CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Quiz związany z napastnikiem Manchesteru United. ROZWIĄŻ QUIZ

+ +6 - United odpadają z Capital One Cup po rzutach karnych!

Redakcja @22.01.2014, 20:06 | Przeczytano 16683 razy

United odpadają z Capital One Cup po rzutach karnych!

Po dramatycznym meczu Sunderland pokonał Manchester United po rzutach karnych i w finale Pucharu Ligi Angielskiej zmierzy się z Manchesterem City.

W pierwszym meczu Sunderland wygrał 2:1, ale w rewanżu nie był faworytem. Po raz kolejny jednak w tym sezonie Manchester United rozczarował swoich kibiców.

W podstawowym czasie gry gospodarze wygrywali 1:0 po golu Jonny'ego Evansa. Taki wynik nie premiował jednak United, gdyż w Pucharze Ligi Angielskiej gole zdobyte na wyjeździe liczą się tak samo jak te zdobyte u siebie. Mimo wysiłków gospodarzy wynik utrzymał się do 90. minuty.

W dogrywce długo nie padały bramki, aż sensacyjnie minutę przed końcem doliczonego czasu gola strzelił Phillip Bardsley. W tym momencie to Sunderland był w finale, ale United wyrównali po bramce Javiera Hernandeza.

Konkurs jedenastek był pokazem niefrasobliwości strzelców. Piłkę w siatce umieścili jedynie Ki Sung-Yong i Marcos Alonso z Sunderlandu i Darren Fletcher w zespole gospodarzy. Danny Welbeck i Phil Jones nie trafili w bramkę, a uderzenia Adnana Januzaja i Rafaela obronił Vito Mannone.

W finale Sunderland zagra z Manchesterem City, który w dwumeczu pokonał West Ham United 6:0 i 3:0.
 

Manchester United 2:1 SunderlandBramki: Jonny Evans (37.), Javier Hernández (120+1.) - Phil Bardsley (119.)
Żółte kartki: Phil Jones (112.), Adnan Januzaj (116.) - Fabio Borini (65.), John O'Shea (90+3.), Craig Gardner (109.), Marcos Alonso (117.)

Manchester United
de Gea - Rafael, Smalling, Evans, Büttner (Evra 84.) - Januzaj, Fletcher (C), Carrick (Jones 90+5.), Kagawa (Valencia 61.) - Welbeck, Hernández
Ławka: Lindegaard, Cleverley, Giggs, Young

Sunderland
Mannone - Bardsley, Brown, O'Shea (C), Alonso - Johnson, Ki, Cattermole (Gardner 82.), Colback - Borini (Altidore 86.), Fletcher
Ławka: Ustari, Vergini, Čelůstka, Larsson, Giaccherini

Źródło: sport.pl

Tagi: Capital One Cup, Dogrywka, Javier Hernández, Jonny Evans, Phil Bardsley, Porażka, Półfinały, Relacje z meczów, Rewanże, Rzuty karne, Sunderland, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (208) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 19:20, #208 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Te karne to jakaś patola, jak można tak pi[...]olić swoje strzały? Przecież to woła o pomstę do nieba, 2x nad bramką, 2x w bramkarza, tak żałosnego konkursu rzutów karnych serio nie pamiętam.

Mecz w wykonaniu United bardzo słaby, czyli standardowo. Chicharito mimo iż dał nam nadzieje, to był najsłabszy na boisku, ale jeszcze bardziej wnerwił mnie Januzaj, który fajne zagrania przeplata takimi idiotyzmami że Nani to przy nim wzorowy grajek drużynowy. I te jego nurki... chyba przyda mu się zimny prysznic. Gdyby nadal na ławce był SAF już dawno by to miało miejsce, Moyes jednak pozwala młodemu gwiazdorzyć.

Na pochwałę zasługują tylko Smalling, Evans i Rafael. Akurat w obronie zagraliśmy nieźle, mimo tego iż końcówka meczu i cała wręcz dogrywka była obroną częstochowy, albo jak kto woli, oblężeniem Leningradu.

Jestem zawiedziony i rozgoryczony tym co miałem wątpliwą przyjemność oglądać, ale obawiam się że żadnej reakcji i tak w klubie nie będzie. Gramy padakę, ale jakoś jest ku temu ogólne przyzwolenie, tak kibiców jak i samych zawodników. I to przeraża najbardziej. Bo kiedyś, to taka porażka wywołałaby burzę, SAF rzuciłby jakimś butem, zawodnicy byliby załamani. Obawiam się, że dziś taka porażka jak ta to po prostu norma, standard, do którego nasz klub niestety się zniżył.

Na szczęście na horyzoncie już widać Rooneya i Robina, może Matę... sezon i tak jest stracony, na top4 mamy nikłe szanse patrząc na to ilu chętnych jest na to czwarte miejsce (podium już zajęte na 100%). Może to i lepiej? Może Glazery zobaczą że bez LM ich klub przestanie być na topie i przynosić zyski z poza boiska. Bez inwestycji w ten klub możemy powoli przyzwyczajać się do regularnej walki o LM...
zobacz więcej
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 17:32, #207 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Nie chce usprawiedliwać piłkarzy ani nawet tego beznadziejnego trenera, ale przegraliśmy przez głupie zasady w tych rozgrywkach. To my po tym meczu powinniśmy automatycznie wejść do finału.
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 17:17, #206 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Wstyd! żenada! Nie wierze co sie dzieje z tym klubem w tym sezonie! Teraz trzeba walczyc o pierwszą 4 w lidze! Tylko to pozostało!
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 17:12, #205 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Czara goryczy jest już pełna, odpadliśmy z Pucharu Ligi ze słabeuszem, czy to już dno, czy jeszcze go nie osiągnęliśmy, oto jest pytanie?
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 16:00, #204 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Oglądałem od 70', gdyż wcześniej wybrałem bliskiego memu sercu szczypiorniaka (od 5 podstawówki do 2 LO trenowałem piłkę ręczną) by wspierać Polskę. Niestety przegraliśmy.

Szkoda mi de Gei. Popełnił katastrofalny błąd. Mam wrażenie, że przyczyną tego był najnormalniejszy brak koncentracji. Ale jak to mówią, bramkarz swoje puści musi nim przestanie popełniać gafy.

Seria "11" to porażka. na 5 karnych trafilśmy tylko raz, co na takim poziomie jest nie do przyjęcia.

kolekcjoner napisał:

Matko Boska... Meczu nie widziałem, bo w tym czasie swym geniuszem oczarowywał mnie Wojtek Smarzowski.


Aż tak dobry? Przeczytałem kilka recenzji Pod Mocnym Aniołem i każdy sobie chwali fabułę, jak i grę aktorską
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 15:16, #203 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
widze ze wszyscy tak sa pochonieci transferem maty ze nie zauwazyli ze zagralismy wczoraj katastrofalny mecz i odpadlismy w fatalnym stylu.
przed meczem zastanawialem sie czy lepiej w dramatycznym meczy odpasc dzis niz nie daj boze zostac zniszczonym przez city nasi pilkrze chyba tez doszli do takiego wniosku Dodano: 23 stycznia 2014 roku, 15:23

batex94 napisał:

Ktoś ma jakieś info dotyczące transferu Maty ^^ ?


tak i nawet ed i moyes byli jak przybyl ;-)
http://www.youtu(...)wopvTf18
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 14:07, #202 Zwiń/Pokaż komentarz Legendary Seven

Mats napisał:

Pytam z czystej ciekawości. Kogo wybralibyście, jeżeli na rynku dostepni byliby Juan Mata, ale też David Silva ?

Zdecydowanie Mata. W przeciągu kilkunastu ostatnich miesięcy mogliśmy oglądać trzech hiszpańskich magików w niemal szczytowej formie i z tej jakże fantastycznej trójki - Juan, Cazorla, Silva - ten pierwszy wyglądał najlepiej.

Zawodnik Chelsea jest piłkarzem kompletnym. W odróżnieniu od wspomnianego przez Ciebie Davida potrafi huknąć z dystansu, przymierzyć z wolnego bądź wejść na pełnej szybkości w pole karne rywala. Daje drużynie zdecydowanie więcej opcji w ataku. Atuty które wyróżniają pomocnika City (prostopadłe podanie, krótkie prowadzenie piłki, dryg do gry kombinacyjnej) Mata również posiada. Poza tym, liczby z poprzedniej kampanii (bramki, asysty, procent udanych dryblingów i skutecznych podań) również przemawiają na korzyść naszego celu transferowego. :)

Krótko mówiąc - dla mnie jest to najlepszy Hiszpan w Premier League. Zawodnik wart każdych pieniędzy. Jego wielkie umiejętności i boiskowa inteligencja będą początkiem rewolucji, która wywinduje drużynę na wyższy poziom. O ile do zespołu Moyesa dołączy..

