CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Uważasz się za kibica Manchesteru United? Twierdzisz, że znasz klub na wskroś? Udowodnij to i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +13 - "Nic nie zostało jeszcze podpisane"

Miłosz @16.02.2014, 18:57 | Przeczytano 4156 razy

"Nic nie zostało jeszcze podpisane"
W niedzielny poranek pojawiły się informacje jakoby Wayne Rooney porozumiał się z Manchesterem United w sprawie nowego kontraktu. Klub z Old Trafford temu zaprzeczył, choć jest coś na rzeczy.

"Nic nie zostało jeszcze podpisane, dlatego też jeszcze nic oficjalnie nie ogłosiliśmy" - powiedział Sky Sports rzecznik prasowy United.

Poranne doniesienia nie są jednak bezpodstawne. BBC dowiedziało się, że klub rzeczywiście porozumiał się z graczem na temat nowej umowy, która będzie ważna do czerwca 2019. Zgodnie z nią Anglik będzie zarabiał 300 tysięcy funtów tygodniowo aż do 34. roku życia. Oficjalne potwierdzenie ma zostać wydane w ciągu kilku dni.

Źródło: BBC / Sky

Tagi: Kontrakty, Wayne Rooney

Komentarze (49) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 20.02.2014, 18:35, #49 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Wierzasty napisał:

Obstawiam, że latem tak czy siak Meksykanin odejdzie. Trzeba w składzie zrobić miejsce dla Wilsona. A jak nie Hernandez to może RVP (jeśli by wierzyć prasie)

Podejrzewam że Chicharito dlatego jeszcze nie odszedł bo liczy że odejdzie ktoś z duetu Roo,RVP.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 20.02.2014, 18:30, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

govou napisał:

pewnie odszedł by Chicharito bo miałby dość ławki.


Obstawiam, że latem tak czy siak Meksykanin odejdzie. Trzeba w składzie zrobić miejsce dla Wilsona. A jak nie Hernandez to może RVP (jeśli by wierzyć prasie)
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 20.02.2014, 17:57, #47 Zwiń/Pokaż komentarz govou
[quote="blackson89"][/quote]
Trochę popłynełeś z tymi marzeniami,ale pomarzyć zawsze można.Przy tej wersji co podałeś pewnie odszedł by Chicharito bo miałby dość ławki.
Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 20.02.2014, 16:04, #46 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89

govou napisał:

Atak Van Persie-Lukaku raczej mi się nie widzi,to chyba że mielibyśmy zmienić styl gry np na diament.

Van Persie jest juz wiekowy i miewa kontuzje- gralby z Lukaku na zmiane, a za rok 2 to Lukaku bylby podstawowym graczem. Zobacz ile on ma lat, jak wyglada i gra. Drogba 2 ;) A za nim Mata, Januzaj,ktos(Reus, Sterling- wiem nie ma szans go wyjac z Live, Zaha). Dalej Gundo z Herrera(bo o Krossie powiedzmy sobie nie ma co marzyc), Coentrao ;)
W pakiecie Marcelo Bielsa i jest git :P
Takie tam marzenia ;)
Edytowano: 20 lutego 2014 roku, 16:06
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 20.02.2014, 15:45, #45 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan
Też mi już niespecjalnie przeszkadza jego odejście, żaden klub nie sypnie mu 300k na tydzień.
Postów: 636

Napisz PW
dodano: 19.02.2014, 20:26, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Rafael21
Palec w oko runejowi. Mam nadzieje ze nie dadza mu takiej kasy bo zdecydowanie shrek nie jest jej wart. Jak mu sie nie podoba to niech wypier...
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 19.02.2014, 15:24, #43 Zwiń/Pokaż komentarz govou
[quote="Wierzasty"][/quote]
Nie.Ale bierzesz aktywny udział w tej dyskusji,poza tym nie napisałem że masz głupi pomysł z Lukaku,tylko że ogólnie uważam że taki atak nie miałby racji bytu.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 19.02.2014, 13:38, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
[quote="govou"][/quote]

a czy ja napisałem, żeby zamiast Roo kupić Lukaku??
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 19.02.2014, 11:34, #41 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Wierzasty napisał:

tygodniówki to MOŻE starczyłoby na kupno Lukaku

Atak Van Persie-Lukaku raczej mi się nie widzi,to chyba że mielibyśmy zmienić styl gry np na diament.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 19.02.2014, 11:25, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
[quote="blackson89"][/quote]

Z przyszłej pensji Rooneya można by było - przy dobrych wiatrach - opłacić tygodniówkę całej wymienionej przez ciebie trójki. Przy dobrych wiatrach, gdyż Lukaku zarabia (podobno) coś ok. 5 milionów funtów rocznie, a przy transferze zapewne chciałby godziwej podwyżki.

Natomiast jeżeli chodzi o zakupy, to z kasy ze sprzedaży Roo + zaoszczędzonej - obecnie płaconej - tygodniówki to MOŻE starczyłoby na kupno Lukaku.

[quote="karreem"][/quote]

to po co klub miałby Rooneyowi proponować nowy kontrakt??
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 18.02.2014, 17:53, #39 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Chelsea oddała nam Matę rezerwując sobie prawo pierwokupu Rooneya, jeśli ten będzie chciał odejść, a Rooney odejdzie, jeśli nie zakwalifikujemy się do przyszłorocznej edycji LM, tak to widzę.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 18.02.2014, 15:25, #38 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Wierzasty napisał:

Lingard nie dostaje szans, ze względu na zbyt dużą konkurencję w formacjach ofensywnych. Jeżeli ta konkurencja by się zmniejszyła to - wg. mnie - jest pierwszym w kolejce do wypełnienia tej luki.


