CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

16 trofeów, 559 meczów, 253 gole, 128 asyst w koszulce Manchesteru United - tak można... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +33 - Jest oficjalna oferta za dwójkę z Evertonu!

Miłosz @19.08.2013, 10:50 | Przeczytano 13267 razy

Jest oficjalna oferta za dwójkę z Evertonu!
David Moyes jest zdeterminowany, aby jeszcze przed końcem okienka sprowadzić do klubu nowych zawodników. Obecnie swoją uwagę skupia na dwójce swoich byłych piłkarzy z Evertonu - Marouanie Fellainim oraz Leightonie Bainesie.

Sky Sports News dowiedziało się, że 48 godzin przed startem sezonu ligowego wpłynęła oferta warta 28 milionów funtów za wspomnianą dwójkę. Tym samym United powtórzyło swoją ofertą za Bainesa w wysokości 12 milionów, a kolejne 16 jest proponowane za Fellainiego, którego klauzula w kontrakcie wynosiła 23,5 miliona. Everton jednak tę propozycję odrzucił.

Roberto Martínez już wcześniej zapowiedział, że Fellaini oraz Baines pozostaną na Goodison Park, choć możliwe, że większa oferta Manchesteru United skłoni Everton do sprzedaży chociaż jednego z nich.

Liverpool Echo dodaje, że "The Toffees" są niezadowoleni z oferty United, gdyż zaproponowana suma absolutnie ich nie zadowala, a dodatkowo środkowy pomocnik z Belgii, jak i angielski lewy obrońca coraz bardziej nastawiają się na transfer na Old Trafford.

Źródło: Sky Sports

Tagi: Everton, Leighton Baines, Marouane Fellaini, Spekulacje, Transfery

Komentarze (116) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 29

Napisz PW
dodano: 23.08.2013, 11:49, #116 Zwiń/Pokaż komentarz puchusMU
Niech oni się nie ośmieszają. Te oferty są tak żałosne jak tą maniane co odje** mourinho z Rooney'em.
Postów: 1474

Napisz PW
dodano: 23.08.2013, 11:28, #115 Zwiń/Pokaż komentarz wiater09
A w FMie wszystko jest takie proste... :(
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 22.08.2013, 19:46, #114 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

Mark Clattenburg napisał:

http://realm(...)ptuje-of erte-za-Ozilaquot-18885


Punto Pelota to straszne g[...]no, tabloid..
Postów: 677

Napisz PW
dodano: 22.08.2013, 19:23, #113 Zwiń/Pokaż komentarz Mark Clattenburg
Postów: 60

Napisz PW
dodano: 22.08.2013, 17:37, #112 Zwiń/Pokaż komentarz united133
Możee jednak po wielu perypetiach do nas trafią:)
Postów: 11

Napisz PW
dodano: 21.08.2013, 20:12, #111 Zwiń/Pokaż komentarz Cantona778
a moim zdaniem Moyes zrobił tylko co mogl w tym oknie transferowym.

Jezuz jak mnie wkurza to narzekanie, ze z Thiago sie nie udalo i Fabsem..

Przeciez Thiago był juz jedna noga w UNITED!! wtedy obudził sie Guardiola, ktorego dziwnym trafem brat jest agentem THIAGO i po prostu go przekonal. Trenowal go i spedzili ze soba z 5 lat.Jaka w tym wina Moyesa t o nie rozumiem.

I czy wy naprawde macie Moyesa za idiote, ze niby skladal oferte z d.. za nie do wyjecia fabsa?Przeciez on sie wahał! Był kontakt z pilkarzem, Barca nie miala chwilowo trenera to Moyes chcial to wykorzystac i chwala za probe!I co z tego ze byla saga w arsenalu jak bardzo chce do domu? ten dom okazal sie troche niewypalem. Fabregas nie był podstawowym pilkarzem , a jak byl to nie jako rozgrywajavcy tylko rzucany po skrzydlach, ataku i c...wie gdzie jeszcze.
Prorocy po sprawie wszyscy!!

Nie wykupil klauzuli Feillaniego bo po prostu zamknal by sobie drzwi przed proba sciagniecia np. fabsa albo modricia. A tu placz i lament bo nie ma transferow. Tak jakby to bylo takie proste. 35mln i po sprawie..pfff da 40 tak jak niektorzy mowia, fellaini bedzie niewypalem i k...co? bedziecie mowic jaki czub bo przeplacil za takie drewno. Historia zna wiele takich przykladow!! mendieta 50mln! veron 40mln!sanchez50mln!itd. no naprawde daaaj pan 45mln za feilainiego! popatrzcie chociazby na andersona pfff
zobacz więcej
Postów: 60

Napisz PW
dodano: 21.08.2013, 19:36, #110 Zwiń/Pokaż komentarz united133
Ślimaczy się to wszystko żadnych konkretow ani za Modrica,Fellainiego czy Bainesa ;)
Postów: 1979

Napisz PW
dodano: 21.08.2013, 11:20, #109 Zwiń/Pokaż komentarz jakubek722
Ciekawe czy w tym tygodniu będą jakieś konkrety, może Edek coś tam teraz dzwoni i się pyta :)
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 21.08.2013, 10:33, #108 Zwiń/Pokaż komentarz united8
[quote="Wierzasty"][/quote]

Talent talentowi jest nie równy, jeden jako dzieciak pokazuje niesamowite umiejętności, by ugrzęznąć w przeciętności a drugi, niedoceniany jako małolat, po 25 roku życia zostaje gwiazdą. Najlepszy przykład ? Zinedine Zidane. W wieku 24 lat grał jeszcze w Bordeaux. Dodano: 21 sierpnia 2013 roku, 10:35

pronik napisał:

#106 Wierzasty
Ramsey to mial 1,5 roku przerwe w grze z powodu zlamania nogi przez rzeznika ze Stoke a tego nikt nie mogl przewidziec.


To też trzeba wziąć pod uwagę, bo z tego co pamiętam Ramseya przed kontuzją...hmm...Wilsherowi to on nie ustępował w niczym.
Postów: 44

Napisz PW
dodano: 21.08.2013, 10:25, #107 Zwiń/Pokaż komentarz pronik
#106 Wierzasty
Ramsey to mial 1,5 roku przerwe w grze z powodu zlamania nogi przez rzeznika ze Stoke a tego nikt nie mogl przewidziec.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 21.08.2013, 08:43, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

raf83 napisał:

ale oni nie byli wcale tacy mlodzi.po 20 latku mozna juz ocenic czy cos z niego bedzie.nie trzbe go kupowac zeby sie przekonac.


Pierwsze z brzegu przykłady:
- Aaron Ramsey, o którego przegraliśmy walkę z Arsenalem, miał wyrosnąć na świetnego rozgrywającego, ale jak widać pewnego poziomu już nie przeskoczy i wybitnym piłkarzem raczej nie będzie.
- Adem Ljajic, którego mieliśmy ściągnąć bodajże pół roku po transferze Tosica, ale jednak piłkarza sobie odpuściliśmy (gra Tosica pewnie też miała na to wpływ), teraz jest jednym z najlepszych piłkarzy w Fiorentinie.
- Bojan Krkic miał być mega napastnikiem, a poza Barcą (w lidze włoskiej) się totalnie nie sprawdził
- Giovani dos Santos miał być drugim Ronaldinho, umiejętności ma wysokie, ale w Tottenhamie totalnie nie potrafił się wybić nawet na ławkę rezerwowych.

Przykładów jak powyższe można by znaleźć dużo więcej, wystarczy spojrzeć ilu młodych "zdolnych" piłkarzy przewija się przez chociażby Arsenal, Inter, a nawet wspomniane i wychwalane przez Ciebie Porto by dojść do wniosku, że tak naprawdę nie da się przewidzieć jak piłkarz się rozwinie, a tym bardziej czy w danej drużynie/lidze sobie poradzi.