Wierzasty napisał:

Trzeba było zadać to pytanie w temacie o Macie, bo zamiast dyskusji o meczu zrobi się 20-30 odpowiedzi kto kogo woli.

Mam nadzieję, że mi wybaczysz.. :) Edytowano: 23 stycznia 2014 roku, 14:11
zobacz więcej
Postów: 747

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 13:37, #201 Zwiń/Pokaż komentarz batex94
Ktoś ma jakieś info dotyczące transferu Maty ^^ ?
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 12:38, #200 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Szkoda odpadnięcia... Na początku myślałem, że 1-0 daje nam awans, ale gole na wyjeździe się nie liczą podwójnie i dlatego kicha była.. No cóż, trofeum nie zdobędziemy żadnego w tym sezonie.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 11:41, #199 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
[quote="Mats"][/quote]

Trzeba było zadać to pytanie w temacie o Macie, bo zamiast dyskusji o meczu zrobi się 20-30 odpowiedzi kto kogo woli.
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 11:11, #198 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
Pytam z czystej ciekawości. Kogo wybralibyście, jeżeli na rynku dostepni byliby Juan Mata, ale też David Silva ?
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 10:23, #197 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Eren napisał:

Mata to zupełnie światowa klasa w porównaniu z Cleverleyem czy Fletcherem.


Tylko, że to zupełnie inne pozycje na boisku, więc jak dla mnie porównanie bezsensu .

Eren napisał:

3. Mata to mniej pracy dla Rooneya z tyłu.


Mata nie jest piłkarzem, który zbyt mocno udziela się w obronie, stąd też taka niechęć Mourinho do tego piłkarza i po przejściu do United za dużo w tej kwestii się nie zmieni.

Dodano: 23 stycznia 2014 roku, 10:26[quote="Rafael21"][/quote]

https://scont(...)57_n.jpg
Postów: 636

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 10:10, #196 Zwiń/Pokaż komentarz Rafael21
Moyes to gów.no. To najwieksze nieporozumienie klubu w historii.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 10:09, #195 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Najśmieszniejsze w całym meczu jest to, że Sunderland oddał - uwaga! - jeden celny strzał. Jeden celny strzał i bramka hahaha

Przyczyn porażki nie szukałbym w fatalnie przestrzelonych karnych, ani w babolu DDG. Przyczyny szukałbym w naszym stylu gry i podejściu.
Pierwsza połowa wyglądała bardzo obiecująco, w szczególności współpraca pomiędzy Kagawą, Welbzem i Januzajem. Nasi piłkarze zrobili to co do nich należało, tj. odrobili straty z pierwszego meczu. Natomiast nasza gra od momentu rozpoczęcia drugiej połowy wołała o pomstę do nieba i ta pomsta nadeszła w 112 minucie, gdy po jedynym celnym strzale w meczu oraz dzięki pomocy naszego goalkeepera, nasz wychowanek Phil Bardsley umieścił piłkę w bramce.
Szczerze mówiąc po tej bramce ciężko mi było powstrzymać się od śmiechu. Czemu? Bo po raz kolejny swoją nieporadnością sami doprowadzamy do tego, że mocno naciskający naszą obronę przeciwnik wreszcie pakuje nam wymęczoną bramkę, a to wszystko jest tylko i wyłącznie naszą winą. Bo po co siąść na przeciwniku, dobić go, zrobić wynik, który ustawiłby mecz i pozwolił na spokojną grę do końcowego gwizdka. Przecież lepiej oddać przeciwnikowi inicjatywę i liczyć, że uda się utrzymać wynik, a przy okazji uda się wyprowadzić jedną lub dwie kontry, które zakończy się bramką.
----

Jest kilku piłkarzy, którzy swoją postawą - mimo wyniku - zasłużyli na słowa uznania. Na największe brawa w naszej drużynie zasłużył Smalling, który wręcz po profesorsku grał w obronie. Czyścił co się dało (24! udane zagrania tego typu), wygrał 84% pojedynków powietrznych, zablokował 2 strzały, zanotował 3 odbiory oraz 3 przechwyty. Bardzo dobrze spisali się też jego koledzy tj. Rafael (5 odbiorów oraz przechwytów) i Evans, który do dobrej gry obronnej dorzucił gola.
Z formacji ofensywnych na pochwały zasłużył - po raz kolejny - Januzaj, który miał udział przy obu bramkach oraz zanotował bardzo dużą ilość świetnych zagrań (strzały 8[2celne], 4 key passy, wymusił 4 faule i jako jedyny zanotował celne crossy - 4) czy też dryblingów (4 udane). Niestety miał kilka sytuacji, gdzie mógł zachować się lepiej, gdzie zagrał zbyt samolubnie. Chociaż patrząc po sytuacji, którą wypracował Hernandezowi, a ten nie miał na tyle siły by w sytuacji sam na sam celnie uderzyć w bramkę (o możliwości dobiegnięcia w pole karne i minięciu bramkarza wspominać nie trzeba), nie ma co się młodemu chłopakowi dziwić, że wolał samemu zakończyć akcję.
zobacz więcej
Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 10:08, #194 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
BBC podaje, że Chelsea zaakceptowała ofertę za Mate w wysokości 37 mln. funtów. Hiszpan ma przejść dzisiaj badania medyczne i podpisać kontrakt na 4,5 roku!!!

Nic tylko czekać na potwierdzenie.
Postów: 462

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 10:01, #193 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
bramkarza tez by sie przydało sprzedać, wszyscy go chwalicie a dla mnie totalnie nie pasuje do angielskiej gry, jaki on jest drobny w tej bramce i mały przy zwykłych zawodnikach, chyba tylko kagawa i cleverley są od niego mniejsi, jest zwinny i popisał sie kilkoma poradami za które go wszyscy kochają, ale ile bramek puscił co były by bez problemu do wybronienia przez takiego wielkiego cecha lub vds ,moim nr 1 w united był by forster z celticu .
Postów: 296

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 09:56, #192 Zwiń/Pokaż komentarz P_scholes

Vamp napisał:

Mata nic tu nie da, co może zmienić jeden zawodnik gdzie 20 gra piach


Zgadzam się. Tym bardziej że kupujemy zawodnika, który tak naprawdę siedzi na ławce w Chelsea bo nie może się przebić do pierwszego składu z powodu słabej formy. Jakoś mi się nie chce wierzyć że "pod Moyesem" zacznie grać jak w poprzednich sezonach (obym się mylił)
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 08:34, #191 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Meczu nie będę komentował bo go nie oglądałem ,ale w tym sezonie pozostało nam tylko a może "aż" walka o top 4. Jeśli nie dostaniemy się do wielkiej czwórki mamy znikome szanse na jakieś hiper ekstra transfery latem.
Bo jaki piłkarz będzie chciał grać tylko na swoim podwórku?


GGMU!!!! Dodano: 23 stycznia 2014 roku, 09:32 Michael Carrick skręcił kostkę w meczu z Sunderlandem
Postów: 328

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 08:20, #190 Zwiń/Pokaż komentarz skipper

kolekcjoner napisał:

Tak całkiem poważnie mógłby mi ktoś naszą grę streścić? Styl, okazje, cokolwiek?


tak na szybko: stylu nie było żadnego, zresztą o jakim stylu tu można mówić pod wodzą Moyesa, okazji owszem było kilka np: 5 karnych, z których strzeliliśmy jednego. Drużyna sięgnęła dna bezdyskusyjnie i żaden Mata tego nie zmieni tu chory jest mózg (czyt. DM) i nadaje się do usunięcia bez znieczulenia.
Postów: 534

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 08:16, #189 Zwiń/Pokaż komentarz chamburger
wczorajsza skutecznosc podczas wykonywania rzutow karnych pokazala stan naszej druzyny do tego miejsce w tabeli i wszystko jest jasne DM musi za to odpowiedziec tak jak rooney dostal ultimatum to nasz trener powinien dostac je tez top 4 na koniec sezonu albo Wynocha
Postów: 1000

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 08:03, #188 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)

Arek135 napisał:

Względem transferu Maty to tylko przypomną, że jak Kagawa do nas przychodził to też miał bardzo dobre statystyki, też miał być wybawcą.

Różnica, gdzie te statystyki nabili, jeden w Niemcach, drugi w Anglii.
Postów: 481

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 06:22, #187 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Mata nic tu nie da, co może zmienić jeden zawodnik gdzie 20 gra piach, i gdzie super Moyes zielonego pojęcia nie ma jak prowadzić klub i motywować zawodników. Zauważyłem ze zawsze kiedy przed meczem zawodnicy United obiecują dobry występ i zwycięstwo, to zawsze przegrywają. Trzeba zacząć się coraz częściej utwierdzać w przekonaniu ze MU na długie lata może zostać po prostu średniakiem.

