CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Quiz związany z napastnikiem Manchesteru United. ROZWIĄŻ QUIZ

+ +48 - Złota Piłka dla Messiego, Vidić i Rooney w Drużynie Roku!

DiaboLLo @09.01.2012, 20:02 | Przeczytano 14061 razy

Złota Piłka dla Messiego, Vidić i Rooney w Drużynie Roku!
Podczas dzisiejszej uroczystej gali FIFA w Zurychu nagrodzono najlepszych piłkarzy, piłkarki i trenerów roku 2011, wyróżnienia otrzymali Wayne Rooney, Nemanja Vidić i sir Alex Ferguson.

W drużynie roku znaleźli się tylko gracze Realu Madryt, FC Barcelony oraz dwójka rodzynków z Manchesteru United - Wayne Rooney i Nemanja Vidić, którzy jako jedyni nie grają w hiszpańskiej La Liga.

DRUŻYNA ROKU 2011 wg FIFA
Iker Casillas (Real Madryt)

Dani Alves (Barcelona) - Gerard Piqué (Barcelona) - Nemanja Vidić (Manchester United) - Sergio Ramos (Real Madryt)

Andrés Iniesta (Barcelona) - Xabi Alonso (Real Madryt) - Xavi (Barcelona)

Lionel Messi (Barcelona) - Cristiano Ronaldo (Real Madryt) - Wayne Rooney (Manchester United)


Wielkim wyróżnieniem został nagrodzony Sir Alex Ferguson, który otrzymał nagrodę specjalną od prezesa FIFA - Jospeha Blattera.


Trener Roku 2011 wg FIFA w futbolu kobiecym: Norio Sasaki (Japonia), a w trójce znaleźli się jeszcze Bruno Bini (Francja) i Pia Sunhage (Szwecja)

Trener Roku 2011 wg FIFA w futbolu męskim: Pep Guardiola (Barcelona), wyprzedzając sir Aleksa Fergusona z Manchesteru United oraz José Mourinho z Realu Madryt.

Nagroda Fair Play FIFA: Japoński Związek Piłki Nożnej, odebrał ją Junjio Ogura

Bramka Roku 2011 wg FIFA, nagroda Ferenca Puskása: Neymar (Santos), wyprzedzając przewrotkę Wayne'a Rooneya z Manchesterem City oraz bramkę Leo Messiego w meczu z Arsenalem.

Piłkarka Roku 2011 wg FIFA: z rąk słynnej piosenkarki - Shakiry - odpowiednik Złotej Piłki w kobiecym futbolu otrzymała Japonka Homare Sawa wyprzedzając Brazylijkę Martę i Amerykankę Abby Wambach.


Złota Piłka dla Piłkarza Roku 2011 wg FIFA trafiła w ręce gwiazdy Barcelony Lionela Messiego, który w ścisłym finale wyprzedził swojego klubowego kolegę Xaviego oraz Cristiano Ronaldo z Realu Madryt.


Źródło: własne

Tagi: Barcelona, FIFA, Jedenastka Roku, José Mourinho, Josep Guardiola, Lionel Messi, Nagrody i wyróżnienia, Nemanja Vidić, Piłkarz Roku, Real Madryt, Sepp Blatter, Sir Alex Ferguson, Wayne Rooney, Xavi, Złota Piłka

Komentarze (150) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 748

Napisz PW
dodano: 12.01.2012, 15:55, #150 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
w druzynie roku zawodnicy z trzech druzyn :)
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 11.01.2012, 00:48, #149 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

carisma napisał:

szkoda tej bramki Rooneya, gdyby Messi taką strzelił to wiecie go by wygrał ?


ps. dlaczego nie było Ronaldo na gali ?


Nikogo z Realu nie bylo, nawet Mou. Dlatego, ze dziś grali mecz z Malaga i pojechali wczoraj do Malagi.
Postów: 2310

Napisz PW
dodano: 11.01.2012, 00:17, #148 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
szkoda tej bramki Rooneya, gdyby Messi taką strzelił to wiecie go by wygrał ?


ps. dlaczego nie było Ronaldo na gali ?
Postów: 201

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 23:31, #147 Zwiń/Pokaż komentarz Kocu
Jak ktoś z Barcelony powinien wygrać ten plebiscyt to tylko Xavi bo mimo, że nie trawie tego klubu to Xavi na nią zasłużył, po raz kolejny Messi wygrał, bzdura totalna była w tamtym roku teraz też jest.

Z bramką roku to szkoda gadać. Przecież to co zrobił Rooney jest niesamowite i to nie z jakimiś leszczami tylko w derbach tego dokonał.
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 20:30, #146 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Nie wiem czemu się tak spinacie z tym Messim. Przypomnijcie sobie, kto nas woził w maju zeszłego roku na Wembley. O ile w zeszłym roku nagroda dla niego to kpina i powinien wygrać Sneijder, tak w tym absolutnie nie miał już konkurenta.

Co do bramki roku, to trochę mnie zaskoczył wybór Neymara. Byłbym gotów postawić grubą kasę, że wygra nasz Roo, a tu taka niespodzianka. Choć trzeba przyznać Brazylianie, że naprawdę ładnie to zrobił.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 19:18, #145 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Messi jest bardzo słabym piłkarzem.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 19:02, #144 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

fifek357 napisał:

bóg

a wiesz co to jest sarkazm ?
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 18:55, #143 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

fifek357 napisał:

wielkifanMU Jestem w szoku i wciąż nie mogę uwierzyć, że Messi nie wygrał plebiscytu na bramkę roku.


Dlatego że to Messi niby bóg futbolu czy dla Ciebie najładniejsza bo dla mnie to bardziej pierwsza opcja?

WielkifanMU pisał to ironicznie, z "przekąsem"...
Postów: 714

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 18:52, #142 Zwiń/Pokaż komentarz fifek357

wielkifanMU napisał:

Jestem w szoku i wciąż nie mogę uwierzyć, że Messi nie wygrał plebiscytu na bramkę roku.


Dlatego że to Messi niby bóg futbolu czy dla Ciebie najładniejsza bo dla mnie to bardziej pierwsza opcja?
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 17:21, #141 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
Ludzie jaka korupcja?!

Bramke wybierali internauci.
Najlepszego piłkarza trenerzy i kapitanowie druzyny.

1. Lista z głosami na trenera roku

de.fifa.com/mm/document/classic/awards/01/56/65/41/awards_men_coach.pdf

2. lista z głosami na piłkarza roku

www.fifa.com/mm/document/classic/awards/01/56/60/53/awards_men_player_countries.pdf
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 16:55, #140 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Jestem w szoku i wciąż nie mogę uwierzyć, że Messi nie wygrał plebiscytu na bramkę roku.
Postów: 200

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 16:51, #139 Zwiń/Pokaż komentarz Fred the Red is a red
Widzę, ustawienie 11 4-3-3. Rooney i Messi po bokach, a Ronaldo centrum/szpcia? Ronaldo gra tak, ale częściej jest skrzydłowym, chyba Wayne powinien być w środku.
I jeszcze ta bramka dla Neymara... za co, za fryz? Ładnie kiwnął obrońców i tyle. Messi nic nie zrobił. Rooney powinien wygrać,a gada, że Neymar, bo nie jest egoistą. Korupcja, czy to w FFIE, czy w UEFIE- była, jest i będzie.
Postów: 2310

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 16:49, #138 Zwiń/Pokaż komentarz carisma

joy napisał:

Nie piszcie, że Messi strzela tylko dzięki Xaviemu bo w zeszłym roku Messi miał ponad 30 asyst czyli niema 2 razy tyle co Xavi. Jeśli dołożymy do tego ponad 50 bramek, 5 pucharów, króla strzelców LM to wybór staje się chyba oczywisty.



racje masz, ale rok temu wybór też wydawał się oczywisty (Snejder potem ew. Xavi) a co wygrało ?
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 16:39, #137 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

wikir napisał:

Kpina. Pomijając Złotą Piłkę dla Messiego to nagroda za najlepszą bramkę. Neymar? Bez przesady, bramka oczywiście bardzo ładnej urody, ale Rooneyowi do pięt nie dorasta.

Dziwi mnie też trochę Drużyna Roku. Gdzie David Silva, Robin van Persie? Paranoja. Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 16:37


Za kogo miałby niby być RvP?

Bo chyba za nikogo z trojki Rooney, Messi, Ronaldo.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 16:35, #136 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Kpina. Pomijając Złotą Piłkę dla Messiego to nagroda za najlepszą bramkę. Neymar? Bez przesady, bramka oczywiście bardzo ładnej urody, ale Rooneyowi do pięt nie dorasta.

