CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Zapraszamy do Quizu o legendzie Manchesteru United, Ryanie Giggsie. ROZWIĄŻ QUIZ

+ +6 - Skromna wygrana na Villa Park

Relacje Red_Devil @14.08.2015, 19:46 | Przeczytano 5246 razy

Skromna wygrana na Villa Park

Manchester United wygrał z Aston Villą 1:0 po bramce Adnana Januzaja w ramach 2. kolejki Premier League. Czerwone Diabły tym samym zostały liderem tabeli - przynajmniej do soboty.

Zgodnie z zapowiedziami Holendra, w składzie meczowym zabrakło Davida de Gei. Jego miejsce między słupkami bramki, podobnie jak w inauguracyjnej kolejce z Tottenhemem Hotspur, zajął Sergio Romero.

Van Gaal zdecydował się na jedną zmianę: Ashleya Younga zluzował Adnan Januzaj, który zgodnie ze spekulacjami zagrał na pozycji "10-tki", a na lewe skrzydło przeniósł się Memphis Depay.

Spotkanie bardzo przypominało pierwsze starcie z "Kogutami": niezbyt szybkie tempo, wciąż sporo błędów i braku zgrania, ale widać było zarysy taktyki van Gaala. W akcjach ofensywnych bardzo dobrze spisywali się Januzaj, Depay i Juan Mata.

I to własnie Hiszpan świetnym podaniem dostrzegł Januzaja, który "położył" zwodem Micaha Richardsa i zdobył gola w pierwszej połowie! Decyzja van Gaala o wystawieniu Belga była strzałem w dziesiątkę!

United kontrolowali przebieg meczu, lecz zdarzały im się błędy w kryciu: tak jak przy rzucie wolnym, gdy Matteo Darmian nie upilnował Richardsa i faulował go w polu karnym. Powinna być jedenastka dla gospodarzy, ale przewinienia nie widział pan Mike Dean.

W drugiej połowie gra nie uległa zmiane: Aston Villa próbowała odrobić straty, lecz nie miała jakości w zespole, a United nie potrafili powiększyć swojej przewagi. Kilka dobrych akcji położył Depay, który nie miał dobrego dnia - powinien wykorzystać przynajmniej jedną stuprocentową sytuację, jaką stworzył mu Mata.

Kolejne dosyć słabe zawody rozegrał Wayne Rooney. Kapitan zespołu był niewidoczny, często grał w linii z Depayem i Matą. Przekłada się to na mniejszą ilość okazji bramkowych oraz strzałów - a bez tego nie ma bramek.

Póki co jednak można powiedzieć jak po pierwszym meczu nowego sezonu: liczą się trzy punkty, a nie styl. Tylko jak długo?

Tagi: Adnan Januzaj, Aston Villa, Premier League, Relacje z meczów, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (72) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 23.11.2015, 15:05, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Witam brawo panie Januzaj,piękna bramka oby tak dalej.Pozdrawiam :):):)
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 23:10, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Bardzo cieszy mnie zaufanie jakim Van Gaal obdarzył Januzaja, jeszcze bardziej fakt, że wystawił go na ulubionej dziesiątce, a już najbardziej iż Adnan cudownie się odwdzięczył dając nam bezcenne trzy punkty. To właśnie postawa Belga oraz kolejne zero z tyłu cieszą, reszta nadal generalnie razi.

Romero znów był oazą spokoju, choć dziś miał wyjątkowo mało pracy. Darmian ewidentnie faulował Richardsa, ale w pojedynkach 1v1 jest nieoceniony, a do tego doskonale się ustawia i wybija masę piłek z naszego pola karnego ubezpieczając duet stoperów, co różni go od Valencii. Powinien jednak dawać od siebie więcej w ofensywie, bo na razie wygląda na tym polu gorzej nawet od Ekwadorczyka. Smalling przeciął jedną niezwykle niebezpieczną piłkę w pierwszej połowie; nie był to aż tak spektakularny występ co w zeszłą sobotę, ale swoje zadania wykonał należycie. Blind po raz kolejny nie rzucał się w oczy, co mógł to przecinał wykazując się sprytem który tak ceni u niego Louis. Shaw raczej nie miał większych problemów pod swoją bramką, w ofensywie próbował więcej niż w starciu z Kogutami.

Mata z asystą i jedną fenomenalną piłką do Depaya, ale... Zaliczył bodaj trzy niesłychanie groźne straty które skutkowały kontrami Villi. Przerażają mnie momenty w których ma piłkę na naszej połowie, a rywal zaczyna go dusić pressingiem. Carrick w porządku, podoba mi się że Van Gaal zaczyna oduczać piłkarzy gry z nim dzięki czemu wreszcie odetniemy ten nieśmiertelny węzeł. Także Schneiderlin wydaje się o wiele bardziej pewny siebie i odważny gdy Michael schodzi z boiska. Do czasu gdy Michael był na boisku Francuz popełniał banalne błędy, nie przykładał się do swojej roli. Memphis zanotował masę strat, śmieszny strzał z wolnego i kilka innych błędów, ale jego odwaga i dynamika mogą się podobać. Szkoda tej zaprzepaszczonej okazji. Adnan aktywny, próbował szarpać w pojedynkę, wydaje się dojrzalszy i pewny swoich działań.