Inna sprawa, że ze starszymi piłkarzami, którzy już są ukształtowani piłkarsko też nie zawsze przewidzisz, czy dany piłkarz dobrze wpasuje się w drużynę/taktykę/ligę.

-------

raf83 napisał:

bo z fabio ferguson wszystko postawil na glowie.kiedy fabio byl w wieku na wypozyczanie to kisil go pierwszym zespole


Pamiętaj, że nie dla każdego młodego piłkarza wypożyczenie to najlepsza opcja, tym bardziej, że i Fabio jak i Rafael mieli problemy z kontuzjami. Co więcej, w kwestii wypożyczenia bardzo duże znaczenie ma nie tylko wiek, ale także psychika piłkarza, więc najwyraźniej ani jeden ani drugi nie byli gotowi by zmienić otoczenie, a sam Ferguson wolał mieć ich cały czas na oku i kontrolować ich rozwój.
zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 21.08.2013, 07:22, #105 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Wierzasty napisał:

Jeżeli chodzi o młodych, perspektywicznych piłkarzy to nigdy w 100%

ale oni nie byli wcale tacy mlodzi.po 20 latku mozna juz ocenic czy cos z niego bedzie.nie trzbe go kupowac zeby sie przekonac.

Wierzasty napisał:

Po to, żeby Fabio mógł spokojnie pójść na wypożyczenie i złapać trochę regularnej gry. Czy to aż tak ciężko zrozumieć, że Buttnera kupiliśmy tylko po to, żeby w razie czego mieć jakiegoś w miarę doświadczonego, niedrogiego lewego obrońcę,

bo z fabio ferguson wszystko postawil na glowie.kiedy fabio byl w wieku na wypozyczanie to kisil go pierwszym zespole a przez to ze nie mial szans na rywalizacje z evra.a kiedy po zwypozyczeniach bylby gotowy do rywalizacji ferguon go wypozycza a sciaga goscia za 5 mln.ktory nie ma pojecia o grze w defensywie.
i nie wierze ze zostal sciagniety zeby fabio mogl udac sie na wypozycznie.zwlaszcza ze feguson jeszcze chcial beinsa.

Wierzasty napisał:

Januzaj, Pereira, Powell to wg. ciebie zawodnicy, którzy skończą jako przeciętniacy??

nie wiem jak skaoncza januzaj ma potencjal ale jest troche malo dynamiczny z co do powela to moim zdaniem nie bedzie z niego pilkarz na miare united.ferguson upatrzyl sobie zawodnikow wysokich ,szczuplych ze slaba koordynacja.bebe,obertan,powell moim zdanie skoncza podobnie.widzialem powella kilka razy i moim zdaniem nic z niego nie bedzie zwlaszcza jako zawodnik grajacy za napastnikiem.ale pozyjemy zobaczymy.
zobacz więcej
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 23:30, #104 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Woodward opuścił tournee by zająć się transferami, jednak sądząc po jego nazwisku to schował się gdzieś w lesie
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 23:23, #103 Zwiń/Pokaż komentarz vidic14
po co wam baines zebyscie potem mowili zeobrona gra słabo bo baines potrzebuje okolo 2 lat zeby sie zgrac zobrona.. mamy swietna obrone grajaca od kilku lat caly czas po co to zmieniac???

Potrzebujey srodkowego pomocnika... cleveley nie daje nam bramek anderson zreszta tez nic nam tak naprawde nie zapewniaja nawet asyst...
Postów: 12

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 23:21, #102 Zwiń/Pokaż komentarz Ed Woodward
Nie przyjęli 28?
Przyjmą 30.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 22:52, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

raf83 napisał:

hernedez to chyba wypadek przy pracy bo jesli zestawi sie go z bebe,obertanem ,tosicem,diufem,buttnerem,powel (zapowiada sie ze nic z niego nie bedzie)


Jeżeli chodzi o młodych, perspektywicznych piłkarzy to nigdy w 100% nie przewidzisz jak się dany piłkarz rozwinie i czy jego umiejętności oraz - co bardzo ważne - psychika rozwiną się na tyle by w przyszłości stać się gwiazdą najwyższego formatu.

Strasznie jestem ciekaw po czym wnosisz, że z Powella nic nie będzie??

raf83 napisał:

jakis czas temu wypowiadal sie jakis gosc ktory gdy dowiedzial sie ze kupujemy buttnera to stwierdzil ze jest on 5 na jego liscie najlepszych obroncow w holandii.po co nam tak grajek w takim wieku.


Po to, żeby Fabio mógł spokojnie pójść na wypożyczenie i złapać trochę regularnej gry. Czy to aż tak ciężko zrozumieć, że Buttnera kupiliśmy tylko po to, żeby w razie czego mieć jakiegoś w miarę doświadczonego, niedrogiego lewego obrońcę, grającego na jakimś tam poziomie, wystarczającym by nie grać tam środkowym obrońcą??

raf83 napisał:

zamiast szukac perelek jak fabio rafael pogba tu mu kupujemy jakis przecietniakow liczac na cuda.


Januzaj, Pereira, Powell to wg. ciebie zawodnicy, którzy skończą jako przeciętniacy??
zobacz więcej
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 22:27, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Błękitny24

Mats napisał:

Oficjalne źródła pozwalają mi patrzeć pozytywnie na Moyesa jako poszukiwacza wzmocnień.

Zgodzę się z całością Twojej wypowiedzi oprócz tego fragmentu.
20 sierpień - dwa miesiące wahań czy brać gości z którymi pracował tyle lat ? Po drugie klazula Fellainiego, która poszła w las a (jeśli) go kupimy to pewnie za kwote wyższą niż można było zapłacić na początku lipca.
A ofertowanie Fabsa, który płakał że chce do domu gdy był w Arsenalu, w dodatku dając kwoty w ogóle nieadekwatne do umiejętności było bez sensu.
Nie chce superstar w Man United i bicia rekordów transferowych bo to nie pasuje to tak mądrego klubu. Chce transferów z głową a zakupy last minute to lekka kpina.
Postów: 243

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 21:59, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Jedenaście
Czemu aż tak żulimy? Przecież 5 mln w tę czy w tę w przypadku takiego gracza jak Baines czy Fellaini to grosze. Odszedł Wootton, zapewne odejdą Macheda i Bebe. Może grubych hajsów za nich nie dostaniemy ale kilka melonów spokojnie powinniśmy wycisnąć. Kasę którą na nich zarobimy powinniśmy dorzucić do naszej oferty. Inne kluby po odrzuconej ofercie za danego gracza ślą kolejną, znacznie większą. Tylko my szukamy oszczędności tam gdzie ich nie ma i robimy z siebie pośmiewisko składając tak małe oferty. Dejwid, ogarnij się!
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 21:49, #98 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Cabaye i Fellaini a za rok można uderzać w Bainesa.
Postów: 164

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 20:57, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Paw12ManUtd

vidic14 napisał:

nIE ROZUMIE TRANSFERU BAINESA PRZECIEZ MAMY ZAJEBISTEGO EVRE.. KTORY GRA 4 LATA U NAS I TO PRAWIE WSZYSTKIE MECZE W SEZONIE,, PO CO ZAKŁUCAĆ BRONY JAKIMS BAINESEM.