Btw jak k[...]a można nie strzelić 4 z 5 karnych przecież to jest niewyobrażalne, niepojęte, to chyba kolejny nowy rekord tego klubu. Zostały jeszcze jakieś "rekordy" to pobicia? Edytowano: 23 stycznia 2014 roku, 06:27
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 06:15, #186 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Względem transferu Maty to tylko przypomną, że jak Kagawa do nas przychodził to też miał bardzo dobre statystyki, też miał być wybawcą.
Postów: 121

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 02:42, #185 Zwiń/Pokaż komentarz Eren
1. United ma w końcu swojego D.Silve. Do tego powrót Robina - prawie jak transfer. Trójkąt Rooney - Mata - Van Persie, ze wsparciem Januzaja oraz mam nadzieję Naniego to ciekawa perspektywa.

2. Mata jest w stanie wycisnąć więcej z każdego zawodnika w United. Cleverley nie jest tej klasy piłkarzem, zatem nie jest w stanie stwarzać tej klasy sytuacji co Hiszpan. Mata to zupełnie światowa klasa w porównaniu z Cleverleyem czy Fletcherem. To dobra wiadomość przede wszystkim dla Groszka, który bazuje na dograniach w pole karne, które teraz będą co najmniej o klasę lepsze.

3. Mata to mniej pracy dla Rooneya z tyłu.

4. Mata stanowić będzie centrum operacyjne dla Moyes'a. Oznacza to, że dopiero od przyjścia Maty widać będzie jakim taktycznie trenerem jest następca Sir Alexa. Do tej pory i z pustego (środek pola) nawet Salomon by nie nalał (wyniki) (no chyba że Sir Alex).

5. Fakt, że kiedy decydowano dziś o wykonawcach rzutów karnych, Valencia siedział z dala od drużyny dobija gwoździem przekonanie, że walor ofensywny Ekwadorczyka to literacka fikcja. Pora moim zdaniem również, aby pisać ostatni rozdział jego historii na Old Trafford.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 01:16, #184 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Matko Boska... Meczu nie widziałem, bo w tym czasie swym geniuszem oczarowywał mnie Wojtek Smarzowski. Wyjdzie mi to raczej na zdrowie.

Czy coś jeszcze możemy przegrać? Jakieś rekordy Old Trafford przełamać? Rozumiem, że skład nie był wybitny, ale jak długo będziemy sobie wycierać mordy słabą kadrą? Ileż kibice United będą musieli jeszcze znieść? Gola strzelił Evans. Niech zgadnę. Rzut rożny? Jakaś super kreatywna wrzutka?

Tak całkiem poważnie mógłby mi ktoś naszą grę streścić? Styl, okazje, cokolwiek?

Z jednej strony chciałbym, aby Manchester United był znany z trenerów, którzy spędzają w tym klubie lata, lecz z drugiej ile jeszcze będziemy musieli znieść? Ile jeszcze tego pi[...]olenia, że już będzie dobrze, że murawa nierówna, a sędziowie brzydcy. Przecież to na kilometr j[...]e kompleksem Liverpoolu. Wiecznie pokrzywdzonego. Ten sezon będzie inny, a do top4 przecież tak niewiele i koniec końców ekipa z miasta Beatlesów kończyła na 7 lokacie.

Czy tylko mi się zdaje, że Moyes nawet posiadając kadrę Bayernu grałby wiecznie to samo?
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 01:08, #183 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Jak już David popełnia katastrofalny błąd to już jest naprawde fatalnie w United . Mam nadzieję , że Mata da i impuls United . O ile transfer dojdzie do skutku . GGMU !!!
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 01:02, #182 Zwiń/Pokaż komentarz govou
W mojej opini Januzaj nie wyrabia z presją,został okrzyknięty wielkim talentem i gwiazdą.

I teraz chciałby w pojedynkę wygrywać każdy mecz,a jest na to za młody i zbyt niedojrzały,potrzebuje czasu nie da się w tym wieku być w pełni ukształtowanym zawodnikiem.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:55, #181 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
szkoda mi Davida(nie Moyesa tylko DDG :D ), po swoim pierwszym sezonie na OT nie popełniał w zasadzie większych błędów, a kolejny przydarzył się mu właśnie w półfinale, dobrze że chociaż karne obronił :P Dodano: 23 stycznia 2014 roku, 00:57

neerg napisał:

Wyobrażacie sobie, jakim skokiem jakościowym będzie powrót Roo i Robina oraz przyjście Maty? 3 piłkarzy tej klasy o łącznej wartości przekraczającej 125 mln € i niesamowitych statystykach z ubiegłych sezonów? Eh, tylko marzyć i czekać.

Mam nadzieję, że zawodnicy, szczególnie młodzi, odebrali dobrą lekcję. Lepiej teraz niż w finale Lidze Mistrzów. Porażki uczą, zwycięstwa nie, nawet najbardziej fuksiarskie.

Głowy do góry!



a Ty ten finał na kiedy zapowiadasz? jak Adnan będzie miał z 25 lat? bo chyba wcześniej będzie trudno lol
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:34, #180 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Limit bolesnych porażek wyczerpany. Czas na odwórcenie tej złej karty od kolejnego spotkania z Cardiff. Najbardziej martwi mnie to, że podchodzimy do rzutów karnych z pełnymi gaciami. Co się dzieje? Gdzie się podziała pewność siebie tej drużyny? Zacznijmy w końcu niszczyć, grać jak na United przystało, bez tego wyczuwalnego napięcia. Sezon już i tak jest sp....ny po całości. Została LM i oby nie była to jedyna droga( zwycięstwo edycji, co jest raczej niemożliwe) do tych rozgrywek w kolejnym sezonie.
Pokażmy trochę luzu. Gdzie jest do jasnej cholery RvP i Roo? Już mnie to drażnić zaczyna prawdę powiedziawszy.
Transfer Maty niech będzie światełkiem w tunelu. Musi być lepiej. Edytowano: 23 stycznia 2014 roku, 00:35
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:31, #179 Zwiń/Pokaż komentarz BobbyGKM
Nauczymy się kiedyś strzelać karne?
Postów: 196

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:22, #178 Zwiń/Pokaż komentarz DD@Ro-ManU
gdzie się podziali...


Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:16, #177 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Wierzasty napisał:

Raczej dla Januzaja, który mu tę sytuację wypracował.


Nie umniejszam zasług Januzaja przy tej bramce, ale to Chicharito zdobył gola.
Adnan swoje za uszami ma po tym meczu i całkowicie pomijam tu karnego.

Wierzasty napisał:

Dużo nie brakowało by Chicharito trafił w poprzeczkę, tak by piłka nie wpadła do bramki.


Nie rozbrajaj mnie, proszę Cię.
Gol to gol.
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:13, #176 Zwiń/Pokaż komentarz vidic14
[quote="Mambiolek"][/quote]

i CO Z TEGO ZE WROCA?? CHCOAIZ BY PRZYSZEDL MESII RONALDO TO MOEYS NIE UMIE DRUZYNY USTAWIC I h[...]jA BY Z TEGO BYLO ...
Postów: 130

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:11, #175 Zwiń/Pokaż komentarz neerg
Wyobrażacie sobie, jakim skokiem jakościowym będzie powrót Roo i Robina oraz przyjście Maty? 3 piłkarzy tej klasy o łącznej wartości przekraczającej 125 mln € i niesamowitych statystykach z ubiegłych sezonów? Eh, tylko marzyć i czekać.

Mam nadzieję, że zawodnicy, szczególnie młodzi, odebrali dobrą lekcję. Lepiej teraz niż w finale Lidze Mistrzów. Porażki uczą, zwycięstwa nie, nawet najbardziej fuksiarskie.

Głowy do góry!
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:05, #174 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Mam nadzieje, że RVP,Roo i Mata(?) będą już dostępni na mecz z Cardiff.
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:04, #173 Zwiń/Pokaż komentarz vidic14
MAM JUZ DOSC MOEYSA I k[...]a TYCH PORAŻEK MANU CO MECZ k[...]a PORAŻKA ..;/;/ MUSZA WKONCU ZMIANY JAKIES NASTAPIC ALBO TRENER ALBO NIE WIEM.... BO PRZECIEZ DO LIGI EUROPY NIE AWANSUJEMY...
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 23.01.2014, 00:01, #172 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

lukimanutdfan napisał:

Typowy Welbeck ;x


i złapał się tylko za gąbkę na głowie....


btw. jak jeden mąż, wszyscy na Moyesa... ale czy on strzelał i bronił? NIE! to piłkarze zawiedli, żeby profesjonalni piłkarze, nie potrafili chociaż w bramkę strzelić? jutro będzie Mata, i będzie uczył piłkarzy, wszystkiego od początku... poza tym wracają #10 & #20 :p
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:54, #171 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

Mambiolek napisał:

Przynajmniej nie dostaniemy z 6-0 w finale z City :P

W finale nie, ale nie zapominaj o lidze ;x Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 23:56

neerg napisał:

Nie chcecie mi chyba powiedzieć, że to przez Moyesa na 5 karnych jedynego trafia defensywny pomocnik pauzujący od 2,5 roku z powodu ciężkiej choroby.


