CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Jesteś pewien, że znasz tę część historii United? Rozwiąż nasz quiz, a dowiesz się wielu nowych... ROZWIĄŻ QUIZ

+ 0 - Vlaar najbardziej prawdopodobnym wyborem

Transfery Miłosz @05.11.2014, 11:05 | Przeczytano 2203 razy

Vlaar najbardziej prawdopodobnym wyborem

Wobec poważnego kryzysu w defensywie Manchesteru United Louis van Gaal jest zmuszony do zakupu środkowego obrońcy już w styczniu. Holender poczyni starania o swego rodaka Rona Vlaara. 

Kontuzje i zawieszenia prześladują obronę United, na chwilę obecną na najbliższy mecz z Crystal Palace niedostępni są: Phil Jones, Jonny Evans, Marcos Rojo oraz Chris Smalling

Problemy te zmuszają van Gaala do zakupu nowego defensora. Najbardziej prawdopodobną opcją jest Vlaar, któremu za pół roku kończy się kontrakt z Aston Villą. Klub z Birmingham minionego lata wyceniał swego 29-letniego defensora na 12 milionów funtów, ale wobec niepewnej sytuacji kontraktowej w styczniu mogą zgodzić się na cenę o połowę mniejszą. 

Skauci United przeszukują cały świat w celu rozwiązania problemu ze wspomnianą pozycją. Ostatnio wysokie noty zbiera Aymeric Laporte z Ahtletic Bilbao. Numerem jeden na liście menadżera Czerwonych Diabłów pozostaje Mats Hummels, ale Borussia Dortmund nie zamierza nawet wysłuchiwać ofert za swego kapitana. 

Inni wymieniani w ostatnich tygodniach kandydaci to: Joël Matip z Schalke 04 Gelsenkirchen, Diego Godín z Atlético Madryt oraz Winston Reid, któremu wkrótce wygasa umowa z West Ham United. 


Źródło: The Sun / Daily Mirror

Tagi: Aston Villa, Obrońcy, Ron Vlaar, Spekulacje, Transfery

Komentarze (23) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 150

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:31, #23 Zwiń/Pokaż komentarz badbull
Rozsądny wybór, na pewno się przyda. Ale w obliczu kryzysu Borussi, powalczylbym za wszelką cenę o Hummelsa i to już zimą.
Postów: 399

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:43, #22 Zwiń/Pokaż komentarz boober
Hummels znowy kontuzjowany, 3 tygodnie. Ten człowiek większość sezonu spędza w szpitalu. Takich juz mamy, dwóch albo i nawet trzech (mowa o obrońcach). W dyspozycji jest dobrym stoperem, ale coś mi się wydaje że będzie L4 60% sezonu jak się załapie do PL.
Postów: 150

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 14:33, #21 Zwiń/Pokaż komentarz badbull
W tym roku na najważniejszą imprezę się wyleczyl. Cóż, te kontuzje to rzeczywiście problem, niestety póki co nie rozwiązuje go nawet zmiana fizjoterapeuty. Pewnie i Hummelsa nie postawilibysmy na nogi. Mimo wszystko pewnie dawalby więcej, niż ci szpitalnicy, których obecnie posiadamy.
Postów: 2575

Napisz PW
dodano: 06.11.2014, 09:59, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Wierzasty

badbull napisał:

Pewnie i Hummelsa nie postawilibysmy na nogi. Mimo wszystko pewnie dawalby więcej, niż ci szpitalnicy, których obecnie posiadamy.


Co najwyżej wzrosłaby konkurencja w kolejce do klubowego lekarza po L4. :D
Zdrowy dałby nam dużo, jednak z taką podatnością jaką ma to niestety, ale mogłyby to być pieniądze wyrzucone w błoto.
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 06.11.2014, 19:31, #19 Zwiń/Pokaż komentarz maik

badbull napisał:

Ale w obliczu kryzysu Borussi, powalczylbym za wszelką cenę o Hummelsa i to już zimą.

