CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Wayne Rooney to czołowa postać reprezentacji Anglii. Ma na koncie wiele występów, jak i również... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +8 - Lingard czeka na powrót do klubu

dinos @14.04.2014, 14:16 | Przeczytano 2348 razy

Lingard czeka na powrót do klubu
Jesse Lingard stwierdził, iż będzie on pełen pewności siebie, kiedy powróci do Manchester United po zakończeniu swojego wypożyczenia, w ramach którego reprezentuje barwy Brighton & Hove Albion.

21-latek zaliczył obiecujący okres przedsezonowy, jednak wciąż musi czekać na swój debiut na Old Trafford. Raz już siedział na ławce w spotkaniu ze Swansea i wtedy był najbliżej pierwszego występu w czerwonym trykocie.

Aby wychowanek poczuł grę i nie marnował się na ławce rezerwowych, został on wypożyczony do Brighton. Lingard szybko przystosował się do życia w tym klubie i pokazywał się z dobrej strony, szczególnie gdy zdobywał bramki w zwycięskich spotkaniach przeciwko Leicester City oraz Charlton Athletic.

Brighton pozostały do rozegrania cztery spotkania i jak na razie zajmują oni miejsce premiowane udziałem w play-offach, ponieważ lokują się obecnie na szóstej pozycji.

"Gdy dorastałem w United, moim idolem był Ryan Giggs. Jest on jednym z tych utalentowanych graczy, którzy ekscytują kibiców. Lubię piłkarzy, którzy nie boją się wbiec między przeciwników, a drybling jest jednym z moich atutów. Ludzie to uwielbiają - musisz sprawić, aby zerwali się oni ze swoich siedzeń."

"Powrócę na Old Trafford z dużo większą pewnością siebie. Piłkarze, którzy znajdują się na wypożyczeniach muszą po prostu grać swoją grę, a potem zobaczyć, jak dalej będzie wyglądać dla nich sytuacja."

"Spotkania, które nam tu pozostały będą ciężkie, jednak jeśli utrzymamy mentalność z zeszłego tygodnia ze spotkań przeciwko Leicester oraz Charlton, będziemy zdolni do odniesienia zwycięstw."

Źródło: manutd.com

Tagi: Brighton & Hove Albion, Football League Championship, Jesse Lingard, Manchester United, Wypożyczenia

Komentarze (26) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 16.04.2014, 14:59, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

ostman napisał:

Wśród kibiców panuje "kult wonderkidów" i każdy daje się pokroić za nastolatków, którzy zaczynają czarować wśród seniorów. Wszyscy wedle takiego rozumowania muszą przez kolejną dekadę być wielcy. Anderson i Nani też przecież mieli świat u swych stóp, gdy mieli po 20 lat...


Akurat ja mam spory dystans do jakichkolwiek młodzieniaszków, wszak w mej pamięci całkiem świeżo przewijają się takie postaci jak Martin, Richardson, Macheda, Gibson, Campbell, Eagles którzy też imponowali w przedsionku, a gdy przychodziło ciągnąć ten wózek dalej to nagle okazywało się, że nie mają tyle krzepy.

Przerzucanie się nazwiskami jest oczywiście miernym argumentem, niemniej jednak na dziś wyżej stoją akcje chłopaków których wymieniłem - w niektórych przypadkach młodszych od Lingarda, którzy już teraz stanowią o sile swojego dorosłego zespołu. To tylko taki przykład: oni, a Jesse który gra w Championship, a jest w wieku w którym o jego rówieśników będą się latem bić europejskie potęgi.

ostman napisał:

Twierdzę tylko, że nie jest to warunek konieczny i dyskwalifikujący takich "late developerów", jak Lingard.