W Barcelonie kapitanem jest Iniesta. Cichy, skromny chłopak w pełni oddany swojemu klubowi, zawodowi. Zawsze daje z siebie maksimum i uosabia styl gry Barcelony. W Bayernie kimś takim jest Lahm, piłkarz grający od niepamiętnych czasów na bardzo wysokim poziomie, jeden z najlepszych prawych obrońców ostatniej dekady, w taktyce Guardioli radzący sobie także w centrali. W Chelsea liderem jest John Terry, opoka, żywa legenda, skała w obronie. W Juventusie Buffon którego można opisać podobnymi przymiotnikami. A u nas? BEZNADZIEJNY Rooney nie posiadający na dzień dzisiejszy choćby jednego argumentu który przemawiałby za jego przebywaniem w pierwszym składzie. Łapany na spalone przez drewniaków z Villi, nieumiejętny w dynamicznej grze z klepki, irytujący dla Januzaja czy Memphisa którzy nie mają nawet do kogo podać, mający pretensje do wszystkich tylko nie do samego siebie.

Van Gaal wygrał ligę holenderską z zespołem który nie miał prawa tego dokonać, wygrał Ligę Mistrzów ze zgrają dzieciaków, wygrzmocił Fergusona na Old Trafford jak rzadko kto... ale jeśli postawi do pionu Rooneya to będzie jego największe osiągnięcie w karierze.
zobacz więcej
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 00:21, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Kaysersouze
zgadzam sie w 100%, tylko jaki LVG jest?, wiadomo wariat jakich mało i co z tego wyciągnie? Roo nie nadaje sie do gry at the moment, ale to CAP, wiec LVG leci z nim aby wyciganal the best of best z nowych, nie przystosowanych do "procesu" . Ale sam pilkarsko jest totalnie pod forma. Szatnia a boisko to dwie bajki.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 12:12, #69 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)

Szemhazaj napisał:

A u nas? BEZNADZIEJNY Rooney nie posiadający na dzień dzisiejszy choćby jednego argumentu który przemawiałby za jego przebywaniem w pierwszym składzie. Łapany na spalone przez drewniaków z Villi, nieumiejętny w dynamicznej grze z klepki, irytujący dla Januzaja czy Memphisa którzy nie mają nawet do kogo podać, mający pretensje do wszystkich tylko nie do samego siebie.

Van Gaal wygrał ligę holenderską z zespołem który nie miał prawa tego dokonać, wygrał Ligę Mistrzów ze zgrają dzieciaków, wygrzmocił Fergusona na Old Trafford jak rzadko kto... ale jeśli postawi do pionu Rooneya to będzie jego największe osiągnięcie w karierze.


Co do oceny gry Rooneya na boisku w aspekcie czysto piłkarskim, należy się zgodzić. Ale śmiem twierdzić, że koledzy z drużyny chcą aby to właśnie Wayne był ich kapitanem i guru na murawie. Oni widzą w nim nie tylko kapitana, ale naturalnego lidera/przywódce.
To on w najważniejszych momentach, gdzie koncentracja decyduje mobilizował, swoimi gestami zachęcał do walki, może nawet dodawał niektórym sporo pewności siebie, wydzierając się na kolegów, jednocześnie służąc swoim wielkim doświadczeniem. Taka sytuacja miała miejsce wczoraj około 3 razy w drugiej połowie, co mocno docenili fani United, głośno skandując ,,Rooney, Rooney" widząc jak ważna tutaj jest obecność kapitana i reprezentacji Anglii i United.
To nie jest ten sam Wazza co kilka lat temu, ale mentalność podobna. Myślę, że van Gaal cholernie te cechy Anglika docenia.

Można śmiało powiedzieć, korzystając z popularnego od lat powiedzenia:
z Rooneyem źle, bez Rooneya ... (?) No właśnie tutaj każdy sam sobie udzieli odpowiedzi.
zobacz więcej
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 12:18, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Póki co forma wakacyjna - tak jak u połowy zawodników. Będzie strzelał jak w zeszłym sezonie albo wcześniej i wszyscy znowu nie będą sobie wyobrażać składu bez Wazzy ;)
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 13:13, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Dobra, niech sobie tym liderem będzie, ale do diabła tylko z tego powodu ma mieć pewny plac? 2x 90 minut przy takiej grze byłoby nie do pomyślenia w przypadku Herrery, Januzaja czy wcześniej Falcao, Di Marii bądź Rafaela. Van Gaal nie traktuje zawodników równo i prędzej czy później to się na nim odbije.

Gdy Ferguson zauważył, że Keane przestaje wyrabiać zaczął odsuwać go od składu co wyszło na dobre drużynie. A przecież Roy kapitanem był tysiąc razy bardziej charyzmatycznym od Rooneya który co najwyżej krzyknie na kolegów samemu dając dramatyczny przykład. Bo niby jak ma się czuć np. Ander zbluzgany przez kołka który nie potrafi wygrać choćby jednego pojedynku z przedstawicielem tartaku futbolowego; Clarkiem albo Richardsem? Gdy kapitanami byli tacy gracze jak Bruce, Cantona, Neville, Ferdinand czy Vidic to naprawdę porywali drużynę swoją walecznością, umiejętnościami, samą pasją i zaangażowaniem! Jak na ich tle jawi się Wayne? Z przodu nie oferuje totalnie nic, w obronie dwukrotnie lepsze statystyki ma nawet Mata. Dwa razy klaśnie w ręce wyżywając się za swoją tragikomiczną postawę na młodszych i już jest nietykalny? Dla mnie to jest parodia a nie kapitan.

Rooney bazował na dynamice, waleczności, harowaniu na całej połaci boiska, młodzieńczej zapalczywości. Gdzie to uleciało? Wayne to dziś przykładny mąż i tatuś, z tamtego szalonego chłopaka z Evertonu już praktycznie nic nie zostało. A to przecież nie jest piłkarz pokroju Ibry czy Bergkampa który opierając grę na technice będzie na szczycie do niemal czterdziestki.