Dziwi mnie też trochę Drużyna Roku. Gdzie David Silva, Robin van Persie? Paranoja. Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 16:37
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 16:05, #135 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
Internauci glosowali przez net na bramke roku a nie za zadne smsy...
Postów: 2360

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 15:51, #134 Zwiń/Pokaż komentarz GeThOr
Nie wiem kto tam siedzi ale bramka Rooneya jest bramką conajmniej roku jak nie ostatniej dekady...
Postów: 637

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 15:44, #133 Zwiń/Pokaż komentarz abcd123
Rooney w ZP na 5 miejscu, mam nadzieje ze wbije w koncu do tej 3. Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 15:44
Postów: 139

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 15:16, #132 Zwiń/Pokaż komentarz wilus3

Sokol4 napisał:

Kto to w ogóle wybierał?



Podobno internauci, ale wiadomo to jest jak z tymi SMS'ami co się głosuje albo jakieś konkursy typu wyślij coś a wygrasz 1mln zł. To i tak ludzie wybierają. "Rooney, nie on nie może wygrać, co by wtedy było jakby on wygrał. Musi wygrać kto inny. Messi... nie on już wygrał wszystko przecież było by widać, że to jest ustawione. Hmmmm... o Naymar on okiwał jednego ogórka odegrał ten mu zagrał i mało mu piłki nie wybili, ale strzelił. Ha to on właśnie wygra." To mniej więcej coś takiego.
Postów: 97

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 14:50, #131 Zwiń/Pokaż komentarz Sokol4
Co jak co, ale największe jaja wyszły z najładniejszą bramką. Ja nie wiem co Roo musiałby jeszcze zrobić żeby to wygrało, nie wiem, zły kąt padania światła, zły kamerzysta, zły komentator? Ludzie przecież on to wsadził praktycznie w same widełki Z PRZEWROTKI, arcyważny i ciekawy mecz z odwiecznym rywalem dawający zwycięstwo, kto wie czy dzięki niemu nie wygraliśmy ligi, ale nie wygrał gol Neymara, który strzelił taką bramkę, których jeszcze zapewne zdoła strzelić z 50, a gol taki jak Roo pada raz na 'X' lat. Jednym słowem: ŻENADA. Kto to w ogóle wybierał?
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 12:29, #130 Zwiń/Pokaż komentarz supermaciejas
Niby nic nie znaczące wyróżnienia a jest sie z czego cieszyć.
Postów: 2

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 12:10, #129 Zwiń/Pokaż komentarz joy
Nie piszcie, że Messi strzela tylko dzięki Xaviemu bo w zeszłym roku Messi miał ponad 30 asyst czyli niema 2 razy tyle co Xavi. Jeśli dołożymy do tego ponad 50 bramek, 5 pucharów, króla strzelców LM to wybór staje się chyba oczywisty.
Postów: 57

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 11:02, #128 Zwiń/Pokaż komentarz cento1@wp.pl
kogo to interesuje przecież fifa to mafia która kocha Barcelonę.
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 09:34, #127 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91
http://www.fifa.(...)ries.pdf

Tu jest wszystko ładnie opisane kto i na kogo głosował :)

Fletcher głosował na Messiego :D Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 09:35
Postów: 680

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 02:50, #126 Zwiń/Pokaż komentarz 4.Michael


Szczerze, to ja c[...]j kładę na ten cały plebiscyt! I tak za każdym razem jest jakaś kpina - w tym przypadku "Bramka Roku". Gol Rooneya rozpi[...]olił system i to on powinien zgarnąć główną nagrodę! Tyle w temacie.
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 01:31, #125 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

LiveLikeTheBestDieLikeTheRest napisał:

A ja mówię o ilości zespołów w fazie pucharowej LM i stąd wnioskuje, że BPL jest lepsza i atrakcyjniejsza.


Zdobywanie pucharów to inna bajka, Real wydaje miliardy na transfery, Barca ma najlepszą szkółkę i robi przeważnie mądre transfery.


dodałem edita :)
Postów: 294

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 01:25, #124 Zwiń/Pokaż komentarz LiveLikeTheBestDieLikeTheRest
A ja mówię o ilości zespołów w fazie pucharowej LM i stąd wnioskuje, że BPL jest lepsza i atrakcyjniejsza.


Zdobywanie pucharów to inna bajka, Real wydaje miliardy na transfery, Barca ma najlepszą szkółkę i robi przeważnie mądre transfery.
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 01:20, #123 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

LiveLikeTheBestDieLikeTheRest napisał:

BPL jest atrakcyjniejsza z tego względu, że jest dużo bardziej wyrównana. L'pool to temat na oddzielną książkę.

Popatrz z tej strony, w przyszłym sezonie Barca, gra jak Liverpool w tym: nierówno, nieefektownie, po prostu słabo, i co wtedy Barca będzie klubem wielkim tylko z historii?

United odpadło z LM, jest klubem wielkim tylko z historii?

PD radzi sobie lepiej od BPL w europejskich pucharach? Tylko w tym sezonie. Mówię oczywiście o ilości zespołów z ligi w fazie pucharowej LM


Ja biorę pod uwagę triumfy w Pucharze UEFA/Lidze Europejskiej i Lidze mistrzów.

od 2000 roku

Puchar UEFA/Liga Europejska druzyna hiszpanska zdobyła 4 razy ( w tym raz w finale byly 2 hiszpanskie) a druzyna angielska 1 raz,

Liga mistrzów- team hiszpanski 5 razy, angielski-2 razy.


Druga sprawa. Liga hiszpanska-druzyna 2 klubów?
Od 2004/2005 Barca i Real zdobywaja tylko tytuly mistrzowskie, ale rowniez w Premier League od 2004/2005 tylko Chelsea i United zdobywaja majstra.

Od sezonu 00/01 w PL mistrzostwo zdobywały 3 druzyny United, CFC, AFC.

AFC tylko 2 razy
MU 6 razy
CFC-3 razy

W LL od sezonu 00/01 mistrzostwo tez zdobywaly 3 druzyny- 2 razy Valencia
Real 4 razy
Barca 5 razy
A cofajac sie jeszcze bardziej wstecz to w sezonie 94/95 w PL mistrzostwo zdobyła inna druzyna niz CFC MU I AFC, bylo to Blackburn.

W primera division w 1999/2000 mistrzem było Deportivo, a w sezonie 1995/1996 Atletico. Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 01:27
zobacz więcej
Postów: 294

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 01:12, #122 Zwiń/Pokaż komentarz LiveLikeTheBestDieLikeTheRest
BPL jest atrakcyjniejsza z tego względu, że jest dużo bardziej wyrównana. L'pool to temat na oddzielną książkę.

Popatrz z tej strony, w przyszłym sezonie Barca, gra jak Liverpool w tym: nierówno, nieefektownie, po prostu słabo, i co wtedy Barca będzie klubem wielkim tylko z historii?

United odpadło z LM, jest klubem wielkim tylko z historii?

PD radzi sobie lepiej od BPL w europejskich pucharach? Tylko w tym sezonie. Mówię oczywiście o ilości zespołów z ligi w fazie pucharowej LM.


Nawiązując jeszcze troszkę do Titiego. Ja byłbym zachwycony, gdyby David Beckham zdecydował się na takie dwumiesięczne wsparcie drużyny jak Henry :). Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 01:16
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:59, #121 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
Nieważne, mnie tylko martwi to, że mimo wszystko Premier League jest atrakcyjniejsza od La Liga :/

Chociaż z drugiej strony w europejskich pucharach lepiej radzi sobie primera division.

Uwazam tez, ze nazywanie w dzisiejszych czasach klubu takiego jak Liverpool jest troche przesadzone. Liverpool dostał po [***] od Atletico w Lidze Europejskiej, z drugiej jednak strony mecze z MU MC CFC graja dobre. Zobaczymy jak to bedzie wygladac wszystko za sezon lub dwa Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 01:02

Jednak póki co, Liverpool jest wielki tylko z historii moim zdaniem. Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 01:04
Postów: 294

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:58, #120 Zwiń/Pokaż komentarz LiveLikeTheBestDieLikeTheRest

KibicBarcelonyOd1992 napisał:

LiveLikeTheBestDieLikeTheRest Ciężko się tu wydziela tekst z cytatu, żeby wyglądało to normalnie ^^.


Zauwazylem :) Taka odpowiedz jak teraz to zaden problem.

Czemu na Kanonierce sa przewrazliwieni?

Twierdzac, ze pieprzyć Messiego, maja Titiego, i kochaja Arsenal a nie jakies kluby bez historii o.O :D

hehe jupi

Nie rozumiem tego. Sednem tutaj jest powrót Titiego i po w to wtryniać Barce.
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:54, #119 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

LiveLikeTheBestDieLikeTheRest napisał:

Ciężko się tu wydziela tekst z cytatu, żeby wyglądało to normalnie ^^.


Zauwazylem :) Taka odpowiedz jak teraz to zaden problem.

Czemu na Kanonierce sa przewrazliwieni?

