika na to miejsce, ale to i tak nie byłoby to samo. I niezależnie czy byliby to Xavi, Sneijder, Nasri, Sahin, Fabregas czy inny z obecnych zawodników na topie, to i tak nie byłoby to samo.

Wypowiedź Fergusona traktuję tak samo jak tą Sneijdera, że to Mourinho go namówił do pozostania. Jakoś trzeba brak transferu wytłumaczyć. Faktem jest, że po Scholesie została dziura, którą SAF obecnie chce załatać Cleverleyem i Andersonem. Na razie jest dobrze i mam nadzieję, że tak zostanie, bo jeśli to nie wypali, to niestety, ale kolejny już rok nasz środek pola będzie głęboko w [***].
Postów: 1024

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 19:32, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Glutek
To prawda, mimo że bardzo chciałem Sneijdera - chyba dlatego że bardzo lubie tego zawodnika i chciałem wkońcu jakiś "wielki transfer" znanego zawodnika, ale jeśli byśmy go kupili musielibyśmy wystawić wielką tygodniówke i zmieniać taktykę. A Manchester United nie zmienia taktyki pod każdego zawodnika którego kupi.

Tak jak wielkifanMU mówi Nasri tymbardziej nie pasowałby do naszego środka. Prawda jest taka że najlepszy byłby chyba Modrić z wszystkich kandydatów. Kandydatów do kupienia - a z naszych to może takim będzie Clev?
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 19:02, #11 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Skoro Sneijder nie pasuje/ nie pasował do United, czy też nie byłby idealnym zastępcą Scholesya, to Nasri tym bardziej.
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 19:02, #10 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Mówi tak chyba tylko dlatego,że nie dołączył do United.Co on chce od niego..To świetny piłkarz.
Postów: 270

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 19:00, #9 Zwiń/Pokaż komentarz kryjed6110


kryjed6110 napisał:

Oczywiście może i by nam pomógł ale My nie jesteśmy real czy ManCity że jak mamy problem to wykładamy pieniędzy kto ile chce i załatwione


Jeśli Ferguson naprawdę kogoś potrzebuje, kogoś chce, to wydaje duże sumy bez wahania.
Rooney, Berbatow, Ferdinand, Veron, Jones, to tylko niektóre przykłady.

ale czy któryś z tych wymienionych piłkarzy żądał sobie taką wysoką tygodniówkę co sneijder ??
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 18:59, #8 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Ferguson nie powiedział: "Sneijder nie pasuje do United", tylko "Sneijder nie byłby idealny do zastąpienia Scholesa", a to różnica. Zresztą nikt nie byłby idealny, bo nikt nie jest identycznym zawodnikiem jak Scholes i nie gra tak samo. Ja jednak nadal uważam, że spośród ludzi możliwych do wyciągnięcia, Wesley był najlepszą opcją i jego przybycie na Old Trafford podniosłoby poziom naszej gry w środku.

Na razie, póki wygrywamy, rozgramiamy rywali po 8-2 i wszyscy grają dobrze, nastroje są super. Nagle transfery okazały się niepotrzebne. Przyjdzie czas gdzie forma się obniży, co jest naturalne i być może środkowi pomocnicy zaczną zawodzić (odpukać) wtedy też powrócą narzekania na centralę i rozglądanie się za wzmocnieniami na tej pozycji. Nie chciałbym, żeby w trakcie sezonu okazało się, że nasza sytuacja na tej newralgicznej pozycji nie zmieniała się wystarczająco w porównaniu do ubiegłego sezonu, jednak znając życie może tak być. Mimo obecnych dobrych wyników, dobrej postawy Cleverleya uważam nadal nasz środek pola za niewystarczający mocny na największe wyzwania.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 18:59, #7 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Ja przyznam, że bardzo pragnęłam Holendra na Old Trafford. Piłkarz z niego świetny, ale pytanie czy tak naprawdę potrzebny. Według mnie jest nam potrzebny, jednak zaufam młodym.

