CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

16 trofeów, 559 meczów, 253 gole, 128 asyst w koszulce Manchesteru United - tak można... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +13 - Moyes nominowany do nagrody Trenera Grudnia

xmilkaax @09.01.2014, 16:59 | Przeczytano 3009 razy

Moyes nominowany do nagrody Trenera Grudnia
David Moyes dostał nominację do nagrody najlepszego trenera Premier League ubiegłego miesiąca. Może to być dla menedżera Manchester United pozytywny impuls, bowiem grudzień był okresem dość ciężkiej pracy.

Moyes znalazł się wśród czterech kandydatów do tego miana obok José Mourinho z Chelsea, Manuela Pellegriniego z Man City i Roberto Martineza z Evertonu.

Boss Czerwonych Diabłów dostał dominację mimo porażek na Old Trafford z Evertonem i Newcastle. Był to też jednak miesiąc, w którym Diabły zremisowały trudne spotkanie z Tottenhamem na początku miesiąca, i okres, w którym Szkot i spółka zaliczyli sześć zwycięstw z rzędu, w tym 4 ligowych.

David Moyes ma na koncie 10 takich wyróżnień jeszcze za czasów 11-letniej przygody z Evertonem - ostatnią zdobył w marcu minionego roku.

Źródło: espn

Tagi: David Moyes, Manager Miesiąca, Nagrody i wyróżnienia

Komentarze (28) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 352

Napisz PW
dodano: 10.01.2014, 22:58, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Italiano11
Akurat jest to jedyna nagroda jaka wywalczy z Diablami. Nawet od dawna juz Szemhazaj wie ze Mojs leci na leb na szyje. Kwestia czasu i z nowym trenerem zaczniemy wygrywac.

Gdzie moge zglosic naduzycia i bledy? Ktos tu sie pomylil chcac nazwac sie "wielkifanDM". Niby blacha literowka ale jak zmienia wyglad jego komentarzy!
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 10.01.2014, 16:58, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka

wielkifanMU napisał:

Moyes na rynku działał według planu ustalonego przez sir Alexa! Pewnie tego nie wiesz i nie rozumiesz, że nie miał Szkot odpowiedniego czasu aby stworzyć coś po swojemu


Jeżeli Moyes był taką pi[...]ołą, że nie potrafił postawić się Forgiemu i zarządowi to sam jest sobie winien, że teraz nie ma odpowiedniego składu do realizowania swoich taktyk na mecz.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 10.01.2014, 14:44, #26 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Guru Pitka napisał:

kto Moyesowi bronił kupować zawodników latem.

Jesteś taki tępy w tym temacie i nie masz odpowiedniej wiedzy więc proszę się nie cytuj już więcej moich komentarzy.

Moyes na rynku działał według planu ustalonego przez sir Alexa! Pewnie tego nie wiesz i nie rozumiesz, że nie miał Szkot odpowiedniego czasu aby stworzyć coś po swojemu. Edytowano: 10 stycznia 2014 roku, 14:46
Postów: 527

Napisz PW
dodano: 10.01.2014, 14:43, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Dżon
XD
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 10.01.2014, 14:38, #24 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

United4ever napisał:

Tak, teraz sieroty, a w tamtym sezonie i kilka wcześniej skład wymagający maks jednego transferu :>. Sam jesteś sierota ;p. Nie zwalaj wszystkiego na graczy. Wina zawsze leży po środku. To, że nie widać zaangażowania to wiemy nie od dziś. Ale sztab też mógłby coś zrobić ;>.

Ja chciałem przekazać przez słowo "sieroty", że piłkarze się wypalili a ty tradycyjnie w swoim stylu pociskasz jakieś bzdety jak po meczu z lfc, że "nie ma zaangażowania" hahaha Nie ma zaangażowania - dobre.
Zaangażowanie jest niebywałe, tylko nie ma umiejętności. [quote="Szemhazaj"][/quote]
Po pierwsze i ostatnie: pisałem, że tylko "niektórzy" nie mają własnego zdania to przejawia się w komentarzach. Zrzucają całą winę na Moyesa, krytykują choć często nie wiedzą za co, bo tak jest łatwiej. Tacy artyści mają zawsze tylko kilka wyrazów do napisania, ale piszą niesamowicie często i regularnie. To jest przykre. Edytowano: 10 stycznia 2014 roku, 14:39 Edytowano: 10 stycznia 2014 roku, 14:40 Dodano: 10 stycznia 2014 roku, 14:41

