CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Pamiętasz sezon 1998/1999, w którym to Manchester United nie miał sobie równych i zdobył słynną... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +29 - Szczęsny: "Wiedziałem, że Nani nikomu nie poda"

DiaboLLo @01.03.2012, 11:29 | Przeczytano 6613 razy

Szczęsny: "Wiedziałem, że Nani nikomu nie poda"
Wczoraj na Stadionie Narodowym w Warszawie reprezentacja Polski grała towarzysko z Portugalią, w barwach której do 82. minuty na boisku przebywał Nani.

Skrzydłowy Manchesteru United miał kilka okazji do zdobycia bramki, ale za każdym razem powstrzymywał go bramkarz Arsenalu Wojciech Szczęsny. Młody Kanonier zebrał pochwały przede wszystkim za sytuację z ostatniej minuty pierwszej połowy.

Wtedy to Portugalczycy po nieudanie wykonanym rzucie wolnym przez Jakuba Błaszczykowskiego ruszyli w pięciu na bramkę Szczęsnego, przed którym został zaledwie jeden obrońca.

"Gdy zobaczyłem, że biegną w pięciu, pomyślałem: spier...!" - śmiał się po meczu Szczęsny. "A tak na serio było jasne, że Nani nikomu nie poda, bo to taki zawodnik. Nie ma żadnej różnicy, czy biegnie pięciu, czy sam Nani, bo wiadomo było, że on i tak będzie strzelać."

Szczęsny wyraził także swoje zadowolenie z wyniku i występu: "Zachowujesz czyste konto, czyli nie przegrywasz meczu. Jestem zadowolony, a poza nim nie skandowano nazwiska Boruca, więc było dobrze."

I jeszcze wypowiedź Naniego:

Tagi: Nani, Reprezentacje, Wojciech Szczęsny

Komentarze (43) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 680

Napisz PW
dodano: 03.03.2012, 20:23, #43 Zwiń/Pokaż komentarz 4.Michael


Szczęsny: "Wiedziałem, że Nani nikomu nie poda"

Tak k[...]a.. teraz to chojraka zgrywa, bo Nani akurat spieprzył tą sytuację i było widać, że on jak i reszta jego kolegów, mieli totalnie wyj[...]ne na ten mecz (sparing). Przy normalnym meczu o punkty, o stawkę graliby zupełnie inaczej a Szczęsny by już taki bohater wtedy nie był, jakby dostał jakiegoś loba za kołnierz, albo rogala w okienko x-ala Ashley Young! Szczęsny jest dobry i możemy się cieszyć, że mamy w kadrze takiego zawodnika, lecz w bani to mu się już nieźle czasami j[...]e! Wyszczekany, cwany małolat.
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 23:09, #42 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Szczęsny , jesteś dobrym bramkarzem ale sie juz tak nie wychwalaj , bo nie wierze że nie miałeś pampersa jak widziałeś w natarciu Naniego i Ronaldo ;] Ogar dla Ciebie ! ;)
A co do Naniego powiem tyle :
Jesteś moim ulubionym piłkarzem przed Rooneyem i bardzo podobała mi się twoja gra , fakt lubi sobie sam wykanczac akcje , nie zawsze z dobrym skutkiem , ale zagrał wczoraj świetne zawody :)
I wszyscy już czekamy na twoją szczytową forme , bo wtedy jesteś nie do zatrzymania oraz jesteś najlepszym skrzydłowym w Anglii ! GG United ! :)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 19:39, #41 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Wiedziałem, że Szczęsny jest nieszczęsny
Postów: 231

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 19:33, #40 Zwiń/Pokaż komentarz manfanman

wikir napisał:

Czyli, że co? Marnowanie sytuacji sprawia, że Nani w końcu odnajdzie swoją formę i przestanie być chimeryczny? ale bzdura