Mamy bardzo uzdolnioną młodzież i może któryś wystrzeli niesamowitym talentem i będzie lepszy od Sneijdera? Zobaczymy, na to potrzeba czasu. Zobaczymy jak się spisze nasz młody środek Cleverley - Ando.

Nie pozostaje nic innego jak trzymać kciuki.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 18:53, #6 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

Ashley Young17 napisał:

on by przyszedl pograł kilka lat i nie grał na najwyższym poziomie


Dlaczego miałby nie grać na najwyższym poziomie? Oczywiście nowa liga, inne realia, ale Wesley to klasowy gracz, który poradzi sobie w każdej lidze.
No chyba, że miałby problemy z kontuzjami.

kryjed6110 napisał:

Oczywiście może i by nam pomógł ale My nie jesteśmy real czy ManCity że jak mamy problem to wykładamy pieniędzy kto ile chce i załatwione


Jeśli Ferguson naprawdę kogoś potrzebuje, kogoś chce, to wydaje duże sumy bez wahania.
Rooney, Berbatow, Ferdinand, Veron, Jones, to tylko niektóre przykłady.
Postów: 89

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 18:49, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Ashley Young17

Mictlan napisał:

Na początku wszyscy chcieli Sneijdera, teraz nagle wszyscy popierają zdanie Fergusona i nie chce go nikt. Zabawne.

Ale coś w tym jest. Sneijder gra typowo OPŚa, za napastnikiem, a w naszej formacji często rozgrywający musi cofać się w głąb pola i stamtąd budować atak.

Wszak to jeden z najlepszych rozgrywających na świecie, jak nie najlepszy, zaraz po Xavim, więc nie sądzę, aby styl narzucany przez United byłby ciężki/niemożliwy/trudny do zrealizowania.

Zresztą, skoro Sneijder nie pasuje, to po co się o niego starałeś, panie Ferguson? ;) Pewnych faktów się nie ukryje. Edytowano: 06 września 2011 roku, 18:45


Masz racje chciałem Sneijdera ale na początku okienka wtedy jeszcze nie widziałem Toma w meczach ale gdy zobaczyłem że ma potencjał i jak gra to odechciało mi sie Wesleja.
Postów: 2638

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 18:45, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Mictlan
Na początku wszyscy chcieli Sneijdera, teraz nagle wszyscy popierają zdanie Fergusona i nie chce go nikt. Zabawne.

Ale coś w tym jest. Sneijder gra typowo OPŚa, za napastnikiem, a w naszej formacji często rozgrywający musi cofać się w głąb pola i stamtąd budować atak.

Wszak to jeden z najlepszych rozgrywających na świecie, jak nie najlepszy, zaraz po Xavim, więc nie sądzę, aby styl narzucany przez United byłby ciężki/niemożliwy/trudny do zrealizowania.

Zresztą, skoro Sneijder nie pasuje, to po co się o niego starałeś, panie Ferguson? ;) Pewnych faktów się nie ukryje. Edytowano: 06 września 2011 roku, 18:45
Postów: 270

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 18:38, #3 Zwiń/Pokaż komentarz kryjed6110
Ja się bardzo cieszę że Sneijder do nas nie doszedł . I nie wiem dlaczego wielu tak bardzo chciało go w United i to za takie pieniądze. Oczywiście może i by nam pomógł ale My nie jesteśmy real czy ManCity że jak mamy problem to wykładamy pieniędzy kto ile chce i załatwione , Pamiętajcie o tym bo to między innymi dlatego jesteśmy tak wspaniałym klubem !!!Zresztą blokował by Ando o Toma a w tego pierwszego zawsze wierzyłem i dalej wierze że jakoś nam załata dziurę po Rudym :) Edytowano: 06 września 2011 roku, 18:40
Postów: 89

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 18:35, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Ashley Young17
Moim zdaniem Fergie dobrze zrobił nie kupując Wesleja, on by przyszedl pograł kilka lat i nie grał na najwyższym poziomie a nasze perełki Tom i Ando nie mogli by sie w pełni rowzwijac.
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 06.09.2011, 18:34, #1 Zwiń/Pokaż komentarz adi957
Pewnie chodziło o Nasriego.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.