CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Wayne Rooney to czołowa postać reprezentacji Anglii. Ma na koncie wiele występów, jak i również... ROZWIĄŻ QUIZ

+ 0 - Di María: "Nie trafiłem do PSG z powodu FFP"

Transfery xmilkaax @16.11.2014, 14:12 | Przeczytano 2840 razy

Di María: "Nie trafiłem do PSG z powodu FFP"

Ángel Di María przyznał, że tylko problemy finansowe uniemożliwiły mu transfer do Paris Saint-Germain w minione lato i jak dodaje, nie wyklucza w przyszłości możliwości dołączenia do zespołu mistrza Francji.

Po rekordowym transferze na Wyspy, właściciel PSG Nasser Al-Khelaifi powiedział, że Argentyńczyk chciał przejść do jego klubu, ale cena była zbyt wysoka i nie udało się zfinalizować tego ruchu przez Finansowe Fair Play.

Di María w wywiadzie dla francuskiej telewizji Telefoot powiedział:

Transfer do Paryża mógł być dobrym doświadczeniem. Myślę, że problemem były pieniądze. Nie mogli kupić żadnego gracza i myślę, że to główny powód, dla którego nie trafiłem do PSG. Gra w francuskim klubie jest czymś, co ucieszyłoby każdego piłkarza, ale dziś gram w  Premier League. Nigdy jednak nie wiadomo.

 

Czy mogę w przyszłości dołączyć do PSG? Może tak. Wciąż jestem młody. W piłce nożnej jest wiele takich transferów i nie wiadomo, jak sprawy się potoczą.

Pomocnik dodał, że Manchester United dopiął swego dzięki wytrwałości.

W tym czasie było wiele klubów zainteresowanych mą osobą. Wielu mnie chciało. Przychodzili i odchodzili, a Manchester pozostał i nigdy się w tej walce nie poddał, bo naprawdę mnie chcieli. Dlatego tu jestem. Tak to się wszystko potoczyło.


Źródło: Mirror

Tagi: Ángel Di María, Finanse, Paris Saint-Germain, Przepisy, Transfery, UEFA

Komentarze (31) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 252

Napisz PW
dodano: 17.11.2014, 11:21, #31 Zwiń/Pokaż komentarz 22november
"Wiele klubów się mną interesowała, ale Manchester United był jedynym klubem, dla którego mogłem zostawić Real" powinien powiedzieć "od kiedy agent powiedział mi że jednak nie obejdziemy FFP zrozumiałem że będę musiał zadowolić się MU, słabe jest teraz ale bede tam gwiazdą"

Nawet jeżeli nie do końca tak myślał to sam sobie dołek podkopał pierwszą wypowiedzią a za chwilę tak odmienną i teraz z pewnością wielu tak to odbierze
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 17.11.2014, 08:22, #30 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Bardzo stracił w moich oczach. O takich rzeczach się nie mówi, nie w momencie gdy klub walczy o powrót do czołówki.
Domyślić się można przecież było dlaczego ani City ani PSG do walki o Argentyńczyka się nie włączyło, mimo iż we wcześniejszych latach już zdążyło nam sprzątnąć z przed nosa Lucasa czy Nasriego.

Zastanawia mnie jednak po co taka wypowiedz? Rozumiem, że United to nie był szczyt marzeń dla Argentyńczyka i trafił do nas chyba po prostu dlatego, że United jako jedyne położyło dużą sumkę na stół, ale bez przesady, tutaj nadal może walczyć o najwyższe cele. Może nie w tym sezonie, bo i chyba nikt o zdrowych zmysłach na to nie liczył, ale przy lekkich korektach w obronie (tak, lekkich, bo gdyby nie szklane zdrowie naszych stoperów, dalibyśmy radę) absolutnie mamy skład na LM.

Smutna wypowiedz, bo ani krzty w niej szacunku dla tego klubu, w którym takowy szacunek, przywiązanie do barw klubowych, naprawdę się liczyło. Czy nadal liczy? Obawiam się że już nie.
Postów: 1426