Wikir dziekuje :* rozbawilas mnie i poprawials humor na caly wieczor hahaha. Co za kolo z tego koca. Im bardziej czlowkiek psuje akcje tym staje sie lepszym pilkarzem. To ja za niedlugo bede jak Cavani
Postów: 449

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 19:33, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Daniel Wu.
Szczęsny jest dobry, nawet bardzo dobry, ale ktoś mu powinien zafundować porządny, zimny prysznic, bo szczeka zdecydowanie za dużo. Poza tym niech dziękuje temu debilowi Smudzie, przecież każdy normalny człowiek na bramkę desygnowałby doświadczonego i ogranego w dużych imprezach Boruca, który nie dość, że jest czołowym bramkarzem Serie A, to przecież w meczach o stawkę czuje się jak ryba w wodzie. Kiedy o Borucu było najgłośniej? Ano wtedy, gdy grał w takich meczach jak derby Glasgow, starcia z Milanem, Interem, Juventusem czy spotkania z Niemcami i Austrią na mundialu/Euro. Jego adrenalina tylko napędza, gdy oglądają go dziesiątki tysięcy kibiców, staje się jeszcze lepszy, a Wojtuś póki co niestety pęka - z Barceloną zabolał go paluszek, MU wbił mu 8 bramek, a Milan 4. Jeszcze sporo pracy przed nim.
PS
Ktoś tu wspomniał o trenerach takich jak Engel, Janas czy Beenhakker i stwierdził, że nic osiągneli. To prawda, ALE... zobaczcie, że oni mimo wszystko mieli głowę na karku i powoływali zawodników wówczas najlepszych (jak Engel olał Iwana w Korei, a Janas Dudka i Frankowskiego w Niemczech, to wszyscy pamiętają jak się to dla nich skończyło). Żaden z nich nie zachowywał się tak jak ten wieśniak (bez urazy dla ludzi mieszkających w małych miejscowościach) i głupi kretyn Smuda, który wypiep**a z reprezentacji ludzi charakternych, potencjalnych przywódców tej reprezentacji. Przecież postawienie kreski na Żewłakowie i Borucu, to tak jakby Del Bosque wywalił Casillasa i Puyola ze składu La Roja (oczywiście oceniając proporcjonalnie wartość zawodnika w stosunku do reszty zespołu). Ten głupol traktuje reprezentację jak własne podwórko, ktoś mu chyba zapomniał powiedzieć, że to nie jest Wisła czy Lech tylko REPREZENTACJA NARODOWA! Poza tym powinien całować po rękach Kloppa, który mu pięknie wyszkolił trio z Dortmundu i Wengera za to, że nie bał się postawić na Wojtusia. Gdyby nie ta czwórka, to dopiero byłby obciach na cały świat... Edytowano: 01 marca 2012 roku, 19:35
zobacz więcej
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 17:02, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Nani mógł strzelić i to nie jedna bramkę. W pierwszej połowie pod koniec, gdyby się bardziej postarał to by strzelił Szczęsnemu bramkę :P
Ale Nani faktycznie często chce sam wykończyć akcję i nie często podaje kolegom tylko sam strzela. Ale to cały Nani, nasz Nani :P
Postów: 117

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 16:58, #37 Zwiń/Pokaż komentarz arti01
Nie wiem jak innym ale mi jakoś Szczęsny nie wpada do gustu zdecydowanie widział bym i chciał w bramce Artura Boruca to dla mnie jest lepszy bramkarz owszem Szczęsny zarówno broni dobrze ale Smuda dał by szanse Borucowi na wykazanie się chociaż w jednym meczu od kiedy puścił babola przez irlandzkie boisko to pół świata go zapomniało dla mnie powinna być walka o bluze z numerem jeden pomiędzy Wojtkiem a Arturem.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 16:57, #36 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel

CichyJG napisał:

A co do Szczęsnego, akurat po tym meczu miał racje co do Naniego. A co do charakteru Szczęsnego to mi to nie przeszkadza, że jest zadziorny. Mili i dobrze ułożeni są w dziecięcej eskorcie McD.