Widocznie Moyes nie wpoił mu jeszcze swojej filozofii ;O
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:53, #170 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

sarkazm napisał:

Brawa dla Chicharito, który zdychał już na boisku, a mimo to przedłużył nasze nadzieje na zwycięstwo z Sunderlandem.


Raczej dla Januzaja, który mu tę sytuację wypracował. Dużo nie brakowało by Chicharito trafił w poprzeczkę, tak by piłka nie wpadła do bramki.

+ zmarnowana 100 wypracowana także przez Januzaja.
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:53, #169 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Nie wierze przegraliśmy to!
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:51, #168 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

wielkifanMU napisał:

czy nawet Hernandez, który w reprezentacji Meksyku rzadko myli się z 11 metrów


On ledwo z boiska zszedł by masażysta mógł się nim zając, a ty byś chciał by karne jeszcze strzelał??
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:44, #167 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Wyjątkowo śmiem twierdzić, że ten mecz a konkretnie konkurs rzutów karnych spaprał nam David Moyes.

Wystawił do egzekwowania jedenastek żółtodzioba Januzaja, który idealnie potrafi maskować stres i emocje jakie mu towarzyszą, robiąc z siebie luzaka i chojraka bez układu nerwowego ale tak na prawdę w środku to on się cały gotuje i moim zdaniem jego rola nie pomogła mu psychicznie. Od jego postawy zależał wynik całej drużyny,tak było podczas rzutów wolnych z bliska i rzutu karnego. To potencjał na najlepszego gracza globu, ale jak powtarzałem i będę powtarzał NA RAZIE, dopiero to g[...]niarz bez zarostu mający mleko pod nosem. Genialnie utalentowany, ale wciąż młodziutenki.
Druga sprawa Rafael? Czy on kiedykolwiek wykonywał karniaki? Piłkarz, który rzadko uderza na bramkę rywala nie powinien podchodzić do 11. Do tego Welbeck? Przecież to było wiadomo, że Danny nie trafi, bo to nie jest typ egzekutora. On w ogóle nie ma czucia piłki gdy oddaje strzały na bramkę, nie ma dobrze ustawionej nogi i nie powinien strzelać.
To błędy Moyesa, które zdecydowały. Gdyby zamiast wymienionej trójki do piłki podchodzili kolejno Fletcher, Evra, Valencia, Evans czy nawet Hernandez, który w reprezentacji Meksyku rzadko myli się z 11 metrów to wygralibyśmy to spotkanie i dotarli do finału.

Ale cóż. Lepiej odpaść teraz z Sunderlandem niż przerżnąć w finale z City.
Puchar pocieszenia nie dla nas!

Ale jakie to ma znaczenie, skoro Juan Mata o krok od United? The Telehraph twierdzi, że Chelsea zaakceptowała 37 mln. funtów. To jest wspaniała wiadomość, najwspanialsza od kilku dobrych miesięcy, która poprawi nam kibicom humory a zawodnikom w szatni morale, albowiem dołącza do nas (na 85 %) zawodnik KLASY ŚWIATOWEJ! Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 23:49Może przerżnęli bo w głowie zamiast słowa: "finał" mieli słowo "MATA"

Wcale im się nie dziwie :):*

MATA! Edytowano: 22 stycznia 2014 roku, 23:50
zobacz więcej
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:44, #166 Zwiń/Pokaż komentarz govou
W obecnej sytuacji transfer jednego Maty to za mało.Takie dzieciaki jak Januzaj nie powinny strzelać karnych,podobnie Welbeck,Jones,Rafael.
Najlepszy dowód że jedynastki zepsuli wszyscy zawodnicy,a dobrze ją wykonał tylko doświadczony Darren. Edytowano: 22 stycznia 2014 roku, 23:49
Postów: 328

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:43, #165 Zwiń/Pokaż komentarz skipper
DM na konferencji pomeczowej - jak zwykle przegraliśmy przez pana pecha ale obiecuję, że od dzisiejszego dnia wprowadzę na treningach obowiązkowo ten stały fragment gry - eeeeee jak się nazywa a tak rzut karny - przepraszam nie znałem tego wcześniej byłem zaskoczony tą sytuacją... kurrrr..
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:42, #164 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Zróbcie coś z tym j[...]nym serwerem, bo zalogować się tu po meczu jest trudniej niż strzelić karnego Sunderlandowi.

Co do meczu, to żenada, co do karnych, to żenada, jedna wielka żenada.

Brawa dla Chicharito, który zdychał już na boisku, a mimo to przedłużył nasze nadzieje na zwycięstwo z Sunderlandem.
Brawa dla Fletchera, chłop ma jaja.
Reszta pod ścianę.
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:42, #163 Zwiń/Pokaż komentarz vidic14
ALE by mnie ucieszyla wiadomosc o tym ze moeys jutro zostaje zwolniony oby bo juz mam k[...]a go dosc ;/;;/
Postów: 747

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:41, #162 Zwiń/Pokaż komentarz batex94
Graliśmy kiepsko i zasłużyliśmy na przegraną.
Niestety ale taka gra z Sunderlandem nam nie przystoi.. chociaż w tym sezonie to już nie wiem co mam myśleć o wszystkim.

Aaa.. byłbym zapomniał

#MoyesOut
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:40, #161 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Jak nie potrafia strzelac karniakow to co mowic o wygrywaniu meczow w 90 minut.tragedia wrocilismy w pieknym stylu po bramce CHICHA a pozniej spuscmy kotare milczenia
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:38, #160 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Już tak nie przesadzajcie ludzie. Może to i lepiej, że odpadliśmy? Przynajmniej nie dostaniemy z 6-0 w finale z City :P
Postów: 436

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:37, #159 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Nie dość że słabo grają przez 90 minut w praktycznie każdym meczu to jeszcze z karnych nie potrafią gole strzelać o matko...Składzie z 2008 roku gdzie jesteś...
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:35, #158 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Dzwonil do mnie phil nevile....Powiedzial ze jutro DM zostanie zwolniony ( on nevile bedzie tymaczasowym trenerem a ja jego asystentem - bedziemy w top 4) po sezonie klopp przyjdzie do nas na nauki....Najwazniejsze....DM od jutra nie jest trenerem...ohhh
Postów: 362

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:34, #157 Zwiń/Pokaż komentarz BoBron
Tak to się kończy jak się daje strzelać samym młodzikom... miał na ławce Younga, Giggsa na pewno dużo bardziej opanowani zawodnicy, to samo miał Evre, ten też bil jedenastki juz w konkursach.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:33, #156 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Nie mam zwyczaju przeklinać na tej stronie,ale dzisiaj ciężko się powstrzymać.

Czy oni wogóle nie trenują strzelania karnych na treningach,czy oni wogóle nie przypuszczali że może dojść do rzutów karnych i że mogą je przegrać.
Rece opadają a nogi wiedną.
Postów: 130

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:31, #155 Zwiń/Pokaż komentarz neerg
Bez jaj ludzie. Nie chcecie mi chyba powiedzieć, że to przez Moyesa na 5 karnych jedynego trafia defensywny pomocnik pauzujący od 2,5 roku z powodu ciężkiej choroby.

There is only one Darren Fletcher, niestety.
Postów: 311

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:31, #154 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
De Gea ma wybaczony błąd z gry, karne dwa bronił. A Danny, Rafa, Jones, Adnan niewiarygodne tak żenująco oddać strzał. Co z Groszkiem?
Postów: 328

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:31, #153 Zwiń/Pokaż komentarz skipper
mam nadzieję jutro przeczytać w prasie "David Moyes zwolniony z Manchesteru United" tego qrwa za wiele, już wiadomo czemu tak trudno przychodzi nm zdobywanie bramek jak te patałachy nawet z karnego nie potrafią strzelić no ludzie litości kto to k...rwa jest zawodowy piłkarz czy taksówkarz
Postów: 597

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:31, #152 Zwiń/Pokaż komentarz Morphy
Miejmy nadzieję, że Mata nie oglądał meczu ani nie ma dostępu do neta...
Postów: 598

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:30, #151 Zwiń/Pokaż komentarz GloryUnitedTilliDie
Ja rozumiem, z Live, Everton, Arsenal, o City i Chelsea nie wspomnę. Ale Sunderland? Drużyna która raczej spadnie z BPL do Championship?
W szatni opi[...]olić zawodników!
20% trafionych karnych. Pojechać po pensji, cokolwiek.
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:28, #150 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
1/5 nasza skuteczność w rzutach karnych mnie rozwaliła. Ogólnie gdyby bramkarz Sunderlandu miał dłuższe łapy to i strzał Fletchera wyjąłby.

