CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +24 - Porażka z Jokohamą po słabej grze

xmilkaax @23.07.2013, 14:40 | Przeczytano 13771 razy

Porażka z Jokohamą po słabej grze
W trzecim przedsezonowym pojedynku Manchester United poległ z drużyną Yokohamą F·Marinos 2:3. Bramki dla podopiecznych Davida Moyesa padły po trafieniach Jessego Lingarda i samobójczym Masakazu Tashiro.

Na Moyesa i kadrę, która grała w Australii czekał już Shinji Kagawa, który dopiero co dołącza do zespołu na dalsze mecze. Do kadry dołączyli też Chris Smalling i Ashley Young, jednak jak powiedział trener United na dzisiejszej konferencji, ich występ we wtorkowym spotkaniu jest mało prawdopodobny.

W ekipie United pojawiło się jednak trochę wątpliwości co do stanu zdrowia - na uraz narzekał Michael Carrick, Jonny Evans i Alex Büttner, ale oni mogą na mecz w Jokohamie zdążyć. Gdyby jednak Moyes musiał sobie radzić bez nich, Szkot zapewne ma w pamięci dobre występy najmłodszych graczy i zapewne bez wahania postawi na nich.

Manchester United przegrywał już od 28 sekundy, kiedy bo błędzie obrony Davida de Geę pokonał Marquinhos. To tylko jeszcze bardziej spowolniło grę Diabłów, które grały bardzo wolnym tempem. Szanse miał Adnan Januzaj, ale jego wolej poleciał ponad bramką rywali.

Wyrównanie stanu meczu przyszło w 19. minucie, kiedy to Zaha w swoim stylu zakręcił obroną, potem płasko dosrodkował w stronę Robina van Persiego. holender jednak został uprzedzony przez obrońcę, który to wybił piłkę wprost do Jessego Lingarda, a młody piłkarz United dał MU remis.

Dalej aktywny był Januzaj, ale jego wysiłki nie były za bardzo wspierane przez kompanów. Do jego poziomu dobijali co jedynie Zaha i Lingard, co może być wstydem dla bardziej doświadczonych kolegów. I tak właśnie dzięki Belgowi i jego dośrodkowaniu z rzutu wolnego rywale pechowo trafili do własnej siatki, a Manchester prowadził już 2:1.

W drugiej połowie na boisku zameldował się Danny Welbeck w miejsce RvP, ale niestety młody Anglik nie pokazywał tego, co w poprzednim meczu. Pokazał raczej te złe aspekty - niemoc w wykańczaniu 100% akcji.

Po błędzie Jonny'ego Evansa oraz Fábio rywalom udało się wyrównać stan meczu na 2:2. Potem przy asyście gromkich braw na boisku zameldował się wyczkeiwany od początku meczu przez kibiców Shinji Kagawa, który zmienił Januzaja. Czas uciekał, a United mimo prób wykreowania jakichś pożytecznych akcji musiało patrzeć na wyższość rywala.

Na 3 minuty przed końcem po zaspaniu obrony Mistrza Anglii Japończycy zdobywają zwycięskiego gola.

Kolejny mecz z Cerezo Osaka już w najbliższy piątek.

Yokohama F·Marinos 3:2 Manchester UnitedBramki: Marquinhos (1.), Fabio Aguiar (49.), Yoshihito Fujita (87.) - Jesse Lingard (19.), Masakazu Tashiro (30., sam.)
Żółte kartki: Andrew Kumagai (90+1.) - Tom Cleverley (33.)

Yokohama F·Marinos
Enomoto (Rokutan 46.) - Kobayashi (Amano 75.), Tashiro (Kumagai 62.), Aguiar, Dutra (Hanato 62.) - Nakamachi (Kida 88.), Tomisawa (Jeong 88.) - Hyōdō (Higa 84.), Nakamura (C) (Fujita 20.), Satō (Narawa 46.) - Marquinhos (Ogura 69.)
Rezerwa: Iikura, Nakazawa

Manchester United
de Gea - Fábio, Jones, Evans (Smalling 67.), Evra (C) - Zaha (Giggs 78.), Anderson, Cleverley, Lingard (Young 46.) - Januzaj (Kagawa 61.) - van Persie (Welbeck 46.)
Rezerwa: Amos, Rafael, Büttner, Keane

Źródło: własne

Tagi: Gole samobójcze, Jesse Lingard, Relacje z meczów, Tournée, Yokohama F·Marinos, Zapowiedzi meczów, Znamy składy

Komentarze (213) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 24.07.2013, 16:59, #213 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Wiec tak co do meczu. Byl slaby, Japonczycy grali lepiej, ladniej itp itd. Wiadomo sparing- wyjeba-ne. Co mnie bardziej smuci? Smuci mnie to ze caly czas gramy tak samo jak przez ostatnie lata. Dajemy grac przeciwnikowi, stosujemy pseudo pressing, nie ma jakiejs fajnej klepki czy cos... Gramy tak jak przez ostatnie lata Alexa czyli kopac, siekac i uciekac na 1-0 czy 2-1. Smiesznie przy takim skaldzie wygladalo rozgrywanie pilki przez naszych. Graja, graja i prawie kazda akcja szla przez Zahe ;p(chodzi mi o to ze mamy taki maly potencjal i pewnosc siebie wsrod naszych zawodnikow, ze kazdy pozbywa sie pilki- byle zrzucic z siebie odpowiedzialnosc i nie zje-bac). Marze o powrocie stylu z Crisem, Tevezem, walczacym i nie dasajacym sie Rooneyem. Mialem nadzieje ze Moyes cos zmieni w naszej grze, ale poki co nie widze zmian(jedyna zmiana to ze na prawej nie gra lagujacy w pole karne z zamknietymi oczami Antek tylko mlody, dobry technicznie, majacy drybling i patrzacy przed podaniem Zaha. Moim faworytem byl Klopp, ale coz trzeba dac czas Moyes'owi. Powiecie ze pracuje kilka tygodni- okej, ale styl gry wydaje mi sie blizniaczo podobny do ostatnich lat Alexa, co mnie martwi, bo taka Borussia czy Bayern pokazaly jak sie gra intensywnie, ofensywnie i szybko po ziemii... Patrzac na nasza gre widze podobienstwa do wiecznie drewnianego Liverpoolu, sprzed kilku lat :/. Licze na jakies transfery, ktore dadza nam troche technicznej, taktycznej jakosci i moze jakas zmiane stylu gry, bo prawda jest taka ze na tle innych najlepszych druzyn nasz sklad wyglada raczej slabo i czesto wygrywalismy suszarka Alexa lub tym genem Manchesteru United- genem walki ;) Edytowano: 24 lipca 2013 roku, 17:04
zobacz więcej
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 24.07.2013, 12:38, #212 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Mathew napisał(a):
Postów: 1213

Napisz PW
dodano: 24.07.2013, 11:50, #211 Zwiń/Pokaż komentarz Mathew
Moyes OUT!
Kolejna kompromitacja i głupia strata punktów... Sezon już przegrany...
Postów: 185

Napisz PW
dodano: 24.07.2013, 01:17, #210 Zwiń/Pokaż komentarz Rafinho
Sparing sparingiem, rozumiem że okres przygotowawczy, ale to co dzisiaj grali nasi to tragedia. Brak zaangażowania, widoczny brak Carricka i japończycy radzili sobie zaskakująco łatwo. Środek obrony składający się z 2 młodych obrońców także nie jest dobrym pomysłem, co było już widoczne podczas poprzedniego sezonu. Moyes wraz ze sztabem sprawiali wrażenie zagubionych, co do postawy piłkarzy na plus na pewno Zaha, o dziwo Anderson w tym meczu, dużo lepiej zagrał niż beznadziejnie grający Cleverley, słabo także Fabio. Young Smalling po ktz także póki co nie można ich obiektywnie ocenić. Kagawa widać jeszcze na wakacjach jest, a Welbz stwarza sobie sytuacje, ale musi mieć 3 setki żeby strzelić. Dużo lepiej wyglądała gra w Australii.
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 24.07.2013, 00:17, #209 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

ostman napisał:

Preston North End przegrało 2-0 na Goodison Park

Hehe ostman, to powiedz jeszcze kto wtedy strzelał bramki i jaki utwór królował na pierwszym miejscu notowania radiowej trójki ;) Edytowano: 24 lipca 2013 roku, 00:18
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 20:39, #208 Zwiń/Pokaż komentarz Kord Lord
jak tak sobie czytam komentarze to wydaje mi się, że conajmniej połowa użytkowników powinna wziąść potężny rozbieg i wykonać mocnego baranka o jakąś twardą ścianę...
OGARNIJCIE SIE k[...]a Dodano: 23 lipca 2013 roku, 21:03

ostman napisał:

Legendary Seven napisał(a):Moyes i tak jest lepszy od Sir Alexa - przynajmniej może się pochwalić faktem, że nigdy nie przegrał meczu przeciwko Evertonowi! I co teraz?

