CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Pamiętasz sezon 1998/1999, w którym to Manchester United nie miał sobie równych i zdobył słynną... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +11 - Fàbregas zostaje w Barcelonie

dinos @31.05.2013, 14:10 | Przeczytano 3261 razy

Fàbregas zostaje w Barcelonie
Wszystkie spekulacje łączące Cesca Fàbregasa z powrotem do Anglii są chybione, jeśli wierzyć słowom hiszpańskiego eksperta Sky Sports, Guillemiego Balagué.

Były pomocnik Arsenalu stał się celem transferowym Manchesteru United, City, a także "Kanonierów", jednak jeśli opuści on Barcelonę, stanie się to nie wcześniej, niż za rok.

Według doniesień prasy, United nawiązali już kontakt z Barceloną, aby zakontraktować 26-latka, który nie zawsze mógł liczyć na występy w pierwszym zespole, a jego rola może zostać jeszcze silniej zmarginalizowana, przez transfer Neymara.

Oto jak sprawę komentuje Balagué: "Jest zaskoczony spekulacjami, które tak silnie łączą z Anglią. Klub powiedział mi, iż nie mają oni żadnego interesu w tym, aby go sprzedawać."

"Jego klauzula wykupu, jeśli ktokolwiek jest zainteresowany, wynosi 200 milionów euro, co jest całkiem sporą sumą. To skutecznie odstrasza każdego, kto chciałby podjąć próbę zakupienia go."

"Jeśli coś ma się w tej sprawie zmienić, możliwe jest to dopiero w przyszłości, może w przyszłym roku, kto wie, jednak co wydaje się całkiem jasne, to że zarówno klub, jak i sam zawodnik zdecydowali, iż zostanie on tam jeszcze przynajmniej przez rok."

Źródło: www1.skysports.com

Tagi: Arsenal, Barcelona, Cesc Fàbregas, Manchester City, Manchester United, Transfery

Komentarze (25) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 23:23, #25 Zwiń/Pokaż komentarz govou
ale irytują mnie te klauzury Realu i Barcelony.Dają na swoich piłkarzy klauzury po 200 milionów albo więcej a sami starają się,kupować gwiazdy jak najtaniej.Pewnie tradycyjnie United będzie interesowało się 100 środkowymi pomocnikami,a 90 będzie nie na sprzedaż,lub kupią ich inni.I może zostanie garstka kandydatów do gry.
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 21:07, #24 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Fabregas to byłoby świetne wzmocnienie, ale nierealne. Prędzej wróciłby do Arsenalu niż dołączył do United. Jestem ogromną fanką talentu Thiago i to jego chciałabym oglądać na Old Trafford. Ale czy to możliwe? Zobaczymy, niech tam De Gea działa :)
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 19:03, #23 Zwiń/Pokaż komentarz 19th

dawcik082 napisał:

19thPhil napewno nie ma mniejszego talentu niz Moura czy Hazard.Mogl wybierac w czolowych druzynach PL.Wybrall nas:)A czy jest wielkim pilkarzem???Moze nim zostac tak samo jak moura,hazard i moze modric....


No cóż nie będę nawet próbował dalej wciągać się w ten dialog bo widze ze nie ma on wiekszego sensu :) Jedno pytanie tylko znałes czy slyszales kiedykolwiek wczesniej o kims takim jak Jones (przed jego przybyciem na OT) ? Bo ja sie przyznaje bez bicia ze Phil Jones to byl dla mnie ANONIM. Jesli Ty juz slyszales o nim wczesniej, bo np masz duzo lepsze zrodla informacji nie wiem moze rozmawiales ze scautami United, a nawet z samym Alexem Fergusonem to naprawde szacun. Rozumiem ze w Twoim toku rozumowania Jones (wtedy) byl rownie popularny co teraz Bale, Hazard itd... Dobra z reszta nie wazne masz racje United to dalej klub do ktorego pragna przychodzic wszystkie wielkie talenty.... Dodano: 31 maja 2013 roku, 17:30Wręcz pragną tego, tylko po prostu wybierają PSG, Real bo ich agenci do tego zmuszają. :D

Slyszalem o nim zanim trafil do United.I wiesz co...polecilem go Fergusonwi hahaha.
A ty sie zalisz czy co ze MU nie daje pierwszemu lepszemu kopaczowi 200tys tygodniowki lub nie kupuje zawodnikow za 50mln?Bo jak ktos chce byc bardzo czerwonym diablem i ma wystarczajacy talent, umiejetnosci, trener uzna ze druzyna potrzbuje wlasnie kogos takiego nie bedzie ogladal sie na kase/agenta i przyjdzie do nas.Mysle ze jest ciagle bardzo duzo bardzo dobrych zawodnikow ktorzy marza by grac w MU.A pilkarzy typy hazard czy moura nie jest mi szkoda.Nawet jak Rooney odejdzie nie bede za nim plakal.
zobacz więcej
Postów: 33

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 17:50, #22 Zwiń/Pokaż komentarz nieSmutaj
Fabregas? Modric?