Napisz PW
dodano: 17.11.2014, 01:09, #29 Zwiń/Pokaż komentarz maik
Czasy się zmieniły. Teraz już nie ma takich zawodników jak Scholes, czy Giggs, lub jest ich coraz mniej. Niestety... Liczy się kasa, do tego trzeba się przyzwyczaić. Piłkarze przychodzą i odchodzą.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 14:47, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Jeśli ktoś miewa tęsknoty za graczami pokroju Scholesa czy Giggsa to aż zaciska zęby ze złości widząc kto aktualnie ubiera koszulkę z diabłem. Doczekaliśmy czasów w których fundamentami United są tacy gracze jak Di Maria czy też Falcao, którzy idą wyłącznie tam gdzie dostaną odpowiednie apanaże, a z klubem łączy ich wyłącznie podpis na umowie. Wiadomo, najemnicy byli obecni w futbolu od zawsze, jednak Manchester United zawsze wydawał się być teamem w którym piłkarzom autentycznie zależy na kulturze, charakterze i tradycji wydobywającej się z otchłani Old Trafford. Dziś patrząc na wyjściowe jedenastki trudno znaleźć osobę z którą momentalnie można byłoby się utożsamiać jako fan. Oprócz Rafaela, Evansa, Fletchera i Rooneya świeżo po podwyżce nie widać w tych twarzach miłości do United. W świetnej kampanii 2007/08 w każdym meczu grało minimum 6-7 facetów którzy naprawdę oddawali serducho za zespół. Dziś bardzo trudno znaleźć choćby dwóch.

Czasy się zmieniły. Nie jest to nic przyjemnego, ale przyzwyczaić się trzeba. Niestety.
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 15:32, #27 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Jestem w stanie to zrozumieć, ale nie można dzielić graczy (na tych lepszych bo są z drużyną i tych gorszych, bo idą za pieniędzmi.). Spróbuj nie zmienić dziś lub jutro pracy w której z dnia na dzień dają Ci 2 x wiekszą pensję za taką samą pracę. To też są ludzie, też chcą zarabiać, na tym polega świat. Nikt za darmo mu do gara nie włoży i za rachunki i benzynę do kolejnego ferrari nie zapłaci.

Oddawanie serducha na boisku też nie oznacza, że gracz musi być w United od zawsze, kochać je od pierwszego obejrzanego meczu czy grać za najgorszą pensję w drużynie. Dobry pracownik to taki, który się stara, a starać może się każdy nie zważając na to gdzie pracuje lub w jakim klubie gra i za ile..

A to o czym mówisz, to kwestia tylko i wyłącznie charakteru. Lub osób, które je otaczają. Widocznie w kampanii 2007/08 mieliśmy taką generację piłkarzy, która lubiła ostrą grę od początku do końca lub też Ferguson potrafił ich tak nastawić i nakierować ich kariery aby wykonywali swój zawód właśnie w taki sposób.

Jak dla mnie, to, że zależy komuś wyłącznie na pieniądzach, i wczoraj był w Realu, dziś jest tutaj a miał być w PSG, nie przekreśla, że może zostawiać na boisku Milion% siebie i napier... jak dzik ;p. Jeśli będzie tak grał to powinien dostać nawet podwyżkę, a więc to czego chce.
zobacz więcej
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 15:42, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Nie musisz mi tłumaczyć takich rzeczy, ja Cię naprawdę doskonale rozumiem.

Po prostu boli mnie ten rozstrzał między Nevillem, Ferdinandem, Vidą, Scholesem czy Giggsem, a Shawem (kibicem Chelsea), Smallingiem (ponoć sympatyzującemu z Arsenalem), Di Marią i Falcao. Najbardziej mimo wszystko interesuje mnie to jak spisują się na boisku, kwestia przywiązania do barw klubowych to rzecz jasna sprawa drugorzędna. Tyle tylko, że po raz wtóry brak Fergusona obnaża się w taki, a nie inny sposób - za czasów panowania sir Alexa podobny wywiad raczej nie miałby miejsca. A dziś, cóż. Mamy trenera obieżyświata, najemników w drużynie, hiper-pieniądze lokowane we wszystko co się da - wszystko się zmieniło. Czasem zwyczajnie ciężko do tego przywyknąć.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 16:11, #25 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Szkoda, że za ten komentarz mogę dać Ci tylko jednego plusa. Zgadzam się z Tobą w 100%.
@United4ever - najlepszą wg, mnie odpowiedzią na to, co napisałeś jest to (od 1:49):
http://youtu.be/icVUxSNM0U4?t=1m49s

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.11.2014, 16:12

Postów: 923

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 17:18, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Kzacl
Ciekawe, jak to będzie z Rojo, bo wydaje się być jednak czymś więcej niż jedynie najemnikiem.
Zobaczymy również, czy umiejętności pozwolą mu zadomowić się w Manchesterze na dłużej, bo mimo wszystko gościa jednak polubiłem.
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 19:45, #23 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Racja, Rojo wygląda na typowego walczaka, czyli gracza o profilu wspomnianym przez Szemhazaj :). Jednak na razie maksymalnie konkurencja z Shawem :)....

