CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Pamiętasz sezon 1998/1999, w którym to Manchester United nie miał sobie równych i zdobył słynną... ROZWIĄŻ QUIZ

+ 0 - United pokonali "Królewskich"!

Relacje Miłosz @02.08.2014, 21:22 | Przeczytano 8021 razy

United pokonali "Królewskich"!

Manchester United pokonał Real Madryt 3:1 i awansował do finału turnieju International Champions Cup. Bramki zdobyli Ashley Young (dwie), Javier Hernández i Gareth Bale. 

Louis van Gaal pozostał przy ustawieniu 3-5-2. Obsada wyjściowej jedenastki od początku tournée również niewiele się różni.

Początkowo Carlo Ancelotti zapewniał, że Cristiano Ronaldo nie zagra, lecz ostatecznie Portugalczyk pojawił się na boisku na ostatni kwadrans.

Pierwsze minuty spotkania bez klarownych sytuacjach. Warta odnotowania jest akcja z 14. minuty. Długa piłka Fletchera do Maty, Hiszpan był bliski przedarcia się w polu karnym, ale skończyło się na rzucie rożnym. Na tym jednak nie skończyło się zagrożenie pod bramką Realu. Z narożnika futbolówkę wrzucił Rooney, trafiła ona przed pole karne do Fletchera, lecz Szkot minimalnie chybił.

Siedem minut później mieliśmy już bramkę dla United! Kapitalna wymiana piłki: Fletcher - Rooney - Fletcher - Welbeck i wszystko wykończył z 10. metra Ashley Young płaskim strzałem.

W 26. minucie Gareth Bale okazał się za szybki dla Michaela Keane'a i mieliśmy rzut karny. Sam poszkodowany podszedł do piłki i pewnie trafił z jedenastu metrów.

Po upływie pół godziny mieliśmy strzał Rooneya z 30 metrów, ale Anglik nie przymierzył już tak dokładnie i z taką siłą, jak w meczu z Romą. Piłka po jego uderzeniu trafiła prosto w ręcę Casillasa. Real odpowiedział świetną akcją. Isco wrzucił na środek pola karnego, gdzie na piłkę czekał Bale'a i Walijczyk popisał się nożycami. Piłka po takim strzale wpadła jednak w ręce de Gei.

Osiem minut przed końcem pierwszej połowy United wychodzi na prowadzenie. Ashley Young ma swój dzień, choć druga bramka dosyć przypadkowa. Angielski skrzydłowy wrzucił w pole karne, piłka szurnęła czupryny Rooneya i wpadła do siatki przy słupku obok bezradnie interweniującego Casillasa.

Jeszcze przed zejściem do szatni na przerwę za kontuzjowanego Danny'ego Welbecka wszedł Wilfried Zaha. Pozostaje mieć nadzieję, że to nic poważnego. Rezerwowy Zaha próbował się od razu pokazać, ale w odważnej akcji zatrzymał go w polu karnym Pepe. Chwilę wcześniej ciekawie rozegrali rzut wolny Rooney z Matą - ten pierwszy przerzucił piłkę nad murem, ale Hiszpan nie trafił w bramkę strzelając z woleja swoją słabszą prawą nogą. Po pierwszej połowie zostaje wynik 2:1. Zasłużone prowadzenie ekipy z Manchesteru.

Trzy zmiany w przerwie, pojawili się Shaw, Blackett i Cleverley, a swój udział zakończyli: Young, Evans oraz Herrera. 

Pierwsza akcja i ponownie Bale wkręca w ziemię Keane'a, wbiega w pole karne, wykłada piłkę Isco, ale strzał Hiszpana okazuje się za łatwy do obrony dla de Gei. Trudniejsze zadanie miał bramkarz Czerwonych Diabłów dziesięć minut później, kiedy groźnie uderzył z rzutu wolnego Bale, ale i tym razem David sobie poradził. 

Godzina gry za nami, a Real dąży do wyrównania. Zamieszanie po rzucie rożnym, do piłki dopadł Pepe, ale uderzył tuż obok słupka. Kolejny rożny niedługo później i tym razem głową nad poprzeczką Nacho. Akcja rezerwowych United - próbował odpowiedzieć na ataki Realu Chicharito, ale nie miał za dużo miejsca do oddania strzału w polu karnym po sprytnym podaniu Kagawy.

Ważne wydarzenie kwadrans przed końcem - na boisku owacyjnie przez 109 tysięcy fanów został przywitany Cristiano Ronaldo. Pierwsza akcja po wejściu Portugalczyka należała do jego byłych klubowych kolegów - Lingard znakomicie zagrał z prawego skrzydła na piąty metr, ale piłki nie sięgnął Javier Hernandez. W 80. minucie Chicharito już trafił, a wszystko dzięki wspaniałemu podaniu od Kagawy, który podcinął piłkę będąc na 40. metrze, a jego kolega z ataku dopełnił formalności trafiając szczupakiem z pięciu metrów.

United szło za ciosem. Dobrze po wejściu na boisko prezentował się Jesse Lingard. Tym razem dograł do Zahy, a ten starał się w ekwilibrystyczny sposób zdobyć bramkę i był bliski oddania celnego strzału. Królewscy jeszcze starali się strzelić chociaż swoją drugą bramkę, ale nie pomogła nawet obecność Cristiano Ronaldo.

Wobec zwycięstwa w swojej grupie, Man United w finale turnieju zmierzy się 4 sierpnia w Miami z Liverpoolem.

Grupa A Grupa B
1. Manchester United 3 6:3 8 1. Liverpool 3 5:2 8
2. Inter Mediolan 3 3:1 6 2. Olympiakos Pireus 3 5:3 5
3. AS Roma 2 3:5 3 3. Manchester City 3 9:5 5
4. Real Madryt 3 2:5 1 4. AC Milan 3 1:10 0

 


Źródło: MUTV

Tagi: Ashley Young, Gareth Bale, International Champions Cup, Javier Hernández, Mecze towarzyskie, Real Madryt, Relacje z meczów, Tournée

Komentarze (160) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 392

Napisz PW
dodano: 16.08.2014, 12:36, #160 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
Wygrana z takim rywalem zawsze cieszy :)
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 06.08.2014, 21:14, #159 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Czerwone Diabły coraz to lepsze. :) Dobry spektakl.
Postów: 113

Napisz PW
dodano: 04.08.2014, 16:26, #158 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Mam takie małe spostrzeżenie, jestem mało aktywnym komentatorem, zazwyczaj tylko przeglądam artykuły czy czytam komentarze ale niejaki użytkownik "Eric Djemba-Djemba" jest niesamowicie irytujący.

