CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Uważasz się za kibica Manchesteru United? Twierdzisz, że znasz klub na wskroś? Udowodnij to i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +5 - Modrić zimą w United?

Redakcja @12.11.2011, 21:27 | Przeczytano 4237 razy

Modrić zimą w United?
Manchester Evening News zasugerował Sir Alexowi Fergusonowi sprowadzenie do drużyny podczas zbliżającego się okienka transferowego, celu londyńskiej Chelsea, Luki Modricia.

Trener zespołu ze stolicy, Andrè Villas-Boas, starał się zakontraktować Chorwata latem, ale oferta 40-stu milionów funtów została odrzucona ostatniego dnia okienka transferowego.

Były szkoleniowiec FC Porto z pewnością będzie starał się zdobyć podpis rozgrywającego Tottenhamu w styczniu, dlatego też prasa radzi Fergusonowi, aby ten ubiegł w tym Portugalczyka.

"Sir Alex Ferguson musi dokonać tylko jednej zmiany w swoim zespole podczas zimowego okienka. Sprowadzić Lukę Modricia"- twierdzi Manchester Evening News

"Szkocki menedżer spędził lato na poszukiwaniu zastępcy Paula Scholesa. Teraz ma cztery tygodnie stycznia, aby pozyskać rozgrywającego, który jest tak bardzo potrzebny na Old Trafford."

"Prawdopodobnie nie ma lepszej alternatywy niż Modrić. On jest najbardziej pasującym do Scholesa zawodnikiem w Premier League."

Latem z Manchesterem United wiązani byli również Wesley Sneijder oraz Mario Götze, jednak Ferguson postawił na młodego Toma Cleverleya. 22-letni pomocnik miał doświadczenie z Premier League dzięki zeszłorocznemu wypożyczeniu do zespołu Wigan.

Teraz, kiedy Cleverleya nękają kontuzje, Sir Alex wydaje się być zmuszony do sprowadzenia rozgrywającego na Old Trafford, który poprawi grę Czerwonych Diabłów.

Taką samą politykę prowadzi zespół Chelsea, który jednak w ostatnich dniach letniego okienka transferowego, sprowadził w swoje szeregi piłkarza Liverpoolu, Raula Meirelesa.

Nowy menedżer "The Blues" zapewnia, że filozofia transferowa powinna być widoczna już od samego początku. Villas-Boas uważa, że ostatnie wyniki Chelsea nie są w stu procentach zadowalające, dlatego też trzeba starać się kontynuować styl gry, który przynosił tak wiele emocji na Stamford Bridge. Dlatego też Portugalczyk chce podpisać kontrakt z Luką Modriciem.

Źródło: givemefootball.com

Tagi: André Villas-Boas, Chelsea, Luka Modrić, Mario Götze, Raul Meireles, Sir Alex Ferguson, Spekulacje, Tottenham Hotspur, Transfery, Wesley Sneijder

Komentarze (36) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 635

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 15:21, #36 Zwiń/Pokaż komentarz jakjakub
To co w tym sezonie robi Modric z Parkerem to jest po prostu niepojęte, radzę obejrzeć jakiś mecz Tottenhamu, bo jest na co popatrzeć. Bardzo chętnie zobaczyłbym Lukę w koszulce z diabełkiem na piersi, ale nie ma co się łudzić; to jest marzenie ściętej głowy.

Co do gry Modricia w LM to (chyba) byłaby ona możliwa. Wnioskuję na przykładzie Adebayora z poprzedniego sezonu
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 15:20, #35 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

czerwona strona mr.sayd napisał:

Ma swoje zdanie,każdy ma inne po co te minusy w jego kierunku ż enapisał co myśli ehhh.pozdr.


Minus - jeżeli się z nim nie zgadzam.
Plus - jeżeli się z nim zgadzam.

Proste.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 15:13, #34 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Ciekaw jestem co będzie jak Luka dostanie konkretne oferty z dajmy na to wałkowanej latem Chelsea która sie oniego starała i dajmy na to od Man.Utd.?Ciekaw jestem który klub by wybrał.

