CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Uważasz się za kibica Manchesteru United? Twierdzisz, że znasz klub na wskroś? Udowodnij to i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +4 - Mata daje 3 punkty z Watfordem!

Relacje Red_Devil @02.03.2016, 19:18 | Przeczytano 4258 razy

Mata daje 3 punkty z Watfordem!

Manchester United ograł na własnym stadionie Watford 1:0. Jedynego gola dla Diabłów strzelił z rzutu wolnego Juan Mata. 

Do składu Manchesteru United wracają Matteo Darmian i Anthony Martial. Nadal niedostępny jest Chris Smalling, ale Marcos Rojo otrząsnął się po urazie w meczu z Arsenalem. W 18-osobowej kadrze zabrakło Michaela Carricka, Adnana Januzaja i Andreasa Pereiry.

Ostateczni Louis van Gaal dokonał dwóch zmian w porównaniu do wygranej z "Kanonierami": Carricka i Jessego Lingarda zastąpili Timothy Fosu-Mensah, który debiutował w niedzielę, oraz Martial.

Tagi: Juan Mata, Old Trafford, Premier League, Relacje z meczów, Watford, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (80) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 570

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:55, #80 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
Więcej szczęścia niż rozumu.
Źle dobrany skład i bardzo dziwne zmiany.
Martial bardzo słabo trochę.
Blind tragicznie.
Ważne, że wygrali GGMU!

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.03.2016, 22:56

Postów: 435

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:25, #79 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Źle dobrany skład? Popatrz na dostępnych graczy i jeszcze raz przemyśl tę opinię...
Postów: 570

Napisz PW
dodano: 03.03.2016, 07:26, #78 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
Cieszy mnie gra młodych i wczorajszy występ Fosu-Mensah oceniam na bardzo dobry, ale obrona składała się z 2 młodzikach obok siebie to kiepski pomysł. Widać było, że nie potrafią dobrze ubezpieczać się.
Możesz się ze mną nie zgadzać, ale lepszy byłby na środku obrony McNair, który już w zeszłym sezonie rozegrał trochę spotkań i wypadł w nich poprawnie.
2 młodzików + jeden obrońca po kontuzji, a wszystkim steruje Blind, który i tak dużo wysiłku wkłada w to, żeby nie popełniać błędów, a tu ma jeszcze kierować kolegami.
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 03.03.2016, 22:01, #77 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
No z McNairem problem jest taki, że to zasadniczo lepszy piłkarz niż obrońca. Kolejnym problemem zaś jest to, że piłkarz też póki co z niego, delikatnie mówiąc - niekoniecznie wybitny.

Ustalmy - chłopak nie miał imponującego wejścia do składu, w stylu choćby Evansa w 2008 roku. Ot, przy pladze kontuzji wskoczył do pierwszej drużyny, jego główną zaletą było to, że obie nogi miał całe a silniejsza z nich była prawa. Oczywiście, potrafił nie popełniać większych błędów w niektórych meczach, pokazywał, że czegoś się jednak przez te lata edukacji piłkarskiej nauczył i wie, że ten napompowany świński pęcherz zasadniczo nie gryzie a jak się postarać to po kopnięciu go można uzyskać ciekawy efekt. Sęk w tym, że to trochę mało. Bo, żeby być w United to trzeba pokazać jednak coś ekstra. Gdyby Paddy był mocnym punktem obrony w kolejnych meczach - wtedy byłaby inna rozmowa. Przy całej sympatii dla chłopaka (raz, że wychowanek, dwa, że jak pisałem, piłka mu jakoś specjalnie nie przeszkadza) widać było, że to najsłabszy element obrony. No i widzieli to też rywale i bezlitośnie na chłopaka grali. I np. trzeba było go w przerwie ściągać, bo parę dni po wywiadzie van Gaala o tym, że będzie z niego prawy obrońca na 10 lat, młody Irlandczyk nie potrafił zatrzymać graczy ligowego średniaka.