Anglik w liczbach zawsze był co najmniej dobry, ale ileż z tych cyfr w ostatnich latach było nabitych dzięki stałym fragmentom też dawało wyraźny sygnał w jaką stronę zmierza Wazza. Przecież teraz widać jak na dłoni, że ani Mata, ani Januzaj ani Memphis nie szukają go w małej grze bo wiedzą, że albo nie przyjmie piłki, albo odegra ją do nikogo, albo nie przyspieszy akcji. Długa laga na uwolnienie do Wayne'a to też strata bo główki nie wygra z żadnym stoperem PL. Pod tymi względami lepszy od niego jest nawet Fellaini.

Zobaczymy jak się ten sezon potoczy, póki co nie mogę na niego patrzeć, mierzi mnie jego obecność na boisku, coraz bardziej kłują uwydatniane braki w wyszkoleniu. Jesteśmy w fazie budowania dobrej ekipy, Rooney być może strzeli w lidze +/- 15 goli. Jeśli tak - będę zadowolony, ale i tak uważam że Van Gaal winien ostro penetrować rynek w poszukiwaniu kogokolwiek kto da nam coś więcej na szpicy niż kapitan.
zobacz więcej
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 16.08.2015, 11:49, #66 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
I po co tak lamentować, jakby słaba forma Rooneya od razu miała oznaczać koniec klubu, jakąś katastrofę czy nie wiadomo co, lol.
Wazza był słaby w pierwszych 2 meczach i wszyscy to widzieli, ale to typ, który już w następnym meczu może zaskoczyć strzelając 2 bramki.

,,Niech sobie tym liderem będzie"
Piszesz tak bezsensu, że szok, jakby w ogóle znaczenia nie miało to, kto nosi opaskę kapitańską i kto dowodzi drużyną na murawie. Nie mamy obecnie w składzie żadnego charyzmatycznego gościa, który byłby lepszym kapitanem od Rooneya. To może być problem. Dla Smallinga raczej za wcześnie. Do Carricka w tej roli, niemożna mieć przekonania.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.08.2015, 11:54

Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 16.08.2015, 11:51, #65 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
,,Ferdinand czy Vidic to naprawdę porywali drużynę"

przecież Rooney też to robi i dla niejednego na boisku jest prawdziwym mentorem. Forma słaba, ale to się w każdej chwili może zmienić,, jeszcze jeden napastnik na poziomie jest potrzebny, tu błąd robi van Gaal, że ma na to wyje.bane tutaj trzeba się zgodzić

,,. Przecież teraz widać jak na dłoni, że ani Mata, ani Januzaj ani Memphis nie szukają go w małej grze"

Może jeszcze powiesz, że unikają go jak ognia na boisku ?

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 16.08.2015, 11:53

Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 16.08.2015, 15:51, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Lamentować? Nie wiem po co w ogóle wchodzę z tobą w dyskusję skoro za każdym razem zaczynasz jakieś personalne wycieczki bo argumentów brak. Koniec klubu, katastrofa? Nie wiem dlaczego popadasz od razu w takie skrajności i szczerze - nie interesuje mnie to, ale brak napastnika jest BARDZO niepokojący, dlatego o tym piszę. Jeśli ciebie nie martwi fakt, że przez 2 mecze Rooney był naszym hamulcem i że stoperzy słabiuśkiej Aston Villi chowali go do kieszeni, to ja czegoś nie rozumiem. O czym twoim zdaniem mam pisać? Tak jak ty zaklinać rzeczywistość tekstami o tym, że w kolejnym meczu zdobędzie dwa gole i będzie cacy?

Ja piszę bez sensu? Dobrze. W takim razie ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Zapytałem retorycznie czy bycie owym legendarnym liderem powinno mu gwarantować plac. Ty odpowiadasz, że dla mnie nie ma żadnego znaczenia kto jest kapitanem. Przeczytaj jeszcze parę razy moją wypowiedź, może coś dotrze.

Dla mnie kapitan powinien prezentować się też nienagannie czysto piłkarsko - to wszystko. Nie widzi mi się Wazza w tej roli, bo on nie ciągnie tej ekipy do przodu i nie mówię tu nawet o tych dwóch koszmarnych występach. Czekam na jego przebudzenie, ale póki co jest najgorszy w całej jedenastce. A jeszcze mniej podoba mi się jego kapitanowanie z tego względu, że u Van Gaal ten kto ma opaskę gra zawsze. Wolałbym dać ją Chrisowi niż gościowi który dwa razy próbował odfrunąć z Old Trafford i piłkarsko prezentuje się poniżej przeciętnej.

Sorry, ale dla kogo niby Rooney jest mentorem? Wybacz, ale to brzmi groteskowo. To, że jest już doświadczony ma niebagatelne znaczenie, ale gdy widziałem jak pewnie czuli się obok Vidy albo Rio młodzi chłopcy, a jak kiepsko współpracują z Wayne'm nowi piłkarze znaczy dla mnie więcej niż klaskanie i darcie ryja na Bogu ducha winnych Januzajów i Herrerów.

"Może jeszcze powiesz, że unikają go jak ognia na boisku ?"

Poważnie nie widzisz tego jak szukają się na boisku Adnan z Juanem czy Memphisem lub Anderem, a jak słabo wyglądają kombinacje z Roo? Nie mam pytań.
zobacz więcej
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 17.08.2015, 08:24, #63 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
,,Tak jak ty zaklinać rzeczywistość tekstami o tym, że w kolejnym meczu zdobędzie dwa gole"

Hehe, skąd wiesz, że nie zdobędzie? Może w następnych 3 meczach z rzędu Roo będzie strzelał a po tym, ty oczywiście zmienisz o nim zdanie.
Chyba znasz Wayne'a i wiesz jak z jego dyspozycją bywa. On może wystrzelić w najbardziej nieoczekiwanym momencie i mieć serie bardzo udanych spotkań.