Gdyby do nas trafił byłby to ostatni potrzebnym nam transfer.Facet mógłby grać w parze z Tomem i Ando, bo szczerze to Carricka i Fletchera uważam jako łatki naszego zespołu czyli...yyy...ktoś jest kontuzjowany,pauzuje za kartki lub Boss daje mu wypocząć chodzi mi tu o kogoś z trójki Ando,Tom i dajmy na to Luka. Carrick i Fletcher to uzupełnienie w razie biedy. Pewnie za Luke trzeba będzie sporo zapłacić no ale taki współczesny rynek ,,Koguty,, mają gwiazde w zespole i chcą za nią krocie normalka,zwłaszcza że takie firmy jak United czy Chelsea są bogate i stać ich na każdego grajka więc...sprzedający chce wycisnąć od kupującego jak najwięcej normalne.Cena wysoka fakt ale jego transfer dodałby nam na jakości zwłaszcza w środku pola.Chłopak jest sprawdzony na wyspach i daje rade w lepszym zespole jak United mógłby osiągnąć więcej,mógłby zdobywać konkretne trofea i rozwinąć się w pełni. Transfer w wysokości 40 mln. nooo...to dużo kasy ale może czasem lepiej jest wydać te 40 baniek i sprowadzić człowieka któy da nam kibicą i drużynie spokój.Ja osobiście jestem za takim transferem kogoś z nazwiskiem można by sprowadzić i tyle.Ale do oczka jeszcze troche czasu więc...zobaczymy co będzie w kolejnych newsach zobaczymy może jednak Alex kupi kogoś drogiego i [***]istego oby.

p.s

Metyu

Ma swoje zdanie,każdy ma inne po co te minusy w jego kierunku ż enapisał co myśli ehhh.pozdr.
zobacz więcej
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 15:01, #33 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Nie wiem dokładnie jak to jest, lukimanutdfan, ale Tottki grają w Lidze Europejskiej i nie wiem czy to nie wyklucza go z mozliwosci gry w innych pucharach europejskich.

Ale moge się mylić...
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 14:22, #32 Zwiń/Pokaż komentarz adi957

IloveRooney napisał:

lukimanutdfan Pytanko. Czy jeśli MU by go kupił to zagrałby w LM?



O ile mnie pamięć nie myli to Tottenham nie gra w LM więc nie było by z tym problemu ;)
Reasumując, mógłby grac :P

Mi się wydaje ,że Luka by nie mógł grać w LM,ponieważ gra już z Tottenhamem w LE,ale może być inaczej.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 14:10, #31 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

IloveRooney napisał:

O ile mnie pamięć nie myli to Tottenham nie gra w LM więc nie było by z tym problemu ;)
Reasumując, mógłby grac :P


Oki, dzięki. Nieogar ze mnie :|
Postów: 1500

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 13:58, #30 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney

lukimanutdfan napisał:

Pytanko. Czy jeśli MU by go kupił to zagrałby w LM?



O ile mnie pamięć nie myli to Tottenham nie gra w LM więc nie było by z tym problemu ;)
Reasumując, mógłby grac :P
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 13:42, #29 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Pytanko. Czy jeśli MU by go kupił to zagrałby w LM?
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 13:14, #28 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Luka to bez wątpienia świetny zawodnik i bardzo przydałby się w zespole Czerwonych Diabłów. Tylko szkoda, że ten transfer jest nierealny, a sam zawodnik wyraża chęć transferu do Chelsea, aniżeli do United. Ogólnie nie nastawiałabym się na jakieś zimowe zakupy Fergusona, a szkoda. Nie kupiliśmy Sneijdera to tym bardziej nie kupimy Chorwata. Według mnie powinniśmy postarać się o Goetze, Hazadra bądź Martineza.

I nie zgodzę się z tym co pisze Metyu. Luka idealnie wpasowałby się do naszej taktyki. Cleverley miałby [***]istego partnera do środka. Luka ma świetne strzały z dystansu, fajnie rozciąga i rozprowadza piłki, tak jak napisał IloveRooney pomocnik z prawdziwego zdarzenia.
Postów: 1500

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 12:47, #27 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney

Metyu napisał:

Modrić w United ?
Dla mnie to nie realne i co więcej nie widzę Chorwata w naszym zespole. Jest na pewno świetnym graczem, ale nie pasuje mi do stylu gry United. Właściwie nie wiem co, by się musiało stać, byśmy go kupili. W zimie takich transferów nie przeprowadzamy, a i ogólnie za takie pieniądze. Dać ponad 40 mln z Lukę to według mnie jest bardzo głupi pomysł.