No ale cóż do kuponu i tak weszło mi zwycięstwo w 90minutach. Dodatkowo w finale nie zmierzymy się z będącymi na fali MC. No i sezon zakończymy bez pucharu krajowego. Z piekła do nieba a potem powrót do piekła w 10 minut wszystkie emocje przeżyłem.
Postów: 1053

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:26, #149 Zwiń/Pokaż komentarz 7bounce7
Czy wykonywanie karnych na prawdę jest takie trudne? Ani nie grają dobrze w 90 min, nie umieją strzelać karnych, z dośrodkowań. Jak w takim razie wygląda trening?
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:26, #148 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
k[...]a MAC...MACIE MOYESA...Po karnych widac ze ta druzyna jest w rozsypce....Widac po zawodnickach jak podchodzili...przewidzialem wszystkie pudla :D:D
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:26, #147 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
brak slow po prostu
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:26, #146 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
taki c[...]j nie sezon z jakimkolwiek pucharem lol
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:25, #145 Zwiń/Pokaż komentarz Italiano11
Koniec po meczu. kolejna porazka
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:24, #144 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
DDG jak VDS!~!!!!!! :D
Postów: 730

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:24, #143 Zwiń/Pokaż komentarz DahDah
boze januzaj, jones
Postów: 1053

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:21, #142 Zwiń/Pokaż komentarz 7bounce7
Boże co sie dzieje :D Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 23:23Co za żenada...
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:20, #141 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Typowy Welbeck ;x
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:19, #140 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
płasko po ziemi ludzie! Edytowano: 22 stycznia 2014 roku, 23:20
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:17, #139 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
ZAWAŁ.teraz tylko karniaki wygrac
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:17, #138 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Postów: 233

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:16, #137 Zwiń/Pokaż komentarz Pikonio
O jasny c[...]j normalnie 1999 :D
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:14, #136 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
CZICZA KARNE! ale akcja januzaja !
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:14, #135 Zwiń/Pokaż komentarz Mats
JANUZAJ KRÓLU !!!! DZIEKI GROCHU !!
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:13, #134 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
o jasny chuuuuuuuuu...... lol Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 23:14jak niegdyś w Monachium, tylko puchar i skład troszkę gorszy xd
Postów: 747

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:12, #133 Zwiń/Pokaż komentarz batex94
CHICHAAAAAAAAAAAAAA
Postów: 1750

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:12, #132 Zwiń/Pokaż komentarz Arkinho
Łoooo k[...]a:)
Postów: 233

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:11, #131 Zwiń/Pokaż komentarz Pikonio
GOOOOOOOL !
Postów: 130

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:11, #130 Zwiń/Pokaż komentarz neerg
Nie wierzę.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:11, #129 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
hahaha.....macie swojego trenera....kazdy przy nim staje sie gorszym pilkarzem.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:11, #128 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
Boże czy Ty to widzisz?!
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:10, #127 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
FAKEN... zapiszcie to..
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:10, #126 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
nosz k[...]a.
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:10, #125 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
ja pi[...]ole ale jaja
Postów: 535

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:10, #124 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
Dziękuje dobranoc, grajmy dalej na 1:0
Postów: 194

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:10, #123 Zwiń/Pokaż komentarz Sialala
[***]
Postów: 233

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:09, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Pikonio
OJEJKU !
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:09, #121 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
oooo k[...]a
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:09, #120 Zwiń/Pokaż komentarz redmaniek
no i c[...]j :(
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:09, #119 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Zebysmy przegrali....odpadli zaraz z ligi mistrzow,skonczyli poza top 10, itd...moze wkoncu zwolnia DM i nie bede musial ogladac takiej gry...SAF tez sie mylil...DM to najwieksza pomylka..pilkarza mozna odstawic na boczny tor...z trenerem troche gorzej
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:06, #118 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

red_devil_97 napisał:

już jest dogrywka? jak tak to dajcie link bo na tym linku co oglądałem coś długo kolesie w garniakach coś pi[...]olą o United i Macie


http://sport(...)newsid=5

Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 23:09teraz to już nam chyba niebiosa pomagają.... zaczarowana bramka De Gei...
Postów: 48

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:05, #117 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
Januzaj powinien dostać zjebe, za niektóre egoistyczne wykańczanie akcji.. ewidentnie mógł podać do Jonesa
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:04, #116 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a

red_devil_97 napisał:

już jest dogrywka? jak tak to dajcie link bo na tym linku co oglądałem coś długo kolesie w garniakach coś pi[...]olą o United i Macie


http://www.cools(...)-24.html
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:03, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
a tak btw, kiedy rusza sprzedaz biletow na nastepny sezon PL na old trafford?
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:03, #114 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
już jest dogrywka? jak tak to dajcie link bo na tym linku co oglądałem coś długo kolesie w garniakach coś pi[...]olą o United i Macie
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:02, #113 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Co ten Januzaj odpi[...]ala ?
Postów: 290

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:02, #112 Zwiń/Pokaż komentarz troYan
Z Januzaja się Robben robi.. :(
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:02, #111 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
k[...]a januzaj...dlaczegos nie podal
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:00, #110 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Eric Djemba-Djemba napisał:

ten Mata to będzie zbawieniem dla tej gry rąbanej średniowiecznym toporem... masakra... jak awansujemy to będzie cud...

a jak go moyes na skrzydle wystawi i kaze dosrodkowywac z lini jak antkowi.
moyes musi grac 4-2-3-1 wtedy tez naz defensywny srodek pomocy w koncu bedzie mial racje bytu a dwa ze z przodu mata januzaj rooney i persi beda niszczyc za nimi carrick i fletcher lub tom i fela i moze w koncu przestaniemy sie kopac po glowach ale warunkiem wykorzystanie walorow maty bo nawet najlepsza snajperka w rekach niewidomego nic nie zdziala
Postów: 270

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:00, #109 Zwiń/Pokaż komentarz kryjed6110

vidic14 napisał:

COś mi sie wydaje ze to nie plotki ze mata do nas przychodzi za duzo gazet o tym pisze takze cos jest na rzeczy ale nie za taka kwote.. ;/;/i po drugie znowu kul[***]la kupujemy jak kagawa ;/;/


Ja przepraszam bardzo, ale czy Ty widziałeś co Mata robił w ligę angielskiej ? Więc przestańcie pi[...]olić, że Mata jest nam nie potrzebny !!!!

Ja uważam że kupno Maty ( jeśli w ogóle do tego dojdzie ) to początek nowej gry United. Chodzi mi oto, że może w końcu zaczniemy grać nowoczesny futbol a kupno Maty to pierwszy duży krok ku temu. Ja będę bardzo zadowolony gdy uda się go sprowadzić do NAS . Jak mamy grać nowocześnie mając takich piłkarzy jak Young i Valencia ? i Nani co to formę łapię o 4 lat .
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 23:00, #108 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Przyjdzie do Nas Mata to będzie robił różnicę z Januzajem , Persim i Rooneyem :) Kagawe wymienić za Reusa lub Gundogana plus mała dopłata i będzie git .
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:57, #107 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

vidic14 napisał:

COś mi sie wydaje ze to nie plotki ze mata do nas przychodzi za duzo gazet o tym pisze takze cos jest na rzeczy ale nie za taka kwote.. ;/;/i po drugie znowu kul[***]la kupujemy jak kagawa ;/;/


popatrz na statystyki z zeszłego sezonu tego "kul[***]la", a potem powiedz że dziwisz sie że tak tanio
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:55, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
ten Mata to będzie zbawieniem dla tej gry rąbanej średniowiecznym toporem... masakra... jak awansujemy to będzie cud...
Postów: 233

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:55, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Pikonio
vidic14, ale jesteś wybredny... Mata szalał w tamtym sezonie. Jak ktoś ma przyjść to źle, a jak nikogo nie kupujemy jeszcze gorzej, przechodzenie w skrajności, w skrajność.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:53, #104 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

vidic14 napisał:

COś mi sie wydaje ze to nie plotki ze mata do nas przychodzi za duzo gazet o tym pisze takze cos jest na rzeczy ale nie za taka kwote.. ;/;/i po drugie znowu kul[***]la kupujemy jak kagawa ;/;/

ostatnio kupilismy felleiniego wiec zawyzal troche srednia
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:51, #103 Zwiń/Pokaż komentarz vidic14
COś mi sie wydaje ze to nie plotki ze mata do nas przychodzi za duzo gazet o tym pisze takze cos jest na rzeczy ale nie za taka kwote.. ;/;/i po drugie znowu kul[***]la kupujemy jak kagawa ;/;/
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:51, #102 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Po co strzelić jeszcze jednego gola. Lepiej jeszcze trochę podenerwować siebie i kibiców.
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:50, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
CHICHA!!!!aj aj aj
Postów: 598

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:50, #100 Zwiń/Pokaż komentarz GloryUnitedTilliDie
Po przegranym półfinale opi[...]olcie Moyesa że Hernandez 100 nie wykorzystał ;)
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:50, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
no to mieliscie kontre januzaja jak chcieliscie. groszek, dales d[...]y i tyle
Postów: 233

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:49, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Pikonio
Januzaj Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 22:50
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:46, #97 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
THE TELEGRAPH: CHELSEA ZAAKCEPTOWAŁA OFERTĘ UNITED
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:45, #96 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Chlopaki zdrowieja to przeciez trzeba zlapac nowa kontuzje
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:44, #95 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
tak jeszcze carricka stracmy bo za dobrze kadra zaczynala wygladac
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:44, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135

govou napisał:

Poza tym nie można zbytnio forsować Januzaja a Valencia gra tylko na prawym boku.


