CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Boże Narodzenie i Nowy Rok to dla Premier League gra na pełnych obrotach. Zobacz czy wiesz... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +27 - Pogba: "Wielokrotnie konfrontowałem się z bossem"

xmilkaax @28.05.2013, 17:21 | Przeczytano 3452 razy

Pogba: "Wielokrotnie konfrontowałem się z bossem"
Pomocnik Juventusu Turyn Paul Pogba przyznał, że wiele razy konfrontował się z sir Aleksem Fergusonem, by dać upust swojej złości za brak występów w pierwszym zespole.

20-latek zaliczył zaledwie 7 występów w ekipie Manchesteru United podczas 3-letniej przygody, ale minionego lata przeniósł się do Włoch.

Pogba regularnie wybiega w podstawowej jedenastce Mistrzów Włoch, a teraz twierdzi, że to było dobre z jego strony, iż walczył o swoje racje twarzą w twarz z szkockim trenerem MU.

"Nigdy nie znieważyłem sir Aleksa, jeżeli coś szło nie tak, mówiłem to wprost Fergusonowi. Kiedy widziałem, że do gry wraca Paul Scholes, zrozumiałem, że ciężko mi będzie grac w pierwszej jedenastce, więc opuściłem klub" - zaczął.

"Ferguson mówił mi, że we Włoszech jest dużo rasistów, a fani nie są tacy sami jak w Premier League. Powiedziałem mu, ze dla mnie to nie problem, więc jego zniechęcanie poszło na marne."

"Moi koledzy z zespołu dali mi pseudonim Nelson Mandela, bo sprzeciwiłem się samemu sir Aleksowi Fergusonowi. Conte zamiast tego wszystkiego powiedział mi, że wiek nie gra roli, a lepsi gracze będą grać."

"Chcę być najlepszy na świecie i zdobyć Złotą Piłkę."

Źródło: SkySports

Tagi: Juventus Turyn, Paul Pogba, Sir Alex Ferguson

Komentarze (37) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 196

Napisz PW
dodano: 29.05.2013, 14:36, #37 Zwiń/Pokaż komentarz banchoo

sarkazm napisał:

Powrót Scholesa nic nam nie dał, w ostatecznym rozrachunku roztrwoniliśmy przewagę i przegraliśmy różnicą goli, ale przegraliśmy.
Z Pogbą w składzie czy jakimkolwiek chłopakiem z rezerw zamiast Scholesa, też moglibyśmy przegrać.


To jest sedno sprawy. Wróciliśmy do punktu wyjścia czyli cytowanego przez Ciebie stwierdzenia ostmana.

ostman napisał:

b) Powrót Scholesa sporo dał zespołowi ze sportowego punktu widzenia w tamtym momencie, ale niestety dziś każdy ocenia go przez pryzmat gola Aguero w 92 min meczu z OPR oraz odejścia Pogby.


Gdyby nie bramka Ageuro i późniejsze odejście Pogby, dziś nikt nie powiedziałby, że "powrót Scholesa nic nam nie dał". Taki scenariusz nie był jednak do przewidzenia przez nikogo, ale po fakcie wszyscy jesteśmy mądrzy. Dlatego teraz można mówić, że nie ma znaczenia czy przegraliśmy ze Scholesem czy z Pogbą w składzie. Wówczas w styczniu 2012 miało to jednak zasadnicze znaczenie.

Chodzi o rachunek prawdopodobieństwa. Fergie musiał dokładnie przeanalizować jaki ruch przyniesie United największe szanse na końcowy triumf i postawił na Scholesa. Najbezpieczniejsze wyjście, bo gwarantujące pewność i stabilność w środku pola, więc pod tym względem była to najkorzystniejsza decyzja. Sprowadzenie nowego gracza lub zawodnika z rezerw (Pogby) zawsze wiąże się z ryzykiem, szczególnie w trakcie sezonu, a my nie mogliśmy sobie pozwolić na ryzyko jeśli chcieliśmy myśleć o zwycięstwie w Premier League.

sarkazm napisał:

Jeśli wyznacznikiem było mistrzostwo, to gorzej być nie mogło.


Chyba, że nagle wylądowalibyśmy w tabeli za Arsenalem:D

Dobra, dyskusję można uznać za zamkniętą, bo najwidoczniej spoglądamy na całą sytuację z zupełnie innej perspektywy. Pozdro.
zobacz więcej
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 29.05.2013, 12:56, #36 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

banchoo napisał:

Można dywagować, ale nie ma wątpliwości, że Fergie wybrał mądrze, bezpiecznie i z korzyścią dla drużyny.


No z tym właśnie nie mogę się zgodzić, ale nie będę w koło powtarzał swoich argumentów.

banchoo napisał:

Walczył o mistrzostwo i robił to skutecznie - wywalczenie 8-punktowej przewagi, która niestety została roztrwoniona przez ZESPÓŁ.


