CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +18 - Z Bayernem Monachium w ćwierćfinale LM!

xmilkaax @21.03.2014, 12:00 | Przeczytano 13040 razy

Z Bayernem Monachium w ćwierćfinale LM!
W ćwierćfinale Ligi Mistrzów Manchester United zmierzy się z obrońcą tytułu - Bayernem Monachium! Pierwsze spotkanie na Old Trafford 1 kwietnia, rewanż osiem dni później.

Zapowiedź losowania
Pierwszym z oponentów jest francuski Paris Saint-Germain, który już w pierwszym spotkaniu z Bayerem pokazał, że awansu wydrzeć sobie nie da. Paryżanie wygrali dwumecz 5:1 i pewnie zawitali w najlepszej ósemce zespołów. Z PSG United nigdy w historii nie grali.

Podobnie sprawę załatwiła Barcelona, która obydwa mecze z Manchesterem City wygrała - pierwszy 2:0, drugi 2:1. Z Katalończykami United mają niezłą historię gier. Przegrali co prawda dwa ostatnie finały Ligi Mistrzów (wygrali za to finał Pucharu Zdobywców Pucharów w 1991), ale w fazie pucharowej wygrali z "Dumą Katalonii" oba dwumecze. Na 11 spotkań Diabły wygrały 3, 4 zremisowały, a 4 przegrały. Bilans bramkowy 15:20.

Kolejny klub z Hiszpanii - Real Madryt nie dał najmniejszych złudzeń niemieckiemu Schalke 04 Gelsenkirhcen i już w pierwszym meczu przypieczętował awans do dalszej fazy, triumfując 6:1. Mecz rewanżowy to kolejna dobra gra graczy z Madrytu i wygrana 3:1. Podobnie jak z Barceloną, z Realem United znają się jak łyse konie. Pięciokrotnie trafiali na siebie w fazie pucharowej Pucharu Europy i za każdym razem "Królewscy" awansowali dalej. Na 10 spotkań United wygrali 2, 4 zremisowali, a 4 przegrali. Bilans bramkowy 16:20.

Nie gorzej od kolegów z kraju poradziło sobie Atlético Madryt, które w pierwszy meczu pokonało AC Milan 1:0, by w drugim pokazać się z jeszcze lepszej strony i triumfować aż 4:1. Z nimi United nigdy jeszcze nie grali.

Silnym potentatem do tytułu najlepszej europejskiej drużyny jest Bayern Monachium, który mimo, iż grał w 1/8 z silnym Arsenalem, potrafił w obydwu meczach nie przegrać - najpierw wygrana 2:0, potem remis u siebie 1:1. Oprócz pamiętnego finału z 1999 roku, United dwa razy mierzyli siły z Bawarczykami w fazie pucharowej Ligi Mistrzów - obie rywalizacje przegrali. Na 9 spotkań United wygrali dwa, 4 zremisowali i 3 przegrali. Bilans bramkowy 11:12.

Chluby angielskich klubów obok Man United będzie bronić angielska Chelsea, która mimo sporych problemów w Turcji i remisu 1:1 z Galatasaray, potrafiła stanąć na wysokości zadania i na Stamford Bridge wygrać 2:0. Z Anglikami United w Lidze Mistrzów grali łącznie trzy razy. Zremisowali w regulaminowych 90 minutach finału w Moskwie oraz wygrali oba mecze w ćwierćfinale rozgrywek w sezonie 2010/11. Bilans bramkowy 4:2.

Ostatnim zespołem, który może się zmierzyć z MU jest Borussia Dortmund. Klub Roberta Lewandowskiego najpierw wygrał na rosyjskim terenie z Zenitem Sankt Petersburg 4:2, by u siebie przegrać 1:2. Postawa z pierwszego pojedynku dała im jednak awans do dalszej fazy. Przed 1970 rokiem United wygrali 3 z 4 spotkań z Borussią z bilansem bramkowy 13:3. Kolejna rywalizacja miała miejsce dopiero w półfinale Ligi Mistrzów w sezonie 1996/97 i zakończyła się dwukrotnym zwycięstwem Niemców 1:0. Dortmundczycy zostali wówczas najlepszą ekipą w Europie.

Pary 1/4 finału Ligi Mistrzów1 i 9 kwietnia
Barcelona - Atlético Madryt
Manchester United - Bayern Monachium

2 i 8 kwietnia
Real Madryt - Borussia Dortmund
Paris Saint-Germain - Chelsea

Tagi: Atlético Madryt, Barcelona, Bayern Monachium, Borussia Dortmund, Chelsea, Ćwierćfinały, Liga Mistrzów, Losowanie, Paris Saint-Germain, Real Madryt

Komentarze (123) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1711

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 23:30, #123 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97

4-Michael napisał:

Tytuł newsa - Z Bayernem Monachium z ćwierćfinale LM!

Weźcie się ogarnijcie Redaktorzy, bo zaczynacie prezentować poziom naszej gry w tym sezonie!!!


o c[...]j ci chodzi?
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 21:05, #122 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited

Arkinho napisał:

wesley8877 :D:D:D:D wy naprawde myslicie ze jestescie w stanie przejsc Bayern?Bo pokonaliscie Olympiakos 3-0?A co bylo w Grecji?Caly sezon gracie kupe,przyszedl jeden mecz,w ktorym niebylkiscie az tak lepsi,bo gdyby nie De Gea to..a oni ze Bayern przejda i wygraja LM,troche pokory.Nie zdziwie sie jak bayern uzyska taka przewage jak Real z Schalke.


Ale zdziwisz się, jak jednak damy radę ich przejść.W historii futbolu nie takie niespodzianki się zdarzały.


No i co się napinasz chłopczyku ? Odpadniemy to odpadniemy , napewno nie przestraszymy się Bayernu , to mogę Ci zagwarantować. A Ty co , komu kibicujesz? Jakiemu klubowi? Zapewne jesteś sezonowcem Man.City lub właśnie Bayernu ;) Zjeżdżaj z tej strony bo tylko ją niepotrzebnie zaśmiecasz swoimi dziecinnymi wypowiedziami. To jest stronka dla kibiców Manchesteru United , a nie przedszkolaków. Żegnam i nie pozdrawiam
Postów: 529

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 20:25, #121 Zwiń/Pokaż komentarz marcin_united
szkoda mi tego bayernu trafili do piekielnego cwiercfinału, a tak na serio to nie dosc ze gramy z bayernem to na dodatek bez Robina;(( postawic autobus w obronie i niech sie mecza zeby nie dostac z 10 1 w dwu meczu
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 20:15, #120 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Tytuł newsa - Z Bayernem Monachium z ćwierćfinale LM!

Weźcie się ogarnijcie Redaktorzy, bo zaczynacie prezentować poziom naszej gry w tym sezonie!!!
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 19:56, #119 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Szemhazaj napisał:

Tak, tylko że w przypadku MU atak to istotnie tylko Rooney i van Persie, a patrząc na Bayer atakującymi są właściwie wszyscy. Subtelna różnica która powoduje, że my tułamy się w środku PL, a Bayern niszczy wszystko co stanie mu na drodze.


Warto też wspomnieć że z naszych ofensywnych graczy nie można liczyć na Matę,nie pojawi się Van Persie,więc siłą rzeczy będziemu słabsi personalnie niż jesteśmy.

