CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Manchester United powraca na europejskie salony. Czas więc sprawdzić Twoją wiedzę z naszych... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +31 - Barcelona zaoferowała Fàbregasa klubom z Premier League

Miłosz @31.05.2014, 20:56 | Przeczytano 8998 razy

Barcelona zaoferowała Fàbregasa klubom z Premier League

Barcelona wystawiła Cesca Fàbregasa na sprzedaż i poinformowała o tym wszystkie angielskie media, gdyż sam zawodnik chce wrócić na Wyspy, jeśli już klub decyduje się na jego sprzedać.

Barcelona wystawiła Cesca Fàbregasa na sprzedaż i poinformowała o tym wszystkie angielskie media, gdyż sam zawodnik chce wrócić na Wyspy, jeśli już klub decyduje się na jego sprzedać.

Cena wywoławcza to 30 milionów funtów. Początkowo klub z Katalonii chciał więcej, ale teraz uznał, że właśnie 30 milionów będzie odpowiednią ceną dla chętnych.

Dla samego Fàbregasa w grę wchodzi tylko powrót do Anglii, gdyż nie wyobraża sobie gry w innym hiszpańskim klubie niż Barcelona, a wspomnienia z Anglii ma bardzo dobre.

Faworytami są Arsenal oraz Manchester United. Arsène Wenger dostał blisko 100 milionów funtów na wzmocnienia tego lata, po tym jak wczoraj podpisał nowy kontrakt z Kanonierami. Bardzo możliwe, że 30 z tych 100 wyda na zawodnika, którego trzy lata temu sprzedawał z wielkim żalem.

United również rozważy transfer 27-letniego Hiszpana. Rok temu David Moyes robił wszystko, aby go pozyskać, ale jeszcze wtedy był niedostępny. Czy Louis van Gaal będzie widział dla niego miejsce? Z pewnością Fàbregas będzie jednym z najbardziej pożądanych zawodników na rynku wobec deklaracji Barcelony.


Źródło: Sky Sports

Tagi: Arsenal, Arsène Wenger, Barcelona, Cesc Fàbregas, Louis van Gaal, Spekulacje, Transfery

Komentarze (77) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 820

Napisz PW
dodano: 07.06.2014, 17:05, #77 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
za te pieniadze mozna by go wziac spokojnie przydal by sie w lidze angielskiej ograny wiec napewno by pomogl
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 05.06.2014, 00:46, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Widzę, że jeżeli ktoś wrzuci filmik z YT to stronka się rozjeżdża. Co do Fabregasa to chętnie widziałbym go na OT
Postów: 318

Napisz PW
dodano: 03.06.2014, 19:02, #75 Zwiń/Pokaż komentarz matti99

jean6 napisał:

matti99 oficjalnie: Fabregas w Chelsea

Oficjalnie: jesteś idiotą.

oficjalnie: czep się swojej baby buuraku
Postów: 121

Napisz PW
dodano: 03.06.2014, 17:19, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Eren
1. Mam nadzieję, że sentyment skłoni Cesca do powrotu do 'domu', czyli do Londynu.

2. Gdyby Cesc miał przejść do United z Atletico - byłoby super. Ale z barcelony, w której zdobył co się dało? Jego apetyt na gryzienie trawy nie jest już tak duży jak w czasie, kiedy grał w Arsenalu, czy na początku przygody z barca.

3. Wielu zawodników dałoby się pociąć, aby zagrać w drugiej linii United a którzy nie ustępują Cescowi talentem. Z Cesciem jest taki problem, że on nie dałby się pociąć, aby grać w United.

4. United potrzebuje świeżej krwi a nie doskonale zakonserwowanych, ale wciąż odgrzewanych kotletów.

5. Wymiana na linii barcelona -> United to ogromne koszty inwestycyjne. Oduczenie klepaniny i aktorzenia, wznowienie procesu motywacyjnego, kosmiczny kontrakt na start za zasługi, koszulka, getry itp. Edytowano: 03 czerwca 2014 roku, 17:20
Postów: 111

Napisz PW
dodano: 03.06.2014, 14:26, #73 Zwiń/Pokaż komentarz jean6

matti99 napisał:

oficjalnie: Fabregas w Chelsea

Oficjalnie: jesteś idiotą.
Postów: 318

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 23:02, #72 Zwiń/Pokaż komentarz matti99
oficjalnie: Fabregas w Chelsea
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 22:08, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
dziękuję bracia,żeście zechcieli w tychże miłych słowach odpisać na mój małosłowny, niewyimaginowany, niekwiecisty komentarz :) również ślę pozdrowienia z deszczowych rejonów Polski :D

Lampard na pewno "happy" nie jest z faktu ukazania się owego komentarza... http://i.tel(...)237c.jpg

abstrah[...]jąc już jednak od żartów, przeczytałem,że Fabregas na pewno nie trafi do Arsenalu- to wczoraj,ale dzisiaj, że jeśli by Arsen go chciał to 29 mln musi wyłożyć,no pamiętamy oczywiście o możliwości pierwokupu

ktoś tam też napisał , że Fabregas wypalony,no... ciekawa teoria, bo w zasadzie zdobył all co było do zdobycia, czasami ten kierunek może nie być dobry... ale to taka polemika na marginesie...

myślę, że van Gaal byłby w stanie z takiej spełnionej zawodowo osoby jeszcze wykrzesać chęci do gry, ewentualnie...no cóż, "pożegnać" , tak sądzę...

Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 21:53, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Eric Djemba-Djemba napisał:

ale dzisiaj susza z plotkami... nie mówiąc już o oficjalkach

ktoś coś słyszał, czytał?