NIE MUSISZ PISAĆ Z CAPSEM.

banchoo napisał:

Nie wiem czy Paul Pogba byłby w stanie zapobiec utracie 8 oczek, ale ponownie śmiem wątpić.


Nie chodzi o to.
Powrót Scholesa nic nam nie dał, w ostatecznym rozrachunku roztrwoniliśmy przewagę i przegraliśmy różnicą goli, ale przegraliśmy.
Z Pogbą w składzie czy jakimkolwiek chłopakiem z rezerw zamiast Scholesa, też moglibyśmy przegrać.

banchoo napisał:

Czy na pewno nie byłoby gorzej? Tutaj już kończą się fakty i zaczyna się "gdybanie".


Jeśli wyznacznikiem było mistrzostwo, to gorzej być nie mogło.
zobacz więcej
Postów: 196

Napisz PW
dodano: 29.05.2013, 12:06, #35 Zwiń/Pokaż komentarz banchoo

sarkazm napisał:

Machedzie się kiedyś udało.


To była zupełnie inna sytuacja. Macheda nie "poprowadził" nas do mistrzostwa, a jedynie zdobył kluczową bramkę. Wszedł z ławki i zrobił to co do niego należało. Przypomnę, że Pogba też zaliczył epizod z ławki sezon temu - różnica jest taka, że nie zdobył bramki.

Wracając do meritum, w styczniu 2012 mieliśmy plagę kontuzji i z tego co pamiętam Carrick był jedynym środkowym pomocnikiem pierwszego składu, który był zdolny do gry. Fletch już chorował od listopada, Clev z Andersonem się połamali i wracali cyklicznie co kilka tygodni, by po dwóch meczach połamać się w nowych miejscach. Nawet Gibsona straciliśmy właśnie wtedy na rzecz Evertonu. Natomiast Rooney był wówczas naszym najlepszym strzelcem i po prostu nie było sensu przestawiać go do drugiej linii.

W takiej sytuacji Boss miał 3 wyjścia:

1) Pogba - nie mówimy tutaj o wejściu na 10-15minut pod koniec meczu (patrz: Macheda), chłopak musiałby na spółkę z Carrickiem dowodzić drugą linią United przynajmniej do momentu powrotu któregoś z rekonwalescentów, czyli w praktyce do końca sezonu.

2) transfer pomocnika - wszyscy wiemy jak to działa; SAF nie kupował kota w worku; nie kupiłby nikogo dopóki nie byłby przekonany w 99% że taki zawodnik mu się przyda; wolałby przestawić obrońcę do pomocy, a napastnikiem łatać dziury w obronie, niźli kupić kogoś na hop-siup.

3) Powrót Króla - najbezpieczniejsza opcja czyli przywrócenie Scholsy'ego z emerytury.

Można dywagować, ale nie ma wątpliwości, że Fergie wybrał mądrze, bezpiecznie i z korzyścią dla drużyny.

Jeśli się nie mylę to właśnie wówczas (styczeń/luty) zaczęliśmy łapać kontakt z City i wkrótce objęliśmy prowadzenie w tabeli. Ferguson w takiej sytuacji nie mógł sobie pozwolić na eksperymenty. Wyczuł szansę na wygranie tego wyścigu z Obywatelami i musiał z niej skorzystać - potrzebował tylko jednego zawodnika, który zagwarantuje mu dobrą grę w środku i wybrał słusznie.

sarkazm napisał:

Na pewno nie byłoby gorzej, bo koniec końców nic nie wygraliśmy.


SAF nie jest do ciężkiej cholery jasnowidzem. Walczył o mistrzostwo i robił to skutecznie - wywalczenie 8-punktowej przewagi, która niestety została roztrwoniona przez ZESPÓŁ. Nie wiem czy Paul Pogba byłby w stanie zapobiec utracie 8 oczek, ale ponownie śmiem wątpić.

Czy na pewno nie byłoby gorzej? Tutaj już kończą się fakty i zaczyna się "gdybanie".

sarkazm napisał:

Jednakowo, wielu kibiców czuło niesmak, że absurdalna sytuacja z powrotem wiekowego piłkarza do klubu walczącego o mistrza miała być zbawienna, a można było sięgnąć do rezerw, którymi przecież tak się szczycimy.


Ok. Rozumiem. Ja odnosiłem się jedynie do wymiaru czysto sportowego. Niekoniecznie interesuje mnie to co ktoś sobie pomyśli, albo czy Vieira określi powrót Scholesa jako "przejaw słabości United". Ja się cieszyłem, że znów zobaczę Rudego w grze. Natomiast fakty były takie, że United poskładane z emerytów i rencistów, United bez formy i z połową piłkarzy na L4, takie słabe United przegrało tytuł mistrzowski z będącym w fenomenalnej formie i wypełnionym gwiazdami po brzegi City - przegrało zaledwie różnicą bramek.