Dla mnie ofensywna czwórka w takim układzie to raczej Welbeck,Rooney,Januzaj i myślę że Kagawa.

Choć ciężko będzie ustawić ich razem na boisku pierwsza koncepcja Welbeck i Januzaj skrzydła,Kagawa dycha,Rooney szpica.

Wersja druga Welbeck szpica,pod nim Rooney,Januzaj skrzydło a Kagawa taki wolny elektron co niby na grafice meczowej na skrzydle,a tak naprawdę bardziej operujący w środku.

To jest problem z Bayernem główny atakujący nie jest wybitnym snajperem,ale siła ofensywna jest piorunująca w środku mają gwiazdy na flankach również więc mogą atakować każdą sferą boiska.
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 19:51, #118 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
Bardzo podobają mi się wyniki tego losowania. Jak spadniemy to przynajmniej z wysokiego konia.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 19:16, #117 Zwiń/Pokaż komentarz SirMart
Van Persie ostatnio był w fatalnej formie, ale to on w głównej mierze wprowadził nas do ćwiartki. Ustrzelił hat-trick, uratował Moyes'a i teraz nie zagra. Ta wiadomość całkowicie mnie rozłożyła.

Nasze szanse na wygranie z Bayernem były małe, teraz są beznadziejne.

Będziemy grać z kontry, no to może Groch? Jest to szybki zawodnik i piłka szuka go w polu karnym.
Postów: 734

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 19:16, #116 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Jak coś mamy Morderce o twarzy dziecka v2 ;)

Będzie ciężko, ale wierzymy, wierzymy, wierzymy!!
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 19:16, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
najgorsze , że bez van Persiego... :( aż nie mogę uwierzyć, że przez oba spotkania z Bayernem go nie zobaczymy....
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 19:14, #114 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic

Plumber200 napisał:

Szemhazaj
Buttnera


A co z Evrą?

Pauzuje za kartki
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 19:11, #113 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Spokojnie. United jak oddają całe serca na boisku to cuda się zdarzają. Stać Nas na wyeliminowanie Bawarskiego walca . Trzeba wyjść z jajem i zapierniczać pressingiem na całej długości i szerokości boiska . Liczę na dobre kontry United w tym meczu . Skład na ten mecz powinien być taki De Gea od prawej Smoła , Vidić , Evans , Rafael , w pomocy od prawej Valencia/Januzaj środek Carrick , Fela , Jones lewa Nani w ataku Rooney.
Postów: 87

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 19:03, #112 Zwiń/Pokaż komentarz Plumber200

Szemhazaj napisał:


Buttnera


A co z Evrą?
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 19:02, #111 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

YesTwoJeffer napisał:

Mamy lepszy atak :-)
RvP,Roo>Mandžukić,Müller.


Tak, tylko że w przypadku MU atak to istotnie tylko Rooney i van Persie, a patrząc na Bayer atakującymi są właściwie wszyscy. Subtelna różnica która powoduje, że my tułamy się w środku PL, a Bayern niszczy wszystko co stanie mu na drodze.

SirMart napisał:

an Persie skręcił kolano. Nie zagra od 4 do 6 tygodni. Fatalna wiadomość


A miało być niegroźnie... Cóż, jest to szansa dla Welbza i może Kagawy (taaa...)
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 18:59, #110 Zwiń/Pokaż komentarz SirMart
Van Persie skręcił kolano. Nie zagra od 4 do 6 tygodni. Fatalna wiadomość
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 18:27, #109 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
[quote="United4ever"][/quote]
Mamy lepszy atak :-)
RvP,Roo>Mandžukić,Müller. Edytowano: 21 marca 2014 roku, 18:28
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 18:10, #108 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever

Szemhazaj napisał:

Bayern może obnażyć wszystkie nasze niedoskonałości i skompromitować w oczach całego świata.


My już dawno sie skompromitowaliśmy. A mecz z Bayernem w moim odczuciu może nam trochę pomóc ;p. Dopóki dwumecze się nie skończyły to nie odpadliśmy. Rozumiem, że Bayern jest od nas lepszy we wszystkich aspektach gry ale to jest futbol :). Głowa do góry :D.

Zgadzam się, że powinniśmy wyjść 3 CMami. W momencie gdyby wszyscy byli zdrowi, postawił bym w środku pola na Carricka, Jones-s i Fellainiego. Przed nimi Rooney i Kagawa a na napadzie van Persie. Kto wie, może to byłby sposób? Skrzydeł i tak nie mamy ;p.
Postów: 148

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 18:07, #107 Zwiń/Pokaż komentarz kanjerb
Jedyna szansa jaką widzę to taka, że będą 2 remisy, najlepiej na Old Trafford 0:0 i w Monachium jakieś 1:1. Wtedy uda nam się psim swędem wejść do półfinału, aczkolwiek jest to mało realne, bo znając dyspozycję obrony MU w tym sezonie najrozsądniej przewidzieć wynik 2:0 lub 3:0 dla Bayernu w obu meczach (może 1 honorowy dla United i w dwumeczu coś koło 5:1). Cóż, trafiliśmy najgorzej jak mogliśmy, bo w sumie Real i Bayern są w tej chwili nieosiągalne dla nas poziomem i na te 2 kluby szczerze nie chciałem trafić.
Szanse naszego klubu doskonale odzwierciedlają kursy bukmacherskie; na Old Trafford wygląda to tak:
MU 6.05
Bayern 1.595
X 4.4
a na awans:
MU 6.19
Bayern 1.153
(kursy jednego z bardziej poważanych bukmacherów internetowych)

Jedyne co nam pozostało to liczyć na łut szczęścia w meczu na Old Trafford bo w Monachium jest prawie niemożliwym strzelenie gola. Myślę że Moyes powinien dać szansę Januzajowi, ciekaw jestem co pokazałby przeciw takiemu przeciwnikowi.
Postów: 1750

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 18:04, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Arkinho

wesley8877 napisał:

:D:D:D:D wy naprawde myslicie ze jestescie w stanie przejsc Bayern?Bo pokonaliscie Olympiakos 3-0?A co bylo w Grecji?Caly sezon gracie kupe,przyszedl jeden mecz,w ktorym niebylkiscie az tak lepsi,bo gdyby nie De Gea to..a oni ze Bayern przejda i wygraja LM,troche pokory.Nie zdziwie sie jak bayern uzyska taka przewage jak Real z Schalke.


Ale zdziwisz się, jak jednak damy radę ich przejść.W historii futbolu nie takie niespodzianki się zdarzały.
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 18:03, #105 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
[quote="Davix"][/quote]
Masz racje.Nie mamy nic do stracenia.Możemy zostać z niczym albo zyskać więc co za różnica czy to Bayern czy BVB.Ja tam wierze że można wygrać.Bo można ale będzie bardzo trudno.Chelsea dała radę.To my nie damy rady ???
A jeśli wygramy.Wiecie jak będzie o tym głośno ? Ludzie wreszcie by lekko zapomnieli o tym sezonie do tego w Lato było by łatwiej kogoś kupić bo by jednak się okazało że nie spadliśmy z naszego poziomu.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 17:53, #104 Zwiń/Pokaż komentarz SirMart

wesley8877 napisał:

wy naprawde myslicie ze jestescie w stanie przejsc Bayern?Bo pokonaliscie Olympiakos 3-0?