Zgadzam się, bramkarz ma być pewny siebie i ekscentryczny. Ktoś komu tego brakuje to [***] nie bramkarz.
Postów: 688

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 16:18, #35 Zwiń/Pokaż komentarz CichyJG

wikir napisał:

Ps. Wojtuś - jesteś tak samo głupi jak ta twoja fryzurka.


Akurat Szczesny z porównaniem do portugalczyków to miał porządek na glowie.To co Veloso miał na głowie albo Koentraoo to komedia.

A co do Szczęsnego, akurat po tym meczu miał racje co do Naniego. A co do charakteru Szczęsnego to mi to nie przeszkadza, że jest zadziorny. Mili i dobrze ułożeni są w dziecięcej eskorcie McD.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 16:10, #34 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
1.Ronaldo jest lepszym piłkarzem.
2.Nani jego poziomu nigdy nie osiągnie.
3.Ich pozycje trochę się różnią. Od momentu, gdy Ronaldo zaczął strzelać ponad 20 bramek na sezon stał się..." bocznym napastnikiem".
Niby gra na flance, ale często schodzi do środka, w role najbardziej wysuniętego piłkarza. Do tego wiele razy grał na pozycji snajpera.
Nani to wzór "typowego" skrzydłowego.

Tak więc nie ma sensu ich porównywać, bo statystykami nasz skrzydłowy nigdy nie doścignie Cristiano, zwłaszcza jeśli chodzi o trafienia.
Postów: 3020

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 15:54, #33 Zwiń/Pokaż komentarz ƒαηкαмαηυт∂
Postawa Naniego we wczorajszym meczu nie do końca mi się podobała.Widać u niego samolubność.Nie podoba mi się to w nim.Zamiast podać lepiej ustawionemu koledze Nani wolał sam uderzać.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 15:35, #32 Zwiń/Pokaż komentarz united8
A i tak apropo ,,znafców", Kocu. Porównajmy sobie statystyki Ronaldo i Naniego, gdy byli w tych samyh przedziałach wiekowych.

1.
Ronaldo 19/20 lat, sezon 2004/2005
- 6 goli, 5 asyst w United

Nani 19/20 lat, sezon 2005/2006
- 4 gole, 4 asysty w Sportingu

2.
Ronaldo 20/21 lat sezon 2005/2006
- 12 goli, 7 asyst w United

Nani 20/21 lat, sezon 2006/2007
- 7 goli, 6 asyst w Sportingu

3.
Ronaldo 21/22 lata sezon 2006/2007
- 23 gole i 22 asysty w United

Nani 21/22 lata, sezon 2007/2008
- 4 gole i 13 asyst w Unted

4.
Ronaldo w wieku 22/23 sezon 07/08
- 42 gole, 9 asyst w United

Nani w weiku 22/23 sezon 08/09
- 6 goli, 4 asysty w United

5.
Ronaldo w wieku 23/24 sezon 08/09
- 27 goli, 11 asyst

Nani w wieku 23/24 sezon 09/10
- 6 goli i 15 asyst

6.
Ronaldo w wieku 24/25 sezon 09/10
- 33 gole i 12 asyst

Nani w wieku 24/25, sezon 10/11
- 10 goli, 20 asyst

7.
Ronaldo w wieku 25/26 sezon 10/11
- 53 gole i 18 asyst

Nani w wieku 25/26 sezon 11/12
- 8 bramek i 12 asyst, na razie sezon się nie skończył ale nawet jakby Nani powiększył swoje statystyki trzykrotnie, czyli miałby 24 gole i 36 asyst to i tak wyglądałby gorzej przy swoim poprzedniku.


Widać różnicę rozwoju obu piłkarzy. Ronaldo jest rok starszy ale to mała różnica. Wiecie, Messi np. jest rok młodszy niż Nani. To nie jest ta sama klasa graczy, Nani nigdy nie przeskoczy pewnych barier choćby się ze[...] z wysiłku. Ale ciężką pracą i tak mógłby zdziałać cuda, tymczasem on wygląda jakby osiadł na laurach po poprzednim sezonie.