Osobiście nie widzę Moyesa który sprzedaje Rooneya
i nikogo nie kupuje tylko daje więcej szans Lingardowi.Do tego trzeba sporo odwagi a jemu raczej jej brakuje.
Ale wersja np że sprzedaje Younga i daje szansę Lingardowi jest możliwa i sensowna.
Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 18.02.2014, 14:52, #37 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89

Wierzasty napisał:

ta kasa na 2-3 topowych zawodników miałaby pochodzić z funduszy pozyskanych ze sprzedaży Roo i jego tygodniówki??
Dokladnie ;) . Patrzac na to ile zarabia taki Gundo czy pewnie Herrera i Lukaku mysle ze ewentualnie troszke trzeba by bylo do tego dolozyc a to 2-3 zawodnikow ;)
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 18.02.2014, 14:26, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
[quote="Szemhazaj"][/quote]

Trudno byłoby się nie zgodzić z tym co napisałeś. Na "10" mamy dużo lepszych piłkarzy, a Roo na szpicy (w miejsce RVP) to swego rodzaju loteria. Zgodzę się także, że Roo - ze względu na swoją charakterystykę - powoduje pewnego rodzaju problemy taktyczne.

Z drugiej jednak strony uważam, że pozbycie się Rooneya w chwili obecnej, przyniosłoby nam zbyt duże straty (finanse, marketing, wizerunek). Do tego patrząc na coraz częściej pojawiające się w mediach informacje o możliwych odejściach Hernandeza oraz RVP będzie nam bardzo ciężko wypełnić powstałą lukę bez wydawania - dodatkowych - dużych pieniędzy.

Trzeba sobie też zdać sprawę z tego, że przy braku wyników, będziemy mieli powtórkę z rozrywki z Roo (a tym bardziej jego agentem). Tylko, że tym razem będziemy mogli sprzedać go za - w miarę - odpowiednie pieniądze.

Szemhazaj napisał:

Moyes nie ośmieli się odstawić Rooneya, więc jesteśmy na niego skazani (nie boję się tego słowa).


Tego też się trochę obawiam, a jeszcze bardziej obawiam się tego, że Moyes nie odstawi ani Roo, ani RVP, mimo formy jaką do niedawna prezentowali. Jednakże mam też nadzieję, że pobyt w Dubaju pomógł im obu wrócić do wysokiej dyspozycji.

govou napisał:

Lingard teraz nie dostaje szans,więc po odejściu wcale nie musiało by się to zmienić.


Lingard nie dostaje szans, ze względu na zbyt dużą konkurencję w formacjach ofensywnych. Jeżeli ta konkurencja by się zmniejszyła to - wg. mnie - jest pierwszym w kolejce do wypełnienia tej luki. Gdyby w PL długość ławki była porównywalna do tej z Seria A to zapewne Jesse - przynajmniej - przebywałby na niej od kąd powrócił z wypożyczenia. Druga sprawa, że Moyes zabrał go ze sobą do Dubaiu (jako jedynego piłkarza z kadry U21), więc to też o czymś świadczy.

blackson89 napisał:

a bedzie kasy na 2-3 topowych zawodnikow


ta kasa na 2-3 topowych zawodników miałaby pochodzić z funduszy pozyskanych ze sprzedaży Roo i jego tygodniówki??
zobacz więcej
Postów: 1168

Napisz PW
dodano: 18.02.2014, 12:14, #35 Zwiń/Pokaż komentarz blackson89
Ja tam bym go pogonil ;) Jesli Cavani w Chelsea to walka o Lukaku. Za napastnikami Mata na bokach Januzaj iii ktos ;) Srodek trzeba wymienic, kupic stopera, lewego obronce i jedziemy z nowym rozdaniem.
Zaraz posypia sie hejty ze to on nas ciagnie i wogole ;) a chlopak jak gra dobrze to jest top, ale jak gra slabo to nie jest top, a jego "wplyw na druzyne" i lizanie mu d[...]y przez Moyesa doprowadza do tego ze nawet ruszyc z boiska go nie mozna... Poradzilismy sobie bez C Rona tym bardziej poradzimy sobie bez nieg, a bedzie kasy na 2-3 topowych zawodnikow ;) Edytowano: 18 lutego 2014 roku, 12:17 Edytowano: 18 lutego 2014 roku, 12:18
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 18.02.2014, 08:40, #34 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Van Nisterooy nieżle pojechał.Uważa że powiniśmy kupić jeszcze jednego napastnika klasy światowej np Falcao lub Cavaniego.
Gość chyba myśli że to gra komputerowa albo że będziemy grać z trójką napastników.
Postów: 898

Napisz PW
dodano: 18.02.2014, 00:58, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Davix

napisał:

a ty na pewno znasz jakiegos angielskiego pilkarza o wiekszych walorach marketingowych??
rooney przynajmniej przez najblizsze dwa lata bedzie najbardziej rozpoznawalnym pilkarzem angielskim i tym na ktorego zawsze beda zwrocone oczy kibicow reprezentacji angli.mozna sie spierac czy rooney jest na tyle dobrym pilkarzem zeby tyle zarabiac mozna dyskutowac czy moralne jest zadac takich pieniedzy od klubu ale bezdyskusyjnie rooney od odejscia ronaldo jest pilkarzem ktory ciagnal ten wozek pod wzgledem sportowym a na pewno marketingowym.
poza tym tak jak roneyem sie wszyscy zachwycali przed kontuzja tak teraz wieszaja na nim psy.ale to moyes musi pojsc po rozum do glowy i po 1 przestac katowac zawodnikow bo efekty beda wlasnie takie a po 2 rozwiazac problem pary rooney-van persi bo ten pierwszy grajacy za tym drugim to strata dla naszej gry kombinacyjnej.dla mnie rozwiazanie jest jedno i kto wie czy juz nie zaklepane tzn.zeganmy sie z robinem po sezonie a rooney wraca na szpice]


Pewnie jakaś strata marketingowa to tam będzie, ale nie przesadzajmy, Rooney to nie Beckham. Co z tego, że to najpopularniejszy Anglik? Pieniążki robi się głównie na innych rynkach, z dala od wyspiarskich klimatów. Gdyby zwracać uwagę na takie rzeczy, to powinniśmy kupić więcej Azjatów - żaden zawodnik nie ''przyniósł'' nam tylu nowych kibiców co Park... nawet takie beztalencie jak Fangzhuo zrobiło na krótko furorę w swoich rodzimych Chinach, kiedy dowiedzieli się, że został Czerwonym Diabłem i jestem przekonany, że to był JEDYNY powód, dla którego Fergie go ściągnął.