Ano to, że jednak nie bardzo ma się czym pochwalić, bo też zna już smak porażki z Evertonem.

Stało się to w styczniu 2000 roku, gdy w meczu V Rundy Pucharu Anglii prowadzone przez niego Preston North End przegrało 2-0 na Goodison Park ;)


z ostmanem nie pogadasz...
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 20:38, #207 Zwiń/Pokaż komentarz ostman

Legendary Seven napisał:

Moyes i tak jest lepszy od Sir Alexa - przynajmniej może się pochwalić faktem, że nigdy nie przegrał meczu przeciwko Evertonowi! I co teraz?

Ano to, że jednak nie bardzo ma się czym pochwalić, bo też zna już smak porażki z Evertonem.

Stało się to w styczniu 2000 roku, gdy w meczu V Rundy Pucharu Anglii prowadzone przez niego Preston North End przegrało 2-0 na Goodison Park ;)

Mats napisał:

Lingard ewidentnie powinien zostać wypożyczony. Może któryś z beniaminków się po niego zgłosi ? Chlopak naprawde potrafi grać i jestem pewien, że poradziłby sobie w takim Crystal Palace czy Hull.

Sprawa z wypożyczeniem Jessego wcale nie jest taka prosta, jak mogłoby się wydawać. Sęk w tym, że jest to zawodnik zaawansowany technicznie, lubujący się w grze zespołowej po ziemi, a większość ekip w Anglii gra piłkę, w której nie mógłby on rozwinąć skrzydeł. Z tego samego powodu np. Larnell Cole także nigdzie się nie rusza.

W Leicester, gdzie Lingard był rok temu, Nigel Pearson stosuje relatywnie proste środki w konstrukcji, piłka często lata górą, a to nie jest dobre środowisko do rozwijania umiejętności. Taki Knockaert trzymany jest tam krótko na lejcach, wciskany jakby na siłę w tryby gry przy linii, a w innych ekipach mógłby poszaleć.

Do Hull raczej nie pójdzie, bo Steve Bruce ostatnio grywa ustawieniem 3-5-2. Palace to co innego. Z Williamsem i Campaną mógłby stworzyć ekscytujący tercet młodych, ale wątpliwym jest, aby Holloway w PL grał na hurra i tak ochoczo stawiał na młokosów - zbyt duże ryzyko.
Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 20:41
zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 20:07, #206 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

SuchyRD napisał:

raf83bo wie ze bez bardzo konkretnych wzmocnien moze byc problem z top 4.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah XD
wystarczy ze carrick wypadnie na dluzszy czas i mamy przegrany sezon bo nie ma dla niego zmiennika ,alternatywy czy jego kontuzja jest niemozliwa??
czelsi i city beda mocne arsenal ba duza kase na wzmocnienia i moze powalczyc o 3 miejsce w koncu liverpool rowniez bedzie wlaczyl o 4 wiec wystarczy slabszy okres i mozemy miec problem.
Postów: 184

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 19:56, #205 Zwiń/Pokaż komentarz Revolte
Rozwalacie mnie ludzie. Wy naprawdę myślicie, że jak przegrywamy na tournee to możemy zapomnieć o mistrzu? Przecież im się nawet nie chce grać z tymi ogórami. Moyes tylko sprawdza piłkarzy i różne warianty, a wy juz ryczycie, bo nic nie ugramy w lidze czy innych pucharach.
Śmiech na sali...
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 19:14, #204 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

dawcik082 napisał:

Niech mi ktos tylko powie ze '' to tylko mecze sparingowe, wynik nie wazny


Mam pytanie, czy po tej porażce mamy jeszcze szansę wyjść z grupy?
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 18:58, #203 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
No cóż, mamy za sobą trzeci przedsezonowy mecz i wielu kibiców wyciągneło sporo daleko idących wniosków, co jest według mnie kompletną głupotą. Nie będe już wspominał o tym do czego służą mecze w przerwie między sezonami, bo to już było powtarzane kilkadziesiąt razy.

Mecz mnie niczym nie zaskoczył. Po tylu latach jestem przyzwyczajony do tzw. grania na stojąco. Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, że nasze Diabełki potrafią przespać mecze o pietruszkę.

Jeżeli chodzi o postawe zawodników to w dzisiejszym meczu nie dowiedziałem się niczego nowego. Pozwolę sobię ocenić tylko 3 graczy na których zwróciłem szczególną uwagę. Nie będzie zaskoczeniem to, że gracze, któych głównie obserowałem Januzaj, Zaha oraz Lingard. Niezwykle ucieszyło mnie, gdy zobaczyłem skład na dzisiejsze spotkanie i byłem podekscytowany możliwością oglądania tego ofensywnego trio. Zacznijmy od prawej strony. Zaha dzisiaj mnie nie zachwycił, ale kolejny raz potwierdził, że drzemie w nim olbrzymi potencjał. Ta lekkość w dryblingu i brak bojaźni w wykonywaniu naprawde trudnych technicznie rozwiązań jest naprawde imponujące. Jestem ogromnie zadowolony, że ten zawodnik zdecydował się na transfer do United, ponieważ potrzebni są nam tacy charakterni zawodnicy. Chęć wygrywania, chęc pokazania się, walka o pierwszy skład - to jest to ! To jest zawodnik, który jest w stanie sam wygrać nam mecz. Środek, czyli Januzaj. Kilkakrotnie oglądałem mecze U-21 i zauważyłem, że Januzaj jest strasznie rzucany po pozycjach. Właściwie nie wiadomo gdzie gra mu się najlepiej, choć z komentarzy niektórych użytkowników można było przypuszczać, że tuż za napastnikiem. Januzaj nie rozegrał jakiegoś fantastycznego meczu, ale pokazał kilka naprawde ciekawych zagrań, co świadczy o jego inteligencji i kreatywności. W tak młodym wieku pokazuje naprawde boiskową dojrzałość, co bardzo sobię cenię. Lewa flanka, czyli Lingard. Jeese pokazał się z naprawde dobrej strony, strzelił bramkę, za co też należy go pochwalić. Nie jest to tak błyskotliwy zawodnik jak Zaha, ale to też bardzo dobrze rokujący piłkarz.

Nie wiem jak będzie wyglądała sprawa naszej trójki w przyszłym sezonie, ale mam nadzieje, że przede wszystkim będą grać. Osobiście uważam, że Zaha jest najbliżej podstawowej jedenastki z racji tego, że pozycja na której gra nie jest naszą mocną stroną. Jestem pewien, że Januzaj mógłby wchodzić na końcówki spotkania, lecz nie wiem czy nie lepsze byłoby wypożyczenie. Lingard ewidentnie powinien zostać wypożyczony. Może któryś z beniaminków się po niego zgłosi ? Chlopak naprawde potrafi grać i jestem pewien, że poradziłby sobie w takim Crystal Palace czy Hull.

Dodam jeszcze, że bardzo ucieszyła mnie dobra postawa Younga. Wierzę w tego chłopaka, bo naprawdę czuje do niego dużą sympatię. Nie skreślałem go nigdy i wiem, że jest w stanie grać lepiej.

Wyniku w ogóle nie biore pod uwagę, bo wiem, że to nie ma kompletnego znaczenia. Czekam na kolejne spotkanie, które odbędzie się juz w piątek i jak zwykle mam nadzieje na występy naszych młodych skurczybyków.
zobacz więcej
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 18:56, #202 Zwiń/Pokaż komentarz BartiZemsta
No słabo nie było Rooneya, Naniego i kogoś tam jeszcze paru to nie mieli szans i tak 2:3 to nieźle
pzdr. wariat15 jeszcze raz szacun za przejście na Manchester United :)
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 18:25, #201 Zwiń/Pokaż komentarz govou
kagawa na jakiej pozycji dzisiaj grał?A Welbeck na jakiej?i jak obaj wypadli?
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 18:13, #200 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Byłby Ferguson to i byłoby zwycięstwo :D
Oczywiście żarty, ale to tylko mecze sparingowe są.
Postów: 932

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 18:12, #199 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley

napisał:

Pilka sie zmienila, pilkarze ida tam gdzie sa pieniadze a nie patrza tak jak my cale zycie na 'historie'.