Ogólnie to się dzieje:
- rollercoaster z Fabregasem, że już nie wiadomo kto go chce, kto go nie chce.
- Koke do Barcy/Chelsea (Sky)
- Trochę tweetów dot. Shawa i ogólnie Southampton
- Immobille oficjalnie w BVB
- kolejne plotki o Alexisie
- oficjalka Lamberta

i pewnie jeszcze parę innych, o których już nie pamiętam.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 21:51, #69 Zwiń/Pokaż komentarz govou

czerwona strona mr.sayd napisał:

Ponoć najnowsza plotka głosi iż...Lampard na faceboku po przeczytaniu i niezrozumieniu komenta Szema skomentował go cyt. ,, Nie jestem przeciętnym pomocnikiem, no nie jestem...(płacz).''


Ja słyszałem że Lampard ma zostać moderatorem na MS i pierwsze co zrobi to da bana Szemowi za negowanie jego wybitnych zasług i umiejętności.

Ja słyszałem że Di Maria nie wyklucza odejścia,potem że szykujemy za niego ofertę a on podobno jest zadowolony z Madrytu czyli masa sprzecznych informacji.

Za Sancheza też szykujemy niby ofertę a Arsenal odpuszcza Fabcia.dużo spekulacji oraz plotek.

Pozdrawiam
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 21:45, #68 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

Eric Djemba-Djemba napisał:

ale dzisiaj susza z plotkami... nie mówiąc już o oficjalkach :)

ktoś coś słyszał, czytał? :)

Fabregas na razie tylko selfie sobie zrobił z Matą w tle, więc mało co to może mówić, a Mata fotę z Martinezem (Bayern przyp.ja), nikt też nie zaczął "obserwować" kont piłkarzy MU - lipa coś,a może cisza przed burzą? :D




Ponoć najnowsza plotka głosi iż...Lampard na faceboku po przeczytaniu i niezrozumieniu komenta Szema skomentował go cyt. ,, Nie jestem przeciętnym pomocnikiem, no nie jestem...(płacz).''

Oczywiście żartuje:). Coś cisza z Fabregasem. Pewnie jak coś to Ed da ciała z ewentualnym transferem hiszpana na Old Trafford. Ale mamy dwa asy w rękawie. Pierwszym jest David De Gea i drugim Juan Mata. Może wspólnymi siłami zakontraktują Cesca? Jeśli tak to powinni otrzymać nowe kontrakty i większe kieszonkowe:).

Pozdrawiam. Edytowano: 02 czerwca 2014 roku, 21:48 Edytowano: 02 czerwca 2014 roku, 21:49
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 21:39, #67 Zwiń/Pokaż komentarz govou

szajba7 napisał:

Komentarze o Lampardzie pod newsem o Fabregasie? Toż to wybitnie niezgodne z regulaminem! Ostrzeżenia! Domagam się ostrzeżeń!


Ja bym na twoim miejscu pojechał z tym do Strasbourga.
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 21:33, #66 Zwiń/Pokaż komentarz led_279
Komentarze o Lampardzie pod newsem o Fabregasie? Toż to wybitnie niezgodne z regulaminem! Ostrzeżenia! Domagam się ostrzeżeń! :P
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 21:20, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
ale dzisiaj susza z plotkami... nie mówiąc już o oficjalkach :)

ktoś coś słyszał, czytał? :)

Fabregas na razie tylko selfie sobie zrobił z Matą w tle, więc mało co to może mówić, a Mata fotę z Martinezem (Bayern przyp.ja), nikt też nie zaczął "obserwować" kont piłkarzy MU - lipa coś,a może cisza przed burzą? :D

Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 19:36, #64 Zwiń/Pokaż komentarz govou

czerwona strona mr.sayd napisał:

Chłopaki dajcie na luz, jeszcze troche i z manusite założymy fan i anty fanklub Franka Lamparda.


Robi się gorąco jak na wojnie,niedługo dojdzie do rozlewu krwi.Trochę zabawne jest że ta wojna nie jest o legendę naszego klubu np Scholes tylko Chelsea.Edytowano: 02 czerwca 2014 roku, 19:38 Edytowano: 02 czerwca 2014 roku, 19:38 Edytowano: 02 czerwca 2014 roku, 19:39
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 19:03, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
[quote="Szemhazaj"][/quote]Ty masz swoje zdanie na ten temat, ja mam swoje...
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 18:40, #62 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Chłopaki dajcie na luz, jeszcze troche i z manusite założymy fan i anty fanklub Franka Lamparda.

Pozdrawiam.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 18:33, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

Eric Djemba-Djemba napisał:

ale to jest niedorzeczne pisać, że taki Lampard jest w czymś słaby... zawodnik jest dobry, kiedy zdobywa bramki


Ręce mi opadły. Machtal ma rację. Czy ja piszę w jakimś innym języku? Gdzie ja napisałem, że on jest w czymś słaby? No jasny gwint, ludzie, czy dla Was naprawdę wytknięcie komuś czegokolwiek czy stwierdzenie, że X jest w czymś lepszy od Y znaczy, że Y z automatu jest beznadziejny, tragiczny i diabli wiedzą jaki?

Widzę, że tutaj można kogoś wyłącznie hołubić, no chyba, że jest się Cleverleyem. ;)

Zresztą, nawet sir Alex Ferguson twierdzi, że Gerrard i Lampard nigdy nie byli zawodnikami z najwyższej półki. Tego też nie rozumiecie? Tutaj też uważacie, że Szkot powiedział, iż Steven i Frank są przeciętni czy beznadziejni? Piłka nożna, jak cały świat nie jest tylko czarno-biała. Zawodnicy nie dzielą się na Ronaldów i Boenischów. Między nimi jest jeszcze cała masa bardzo dobrych, dobrych, przeciętnych, przydatnych czy solidnych. Bardzo dobrym jest np. Lampard. W MOJEJ OPINII. Powiedziałem dlaczego tak uważam, wymieniłem swoje argumenty, a w kontrach otrzymuję tylko odwołania do naszej kadry (co to ma do rzeczy?) do bycie legendą, strzelania goli.

Jakby w rozgrywaniu tylko o to chodziło.

Eric Djemba-Djemba napisał:

nie spodobał mi się Twój komentarz, ostatnio piękny artykuł o van Gaalu, ale tutaj to się piwo rozlało...