Rooney na szpicy zamiast RvP? Holender jest zdecydowanie lepszym nominalnym napastnikiem od Rooneya.
zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 21:43, #32 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Eren napisał:

Walor marketingowy? Można oszukać publiczność na koncercie śpiewając z playbacku i nadal posiadać wysoki wskaźnik popularności. W piłkę nie da się grać z playbacku - słaba gra oznacza spadek wskaźnika popularności a za tym akcji itd.


a ty na pewno znasz jakiegos angielskiego pilkarza o wiekszych walorach marketingowych??
rooney przynajmniej przez najblizsze dwa lata bedzie najbardziej rozpoznawalnym pilkarzem angielskim i tym na ktorego zawsze beda zwrocone oczy kibicow reprezentacji angli.mozna sie spierac czy rooney jest na tyle dobrym pilkarzem zeby tyle zarabiac mozna dyskutowac czy moralne jest zadac takich pieniedzy od klubu ale bezdyskusyjnie rooney od odejscia ronaldo jest pilkarzem ktory ciagnal ten wozek pod wzgledem sportowym a na pewno marketingowym.
poza tym tak jak roneyem sie wszyscy zachwycali przed kontuzja tak teraz wieszaja na nim psy.ale to moyes musi pojsc po rozum do glowy i po 1 przestac katowac zawodnikow bo efekty beda wlasnie takie a po 2 rozwiazac problem pary rooney-van persi bo ten pierwszy grajacy za tym drugim to strata dla naszej gry kombinacyjnej.dla mnie rozwiazanie jest jedno i kto wie czy juz nie zaklepane tzn.zeganmy sie z robinem po sezonie a rooney wraca na szpice Dodano: 17 lutego 2014 roku, 21:43 Edytowano: 17 lutego 2014 roku, 21:47 Edytowano: 17 lutego 2014 roku, 21:48
zobacz więcej
Postów: 121

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 20:12, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Eren
1. A może to jest genialne zagranie ala Murinho ze strony klubu. Dajmy super podwyżkę Rooney'owi. Niech każdy niezadowolony z takiego faktu zawodnik tupnie nóżką w szatni. Niezadowolony? - możesz przecież odejść.. nikt Ciebie tu nie trzyma na siłę. Wiadomo, że takie filary jak Van Persie czy De Gea swoimi nóżkami nie tupną. Zrobią to tylko słabsi psychicznie i w ten sposób rozpocznie się Wielka Czystka Wielkich 'Niezadowolonych'. Metoda stwórzmy problem i dostarczmy im naszą misterną koncepcję jako najlepsze i konieczne rozwiązanie.

2. Teoria dobra na scenariusz filmowy, ale w rzeczywistości tak to nie działa. Formuła nowego kontraktu dla Rooney'a nie wpłynie dobrze na nikogo w tym klubie - nawet na samego Wayne'a. Polityka nieuzasadnionej rozrzutności to kolejna patologia jaka nastała w United po odejściu Sir Alexa. Przypomina to wręcz panikę.

3. Tylko osoby, które nie zdają sobie sprawy z wartości pieniądza w dzisiejszych czasach uznają nowy kontrakt dla Rooney'a za świetną wiadomość. Dla większości z tych osób świat pieniądza zamyka się w kwocie 4-5 złotych dziennie do wydania w szkolnym sklepiku.

4. Walor marketingowy? Można oszukać publiczność na koncercie śpiewając z playbacku i nadal posiadać wysoki wskaźnik popularności. W piłkę nie da się grać z playbacku - słaba gra oznacza spadek wskaźnika popularności a za tym akcji itd.
zobacz więcej
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 16:49, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Moim zdaniem Rooney może odejść, w koncu ma być rewolucja w zespole, a Rooney moim zdaniem jest za drogi żeby trzymać go w klubie.
Za te 300 tysięcy tygodniowo to by można było opłacić jakiegoś dobrego napastnika który przyszedłby w jego miejsce i jeszcze dwóch młodych np. Shawa i jeszcze jakiegoś sprowadzonego piłkarza(młodego do pomocy).
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 16:31, #29 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Szemhazaj napisał:

Jeśli chodzi o atak, to Rooney na szpicy

W tym właśnie problem.Dążysz do tego żeby nasz klub zaczął grać systemem 4-2-3-1.

A tak naprawdę w tym systemie nie ma miejsca dla Rooneya bo to zawodnik coś pomiędzy ofensywnym pomocnikiem a środkowym napastnikiem czyli ten drugi cofnięty napastnik.

Więc zostają dwie opcje dalej grać z dwójką napastników i Rooneyem atakującym z głębi.
Opcja dwa to grać bez Rooneya z Van Persiem i prawdziwym AM(Kagawa,Mata) w ustawieniu 4-2-3-1.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 16:15, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

Wierzasty napisał:

Do tego dochodzą jeszcze kwestie marketingowe (np. zbliżający się koniec umowy z Nike - nie zdziwiłbym się jakby pozostanie Roo miało spory, pozytywny wpływ na wysokość umowy)


Tak, tylko w tym momencie trzeba postawić sobie jedno zasadnicze pytanie: czy drużynę budujemy na kurze znoszącej złote jajka czy na piłkarzu gwarantującemu wskoczenie MU na wyższy poziom pod względem rozgrywania piłki.