"Jakimś Bainesem" to tak jak byś powiedział jakimś Van Persiem, bo Baines na lewej obronie spisuje się niczym Robin w ataku, Evra jest świetny, aczkolwiek nie ma się co oszukiwać, że Leighton to absolutnie nr.1 przynajmniej wg. mnie ;)
Postów: 388

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 20:10, #96 Zwiń/Pokaż komentarz Gigi Amoroso

raf83 napisał:

powel (zapowiada sie ze nic z niego nie bedzie)

Oceniać tak młodego chłopaka, przykre.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 20:07, #95 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Mats napisał:

pamiętasz może transfery nijakiego Ronaldo

juz powoli zapominam bo mija dekada jak zostal on "odkryty" przez skautow united.wraz z naszymi skautami odkrylo go jeszcze kilkunastu z innych klubow a wystarczylo generalnie miec oczy.tak jak w przypadku rooneya.takim skautem to ja tez moge byc.
hernedez to chyba wypadek przy pracy bo jesli zestawi sie go z bebe,obertanem ,tosicem,diufem,buttnerem,powel (zapowiada sie ze nic z niego nie bedzie) i wieloma ktorych juz nawet nie pamietam to okazuje sie ze od evry i vidica naszym skautom udalo sie znalezc hernandeza i pogbe.gdyby w porto mieli takich skautow to juz by zbankrutowali 10 lat temu.
jakis czas temu wypowiadal sie jakis gosc ktory gdy dowiedzial sie ze kupujemy buttnera to stwierdzil ze jest on 5 na jego liscie najlepszych obroncow w holandii.po co nam tak grajek w takim wieku.szkoda 5 mln.ale przede wszystkim szkoda tej calej energii zachodu tych wszystkich negocjacji.zamiast szukac perelek jak fabio rafael pogba tu mu kupujemy jakis przecietniakow liczac na cuda.
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 19:07, #94 Zwiń/Pokaż komentarz vidic14
nIE ROZUMIE TRANSFERU BAINESA PRZECIEZ MAMY ZAJEBISTEGO EVRE.. KTORY GRA 4 LATA U NAS I TO PRAWIE WSZYSTKIE MECZE W SEZONIE,, PO CO ZAKŁUCAĆ BRONY JAKIMS BAINESEM.

fELAINI MAM NADZIEJE ZE PRZYJDZIE DO NAS JEST ZNAKOMITYM PIŁKARZEM..

Postów: 667

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 18:11, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Mats

raf83 napisał:

tam sie po co utrzymaywac tych wszystkich skautow ktorzy gdzies tam jezdza i niby kogos szukaja a pozniej przychodza do nas buttnery,i inne varely.przeciezgdzies graja pilkarzy ktorzy za chwile trafaia do porto lub ajaxu nie taniej bybylo wykupic skautow porto lub szachtara nizutzymywac naszych darmozjadow??


Hmm... pamiętasz może transfery nijakiego Ronaldo czy chociażby Chicharito ?
Postów: 87

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 18:04, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber200

Peterson08 napisał:

www.goshow.tv/pp/Tomlecek najlepsze sex) kamerki w internecie


Spie**alaj
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 17:09, #91 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Mats napisał:

Wielu z nas oczekiwało tzw. worldclass'a na pozycji centralnego pomocnika. Moyes, jako bardzo ogarnięty menadżer, ruszył z wysokiego C i złożył ofertę za Fabregasa. Czego chcieć więcej ? Chcieliśmy worldclassa to Moyes o niego walczy, po czym zostaje niesłusznie skrytykowany jako osoba, która wierzy w nierealny transfer.


ja nie sadze zeby znowu tak wielu oczekiwalo zawodnka klasy swiatowej ale zawodnika ktory wprowadzi jakosc do naszej pomocy.to wcale nie oznacza ze trzeba brac sie za zawodnika ktory jest NIE DO WYJECIA.chyba na swiecie jest niewielu zawodonikow o ktorych mozna tak powiedziec.jego nie skloni bardzo wysoka tygodniowka i inne obiecanki a barcelony nawet 40 mln.moze i barca przystalaby na kwote rzedu 50-60 mln. ale fabregas i tak by nie chcial odejsc.gosc od kilku lat o niczym innym nie myslal tylko zeby wrocic do domu.trzeba byc glupcem i nie pamietac tej sagi zeby wierzyc ze mozna sciagnac do siebie fabregasa.
nasze okienko to jest porazkai trzeba to przyznac bo juz ruszyl sezon a my jestesmy jak dzieci we mgle.najpierw tracimy czas a teraz sie osmieszamy niskimi ofertami.pytam sie po co utrzymaywac tych wszystkich skautow ktorzy gdzies tam jezdza i niby kogos szukaja a pozniej przychodza do nas buttnery,i inne varely.przeciezgdzies graja pilkarzy ktorzy za chwile trafaia do porto lub ajaxu nie taniej bybylo wykupic skautow porto lub szachtara nizutzymywac naszych darmozjadow??
zobacz więcej
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 15:13, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
Ciężko zrozumieć irytację niektóych fanów dotyczącą braku aktywności Moyesa na rynku transferowym. Wydaje mi się, że po odejściu sir Alexa zbyt wiele osób uwierzyło w jakieś drastyczne zmiany. Nie panowie, my nigdy nie będziemy klubem, który bez problemu wyłoży 60 milionów na Cavaniego, 50 na Hulka czy 90 na Bale'a. Pasywność Fergusona w kwestii poszukiwań środkowego pomocnika mogła nas zmęczyć i pomóc uwierzyć, że Moyes zmieni nasz wizerunek na rynku transferowym. Co więcej, niektórzy zaczęli już zwalniać Moyesa za tą "pasywność" na rynku.

Wielu z nas oczekiwało tzw. worldclass'a na pozycji centralnego pomocnika. Moyes, jako bardzo ogarnięty menadżer, ruszył z wysokiego C i złożył ofertę za Fabregasa. Czego chcieć więcej ? Chcieliśmy worldclassa to Moyes o niego walczy, po czym zostaje niesłusznie skrytykowany jako osoba, która wierzy w nierealny transfer. Z jednej strony chcemy światowej klasy piłkarzy na Old Trafford, a z drugiej krytykujemy próby sciągnięcia owych zawodników.

Jasną rzeczą jest to, że media bardzo sprytnie powiązały pewne sprawy dając nadzieje większosci kibicom. Nieudany transfer Thiago ? Strootman wolał Romę niż United ? To tylko wymysły szmatławców, którzy nadmuchali balonik do granic możliwości.

Oficjalne źródła pozwalają mi patrzeć pozytywnie na Moyesa jako poszukiwacza wzmocnień. Fabregas, Baines, Fellaini ? Światowej klasy piłkarze. Z Hiszpanem się nie udało, jasna sprawa. Walczymy o pozostałych. Co w tym złego ?

Przechodząc już bezpośrednio do dwóch zawodników, którzy potencjalnie mają zawitać na Old Trafford pozwole sobię napisać kilka zdań. Zaczne od lewej obrony, a dokładniej od największej persony na tej pozycji na naszym globie. Baines ? Znakomity w obronie, jeszcze lepszy w ataku. Absolutnie najlepszy na świecie. Czy jest nam potrzebny ? Oczywiście. O takich piłkarzy powinien bić się cały futbolowy świat. Mamy szczęscie, że jest ogromnie niedoceniany na świecie i media spuszczają się nad grą takich p[...]eczek jak np. Alba.

Fellaini ? Potwór, bestia, silny jak tur zawodnik. Ten człowiek może odmienić naszą centrale i wraz ze sobą przynieść nową jakość. W obliczu oficjalnych informacji o Fabregasie byłem za Hiszpanem. Teraz gdy nic z tego nie wyszło to Fellaini jest moim numerem jeden. Nie oszukujmy się. Nie jest to piłkarz o takiej inteligencji boiskowej i kreatywności jak Modric i Fabregas, ale jestem przekonany, że ma inne atuty, które pozwolą nam walczyć z najlepszymi w Anglii jak i w Europie. Ogromna, imponująca siła, doskonałe warunki fizyczne. Z dnia na dzień jestem co raz większym entuzjastą tego transferu. To było by coś !
zobacz więcej
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 14:43, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

united8 napisał:

P.S Fajnie byłoby wyciągnąć Rossa Barkleya za jakieś drobniaki z The Toffes.