Jasne, to wszystko dalej go nie skreśla. Jest młody, obrona to dla niego nowa pozycja, wiadomo, że trzeba dać mu czas. Dostał ten czas. A mimo to van Gaal woli stawiać na graczy, którzy mają mniejsze doświadczenie niż on. Woli ustawić w obronie debiutanta, który niedawno został przesunięty na tę pozycją, niż gościa, który w defensywie ogrywa się na tym poziomie drugi sezon. Czyli - Paddy zapewne nie zachwyca. Szkoda, bo gdyby nauczył się dobrze bronić to drużyna miałaby z niego pożytek, bo pasowałby do tej filozofii. Ale być może zwyczajnie jest na ten poziom za słaby. Brak w każdym razie argumentów za tym, że jest inaczej.
zobacz więcej
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 03.03.2016, 12:13, #76 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4
Jak te wczorajsze popisy Blinda nie uzmysłowią Van Galowi, że pozycja stopera to nie jego bajka to nie wiem co jeszcze może go przekonać. Blind prawie zawsze gra niepewnie w obronie ale wczoraj był już totalnym dzieckiem we mgle. Już chyba nawet Romero zagrałby na obronie lepiej niż on. Blind jest naprawdę dobrym graczem jednak na środek pomocy nie obrony, on nigdy nie będzie myślał jak obrońca.

Jeszcze jedna uwaga, mam nadzieję iż gdy skończy się szpital w szeregach United to młodzi nie pójdą w odstawkę tylko dlatego bo mają na koszulce nazwisko Rashford a nie Rooney. Fosu-Mensah,Varela i Rashford naprawdę mają potencjał.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 03.03.2016, 08:52, #75 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Mecz zagraliśmy słabo,ale w tym przypadku najważniejsze że pomimo słabej gry udało się jednak wygrać. Gdyby nie ten stały fragment gry pewnie padł by bezbramkowy remis. To zwycięstwo to nie tylko zasługa pięknego strzału Maty, ale także postawy De Gei w bramce. Popełnialiśmy sporo błędów i to głównie po nich rywale dochodzili do sytuacji bramkowych, ale Hiszpan nie zawiódł i spisał się bardzo dobrze, dając szanse na zwycięstwo. Obrona też słabo zagrała za dużo błędów, myślę że gdybyśmy grali z silniejszym rywalem to te błędy przepłacilibyśmy bramkami ale na szczęście tak się nie stało.
Pozostałe drużyny które są wyżej od nas czyli: Arsenal,City,Tottenham przegrały swoje mecze. Cieszę się że pomimo kiepskiej gry wczoraj udało się piłkarzom strzelić tą jedną bramkę, która dała nam zwycięstwo i zbliżyła tym samym do czołówki tabeli. Dobrze że udało się United wczoraj to wykorzystać.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 03.03.2016, 08:53

Postów: 139

Napisz PW
dodano: 03.03.2016, 00:41, #74 Zwiń/Pokaż komentarz United22
Styl tragiczny, Blind tragiczny, Depay tragiczny.
Nad Blindem nie ma co się pastwić , bo grał słabo ale mam nadzieje, że to tylko jednorazowa wtopa. :)
Depay nadaje się do przetrzymywania piłki w końcówkach meczów.. To jego jedyna rzecz na plus z całego meczu.. Tragiczne wrzutki, tragiczne strzały, średnio z dryblingami no i jak już mu się udało wejść w pole karne to się wyłożył w nim jak długi..
Depay chyba jako jedyny będzie się cieszyć jeśli MU nie będzie w LM.. Bo w LE są rywale na jego poziomie(średniaki z Danii, Belgii czy innych Szwecji) i tam będzie mógł błyszczeć :) bo w PL z taką grą to on się tylko na to przetrzymywanie piłki nadaje..
Depay -21 meczy w PL - 2 bramki
Lingard 14 meczy w PL - 4 bramki

Fosu-Mensah po nerwowym wejściu w mecz całe spotkanie do końca zagrał na najwyższym poziomie. Brawo, może to on będzie naszym nowym filarem w obronie ? Byłoby miło :)

Martial zagrał bardzo słabo, niestety :( No ale jak w końcu LVG wywali Depaya ze składu to może Martial wróci na lewe skrzydło a tam idzie mu dużo lepiej :)

Rashford też na plus moim zdaniem. Niestety bez gola , ale koledzy mu nic nie pomagali.. a kiedy to on zszedł na skrzydło to zaczęło się dopiero coś dziać w naszym ataku..