Nie, ale nikt nam nie zabroni marzyć :)

Zresztą Manchester United to magiczny klub. Wystarczy spojrzeć choćby w naszą historię.

Jeśli odpadniemy (co niemal pewne) to wrócimy silniejsi, zawsze wracamy!

GGMU! Dodano: 21 marca 2014 roku, 18:01

Szemhazaj napisał:

Nic, trzeba liczyć na kontry bo Dante i Martinez to nie jest najszybszy duet stoperów


Racja, to jedyna szansa.
Szef obrony, Dante w pierwszym meczu nie zagra - nadmiar kartek.
Van Buyten swoje lata już ma, a Boateng to tykająca bomba w szeregach Bawarczyków.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 17:51, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Największą siłą Bayernu jest to, że nie wiadomo z której strony spodziewać się apokalipsy. Real bazuje na flankach, Barca na łamaniu do środka, Chelsea na kontrach, PSG na Zlatanie, a drużyna z Monachium na każdym po trochu.

Do meczu z Niemcami musimy przynajmniej w solidnym stopniu opanować grę trzema CM-ami, inaczej nie ma sensu wychodzić na boisko. Carrick to już nie te lata i nie załata w pojedynkę wszystkich dziur, a żaden z jego partnerów nie gwarantuje takiej stabilności w obronie co Michael rok temu. Musi tam się pojawić tercet, inaczej nas zniszczą.

Grunt to nie wpadać w panikę. Bayern Guardioli gra ulepszoną wersję tiki-taki, dlatego murowanie bramki nie będzie w żadnym stopniu tchórzostwem, a czymś co się ładnie określa "wyrafinowaniem taktycznym."

Jeśli chodzi o lewą obronę i tego nieszczęsnego Buttnera którego jego rodak prawdopodobnie zajeździłby na śmierć to IMO powinien tam zagrać Rafael, a na prawej Smalling, względnie Jones. Wystawianie Alexa jest równoznaczne z popełnieniem taktycznego samobójstwa, bowiem ten chłopak ma tak elementarne braki, że wykorzystać potrafił to słabiutki West Ham - strach pomyśleć co może z nim zrobić Robben, Lahm/Rafinha i spółka.

Nic, trzeba liczyć na kontry bo Dante i Martinez to nie jest najszybszy duet stoperów. Trafiliśmy strasznie, Bayern może obnażyć wszystkie nasze niedoskonałości i skompromitować w oczach całego świata. Ale może damy radę. Nie takie cuda działy się w futbolu, a CL rządzi się swoimi prawami.
zobacz więcej
Postów: 24

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 17:44, #102 Zwiń/Pokaż komentarz wesley8877
:D:D:D:D wy naprawde myslicie ze jestescie w stanie przejsc Bayern?Bo pokonaliscie Olympiakos 3-0?A co bylo w Grecji?Caly sezon gracie kupe,przyszedl jeden mecz,w ktorym niebylkiscie az tak lepsi,bo gdyby nie De Gea to..a oni ze Bayern przejda i wygraja LM,troche pokory.Nie zdziwie sie jak bayern uzyska taka przewage jak Real z Schalke.
Postów: 290

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 17:35, #101 Zwiń/Pokaż komentarz troYan

Guru Pitka napisał:

Ciekaw jestem kto to losował.


Luis Figo :)
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 17:32, #100 Zwiń/Pokaż komentarz SirMart
Nie odkryję Ameryki twierdząc, że wylosowaliśmy najgorzej jak się da.

Bayern ma niemal kompletną kadrę, a w sztabie szkoleniowym trenera wybitnego.

Oczekuję od naszych piłkarzy zaangażowania, nieustępliwości, walki, wiary we własne umiejętności oraz poczucia dumy i obowiązku reprezentowania Manchesteru United.

Moyes musi znaleźć odpowiedzi na kilka pytań:

Kto na lewą obronę? Nie wyobrażam sobie by Buttner pojedynkował się z takimi rywalami jak Gotze, Robben, Ribery
Jaką parę stoperów desygnować? Jones wydaje się pewniakiem, ale kto obok niego to wciąż zagadka
Jaką formację wybrać? Może 4-3-3 ? Jak za dawnych lat

Okazje by wypróbować różne warianty, kim zagrać Moyes ma. Te kolejki, które zostały nam w PL do dogrania to jeden wielki, poligon doświadczalny.

Fajnie, że jest spotkanie z City, które będzie najlepszym testem z możliwych przed dwumeczem z zespołem ze stolicy Bawarii
Postów: 462

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 17:03, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
eeehhhhh lipa że na old traford gramy we wtorek , liczyłem że obejrzę mecz na tvp na old traford, a tak to pokażą na allianz i może być troche wstydu na Polske , liczyłem że trafimy na psg, ale z drugiej strony, jak już odpaść, to chociaż z najlepszą drużyna świata .
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 16:52, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Najgorszy rywal.. Najtrudniejszy i gorzej się trafić nie mogło MU..
Szansę są niewielkie na awans, niemalże bliskie zeru, ale cóż taka prawda :)
Musielibyśmy u siebie wygrać różnicą przynajmniej 3 bramek, żeby się obronić w Monachium.
Niemcy się cieszą z losowania, my nie.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 16:39, #97 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Chyba najgorszy rywal na jakiego mogliśmy trafić. Ciekaw jestem kto to losował. Patrząc obiektywnie to szanse mamy znikome, ale jakieś napewno są.

Może wygramy, bo oni nas np. zlekceważą. Liczę, że na Old Trafford wygramy i w tym meczu zagra Nani, który ma patent na Bawarczyków. Od razu przypomniał mi się mecz rewanżowy w LM z roku 2010, kiedy to pokonaliśmy ich 3-2, a Nani strzelił dwa gole, zresztą po asystach Valenci. Wspomnienie wspaniałe tylko, że wtedy niestety odpadliśmy i to chyba na tym samym etapie, ale przynajmniej z honorem.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 16:24, #96 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Biednemu to zawsze wiatr w oczy.Gorzej wylosować nie mogliśmy,bajernych rywali dostała Barca i Real.

Szanse mamy małe,nie ma się co oszukiwać ale nie stoimy na straconej pozycji.

Jeżeli chłopcy rozegrają świetny mecz w formie będą takie tuzy jak Roo,Rvp,Januzaj,Welbeck czy Kagawa a Bayern dostanie zadyszki to wcale przed godziną 23 nie musimy być tego dnia w kiepskich nastrojach.

Sam nie robię sobie wielkich nadzei ale uważam że warto powalczyć,bo a nóż się uda.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 16:20, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic

fylypek napisał:

@Machtal
Primo - nie używaj słów, których nie rozumiesz.


Czemu uważasz, że nie rozumiem?