Po dzisiejszym meczu widać, że Januzaja trzeba troszkę poforsować. Ma zbyt małe doświadczenie i często się podpala. Ale trzymam kciuki i liczę że za sezon lub dwa będzie jednym z najlepszych skrzydłowych w premier league.

Względem meczu to ciężko powiedzieć czego nam brakuje. Jakbym nie znał tej drużyny to postawiłbym na brak zgrania. Błędy w ustawieniu itd, itd. Szkoda też, iż Januzaj tak szaleje, gdyby się uspokoił i czasami zamiast grać na wariata to kontry byłby dużo mocniejsze w naszym wykonaniu.
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:43, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
I mamy po Carricku ZAJE......
Postów: 367

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:40, #92 Zwiń/Pokaż komentarz vidic14
qrwa myslalem ze awansowalismy bo przeciez strzelislismy bramke na wyjezdzie czemu nie ma takich zasad o co tu biega...

A na marginesie gra manu to wyglada jakby jakies oldboje grali, pilka odskakuje nie dokladne podania zero łądnych akcji ;/;/ Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 22:43

darwos napisał:

Mojzesz nawet gdyby mial...Ronaldo,Bale,messiego,gundogana,reusa,neymara g[...]no by zdzialal...Czy wy jestescie slepi i nie widzicie braku jakiegokolwiek schematu gry....no bo sorry podanie do Valenci to slaby schemat...TO JEST CIENKI TRENER


CO chcecie od niego koles ma racje zadnej jakiejs taktyki akcje jak z b klasy zero ciekawych akcji , słabo zawodnicy szybkosciowo sie prezentuja, nie wygrywaja pojedynka 1 na 1 ja nie wiem co oni na treningach robia, zreszta widać wyniki...
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:39, #91 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Mata wchodzi na dogrywkę !!!
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:37, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Jest dobrze kibice! Walczymy jak równy z równym z takimi potęgami jak Sunderland! Oczywiscie, mamy trochę problemów z takimi tuzami piłki na Borini, który jest wg mnie jednym z najlepszych na wyspach, ale wszystko jest do dopracowania! Myslę, ze jesli będziemy się rozwijać w takim tępie osiagniemy w koncu tak bardzo wyczekiwany poziom Stoke, a w przyszlym sezonie moze uda sie nawiazac walke o mistrza z West Ham United ;-) wszystko zapowiada się wspaniale.. Taaa ;x
Postów: 17

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:37, #89 Zwiń/Pokaż komentarz aden
tak na szybko, co daje wynik 1:1 w razie czego? Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 22:37tak na szybko, co daje wynik 1:1 w razie czego?
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:36, #88 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

agnieszka2a napisał:

Sobi1m dogrywka w przypadku remisu w dwumeczu? czy away goal sie liczy?
Sunderland nas cisnie. Tragicznie..


Dogrywka, a jeśli po dogrywce wynik się nie zmieni, wtedy away goal się liczy.

na co komu ta dogrywka...? dziwny przepis, ale ok... zobaczymy jeszcze trochę meczyku ;) ahhh Jano mógł przesądzić
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:33, #87 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
wolny o finał! :D
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:33, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Wawrzyniak dosrodkowuje lepiej od Valencii!
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:27, #85 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a

Sobi1m napisał:

dogrywka w przypadku remisu w dwumeczu? czy away goal sie liczy?
Sunderland nas cisnie. Tragicznie..


Dogrywka, a jeśli po dogrywce wynik się nie zmieni, wtedy away goal się liczy.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:25, #84 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
utalentowana młodzież na koniec wchodzi
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:24, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
i thriller w koncowce
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:23, #82 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
dogrywka w przypadku remisu w dwumeczu? czy away goal sie liczy?
Sunderland nas cisnie. Tragicznie..
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:23, #81 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Zaczyna mnie już wkurzać ten mecz...
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:22, #80 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Mats napisał:

Wiesz, Nani i Young bardzo często się łamią, a Lingarda nie warto brać narazie pod uwagę.

Poza tym nie można zbytnio forsować Januzaja a Valencia gra tylko na prawym boku.
Postów: 747

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:21, #79 Zwiń/Pokaż komentarz batex94
A nawiązując do meczu... do gramy kiepsko i mam nadzieje ,że Moyes oszczędzi nam wypowiedzi typu "zagraliśmy dobrze , zrealizowaliśmy przedmeczowe plany itp"
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:20, #78 Zwiń/Pokaż komentarz andrzej17wda
Teraz sciągamy Mate a latem można pomyślec o wymianie Kagawy za Reusa
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:19, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Zobaczymy .jak Mata obudzi nasze skrzydla to stwierdze ze to byl dobry zakup za takie pieniadze.pozyjemy zobaczymy
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:18, #76 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

Radar napisał:

Nie mowie ze Mata jest slaby ale za taka kwote mozna miec jeszcze lepszego goscia hehe


wiemy że za te 37 melonów byś przyjechał na OT pograć ale bez przesady ;D
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:17, #75 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18

Radar napisał:

za taka kwote mozna miec jeszcze lepszego goscia hehe


Kogo? xD

Postów: 173

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 245

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:16, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Tadek Niejadek

Radar napisał:

Co do Maty to nie wydaje wam sie ze troszke razi cena za niego?


Real zapłacił podobną kwotę za Illarrę który jest słabszy od Maty więc powiedziałbym nawet że taka cena to promocja za takiego piłkarza jakim jest Juan :)
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:16, #72 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

Radar napisał:

Co do Maty to nie wydaje wam sie ze troszke razi cena za niego?


Mnie tam poraziła. Takiej taniochy dawno nie widziałem.
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:15, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Nie mowie ze Mata jest slaby ale za taka kwote mozna miec jeszcze lepszego goscia hehe
Postów: 2310

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:15, #70 Zwiń/Pokaż komentarz carisma

youngy18 napisał:

Ty płacisz?

youngy18 napisał:

Ty płacisz? ja płacę? Nie, płaci Glazer
To niech dzadza za niego 100mln, my nie płacimy to c[...]j
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:13, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Mats

govou napisał:

MatsMiałem tu raczej na myśli ostatnią wypowiedz Moyesa w której stwierdził, że nie wypożyczy Zahy w obliczu kontuzji Naniego i Younga. Skoro Zaha przechodzi do Cardiff, to musi być coś na rzeczy

Wiesz tylko Young już wrocił Nani w sumie tez się szykuje do gry.Więc bez Maty jest ich sporo plus Lingard.

Wiesz, Nani i Young bardzo często się łamią, a Lingarda nie warto brać narazie pod uwagę.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:13, #68 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

youngy18 napisał:

RadarCo do Maty to nie wydaje wam sie ze troszke razi cena za niego?


Nie. Poza tym Ty płacisz? ja płacę? Nie, płaci Glazer

pewnie wziął na niego kredyt bo by nie przeżył takiego wydatku :P
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:10, #67 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18

Radar napisał:

Co do Maty to nie wydaje wam sie ze troszke razi cena za niego?