,,Lamentować? Nie wiem po co w ogóle wchodzę z tobą w dyskusję skoro za każdym razem zaczynasz jakieś personalne wycieczki"

Coś ty taki nerwowy i delikatny, że ho ho? Brakuje dystansu widzę do samego siebie i w ogóle do all. Pierd.olnij sobie seteczkę i przejdzie, jak nie to dwie, ewentualnie trzy lub więcej. Bo śmiechłem jak ten fragment czytałem, bo miałem wrażenie, jakbyś się strasznie przejmował, tym co ja napisałem, a to byłoby żałosne i wręcz niesmaczne.
Problemy z czytaniem ze zrozumieniem ? Aha, ja je mam, tak ? Ok, przecież pisałem, że zgadzam się co do tego, że Rooney jest za słaby na boisku w aspekcie czysto piłkarskim, tego nie trzeba powtarzać.

,,argumentów brak" może jednak to ty masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, skoro takie wnioski wysuwasz ?

,, Ty odpowiadasz, że dla mnie nie ma żadnego znaczenia kto jest kapitanem"
tak, skoro: ,,. Wolałbym dać ją Chrisowi"

Serio Smallingowi opaskę kapitańską ? To już Carrick lepszy do tej roli, bo przynajmniej należycie doświadczony.

Widzisz trzeba zrozumieć, że każdy kij ma dwa końce. Wiadomym jest, że Rooney piłkarsko prezentował się słabo w ostatnich spotkaniach. Ale jak by było na boisku bez niego? Bez choćby jednego zawodnika z cechami przywódczymi? W piłce jak i w życiu. Nie wszystko jest takie proste jak nam się na pierwszy rzut oka wydaje.
Nieobecność Roo na boisku mogłaby być jeszcze gorsza w skutkach.
Widzisz ja tutaj stawiam hipotezy jak by mogło być, gdyby coś. Ty od razu otwarcie sugerujesz, że Rooney nie jest do niczego na boisku potrzebny. Po głębszym zastanowieniu, jednak może się wydać, że to ma jakiś sens.
Tak samo jak sens moim zdaniem ma zasadzanie na ławkę Herrery, co nie oznacza, że z Anderem zamiast Schneiderlina byłaby jakaś tragedia czy coś takiego, oczywiście, że nie. Nie jest wielkim zwolennikiem van Gaala, ale mimo wszystko czasami widać, dlaczego to on prowadzi ten klub a nie kibice.

,, Nie widzi mi się Wazza w tej roli, bo on nie ciągnie tej ekipy do przodu"

Jakbyś ty był menadżerem to już zapewne mielibyśmy zmianę kapitana i inne poważne, wielkie zmiany. Ale to van Gaal prowadzi zespół i on myślę w tej sprawie, wie jak należycie postąpić. Na radykalizmie i opinii zbudowanej na podstawie dwóch(!) meczów niemożna niczego porządnego stworzyć. Jakby to powiedział LvG to jest proces. A w twoim wykonaniu, to jest niestety radykalizm, bo Rooney był beznadziejny (tak) , ale dopiero w pierwszych, dwóch meczach, nie na przykład w kilkunastu z rzędu.
Zachowaj Spokój i Uwierz w Roo.
Kto zna tego typa, ten wie, że potrzeba mu ogrania, minut na boisku aby dojść do formy i regularnie strzelać i asystować na przekór wszystkim jego krytykom.

,,Poważnie nie widzisz tego jak szukają się na boisku Adnan z Juanem czy Memphisem lub Anderem, a jak słabo wyglądają kombinacje z Roo?"

Oczy obrońców skierowane, w głównej mierze na Rooneya (nieco inaczej było to np. w pierwszym sezonie van Persiego na Old Trafford) + słaba forma fizyczna Roo + brak ogrania Roo = słabe akcje kombinacyjne z graczami z pomocy.

Trening + mecze + jakiś transfer jakiegoś poczciwego napastnika (marzenie) , który dodatkowo zmotywowałby Rooneya do ciężkiej pracy = pożądane efekty.

,,Sorry, ale dla kogo niby Rooney jest mentorem? Wybacz, ale to brzmi groteskowo. To, że jest już doświadczony ma niebagatelne znaczenie, ale gdy widziałem jak pewnie czuli się obok Vidy albo Rio młodzi chłopcy, a jak kiepsko współpracują z Wayne'm nowi piłkarze znaczy dla mnie więcej niż klaskanie i darcie ryja na Bogu ducha winnych Januzajów i Herrerów."

Tego to nawet nie ma co komentować, bo lekko mówiąc nie zgadzam się z tym. Serio Vidic według ciebie był charyzmatycznym kapitanem ? Był genialnym obrońcom, ale w porównaniu do Ferdinanda/Rooneya był cichutki.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 17.08.2015, 08:31

zobacz więcej
dodano: 17.08.2015, 14:16, #62 Zwiń/Pokaż komentarz andre [195.82.189.***]
prawda prawda, ale nie lepiej nie wdawać się w dyskusje, bo Pan Szem choć ma często bardzo interesujące komentarze to już krytyki i odmiennego zdania nie przyjmuje ;)
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 19.08.2015, 16:00, #61 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Kompletnie nie rozumiem argumentu "może w następnym meczu strzeli 2 bramki". Może tak - nie wykluczam. Ale na tej samej zasadzie możemy wystawić w ataku Valdesa - może strzeli hat-tricka. Wysoki jest, przy stałych fragmentach może mu się uda.
Jasne, Rooney i każdy gracz, którego mamy w kadrze ma potencjał, żeby odpalić - to jest United, tu nie ma słabych graczy. Ale oceniać formę trzeba po aktualnych występach. A te są słabe. I to od dłuższego czasu, bo poprzedniego sezonu Rooney też nie miał wybitnego. I w związku z tym uparte trzymanie go wyjściowym składzie, mając innych graczy (choćby Chicharito, choćby Memphisa i Januzaja próbowanych w ataku - zwolniliby miejsce choćby dla Herrery na 10) musi być krytykowane. Niech dochodzi do formy - nikt przecież nie każe go sprzedawać. Ale chodzi o to, by grali najlepsi, z korzyścią dla drużyny.