United nie ma szans na te transfery.
Postów: 518

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 17:28, #21 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082

19th napisał:

Phil napewno nie ma mniejszego talentu niz Moura czy Hazard.Mogl wybierac w czolowych druzynach PL.Wybrall nas:)A czy jest wielkim pilkarzem???Moze nim zostac tak samo jak moura,hazard i moze modric....


No cóż nie będę nawet próbował dalej wciągać się w ten dialog bo widze ze nie ma on wiekszego sensu :) Jedno pytanie tylko znałes czy slyszales kiedykolwiek wczesniej o kims takim jak Jones (przed jego przybyciem na OT) ? Bo ja sie przyznaje bez bicia ze Phil Jones to byl dla mnie ANONIM. Jesli Ty juz slyszales o nim wczesniej, bo np masz duzo lepsze zrodla informacji nie wiem moze rozmawiales ze scautami United, a nawet z samym Alexem Fergusonem to naprawde szacun. Rozumiem ze w Twoim toku rozumowania Jones (wtedy) byl rownie popularny co teraz Bale, Hazard itd... Dobra z reszta nie wazne masz racje United to dalej klub do ktorego pragna przychodzic wszystkie wielkie talenty.... Dodano: 31 maja 2013 roku, 17:30Wręcz pragną tego, tylko po prostu wybierają PSG, Real bo ich agenci do tego zmuszają. :D
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 16:37, #20 Zwiń/Pokaż komentarz 19th

dawcik082 napisał:

19thdawcik082 napisał(a):
united8 napisał(a):dawcik082 napisał(a):Te czasy kiedy wielkie nazwiska


A Van Persie to kim jest ? Ogrodnikiem ?


Van Persie ok tylko ze on ma 30 lat, na mysli mialem wielkie nazwiska, ktore maja przed soba cala kariere a nie jej schylek. Ale niech bedzie. Od kazdej reguly są wyjatki Perie byl jedna z nich wskaz mi drugiego takiegiego w ostatnich altach ktory wybral United CHOC MIAL OFERTY z ktorys z wymienionych klubow ? Bo ja Ci moge kilka na szybko wymienic, tych co mieli oferty z MU i poszli do ponizej wymienionych klubow: Moura, Modric, Hazard . Chociaz w sumie nie wiem czy Modric mial oficjalna ale w kazdy mrazie bylismy nim mocno zainteresowani.


Phil Jones:)


Faktycznie wielkie nazwisko. Gratuluje. ;] Dodano: 31 maja 2013 roku, 16:22Ronaldo, Bale czy Hazard to przy nim pikuś :)

Widze ze Moura,Hazard czy nawet Modric urosli w twoich oczach,nie ktorzy z nich bardzo:).Wielcy sa/byli Ronaldo,Zidane,Messi,Figo....Trojka wymieniona przez ciebie to nie ten sam poziom,a napewno jeszcze nie, moze kiedys.... Dodano: 31 maja 2013 roku, 16:43

19th napisał:

dawcik082 19thdawcik082 napisał(a):
united8 napisał(a):dawcik082 napisał(a):Te czasy kiedy wielkie nazwiska


A Van Persie to kim jest ? Ogrodnikiem ?


Van Persie ok tylko ze on ma 30 lat, na mysli mialem wielkie nazwiska, ktore maja przed soba cala kariere a nie jej schylek. Ale niech bedzie. Od kazdej reguly są wyjatki Perie byl jedna z nich wskaz mi drugiego takiegiego w ostatnich altach ktory wybral United CHOC MIAL OFERTY z ktorys z wymienionych klubow ? Bo ja Ci moge kilka na szybko wymienic, tych co mieli oferty z MU i poszli do ponizej wymienionych klubow: Moura, Modric, Hazard . Chociaz w sumie nie wiem czy Modric mial oficjalna ale w kazdy mrazie bylismy nim mocno zainteresowani.


Phil Jones:)


Faktycznie wielkie nazwisko. Gratuluje. ;] Dodano: 31 maja 2013 roku, 16:22Ronaldo, Bale czy Hazard to przy nim pikuś :)

Widze ze Moura,Hazard czy nawet Modric urosli w twoich oczach,nie ktorzy z nich bardzo:).Wielcy sa/byli Ronaldo,Zidane,Messi,Figo....Trojka wymieniona przez ciebie to nie ten sam poziom,a napewno jeszcze nie, moze kiedys....