Polecam obejrzeć "Poranek Kojota", może wtedy TY zrozumiesz... Edytowano: 21 marca 2014 roku, 16:24
Postów: 13

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 16:07, #94 Zwiń/Pokaż komentarz fylypek
@Machtal
Primo - nie używaj słów, których nie rozumiesz.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 16:00, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic

Lamps11 napisał:

Wyobrażacie sobie Buttner vs Robben ?


lepiej dać rafe na lewą stronę i smołe/jonesa na prawą
Postów: 350

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 15:42, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Lamps11
Wyobrażacie sobie Buttner vs Robben ?
Postów: 898

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 15:34, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Davix
Ha-ha! I co teraz, bawarczycy? Już nam nie uciekniecie! Fani FCB lamentują na swoich stronach, a ich włodarze pakują manatki... yyyhhhh... a co za różnica z kim gramy, jesteśmy teraz desperatami i tylko zwycięstwo w LM nas uratuje więc CO ZA RÓŻNICA... będzie przynajmniej wesoło z Bayernem ^^
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:44, #90 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Trzeba będzie się wykazać znajomością taktyki, strategii i odpowiedniego podejścia do tego spotkania aby wyeliminować Bayern.
Z Arsenalem pokazali, że są tak samo mocni na wyjeździe jak i u siebie dlatego trzeba pomyśleć nad tym w jaki sposób ustawić autobus przed własnym polem karnym aby skutecznie zablokować wszystkie strefy boiska przed Bawarczykami i ewentualnie ich zabójczo kontrować.

Ich środek pola demoluje wszystkich, a skrzydła obok Realu mają najlepsze na świecie.
U nas z kolei myślę, że pewniakami do gry w formacjach obronnych są Jones z de Geą. Reszta to wielkie niewiadome, środka pola nie możemy przewidzieć jaki będziemy.
Ze skrzydłami może być różnie ale ja bym polecał Valencię i Welbecka. Z Olympiakosem byli świetni, do tego są lepsi w wspomaganiu bocznych defensorów od Younga, Januzaja czy Kagawy a ta cecha może być bardzo ważna, bowiem Robben z Riberym będą szaleć przez 180 minut naszych spotkań z Monachium.
Swoją drogą to będzie ciekawy mecz dla Buttnera (ten pierwszy na Old Trafford) Bo ten albo utwierdzi nas w przekonaniu, że nie nadaje się na tak wielki klub, albo udowodni mi, że myliłem się co do oceny jego umiejętności.

Szanse na awans są niewielkie, tym bardziej, że przez ciągłe kontuzje nasza defensywa jest nieszczelna i niezgrana ze sobą tak jak być powinna.
Ale jak cała nasza czwórka (+de Gea) zagrają po dwa mecze życia do tego Fellaini/Carrick/Cleverley/Giggs będą nieomylni w destrukcji to wtedy szanse na dojście do półfinału się pojawią.

Cóż. Mimo wszystko. Believe! Edytowano: 21 marca 2014 roku, 14:48
zobacz więcej
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:41, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

Machtal napisał:

Austin_3:16 Machtal


Masz na myśli ten Bayern, który w lidze nie ma ani jednej porażki i 74 bramki w 25 kolejkach? ten Bayern który wg. bukmacherów jest faworytem do zwycięstwa w Champions League? ten Bayern który prowadzi uważany przez wielu za najlepszego obecnie trenera Pep Guardiola. ten Bayern który w tym sezonie zdołał wygrać KMŚ i UEFA SUPER CUP?

Tak, widzę że masz rację, mamy szansę na zwycięstwo -.-

Primo - To tylko słowa. Bayern był galaktyczny za Juppa, to czy Pep jest równie wybitnym trenerem jak Jupp zobaczymy podkoniec sezonu.

Primo - TO jest Bundesliga jeszcze nudniejsza niż La liga, a dlczego? A może dlatego, że zlikiwodwali jedynego konkurenta, czyli BVB przez wykupienie im najlepszych zawodników.

Primo - To, że klub ma najlepszego trenera nie znaczy, że będą najlepszą drużyną.

Primo - Tylko czy teraz da radę wygrać?

Primo Ultimo - nikt nie otwiera tych drzwi, czyli każdy się boi tego lwa z Niemiec, każdy skreślał Arsenal, a co się okazało? Nie taki straszny jak go malują. Jeszcze podziękujemy Arsenalowi za to, że nam pokazali jak mamy walczyć z Bayernem.

upieczemy ich jak guźca - taką świnię z Afryki :D
zobacz więcej
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:29, #88 Zwiń/Pokaż komentarz finkenwerder

Austin_3:16 napisał:


Masz na myśli ten Bayern, który w lidze nie ma ani jednej porażki i 74 bramki w 25 kolejkach? ten Bayern który wg. bukmacherów jest faworytem do zwycięstwa w Champions League? ten Bayern który prowadzi uważany przez wielu za najlepszego obecnie trenera Pep Guardiola. ten Bayern który w tym sezonie zdołał wygrać KMŚ i UEFA SUPER CUP?

Tak, widzę że masz rację, mamy szansę na zwycięstwo -.-

Nie takie przypadki zna historia futbolu. To są tylko i aż 2 mecze. Bayern jest bardzo uspokojony swoją sytuacją w lidze. Rutyna wygrywania też jest szkodliwa. Prędzej czy później przychodzi taki mecz, że nie idzie i psychika zaczyna siadać.
10 lat temu mówiono jaki to Arsenal jest świetny, bo ciśnie na mistrza Anglii bez porażki, więc w LM też jest faworytem. Nie dali rady Chelsea jeszcze z czasów przed Mourinho.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:24, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic

Austin_3:16 napisał:

Machtal


Masz na myśli ten Bayern, który w lidze nie ma ani jednej porażki i 74 bramki w 25 kolejkach? ten Bayern który wg. bukmacherów jest faworytem do zwycięstwa w Champions League? ten Bayern który prowadzi uważany przez wielu za najlepszego obecnie trenera Pep Guardiola. ten Bayern który w tym sezonie zdołał wygrać KMŚ i UEFA SUPER CUP?

Tak, widzę że masz rację, mamy szansę na zwycięstwo -.-

Primo - To tylko słowa. Bayern był galaktyczny za Juppa, to czy Pep jest równie wybitnym trenerem jak Jupp zobaczymy podkoniec sezonu.

Primo - TO jest Bundesliga jeszcze nudniejsza niż La liga, a dlczego? A może dlatego, że zlikiwodwali jedynego konkurenta, czyli BVB przez wykupienie im najlepszych zawodników.

Primo - To, że klub ma najlepszego trenera nie znaczy, że będą najlepszą drużyną.

Primo - Tylko czy teraz da radę wygrać?

Primo Ultimo - nikt nie otwiera tych drzwi, czyli każdy się boi tego lwa z Niemiec, każdy skreślał Arsenal, a co się okazało? Nie taki straszny jak go malują. Jeszcze podziękujemy Arsenalowi za to, że nam pokazali jak mamy walczyć z Bayernem.
zobacz więcej
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:22, #86 Zwiń/Pokaż komentarz janik017

Austin_3:16 napisał:

Machtal Ale w czym problem? Jak w ogóle myślimy o o wygraniu Ligii Mistrzów to trzeba pokonać każdego. Ja się cieszę ze wylosowaliśmy Bayern, z kilku powodów:
- Trzeba pokazać, że mamy w sobie moc
- Będzie świetne widowisko
- Bayern nie zachwycił grając z Arsenalem i o ile pamiętam przegrał z Bayerem.
- My już graliśmy z Arsenalem, a Arsenal z Bayernem, łatwiej ustalić ich siłę i strategię.
- Wydaję mi się, że Real czy nawet PSG byłby cięższym rywalem.