Twierdzac, ze pieprzyć Messiego, maja Titiego, i kochaja Arsenal a nie jakies kluby bez historii o.O :D

hehe jupi
Postów: 294

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:51, #118 Zwiń/Pokaż komentarz LiveLikeTheBestDieLikeTheRest
Ciężko się tu wydziela tekst z cytatu, żeby wyglądało to normalnie ^^.
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:49, #117 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
Zauważyłem. Spokój jak nigdy ;)
Postów: 294

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:44, #116 Zwiń/Pokaż komentarz LiveLikeTheBestDieLikeTheRest

vego4 napisał:

Karmel07Z meczu Arsenalu.. Thierry Henry zdobył zwycięskiego gola dla Arsenalu i pokonali Leeds 1-0 :) Nieźle.


Nieźle? Niesamowite! Po takim czasie Henry wraca do domu, i co robi? I jak za starych dobry czasów ratuje [***] Arsenalowi. Ten facet to geniusz, oglądanie go w akcji nigdy mi się nie znudzi. Pamiętam jak przed odejściem z Arsenalu strzelił nam na 2-1 w doliczonym czasie gry.

[...], ja go oklaskiwałem, bo mimo, że Kanonier, uwielbiam tego gościa.

Wspaniały, cudowny, genialny, niepowtarzalny taki właśnie jest Titi!. Obok Ronaldo, Giggsa i Zizou mój ulubiony piłkarz starszej generacji. Dodano: 10 stycznia 2012 roku, 00:45

napisał:

KibicBarcelonyOd1992
PS2: O tej porze, przynajmniej da sie tutaj normalnie i bez spiny pogadać :) Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 00:44


Dzieci poszły spać :).
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:40, #115 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

LiveLikeTheBestDieLikeTheRest napisał:

KibicBarcelonyOd1992 Ja szanuje kazdy klub. Aczkolwiek na ocenie niektorych druzyn w duzej mierze wplywaja ich kibice.

Kolega, ktory mowi o klapkach na oczach chyba nie widzial jak gra Mascherano na obronie.


Ale z Sergio, chyba jednak troszkę przesadziłeś. Miał mieszane występy, zresztą gdyby Mascherano dostawał więcej szans gry na pozycji którą okupuje Busquets, to dobitnie by pokazał, że jest piłkarzem lepszym.

Barcy aktualnie brakuje tylko lepszego LO (o którego niesamowicie ciężko, chyba trzeba poczekać na jakiś talent z Akademii), bramkarza no i troszkę szerszej ławki rezerwowej.

Ogolnie dobry lewy obronca, ktorego mozna kupic to w dzisiejszych czasach gatunek "na wymarciu". Chociaż w La Masii obronców pod dostatkiem. Montoya-prawy obronca, Bartra-środkowy, Muniesa-może grać na lewej stronie. O to akurat bym sie nie martwił. Najwieksza posucha na pozycji bramkarza :)

PS: Też uwielbiam Titiego. Ciekawe, czy Arsenal by coś zdziałał w CL gdyby Henry nie odszedł? :) Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 00:42

PS2: O tej porze, przynajmniej da sie tutaj normalnie i bez spiny pogadać :) Edytowano: 10 stycznia 2012 roku, 00:44
zobacz więcej
Postów: 2714

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:32, #114 Zwiń/Pokaż komentarz vego4

Karmel07 napisał:

Z meczu Arsenalu.. Thierry Henry zdobył zwycięskiego gola dla Arsenalu i pokonali Leeds 1-0 :) Nieźle.


Nieźle? Niesamowite! Po takim czasie Henry wraca do domu, i co robi? I jak za starych dobry czasów ratuje [***] Arsenalowi. Ten facet to geniusz, oglądanie go w akcji nigdy mi się nie znudzi. Pamiętam jak przed odejściem z Arsenalu strzelił nam na 2-1 w doliczonym czasie gry.

k[...]a, ja go oklaskiwałem, bo mimo, że Kanonier, uwielbiam tego gościa.

Triumfatorzy tego plebiscytu to żadna mi niespodzianka. Xavi ponownie został pominięty kosztem Messiego, szkoda. Jedenastka roku iście Hiszpańska. Owszem każdy miał własne typy, niestety jak jest tak jest. Druzgocąca przewaga La Ligi stała się faktem. Przynajmniej w tym plebiscycie. Honor ratujemy oczywiście My, to znaczy Nemanja i Wayne. :)

Do trenera się nie czepiam, zasłużenie szkoleniowiec Barcelony. Najbardziej mi się chce śmiać z bramki roku. No, ale kładę na to c[...]ja, zapewne jak i Rooney. Dobro drużyny przede wszystkim, potem indywidualne nagrody.
Postów: 294

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:29, #113 Zwiń/Pokaż komentarz LiveLikeTheBestDieLikeTheRest

KibicBarcelonyOd1992 napisał:

Ja szanuje kazdy klub. Aczkolwiek na ocenie niektorych druzyn w duzej mierze wplywaja ich kibice.

Kolega, ktory mowi o klapkach na oczach chyba nie widzial jak gra Mascherano na obronie.


Ale z Sergio, chyba jednak troszkę przesadziłeś. Miał mieszane występy, zresztą gdyby Mascherano dostawał więcej szans gry na pozycji którą okupuje Busquets, to dobitnie by pokazał, że jest piłkarzem lepszym.

Barcy aktualnie brakuje tylko lepszego LO (o którego niesamowicie ciężko, chyba trzeba poczekać na jakiś talent z Akademii), bramkarza no i troszkę szerszej ławki rezerwowej.
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:17, #112 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
Ja szanuje kazdy klub. Aczkolwiek na ocenie niektorych druzyn w duzej mierze wplywaja ich kibice.

Kolega, ktory mowi o klapkach na oczach chyba nie widzial jak gra Mascherano na obronie.
Postów: 2310

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:12, #111 Zwiń/Pokaż komentarz carisma

KibicBarcelonyOd1992 napisał:

W XI roku moim zdaniem nie powinno być Pique i Ramosa. Od nich lepsi byli np. Mascherano,


KibicBarcelonyOd1992 napisał:

Xabi Alonso tutaj też dyskusyjny. Bardziej zasłużył tutaj Busquets



zdejmi klapki z oczu potem można dyskutować ;)
Postów: 769

Napisz PW
dodano: 10.01.2012, 00:11, #110 Zwiń/Pokaż komentarz Error94
"PAnowie irytuje mnie jakikolwiek brak szacunku do Barcelony"

Na szacunek trzeba zasłużyć. Ja osobiście szanuję Barcelonę, czy inne klubu-Nie lubię ich ale ich szanuję. Jednak twoja wypowiedź wygląda tak jakby każdy miał ich szanować i koniec kropka.

Co do Messiego większość tutaj się zgadza, że wygrał zasłużenie więc o co ten szum?
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 23:58, #109 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
PAnowie irytuje mnie jakikolwiek brak szacunku do Barcelony (co niektórych oczywiscie).
Czy lubicie Messiego czy nie-wygrał zasłużenie, choć Xavi tez zasłużył-przede wszystkim rok temu.

W XI roku moim zdaniem nie powinno być Pique i Ramosa. Od nich lepsi byli np. Mascherano, Thiago Silva czy choćby Kompany.

Xabi Alonso tutaj też dyskusyjny. Bardziej zasłużył tutaj Busquets choc wsrod wielu jest on aktorem, symulantem i w ogole PERSONA NON GRATA.

Najpiekniejsza bramka-oczywiscie Rooney. Skoro wygrał Neymar, to Messi tym golem www.youtube.com/watch?v=M_NN7eebBcs wciąga go [***].

Co niektórzy widza tylko wady innych. Symulacje itp. Panowie przypomnijcie sobie czasy kiedy symulował Rooney czy Ronaldo gdy grał w Manchesterze. Kazdy uczy sie na własnych bledach. Mi tez jest glupio za symulacje graczy mojej ukochanej ekipy ale badzmy obiektywni.


W ogole nie wiem jakim cudem znalazla sie nominacja Neymara i Messiego w tych najpiekniejszych bramkach roku. Widzialem mase ladniejszych goli, np. ten ktory podałem wyżej. Co prawda tam też jest ladniejszy rajd niz strzał ale indywidualna akcja-palce lizac.

Pozdrawiam. Dodano: 10 stycznia 2012 roku, 00:00Zreszta juz bramka Villi w finale CL była lepsza od dwoch nominowanych tutaj. Messiego i Neymara.
zobacz więcej
Postów: 2244

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 23:33, #108 Zwiń/Pokaż komentarz OrzechMU
Z wyborem trenera zgadzam się, Pep wygrał w tym roku wszystko i nie ma co o tym dyskutować.

Jedenasta roku w większości dobrze wybrana, można się przyczepić do kilku nazwisk ale ogólnie spoksik.

Z bramką roku odwalony niezły cyrk, Roo miał wygrać a tu co Neymar.

Złota piłka zasłużona dla Messiego, wygrał w tym roku wszystko co było do wygrania i miał wielki wpływ na gre drużyny. Oby za rok Roo był w trójce.