Mata ładna bramka , mecz średni , ale bardzo podoba mi się jego współpraca z Herrera.
Fajnie jak oni grają razem w pomocy tylko moim zdaniem jest to dobry pomysł na zespoły ktore nie mają najsilniejszego środka pomocy.
Schneiderlin dzisiaj dawał rade 'sam' w środku, bo jednak Herrera to nie jest typowy defensywny pomocnik. To właśnie było widać z Arsenalem kiedy to Schneidelin nie dał rady łatać całego środka pomocy, bo jednak na tej pozycji to Arsenal jest dużo silniejszy niż Watford.

zobacz więcej
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 03.03.2016, 08:24, #73 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Znowu statystyki które nie grają, szkoda, że zapomniałeś ile rzeczy źle zrobił Lingard i ile punktów przez to przepadło.

Postów: 5

Napisz PW
dodano: 03.03.2016, 07:33, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Sith
Słabo, ale udało się zdobyć 3 punkty. Najważniejsze, że nadal jesteśmy w grze o top 4
Postów: 36

Napisz PW
dodano: 03.03.2016, 07:14, #71 Zwiń/Pokaż komentarz Papaj22
Strzał z wolnego - mistrzostwo :D Blind to byla jakas masakra na obronie w tym meczu, Rashford po przesunieciu na skrzydlo pokazal ze dryblowac tez potrafi :D
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 03.03.2016, 01:31, #70 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Są 3pkt na naszym koncie tarcimy do 3miejsca do arsenalu 4pkt wiec LM w przyszłym sezonie jest dla nas jeszcze mozliwa ale raczej nie dogonimy juz w lidze Leicester i Tottenhamu! GLORY MAN UNITED!
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:42, #69 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Takimi meczami zdobywa się mistrzostwo.
Oczywiście nie mam tu na myśli, że walczymy o to mistrzostwo, ale takie mecze nas przybliżą do TOP 4.
Postów: 467

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:10, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Mecz do zapomnienia, ale... Arsenal wtopił, City wtopiło, Tottki wtopiły, a United tym razem udało się skorzystać z uśmiechu od losu. Nigdy nie lubiłem mówić, że nie ważne w jakim stylu, ważne, żeby wygrać, lecz dziś liczą się tylko trzy punkty. Top4 nadal jest osiągalne - reszta to detale.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:11, #67 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Dokładnie, mamy 3 pkt. a o reszcie meczu zapomnijmy..
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:15, #66 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Jak sam widzisz w ciągu 2 spotkań LvG odrobił 6 punktów do Arsenalu.
Jeszcze 4 i 3 lokata jest osiągalna.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:18, #65 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Uważasz że to zasługa LVG? Bo wg mnie to wtopy top4 które oglądamy przez cały sezon. równie dobrze mogliśmy ten mecz przegrać (karny który należał się Watford).
Postów: 339

