CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +1 - Luke Shaw zawodnikiem United!

xmilkaax @27.06.2014, 14:20 | Przeczytano 5260 razy

Luke Shaw zawodnikiem United!

Oficjalna witryna Manchesteru United potwierdziła, że Luke Shaw został zawodnikiem Czerwonych Diabłów.

18-letni lewy obrońca podpisał czteroletni kontrakt z opcją przedłużenia o kolejne 12 miesięcy.

Oficjalna strona oczywiście nie podaje kwoty transferu, ale Sky Sports twierdzi, że klub z Old Trafford wyłożył za zawodnika Southampton 30 milionów funtów. Portal przypomina, że wcześniejsza oferta 27 milionów funtów została odrzucona. Z kolei według Daily Mail kwota odstępnego wyniosła aż 31,5 miliona funtów. BBC natomiast twierdzi, że transakcja zamknęła się w granicy 27 milionów funtów.

Shaw zadebiutował w barwach "Świętych" w styczniu 2012 roku i od tego czasu rozegrał 67 spotkań, z czego aż 60 w Premier League. Dobra gra przykuła uwagę wielu klubów oraz selekcjonera reprezentacji Anglii Roya Hodgsona, który dał mu szansę zadebiutować 27 lutego 2014 roku w towarzyskim spotkaniu z Danią. Potem powołał obrońcę Southampton do składu na Mistrzostwa Świata w Brazylii, gdzie zagrał w ostatnim meczu z Kostaryką.

Tagi: Luke Shaw, Southampton, Transfery

Komentarze (102) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 11.07.2014, 11:50, #102 Zwiń/Pokaż komentarz Sonny
Shaw niezły zawodnik i w przyszłości, a może już w tym sezonie będziemy mieli z niego wiele pożytku. Transfer z pewności na duży plus, ale ja o czym innym chciałbym napisać.

Linia pomocy. Co to jest? Kupujemy Herrere. Może i dobry zawodnik, tylko czy my potrzebujemy dobrego czy zawodników z topu, szczególnie do najsłabszej formacji jaką jest niewątpliwie linia pomocy? Przykładowo Arsenal kupił Sancheza za podobną kwotę, podobny wiek, zawodnika o klasę lepszego od naszego Hiszpana. No nie ukrywajmy, ale Herrera może buty czyścić Sanchezowi. Rok temu Wenger kupił Oezila. My Fellainiego. Jest różnica? Zobaczcie jak wygląda ich linia pomocy, a jak nasza. Jak wygląda linia pomocy Chelsea, City czy nawet tego Liverpoolu czy haha Tottenhamu. Nie mówię już o Realu, Barcelonie, Bayernie, PSG, bo te kluby odskoczyły na ogromny dystans. W tym okienku znów robimy przeciętny transfer do najsłabszej formacji. Wzmacniamy się przeciętniakami, będziemy grać przeciętnie i bić się o Ligę Europejską z Tottenhamem. Kto się nadaję z pomocników do grania na poziomie? Mata, Januzaj i może Carrick jeszcze. Reszta to przeciętniacy. Pewnego poziomu nie przeskoczą. Udawało się jak był Ferguson, który umiał skleić z tych przeciętniaków jakiś kolektyw + jeden/dwóch (Ronaldo + Rooney) zawodników z topu, którzy to ciągnęli. Teraz nikogo takiego nie ma. Rooney czasami, przebłyski RvP ale to są napastnicy, którzy potrzebują podań i w tym zespole nie ma nikogo więcej, który pociągnie grę w trudnych momentach w najważniejszej formacji jaką jest pomoc. Mata to nie jest zawodnik mentalnie, który pociągnie zespół w trudnych momentach, Januzaj może kiedyś, a resztę przemilczę. W Arsenalu jest Oezil, Sanchez, Walcott, Ramsey... Tutaj jest taka różnica między nami a resztą, która będzie grała w lidze mistrzów i była przed nami w ligowej tabeli. Oni kupują zawodników z topu + młodych perspektywicznych, a nie 25 letniego Herrere o którym z całym szacunkiem Giggs mówi że jest z tego młodego, hiszpańskiego, nowego, wielkiego pokolenia. No jaja kompletne 25 lat - w tym wieku jest się ukształtowanym piłkarzem od którego się wymaga, wymaga dużo. A on co może zaoferować nam? Przeciętność i tyle. I dlatego w ciemnych barwach widzę kolejny sezon. Nie mówię tu o mistrzostwie, bo moim zdaniem nawet nie ma co na to liczyć. Mówię chociażby o czwartym miejscu, które da szansę na powrót do elity. Póki co oddalamy się i popadamy w przeciętność jak kilka lat temu Liverpool. Liczmy na to, że przyjdzie LvG i odmieni grę jak za pomocą różdżki, mając przeciętny materiał. 4 miejsce to jest max co ta drużyna jest w stanie osiągnąć. Moim zdaniem skończymy znów za czołową '4'. 5,6 te pozycję oddają potencjał tej drużyny.
zobacz więcej
Postów: 820

Napisz PW
dodano: 01.07.2014, 14:01, #101 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
liverpool kupil wlasnie lallane
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 01.07.2014, 14:09, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj

kicu_999 napisał:

liverpool kupil wlasnie lallane


to idę na lfc.pl poczytać o tym jak wygrają mistrzostwo w nadchodzącym sezonie :D
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 01.07.2014, 20:14, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Charly

kicu_999 napisał:

liverpool kupil wlasnie lallane


Ta, a Chelsea Costę.
Postów: 820

Napisz PW
dodano: 02.07.2014, 13:45, #98 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999

Gieroj napisał:

kicu_999 napisał:

liverpool kupil wlasnie lallane


to idę na lfc.pl poczytać o tym jak wygrają mistrzostwo w nadchodzącym sezonie :D



hahahah dobre :D
Postów: 820

Napisz PW
dodano: 01.07.2014, 10:45, #97 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
a juz wydawalo sie wszystko stracone
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 30.06.2014, 16:54, #96 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Czy wam też Shaw przypomina taiego młodego Beckhama po swoim wylądzie i wypowiedziach ? Mi bardzo, mam też nadzieję, że zrobi równie dużą karierę na Old Trafford co jego starszy rodak.
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 29.06.2014, 21:00, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Już nie mogę się doczekać jak będzie grał w barwach United. :)
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 29.06.2014, 16:34, #94 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Duet Shaw,Evra to optymalne połączenie.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 29.06.2014, 05:48, #93 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Jest nasz! Mam tylko nadzieję, że to on będzie pierwszym wyborem Van Gaal'a, a Evra jako rezerwowy.
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 21:44, #92 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
Podobno złożyliśmy ofertę za Stefana de Vrija:D
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 29.06.2014, 01:19, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

matUnited14 napisał:

Podobno złożyliśmy ofertę za Stefana de Vrija:D
podobno 8mln, a wycena jego jest równa 6... coś mało jak na zawodnika grającego w pierwszym składzie na mundialu i to jednej z najlepszych kadr jak na razie
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 09:18, #90 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Lewa obrona już obsadzona. Luke i Pat. Ten drugi może być bardzo dobrym mentorem Młodego. Evra w futbolu już wygrał wiele, kilka ważnych meczów zagrał i ma doświadczenie. Przez ten rok może wiele nauczyć Shaw'a.

Ciekaw jestem co z prawą:
Mamy Rafę.
Od biedy jest AV 25.
Mam nadzieję, że Smoła i Jones nie będą upychanie na tej pozycji.
Liczę jednak, że Saidy Janko dostanie szansę. Dobrą postawą w minionej kampanii zasłużył na to.


APEL DO REDAKCJI !!
Ogarnijcie te komentarze, by najnowsze były na samej górze.
Panel edytuj/usuń też by się przydał :P
No i jeśli widać, że ktoś dostaje np +3 za opinię. To miło by było wiedzieć kto dał okejkę.
Sory za caps ;)
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 10:38, #89 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Zgadzam się z Youngiem nowe komenty lepiej żeby były na samej górze, niż na dole. Edycja usuń i edytuj też by się przydała. Opcja z zobaczeniem kto ocenił komentarz...i tak, dobra opcja i ...wszystko mi jedno:). Nie to żebym nażekał czy stękał, ale minimalna poprawka by się przydała:).

Pozdrawiam i życzę zdrowia.
Postów: 163

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 14:42, #88 Zwiń/Pokaż komentarz Giovane
Podsumowując, przydałoby się:
- zmiana pozycji komentarzy, tak by najnowsze były na górze
- naprawienie odpowiedzi, by znajdowały się pod odpowiednimi komentarzami (można wówczas odpowiedziom nie dawać numerku)
- dodać opcję "edytuj/usuń"

Co do opcji zobaczenia nicków osób, które oceniły Twój komentarz to jest mi to obojętne. Nie jest to jakieś konieczne, więc nie wpisuję tego na listę.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 10:19, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty
Tak żeby nikt nie narzekał za mocno na cenę (bo pojawiały się głosy o 34 milionach), jaką zapłaciliśmy za Shawa to:

James Ducker @DuckerTheTimes
I wrote this morning that Shaw fee was £27m rising to £31m. Was subsequently told today it is £27m rising to £29m #mufc

Więc jak widać po powyższym w najgorszym wypadku kwota wzrośnie do 29 milionów funtów, więc tak czy siak jest poniżej 30 milionów.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 10:22, #86 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Wierzasty napisał:

Tak żeby nikt nie narzekał za mocno na cenę (bo pojawiały się głosy o 34 milionach), jaką zapłaciliśmy za Shawa to:

James Ducker @DuckerTheTimes
I wrote this morning that Shaw fee was £27m rising to £31m. Was subsequently told today it is £27m rising to £29m #mufc

Więc jak widać po powyższym w najgorszym wypadku kwota wzrośnie do 29 milionów funtów, więc tak czy siak jest poniżej 30 milionów.