Zdecydowanie widać też, że Nani chciałby być taki jak Kris, zawsze mówi w wywiadach że nie i w ogóle ale to widać. Dlatego też dużo więcej strzela, a jak mu to wychodzi to widać. Nie zrozumcie mnie źle, lubie Naniego ale ku*wa musi wziąć się w garść bo ten sezon ma jeden z gorszych i powinien grać przynajmniej 2 razy lepiej.

Brakuje nam właśnie takiego geniuszu, takiego cracka. Dlatego nie raz męczymy się z patałchami, bo jak nie idzie to nie ma nikogo kto potrafiłby zrobić trochę magii ;] Dodano: 01 marca 2012 roku, 15:44[quote="Zigi74"][/quote]


Tylko jeśli czegoś z tym nie zrobimy, to będzie to trwało i trwało. Może gdybyśmy dostali solidnej lekcji ,,w[...]u" na tym Euro, to ludzie połapaliby się, że PZPN trzeb wy[...], choćby to miało wyrzucić nas z FIFA nawet i na 10 lat. Nie naprawisz czegoś, odkładając to na później i twierdząc, że nic się złego nie dzieje.

Ja nie oglądam meczy reprezentacji, mam na to wy[...]. Nie zawsze, bo niekiedy obejrzę co nasi pokażą, ale zazwyczaj mnie to po prostu nie interesuje. Dla mnie piłka nożna = Manchester United.

Oczywiście nie namawiam Cię do zmiany stanowiska w tej sprawie. Ale nie będę oglądał pijących i palących piłkarzy, albo tych skorumpowanych co nie jeden mecz sprzedali (vide Piszczek). Też nie są aniołkami.


To jest mój taki mały protest, taki osobisty. Bo właśnie kocham ten kraj, ale w[...]a mnie to, jaki jest on zatruty. Nie ważne czy chodzi o politykę, gospodarkę czy o piłkę nożną.

Swoją drogą zarabiają 10x tyle co szczypiorniści czy pływacy, niech mają sukcesy. Chodzi mi oczywiście o grę w reprezentacji. Za wyniki z ostatnich lat powinni grać w niej za darmo, przynajmniej większa połowa.
zobacz więcej
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 15:31, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Patriotyzm tak, za ten kraj tak, za poległych bohaterów tak.

Ciekawy ten Twój patriotyzm!!!

Rozpi[...]olmy PZPN, czemu nie jupi

Tylko PZPN to nie to samo co POLSKA. Wszyscy wiedzą, że tam siedzi banda „leśnych dziadków”. To najbardziej skorumpowani ludzie w Polsce. Nie wierzę w żadne zdobyte „czysto” mistrzostwo POLSKI. Rozwalisz związek, nie ma nas w FIFA, znikamy z rozgrywek (nawet na 5 lat), to jest cena walki z korupcją w PZPN. Chcesz zabrać nam Euro[

Śmiejesz się - Smuda? Był Leo, Boniek, Janas, Majewski, Engel i co pokazali? Może Ferguson shock

Mamy Euro, pewnie też kupione. Smuda coś tam stworzył, w miarę zgrany kolektyw. Ja jestem z tymi chłopakami. Nie obchodzą mnie politycy czy inne mendy, których nie brakuje w pracy, szkole, telewizji itp. Teraz liczy się doping chłopakom z orzełkiem na piersi a PZPN?
Mam ich głęboko w [***], w końcu na nich przyjdzie czas, nikt nie żyje wiecznie hahaha
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 15:19, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
W takich meczach jak wczoraj czy w spotkaniu z Norwich Nani niczym nie różni się od dzieciaków na orliku też żaden nikomu nie poda tylko każdy chce sam przejść całe boisko przez wszystkich rywali i j[...]ąć bramkę, w takich chwilach nikt mnie tak nie irytuje na tym świecie jak Nani.