Cieszy nagroda dla Fergusona.
Postów: 294

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 23:10, #107 Zwiń/Pokaż komentarz LiveLikeTheBestDieLikeTheRest
Aż już mi się rzygać chce od tych waszych "żarcików" nt. Barcelony (abstrah[...]jąc od tego, że zamiast być śmieszne, są żałosne). 11 Roku poza tym, że nie ma prawdziwego lewego obrońcy wydaje się w porządku, choć Xabi Alonso najlepszych zawodów nie rozgrywał. A największą klapą jest Bramka Sezonu.

Barcelony jest tak dużo, bo jest aktualnie najlepszym zespołem na świecie.

A wasze docinki na temat Barcy są trochę nie na miejscu, bo wynikają ze zwykłej zazdrości, a przecież strona Barcy jest niedaleko, można się przenieść i tam kibicować.
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:51, #106 Zwiń/Pokaż komentarz ravcio
Co ja pacze? Neymar najlepsza bramka - no chyba nie. No i za dużo Farsy jak dla mnie w najlepszej jedenastce ;P
Postów: 1213

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:45, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Mathew
1. 11 roku - Nie powinno tam być Ramosa i Rooneya. Bardziej od Anglika zasłużył wg mnie Van Persie.
2. Bramka roku - K P I N A !

Lessie znowu Złota Piłka...
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:45, #104 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Z meczu Arsenalu.. Thierry Henry zdobył zwycięskiego gola dla Arsenalu i pokonali Leeds 1-0 :) Nieźle.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:44, #103 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
No kto by się spodziewał, że wygra Messi?

Brawo dla Vidica i Rooneya za uratowanie honoru Premier League.

Rooney nie wygrał bramki roku... żal. Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 22:46
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:43, #102 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Neymar to kolejny pupilek FIFY, co się dziwicie. Złote dziecko Brazylijskiej piłki która z kolei także zawsze będzie wystawiana na piedestał.
Messi zasłużył na nagrodę, ale trzeba ją było dać Xaviemu, już 2 razy ustępował Argentyńczykowi, a młody już nie jest... Nawet jak poprowadził swoją reprę do mistrzostwa to FIFA stawia na Leo, pewnie i będzie w trójce jak złamię nogę i nie zagra przez większość sezonu;) Głupio by było, jakby Xavi zakończył TAKĄ karierę bez tytułu najlepszego, a zasługuje na to jak żaden inny piłkarz aktualnie grający.
Postów: 74

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:24, #101 Zwiń/Pokaż komentarz SuperTimor
Najlepsza bramka dla Naymara to jakiś żart. Wykończenie Roo było 10x lepsze, biorąc do tego pod uwagę rangę meczu, to że bramka dała zwycięstwo w tak ważnym meczu, Rooney tym bardziej powinien wygrać. Ale jak ktoś już wcześniej napisał, MU nie jest bardzo lubiany w innych klubach(jakiś kibic np. chelsea zagłosuje na Naymara, z czystej złośliwości aby tylko Wayne nagrody nie dostał.)
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:24, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
za dużo Farsy... nie wiadomo za co... :D
Postów: 769

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:15, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Error94
Lionel Messi (Barcelona) - Cristiano Ronaldo (Real Madryt) - Wayne Rooney (Manchester United)

Ale taki atak by robił miazgę, z tym że ja bym wolał Roo na szpicy a Crisa na bok.

Ogólnie nie jest źle, mam pretensje tylko co do bramki roku... Przecież Roo strzelił najładniejszą bramkę ostatnich lat, do tego w derbach do tego była ona zwycięska- przewrotka w okienko-marzenie chyba każdego gracza... No ale tu głosowali kibice więc nie ma co za bardzo czepiać się Fify(chociaż kto wie jak to z nimi było)
Postów: 125

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:07, #98 Zwiń/Pokaż komentarz oski 18
zal po messi
Postów: 187

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:05, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Gienpoczydlo
Zastanawia mnie teraz pewna sytuacja. Przypuśćmy, że Rooney pakuje bramkę jak Neymar a Brazylijczyk zdobywa taką bramkę jak Wazza. Co się wtedy dzieje? A kutwa to, że nagroda ląduje w ręce Neymara, a on dostaje owacje na stojąco i gol zostaje klasykiem, powtarzanym w telewizji niczym wolej Zizou. I nie chodzi mi teraz o to, że Fifa faworyzuje piłkarza Santosu. Podejrzewam nawet, że gdyby Rooney wygrał także dostał by te owacje i tak dalej. Chodzi mi o to, że ludzie zaczynają dziwaczeć. Patrząc na ilości głosów oddawanych w takich konkursach możemy być pewni , że pewna część kibiców była postronna i nie ciągnęło ich (nie powinno) w stronę jakiegokolwiek z piłkarzy. Dlaczego więc oddawali głosy na zdecydowanie gorszą bramkę Neymara??? Nie wiadomo, może po prostu nikt na tym świecie nie jest już obiektywny.

Ja tam spiny na takie trofea nie mam, ale piłkarz który ją otrzyma, nagle czuje się bardziej wartościowy. To poczucie powinien dostać Wayne Rooney, co na pewno by mu pomogło w dalszej części sezonu.
Cya
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:05, #96 Zwiń/Pokaż komentarz united8
No nawet nie tak źle jak ostatnio.

1. Jedenastka rok :
Nie porozumienie to tylko Casillias i Ramos, są chyba z braku laku...Już Marcelo bardziej pasuje, którego nominalna pozycja to lewa obrona, Sergio grał na prawej lub w środku obrony. W końcu nie ma cyrków, że ktoś tam z Barcy za to, że gra w Barcy. Parę razy tak było...dobrze, że jest Xabi a nie np. Busquets, że jest Roo a nie na przykład Pedro/Di Maria/Villa/Benzema.

2. Nagroda prezydencka dla Fergiego - brawo.

3. Nagroda za trenera roku - okej, Guardiola.

4. Nagroda za bramkę roku - KPINA JAK CHOLERA, ale to wybierali kibice. United nie jest powszechnie lubiany (w śród kibiców innych drużyn).

5. Chyba najważniejsze, gracz roku. O ile rok temu powinien to dostać Sneijder, o tyle w tym roku Lessie zasłużył. No mogli dać Xaviemu za całokształt, ale wybór Leo nie jest zły.

Co by nie było, było bardzo miło ;]
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 22:02, #95 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
W tym temacie, nie ma nawet czego komentować. Ustawione tak samo jak polskie KSW. O ile z zawodnikiem roku jestem w stanie się zgodzić. Dlaczego Real Madryt, który zdobył tylko Puchar Króla, ma wiecej zawodników w 11 sezonu niż my!? Bramka sezonu? Promocja Neymara?
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:59, #94 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Moim zdaniem niemożliwością jest docenić wszystkich którzy na to zasługują.Messi może i słusznie zdobył Złotą Piłkę,ale Xavi też na nią zasługuję,bo to dzięki niemu Messi mógł zdobywać tyle bramek i grać tak świetnie. Giggs również zasługuję na Złotą Piłkę ale nigdy jej nie dostanie choć moim zdaniem powinien,ale to już inny temat.A co do wyboru najlepszej bramki roku to nie zgadzam się co do wyboru Neymara.Owszem on też strzelił piękną bramkę,po świetnej akcji,dryblingu ale Rooney bardziej zasłużył sobie na tą nagrodę.To nie była zwykła przewrotka.On musiał uderzyć całym sercem tak idealnie aby piłka znalazła się w bramce.
Pozostaje nam tylko przyjąć to wszystko do wiadomości i pogratulować zwycięzcą ;)
Postów: 182

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:58, #93 Zwiń/Pokaż komentarz janek3247
Gdzie nie czytam to każdy by przyznał Waynowi tą bramkę.
Postów: 371

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:54, #92 Zwiń/Pokaż komentarz TOMMEK21

bolsik5 napisał:

Neymar kupuje sobie liveboxa z neostrady i oddaje miliony głosów na siebie, dzięki zmiennemu IP, po zresetowaniu ustrojstwa.



To jest najbardziej prawdopodobne.
Postów: 66

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:51, #91 Zwiń/Pokaż komentarz róża12345
przepraszam ale mam pytanie kto był 2 za messim ronaldo czy xavi
Postów: 529

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:44, #90 Zwiń/Pokaż komentarz marcin_united
k[...]a jak to gol weyna przegrał z trafieniem neymara ale g[...]no ja pi[...]ole
Postów: 11

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:44, #89 Zwiń/Pokaż komentarz krzysx23
Chyba od pewnego czasu przy wyborze złotej piłki nie decyduja osiągnięcia iście sportowe lecz marketingowe, oczywiście moim skromnym zdaniem. Do umiejętności L.Messiego przyczepić sie nie moża, byłoby to z mojej strony rzecz jasna głupstwo. Ale czy tylko osiągnięcia klubowe są kryterium w wyborze? Czy Xavi nie osiągnął zdecydowanie więcej bez Leo? Patrząc na występy Messiego w reprezentacji skłonny jestem powiedzieć, że bez Xaviego nie znaczy on tak wiele. Prawda jest taka, że nie docenia się piłkarzy genialnych lecz mniej widocznych od gwiazd. Właśnie dzięki niem te gwiazdy lśnią. Tak samo jak wybór bramki roku, złota piłka nie trafiła w odpowiednie ręce. Bardzo z tego powodu ubolewam, ponieważ świadczy to o tym, że prawdziwe, sportowe przesłanie futbolu gdzieś nam zniknęło. Szkoda.