Jak my mamy narzekać na cenę za Shawa która owszem jest wysoka,to co ma powiedzieć Real na kwotę jaką dali za Bale.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 10:19, #85 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Jeżeli chodzi o prawą obronę to jeśli LVG nie będzie chciał dać szansy ani Vareli ani Janko a mam nadzieje że da im szansę,powinien kupić jakiegoś zmienika dla Rafaela.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:51, #84 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
@united8 Czego Fellaini przereklamowany? Belg w ubiegłym sezonie znalazł się w tragicznym momencie w United, nie mógł sobie wyobrazić gorszej chwili na zmianę klubu i na dodatek tradycyjnie jak na nowo przybyłego zawodnika (gdy drużynie nie idzie) musiał przyjmować na klatę krytykę nie tylko za siebie ale czasem i za resztę drużyny, tak to już jest w mediach. Smutne jest to, że jeżeli zawodnik kosztuje niewiele ponad 25 mln. funtów to ludzie myślą, że ten powinien strzelać gola i notować asysty w każdym meczu. W Evertonie za czasów Moyesa tak było bo to był zawodnik od wygrywania pojedynków powietrznych, strzelania, przepychania w polu karnym. W klubie pokroju United nie ma miejsca na taki styl gry, ale jest za to miejsce (pff. powinno być) dla zawodników z takimi umiejętnościami jak Fellaini. Inna sprawa, że te umiejętności trzeba umieć dostrzec. Dobra gra bez piłki, przechwytywanie, odbiór, siła, główki, wyskok (w takiej lidze jak Premier League te cechy szczególnie na środku boiska, mogą mieć, ba a nawet mają bardzo ważny wpływ na losy wielu spotkań i na ich przebieg) A Moyes? Nie miał na niego tak naprawdę żadnego pomysłu jak te cechy Fellka wykorzystać. Zawiódł w meczach z City, fakt ale cała drużyna wtedy spisywała się jak banda amatorów. Grał mało, za mało głównie przez kontuzje. Cleverley po takim sezonie jaki zanotował Marouane okrzyknięty zostałby nowym Xabim Alonso i każdy jego słabsze występy w niektórych spotkaniach tłumaczony byłby długą kontuzją.

Fałszywie wyrobiona opinia o Marouanie mnie przeraża. Przecież on nie dostał nawet połowy sezonu przez te urazy aby pokazać swoje umiejętności, nie dostał zaufania od menadżera, który jak wprowadzał go na boisko to kompletnie nie miał pomysłu co z nim zrobić i jak wykorzystać jego możliwości: "Wejdź tam gdzieś na środek, popracuj solidnie, wchodź w pole karne na wrzutki - a nóż, widelec może ci się coś uda strzelić z łepetyny"
To pamięta każdy a większość osób zdanie o Fellku wyrabia sobie na podstawie co meczowych wypowiedzi Andrzeja Twarowskiego na temat tego zawodnika i innych komentatorów. Co ciekawe to są wypowiedzi nie mające żadnych argumentów w rzeczywistości.
Moim zdaniem MF był naszym najlepszym środkowym pomocnikiem w minionym sezonie. I dlaczego to właśnie on ma być wystawiony na sprzedaż i odejść za około 15 mln. funtów, a nie na przykład Carrick czy Cleverley? Obłęd!
Mimo, że kontuzja zepsuła mu sezon był najlepszym ŚP'kiem a to miano wywalczył sobie dobrymi występami w meczach z dolną półką tabeli, gdzie średnio notował więcej przechwytów, odbiorów, wygranych pojedynków co Carrick w swoich najlepszych meczach w ostatnim sezonie Fergusona. To on w meczach z ekipami jak Aston Villa na przykład, RSSS (mimo czerwonej kartki) etc (tych meczów było sporo, nie jestem w stanie wymienić wszystkich bo ich nie pamiętam) decydował o wielu wygranych pojedynkach w środkowej strefie boiska. To on był najpożyteczniejszym piłkarzem United w wielu meczach. Fakt, to w większości były mecze ze słabymi zespołami, ale ktoś musiał w nich pracować, często za dwóch.

To jest niesprawiedliwość, nie mówię, że Marouane będzie zbawieniem naszego środka pola, ale ma umiejętności destrukcyjne których wielu nie widzi. Trzeba odwagi aby solidnie na niego postawić i zrobić z niego typowego defensywnego pomocnika. Do tego potrzebny jest... właściwie to najlepszy byłby trzyosobowy blok środkowych pomocników w systemie 4-3-3.
Fellaini typowy DP niedaleko niego nadzieja United na lepsze lata Ander Herrera, jako typowy box2box z walorami zarówno ofensywnymi jak i defensywnymi, do tego przydałby się do tej układanki ktoś trzeci. Cleverley to dobry zmiennik nic więcej. Liczyłem, że będzie drugim Scholesem, ale teraz się już nawet nie łudzę ( choć chciałbym się mylić)
Idealnym trzecim byłby tutaj Arturo Vidal. To byłaby magia a Woodward z miejsca okrzyknięty zostałby nowym mistrzem transferów na Old Trafford. Właśnie kogoś takiego jak Fellek potrzebowali Arturo z Anderem do pomocy, jestem niemal na 100 % pewien, że to by wypaliło!
Ktoś powie co z Matą? Bo niemożna marnować potencjału tego piłkarskiego magika. Otóż, w tej formacji może grać jako (jeden z trzech najwyżej ustawionych zawodników) ofensywny pomocnik/fałszywy skrzydłowy schodzący do środka by kreować okazję, uruchamiający zagraniami w uliczkę jakiegoś szybkiego skrzydłowego (Alexisa Sancheza - marzenie) i tworzący sytuację napadziorowi van Persiemu, a gdy ten się połamie to Rooneyowi. Ewentualnie Welbeckowi, lub Jamesowi Wilsonowi jeżeli jego talent wystrzeli w górę niczym Januzaja, zresztą mam taką nadzieje. Zresztą przytaczając już nazwisko młodego Belga ten mógłby być zarówno zmiennikiem dla Maty jak i dla Sancheza w tym ustawieniu i nie mógłby narzekać na ilość minut spędzonych na boisku tak myślę. Znając nasze szczęście do urazów, trudy całego sezonu itp.
Co do Wayne'a to ten paradoksalnie jest małym problemem United, bo nie wiadomo co z nim zrobić a piłkarz o takim ego i bądź co bądź o takich umiejętnościach jak siedziałby na ławie to prawdopodobnie skończyłoby się to konfliktem w szatni, podziałami, morale zespołu by na tym ucierpiały.
Louis van Gaal vs Rooney - Wszystko tylko nie to!

Wszyscy niby wychwalają tego Woodwarda, bo ten wydaje się być stanowczy w swoich ruchach na rynku transferowym. Chce jakiegoś zawodnika, to płaci za niego duże pieniądze i tak jak w przypadku Shaw'a przepłaca o kilkadziesiąt milionów, ale za to go ma i nie musi się martwić, że jakiś inny zespół przebije jego ofertę, bo ona po prostu normalnie jest nie do przebicia. Z jednej strony to dobrze bo to może wróżyć, że w przyszłości rzadziej będziemy przegrywać walki z innymi zespołami o najlepszych piłkarzy, bo będziemy za sprawą Ed'a bardziej radykalni i zdecydowani, wszyscy pamiętamy sytuację z Hazardem i zasady Fergusona, przez które być może uciekł nam taki piłkarz jak Eden sprzed nosa. I to właśnie pokazuje różnicę między czasami kiedy był w klubie sAF a między tym czasem teraz kiedy go nie ma. Za jego kadencji to byłoby nie do pomyślenia, łożyć ponad 30 mln. funtów za lewego obrońcę i to w dodatku tak młodego i co za tym idzie niesprawdzonego.
Ciężko się oswoić z nowym United bo tutaj nigdy nie było takiej rozrzutności, byłem przyzwyczajony do United kierowanego przez sir Alexa, ale może to i dobrze, że nadeszły inne czasy dla tego klubu... może właśnie teraz głośni sąsiedzi nie będą nam strzelali po 3-4-6 goli w każdym spotkaniu, bo kadrowo wreszcie będziemy im dorównywać, a może nawet ich przewyższać! Kto wie jak to będzie.
Żeby tylko geniusz van Gaala zaprowadził nas w dobrą stronę i żeby konfliktogenny Holender pierwszy raz w swojej karierze spotkał klub w którym nie będzie miał poważniejszych utarczek z zarządem/piłkarzami.
zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 22:22, #83 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

wielkifanMU napisał:

@united8 Czego Fellaini przereklamowany? Belg w ubiegłym sezonie znalazł się w tragicznym momencie w United, nie mógł sobie wyobrazić gorszej chwili na zmianę klubu i na dodatek tradycyjnie jak na nowo przybyłego zawodnika (gdy drużynie nie idzie) musiał przyjmować na klatę krytykę nie tylko za siebie ale czasem i za resztę drużyny, tak to już jest w mediach. Smutne jest to, że jeżeli zawodnik kosztuje niewiele ponad 25 mln. funtów to ludzie myślą, że ten powinien strzelać gola i notować asysty w każdym meczu. W Evertonie za czasów Moyesa tak było bo to był zawodnik od wygrywania pojedynków powietrznych, strzelania, przepychania w polu karnym. W klubie pokroju United nie ma miejsca na taki styl gry, ale jest za to miejsce (pff. powinno być) dla zawodników z takimi umiejętnościami jak Fellaini. Inna sprawa, że te umiejętności trzeba umieć dostrzec. Dobra gra bez piłki, przechwytywanie, odbiór, siła, główki, wyskok (w takiej lidze jak Premier League te cechy szczególnie na środku boiska, mogą mieć, ba a nawet mają bardzo ważny wpływ na losy wielu spotkań i na ich przebieg) A Moyes? Nie miał na niego tak naprawdę żadnego pomysłu jak te cechy Fellka wykorzystać. Zawiódł w meczach z City, fakt ale cała drużyna wtedy spisywała się jak banda amatorów. Grał mało, za mało głównie przez kontuzje. Cleverley po takim sezonie jaki zanotował Marouane okrzyknięty zostałby nowym Xabim Alonso i każdy jego słabsze występy w niektórych spotkaniach tłumaczony byłby długą kontuzją.

Fałszywie wyrobiona opinia o Marouanie mnie przeraża. Przecież on nie dostał nawet połowy sezonu przez te urazy aby pokazać swoje umiejętności, nie dostał zaufania od menadżera, który jak wprowadzał go na boisko to kompletnie nie miał pomysłu co z nim zrobić i jak wykorzystać jego możliwości: "Wejdź tam gdzieś na środek, popracuj solidnie, wchodź w pole karne na wrzutki - a nóż, widelec może ci się coś uda strzelić z łepetyny"
To pamięta każdy a większość osób zdanie o Fellku wyrabia sobie na podstawie co meczowych wypowiedzi Andrzeja Twarowskiego na temat tego zawodnika i innych komentatorów. Co ciekawe to są wypowiedzi nie mające żadnych argumentów w rzeczywistości.
Moim zdaniem MF był naszym najlepszym środkowym pomocnikiem w minionym sezonie. I dlaczego to właśnie on ma być wystawiony na sprzedaż i odejść za około 15 mln. funtów, a nie na przykład Carrick czy Cleverley? Obłęd!
Mimo, że kontuzja zepsuła mu sezon był najlepszym ŚP'kiem a to miano wywalczył sobie dobrymi występami w meczach z dolną półką tabeli, gdzie średnio notował więcej przechwytów, odbiorów, wygranych pojedynków co Carrick w swoich najlepszych meczach w ostatnim sezonie Fergusona. To on w meczach z ekipami jak Aston Villa na przykład, RSSS (mimo czerwonej kartki) etc (tych meczów było sporo, nie jestem w stanie wymienić wszystkich bo ich nie pamiętam) decydował o wielu wygranych pojedynkach w środkowej strefie boiska. To on był najpożyteczniejszym piłkarzem United w wielu meczach. Fakt, to w większości były mecze ze słabymi zespołami, ale ktoś musiał w nich pracować, często za dwóch.

To jest niesprawiedliwość, nie mówię, że Marouane będzie zbawieniem naszego środka pola, ale ma umiejętności destrukcyjne których wielu nie widzi. Trzeba odwagi aby solidnie na niego postawić i zrobić z niego typowego defensywnego pomocnika. Do tego potrzebny jest... właściwie to najlepszy byłby trzyosobowy blok środkowych pomocników w systemie 4-3-3.
Fellaini typowy DP niedaleko niego nadzieja United na lepsze lata Ander Herrera, jako typowy box2box z walorami zarówno ofensywnymi jak i defensywnymi, do tego przydałby się do tej układanki ktoś trzeci. Cleverley to dobry zmiennik nic więcej. Liczyłem, że będzie drugim Scholesem, ale teraz się już nawet nie łudzę ( choć chciałbym się mylić)
Idealnym trzecim byłby tutaj Arturo Vidal. To byłaby magia a Woodward z miejsca okrzyknięty zostałby nowym mistrzem transferów na Old Trafford. Właśnie kogoś takiego jak Fellek potrzebowali Arturo z Anderem do pomocy, jestem niemal na 100 % pewien, że to by wypaliło!
Ktoś powie co z Matą? Bo niemożna marnować potencjału tego piłkarskiego magika. Otóż, w tej formacji może grać jako (jeden z trzech najwyżej ustawionych zawodników) ofensywny pomocnik/fałszywy skrzydłowy schodzący do środka by kreować okazję, uruchamiający zagraniami w uliczkę jakiegoś szybkiego skrzydłowego (Alexisa Sancheza - marzenie) i tworzący sytuację napadziorowi van Persiemu, a gdy ten się połamie to Rooneyowi. Ewentualnie Welbeckowi, lub Jamesowi Wilsonowi jeżeli jego talent wystrzeli w górę niczym Januzaja, zresztą mam taką nadzieje. Zresztą przytaczając już nazwisko młodego Belga ten mógłby być zarówno zmiennikiem dla Maty jak i dla Sancheza w tym ustawieniu i nie mógłby narzekać na ilość minut spędzonych na boisku tak myślę. Znając nasze szczęście do urazów, trudy całego sezonu itp.
Co do Wayne'a to ten paradoksalnie jest małym problemem United, bo nie wiadomo co z nim zrobić a piłkarz o takim ego i bądź co bądź o takich umiejętnościach jak siedziałby na ławie to prawdopodobnie skończyłoby się to konfliktem w szatni, podziałami, morale zespołu by na tym ucierpiały.
Louis van Gaal vs Rooney - Wszystko tylko nie to!

Wszyscy niby wychwalają tego Woodwarda, bo ten wydaje się być stanowczy w swoich ruchach na rynku transferowym. Chce jakiegoś zawodnika, to płaci za niego duże pieniądze i tak jak w przypadku Shaw'a przepłaca o kilkadziesiąt milionów, ale za to go ma i nie musi się martwić, że jakiś inny zespół przebije jego ofertę, bo ona po prostu normalnie jest nie do przebicia. Z jednej strony to dobrze bo to może wróżyć, że w przyszłości rzadziej będziemy przegrywać walki z innymi zespołami o najlepszych piłkarzy, bo będziemy za sprawą Ed'a bardziej radykalni i zdecydowani, wszyscy pamiętamy sytuację z Hazardem i zasady Fergusona, przez które być może uciekł nam taki piłkarz jak Eden sprzed nosa. I to właśnie pokazuje różnicę między czasami kiedy był w klubie sAF a między tym czasem teraz kiedy go nie ma. Za jego kadencji to byłoby nie do pomyślenia, łożyć ponad 30 mln. funtów za lewego obrońcę i to w dodatku tak młodego i co za tym idzie niesprawdzonego.
Ciężko się oswoić z nowym United bo tutaj nigdy nie było takiej rozrzutności, byłem przyzwyczajony do United kierowanego przez sir Alexa, ale może to i dobrze, że nadeszły inne czasy dla tego klubu... może właśnie teraz głośni sąsiedzi nie będą nam strzelali po 3-4-6 goli w każdym spotkaniu, bo kadrowo wreszcie będziemy im dorównywać, a może nawet ich przewyższać! Kto wie jak to będzie.
Żeby tylko geniusz van Gaala zaprowadził nas w dobrą stronę i żeby konfliktogenny Holender pierwszy raz w swojej karierze spotkał klub w którym nie będzie miał poważniejszych utarczek z zarządem/piłkarzami.

ale [***]ales strone.niech cie :-)
a co do fellainiego to jest przeplacony i jak to sie mowi byl przehajpowany i to bardzo.
poki co to jest chyba jeden z najgorszych transferow w historii poronujac cene do jakosci.
jest dreaniany,powolny i niezdarny nie nadaza za akcjami i sprawie zagrozenie pod wlasna bromka przez nieumysle faule wynikajace z jego braku koordynacji.
fellaini byl idiotycznym wymyslem moyesa bo sprawdzal sie w przecietnym evertonie dajac im handicap w postaci swojego wzrostu.grajac jako 10 mogl sie do woli przepychac z obroncami,walczyc wrecz przy tym faulujac bo nic za to nie grozilo u nas ma sie uganiac za silvami albo innymi szybkimi zwrotnym ofensywnymi pomocnikami.
fellaini nie widzial mi sie od poczatku i nie zawiodlem sie jego postawa.
jesli myslisz ze w nowym sezonie fellaini nagle stanie sie szybszy i bardziej zwrotny to musze cie zmartwic.obejrzyj zobie mecz belgia - rosja gdzie zupelnie odpuscil ruskiego tamten dogral idealnie na glowe innego kacapa ale ten zmarnowal 100 tak by bylo na afromana naszego.
ja bym go tam pogonil za 15 albo zrobil z nigo stopera ;-) bo nam brakuje na kazdej innej pozycji jest dla nas zbedny.bo na 10 ma konkurecje a poza tym nasza gra polegaly by na : laga do fellainiego on odegra i bedzie [***]iscie.tak moze grac sobie stoke.a w srodku fellaini jest za slaby za wolny i nie dady wytrzymac calych meczow w wysokim tempie przy swoich gabarytach.
a pisanie ze "ludzie myślą, że ten powinien strzelać gola i notować asysty w każdym meczu" jest calkowice zabawne bo nikt od niego tego nie oczekiwal natomiast za goscia za prawie 30 mln mozna bylo oczkiwac ze bedzie mial wicej niz zale 2 asysty w lidze i jedna w LM i wiecej niz cale 0 bramek.przy jego gabarytach takie statystyki to jednak wyczyn.
ja rozumiem ze belg podobno jest waleczny,charaktery ale tego a bardzo nie widac.dla mnie jest zamulony i niezdarny i predzej niz pozniej i tak sie go pozbedziemy pytanie brzmi czy teraz dostaniemy za niego 15 mln czy po nastepnym sezonie 10 .
obym sie mylil a fellaini okazal sie objawieniem przyszego sezonu ale czuje ze predzej clev takim sie stanie pod okiem van gaal a fella przesiedzi sezon na lawce
zobacz więcej
Postów: 1111