Ty tak na serio?!
Nie pasuje do stylu United?
To kto pasuje?
Przecież Luka to idealny piłkarz do stylu United.
Jest to środkowy pomocnik z prawdziwego zdarzenia, nie żaden ofensywny czy defensywny tylko prawdziwy środkowy pomocnik.
On idealnie pasowałby do naszego 4-4-2.
Świetne podania prostopadłe, świetne długie piłki, świetna technika i [***]isty strzał z dystansu. Czego więcej chcieć od środkowego pomocnika?


Szkoda, że ten transfer jest nierealny...
Edytowano: 13 listopada 2011 roku, 12:56
Postów: 1290

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 12:27, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Modrić w United ?
Dla mnie to nie realne i co więcej nie widzę Chorwata w naszym zespole. Jest na pewno świetnym graczem, ale nie pasuje mi do stylu gry United. Właściwie nie wiem co, by się musiało stać, byśmy go kupili. W zimie takich transferów nie przeprowadzamy, a i ogólnie za takie pieniądze. Dać ponad 40 mln z Lukę to według mnie jest bardzo głupi pomysł.
Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 12:18, #25 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Już prędzej kupimy Sneijdera niż Luke, on sam chce iść do Chelsea więc są marne szanse na to że go kupimy.
Postów: 2896

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 11:33, #24 Zwiń/Pokaż komentarz MadGreg
Transfer Modricia jest nierealny. Sam zawodnik chce iść do Chelsea, a Tottenham nie zniży wymaganej sumy pieniężnej. Znacznie większe szanse będziemy mieć z innymi piłkarzami.
I nie spodziewam się zakupów w zimie. Jeżeli ktoś ma w ogóle przyjść, to przyjdzie w lecie.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 11:24, #23 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Nie kupili Sneijdera jak był do wzięcia, nie kupią Modricia.

Tak jak wszyscy pisali, transfer nie realny.
Postów: 960

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 10:09, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Wayne Rooney
No już nie pierwszy raz jest o nim mowa i nie wierzę ,że by do nas przyszedł :(
Bo my raczej nie kupujemy wielkich zaowdników ;(. Ale oby Fergie nas zaskoczył :)
Postów: 187

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 08:57, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Gienpoczydlo
Jeśli Fergie zdecyduje się go ściągnąć to będzie coś wspaniałego.On potrafi rozegrać a tego nam trzeba. Napastników przecież mamy już dobrych, gdyby dostawali dobre podania w dużej ilości to może być grad bramek.
Postów: 2954

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 08:44, #20 Zwiń/Pokaż komentarz cycuu89
Wydaje mi się że mało realne, mimo że klub prawdopodobnie w tym okienku zgodzi się na odejście to sam zawodnik chce przecież trafić do chelsea to nie wydaje mi się żeby nagle zmienił zdanie.
Postów: 500

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 08:43, #19 Zwiń/Pokaż komentarz mateuszr20471
Na pewno bylby to znakomity transfer. Mozna by Tottkom dac jeszcze Kuszczka,Gibsona,Dioufa i Owena :) A tak serio to ten transfer jest nierealny. Po pierwsze cena a po drugie Ferguson nie robi takich transferow w zime. DO tego zastanawiam sie jakby wygladal nasz srodek z dwoma dosyc ofensywnymi graczami czyli Tomem i Modricem. Jednak bylaby duza dziura.
Postów: 377

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 05:06, #18 Zwiń/Pokaż komentarz qweasd

Dżon napisał:

Tia... a mnie porwą i zgwałcą kosmici :(


Wiadomosc z tvn24 : kosmici porwali kibica united przy czym go zgwałcili.
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 01:01, #17 Zwiń/Pokaż komentarz koli09
Z pewnością transfer Modricia na Old Trafford to jest z serii "marzenie", które wg mnie jest nie realne.

Chelsea wykładała za niego bagatela 40 mln, a pomimo to, Daniel Levy nie zgodził się na jego sprzedaż, nawet jak Luka błagał o transfer do CFC.
Modrić podpisał nowy kontrakt i ma się dobrze w Tottenhamie, kibice przebaczyli mu to, co wygadywał w sierpniu.