Ronaldo też kiedyś tak samolubnie grał strzelał sporo bramek ale jak teraz Mourinho przekonał go do gry zespołowej to jeszcze więcej CR7 na tym zyskuje i jeszcze więcej strzela bramek, skoro taki egoista jakim był kiedyś niewtątpliwie CR7 jaki nie chciał nawet często widzieć nikogo innego poza sobą na boisku i piłką przy jego nodze dał się poskromić i wydoroślał to jak to świadczy o Nanim jaki ani myśli by to zrobić do końca bo co prawda są mecze w jakich jest niezwykłym altruistą (o czym świadczy ilość asyst) za jakiego byśmy go nigdy nie uważali ale często jeszcze gorąca głowa bierze niestety górę nad rozumem tak jak wczoraj.

Może mu się wydaje iż więcej osiągnie samemu biorąc sprawy w swoje nogi lecz się myli, gdy pracuje zespołowo co jeszcze do niego zdaje się nie docierać momentami niepomiernie więcej na tym zyskuje.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 15:15, #29 Zwiń/Pokaż komentarz united8
[quote="Kocu"][/quote]

Buhaha, bez sensowne porównanie. Ronaldo grał tak jak Nani obecnie jak miał może 21-22 lata. A przypominam, że Nani jest tylko ROK młodszy od Crisa. Ronaldo 4 lata temu w sezonie 07/08 gdy miał 22/23 lata strzelił 42 gole i zaliczył 9 asyst we wszystkich rozgrywkach.

Nani w tym sezonie ma już 25/26 lat. Te jego marne przy Ronaldo 8 bramek i 12 asyst mozna wsadzić sobie wiadomo gdzie.

Nani gra samolubnie, gdyby nie grał notowałby 2/3x tyle asyst co obecnie.

A tak w ogóle nie porównujcie tych obu Portugalczyków. To jest totalnie bez sensu, bo Nani jest bardzo dobrym piłkarzem ale do poziomu Crisa NIGDY SIĘ NAWET NIE ZBLIŻYŁ i NIE ZBLIŻY. Nie ma takiej możliwości, inna klasa gracza.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 15:07, #28 Zwiń/Pokaż komentarz wikir

Kocu napisał:

to też było sporo takich znawców jak ty


Po pierwsze skończcie z tą głupią gadką o "znafcach". To już się robi nudne, a i niczego takim tekstem nie przetłumaczycie. To jest moja opinia i nic Ci do tego, nie podoba się? Nie czytaj. Nie zgadzasz się? Zachowaj to dla siebie. Prawda jest taka, że Nani nigdy nie będzie taki jak Ronaldo i nigdy nie dosięgnie jego poziomu.

Kocu napisał:

Gdyby wtedy nie próbował i nie marnował tylu akcji gdy nie miał formy


Czyli, że co? Marnowanie sytuacji sprawia, że Nani w końcu odnajdzie swoją formę i przestanie być chimeryczny? ale bzdura. lol
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 14:59, #27 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
widać że angielski Naniego jest ok
Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 14:56, #26 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Jak mi sie smiac chce z niektorych. Nani moze postapil kilka razy egoistycznie, ale byl najlepszym zawodnikiem meczy oprocz Szczesnego. Wchodzil w nasz zespol jak w rozjechana dziw**.
Postów: 201

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 14:53, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Kocu
wikir

Jak mnie wkurzają takie wypowiedzi jak twoja na temat Naniego. Jak Ronado tak grał to też było sporo takich znawców jak ty, którzy wołali co mecz "panienka", "egoista" itp.
A co mogą teraz powiedzieć te osoby? Nic. Siedzą cicho bo głupio im, że tak mówili lub udają, że nic takiego nigdy nie było.
Gdyby wtedy nie próbował i nie marnował tylu akcji gdy nie miał formy to dziś nie był by tym kim jest.
I tak samo jest z Nanim.
Postów: 684