Nie. Poza tym Ty płacisz? ja płacę? Nie, płaci Glazer
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:10, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Prawie asysta do welbecka hahahaha
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:09, #65 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Mats napisał:

Miałem tu raczej na myśli ostatnią wypowiedz Moyesa w której stwierdził, że nie wypożyczy Zahy w obliczu kontuzji Naniego i Younga. Skoro Zaha przechodzi do Cardiff, to musi być coś na rzeczy

Wiesz tylko Young już wrocił Nani w sumie tez się szykuje do gry.Więc bez Maty jest ich sporo plus Lingard.
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:08, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Co do Maty to nie wydaje wam sie ze troszke razi cena za niego?
Postów: 99

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:07, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Antraksus
Kibice Sunderlandu głośniejsi od naszych. Ale wstyd.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:05, #62 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Nie rozumiem jednego...jak mozna kazac(tak chce grac DM) utrzymywac sie przy pilce...skoro u nas kazdy pilkarz przed podaniem pilki do partnera musi ja przyjac ( zero gry na jeden kontakt + brak ruchu bez pilki) co oni robia na treningach???? Fergi gral innym schematem....pod tych zawodnikow
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:04, #61 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Wybrałem dziś POL-CHOR w szczypiorniaka. Jak gramy?
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:03, #60 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

Mambiolek napisał:

BREAKING: Juan Mata will have a medical at Manchester United tomorrow after a £37million deal has been agreed. (SkySports)


mówił komentator angielski :D
czyli jednak dobrze usłyszałem lol
Postów: 597

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:02, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Morphy
Mam nadzieję, że tego meczu Mata nie ogląda...
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:02, #58 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
i wchodzi jednonogi Messi z Ekwadoru :
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 22:02, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
BREAKING: Juan Mata will have a medical at Manchester United tomorrow after a £37million deal has been agreed. (SkySports)
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:59, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Bedziemy tak bronic tego wyniku do konca meczu?
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:59, #55 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Oczy bola jak sie patrzy na ten nielad w naszej grze
Postów: 99

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:58, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Antraksus
Januzaj ma charakter, będzie/jest niesamowity. ;)
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:53, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Mats

govou napisał:

MatsMoże jest to następstwo transferu pewnego Hiszpana na Old Trafford ?

Wiesz Zaha prawie wogóle nie grał,prędzej gdyby miał odejść Young lub Nani żeby zwolnić miejsce Macie.

Miałem tu raczej na myśli ostatnią wypowiedz Moyesa w której stwierdził, że nie wypożyczy Zahy w obliczu kontuzji Naniego i Younga. Skoro Zaha przechodzi do Cardiff, to musi być coś na rzeczy. Edytowano: 22 stycznia 2014 roku, 21:54
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:51, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Wow strzal z dalszej odleglosci
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:48, #51 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Mats napisał:

Może jest to następstwo transferu pewnego Hiszpana na Old Trafford ?

Wiesz Zaha prawie wogóle nie grał,prędzej gdyby miał odejść Young lub Nani żeby zwolnić miejsce Macie.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:47, #50 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Awokado....Owszem SP potrzebny od 4 sezonow...Jednak mysle ze powinnismy poszukac trenera. Klopp - ze slabej druzyny zrobil bardzo dobra...A DM z evertonem nic nie osiagnal...Zobaczymy co RM z evertonem osiagnie.....Badz co badz podobala mi sie gra Wigan za jego kadencji
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:45, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

govou napisał:

Eric Djemba-Djemba40 groszy za Matę

To się cenią tyle to ja mogłem im dać.
nie bądź takim materialistą, trzeba się wyluzować ;) Edytowano: 22 stycznia 2014 roku, 21:46
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:43, #48 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Eric Djemba-Djemba napisał:

40 groszy za Matę

To się cenią tyle to ja mogłem im dać.
Postów: 667

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:43, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Mats

govou napisał:

PS.Moyes to niezły bajerant niedawno mówił że Zaha zostaje bo będzie mu potrzebny,a teraz wysyła go na wypożyczenie,w sumie fajnie by było gdyby w sprawie transferów w zimie też kłamał i jednak żeby były.


Może jest to następstwo transferu pewnego Hiszpana na Old Trafford ?
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:42, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Awokado

darwos napisał:

Awokado jest zle...zauwaz ze bramka po roznym...wobronie niepewnie...w pomocy bez szybkosci...w ataku..no nie ma roo i rvp....ale ich gra zalezy od pomocy....TRAGEDIA...slabi w odbiorze,bez przyspieszenia,bez polotu....Czasami tylko jakies extra zagranie Januzaja I kagawy...ale nie bojcie sie...Ich DM tez skonczy.
Dlatego powinniśmy poszukać koniecznie środkowego pomocnika. Mamy podobno fundusze ale i tak nikt nic z tego. Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 21:43

darwos napisał:

Awokado jest zle...zauwaz ze bramka po roznym...wobronie niepewnie...w pomocy bez szybkosci...w ataku..no nie ma roo i rvp....ale ich gra zalezy od pomocy....TRAGEDIA...slabi w odbiorze,bez przyspieszenia,bez polotu....Czasami tylko jakies extra zagranie Januzaja I kagawy...ale nie bojcie sie...Ich DM tez skonczy.
Dlatego powinniśmy poszukać koniecznie środkowego pomocnika. Mamy podobno fundusze ale i tak nikt nic z tego.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:41, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
telegraph potwierdziło, że Czelsyy zaakceptowała 40 groszy za Matę ;)
Postów: 64

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:38, #44 Zwiń/Pokaż komentarz grzyb2426
Wg BBC SPORT Zaha przeszedł dziś testy medyczne w Cardiff gdzie ma grać do końca sezonu...

Lipa. Liczyłem że młodzian otrzyma swą szansę na OT jak Januzaj no ale cóż niech się ogrywa.

http://www.bbc.c(...)25852715
Edytowano: 22 stycznia 2014 roku, 21:40
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:38, #43 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Legendary Seven napisał:

Uparciuchy twierdzące, że niepowodzenia Kagawy wynikały z pozycji przez niego okupywanej zdania prawdopodobnie nie zmienią...

Proszę żeby mnie do tej listy nie wpisywać bo mam w zwyczaju traktowanie słabych występów Kagawy jak każdego innego zawodnika a nie że winna jest pozycja.

To parodia mówić że Kagawa zagrałby wielki mecz,gdyby zagrał jako cofnięty napastnik.

PS.Moyes to niezły bajerant niedawno mówił że Zaha zostaje bo będzie mu potrzebny,a teraz wysyła go na wypożyczenie,w sumie fajnie by było gdyby w sprawie transferów w zimie też kłamał i jednak żeby były.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:38, #42 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Awokado jest zle...zauwaz ze bramka po roznym...wobronie niepewnie...w pomocy bez szybkosci...w ataku..no nie ma roo i rvp....ale ich gra zalezy od pomocy....TRAGEDIA...slabi w odbiorze,bez przyspieszenia,bez polotu....Czasami tylko jakies extra zagranie Januzaja I kagawy...ale nie bojcie sie...Ich DM tez skonczy.
Postów: 290

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:35, #41 Zwiń/Pokaż komentarz troYan

Radar napisał:

Mam pytanko przy takim wyniku mamy awans czy dogrywka??


Awans
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:34, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Legendary Seven

Szemhazaj napisał:

Kagawa ma sporą swobodę działań w United, nie jest przyspawany do linii bocznej, nie musi wciąż asekurować Evry, często wymienia się pozycjami z Januzajem czy Rooneyem, a mimo to zawodzi. Nie wiem dlaczego - może to wina słabych warunków fizycznych, może nie może dogadać się z trenerami, może nie leży mu taktyka MU w której nie jest typową dziesiątką. Trudno to wyjaśnić racjonalnie, bo umiejętności ma
wielkie.

Z wszystkim się oczywiście zgadzam, w podobnym tonie pisałem wielokrotnie, ale wiedz, że niepotrzebnie się produkujesz. Wszystko to było już tłumaczone setki razy, a wnioski zostały wyciągnięte przez niewielu. Uparciuchy twierdzące, że niepowodzenia Kagawy wynikały z pozycji przez niego okupywanej zdania prawdopodobnie nie zmienią...

Generalnie zagraliśmy dobre czterdzieści pięć minut. Skuteczna gra w destrukcji sprawia, że Sunderland po przekroczeniu trzydziestego metra jest niemal bezproduktywny. Carrick z Fletcherem dobrze się uzupełniają.

Z przodu brawa należą się przede wszystkim Kagawie i Januzajowi. Obaj wyglądają naprawdę zacnie.