Aha, "obrońcą" nie "obrońcom".
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 22:36, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Może skromne zwycięstwo, ale najważniejsze jest to, że 3 pkt wpadają na nasze konto. Momentami ładne akcje potrafiliśmy lepić, a po za tym graliśmy dość chaotycznie i robiliśmy proste błędy.

No cóż dopiero mamy początek sezonu, więc liczę na to, iż nasz gra z meczu na mecz będzie wyglądała coraz lepiej.
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 15:40, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Niestety, a może stety musiałem zadowolić się skrótem. Ten za długi nie był tak więc może to chyba tylko pokazywać iż wiele się na boisku nie działo, prócz tej jednej akcji bramkowej i świetnego wykończenia Januzaja.

Cóż póki co nasza gra nie powala, ale ważne, że zgarniamy te punkty w komplecie. Na lepsze efekty można jeszcze poczekać, ważne by do tego czasu nie tracić. :)
Postów: 121

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 14:38, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Eren
1. Rooney to obecnie skomplikowany 'proces' i nie powinno patrzeć się na niego jak na tylko kolejny ruch na szachownicy bez kontekstu poprzednich ruchów i tych następujących. Sądzę i powtórzę, że Van Gaal widzi dziś Rooney'a już w kontekście tych przyszłych ruchów - o 3, 4 do przodu. Dlatego jeden i drugi słaby występ nie składnia go do zmiany planów - cierpliwość i konsekwencja.

2. Rooney zostanie cofnięty, ale to jest 'proces'. Sam Anglik musi być o tym przekonany i kibice również. Co raz bardziej się właśnie do tego przekonujemy - co więcej - nie tracąc przy tym punktów. Rooney jak 'duchowy' przywódca United musi promieniować na zespół z głębi pola - wie o tym cały sztab, ale to 'proces'.

3. Mając Januzaj'a można odesłać Pedro zawiniętego w kokardę do rywala zza miedzy. Druga linia jest już tak ciasna, że i 3 zmiany na mecz mogą nie wystarczać. Jak ktoś razem z Messim wygrał już wszystko, to zawsze więcej można chcieć już tylko pieniążków.

4. Depay - warunkami fizycznymi zbliżony do Hazard'a, czyli na wzrost narzekać nie powinien a siły ma zdecydowanie więcej. Strzeli jedną bramkę - dwie, i się zacznie.

5. Herrera - cieszy mnie eksperyment z bardziej ofensywnym nastawieniem Hiszpana. Ma ogromne umiejętności techniczne, świetny balans - potrafi świetnie podawać i ma świetną skuteczność. Pora wejść na poziom wyżej i jeszcze efektywniej łączyć obie zalety.
zobacz więcej
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 13:40, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Biesiadnik
Chyba trzeba spróbować zagrać z Hernandezem na szpicy, fajnie, że Januzaj strzelił ale poruszał się dziwnie ociężale moim zdaniem
Postów: 207

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 12:55, #56 Zwiń/Pokaż komentarz UNITED PANY
musi być fenomenalna forma żeby zdobyć choć 10 ptk w bliższych 12-09-2015 Manchester United - Liverpool
20-09-2015 Southampton - Manchester United
26-09-2015 Manchester United - Sunderland
03-10-2015 Arsenal Londyn - Manchester United
17-10-2015 Everton - Manchester United
24-10-2015 Manchester United Manchester City
Postów: 7690

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 12:25, #55 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Mecz ogólnie był słaby, United potrzeba większego spokoju w grze i pewności siebie, plus zgranie. Ważne trzy oczka i duga z rzędu wygrana.

Co do Rooneya to zgadzam się tu z opinią Szymona...Szema. Rooney praktycznie nic nie daje drużynie. Instynkt strzelca zatracił jak narazie, za dużo podań i biegania które nie daje dużo. Chłopak powinien albo grać za plecami nowego napastnika i robić na niego, albo siedzieć na szpicy i tam być cały czas, do momentu kiedy otrzyma piłkę i ją uderzy. Ogólnie to lubie Rooneya ale jego rola w drużynie dużo nie wnosi i coś należy zmienić.

Szkoda sytuacji Depaya ale powiem tak...dobrze, że chybił, niech się uczy i wyciągnie wnioski z niewykorzystanych szans, a będzie lepszym piłkarzem.

Brawa dla Januzaja na którego liczę nie od dziś:).

Romero...cóż dwie drużyny które podawały mu piłkę, zobaczymy co pokaże jak trafimy na drużynę która naprawdę nas przyciśnie i co jakiś czas zbombarduje...wtedy zobaxzymy co potrafi Romero...ale brawa dlaniego za wielki spokój.