Moyes nie ośmieli się odstawić Rooneya, więc jesteśmy na niego skazani (nie boję się tego słowa). Na AM-ie wyższą kulturę gry prezentuje Mata (z palcem w nosie) i Kagawa (o ile odzyska formę z Bundesligi) oraz jak mniemam Januzaj - jeśli nie w tym, to w następnym sezonie na pewno. Jego rozwój przebiega dość harmonijnie, zatem za rok może być ważniejszy w naszej układance od RvP i Rooneya razem wziętych.

Zatem tak naprawdę mamy kim zastąpić Anglika bez szkody na jakości gry. Ba! Juan to AM jakiego nam brakuje, z wizją gry, klepiący, ze świetną techniką i prostopadłymi.

Jeśli chodzi o atak, to Rooney na szpicy jest jak dla mnie dość ryzykownym pomysłem. Owszem, w 09/10 radził tam sobie wybornie, ale od tamtego sezonu minęły już 4 lata. W tak zwanym międzyczasie Wayne grywał przeważnie na cofniętym napastniku, a czasem na CM-ie. Obawiam się, że przerzucenie go na cyngiel kosztem RvP może spowodować mały szok i znów będziemy grać bez dziewiątki, bo Wayne z przyzwyczajenia będzie się cofać.

Doskonale pojmuję wszystkie marketingowe i biznesowe plusy wynikające z pozostania Wazzy w klubie, ale nie zawaham się stwierdzić, że już dziś mamy graczy będących w stanie go zastąpić, a kupno CM-a z prawdziwego zdarzenia mogłoby sprawić, że Anglik zostałby dość szybko zapomniany. Problemem jest - tak jak mówisz - czysty biznes + realne cele transferowe które pokryłyby stratę Rooneya.
zobacz więcej
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 15:40, #27 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Wierzasty napisał:

Mata, Kagawa, Januzaj, Lingard

Lingard teraz nie dostaje szans,więc po odejściu wcale nie musiało by się to zmienić.Mata zajmowałby dalej niby prawoskrzydłowego a Januzaj lewego.

Więc tak naprawdę bez transferów na dychę zostałby tylko Kagawa ewentualnie Powell gdyby wrócił.

A jeżeli na dychę poza Kagawą poszedłby Mata,dalej mamy braki na skrzydle chyba że Lingard byłby drugim Januzajem.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 15:36, #26 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

Wierzasty napisał:

govou


Mata, Kagawa, Januzaj, Lingard plus z młodzieży np. Pereira. Nadal mało piłkarzy na 10/ewentualnie fałszywych skrzydłoywch??

jeszcze Powell ;)
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 15:26, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
[quote="govou"][/quote]

Mata, Kagawa, Januzaj, Lingard plus z młodzieży np. Pereira. Nadal mało piłkarzy na 10/ewentualnie fałszywych skrzydłoywch??
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 15:10, #24 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Wierzasty napisał:

Nie ma co liczyć kupno klasowego AM?? To transfer Maty mi się przyśnił czy jak??

Krytykowanie mnie fajna sprawa,tylko zauważ że w sytuacji sprzedaży Rooneya i przejścia Maty na dychę znów w pierwszym składzie mamy braki i trzeba kogoś kupić w tym momencie skrzydłowego lub dalej grać z Valencią w podstawie.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 15:02, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Tak duża kasa Rooneyowi jak najbardziej się nie należy, ale czy istnieje tak naprawdę jakieś inne rozwiązanie, które opłacałoby się naszemu klubowi??

Sprzedaż Rooneya - czy to zimą czy też latem - nie przyniosłaby nam fortuny, bo ileż moglibyśmy za niego obecnie dostać? 15-18 milionów funtów (latem, minus 25% kwoty na konto Evertonu)? Tym bardziej, że latem bylibyśmy zmuszeni do wytransferowania go z klubu, gdyż jego tygodniówka (ok. 12 milionów funtów rocznie) zbyt mocno obciążałaby nasz budżet.

Do tego dochodzą jeszcze kwestie marketingowe (np. zbliżający się koniec umowy z Nike - nie zdziwiłbym się jakby pozostanie Roo miało spory, pozytywny wpływ na wysokość umowy) oraz kwestia pozyskania nowych zawodników, na co jego pozostanie także będzie miało duży, pozytywny wpływ.

Z drugiej strony czasami wolałbym mieć w drużynie napastnika pokroju Cavaniego, kosztem właśnie Rooneya oraz (w obecnej formie, wieku +kontuzje) RVP i grać jednym napastnikiem oraz wykorzystać potencjał/możliwości Maty, Kagawy i Januzaja.

govou napisał:

Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy za rządów Moyesa nie masz co liczyć na sprzedaż Rooneya i kupno klasowego AM.


Nie ma co liczyć kupno klasowego AM?? To transfer Maty mi się przyśnił czy jak??
zobacz więcej
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 14:02, #22 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Szemhazaj napisał:

Cenię Wayne'a w formie, ale on w tej formie jest jak dla mnie zbyt rzadko, a zbyt często wtapia się w szarzyznę.


Obecnie doszliśmy do etatu kiedy Rooney ma spore wahania formy,często rozczarowuje,rzadko potrafi zagrać na zasadzie sam wygram ten mecz.

W jego grze często widać zażenowanie nie wiadomo czym czy że tak naprawdę nie wie co ma robić,czy jednak wolałby odejść i został tu na siłe.

Rooney chyba nie dokońca realizuje zadania taktyczne,trochę tak jakby czasami na boisku pełnił rolę 3 środkowego pomocnika,innym razem ofensywnego pomocnika a jeszcze innym drugiego napastnika.