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:19, #64 Zwiń/Pokaż komentarz cinq
problem w tym ze top 4 to moze byc w tym roku za malo na gre w LM. Liverpool naprawde zaczyna grac mocny futbol i cos czuje ze sa napaleni na puchar uefa
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:21, #63 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Jaki karny dla Watford? :D
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:23, #62 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Szczerze? OBY(chyba że jakimś rzutem na taśmę my wygramy LE). Bo jak na razie to drużyny z BPL tak się spisują w Europejskich pucharach że za chwilę będziemy mieć tylko 3 drużyny w LM...
Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:39, #61 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Jeszcze nie. Na razie to Seria A jest najbliżej odebrania PL jednego miejsca, ale w Europie w tym sezonie Włosi słabo grają i może się w przyszłym tygodniu okazać, że ich jedynym reprezentantem w Europie będzie Lazio, bo w CL bardzo prawdopodobne, że odpadną Roma i Juve. Z Anglii natomiast pewnym niemal na 100% awansu do ćwierćfinału jest City, ponad to Chelsea u siebie może wyrwać awans PSG (chociaż wątpię), a w EL mamy na pewno jedną drużynę z Anglii w ćwierćfinale (wygrany MU - Liverpool) i Tottenham, który nie jest bez szans z Borussią.
Także na razie można być spokojnym o 4 miejsca w CL. Problem będzie jak w przyszłym sezonie Anglię w Lidzie Mistrzów reprezentować będzie Leicester, które raczej będzie kopciuszkiem oraz Tottenham, który też raczej z tuzami nie powalczy.
Dodajmy do tego (o zgrozo Liverpool), jeśli serio wygrają EL i oraz roboczo Arsenal i będzie spory problem.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.03.2016, 23:41

Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:34, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: dinos
Młody i nieopierzony Blind popełnił dzisiaj sporo błędów, które można zwalić na pierwsze kroki, jakie stawia w dorosłym składzie, co zapewne wiąże się z presją i sporą tremą. Na szczęście obok był doświadczony Fosu-Mensah, który odpowiednio czyścił po pomyłkach popełnionych przez kolegę z drużyny. Dobrze, że ktoś z doświadczeniem tam był, bo inaczej naprawdę mogłoby się to źle skończyć.
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:23, #59 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Skład brutalnie przetrzebiony kontuzjami, w obronie mieszanka dzieciarni i rekonwalescentów kierowana przez gościa, który na stoperze zagrał ze 30 spotkań, na środku ataku chłopak grający 3 mecz w klubie (w ciągu tygodnia w dodatku), a na skrzydle zapewne nieco zmęczony sezonem młodziak przywieziony na boisko przez karetkę. Dodatkowo jest to trzeci mecz w ciągu tygodnia, trzy dni po starciu z Arsenalem. No i jesteśmy w cholernej Premier League, gdzie naprawdę nie ma łatwych spotkań. To wszystko powoduje, że naprawdę, nie spinam się dzisiaj o styl.

Takie właśnie zwycięstwa są najważniejsze. Gdy nie idzie, gdy wszystko jest przeciw, gdy trzeba wygrać a nie bardzo wie się jak. Takimi meczami wygrywa się ligi, takimi meczami zapewne buduje się drużynę (w sensie psychicznym). I jasne, można się czepiać, że Watford powinno nam załadować ze trzy bramki (ale my im też, to inna sprawa), że to hańba dla takiego klubu grać na czas (ale przy parunastu kontuzjach w niekoniecznie szerokiej wyjściowo kadrze), ale są trzy punkty. 10 pkt straty do Lisów, 7 do Kogutów, 4 do Wengera, 0/1/3 do szejków. Na 10 kolejek przed końcem. W Anglii. Tu się cholera może wydarzyć jeszcze wszystko, ale mam wrażenie, że najgorsze możemy mieć za sobą.

Co do piłkarzy - obrona tragedia, ale gdyby wszyscy byli zdrowi to maksymalnie jeden z tych graczy byłby na murawie i w ostateczności drugi na ławie. Mata - piękny gol, wcześniej też się starał coś ruszyć z przodu. Nigdy nie będzie to lider na miarę choćby van Persiego czy Ronaldo, że tak ograniczę się do ostatnich lat, ale też nie pierwszy raz uratował nam [***]. Jeśli prawdą jest, że Mourinho w razie przyjścia gwarantuje sobie jego wywalenie, to tym bardziej jestem przeciwko jego kandydaturze. Martial początkowo tragedia, potem kilak razy szarpnął. Ale on powinien dostać maks. pół godziny, to że zagrał to tylko efekt tragicznej sytuacji kadrowej. Varela naprawdę robi wrażenie w swoich akcjach ofensywnych. No i Rashford. Dzisiaj bez gola, ale pokazał, że co jak co, ale drugim Machedą to nie będzie. Bo w przeciwieństwie do Włocha umie grać w piłkę.
zobacz więcej
Postów: 117