Edytowano: 29 maja 2013 roku, 12:08 Edytowano: 29 maja 2013 roku, 12:12
zobacz więcej
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 29.05.2013, 10:41, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

krootki napisał:

ale mogliśmy jednak sie bardziej postarać a nie "zostajesz na naszych warunkach albo adios".


bardziej się postarać, czyli dać mu więcej kasy?? Jeżeli tak to musisz wiedzieć (o ile o tym nie wiesz), że w United panuje pewna hierarchia płacowa i powiedz mi jakby to wyglądało i jaki miałoby wpływ na szatnię, gdyby taki Pogba - gracz rezerw - zarabiał tyle samo co Welbeck, a więc podstawowy piłkarz i reprezentant Anglii???

krootki napisał:

po prostu uważam, że sezon i tak przegrany na każdym froncie a Pogba szansę powinien dostawać od początku, może wtedy by rozwiną się lepiej.


Przegrany na każdym froncie?? Ligę przegraliśmy dopiero w ostatnich sekundach sezonu, no chyba, że ty wiedziałeś już na starcie sezonu, że nic nie wygramy. A co do reszty zacytowanej twojej wypowiedzi to odsyłam Cię do komentarza #17 pkt. 2a

krootki napisał:

Scholes tylko po powrocie grał dobrze


ciężko by przed powrotem grał dobrze, chyba, że na treningach z rezerwami United.

krootki napisał:

a zamiast go przywracać mogliśmy ściągnąć kogoś lepszego jeśli Pogba by nie dawał rady.


pierw piszesz, że powinniśmy się bardziej postarać by Pogbę zatrzymać, że powrót Scholesa to był strzał w kolano, a potem stwierdzasz, że "mogliśmy ściągnąć kogoś lepszego", ściągnąć czyli kupić? Scholes miał być rozwiązaniem tymczasowym i już to "przekonało" Pogbę do odejścia, a co dopiero transfer nowego pomocnika. Gdyby Pogbie nie zabrakło cierpliwości, pojechałby na mecze przedsezonowe i pewnie wskoczyłby do pierwszego składu, a nawet wygryzł z niego Andersona (chociaż to wcale nie byłoby takie trudne).
zobacz więcej
Postów: 724

Napisz PW
dodano: 29.05.2013, 08:48, #33 Zwiń/Pokaż komentarz krootki
[quote="ostman"][/quote]

Zgadza się sam się wyrwał, ale mogliśmy jednak sie bardziej postarać a nie "zostajesz na naszych warunkach albo adios".
Nie krytykuję Bossa za powrót Scholesa, po prostu uważam, że sezon i tak przegrany na każdym froncie a Pogba szansę powinien dostawać od początku, może wtedy by rozwiną się lepiej. Scholes tylko po powrocie grał dobrze a zamiast go przywracać mogliśmy ściągnąć kogoś lepszego jeśli Pogba by nie dawał rady.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 29.05.2013, 08:36, #32 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

banchoo napisał:

Wątpliwe to twierdzenie żeby 18-latek bez ŻADNEGO doświadczenia w piłce na najwyższym poziomie mógł poprowadzić United do mistrzostwa


Machedzie się kiedyś udało.

banchoo napisał:

Paul po powrocie prezentował się znakomicie i w drugiej połowie sezonu NIKT nie narzekał na jego postawę, wręcz przeciwnie - Anglik był wychwalany pod niebiosa.


Jednakowo, wielu kibiców czuło niesmak, że absurdalna sytuacja z powrotem wiekowego piłkarza do klubu walczącego o mistrza miała być zbawienna, a można było sięgnąć do rezerw, którymi przecież tak się szczycimy.

banchoo napisał:

Jednakże utrata niemal pewnego mistrzostwa (za którą odpowiadają WSZYSCY, a nie jeden piłkarz), a zaraz potem odejście z klubu Pogby spowodowało u niektórych narastające przekonanie, że gdyby nie Scholes to byłoby lepiej.


Na pewno nie byłoby gorzej, bo koniec końców nic nie wygraliśmy.
zobacz więcej
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 23:44, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Czarny, biały, to bez znaczenia, Paul ma talent i może wyrosnąć z niego klasowy grajek.

Juve ma swoją politykę a my swoją.
Nie jesteśmy święci bo w tym sporcie nie ma świętych, są tylko bardziej przebiegli, bezwzględni prezesi/trenerzy/menagery itp.

Sami podkupujemy utalentowanych, młodych grajków innym, mniej zamożnym klubom, jednak są pewne granice płacowe, których nie przekraczamy i bardzo dobrze, granice muszą być jasno wyznaczone, choćby kasy było jak lodu.

United to nie tylko Super Market, to klub z tradycjami, z zasadami.

Pogba nie chciał dostosować się do panujących tu zasad, jak na małolata przyjąć proponowanych bardzo dobrych warunków finansowych, więc opuścił ten klub, powiedzmy że nie dla pieniędzy.

Paul jest mega zdolnym piłkarzem, to prawda, jednak w United byli zdolniejsi i przegrali swoje kariery odchodząc z United, byli też mniej zdolni, którzy swoje braki techniczne nadrabiali pracowitością i zaangażowaniem, grą dla zespołu i osiągali tu sukcesy.