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 22:51, #82 Zwiń/Pokaż komentarz SirArtur
wielkifanMU

Ja niestety nie zgadzam się z Tobą, ale za to zgadzam się z rafem83. Fellaini nie zachwycał za Moyesa, a za van Gaala to żeby chociaż zagrał z 10 razy, bo to piłkarz, który wydaje mi się, że jest ostatnim w naszej kadrze obok drewnianego Hernandeza, który mógłby przypasować Holendrowi. Sporo czytałem o systemach, jakie stosował van Gaal, jakich zawodników preferuje i Fellaini za [***]a nie pasuje mi na żadną pozycję. Wszystkie jego wady wymienił raf, ja dodam jeszcze o często niepotrzebnej agresji. Ogółem już w Evertonie na środku za bardzo mi nie imponował (nie ma starych komentarzy, nie mam tego jak udowodnić) i byłem zdania, że Ferg nigdy nie kupiłby go do United, a nawet Moyes, mimo że znał go na wylot, miał na swojej liście zupełnie innych zawodników i Fellainiego kupił na samym końcu, gdy nie było innych opcji.
Jeśli nie teraz za 15, to za rok czy dwa za 12 czy 10 milionów Fellaini opuści Old Trafford. Jestem tego pewien, co nie znaczy, że życzę mu źle i oczywiście chciałbym, żeby w końcu wystrzelił.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 07:17, #81 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
"jest dreaniany,powolny i niezdarny nie nadaza za akcjami i sprawie zagrozenie pod wlasna bromka przez nieumysle faule wynikajace z jego braku koordynacji"
On nie jest wcale drewniany, mimo swojego wzrostu jest dobry technicznie, gra z piłką przy nodze wcale nie sprawia mu problemów, dopóki nie decyduje się na drybling.
Z tym brakiem koordynacji trochę racji jest, ale jak każe się temu zawodnikowi grać jako b2b, albo zwykły ŚP to niestety ale czasami ten nie będzie nadążał za akcjami, co za tym idzie robił dziury w środku pola. Dlatego nie twierdzę, że on kiedykolwiek będzie zbawieniem naszego środka.
Za to jako Defensywny pomocnik w systemie 4-3-3 mógłby wyjść na wyżyny swoich umiejętności, wystrzelić w górę, kto obserwował mecze w tamtym sezonie w których Fellek imponował odbiorami piłki wie o czym mówię.
Braki w dynamice na pozycji DP można nadrobić jego niesamowitymi zdolnościami jak siła, gra głową, odbiór piłki etc i to jeszcze z nawiązką
Na tego piłkarza trzeba mieć pomysł tak mi się wydaje, chciałbym aby takowy na niego znalazł van Gaal.

"jesli myslisz ze w nowym sezonie fellaini nagle stanie sie szybszy i bardziej zwrotny to musze cie zmartwic"
on szybszy i zwrotniejszy nigdy nie będzie, za to będzie dawał nam handicap w środku pola swoim wzrostem. W Premier League wykrywanie pojedynków główkowych w środkowej strefie boiska jest ważne jak nigdzie indziej na świecie, to on pracował za dwóch w meczach z drużynami grającymi typowo angielski futbol.
Fakt, ze Fellaini musi zacząć chodzić po boisku aby nie dreptać po nogach zawodników drużyny przeciwnej, jego psychika musi się zmienić, ja w niego wierzę.

"wicej niz zale 2 asysty w lidze i jedna w LM i wiecej niz cale 0 bramek.przy jego gabarytach takie statystyki to jednak wyczyn"
Chyba i tak lepsze (albo bardzo podobne) statystyki do statystyk Cleverleya czy Carricka, którzy grali na dodatek dużo więcej od Belga w minionym sezonie :D

Jak Fellaini nie będzie pasował do układanki/układanek van Gaala to trudno, opniemy go za jakieś 15 mln. i już świat się z tego powodu nie zawali, ale my stracimy dobry materiał na DP'ka.
zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 08:41, #80 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)

wielkifanMU napisał:

"jest dreaniany,powolny i niezdarny nie nadaza za akcjami i sprawie zagrozenie pod wlasna bromka przez nieumysle faule wynikajace z jego braku koordynacji"
On nie jest wcale drewniany, mimo swojego wzrostu jest dobry technicznie, gra z piłką przy nodze wcale nie sprawia mu problemów, dopóki nie decyduje się na drybling.
Z tym brakiem koordynacji trochę racji jest, ale jak każe się temu zawodnikowi grać jako b2b, albo zwykły ŚP to niestety ale czasami ten nie będzie nadążał za akcjami, co za tym idzie robił dziury w środku pola. Dlatego nie twierdzę, że on kiedykolwiek będzie zbawieniem naszego środka.
Za to jako Defensywny pomocnik w systemie 4-3-3 mógłby wyjść na wyżyny swoich umiejętności, wystrzelić w górę, kto obserwował mecze w tamtym sezonie w których Fellek imponował odbiorami piłki wie o czym mówię.
Braki w dynamice na pozycji DP można nadrobić jego niesamowitymi zdolnościami jak siła, gra głową, odbiór piłki etc i to jeszcze z nawiązką
Na tego piłkarza trzeba mieć pomysł tak mi się wydaje, chciałbym aby takowy na niego znalazł van Gaal.

"jesli myslisz ze w nowym sezonie fellaini nagle stanie sie szybszy i bardziej zwrotny to musze cie zmartwic"
on szybszy i zwrotniejszy nigdy nie będzie, za to będzie dawał nam handicap w środku pola swoim wzrostem. W Premier League wykrywanie pojedynków główkowych w środkowej strefie boiska jest ważne jak nigdzie indziej na świecie, to on pracował za dwóch w meczach z drużynami grającymi typowo angielski futbol.
Fakt, ze Fellaini musi zacząć chodzić po boisku aby nie dreptać po nogach zawodników drużyny przeciwnej, jego psychika musi się zmienić, ja w niego wierzę.

"wicej niz zale 2 asysty w lidze i jedna w LM i wiecej niz cale 0 bramek.przy jego gabarytach takie statystyki to jednak wyczyn"
Chyba i tak lepsze (albo bardzo podobne) statystyki do statystyk Cleverleya czy Carricka, którzy grali na dodatek dużo więcej od Belga w minionym sezonie :D

Jak Fellaini nie będzie pasował do układanki/układanek van Gaala to trudno, opniemy go za jakieś 15 mln. i już świat się z tego powodu nie zawali, ale my stracimy dobry materiał na DP'ka.

fellaini jest drewniany.oczywiscie biorac pod uwage jego wzrost to jest lepiej niz przecietnie lepiej niz u grzesia rasiaka czy croucha ale te jego protezy mu bardziej przeszkadzaja niz pomagaja.jesi porownamy go do przecietnego pilkarza to fellaini wyglada przy nim jak pinokio a juz nie mowie jak ma sie uganiac za takimi iskierkami jak silva.
obawiam sie tez ze on nie podzwignie defensywnego pomocnika bo on wlasnie w odbiorze jest bardzo slaby pilka krazy miedzy jego nogami a on nader czesto sie o nie potyka.jedyna nadzieja jest na to ze bardzo szybko nauczy sieustawiac na boisku jak carrick i przy niewielkim wysilku i mozliwosci przemieszczania sie bedzie umial doskonale czytal gre ale na to poki co sie nie zanosi.
a co do jego wlasciwie jedynej zalety to tez wiele pozytku z niej nie ma,kiedy ktos pokazal jego statystki wygranych pojedynkow rowniez tych glowkowych i wygladalo to marnie a ilosc bramek pokazuje ze kompletnie nie wpasowal sie w zespol.wiedzialem ze fellaini moze stac sie dla nas obciazenie z racji tego ze duzo kosztowal i moyes bedzie czul presje zeby na niego stawiac na szczescie van gaal nie bedzie mial tego problemu i jesli uzna ze fellaini mu nie pasuje to go odstawi lub sprzeda.
ja generalnie nie jestem zwolennikiem wysokich pilkarzy bo oni spowalniaja gre ,wystarcza dwaj stoperzy przy stalych fragmentach now chyba ze wysoki jest czarnoskory oni maja nieco inna koordynacje i wydolnosc ale niestety fellanini jest bialy i to afro niech nikogo nie zmyli :-)
chcialbym zebysmy nie musieli juz szukac kolejnego pilkarza do srodka i herrera z clevem i fellainim wspomagani przez carricka i fletcha wszystko pieknie ogarneli ale gdybym wydaje mi sie ze fellaini ,carrick i fletcher beda musieli odejsc po sezonie a my kipimy dwoch niszczycieli do srodka np.carvalho teraz i strootman w styczniu a nasz srodek bedzie wygladal po nasteppnym sezonie tak :herrera (clevereley) strootman (carvalho) tak moze to wygladac
zobacz więcej
Postów: 820