Też potrafimy rzucić pieniądzem, więc wszystkiego można się spodziewać.
Postów: 518

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 18:00, #198 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082

4.Michael napisał:

Z innej "beczki" - Bale najprawdopodobniej dogadał się z Realem w sprawie transferu. FUCK!


a na co Ty liczyeles ze przyjdzie do MU ? hahahahahahahahhahahahahah. MU to juz nie jest klub dla gwiazd, jesli ich sami nie wyrobimy to nie bedziemy ich mieli proste! Pilka sie zmienila, pilkarze ida tam gdzie sa pieniadze a nie patrza tak jak my cale zycie na 'historie'. Dodano: 23 lipca 2013 roku, 18:01

lukimanutdfan napisał:

To kibicuj City lub Barcelonie :)


dobre, dobre zabawnisiu.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 17:57, #197 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

dawcik082 napisał:

nie, nie przejde kibicowac na Real.

To kibicuj City lub Barcelonie :)
Postów: 518

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 17:40, #196 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082
3 mecze z jakimiś Hindusami i 2 razy w ryj, 1 wygrana hahaha nie wierze ;d Niech mi ktos tylko powie ze '' to tylko mecze sparingowe, wynik nie wazny bo gramy 2 skladem....'' kogo to wali ? Taki klub powinien miec rezerwy jak przystało, Real miazdzy takich po 5:0 ! Aha i uprzedzam komentarze ktoregos z ''dow[***]nisi'' ... : nie, nie przejde kibicowac na Real.
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 17:27, #195 Zwiń/Pokaż komentarz davki
Coś nieciekawie, panie Moyes, się dzieje w Manchesterze
Postów: 436

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 17:26, #194 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Słabe te turnee jak na razie. 2 porażki to trochę za dużo, mimo że wynik w tych meczach nie jest najważniejszy, ale jest lekki niedosyt.
Postów: 680

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 16:38, #193 Zwiń/Pokaż komentarz 4.Michael

Mark Clattenburg napisał:

Dobra plotka, nie jest zła


To się okaże na dniach czy to plotka, czy nie. Według mnie ten transfer jest bardzo prawdopodobny i z tego co czytałem, to już na 95% jest przesądzone. No ale poczekajmy na konkretne info.

pzdr.
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 16:29, #192 Zwiń/Pokaż komentarz abubu

napisał:

Manchester United przegrywał już od 28 sekundy, kiedy bo błędzie obrony Davida de Geę pokonał Marquinhos. To tylko jeszcze bardziej spowolniło grę Diabłów, które grały bardzo wolnym tempem. Szanse miał Adnan Januzaj, ale jego wolej poleciał ponad bramką rywali.

jeszcze bardziej spowolniło po 28 sekundzie ... dobre :) ... na szczęście w pracy byłem, bo bym chyba usną Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 16:30
Postów: 11

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 16:18, #191 Zwiń/Pokaż komentarz puchatek94

Danny Welbeck napisał:

Yo guys, I'd like to say you some.

That's enough mother[***]ers. Stop complaining. You think that I'm a lazy man? I work hard and I try to give everything on trainings and matches.

From now I'll be checking your posts. C'mon, is there any volounteer to discuss???


Hi Danny, I hardly ever log in here, but I want to say, that you're not lazy.
I think that was pretty hard to learned polish.
Congratulations
Postów: 23

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 16:04, #190 Zwiń/Pokaż komentarz SAF
Nie ma co płakać, są to mecze towarzyskie które nic nie znaczą. Ocenę pracy Moyesa będziemy mogli podjąć dopiero w połowie sezonu moim zdaniem. Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 16:05
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 15:58, #189 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

raf83 napisał:

bo wie ze bez bardzo konkretnych wzmocnien moze byc problem z top 4.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah XD
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 15:28, #188 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Czego się czepiacie naszej gry?Zagraliśmy dziś przyzwoitæ padake,z brakiem transferów nikt nam nie podskoczy...nawet Sarkazm;)pozdr.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 15:24, #187 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

skipper napisał:

mina Moyes'a z 88 min meczu ''jakim cudem Fergie ugrał mistrzostwo taką nędzą"


a kto te nedze fergiemu zostawil w spadku??
moyes chyba zdaje sobie powoli sprawe w jakiej jest ciezkiej sytuacji i dlatego nie patrzy na kase tylko mowi jasno kogo potrzebuje bo wie ze bez bardzo konkretnych wzmocnien moze byc problem z top 4.
ferguson pozostawil rozleniwinych grajkow ktorym wystarczalo minimalne zwyciestwo a wysilali sie dopiero kiedy wynik byl niekorzystny.
potrzeba nam wiele swiezej krwi.srodek to podstawa 2 bardzo dobrych pomocnikow ale kupionych z glowa bo fabregas jest nie do wyjecia ,modric z wiekszymi szansami ale musielibysmy sporo za niego przeplacic.
czy na swiecie nie ma dobrych srodkowych pomocnikow??
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 15:24, #186 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Stracony gol w 1 minucie, strzelony 1 gol tylko przez nas i do tego gol samobójczy dla nas i porażka 3-2.. Kiepski wynik i styl gry.
3 mecz Moyesa i 2 porażka. Na razie na minus. Kiepskie to tournee w naszym wykonaniu póki co.
Postów: 677

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 15:17, #185 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg

4.Michael napisał:

Z innej "beczki" - Bale najprawdopodobniej dogadał się z Realem w sprawie transferu. FUCK!

Dobra plotka, nie jest zła
Postów: 680

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:49, #184 Zwiń/Pokaż komentarz 4.Michael
Z innej "beczki" - Bale najprawdopodobniej dogadał się z Realem w sprawie transferu. FUCK!
Postów: 184

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:45, #183 Zwiń/Pokaż komentarz Revolte

skipper napisał:

mina Moyes'a z 88 min meczu ''jakim cudem Fergie ugrał mistrzostwo taką nędzą"


ma ktoś fote z tego momentu?, bo śniadanie w kuchni jadłem
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:31, #182 Zwiń/Pokaż komentarz Legendary Seven
Moyes i tak jest lepszy od Sir Alexa - przynajmniej może się pochwalić faktem, że nigdy nie przegrał meczu przeciwko Evertonowi! I co teraz? Ferguson OUT! Taki dyrektor, to hańba!!

Zaha rzeczywiście przypomina Ronaldo. Podobnie, jak Cristiano chce kiwać wszystkich i wszystko. Widać, że ambitny i zadziorny z niego chłopak. Z pewnością nie boi się podjąć ryzyka. Mam nadzieję, że rozwój młodego anglika nabierze zabójczego tempa :) Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 14:41
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:29, #181 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Słaby mecz.
Widać, że Moyes stara się maksymalnie sprawdzić piłkarzy przed sezonem PL, kombinuje z zawodnikami i dobrze, od tego są te mecze o pietruszkę.
Niektórym co już Moyesa wywalają proponuje zaparzyć sobie melisę.
Na plus Young i Zaha.
Na minus realizator transmisji.
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:26, #180 Zwiń/Pokaż komentarz adamII

janik017 napisał:

adamII janik017 Widze , że za Moyesa będziemy conajwyżej walczyć o LM . Zaprawdę powiadam wam , nie zdobędziemy nic w tym sezonie !!! Gramy KICHE !!!


nawet jesli to co? trzeba mu dac kredyt zaufania taki sam jak otrzymal fergie na poczatku przygody z united.

No chyba ze chcesz isc droga np. interu, ktory po mourinho co rusz ma nowego trenera i widac to w wynikach Tylko , że Ferguson nie zostawił Moyesowi słabego zespołu . Trzeba dwa transfery mocne . Bale trzeba kupić . Choć real podobno złożył ofertę 100mln euro ;/

jak dla mnie to moze przejsc fabregas i bale a i tak nie bede zadal glowy moyesa jesli nic nie wygramy.
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:23, #179 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz

Hubert1234 napisał:

Następny mecz gramy z kim?