Pozdrawiam.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 09:40, #54 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Ewidentnie van Gaal w środku pola, woli mieć mądrych, doświadczonych, ogranych pomocników, którzy zapewnią drużynie maksimum spokoju.
Stąd właśnie bierze się sadzanie na ławkę Herrery. Hiszpan, gdy wchodzi na plac gry, gra zdecydowanie wyżej aniżeli było to w tamtym sezonie i gra jak na razie zdecydowanie za słabo. Dużo strat po raz kolejny i mało korzyści z jego obecności.
To świetny zawodnik, jednak niedający tyle spokoju i opanowania w grze co inni. Także na początku nie rozumiałem tego, czym kierował się van Gaal, pomijając hiszpańskiego pomocnika, ale po tym meczu, zauważyłem, że takie podejście do sprawy jednak ma te przysłowiowe ręce i nogi.
Wczoraj dwa razy Depay z lewej strony wychodził na wolną pozycję, raz Ashley Young, ale Hiszpan ich nie dostrzegał. A to dla tak dobrze podającego zawodnika jak AH, lekko mówiąc nie jest powód do dumy, bo swoją nieuwagą zaprzepaszczał dobre sytuacje strzeleckie, które mieliby i powinni mieć jego koledzy.
Van Gaal moim zdaniem, sądzi, iż skoro są już na boisku gracze typu Januzaja i Maty, którzy mają tendencje do tracenia piłek w każdym rejonie boiska po nieprzemyślanych decyzjach, dla balansu potrzebna jest większa ilość boiskowych inteligentów w wyjściowej jedenastce. Stąd te stawianie sobie Schneiderlina w hierarchii wyżej aniżeli Andera.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 15.08.2015, 09:43

zobacz więcej
Postów: 207

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 09:11, #53 Zwiń/Pokaż komentarz UNITED PANY
zobaczcie na tabele niech taka zostanie mistrz drugie city chelsea 8 arsenal spada czego chcieć wiacej
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 03:27, #52 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Skromna wygrana ale komplet punktów jest. Nie ogladałem meczu z powodu pracy , wiec za dużo powiedzieć nie mogę , a z samego skrótu za wiele się nie dowiem jak przebiegał ogólnie mecz.
Moim zdaniem na poczatku nie ma co przejmować się stylem , on wkrótce zaskoczy. Narazie cieszmy sie z punktowania rywali w pierwszych potyczkach :)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 15.08.2015, 03:29

Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 00:43, #51 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Strasznie mnie denerwuje że mecze są pokazywane na canal + sport 2 zamiast na normalnym, przez to nie moge sie delektowac gra mojego kochanego klubu! Zwyciestwo oczywiscie bardzo mnie cieszy ale chce zobaczyc grę a nie tylko znac wynik spotkania!
Postów: 301

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 00:30, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Liso11
Najważniejsze to nie tracić punktów z zespołami pokroju Villi, reszta przyjdzie później.
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 15.08.2015, 00:17, #49 Zwiń/Pokaż komentarz MarcinekMU
obawiam się że to początek końca Groszka w MU jak nie będzie dostawał szans to będzie tak jak z Falcao będzie grał po 5 min w końcówkach może w paru meczach od początku 45 minut i w styczniu odejdzie bo będzie miał mało bramek wg mnie najbardziej niedoceniony gracz MU.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 23:48, #48 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Meh, meh, mecz bez historii. Romero mógł na dobrą sprawę pójść na kawę i ciastko, bo roboty miał dzisiaj tyle, że i jakiś typek z akademii mógłby sobie pobronić. Chyba strzał głową Agbonlahora była jedynym momentem, kiedy Argentyńczyk musiał cokolwiek z siebie wykrzesać.

Obrona solidnie. Smalling już nie tak cudowanie jak w zeszłym spotkaniu, ale i bez większych błędów, Blind to samo. Shaw trochę bezbarwnie, raz dał się ograć jak dziecko. Zachwyca mnie za to Darmian w defensywie. Chłop jest nie do przejścia, ciekawy jestem jak będzie grał, kiedy stanie przed nim ktoś pokroju Hazarda. Liczę, że tak samo skutecznie jak dzisiaj.

W pomocy Schneiderlin grał dosyć wysoko, często włączał się w akcje ofensywne. O wiele lepiej w tej roli spisywałby się Herrera. Francuz nie robi nic, czego nie robiłby Carrick i w takim wypadku nie rozumiem czemu to właśnie ten drugi jest zdejmowany z boiska i zastępowany przez Schweinsteigera. Mata nierówny. Dwie wspaniałe piłki (szkoda, że tylko jedna asysta), wymieszały się z frajerskim oddawaniem futbolówki rywalowi. Mimo wszystko występ na plus. Januzaj poza golem tak naprawdę nie pokazał niczego wielkiego, ale i tak się cieszę, że zagrał i że strzelił bramkę. Mam nadzieję, iż częściej będzie gościł z podstawowej jedenastce i częściej będzie strzelać bramki lub asystować. Depay dużo się starał, ale niewiele z tego wychodziło. Szkoda zmarnowanej okazji.

Pozdrawiam Rooneya, który chce strzelić 20 bramek w tym sezonie. Jeśli będzie tak grał, to może mieć problem z osiągnięciem dorobku Falcao z poprzedniego sezonu. Szkoda, że van Gaal nie chce go ściągnąć i dać szansy Hernandezowi, bo w obecnej dyspozycji Anglik nic nie daje drużynie. To nie to, że jest w słabszej formie. On gra beznadziejnie, proste przyjęcie piłki sprawia mu problem. Nie jestem pewien czy w całym meczu wyszło mu chociaż jedno zagranie. Lepiej niech się bierze do roboty, bo van Gaal pokazał już kilkukrotnie, że sentymentów u niego nie ma.