Czasami jest to chyba bardziej wada niż zaleta bo może dlatego te zagrania z kuplami nie wychodzą.
Postów: 4248

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 13:17, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Stevenson
źle się dzieje w moim kochanym klubie... wbrew wszystkiemu uważam, że odcięcie się od łejna runeja byłoby z korzyścią zarówno dla United jak i dla anglika.

czas budować nowe, silne United!
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 13:06, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

Szemhazaj napisał:

A ja od lidera, którym rzekomo ma być Wayne oczekuję właśnie tego, żeby szarpnął coś samemu, tak jak np. z Hull kiedy fantastycznym strzałem z 25 metrów dał nam impuls do dalszej walki.


Tu się z Tobą zgadzam w 200%.

Bycie liderem to nie tylko strzelanie bramek, ale również asysty, kreowanie akcji jak również gryzienie trawy a nie spacery po boisku.

W mojej definicji bycie liderem zespołu, to przede wszystkim zostawianie serca na boisku, to wypruwanie sobie flaków, to walka do samego końca w każdym meczu.

Czy Wazza ma cechy lidera?

Głównym wyznacznikiem, czy Wazza ma cechy przywódcy zespołu United, jest w mojej ocenie to mądre powiedzenie.

„Najstraszniejszą rzeczą dla przywódcy jest moment, gdy zerka przez ramię i nikogo za sobą nie widzi"

Podobno wielu znakomitych piłkarzy ceniło by bardzo wspólna grę z Rooneyem, Ibra w jednym z wywiadów powiedział, że, chciałby zagrać z nim w jednym zespole a takich wypowiedzi czytałem zdecydowanie więcej ;)

Robin również dołączył do zespołu United, nie tylko dlatego, że pracował tam legendarny Alex Ferguson, ale również dlatego, że chciał grać w jednym zespole razem z Rooneyem.

Ciekawe ile w tym prawdy a ile kurtuazji :-)
zobacz więcej
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 12:21, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

Zigi74 napisał:

To zawodnik, który jest najbardziej przydatny wówczas, kiedy gra zespołowo, cofa się po piłkę, rozrzuca ją, bije stałe fragmenty gry, strzela z dystansu, w tym jest jego siła a nie w dryblingach czy zagraniach pietą.


A ja od lidera, którym rzekomo ma być Wayne oczekuję właśnie tego, żeby szarpnął coś samemu, tak jak np. z Hull kiedy fantastycznym strzałem z 25 metrów dał nam impuls do dalszej walki. Tyle, że podobnych zagrań Anglik wykonuje po prostu za mało. Fajnie, że jest wielofunkcyjny, ale w drużynie w której nie ma wielu gwiazd i która ma ogromne problemy, od piłkarza tak dojrzałego, przesiąkniętego filozofią MU, mającego zarabiać 300 tysięcy funtów tygodniowo oczekuję czegoś więcej niż krosów do Valencii. A w wielu spotkaniach na tym kończy się rozgrywanie piłki przez Rooneya. Powiem więcej: na CM-ie czy AM-ie gra często strasznie nerwowo i psuje banalne piłki bądź traci je na rzecz rywala co może się skończyć kontrą. Pod względem takiej nieodpowiedzialności jest o wiele gorszy od hejtowanego zewsząd Cleverleya.

Cenię Wayne'a w formie, ale on w tej formie jest jak dla mnie zbyt rzadko, a zbyt często wtapia się w szarzyznę.

Doskonale rozumiem o co Ci chodzi, wszak sam obserwuję karierę Anglika od czasu jak przyszedł na Old Trafford. Wtedy był narwanym imbecylem który kolekcjonował kartki, ale widziałem w nim wtedy o wiele większy głód zwyciężania, determinację, wolę walki. Przyznam Ci szczerze, że patrząc na to z perspektywy czasu wolałem tamtego Rooneya. Owszem, był bombą z rozregulowanym zapłonem, ale nigdy nie zapomnę, jak w którymś z meczów z Tottenhamem stracił piłkę pod ich szesnastką i później gonił przez dobre 60 metrów rywala, zabrał mu łaciatą i pognał z nią z powrotem drugie 60 metrów. Często marnował setki, ale szarżował jak dzika świnia w pokrzywach, gdy Ronaldo był zniechęcony to on przepychał trzech rywali i wbiegał w pole karne, to on kopał rywali tak, że się go na końcu bali, on wykonywał wślizgi które wzbudzały podziw kolegów i przeciwników.

Rooney zapowiadał się niegdyś lepiej niż sam CR, ale gdy Portugalczyk zaczął grać główne skrzypce wiadome stało się, że Wayne nigdy nie osiągnie jego poziomu, jednak swoim zaangażowaniem i serduchem może porywać równie silnie jak Cristiano golami i stałą formą. Niestety, dziś już tego u Wazzy nie widzę, nie widzę tej fascynacji, tego zacięcia, tych eksplozji entuzjazmu. Również pozdrawiam! :)
zobacz więcej
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 12:00, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74

Szemhazaj napisał:

Rozumiem doskonale względy marketingowe, ale chodzi nam chyba wszystkim o warunki sportowe. Wiem, że Rooney dla wielu jest synonimem MU, ale ośmielam się twierdzić, że na jego miejsce możemy znaleźć lepszych, zarówno na pozycji ofensywnego pomocnika (takich mamy już w kadrze!), a także na szpicy. Tak to już bywa. Czasem, żeby wskoczyć level wyżej trzeba się pozbyć tych najbardziej zasłużonych.


Szem, dużo w tym co napisałeś jest prawdy ale spójrz na to z innej perspektywy.

Rooney swoim stylem idealnie pasuje do ligi angielskiej, idealnie pasuje do stylu United.