Tylko pod tym news'em naliczyłem jego 8 komentarzy, większość to maksymalnie 2-3 linijki, które nic nie wprowadzają do dyskusji. Nie zwróciłbym na to uwagi gdyby nie to że powtarza się to prawie pod każdym news'em. Jest to niesłychany spam'er, może warto byłoby go ukarać jakimś ostrzeżeniem? Ja rozumiem, że dla Was im więcej komentarzy, odsłon tym lepiej ale póki nie było tego kretyńskiego naliczania punktów, na Manusite wchodziłem często aby poczytać sensowne dyskusje. I nie były to wymiany 2-3 zdań a nawet 20 zdaniowe.

Takie moje małe spostrzeżenie, a może słowna reprymenda wystarczy?
Człowieku kryjący się pod nick'iem Eric Djemba-Djemba, weź się może ogarnij, co?
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 02:13, #157 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Jakby podał ktoś link gdzie można obejrzeć cały mecz minuta w minute bo niestety nie miałem jak dzisiaj oglądać "na żywo".
Jeśli na youtubie to nazwe kanału, albo po prostu link gdzie da się zobaczyć to zwycięstwo ;)
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 02:18, #156 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 07:42, #155 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 04.08.2014, 10:46, #154 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Świetny filmik :)
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 04.08.2014, 07:12, #153 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Eric Djemba-Djemba
Nazywać sobie te mecze możesz jak chcesz. Intercontinental Championship Cup, dla mnie to są mecze towarzyskie i nic tego nie zmieni.

Sob1m "nadzieja na lepsze jutro"
Po meczu z Realem, który miał w nosie wynik tego spotkania? Przecież Madrytowi zależało na tym aby ten mecz jak najszybciej się skończył
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 11:50, #152 Zwiń/Pokaż komentarz Sn4Q
Muszę się wygadać bo moja złość i frustracja sięga zenitu.. Cholera jasna czy "kibice" nie bez powodu napisani w cudzysłowie bo ludźmi nie można ich nazwać gdyż człowiek wychowany wśród społeczeństwa nie zachowuje się jak bydle. Ale przejdźmy do sedna bo zgubię wątek. Wchodząc na portale typu wp, onet itp. w celu codziennego przeglądu prasy nierzadko trafiam na artykuły związane z naszym ukochanym klubem i czytając komentarze pod nimi szlag mnie strzela czytając wypociny kibiców choćby Realu, którzy piszą rzeczy typu "szczam na mordy kibiców Manu i ich matki" bądź "Spokojnie i tak Real grał głębokimi rezerwami" nosz kur... mać.. Czy kibice tych "najlepszych" drużyn potrafią wykazać się jeszcze odrobiną obiektywizmu i przyznać, że dziś np. Manchester był lepszy i przegraliśmy.. trudno. Dlaczego każdy zawsze szuka winnych, sam Casillas nie zawinił bo obrona pozwoliła dojść do takiej a nie innej sytuacji i tyle. Albo komentarze już naszych kibiców: "No to w tym sezonie jedziemy wszystkich", "liga jest nasza" itp. Czy Wy nie umiecie uczyć się na błędach ? Kiedyś już sezon rozpoczęliśmy od wygrania z Arsenalem 6:1 ? (szczerze mówiąc nie pamiętam) i też była podjarka, że teraz to nie ma mocnych, aż trafiliśmy na naszych rywali zza miedzy... Panowie trochę obiektywizmu !!

Przepraszam za te wypociny, ale nie miałem komu się wygadać ;)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 03.08.2014, 11:51

zobacz więcej
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 12:41, #151 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
Ale Stary, po prostu tam nie wchodź. Poziom komentarzy na portalach typu onet jest tak niski jak poziom nauczania w Anglii. Ci ludzie mają po 12-13 lat i nigdy poza granicami swojego miasta nie byli. Daj sobie spokój, bo tylko nerwy tracisz, a nic nie zyskujesz. Odpuść, jest wiele innych stron na których można w spokoju porozmawiać z ludźmi którzy mają pojęcie o piłce i swoim klubie.

Trzymaj się i naprawdę, nie stresuj się. Omijaj szerokim łukiem onet, wp, itp.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 15:39, #150 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
dlatego podstawowa zasada -przeczytać, jeśli Cię artykuł zainteresuje i nie zjeżdżać niżej do komentarzy :) z resztą Gieroj bardzo dobrze tutaj radzi
Postów: 252

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 15:52, #149 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
Cześć,

Tacy ludzie jacy piszesz zdarzają się wszędzie, jestem też kibicem siatkarskim i jak wchodzę na plusliga.pl to tam jest jeszcze większy żal, "kibice" z rzeszowa uważają resovię za świętość i jadą ile wlezie po Skrze i nie tylko. Należy takich cwaniaczków ignorować bo jakakolwiek polemika nie ma sensu.
To samo tyczy się właśnie takich tekstów o rezerwach itp. Tutaj bierz poprawkę, że piszą to w większości szczyle którzy wiedzę o piłce mają tak szeroką, że sięga tylko dwóch klubów Real Barcelona, ewentualnie dorzućmy teraz Bayern bo jest moda, oraz dwóch piłkarzy Ronaldo Messi dorzućmy jeszcze Neymara bo taka jest moda. Taki obraz zresztą kreowany jest przez media, np ich derby uważane są za najlepszy mecz jaki może być, choć jestem zdania że derby np. Celtic i Rangers, czy United i Liverpool albo Ajax i Feyenoord są o wiele bardziej elektryzujące. Dochodzi smaczek w postaci wierzeń religijnych (nie popieram akurat prowokowania na tym tle ale jednak) czy rywalizacji przemysłowej między miastami jak u nas. Reklama reklama reklama i to wszystko. Zobacz, że większość uważa primera division za lepszą ligę od premiership co jest kompletną bzdurą, bo w obecnym kształcie ( ilość mocnych zespołów, jakość gry, sukcesy klubów na arenie międzynarodowej, obsesja i przywiązanie kibiców itd itd) hiszpanów biją nie tylko anglicy ale też niemcy, myślę, że włosi też nie są w tyle.