Znając życie to by chcieli za niego coś ok. 16-18 milionów funtów. Poza tym już widzę ich wk[...]ienie po ofercie z naszej strony. :D
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 14:28, #88 Zwiń/Pokaż komentarz united8
Dziwi mnie to, że staramy się kupić Fellainiego, ale chyba serio nie ma nikogo lepszego dostępnego na rynku. Szkoda, że olaliśmy Moutinho czy Dembele, bo Marułan lepszy od nich nie jest.

Belg jest bardzo dobrym ofensywnym pomocnikiem, dobrym b2b i słabym defensywnym. Ten zawodnik sprawdza się w systemie w którym gra ustawiona jest pod niego, więc wyrokować można, że jeśli przyjdzie do nas i on i Baines, to założenia taktyczne z Evertonu staną się rzeczywistością na OT, z tym, że ta dwójka będzie otoczona znacznie lepszymi graczami.

Nasza impotencja na rynku jest trochę smutna, no ale cóż poradzić. Oby Moyes był drugim Fergusonem.

P.S Fajnie byłoby wyciągnąć Rossa Barkleya za jakieś drobniaki z The Toffes.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 11:48, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

janik017 napisał:

Krążą słychy , że o transfer Fellainiego powalczy z nami aarsenal


Arsenal już od dawna nie jest łączony z Fellainim, więc nie wiem skąd te "słuchy".

Arsenal co najwyżej łączony jest z Cabayem (za którego złożyli ofertę - została odrzucona) i Kondogbią
Postów: 1711

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 11:40, #86 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97

janik017 napisał:

Krążą słychy , że o transfer Fellainiego powalczy z nami aarsenal . To już możemy pomarzyć , bo przeważnie każdy transfer z kimś przegrywamy


z Arsenalem nikt nie przegrywa :D
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 11:18, #85 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Krążą słychy , że o transfer Fellainiego powalczy z nami aarsenal . To już możemy pomarzyć , bo przeważnie każdy transfer z kimś przegrywamy ;/
Postów: 11

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 10:33, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Fat1xD
Z góry przepraszam za offtop. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie wygląda kupno biletu na mecz United? Chciałbym wybrać się w tym roku na Old Trafford i nie wiem czy potrzebuję jakiejś karty, czy muszę zamówić bilet przez neta, czy jednak dostanę go dopiero na stadionie? I jeśli ktoś był mógłby opisać jak to wygląda i ile to wszystko kosztuje, z góry dziękuję. : )

Co do oferty to śmiechu warta, zresztą Everton już ją wyśmiał. :)
Postów: 1000

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 09:33, #83 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)

K4T. napisał:

Dać to 45 mln nie skąpić i będzie git ;D Ja osobiście oprócz tej dwójki albo chociaż Fellainiego widziałbym jeszce Williana bardzo dynamiczny zawodnik ze świetnym dryblingiem może grać na skrzydle jak i ofensywnego pocomcnika ;] A w razie odejścia Roo mamy Chicharito który zasługuje za gre w 1 składzie ;D
De Gea
Rafael Vidic Jones Evra/Baines
Carrick/Fellaini
Nani/Zaha Young
Kagawa/Willian
Van Persie Roo/Chica
To tylko moja opinia xdd ;D

Skład gorszy niż w ostanim meczu Edytowano: 20 sierpnia 2013 roku, 09:33
Postów: 13

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 08:58, #82 Zwiń/Pokaż komentarz K4T.
Dać to 45 mln nie skąpić i będzie git ;D Ja osobiście oprócz tej dwójki albo chociaż Fellainiego widziałbym jeszce Williana bardzo dynamiczny zawodnik ze świetnym dryblingiem może grać na skrzydle jak i ofensywnego pocomcnika ;] A w razie odejścia Roo mamy Chicharito który zasługuje za gre w 1 składzie ;D
De Gea
Rafael Vidic Jones Evra/Baines
Carrick/Fellaini
Zaha/Valencia Nani/Young
Kagawa/Willian
Van Persie Roo/Chica
Formacja 4-1-2-1-2
To tylko moja opinia xdd Edytowano: 20 sierpnia 2013 roku, 09:41 przez
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 20.08.2013, 08:26, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

youngy18 napisał:

Jeśli Moyes rzeczywiście ma nieokreślony budżet to czemu nie zaoferuje za tą duet Baines&Fellaini 40 mln funtów?


Wyobraź sobie, że jako pierwszą ofertę dajemy 40 milionów funtów, a Kenwright ją odrzuca. Czemu? bo jak dajemy tyle na start, to znaczy, że nam bardzo zależy i że spokojnie możemy dać dużo więcej.

adam60 napisał:

Wydaje mi się, że Buttner da radę niedługo zastąpić Evre.
Co do Fellainiego... Skoro Moyes ma pieniądze na transfery, to czy nie lepszym rozwiązaniem byłby Willian


Buttner następcą Evry??? No to DDG mógłby zapomnieć o Clean Sheetach.

Willian jako CMF/b2b?? hahaha
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 23:33, #80 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Przy obecnych cenach (Osvaldo Roma -> Saints 15 mln funtów) oferta United jest po prostu śmieszna. Jeśli Moyes rzeczywiście ma nieokreślony budżet to czemu nie zaoferuje za tą duet Baines&Fellaini 40 mln funtów? Myślę, że taka oferta przekonałaby włodarzy Evertonu do rozważenia opcji sprzedaży swoich gwiazd.
Boję się, że do 1 września nie pozyskamy nikogo konkretnego, a DM będzie miał wymówkę w postaci: 'Przecież złożyliśmy oferty za Cesca, za duet Baines-Fellaini jednak zostały odrzucone'


3 poprzedni mistrzowie Anglii zaczynali sezon w poniedziałek, oby w tym roku ta passa została przerwana
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 23:29, #79 Zwiń/Pokaż komentarz RedDevillll
Dajmy 40 mln i obie strony będą zadowolone.
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 23:25, #78 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274

SuchyRD napisał:

Według ESPN podnieśliśmy ofertę o całe... 5 mlnów :D

Słuchajcie ESPNów to dobrze na tym nie wyjdziecie.
Zresztą nie słyszałem o tej ofercie chyba, że znalazłeś informacje sprzed bodajże 2 miesięcy, tam faktycznie była mowa o 5mln, tylko to była cała oferta za Bainesa.
Tymczasem Guardian informuje, że United wystosuje 2 oddzielne oferty za Fellainiego i Bainesa.
Postów: 829

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 23:03, #77 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
[quote="cham
Co do tej podwójnej oferty, to ja nie jestem zwolennikiem ściągania Bainesa. Gość ma prawie 29 lat, więc co to za następca dla Evry? Francuz gra dobrze, do tego jest Buttner i Fabio. Jeśli ten drugi nie będzie się nadawał do zastąpienia Pata, to trzeba się rozglądać za lewym obrońcą, ale kimś znacznie młodszym od Bainesa!
"][/quote]
Zgadzam się w 100%. Wydaje mi się, że Buttner da radę niedługo zastąpić Evre.
Co do Fellainiego... Skoro Moyes ma pieniądze na transfery, to czy nie lepszym rozwiązaniem byłby Willian (który, jeśli się nie mylę, jest na sprzedaż)? Ewentualnie Witsel, ale jego akurat byłoby cholernie ciężko ściągnąć.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 20:12, #76 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Jako ukłon dla ostmana dorzucić jeszcze 5 i będzie Osman.
Postów: 245

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 20:00, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Tadek Niejadek
[quote="Deadpool"][/quote]
a za kolejne Rossa Barkleya ;)
Postów: 923

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 20:00, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl

Deadpool napisał:

Legendary Seven Szemhazaj damy jeszcze 5 i dorzucą Mirallasa

Uwielbiam gościa, byłbym wręcz wniebowzięty :D Może za kolejne 5 dadzą jeszcze Colemana? lol Edytowano: 19 sierpnia 2013 roku, 19:38
A za kolejne Gibsona.
Tia, i może jeszcze ich menedżer zastąpi naszego?
A nie, czekaj...
Postów: 28

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 19:57, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Deadpool

Legendary Seven napisał:

Szemhazaj damy jeszcze 5 i dorzucą Mirallasa

Uwielbiam gościa, byłbym wręcz wniebowzięty :D Może za kolejne 5 dadzą jeszcze Colemana? lol Edytowano: 19 sierpnia 2013 roku, 19:38
A za kolejne Gibsona.
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 19:38, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Legendary Seven

Szemhazaj napisał:

damy jeszcze 5 i dorzucą Mirallasa

Uwielbiam gościa, byłbym wręcz wniebowzięty :D Może za kolejne 5 dadzą jeszcze Colemana? lol Edytowano: 19 sierpnia 2013 roku, 19:38
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 19:03, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

SuchyRD napisał:

Według ESPN podnieśliśmy ofertę o całe... 5 mlnów


W Evertonie 5 milionów to złoty piniondz, damy jeszcze 5 i dorzucą Mirallasa :D
Postów: 1000

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 19:01, #70 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
"nieograniczony budżet" :D
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 18:04, #69 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Według ESPN podnieśliśmy ofertę o całe... 5 mlnów :D
Postów: 10

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 18:03, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Paul_Key
Liczę na te 2 transfery na pewno byłby bo przyszłościowe mam nadzieję że wszystko pójdzie zgodnie z planem Moyesa :)
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 17:59, #67 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

M.C.T. napisał:

Będzie okazja jak byk majster, trzeba..

Ja mam ten tydzień wolny, niech Moyes się streszcza to może dołączę ;)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 17:54, #66 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
To, że Baines jest najlepszym lewym obrońcom w Anglii dziecko z przedszkola wie.
Ja powiem więcej... nie widzę poważnego konkurenta dla Leightona nie tylko na wyspach, ale również na całym świecie na pozycji LO. Bo kto jeśli nie on jest tym numerem jeden??? Transfer marzenie.
A Fellaini??? Wreszcie nasza druga linia nie będzie laikiem jeśli chodzi o pojedynki powietrzne. To,że w defensywie będzie świetnie sobie radził jest nieuniknione. Ale ja powiem więcej... to będzie dla nas piłkarz równie ważny jak dla City Yaya Toure. Na początku jego transferu z Barcy do szejków, mało kto się spodziewał, że Afrykańczyk tyle dobrego będzie robił w grze ofensywnej. Strzelał, asystował, że będzie świetnym grajkiem od czarnej roboty to każdy sobie z tego doskonale zdawał sprawę, niektórzy myśleli "nic więcej" I co? Przejechali się na tej opinii, z Belgiem ma być podobnie!!!
Tylko Moyes niech już sobie nie kpi z działaczy Evertonu.
Postów: 1750

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 17:52, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Arkinho
Dawać te 40mln i się nie zastanawiać,bo się okaże,że zostaniemy bez wzmocnień.Nie jest to szczyt marzeń, ale do zimy conajmniej powinno wystarczyć.
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 17:38, #64 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.

lukimanutdfan napisał:

Co będziesz robił i dlaczego akurat chlanie?


Będzie okazja jak byk majster, trzeba.... Edytowano: 19 sierpnia 2013 roku, 17:39
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 17:25, #63 Zwiń/Pokaż komentarz govou

neo2114 napisał:

”Everton może potwierdzić, że otrzymał od Manchesteru United oferty kupna dwóch piłkarzy. Te oferty zostały z miejsca odrzucone, bo były śmiechu warte i obraźliwe” – napisał w wydanym oświadczeniu dyrektor działu komunikacji klubu z Liverpoolu, Alan Myers.

Dawało by to szanse na kupienie ich za konkretne pieniądze choć wątpię żeby zgodzili się sprzedać obu.
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 17:21, #62 Zwiń/Pokaż komentarz neo2114
Jest oficjalna odpowiedź Evertonu:

”Everton może potwierdzić, że otrzymał od Manchesteru United oferty kupna dwóch piłkarzy. Te oferty zostały z miejsca odrzucone, bo były śmiechu warte i obraźliwe” – napisał w wydanym oświadczeniu dyrektor działu komunikacji klubu z Liverpoolu, Alan Myers.

”Klub nie upublicznił tych szczegółów wcześniej, bo zakłóciłoby to przygotowania menedżera Roberto Martineza do sobotniego, pierwszego meczu sezonu w Premier League” – dodano. (tłumaczenie ze sport.tvp.pl)

Link do oświadczenia na stronie Evertonu:
http://www.evert(...)tatement
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 17:16, #61 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

M.C.T. napisał:

Jeżeli przyjdą do nas w tygodniu, z miejsca biore urlop na żądanie...

Co będziesz robił i dlaczego akurat chlanie? Edytowano: 19 sierpnia 2013 roku, 17:17
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 16:44, #60 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Jeżeli przyjdą do nas w tygodniu, z miejsca biore urlop na żądanie...
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 16:44, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
Czy wy do k[...]y nędzy nie rozumiecie, że pierwsze oferty zawsze są zaniżone ? Oczywistą rzeczą jest, że zarząd United przy pierwszej ofercie nie wyciągnie 60 mln na stół. Jeżeli naprawde Moyes chcę obu tych piłkarzy to prędzej czy później dogadamy się z Evertonem, bo nie jest to światowa potęga jeżeli chodzi o finanse i w końcu obie strony dojdą do konsensusu.
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 16:42, #58 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Szemhazaj napisał:

Mając Rooneya, Welbecka i Chicharito też wielu pukało się w głowie widząc transfer Holendra, a tymczasem stał się on z miejsca filarem drużyny.

+
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 16:33, #57 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Nic dziwnego że zaproponowali tyle pieniądze w końcu mamy nieograniczony budżet i Moyes może kupować kogo chce i za ile chce.
Postów: 406

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 16:27, #56 Zwiń/Pokaż komentarz cuks
A ja po cichu łudziłem się,że Moyes wykorzysta ten swój budżet i może powalczy o Williana który mógłby tchnąć nowe życie w United w razie odejścia Rooney'a ale chyba nie mam na co liczyć zważywszy,że zaoferowaliśmy niecałe 30 mln za dwóch wyróżniających się piłkarzy na Wyspach.

To już lepiej niech nasz zarząd szuka w Hiszpanii. Tam uda im się na pewno kogoś tanio kupić skoro tak skąpią kasy.
Postów: 7692

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 16:17, #55 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Zapłacić te 25 mln. za Fellainiego i tyle. Oczko dobiega końca, a my jak zwykle czekamy na cud. pozdr.
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 16:03, #54 Zwiń/Pokaż komentarz BobbyGKM
Ta oferta to jakiś żart i to mało śmieszny :D Pamiętam, że przed meczem z Wigan pojawiła się gdzieś informacja, że zaproponujemy za tych piłkarzy 30 mln... 30 milionów to żenada za takich zawodników, a teraz chcemy dać jeszcze mniej...
Z drugiej strony Moyes może liczy, że Baines i Fellaini będą napaleni na transfer, dorzucimy kilka milionów i Everton się zgodzi.
Swoją drogą to Baines musi się zgodzić. To dla niego ostatnia szansa na grę w LM, zdobycie tytułu i grę na MŚ. Prawda jest taka, że jako piłkarz Evertonu nie wygryzie Cole'a.
Postów: 23

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 15:47, #53 Zwiń/Pokaż komentarz redslater
Śmieszna oferta od United, skoro w klauzuli Fellaini ma wpisane 23,5 mln powinniśmy taką ofertę złożyć. Podobno mamy nieograniczony budżet... A co do kwoty z Bainesa to można by dołożyć jeszcze z 5 mln.
Postów: 846

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 15:46, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Liwar
Dac te 25 i 15 i sie nie pi[...]olic, nie jestesmy przeciez jakims malym klubem. Southampton daje 15 baniek za Osvaldo a nam szkoda tyle dac na Bainesa...
Postów: 219

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 15:24, #51 Zwiń/Pokaż komentarz junajted1
Jeśli jest szansa na wyciągnięcia tak świetnego gracza jak Bejns to się go kupuje nawet jakbyśmy mieli 5 Evrów (xd) na jego miejsce.
Postów: 365

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 15:21, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Szeryf
Evra, zmiennik Baines, zmiennik Fabio. Co my, budujemy najlepszą lewą obronę świata? lol, trzy topowe drużyny można by nimi obdzielić.