Popatrz na Liverpool i na Stevena Gerrarda, legendę klubu.
Przecież w pierwszym sezonie pracy na Anfield, Brendan Rodgers nie potrafił ustawić go na boisku, facet nie grzeszy szybkością, zwinnością czy dynamika, nie gra z klepki jak wspomniany Suarez, na pierwszy rzut oka nie pasuje do nowego stylu, jaki postanowił wdrożyć Rodgers, facet ma typowy angielski styl, tożsamość klubu, który w mojej ocenie jest właśnie niezbędny ogniwem sukcesów tej drużyny.

Wystarczyło Gerrarda cofnąć bliżej obrońców, by ten mógł wykorzystywać wszystkie swoje walory i zespół nie tracił na jakości gry.

Z Roo jest podobnie, jego skuteczna gra, przydatność dla drużyny wynika właśnie z jego odpowiedniego ustawienia na boisku, taktyki, by pozostali zawodnicy mogli wykorzystać jego potencjał a nie odwrotnie.

Zobacz jak fajnie zagraliśmy w LM mecz z Bayerem Leverkusen, wygrany 5:0.

W owym meczu Wazza był wszędzie i świetnie współpracował z nim CAŁY ZESPÓŁ.

Roo to nie Messi, Ronaldo czy Suarez, którzy indywidualną akcją wygrają mecz.

To zawodnik, który jest najbardziej przydatny wówczas, kiedy gra zespołowo, cofa się po piłkę, rozrzuca ją, bije stałe fragmenty gry, strzela z dystansu, w tym jest jego siła a nie w dryblingach czy zagraniach pietą.

Podstawowe zadanie Moyesa to ustawić go w odpowiedni sposób na boisku, by ten pracował dla dobra zespołu a nie grał indywidualnie.

Dla mnie najlepszym przykładem na to, jak można łatwo wylać dziecko z kąpielą jest przykład Andrei Pirlo.

Milan zbyt szybko skreślił tego piłkarza i przez to stracił tożsamość, za to Juve świetnie wykorzystuje jego piłkarskie walory.

Pozdrawiam
zobacz więcej
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 11:10, #17 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Szemhazaj napisał:

na AM-ie bardziej cenię takich grajków jak Goetze czy Oscar, żeby grać na CM-ie

Szem,Rooney tak jak napisałeś to marny materiał na AM,CM to też raczej nie jego klimat.

Ten gość to idealny SS zresztą nieraz czytałem
że Rooney sam mówił że lubi atakować z głębi.ST z niego niezły jednak bardziej go widzę na wspomnianym SS.

Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy za rządów Moyesa nie masz co liczyć na sprzedaż Rooneya i kupno klasowego AM.

Jeżeli zostanie Roo i RVP to nieprędko przejdziemy na system gry z prawdzimym AM plus ST.

Prędzej klub opuści Kagawa który jest AM albo
Chicharito bo możliwe że obu znudzi się czekanie na lepsze jutro.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 10:52, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

batex94 napisał:

Inna sprawa ,to taka że Rooney jest absolutnie najbardziej znanym i medialnym graczem Angielskim ,także to też na pewno wpływa na wysokość kontraktu


A, czyli za chwilę dojdziemy do paranoicznej sytuacji w której będziemy płacić gigantycznie pieniądze przeciętnym, ale medialnym zawodnikom, jak w MLS albo w Rosji.

Opieranie zespołu na 28-latku którego forma jest często daleka od ideału, a jego rozmaite fochy i wymagania przerażają najwytrwalszych kibiców, na 28-latku który czeka i czeka na to, żeby grać u nas na szpicy i doczekać się nie może, na 28-latku który jest zbyt toporny by grać na AM-ie.

Powiem wprost - mnie Wayne jako napastnik nie porywa, wolę oglądać tam zawodników szybkich, świetnych technicznie, dobrze dryblujących jak Suarez, na AM-ie bardziej cenię takich grajków jak Goetze czy Oscar, żeby grać na CM-ie brakuje mu wyrafinowania taktycznego.

Rozumiem doskonale względy marketingowe, ale chodzi nam chyba wszystkim o warunki sportowe. Wiem, że Rooney dla wielu jest synonimem MU, ale ośmielam się twierdzić, że na jego miejsce możemy znaleźć lepszych, zarówno na pozycji ofensywnego pomocnika (takich mamy już w kadrze!), a także na szpicy. Tak to już bywa. Czasem, żeby wskoczyć level wyżej trzeba się pozbyć tych najbardziej zasłużonych.
zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 08:01, #15 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Szemhazaj napisał:

To nie jest top na świecie, nie jest top w Europie, pokuszę się o stwierdzenie, że nie jest to nawet top w Anglii - a na pewno, jeśli idzie o napastników

chyba musimy wrocic znowu do dyskusji z poprzedniego sezonu.mianowice rooney grajacy w ataku jest absolutnym topem.rooney grajacy za napastnikiem to strata dla zespolu.wlasciwie jedyne co za tym przemawia to jego kopyto ale brak mu blyskotlwosci i finezji wobec przyjscia maty do zespolu szkoda sie w ten sposob meczyc.
ja widze jedno rozwiazanie.sprzedac persiego.rooney i van persi na boisku to dwaj swietni napastnicy ale nie zawsze jest to dobre dla naszej gry bo wtedy robi sie jeszcze bardziej toporna
a co do kasy to jest ogromna ale kupujac napastnika o porownywalnym potencjale za 40 mln z pensja 200 tys funtow nic nie zaoszczedzimy. Edytowano: 17 lutego 2014 roku, 08:03 Edytowano: 17 lutego 2014 roku, 08:03 Dodano: 17 lutego 2014 roku, 08:18

toporminator napisał:

Za 70 mil które wydamy na ten kontrakt można, jak się okazuje kupić Matę... dwa razy.

tak a mata bedzie gral za czapke gruszek.zarabia zdaje sie 140 tys funtow wiec jak latwo policzyc kupno maty i jego tygodniowka przez 4,5 roku to mniej wiecej tyle samo ze sam kontrakt rooneya na 4 lata.
zobacz więcej
Postów: 898

Napisz PW
dodano: 17.02.2014, 01:31, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Davix
Mam już serdecznie dość tego tematu. 300k tygodniowo, srsly?!