Co do komentarzy naszych, wiadomo iż nie ma się co podpalać, jednak nie ma się czemu dziwić. Jesteśmy głodni zwycięstw naszej drużyny, a powiem Ci że przez ostatnie dwa tygodnie zobaczyłem więcej lepszych meczów sparingowych, niż w poprzednim sezonie wszystkich razem wziętych, praktycznie tym samym składem bądź teoretycznie gorszym z młodymi. Progres podskoczył o dobre 150 % i jak się okazuje, nurkami youngami, nieopierzonymi Blackettami i Reeceami czy przereklamowanymi Rooneyami można pokonać światową czołówkę. Coś co umiał Sir Alex a czego brakło Moyesowi widać u van Gaala. Jak już pisałem ostatnio w pół roku nie możliwe jest by ci sami gracze tak obniżyli loty, oczywistym jest że mogą oni wrócić na dawny poziom choćby z sezonu 12/13. Moim zdaniem mamy realną szansę na mistrza.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 03.08.2014, 15:55

zobacz więcej
Postów: 19

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 16:06, #148 Zwiń/Pokaż komentarz szczepanek20
wiekszosc takich komentarzy pisane jest przez dzieci tym bardziej jesli chodzi o kibicow barcelony lub realu. zapatrzony jest taki bardziej na zawodnikow nie na klub i widzi tylko jak ronaldo "najlepszy egzekutor rzutow wolnych" trafi wolnego raz na 10 strzalow albo jak messi raz na dziesiec meczy minie pieciu obroncow i strzeli bramke. tez mnie to denerwuje no ale coz...
p.s. na meczyki,pl dopiero sie dzieje, bo tam ludze dodaja komentarzy tylko po to zeby minusy lapac
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 17:26, #147 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
a z Arsenalem wygralismy 8:2 potem z Chelsea 3:1 z palcem w d*pie (tak to wtedy Fernando Torres nie trafil do pustej bramki nie atakowany przez nikogo ;] ) i ze Spurs tez 3:1 chyba bez wiekszego wysilku az przyszedl mecz z City obnazajacy nasze wszystkie slabosci i odpadniecie z LM po fazie grupowej..
dodano: 03.08.2014, 15:21, #146 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator [83.25.83.***]
Bardzo dobry mecz w wykonaniu United, kto wie czy nie jeszcze lepszy od tego z Interem, gdzie rywal, szczególnie w ofensywie był koszmarnie słaby.

De Gea ponownie zaliczył kilka świetnych interwencji, pewny punkt drużyny, jedynie wykopy do dopracowania.
Świetny występ Jonesa i Evansa. Do tej pory to Smalling był dla mnie nr 1 defensywy na Tournee, ale dziś jego kompani zagrali równie dobrze.
Blackett w drugiej połowie grał bardzo solidnie.
Nie można tego niestety powiedzieć o Keane, który był co rusz objeżdżany przez Bale. Oczywiście mało kto potrafi powstrzymać Walijczyka w pojedynku 1na1 ale jestem przekonany że zadziorny i nieustępliwy Jones dałby radę znacznie lepiej.

Herrera nieco słabiej niż w poprzednich spotkaniach, natomiast Fletcher to mój MotM tego meczu! Mózg drużyny tak w ofensywie jak i pierwszej linii odbioru piłki. Grał szybko, dokładnie i do przodu, koledzy często oddawali mu piłkę będąc pod presją rywala, Flech doskonale potrafił w takich sytuacjach przegrać piłkę w inny sektor boiska.

Young na tym tourne naprawdę dobrze odnajduje się na swojej nowej pozycji. Z racji tego że znacznie więcej gramy środkiem, nasi skrzydłowi mają znacznie więcej miejsca, co przy dobrych dośrodkowaniach Younga czy potem Lingarda i Shawa, stwarza dużo zagrożenia. Ponownie odstawał Valencia który nie potrafił skorzystać z takich sytuacji. Kulminacją tej niemocy była akcja w której Antek zablokowany został 2 razy pod rząd w jednej akcji...
Mata i Roo po swojemu, świetnie się rozumieją, szukają się nawzajem, obaj grają dość podobnie gdy są cofnięci głębiej, obaj mają dobre wykończenie.
Welbeck miał ogromną chęć do gry, szybkość i presing + coraz lepsze wykończenie... powinien być mocnym punktem drużyny w tym sezonie.

Kilka słów jeszcze o zmiennikach - Zaha kompletnie wyautowany, mając akcję 1na1 marnował na potęgę. Kagawa miał trochę więcej miejsca, Real grał znacznie wyżej niż Inter czy Roma przez co Japończyk grający na swojej pozycji miał wreszcie okazję pograć to, co grał w Borussi. Niestety taka gra to tylko przebłyski, wróci PL - wróci stary Kagawa. Tak przypuszczam.
Lingard pokazał jak wszechstronnym graczem jest. Serio, bardzo lubię tego gracza, wydaje się że wreszcie dojrzał fizycznie i mam nadzieje że to będzie przełomowy sezon w jego karierze. Oby tylko Van Gaal z niego skorzystał.

Warto wspomnieć również o świetnie przygotowanych stałych fragmentach gry. Obyśmy takich wariantów mieli jak najwięcej, bo korzyści mogą z tego być spore.

Bramki, szczególnie pierwsza i trzecia... miód dla oczu. Cieszy, że w takich akacjach odnajduje się także Fletcher (udział przy obu) który naprawdę grał dzisiaj szybko i często na jeden kontakt. Roo i Mata mają to już we krwi, Welbz wydaje się że również, nic zatem nie stoi na przeszkodzie by takie szybkie kontry były naszym głównym atutem pod wodzą Van Gaala.
Trzecie trafienie natomiast to popis przede wszystkim Chicharito. By taki piłkarz jak Kagawa mógł zagrać tak doskonałą piłkę, najpierw napastnik musi sobie urodzić w głowie pomysł na takie zagranie. Ciekaw jestem ile razy w meczu Groszek musi zrobić takie wbiegnięcia, ile ruchu musi wykonać w polu karnym cały czas urywając się obrońcom... Aż żal że technicznie, w rozegraniu piłki jest tylko dobry, bo snajper to z niego klasyczny, perfekcyjny.
zobacz więcej
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 17:24, #145 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Fletcher nie zagral tak idealnie w drugiej polowie, stracil kilka pilek po ktorych szly kontry co juz zaczynalo mnie troche irytowac ale fakt faktem jest ze zagral bardzo dobre spotkanie
Postów: 19

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 15:58, #144 Zwiń/Pokaż komentarz szczepanek20
young odzyl? widac ze zawodnikom te tournee daje duzo radosci, fajnie ze fletcher moze brac w tym udzial...
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:18, #143 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
tak na szybko obejrzałem bramki, matko!! jaka tiki-taka! :D czy to na pewno nasz Manchester?
Postów: 5