Jasne, że nie jest. Tutaj absolutnie się zgadzam, wszak spora część naszej kadry z sezonu 2006-09 kiedy byliśmy w ścisłym topie na świecie zaczęła wymiatać w wieku do któremu Lingardowi jeszcze trochę brakuje :)
zobacz więcej
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 16.04.2014, 13:28, #25 Zwiń/Pokaż komentarz ostman

Szemhazaj napisał:

Nazwiska które podałeś kojarzą się bardziej z poprzednią dekadą niż z obecną. Wiadomo - są wyjątki, niemniej jednak 22-letni piłkarz jest już w tych czasach uważany za ukształtowanego, czyli za takiego który może grać w klubie pokroju MU, albo pykać sobie w Championship albo w zespołach pokroju Norwich czy Sunderlandu.

22 lata mają Neymar i Insigne, Goetze, Pogba, Jese, Isco, Verratti i Alaba mają 21, Draxler, Varane, Oxlade-Chamberlain i Lukaku 20, Sterling i Januzaj 19.

Podałem nazwiska związane z "poprzednią epoką" nie bez powodu. Przecież karierę zawodnika można starać się ocenić dopiero, gdy ten zbliża się lub skończył 30 lat, a nie gdy jest gołowąsem. Takie wyliczanie talentów, które w młodym wieku odpaliły w seniorskiej piłce to nie jest żaden argument w dyskusji. Ja nie neguję faktu, że także przed 18. można zaistnieć na światowej scenie i postać na niej aż do emerytury. Twierdzę tylko, że nie jest to warunek konieczny i dyskwalifikujący takich "late developerów", jak Lingard.

Wśród kibiców panuje "kult wonderkidów" i każdy daje się pokroić za nastolatków, którzy zaczynają czarować wśród seniorów. Wszyscy wedle takiego rozumowania muszą przez kolejną dekadę być wielcy. Anderson i Nani też przecież mieli świat u swych stóp, gdy mieli po 20 lat...

Jak to mówił były premier: "Prawdziwego piłkarza poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale jak kończy" ;)
zobacz więcej
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 15.04.2014, 20:34, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

ostman napisał:

Gdyby na tym etapie kariery zapadały decyzje co do tego, który gracz zostanie przyszłą gwiazdą futbolu, to żaden kibic nie kojarzyłby dziś takich nazwisk jak Ian Wright, Gabriel Batistuta, Miro Klose, Thiago Silva, Paulinho, Didier Drogba czy... Ole Gunnar Solskjae


Ja go absolutnie nie skreślam. Ba, od czasu poprzedniego tournee miałem wielką nadzieję, że z tego chłopaka wyrośnie coś fajnego. :)

Nazwiska które podałeś kojarzą się bardziej z poprzednią dekadą niż z obecną. Wiadomo - są wyjątki, niemniej jednak 22-letni piłkarz jest już w tych czasach uważany za ukształtowanego, czyli za takiego który może grać w klubie pokroju MU, albo pykać sobie w Championship albo w zespołach pokroju Norwich czy Sunderlandu.

22 lata mają Neymar i Insigne, Goetze, Pogba, Jese, Isco, Verratti i Alaba mają 21, Draxler, Varane, Oxlade-Chamberlain i Lukaku 20, Sterling i Januzaj 19.

Dziś raczej mało kto czeka na to, aż "wieczny talent" okaże się zbawieniem. Życzę Lingardowi jak najlepiej, ale zwyczajnie po ludzku obawiam się, że nie zrobi większej kariery na Old Trafford.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 15.04.2014, 20:27, #23 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Co do naszych potencjalnych celów transferowych podobno Real i Barca są zainteresowane Reusem.

Real uważam że przegina bo już teraz ktoś z duetu Isco/Di Maria musi być rezerwowym a jeśli wygrali by walkę o Reusa możliwe że jeden z nich opuści klub.

Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 15.04.2014, 19:46, #22 Zwiń/Pokaż komentarz ostman

Szemhazaj napisał:

O to mi plus/minus chodziło.

Dostać nowy kontrakt może, wszak apanaży gigantycznych pobierał nie będzie, ale pytanie: co dalej? Uważasz, że przebije się przez Valencię, Younga (skoro Moyes wciąż go wystawia, to obawiam się, że może zostać), Kagawę, Matę, Welbza i innych którzy będą grać u nas na flankach? Nie wspominam nawet o Zasze czy Nanim...