Nie będę wymieniał tu nazwisk, by nie obrażać Waszej inteligencji, na pewno wiecie o kogo chodzi.

Nie wiem jak Wy ale ja szanuję bardziej piłkarzy pokroju Parka od gwiazdeczek pokroju Pogby.

Niech sobie gra w Juve, mi to lotto, na jego miejsce przyjdą bardziej oddani dla klubu, zdyscyplinowani młodzi piłkarze, którzy będą cieszyć się na myśl o grze dla naszego klubu, bo jesteśmy naprawdę wyjątkowi.

Welbz, Clev to sól United, to są gracze, jakich nam trzeba, potrzebujemy wychowanków, dla których pieniądze to nie wszystko o czym zaświadczyli grając na OT przez lata Scholes z Giggsem.

Mamy swoją historię, tradycję, politykę finansową, ludzi z charakterem itp.
Z całym szacunkiem to talentu Pogby, nie warto tego zmieniać.
zobacz więcej
Postów: 1300

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 23:27, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Nederland
Nie. Odpowiedź brzmi "słuchać".
To stary rasistowski kawał.
Postów: 1421

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 23:24, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Eggman1992
Spokojnie panowie i panie. Przyjdzie Fellaini i to on zdobędzie złotą piłkę, a Pogba to będzie mu najwyżej buty czyścić.
Postów: 54

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 22:33, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Neraq

thunderbolt napisał:

Co czarny ma białego?



Pana :)
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 21:53, #27 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Co czarny ma białego?
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 21:50, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic

Chicharo napisał:

Machtal Jak można mieć pretensje do Szolsa?! Brak mi słów.

Gdzie napisał że ma pretensje do Scholes'a? hahaha Edytowano: 28 maja 2013 roku, 21:42

Ogólnie mówię.
Postów: 208

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 21:41, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Chicharo

Machtal napisał:

Jak można mieć pretensje do Szolsa?! Brak mi słów.

Gdzie napisał że ma pretensje do Scholes'a? hahaha Edytowano: 28 maja 2013 roku, 21:42
Postów: 1123

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 21:09, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Igor10
Ostman dał mi nadzieję,że jednak nie straciliśmy "wielkiego piłkarza" :D
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 20:56, #23 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Ja to się nie wypowiadam już na temat tego pana, bo ostatnio przy newsie że odchodzi zostałem zbanowany :(

Ale że mam w d[...]e te bany to jednak postanowiłem coś napisać mimo że już prawie wszystko zostało napisane.

Jeżeli ktoś po nim płacze to ma nie równo pod kopułą.. Wypiął się na nas bo szedł tokiem rozumowania Naniego(za dużo w szatni z nim spędzał chyba) ja muszę grać bo jestem [***]isty i zdobędę złotą piłkę.

Jakiś stary dziad Scholes wraca zajmie mi miejsce i jak tu żyć. Ale już pomyśleć ile stary wyga i [***]isty gracz taki jak Scholes mógł dać dobrego już nawet nie chodzi o zespół bo każdy normalny wie że dał w c[...]j po powrocie, ale samemu Pogbie to nie łaska.

Mam go w d[...]e, życzę mu źle, nie interesuję mnie jego kariera w Juve... poszedł do słabszego klubu do słabszej ligi i niech się tam kisi.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 20:27, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Jak można mieć pretensje do Szolsa?! Brak mi słów.
Postów: 196

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 19:55, #21 Zwiń/Pokaż komentarz banchoo

sarkazm napisał:

Gol Aguero w 92 min nie zabrał nam 8 punktowej (jeśli dobrze pamiętam) przewagi.


Oczywiście, że nie. Sami przewagę roztrwoniliśmy, tylko że głupotą jest obarczanie winą za taki rozwój wypadków Scholesa.

Paul po powrocie prezentował się znakomicie i w drugiej połowie sezonu NIKT nie narzekał na jego postawę, wręcz przeciwnie - Anglik był wychwalany pod niebiosa. Jednakże utrata niemal pewnego mistrzostwa (za którą odpowiadają WSZYSCY, a nie jeden piłkarz), a zaraz potem odejście z klubu Pogby spowodowało u niektórych narastające przekonanie, że gdyby nie Scholes to byłoby lepiej. Wątpliwe to twierdzenie żeby 18-latek bez ŻADNEGO doświadczenia w piłce na najwyższym poziomie mógł poprowadzić United do mistrzostwa, ale każdy ma prawo do swego osądu.

Edytowano: 28 maja 2013 roku, 19:57 Edytowano: 28 maja 2013 roku, 20:00
Postów: 365

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 19:51, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Szeryf

ostman napisał:

a nie stosować politykę historyczną IPN, aby udowodnić postawioną tezę.


omg, kocham Cię :D
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 19:44, #19 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

ostman napisał:

b) Powrót Scholesa sporo dał zespołowi ze sportowego punktu widzenia w tamtym momencie, ale niestety dziś każdy ocenia go przez pryzmat gola Aguero w 92 min meczu z OPR oraz odejścia Pogby.