Szemhazaj napisał:

Nie jesteś czasem z PiS-u? Bo trochę przypominasz mi Macierewicza.

nawet nie będę się wysilać aby to dogłębniej skomentować.
zobacz więcej
Postów: 60

Napisz PW
dodano: 10.01.2014, 11:28, #23 Zwiń/Pokaż komentarz pawszy03932
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, czekaj to juz? nie! ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah :D trener miesiaca?! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha !
Postów: 33

Napisz PW
dodano: 10.01.2014, 09:12, #22 Zwiń/Pokaż komentarz nieSmutaj
Oplułem monitor jak przeczytałem tytuł xD

W grudniu było 6 meczy ligowych, w których United pokonało 4 ogórków i 2 razy przegrało z zespołami znajdującymi się blisko czołówki (Everton, Newcastle).

4 punkty więcej w tym samym czasie zdobyło np. City. Może to wydawać się niewielka różnica, ale oni na swojej drodze mieli Southampton, Arsenal, czy Liverpool i potknęli się tylko na Świętych (remis 1:1 na wyjeździe oczywiście).

Nie wspominam o samych przebiegach meczy United miedzy innymi z Hull, czy Norwich.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 10.01.2014, 07:14, #21 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
cale te nominacje to debilizm.co dobitnie pokazuje przyklad moyesa.moze zostac najlepszym trenerem grudnia i rownie dobrze najgorszym stycznia.o czym to swiadczy?? ze to nic nie znaczy
Postów: 133

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 22:03, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Błękitny24
Jemu się należy nagroda piłkarskiego Darwina !
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 21:00, #19 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

Zigi74 napisał:

Po moim trupie :-)


To akurat da się załatwić :D
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 20:31, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

Szemhazaj napisał:

Obaj doskonale wiemy, że to ja mam rację, więc Zigi nie stara się już na siłę wmawiać mi swoich poglądów


Po moim trupie :-)

Adamyo napisał:

No i nie ma się co dziwić, że David dostał nominację. W grudniu Manchester United na prawdę grał jeżeli nie ładną to na pewno skuteczną piłkę. Zaistniał nawet Young, a Welbeck począł wspinać się po drabinie i to pokonując dwa drążki na raz.

Awans do fazy pucharowej LM, awans do półfinału COC, rozbicie WHU i Aston Villi, comeback z Hull na w c[...]j trudnym terenie to są rzeczy, którymi Moyes może się pochwalić.


Dokładnie.

Oceniamy pracę trenerów za ten konkretny miesiąc, więc mnie nie dziwi ta nominacja.

To wyróżnienie z pośród pozostałych trenerów PL dowodzi temu, że facet posiada olbrzymi potencjał i przy sprzyjających okolicznościach (patrz brak kontuzji kluczowych grajków) jest w stanie ponownie powtórzyć ten sukces.
Postów: 27

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 20:14, #17 Zwiń/Pokaż komentarz McRochu
Przestańcie w końcu pieprzyć i niech ktoś powie czyja to jest wina ? Skoro mówicie że nie jego tylko wypalonego składu to dlaczego nie robi transferów by to zmienić ? Dlaczego ? Sorry zrobił jeden transfer wiemy jak udany.
Postów: 534

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 19:46, #16 Zwiń/Pokaż komentarz chamburger
w swieta cuda sie zadazaja
Postów: 227

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 19:40, #15 Zwiń/Pokaż komentarz reddevilssss

Guru Pitka napisał:

A spójrz na to z innej strony do City, Chelsea, Realu, Barcelony, Evertonu, PSG, Bayernu też przyszli nowi trenerzy i owszem ich zespoły tracą tez punkty, ale trenerzy z tych klubów wyciagają wnioski i potrafią wygrywać(może nie seryjnie, ale przynajmniej nie przegrywają co drugiego meczu)