Jak Ci się nie spodobał to odwołaj się do konkretnych zdań, a nie wciskaj mi w usta słów których nie wypowiedziałem bo strasznie mnie to [***]. To tak na przyszłość, pozdrawiam. :)
zobacz więcej
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 18:13, #60 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Lampard to ikona Chelsea, ikona wspaniałego piłkarza, to jedna z ikon ligi angielskiej, to wspaniały reprezentant kraju i wzór do naśladowania i...życze super Frankowi gry poza anglią. Niech idzie grać do innej ligi na ten jeden czy dwa sezony i z czasem niech zostanie trenerem.

Życze mu jak najlepiej i to tyle jeśl chodzi o Lamparda.

Pozdrawiam.
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 17:55, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Alez wielce szanowny (bez ironii) Szemchazaju. Dobrze, rozumiemy ze według Ciebie Lampard nie jest wybitny. Okej. W takim razie w tym momencie w United na ta chwile mamy jednego wybitnego zawodnika, który ma trochę magii i cudotwórstwa w tym co robi. DDG? Bo reszta to banda przewidywalnych i wypalonych grajków. A Frank to obecnie lepszy pomocnik niż każdy z naszych ŚP. Z tym chyba się zgodzisz.
Dla jednych Frank to wybitny gracz, dla drugich "tylko" bardzo dobry. Są na szczęscie tacy graczy, którzy są wybitni dla każdego kibica, od najmłodszych po tych najstarszych np wspomniany przez Ciebie Zidane. Z tym sie zgodzę Dodano: 02 czerwca 2014 roku, 17:59Ale z tym, że miałby on przejść do nas.. No po prostu jestem na nie. Nie sprowadzamy emerytów, nie możemy być drugim Milanem
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 17:30, #58 Zwiń/Pokaż komentarz SirMart
City faworytem w pozyskaniu Fabsa. Wygląda na to, że Arsenal nie jest zainteresowany Hiszpanem. United&LFC też są nim zainteresowani [bbc]
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 17:21, #57 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Co do Di Maria to...zawodnik naprawdę dobry, którego fanem nie jestem. Ale gdyby faktycznie United sięgneli po skrzydłowego Realu, to...byłoby to znaczące wzmocnienie dla Man.Utd. Cena 30 mln.funtów to nie tragedia, ani przesada...powiem tak...to naprawdę uczciwa kwota (okazyjna cena).

Pytanie jest jedno, czy LvG widzi Argentyńczyka w wielkim Manchesterze United?

Pozdrawiam.
Postów: 518

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 17:19, #56 Zwiń/Pokaż komentarz dawcik082
Nie ma sie co jarać i tak trafi do City / Chelsea.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 16:57, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka

Eric Djemba-Djemba napisał:

jeśli chodzi o Di Marię, nie sądzę, by Real go sprzedał, ale w futbolu wykluczyć niczego nie można


Oby tym razem nieprawdobodobne stało się faktem.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 16:53, #54 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Eric Djemba-Djemba napisał:

jeśli chodzi o Di Marię, nie sądzę, by Real go sprzedał, ale w futbolu wykluczyć niczego nie można


Dlatego napisałem transfer mało realny bo Real woli kupować gwiazdy niż je sprzedawać,a IMO Di Maria jest teraz na fali to jest jego pięć minut.

łatwiej by było go kupić gdyby to Isco był podstawowym zawodnikiem a na dodatek Real zaklepał już innego mocnego zawodnika na tą pozycję.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 16:51, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
[quote="govou"][/quote]ja na jakiejś stronie ciekawe zdanie przeczytałem, że Di Maria miał powiedzieć coś w stylu: staram się jak tylko najlepiej potrafię, a nagle słyszę, że odejdę do Tottenhamu - to przykre :D

jeśli chodzi o Di Marię, nie sądzę, by Real go sprzedał, ale w futbolu wykluczyć niczego nie można :)
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 16:47, #52 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Guru Pitka napisał:

Chodzą plotki, że United interesuje się di Marią


Podobno sam zawodnik nie wyklucza odejścia z Madrytu.Trochę dziwne bo ostatnio mu się wiedzie w zespole,ale może ma dość pracowania na chwałę innych oraz tego że w każdej chwili Real może kupić nową gwiazdę np Reus,Hazard i paru innych którymi podobno się interesują.

Poza tym może go wyrzucić że składu Isco.Na pewno byłby dobrym wzmocnieniem,choć mało realnym skrzydła Di Maria-Aleksis to byłoby coś.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 16:19, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Chodzą plotki, że United interesuje się di Marią. Jak dla mnie to świetna okazja, bo koszt to niby 30 mln, a skrzydłowy to z niego pierwsza klasa, a i na 10-tce sobie poradzi. Jeśli jest coś na rzeczy to trzeba brać póki można. Dodano: 02 czerwca 2014 roku, 16:24[quote="Szemhazaj"][/quote]

A patrząc obiektywnie to, który z pomocników jest lepszy Lampard czy Carrick(Claverley). Owszem jego minusem jest starość, ale kto powiedził, że musiałby on grać co tydzień i zawsze w podstawie. Przez ten rok i ewentualnie dłużej np. sam Tom mógłby się od niego czegoś nauczyć.
A co do poprzedniego sezonu to może nie zagrał tak dobrze jak kiedyś, ale u Mourinho nie grał już tyle.