Jeśli w wieku 21 lat uda się na kolejne całosezonowe wypożyczenie po ukończeniu którego będzie już miał 22 wiosny na karku to tym bardziej nie widzę go w dalekosiężnych planach United.

W moim poprzednim komentarzu chciałem jedynie zwrócić uwagę, że jeżeli Moyes nie miałby zamiaru oferować mu nowego kontraktu, to sprzedałby w styczniu do Fulham, które wykładało na stół 5 mln funtów. Ponieważ tego nie uczynił, to znaczy to ni mniej, ni więcej, że chłopak dostanie od klubu oficjalną ofertę. Przecież nie oddamy w lipcu za darmo (nie bez walki) kogoś za kogo w styczniu mogliśmy zgarnąć 5 baniek.

Co do najbliższej przyszłości Jessego, to dużo jest tu jeszcze niewiadomych. Valencii wygasa kontrakt za rok, Nani jest już na walizkach, Zaha zapewne także odejdzie (oby na wypożyczenie), a przy nazwiskach Younga i Kagawy pojawiają się znaki zapytania, co do dalszej gry u nas. Od tego jak duży ruch w interesie będzie miał miejsce latem zależy, czy Lingard będzie w przyszłym sezonie grał u nas.

Jeżeli miałby pójść na wypożyczenie do PL, to ja w tym nie widzę problemu. W wieku 22 lat nie idzie się na emeryturę. Gdyby na tym etapie kariery zapadały decyzje co do tego, który gracz zostanie przyszłą gwiazdą futbolu, to żaden kibic nie kojarzyłby dziś takich nazwisk jak Ian Wright, Gabriel Batistuta, Miro Klose, Thiago Silva, Paulinho, Didier Drogba czy... Ole Gunnar Solskjaer. Idolami byliby natomiast Fredy Adu i Jermaine Pennant ;)
zobacz więcej
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 15.04.2014, 17:20, #21 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Szemhazaj napisał:

Uważasz, że przebije się przez Valencię, Younga (skoro Moyes wciąż go wystawia, to obawiam się, że może zostać), Kagawę, Matę, Welbza i innych którzy będą grać u nas na flankach?


Nani odejdzie,Zaha odejdzie lub kolejne wypożyczenie,Young mam nadzieje odejdzie,zostaje Kagawa(choć pojawiają sie głoski że odejdzie),Welbeck,Mata,JAnuzaj,Valencia i jeżeli Moyes nikogo nowego nie kupi teoretycznie może zostać grać ogony,ale pewnie będzie kolejne wypożyczenie.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 15.04.2014, 16:34, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
A podobno Bebe ma do nas wrócić i powalczyć o pierwszy skład.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 15.04.2014, 14:51, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

ostman napisał:

No to w takim razie mocno się zdziwisz, bo Jesse na pewno dostanie (właściwie to rozmowy już zaczęły się kilka miesięcy temu) propozycję podpisania kontraktu. Inna sprawa, że nie wiadomo, czy będzie grał dla nas w przyszłych rozgrywkach.


O to mi plus/minus chodziło.

Dostać nowy kontrakt może, wszak apanaży gigantycznych pobierał nie będzie, ale pytanie: co dalej? Uważasz, że przebije się przez Valencię, Younga (skoro Moyes wciąż go wystawia, to obawiam się, że może zostać), Kagawę, Matę, Welbza i innych którzy będą grać u nas na flankach? Nie wspominam nawet o Zasze czy Nanim...

Jeśli w wieku 21 lat uda się na kolejne całosezonowe wypożyczenie po ukończeniu którego będzie już miał 22 wiosny na karku to tym bardziej nie widzę go w dalekosiężnych planach United.
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 15.04.2014, 14:47, #18 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited

lukimanutdfan napisał:

SzemhazajMocno bym się zdziwił gdyby Jesse otrzymał nowy kontrakt - sztab United prawdopodobnie orzekł już, że pewnego poziomu nie przeskoczy i pozwoli mu odejść w dowolnym kierunku.