Edit. Już doczytałem lol Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 14:23


W piątek z Osaką, byłym klubem Shinjiego.
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:22, #178 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Następny mecz gramy z kim?

Edit. Już doczytałem lol Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 14:23
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:19, #177 Zwiń/Pokaż komentarz janik017

adamII napisał:

janik017 Widze , że za Moyesa będziemy conajwyżej walczyć o LM . Zaprawdę powiadam wam , nie zdobędziemy nic w tym sezonie !!! Gramy KICHE !!!


nawet jesli to co? trzeba mu dac kredyt zaufania taki sam jak otrzymal fergie na poczatku przygody z united.

No chyba ze chcesz isc droga np. interu, ktory po mourinho co rusz ma nowego trenera i widac to w wynikach Tylko , że Ferguson nie zostawił Moyesowi słabego zespołu . Trzeba dwa transfery mocne . Bale trzeba kupić . Choć real podobno złożył ofertę 100mln euro ;/
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:18, #176 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
No trudno, strata ważnych punktów w meczu z Yokohamą, która była zdecydowanie do ogrania :( Mam nadzieję, że odrobimy to w spotkaniu ze Swansea.
Postów: 156

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:17, #175 Zwiń/Pokaż komentarz Kisahi
Na szczęście to tylko sparing, widać środek kuleje i liczę że za niedługo bd jakiś porządny transfer.
Mecz w pigułce:
-70% Kagawa
- 5% bramki
- 5% inne powtórki
-20% reszta meczu
Postów: 677

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:16, #174 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg
Kuźwa z co bo niektórych to mam taką bekę.
Po wygranej w poprzednim meczu 5:1 wszyscy popadali w zachwyty ale jak przyszłą porażka w następnym meczu to już wszyscy piszą że w tym sezonie nic nie ugramy.

Weźcie strzelcie sobie najlepiej w łeb.
Postów: 932

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:16, #173 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Na uwagę zasługuje 90min w wykonaniu Andersona!
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:16, #172 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234

janik017 napisał:

Widze , że za Moyesa będziemy conajwyżej walczyć o LM . Zaprawdę powiadam wam , nie zdobędziemy nic w tym sezonie !!! Gramy KICHE !!!



Pamiętasz jak graliśmy jak na plejstejszyn 2 sezony temu?(początek sezonu) I nic z tego nie wyszło.
Postów: 129

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:15, #171 Zwiń/Pokaż komentarz krysna

troYan napisał:

krysna Rozumiem wasza frustracje :D

Wyj[...]c Moysa !! :D



Jasne ! Przegraliśmy - chodźcie kibicować Barcelonie! Tam jest Nejmar i Messi i jest wszystko pięknie... Jebnij się w łeb. Będzie dobrze. Znowu potwierdza się, że potrzebny jest nam klasowy rozgrywający. Trzeba mieć też nadzieję, że Vidic będzie grał jak 3 lata temu. GGMU!!!

Spokojnie chlopie, bez nerwow :D Cos mi sie zdaje ze nie wyczules ironi. A styl Barcelony jakos mi nie odpowiada - zbyt duzo aktorstwa, tak wiec wybacz ale pozostane przy kibicowaniu Czerwonym Diablom :D
Postów: 481

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:15, #170 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Zastanawiam się co oni trenują w tych meczach. Obrona ? nie , atak nie? Wiec co? Przegrywanie meczy a moze robienie z siebie idiotów?
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:15, #169 Zwiń/Pokaż komentarz adamII

janik017 napisał:

Widze , że za Moyesa będziemy conajwyżej walczyć o LM . Zaprawdę powiadam wam , nie zdobędziemy nic w tym sezonie !!! Gramy KICHE !!!


nawet jesli to co? trzeba mu dac kredyt zaufania taki sam jak otrzymal fergie na poczatku przygody z united.

No chyba ze chcesz isc droga np. interu, ktory po mourinho co rusz ma nowego trenera i widac to w wynikach
Postów: 95

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:14, #168 Zwiń/Pokaż komentarz zakieponczek
Clev Ando i Welbz powinni założyć jakiś boys band bo do futbolu to się nie nadają... Szanghaj Żenua
Postów: 677

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:13, #167 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg

troYan napisał:

krysna Rozumiem wasza frustracje :D

Wyj[...]c Moysa !! :D



Jasne ! Przegraliśmy - chodźcie kibicować Barcelonie! Tam jest Nejmar i Messi i jest wszystko pięknie... Jebnij się w łeb. Będzie dobrze. Znowu potwierdza się, że potrzebny jest nam klasowy rozgrywający. Trzeba mieć też nadzieję, że Vidic będzie grał jak 3 lata temu. GGMU!!!
Sarkazm k[...]a sarkazm
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:13, #166 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

troYan napisał:

krysna Rozumiem wasza frustracje :D

Wyj[...]c Moysa !! :D



Jasne ! Przegraliśmy - chodźcie kibicować Barcelonie! Tam jest Nejmar i Messi i jest wszystko pięknie... Jebnij się w łeb. Będzie dobrze. Znowu potwierdza się, że potrzebny jest nam klasowy rozgrywający. Trzeba mieć też nadzieję, że Vidic będzie grał jak 3 lata temu. GGMU!!!

ktoś tu się na żartach nie zna.... ;/ swoją drogą Messi i Neymar w MU, tak pisali na tym pudeleku ;)
Postów: 680

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:13, #165 Zwiń/Pokaż komentarz 4.Michael
Kiepsko... to nie istotne w sumie, ale przegrali na własne życzenie. Brakuje nam wyraźnie skuteczności pod bramką rywali... wystarczy, żeby był V. Persie, Hernandez, lub Rooney i myślę, że wynik byłby na naszą korzyść. W obronie tragedia - Vidić wracaj! No ale zgrywamy się i o to tu głównie chodzi.
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:13, #164 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Widze , że za Moyesa będziemy conajwyżej walczyć o LM . Zaprawdę powiadam wam , nie zdobędziemy nic w tym sezonie !!! Gramy KICHE !!!
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:12, #163 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
welbeck...
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:11, #162 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

Hubert1234 napisał:

Evra trochę to popsuł ;/ i 3;2

to też wystawić na listę powinni :D
Postów: 290

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:11, #161 Zwiń/Pokaż komentarz troYan

krysna napisał:

Rozumiem wasza frustracje :D

Wyj[...]c Moysa !! :D



Jasne ! Przegraliśmy - chodźcie kibicować Barcelonie! Tam jest Nejmar i Messi i jest wszystko pięknie... Jebnij się w łeb. Będzie dobrze. Znowu potwierdza się, że potrzebny jest nam klasowy rozgrywający. Trzeba mieć też nadzieję, że Vidic będzie grał jak 3 lata temu. GGMU!!!
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:11, #160 Zwiń/Pokaż komentarz led_279

sadonek napisał:

Te Japończyki zostawiają serce na boisku...a nasi tylko truchtają i patrza jeden na drugiego...zero zaangażowania...


Okres przygotowawczy. Mówi Ci to coś? :)
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:10, #159 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Świetny rajd Jonesa przerwany faulem, a chłopak nie leży na murawie jak panienka, tylko od razu wstaje i jest gotowy do gry. Prawdziwy Diabeł.
Postów: 1

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:10, #158 Zwiń/Pokaż komentarz sadonek
Te Japończyki zostawiają serce na boisku...a nasi tylko truchtają i patrza jeden na drugiego...zero zaangażowania...
Postów: 328

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:09, #157 Zwiń/Pokaż komentarz skipper
mina Moyes'a z 88 min meczu ''jakim cudem Fergie ugrał mistrzostwo taką nędzą"
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:09, #156 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

krysna napisał:

Rozumiem wasza frustracje :D

Wyj[...]c Moysa !! :D


lepiej sprzedać, zysk by był... ja z resztą od razu mówiłem żeby go nie zatrudniać :D hahaha
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:07, #155 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Fabio nigdy więcej na prawej. W tym sezonie powinniśmy grać nim jak najwięcej na lewej, stopniowo odsuwając Evre który w obronie gra totalne g[...]no. Nie tylko dzisiaj, ale cały ostatni sezon tak było. Ratowało go tylko to, że w ataku coś tam grał.