Dobra, niech mi ktoś powie po co nam Baines, skoro Evra dalej jest przekozakiem? Kupować Bainesa jako zmiennika to trochę dziwne będzie. Chelsea długo nie wytrzymała mając i Bridge'a i A.Cole'a.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 15:18, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Fellaini to jednostka niszczycielska która w Anglii naprawdę się przydaje, a mogłaby i w Europie. Pytanie, czy dałby radę wymiatać obok Carricka tak jak w Evertonie za plecami napastnika. Facet znacząco podniósłby siłę naszego zespołu (dosłownie) a o jego grze w powietrzu można pisać tomy poezji. Technicznie nie jest ułomkiem, wydaje się być mniej agresywny niż kilka lat temu. To naprawdę dobry piłkarz który z pewnością przydałby się, także w razie odejścia Rooneya.

Baines z kolei rewelacyjnie bije stałe fragmenty, jest młodszy od Evry i od lat uchodzi za najlepszego lewego obrońcę Premier League. Fakt - Patrice gra teraz świetnie, ale płuca i nogi w takim wieku mogą nie wytrzymać 50 meczów w sezonie na najwyższym poziomie. A Leighton to tak jak van Persie - gwarancja fantastycznej gry. Mając Rooneya, Welbecka i Chicharito też wielu pukało się w głowie widząc transfer Holendra, a tymczasem stał się on z miejsca filarem drużyny.

Nie wiem jak ktoś może poddawać w wątpliwość trafność tych dwóch transferów. Lepszych piłkarzy na rynku do wyciągnięcia aktualnie chyba nie ma.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 15:09, #48 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Powinni odpuścić Bainesa bo i tak obu nie wyciągną a już na pewno naraz,podnieść ofertę za Fellainiego i złożyć ofertę za Cabaye.
Postów: 328

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 15:08, #47 Zwiń/Pokaż komentarz skipper
jeśli najlepszy lo gra w kadrze Anglii w meczu ze Szkocją takie padło, że głowa mała to ja nie chcę takiego mistrza. Co do Fellainiego to obserwując jego grę w meczu z Norwich to za bardzo się nie wysilał i nie wyróżniał bo dawał się zacnie ogrywać. Chyba ma już w głowie transfer do United...
Postów: 47

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 14:54, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Bloody_Prince

janik017 napisał:

Bierzmy Bainsa , Fellainiego i Eriksena !!! Niech United zaczną w końcu robić jakieś transfery na miarę najlepszych europejskich klubów ...



Bierzmy Modrica, Ronaldo i Bale'a !!!
To są transfery na miarę najlepszych europejskich klubów :P
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 14:53, #45 Zwiń/Pokaż komentarz thunderbolt
Baines jest najlepszym obecnie lo w lidze przynajmniej i miejsce takiego typa jest u nas- jak wspomniał Stevenson, zatem nie kpijcie z wybrzydzaniem bo to śmieszne- tak jak wysokość oferty za tych grajków.
Postów: 527

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 14:52, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Dżon
28 mln? hahaha Klubem rządzi żydek i dwóch Szkotów jeszcze tylko brakuje jakiegoś j[...]nego krakusa i będzie komplet.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 14:28, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

janik017 napisał:

Dobra podobno już odrzucili , ale nasi redaktorzy spóźnieni jak zawsze


szczerze mówiąc to chyba ty jesteś spóźniony - w newsie masz napisane jak byk, że oferta został odrzucona. Jeżeli chodzi o "spóźnienie redaktorów" to Miłosz napisał tego newsa z jakieś 2-3h po opublikowaniu go przez SkySports, więc nie wiem o jakie spóźnienie komukolwiek zarzucasz.

janik017 napisał:

a do tego dokupić Eriksena z Ajaksu


Inna sprawa to skończ już z tym Eriskenem, który pojawia się w 90% twoich komentarzy, bo to już się nudne staje.
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 14:23, #42 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Bierzmy Bainsa , Fellainiego i Eriksena !!! Niech United zaczną w końcu robić jakieś transfery na miarę najlepszych europejskich klubów ...
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 14:10, #41 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Serio, nie pojmuje tego że aż tylu z was jest przeciwna sprowadzeniu Bainesa... Evra ma 33 lata, wystarczy jeden gorszy uraz i już jesteśmy bez lewego beka, bo Buttner to żaden obrońca, a Fabio jest jeszcze mocno nieokrzesany, tak jak Rafael przed 2 laty.
O ile Fellaini to bardzo dobry gracz na swojej pozycji i właśnie na tą pozycję potrzebujemy wzmocnień, o tyle Baines to ścisły top w swoim fachu i nawet jeśli mamy na tej pozycji dobrych graczy, to i tak powinno się o takich piłkarzy zabiegać. Szczególnie że transfer jest mocno prawdopodobny - osoba Moyesa tutaj kluczową jest.
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 13:42, #40 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Dobra podobno już odrzucili , ale nasi redaktorzy spóźnieni jak zawsze . Podobno dawali 28mln za dwóch , a pewniw za samego Belga trzeba dać z 30 mln . Polityka transferowa United kuleje . Dlaczego nie kupiliśmy Fellainiego za 21MLN gdy miał jeszcze taką kwotę w kontrakcie ...
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 13:38, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

SuchyRD napisał:

dobry gracz znajdzie się w każdej sytuacji a takimi bez wątpienia są Baines i Fellaini.


tym bardziej, że obaj wiedzą czego trener będzie po nich oczekiwał, akurat w ich wypadku o "zgranie" bym się nie martwił.
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 13:35, #38 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Ja bym proponował kupić tylko Fellainiego z Evertonu , a do tego dokupić Eriksena z Ajaksu , bo jest ku temu okazja ponieważ ma rok do końca kontraktu ...
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 13:29, #37 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

solit napisał:

Zamiast zrobic transfery w lipcu i zgrac chłopaków z drużyną

Mityczne zgranie, taa... Van Persie jakoś przyszedł przed meczem z Evertonem, i mu to nie przeszkodziło stać się królem strzelców, dobry gracz znajdzie się w każdej sytuacji a takimi bez wątpienia są Baines i Fellaini.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 13:26, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
niech rzucą rozsądną forę za tych dwóch...
40 mln byłoby odpowiednią kwotą, za jednych z najlepszych piłkarzy PL trzeba się postarać,zaczynam też widzieć sens kupna Bainesa... bo podobno agent Buttnera negocjuje z Besiktasem, czyżby Moyes nie wiedział Holendra w składzie?
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 13:22, #35 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Nie rozumiem naszej polityki transferowej. Zamiast zrobic transfery w lipcu i zgrac chłopaków z drużyną to my chyba czekamy na last minute 31 sierpnia. Mam obawę, że prędzej Rooney od nas odejdzie, niż przyjdzie Baines z Fellainimi.
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 13:17, #34 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD

Stevenson napisał:

uda nam się tak szybko sprzedać Pata?