Lingard jest dużo lepszy niż Zaha, o obaj są rocznik '92. Różnica na korzyść Jesse jest duża. Na tourne Lingard był jednym z najlepszych z naszej ekipy, Zaha natomiast plątał się o własne nogi.

A czy się rozwinie? Cóż, Sturidge też miał wg 'espertuf' być takim niewypałem w LFC, a odpalił i to bardzo ładnie. Edytowano: 14 kwietnia 2014 roku, 21:06


Nie ma co ukrywać , Sturridge to jest kozak. Na tego zawodnika miałby niejeden klub chrapke ;) I zapewne ma.
Co do Lingarda , chciałbym kurcze zobaczyć go w naszym zespole , nie wierze ze zagra gorzej niz Young.
Pozdrawiam ;)
Postów: 1814

Napisz PW
dodano: 15.04.2014, 00:11, #17 Zwiń/Pokaż komentarz ostman
Początek w Brighton miał niespecjalny. Trochę trwało nim złapał właściwym rytm i zgrał się z zespołem, ale w ostatnich tygodniach pokazuje, że pisana jest mu gra szczebel wyżej. Coraz lepiej rozumie się z Ulloą, a "Mewy" dzięki temu powoli przestają być zespołem, którego mecze kończą się wynikiem 1:0

raf83 napisał:

wydaje mi sie ze czasem trzeba pilkarza rzucic na gleboka wode bo co daje takiemu lingardowi gra na zapleczu??? wielkie nic. w jego wieku powinien grac w PL i to juz od poczatku tego sezonu i albo sobie poradzi albo nie, a tak ciegle udaje ze gra w prawdziwa pilke

Pisanie, że gra w Championship mu nic nie da to gruba przesada. Rok temu na zapleczu ogrywali się przykładowo Barkley i Townsend, co więcej, w swoich tymczasowych klubach nie zawsze błyszczeli. Dziś obaj liczą się przy powołaniach na mundial.

Wypożyczenia do FL to obecnie integralna część rozwoju młodych angielskich piłkarzy. Tylko nielicznym udaje się przeskoczyć bezpośrednio z piłki młodzieżowej do seniorskiej. Jesse nie miał na to szans, bo przez całą swoją dotychczasową przygodę z futbolem borykał się z opóźnionym rozwojem fizycznym.

Jego wiek kostny w czasie gry w Akademii był 3-4 lata do tyłu w porównaniu do jego wieku kalendarzowego. Od zawsze grywał u nas z młodszymi rocznikami, by tym sposobem mógł spokojnie podnosić umiejętności. To tzw. klasyczny "late developer", który dopiero 2 lata temu temu wszedł na pułap upoważniający do myślenia o wypożyczeniu.

W Premier League Lingard nie gra, bo żaden klub nie dał United gwarancji, że będzie on w nim ważnym ogniwem. Z tego też powodu upadł temat przenosin do Fulham (chcieli go też kupić, ale usłyszeli veto) i Norwich. Rok temu wypożyczyliśmy np. Henriqueza do Wigan i już więcej nie chcemy wpuszczać młodzieży w maliny - na ławce mogą siedzieć i u nas.

Szemhazaj napisał:

Mocno bym się zdziwił gdyby Jesse otrzymał nowy kontrakt - sztab United prawdopodobnie orzekł już, że pewnego poziomu nie przeskoczy i pozwoli mu odejść w dowolnym kierunku.

No to w takim razie mocno się zdziwisz, bo Jesse na pewno dostanie (właściwie to rozmowy już zaczęły się kilka miesięcy temu) propozycję podpisania kontraktu. Inna sprawa, że nie wiadomo, czy będzie grał dla nas w przyszłych rozgrywkach.
zobacz więcej
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 21:48, #16 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Szemhazaj napisał:

Jeśli po sezonie OT opuszczą Ashley, Nani i Ryan to i tak będziemy mieć na skrzydłach Antonio, Shinjiego, Wilfa, Adnana i Welbza


Wilfa raczej nie bardzo bo już teraz chodzi głoska że zostanie sprzedany,chłopak na razie nie ma szans na powrót.
W jego przypadku to że nie zostanie sprzedany,będzie sukcesem kolejne wypożyczenie jak żaden klub z najwyższej klasy rozgrywkowej go nie będzie chciał to zostaje wysłać go ligę niżej.