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 14:52, #24 Zwiń/Pokaż komentarz nani17mufc
Gdyby Wojtek był taki wygadany przed meczem. Od razu przypomina mi się jego wypowiedź po przestrzelonym karnym Rooneya.
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 14:16, #23 Zwiń/Pokaż komentarz metju95

janik017 napisał:

Szczęsny pajac . Jak zawsze więcej się chwali . Dlaczego tak się nie chwalił po meczu 8:2 z United . Chciałem żeby sobie Nani strzelił bramkę , ale się nie udało ;/

Jeśli chciałeś żeby strzelił gola Polakom co wiązało by się najpewniej z porażką to ja nie mam pytań...
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 13:58, #22 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Nie trawię tej wyszczekanej mordy, ale ma rację. Nani jest egoistą i bardzo często irytuje. Zamiast podać do lepiej ustawionego kolegi to napieprza w trybuny i próbuje nam zabić kibiców.

Teraz jak Nani nie ma formy jest strasznie drażniący i próbuje chyba sobie i nam coś udowodnić. Nic do niego nie mam, ale lepiej niech się weźmie za formę, bo obecnie nie mogę na niego paczeć. I przy okazji mógłby potrenować rzuty rożne które u nas od pewnego czasu są.. denne.

Wiem, że ilość obecnych asyst świadczy o Portugalczyku, ale czasami ma takie sytuacje które próbuje rozwiązać sam, zamiast do kogoś podać.

Ps. Wojtuś - jesteś tak samo głupi jak ta twoja fryzurka. Edytowano: 01 marca 2012 roku, 14:02
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 13:51, #21 Zwiń/Pokaż komentarz united8

Zigi74 napisał:

Kocham United ale od diabełka na piersi kocham bardziej orzełka


Orzełka tak, ale tego w herbie państwowym, nie piłki nożnej. Nasza reprezentacja to kpina, trenerzy to kpina, PZPN to kpina. Skorumpowani złodzieje i alkoholicy, chu*ja nie profesjonaliści.

Nawet legendy jak Lato, Boniek czy Janas potrafią się błaźnić. A Smuda ? Dajcie spokój. Ma drugiego obecnie najlepszego goalkeepera Seria A, to GRA WOJTUŚ SZCZĘSNY, który więcej gada niż robi.

Patriotyzm tak, za ten kraj tak, za poległych bohaterów tak. Ale dla gospodarki, polityków, urzędasów jak i całemu PZPN mówię bez zastanowienia Spi[...]alAJ. Szkoda mi tylko tych piłkarzy, bo można by z nich zrobić fajną ekipę.

Lepiej budować kolejne stadiony niż boiska, lepiej dawać pieniądze politykom niż szkolić sportowców etc.

Mam wyj[...]ne na tą reprezentacje. Nie na ludzi w sensie piłkarzy, ale na całą resztę tak. Wiadomo, fajnie jakby coś ugrali ale dla mnie Mistrzostwo Anglii zdobyte przez United > Mistrzostwo Europy przez Polskę.

,, Naród wspaniały, tylko ludzie sku[...]syny".

Wyjdę na jakiegoś frustrata, hehe.
zobacz więcej
Postów: 254

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 13:49, #20 Zwiń/Pokaż komentarz ignacMU
ta.szkoda ze sie nie wypowiadal jak fajnie bylo 8 bramek wpuscic.i jak ten Nani co nikomu nie podaje go ośmieszył
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 13:05, #19 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
A zmieniając temat troszkę: czy tylko mi nie podobało się zachowanie kibiców którzy zamiast dbać o świetną atmosferę na meczu towarzyskim gwizdali na Portugalczyków a momentami było znowu cicho jak makiem zasiał?
Postów: 317

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 13:02, #18 Zwiń/Pokaż komentarz tata91
pi[...]olisz farmazony szczurze nie da sie czytac tych jego wypowiedzi o[...]any był jak widział ze Nani zbliza sie do bramki
Postów: 377

