CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Jesteś pewien, że znasz tę część historii United? Rozwiąż nasz quiz, a dowiesz się wielu nowych... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +3 - Real Madryt chce 90 milionów euro za Ramosa!

Transfery Red_Devil @26.06.2015, 18:29 | Przeczytano 2650 razy

Real Madryt chce 90 milionów euro za Ramosa!

Ciąg dalszy kwestii transferu Sergio Ramosa. Sky Sports podaje, że Real Madryt oczekuje za swojego zawodnika kwoty 90 mln euro (ok. 64 mln funtów)!

Od kilku dni głośno w hiszpańskich i angielskich mediach o możliwości odejścia 29-letniego obrońcy z Santiago Bernabéu. Choć początkowo był w to uwikłany David de Gea, to teraz wygląda to na oddzielną sprawę.

United zaproponowali 35 milionów funtów, lecz oferta ta została odrzucona. "Królewscy" są jednak skorzy kontynuować negocjacje, bowiem sam Ramos mówił o chęci odejścia.

Teraz Sky Sports informuje za hiszpańskim AS-em, że Real Madryt zgodzi się na transfer tylko za kwotę 64 milionów funtów! W pewnym sensie jest to obniżka, bowiem klauzula odejścia Ramosa wynosi 132 mln funtów. Gdyby Czerwone Diabły przystały na tę ofertę, pobiłyby zeszłoroczny brytyjski rekord transferowy, gdy sprowadzały Ángela Di Maríę... również z Madrytu!

90 milionów euro to również suma ocierająca się o transferowy rekord świata. Drożsi o kilka milionów euro byli jedynie obecnie zawodnicy Realu: Cristiano Ronaldo i Gareth Bale.

Co więcej, byłaby to największa kwota zapłacona kiedykolwiek za obrońcę! Do tej pory najdroższy był David Luiz, którego Paris Saint-Germain wykupiło z Chelsea za 50 milionów funtów. Być może jest to odpowiedź "Królewskich" na zapowiedzi United, że chcąc sprowadzić de Geę, będą musieli pobić rekord transferowy za bramkarza.

Tymczasem reporter Sky Gerry Anderson uważa, że cała ta saga to nic więcej jak gra Ramosa i jego brata, a zarazem agenta, której celem jest zdobycie jak najwyższego kontraktu z Realem.


Źródło: Sky Sports / AS

Tagi: Obrońcy, Real Madryt, Rekordy, Sergio Ramos, Spekulacje, Transfery

Ankieta - wypowiedz się!

Jaka powinna być odpowiedź United?

Komentarze (50) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 451

Napisz PW
dodano: 28.06.2015, 17:55, #50 Zwiń/Pokaż komentarz master86
Życzę powodzenia w popieraniu prowokatorów i ludzi którzy sami obrażają innych

Nara i bez odbioru

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 28.06.2015, 17:57

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 30.06.2015, 19:43, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
bujaj sie ;)
Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 21:54, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
wogole to chyba jaja ktos se robi zeby za tak cienkiego grajka jakim jest ramos dac tyle kasy to chyba ktos nawiedzony by zaplacil
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 22:22, #47 Zwiń/Pokaż komentarz master86
Jaja to chyba sobie robisz Ty uważając Ramosa za cienkiego zawodnika albo qrwa w ogóle nie masz pojęcia o piłce

Cena o 40 mln za wysoka
Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 15:49, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
jaja to ty se chyba robisz a tak wogole to nie jestesmy na ty bo wodki ani krow z toba nie pasalem.Jak ja gralem w piłke i kibicowałem to ty dopiero uczyłeś sie wchodzic na dywan po drabinie.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 16:09, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
To dobrze, że wódki nie pasałeś. Też nie pasałem. Rzadko kto pasa. Pasanie wódki to chyba nie jest ani zbytnio dochodowy ani zajmujący fach :)

Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię to spróbuj to zrobić trzymając się zasad języka polskiego + dorzuć kilka argumentów. Wówczas Twój post z pewnością zostanie odebrany łagodniej.
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 20:03, #44 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
-jaja sobie chyba robisz
-jaja to ty chyba sobie robisz

na pewno mu w pięty poszło, no popatrz, taka riposta na posta!
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 28.06.2015, 09:52, #43 Zwiń/Pokaż komentarz master86
Sorry za minusa przez przypadek
Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 28.06.2015, 21:35, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
jak ktos jest ciul.m czy [***]. to nie kuma watku myslałem ze tu mądżejśi ludzi funkcjonuja na tym portalu
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 28.06.2015, 09:55, #41 Zwiń/Pokaż komentarz master86
Widzę faworyzowanie na tej stronie czego mój komentarz został usunięty?
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 28.06.2015, 13:10, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Naprawdę jeszcze pytasz? Jeśli "86" w Twoim nicku to data urodzenia - tym bardziej się dziwię. Prawie 30-letni facet nie potrafi zrozumieć dlaczego komentarz o "pale twojego starego" został skasowany? MNIE żenuje, że muszę takie kwiatki usuwać bo jednak pewne rzeczy dorosłym ludziom doprawdy nie uchodzą.
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 28.06.2015, 15:51, #39 Zwiń/Pokaż komentarz master86
Napisałem " wąchaj pałę spoconego farmera" więc się pytam za co?!
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 28.06.2015, 16:06, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Wybacz, to zupełnie zmienia postać rzeczy.
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 20:44, #37 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Ciekawe czy United zdecyduje się wydać te pieniądze na Ramosa, czy może jednak kupi za to polską ekstraklasę?
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 16:41, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
A rusz może w Polskiej Ekstraklasie wychowali by nowego Ramosa. :D

I to nie jednego. :P

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.06.2015, 16:42

Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 19:59, #35 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
taa, i to tourne Nieczycy po Azji w ramach przygotowania do sezonu ;)
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 19:07, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Co oni palą w tym Madrycie?!
Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 16:47, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
niema co wogole o tym transferze gadac bo jest daremny Pozdro ;)
dodano: 27.06.2015, 16:31, #32 Zwiń/Pokaż komentarz sadman [62.61.59.***]
Droższy był także Neymar, bo kosztował nieoficjalnie 118,5mln euro, co jest tutaj świetnie opisane http://blaug(...)ynsztoka

Fajnie, jakby nareszcie upadł mit o transferze za 57mln czy 86 mln euro.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 11:30, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Zaczyna się kolejna telenowela. Smuci mnie, że dziś piłkarze chcąc wydębić podwyżkę od swoich klubów odwracają się do nich plecami (jednocześnie wciąż zerkając przez ramię) ze słowami "Odchodzę do United!" Po odejściu Fergusona staliśmy się przytułkiem dla porzuconych rekinów finansjery którzy wyczuwając nasz kryzys i coraz wyżej stawiane kominy płacowe pozorują chęć transferu tylko i wyłącznie dla zwiększenia zer po przecinku na aktualnym kontrakcie. Alves już zdążył wodzić nas za nos, podobnie jest z Ramosem. Parę lat temu gracze sami chcieli u nas występować, dziś musimy się mozolić nad transakcją bo w tego typu przypadkach istnieje wiele rozwiązań i rzadko kiedy okazuje się, że piłkarz X istotnie chce odejść do MU.

Co do samego Ramosa - nie obraziłbym się gdyby trafił na Old Trafford (za rozsądne pieniądze rzecz jasna). Charakterny, twardy, nieustępliwy obrońca, bardzo doświadczony, bramkostrzelny, dynamiczny, znakomity z piłką przy nodze. Na pewno poprawiłby osiągi naszej defensywy, tym bardziej że potrafi kapitalnie grać w powietrzu (w samej La Lidze 68% pojedynków główkowych wygrał - Otamendi 64%), a wiemy doskonale, że gdy na boisku nie ma Fellainiego każdy gwałci nas na pierwszym piętrze jak chce. Pragnąc odseparować się od Belga musimy mieć skały w przestworzach. Sergio niewątpliwie nią jest.
zobacz więcej
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 14:26, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Zgadzam się, spojrzenie z innej strony. Wydaje mi się Szem, że takie nastały czasy i tutaj nie tylko chodzi o MU.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 14:34, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Tak, to oczywiście prawda, przy czym gigantyczną rolę odgrywają tutaj agenci piłkarzy. Zawodników takich jak Scholes którzy całą karierę radzili sobie bez mieszających w głowach speców od zarabiania pieniędzy już chyba po prostu nie ma. Tak się dzieje wszędzie, to jasne. Niemniej jednak United po odejściu Fergusona przestało być taką finansową twierdzą, ostatnim bastionem moralnego wydawania hajsu w Europie o czym świadczą choćby transfery Shawa czy Di Marii, nie wspominając o tygodniówce Falcao.