Nie sądzę, jak i większość z was, by Fergie wyłożył tak wielką sumę za Chorwata. Szkoda, bo wystarczy obejrzeć byle jaki mecz "Kogutów" i można szybko wywnioskować, że Luka jest graczem z najwyższej półki, co najważniejsze, pasujący do naszej taktyki 4-4-2.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 00:38, #16 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
To fakt jedyny transfer jaki musimy dokonać to sprowadzenie kogoś do środka pola.To będzie ostatnie wzmocnienie naszej drużyny,które sprawi ż ebędziemy drużyną kompletną.Pomocnik ,,Kogutów,, daje rade ale i cena będzie wysoka i jak to kiedyś powiedział C.Ronaldo ,,.. za jakość trzeba zapłacić...,, i tak jest i wtym przypadku.Ciężko będzie sprowadzić takiego Modricia,raz że cena będzie za niego wysoka,dwa konkurencja nie śpi więc napewno usługami chorwata będzie zainteresowane pare klubów,po trzecie decyzja będzie zależała od samego zawodnika to czy chce odejść z .T.H i to gdzie chce pójść...ewentualny transfer zawodnika zależy od wielu czynników i tyle.Chorwat przydałby się nam do środka w parze np. z Tomem czy Ando. Może jednak Alex skusi się wyciągnąć duży worek z pieniędzmi i sięgnąć po solidnego piłkarza który zakończy nasze wzmocnienia a tym samy budowe naszej drużyny.Jeśli coś będzie faktycznie na rzeczy z Luką to dobrze niby mówi sie o 40 mln.,ale też w gre wchodzi sprzedaż np. Gibsona,Berbatova,Kuszczaka zawsze za tych piłkarzy będzie można wyciągnąć pare baniek i dołożyć do kupna Modricia.Za Tomka czy Gibsona kokosów nie wezmiemy no ale za Berbatovca...jeśli Alex będzie chciał go sprzedać to te nie wiem 10/20 mln. będzie można wyszarpnąć. Zobaczymy co przyniesie zimowe oczko,mam nadzieje że Alex sięgnie po jakiegoś ciekawego rozgrywającego,który uzupełni nasz skład...nie pozostaje nic innego jak trzymać kciuki za Alexa może nam kupi pod choinkę ...chorwata jestem za.pozdr. Dodano: 13 listopada 2011 roku, 00:52

Szeryf napisał:

Takie chucherko do nas? :(



Szeryf

Chicharito też nie jest napakowany i daje rade,to samo Cleverley,De Gea nooo on jest wysoki ale też szczupły i co wymiata z meczu na mecz jeszcze troche przypakuje i gra gitarka.To że jakiś piłkarz jest ,,chucherkiem,, nie oznacza że jest słaby dlatego jeśli Luka by donas trafił napewno by sobie na OT poradził.Więcej wiary Szeryf.pozdr. Dodano: 13 listopada 2011 roku, 00:59

Cisse14 napisał:

Szeryf Takie chucherko do nas? :(


A Scholes był Goliatem? Chyba nie...

No racja mały ale jary,był zniego pożytek i z Luki będzie to samo oczywiście pod warunkiem że do nas trafi oby tak było.pozdr.
zobacz więcej
Postów: 1533

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 00:36, #15 Zwiń/Pokaż komentarz bercik92
Marzenie żeby do nas przeszedł. W lecie nie byłem do niego przekonany bo patrzyłem na statystyki i teraz muszę oddać honor Luce. Oglądałem parę meczy Tottenhamu i muszę przyznać, że gość jest świetny.

Inna sprawa, że nie przejdzie do nas w zimie a szkoda. Koguty jeśli miałyby go sprzedać(w co wątpię) to kwota jaką za niego sobie zaśpiewają odstraszy nie jednego chętnego.

Samo to, że w lecie odrzucili ofertę w wysokości 40 milionów funtów.
Postów: 4379

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 00:06, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Cisse14

Szeryf napisał:

Takie chucherko do nas? :(


A Scholes był Goliatem? Chyba nie...
Postów: 294

Napisz PW
dodano: 13.11.2011, 00:02, #13 Zwiń/Pokaż komentarz LiveLikeTheBestDieLikeTheRest

toporminator napisał:

DżonTia... a mnie porwą i zgwałcą kosmici

Nie kuś losu;)

Przecież On tylko dzieli się z Nami swoimi pragnieniami :>
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 23:38, #12 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Dżon napisał:

Tia... a mnie porwą i zgwałcą kosmici

Nie kuś losu;)
Postów: 317

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 23:00, #11 Zwiń/Pokaż komentarz tata91
ooo tak Lepszy Modric jak Sneijder ktory co chwile ma kontuzje i ma tez juz swoje lata
Postów: 406

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 22:56, #10 Zwiń/Pokaż komentarz szajba36

wikir napisał:

szajba36 Ferg i tak jest nieugięty więc po co spekulować?...