Gol Aguero w 92 min nie zabrał nam 8 punktowej (jeśli dobrze pamiętam) przewagi.
Postów: 196

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 19:36, #18 Zwiń/Pokaż komentarz banchoo

Hergreaves4 napisał:

było przecież wiele meczy już rozstrzygniętych i rywal nie miał jakichkolwiek nawet iluzorycznych szans nawet na remis tymczasem Pogba na ławce zostawał mimo to do końca meczu i myślę o to Francuz miał największe pretensje i tym najbardziej był sfrustrowany.


Zawsze są szanse choćby na remis. Finał LM 1999, finał LM 2005, mecz Arsenalu z Newcastle z 2011 roku, gdy z wyniku 0:4 po przerwie zrobiło się 4:4, czy chociażby nasz ostatni mecz w tym sezonie z WBA (5:5). Takich meczów wbrew pozorom jest dużo więcej w całym sezonie, gdy zespół przegrywający odrabia 2-3 bramki.

Mówimy o sezonie, w którym liczył się każdy punkt, a mistrzostwo przegraliśmy różnicą bramek. W takiej sytuacji tylko człowiek skrajnie nieodpowiedzialny wpuszczałby na boisko 18-latka, który do tej pory grał tylko w rezerwach i zaliczył kilka ogonów w "dorosłej piłce". Nikogo nie powinna interesować frustracja g[...]niarza, gdy losy mistrzostwa rozstrzygały się po ostatnie sekundy meczów 38. kolejki. W Juve nie ma takiego problemu, bo od 2 lat Turyńczycy nie mieli godnego rywala. Milan i Inter cieniowały, a Roma czy Napoli to nie ta klasa - przynajmniej nie na ten moment. Potwierdza to zeszły sezon i mistrzostwo bez odniesienia choćby jednej porażki.
zobacz więcej
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 19:30, #17 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
Jak to zwykle przy newsach o Pogbie jak grzyby po deszczu pojawiają się komentarze osób niezadowolonych z faktu, że chłopak odszedł z United. Jeżeli nie ma w nich propagandy i półprawd to wszystko jest OK. Sam jestem (czas teraźniejszy, bo dobrze życzę każdemu wychowankowi klubu) zwolennikiem jego talentu i życzę mu sukcesów w dalszej karierze.

Niestety im upływa więcej czasu od dnia, w którym odszedł z United, tym coraz szersze grono osób łyka kłamstwa, jakie "życzliwi" rozsiali po sieci. Czas na obalenie kilku mitów - może to sprawi, że część osób ochłonie i zacznie opierać sądy na faktach, a nie na literaturze sciene-fiction z internetu.

krootki napisał:

Szkoda że wypuściliśmy taki talent. Tak na prawdę SAF strzelił sobie tym w kolano bo Scholes wcale nam nie pomógł. Z Pogbą mogliśmy więcej ugrać, udowadnia to w Juve.

1. Szkoda, zgoda. Ale nie tyle "wypuściliśmy", co on się nam sam wyrwał.

2. Krytyczne ocenianie powrotu Scholesa z perspektywy czasu, aby udowodnić rzekomy błąd Fergiego jest niefjane z kilku powodów.

a) Pogba rozgrywał bardzo przeciętny sezon 2011/12 w barwach Rezerw, gdzie pozostawał w cieniu Tunnera, Lingarda i Cole'a. Gdy zaliczał epizody w Pucharze Ligi grał poprawnie, ale też nic specjalnego nie pokazał.

Niestety dziś osoby, które nie oglądały Rezerw United w tamtym okresie nie chcą przyjąć do wiadomości, że jego forma z sezonu 2011/12 nie upoważniała do wystawiania go do gry w seniorach. Dostał kilka meczów z ławki, bo Ferguson wierzył w jego potencjał, który dziś potwierdza w Juve.

b) Powrót Scholesa sporo dał zespołowi ze sportowego punktu widzenia w tamtym momencie, ale niestety dziś każdy ocenia go przez pryzmat gola Aguero w 92 min meczu z OPR oraz odejścia Pogby.

Tymczasem gwoli przypomnienia - Scholes zajął CZWARTE miejsce w głosowaniu FWA na zawodnika 2012 roku, a grał ledwie przez 4 miesiące. Dziś jednak oficjalna linia partii głosi, że powrót Scholesa to największe zło tego świata.

c) To czy z Pogbą "mogliśmy więcej ugrać", to zgodnie z tym co napisałem wyżej, czyste gdybanie. To tak jakby teraz pisać, że z Blackettem zamiast Evrą na lewym beku osiągnęlibyśmy więcej w Lidze Mistrzów i Pucharze Anglii - dokładnie ten sam poziom spekulacji.