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 06:11, #79 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
i to sie podoba super wiadomosc
Postów: 97

Napisz PW
dodano: 28.06.2014, 00:27, #78 Zwiń/Pokaż komentarz KTBFFH
Gratulacje za transfery, wiadomo że kwoty są astronomiczne jak na obecne umiejętności, jednak trzeba przyznać kilka rzeczy. Po pierwsze teraz takie ceny panują więc nikogo to nie dziwi, po drugie Ci piłkarze są młodzi a już dobrzy, nie jest to absolutny top ale ta cena 30+ to cena potencjału gracza, po trzecie macie van Gaala który z chłonną na jego słowa mlodzieżą potrafi pracować jak mało kto i po czwarte, chociaż Ci piłkarze dopiero są w fazie rozwoju to już są lepsi niż gracze którzy w zeszłym sezonie grali na ich pozycjach, a co lepiej rozwinie piłkarza niż regularna gra pod okiem dobrego trenera w najlepszej lidze świata? Gratuluję, choć zastrzegam że za ten transfer tak bardzo dziękować będziecie za sezon albo dwa. Miejmy nadzieję że top4 wraca na właściwe tory a sezonowy pobyt live był tylko wypadkiem przy pracy
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 23:28, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Niech się już ten sezon zaczyna. Byłem zmęczony minionym, ale ledwo się czas wakacyjny rozpoczął, urlop zaraz mi się kończy to już nie będę miał co ze sobą robić. Dawać te mecze, bo usnę z tęsknoty za OT. :(

PS. Ale wkurzające jest to klikanie "dodaj opinię" nie można by powrócić do starego systemu z gotowym okienkiem do komentarza? No i te nieszczęsne odwrócenie komentarzy... Droga ekipo techniczna tej strony, weźta ogarnijta te komentarze, bo nie tylko ja się skarżę. (tak wiem, macie od groma pracy, ale ja jestem Polak i narzekać muszę)
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 18:56, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
:) pięknie, cieszę się bardzo, dobrze, że kwota, choć ogromna, to zatrzymała się jednak na tych 30... plus tam te dodatki, ale jak zobaczyłem swego czasu 40mln to uznałem to za "bajkę" :D

ale super, cieszę się, że młody, perspektywiczny, ograny i angielski zawodnik trafia do United :)

przypomina mi się lato sprzed 7 lat i przyjście: Naniego, Andersona, Teveza i Hargreavesa :) wiecie co potem było, nie? :D na chwilę obecną te transfery (Shawa i Herrery przyp. ja), także można uważać za bardzo dobre, dające wielki powiew świeżości w składzie

bardzo wielkie uznanie dla Eda Woodwarda za te działania, owiane niemal "angielską mgłą", tak nagle przyszła informacja, że coś się dzieje, gdzie wcześniej to były steki bzdur - i bdb!

czekam na kolejne wzmocnienia, bo mimo,że już prawie 60 mln poszłooooo, to jednak jeszcze przynajmniej 2, 3 wzmocnienia należy dokonać :)
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 19:04, #75 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Eric

Te dwa, trzy wzmocnienia dodatkowe jak najbardziej, tylko też ciekawe kto odejdzie z Old Trafford?
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 19:44, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

czerwona strona mr.sayd napisał:

Eric

Te dwa, trzy wzmocnienia dodatkowe jak najbardziej, tylko też ciekawe kto odejdzie z Old Trafford?


Jank... :D
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 20:40, #73 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Co Janko muzykant? Eric oby został sprzedany:), będzie to kolejne wzmocnienie...no chyba, że van Gaal coś zrobi z chłopakiem.

Pozdrowienia.
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 18:48, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Uaaa, podobno Moyesy gada z Galata. Ciekawe czy dostanie te fuche
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 19:01, #71 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

Gieroj napisał:

Uaaa, podobno Moyesy gada z Galata. Ciekawe czy dostanie te fuche


Może go zatrudnią na te 10 miesiecy;). A tak poważnie to, życze Davidovi powodzenia i klubu z większą cierpliwością.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 19:53, #70 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
jak tak to jest szansa że odkupi Fellainiego za tyle co płacił Evertonowi
Postów: 176

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 19:43, #69 Zwiń/Pokaż komentarz Kocham Manchester United
Piękna końcówka Czerwca:)
Postów: 77

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 18:48, #68 Zwiń/Pokaż komentarz RedSong
Bardzo dobra wiadomość, zarąbisty tydzień ;) Co przyniesie następny. Ja poza nowymi wzmocnieniami mam cichą nadzieję, że van Gaal wskrzesi Zahę i będziemy mieli z niego pożytek. Bardzo liczę na to, że dostanie swoją szansę i van Gaal mu pomoże osiągnąć odpowiednią formę i zdobyć doświadczenie.
dodano: 27.06.2014, 18:33, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Arsenal fan [83.9.72.***]
Jak by mi tyle truli [***] to też bym przeszedł

a tak poza tym United buduję drożynę od podstaw ferguson nie pozostawił po sobie zawodników o odpowiednich umiejętnościach ale w następnym sezonie max top4 muszą się zgrać chłopaki z van galem
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 18:29, #66 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Oficjalnie witamy na naszym wraku.

Ed się zrehabilitował.
Postów: 314

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 18:26, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Denek
Jak wyjdzie FIFA 15, nie trzeba juz bedzie nikogo kupowac:)
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 18:29, #64 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

Denek napisał:

Jak wyjdzie FIFA 15, nie trzeba juz bedzie nikogo kupowac:)


I tak pewnie nie wytrzymamy i kogoś na fifie kupimy, jak van Gaal i Edek:).
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:51, #63 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
@united8 Czego Fellaini przereklamowany? Belg w ubiegłym sezonie znalazł się w tragicznym momencie w United, nie mógł sobie wyobrazić gorszej chwili na zmianę klubu i na dodatek tradycyjnie jak na nowo przybyłego zawodnika (gdy drużynie nie idzie) musiał przyjmować na klatę krytykę nie tylko za siebie ale czasem i za resztę drużyny, tak to już jest w mediach. Smutne jest to, że jeżeli zawodnik kosztuje niewiele ponad 25 mln. funtów to ludzie myślą, że ten powinien strzelać gola i notować asysty w każdym meczu. W Evertonie za czasów Moyesa tak było bo to był zawodnik od wygrywania pojedynków powietrznych, strzelania, przepychania w polu karnym. W klubie pokroju United nie ma miejsca na taki styl gry, ale jest za to miejsce (pff. powinno być) dla zawodników z takimi umiejętnościami jak Fellaini. Inna sprawa, że te umiejętności trzeba umieć dostrzec. Dobra gra bez piłki, przechwytywanie, odbiór, siła, główki, wyskok (w takiej lidze jak Premier League te cechy szczególnie na środku boiska, mogą mieć, ba a nawet mają bardzo ważny wpływ na losy wielu spotkań i na ich przebieg) A Moyes? Nie miał na niego tak naprawdę żadnego pomysłu jak te cechy Fellka wykorzystać. Zawiódł w meczach z City, fakt ale cała drużyna wtedy spisywała się jak banda amatorów. Grał mało, za mało głównie przez kontuzje. Cleverley po takim sezonie jaki zanotował Marouane okrzyknięty zostałby nowym Xabim Alonso i każdy jego słabsze występy w niektórych spotkaniach tłumaczony byłby długą kontuzją.

Fałszywie wyrobiona opinia o Marouanie mnie przeraża. Przecież on nie dostał nawet połowy sezonu przez te urazy aby pokazać swoje umiejętności, nie dostał zaufania od menadżera, który jak wprowadzał go na boisko to kompletnie nie miał pomysłu co z nim zrobić i jak wykorzystać jego możliwości: "Wejdź tam gdzieś na środek, popracuj solidnie, wchodź w pole karne na wrzutki - a nóż, widelec może ci się coś uda strzelić z łepetyny"
To pamięta każdy a większość osób zdanie o Fellku wyrabia sobie na podstawie co meczowych wypowiedzi Andrzeja Twarowskiego na temat tego zawodnika i innych komentatorów. Co ciekawe to są wypowiedzi nie mające żadnych argumentów w rzeczywistości.
Moim zdaniem MF był naszym najlepszym środkowym pomocnikiem w minionym sezonie. I dlaczego to właśnie on ma być wystawiony na sprzedaż i odejść za około 15 mln. funtów, a nie na przykład Carrick czy Cleverley? Obłęd!
Mimo, że kontuzja zepsuła mu sezon był najlepszym ŚP'kiem a to miano wywalczył sobie dobrymi występami w meczach z dolną półką tabeli, gdzie średnio notował więcej przechwytów, odbiorów, wygranych pojedynków co Carrick w swoich najlepszych meczach w ostatnim sezonie Fergusona. To on w meczach z ekipami jak Aston Villa na przykład, RSSS (mimo czerwonej kartki) etc (tych meczów było sporo, nie jestem w stanie wymienić wszystkich bo ich nie pamiętam) decydował o wielu wygranych pojedynkach w środkowej strefie boiska. To on był najpożyteczniejszym piłkarzem United w wielu meczach. Fakt, to w większości były mecze ze słabymi zespołami, ale ktoś musiał w nich pracować, często za dwóch.