Masz trochę racji ale te drużyny co chwile zmieniają menadżera co roku praktycznie kto inny a my mieliśmy jednego tyle lat.Stylem gry nie powalamy ale to już od 3 lat prawie ale wydaje mi się,że gdyby Moyes miał wszystkich zawodników od początku sezonu bez żadnej kontuzji z Roo i Robinem na czele to przynajmniej z West Browich,Tottenhamem i dajmy na to Newecastle byśmy nie przegrali(a tak to roo wróci nie ma Jonesa wróci jones nie ma dwóch innych i tak w kółko i każdy mecz innym składem i zgrać się nie mogą) i teraz jesteśmy wiceliderem i było by inne gadanie.Do city nie mamy się co równać oni wydają tyle kasy mają na każdej pozycji gwiazdę i jeśli chcemy im dorównać byśmy musieli co sezon dawać tyle kasy.Bo gdy my kupimy w lecie za 100 ml oni kupią za 300 i będzie ciężko im dorównać zresztą Chelsea to samo by zrobiła.Jedyna nadzieją w wychowankach i zawodnikach pokroju Januzaja.
zobacz więcej
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 19:31, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
No i nie ma się co dziwić, że David dostał nominację. W grudniu Manchester United na prawdę grał jeżeli nie ładną to na pewno skuteczną piłkę. Zaistniał nawet Young, a Welbeck począł wspinać się po drabinie i to pokonując dwa drążki na raz.

Awans do fazy pucharowej LM, awans do półfinału COC, rozbicie WHU i Aston Villi, comeback z Hull na w c[...]j trudnym terenie to są rzeczy, którymi Moyes może się pochwalić.

Ja się cieszę z tej nominacji bo w tych trudnych dla niego chwilach też mam do niego wiele pretensji, ale cały czas bardziej go lubię i popieram niż nie lubię i żądam odejścia.

Jedenaście napisał:

To żart?


Nie to nie jest żart. Pamiętajmy, że trzy ostatnie porażki były w styczniu, a styczeń, nie wiem czemu, nie jest brany pod uwagę przy ustalaniu nagrody dla menedżera GRUDNIA.
Postów: 1500

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 18:44, #13 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
Ironia losu.


Nie wiem czy to jeszcze czas kiedy można się z tego wszystkiego śmiać, czy może nadszedł już moment aby zacząć płakać nad tym wszystkim co się dzieje z naszym Kochanym United.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 18:40, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
[quote="abubu To on wymienił CAŁY sztab."][/quote]

Nie wymienił całego sztabu, tylko większość go olała i nie chciała z nim pracować, np. Rene.

[quote="abubuNominacja do tego tytułu za wygranie kilku spotkań w grudniu to jest raczej kpina."][/quote]

To za co trenerzy mają dostać nagrodę jak nie za wygrywanie, ma dostać za wygranie ligii już w grudniu..?

abubu jeszcze go nie skreśliłem napisał:

jeszcze go nie skreśliłem


chwała Bogu!

[quote="SzemhazajMoyes to beznadziejny trener i umie to uargumentować"][/quote]

Myślałem, że dasz przykład " Moyes to kretyn.." ;p ale notabene dobrze uzasadniłeś czemu nim jest, więc zostaje jedynie niesmak tego brzydkiego słowa.

[quote="wielkifanMUPrzeczytajcie sobie lepiej ostatnią wypowiedź Docherty'ego"][/quote]

wielkifanMUTO NIE JEGO WINA napisał:

TO NIE JEGO WINA


O ile dobrze pamiętam to Docherty nawoływał SAF-a by wziął część winy na siebie, więc widzi, że Moyes jest winny,a po drugie wytyka mu w owym wywiadzie jego błędy.

Moyes wierzę, że pobudzisz te sosenki to działania jak rok temu SAF.
zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 18:37, #11 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
to chyba jakis ponury zart i wyglada jak kopanie lezacego taka nwominacja mogla pasc tylko w okolic liverpoolu.
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 18:19, #10 Zwiń/Pokaż komentarz abubu
Osobiście nie zarzucam DM braku umiejętności, jednak za aktualny stan winię jego, ponieważ to on odpowiada za drużynę. To on wymienił CAŁY sztab. Rozumiem chęć współpracy z zaufanymi osobami, jednak można to było zrobić sukcesywnie. W ten sposób rozbił cały mechanizm. Może nie funkcjonujący w poprzednim sezonie zbyt rewelacyjnie, ale jednak funkcjonujący (nie to co aktualnie).