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 01:22, #142 Zwiń/Pokaż komentarz Kenzema
Tak to ten prawdziwy Manchester!
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 01:27, #141 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Legenda głosi że jest jeszcze jakiś Manchester...Czity,Cziki,Ciki,City..sam nie wiem, jakiś amatorski w każdym razie ;D
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 07:39, #140 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
to mecz towarzyski. Zejdź na ziemie
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 11:33, #139 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
wielkifanMU, co z tego ze mecz towarzyski kiedy widac po wszystkich meczach przedsezonowych ze wreszcie mozemy miec nadzieje na lepsze jutro! od sezonu 2008/2009 nie widzialem takich klepanek w kazdym meczu tylko po kilka na sezon! Az sie nie chce wierzyc ogladajac tak grajace diabelki. A co do Younga jesli ma grac tak jak w USA to bardzo dobrze niech zostanie!
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 15:42, #138 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

wielkifanMU napisał:

to mecz towarzyski. Zejdź na ziemie


http://www.manut(...)on.aspx#

"This wasn't a friendly" - raczej nie każdy podziela Twoje zdanie, musisz więcej czytać, rzetelniejsze źródła
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 13:40, #137 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Cieszy wygrana ale jeszcze to nic nie oznacza, dalej nie wiemy na co stac ten zespól w nadchodzacych rozgrywkach?! Jestem jednak dobrej mysli!
Postów: 87

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 13:27, #136 Zwiń/Pokaż komentarz AFCfun
No muszę przyznać, że gra United w spotkaniach przedsezonowych prezentuje się znakomicie. Co prawda to tylko sparingi, ale rywale z najwyższej półki, a wynik jak wiadomo idzie w świat. Teraz przejedźcie się po chłopcach z Anfield, a ja z niecierpliwością oczekuję pojedynków w nowym sezonie BPL ;) Powodzenia!
Postów: 633

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 12:49, #135 Zwiń/Pokaż komentarz Gieroj
I po wczorajszym meczu tak strasznie szkoda mi tej przerwy od LM. Ale dobra, wrócimy wygłodniali jak diabli i pokażemy Europie, że za wcześnie nas skreślili.

UNITED!
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:34, #134 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd
Powiedzcie czy ładna brama czy taka zwykła bo niestety nie oglądam.
Postów: 48

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:35, #133 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
Nasza bramka ładna ;) Real z karnego
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:37, #132 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd

hrabia898 napisał:

Nasza bramka ładna ;) Real z karnego

A zasłużony karny czy wymuszany?
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:38, #131 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Wiesz... w takiej B-klasie, sędzia w życiu takiego czegoś by nie odgwizdał według mnie.
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:41, #130 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
E tam, głupio gadasz mój klub gra w b-klasie to lepsza komedia jest :D
Postów: 48

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:42, #129 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
Myślę, że taki mógł odgwizdać ale też nie musiał.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:43, #128 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Ja też grałem w b-klasie, dopóki w sparingu na początku marca nie złamali mi nogi :)
dodano: 02.08.2014, 22:56, #127 Zwiń/Pokaż komentarz CheaterFaper [46.112.57.***]
Raczej zasłużony, Keane musiał faulować Bale'a, bo inaczej byłaby kopia sytuacji z Bartrą z finału Pucharu Króla.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:08, #126 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
wiesz... de Gea a Valdes...proszę Cię
dodano: 03.08.2014, 01:30, #125 Zwiń/Pokaż komentarz CheaterFaper [188.33.152.***]
Akurat w tamtym meczu bronił Pinto, więc to porównanie jest bezsensowne w kontekście mojej wypowiedzi
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 10:51, #124 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
wcale nie bez sensu, zwróciłem po prostu uwagę że z de Gea'ą większa szansa że by to obronił ;)
Postów: 227

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 09:03, #123 Zwiń/Pokaż komentarz reddevilssss
Postów: 227

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 09:01, #122 Zwiń/Pokaż komentarz reddevilssss
Pierwsza bramka padła po świetnej akcji podobnej do tej z meczu z interem bądź roma kojarzycie?(mylą mi się te mecze coś ale kto oglądał wszystkie będzie wiedział ,o która akcję mi chodzi).Klepka nie z tej ziemi:)
Postów: 227

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 08:55, #121 Zwiń/Pokaż komentarz reddevilssss
Dobry mecz nasej drużyny czuję,że przy LVG będziemy walczyć o mistrzostwo z taką grą nie ma innego wyjścia.A jeszcze jak wróci robin i januzaj to już wogole.Nie wiem jak wam ale mi się bardzo podoba gra Fretchera dzieli i rządzi w środku pola.Szkoda Welbecka mam nadzieję,że to żadna poważna kontuzja.
Postów: 570

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 08:03, #120 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
Znów mnie spotkanie ominęło :( ale już bramki i kawałek meczu obejrzałem.
Wygląda to naprawdę dobrze, gol na 1 : 0 majstersztyk całego zespołu.
Teraz ograć Liverpool i pewność drużyny powinna wrócić do poziomu mistrzów!
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 07:38, #119 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
Dwie też nie, czy też nie, cztery też nie - jeżeli to są mecze towarzyskie na tournee. Niektórzy chyba zbyt poważnie traktują te spotkania. Boje się, że po tych starciach w USA Young zostanie z nami na przyszły sezon. Boje się, że kolejnych wzmocnień (szczególnie na obronę) rzeczywiście już nie będzie. To byłby dramat, mając tak podatnych na kontuzje defensorów i menadżera z chęcią gry systemem 3-5-2 (z trzema ŚO)
Dajcie tego Vermealena i krzyk będzie mniejszy. On przynajmniej będzie jakimś wzmocnienie, nie wielkim ale zawsze coś.
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 07:00, #118 Zwiń/Pokaż komentarz p1908
nie taki young straszny jak go gimbusy malują hehehe
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 03:14, #117 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Fajna gra i co najważniejsze niezły wynik poszedł w świat. Teraz finał z Liverpoolem ]:>
Ciekawa jak ta forma przełoży się na mecze ligowe..
Postów: 163