Tyle można mu było proponować tylko w jednym momencie jego kariery - rok po odejściu Cristiano Ronaldo, kiedy przez parę miesięcy dosłownie niszczył wszystkich rywali i przyćmił swoim talentem Messiego i CR7. Tak, rzeczywiście przez kilka miesięcy był wtedy najlepszym piłkarzem na świecie, ale ten czas szybko minął i od paru lat Rooney gra co najwyżej przyzwoicie.

Przyznaję, to energiczny, potrafiący uderzyć z dystansu i sporadycznie zabłysnąć podaniem piłkarz, ale nic ponad to. Żaden z niego wirtuoz, ma już 29 lat i wciąż nie zbawił angielskiej piłki, zostanie zapamiętany jako bardzo dobry zawodnik, ale nie wybitny. Więc pytam się ponownie - skąd to 300k?!

Co najważniejsze, to wszystko OŚMIESZA naszego managera, nasz zarząd i całe Old Trafford. Jaśnie nam panująca królowa może sobie życzyć niebotyczne sumy, a my na dwóch łapkach się zgadzamy?! Rooney chciał nas wydymać już trzy razy, a my wciąż zabiegamy o jego względy?! Przecież to fantastyczna szansa dla Moyesa, żeby zaprezentować się jako facet z jajami, prawdziwy boss - niech wywali Rooneya i pokaże, że zamierza chwycić za pysk całą szatnię United. Jeśli ma przyjść jakiś zwrotny punkt w jego karierze na OT, to niech to się wydarzy teraz. Proszę Cię, David, pokaż nam, że jesteś twardy!
zobacz więcej
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 23:36, #13 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Rooney w końcu podpisze ten kontrakt i klub będzie się starał przedstawić ten fakt jako sukces, podczas gdy w rzeczywistości będzie to porażka klubu spowodowana strachem, że Wayne odejdzie do innego Angielskiego klubu.
A Anglik jest do tego zdolny i między innymi dlatego nie zasługuje na opaskę kapitana.
Ale spoko, nawet nasz klub nie jest taki mądry, aby bulić 300k tygodniowo piłkarzowi do 34 roku życia, chodzi o to aby Rooney, póki będzie w stanie prezentować na tyle wysoki poziom aby wzbudzać zainteresowanie ligowych rywali, pozostał na Old Trafford, a potem się go opchnie odciążając znacznie budżet, gdzieś do PSG albo Monaco.
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 23:26, #12 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Jeśli już ktoś miałby zarabiać aż tyle, to Ronaldo czy Messi, a nawet po nich jest jeszcze sporo lepszych zawodników niż Rooney.
Rozumiem że gwiazda drużyny, ale nie popadajmy w paranoje. Za 70 mil które wydamy na ten kontrakt można, jak się okazuje kupić Matę... dwa razy.

Szczególnie, że Rooney kocha klub tylko wtedy, gdy ten spełni jego chore warunki. Póki to nie nastąpi będzie milczał. A to wielki brak szacunku dla kibiców i wyraźny znak że Rooneyowi nie zależy na United, a po prostu na kasie i innych przywilejach.
Postów: 747

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 22:50, #11 Zwiń/Pokaż komentarz batex94

Szemhazaj napisał:

W mojej skromnej ocenie Rooney nie gwarantuje odpowiedniego poziomu do zarabiania takich pieniędzy. Powiem więcej: nie gwarantuje tego poziomu na kilku nawet płaszczyznach.

To nie jest top na świecie, nie jest top w Europie, pokuszę się o stwierdzenie, że nie jest to nawet top w Anglii - a na pewno, jeśli idzie o napastników; tutaj prym wiodą Aguero z Suarezem. Jako AM też mnie nie przekonuje. Zawodnik przesiąknięty filozofią gry United, ale żaden wirtuoz, który robi coś z niczego raz na miesiąc albo parę miesięcy.

Tendencja do szybkiego tycia, do długiego dochodzenia do siebie po urazach, niewierność, lub mówiąc delikatnie - jego miłość do MU nie stoi na tej samej półce co relacje Skrzetuskiego z Heleną, taka-sobie forma czysto piłkarska.

Nie mój hajs, jak chcą to niech mu tyle dają, ale IMO on na to nie zasługuje pod żadnym względem, a jeśli dostanie dodatkowo opaskę, to będzie lekka kpina.


Moim zdaniem trochę przesadzasz Szem...

Rooney jest jednym z najlepszych w Europie co tak naprawdę oznacza to ,że jest jednym z najlepszych na świecie bo poza Europą ,inne kontynenty nie prezentują tak wysokiego poziomu piłkarskiego.

Rooney jest jednym z najlepszych ale jak ma topową formę ,wtedy nie miałbym nic przeciwko płaceniu mu takiej kasy ale problem w tym ,że to nie Ronaldo który zawsze jest w formie a Rooney bez formy jest ,że tak to ujmę bezużyteczny i gra jak Cleverley z większą ilością strat i niecelnych podań i strzałów.