Po prostu mnie, jako kibicowi wychowanemu na innej etyce ciężko zaadaptować się do tych nowych warunków.
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 15:28, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Mnie też, mnie też...
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 12:40, #27 Zwiń/Pokaż komentarz gruff1
Glika kupic tani i zajefajny srodkowy twardy ograny czy wy ludzie myslicie tam w United!!
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 13:50, #26 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Glik, bez urazy dla Kamila, to piłkarz do zespołu pokroju Swansea czy innego ligowego średniaka. United to za duże buty, o wiele rozmiarów.
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 12:48, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Powinniśmy zerwać z nimi jakiekolwiek rozmowy z informacją o braku powagi i szacunku do naszego klubu. Przecież 18mln za Davida to kpina, 90mln za Ramosa to już zniewaga. Jeżeli nie chcą go sprzedać to niech powiedzą nie na sprzedaż, a nie walą kwoty z czterech liter wzięte. Jak na wstępie wszystkie negocjacje zawiesić dopóki nie zejdą na ziemie.

Tylko spytać się Davida czy planuje przedłużać umowę czy nie (dać mu tydzień do namysłu) i podjąć odpowiednie kroki w celu ewentualnego sprowadzenia następcy.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.06.2015, 12:49

Postów: 639

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 12:35, #24 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Nasza oferta w wysokości 35 mln funtów była adekwatna , można ewentualnie podbić cenę do 40 mln i to wszystko, jeśli Real jej nie przyjmie to niech Ramos zostaje u nich
Postów: 402

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 11:50, #23 Zwiń/Pokaż komentarz belinea
A tymczasem : http://www.daily(...)ip-Garay
Moze tu powinnismy zadzialac?
Postów: 2

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 11:31, #22 Zwiń/Pokaż komentarz kaczy#united
Za 64 mln funtów? Nie dziękuje! Za tę pieniądze można kupić spokojnie parę naprawdę solidnych środkowych obrońców. Moim zdaniem jest On wart połowę tej kwoty.
Postów: 417

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 10:59, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Na innej stronie czytałem, że United wysłali drugą ofertę do Madrytu opiewającą na 35.4 mln funtów. Przynajmniej dla mnie to jest maksimum jakie można dać za tego zawodnika...
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 10:28, #20 Zwiń/Pokaż komentarz master86
Transfer Ramosa jest tak samo realny jak zdobycie w przyszłym sezonie Potrójnej Korony przez nasz klub

Mimo tego że jestem zwolennikiem tego zawodnika to uważam że tracimy czas a jeżeli mamy płacić 60 mln euro to jest gruba przesada nawet na tej klasy obrońce

Tak samo zawracamy sobie [***] Bastianem i czekamy aż się określi a w miedzy czasie Arsenal kupi Schneiderlina i zostaniemy w czarnej [***]
Postów: 777

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 10:14, #19 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Jaram sie tym transferem , bo poza umiejętnościami Ramos bylby mentorem dla reszty . Swoja droga 40 baniek to i tak juz bajońska kwota , mimo to ekonomicznie sie to spłaci .
Postów: 777

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 10:14, #18 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Jaram sie tym transferem , bo poza umiejętnościami Ramos bylby mentorem dla reszty . Swoja droga 40 baniek to i tak juz bajońska kwota , mimo to ekonomicznie sie to spłaci .
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 09:50, #17 Zwiń/Pokaż komentarz gruff1
Zlozono nowa oferte za Ramosa 42.5 mln funtow suma konkretna ciekawe co na to te ******* z Madrytu ;)
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 00:21, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
90 milionów? Ramos + Bale, tak?

Bez przesady. To jest jakaś abstrakcyjna kwota. 30 mln funtów to jest maksimum w przypadku tego piłkarza. Przecież obrońcy nie są aż tak kosztowni jak zawodnicy z tej bardziej ofensywnej części.

Nie no, "śmiech na sali"... Góra 35 mln - to już i tak duże pieniądze, nawet rozpatrując to, że M.U. stać na wydawanie ogromnych sum, a Ramos to gwiazda Realu. On ma, pamiętajmy, 29 lat, to nie jest tyle, ile ma De Gea.
Postów: 417

Napisz PW
dodano: 27.06.2015, 09:33, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Real postępuje tak jak Chelsea. Oni również za Courtoisa chcieli dostać niebotyczne 73 miliony funtów. Ceny zawodników rosną a głupota niektórych sterników klubów niestety nie maleje. Niestety tak to jest jak się nie ma za grosz wyobraźni :)
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 23:26, #14 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Zerwać negocjacje i szukać gdzie indziej.