Nominacja do tego tytułu za wygranie kilku spotkań w grudniu to jest raczej kpina. Nie wspomnę już o samej ewentualnej wygranej.

Inną kwestią jest to, iż jeszcze go nie skreśliłem. W chwili obecnej pozostaje mi tylko przeboleć jakoś ten sezon i zobaczyć jak się będzie kształtowała sytuacja w kolejnym (po ewidentnie potrzebnych zmianach kadrowych w samym składzie - byle nie trąbił na prawo i lewo kogo to ma zamiar kupić).
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 18:05, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

wielkifanMU napisał:

Jak już nie stać niektórych na wypracowanie sobie własnego zdania, to lepiej słuchajcie ludzi


Nie mogę z ciebie, człowieku. Jeśli ktoś ma inną opinię od twojej to znaczy, że nie ma własnego zdania? Natomiast własne zdanie ma wtedy, gdy zgadza się z Dochertym i z tobą? lol Nie jesteś czasem z PiS-u? Bo trochę przypominasz mi Macierewicza.

wielkifanMU napisał:

nie czytajcie refleksji pierwszego lepszego usera z manusite czy devilpage, który z prawdziwym futbolem w życiu nie miał nigdy nic wspólnego!


Nie wiem zatem po co przebywasz i udzielasz się na tej stronie, skoro ludzi znających się na piłce na tyle, że ich komentarze - choćby i najdłuższe - czyta się z przyjemnością od deski do deski jest może 20? Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że ani ostman, ani banchoo, ani Wierzasty, ani Suchy, ani united8, ani Metyu, Zigi74, sarkazm, sir Artur i kilkunastu innych nie są znanymi w świecie fachowcami w zakresie piłki nożnej.

Ten portal, devilpage i inne zostały stworzone po to, aby sympatycy danej ekipy mogli wymieniać swoje spostrzeżenia. Jeśli ktoś uważa, że Moyes to beznadziejny trener i umie to uargumentować, to nie masz prawa mu niczego zarzucić. Dokładnie tak samo jest w drugą stronę: gdy ktoś twierdzi, że należy dać Davidowi szansę i potrafi usprawiedliwić jego potknięcia również należy mu się szacunek.

Niemiłosiernie [***] mnie ten rozkazujący ton "masz się zgadzać ze mną, inaczej będziesz sezonowcem bez własnego zdania". No ludzie, nie dajmy się zwariować. Już i tak jesteśmy w opłakanej sytuacji, niepotrzebna jest jeszcze wojna domowa między kibicami z dwóch osobnych stron barykady, bo żadna z nich nie odwraca się od United, każda jednakowo kocha ten klub. Bierzcie przykład ze mnie i Zigiego74. Obaj przerzucaliśmy się tonami postów, ale teraz zwyczajnie się - brzydko zabrzmi, ostrzegam! - ignorujemy. Obaj doskonale wiemy, że to ja mam rację, więc Zigi nie stara się już na siłę wmawiać mi swoich poglądów :D

Zauważyłem, że od czasu pierwszych prawdziwych klęsk MU kibice zmienili się z ciągle niezadowolonych i zadowolonych na całą masę podgrup. Są szydercy, krzykacze, złośliwcy, są cierpliwi, wierzący, ufni, są gorącokrwiści i są ci twardzi jak skały. Pamiętajmy jednak o tym, że wszyscy mamy w serduchu jedną ekipę i jeśli krytykujemy kogoś, to krytykujmy z głową, bo słowa w gniewie przychodzą łatwo, ale później często ich żałujemy, czego sam w swym krótkim i jakże burzliwym życiu doświadczyłem już nieraz. Amen.

A co do tej nominacji... Oby była pozytywnym impulsem!
zobacz więcej
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 17:52, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
szok w trampkach :D
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 17:48, #7 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever

wielkifanMU napisał:

To, że on ma sieroty w składzie a nie prawdziwych zawodników TO NIE JEGO WINA.