Oczywiście nie mówie, że musimy do mieć, ale taki zawodnik w drużynie często się przydaje, nie można jechać tylko na młodości i bez doświadczenia.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 15:45, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Szem, bardzo sobie pozwoliłeś na ogólną krytykę Lamparda...Ty się o słówka czepiasz widzę, ale to jest niedorzeczne pisać, że taki Lampard jest w czymś słaby... zawodnik jest dobry, kiedy zdobywa bramki, Lampard pod tym względem był wybitny, rzadko który napastnik może się nawet z nim równać

sam wydźwięk Twojego komentarza jest dość kontrowersyjny, może dosłownie nie napisałeś tego, o co zapytałem i chciałem zrozumieć, ale np.: ja gdybym był trenerem piłkarskim w jakiejkolwiek drużynie chciałbym Franka Lamparda, bo dla mnie jest wyjątkowy... on zawsze zapewnił mnóstwo bramek i to w naprawdę ważnych meczach, jakakolwiek krytyka no... jest dla mnie sprzeczna

on teraz odchodzi, ale na prawdę,mimo wieku, Premier League traci wielką ikonę, gwiazdę świecącą cały czas bardzo jasnym i wyraźnym światłem - akurat Lampard właśnie jeszcze miał dryg do gry, zdobywał bramki,jeszcze nie był kimś, kto jest już wyeksploatowany - oczywiście tego nie pisałeś :D nie żebym się czepiał, ale nie spodobał mi się Twój komentarz, ostatnio piękny artykuł o van Gaalu, ale tutaj to się piwo rozlało...
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 15:15, #49 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Taki Fabregas przydałby się na Old Trafford, plus np. taki Strootman. LvG sam wie kogo należy zwerbować i kogo pożegnać, więc jestem spokojny o Manchester Utd.

Co do Lamparda to niech lepiej zostanie w Chelsea, lub zmieni otoczenie (może liga MLS czy inna tego typu).

Pozdrawiam.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 12:48, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
CZasem ma wrażenie, że połowa (może nawet 3/4) ludzi na tej stronie nie ukończyła podstawówki, bo za każdym razem jak wchodzę to albo ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem albo wpada w pułapkę - a mianowicie ironię, przykre ;_;
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 11:27, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

Sobi1m napisał:

Lampard to ikona piłki nożnej, ikona Premier League. Pilkarz szanowany, moim zdaniem wybitny. Wierny jednemu klubowi, od kiedy przyszedł do Chelsea nie było nawet plotek na jego temat. Frank to wybitna legenda


Zaraz wyjdę z siebie i stanę obok.

Gdzie ja deprecjonuję jego bycie legendą, bycie wybitnym strzelcem mimo tego, że jest pomocnikiem, gdzie mówię, że nie jest ikoną Premier League, czy wiernym żołnierzem ze Stamford Bridge? Pokaż mi gdzie.

Mi chodzi wyłącznie o ATRYBUTY czysto piłkarskie. Gość może być ulubieńcem całego Londynu, bezbłędnym egzekutorem stałych fragmentów - niechaj będzie! Ale dla mnie osobiście to za mało by nazwać go wybitnym rozgrywającym. Nigdy wg mnie takim nie był i już nie będzie. Brakuje mu iskry bożej, tego co mieli Zidane, Scholes, tego co wciąż mają Xavi albo Pirlo. Tej odrobiny cudotwórstwa, magicznego dotknięcia. Jak na angielskie standardy Lampard jest znakomity, ale w Europie było/jest wielu lepszych od niego, co nie znaczy, że jest przeciętny albo słaby. Bynajmniej. Ale żeby nazwać kogoś wybitnym rozgrywającym mam inne wymagania niż te którym jest w stanie sprostać legendarny pomocnik Chelsea.

Sobi1m napisał:

pisanie o sobie "nieskromny" nie jest dobrym sposobem na znalezienie sobie sojuszników


A Ty szukasz tu sojuszników? Też szukałem, parę ładnych lat temu. Teraz nawet mi się nie chce. A fałszywą skromnością nigdy nie zgrzeszyłem, zatem się nie dziw takim określeniom. :)
zobacz więcej
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 11:22, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Tak wracając do tematu Fabregasa, to brytyjscy dziennikarze zgodnie tweetują, ani Chelsea, że ani my nie jesteśmy chętni na Cesca, mimo iż wczoraj pojawiały się informacje o proponowanych zawodnikowi rocznych zarobkach przez oba kluby :D

Jak widać czeka nas okienko w stylu kolejki górskiej. Edytowano: 02 czerwca 2014 roku, 11:23
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 10:50, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Troche przesadzasz Szem. Lampard to ikona piłki nożnej, ikona Premier League. Pilkarz szanowany, moim zdaniem wybitny. Wierny jednemu klubowi, od kiedy przyszedł do Chelsea nie było nawet plotek na jego temat. Frank to wybitna legenda, może nawet Twoje uprzedzenie do niego tego nie zmieni :) btw, pisanie o sobie "nieskromny" nie jest dobrym sposobem na znalezienie sobie sojuszników
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 09:58, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Przez całą swoją "karierę" na manusite chyba żaden inny komentarz mojego nieskromnego autorstwa nie został równie opacznie zrozumiany co ten poniżej. Jedynie govou potrafi - jak widzę - zrozumieć, że synonimem do "niewybitny" nie jest "przeciętny".

Eric Djemba-Djemba napisał:

nie był wybitnym? jak to rozumieć? dla mnie Lampard był zawsze fantastycznym zawodnikiem


Napisz mi gdzie określiłem Lamparda mianem niewybitnego ZAWODNIKA.

cuks napisał:

Napisać,że Lampard nie jest wybitnym piłkarzem to istny kryminał


Jak wyżej.

Roboturnerr napisał:

Wymieniaj dalej, a będziesz się bardziej kompromitować. Co jak co, ale Lampard jest wybitym piłkarzem


Jak wyżej. Kompromitujesz się jedynie Ty, nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem.

YesTwoJeffer napisał:

Mówiąc że Lampard jest przeciętny to na pewno.


Dzięki za wsparcie, ale gdzie ja u licha napisałem, że Frank jest przeciętny?

Napiszę raz jeszcze, bo widzę, że wczorajszego wieczora dopadła co niektórych pomroczność jasna albo co innego:

"Nigdy nie był wybitnym CM-em, bramkostrzelnym owszem, ale nie wybitnym"

Anglik na pewno jest wybitny pod względem regularności, zdobywania goli i tego, że potrafił odnaleźć się pod skrzydłami różnych trenerów.