Pozdro
Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:44, #88 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Nie mam pojęcia jak Neymar wygrał, ale mam w głowie pare teori spiskowych na ten temat:
1.
Neymar przyjeżdża do Azji i daje Chińczykom po przykładowym batoniku, a największa populacja internetu robi swoje, solidarnie oddając swój głos na Brazylijczyka.
2.
Hejterzy z Polski nie chcąc pogodzić się z tym, że znów MU i ich Shrek będą w blasku chwały oddaje swoe głosy na Neymara, nakłaniając do tego samego wszystkich swojich znajomych na FB i NK
3.
Neymar kupuje sobie liveboxa z neostrady i oddaje miliony głosów na siebie, dzięki zmiennemu IP, po zresetowaniu ustrojstwa.

Ogólnie, wg mnie kontrowersyjne było tylko oddanie Neymarowi bramki roku, a z resztom, nie wiadomo jak ktoś musiałby nie lubić Barcy, czy Realu trzeba się zgodzić, nawet 11 roku w miarę przyzwoita, chociaż ja dał bym za Inieste Davida Silve, lub Naniego.
Postów: 108

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:38, #87 Zwiń/Pokaż komentarz DBZCOMPSONLY
Moim skromnym zdaniem na bycie w drużynie roku nie zasługują Sergio Ramos oraz przykro mi, ale i napastnik Red Devils - Wayne Rooney. Ci dwaj zawodnicy w 2011 roku nie byli w szczytowej formie. Jak wiemy Roo odbudowywał się po kryzysie, a Hiszpan... Cóż o nim wiele mówić. Po prostu grał jak przystało na piłkarza. Dodatkowo zdobywca tytułu mistrza świata z reprezentacją Hiszpanii nie grywa raczej na lewej obronie... Osobiście postawiłbym na tej pozycji Marcelo, który według mnie jest wyśmienitym graczem;
Bramka roku to kolejna tzw. kpina. Pomimo tego, iż myślę, że gol Neymar'a zasługuje na większą uwagę, aniżeli Messiego to jednak trafienie idealne Rooney'a powinno być tryumfatorem w tej kategorii;
Piłkarz roku - I tu kolejny dylemat. Bramkostrzelny Ronaldo? Może fenomenalny Messi? Czy też może wirtuoz i wypracowujący większość sytuacji Messiemu Xavi? Moim zdaniem odpowiedź jest prosta... Zdecydowanym faworytem wydawał mi się Xavi, jednak nie jest to typ zawodnika jak Portugalczyk czy Argentyńczyk, a mianowicie wielka gwiazda ukazująca się w większości np. sportowych/młodzieżowych gazet, a cichy, skromny jak już wspomniałem wirtuoz, który mimo swej ciężkiej pracy i talentu widać, że nadal jest niedoceniany przez sporą rzeszę. Cóż więcej dodać... Taki rezultat. Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 21:40
zobacz więcej
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:38, #86 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Można prosić o większą ilość zdjęć ? Albo podajcie jakąś stronkę gdzie znajdę zdjęcia z tej gali :)
Postów: 37

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:35, #85 Zwiń/Pokaż komentarz MU_Fan_FC
Założę się ze Neymar dostał tą nagrodę bo przypuszczają że ma grać w Barcelonie :P
Postów: 597

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:31, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Morphy
Kpina k[...]a, przecież ta bramka tej gwiazdeczki o [***] rozbić, czemu ją wybrali skoro Messi potrafi tak zrobić w co drugim meczu? Nie ogarniam tego. Niech mi pokażą taką bramkę jak Rooney, szlag mnie trafia...
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:19, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo

jakjakub napisał:

"co to k[...]a ma być?"


"Mam już takie dwie, to są jaja czy co"?
Postów: 635

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:17, #82 Zwiń/Pokaż komentarz jakjakub
Od zeszłego roku na Złotą Piłkę mam totalny olew (chociaż przyznaję, że akurat w tym roku Messi został słusznie nagrodzony), ale gdy zobaczyłem kto wygrał nagrodę Puskasa to myślałem, że mnie krew zaleje. Jak, zamiast czegoś tak przepięknego jak gol Rooney'a, przy którym wydaje się że czas staje w miejscu, jak w jakimś [***]m matriksie, można wybrać taką... nijaką bramkę jak trafienie tego lansowanego zawsze i wszędzie gwiazdorka, który wsławił się jedynie nawinięciem paru ogórów z ligi brazylijskiej. To jest po prostu niepojęte. A jeszcze smutniejsze jest to, że jak się po raz kolejny okazuje, większość stanowią głównie idioci.

p.s. Messi na ostatnim zdjęciu ma minę jakby mówił "co to [***] ma być?" :)
Postów: 165

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:16, #81 Zwiń/Pokaż komentarz roni126

CichyJG napisał:

Najladniejsza bramka, kwestia gustu. Dla mnie ladniejsza byla ta Rooney'a.
Ale co robi w 11 Rooney i Ramos to nie wiem



A kogo bys tam chcial no chyba nie Torresa... nie jeden moze uznac tamten sezon za nie udany bo zawalil poczatek ale to co wyprawial wtedy gdy zespol go najbardziej potrzebowal wtedy to nigdy nie zawodzil np final LM gdy caly zespol gra piach totaly a ten strzelil gola praktycznie z niczego ,to jest wyczyn o MC czy West Hamie bodajze nie wspomne
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:14, #80 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Po pierwsze na bramke roku zasługuje tylko i wyłącznie trafienie Rooney'a...
Po drugie gdzie jest lewy obrońca w 11 sezonu?

Po trzecie Złotą Piłke powinien dostać Xavi,ale wygrał Messi, hrabia [***] jego mać ,jak widzimy na ostatniej focie (jego trafienie na 3 miejscu?haha)
Postów: 136

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:13, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Walentos

michalek08 napisał:

sory ze troche jako nie ogar ale za co tak serio FERGIEMU dali ta nagrode,wiem ze to wyroznienie ale za co??


Za 25 lat pracy? za tworzenie silnego zespolu bez duzych nakladow finansowych? Samnie wiem czemu Pep dostal trenera roku. Co on takiego od tamtego sezonu zrobil? Kupil Fabregasa i Sancheza? Ze wygral swoje nagrody ladujac w klub bog wie jakie pieniadze.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:10, #78 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
http://www.youtu(...)bedded#!
fifa nam nie potrzebna by stwierdzić że ta bramka jest najlepsza...komentarz C+SPORT
Postów: 688

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:09, #77 Zwiń/Pokaż komentarz CichyJG
Najladniejsza bramka, kwestia gustu. Dla mnie ladniejsza byla ta Rooney'a.
Ale co robi w 11 Rooney i Ramos to nie wiem
Postów: 473

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 21:00, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Grandzik
Rooney nie zdobywa nagrody za " O Matko Boska, co za bramka, przecież to jest w ogóle niepojęte"? Rozumiem, że Neymar fajnie pokiwał, ale strzelił normalną pozbawioną finezji bramką. Niepojęte. Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 21:02
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:57, #75 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
Niestety napastni/pomocnik ma najwieksze szanse na ZP. Moim zdaniem powinny byc nagrody na kazda pozycje. Najtrudniej ZP ma zdobyc bramkarz, bo przez jakie kryteria sie ocenia jego gre? Co jest cenniejsze? Obrona 100% sytuacji czy bramka? Zreszta nierozumiem o co chodzi z cala ta zlota pilke ktora jest przyznawana jednemu pilkarzowi tylko.

PS: Gdy ogloszono Neymara zdobywca nagrody za najpiekniejsza bramke to byłem autentycznie zszokowany. Bardzie spodziewałbym sie, ze Messi zostanie wybrany przez psychofanów 10-15 lat. Ja osobiscie glosowalem na Rooneya bo on strzelil najpiekniejszego gola.