Zapraszam do polemiki ;)


Masz na myśli ten Bayern, który w lidze nie ma ani jednej porażki i 74 bramki w 25 kolejkach? ten Bayern który wg. bukmacherów jest faworytem do zwycięstwa w Champions League? ten Bayern który prowadzi uważany przez wielu za najlepszego obecnie trenera Pep Guardiola. ten Bayern który w tym sezonie zdołał wygrać KMŚ i UEFA SUPER CUP?

Tak, widzę że masz rację, mamy szansę na zwycięstwo -.- Liga Niemiecka jest tak żałosna , że United w obecnej formie biliby się o Mistrza . Bayern jest jak najbardziej do ogrania , bo kiedyś im jakiś mecz musi nie wyjść , a przypomnę , że CL nikt nie wygrał dwa razy z rzędu i to musi Bayern utrzymać. Nie zgodzę się z Tobą , że Guardiola to dobry trener , jak dla mnie jest przeciętnym . Dlaczego nie poprowadził innego klubu tylko wybrał już gotowy ?? GGMU !!!
zobacz więcej
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:14, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Panowie spokojnie, kupimy dobry autobus i liczmy na rożne jak w '99.

Chyba bym się zes[...]ł ze szczęścia jakbyśmy wygrali z Bawarczykami w ostatnich sekundach dwumeczu :D
Postów: 33

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:11, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Austin_3:16

Machtal napisał:

Ale w czym problem? Jak w ogóle myślimy o o wygraniu Ligii Mistrzów to trzeba pokonać każdego. Ja się cieszę ze wylosowaliśmy Bayern, z kilku powodów:
- Trzeba pokazać, że mamy w sobie moc
- Będzie świetne widowisko
- Bayern nie zachwycił grając z Arsenalem i o ile pamiętam przegrał z Bayerem.
- My już graliśmy z Arsenalem, a Arsenal z Bayernem, łatwiej ustalić ich siłę i strategię.
- Wydaję mi się, że Real czy nawet PSG byłby cięższym rywalem.

Zapraszam do polemiki ;)


Masz na myśli ten Bayern, który w lidze nie ma ani jednej porażki i 74 bramki w 25 kolejkach? ten Bayern który wg. bukmacherów jest faworytem do zwycięstwa w Champions League? ten Bayern który prowadzi uważany przez wielu za najlepszego obecnie trenera Pep Guardiola. ten Bayern który w tym sezonie zdołał wygrać KMŚ i UEFA SUPER CUP?

Tak, widzę że masz rację, mamy szansę na zwycięstwo -.-
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:09, #83 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Po prostu plan jest łatwy . Trzeba się zemścić bodajże za rok 2010 . Nani do tego czasu musi się ograć , a później wywijać salta jak 2010 po strzelaniu bramek bayernowi . Pamiętajcie wiara czyni cuda . Believe !!!
Postów: 45

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:09, #82 Zwiń/Pokaż komentarz gensty
powiem tak: idealny mecz by pokazać, że pogłoski o śmierci Manchesteru United są zdecydowanie przedwczesne :)

Damy radę!!!
Go Go United!!1
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 14:03, #81 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Ale w czym problem? Jak w ogóle myślimy o o wygraniu Ligii Mistrzów to trzeba pokonać każdego. Ja się cieszę ze wylosowaliśmy Bayern, z kilku powodów:
- Trzeba pokazać, że mamy w sobie moc
- Będzie świetne widowisko
- Bayern nie zachwycił grając z Arsenalem i o ile pamiętam przegrał z Bayerem.
- My już graliśmy z Arsenalem, a Arsenal z Bayernem, łatwiej ustalić ich siłę i strategię.
- Wydaję mi się, że Real czy nawet PSG byłby cięższym rywalem.

Zapraszam do polemiki ;)

Przepraszam, omyłkowo edytowałem. Edytowano: 21 marca 2014 roku, 16:26 przez boober
Postów: 33

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:58, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Austin_3:16

Auf wiedersehen...



Edytowano: 21 marca 2014 roku, 14:01
Postów: 113

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:51, #79 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic

batex94 napisał:

btw. fajne mamy foto tygodnia ,jak ten czas wolno leci co nie ? wydawało mi się ,że mecz ze stoke był tak dawno a okazuje się ,że nie

Też na to zwróciłem uwagę kiedyś. Niby "tygodnia" a zdjęcia czasami z przed miesiąca.

red_devil_97 napisał:

skipper Ferguson nie wygrał z drużyną Guardioli


bo Ferguson nie grał z Bayernem Guardioli lol
Ale grał z drużyna Guardioli.

Co do losowania. Tak jak poprzednicy pisali, jeżeli chcemy myśleć o wygraniu Ligi MISTRZÓW to trzeba własnie z takimi 'mistrzami' wygrywać. Powiem więcej, jeżeli uda nam się pokonac Bayern (cholernie trudne zadanie, ale nie niewykonalne) to jestem przekonany że jesteśmy w stanie ten puchar zgarnąć. Jedyną drużyną którą bym sie jeszcze obawiał jest Real, który swoimi kontrami może sporo namieszać. Narazie to jest jeszcze bujanie w obłokach no ale...kto wie.

Czas pokaże. GGMU! Edytowano: 21 marca 2014 roku, 13:54
Postów: 3415

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:50, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Adamyo
De Gea
Rafael-Smalling-Evans-Jones
Carrick-Fellaini
Nani/Kagawa-Rooney-Welbeck/Kagawa
van Persie

Koniecznie trzeba do 1 kwietnia oswoić z boiskiem Naniego i Kagawę. Jeżeli Portugalczyk jest zdrowy, musi grać, tym bardziej Japończyk.
Do meczu z Bayernem mamy trzy ligowe mecze. Czas aby przyspawać do ławki Valencię i Younga. W meczu z Niemcami Giggs może co najwyżej usiąść obok Moyesa jako asystent.

*Jeżeli chodzi o środek pola to Carrick i Fellek muszą grać, rezerwa to Fletcher i Cleverley.
*Na skrzydłach wymiennie Kagawa, Nani ewentualnie tam można dać Welbecka, ale w ostateczności. Wolałbym jednak aby grał na 9- tce lub na 10- tce.
*Januzajowi pokazać ławkę. Po dobrym pierwszym okresiku w United trzeba z nim zrobić to co zrobił Rodgers ze Sterlingiem.
*Lewa obrona to poprawy no a jeśli nie to trzeba będzie zagrać Jonesem bo jakiś debil pozbył się Fabio.

No i panie i panowie trudno się mówi. Przed nami ciężki rywal, ale nie ma rzeczy niemożliwych. To jest futbol, wszystko się może zdarzyć, a przypominam, że Chelsea w meczu z Barcą w 2012 była takim samym outsiderem jak my teraz z Bayernem.