Z drugiej jednak strony przez całą karierę Franka można było zaobserwować takie wady jak znikanie z pola gry, nieumiejętność wzięcia na siebie ciężaru rozgrywania przez całe spotkanie, technika niewykraczająca poza przeciętny angielski standard. Dla mnie to wszystko powoduje, że nigdy nie określę go mianem wybitnego CM-a. Scholes nie walił tylu bramek co Lamps, a mimo wszystko stokroć bardziej wolałbym w "swojej" drużynie Rudego który kreował naszą grę przez prawie dwie dekady dopasowując się bez trudu do takich zawodników jak Cantona, Beckham, Giggs, Ronaldo, van Nistelrooy, Rooney, Berbatow, Tevez i setki innych.

Wychowanek West Hamu natomiast nigdy nie "robił" gry na takim poziomie. Strzelanie goli to naprawdę nie jest wszystko.

Hiperbolizując nazwę Lamparda mianem Chicharito środka pola. Zawsze waleczny, oddany, poświęcający zdrowie, bramkostrzelny, mający to coś w sobie co sprawia, że kibice go kochają. Ale pod pewnymi względami nieco jednak ograniczony, typowy angielski chłopak z Premier League. Mimo, że zawsze uważałem Franka za świetnego gracza nie nazwę go nigdy wybitnym. Wybitnych jest niewielu, naprawdę niewielu i aby się takowym stać potrzeba jednak czegoś więcej.
zobacz więcej
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 00:31, #43 Zwiń/Pokaż komentarz govou

YesTwoJeffer napisał:

Mówiąc że Lampard jest przeciętny to na pewno.
Ale z tym że jest nam nie potrzebny to się zgadzam bo po co nam taki zawodnik


Szemhazaj z tego co wiem nie napisał że pzeciętny,tylko że nie jest wybitny równie dobrze mogło mu chodzić że jest to zawodnik dobry,może nawet bardzo dobry ale do najlepszych CM mu brakuje.

To zasadnicza różnica,transfer Lamparda nie ma sensu,za kilkanaście dni będzie miał 36 urodziny a my nie szukamy wiekowych graczy,ale młodych perspektywicznych co potrafią biegać przez 90 minut i umią w dobrym wykonaniu bronić oraz atakować.

Lamparda ja cenię i szanuję ale ten transfer na pewno nie wzbudziłby u mnie euforii,nie ma on większego sensu.
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.06.2014, 00:13, #42 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
[quote="Eric Djemba-Djemba"][/quote]
Mówiąc że Lampard jest przeciętny to na pewno.
Ale z tym że jest nam nie potrzebny to się zgadzam bo po co nam taki zawodnik.Jak chcemy wiekowego zawodnika na środek pola to bierzmy Cuchu(Cambiasso)
Jest free źle nie gra.Ale on by nam się przydał tak bardzo jak Lampard.
Niech LvG ściąga Strootmana.Mam taką nadzieje bo jest super moim zdaniem no i walczyć o tego Cesca by ten środek był kompletny.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 23:27, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

YesTwoJeffer napisał:

Popieram Szema.Bo po co nam Lampard ???
Dobry jest ale nam nie taki piłkarz potrzebny.Do tego jego wiek i rozprowadzanie piłek w tym sezonie ;/
Jak kurde tak chcecie ściągać legendę Chelese to lepiej by Paul wrócił do gry.Różnicy by nie było.No chyba że w wieku.
SAF by go ściągnął ;) ale też jestem zdania, że szem przesadził... tacy zawodnicy jak Lampard, na prawdę są wybitni
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 22:23, #40 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Popieram Szema.Bo po co nam Lampard ???
Dobry jest ale nam nie taki piłkarz potrzebny.Do tego jego wiek i rozprowadzanie piłek w tym sezonie ;/
Jak kurde tak chcecie ściągać legendę Chelese to lepiej by Paul wrócił do gry.Różnicy by nie było.No chyba że w wieku.
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 22:19, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr

Szemhazaj napisał:

Guru PitkaCo myślicie o tym jak byśmy ściągneli chociaż na rok Lamparda do naszego środka pomocy.
Podobno i tak ma odejść z Chelsea, a mimo wieku całekiem dobrze sobie radzi, więc na zmiennika czy nawet pierwszego środkowego


1 - Za stary.
2 - Odpad z Chelsea.
3 - Nie pasuje do żadnego nowoczesnego ustawienia.
4 - Nigdy nie był wybitnym CM-em, bramkostrzelnym owszem, ale nie wybitnym.
5 - Nie potrafi wziąć na siebie ciężaru rozgrywania, bardzo często znikał z radarów na długie minuty.
6 - Po jaki c[...]j nam on?!

Czy wymieniać dalej? Pozdrawiam.

Wymieniaj dalej, a będziesz się bardziej kompromitować. Co jak co, ale Lampard jest wybitym piłkarzem, wiele razy to udowadniał, z sezonu na sezon równo grał.
Może i byłby wzmocnieniem, ale lata już swoje też ma. My musimy odmłodzić skład, kupić piłkarzy na lata :)
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 22:03, #38 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Lamps to jeden z lepszych piłkarzy PL na przestrzeni ostatniej dekady, wiec pisanie o nim w taki sposób Szem to chyba jednak przesada.
Każdy piłkarz ma swoje atuty, za Lampardem przemawiała bramkostrzelność, szczególnie w tych ważnych momentach. Trudno od takiego piłkarza wymagać by był idealnym rozgrywającym, czy świetnym walczakiem. Nie mniej jednak zawsze brał na siebie ciężar zdobywania bramek, co u np naszych pomocników kuleje jak nigdy. Dość powiedzieć że w poprzednich latach więcej bramek miewali Vida czy Evra...