To jest niesprawiedliwość, nie mówię, że Marouane będzie zbawieniem naszego środka pola, ale ma umiejętności destrukcyjne których wielu nie widzi. Trzeba odwagi aby solidnie na niego postawić i zrobić z niego typowego defensywnego pomocnika. Do tego potrzebny jest... właściwie to najlepszy byłby trzyosobowy blok środkowych pomocników w systemie 4-3-3.
Fellaini typowy DP niedaleko niego nadzieja United na lepsze lata Ander Herrera, jako typowy box2box z walorami zarówno ofensywnymi jak i defensywnymi, do tego przydałby się do tej układanki ktoś trzeci. Cleverley to dobry zmiennik nic więcej. Liczyłem, że będzie drugim Scholesem, ale teraz się już nawet nie łudzę ( choć chciałbym się mylić)
Idealnym trzecim byłby tutaj Arturo Vidal. To byłaby magia a Woodward z miejsca okrzyknięty zostałby nowym mistrzem transferów na Old Trafford. Właśnie kogoś takiego jak Fellek potrzebowali Arturo z Anderem do pomocy, jestem niemal na 100 % pewien, że to by wypaliło!
Ktoś powie co z Matą? Bo niemożna marnować potencjału tego piłkarskiego magika. Otóż, w tej formacji może grać jako (jeden z trzech najwyżej ustawionych zawodników) ofensywny pomocnik/fałszywy skrzydłowy schodzący do środka by kreować okazję, uruchamiający zagraniami w uliczkę jakiegoś szybkiego skrzydłowego (Alexisa Sancheza - marzenie) i tworzący sytuację napadziorowi van Persiemu, a gdy ten się połamie to Rooneyowi. Ewentualnie Welbeckowi, lub Jamesowi Wilsonowi jeżeli jego talent wystrzeli w górę niczym Januzaja, zresztą mam taką nadzieje. Zresztą przytaczając już nazwisko młodego Belga ten mógłby być zarówno zmiennikiem dla Maty jak i dla Sancheza w tym ustawieniu i nie mógłby narzekać na ilość minut spędzonych na boisku tak myślę. Znając nasze szczęście do urazów, trudy całego sezonu itp.
Co do Wayne'a to ten paradoksalnie jest małym problemem United, bo nie wiadomo co z nim zrobić a piłkarz o takim ego i bądź co bądź o takich umiejętnościach jak siedziałby na ławie to prawdopodobnie skończyłoby się to konfliktem w szatni, podziałami, morale zespołu by na tym ucierpiały.
Louis van Gaal vs Rooney - Wszystko tylko nie to!

Wszyscy niby wychwalają tego Woodwarda, bo ten wydaje się być stanowczy w swoich ruchach na rynku transferowym. Chce jakiegoś zawodnika, to płaci za niego duże pieniądze i tak jak w przypadku Shaw'a przepłaca o kilkadziesiąt milionów, ale za to go ma i nie musi się martwić, że jakiś inny zespół przebije jego ofertę, bo ona po prostu normalnie jest nie do przebicia. Z jednej strony to dobrze bo to może wróżyć, że w przyszłości rzadziej będziemy przegrywać walki z innymi zespołami o najlepszych piłkarzy, bo będziemy za sprawą Ed'a bardziej radykalni i zdecydowani, wszyscy pamiętamy sytuację z Hazardem i zasady Fergusona, przez które być może uciekł nam taki piłkarz jak Eden sprzed nosa. I to właśnie pokazuje różnicę między czasami kiedy był w klubie sAF a między tym czasem teraz kiedy go nie ma. Za jego kadencji to byłoby nie do pomyślenia, łożyć ponad 30 mln. funtów za lewego obrońcę i to w dodatku tak młodego i co za tym idzie niesprawdzonego.
Ciężko się oswoić z nowym United bo tutaj nigdy nie było takiej rozrzutności, byłem przyzwyczajony do United kierowanego przez sir Alexa, ale może to i dobrze, że nadeszły inne czasy dla tego klubu... może właśnie teraz głośni sąsiedzi nie będą nam strzelali po 3-4-6 goli w każdym spotkaniu, bo kadrowo wreszcie będziemy im dorównywać, a może nawet ich przewyższać! Kto wie jak to będzie.
Żeby tylko geniusz van Gaala zaprowadził nas w dobrą stronę i żeby konfliktogenny Holender pierwszy raz w swojej karierze spotkał klub w którym nie będzie miał poważniejszych utarczek z zarządem/piłkarzami.
zobacz więcej
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:52, #62 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Nie wiem czemu po raz kolejny się robi spam gdy dodaje jakiś komentarz.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 18:05, #61 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Wielkifanie

Podwójny koment żeby go uważnie przeczytać i zrozumieć hahaha teraz rozumiem;).

Pozdrawiam.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 18:11, #60 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

czerwona strona mr.sayd napisał:

Wielkifanie

Podwójny koment żeby go uważnie przeczytać i zrozumieć hahaha teraz rozumiem;).

Pozdrawiam.

Krótko mówiąc brakuje mi opcji usuń/edytuj
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 18:13, #59 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
:) niom przydałaby się owa opcjon:) i kolejność komentarzy, ale jam się nie wyhylam, bom możliwe iż mógłbym otrzymać banka:):);).
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:19, #58 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Straciliśmy kiedyś Bale, który przeszedł z Southampton do Tottenhamu, bo zabrakło nam determinacji aby przebić ofertę Kogutów,nomen omen dali za niego trochę ponad 10 mln funtów, później jak wiemy Walijczyk został megagwiazdą, i odszedł do Realu za 93 mln, czyżby pomni poprzedniego błędu, nasi włodarze zapłacili furę kasy za Shawa, aby nikt go nie wyrwał.
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:24, #57 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
A nawet Bale zaczynał na tej samej pozycji co Shaw, a teraz jakim jest graczem ...
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:30, #56 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

kuba2102 napisał:

A nawet Bale zaczynał na tej samej pozycji co Shaw, a teraz jakim jest graczem ...


Niom klasy śmietankowej:).
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:49, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

karreem napisał:

Straciliśmy kiedyś Bale, który przeszedł z Southampton do Tottenhamu, bo zabrakło nam determinacji aby przebić ofertę Kogutów


A nie było przypadkiem tak, że to Bale nie chciał przejść do nas i wolał Tottenham, bo tam miał mieć łatwiejszą drogę kariery?? he?
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:41, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Manchester Utnited and Feyenoord have reached an agreement for the transfer of Dutch defender Stefan De Vrij. [MEN]
Postów: 177

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:33, #53 Zwiń/Pokaż komentarz bobek7890
No i to jest wiadomość.Witamy na pokładzie Luke i życzymy powodzenia i sukcesów
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:29, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Na razie wszystko się pięknie układa.

Witamy na pokładzie Shaw!
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:06, #51 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd
Witamy w piekle Luke !!!
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:09, #50 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

PiotrUtd napisał:

Witamy w piekle Luke !!!


Święte słowa. Witamy chłopie w United.

Ciekawe jakie numery dostanie Herrera i Shaw?

Pozdrawiam.
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:22, #49 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd

czerwona strona mr.sayd napisał:

PiotrUtd napisał:

Witamy w piekle Luke !!!


Święte słowa. Witamy chłopie w United.

Ciekawe jakie numery dostanie Herrera i Shaw?

Pozdrawiam.

Coś mi się obiło o uszy, że Herrera będzie grał z nr. 21
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:25, #48 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Widziałbym go z numerem 18, ale pewien płetwo-nurek ma ten numer:).
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:39, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
I co, Woodward znów jest taki tragiczny? Ewidentnie widać, że facet zna się na swoim fachu, bo wyciągnięcie kogoś z Bilbao (tym bardziej motoru napędowego) łatwe nie jest, a i błyskawiczne ściągnięcie po Mundialu Shaw świadczy o jego smykałce do interesów. Co prawda przy zakontraktowaniu Luke'a z pewnością pomogła długoletnia znajomość van Gaala z Koemanem, mimo to aktywność Eda może nas wszystkich cieszyć. Dostrzegam też pewną prawidłowość: gdy nasz dyrektor otrzymuje polecenia od trenera który wie czego chce i ma jasno określone cele, to ten potrafi momentalnie zadziałać. Co innego gdy każe mu się wyrywać z troskliwych (wówczas) objęć Barcelony takiego Fabregasa czy filować na innego Ronaldo.

Nie mamy jeszcze pierwszego lipca, a obstawiliśmy już lewą obronę i środek pola - pozycje które w United bez wątpienia kuleją i wręcz błagały o zmiany. To rewelacyjne wieści, zważywszy na zaprzepaszczone rok temu lato i fakt, że nasz zespół obejmuje facet znający się na rzeczy, lubujący w atrakcyjnym futbolu i stawiającym na młodzież.

Ciekaw jestem czy pokusimy się o kogoś jeszcze. Nie obraziłbym się gdyby szeregi MU zasilił konkretny skrzydłowy, jeszcze jeden perspektywiczny CM i być może stoper potrafiący pokierować całą defensywą?