@adam60, Ja wiem o co Ci chodzi, ale czasy się zmieniają, w rezerwach i na świecie na pewno są gracze, którzy zrobiliby dla United wszystko. Jednak moja odpowiedz dotyczyła problemu graczy grających z miłości i tych grających dla pieniędzy. Ja osobiście nie widzę problemu w grze u nas tych drugich o ile dają z siebie wszystko. Oczywiście wolałbym oglądać tych pierwszych ale życie jest brytalne.. ;p.

@Szemhazaj, masz rację, ciężko przywyknąć. Czasy Fergusona już nie wrócą, chyba, że zapanuje u nas kiedyś Giggs? Mi też nie podoba się kwota transferu Di Marii, nie podoba mi się tygodniówka Falcao. Ferguson bardzo dokładnie planował zakupy i oglądał każdego funta zanim go wydał, jednak jeśli ktoś odpowiadał jego profilowi, nie wahał się wydać dużej sumy. Właśnie, wspomniałeś Rio, Rooneya.. Oni nie byli dzieciakami z United, a jednak odpowiadali opisowi gracza jaki podałeś. Może teraźniejszy problem, czyli brak wyrazistości drużyny (tak to nazwę), czyli tej żyłki i energii do której nas Manchester United przyzwyczaił, leży też trochę po stronie zarządu i osób odpowiedzialnych za transfery? ;p. Ferguson jakoś potrafił wyłowić z innych drużyn graczy, którzy mieli charakter ;p.
zobacz więcej
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 20:08, #22 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
O Garym Neville'u jeszcze przede wszystkim zapomniałeś, ale ja jestem jednak dobrej myśli co do przyszłości naszej kadry. Bo stara gwardia odeszła ale przychodzą nowi, młodzi
Wychowankowie, do tego utalentowani mogący już dziś grać w pierwszym składzie Wilson i McNair. Adnan Januzaj, który nie ukrywa, że swoją przyszłość wiąże właśnie z klubem z Old Trafford i przede wszystkim Blackett, który od dziecka (bodajże od 8 roku życia jest związany z Man United!). Przyszłość w tym aspekcie zapowiada się dla nas mimo wszystko bardzo kolorowo, wielka w tym zasługa van Gaala, który wprowadza młodziutkich zawodników, którzy jednocześnie mają ten klub w sercu do podstawowego składu.
To sprawia, że ja jakoś niespecjalnie przejmuję się faktem, że w szatni United jest wielu najemników.
Kto jak kto ale LvG potrafi utrzymać odpowiednią równowagę w zespole :)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.11.2014, 20:10

Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 20:17, #21 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
W idealnym świecie, połowa piłkarzy United to byliby wychowankowie a druga połowa to zagorzali sympatycy klubu z Old Trafford i oni jeszcze byliby w stanie odnosić sukcesy w Manchesterze.

Poza tym Di Maria zachował się żałośnie mówiąc w ten sposób o takich rzeczach.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.11.2014, 20:22

Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 20:32, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Rojo wydaje się być zafascynowany Manchesterem i w przeciwieństwie do większości naszych niedawnych transferów nawet bojkotował poprzedni klub byleby tylko móc trafić na Old Trafford. On akurat pod względem zawziętości i agresji bardzo mi się podoba. Ponadto jego występy były całkiem w porządku, co prawda ma problemy z koncentracją i czasem ustawianiem się, ale to wciąż młody chłopak który pod skrzydłami van Gaala może się sporo nauczyć. Trochę przypomina Vidica z początku jego kariery w Teatrze Marzeń. To nic pewnego, ale akurat Marcos ma jaja, charakterek i niezłe umiejętności - to materiał na ważne ogniwo United w najbliższych latach.

Co do nowych lojalnych twardzieli w barwach MU - trudno szacować. De Gea, McNair, Blackett, Wilson, Januzaj to chłopaki które mogą stanowić o sile Czerwonych Diabłów odznaczających się zarówno sporymi skillsami jak i przywiązaniem do barw. Choć to oczywiście nie to samo. Gdy widzę Adnana na zdjęciach "z ulicy" w fullcapie, rurkach i ogólnie wyglądającego jak ta amerykańska gwiazdka (ta z teledysku w których siedzi goła na kuli do burzenia) to mnie lekko krew zalewa, ale jak wspomniałem - nie jesteśmy w stanie zmienić dziwacznych czasów w których żyjemy. Trzeba się do tego przystosować. Cieszy mnie natomiast jedno. Ferguson był człowiekiem typowo starej daty, nawet w swojej autobiografii wspominał że mdliło go od tych wszystkich fryzurek, panienkowatego wyglądu, itp. To zupełne przeciwieństwo van Gaala, który nie stroni od sygnetów, klubowych bransoletek, od innowacji, nowości wszelakich. Mimo podobnego wieku - Holendrowi łatwiej dotrzeć do młodocianych gwiazdek.
zobacz więcej
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 20:40, #19 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Oj Szemhazaj, życie poza boiskowe zostawmy dla nich, zresztą, topowi zawodnicy MMA też są widywani na codzień w rurkach, w różowych koszulkach ze stójką i jakoś nikt nie zarzuca im braku jaj ;p. Taka uwaga xD.