PS: Juz bramka Howarda
youtube.com/watch?v=mqRwT0LL9Cg
była 100 razy lepsza niz Neymara :)
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:55, #74 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Messi zasłużył, ale Neymar? Kpina.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:49, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Rooney chyba wreszcie kupił sobie nie tylko włosy ale i porządną maszynkę do golenia naprawdę nie widziałem go nigdy tak dokładnie ogolonego i to nie tylko z nagrody najładniejszej bramki roku ale i zarostu na twarzylol
Postów: 182

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:48, #72 Zwiń/Pokaż komentarz janek3247
Messi jest dobry trzeba przyznać, ale wygrał między innymi dlatego że jest w barsie, to każdy wie. Kicha i tyle z tą bramką dla Neymara.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:47, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Tak sorry jedenastka roku a nie miesiąca:D

A co do Messiego to w tym roku może i zasłużył to fakt, w zeszłym roku to była kpina natomiast w ogóle wybór jednego piłkarza najlepszego na świecie jest dla mnie niezrozumiały.
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:47, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek

KibicBarcelonyOd1992 napisał:

Xavi moim zdaniem powinien dostać, chocby za cała kariere, za 13 lat spedzonych w I skladzie Barcelony


Kpiną jest to, że w zeszłym roku Xavi tej nagrody nie otrzymał. Rywalizacja o Złotą piłkę wtedy powinna rozstrzygnąć się miedzy nim, a Sneijderem lub Robbenem. Jak było wszyscy wiemy. W tym roku Messi zasłużenie. Jednak 2010 na długo zapamiętam.
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:47, #69 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek

Red Olek napisał:

o cóż, niektórzy wolą zobaczyć przed bramką sześć dryblingów, wyprzedzenie i podcięcie piłki nad bramkarzem niż uderzenie z przewrotki


DOdajmy że w brazylijskiej lidze hahaha lol
Postów: 527

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:46, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Dżon
Wszystko moge zrozumieć,ale bramka Roo to jest k[...]a gol dekady, zaraz po Zizu!Okradli go ,dycydenci j[...]ni, jak mawiał cygan.
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:43, #67 Zwiń/Pokaż komentarz koli09
Powiedzcie mi, gdzie tu jest sprawiedliwość ? Bramka Rooneya na drugim miejscu ? Śmiech na sali. Każdego fana piłki nożnej pytałem się, nie ważne czy to był kibic MUFC, CFC, LFC czy FCB, każdy mówił, że bramka Wazzy to majstersztyk i nie powinien mieć problemów by wygrać, ehhh.

To, że Messi wygra, to było do przewidzenia, bo miał bardzo dobry sezon, na pewno lepszy niż Ronaldo i Xavi, ale do tej pory nie mogę się pogodzić z tym, że rok temu również zgarnął Złotą Piłkę... Tylko za nazwisko ją dostał.

Brawo dla Rooneya i Vidicia, bo zasłużyli sobie, by być w tej 11-stce, aczkolwiek szkoda, że jest tyle graczy Barcy i Realu.

Aaa, i gratuluję Sir Alexowi, w końcu ktoś go docenił :)
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:42, #66 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

matUnited14 napisał:

Adamyoco w jedenastce miesiąca robi tak zwany Gerard Pigue?


Jest z Barcelony :)

Jedenastka roku a nie miesiaca.
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:40, #65 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14

Adamyo napisał:

co w jedenastce miesiąca robi tak zwany Gerard Pigue?


Jest z Barcelony :)
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:40, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek
Złota piłka jak najbardziej zasłużona dla Messiego. Wiadome było, że wygra skoro razem z Barceloną zgarnął pięć pucharów. Jeżeli w tym roku Barcelona dojdzie chociaż do półfinału CL, a Messi będzie prezentował te formę co teraz to i tak dostanie to wyróżnienie po raz kolejny. Po prostu, Barcelona jako klub musi przejść kryzys, bo inaczej jej rządy w Fifie i innych plebiscytach się nie skończą. To normalne. Było tak za epoki Ronaldinho.

O ile z wręczeniem nagrody dla najlepszego piłkarza nie chce dyskutować ponieważ wiem, że trafiła we właściwe ręce. O tyle z nagrodą Puskasa trudno mi się pogodzić. Byłem niemalże pewien tego, iż zgarnie ją Wayne. A tutaj takie coś. No cóż, niektórzy wolą zobaczyć przed bramką sześć dryblingów, wyprzedzenie i podcięcie piłki nad bramkarzem niż uderzenie z przewrotki, z bardzo trudnej pozycji. Zależy kto jak gustuje, ale mnie ten wybór dziwi z każdej strony jakby nie spojrzeć.
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:40, #63 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
Adamyo
jedenastce miesiąca robi tak zwany Gerard Pigue?
Jaka jedenastka miesiąca?

Po drugie, wybór na najlepszą bramkę tego pozera nawet nie jest śmieszny.
Zgadzam sie. Bezapelacyjnie Rooney powinien wygrać.

Po trzecie, trzeci raz z rzędu złota piłka dla Messiego to chyba każdy z nas wie o co chodzi.
W pełni zasłużona piłka, ale jego przewaga procentowa jest niezrozumiała
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:38, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Po pierwsze co w jedenastce miesiąca robi tak zwany Gerard Pigue?

Po drugie, wybór na najlepszą bramkę tego pozera nawet nie jest śmieszny.

Po trzecie, trzeci raz z rzędu złota piłka dla Messiego to chyba każdy z nas wie o co chodzi.

Po czwarte, czemu w ogóle wybiera się JEDNEGO najlepszego piłkarza w grze zespołowej.

Dziękuję za uwagę, brawa dla Fergiego.
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:37, #61 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

fcb91 napisał:

IloveRooneyJa go (nawtet!) lubię lub przynajmniej szanuję, lecz nienawidzę tego co się wokół niego dzieje, jak jest propagowany nawet przez ten Pseudo-Polszmat.
To, że Messi jest najlepszy jest jasne jak słońce ale nie powinno się go przy innych piłkarzach traktować jak Boga jakiegoś.


Nie no ja Cię rozumiem doskonale ;) Wczoraj np. Messi zagrał jak junior z jakiegoś a -klasowego klubu. Zdazrają mu się gorsze mecze jak zresztą każdemu piłkarzowi...

ale przecież nie jest wina Messiego że jakis polszmat czy inne wp, onety czy bóg wie jakie polskie portale wychwalają go pod niebiosa. On nawet pewnie nie wie o tym ;)


Wczoraj to był najgorszy mecz Messiego w tym sezonie. Najsmutniejsze było to, że Pep potraktował go jak świętą krowę, tak jak Mou Ronaldo w meczu z Barca, a prawda jest taka ze i jeden i drugi powinni zostać zmienieni.
Postów: 182

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:36, #60 Zwiń/Pokaż komentarz janek3247
Syf... Po prostu jeden wielki syf...
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:33, #59 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91

IloveRooney napisał:

Ja go (nawtet!) lubię lub przynajmniej szanuję, lecz nienawidzę tego co się wokół niego dzieje, jak jest propagowany nawet przez ten Pseudo-Polszmat.
To, że Messi jest najlepszy jest jasne jak słońce ale nie powinno się go przy innych piłkarzach traktować jak Boga jakiegoś.


Nie no ja Cię rozumiem doskonale ;) Wczoraj np. Messi zagrał jak junior z jakiegoś a -klasowego klubu. Zdazrają mu się gorsze mecze jak zresztą każdemu piłkarzowi...

ale przecież nie jest wina Messiego że jakis polszmat czy inne wp, onety czy bóg wie jakie polskie portale wychwalają go pod niebiosa. On nawet pewnie nie wie o tym ;)
Postów: 1123

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:32, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Igor10
Ale jestem zly na tych co nie uznali gola Roo za najlepsza bramke!!!I najsmieszniejsze jest to ze nasz kochany messi jest tuz za Roo a jego bramka nie byla tak jak naszego Diabla!!Pieprzyc takie cos i ta Fife!!!
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:30, #57 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91
20% zostało podzielone na reszte kandydatów ;)
Postów: 1500

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:29, #56 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney

fcb91 napisał:


A Messi? Messiego nikt nie lubi na tej stronie więc nie dziwie się że nikomu ten wybor nie pasuje ale według mnie jest o jeden poziom wyżej niż reszta zawodników...tak wiem to przez te sterydy


Ja go (nawet!) lubię lub przynajmniej szanuję, lecz nienawidzę tego co się wokół niego dzieje, jak jest propagowany nawet przez ten Pseudo-Polszmat.
To, że Messi jest najlepszy jest jasne jak słońce ale nie powinno się go przy innych piłkarzach traktować jak Boga jakiegoś. Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 20:30 Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 20:35
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:29, #55 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
Czy wy nie kumacie, że nie tylko ci trzej gracze byli nominowani a 20% ktore wam brakuje rozlozylo sie na pozostalych?
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:28, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil

nkr napisał:

to w takim razie na kogo bylo pozostale 20%? -,-
Messi dostał 140% głosów.
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:24, #53 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

nkr napisał:

KibicBarcelonyOd1992 Messi 47,88% głosów; C. Ronaldo 21,60%; Xavi 9,23%


to w takim razie na kogo bylo pozostale 20%? -,-

Mysle, ze zostało rozlozone jakoś na pozostalych zawodników, którzy nie zakwalifikowali sie do pierwszej trójki??
Postów: 2005

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:24, #52 Zwiń/Pokaż komentarz michalek08
ja serio jak mnie ten zaj[...]ny dzieciak [***](neymar) robi sie z niego tak gwiazda ze jak pojdzie do jakiejs lepszej ligi to g[...]no a nie da sobie rady.Juz wiem dlaczego on z tym santosem podpisal umowe;p
Postów: 1

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:23, #51 Zwiń/Pokaż komentarz nkr

KibicBarcelonyOd1992 napisał:

Messi 47,88% głosów; C. Ronaldo 21,60%; Xavi 9,23%


to w takim razie na kogo bylo pozostale 20%? -,-
Postów: 106

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:22, #50 Zwiń/Pokaż komentarz fcb91

Matheo7 napisał:

Śmiech na sali z tymi nagrodami. Począwszy od złotej piłki przez trenera roku do bramki roku,


A niby czemu wybór trenera to śmiech na sali? W 2011 wygrał najwięcej z posród wszystkich trenerów więc dlaczego niby jest to zły wybór?