To był bardzo, bardzo dobry tydzień dla fanów Red Devils. Chyba zmierzamy ku dobremu... :)
zobacz więcej
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:29, #46 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

Szemhazaj napisał:

I co, Woodward znów jest taki tragiczny? Ewidentnie widać, że facet zna się na swoim fachu, bo wyciągnięcie kogoś z Bilbao (tym bardziej motoru napędowego) łatwe nie jest, a i błyskawiczne ściągnięcie po Mundialu Shaw świadczy o jego smykałce do interesów. Co prawda przy zakontraktowaniu Luke'a z pewnością pomogła długoletnia znajomość van Gaala z Koemanem, mimo to aktywność Eda może nas wszystkich cieszyć. Dostrzegam też pewną prawidłowość: gdy nasz dyrektor otrzymuje polecenia od trenera który wie czego chce i ma jasno określone cele, to ten potrafi momentalnie zadziałać. Co innego gdy każe mu się wyrywać z troskliwych (wówczas) objęć Barcelony takiego Fabregasa czy filować na innego Ronaldo.

Nie mamy jeszcze pierwszego lipca, a obstawiliśmy już lewą obronę i środek pola - pozycje które w United bez wątpienia kuleją i wręcz błagały o zmiany. To rewelacyjne wieści, zważywszy na zaprzepaszczone rok temu lato i fakt, że nasz zespół obejmuje facet znający się na rzeczy, lubujący w atrakcyjnym futbolu i stawiającym na młodzież.

Ciekaw jestem czy pokusimy się o kogoś jeszcze. Nie obraziłbym się gdyby szeregi MU zasilił konkretny skrzydłowy, jeszcze jeden perspektywiczny CM i być może stoper potrafiący pokierować całą defensywą?

To był bardzo, bardzo dobry tydzień dla fanów Red Devils. Chyba zmierzamy ku dobremu... :)


Narazie jest super, Shaw i Herrera to przyzwoite wzmocnienia i oby Ed finalizował kolejne. Tak jak piszesz Szem, jakiś środkowy obrońca, pomocnik i skrzydłowy by się jeszcze przydali. Ale jestem spokojny o transfery, bo van Gaal ślepy nie jest i wie kogo kupić.

Pozdrawiam.
zobacz więcej
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:09, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

Szemhazaj napisał:

I co, Woodward znów jest taki tragiczny? Ewidentnie widać, że facet zna się na swoim fachu, bo wyciągnięcie kogoś z Bilbao (tym bardziej motoru napędowego) łatwe nie jest, a i błyskawiczne ściągnięcie po Mundialu Shaw świadczy o jego smykałce do interesów. Co prawda przy zakontraktowaniu Luke'a z pewnością pomogła długoletnia znajomość van Gaala z Koemanem


Wyciągnięcie Andera z Bilbao poszło nam niezwykle sprawnie i praktycznie bez większych komplikacji. Baskowie odrzucili ofertę od United, bo źle do tego podeszliśmy, mianowicie:
1. Athletic nie chciało wyjść na klub, który chętnie sprzedaje swoich piłkarzy,
2. W takim wypadku musieliby oddać 4% z kwoty transferu dla pierwszego klubu Herrery tj. Realu Zaragoza.

Nie zdziwiłbym się jakby z transferem było coś na rzeczy już od tamtego roku, tym bardziej, że ten piłkarz to nie jest "wymysł" LVG, a piłkarz obserwowany przez nas przez kilka lat.

"błyskawiczne ściągnięcie po Mundialu Shaw" - wierzysz, że ten transfer zajął Edowi tylko kilka dni? Przecież jego zakup przygotowywany był od długiego czasu za kadencji Moyesa. Sam piłkarz przyznał, że chciał, by ten transfer został przeprowadzony przed Mundialem:

"Craig Norwood @CraigNorwood
Luke Shaw admits he wanted the deal to be sorted before the World Cup, but more than happy to be a Manchester United player now."

Święci czekali z transferem na ogłoszenie nowego trenera, także pewnie po to, by mieć pewność, że nowy trener ma pomysł jak zainwestować zarobione na transferach (Lambert, Shaw i pewnie Lallana) i zastąpienie sprzedanych piłkarzy.
zobacz więcej
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 17:03, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Dziwne, że wszyscy nowi prezentują się ze starymi trykotami. Ciekawie zresztą powinno być z numerkowaniem.

A co do Younga i jego gry w Legii to niestety nie zmieści się do składu, bo nawet Kucharczyk go objedzie.
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:58, #43 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Zajebiście.
Teraz tylko czekać na "OFICJALNIE: Young opuszcza United!" i tydzień dla kibiców United w pełni pozytywny :)
Postów: 923

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:55, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl
30mln to chyba trochę za dużo.
Liczę, że dostanie adekwatną do wieku i pozycji tygodniówkę, że nie będą to kwoty rzędu stu sześćdziesięciu tysięcy, o których się mówiło.

Mam nadzieję, że wkomponuje się w zespół, kontuzje go ominą, a jemu samemu nie zachce się żadnego Realu.
Postów: 3815

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:53, #41 Zwiń/Pokaż komentarz united8
No to mamy kolejnego hiciora, a więc Shaw, kibic Chelsea, nadzieja Angielskiej piłki wybiera United. Szczerze, do wczoraj nie wierzyłem w transfer Luke'a - jest się z czego cieszyć.

Niepokoi mnie fakt, że wydaliśmy 130 mln na 4 ostatnie transfery, a wcale nie ściągaliśmy zawodników z najwyższej półki (tylko Mata), a takich, którzy mogą na nią wskoczyć (Shaw, Herrera) albo przereklamowanego (Fellaini). Za podobną kasę City ściągnęło Aguero, Silve, Toure i Fernandinho, czyli trzon obecnej ekipy, Chelsea mniej zapłaciła za czwórkę Hazard, Fabregas, Oscar i Costa, nie wspominając o tym, ile Liverpool zapłacił za Sturridgea, Coutinho, Suareza i Lallane (deal done?).

Jeżeli faktycznie mamy pieniądze na następne wzmocnienia, to nie widzę w tym żadnego problemu. Mam nadzieję, że wydając 60 baniek na Herrere i Shawa nie ograniczyliśmy się na następne wzmocnienia (ŚO i skrzydłowy) ani na następne okienka. Powrót do LM to mus, ale nie ukrywajmy, mogliśmy zwiększyć poziom kadry za mniejsze pieniądze (niecały rok temu Moutinho z Rodriguezem razem kosztowali 75 mln EURO, Strootman niecałe 20 itp itd...).

To nie jest tak, że przepłaciliśmy za Shawa czy Andera - bo żeby wyciągnąć tych graczy trzeba było tyle zapłacić. Chodzi mi bardziej o to, że były na rynku tańsze alternatywy, no ale za dawanie [***] w poprzednich okienkach musimy słono zapłacić.

Co do Luke;a, jestem zadowolony. Nie spodziewałem się tego transferu, myślałem, że w ostatnim momencie jednak wybierze Chelsea. Mam nadzieję że w przyszłości nie odwali mu jakiś pomysł z Londynem, bo obecnie stał się Diabłem i pomimo miłości do Smerfów musi dawać z siebie milion procent. Czeka go i z 15 lat gry na najwyższym poziomie i jestem zdania, że może kiedyś w United osiągnąć status Ferdinanda czy Rooneya.

De Gea, Rafael, Jones, Smalling, Shaw - najmłodsza defensywa z topowych klubów. Dajmy im jednego kozaka i alternatywę na prawą stronę, a w przyszłości możemy mieć najlepszą linie obronną na świecie.

Rocznik 95 powinien być dla nas obfity. Januzaj, Shaw, Pearson, Rothwell, Wilson - chciałbym, żeby każdy z nich otrzymał szanse od Van Gaala, bo to naprawdę utalentowane chłopaki. Liczę też na Andreasa Pereirę, a nie można zapominać o Zasze, Powellu, Henriguezie czy Lingaardzie.

Co do transferów, mam nadzieję, że to nie koniec. Potrzeba nam dobrego stopera i zawodnika do ofensywy, który wniesie coś od siebie. Nie wiem czy dobrą opcją byłby taki Gaitan czy inny Konoplanyka. Jestem zdania, że jeśli mamy już kupować skrzydłowego, to niech to będzie światowy top. Fajnie byłoby zobaczyć Jamesa Rodrigueza, Angela Di Marie, Alexisa Sancheza czy Marco Reusa. Jeżeli nie będzie to żaden z nich (szanse marne), to z przyjemnością przywitałbym Lucasa Moure, Douglasa Coste, Juliana Draxlera, Arde Turana, Bernarda, griezmanna, Muniaina, Deulofeu czy Oscamposa. Niech transfer gracza ofensywnego będzie albo hitem, albo młodym zawodnikiem z niesamowitym talentem. Nie chce opcji na chwilę, albo takich, które nie podniosą zbytnio poziomu - bo wtedy będą blokować miejsce potencjalnym transferom za rok.