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:52, #17 Zwiń/Pokaż komentarz maciejoss
Chorzy jesteście... Najeżdzacie na Naniego, a za chwile wygra nam 2-3 mecze, zaliczy kilka asyst czy bramek i już będziecie go kochać nad życie i pisać jaki to on jest [***]isty...
To taki typ piłkarza, a prawda jest taka, że w Manchesterze nikt prócz Naniego nie ma odwagi chociaż PRÓBOWAĆ uderzać z dystansu. Może grać pioch, ale w końcu strzeli i znów będziecie go uwielbiać...
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:50, #16 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Nani próbuje być jak CR7, wiele podobieństw można się doszukać. Gdyby był w takiej dyspozycji jak na początku sezonu gdy rzeczywiście te jego strzały sprawiały zagrożenie albo kończyły się bramkami to nie można by było mieć do niego zastrzeżeń.Ale jeśli ten element nie wychodzi to nie można go cały czas uparcie powtarzać
Postów: 231

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:46, #15 Zwiń/Pokaż komentarz manfanman
Nani już taki jest. Me Myself and I możnaby go nazywać.
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:42, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Patrzycie na Wojtka z perspektywy kibiców United, ja z perspektywy kibica reprezentacji Polski. Kocham United ale od diabełka na piersi kocham bardziej orzełka. Wojtuś to super bramkarz, nie ma dziś lepszego od niego. Czasami jego zachowanie drażni mnie, tak jak wielu z Was. Tylko co w sytuacji, kiedy złapie kontuzję przed Euro? Kto go zastąpi? Boruc? Artur ma doświadczenie większe od Wojtak, to fakt. Ma też większe skłonności do kielicha i buntowania kolegów w szatni. Smuda wie co robi, że nie chce z gościem gadać. Choć uważam go za buca, to w myśl szkoły niemieckiej "ordnung muss sein" popieram go w 100%. Piłkarze mają słuchać trenera. To trener odpowiada w całości za wyniki, nie piłkarz. Jest Wojtek a za nim…przepaść!
Postów: 2310

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:40, #13 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
gdyby wczoraj grała Portugalia, a nie Nani i Ronaldo to spokojnie byłoby 0-3 - hatrick H.Almeida
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:20, #12 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Szczęsny pajac . Jak zawsze więcej się chwali . Dlaczego tak się nie chwalił po meczu 8:2 z United . Chciałem żeby sobie Nani strzelił bramkę , ale się nie udało ;/
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:08, #11 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel

rybson95 napisał:


A co do Wojtka - nic nie puścił i od razu pewniak się stał. A kto przed meczem mówił, że mu się nogi trzęsa przed CR7? Nie lubię go i to bardzo. Jestem za tym, aby wrócił Boruc. Jest za bardzo pewny siebie a potem ... United 8-2 Arsenal :D

W tym meczu na wynik złożyła się m.in. fatalna dyspozycja całego Arsenalu, Szczęsny akurat miał mało do powiedzenia przy tych bramkach.
Postów: 15

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:07, #10 Zwiń/Pokaż komentarz arekjc
On poprostu nie chcial znow upokarzac szczesnego,wiec i Ronaldo i Nani traktowali ten mecz jak trening:)Na pole karne wchodzili sobie jak chcieli:)
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:07, #9 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Zgadzam się z Wojtusiem, Nani to samolub co mnie nieraz bardzo irytuje.
A najbardziej jak jest bez formy, tak jak teraz.
Niema się co dziwić, że często obrywał suszarką.
Ale on niestety taki już jest i trzeba z tym żyć.
Ma sporo asyst, a ile mógłby mieć gdyby grał nie pod siebie, tego się nie dowiemy.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:06, #8 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
@mstrzelec7 Ja tam lubię Wojtka i sam jako bramkarz podziwiam jego umiejętności. Boruc ma tą przewagę że jest już doświadczonym bramkarzem ogranym w SPL i w Serie A plus oczywiście reprezentacja i LM. Obaj są dość ekscentryczni tylko inaczej takie uwagi brzmią z ust starszego Artura niż młodego Szczęsnego.
Postów: 190