Hergreaves4 napisał:

Nie rozumiem Fergusona z jednej strony w żałosnych argumentach zniechęcał Pogbę do odejścia ale równie fatalnie zachęcał go do pozostanie gdy CZĘSTOKROĆ zabierał go na ławkę a i tak nie dawał pograć nawet minuty w meczach w, których nawet nie było cienia szans na wydarcie już nam zwycięstwa przez rywali.

Częstokroć?! Ja wiem, że z biegiem czasu pamięć płata figle, ale fajnie by było, aby przed wstawianiem komentarzy sprawdzić fakty, a nie stosować politykę historyczną IPN, aby udowodnić postawioną tezę.

Wiosną 2012 roku Pogba był 14-krotnie umieszczany na ławce, czterokrotnie wchodząc na zmiany. Z tych 10 spotkań, gdy siedział 90 minut na ławie ledwie dwa razy sytuacja układała się tak, że wynik był już bezpieczny, a SAF mógł pokusić się o wprowadzenie młodziana.

Były to mecze z Boltonem (3-0, ostatni gol w 74') i ewentualnie także z QPR na OT (drugi gol w 68'). W innych meczach albo przegrywaliśmy (z Wigan, z Newcastle, z Blackburn, z LFC w FA Cup), albo wynik był na styku (remis 3-3 z CFC, wygrana w ostatnich minutach 2-0 z Blackburn na Ewood Park, wygrana 3-1 ze Spurs i 2-0 z Ajaxem na ArenA). I jak tu wpuszczać młokosa, który w tym okresie niczym nie wyróżniał się w meczu Rezerw z Wigan?

Jeżeli CZĘSTOKROĆ to dokładnie dwa mecze, to OK ;)

Hergreaves4 napisał:

Skąd Ferguson to może wiedzieć skoro nigdy tam nie trenował i nie poczuł tamtejszej atmosfery i jej specyfiki?

1. W 2009 roku Juve musiało rozegrać jeden mecz przy pustych trybunach w ramach kary za rasistowskie okrzyki w kierunku Balotelliego, gdy ten zdobył gola na wagę remisu dla Interu.

2. W X 2011 r. dostali karę 10 tys € za rasistowskie okrzyki w kolejnym meczu z Interem.

3. W I 2012 r. Juve znowu płaciło 10 tys € za rasizm w kierunku graczy Udinese - Armero i Fernandesa.

4. W III 2012 r. klubowi dołożono 20 tys € za okrzyki w kierunku Muntariego w meczu z Interem.

5. W IV 2012 r. doszło kolejne 30 tys € kary za pięć wyłapanych rasistowskich okrzyków w meczu z Lazio.

6. Na koniec świeżynka. Miesiąc temu Juve dostało 30 tys € po kieszeni za wyzywanie Boatenga w spotkaniu z Milanem.

Tyle wyłapałem po wpisaniu jednej frazy w internet. Tych kar było zapewne jeszcze więcej. Ale skąd ten Ferguson mógł zatem wiedzieć o rasizmie na włoskich stadionach skoro nigdy tam nie trenował i zna specyfiki kibicowania w tym kraju? :)

P.S.

Swoją drogą to te kary za rasizm we Włoszech to jakiś śmiech na sali. Edytowano: 28 maja 2013 roku, 19:43
zobacz więcej
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 19:28, #16 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

krootki napisał:

mariano334 dlaczego ten [***] jeszcze bana nie dostał?


Czysta samowolka. Niby mamy Szeryfa na stronie, a g[...]no, a nie porządek jest. ;p
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 19:26, #15 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Kto na odejściu Pogby wyszedł najgorzej?
Na pewno nie Juventus i sam Pogba.

W United stawiamy przecież na młodzież, a powrót Scholesa, wystawianie Rooneya i Giggsa na środku, to tylko wymysł hejterów takich jak sarkazm.

Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 19:23, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Hergreaves4 napisał:

Nie rozumiem o co Ci chodzi.


Chodziło mi o to, że w momencie gdy Ferguson odradzał Pogbie grę we Włoszech, sytuacja, którą opisałeś dalej jeszcze się nie wydarzyła.

Hergreaves4 napisał:

Fergie straszył innym krajem w jakim to panują jeszcze mógł dodać ciemnogrodzkie zwyczaje i mieszkają dzikusy palący murzynów na stosie co niedziela na rynku

Hergreaves4 napisał:

Dobra ale Boss wypowiedział się w takim tonie jakby to we Włoszech mieszkali wszyscy rasiści na kuli ziemskiej i nigdzie indziej ich nie było a włoskie dzieci wyssysają go z mlekiem matki.


cytat z newsa: "Ferguson mówił mi, że we Włoszech jest dużo rasistów"

albo ja nie umiem czytać, albo ostro przekoloryzowałeś sobie powyższą wypowiedź Pogby.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 19:06, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

kam17 napisał:

Bardzo możliwe, że Ferguson bał podjąć się większego ryzyka i wolał postawić na bardziej doświadczonych, sprawdzonych graczy.