Kadra w tym momencie wygląda bardzo ładnie, ale trzeba też pozbyć się paru zawodników. Z ataku powinien odejść Hernandez, na skrzydłach miejsce muszą ustąpić Young lub Nani, najlepiej obydwoje (żeby zrobić miejsce dla następnego zawodnika, chyba, że on nie przyjdzie to zostawiłbym Luisa). Trzeba jakoś wypierdzielić Andersona i zastanowić się co z Fletcherem. Nie wierze w odejście Cleverleya i nie chciałbym tego, Fellaini raczej dostanie drugą (podejrzewam, że będzie to ostatnia) szansę, a Carras rok jeszcze pociągnie. W obronie zrobiły się czystki, więc tu widziałbym tylko wzmocnienia. Lindegaard też jest nam zbędny, pytanie czy jesteśmy w stanie na nim zarobić ? Co do Kagawy, zostawiłbym go na ten sezon bo on wpasuje się idealnie w system LvG, dodatkowo wartościowy zmiennik który mało marudzi, a jest dobrą reklamą na rynek Wschodni mógłby zostać. Powell, Lingard czy Zaha chyba pójdą na kolejne wypożyczenia, bo obecnie są za słabi na pierwszy skład.

No nic, co by nie było, to w końcu coś się dzieje. Byle tak dalej ED !
zobacz więcej
Postów: 317

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:52, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Razor1878
Ed i Van Gaal szaleją najpierw Herrera, a teraz Shaw, już praktycznie można to okienko zaliczyć do udanych, jeszcze by się przydał jakiś perspektywiczny skrzydłowy i można ruszać z następnym sezonem ;)
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:50, #39 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd
Ciekawe co na to kibice smerfów przecież byli pewni, że nie przejdzie do nas tylko do nich bo jest kibicem Chelsea.
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:47, #38 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd
No to wracamy po mistrza !!!
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:23, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Wyczuwam jutro Vidala
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:27, #36 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Tak,a w niedziele Sanchez w poniedziałem Mangala,we wtorek Depay,w środę Coleman.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:29, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
A w czwartek oficialne odejście Younga
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:33, #34 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

Guru Pitka napisał:

A w czwartek oficialne odejście Younga


Oby, jego to oddałbym za darmo...może Legia go chce. Berg to nasz ziom, może nas uwolni od nurka hahaha.

Pozdrawiam.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:33, #33 Zwiń/Pokaż komentarz govou

Guru Pitka napisał:

A w czwartek oficialne odejście Younga


A za tydzień w piątek sprzedaż Andersona
Postów: 4995

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:29, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Matheo7
Mam nadzieję, że ten transfer na wiele lat da spokój lewej obronie, tak samo jak dał nam ten spokój Pat. Nie ma lipca, a my wydajemy pieniądze aż miło. No cóż, nie robiliśmy tego w ubiegłe lata to teraz trzeba. Nowy trener i już dwóch nowych zawodników, a Van Gaal nadal w Brazylii. Jednak te dwa transfery nie wystarczą. Są potrzebni nowi piłkarze, oczywiście do obstawienia pozostaje środkowy obrońca, skrzydłowy, czy też koniecznie defensywny pomocnik. Mamy rozmach :)
Postów: 157

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:14, #31 Zwiń/Pokaż komentarz MANNWL
Jest oficjalka!!! https://www.faceb(...)erunited
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:13, #30 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Był hurr durr że van Gaal samych holendrów naściąga a tu proszę. Póki co hiszpan i anglik.
Postów: 3214

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:10, #29 Zwiń/Pokaż komentarz red_devil_97
jest już na oficjalnej stronie info :DDDD
Postów: 163

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:05, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Giovane
Mamy oficjalne potwierdzenie! Witamy w piekle, Luke!
https://fbcdn(...)02_n.jpg
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 16:02, #27 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Piłkarz świetny i perspektywiczny. Cena za wysoka, ale jak będzie kozakiem w przyszłym sezonie to nikt mu nie będzie wypominał tej ceny i pensji jaką będzie pobierał.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:45, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Ja równiż popieram zmianę kolejności komentarzy, a i przy okazji moglibyście naprawić te odpowiedzi, tak by były na miejscu.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:49, #25 Zwiń/Pokaż komentarz govou
Z odpowiedziami wygląda to tak że jak odpowiadasz na komentarz kogoś z środka komentarzy,często trafia on jako odpowiedz na ostatni napisany komentarz.

Owszem,lepiej byłoby na początku najnowsze komentarze a na końcu najstarsze,wierzę że naszej redakcji uda się zmienić ten sposób.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:42, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Jak działamy to widać, że z hukiem. Wczoraj Hererra, dziś Shaw to kto jutro, może jakiś środkowy obrońca, albo skrzydłowy.

Oby dalej tak dobrze szło z tymi transferami.
Postów: 48

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:42, #23 Zwiń/Pokaż komentarz dandey1878
Chyba nastolatkiem!
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:40, #22 Zwiń/Pokaż komentarz blady_1988
Co jak co, ale akurat ucieszyłem się ze zmiany kolejności komentarzy na odnowionej stronie :) Według mnie przynajmniej lepiej jak jest teraz - od najstarszego do najnowszego.
Postów: 410

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:39, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Marco Polo
A teraz ta adnotacja zniknęła z jego twittera :P

Oby wieczorem był official na stronie United.
2 dni 2 transfery, co przyniesie jutro :)
Postów: 820

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:26, #20 Zwiń/Pokaż komentarz kicu_999
wczorej herrera dzisiaj show kto nastepny
Postów: 304

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:26, #19 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Ciekawie się zaczeło robić przez ostatnie dni w Manchesterze. Ciekawe czy Ed nas jeszcze czymś zaskoczy.
Postów: 163

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:56, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Giovane
Myślę, że to już pewne. Szykuje się najlepsze okienko transferowe w wykonaniu naszego ukochanego klubu.

Potrzebujemy jeszcze skrzydłowego (Depay / Shaqiri / Griezmann / Sanchez) i środkowego obrońcę (Hummels / Benatia / Mangala). Nie wiem czy nie dobrym pomysłem byłoby ściągnięcie Strootmana do pary dla Herrery, mogliby stworzyć świetny duet. W Vidala nie wierzę, zresztą mamy ograniczony budżet finansowy i nie myślę, że klub będzie chciał wydać 150 milionów funtów podczas jednego okienka transferowego.

Dodatkowo nie wiem jak Van Gaal będzie chciał zmieścić Rooneya, Van Persiego i Matę w jednym składzie. Nie chciałbym widzieć Hiszpana na skrzydle, gdyż traci wówczas 50% swojego potencjału.

Liczę na sprzedaż Fletchera i Younga. Ci zawodnicy są dla nas kompletnie zbędni, szczególnie jeżeli ściągniemy jakiegoś skrzydłowego.

---

Pytanie do moderatorów:
Moglibyście zamienić kolejność komentarzy, tak by najnowsze mieściły się na górze?
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:03, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek

increasepl napisał:


Pytanie do moderatorów:
Moglibyście zamienić kolejność komentarzy, tak by najnowsze mieściły się na górze?


Popieram!
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 15:16, #16 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

Mambiolek napisał:

increasepl napisał:


Pytanie do moderatorów:
Moglibyście zamienić kolejność komentarzy, tak by najnowsze mieściły się na górze?


Popieram!


I ja popieram.
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:55, #15 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Witamy w piekle Panie Shaw.

Pozdrawiam.
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:52, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Właśnie przypomniało mi się, dlaczego właściwie kibicuję Manchesterowi United i za co kocham te czerwone barwy - za codzienny uśmiech na twarzy.

Welcome in the hell :)
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:53, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
DONE DEAL: Luke Shaw is a Manchester United player.
Photos and announcement etc to come
Postów: 67

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:45, #12 Zwiń/Pokaż komentarz err_or
no to się dzieje! to teraz jeszcze jakiego Sancheza, Vidala i kogo na obronę i może Van Gaal się zabierać za sezon :]
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:51, #11 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd

err_or napisał:

no to się dzieje! to teraz jeszcze jakiego Sancheza, Vidala i kogo na obronę i może Van Gaal się zabierać za sezon :]


Sanchez ciekawa opcja i całkiem realny transfer. Co do Vidala to raczej nie. Facet jest sercem z Juventusem.

Pozdrawiam.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:50, #10 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Koniec czerwca, a my mamy 2 zawodników którzy mają stanowić o naszej sile.
Jedno z najciekawszych okienek przed nami :)
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:32, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Skoro już żeśmy się rozkręcili to Ed, dawaj Vidala.
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:36, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Teraz priorytetowo potrzebujemy kogoś na środek obrony!
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:36, #7 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:36, #6 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Oby dziś była oficjalka:). Ed idzie jak burza:). Chyba boi się Fergusona i van Gaala hahaha.

Pozdrawiam.
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:35, #5 Zwiń/Pokaż komentarz BobbyGKM
Wczoraj Herrera, dzisiaj Shaw... Mam nadzieję, że Ed podtrzyma swoje tempo i jutro zaprezentuje nowego zawodnika. Skoro sobie tak wysoko postawił poprzeczkę to niech pracuje nad następnym transferem :)
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:30, #4 Zwiń/Pokaż komentarz BobbyGKM
Pod głównym zdjęciem napisał "Manchester united"? Chyba Ed będzie musiał mu poszukać jakiegoś naczyciela, aby nauczył go, że United pisze się z dużej litery. ;)
Czekam na potwierdzenie. Lewa strona obrony obsadzona na lata? Oby :)
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:29, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:28, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
No i super :)
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 27.06.2014, 14:23, #1 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Czekamy zatem na oficjalną wiadomość.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.