Nie mniej jendak Lamps najlepsze lata ma za sobą i nie chciałbym go w United, nawet na rezerwę. Tak się składa że mamy już swoich weteranów, Carricka i Flechera, i póki z nimi coś nie zrobimy, kolejny 30+ nam nie potrzeba.
Postów: 406

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 20:52, #37 Zwiń/Pokaż komentarz cuks

Napisać,że Lampard nie jest wybitnym piłkarzem to istny kryminał. Mimo,iż wyjątkowo nie lubię tego klubiku ufajdanego ruskim hajsem to Lampard zawsze miał u mnie wielki szacunek.
Bramkostrzelny? Cholernie bramkostrzelny jak na środkowego pomocnika.

Odkąd trafił do Chelsea :
01/02 - 7 bramek
02/03 - 8 bramek
03/04 - 15 bramek
04/05 - 19 bramek
05/06 - 20 bramek
06/07 - 21 bramek
07/08 - 20 bramek
08/09 - 20 bramek
09/10 - 27 bramek
10/11 - 13 bramek
11/12 - 16 bramek
12/13 - 17 bramek
13/14 - 8 bramek

Nie wiem co trzeba osiągnąć w futbolu i jak grać by Lampard nie zasługiwał na określenie wybitnego tym bardziej,że w klubowej piłce wygrał naprawdę sporo a równą formą imponował przez wiele lat.

Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 20:32, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
[quote="Szemhazaj"][/quote]nie był wybitnym? jak to rozumieć? dla mnie Lampard był zawsze fantastycznym zawodnikiem
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 19:57, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj

Guru Pitka napisał:

Co myślicie o tym jak byśmy ściągneli chociaż na rok Lamparda do naszego środka pomocy.
Podobno i tak ma odejść z Chelsea, a mimo wieku całekiem dobrze sobie radzi, więc na zmiennika czy nawet pierwszego środkowego


1 - Za stary.
2 - Odpad z Chelsea.
3 - Nie pasuje do żadnego nowoczesnego ustawienia.
4 - Nigdy nie był wybitnym CM-em, bramkostrzelnym owszem, ale nie wybitnym.
5 - Nie potrafi wziąć na siebie ciężaru rozgrywania, bardzo często znikał z radarów na długie minuty.
6 - Po jaki c[...]j nam on?!

Czy wymieniać dalej? Pozdrawiam.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 16:40, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
[quote="Razor1878"][/quote]

Teraz mają innego trenera, który rzekomo chce zrobić bardzo dużo zmian w składzie, więc dlatego teraz sprzedają min. Fabregasa. Dodano: 01 czerwca 2014 roku, 17:29Co myślicie o tym jak byśmy ściągneli chociaż na rok Lamparda do naszego środka pomocy.
Podobno i tak ma odejść z Chelsea, a mimo wieku całekiem dobrze sobie radzi, więc na zmiennika czy nawet pierwszego środkowego mógłby być całekiem dobrym wzmocnieniem i to za darmo.
Postów: 317

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 16:35, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Razor1878
Dziwnych mają tych analityków w Barcelonie, w zeszłym roku MU oferowali 40 mln Ł za Fabregasa i nie chcieli go sprzedać teraz sami są skłonni go oddać za 10 mln mniej.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 16:24, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka

Eric Djemba-Djemba napisał:

i jeszcze hiszpańska gazeta "sport" napisała o ofercie United za Alexisa Sancheza


Jego chętnie zobaczył bym w koszulce United. Co do Fabregasa to może i byłby to dobry transfer tylko pytanie czy on w ogóle nas wybierze.

Jeśli w poprzednim okienku mogliśmy dać 30 baniek za Felle to za Cesca tym bardziej, choć ja cały czas mam nadieję, że van Gaal ściągnie do nas jednak Carvalho(oczekuje jego przyjścia, bo widze w nim drugiego Yaye Toure, tyle, że lepszego)
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 15:38, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

adipetre napisał:

Wg mnie Strootman to dobry transfer jezeli bedzie partnerem dla dowodcy srodka pola, nie samym dowodca.


Akurat odwrotnie. To typ przywódcy, nie bez powodu został kapitanem reprezentacji Holandii i do tego najmłodszym od 1907r. Nie zdziwiłbym się gdyby po przyjściu do United został kapitanem naszej drużyny.

No chyba, że miałeś na myśli kogoś, kto będzie miał za zadanie kreować naszą grę.
Postów: 377

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 15:28, #30 Zwiń/Pokaż komentarz qweasd
Na prawde wyobrażacie sobie Cesca Fabregasa w koszulce Manchesteru United? Ja nie ;)
Nie wydaje mi sie, ze Fabregas nas wybierze. Predzej wróci do Arsena Wengera, tymbardziej ze Arsenal tez ma duzo pieniedzy do wydania w te okienko. Bede bardzo zdziwiony jezeli taki Mata czy DDG go przekonaja do naszego klubu i ten zapomni o The Emirates i swojej przeszłośći.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 15:16, #29 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

adipetre napisał:

Wg mnie Strootman to dobry transfer jezeli bedzie partnerem dla dowodcy srodka pola, nie samym dowodca.

SirMart napisał:

BBC numerem 1 na liście życzeń LVG jest Stroorman

SebcioMU napisał:

Oby doszło do skutku, powinniśmy ściągąć go rok temu


strootman super pilkarz tylko ze do grudnia bedzie niedostepny z powodu zerwania wiazadel a to moim zdaniem przekresla ten transer.juz pomijam ryzyko ze rehabilitacja moze sie przeciagnac albo co gorsza kontuzja w przyszlosci odnowic zwlasza ze jes to pilkarz bazujacy glownie na sile szybkosci i niestepliwosci.osobna kwestia jest cena ktora nie bedzie niska.
rok temu popelnilismy blad na kupujac go teraz chcemy go naprawic popelnijac kolejny kupujac pilkarza w trakcie tak ciezkiej kontuzji za duze pieniadze.
Postów: 1000

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 14:35, #28 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)

SirMart napisał:

BBC numerem 1 na liście życzeń LVG jest Stroorman

Oby doszło do skutku, powinniśmy ściągąć go rok temu . Edytowano: 01 czerwca 2014 roku, 14:36
Postów: 1040

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 14:18, #27 Zwiń/Pokaż komentarz adipetre