To nie Fergie jest nieugięty. To Modric chce do Chelsea, a nie do United.

Nie zrozumiałeś/aś... Mówiłem o całokształcie wzmacniania przez SAF'a naszego środka, a nie o tym, czy Modrić chce do Chelsea czy gdziekolwiek, bo bądźmy szczerzy, gdyby panowie Glazerowie byli tak hojni jak Abramowicz, to Modrić chciałby do MU, nie do Chelsea.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 22:48, #9 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
MEN może Fergusonowi radzić, a i tak na niewiele się to zda, bo nawet jeśli ten transfer byłby w jakiś sposób realny, a raczej niestety nie jest, to SAF i tak zapewne nie zdecydowałby się na ściągnięcie Chorwata na OT.
Transfer jest niemożliwy, bo
-Trzeba by wydać więcej niż 40 mln
-Modrić chce do Chelsea
-Z Tottenhamem ciężko się robi interesy
-Przecież mamy mocną kadrę.

Zgodzę się z jednym. W zimowym okienku SAF musi zrobić tylko jedną rzecz. Kupić kogoś do środka pola.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 22:37, #8 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

szajba36 napisał:

Ferg i tak jest nieugięty więc po co spekulować?...


To nie Fergie jest nieugięty. To Modric chce do Chelsea, a nie do United.
Postów: 527

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 22:27, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Dżon
Tia... a mnie porwą i zgwałcą kosmici :(
Postów: 43

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 22:24, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Red Devils 19

Manian#14 napisał:

niech ta prasa się zdecyduje, bo najpierw Sneijder, teraz Modrić.. ciekawe kto będzie następny. może Stanković, Pirlo, Seedorf albo Kaka ? te doniesienia prasowe..


Prasa w tym przypadku Manchester Evening News zasugerowała naszemu Bossowi że powinnien kupić rozgrywającego Kogótów.Jeżeli mi nie wierzysz to przeczytaj sobie pierwszy akapit tego newsa;).
Postów: 406

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 22:20, #5 Zwiń/Pokaż komentarz szajba36
Wczoraj Modrić w meczu z Turcją pokazał, jak powinien grać rozgrywający. Kto oglądał to wie... Tyle w temacie, Ferg i tak jest nieugięty więc po co spekulować?...
Postów: 43

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 22:19, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Red Devils 19
Pomocnik Kogótów moim zdaniem się przyda ponieważ byłby dobrym partnerem dla Cleverleya .Owszem cena za Chorwata bedzie wysoka w granicach 40 mln.Szkoda tylko że Modrić woli przejśc do Chelsea lecz jeżeli SAF bardzo chciałby go kupić to z pewnością by go przekonał do gry w klubie z Old Trafford.Moim zdaniem gazeta ta dobrze robi sugerując Szkotowi zakup środkowego pomocnika.

Szkoda też aby tak dobry zawodnik którym niewątpliwie jest Luka Modrić miał wzmocnić jednego z naszych rywali o tytuł.Więc jeżeli Ferguson zdecyduje się na zakup Chorwata to czeka go walka jak na polu bitwy miejny nadzieje że wygrana.

Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 22:06, #3 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Modric to świetny piłkarz ale Ferguson nie wyłoży na niego tyle kasy ile zażąda Tottenham a my wyjątkowo z nimi nie umiemy robić interesów.
I po co w United piłkarz który otwarcie zadeklarował że od United woli grę dla Chel$ea.
Za 40 milionów lepsi piłkarze są do wyciągnięcia w tym Sneijder którego niestety w United nie zobaczymy tak jak Luki i wielu innych łączonych przez prasę z transferem na Old Trafford.
Postów: 32

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 22:05, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Manian#14
niech ta prasa się zdecyduje, bo najpierw Sneijder, teraz Modrić.. ciekawe kto będzie następny. może Stanković, Pirlo, Seedorf albo Kaka ? te doniesienia prasowe..
Postów: 544

Napisz PW
dodano: 12.11.2011, 21:48, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Canion
Hah nie sądzę, żeby ktoś mógł zmusić Fergiego do kupna kogokolwiek jeśli on sam tego nie chce. Kibice nie dają rady, a co dopiero prasa :D Ale w tym wypadku chciałbym żeby uległ bo Modric byłby dla nas baaardzo dobrym wzmocnieniem.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.