Trochę obiektywizmu. Rozumiem, że każdy kocha swój klub i nie musi szanować innych ale jeżeli się jest dość rozagrniętym człowiekiem to ta angroda nie powinna nikogo dziwić.

Bardziej dowalili z bramką Neymara, i złota piłką dla japonki.

A Messi? Messiego nikt nie lubi na tej stronie więc nie dziwie się że nikomu ten wybor nie pasuje :P ale według mnie jest o jeden poziom wyżej niż reszta zawodników...tak wiem to przez te sterydy ;)
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:22, #49 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Heh [***] mnie te wyniki, byłem wręcz pewny, że to bramka Rooneya wygra, no bo jak ona mogła nie wygrać. To jest bramka roku, a nie akcja roku. Neymar przeprowadził świetną akcję, ale to Wayne strzelił przepiękną przewrotkę. Zaszokowany jestem.
Postów: 2005

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:22, #48 Zwiń/Pokaż komentarz michalek08
sory ze troche jako nie ogar ale za co tak serio FERGIEMU dali ta nagrode,wiem ze to wyroznienie ale za co??
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:20, #47 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Ja tam gratuluje wszystkim wyróżnionym i tyle.pozdr.
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:20, #46 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992
Messi 47,88% głosów; C. Ronaldo 21,60%; Xavi 9,23%

a rok temu

Messi 22.65% - 2 Iniesta 17.36% - 3 Xavi 16.48%

Świat schodzi na psy. FIFA tak samo. Rozumiem, ze Messi jest dobry ale taka przewaga to sa jakies jaja. Kpiną jest wynik Messiego i Xaviego. Xavi moim zdaniem powinien dostać, chocby za cała kariere, za 13 lat spedzonych w I skladzie Barcelony i za ostatnie 4 sezony kiedy był co rok nominowany do Golden Ball. Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 20:22
Postów: 2005

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:18, #45 Zwiń/Pokaż komentarz michalek08
No i jak dla mnie to zlota pilka naciagana,bo jak ja ogladalem mecze genialnego to jakos nie widzialem juz tego przeblysku co np: w sezonie 2008/2009 wtedy to jeszcze ale teraz bez jaj.Jak dla mnie RONALDO za te prawie 50 bramek z hakiem;p;d
Postów: 2637

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:17, #44 Zwiń/Pokaż komentarz wojt91
Neymar... wiele osób się nad nim spuszcza, a tak naprawdę kariere robi Alcantara, Wilshere, Jones, chłopaki w podobnym wieku. Fajnie drybluje ale co z tego? Utonołby w Hiszpanii czy Anglii. Lukaku też miał zwojować świat i co? Czasem większymi piłkarzami stają się ludzie, którzy w ciszy, skupieniu, krwi i pocie ciężko pracują niż ci otaczający się blaskami fleszy. Ale tak to nic do gościa nie mam, fajnie drybluje. ;)
Postów: 2005

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:15, #43 Zwiń/Pokaż komentarz michalek08
hehehhe

UWAGA !!! UWAGA!!!

Z ostatniej chwili.Jednak to byla nominacja do najlepszego dryblingu a nie bramki.Tak ja to interpretuje bo moim zdaniem jak i mojego kumpla ktory jest na farca mowi ze Roo powinien wygrac a nie neymar,no ale widac ze neymar chce przejsc do farcy dlatego dali mu ta nagrode bo przeciez farcelonczyka zawsze daja to co chca!!!
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:12, #42 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Wszystko super,pięknie tylko bramką roku powinna zostać przewrotka Rooneya z City.Rooney włożył wszystko żeby zdobyć taką piękną bramkę a ona nie dostała doceniona.
Postów: 308

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:12, #41 Zwiń/Pokaż komentarz wojtasg3
Tak to już jest z internetowymi głosowaniami. Innym śmiesznym przykładem jest głosowanie na najlepszego zawodnika rundy w bundeslidze, które wygrał Lewandowski z 72% z czego gruba większość była z Polski. nie nie ujmując polskiemu napastnikowi, to jednak nagroda należała się chyba Reusowi.. tak samo było z bramką roku. Brazole pewnie sie zmobilizowali. Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 20:14
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:10, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Śmiech na sali z tymi nagrodami. Począwszy od złotej piłki przez trenera roku do bramki roku, ale mogło być gorzej, bo przecież to Messi najładniejszego gola strzelił...
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:10, #39 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Jedenastka roku.
Valdes
D.Alves Pique Puyol Abidal
Xavi Sergio Iniesta
Villa Messi Pedro
bramka roku - Messi

nie poważna jest ta UEFA skoro tak nie wybrała...

A tak na poważnie, jak bardzo trzeba być dziwnym aby wybrać drybling Neymara zamiast pięknej przewrotki Rooneya ???
Postów: 110

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:09, #38 Zwiń/Pokaż komentarz KibicBarcelonyOd1992

91Twister napisał:

igol hahahahahhahah lepszej 11 wybrać nie mogli. Jestem ciekaw kto gra na LO, pewnie Casillas, albo Wawrzyniak xD


Napewno Vidic :D nie no wiadomo ze nie jest to az tak szczegolowo poukladana taktycznie 11 na poszczegolnych pozycjach jest dwoch bocznych obroncow wiec mozna uznac ze Alves jest lewym obronca w tym zestawieniu bo przeciez zdazalo mu sie grac na tej pozycji w reprezentacji Brazylii.

Ewentualnie Barcelonska taktyka:

----------Casillas---------
-----Ramos-Vidic-Pique-----
-Alves-Alonso-Xavi-Iniesta-
---Ronaldo-Rooney-Messi----

Nie ma Barcelonskiej taktyki 3-4-3 w XI roku. Tam jest taktyka 4-3-3.


PS: Xabi Alonso całkiem niezasłużenie w XI roku.
PS2: Bramka Rooneya najlepsza. Neymara osobiscie bym ulokował na trzeciej pozycji. Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 20:13
Postów: 46

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:08, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Runej
Bramka bramką i mnie bramka Runeja nie interesuje ale bramka roku 2012 TO NA 100% Będzie bramka Hatema Ben Arfy
http://www.youtu(...)LmGf9vP8
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:08, #36 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
wybranie najlepszej bramki pozostawię bez komenatarza

FIFA pogrąża się ostatnio bardziej niż FA

no i z XI też przesadzili ;p gdzie v Persie to ja kurva się pytam ?! najlepszy napastnik sezonu 2011 ?!
Postów: 23

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:04, #35 Zwiń/Pokaż komentarz rockstar
kabaret z ta bramka...
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:03, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Red Olek
Bramka Neymara najładniejsza? Można dyskutować.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 20:02, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Messi znowu gold bal
Postów: 1292

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:50, #32 Zwiń/Pokaż komentarz WeAre11WeAreMANU

sebadab1 napisał:

Dobra już nie mam żadnego szacunku dla Fifa... Chociaż to niby fani wybierali


Messi - 20 głosów
Rooney - 30 głosów
Neymar - 50 głosów

Oddane głosy - 60

To chyba coś w ten deseń było ...
Postów: 52

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:49, #31 Zwiń/Pokaż komentarz jasiomon
Futbol Schodzi na psy. Może i bramka Neymara jest ładna. Ale gol Rooneya, stopień trudności , ranga meczu i bramka zwycięska. No więcej chyba nie trzeba prawda?
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:47, #30 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
Zdziwie sie jesli Marta nie wygra :D
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:46, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Messi bez bramki roku? och och cóż za niesprawiedliwość!