SirMart napisał:

BBC numerem 1 na liście życzeń LVG jest Stroorman


Wg mnie Strootman to dobry transfer jezeli bedzie partnerem dla dowodcy srodka pola, nie samym dowodca.
Jesli idzie o Fabregasa - czesto tu slyszalem ze Kroos zly bo wolny i w obronie malo przydatny, Cesc w obu tych elementach jest imo od Toniego gorszy.
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 13:12, #26 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer

Eric Djemba-Djemba napisał:

Marca napisała,że United złożyli ofertę 40mln junów :D euro oczywiście za Cesca od Fabregasów

i jeszcze hiszpańska gazeta "sport" napisała o ofercie United za Alexisa Sancheza

no takie wzmocnienia to byłyby całkiem [***]iste


Oby prawda.Takie dwa wzmocnienia jeszcze Shaw,ŚO i będzie super.
Choć chciał bym jeszcze Strootman'a.A na niego jest szansa bo LvG może go przekonać.
Kurde taki środek Cesc i Kevin to było by to.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 12:50, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Marca napisała,że United złożyli ofertę 40mln junów :D euro oczywiście za Cesca od Fabregasów

i jeszcze hiszpańska gazeta "sport" napisała o ofercie United za Alexisa Sancheza

no takie wzmocnienia to byłyby całkiem [***]iste Edytowano: 01 czerwca 2014 roku, 12:53
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 12:39, #24 Zwiń/Pokaż komentarz SirMart
BBC numerem 1 na liście życzeń LVG jest Stroorman
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 10:43, #23 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Fabregas w PL grał fenomenalnie, w Barcie nie miał takiego wsparcia, często siedział na ławce, nie był głównym filarem zespołu, jeśli u nas dostałby rolę dowódcy środka pola, to jest szansa że mielibyśmy z niego bardzo wiele pożytku.
Postów: 310

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 10:30, #22 Zwiń/Pokaż komentarz sickboy
"Fabregas to piłkarz wypalony."

Mirosłao Trzeciakelho Edytowano: 01 czerwca 2014 roku, 10:32
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 10:27, #21 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Fajnie by było.Ale transfer dla mnie średnio realny.On jest wychowankiem Arsenalu (Bo tam zaczynał przygodę z piłką zawodową)Ma bardzo dobry kontakt z Wengerem.Do tego Arsenal ma kasę na transfery i gra w LM.Sądzę że jak by miał wybrać to by wybrał Arsenal.No chyba że DDG i Mata się z nim bardzo lubią i jakoś oni go przekonają.Bo on sam będzie woleć Arsenal.
Ale Alexis to było by to.Jest dużo lepszy niż nasi skrzydłowi.Nani w formie był od niego lepszy ale na Naniego nie ma co już liczyć.Przydał by się i to bardzo.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 10:12, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Spośród trójki zawodników Barcy którzy podobno są na wylocie tj. Fabregas, Sanchez i Alves nie miałbym nic przeciwko zobaczeniu dwóch pierwszych w barwach United, choć wydaje mi się, że przy przejściu na 4-3-3 najbardziej przydałby się nam Alexis.

Luis Enrique, nowy menedżer Barcelony jest fanem tiki-taki w bardzo szybkim wydaniu, podobnej do tej z czasów Guardioli. W Celcie Vigo starał się wprowadzić styl gry Dumy Katalonii i całkiem nieźle mu to wyszło. Co prawda przez pół sezonu jego podopieczni w ogóle nie rozumieli o co mu chodzi, ale wiosną nagle zaskoczyli i zaczęli grać na zdecydowanie wyższych obrotach. Były piłkarz Realu i Barcelony uchodzi też za człowieka charakternego - na samym wstępie zapowiedział prezydentowi Celty Carlosowi Mourino, że nie interesuje go defensywny styl gry, że będzie szlifował ofensywną taktykę dopóty dopóki nie przyniesie ona jego drużynie wymiernych korzyści. To różni go od miałkich i dających sobą pomiatać przez piłkarzy Villanovę oraz Martino.

Także wielce kontrowersyjny pomysł z ustawieniem klasycznego skrzydłowego Michaela Krohna-Dehlego na pozycji defensywnego pomocnika (wg Enrique powinien tam grać ktoś nie tylko szybko myślący, ale i biegający oraz rozgrywający w błyskawicznym tempie) okazał się po pewnym czasie dobrym pomysłem. To wszystko sprawiło, że włodarze Barcy zaproponowali Hiszpanowi posadę menedżera Blaugrany. Jednym z jego pierwszych pomysłów było ściągniecie z powrotem na Camp Nou młodzieńców: Rafinhii i Gerarda Deulofeu.

Dziwi mnie więc, że Fabregas jest na liście transferowej. Xavi ma już 34 lata, Iniesta 30, Busquets co prawda jest w świetnym wieku jak na piłkarza, ale czy on wpisuje się w teorię DM-a według filozofii Enrique? Przykład Krohn-Dehlego pokazuje, że niekoniecznie. Song kompletnie nie wpasował się do koncepcji Barcy. Thiago został oddany do Bayernu, a następców ze szkółki pokroju w/w ani widu ani słychu. Enrique być może porywa się z motyką na słońce. Bycie dziwakiem który każe budować ambonę myśliwską w ośrodku treningowym może nie wystarczyć by posklejać tę rozbitą ekipę.

Co do samego Fabregasa to nie mam pojęcia czy powinniśmy go kupić. Z jednej strony wiadomo - klasowy piłkarz, znakomity asystent, radzi sobie na kilku pozycjach, jest bramkostrzelny. Z drugiej; jeśli przejdziemy na 4-3-3 z szybkimi skrzydłowymi (czyli bez wciskania tam Kagawy i Maty) to zwłaszcza dla świetnego Juana musimy gdzieś znaleźć miejsce, a przecież jest jeszcze Rooney, wspomniany Shinji...