Lingard to ciężka sprawa,gość prezentuje się lepiej niż Zaha ale musiałby podpisać nowy kontrakt a nie wiadomo czy Moyes widzi go w swoich planach.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 21:04, #15 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

Szemhazaj napisał:

Mocno bym się zdziwił gdyby Jesse otrzymał nowy kontrakt - sztab United prawdopodobnie orzekł już, że pewnego poziomu nie przeskoczy i pozwoli mu odejść w dowolnym kierunku.


Lingard jest dużo lepszy niż Zaha, o obaj są rocznik '92. Różnica na korzyść Jesse jest duża. Na tourne Lingard był jednym z najlepszych z naszej ekipy, Zaha natomiast plątał się o własne nogi.

A czy się rozwinie? Cóż, Sturidge też miał wg 'espertuf' być takim niewypałem w LFC, a odpalił i to bardzo ładnie. Edytowano: 14 kwietnia 2014 roku, 21:06
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 19:41, #14 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Szemhazaj napisał:

Da mu minuty, regularność, przygotowanie fizyczne oraz mentalne do meczów. Ja wiem, że Championship to nie jest Bundesliga, ale lepsze wypożyczenie tam niż to na co skazany był Zaha w pierwszym półroczu swej przygody z Old Trafford.

ale wlasnie o to mi chodzi.z tymi wypozyczeniami popadamy w skrajnsci w skrajnosc.kiedys na sile trzymalismy machede bo zagral jeden swietny mecz zamiast wypozyczyc go do PL. pozniej trzeba bylo zrobic dwa kroki wstecz zeby dac mu szanse sie odbudowac.
dokladnie to samo spotkalo zahe.kiedy bylo wiadomo ze do nas przyjdzie a byl jeszcze w crystal pisalem ze to jest zawodnik nieokrzesany "jezdziec bez glowy" chotyczny itd. i wrzucenie go na tak wysokiego konia bedzie bledem bo u nas nie ma miejsca na 15 strat w meczu kosztem jedenej udanej akcji i ostatecznie zmarnowalismy mu pol roku, teraz wybity zupelnie z rytmu meczowaego trafil w polowie sezonu do cardiff gdzie nie za bardzo moze sie odnalezc a za chwile pewnie znowu gdzies zostanie rzucony.a wysarczylo go kupic i wyslac na poczatku tego sezonu na wypozyczenie do zespolu w PL gdzie mialby szanse gry.
dlatego ja nie twierdze ze lingard powinien trafic do united w tym sezonie ale zostac wypozyczony do klubu w PL to bylby taki naturalny przeskok duzy ale taki ktory dalby mu kopa i zmusil do bardzo ciezkiej pracy a tak trafil to fizycznej topornej ligi gdzie gra polega na "kopnij-biegnij" a lingrd to jest techniczny zawodnik. mysle ze on poradzilby sobie w PL przynajmniej od polowy obecnego sezonu to daloby nam jakis poglad gdzie jest i co z nim dalej robic a tak nadal nie wiemy nic.no bo co bys teraz z nim zrobil??
zostawil w championchip wypozyczyl do PL czy wzial do naszej kadry??
zobacz więcej
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 19:06, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

raf83 napisał:

bo co daje takiemu lingardowi gra na zapleczu??? wielkie nic


Da mu minuty, regularność, przygotowanie fizyczne oraz mentalne do meczów. Ja wiem, że Championship to nie jest Bundesliga, ale lepsze wypożyczenie tam niż to na co skazany był Zaha w pierwszym półroczu swej przygody z Old Trafford.