Pozdrawiam.
Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 22:23, #13 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
90 mln.? To ja dwóch Otamendich poproszę.
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 21:58, #12 Zwiń/Pokaż komentarz gruff1
Ktos z tej dwojki Stefan DeVrij albo Americ Laporte z Bilbao.
Postów: 467

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 21:10, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Real nie chce oddać zawodnika - 90 milionów euro.
Real chce kupić zawodnika, wchodzi jak do marketu i rzuca sobie 20 milionów.

Tak się czasem zastanawiam, kiedy skończy się bum na Galacticos. Innego powodu żeby tam grać, niż tradycja nie ma. Ronaldo się starzeje, a bez niego ta drużyna ledwo zipie. Bale póki co gra przeciętnie, tylko James i Kroos dają tyle ile się spodziewano, ale i tak przy braku Modricia, zaraz wszystko się sypie. Non stop dostają baty od Barcelony, z Atletico idzie im średnio, a 2/3 ligi piłkarsko jest warte mniej, niż takie Stoke - nie umniejszam.

Kiedyś napisałbym kasa, ale dziś? Dziś już nawet nie płacą najwięcej. Dziś jak młodzian chce mieć kontrakt, to idzie do United, albo City. Zapłacą najwięcej. Nie wiem, może ci piłkarze chcą odbudowywać Galacticos? Zresztą nieważne. Nie lubię realu, nigdy nie lubiłem. No może, jak grał tam Zizou i Becks.

Wolałbym, żeby żaden zagorzały fan projektu Pereza nie odpowiadał na mój komentarz. A - to nie jest strona o Realu i nie obchodzą mnie komentarze fanów tej drużyny. B - I tak nie będę tracił czasu na odpowiedź.

Pozdrawiam fanów Czerwonych Diabłów. Glory Glory, bracia i siostry.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.06.2015, 21:10

Postów: 117

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 21:21, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Saturnin
Mysle podobnie. Tym bardziej teraz jak bedzie Benitez ale sorry on nie podola wedlug mnie. Mysle ze David teraz sie zastanwia, bo jak Carlo byl to pewnie by szybko przeszedl a teraz pojawily sie watpliwosci. Hmm ciekawi mnie tez jak sobie Real poradzi bez CR7 bo w sumie gora 2 sezony mu zostalo chyba.
Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 21:51, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
najpierw musza miec kase zeby ja wydawac a to biedny klub ten real m
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 20:57, #8 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
50 czy 100 mln brać i się nie zastanawiać w końcu nie nasze a fachowiec najwyższej klasy. a tak poważnie to w europie jest tylko 3 obrońców ? ramos, otamendi i humels. nie ma jakiegoś młodego grajka który się wybija a ma ogromny potencjał i jest do wyciągnięcia za rozsądne pieniądze. nie wiem może gdyby united miało jakiś skautów ...
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 20:57, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Nie dałbym za Ramosa więcej niż 50 mln euro. Hiszpan to wielki piłkarz i potężne nazwisko, ale nie warto tak bardzo przepłacać.
Za te pieniądze do wyjęcia jest Otamendi, którego klauzula w kontrakcie wynosi dokładnie... 50 mln euro, sam piłkarz jest bardzo zdeterminowany żeby opuścić Valencie, więc cena powinna się zmniejszyć. Do tego Argentyńczyk jest młodszy i zadowoli go mniejsza tygodniówka.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 20:30, #6 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Jeb.łem, leże i kwicze :D
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 20:07, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Nie wiem co oni tam jarają w tym realu, ale to musi być coś mocnego...
Dawno się tak nie uśmiałem, za obrońce tyle ? taka kasa za gościa co ma prawie 30 lat ?

http://imgur.com/kxX7wfR

Zatem De Gea za 270m i nara...
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 19:46, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Jak przyjmiemy taką ofertę to chyba będziemy idiotami. Kto przy zdrowych zmysłach da taką kasę za obrońcę. 35 mln funtów to już jest za dużo, a co dopiero 65, widać, że kogoś tam [***]alo w tym Madrycie.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 18:48, #3 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Postów: 830

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 19:42, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Dzozek
Lepiej sam bym tego nie ujął :)
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 26.06.2015, 18:55, #1 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Jeśli Ramos nie wykorzystuje nas jako furtka do lepszego kontraktu, jak swego czasu Ronaldo, to trafi do nas za 60-70 mln €
Ps Hiszpan ma 29, nie 28 lat
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.