A przy Old Trafford od razu wybudować klinikę. Gdy jest formie to jest nie do przejścia, ale to człowiek porcelana... niestety.

Jestem jak najbardziej za tym transferem. To jeden z najlepszych obrońców w Europie, którego możemy bezproblemowo ściągnąć do siebie.
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 18:43, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Za taką kwotę do jakiej miało by dojść to zakup Vlaara jak najbardziej popieram. Bardzo chętnie widziałbym go w naszych szeregach, a myślę, że van Gaal będzie chciał się mocno postarać o jego pozyskanie.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 17:43, #17 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Vlaara z Godinem bym brał w ciemno, gdyż gorzej w naszej obronie być już nie może.

Z drugiej strony liczę na powroty i naszą młodzież, bo może w nich znajdziemy ukojenie w naszej defensywie?
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 17:37, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Nareszcie ktoś z Premier League. Ten transfer będzie na prawdę dobry, jeśli dojdzie do skutku. Choć moje marzenia idą w kierunku Shawcrossa, czy Caulkera.

Ten Laporte jest interesujący i na pewno możliwy bardziej niż Hummels. Zaskakujące nazwisko to Winston Reid. Btw. mało o nim słyszałem, a trzeba poczytać. Godin raczej nie odejdzie, chyba, żeby "dorobić". Tak po krótce wygląda moja opinia.
Postów: 1040

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 16:22, #15 Zwiń/Pokaż komentarz adipetre
Wg mnie ten transfer nie wpłynie znacząco na jakość defensywy, dlatego uważam ze jest bezsensowny. Pomijając juz zreszta jego wiek, klasę sportowa, Vlaar jest podatny na kontuzje, a takich zawodników to na OT chyba dostatek.
Gdyby zależało to ode mnie - bralbym Laporte'a.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 16:10, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Za taką kasę to sądze, że jak najbardziej opłaca się kupić Vlaara. Piłkarz może nie świetny i sławny, ale jednak doświadczony w PL i do tego zdrowy.

Co do pozostałych nazwisk to osobiscie powiedziałbym tak tylko Godinowi. Hummels to chodząca kontuzja, a pozostali napewno nie są lepsi od naszych obecnych stoperów, a poza tym sądze, że lepiej kupić jednego, ale ogranego i solidnego.
Postów: 35

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 15:23, #13 Zwiń/Pokaż komentarz mietus7
nigdy więcej nikogo z AV, nigdy.
Postów: 5

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:49, #12 Zwiń/Pokaż komentarz jochnywoo
Zdecydowanie lepszy pomysł niż Hummels!
jestem na TAK w całej rozciągłości - najlepiej by go brali od razu.
Tylko ktoś do pary dla niego by się przydał - macie jakieś pomysły?
dodano: 05.11.2014, 15:00, #11 Zwiń/Pokaż komentarz devilpl [77.173.250.***]
Benedikt Howedes
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 14:59, #10 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Vlaar byłby spoko jako uzupełnienie, ponieważ jest to gracz, nie oszukujmy się, zwyczajnie średni. Nie wydaje mi się, aby mógł on być lekiem na całe zło w defensywie United. Owszem, może i by wprowadził odrobinę spokoju, niestety z jakością trochę gorzej, a to również jest przecież istotne.

W obronie potrzebny jest ktoś, kto zastąpi głównie Vidicia, przejmie rolę lidera i pokaże młodszym kolegom co mają robić, żeby nie grać jak ostatnie patałachy. Czy Vlaar jest typem lidera? Ja tego u niego nie dostrzegam, to raczej rzemieślnik, który wykonuje swoją pracę i tyle. Tak więc może i jako jeden z dwóch nowych obrońców byłby spoko, ale sam w sobie jako opcja na zaradzenie problemom obrony to raczej kiepski plan i bardzo duży optymizm.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 12:06, #9 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Evans nie gorzej wyprowadza piłkę.
Postów: 35