A tak na serio to niewyróżnienie bramki Roo to czysta kpina, tak to jest jak się takie internetowe głosowania robi jakiś kraj czy grupa osób zrobi akcje i nawet gdyby ten Neymar strzelił z 10 centymetrów to by wygrał.
Postów: 992

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:45, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Michał The Red

ziomal7 napisał:

A Vidic to wiadomo najlepszy SO swiata takze jego wybor nie podlega dyskusji..:)


A Messi to najlepszy piłkarz świata, a mimo to skandalem jest, że dostał nagrodę za 2010 rok wyprzedzając Robbena, Sneijdera, Xaviego, Iniestę czy Casillasa. Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 19:45
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:44, #27 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Z tym Neymarem to pozamiatali.
Postów: 111

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:43, #26 Zwiń/Pokaż komentarz piterolek
to byla nagroda za najlepszy drybling? czy barmke??:/
Postów: 108

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:42, #25 Zwiń/Pokaż komentarz DBZCOMPSONLY
Bramka Roku 2011 wg FIFA, nagroda Ferenca Puskása: Neymar?!;
Rozumiem, że ta bramka była ładna, bo popisał się świetnym rajdem Neymar, lecz gol typu Rooney'a nie zdarza się często. Dużo bramek pada z przewrotek, jednakże to był gol idealny. Cóż... Moim zdaniem zła decyzja większości internautów.
Postów: 60

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:42, #24 Zwiń/Pokaż komentarz andy222
Gol Naymara?!?!?
CHYBA JAKAŚ KPINA!!!
To było głosowanie na najładniejszą akcję czy najładniejszą BRAMKĘ do cholery?!
Postów: 165

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:42, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Spider1996
Żal Neymar z najlepszą bramką...
Postów: 46

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:42, #22 Zwiń/Pokaż komentarz sebadab1
Dobra już nie mam żadnego szacunku dla Fifa... Chociaż to niby fani wybierali
Postów: 165

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:42, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Spider1996
Żal Neymar z najlepszą bramką...
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:42, #20 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
Kibice na calym swiecie nie popisali sie wybierajac najpiekniejsza bramke ahh. No ale cóż mozna sie tego bylo spodziewac Manchester United to klub ktory sie albo kocha albo nienawidzi, z pewnoscia wrogow ma wiecej niz kibicow.

Dla mnie wygral Rooney ! Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 19:46
Postów: 991

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:42, #19 Zwiń/Pokaż komentarz ziomal7
Rooney j[...]al w tym roku okolo okolo 30 bramek (od poczatku sezonu 18 + druga polowka poprzedniego nie pamietam ile wtedy bylo) mimo ze gral na pozycji SP w kilku meczach dodajac do tego mistrzostwo PL i final LM oczywiscie zasluzony wybor. A Vidic to wiadomo najlepszy SO swiata takze jego wybor nie podlega dyskusji..:)
Postów: 6189

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:41, #18 Zwiń/Pokaż komentarz RedDiabełek
Neymar
Postów: 636

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:41, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Rafael21
I bramka Neymara została uznana za najładniejszą.
Postów: 116

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:39, #16 Zwiń/Pokaż komentarz igol

bob-sley napisał:

Michał The RedVidić - ciągłe kontuzje

Roo - nawet, nawet, to nie 2010, ale nie oszukujmy się, byli lepsi, taki Van Persie na przykład.

No i gdzie jest lewy obrońca?


Debilu bo inaczej nie moge, to nagroda za ubiegły sezon! Jak nie wiesz co pisać to lepiej napisz coś w stylu

hskslandjanoidna jak masz pisać takie głupoty

ta nagroda jest za cały 2011 rok, tak jak jest napisane w tytule.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:38, #15 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

bob-sley napisał:

Debilu bo inaczej nie moge, to nagroda za ubiegły sezon! Jak nie wiesz co pisać to lepiej napisz coś w stylu


To chyba kibic Luzerpulu ;p
Postów: 116

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:37, #14 Zwiń/Pokaż komentarz igol
Szczerze powiedziawszy to mało kto z tej 11 naprawde na nią zasługuje. Większość piłkarzy znalazło się tu ze względu na nazwisko, niż na grę i to prawie wszyscy wyżej wymienieni zawodnicy.
Postów: 10336

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:37, #13 Zwiń/Pokaż komentarz bob-sley

Michał The Red napisał:

Vidić - ciągłe kontuzje

Roo - nawet, nawet, to nie 2010, ale nie oszukujmy się, byli lepsi, taki Van Persie na przykład.

No i gdzie jest lewy obrońca?


Debilu bo inaczej nie moge, to nagroda za ubiegły sezon! Jak nie wiesz co pisać to lepiej napisz coś w stylu

hskslandjanoidna jak masz pisać takie głupoty
Postów: 92

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:36, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Romero
Na lewej obronie wystawiony jest Sergio Ramos. Widocznie FIFA uznała, że lepiej spisałby się Ramos na lewej obronie niż wszyscy lewi obrońcy świata (z czym nawet potrafię się zgodzić wobec przeciętnej gry Evry, Cole'a czy Marcelo). Ja jednak dałbym klasycznego lewego obrońcę - Abidala (ew. Lahma, ale on gra też na prawej stronie).
Van Persie - czy był lepszy od Rooneya? Wątpię, zważywszy na to, że nic nie osiągnął z Arsenalem. Roo poprzedni rok miał bardzo dobry, poza listopadem/grudniem. Nie może to przyćmiewać osiągnięć z zeszłego sezonu - doprowadzenie MU do 19 Mistrzostwa i finału Ligi Mistrzów, w którym zdobył bramkę dającą jeszcze nadzieję (złudną) Naszej drużynie.
Można by się spierać, dlaczego nie ma w drużynie Mario Gomeza, Schweinsteigera czy Lahma, ale ta jedenastka wydaje mi się w miarę obiektywna i nie mam jakichś specjalnych obiekcji.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:36, #11 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Tak mało graczy z Barcy?? O.o
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:32, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Jestem bardzo niepocieszony co prawda dwóch naszych zawodników znalazło się w bardzo doborpwym towarzystwie jednak liczyłem iż Edwin nasz kochany , któremu tak wiele zawdzięczamy zostanie bramkarzem roku jakby wieńcząc tą nagroda wspaniałą karierę.
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:29, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Brawo! Wielkie wyróżnienie dla naszym dwóch piłkarzy United. Rooney i Vidić mogą być dumni, że znaleźli się "11" roku, ponieważ poza nimi są tami sami piłkarze Barcelony i Realu Madryt :)
Postów: 147

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:29, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Matekunited
Dokładnie. Ciary przechodzą. Jestem dumny.
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:28, #7 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister

igol napisał:

hahahahahhahah lepszej 11 wybrać nie mogli. Jestem ciekaw kto gra na LO, pewnie Casillas, albo Wawrzyniak xD


Napewno Vidic :D nie no wiadomo ze nie jest to az tak szczegolowo poukladana taktycznie 11 na poszczegolnych pozycjach jest dwoch bocznych obroncow wiec mozna uznac ze Alves jest lewym obronca w tym zestawieniu bo przeciez zdazalo mu sie grac na tej pozycji w reprezentacji Brazylii.

Ewentualnie Barcelonska taktyka:

----------Casillas---------
-----Ramos-Vidic-Pique-----
-Alves-Alonso-Xavi-Iniesta-
---Ronaldo-Rooney-Messi----
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:27, #6 Zwiń/Pokaż komentarz hfhf
DiaboLLo czyż byś miał informacje o tajnym transferze w Hiszpani? Jeżeli oczy mam dobre to w ostanim meczu Realu Madryt, widziałem Cristiano Ronaldo w białym trykocie a nie w barwach blaugrany :D
Postów: 2323

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:25, #5 Zwiń/Pokaż komentarz DiaboLLo
Z rozpędu się pomyliłem :P
Postów: 29

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:25, #4 Zwiń/Pokaż komentarz lokowaty
Z tego co wiem to C Ronaldo gra w Realu Madryt,nie Barcelonie :D
Postów: 116

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:22, #3 Zwiń/Pokaż komentarz igol
hahahahahhahah lepszej 11 wybrać nie mogli. Jestem ciekaw kto gra na LO, pewnie Casillas, albo Wawrzyniak xD
Postów: 877

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:21, #2 Zwiń/Pokaż komentarz 91Twister
No brawo uhonorowali nagroda prezydencka Sir Alexa Fergusona brawo brawo brawo. Jestem dumny ze jestem kibicem klubu z takim managerem. Cieple slowa od wielu slaw w kierunku Sir Alexa caly swiat go docenia ale czasami ludzie na tej stronie tego nie potrafia.
Ciarki przechodzily mnie gdy Blatter mowil o Alexie i wyliczal jego sukcesy, gdy podkreslal jak wielkim jest czlowiekiem w swiecie futbolu. Edytowano: 09 stycznia 2012 roku, 19:22
Postów: 992

Napisz PW
dodano: 09.01.2012, 19:16, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Michał The Red
Vidić - ciągłe kontuzje

Roo - nawet, nawet, to nie 2010, ale nie oszukujmy się, byli lepsi, taki Van Persie na przykład.

No i gdzie jest lewy obrońca?
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.