Phil napewno nie ma mniejszego talentu niz Moura czy Hazard.Mogl wybierac w czolowych druzynach PL.Wybrall nas:)A czy jest wielkim pilkarzem???Moze nim zostac tak samo jak moura,hazard i moze modric....
zobacz więcej
Postów: 518

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 16:21, #19 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082

19th napisał:

dawcik082 napisał(a):
united8 napisał(a):dawcik082 napisał(a):Te czasy kiedy wielkie nazwiska


A Van Persie to kim jest ? Ogrodnikiem ?


Van Persie ok tylko ze on ma 30 lat, na mysli mialem wielkie nazwiska, ktore maja przed soba cala kariere a nie jej schylek. Ale niech bedzie. Od kazdej reguly są wyjatki Perie byl jedna z nich wskaz mi drugiego takiegiego w ostatnich altach ktory wybral United CHOC MIAL OFERTY z ktorys z wymienionych klubow ? Bo ja Ci moge kilka na szybko wymienic, tych co mieli oferty z MU i poszli do ponizej wymienionych klubow: Moura, Modric, Hazard . Chociaz w sumie nie wiem czy Modric mial oficjalna ale w kazdy mrazie bylismy nim mocno zainteresowani.


Phil Jones:)


Faktycznie wielkie nazwisko. Gratuluje. ;] Dodano: 31 maja 2013 roku, 16:22Ronaldo, Bale czy Hazard to przy nim pikuś :)
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 16:17, #18 Zwiń/Pokaż komentarz 19th

dawcik082 napisał:

united8dawcik082 napisał(a):Te czasy kiedy wielkie nazwiska


A Van Persie to kim jest ? Ogrodnikiem ?


Van Persie ok tylko ze on ma 30 lat, na mysli mialem wielkie nazwiska, ktore maja przed soba cala kariere a nie jej schylek. Ale niech bedzie. Od kazdej reguly są wyjatki Perie byl jedna z nich wskaz mi drugiego takiegiego w ostatnich altach ktory wybral United CHOC MIAL OFERTY z ktorys z wymienionych klubow ? Bo ja Ci moge kilka na szybko wymienic, tych co mieli oferty z MU i poszli do ponizej wymienionych klubow: Moura, Modric, Hazard . Chociaz w sumie nie wiem czy Modric mial oficjalna ale w kazdy mrazie bylismy nim mocno zainteresowani.

Phil Jones:)
Postów: 518

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 16:09, #17 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082

united8 napisał:

dawcik082 napisał(a):Te czasy kiedy wielkie nazwiska


A Van Persie to kim jest ? Ogrodnikiem ?


Van Persie ok tylko ze on ma 30 lat, na mysli mialem wielkie nazwiska, ktore maja przed soba cala kariere a nie jej schylek. Ale niech bedzie. Od kazdej reguly są wyjatki Perie byl jedna z nich wskaz mi drugiego takiegiego w ostatnich altach ktory wybral United CHOC MIAL OFERTY z ktorys z wymienionych klubow ? Bo ja Ci moge kilka na szybko wymienic, tych co mieli oferty z MU i poszli do ponizej wymienionych klubow: Moura, Modric, Hazard . Chociaz w sumie nie wiem czy Modric mial oficjalna ale w kazdy mrazie bylismy nim mocno zainteresowani.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 16:00, #16 Zwiń/Pokaż komentarz united8

dawcik082 napisał:

Te czasy kiedy wielkie nazwiska


A Van Persie to kim jest ? Ogrodnikiem ?
Postów: 518

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 15:55, #15 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082
To bylo jasne ze jest to tylko kolejna bajka z serii: ''Falcao, Modric, Ronaldo, Baines, Fellaini w United'' Te czasy kiedy wielkie nazwiska chciały przychodzic do United dawno minęły i trzeba sie z tym pogodzic, teraz taki Fabregas woli wybrac PSG, Monaco, City, Chelsea, Real czy Barce . Juz nie liczy sie zadma duma z noszenia trykotu danego klubu, jego historia czy osiągniecia, teraz liczy sie $$$$$$$$$$$$$$ . Pieniądz to piłka . :)
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 15:55, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson

united8 napisał:

Z Fabregasem jest ten plus, że w razie transfery do Anglii już raczej do FCB nie wróci.


dokładnie o tym samym pomyślałem. Cesc jakby znów odszedł z barcy, to raczej nie chciałby znów wracać tam gdzie mu nie po drodze. natomiast jak będzie z Thiago, chyba każdy wie. jak tylko dostanie łatkę mega gwiazdy, od razu załączy się DNA barcelony i będzie niepotrzebna saga...
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 15:37, #13 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Obawiam się, że Fabregas wolałby wrócić do Arsenalu niż zasilić Czerwone Diabły. Wielokrotnie wypowiadał się o miłości do nich, chyba był kiedyś na jakimś meczu itp.