Tak pi[...]olicie na Andersona zawsze, a on akurat w tych meczach przedsezonowych gra 100 razy lepiej niż Cleverley.
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:07, #154 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Evra trochę to popsuł ;/ i 3;2
Postów: 129

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:07, #153 Zwiń/Pokaż komentarz krysna
Rozumiem wasza frustracje :D

Wyj[...]c Moysa !! :D
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:05, #152 Zwiń/Pokaż komentarz led_279
Należała im sie ta bramka :P
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:05, #151 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Tragedia w tej obronie dzisiaj. Evra zawiódł po raz kolejny.
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:05, #150 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
No to skośniaki nas [***] :]
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:05, #149 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
mleko rozlane o! czy do dwuh !!!
Postów: 598

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:04, #148 Zwiń/Pokaż komentarz GloryUnitedTilliDie
Obrona dno.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:03, #147 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
japońce już sie szykowały do orgazmu bo myślały ze Kagawa trafi :D
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:03, #146 Zwiń/Pokaż komentarz metju95
Anderson rzeczywiście jest dziś wyróżniającą się postacią , co nie zmienia faktu, że w tej 80 min już i tak tylko truchta i wyraźnie nie ma sił.

I w p[...]du... Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 14:04
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:03, #145 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Yokohama już z kontrą pod naszą bramką, a realizator jeszcze pokazuje Kagawę :D
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:02, #144 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

krysna napisał:

Graja cos czy dalej pokazuja tylko Kagawe ??

Bo mi transmisja padla ;/


http://esportv.pl/esportv-5/


mi tutaj płynnie , ładnie chodzi... a Kagawa joooo jak prezydent , chociaż jajkami w niego nie rzucają... ;)
Postów: 290

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 14:01, #143 Zwiń/Pokaż komentarz troYan
Young dobrze jak na 1. mecz po kontuzji :-)
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:56, #142 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
mnie osobiście to śmieszy ta nasza gra :D Kagawa taki skupiony a takie piłki posyła :D hahaha przed chwilą [***]istą łunę posłał :D Dodano: 23 lipca 2013 roku, 13:58Welbeck... chłopie.... wrrr!!! DO BRAMKI! Dodano: 23 lipca 2013 roku, 14:00typowy Janusz: aaaa wbijta im - co może zaczno się ruszać!! :D
Postów: 129

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:56, #141 Zwiń/Pokaż komentarz krysna
Graja cos czy dalej pokazuja tylko Kagawe ??

Bo mi transmisja padla ;/
Postów: 461

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:54, #140 Zwiń/Pokaż komentarz Wyindywidualizowany
Typki z Yokohamy rozumieją się bez patrzenia. Klepią pięknie ;p
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:50, #139 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum
Za każdym razem jak piłka wychodzi na aut i jest krótka przerwa w grze, to co robi realizator? POKAZUJE KAGAWĘ!... Pos[...]ło ich w tej Japonii
Postów: 290

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:50, #138 Zwiń/Pokaż komentarz troYan

pat0604 napisał:

zgodzicie się ze mną że Cleverley prezentuje bardziej żałosny poziom niż Anderson?


Anderson gra dobrze. Po przerwie może obniżył loty, ale jest wyróżniającym się zawodnikiem. Clev rzeczywiście nie zachwyca.
Postów: 184

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:48, #137 Zwiń/Pokaż komentarz Revolte
Jeśli chodzi o transmisje, to najprostszy sposób to wpisać w wujka gugle "mutv online"
niezaowdny link: day.to/watch/live/streaming/online/free/en-vivo/m11/1/may-13-2013/manchester-united-mutv.html
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:47, #136 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Macie jakiś dobry kanał bo na moim chyba coś się wali... Cały czas widzę Kagawę, a to biega sobie, a to stoi a to dłubie w nosie... Zamiast meczu oglądam Kagawa Show
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:45, #135 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
z jednej storny dobrze że nie trafił bo do końca meczu byśmy tylko powtórke bramki oglądali
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:44, #134 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Smalling za Evansa, bardzo słuszna zmiana. To ewidentnie nie był mecz Jonny'ego, nie ogarniał dzisiaj chłopak.
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:44, #133 Zwiń/Pokaż komentarz led_279
Gra Zahy może się podobać. Tak w ataku jak i w destrukcji dzisiaj niemalże perfekcyjnie. Ciężko go przepchać, ciężko odebrać, ciężko go okiwać. Świetnie gra ciałem i ma szybką nogę. Oby to przełożyło się na sezon zasadniczy, a będzie cacy :) Jeszcze tylko liczę na powrót Naniego i nasze skrzydła zostaną uleczone.
Postów: 204

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:43, #132 Zwiń/Pokaż komentarz pat0604

napisał:

red_devil_97

mógłby zdjąć jakiegoś Cleva albo Ando a Januzaja zostawić


Janek za wiele dziś nie pokazywał, błysnął kilka razy
Postów: 17

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:42, #131 Zwiń/Pokaż komentarz EmUnited

krysna napisał:

Kagawa w jakiej sexi koszulce :D


Nie tylko on ma taką :P
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:42, #130 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
Zaha robi co chce :D
oby w PL też tak grał
Postów: 204

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:42, #129 Zwiń/Pokaż komentarz pat0604

Pendulum napisał:



Ja zawsze uważałem, że Anderson jest o wiele lepszym graczem niż Clev i że jest w stanie więcej zaoferować niż Anglik, ale Cleverley jest mniej "hejtowany" niż Anderson, bo jest wychowankiem, tak mi się przynajmniej wydaje


Anderson jest chyba jedynym zawodnikiem w naszej kadrze, który potrafi zagrać ciekawą prostopadłą piłkę, no może jeszcze Kagawa
Postów: 461

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:41, #128 Zwiń/Pokaż komentarz Wyindywidualizowany
Uwielbiam Zahe i jego mega luźne podejście do mykania rywali :D
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:41, #127 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
zaha show!
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:40, #126 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

szajba7 napisał:

red_devil_97 nawet TVP nie pokazuje Lewandowskiego tak często kiedy on gra... Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 13:34


Nie wiem, czy TVP ma coś do pracy realizatora :>

cicho cicho, wiadomo o co chodzi :D


mógłby zdjąć jakiegoś Cleva albo Ando a Januzaja zostawić
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:39, #125 Zwiń/Pokaż komentarz led_279

Eric Djemba-Djemba napisał:

teoretycznie tam powinien być rzut karny - przecież skośnooki wg nie był zainteresowany piłką tylko zablokowanie drogi anglikowi...


Jak dla mnie to też jest karny. Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 13:40
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:39, #124 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
No to zaczynamy Kagawa Show :D
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:38, #123 Zwiń/Pokaż komentarz led_279

red_devil_97 napisał:

nawet TVP nie pokazuje Lewandowskiego tak często kiedy on gra... Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 13:34


Nie wiem, czy TVP ma coś do pracy realizatora :>
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:38, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
ta 2 bramka stracona to takie dno , że nie wiem... kto to wg kryć miał??? Welbeck klasyka :D może jakieś zmiany coś dadzą...? bardzo słabo nasi dzisiaj grają.... no jeden wielki śmietnik z tej gry, tak jakby byli puszczeni - idźcie i grajcie sobie... taki ciągle futbol w trakcie ewolucji... no ale Young na plus... teoretycznie tam powinien być rzut karny - przecież skośnooki wg nie był zainteresowany piłką tylko zablokowanie drogi anglikowi....
Postów: 129

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:37, #121 Zwiń/Pokaż komentarz krysna
Kagawa w jakiej sexi koszulce :D
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:37, #120 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
kagawa extra stanik
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:36, #119 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum

pat0604 napisał:

zgodzicie się ze mną że Cleverley prezentuje bardziej żałosny poziom niż Anderson?