Zarzut o tym, że powinniśmy już wiedzieć na co go stać jest moim zdaniem nietrafiony. Moyes z pewnością śledzi jego poczynania i teraz wie już na pewno czy jest sens dawać mu szansę w koszulce MU czy nie. To, że występuje na zapleczu nic nie zmienia; Zaha gra w PL i też nie wiemy czy będzie kontynuował podbijanie Teatru Marzeń - oczywiście wątpliwe jest by został sprzedany ledwie po jednym kiepskim sezonie, ale równie ciężko orzec "na pewno" czy ktoś jest gotowy obserwując go na boiskach PL jak i Championship.

Lingard nie miał najmniejszych szans na przebicie się z początkiem sezonu do pierwszego składu United bowiem Moyes chciał wypróbować wszystkich piłkarzy jacy zostali mu po Fergusonie, zatem Valencię, Younga, Kagawę, Naniego, do tego dochodził kupiony za grubą kasę Zaha, rokujący na wybitnego piłkarza Januzaj, a w odwodzie pozostawali Welbeck czy nawet Giggs - wszyscy mogli grać na flankach. Gdzie tu jeszcze miejsce dla Jessego?

Jeśli po sezonie OT opuszczą Ashley, Nani i Ryan to i tak będziemy mieć na skrzydłach Antonio, Shinjiego, Wilfa, Adnana i Welbza - a może kogoś jeszcze, bowiem nasza prawa flanka prezentuje się dość mizernie. W razie przyjścia np. Reusa o grze w większości spotkań zapomnieć będzie mógł Valencia, a cóż dopiero nieopierzony Lingard.

Mocno bym się zdziwił gdyby Jesse otrzymał nowy kontrakt - sztab United prawdopodobnie orzekł już, że pewnego poziomu nie przeskoczy i pozwoli mu odejść w dowolnym kierunku.
zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 17:51, #12 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

Szemhazaj napisał:

raf83a czy lingardowi nie konczy sie kontrakt po sezonie??


Dokładnie. Jego kontrakt wygaśnie 30 czerwca bieżącego roku, a skoro jak na razie nie przedstawiliśmy mu propozycji przedłużenia kontraktu to wątpię żeby otrzymał takową na dniach. Poza tym chłopak gra w Championship, a ma już 21 lat - tyle samo co Oxlade-Chamberlain, a więcej niż Sterling, Lukaku, Rodwell, Shaw czy Januzaj. Trudno, żeby Jesse po nagłym przeskoku z pierwszej ligi do ekstraklasy w wieku 22 lat stał się piłkarzem światowego formatu.
wydaje mi sie ze czasem trzeba pilkarza rzucic na gleboka wode bo co daje takiemu lingardowi gra na zapleczu??? wielkie nic. w jego wieku powinien grac w PL i to juz od poczatku tego sezonu i albo sobie poradzi albo nie, a tak ciegle udaje ze gra w prawdziwa pilke.mam nadzieje ze powel w nastepnym sezonie znajdzie sobie klub w pl w ktorym bedzie mogl byc chociaz zmiennikiem ,bo jesli w jego przypadku tez bedziemy sie cackac ,chronic powoli wprowadzac to przestanie sie rozwijac i stanie sie wiecznym talentem.po przeciwnej stronie jest sytuacja machedy ktory blysnal wskoczyl do pierwszego zespolu ale nie mial szans rywalizowac z rooneyem i berba i zdziadzial przez 2 sezony, pozniej juz tylko widzielismy kolejne fatalne decyzje w wypozyczeniem do wloch itd.
mlodzi pilkarze to delikatny material czasem wystarczy pol zmarnowanego sezonu i cos sie zacina i koniec juz wiecej o takim nie uslyszysz.
zobacz więcej
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 16:55, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka

govou napisał:

.Ale jeden z nich lub dwóch spokojnie może po sezonie do nas wrócić.Ważne żeby pozbyć się Younga i zapewne Naniego.