Sanchez natomiast strzela więcej goli niż wszyscy nasi skrzydłowi razem wzięci, ma dynamit w nogach, świetną technikę, wali z obu nóg. Ma skłonność do nurkowania, ale LvG niespecjalnie to lubi, więc mógłby go prędko oduczyć. IMO Alexis jest dla nas ciekawszą opcją niż Hiszpan.
zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 10:06, #19 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
podobno zlozylismy oficjalna ofertne za alexis z barcy na szczescie oferte zlozylo tez psg wiec jest spora szansa ze do nas nie trafi.
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 09:18, #18 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever

SirMart napisał:

Bossa.


Z tego co czytałem na ten stronie o naszym nowym Treneiro, wnioskuję, że nie ma u nas już Bossa. Jest za to God xD
Postów: 625

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 08:39, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Jeśli to prawda to mam nadzieje ,że zarząd nie prześpi tego transferu. 30mln za takiego zawodnika jest śmieszne.
Mam nadzieje ,że DDE dopnie ten transfer...do Edka jakoś nie mogę się przekonać.
Postów: 138

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 03:09, #16 Zwiń/Pokaż komentarz szymc11
Jeśli Fabregas za 30 to Sanchez za 25?
Sanchez idealnie by na skrzydło pasował w 433!
Sanchez > Welbeck
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 00:30, #15 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Byłbym bardzo zadowolony z tego transferu.
W Barcelonie Cesc może nie był gwiazdą pierwszoplanową, ale to raczej wina tego że Martino usilnie upychał go do składu, bo przecież Xavi nie może usiąść na ławce...
W United byłby królem środka pola i to do niego dobierani by byli gracze, do tego współpraca z Rooneyem i Matą... eh marzenia.

30 mil to suma wielce sprawiedliwa za tego gracza, co w dzisiejszych czasach jest nie lada niespodzianką, szczególnie że te 30 mil bez wątpienia na stół położy Arsenal, a pewnie i nie tylko oni, więc spokojnie można by wyciągnąć za Hiszpana więcej.
Chodzi jednak zapewne o szybkość - Barcelona musi nieco przebudować skład i im szybciej to zrobi, tym szybciej będzie mogła uporządkować także grę.
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 01.06.2014, 00:19, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Jeżeli w dzisiejszych czasach daje się lekką ręką 30 mln za byle kogo, to zakup takiego Fabregasa bez formy będzie dobrym posunięciem.
Postów: 97

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 23:47, #13 Zwiń/Pokaż komentarz KTBFFH

Eric Djemba-Djemba napisał:

KTBFFH BREAKING: Barcelona accept ?30 million bid for Cesc Fabregas from united via @BBCSport

Możecie zacząć się cieszyć ;)


https://www.youtu(...)qJ933D1s

;)


www.youtube.com/watch?v=e3yiZWRAKAk
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 23:24, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

KTBFFH napisał:

BREAKING: Barcelona accept ?30 million bid for Cesc Fabregas from united via @BBCSport

Możecie zacząć się cieszyć ;)


https://www.youtu(...)qJ933D1s

;)
Postów: 50

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 23:19, #11 Zwiń/Pokaż komentarz majorek
Jak ten transfer dojdzie do skutku to będę w ciężkim szoku, aż boje się pomyśleć co będzie się działo na stronach Kanonierów..
Postów: 97

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 23:08, #10 Zwiń/Pokaż komentarz KTBFFH
BREAKING: Barcelona accept ?30 million bid for Cesc Fabregas from united via @BBCSport

Możecie zacząć się cieszyć ;)
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 22:28, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Toż to promocja przecież. Nawet jakbyśmy mieli dorzucić parę baniek, tylko po to by Arsenal nie myślał o wyrównaniu oferty to i tak będzie warto to zrobić.
Postów: 135

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 22:22, #8 Zwiń/Pokaż komentarz led_279
Fabregas za taką cenę musi stać się naszym priorytetem. Promocja, żeby za piłkarza kompletnie ukształtowanego w tych czasach wykładać jedynie 30mln. Byłby świetnym wzmocnieniem.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 22:01, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
brać bułki póki ciepłe :D

taki Fabregas i tak,czy z formą,czy nie byłby na prawdę poważnym wzmocnieniem, jeszcze Songa :D oj to by było jak strzał w twarz dla Arsenalu
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 22:01, #6 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Fabregasa jakbym mógł to sam bym go kupił.30 milionów to na klasę tego zawodnika całkiem sensowna kwota,mniej już chcieć nie mogli.

W sumie to by potwierdziło to że niedawno było że na liście transferowej znalazł się Fabs,Alves i Sanchez.

Brałbym 1 i 3 z listy,ale wątpię żeby Arsenal go nie wziął zwłaszcza że mają niezłą sumkę na transfery.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 21:56, #5 Zwiń/Pokaż komentarz SirMart
DO SKY dołączyło się BBC, więc to niemal pewne info.

Fajnie by było widzieć Cesca w United za 30mln funtów, ale to kogo ściągniemy jest sprawą Bossa.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 21:47, #4 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
jesli to prawda to cena outletowa watpie jednak w ten transfer.ledwo wczoraj pisali ze fabregas nie jest na sprzedaz a i ponoc van gaal nie za bardzo go widzi.
poza tym moim zdaniem fabregas jest juz pilkarzem bliskim emertury mimo ze mlody to wydaje mi sie ze jakis taki wypalony.
Postów: 9372

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 21:11, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Karmel07
Czyli jest jakaś szansa na kupno Fabregasa :D Oby tylko Van Gaal go chciał to Mata go namówi na grę w United :D
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 21:10, #2 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
30 za niego to promocja, jak to prawda to trzeba się postarać żeby Arsenal nam go nie podebrał
Postów: 1988

Napisz PW
dodano: 31.05.2014, 21:07, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Miłosz
nie wiem nad czym tu się zastanawiać, brać jak dają!!!!!1 Dodano: 31 maja 2014 roku, 21:08a w dodatku pomyśleć że fellainiego mielismy za 27 milionw haha
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.