Ja zawsze uważałem, że Anderson jest o wiele lepszym graczem niż Clev i że jest w stanie więcej zaoferować niż Anglik, ale Cleverley jest mniej "hejtowany" niż Anderson, bo jest wychowankiem, tak mi się przynajmniej wydaje Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 13:37
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:34, #118 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
nawet TVP nie pokazuje Lewandowskiego tak często kiedy on gra... Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 13:34
Postów: 204

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:34, #117 Zwiń/Pokaż komentarz pat0604
zgodzicie się ze mną że Cleverley prezentuje bardziej żałosny poziom niż Anderson?
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:33, #116 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
Young już nam karniaczka chce wywalczyć :D
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:32, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Na moment przypomniał mi się Young z czasów gry w Aston Villi.
Postów: 95

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:30, #114 Zwiń/Pokaż komentarz zakieponczek
Brawo Welbeck! Double kill :D
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:30, #113 Zwiń/Pokaż komentarz adamII

red_devil_97 napisał:

czemu koleś biegał luzem w naszym polu karnym?


bo evans nie mogl sie zdecydowac czy ktyc jego czy nikogo
Postów: 461

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:29, #112 Zwiń/Pokaż komentarz Wyindywidualizowany
Welbeck jak zwykle profesjonalne wykończenie w sytuacji 100%.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:29, #111 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
no klasyka Welbeck i 100% sytuacja= niewykorzystana szansa
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:28, #110 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
oj Danny Danny..
Postów: 473

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:28, #109 Zwiń/Pokaż komentarz Grandzik
Welbeck, snajper wyborowy
Postów: 129

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:28, #108 Zwiń/Pokaż komentarz krysna

Gigi Amoroso napisał:

Napisz ktoś jak mecz, jak bramki wpadły i młodziki jak biegają :)



Mecz jak na razie calkiem przyzwoicie.
Mimo szybko straconej bramki Diabelki szybko sie podniosly. Pierwszy gol to zasluga Zahy, ktory gra dzis naprawde dobrze ( Lingard tylko dobil do pustej bramy). Drugi gol to samoboj ale warto tu wyroznic piekna wrzute Januzaja. Generalnie mlodzi graja bardzo dynamicznie i przyjemnie sie ich oglada. A najbardziej rzucajacym sie w oczy zawodnikiem jest jak dotad ... Kagawa :D Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 13:28
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:28, #107 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
czemu koleś biegał luzem w naszym polu karnym?
Postów: 204

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:27, #106 Zwiń/Pokaż komentarz pat0604
bramka na konto de gea, niepotrzebnie wychodził z bramki
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:27, #105 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
brawo evans!
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:27, #104 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Fatalne krycie przy tym rzucie różnym.
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:27, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
grrrr
Postów: 535

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:27, #102 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
Bramka De Gei
Postów: 204

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:26, #101 Zwiń/Pokaż komentarz pat0604
może ktoś napisać jakie zmiany zostały przeprowadzone? kto i za kogo
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:25, #100 Zwiń/Pokaż komentarz dawcy1
j.gs/3836488/channel-1 dobra jakość po angielsku nie przycina się nawet na słabym łączu
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:25, #99 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
uuu Evans, i Zaha nie ma asysty
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:24, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Evans ma dzisiaj strasznie rozregulowany celownik, powinien sobie chyba darować chodzenie na stałe fragmenty. Ale trzeba przyznać, że świetne podanie Zahy.
Postów: 461

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:21, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Wyindywidualizowany
[quote="Gigi Amoroso"][/quote]
Przeciętnie, naprawdę przeciętnie. Dodano: 23 lipca 2013 roku, 13:24 Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 13:26
Postów: 88

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:21, #96 Zwiń/Pokaż komentarz RememberTheName
Radio GaGa
All what we need is Shinji Kagawa

Hahhaha :D
Postów: 388

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:19, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Gigi Amoroso
Napisz ktoś jak mecz, jak bramki wpadły i młodziki jak biegają :)
Postów: 461

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:17, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Wyindywidualizowany
Na razie gramy przeciętnie.



-



Sorry, że tak się opisałem, mam nadzieję, że będzie się wam chciało czytać moje wypociny. Naprawdę warto, bo długo nie pisałem i paluszki mnie świerzbią.
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:12, #93 Zwiń/Pokaż komentarz metju95
Staram się w głowie od paru dni poukładać, która z naszych młodych perełek zapowiada się najlepiej ale to jest chyba niemożliwe... Ale w końcu mamy młodych grajków! :D
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:12, #92 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Kagawa jest w składzie na mecz?
Bo nie mogę się go dopatrzeć.

Lekki niedosyt po pierwszej połowie.
Nie klei się nam gra mimo korzystnego wyniku.
Januzaj naprawdę ma w sobie coś z Valencii, to nie pierwszy raz jak w pewnym momencie po prostu staje z piłką.
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:10, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum

Cinkiewicz napisał:

Pendulum Januzaj niczym Valencia, zwody stojąc w miejscu i strata...


No to mu nie wyszło, ale trzeba też przyznać, że nikt mu się tam nie pokazał do pomocy.

No jasne, że nie chodziło mi o całkształt, tylko o tą jedną konkretną akcję, ale w takiej sytuacji najrozsądnie byłoby poprostu nabić kogoś, żeby rożnego wywalczyć :) Dodano: 23 lipca 2013 roku, 13:11WOW, wszyscy mnie minusują, mimo iż napisałem prawdę... Fuck logic
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:07, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz

Pendulum napisał:

Januzaj niczym Valencia, zwody stojąc w miejscu i strata...


No to mu nie wyszło, ale trzeba też przyznać, że nikt mu się tam nie pokazał do pomocy.
Postów: 290

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:07, #89 Zwiń/Pokaż komentarz troYan

Pendulum napisał:

Revolte Grandzik Dziwi mnie, że nie wspominacie o Andersonie, motorze napędowym wszystkich akcji w dzisiejszym meczu :)


No co ty. Nie po to trąbią "ANDERSON OUT", żeby teraz go pochwalić ;)

Ja go nigdy nie chciałem wywalić i juz raz go dzisiaj chwaliłem, jeste,m chyba jedyną osobą na tej stronie, która chce, żeby on został :)

Nie, nie jedyną. Zawsze uważałem, że Anderson musi po prostu dostawać więcej szans.
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:07, #88 Zwiń/Pokaż komentarz senczak
Najjaśniejszy pkt druzyny... Kagawa :)
Postów: 184

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:06, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Revolte
Niech się już sezon zacznie, bo nie chce mi się takich wypierdków oglądać.
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:05, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum
Januzaj niczym Valencia, zwody stojąc w miejscu i strata...
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:04, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Co chwile pokazują Kagawe. Pojebało!
Postów: 677

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 13:00, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg

red_devil_97 napisał:

kto strzelał dla nas?

Lingard i samobój Japońców
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:59, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum
Lepiej, żeby Kagawa nie wchodził, bo przez resztę meczu kamera będzie skupiona tylko na nim :)
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:59, #82 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
kto strzelał dla nas?
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:58, #81 Zwiń/Pokaż komentarz led_279
Już powoli [***]ją z tym Kagawą.
Postów: 184

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:58, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Revolte

Pendulum napisał:

Revolte Grandzik Dziwi mnie, że nie wspominacie o Andersonie, motorze napędowym wszystkich akcji w dzisiejszym meczu :)


No co ty. Nie po to trąbią "ANDERSON OUT", żeby teraz go pochwalić ;)

Ja go nigdy nie chciałem wywalić i juz raz go dzisiaj chwaliłem, jeste,m chyba jedyną osobą na tej stronie, która chce, żeby on został :)

Też zawsze go lubiłem, tylko te wieczne kontuzje...
Postów: 677

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:58, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg

Revolte napisał:

Sobi1m gramy jedno wielkie nic jak zwykle, japonce nas klepia jak dzieciakow ;p martwi mnie to ze nie potrafimy sobie poradzic z wysokim presingiem i szybkimi akcjami. Mowcie co chcecie , ze to dopiero przedsezonowe spotkanie, sparing, ale na poczatku sezonu bedzie to samo co teraz ;/ takie moje zdanie po kwadransie gry :)


kolego, to jest PRZYGOTOWANIE do sezonu.
To nie jest mecz o złote gacie, tylko sprawdzenie kilku opcji na nadchodzącą batalie na wyspach ;)
W skrócie: nie sraj chłopie w gacie bo mama będzie miała więcej do prania.
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:56, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum

szajba7 napisał:

Pendulum Nie ogarniam, uznali tego gola, czy nie?