Co tu dużo mówić, gra na razie wygląda słabo, ale przynajmniej wyniki są w przeciwieństwie do poprzedniego sezonu. Liczę, że będzie się to poprawiać wraz z biegiem rozgrywek. Przede wszystkim przydałoby się trochę więcej akcji podbramkowych i strzałów.
zobacz więcej
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:08, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Tylko mi się wydaje, że zmiany nie są przeprowadzane w celu poprawienia gry tylko aby ten i ten mógł pograć? Znowu wchodzi Herrera i Schwein i jak Hiszpana rozumiem (choć nie czaje czemu nie za Morgana) to jednak Chicharito powinien dostać co najmniej 30 minut...
dodano: 14.08.2015, 22:40, #46 Zwiń/Pokaż komentarz PiotrekMU [78.8.236.***]
Uważam że zmiany były bardzo dobre ponieważ pozwoliły kontrolować spotkanie , po co wprowadzać kolejnego napastnika skoro mamy wynik ? no chyba że po to by ,, ten i ten mógł pograć ,,
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 23:26, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Po to, że ten pierwszy napastnik nie istniał przez cały mecz i zmienienie go na pewno nie mogłoby nam wyjść na gorsze. Natomiast granie na 1:0 nie jednej drużynie wyszło bokiem...
Postów: 51

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 23:01, #44 Zwiń/Pokaż komentarz gruzeppe
solidna gra ale z przodu nie mamy "9" troche brak RvP. Roo sie nie nadaje na napastnika.

A co myślicie 4-2-3-1--- 4-2 wiadomo. pomoc depay mata roo a w ataku groszek? Rooney kompletnie sie nie sprawdza na 9 to już 2gi mecz

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.08.2015, 23:04

Postów: 71

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:58, #43 Zwiń/Pokaż komentarz dzika93
Słaby mecz, ale jest wygrana i 3 punkty! :) Oby te mecze to były tylko rozgrzewki i nowe nabytki szybko zgrały się z drużyną by w końcu pokazać na co nas stać! ;)
Postów: 417

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:53, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Hydraulik
Koszmar. Tylko tyle można o tym meczu napisać. Jedyny pozytyw tego spotkania to piękna bramka Januzaja. Dobry mecz w ofensywie Maty. Bezproduktywny Rooney. Kolejny dobry mecz Darmiana, ale jak to powiedział komentator z wyjęciem jednej wiadomo, której sytuacji. Pewny Romero, może nie miał konkretnej, klarownej sytuacji aby się wykazać, ale tam gdzie trzeba było był i robił co należało. Smalling tylko potwierdza to, że jest filarem defensywy, która radziła sobie całkiem przyzwoicie.

Szkoda tylko, że po trafieniu bramki zaczęli grać asekuracyjnie, żeby tylko utrzymać wynik, zero jakiejkolwiek inicjatywy, tylko od czasu do czasu jakieś zagranie. Jedyna akcja, która mogła (tzn. musiała) zakończyć się golem to ta genialna piłka Maty do Depaya, potem nic. Rooney gubiący piłki i nerwowy środek pomocy do czasu zmian, potem trochę gra się uspokoiła. Ważne 3 pkt, ale z taką grą United daleko nie pojadą.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.08.2015, 22:57

Postów: 402

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:53, #41 Zwiń/Pokaż komentarz belinea
Cienko to wygladalo ale nie mialbym nic przeciwko gdybysmy wszystkie mecze tak wygrywali :)
Postów: 777

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:51, #40 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
3 punkty , to mnie interesuje . Mata świetne piłki !
Postów: 44

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:46, #39 Zwiń/Pokaż komentarz *Sky*
Rooney dzisiaj to samo.. tylko dzis juz nawet pilki nie umial przyjac. Koniecznie trzeba napadziora zakupic bo rooney sie juz tam nie odnajduje.
Kolejna sprawa to gra sie rozruszala od kiedy herrera wskoczyl na 10tke. Powinien tam zaczac nastepny mecz. Ogolnie blind sie nawet spisuje na tej obronie ale tak czy siak w rezerwie zostaje tylko evans rojo jones ktoru nawet jakby nie gral i grzal lawe to by lapal kontuzje. Dobra gra shaw'a ogolnie mecz jak zawsze flaki ale wynik jest takze robota odwalona na plus. Nawet czasami w drugiej polowie te szybkie wymiany pilek byly w porzadku aaa no i setaa depaya zmarnowana :( ale chyba troche presja na nim ciazy nie widac po nim swobody gry. Glory glory man united !!!!
Postów: 481

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:29, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
Rooney chciał dziś poczuć się jak Falcao
Postów: 829

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:39, #37 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Może i się uda i w następnym meczu zobaczymy go na ławce.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:39, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Okropny mecz do oglądania. Ważne, że 3 punkty, ale gra nie rokuje niczego dobrego.

Czy oni nie mogą podjąć ryzyka? Czy oni nie mogą trochę strzelać? Oni grają momentami jak takie pipki, bo nie wiem jakiego już słowa użyć... Trochę werwy!!
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:40, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Póki co podobnie jak z Tottenhamem: słaba gra, ale jest gol. Z przodu mało gry, ale jak już jest tam piłka, to Januzaj z Depayem trochę działają. Oby w drugiej połowie trochę bardziej to rozruszali.
Postów: 158

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:05, #34 Zwiń/Pokaż komentarz volgin
Niech Ci Twoj Roo szczeli bramke
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:13, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Jestem za :)
Postów: 392

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:11, #32 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
Atomowe strzały Depay'a z wolnego ;o
Postów: 481

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:57, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Vamp
To że gramy dno i że pewnie do ostatnich minut będziemy drżeć o wynik to pewnie już nikogo nie dziwi i nie ma co rozpisywać się w tym temacie. Ale co ważniejsze ten pedalski wąsik Agbonlahora mnie po prostu rozpierdala :D
Postów: 829

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 22:06, #30 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Hahaha, rozwaliłeś mnie z tym wąsikiem:D
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:38, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Villa jest cienka, spokojnie do ogrania, nawet z naszą taktyką wykluczającą strzały na bramkę :v Fajnie by było gdybyśmy mieli napastnika.
Postów: 829