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 02:59, #116 Zwiń/Pokaż komentarz Giovane
*Trzecią bramkę dla United strzelił Chicharito, a nie Cleverley.
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 02:15, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Tracimy bramki jak Holandia na MŚ. Praktycznie żadna drużyna do tej pory nie rozklepała nas do tego stopnia, że weszła z piłką do bramki. Bardzo dobry prognostyk przed rozpoczęciem sezonu.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:37, #114 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Carvajal jako fałszywy skrzydłowy
Isco jako fałszywa dziewiątka

Casillas jako fałszywy bramkarz xD
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:40, #113 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Nie musisz kopiować cudzych komentarzy z realmadryt.pl ;)
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:53, #112 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Tak bo to Casillasa wina, że RM nie potrafił sobie więcej 100% akcji i ich wykorzystać. To wina Hiszpana, że Pepe i Ramos praktycznie spali, że jedynie Bale coś pokazywał na boisku. Podejście godne "kibiców" Realu z realmadryd.pl My po prostu byliśmy od nich lepsi w każdym elemencie w tym meczu i tyle.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 03.08.2014, 00:54

Postów: 475

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:59, #111 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
To akurat z kanonierzy.com :D
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 01:05, #110 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Tylko, że ta osoba na kanonierzy.pl dała ten tekst w cudzysłów, więc pokazała, że wzięła od kogoś ( najprawdopodniej z www.realmadryt.pl ) . Ty zaś przywłaszczyłeś sobie ten tekst.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 01:07, #109 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Jejku... zbanujcie mnie za to :(
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 02:09, #108 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
ban to za mało.... należy zwrócić się do Trybunału Stanu hyhy

ale tekst całkiem ciekawy... ajjj jutro znajdę w nim potwierdzenie lub nie, ale muszę najpierw obejrzeć powtórkę
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 02:06, #107 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
https://fbcdn(...)c64377c7

Patrzcie na łape Zahy :O
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 02:07, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
oooo fu*k niezły bicek :O
dodano: 03.08.2014, 01:37, #105 Zwiń/Pokaż komentarz CheaterFaper [164.127.94.***]
Tymczasem na fcbarca.com:
"strasznie wyposzczeni sa kibice MU po ostatnim sezonie, bardzo angazuja sie w te sparingi :D"
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:50, #104 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Ironic teraz to chyba Ashley zamknął Ci usta :)
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:52, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Nope, jedna jaskółka wiosny nie czyni, zwłaszcza na Tourne. Mnie obchodzi jak będzie grał w lidze. Torres na Tourne też strzela dla Chelsea, a jak mu idzie w lidze?
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:53, #102 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Torres
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:56, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Zapomniałem, że w bramce Iker stoi, mój błąd faktycznie.
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:00, #100 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Skoro jedna jaskółka wiosny nie czyni w rozumowaniu Ironic'a.
To znaczy że cały nasz zespół gra dobrze bo to Tournee a w BPL damy ciała.
Do tego Herrera wcale nie jest taki przydatny jak nam się zdaje bo to przecież tylko Tournee...
Rozumowanie Mr.Ironic'a.
Postów: 2382

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:03, #99 Zwiń/Pokaż komentarz lukimanutdfan

YesTwoJeffer napisał:

Skoro jedna jaskółka wiosny nie czyni w rozumowaniu Ironic'a.
To znaczy że cały nasz zespół gra dobrze bo to Tournee a w BPL damy ciała.
Do tego Herrera wcale nie jest taki przydatny jak nam się zdaje bo to przecież tylko Tournee...
Rozumowanie Mr.Ironic'a.


A jakie jest Twoje rozumowanie?
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:05, #98 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Znajdź mi gdzie napisałem, że damy ciała w lidze. Strasznie nadinterpretujesz. Napisałem, że Young nie będzie Bogiem Footballu, nie mam racji? Napisałem, że nie można się napalać dobrymi wynikami na Tourne , bo to tylko Tourne, które jest czasem do przygotowania się do ligii. Jestem bardzo szczęśliwy, że United wygrywa, ale nie popadajmy hurraoptymizm...
Postów: 13

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:10, #97 Zwiń/Pokaż komentarz naaa.
Ja tam nie kojarze tournee w którym piłkarze którzy mieli potem dobry sezon grali słabo w Tournee.Więc sądze że jeśli piłkarz tu coś pokazuje to nie będzie grał potem cały sezon słabo.Ale wierzcie w co chcecie.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:11, #96 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Jego rozumowanie jest takie, że jeśli przez ostatnie dwa sezony Young daje równo ciała i gra na poziomie 1. ligi burkina faso, to nie ma się co jarać kilkoma meczykami na tournee i lepiej poczekać, aby sprawdzić, czy będzie to potrafił przełożyć na mecze ligowe.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:15, #95 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Otóż to. Jedynie jaki wyszedł bardzo dobry mecz Youngowi przez ostatnie 2 lata to z Arsenalem (8:2)
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:15, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Ja mam pytanie. Dlaczego robisz z Younga kozła ofiarnego ? Owszem zagrał słabiutki poprzedni sezon, ale zaczyna się nowy, są nowe nadzieje i przede wszystkim nowy sezon, ten co był przeszedł do historii. A jak to mówią "Piorun nigdy nie uderza w to samo miejsce" Zeszły sezon to burza, która się powtórzy pewnie gdy Younga w klubie nie będzie...
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:16, #93 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Bo zdaje mi się że Mr.Ironic traktuje mecze towarzyskie po "Polsku", czyli jako pańszczyznę do odrobienia. Zgadzam sie, nie ma co się podniecać, ale to że poszczególni piłkarze grają dobrze podczas Touru to dobry prognostyk na nadchodzący sezon :)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.08.2014, 23:18

Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:21, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Demolka93, piorun już trafił dwa razy w to samo miejsce, bo Young 2 lata jest i gra po prostu słabo. Nie robię z niego kozła ofiarnego, tylko uważam, że Young jest za słaby na United. Przeinaczacie i wybieracie tylko poszczególne słowa z pełnych zdań jak nasze kochane POwskie media.
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:24, #91 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Na rezerwowego Young nadaje się w sam raz nie za dobry nie za słaby jeśli chodzi o ogólny poziom czysto piłkarski.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:26, #90 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
To widać nie pamiętasz go z AV... Może to kwestia ustawienia go, albo umotywowania. Ale fakt, w MU grał gorzej, więcej nurkował niż wykonywał takich zejść do środka ze stzrałem na długi słupek co było jego firmowym zagraniem w AV
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:07, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Youngowi wiać pasuje ustawienie więc może coś z niego będzie :)
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:23, #88 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
[quote="Mr.Ironic"]Nope, jedna jaskółka wiosny nie czyni,/quote] a poprzednie mecze oglądałeś? to już nie była "pierwsza jaskółka"
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:27, #87 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Oglądałem, a "jedna jaskółka" jest odnośnie Tourne, nie jednego meczu
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:36, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
no przecież na tournee i z LAG było więcej meczy w których Young grał i to grał niesamowicie przyzwoicie , w zasadzie nie było słabego meczu w jego wykonaniu - ten zawodnik to jeden z najlepszych przykładów "odmiany" na lepsze - także się nie zgodzę z teorią "jednej jaskółki", bo widzieliśmy go w każdym meczu na wysokim poziomie, czy to strzelającego bramki, czy to grającego nawet na teoretycznie nowej pozycji, jako tego skrzydłowego obrońcy, czy to po lewej, czy to po prawej stronie.... no ale przyznam jedną rzecz, też chciałbym zobaczyć jak poradzi sobie w lidze, chociaż dla niego to nie będzie jakaś "nowość"
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:30, #85 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Oglądałem tylko drugą odsłonę spotkania, więc wypowiem się tylko o niej.

Generalnie graliśmy bardzo dobrze, to co robi LvG z United, to jest mistrzostwo świata, nagle gramy ładnie dla oka, ofensywnie a zarazem świetnie się bronimy Blackettami, no Holenderski Gandalf normalnie.

Na plus:
- Fletcher on na tym tournee wraca do życia, prawie każda akcja przez niego przechodzi.
- Lingard gościu wchodzi na Real i bawi się jak na treningu, każde dośrodkowanie to zagrożenie pod bramką Casillasa, świetny występ.
- Kagawa w tym meczu grał tak jak tego od niego oczekuje, trzeba mu to oddać, zobaczymy co będzie jak zacznie się PL, która Japończykowi wyjątkowo nie leży.
- Cała obrona.

Ciężko wskazać kto zagrał słabo, na pewno nie podobał mi się Zaha, ma umiejętności, ale mózg to zostawia na odprawie przedmeczowej, zero myślenia.
Cleverley przeciętnie, kilka fajnych przerzutów i kilka prostych strat.

Oby tylko powrót Carricka nie spowodował doskonale nam znanych przepaści między formacjami mierzonych kalendarzem i statycznej, jak liczba mistrzostw Liverpoolu, gry.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 03.08.2014, 00:31

Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:34, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Czasami mi się wydaje, że Zaha jeszcze mniej myśli niż Nani, a to jest dziwne
Postów: 163

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:26, #83 Zwiń/Pokaż komentarz Giovane
Ładne spotkanie w wykonaniu Czerwonych Diabłów. Na początku drugiej połowy Real nas przycisnął, ale i tak nic z tego nie wynikło. Przez całą resztę spotkania byliśmy drużyną lepszą i gdyby nie błąd Keane'a to pewnie udałoby się zakończyć to spotkanie z czystym kontem.

Bardzo podobał mi się Lingard. Zagrał na pozycji, na której uważałem, że sobie nie poradzi, a jednak zagrał naprawdę dobre spotkanie, w którym powinien zaliczyć asystę, lecz Chicharito zmarnował stuprocentową sytuację. Mam nadzieję, że dostanie wiele szans podczas nadchodzącego sezonu.

Najsłabszym ogniwem był Michael Keane. Wydaje mi się, że to jeszcze nie ten poziom. Zdecydowanie bardziej przekonuje mnie Blackett, który jest młodszy od Michaela o rok, a póki co prezentował naprawdę niezłą grę obronną.

Young... Jeżeli będzie grał tak przez cały sezon to musi zostać. Gdy większość już go skreśliła, on pokazuje, że może dać dużo drużynie. Może Van Gaal na niego wpłynął i wróci stary, dobry Ashley z Aston Villi? Życzę mu tego.

Naszym kolejnym rywalem jest Liverpool, z którym stoczymy bój w finale International Champions Cup 2014. Liczę na ładne spotkanie i wysoką wygraną Manchesteru. Byłoby to pięknym zakończeniem Tournee w Ameryce.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:24, #82 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Hoho. Wyjeżdżam sobie na wakacje, na trzy tygodnie, bez dostępu do internetu, odpocząć, nabrać sił i być gotowym na kolejny sezon z United, co ostatnio kwalifikuje się jako naprawdę ostra harówka. I co zastaję?

Young nauczył się grać w piłkę. To pierwsze zdanie, które mi przychodzi do głowy po tym spotkaniu. Oczywiście daleki jestem od wywyższania go i twierdzenia, że teraz już na pewno będzie głównym motorem napędowym zespołu. Gdyby jednak utrzymał taką dyspozycję, mógłby się wreszcie do czegoś przydać. Ja nie wymagam wiele - trochę celnych dośrodkowań, ze dwa udane dryblingi, może jakaś bramka. Taki typowy skrzydłowy. To bym chciał.

W całej machinie zgrzytał mi Zaha. Ilekroć widzę tego chłopaka, tyle razy utwierdzam się w stwierdzeniu, iż to nieudany transfer, a sam Wilf za niedługo pożegna się z klubem. Wiem, że to za wcześnie na takie prognozy, jednak jedyne co ja w nim widzę, to jeźdźca bez głowy, który na dodatek ma drybling na poziomie Boruca. Nie wydaje mi się, żeby miał się przebić do pierwszego składu i nie wydaje mi się, żeby United to był dla niego odpowiedni poziom. Premier League może, ale w jakimś słabszym klubie.

Poza tym... reszta w sumie okej. Mógłbym na paru grajków jeszcze ponarzekać, ale nie chcę, mecz był ciekawy, a United grało płynne i ładnie rozgrywało piłkę. Wreszcie widać w tym jakiś pomysł, a nie tiki-takę dla ubogich czyli: "wymieńmy miljon podań przed polem karnym, a potem wrzutki na obrońców rywala."

Mam nadzieję, że nie są to dobre złego początki i w lidze United będzie się prezentować równie efektywnie oraz efektownie, zwłaszcza kiedy wrócą tacy gracze jak van Persie i... Carrick? Dobra, zostańmy przy van Persiem.