Jasne, że uznali. Przecież sędzia wskazał od razu środek ;)

Właśnie widziałem, ale ktoś napisał komentarz, że nie uznali, więc pomyślałem, że coś przegapiłem :)
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:56, #77 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Januzaja to aż chce się oglądać.
Postów: 184

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:56, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Revolte

Sobi1m napisał:

gramy jedno wielkie nic jak zwykle, japonce nas klepia jak dzieciakow ;p martwi mnie to ze nie potrafimy sobie poradzic z wysokim presingiem i szybkimi akcjami. Mowcie co chcecie , ze to dopiero przedsezonowe spotkanie, sparing, ale na poczatku sezonu bedzie to samo co teraz ;/ takie moje zdanie po kwadransie gry :)


kolego, to jest PRZYGOTOWANIE do sezonu.
To nie jest mecz o złote gacie, tylko sprawdzenie kilku opcji na nadchodzącą batalie na wyspach ;)
Postów: 598

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:55, #75 Zwiń/Pokaż komentarz GloryUnitedTilliDie

Pendulum napisał:

Revolte Grandzik Dziwi mnie, że nie wspominacie o Andersonie, motorze napędowym wszystkich akcji w dzisiejszym meczu :)


No co ty. Nie po to trąbią "ANDERSON OUT", żeby teraz go pochwalić ;)

Ja go nigdy nie chciałem wywalić i juz raz go dzisiaj chwaliłem, jeste,m chyba jedyną osobą na tej stronie, która chce, żeby on został :)

Kolejne genialne zagranie Andersona, ja też lubię i podziwiam gościa jednocześnie. Chcę żeby został, mam nadzieje że dostanie więcej szans na grę.
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:55, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Anderson ladnie :p mam usprawiedliwienie. dopiero wstalem, polowa mozgu jeszcze spi. no i jestem zyciowym pesymista ^_^ Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 12:57
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:54, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum

Revolte napisał:

Grandzik Dziwi mnie, że nie wspominacie o Andersonie, motorze napędowym wszystkich akcji w dzisiejszym meczu :)


No co ty. Nie po to trąbią "ANDERSON OUT", żeby teraz go pochwalić ;)

Ja go nigdy nie chciałem wywalić i juz raz go dzisiaj chwaliłem, jeste,m chyba jedyną osobą na tej stronie, która chce, żeby on został :)
Postów: 88

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:54, #72 Zwiń/Pokaż komentarz RememberTheName
Po uj ciągniemy 3/4 akcji lewą stroną. Zacznijmy grać więcej po prawej to na dobre nam to wyjdzie
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:54, #71 Zwiń/Pokaż komentarz led_279

Pendulum napisał:

Nie ogarniam, uznali tego gola, czy nie?


Jasne, że uznali. Przecież sędzia wskazał od razu środek ;)
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:53, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum
Nie ogarniam, uznali tego gola, czy nie?
Postów: 184

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:52, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Revolte

Grandzik napisał:

Dziwi mnie, że nie wspominacie o Andersonie, motorze napędowym wszystkich akcji w dzisiejszym meczu :)


No co ty. Nie po to trąbią "ANDERSON OUT", żeby teraz go pochwalić ;)
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:52, #68 Zwiń/Pokaż komentarz led_279
Ależ on to szarmancko podkręcił :D
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:52, #67 Zwiń/Pokaż komentarz senczak
ale fail Japończyka :)
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:51, #66 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Ale gramy kopanine ;/ Takich leszczy to z marsza choć to sparing...
Postów: 473

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:49, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Grandzik
Dziwi mnie, że nie wspominacie o Andersonie, motorze napędowym wszystkich akcji w dzisiejszym meczu :)
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:49, #64 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Ten nasz pressing jest tak beznadziejny, że to ból d[...]y po prostu. Co z tego że podejdziemy 4-5 zawodnikami na połowę przeciwnika jak oni nas mijają jak tyczki. To wygląda jak "pressing na alibi"
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:47, #63 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Ciągle Kagawe pokazują, poj[...]ni czy jak ? :D
Postów: 270

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:46, #62 Zwiń/Pokaż komentarz kryjed6110

Sobi1m napisał:

gramy jedno wielkie nic jak zwykle, japonce nas klepia jak dzieciakow ;p martwi mnie to ze nie potrafimy sobie poradzic z wysokim presingiem i szybkimi akcjami. Mowcie co chcecie , ze to dopiero przedsezonowe spotkanie, sparing, ale na poczatku sezonu bedzie to samo co teraz ;/ takie moje zdanie po kwadransie gry :)


Jebnij się w łeb !
Jeśli po kwadransie gry oceniasz już początek sezonu .

City pewnie spadnie z do niższej ligi w takim razie .
Postów: 129

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:43, #61 Zwiń/Pokaż komentarz krysna

senczak napisał:

Rozumiem że grają w Japonii, ale pokazywanie Kagawy co 1,5 minuty to trochę przesada :)



Oni nie pokazują Kagawy co 1,5 minuty tylko siedzacego kolo niego Lindegaarda, co jest zreszta zrozumiale - nalezy pokazywac miejscowym Japonczykom z jakiego pokroju klubem sie mierza :D

Brawo Lingard :D !!!
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:43, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum
Ale to livesports jest chyba niepoważne...
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:42, #59 Zwiń/Pokaż komentarz senczak
A tym czasem na Livesporcie kolejna bramkę zdobył Lindegaard :)
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:42, #58 Zwiń/Pokaż komentarz adamII

Pendulum napisał:

Ta bramka to 80% Zaha, 20% Lingard, nieźle :)


niech bedzie 30% dla dzesiego bo podal do zahy wczesniej;]
Postów: 677

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:42, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg

moherowy_władca97 napisał:

DAWAĆ BAINES'A :)

Nie! Lepiej Strootmana
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:41, #56 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
A Livesports dalej swoje ... :D
Lingard może być największym zwycięzcą tego tournee. Brawo Zaha, boś odwalił lwią robotę przy tej bramce.
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:41, #55 Zwiń/Pokaż komentarz senczak
bravo dla Lingarda za bramkę, ale chyba jeszcze większe dla Zahy za wspaniałą akcję.
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:40, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum
Ta bramka to 80% Zaha, 20% Lingard, nieźle :)
Postów: 473

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:40, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Grandzik
Zaha, fantastyczna akcja.
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:39, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Lingard kontynuuje dobrą passę :)
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:39, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
brawo Dżesi!
Postów: 137

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:39, #50 Zwiń/Pokaż komentarz AteR
Ale ladna bramka! :D Zaha miszcz!
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:38, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
gramy jedno wielkie nic jak zwykle, japonce nas klepia jak dzieciakow ;p martwi mnie to ze nie potrafimy sobie poradzic z wysokim presingiem i szybkimi akcjami. Mowcie co chcecie , ze to dopiero przedsezonowe spotkanie, sparing, ale na poczatku sezonu bedzie to samo co teraz ;/ takie moje zdanie po kwadransie gry :)
Postów: 137

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:38, #48 Zwiń/Pokaż komentarz AteR
ale trzeba japoncom przyznac, ze graja poki co [***]iscie ;o
Postów: 1711

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:37, #47 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
DAWAĆ BAINES'A :)
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:36, #46 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Evra śpi ...
Postów: 598

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:36, #45 Zwiń/Pokaż komentarz GloryUnitedTilliDie

Pendulum napisał:

GloryUnitedTilliDie Nie jestem pewien ale ten cross to był Andersona, tak?


Dokładnie tak, to był cross Andersona, ale niech wszyscy nadal sapią, żeby "Gruby Out!"

Takie napinki będą cały czas wśród niektórych kibiców.
np. na Valencie,Ando,Welbecka..
Postów: 59

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:35, #44 Zwiń/Pokaż komentarz senczak
Rozumiem że grają w Japonii, ale pokazywanie Kagawy co 1,5 minuty to trochę przesada :)
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:32, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum

GloryUnitedTilliDie napisał:

Nie jestem pewien ale ten cross to był Andersona, tak?