Przed nami spotkanie z drużyną XXII wieku, no ale ktoś tu ostatnio mówił, że możemy wygrać LM. To do roboty.
zobacz więcej
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:45, #77 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Na pewno mamy z nimi rachunki do wyrównania za 2010 rok.
No cóż...Trzeba wierzyć. LM przecież rządzi się własnymi prawami.
Postów: 1979

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:31, #76 Zwiń/Pokaż komentarz jakubek722
Jeżeli myśli się o wygraniu LM to nie patrzy się czy to Bayern czy Real tylko się gra!
Postów: 1004

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:29, #75 Zwiń/Pokaż komentarz janik017
Fajnie będzie bić najlepszych :) Believe !!!
Postów: 19

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 747

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:25, #73 Zwiń/Pokaż komentarz batex94
btw. fajne mamy foto tygodnia ,jak ten czas wolno leci co nie ? wydawało mi się ,że mecz ze stoke był tak dawno a okazuje się ,że nie
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:25, #72 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Mój psychiatra, fan United, wyskoczył przez okno po losowaniu par...

No, to by było na tyle z podbojami Europy, na ten i przyszły sezon CL.
Postów: 33

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:21, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Filet
Sytuacja wygląda tak - w lidze już nic nie ugramy, nawet top4. Tylko pozostało sprężyć się na LM. W klubie jest paru grajków którzy pamiętają sukces z 2008r. (a nawet jeden z 1999...) To Bajzel będzie faworytem i trudno się dziwić, my nie mamy nic do stracenia i w piłce wszystko jest kurna możliwe!

Fajny był by rewanż za ćwierćfinał 2010r., Szwaby wtedy latały jak muchy koło g[...]na obok sędziego żeby Rafaelowi czerwoną dać...

Believe!
Postów: 130

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:13, #70 Zwiń/Pokaż komentarz neerg
Biedny Bayern.
Postów: 310

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:12, #69 Zwiń/Pokaż komentarz sickboy
0:0 u nas i 0:1 w Monachium po cudownym strzale Scholesa zza pola karnego.
Postów: 308

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:07, #68 Zwiń/Pokaż komentarz wojtasg3
to moze Valencie do tylu i Rafeal na lewo?
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 13:00, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
tak jak napisałem wcześniej, pod innym postem, któż inny jak nie MU mógłby przerwać dominację Bayernu? ok... realnie patrząc, to jak w 1/8 trafiliśmy najsłabszych, to teraz teoretycznie najmocniejszych, ale to jest piłka i LM rządzi się swoimi prawami - ja bym tak od razu nie spisywał naszego zespołu na straty, kiedyś w końcu trzeba ich pokonać, no bo po za finałem z 1999r. chyba ich nie przeszliśmy, teraz na to czas!!! GGMU! Dodano: 21 marca 2014 roku, 13:03

red_devil_97 napisał:

Legendary Seven Już widzę te pojedynki Robben vs Buttner lol lol lol


może Evansa wystawi na LO ;D
ja uważam, że najrozsądniej będzie wystawić na lewej obronie naszego, wszędobylskiego Jonesa :)
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:58, #66 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited

red_devil_97 napisał:

KochamManchesterUnited Z ciekawości weszłem sobie na kozaczków z Chelsealive.pl i w tym ich czasie śmiesznym nie obyło się oczywiście bez śmiechów i drwin z naszego wylosowanego spotkania z Bayernem. Nie wiem czemu , ale wydaje mi sie ze oni tez powinni raczej bać się o swoj mecz z PSG , bo myśle że jest to ekipa która może im dać rade :)
Mam nadzieje że w następnym sezonie pokażemy Chelsea gdzie jest ich miejsce w BPL , czyli 3-4 ;d
Pozdrawiam wszystkich


ja sie modliłem o PSG, bo mamy Jonesa, a on może Ibrahimovicia tak powstrzymać jak Ronaldo rok temu :D chelsea nikogo takiego jak Phil nie ma, więc by im szwed nastrzelał, a wyeliminowanie go to klucz do zwycięstwa z nimi

Ja jestem zdania że same zatrzymanie Ibrahimovica nie da im zwycięstwa , ale napewno mogło by im to pomóc :)
Oby nie , GG MU !
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:54, #65 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

KochamManchesterUnited napisał:

Z ciekawości weszłem sobie na kozaczków z Chelsealive.pl i w tym ich czasie śmiesznym nie obyło się oczywiście bez śmiechów i drwin z naszego wylosowanego spotkania z Bayernem. Nie wiem czemu , ale wydaje mi sie ze oni tez powinni raczej bać się o swoj mecz z PSG , bo myśle że jest to ekipa która może im dać rade :)
Mam nadzieje że w następnym sezonie pokażemy Chelsea gdzie jest ich miejsce w BPL , czyli 3-4 ;d
Pozdrawiam wszystkich


ja sie modliłem o PSG, bo mamy Jonesa, a on może Ibrahimovicia tak powstrzymać jak Ronaldo rok temu :D chelsea nikogo takiego jak Phil nie ma, więc by im szwed nastrzelał, a wyeliminowanie go to klucz do zwycięstwa z nimi
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:47, #64 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Z ciekawości weszłem sobie na kozaczków z Chelsealive.pl i w tym ich czasie śmiesznym nie obyło się oczywiście bez śmiechów i drwin z naszego wylosowanego spotkania z Bayernem. Nie wiem czemu , ale wydaje mi sie ze oni tez powinni raczej bać się o swoj mecz z PSG , bo myśle że jest to ekipa która może im dać rade :)
Mam nadzieje że w następnym sezonie pokażemy Chelsea gdzie jest ich miejsce w BPL , czyli 3-4 ;d
Pozdrawiam wszystkich
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:46, #63 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

Legendary Seven napisał:

Już widzę te pojedynki Robben vs Buttner lol lol lol


może Evansa wystawi na LO ;D
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:45, #62 Zwiń/Pokaż komentarz finkenwerder

skipper napisał:

Ferguson nie wygrał z drużyną Guardioli a ma to zrobić Moyes - no bez jaj ludzie nie bądźcie naiwni, teraz wiem czemu tak wiele ludzi się nabiera na obietnice przedwyborcze.

Taka jest rola kibica - wierzyć w swoich. To niewiele kosztuje w porównaniu do wyboru złego rządu, więc analogia bardzo słaba.
Ferguson grał przeciwko Guardioli tylko 2 mecze, więc to jest za mała próba, by na jej podstawie wyciągać wnioski.
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:45, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
No Fergie, szykuj skład i taktykę.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:44, #60 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97

skipper napisał:

Ferguson nie wygrał z drużyną Guardioli a ma to zrobić Moyes - no bez jaj ludzie nie bądźcie naiwni, teraz wiem czemu tak wiele ludzi się nabiera na obietnice przedwyborcze. Piękne plany nie wystarczą skoro nie są podparte wynikami. Realistycznie na to patrząc czeka nas wpi[...]ol, idealistycznie wygrywamy po pięknej walce - ładnie to brzmi, kto się łapie?


bo Ferguson nie grał z Bayernem Guardioli lol
Postów: 5032

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:44, #59 Zwiń/Pokaż komentarz solit
Lepiej być nie mogło... :/ Real ma szansę zrewanżować się Borussii za poprzedni rok. PSG-CFC pojedynek miliarderów. Barca-Atletico doda smaczku do rywalizacji w La Liga.
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:43, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
De Gea musi zagrać dwa mecze życia ,żebyśmy ich przeszli ,ale kto wie.
Pamiętam w 2010 jak byliśmy faworytami a jak się skończyło każdy wie.
Postów: 554