A tak btw: wtf Lampard?
zobacz więcej
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:13, #81 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Kiedyś broniłem Moyes'a, ale teraz zrozumiałem że On się po prostu nie nadawał, starał się, nie wyszło mu, ok, koniec tematu.
Ale myślę że 19 drużyn BPL będzie za nim w cholerę tęsknić, myślę że wrócą czasy gdzie z taką Aston Villą wygrywaliśmy już przed meczem :)
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:18, #80 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
mam wrażenie ze tu nie chodziło tylko np o ustawienie, do LvG piłkarze mają szacunek, muszą mieć an uwadze jego osiągnięcia... A kto pokroju Rooneya bedzie z pokorą przyjmował uwagi Moyesa który poza w miarę dobrymi wynikami z Evertonem nic nie wygrał?
Postów: 311

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:13, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
Póki co Young dobitnie pokazuje jak wiele zależy od trenera i jego taktyki.Jeden piłkarz u jednego trenera może grać dobrze, a u drugiego słabo. Już dawno wyrzuciłem anglika ze składu, a on ma reaktywację :D i gra świetnie.
Postów: 308

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:11, #78 Zwiń/Pokaż komentarz wojtasg3
A mi bardzo zaimponował Lingard. Mimo że miał niewiele kontaktów z piłką, to każde jego zagranie miało w sobie tę nutkę poezji. Pamiętacie jak Valencia w I połowie obijał 2 razy pod rząd nogi temu samemu obrońcy, a jak zagrał Lingard do Groszka? Ja mam wrażenie, że Antonio (podobnie jak do niedawna wyśmiewany Young) rzadko kiedy patrzy, gdzie i komu podać piłkę w polu karnym, zazwyczaj wbija ją na siłę w okolice 5. metra.

Przecież gdyby Jesse miał tyle miejsca, co Valencia w pierwszej połowie, to by zrobił miazgę z obrony Realu. Fajnie, że van Gaal próbuje go na różnych pozycjach, ale jak dla mnie, to on powinien grać na którejś z 3 ofensywnych pozycji. Zaha na razie nie przekonuje, Lingard powinien zdecydowanie więcej szans dostawać.
Postów: 410

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:11, #77 Zwiń/Pokaż komentarz Marco Polo
Wygrana, kolejny mecz, z którego możemy być dumni jako zespół, totalnie zdominowaliśmy Real.

Serce rośnie jak patrzy się na United, które wygrywa. Zaczynamy mecz i w końcu kibic nie musi się martwić, czy jakimś cudem uda nam się wygrać, tylko może delektować się pytaniem... ile wygramy tym razem.

#LvG
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:51, #76 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
II połowa rezerwy United vs pierwszy skład Realu i 3-1 :D

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.08.2014, 23:52

Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:54, #75 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Wynik pójdzie w świat :)
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:05, #74 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Jak bym nie patrzył to Modric grał w drugiej połowie :)
Postów: 923

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:05, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl
Pierwszy skład Realu?
Gdzie Benzema, di Maria, Cristiano w pełni sił grający od początku, gdzie Modrić i Xabi w drugiej połowie?
Nie wspomnę o Kroosie i Jamesie, choć to ich nowe nabytki.

Nie bronię Realu, bo ich zresztą nie lubię, ale bądźmy obiektywni. ;)
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:08, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
di Maria na wylocie
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:09, #71 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Grał Xabi,Ramos,Pepe,Ronaldo,Bale,Casillas,Isco.
Dobrze że u nas grał I skład...
Postów: 652

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:08, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Mathek
Jones dzisiaj czyścił dosłownie wszystko.
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:07, #69 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Współpraca Rooneya z Matą i Herrerą - coś wspaniałego :)
Postów: 932

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:05, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Zgley
Ta wysoko wysunięta linia obrony robi na mnie wrażenie. Zawsze mi się nóż w kieszeni otwierał, gdy widziałem naszych cofniętych i jakby zdyganych przez atakami rywali we własnym polu karnym, mimo że piłka dopiero na środku boiska...
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:04, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Można powiedzieć, że było dziś Shaw'owo na lewej stronie. Fajny mecz Anglika :)
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:54, #66 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Kapitalnie ogląda się grę United pod wodzą Van Gaala. Oby tak dalej.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:04, #65 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
a pamiętacie Manchester Moyes'a vs Jokohoma czy inne pazie? :D
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:04, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Śmieszne, że "kibice" Realu obwiniają tylko Casillasa za przegraną a w dodatku nazywają nas ogórkami :)
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:04, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
MOTM - Iker Casillas
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:03, #62 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
No panowie, liga jest nasza.
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:02, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Dobry mecz w naszym wykonaniu, cieszy gra młodych, ale mnie najbardziej to, że z dobrej strony zaprezentował się Chicharito ;]
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:35, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Szkoda, że mój idol Chicharito nie ma formy, niestety w Manchesterze jej nie złapie :(
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:47, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Może nie mam racji bo ładnie się urywa :)
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:48, #58 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Przede wszystkim musi grać żeby mieć formę, a jak jeszcze wróci Robin to wątpie że Groszek będzie miał miejsce w składzie...
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:49, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Własnie strzelil, a dosrodkowanie Kagawy miodzio!
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:50, #56 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
No i się urwał :)
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:55, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Wszystko zależy jak będzie traktowany Robin...
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:01, #54 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
I od jego formy, RvP w gazie to maszynka do zdobywania goli :)
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 03.08.2014, 00:01, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
że też nie było dane obejrzeć :( takie zwycięstwo i pewny nowego kontraktu Ashley Young - niesamowite !!! czekam na fotorelację i oczywiście jak będzie jakiś skrócik czy coś :)
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:58, #52 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Widzicie:) Wystarczy że Cakira nie ma na boisku ;d
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:50, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
IDOLU KOCHAM CIEBIE
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:49, #50 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Lampard blisko $ity :D
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:44, #49 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Bale w tej całej opasce na włosach, to ma ryj jakby dostał przeciwpancernym po mordzie ;-D
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:47, #48 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Dobrze że w piłce nie płacą za twarz bo Bale byłby biedny :D
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:41, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Fajne ostrzeliwanie bramki haha
Postów: 748