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:06, #7 Zwiń/Pokaż komentarz rybson95
Czasami przesadza, ale wolę żeby grał tak egoistycznie, niż jakby w ogóle miałnie strzelać. Czemu? Zobaczcie, że teraz my prawie w ogóle nie uderzamy na bramke. Piłka idzie na skrzydło i wrzutka. Nie uda się to znów piłka na skrzydło i tak do bólu..aż wpanie. A gdzie strzały z dystansu? Ten fragment gry zanika u nas, niestsety. Nani jest jednym z nilicznych zawodników, który nie boi się uderzyć. Nie twierdzę, że jak jest dwóch na jednego i Nani nie podaje, strzela i nie ma bramki to jest dobrze - czasami przesadza. Mamy taktyka oskrzydlającą, ale zawsze powinny być strzały z daleka. Scholes ostatnio przestał.. ale ma swoje lata. A co z innymi? Nani, Rooney, Welbeck - oni chyba tylko strzelają. Jeśli się nie strzela nie będzie goli!
A co do Wojtka - nic nie puścił i od razu pewniak się stał. A kto przed meczem mówił, że mu się nogi trzęsa przed CR7? Nie lubię go i to bardzo. Jestem za tym, aby wrócił Boruc. Jest za bardzo pewny siebie a potem ... United 8-2 Arsenal :D
Postów: 120

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 12:01, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Tyler_Durden
Nie wiem czemu ale drażni mnie ten Szczęsny. Co do Naniego, to wiadomo że czasami lubi sobie zaj[...]ć aniżeli komuś podać... no ale sorry chyba na tym też to polega ; ] A tak prawdę mówiąc nie wiem ile asyst ma w tym sezonie Nani, ktoś napisze? : ) Z góry dziękować ;] Edytowano: 01 marca 2012 roku, 12:02
Postów: 1142

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 11:57, #5 Zwiń/Pokaż komentarz mstrzelec7
Bardziej rozśmieszyło mnie jego stwierdzenie, że Portugalia zagrała na 100%. żeby oni zagrali na 70% to byłoby super. Po za tym dalej ma chyba w pamięci ten obrazek jak Nani wyr[...]ał go na sztywno w pamiętnym 8:2. Naprawdę wolałbym Artura w bramce, bo jest i lepszy i konkretniejszy w wypowiedziach, a nie wyszczekany chojrak. Szczęsnemu pół sezonu wyszło i ochy i achy, ale niestety chora ambicja Smudy nas do doopy zaprowadzi ;)
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 11:53, #4 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel

united8 napisał:

Wygrali z Tottkami i już obrósł w piórka.

A tak poważnie, to racja. Nani ZA bardzo się chami. Musi to robić, ale niekiedy widać, że jedno podanie i byłby gol to on dalej strzela na umór...


Wolałbym się nie zgodzić z tym stwierdzeniem, ale fakt, Nani mimo wszystko za często sam próbuje strzelać.
Postów: 839

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 11:52, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Cepilek
Wojutś jak zwykle zrobił frajera, Nani miał jedna sytuacje gdy mogl podawac w drugiej dobrze byli ustawieni byli obroncy. Zreszta minal wtedy 3 polakow mial prawo strzelac.
A liczba asyst w zestawieniu z iloscia goli swiadczy o tym ze nie podaje lol
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 11:45, #2 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
"A tak na serio było jasne, że Nani nikomu nie poda, bo to taki zawodnik."

Tak Wojtuś, liczba asyst o tym świadczy.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 01.03.2012, 11:44, #1 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Wygrali z Tottkami i już obrósł w piórka.

A tak poważnie, to racja. Nani ZA bardzo się chami. Musi to robić, ale niekiedy widać, że jedno podanie i byłby gol to on dalej strzela na umór...
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.