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:43, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Legendary Seven
Już widzę te pojedynki Robben vs Buttner lol lol lol
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:40, #56 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Bardzo dobrze, że rewanż w Monachium. Bayern kiepsko radzi sobie u siebie w LM a my w tym sezonie jestesmy na wyjazdach lepsi :). Chcielismy i musimy wygrac LM aby graz w niej za rok. Więc jak niby mielibyśmy to zrobić nie konkurując z najlepszymi drużynami? Głowa do góry. Nawet jak odpadniemy, to chce zobaczyć zaangażowanie i walkę do końca. A i plusem będzie to, że Moyes na własne oczy zobaczy na czym polega Europejska Piłka :).
Postów: 328

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:39, #55 Zwiń/Pokaż komentarz skipper
Ferguson nie wygrał z drużyną Guardioli a ma to zrobić Moyes - no bez jaj ludzie nie bądźcie naiwni, teraz wiem czemu tak wiele ludzi się nabiera na obietnice przedwyborcze. Piękne plany nie wystarczą skoro nie są podparte wynikami. Realistycznie na to patrząc czeka nas wpi[...]ol, idealistycznie wygrywamy po pięknej walce - ładnie to brzmi, kto się łapie?
Postów: 133

Napisz PW
[Komentarz ukryty] Pokaż
Postów: 1711

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:36, #53 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97

YesTwoJeffer napisał:

Ty się śmiesz nazwać kibicem United jak nawet wiary w swoich nie masz.


umiesz czytać?
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:36, #52 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
4.50 na United i 1.65 na Bayern przy meczu na Old Trafford, to nie nastraja optymistycznie lol
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:35, #51 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Możemy to wygrać.Tylko Moyes musi tak nastawić zespół jak na Olimpiakos.Do tego może da szanse Naniemu.Który dawno nie grał i może się okazać dobrym wzmocnieniem skrzydła.
Szansa jest.Do tego może ktoś z Bayernu się posypie.
Wierzę w nas bo jak nie wierzyć w swoich.
GGMU.
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:34, #50 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
No to już pozamiatane. Miejmy nadzieje że nie upokorzą nas tak, jak to zrobili z Barceloną.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:33, #49 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
byle nie stracić bramki na OT i strzelić coś u nich i będzie dobrze, Arsenal nie był jakoś strasznie daleko od wygrania, my też damy rade ;)
Postów: 1290

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:33, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
To zapowiada się wspaniały pojedynek. United nie mają wyjścia, muszą wspiąć się na wyżyny swoich umiejętności, bo Bayern może wykorzystać nasz każdy, nawet najmniejszy błąd. Nie mogę się już doczekać meczu i mam nadzieję, że do tego czasu nikt nie złapie kontuzji.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:31, #47 Zwiń/Pokaż komentarz SirMart
Gramy w ten sam dzień co CFC? Bo jesteśmy z tego samego kraju i czy nie mają na to wpływ prawa telewizyjne?
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:31, #46 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
[quote="moherowy_władca97"][/quote] Ty się śmiesz nazwać kibicem United jak nawet wiary w swoich nie masz.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:29, #45 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
FUCK!
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:27, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Na pewno mamy z tym klubem rachunki do wyrównania. Nie możemy się bać Bayernu. Nie będę zły jak odpadniemy po walce, pokazując charakter na boisku.
Dzięki tym meczą na pewno mamy szanse pokazać, że wciąż jesteśmy wielcy. Trzeba ograć ,,potężny,, Bayern.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:27, #43 Zwiń/Pokaż komentarz finkenwerder
Najtrudniejszy przeciwnik z możliwych do tego rewanż w Monachium. Trzeba wierzyć.
Przypomina mi się rok 2010, gdy graliśmy z nimi ostatni raz. Wtedy to nas wszyscy widzieli w półfinale, a stało się inaczej.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:27, #42 Zwiń/Pokaż komentarz finkenwerder
Najtrudniejszy przeciwnik z możliwych do tego rewanż w Monachium. Trzeba wierzyć.
Przypomina mi się rok 2010, gdy graliśmy z nimi ostatni raz. Wtedy to nas wszyscy widzieli w półfinale, a stało się inaczej.
Postów: 405

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:22, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Auralis
No i dobrze, jak odpadać to z najlepszymi.
Postów: 311

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:22, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
Przynajmniej jest duża szansa, że zobaczymy chociaż jeden mecz Untied w TVP1. Trafiliśmy najgorzej, ale jak wygrywać to z najlepszymi. Nie jesteśmy bez szans.
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:22, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Ostro będzie. Mam nadzieję ,że nie rozj[...]ą nas jak rok temu Barcy.
Jak pokonamy FCB nie nie ma lewara puchar jest nasz ;p
Postów: 1711

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:21, #38 Zwiń/Pokaż komentarz moherowy_władca97
bayern hahaha :D wygramy !
Postów: 1533

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:19, #37 Zwiń/Pokaż komentarz bercik92
No to Bayern... Oj będzie cud niesamowity jak to wygramy.
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:19, #36 Zwiń/Pokaż komentarz andrzej17wda
o boże! mamy najgorzej jak było to możliwe
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:19, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
OHoho z Bayernem ;p
Postów: 1500

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:19, #34 Zwiń/Pokaż komentarz IloveRooney
Z Bayernem na OT :D
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:19, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Bayern - Man Utd
Bardzo ciężki rywal :/
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:19, #32 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
grubo
Postów: 1979

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:18, #31 Zwiń/Pokaż komentarz jakubek722
Eh myślałem, że trafimy na Real lub Barce..
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:16, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Barcelona-atletico Dodano: 21 marca 2014 roku, 12:17real-bvb Dodano: 21 marca 2014 roku, 12:18PSG-chelsea
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 12:04, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Manchester United vs FC Barcelona
Atletico Madryt vs Bayern Monachium
PSG vs Real Madryt
BVB vs Chelsea Londyn
Na bank tak będzie!
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 11:51, #28 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Zna już ktoś wyniki próbnego losowania? Nie chce mi się czekać na to oficjalne;)
Postów: 38

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 10:55, #27 Zwiń/Pokaż komentarz f4nMU
a ja bym chcial MU-Bayern. bo jak rozpi[...]olic kogos, to kogos w tym momencie obok Realu najlepszego. Wtedy faktycznie bedzie mozna marzyc o zwyciestwie w LM, bo przeciez teoretycznie szanse sa 1/8 :)
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 10:45, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Borussia albo Atletico według mnie.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 10:40, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Joe-Cole
Według mnie będzie:

MU - Atletico
Real - Bayern
Chelsea - Borussia
Barcelona - PSG

Edytowano: 21 marca 2014 roku, 10:41
Postów: 1290

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 10:18, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Czuję w kościach, że trafimy na BvB.