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:35, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Sobi1m
Nie mozemy wyjsc z wlasnej polowy czy ja inny mecz ogladam w drugiej polowie?
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:38, #45 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
Tak ...bo gramy teraz praktycznie samymi młodzikami ,a real prawie pierwszym składem
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:10, #44 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Young strzela 2 gole Realowi :O
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:57, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Może troszkę odważnie ale stwierdzam, że Young i Welbeck meczami na tourne zagwarantowali sobie obecność w MU na kolejny sezon.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:04, #42 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Do do Younga to się zgodze, ale miałeś jakieś wątpliwości co do Welbza? Wg mnie Moyes mógł zdecydowanie częściej z niego korzystać bo jak grał to grał dobrze :)
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 23:02, #41 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd
Miejmy nadzieję, że teraz coś Zaha pokaże.
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:46, #40 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Young gol+asysta.
Szkoda że ludzie zawsze patrzą w przeszłość i nie chcą dać drugiej szansy.
W końcu na tournee gra dobrze ale co tam.Poprzednie sezon był słaby to trzeba go heitować do trzydziestki.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:48, #39 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Tam Roo zaliczył taki kontakt z piłką jak ja z moją pierwszą dziewczyną ;D czyli żaden :D
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:53, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Patrząc w przeszłość to można zobaczyć, że Young to był 2 najlepszy gracz w AV po Bencie, ale inni tego nie widzą...
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:56, #37 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
AlwaysRed sorry myślałem że to Roo dobił :-)

Demolka93 racja bo po co pamiętać lepiej jeździć po graczach co im słabo szło niż ich wspierać by się poprawili...
Niestety taki jest ten świat zamiast.Lepiej kogoś zjeb** niż pomóc wielka szkoda.
Postów: 410

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:53, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Marco Polo
Dlaczego Welbeck zszedł?

ZAHA in.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:55, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
kontuzja
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:50, #34 Zwiń/Pokaż komentarz nitpat
http://footy(...)ms2.html to link jakby ktos szukał. Young według mnie najlepszy w pierwszej połowie =)
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:52, #33 Zwiń/Pokaż komentarz nitpat
[quote="nitpat"] http://footy(...)ms2.html to link jakby ktos szukał. Young według mnie zagrał najlepiej w pierwszej połowie =)
Postów: 923

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:48, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl
Jeśli Young naprawdę wróci do formy, to to będzie pierwszy sukces van Gaala.
Oby pierwszy z wielu.
Postów: 63

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:48, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
Brameczka wkońcu na Rooneya czy dla Younga ? :)
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 21:40, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Co jak co, ale Younga nie mogło zabraknąć

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.08.2014, 21:40

Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:00, #29 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Co jak co Heiterze.Ale Young jak na razie pod LVG gra dobrze.
Więc po co krytyka z miejsca ? chyba że wcale Tournee nie oglądasz i nawet nie wiesz jak gra zespół.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:04, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Hejterem nie jestem i oglądam Tourne, ale również nie ominąłem żadnego meczu ligowego i wiem jakie są możliwości Younga, zwłaszcza w def, a zgaduję, że będzie grał na lewym skrzydle. Dzisiejszy mecz najbardziej sprawdzi formę naszego zespołu a tym bardziej Younga. Pozdrawiam
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:06, #27 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Ale stary sezon to stary sezon.Skąd wierz że teraz jak jest inna formacja nie będzie grać przynajmniej jak w Aston ?
Patrz optymistycznie.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:08, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
W AV też mnie nie zachwycał, ale masz rację pożyjemy zobaczymy, może stanie się bogiem futbolu, kto wie
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:11, #25 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Czuć ironie w tym co piszesz bo aż się słabo to czyta.Typowy Polak pesymista.Ja nie mówię że będzie bogiem futbolu.Tylko że może będzie grać jak w Aston gdzie grał dobrze.
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:16, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Haha jak uważam Younga za słabego zawodnika to jestem pesymistą? Prędzej realistą...
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:18, #23 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Napisałem że on jest dobry ? Masz problemy z głową ?
Chodzi o to by go od razu nie skreślać.Trudno pojąć Gimbazie ?
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:24, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
Widzę masz problemy z potencją skoro odczuwasz frustrację z byle powodu. Skoro uważasz, że nie jest dobry to nie rozumiem czemu się ze mną sprzeczasz. United zasługuje na kogoś lepszego niż graczy pokroju Younga. I jak coś to "gimbusie", a gimbazę dawno skończyłem ;)
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:29, #21 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
W sumie racja.Powinno się unikać ludzi co mają źle poukładane w głowie więc
skończmy to bo nie mam po co pisać do kogoś kto by najchętniej wymienił cały skład zostawił DDG,Roo,RvP,Mate.
Postów: 63

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:29, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
Co jak co ale Young waśnie trafił bramkę...
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:34, #19 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd

Mr.Ironic napisał:

Co jak co, ale Younga nie mogło zabraknąć

No i co teraz powiesz gościu?
Postów: 1911

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:39, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Mr.Ironic
No trafił w bramkę, chwała mu za to ze nie spieprzył tego co zrobili jego koledzy. Może być "gościu"?
Postów: 240

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:47, #17 Zwiń/Pokaż komentarz YesTwoJeffer
Idź spać.Bo twoje komentarze nie mają żadnego sensu ani przekazu.
Postów: 5

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:47, #16 Zwiń/Pokaż komentarz barteek7
Young chodzi po lewym, że aż miło. Może trzeba się zresetować po zeszłym sezonie i dać mu szansę na grę jak w sezonie mistrzowskim? :)
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:47, #15 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd
No widać, że ofensywa jest w porządeczku tylko trochę defensywa kuleje.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:45, #14 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
No,no, Young już dwie brameczki ^^
Postów: 919

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:45, #13 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrUtd
Coś wyczuwam ucieczkę hejtów ;)
Pod wodzą LvG Young jakby dostał nowych sił.
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:45, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Young Ty dziku :D
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:35, #11 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
M.Keane-Ten sam co dał karnego w ostatniej minucie w meczu CoC z Chelsea w 2012r. przegranego 5:4
Postów: 36

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:35, #10 Zwiń/Pokaż komentarz michał41
a kto w meczu z Interem był kapitanem??????????
Postów: 69

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:31, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Demolka93
Nie narzekaj, ani nie chwal przed rozpoczęciem meczu. Ale ładnie szybko rozegrana akcja i nasz idol z przed sezonu strzela gola :)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.08.2014, 22:32

Postów: 48

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:30, #8 Zwiń/Pokaż komentarz hrabia898
Gra Fletchera jak na razie się wyróżnia :)
Postów: 1418

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:30, #7 Zwiń/Pokaż komentarz matUnited14
O kurde akcja cudo:)
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:29, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Dajcie sobie spokój chłopaki, dobrze radzę.
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:29, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Ale akcja !
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 21:29, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Poratuje ktoś transmisją?
dodano: 02.08.2014, 21:33, #3 Zwiń/Pokaż komentarz INTERista [83.27.255.***]
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 22:05, #2 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 02.08.2014, 21:37, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002
Tymczasem Vida strzela dla Interu :)
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.