To będzie strzał w stopę, bo Evra tworzy naszą szatnię, jest wice kapitanem, i ma doświadczenie czy to na arenie europejskiej czy krajowej a Baines takowej niestety nie ma(chodzi o Europejską ofc)

Jak już mamy kogoś sprzedawać to Buttner(albo zrobić z niego skrzydłowego!?) Fabio i tak częściej na tourne grał na PO..
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 13:07, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Stevenson napisał:

tylko zastanawiam mnie, czy w razie sprowadzenia Leightona, uda nam się tak szybko sprzedać Pata?


obstawiam, że Monaco bardzo szybko zgłosiłoby się po Evrę, tym bardziej, że nie mają zbyt klasowego left backa, a Evra w lidze francuskiej pograłby jeszcze kilka lat na wysokim poziomie, tym bardziej w jego ukochanym Monaco.

SuchyRD napisał:

Dziś w expressie sportowym Łódzkim przeczytałem, że Willian jest już nasz


no to normalnie done deal :D
Postów: 4381

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:55, #32 Zwiń/Pokaż komentarz SuchyRD
Evra ma zapędy ofensywne i ulokować Bainesa i Evre w jednym składzie wcale nie będzie tak trudno.

Dla mnie Fellaini nie jest zbawcą naszego środka, i więcej jak 22~~ mlny za niego bym nie dał.

Dziś w expressie sportowym Łódzkim przeczytałem, że Willian jest już nasz lol
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:51, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
jestem mega zwolennikiem Bainesa - dla mnie koleś to absolutnie najlepszy LO na świecie, a tacy piłkarze powinni grać w United.

tylko zastanawiam mnie, czy w razie sprowadzenia Leightona, uda nam się tak szybko sprzedać Pata? bo nie wyobrażam sobie rotacji w składzie mając Bainesa w składzie, a i wystawianie go na LP raczej nie wchodzi w grę...

Fellaini? ostatni możliwy transfer do wzmocnienia środka pola. uciekł Thiago, olaliśmy Isco, trzeba zagiąć parol na Belga.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:41, #30 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
za mniej niz 40 mln nie ma szans ich wyciagnac. 25 i 15 a to i tak nie gwarantuje sukcesu.
takimi ofertami tylko obrazamy everton.to tak jak od nas czelski chciala rooneya kupic za 25 mln. to tylko denerwuje kibicow i dzialaczy
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:33, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Seba77 napisał:

Co do Bainesa dodam, że w tamtym sezonie stworzył 124 sytuacje a Evra 20 kilka (dokładnej liczby nie pamiętam) - to tylko tak dla statystyki podaję )


Evra 24

W pierwszym meczu obecnego sezonu, Baines stworzył 5 sytuacji (Evra 2), więc przy naszych napastnikach można by to spokojnie zamienić na kilka dodatkowych bramek.

Przypomina to trochę sytuację z tamtego roku, gdy sprowadzaliśmy RvP - też sporo osób uważało, że Robin nie jest nam potrzebny, a jak wyszło każdy z nas wie i widzi. Uważam, że podobnie byłoby z Bainesem, gdyby przyszedł do nas, dodałby dużo możliwości w ataku oraz pewności w obronie (w tym elemencie gry spisuję się lepiej od Evry).
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:30, #28 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

govou napisał:

Modriciowi ostatnio układa się w Realu zagrał w ostatnim meczu i stał się podstawowym zawodnikiem.Fabregas też ostatnio grał więc ci chłopcy raczej do nas nie trafią.

Powaga? Ja liczyłem, że Moyes wyciągnie obu :(
Postów: 317

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:29, #27 Zwiń/Pokaż komentarz The-Red-Devil92
Co oni palą tam na Old Trafford?
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:27, #26 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Modriciowi ostatnio układa się w Realu zagrał w ostatnim meczu i stał się podstawowym zawodnikiem.Fabregas też ostatnio grał więc ci chłopcy raczej do nas nie trafią.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:14, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo

Czokin napisał:

Za Fellainiego trzeba zapłacić zapewne jeszcze z raz tyle.


16 x 1 to jest dalej 16 :D
Runął świat?
Postów: 749

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:13, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Seba77
Co do Bainesa dodam, że w tamtym sezonie stworzył 124 sytuacje podbramkowe a Evra 20 kilka (dokładnej liczby nie pamiętam) - to tylko tak dla statystyki podaję :) Edytowano: 19 sierpnia 2013 roku, 12:14
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:11, #23 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Fellaini tak Baines nie.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:10, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Paw12ManUtd napisał:

I już oficjalnie odrzucona, brawo za newsa


Jeżeli chodzi ci o to, że news pojawił się dopiero teraz jak oficjalnie odrzucono ofertę, a nie pojawił się jak ją składaliśmy to muszę cię zmartwić, bo dopiero dziś rano taka informacja pojawiła się na SkySports.
Postów: 164

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 12:00, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Paw12ManUtd
I już oficjalnie odrzucona, brawo za newsa :)
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:57, #20 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274

zaki911 napisał:

może jeszcze opłacało by się powalczyć o Williana z Andży skoro prawie każdy zawodnik jest od nich do wyciągnięcia, a mamy problemy z kupnem kogokolwiek a nasze skrzydła stale kuleją.
Co o tym sądzicie?

Jego agent coś wspominał o naszym zainteresowaniu, ale najbliżej jego pozyskania jest Tottenham a także Liverpool.

Mówi się, że ewentualny transfer Williana do Tottków, mógłby być przepustką Bale'a do Realu, co z kolei mogło by skutkować transferem Ronaldo do nas.
Traktujcie to z przymrużeniem oka, mimo iż 1 część tej "oferty" jest jak najbardziej realna, to druga wydaję się już trudniejsza do zrealizowania.
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:51, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Czokin
Ja nie wiem kto składał tą ofertę ale ona jest co najmniej śmieszna. Za Fellainiego trzeba zapłacić zapewne jeszcze z raz tyle.

Oczywiście jestem jak najbardziej za transferem Belga na Old Trafford. Przydałby się ktoś taki wysoki i siejący postrach u rywali. Oczywiście nie jest to szczyt marzeń patrząc na takiego Fabregasa, Modricia czy Alcantare, którymi się interesowaliśmy no ale zawsze to coś.
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:50, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
Fellaini to już powinien biegać w czerwonej koszulce, a nie nastawiać się na transfer na Old Trafford. Mówi się jednak trudno i żyje się dalej. Moim zdaniem cały czas powinniśmy się starać o Marouanne'a bo jest to zawodnik, który może odmienić oblicze zespołu z dobrego na jeszcze lepsze.

Nie wiem natomiast czy jest sens kupować kolejnego lewego obrońcę. Na tej pozycji na razie fenomenalnie radzi sobie Patrice Evra i nie widać, żeby coś było nie tak.
A jeśli nie Francuz to ja przypominam, że my mamy Fabio da Silvę, którego potencjał jest ogromny jak Queen Mary 2 i to on powinien wchodzić już do pierwszego zespołu jeżeli Evra ma kończyć grę na wysokim poziomie.
No i nie zapominajmy o Buttnerze.

zaki911 napisał:

do tej oferty dorzuciłbym jeszcze Andersona


Mam nadzieję, że to ironia? ;)
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:46, #17 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Co my odwalamy z tymi ofertami...
Pomijając to, że mogliśmy mieć Belga za zapłacenie sumy odstępnego zawartej w klauzuli, to 28 mln może nie starczyć na samego Fellainiego a co dopiero z Bainsem.
Jeszcze bardziej wpieniajmy Everton śmiesznymi ofertami.
Jeśli Martinez mówi, że ta dwójka nie jest na sprzedaż, to znaczy, że trzeba będzie zajrzeć głębiej do portfela, ot co.
28 milionów... no patrze i nie dowierzam... Dodano: 19 sierpnia 2013 roku, 11:50

krysna napisał:

Evra gra znakomicie, a przyjscie Bainesa zablokowaloby przyszlosc Buttnera, ktory ce[***]e sie ogromna walecznoscia i zadziornoscia


Evra to nie młodzieniaszek i tak i tak trzeba bedzie w najbliższej przyszłości sprowadzić lewego obrońce, więc czemu nie Baines.
Wielu nie chce Anglika bo niby nie potrzebny ale jak przeczytali, że Coentrao jest do wyciągnięcia nagle zmienili zdanie, Anglik nie ale Portugalczyk już tak.
Co do Buttnera, to średniak za słaby na United.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:45, #16 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

zaki911 napisał:

do tej oferty dorzuciłbym jeszcze Andersona;)

Bez takich. Kasa tak, wymiana zawodników nie.
Postów: 28

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:42, #15 Zwiń/Pokaż komentarz zaki911
do tej oferty dorzuciłbym jeszcze Andersona;)
Postów: 129

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:30, #14 Zwiń/Pokaż komentarz krysna
Oferta można by rzec smieszna. Za Fabregasa daja ponad 30 mln a za ta dwojke graczy obeznanych juz w realiach Premier Leauge 28... Mam nadzieje, ze United dopna swego i sprowadza do ,,Teatru Marzen" chocby jednego dobrego srodkowego pomocnika. Jesli mam byc szczery to wolalbym w koszulce z Diabelkiem na piersi zobaczyc Modricia zamiast Fellainiego. Baines rowniez jest znakomitym pilkarzem ale czy jest on nam potrzebny ? Evra gra znakomicie, a przyjscie Bainesa zablokowaloby przyszlosc Buttnera, ktory ce[***]e sie ogromna walecznoscia i zadziornoscia - cechami, ktore chce ogladac u naszych zawodnikow. Reasumujac, uwazam,ze oba te transfery bylyby wzmocnieniami ale sa te same pieniadze moglibysmy sprowadzic graczy okroju Modricia czy tez Eriksena, ktorzy sportowo sa nam w stanie zaoferowac duzo wiecej :D Edytowano: 19 sierpnia 2013 roku, 11:31
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:28, #13 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
dajcie im te 35-40 mln i od razu przyjmą i jeszcze ich przywiozą w podzięce :D
chciałbym żebyśmy kupili z Evertonu jeszcze Rossa Barkleya :D
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:28, #12 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
No nieźle, 28 mil musiało zostać wyśmiane przez zarząd Evertonu.
No ale jak taka Chelsea daje podobne pieniądze za Rooneya to nie ma się co dziwić...
Poza tym Everton do najbogatszych nie należy i jeśli sami piłkarze przycisną zarząd to kolejna, lepsza już oferta powinna być nie do odrzucenia.
Postów: 7

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:27, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Garrett
Mam nadzieję, że ta dwójka wyląduje na Old Trafford, lecz mam wątpliwości co do Bainesa. Lewa strona jest dobrze obsadzona, bardziej skupiłbym się na prawej, aby nie oglądać tam Smallinga podczas nieobecności Rafaela.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:25, #10 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Zamiast się bawić w oferty za Fabregasa powinniśmy wyłożyć te 23 miliony za Fellainiego z miesiąc temu i byłoby po problemie. Gość już by się zgrywał z zespołem a i kibice by nie narzekali na brak transferów. Starania o nierealnego Fabreagsa i odpuszczenie takiej okazji jak klauzula Fellainiego wystawiają złe świadectwo działaniom Moyesa na rynku transferowym. I dają też do myślenia. Bo jak widać Belg w oczach nowego menadżera nie był nawet drugą opcją do wzmocnienia środka pola naszego zespołu.

Co do tej podwójnej oferty, to ja nie jestem zwolennikiem ściągania Bainesa. Gość ma prawie 29 lat, więc co to za następca dla Evry? Francuz gra dobrze, do tego jest Buttner i Fabio. Jeśli ten drugi nie będzie się nadawał do zastąpienia Pata, to trzeba się rozglądać za lewym obrońcą, ale kimś znacznie młodszym od Bainesa!

Teraz za Fellainiego będzie pewnie trzeba wydać ze 30 milionów. A jeśli faktycznie Moyesowi zależy tej dwójce, to Everton za mniej niż 40 milionów ich nie puści.
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:25, #9 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
Evra to dobry gracz, dużo daje w ataku, ale niestety mniej w obronie, od kilku lat systematycznie poprawia się w ataku kosztem gry obronnej co u obrońcy jest ważniejsze. Jak dla mnie 3x tak dla transferu Bainesa, najlepszy LB w lidze, jeden z najlepszych na świecie, świetnie wykonuje rzuty wolne, świetnie gra w obronie i jest kilka lat młodszy pd Evry, któremu będzie ciężko pociągnąć któryś sezon z kolei te 50 meczy.
Co do transfery Fellainiego to jedyne co mi przeszkadza to to, że tak późno wzięliśmy się za niego. Świetny gracz, na pozycję gdzie najbardziej potrzeba nam wzmocnień.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:24, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Miłosz napisał:

myśle że te 28 mln jest tylko po to aby namącić im w głowie. Baines i Fellaini nastawią się psychicznie na ten transfer i kolejna oferta warta ok 35 mln powinna zostac zaakceptowana.


Tu się mogę nawet zgodzić, tym bardziej, że jakiś czas temu (ok. tygodnia) pojawiła się w mediach informacja dot. Bainesa, że ten jeśli chce transferu powinien złożyć oficjalny transfer request.

Fellaini pewnie też byłby skłonny opuścić szeregi Evertonu na rzecz klubu grającego w LM.


Miłosz napisał:

zachodze tylko w głowe po co na Baines skoro Evra zaliczył taki start sezonu


Ciężko powiedzieć, czy Evra "da radę" grać tak dobrze przez cały sezon, w końcu ma już swoje lata (32) i raczej jest mu bliżej do zakończenia przygody w United, a przydałoby się jakoś zabezpieczyć na kolejne lata na tej pozycji. Patrząc co Baines gra w Evertonie, to w United z takimi napastnikami jakich mamy +rosły Fellaini robiłby mega robotę.
Postów: 1988

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:14, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Miłosz
myśle że te 28 mln jest tylko po to aby namącić im w głowie. Baines i Fellaini nastawią się psychicznie na ten transfer i kolejna oferta warta ok 35 mln powinna zostac zaakceptowana.

zachodze tylko w głowe po co na Baines skoro Evra zaliczył taki start sezonu
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:11, #6 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Może niepotrzebnie Moyes chce obu.Samego Fellainiego prędzej sprzedają niż razem.Poza tym muszą chyba zaoferować więcej kasy.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:06, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
pewnie Bill Kenwright do teraz śmieje się z tej oferty hahaha 12 milionów za Bainesa, 16 za Fellainiego to trochę słaba propozycja, nawet jak na pierwszą ofertę. Tym bardziej, że oferta 12 milionów funtów za Baines była już wcześniej odrzucana.

No to teraz czekamy na drugą - bardziej poważną - ofertę.
Postów: 60

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:06, #4 Zwiń/Pokaż komentarz RachCiach
28 mln funtów to zdecydowanie za mało za ten duet. Nie wierzę, by Roberto ich za tą śmieszną kwotę sprzedał. Żeby ich ściągnąć, trzeba wykładać te 40mln.
Postów: 53

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:04, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Joker_RED
Za tyle to oni może puszczą do nas samego Belga.
Postów: 932

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:04, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Ile, 28mln za tych dwóch piłkarzy? Fellaini jest warty 28mln, a co dopiero w pakiecie z Bainesem...
Postów: 358

Napisz PW
dodano: 19.08.2013, 11:03, #1 Zwiń/Pokaż komentarz adamII
teraz gdy fellaini nie ma klauzuli...
do tej pory wierzylem ze moyes nie zmarnuje tego okienka a teraz chce mi sie z niego smiac.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.