Mi szczerze wystarczy jak będę widział prawdziwe wkur... na twarzy takiego Januzaja po nieudanym podaniu, strzale, czy nawet złym wyborze jego kolegi. Agresję i osobowość Roya K. zostawiam Rooneyowi ;p. Reszta niech po prostu chce, bo w ostatnim sezonie i teraz to nawet chęci czasem w nich nie widać ;p.

PS. Rooney źle zrobił przy ostatniej czerwonej kartce, ale szczerze mówiąc, nawet mi się to podobało ;p
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 20:50, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Nie no, próbowanie stawiania znaku równości między Rooneyem a Keanem pod względem agresji i osobowości jest obrazoburcze :D

Co do reszty - zgadzam się. Mimo, że jestem uczulony na rurki i ciotowaty wygląd facetów wszelakich :D
Postów: 990

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 20:56, #17 Zwiń/Pokaż komentarz United4ever
Podobnie jak ja, ale świata nie zmienisz, "i będzie co ma być - kijem nie zawrócisz wisły" ;p. Każdy ma swój gust i ja ogólnie to to szczerze .... jak Pono ;p

Pozdrawiam xD.

A Rooney i Keane? Moim zdaniem coś ich łączy, czasem wyłącza się myślenie i pozostaje tylko agresja ;p
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 20:46, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Dobrze, że chociaż jest szczery co do nas. Wprawdzie mówiąc nawet na początku lata nie był chyba zainteresowany naszymi usługami, bo nie gramy w LM, a po za tym liga angielska wymaga, a francuska mniej. Pewnie gdyby nie było tej blokady finansowej wybrałby kierunek Paryż, a tak to jest w Manchesterze.

Teraz jednak i tak już tym całym faktem się nie przejmuje i stawia wszystko na grę w United.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 20:24, #15 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Odszedł z Realu, bo mu tam gra nie pasowała, a to, że jest w United to kwestia blokad finansowych nałożonych na inne kluby, które pewnie by mu więcej płaciły.

Do tego PSG jest lepszym dla niego wyborem, gdyż liga francuska nie jest tak wymagająca jak PL i tam mógłby błyszczeć, a na wyspach czegoś mu wciąż brakuje.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 18:31, #14 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Z ostatniej chwili - D. Blind dołącza do kontuzjowanych zawodników!

Boże - jestem w szoku! Na prawdę chyba jakaś klątwa wisi nad naszą drużyną :( Kiedy w końcu ten koszmar się skończy...?!

Przy okazji - v. Persie strzela bramkę dla Holandii.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.11.2014, 18:32

Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 20:11, #13 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Widocznie tak musi być
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 14:21, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Cieszmy się Di Marią. Tak szybko odejdzie... :D
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 16:26, #11 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Zostaną po nim buty i telefon głuchy.. ;D
Postów: 6178

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 16:17, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
No cóż powiedział prawde. W sumie na początku lata już powiedział, że nie chce do nas przyjść, bo nie gramy w LM. No i jednak przyszedł, ale te słowa mogą tylko potwierdzać fakt, że jeśli po tym sezonie, nie będziemy grać w Europie to Angel odejdzie do PSG.

Tam dostanie napewno tyle samo lub więcej pieniędzy, w dodatku Ligue 1 nie jest tak wymagająca, no i tytuł jest prawie pewien, gra w Europie też. Mam nadzieję, że jeśli dojdzie do tego, że Argrntyńczyka będą chcieli wykupić Paryżanie, to chociaż skorzystamy z tego i podprowadzimy im w zamian jeszcze jakiegoś dobrego zawodnika, oprócz samej gotówki.
Postów: 21

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 16:17, #9 Zwiń/Pokaż komentarz uzio
No a jak Di Maria przechodził do United to mówił że nie chciał odchodzić z Realu ale jeżeli juz to tylko do United :p. Zabawne jest to że piłkarze nie pamiętają co mówią i później są tego typu sytuacje. Ja tam go rozumiem nie chce sobie zamykać kolejnych drzwi kariery. Z resztą teraz zawodnicy są jak najemnicy i tyle ale mogliby się zastanowić ze dwa razy zanim coś powiedzą.
Postów: 292

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 14:53, #8 Zwiń/Pokaż komentarz kara466
No cóż... wiem, że mam staroświeckie poglądy w sprawie reprezentowania barw klubowych i przywiązania do klubu, ale coś takie to już przesada.
Rozumiem, że żyjemy w czasach, gdzie pieniądze są dla niektórych najważniejsze, ale takie wywiady są już przejawem braku szacunku dla obecnego pracodawcy.