Jestem w stanie zrozumieć iż wolał by to Scholes był centralną postacią naszego środka pola bo przecież pomimo wszystko grał nadzwyczaj dobrze jak na tak długą przerwę i swój wiek. Irytuje jednak to, że było przecież wiele meczy już rozstrzygniętych i rywal nie miał jakichkolwiek nawet iluzorycznych szans nawet na remis tymczasem Pogba na ławce zostawał mimo to do końca meczu i myślę o to Francuz miał największe pretensje i tym najbardziej był sfrustrowany.Sam zresztą pamiętam jak się pytałem w takich sytuacjach kiedy do cholery Szkot da pograć w końcu temu Pogbie czy to nie jest wymarzona sytuacja by go ogrywać?
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 18:57, #12 Zwiń/Pokaż komentarz kam17

Hergreaves4 napisał:

I tak nie jest to w ogóle argument dla , którego Pogba miał tam nie iść.


Oczywiście, że nie. I na pewno Ferguson nie chciał go "zastraszyć" tylko rasizmem.

Znamy sytuacje francuza. Przebijał się do składu, gdy do końca walczyliśmy o triumf w lidze.
Bardzo możliwe, że Ferguson bał podjąć się większego ryzyka i wolał postawić na bardziej doświadczonych, sprawdzonych graczy.
Czy słusznie? Nie jest powiedziane, że Pogba w tamtym okresie czasu wygrałby nam jakiś mecz.

Po drugie gdyby był bardziej cierpliwy to w końcu przebiłby się do pierwszego składu.
Jestem pewny, że już w tym ostatnim sezonie pod wodzą szkota grałby w miarę często.
Niestety Paul nie jest typem piłkarza, który odwdzięczyłby się za daną szanse, rozwój, wyszkolenie i chciał wskoczyć na głęboką wodę.
Jak widać wyszło mu to na dobre, a Ferguson może teraz żałować (choć wątpię w to), bo zapowiada się na kawał gracza.
Mimo wszystko damy radę bez niego.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 18:56, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Wierzasty napisał:

nie raz graliśmy z Włoskimi drużynami w europejskich pucharach, więc jak najbardziej miał styczność i ich kulturą oraz atmosferą na włoskich stadionach.


Na tej podstawie powinien mieć jak najlepsze zdanie o włoskich kibicach bo o ile mi nic nie umknęło zawsze dawali dobre w tych meczach świadectwo o sobie samych i nic z tego czym Fergie straszył Pogbę w tychże spotkaniach nie miało miejsca.

Wierzasty napisał:

- odejście Pogby do Juve - sierpień 2012r.
- sytuacja, którą przytoczyłeś - maj 2013r.
- gdzie tu logika??


Nie rozumiem o co Ci chodzi. Mi przynajmniej chodziło o to iż Fergie straszył innym krajem w jakim to panują jeszcze mógł dodać ciemnogrodzkie zwyczaje i mieszkają dzikusy palący murzynów na stosie co niedziela na rynku a swój własny kraj ma pewnie za raj na ziemii i utopię. Tymczasem chyba bardziej cywilizowanym krajem okazują się Włochy.

Wierzasty napisał:

akurat liga włoska - jak i sam kraj - jest znany z rasizmu od bardzo dawna


Dobra ale Boss wypowiedział się w takim tonie jakby to we Włoszech mieszkali wszyscy rasiści na kuli ziemskiej i nigdzie indziej ich nie było a włoskie dzieci wyssysają go z mlekiem matki.
zobacz więcej
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 18:44, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Hergreaves4 napisał:

Skąd Ferguson to może wiedzieć skoro nigdy tam nie trenował i nie poczuł tamtejszej atmosfery i jej specyfiki? Tłumaczył te rzeczy gościowi jaki styczność z włoską kulturą miał niewiele pewnie mniejszą niż on sam


nie raz graliśmy z Włoskimi drużynami w europejskich pucharach, więc jak najbardziej miał styczność i ich kulturą oraz atmosferą na włoskich stadionach.

Hergreaves4 napisał:

Ale jasne według Fergiego młody powinien zostać w kraju gdzie w biały dzień potrąca się gościa samochodem i odcina zaraz potem mu głowę.


- odejście Pogby do Juve - sierpień 2012r.
- sytuacja, którą przytoczyłeś - maj 2013r.
- gdzie tu logika??

Hergreaves4 napisał:

Zarzuty o rasizm


akurat liga włoska - jak i sam kraj - jest znany z rasizmu od bardzo dawna.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 18:38, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Szeryf napisał:

Pogba jest charakterny, należy życzyć mu jak najlepiej, bo to pracowity człowiek i ma swoje racje.


Szeryf chyba o czymś zapomniałeś napisać. Zapomniałeś dodać, że Pogba to wybitny Polak i patriotalol
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 18:38, #8 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Szkot był zbyt uparty na Pogbę, szkoda.
Zapowiada się wielki grajek, ale czy na Złotą Piłkę? Nie.
Postów: 365

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 18:35, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Szeryf
W całej Europie zdarzają się incydenty rasistowskie, RÓWNIEŻ W ANGLII! Tak więc argumenty Sira słabe, jak świadectwo w gimnazjum tego całego mariano334, który komentuje niżej.