Dokładnie tak, to był cross Andersona, ale niech wszyscy nadal sapią, żeby "Gruby Out!"
Postów: 598

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:30, #42 Zwiń/Pokaż komentarz GloryUnitedTilliDie
Nie jestem pewien ale ten cross to był Andersona, tak?
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:28, #41 Zwiń/Pokaż komentarz dawcy1
j.gs/3836488/channel-1

dobra jakość nie przycina nawet na słabym łączu
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:25, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Pendulum
http://bline(...)rt1.html
Jakość wręcz wyborna, ale trzeba mieć zainstalowanego Silver Lighta.
Postów: 28

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:25, #39 Zwiń/Pokaż komentarz gradinio
http://webfirstrow. eu/watch/196988/1/watch-yokohama-f.-marinos-vs-manchester-united.html
Postów: 220

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:25, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Wakabayashi
nirsportz.eu/stream1.html - MUTV
Postów: 400

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:25, #37 Zwiń/Pokaż komentarz KOMM
Macie jakąś dobrą transmisję? Z góry dzięki.
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:23, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Kord Lord
poratujcie jakims dobrym linkiem
Postów: 220

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:23, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Wakabayashi
Gram w końcu z normalną drużyną, a nie zbieranina po jednym treningu i to widać ;). Niech będzie 4-3 dla nas i gitara, będzie fajny meczyk.
Postów: 461

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:23, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Wyindywidualizowany
Czy jacyś japończycy jebnęli nam bramkę od razu na początku meczu czy ja mam zwidy? ;o
Postów: 23

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:22, #33 Zwiń/Pokaż komentarz redslater
okeej, szybka bramka xd
Postów: 290

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:22, #32 Zwiń/Pokaż komentarz troYan
Ma ktoś jakiegoś streama pilnie
Postów: 332

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:22, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Walker
No to zaczęliśmy mecz...
Postów: 220

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:22, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Wakabayashi
Szybko O.O
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:22, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Obrona jeszcze bardziej niewyspana niż ja.
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:21, #28 Zwiń/Pokaż komentarz adamII

Paw12ManUtd napisał:

De Gea na bramce, RvP w ataku, gwarancja wysokiej wygranej do jajka ? :D


nice
Postów: 436

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:21, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Mailon
hahahahahahahahahha 0:1
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:19, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
Skład doprawdy znakomity ! Młodzi dzisiaj poszaleją. Jakie to szczęście, że jestem w domu i mam przyjemność oglądać to spotkanie. Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 12:19
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:16, #25 Zwiń/Pokaż komentarz dawcy1
Kanal-1 dobra jakość nie przycina nawet na słabym łączu Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 12:25
Postów: 5621

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:13, #24 Zwiń/Pokaż komentarz wikir
Elegancki skład. Gra każdy kogo chciałabym zobaczyć. Od De Gei zaczynając na Robinie kończąc. Ciekawe co młodziaki pokażą :)
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:10, #23 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Dobry skład.
Ciekawe jak będzie się spisywać duet Jones-Evans na środku obrony.
Ciekawe ile minut na boisku wytrzyma Anderson, ja obstawiam do 65 minuty.
Ciekawe jak spiszą się nasi młodzi krejzole, co to system rozwalają.
I w końcu, ciekawe czy Welbeck będzie kontynuował swoje osiągniecie strzeleckie z poprzedniego spotkania.

Moyes zapewne go na boisko wpuści. Edytowano: 23 lipca 2013 roku, 12:11
Postów: 764

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:10, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Seat
Tak to chyba będzie wyglądać : 4-4-1-1
De Gea
Fabio - Jones - Evans - Evra
Zaha - Cleverley - Anderson - Lingard
Januzaj
Van Persie

Liczę na dobry mecz, przyjemny dla oka i pewne zwycięstwo naszych diabłów.
Postów: 204

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:10, #21 Zwiń/Pokaż komentarz pat0604

youngy18 napisał:



Zagram chyba w totka, 10/11 :)



no stary nawet się nie zastanawiaj :P a wynik jaki obstawiasz? :P
Postów: 101

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:04, #20 Zwiń/Pokaż komentarz nani378
Bardzo dobry sklad na taki liczyl;em !
...
Linia pomocy b. mloda i zdolna
Mam nadzieje ze ta trojka
Zaha-Januzaj-Lingard pokaze sie z jak najlepszej strony
...
Martwi jedynie to ze Rio nie ma nawet na lawce
...
Licze na dobry futbol dla oka i satysfakcjonujacy wynik
Postów: 164

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:03, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Paw12ManUtd
De Gea na bramce, RvP w ataku, gwarancja wysokiej wygranej do jajka ? :D
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:02, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Taki skład mi się podoba, a najbardziej ofensywne trio Zaha - Januzaj - Lingard, liczę na częste wymiany pozycji pomiędzy w/w ofensywną trójką, ahhhh strasznie żałuję, ze jestem w pracy i zbytnio nie mogę obejrzeć meczu ;(

ławka też całkiem ciekawa

Ławka: Amos, Rafael, Smalling, Keane, Giggs, Young, Kagawa, Welbeck
Postów: 700

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:02, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Kord Lord
Czuje kilka goli z naszej strony, czyste konto Davida i pierwszą bramkę Zahy :)
Postów: 23

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 12:00, #16 Zwiń/Pokaż komentarz redslater
Obstawiam 3-0 :D
Postów: 308

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 11:57, #15 Zwiń/Pokaż komentarz wojtasg3
Może ktoś podać sopa z transmisją? Niestety akurat w czasie meczu nie będzie mnie w domu, ale sopcast ma opcję nagrywania i chętnie bym z niej dzisiaj skorzystał ;)
Postów: 154

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 11:56, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Cinkiewicz
Bardzo fajny skład, nic tylko oglądać :)
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 11:55, #13 Zwiń/Pokaż komentarz PokerFace
#Wierzasty

Doczekałeś się Januzaja :)
Postów: 677

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 11:54, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg

SuchyRD napisał:

Składu zapomniałem wytypować :(

Ale wynik obstawiam 3:1.

Trzeba w końcu zagrać na 0 z tyłu
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 11:53, #11 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Składu zapomniałem wytypować :(

Ale wynik obstawiam 3:1.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 11:50, #10 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18

youngy18 napisał:

de Gea - Fabio, Evans, Keane, Evra - Anderson, Cleverley - Januzaj, Lingard, Zaha - v. Persie


Zagram chyba w totka, 10/11 :)
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 08:00, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Fajnie by było gdyby dzisiaj Januzaj zagrał za plecami napastnika - najlepiej za plecami RvP - i mógłby pokazać pełny wachlarz swoich umiejętności.

Mats napisał:

Smallinga, Kagawe, Younga


z tego co Moyes mówił na konferencji prasowej to tej trójki raczej nie zobaczymy na dzisiaj na boisku.

cytat z konferencji:
Q: 'Will Smalling, Young and Kagawa be involved in this game?

DM: 'Probably not. They are working very hard in training and they will play further in the tour.'

Co jak co ale Kagawę wypadałoby wpuścić chociaż na końcówkę spotkania, w końcu jesteśmy w Japonii ;)
Postów: 461

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 03:03, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Wyindywidualizowany

maklo9 napisał:

gdzie jest Antek ?

Oby jak najdalej. Proponuję jakiś klubik w trzeciej lidze bułgarskiej.
Postów: 282

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 01:07, #7 Zwiń/Pokaż komentarz maklo9
gdzie jest Antek ?
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 23.07.2013, 00:19, #6 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
de Gea - Fabio, Evans, Keane, Evra - Anderson, Cleverley - Januzaj, Lingard, Zaha - v. Persie

w II połowie chciałbym zobaczyć w większym wymiarze czasowym Samuraja, Janga oraz Smołę
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 22.07.2013, 23:08, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Grr 12.20 to zła godzina ale cóż może uda mi się jakoś dać radę i obejrzę mecz. :)
Postów: 764

Napisz PW
dodano: 22.07.2013, 22:47, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Seat
De Gea
Rafael - Jones - Evans - Fabio
Zaha - Cleverley - Anderson - Lingard
Kagawa ( Januzaj )
Van Persie
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.07.2013, 22:43, #3 Zwiń/Pokaż komentarz govou
de Gea
Rafael-Jones-Ferdinand-Fabio
Carrick-Cleverley
Zaha-Kagawa-Lingard
Welbeck
a po przerwie wchodzi Van Persie,Januzaj,Young a schodzi Kagawa,lingard,zaha.
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 22.07.2013, 22:12, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
de Gea
Rafael-Jones-Ferdinand-Fabio
Carrick-Cleverley
Zaha-Januzaj-Lingard
Van Persie

W późniejszej fazie spotkania oczywiście chciałbym zobaczyć Smallinga, Kagawe, Younga, Welbecka, może Buttnera.

Wynik ? Stawiam 4:0. Może trafie.
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 22.07.2013, 21:12, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
oczywiscie liczymy na wystep Zahy i Januzaja.. Oni razem z Lingardem sa najbardziej perspektywicznymi zawodnikami. Oczekujemy dobrej gry jak w poprzednim spotkaniu przeciez po kilku latach tej topornej gry nalezy sie nam cos od zycia :)
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.