Tak, teraz sieroty, a w tamtym sezonie i kilka wcześniej skład wymagający maks jednego transferu :>. Sam jesteś sierota ;p. Nie zwalaj wszystkiego na graczy. Wina zawsze leży po środku. To, że nie widać zaangażowania to wiemy nie od dziś. Ale sztab też mógłby coś zrobić ;>.

Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 17:43, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka

reddevilssss napisał:

Chłop zaczął w lipcu pracę dopiero nie miał nic do gadania jak przyszedł.Naprawdę poczekajcie do końca sezonu 2014 2015 i wtedy oceńcie Moyesa.Dajcie mu czasu trochę.Skoro Fergi go wybrał to chyba wiedział co robi.Mógł Mourinho wziąć a wolał jego.


A spójrz na to z innej strony do City, Chelsea, Realu, Barcelony, Evertonu, PSG, Bayernu też przyszli nowi trenerzy i owszem ich zespoły tracą tez punkty, ale trenerzy z tych klubów wyciagają wnioski i potrafią wygrywać(może nie seryjnie, ale przynajmniej nie przegrywają co drugiego meczu)
Postów: 227

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 17:37, #5 Zwiń/Pokaż komentarz reddevilssss

Guru Pitka napisał:

ale kto Moyesowi bronił kupować zawodników latem.


Wersja jest taka,że Ferguson wyznaczył mu zawodników,którzy są potrzebni.Chłop zaczął w lipcu pracę dopiero nie miał nic do gadania jak przyszedł.Naprawdę poczekajcie do końca sezonu 2014 2015 i wtedy oceńcie Moyesa.Dajcie mu czasu trochę.Skoro Fergi go wybrał to chyba wiedział co robi.Mógł Mourinho wziąć a wolał jego.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 17:33, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka

wielkifanMU napisał:

Przeczytajcie sobie lepiej ostatnią wypowiedź Docherty'ego. Jak już nie stać niektórych na wypracowanie sobie własnego zdania, to lepiej słuchajcie ludzi, którzy coś kiedyś w futbolu osiągnęli mają jakąś wiedzę na dany temat, a nie czytajcie refleksji pierwszego lepszego usera z manusite czy devilpage, który z prawdziwym futbolem w życiu nie miał nigdy nic wspólnego!

Największe postacie związane kiedyś z futbolem czy z Manchesterem United stoją po stronie Moyesa. To, że on ma sieroty w składzie a nie prawdziwych zawodników TO NIE JEGO WINA. On jest w tym klubie za krótko aby można było obarczać go winą za sytuację kadrową na Old Trafford.


Ja wiem o co ci chodzi, ten cały Docherty zrzucił całą winę na Fergusona, twierdząc że skład był już wypalony, a Sir Alexowi nie chciało robić się przebudowy składu. Owszem moze troche racji ma, ale kto Moyesowi bronił kupować zawodników latem. Według mnie i tak większa wina leży po stronie Moyesa noż Forgiego.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 17:22, #3 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Przeczytajcie sobie lepiej ostatnią wypowiedź Docherty'ego. Jak już nie stać niektórych na wypracowanie sobie własnego zdania, to lepiej słuchajcie ludzi, którzy coś kiedyś w futbolu osiągnęli mają jakąś wiedzę na dany temat, a nie czytajcie refleksji pierwszego lepszego usera z manusite czy devilpage, który z prawdziwym futbolem w życiu nie miał nigdy nic wspólnego!

Największe postacie związane kiedyś z futbolem czy z Manchesterem United stoją po stronie Moyesa. To, że on ma sieroty w składzie a nie prawdziwych zawodników TO NIE JEGO WINA. On jest w tym klubie za krótko aby można było obarczać go winą za sytuację kadrową na Old Trafford.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 17:18, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Mu sie należy nagroda, ale chyba za głupie tłumaczenia po porażkach albo dymisja ze stanowiska trenera United(w końcu chłop by się odciążył)
Postów: 243

Napisz PW
dodano: 09.01.2014, 17:02, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Jedenaście
To żart?
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.