Inna sprawa ,to taka że Rooney jest absolutnie najbardziej znanym i medialnym graczem Angielskim ,także to też na pewno wpływa na wysokość kontraktu. Mimo wszystko trochę za dużo mu dajemy ale to ma być sygnał dla Europy ,że United nie ma zamiaru pozbywać się najlepszych graczy i że u nas pomimo przejściowego okresu będzie walka o najwyższe cele z najwyższymi pieniędzmi dla najlepszych graczy.
zobacz więcej
Postów: 534

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 20:22, #10 Zwiń/Pokaż komentarz chamburger
skoro bbc wypowiada sie na ten temat to musi byc cos na rzeczy rooney zostanie ale kto by nie zostal na takich warunkach jestem ciekawy jak bedzie czul sie van persi pewnie jak biedak a to nie pomoze w i tak slabej juz wspolpracy tej dwojki
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 20:15, #9 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

krootki napisał:

obok De Gei i to oni we dwóch nam ratują d[...]ę w tym sezonie


dodaj sobie jeszcze Janusza z Belgii i Welbecka który uratował grudzień(albo styczeń, nie pamiętam który miesiąc był cały bez Roo i Rvp)
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 20:14, #8 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Szemhazaj napisał:

To nie jest top na świecie, nie jest top w Europie

Wstydziłbyś się tak pisać o naszym najlepszym zawodniku,który odmawia sobie wszystkiego w tym jedzenia,wygląda jak anorektyk,na dodatek kocha nasz klub bardziej niż własną żonę i to miłością bezinteresowną mógłby u nas grać niemal za darmo a i tak wolałby grać u nas niż w takim PSG za 500 tys.

A tak poważnie,zgadzam się z większością twoich zarzutów wobec Roo,no może poza tym że tak bardzo odbiega od Aguero.
Bez formy owszem to zwykły przeciętniak,ale formie ten gość potrafi dużo choć tak jak napisałeś AM z niego niespecjalny.
Ja go widzę w starym systemie 4-4-2 jako tego trochę cofniętego napastnika,lub w diamencie 4-1-2-1-2.
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 20:12, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Italiano11
Kasa spora ale juz decyzja o mozliwosc wgladu w transfery czy inne profity to przesada. Nie jest to zawodnik klasy CR7 ale wciaz jest najlepszy w ManU. On daje sporo w kazdym miejscu na boisku. Nie zgodze sie z Szemem bo on daje wszedzie sporo. Rozdaje, asystuje, strzela. Nie patrzcie na niego przez pryzmat tego sezonu bo tu DM rozwalil caly sklad. Ten chlopak udowadnial ze z odpowiednim wsparciem jest gwarantem mistrzostwa.
Moze i kasa za duza ale...
Dodam po raz kolejny dodam, postarajmy sie o zmiane na lawce trenerskiej.
Postów: 724

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 20:09, #6 Zwiń/Pokaż komentarz krootki
A według mnie Rooney powinien dostać tę kasę. Jest moim ulubionym zawodnikiem MU obok De Gei i to oni we dwóch nam ratują d[...]ę w tym sezonie bo już byśmy byli poza 10. Rooney zostanie legendą United i się z tego cieszę, jest naszym najlepszym zawodnikiem i nie wyobrażam go sobie w innym klubie.
Edytowano: 16 lutego 2014 roku, 20:09
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 20:07, #5 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
zawsze lubiłem Roo, ale dawać mu tyle hajsu? jako napastnik nie wali tyle brameczek co jakiś Suarez, kiedy gra bardziej cofnięty nie asystuje jakoś więcej, kiedy jest w formie jest nieoceniony dla zespołu, niestety jego forma albo trwa krótki czas raz na pare miesięcy, albo większość sezonu dopóki nie zatrzyma jej kontuzja, chciałbym żeby został, ale taką kasę można by wydać na jakiegoś grajka który zapewnia wysoki poziom cały czas
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 19:50, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
zobaczymy, co będzie, na razie nie ma oficjalki , na razie również zawodnicy chyba są jeszcze w Dubaju, a nie wiem, czy nie ma czegoś takiego, że umowę podpisuje się w miejscu pracy - póki co jeśli wszystko wyda się prawdą, to Rooney będzie traktowany niczym Maradona, gdy przechodził do SSC Napoli :D tylko tam był chyba kontrakt na jachcie podpisywany :D
Postów: 40

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 19:41, #3 Zwiń/Pokaż komentarz wesley87
a wedlug mnie rooney i tak odejdzie latem,bo niebedzie chcial grac w klubie ktory niegra w LM,pojdzie do Chelsea albo Realu,tam mu zapewnia taka sama pensje i bedzie mogl grac w LM,watpie zeby Rooneya zadowalala gra w LE albo sadzac po formie Manu nawet moze sama liga bo do LE moga sie rowniez niezakwalfikowac
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 19:37, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
W mojej skromnej ocenie Rooney nie gwarantuje odpowiedniego poziomu do zarabiania takich pieniędzy. Powiem więcej: nie gwarantuje tego poziomu na kilku nawet płaszczyznach.

To nie jest top na świecie, nie jest top w Europie, pokuszę się o stwierdzenie, że nie jest to nawet top w Anglii - a na pewno, jeśli idzie o napastników; tutaj prym wiodą Aguero z Suarezem. Jako AM też mnie nie przekonuje. Zawodnik przesiąknięty filozofią gry United, ale żaden wirtuoz, który robi coś z niczego raz na miesiąc albo parę miesięcy.

Tendencja do szybkiego tycia, do długiego dochodzenia do siebie po urazach, niewierność, lub mówiąc delikatnie - jego miłość do MU nie stoi na tej samej półce co relacje Skrzetuskiego z Heleną, taka-sobie forma czysto piłkarska.

Nie mój hajs, jak chcą to niech mu tyle dają, ale IMO on na to nie zasługuje pod żadnym względem, a jeśli dostanie dodatkowo opaskę, to będzie lekka kpina.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 16.02.2014, 19:16, #1 Zwiń/Pokaż komentarz govou
300 tysięcy to jakieś 50 tys za dużo jak na niego.Rooney to świetny zawodnik,jednak trudno mówić żeby kochał nasz klub nad życie skoro musi dostać tak gigantyczne pieniądze.
Mam nadzieje że będzie umiał się na boisku zrewanżować za tą pensję,oraz że klub nie będzie płakał że nie ma pieniędzy bo wszystko wydali na pensję dla Roo.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.