Cóż, oby tak dalej. :)

Edytowano: 22 stycznia 2014 roku, 21:43
zobacz więcej
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:32, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Mam pytanko przy takim wyniku mamy awans czy dogrywka??
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:30, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Awokado

darwos napisał:

Padaka jak zwykle.....Co ten Mojzesz zrobil z druzyny.....mistrzowskiej....czasami uda sie wygrac
Nie jest aż tak źle dzisiaj. Choć w sumie cieszymy się z gola przeciwko Sunderlandowi co rok temu by było nie do pomyślenia że tak późno strzelamy bramkę i dopiero jesteśmy na prowadzeniu.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:29, #37 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Kagawa udawadnia że się jeszcze nie skończył.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:29, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
SMOŁA odważnie :D
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:28, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
DO ATAKU NA NICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:26, #34 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Padaka jak zwykle.....Co ten Mojzesz zrobil z druzyny.....mistrzowskiej....czasami uda sie wygrac
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:24, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Legendary Seven
Nie spodziewałem się, że jeszcze kiedykolwiek to napisze - Kagawa gra dziś wybornie. Kilka zagrań klasy światowej, twardo trzyma się na nogach, wychodzi spod pressingu, inicjuje także efektowne klepki. Zdecydowanie Man of the first half. :) Edytowano: 22 stycznia 2014 roku, 21:25
Postów: 99

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:23, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Antraksus
Dwa podania Adnana w pole świetne, ogólnie gra świetnie. Kagawa też nieźle. Buttner gra na przyzwoitym poziomie, spokojnie może zastępować Evre, tylko musi celność centr poprawić. Fletch trochę kiepsko, Carricka też nie widać.
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:22, #31 Zwiń/Pokaż komentarz redmaniek
oby się mu nie cofnęło, NApi[...]alAĆ !!!
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:22, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Evans ! :p
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:21, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Johny ! :D
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:21, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Awokado
To co finalik ? :)
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:21, #27 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
Dżony :DDD
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:21, #26 Zwiń/Pokaż komentarz redmaniek
evans !!
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:21, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Co za niefart :/
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:20, #24 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
jaka się gotowało pod bramką :D
Postów: 1711

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:17, #23 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
po co oni podają Hernandezowi?
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:13, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Awokado

govou napisał:

SzemhazajKagawa ma sporą swobodę działań w United, nie jest przyspawany do linii bocznej, nie musi wciąż asekurować Evry

Też zauważyłem że jak gramy z Kagawą na skrzydle to on sam pcha się do środka,zostawiając tam miejsce dla Evry.Więc nie do końca jestem przekonany że to wina pozycji,ale bardziej że gościowi liga Angielska nie podchodzi.
Wiadomo najlepiej gdyby grał dużo jako cofnięty napastnik,ale przecież w tym ustawieniu i tak go sporo w środku mamy tak jakby jednego skrzydłowego,ofensywnego pomocnika plus dwóch napastników. Ja myślę ,że on jeszcze się rozkręci. Ale mogę się niestety mylić ;(
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:09, #21 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Szemhazaj napisał:

Kagawa ma sporą swobodę działań w United, nie jest przyspawany do linii bocznej, nie musi wciąż asekurować Evry

Też zauważyłem że jak gramy z Kagawą na skrzydle to on sam pcha się do środka,zostawiając tam miejsce dla Evry.Więc nie do końca jestem przekonany że to wina pozycji,ale bardziej że gościowi liga Angielska nie podchodzi.
Wiadomo najlepiej gdyby grał dużo jako cofnięty napastnik,ale przecież w tym ustawieniu i tak go sporo w środku mamy tak jakby jednego skrzydłowego,ofensywnego pomocnika plus dwóch napastników.
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:08, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Awokado

Eric Djemba-Djemba napisał:

Januzaj... :O ten ma chody!
Ciekawe ile real za niego nam by dał =)
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:05, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

red_devil_97 napisał:

bo u nas musi grać jako typowy przyspawany do linii bocznej zawodnik, a nie taki nowoczesny ofensywny zawodnik który z boku schodzi do środka tak jak to ma np. $hity u siebie


Tak, to prawda. Z tym, że g[...]no prawda. :)

Kagawa ma sporą swobodę działań w United, nie jest przyspawany do linii bocznej, nie musi wciąż asekurować Evry, często wymienia się pozycjami z Januzajem czy Rooneyem, a mimo to zawodzi. Nie wiem dlaczego - może to wina słabych warunków fizycznych, może nie może dogadać się z trenerami, może nie leży mu taktyka MU w której nie jest typową dziesiątką. Trudno to wyjaśnić racjonalnie, bo umiejętności ma
wielkie.

O Macie wiemy, że w Premier League sobie poradził. Tutaj nie ma kupowania kota w worku. Po przegranym z City mistrzostwie sir Alex za wszelką cenę chciał sprowadzić zawodnika kreatywnego w typie Silvy. Wybór padł na Shinjiego, który jak na razie nie daje odpowiedniej jakości. Oczywiście nie mamy stuprocentowej pewności, że skoro Juanowi nie straszne są angielskie warunki to podniesie całe United z kolan, ale jego statystyki z brytyjskich boisk w porównaniu do liczb Kagawy mówią same za siebie.
zobacz więcej
Postów: 598

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:05, #18 Zwiń/Pokaż komentarz GloryUnitedTilliDie
City nas zniszczy w finale bez Roo i Robina ;C
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:04, #17 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

govou napisał:

red_devil_97bo u nas musi grać jako typowy przyspawany do linii bocznej zawodnik, a nie taki nowoczesny ofensywny zawodnik który z boku schodzi do środka tak jak to ma np. $hity u siebie

Ale Mata też nie jest klasycznym skrzydłowym a jednak większość tutaj uważa że pasuje do nas.

ale umie grać na skrzydle tak normalnie, a jeśli przerzucilibyśmy się na tych AM'ów na skrzydłach schodzących też da radę :P
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 21:01, #16 Zwiń/Pokaż komentarz govou

red_devil_97 napisał:

bo u nas musi grać jako typowy przyspawany do linii bocznej zawodnik, a nie taki nowoczesny ofensywny zawodnik który z boku schodzi do środka tak jak to ma np. $hity u siebie

Ale Mata też nie jest klasycznym skrzydłowym a jednak większość tutaj uważa że pasuje do nas.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:56, #15 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

govou napisał:

SzemhazajKolejny po Januzaju i Kagawie fałszywy skrzydłowy

To czemu według ciebie wogóle nie idzie Kagawie skoro jest takim typem zawodnika,czy to bardziej wina zawodnika który zawodzi?

bo u nas musi grać jako typowy przyspawany do linii bocznej zawodnik, a nie taki nowoczesny ofensywny zawodnik który z boku schodzi do środka tak jak to ma np. $hity u siebie
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:55, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Januzaj... :O ten ma chody!
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:53, #13 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Szemhazaj napisał:

Kolejny po Januzaju i Kagawie fałszywy skrzydłowy

To czemu według ciebie wogóle nie idzie Kagawie skoro jest takim typem zawodnika,czy to bardziej wina zawodnika który zawodzi?
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:52, #12 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
dobrze że Antka w końcu nie ma na boisku od początku :D
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:45, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

czerwona strona mr.sayd napisał:

Szymcio mam pytanie, co myślisz o Macie?


Kolejny po Januzaju i Kagawie fałszywy skrzydłowy (o ile do nas dojdzie). Mnie to cieszy, bo dziś w Europie gra się albo takimi inteligentami, albo super hiper szybkościowcami z mega dryblingiem. Skoro nie możemy mieć tych drugich (Ronaldo, Bale, Robben, Ribery) to bierzmy się za takich. Jak dla mnie byłby to transfer znakomity.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:44, #10 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

redmaniek napisał:

zaha chyba wypożyczony do cardif


był tam dziś na testach więc raczej tak :P
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:42, #9 Zwiń/Pokaż komentarz redmaniek
zaha chyba wypożyczony do cardif
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:42, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

czerwona strona mr.sayd napisał:

Gdzie można obejżeć ten mecz?

Mata olej Mou i choć do piekła Old Trafford. Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 20:40Szymcio mam pytanie, co myślisz o Macie?

Djemba gdzie można obejżeć ten mecz?

http://www.drhtv.com.pl/drhtv2.html

or


http://soccer4you.info/live.html
Postów: 7692

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:37, #7 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Gdzie można obejżeć ten mecz?

Mata olej Mou i choć do piekła Old Trafford. Dodano: 22 stycznia 2014 roku, 20:40Szymcio mam pytanie, co myślisz o Macie?

Djemba gdzie można obejżeć ten mecz?
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:34, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Mata podobno w miejsce Carricka dzisiaj wstawiony :D
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:26, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek

United4ever napisał:

Mata na trybunach? xD


Oby :D
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:25, #4 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
kurde Mata nie w pierwszym składzie? jeszcze od ans odejdzie lol

gdzieś w tv jest mecz czy po necie trzeba oglądać?
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:24, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Wszyscy mają w d[...]e mecz, każdy odświeża strony o Macie... :D
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:24, #2 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Dobrze że nie ma w pierwszym składzie Cleva,Valencii,Jonesa dwaj pierwsi grali ostatnio za dużo,a trzeci jeszcze nie doszedł do siebie po kontuzji,co potwierdził słabym występem.
Ogólnie skład mi się podoba jest sporo zmian,choć boje się że DM zamęczy Januzaja.
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 22.01.2014, 20:14, #1 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Mata na trybunach? xD
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.