Oczywiście pozostaje kwestia kasiory. Obstawiam, że możemy zaproponować większy kesz od the Cookneys. Szczególnie jeśli odejdzie Rooney i Nani.

Dobrze byłoby go mieć w United. Wydaje mi się to mało możliwe, na pewno mniej niż transfer Thiago ale kto wie, kto wie.

Z Fabregasem jest ten plus, że w razie transfery do Anglii już raczej do FCB nie wróci.
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 15:23, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
a może tak wymiana Cesca na runeja?
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 15:01, #11 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Wierzasty napisał:

Jestem ciekaw ilu - w najbliższym czasie - środkowych pomocników będzie mocno łączonych z United.

Poczekaj na news o Sneijderze:)
Postów: 1290

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:57, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Zdziwiłbym się ogromnie gdyby Cesc jednak dołączył do United. Co nie oznacza, że nie chciałbym go widzieć w koszulce z diabłem na piersi. Klasowy rozgrywający, to ktoś, kto jest nam obecnie bardzo potrzebny.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:53, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

jarek274 napisał:

A to pierwszeństwo wynika z klauzuli jaką ma zapisaną Cesc w swoim kontrakcie, mówi ona, że Arsenal ma prawo pierwokupu, w razie gdyby Barcelona chciał Go sprzedać.


w sumie wcześniej o niej nie słyszałem i też nie jest ona jakimś pewniakiem, bo zbyt dużo informacji na jej temat nie znalazłem w necie (szukałem tylko "tak na szybko"), jak jest naprawdę to wiedzą tylko w Barcelonie i Londynie ;)

a i przy takiej opcji zostaje chyba jeszcze i tak jedna kwestia - czy zawodnik będzie chciał tam wrócić. Edytowano: 31 maja 2013 roku, 14:57
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:45, #8 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274

Wierzasty napisał:


z czego to pierwszeństwo wynika? bo nie licząc faktu, że to ich były piłkarz to w sumie z niczego. A powyższy fakt nie daje raczej pierwszeństwa Arsenalowi, a i sam Fabregas raczej nie wróci do drużyny, która ma nikłe szanse na sukcesy i która ledwo awansowała do LM, tzn. do eliminacji LM.


A to pierwszeństwo wynika z klauzuli jaką ma zapisaną Cesc w swoim kontrakcie, mówi ona, że Arsenal ma prawo pierwokupu, w razie gdyby Barcelona chciał Go sprzedać.
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:45, #7 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

Wierzasty napisał:


z czego to pierwszeństwo wynika?

Niby w umowie jest zapis że Arsenal ma pierwszeństwo.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:41, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Barcelona i ich klauzule odstępnego hahaha :D
Poczekamy, zobaczymy, dopóki nie ma oficjalnych informacji to nigdy nic nie będzie wiadome na 100%. Jestem ciekaw ilu - w najbliższym czasie - środkowych pomocników będzie mocno łączonych z United. Jak na razie 5 -> Strootman, Fellaini, Alcantara, Cesc i Modric.

jarek274 napisał:

Jednak gdyby miał odejść, pierwszeństwo ma Arsenal


z czego to pierwszeństwo wynika? bo nie licząc faktu, że to ich były piłkarz to w sumie z niczego. A powyższy fakt nie daje raczej pierwszeństwa Arsenalowi, a i sam Fabregas raczej nie wróci do drużyny, która ma nikłe szanse na sukcesy i która ledwo awansowała do LM, tzn. do eliminacji LM.
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:36, #5 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
Akurat Balagué to nie jest wiarygodne źródło, mimo iż członek SkySports. Cesc na razie nic nie dementował, tak samo Barcelona. Jednak gdyby miał odejść, pierwszeństwo ma Arsenal, więc będzie ciężko Go wykupić
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:29, #4 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Ten Pan co podał to info z tego co czytałem nie jest za "skuteczny" w tym co podaje, no ale zobaczymy.

Ja jestem jak najbardziej za transferem Fabsa.
Postów: 436

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:28, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Mailon
[quote="Mats"][/quote]

podasz link do tego newsa ?
Postów: 350

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:25, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Lamps11
Wróci mu do Barcelony za 2 lata i będziemy sobie pluć w brodę, że nie kupiliśmy Strootmana.
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 31.05.2013, 14:23, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
W tym samym momencie inne media podają, że Fabregas jest już po słowie z United i wkrótce zobaczymy oficjalne potwierdzenie. Ja narazie w nic nie wierze, dopóki nie zobacze oficjałki. Każdy pisze co innego i nikt nie wie w co ma wierzyć, także trzeba czekać.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.