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:53, #28 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Uwielbiam Roo, ale dzisiaj można by go ściągnąć i dać szansę Groszkowi, bo póki co, gramy w 10....
Postów: 734

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:32, #27 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Brawo Januzaj! Ale co dało się zauważyć, że przy tym holowaniu piłki był 2 czy 3 razy zaczepiany, mimo to się nie przewrócił :D
Postów: 829

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:52, #26 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Trzeba przyznać van Gaalowi, że oduczył zarówno Asha, jak i Adnana ciągłego nurkowania i przewracania się;)
Postów: 304

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:48, #25 Zwiń/Pokaż komentarz xGall
Rooney dzis to nawet piłki nie potrafi przyjąć.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:37, #24 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Nieporadność panicza Waynea w ataku sprawia, że robi mi się przykro, bezużyteczny Anglik, oby w drugiej połowie coś ustrzelił, bo kolejny raz z rzędu zgarnie miano najsłabszego gracza United.
Jeśli ktoś jest do zmiany to właśnie el capitano.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:36, #23 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
gra 6 obrońcami z pretendentem do spadku mi nie przeszkadza ale gdyby tak mieć kogoś kto połączy linie obrony z linią ofensywną. schneiderlin czego się nie dotknie to spieprzy. czy van gaal aż tak się boi aston villi i utraty legendarnego balansu ?
Postów: 158

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:36, #22 Zwiń/Pokaż komentarz volgin
Co do [***]a pana w pierwszym skadzie robi Roo?
Postów: 29

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:35, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Bartkoo
Legenda głosi że ktoś kiedyś wygrał z Darmianem pojedynek 1 na 1
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 19:50, #20 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Jak widzę Blinda na środku defensywy, to mnie skręca w środku.
Postów: 757

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 20:12, #19 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
biedny Sarkazm biedny cały sezon będzie go skręcać
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 20:19, #18 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Dla Ciebie Pan sarkazm.
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:32, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Mam tak samo jak ty... Ale ku pocieszeniu Rojo jest zdrowy, a kto wie może już w następnym meczu wystąpi (mam taką nadzieję).
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 20:46, #16 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Zapodajcie dobrego linka! Z góry dzięki.
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:21, #15 Zwiń/Pokaż komentarz dzika93
Postów: 105

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:16, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Ciechanek
Mata i wszystko jasne !!!!
Postów: 182

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 21:14, #13 Zwiń/Pokaż komentarz janek3247
Oooo jeb***y :D
Postów: 530

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 20:51, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
pomocnik potrzebnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy od zaraz .
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 20:39, #11 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Agbonlahor dzisiaj zajeździ Blinda, ale mam nadzieje, że Chris będzie ratował.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 20:32, #10 Zwiń/Pokaż komentarz darwos
Manchester teraz jest jak Jeep terenowy ktory jedzie ale kierowca ustawił skrzynie automatyczna na bieg 2. Jedzie w terenie i po szosie ale automat zapina tylko bieg pierwszy lub drugi. Skrzynia jest po remoncie,własciciel LVG kupił częsci a mechanicy to poskładali (trenerzy od przygotowania fizycznego....)Albo mechanicy spartolili robote ale LVG jeszcze łudzi sie ze to niemożliwe i skrzynia za chwile da sie przełączyć w położenie D albo kierowca(LVG) wogóle nie wie że jest taka pozycja
do wyboru w skrzyni.....Wczesniej znalazł kilka uszkodzonych elementów(w samochodzie) które powymieniał cześciowo na nowe,czesciowo na używane w rzekomo dobrym stanie i teraz uważa że samochód zacznie normalnie jezdzic.....albo tak jak pisałem chłop nie wie ze jest połozenie D.....albo robi to swiadomie liczac na to ze....inni jadac w terenie zapieli pozycje D,gaz do dechy....i wyp....sie z drogi a on powolutku,dojedzie do mety.....tylko ze ci inni ktorzy zapieli D moga miec taka przewage ze wroca na droge bo samochodu doszczetnie nie zniszczyli a majac duzy zapas czasu dojada przed LVG
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 19:51, #9 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Rooney w podstawie. Herrera na ławie. [***] logic.
Postów: 757

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 20:13, #8 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
oczywiści słabsze karty na początek asy na koniec
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 20:16, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Uwielbiam Herrere, ale na szpicy raczej się nie sprawdzi. ;)
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 20:26, #6 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
Na tym polega proces :D
Wolałbym żeby Herrera grał od pierwszych minut, a nasz hamulcowy może przecież na ławę usiąść, zamiast niego może grać Hernandez.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 19:59, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Nie wiem, czy dobrze, że będący w optymalnej dyspozycji Young jest ściągany. Być może dla Januzaja to test, czy będzie na tyle przydatny drużynie, czy raczej czeka go jakieś wypożyczenie i ewentualny transfer skrzydłowo-ofensywnego zawodnika.

Najbardziej jednak zastanawia mnie dyspozycja naszego bramkarza. Ciekawe, czy pierwszy mecz to tylko taka zajawka na dobrą grę, czy to rzeczywiście oznaka jego umiejętności. Szkoda, że sytuacja z Davidem De Geą wyszła tak beznadziejnie...
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 19:53, #4 Zwiń/Pokaż komentarz dzika93
Fajnie, że Januzaj coś pogra :) Ale nie ukrywam, że i Groszka chciałabym zobaczyć na boisku :)
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 19:48, #3 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Jak bez zmian jak Janusz jest.
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 19:52, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Szybkość jest złym doradcą ;)
Postów: 777

Napisz PW
dodano: 14.08.2015, 19:49, #1 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Jest Januzaj , lecisz chłopak !
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.