Wygląda na to, że tak jak napisała już xmilkaax musimy nacieszyć się grą Di Marii, póki u jest nas, bo długo to nie potrwa- za parę lat zgłoszą się jeszcze amerykańskie zespoły..

Tymczasem ja dalej będę marzyć, że może kiedyś doczekamy następnych Giggsów czy Scholesów..
Postów: 10369

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 16:11, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba

kara466 napisał:

No cóż... wiem, że mam staroświeckie poglądy w sprawie reprezentowania barw klubowych i przywiązania do klubu, ale coś takie to już przesada.


I w zasadzie wszystko w tym temacie. Niestety, ja również trochę "beknąłem" czytając jego wypowiedź... :( Chciałbym, żeby zawodnik grając u szczytu kariery, bo tak należy określić możliwość gry w United, mówił, że to spełnienie marzeń, a on tu wyjeżdża z FC Ropa Naftowa... :/ To ja już wolę wtedy jakiegoś Brytyjczyka, który będzie szczerze całował herb i spełni swoje życiowe ambicje grając w tej koszulce.

Cóż, dzisiaj urodziny oddanego przez całą karierę Paula Scholesa. Tak to nazwisko nawiązał też Szymon. Symboliczne, bo 40-ste, ale właśnie to jest przykład do naśladowania, a nie gwiazdor Di Maria. No cóż... My, kibice United, chyba w większości jesteśmy trochę konserwatywni w poglądach, a teraz, kiedy dzieje się niemal chaos w naszym klubie, po tym piekielnym okienku, zaczyna nam pewnych postaci brakować... Dobrze, że Giggs jest asystentem.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.11.2014, 16:12

Postów: 113

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 15:32, #6 Zwiń/Pokaż komentarz EkscentrycznyKibic
Chryste Panie! :O Zaprawdę autorko powiadam Ci, przeczytaj artykuł przed opublikowaniem raz jeszcze a nic Ci się nie stanie. Uwierz pomaga.
Postów: 975

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 15:28, #5 Zwiń/Pokaż komentarz 6quarg
A PSG nie chce też Van Gaala?
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 15:13, #4 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Cóż, przynajmniej jest szczery.

Jasne, mógłby udawać, że przeszedł do United ze względu na jego wielkie tradycje i w ogóle nowe wyzwanie, liga angielska, srety berety. Ale wszyscy wiedzieliśmy, dlaczego nie trafił do PSG i teraz sam gracz to potwierdza. Okej, jestem w stanie to zaakceptować, dopóki nie będzie to wpływać bezpośrednio na jego grę. Jeśli za kilka lat będzie chciał odejść - trudno. Oby tylko udało się wyciągnąć za niego sensowną sumkę w takim wypadku.
dodano: 16.11.2014, 14:34, #3 Zwiń/Pokaż komentarz MU# [77.91.5.***]
Po co w ogóle teraz to mówić i jaki ma to sens. Widać że, Manchester United nie jest dla niego \"najlepszą\" opcją. Szczerze to nie potrzeba w tym klubie takich zawodników. Musisz wiedzieć gdzie jesteś , to zawsze powtarzał Ferguson. Może uważa że na tą chwilę ten klub nie jest tak atrakcyjny , jednak pokazuje to jaką jest mentalnie osobą . Nigdy nie byłem zwolennikiem jego stylu gry , co prawda to piłkarz światowej klasy. Jednak inteligencją i pokorą nie grzeszy. Jego dośrodkowania są często pochopne , traci głupio piłkę i często odpuszcza. A jego niedocenianie Manchesteru United to chyba największa głupota.
Postów: 1436

Napisz PW
dodano: 16.11.2014, 14:30, #2 Zwiń/Pokaż komentarz jarek274
"..ale dziś gramw Premier League..."
" DLatego tu ejstem."

Piłeś, nie pisz. :)
dodano: 16.11.2014, 14:21, #1 Zwiń/Pokaż komentarz SZATAN [83.31.35.***]
Uuuuu - słabo. Gdzie słowo ,,filozofia" ?
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.