Pogba jest charakterny, należy życzyć mu jak najlepiej, bo to pracowity człowiek i ma swoje racje. Jestem na niego [***]ony, że odszedł i robi dymu tylko trochę mniej niż Tevez, ale niechaj mu się wiedzie, j[...]nemu k[...]a francuskiemu ścierwu :( Jestem pewien, że jeszcze nie raz o nim usłyszymy.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 18:30, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

kam17 napisał:

Z czołowych lig świata to właśnie w Seria A dyskryminacja zdarza się najczęściej.


I tak nie jest to w ogóle argument dla , którego Pogba miał tam nie iść. Równie dobrze gdyby sytuacja była w przeciwnym kierunku i Pogba miał odejść do nas Conte mógłby go straszyć, że w lidze angielskiej zostanie pogryzionylol Fergie wypowiedział się o Włoszech w takim samym kontekście jak przed Euro 2012 straszyła Anglików stacja BBC , że wrócą w trumnach blebleble Wszędzie są barany ale to nie oznacza, że mamy żyć tak jak oni chcą i nie iść gdzieś gdzie to niby wieje rasizmem.

kam17 napisał:

Chyba przed telewizorem...We Włoszech bardzo mało osób przychodzi na stadiony


We Włoszech przynajmniej jak od czasu do czasu oglądam mecze tej ligi wysarczy im 1/3 tego co przychodzi na stadiony w Anglii by stworzyć lepszą atmosferę. O to mi chodzi.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 18:13, #5 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Hergreaves4

Z czołowych lig świata to właśnie w Seria A dyskryminacja zdarza się najczęściej.

Hergreaves4 napisał:

A co do kibiców to we Włoszech o wiele bardziej wspierają własne drużyny


Chyba przed telewizorem...We Włoszech bardzo mało osób przychodzi na stadiony (w porównaniu do Anglii, Niemiec), nie wliczając spotkań na szczycie, derbowych, świętych wojen.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 17:55, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
"Chcę być najlepszy na świecie i zdobyć Złotą Piłkę."

Gdzieś to już słyszałem. Chyba za dużo przebywał w towarzystwie Naniego jak u nas jeszcze grałlol

"Ferguson mówił mi, że we Włoszech jest dużo rasistów, a fani nie są tacy sami jak w Premier League."

Skąd Ferguson to może wiedzieć skoro nigdy tam nie trenował i nie poczuł tamtejszej atmosfery i jej specyfiki? Tłumaczył te rzeczy gościowi jaki styczność z włoską kulturą miał niewiele pewnie mniejszą niż on sam. Ale jasne według Fergiego młody powinien zostać w kraju gdzie w biały dzień potrąca się gościa samochodem i odcina zaraz potem mu głowę. Czasami Ferguson przechodzi sam siebie jeśli oczywiście słowa Pogby są prawdziwe i tak rzeczywiście było. Zarzuty o rasizm Boss chyba tylko może podpierać przykładem związanych z ruchem faszystowskim kibiców Lazio i przykładem Ballo ale jego obrażano bo sam sobie zasłużył na to swoim zachowaniem i jest małpą wcale nie dlatego , że jest czarny tylko tak się zachowuje. A co do kibiców to we Włoszech o wiele bardziej wspierają własne drużyny niż w Anglii, o oprawach meczowych nawet nie wspomnę bo w Anglii (w przeciwieństwie do Włoch) są jednymi z najuboższych w Europie.

Nie rozumiem Fergusona z jednej strony w żałosnych argumentach zniechęcał Pogbę do odejścia ale równie fatalnie zachęcał go do pozostanie gdy częstokroć zabierał go na ławkę a i tak nie dawał pograć nawet minuty w meczach w, których nawet nie było cienia szans na wydarcie już nam zwycięstwa przez rywali. Już nie wspomnę , że Boss wolił dać szansę zawodnikowi jaki posłużył nam jedynie sezon a to wszystko kosztem zawodnika jaki mógłbyć liderem naszej drugiej linii na długie lata. Edytowano: 28 maja 2013 roku, 17:58
zobacz więcej
Postów: 724

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 17:46, #3 Zwiń/Pokaż komentarz krootki
mariano334 dlaczego ten [***] jeszcze bana nie dostał?


Szkoda że wypuściliśmy taki talent. Tak na prawdę SAF strzelił sobie tym w kolano bo Scholes wcale nam nie pomógł. Z Pogbą mogliśmy więcej ugrać, udowadnia to w Juve. To był błąd. Był ale nie ma co rozpamiętywać tylko wyłożyć solidny hajs na nowego środkowego i bedzie gitara. No i nie pozwolić odejść talentom które mamy. Mam nadzieję że Moyes nie będzie tak przywiązany do emerytów jak Fergie:)
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 28.05.2013, 17:42, #2 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Niestety Paul Scholes odszedł ponownie, a Pogby już nie ma.
Postów: 9

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.