Każdy skazuje nas w ćwierćfinale na pożarcie, ale myślę, że z każdym możemy nawiązać walkę. Nawet gdybyśmy trafili na kogoś z trójki: Barca, Bayern, Real wcale nie jest powiedziane, że nas rozgromią i pewnie awansują. Nie mniej jednak, awans do półfinału będzie naszym dużym sukcesem.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 09:35, #23 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
obiektywnie to z dortmundem mozemy powalczyc tym bardziej ze w pierwszym meczu nie bedzie lewego.
z pozostalymi druzynami nasze szanse sa mniejsze lub bardzo male.atletico mimo ze nie jest to real czy barca to jest hiszpanska druzyna a z nimi nam sie nigdy latwo nie gralo, niemniej czuje ze wlasnie to na nich trafimy.
Postów: 462

Napisz PW
dodano: 21.03.2014, 09:03, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Franek1994 (1/3)
Ja liczę że trafimy na PSG Edytowano: 21 marca 2014 roku, 09:03
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 16:45, #21 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Jak wpadniemy na Real, Bayern lub Barcę, to będzie bardzo ciekawie, teoretycznie najsłabszym rywalem jeśli takiego można wskazać, to trapiony kontuzjami Dortmund, i nowicjusz Atletico, który na tym etapie rozgrywek jest pierwszy raz, ale ogólnie na tym etapie każdy rywal jest bardzo wymagający
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 16:23, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka

junajted1 napisał:

Ja chcę Real i zemsty za ostatni dwumecz!


Ja też. Ewentualnie potem może być BVB, bo to zdecydowanie najsłabszy rywal, ale na nich to chciałbym trafić w półfinale.
Postów: 219

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 15:56, #19 Zwiń/Pokaż komentarz junajted1
Ja chcę Real i zemsty za ostatni dwumecz!
Postów: 290

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 14:47, #18 Zwiń/Pokaż komentarz troYan
Liczę na Borussię :)
Postów: 1988

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 11:51, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Miłosz
Obiektywnie, to w naszym zasięgu są Atletico, Borussia i na równi zagralibyśmy też pewnie z Chelsea. Z Barcą, Realem i Bayernem potrzebowalibysmy szczęścia, przebłysku umiejętności któregos z naszych lepszych zawodników i naszego charakteru. Dziwi mnie, że wiele osób nie docenia PSG, oni już prezentują równy poziom z najmocniejszą trójką.

niektórzy piszą, słabe te United, ale to jest dwumecz, na wyjeździe można zawsze sie wybronić, strzelic cos z kontry, a na OT jest magia wieczorów z Ligą Mistrzów, także kto wie, obyśmy nie trafili na Bayern lub PSG, ale tak naprawdę z każdym mamy szanse
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 10:37, #16 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
najlepiej Bvb, wtedy pokazaliby United w tvp :D
prawda jest taka że w tym roku w ćwierćfinale nie ma ani jednej słabej drużyny jak to się czasami zdarzało w poprzednich latach
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 10:20, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Che abyśmy wylosowali. pierwszy + BVB dla tych co nie mają nc+ mecze w tvp 1.drugi + Ale też Niemcy nie są w nad zwyczajniej formie. I trzeci + Lewangolski nie zagra w pierwszym meczu.

Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 09:18, #14 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Na szczęście piłka nożna i Liga Mistrzów rządzą się swoimi prawami, więc nasza drużyna może nam przynieść jeszcze trochę emocji i radości (miejmy nadzieje).
Kiedyś takie Porto wygrywało całe rozgrywki w finale pokonując kolejnego "kopciuszka" Monaco.
Słabe Schalke grało o finał tych rozgrywek.

My możemy skupić się wyłącznie na CL. To nasz cel.
Już teraz zlekceważyli nas wszyscy eksperci, ale taką Borussie, Atletico czy Chelsea można wyrzucić za burtę. Na Bayern, Barcelonę, Real czy PSG potrzeba dwóch genialnych występów, a to za Moyesa jeszcze się nie zdarzyło, więc byłoby arcytrudnie.

Mimo wszystko liczę na szczęśliwe losowanie i potyczkę z Dortmundem.
Po ewentualnym zwycięstwie nabralibyśmy jeszcze większej pewności.
To sport. Wszystko może się zdarzyć.
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 08:12, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Zdecydowanie najlepiej będzie jeśli trafimy na Borussie. Po pierwsze mają bardzo ubogą ławkę, a do tego Lewandowski pauzuje za kartkę. Znając życie w 1/4 zagramy z Realem albo Bayernem :)
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 01:44, #12 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Najłatwiejszym rywalem byłaby raczej Borussia. W naszym zasięgu jest także PSG i Chelsea, być może Atletico, ale wydaje się jednak, że kogokolwiek wylosujemy, faworytem nie będziemy.
Któryś z Hiszpańskich gigantów lub też Bayern rozniósłby nas, szczególnie na własnych stadionach.

Dobrze by było wylosować BVB jeszcze z jednego względu - ewentualna wygrana byłaby swoistym zaproszeniem do drużyny np Gundogana czy Reusa;)
No i mecze w TVP;)
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 01:15, #11 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Borussia..
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 00:09, #10 Zwiń/Pokaż komentarz govou
najlepiej trafić na Atletico lub Borussię w dalszej kolejności PSG a potem chyba Chelsea.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 00:06, #9 Zwiń/Pokaż komentarz finkenwerder
Ja bym chciał takie pary:
Bayern-Real
Chelsea-Barcelona
MU-PSG
Atletico-Borussia
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 20.03.2014, 00:00, #8 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Ja jednak nie chciałabym trafić na żadną z hiszpańskich drużyn. Jakoś w ostatnich latach nie idzie nam za dobrze z drużynami z półwyspu Iberyjskiego. Najchętniej chyba jednak widziałabym mecz z BVB. Nie wiem tak właściwie dlaczego. Niech Klopp się przygląda i zastanawia, a Lewy podziwia:)
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 19.03.2014, 23:52, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

lukaszek9000 napisał:

Możemy grać z Chelsea??? Wydaje mi się, że dopiero w 1/2


tak, możemy grać z Chelsea, od ćwierćfinału już ta zasada nie obowiązuje, że ziomki z tego samego kraju nie mogą ze sobą grać ;)
Postów: 1533

Napisz PW
dodano: 19.03.2014, 23:51, #6 Zwiń/Pokaż komentarz bercik92

lukaszek9000 napisał:

Możemy grać z Chelsea??? Wydaje mi się, że dopiero w 1/2


Wydaje mi się, że tu już każdy może trafić na każdego.
Postów: 7601

Napisz PW
dodano: 19.03.2014, 23:46, #5 Zwiń/Pokaż komentarz MaGiK1990
Atletico Madryt albo FC Barcelona
Postów: 27

Napisz PW
dodano: 19.03.2014, 23:45, #4 Zwiń/Pokaż komentarz lukaszek9000
Możemy grać z Chelsea??? Wydaje mi się, że dopiero w 1/2
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 19.03.2014, 23:34, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
ktoś by musiał w końcu ten Bayern przydusić, kto nie inny jak United? :p
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 19.03.2014, 23:30, #2 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Błąd w newsie.
Real Madryt wygrał z Schalke 6-1 a potem 3-1 , a nie z rosyjskim Zenitem ;)
Postów: 12

Napisz PW
dodano: 19.03.2014, 23:29, #1 Zwiń/Pokaż komentarz LycXeK
"Kolejny klub z Hiszpanii- Real Madryt nie dał najmniejszych złudzeń rosyjskiemu Zenitowi i już w pierwszym meczu przypieczętował awans do dalszej fazy triumfując 6-1." Schalke* ;)
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.