Dla mnie najlepszy byłby powrót Powella i Lingarda oraz pozostanie Naniego(choć sam w to nie wierze).
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 16:45, #10 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Dla całej trojki tzn Zaha,Powell,Lingard nie starczy miejsca dla powrotu.Ale jeden z nich lub dwóch spokojnie może po sezonie do nas wrócić.Ważne żeby pozbyć się Younga i zapewne Naniego.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 16:20, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Szkoda, że nie można ściągnąć go z wypożyczenia, bo spokojnie mógłby teraz pograć w pierwszym składzie i przekonać trenera i klub do przedłuzenia kontraktu i stałego miejsca w pierwszej drużynie.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 16:19, #8 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

berbos9 napisał:

Zaha? Nie, nawet w Cardiff nic nie pokazuje,

Czy ja wiem, czy tak nic? Zawsze gdy wchodzi na boisko ożywia grę. W ostatnim meczu przez ponad 20min ładnie wspierał naszego Campbella w ataku. Wygrał pod rząd pojedynki z dwoma obrońcami So'oton i stanął sam na sam z bramkarzem Świętych, niestety przegrał pojedynek. Można to zwalić na brak regularności w grze. Generalnie robi trochę szumu i jest widoczny.

Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 15:47, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

raf83 napisał:

a czy lingardowi nie konczy sie kontrakt po sezonie??


Dokładnie. Jego kontrakt wygaśnie 30 czerwca bieżącego roku, a skoro jak na razie nie przedstawiliśmy mu propozycji przedłużenia kontraktu to wątpię żeby otrzymał takową na dniach. Poza tym chłopak gra w Championship, a ma już 21 lat - tyle samo co Oxlade-Chamberlain, a więcej niż Sterling, Lukaku, Rodwell, Shaw czy Januzaj. Trudno, żeby Jesse po nagłym przeskoku z pierwszej ligi do ekstraklasy w wieku 22 lat stał się piłkarzem światowego formatu.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 15:32, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
ja też chyba najbardziej będę się cieszył, gdy zobaczę Powella, Lingarda, Michaela Keanea :) piękne jest, kiedy wychowankowie otrzymują swoje szanse i grają oraz wygrywają :)
Postów: 932

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 15:01, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Nasze pierwsze ruchy transferowe powinny być skierowane właśnie w naszych wypożyczonych diabełków. Lingard, Powell i Zaha to powinny być priorytety. Niestety, nie jest to taka łatwa sprawa. Przykładowo Januzaj jest dla nas pewnym wzmocnieniem, lecz nie jest jeszcze tak dobrze ograny by móc stanowić o sile United - jeszcze nie teraz. To samo będzie czekać wspomnianą trójkę, to z reguły są ze 2 do 3 sezonów, później będą naszym standardem. Ogrywanie przez taki czas młodziaków może być zgubne, dlatego prócz nich należy transferować prawdziwe marki, by mieli się na czym wzorować (np. Mata) a nie jakieś kiepy typu Young czy Nani.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 15:00, #4 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
a czy lingardowi nie konczy sie kontrakt po sezonie??
Postów: 535

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 14:54, #3 Zwiń/Pokaż komentarz berbos9
Zaha? Nie, nawet w Cardiff nic nie pokazuje, ale Powell i Linguś to priorytet, jeśli ich stracimy to będzie żałoba jak po Pogbie.
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 14:47, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Deez
W następnym sezonie oczekuję na więcej szans dla Lingarda, Zahy, Powella. Ta trójka ma mega potencjał no i oczywiście liczę, że Moyes weźmie ze 2-3 graczy wyróżniających się w rezerwach na przedsezonowe przygotowania i do wyżej wymienionej trójki dołączy ktoś kto nas pozytywnie zaskoczy. Moyes pokazał, że potrafi wprowadzać młodych i tutaj nie chodzi tylko o Januzaja. W tym sezonie czuję pewien niedosyt i mam żal o to, że tacy gracze jak Lingard czy Zaha dostali tak mało szans albo i wcale.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 14.04.2014, 14:30, #1 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Już w tym sezonie powinien znaleźć się w pierwszym składzie, choćby kosztem Younga.
Lingard zasłużył sobie bardziej na debiut, niż jegomość Zaha.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.