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:54, #8 Zwiń/Pokaż komentarz erykczternasty
Nie widzę lepszej opcji na zakupy w styczniu niż Vlaar. Zakup Hummelsa to bzdura, niezależnie od oceny jego umiejętności. Podatność na kontuzje czyni ewentualny transfer Niemca bezsensownym. Kosztowałby krocie, a grałby pewnie z taką częstotliwością jak Jones. Jedyny gracz Borusii, którego chętnie widziałbym z diabełkiem na piersi to Reus.
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:46, #7 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Vlaar wydaje się być świetnym wyborem , przemawia za tym duże doświadczenie gry w Premier League. Jestem jak najbardziej za tym transferem , lecz Matip jest również ciekawym graczem z niemałym doświadczeniem. Jednak myślę że mimo wszystko uda nam się sprowadzić Vlaara który będzie dla nas dużym i solidnym wzmocnieniem.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 05.11.2014, 11:46

Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:14, #6 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Hummels to byłby chyba najgłupszy wybór. Potrzebujemy kogoś doświadczonego i mamy wziąć niemca, który się połamie jak reszta obrony?
To byłby dopiero autorytet i dyrygent linii defensywnej. Dyrygowałby chyba z trybun, albo szpitala. Godin marzeniem, ale on się nie ruszy z Atletico. Tam ma wszystko, u nas na dzień dzisiejszy nic. Vlaar najbardziej prawdopodobny, choćby ze względu na narodowość.
Postów: 417

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:24, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Nie zgadzam się z tym, że Hummels to zły wybór. To chyba najbardziej inteligentny środkowy obrońca na świecie... Najlepsze co może zaoferować to wyprowadzania piłki jak Vidić za czasów świetności. Jako uzupełnienie tego bloku byłby betonowy klocek Vlaar i Jones ewentualnie. W takim razie di Maria nie powinien do United przechodzić ze względu na swoją marną posturę. Przecież też moglby wiele meczów ogladac z trybun. Takie gadanie. Skad wiesz jak się odnajdzie w BPL i jak będzie z jego zdrowiem w przyszłosci.
Postów: 109

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:39, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Staruch11
Owszem Hummels jest obrońcą , który chyba najlepiej potrafi wyprowadzić akcję z obrony do ofensywy , świetnie też odnajduje się w akcjach pod bramką rywali ..o ile może grać . PL jest jednak nadal bardziej fizyczną ligą , nie bez kozery gracze z innych lig niejednokrotnie w wywiadach podkreślają ten aspekt ( obok intensywności i tempa ). Di Maria ? Nie podawałbym go za przykład , bo jak widać w ostatnich meczach jego dyspozycja pozostawia dużo do życzenia . Hummels nie i to zdecydowanie nie. Moim zdaniem.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:36, #3 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
szczerze mowiac w naszej sytuacji to ten pilkarz spada nam jak z nieba.powinien byc latwy do wyjecia - pol roku do konca kontraktu no i to jest aston villa.jest doswiadczony w pl i znaja sie z van gaalem.brac i sie nie ogladac , z carrickiem stworza swietny duet a nasze mlode wilki beda mogly spokojnie sie kurowac a pozniej od nich uczyc az do 30.
i dajcie spokoj juz z tym humelsem.on nawet w budeslidze lapie co chwile kontuzje to u nas by wlasciwie po pierwszym treningu zlazl sie na l4.
Postów: 3730

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:34, #2 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Nie kupimy Hummelsa i ja bynajmniej bym z tego powodu nie rozpaczał. Owszem, to bardzo dobry obrońca, tylko co z tego skoro jest on mocno podatny na kontuzje. Takich obrońców już mamy i wolę kogoś słabszego, ale takiego który będzie do dyspozycji trenera.

Vlaar to również mój faworyt, jest stosunkowo łatwy do wyciągnięcia, zna ligę i van Gaala, Minusem oczywiście wiek no i Holender nie jest jakimś wybitnym graczem. Choć np. na Mundialu grał świetnie będąc jednym z lepszych stoperów. Byłbym zadowolony z jego przyjścia.
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 05.11.2014, 11:20, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
O tak... bez dwóch zdań
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.