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:12, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Saturnin
Timothy Fosu-Mensah co ten chłopak wyprawiał, VG powinien mu dać szanse na środku pomocy bo nieźle czyścił, dodatkowo warunki fizyczne ma niesamowite. Przykład? Jak przestawiał napastników Watford :D. Hiszpanie dali rade chociaz Ander jakos dzis troszke slabiej. Widac tez ze Martial musi jeszcze sie ograc bo dzis bardzo nieboecny na boisku, chociaz po faulu na nim byl rzut wolny z ktorego Mata strzelil :)
Postów: 1290

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:02, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Metyu
Wywalczyliśmy bardzo ważne 3. pkt. Teraz nie pozostaje nic innego jak pójść za ciosem i pokonać WBA. TOP 4 jest w naszym zasięgu. Kompletnie bez formy jest City, a Arsenal też nie powala swoją grą. Musimy to wykorzystać!
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:01, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Piękny gol, ważne 3pkt ale gra tragiczna. Watford byli od nas dużo lepsi i jedynie szalony Hiszpan uratował nam [***]sko bo wygrał 4 pojedynki sam na sam (jeden tylko pojedynek był "niepotrzebny" bo przeciwnik zagrał ręką). Cała reszta drużyny tragicznie, chociaż Blind i Martial wybili się ponad. Pierwszy w obronie sprokurował 2 setki przeciwnikom, a o sytuacjach w których ratował mu tyłek Timothy nie będę wspominał. Natomiast Francuz był nieobecny, fakt kilka fauli na nim przeciwnicy złapali ale na skrzydle prezentował się gorzej niż Rashford, a w ataku tak jak i młodzian był w większości poza grą.

Wyróżnić trzeba Rashforda, chłopak jako napastnik wiele nie robił bo nie miał z kim ale jak już przeszedł na skrzydło to siał niezły zamęt. Zaprezentował się naprawdę pozytywnie.
Postów: 42

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:01, #55 Zwiń/Pokaż komentarz matekw99
mimo gry bez fajerwerków...mistrzowska kolejka :)) wszyscy rywale top4 potracili pkt :)
Postów: 552

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 23:01, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
nie oglądałem pierwszej połowy (czytałem komentarze) , ale w drugiej nareszcie było widać, że im się chce, nie mówię o stylu bo tu jest pole do polemiki. watford się nie polozyl, ciekawy mecz w drugiej polowce. jak sobie przypomnę żenadę z southampton gdzie nawet na 10 minut przed końcem nie potrafili akcji sklecic, to jednak coś drgnelo,

w obronie natomiast momentami jest chaos jak na Heathrow w godzinach szczytu. przy rożnych watfordu trzeba było kciuki zaciskac.

jak to Anglicy mówią massive three Points. depay chyba naprawdę dostał burę po chelsea bo dziś już wiedział co z piłką robić przy stanie 1:0.

wymeczone, wyciśnięte, wybiegane w bólach, ale jest zwyciestwo.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 02.03.2016, 23:04

Postów: 123

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:58, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Krass
Mecz momentów, z tym, że nasze momenty sami tworzyliśmy, a momenty Watfordu były głównie po naszych błędach. Tak słabego występu obrony, (zwłaszcza u Blinda z tego co udało mi się zobaczyć, mimo transmisji w takiej jakości, że oglądałem niezbyt płynny i powolny pokaz slajdów z ledwo słyszalnym komentarzem) dawno już u nas nie widziałem, na szczęście udało się zdobyć zero na tyłach i po fantastycznym wolnym Maty zdobyć te 3 punkty :)
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:55, #52 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Gol za 6 punktów.Pojawiło się światło w tunelu do top4.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:55, #51 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
nie mogę uwierzyć w to jak niski poziom prezentuje ta liga. przeżyje to 4 miejsce jeśli osiągniemy je kosztem city, to co wydawało się dla nich najlepszym z możliwych rozwiązań czyli szybkie zakontraktowanie gurdioli okazuje się ich największym przekleństwem. szkoda, że następny mecz grają u siebie z villą bo ta ich passa mogłaby jeszcze potrwać.
cieszy to dzisiejsze zwycięstwo w bólach, ale styl jest dramatyczny. gramy jak jakiś zespół podwórkowy.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.03.2016, 22:58

Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:52, #50 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Udało się! Takimi meczami mamy szansę wbić się do top4. Nie ważny styl, ważne zwycięstwo przy wtopach całej pierwszej czwórki.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:13, #49 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Nie wiem co jest gorsze, znalezienie sensownego streama czy nasza gra....
Postów: 107

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:22, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Gandam
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:23, #47 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
"This content is not available in your area due to rights restrictions."
Postów: 107

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:38, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Gandam
ja jestem w Szwecji, może dla tego nie mam tego komunikatu.
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:43, #45 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
No widzisz, na emigracji nawet lepiej się mecze ogląda :)
Postów: 552

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:41, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
Mataaaaaa!
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:42, #43 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
"Panie Turek, kończ Pan ten mecz!"
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:40, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Musimy wygrać ten mecz!! Arsenal przegrał, City i Tottenham też...

Ogromna szansa !!

Haha... i sekundę po moim komentarzu Mataaaa !! Wspaniale

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.03.2016, 22:42

Postów: 552

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:33, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
sledze trzy mecze naraz- city jest w tak czarnej d... że nie wyprzedzenie ich będzie grzechem. ale jak ich wyprzedzić jak z watfordem kopiemy się w czolo. a whu gryzie trawe. Tottenham bez pomysłu. bilic tak ich ustawił że totki nawet nie mają jak się przecisnac. i arsenal przegrywa!

kuzzzzwa dawac mi tu 3 pkt na OT!
Postów: 107

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:23, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Gandam
jestem chory, zamulam, ale na szczęście Blind bardzo dobrze dziś dba o to by podnosić mi ciśnienie
dodano: 02.03.2016, 22:22, #39 Zwiń/Pokaż komentarz szudar7 [79.175.201.***]
Cała czołówka gra pod nas :)
dodano: 02.03.2016, 21:57, #38 Zwiń/Pokaż komentarz szudar7 [79.175.201.***]
A $hity w czapke jest szansa na top 4
Postów: 141

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:19, #37 Zwiń/Pokaż komentarz redinfidel
Masz na myśli TOP 6 ? :)
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:12, #36 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
chyba tylko jakiś karny może nas uratować bo w tej chwili to bramka dla watfordu wisi w powietrzu

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.03.2016, 22:13

Postów: 2380

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:10, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Słabo to widzę, zwłaszcza w obronie, niech lepiej wejdzie Darmian.
Póki co już nas WHU wyprzedza, a tymczasem City przegrywają!
Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:04, #34 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Czemu Blind sabotuje mecz?
Postów: 570

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:55, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
Znów nie istnieje środek pomocy. Martwi też bardzo bierna ofensywna postawa bocznych obrońców.
No i Fosu-Mensah i Varela obaj pokazują, że maja potencjał, ale przy akcjach prawą stroną widać, że się nie potrafią ubezpieczać. Nie można ich winić ponieważ nie maja jeszcze ogrania, ale dziwi mnie, że Holender tak zaryzykował. Myślę, że McNair byłby tu bardziej przydatny.
Blind dziś udowadnia, że środek obrony to nie jego pozycja, a nie ma obok nikogo kto potrafi jakoś kierować tą formacją. Co daje jeszcze gorsze efekty.

Ciężko widzę drugą połowę.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 02.03.2016, 21:56

Postów: 225

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:04, #32 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Niestety brak nam pomocnika kreatywnego, o ile Herrera w formie taki jest o tyle bez niej totalnie sobie na tym środku nie radzi.Zero prostopadłych piłek.
Na ławce jest James Weir lub Lingaard(tylko on do środka z tymi podaniami to samobójstwo)
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 22:00, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Muszę powiedzieć że spodziewałem się znacznie więcej po naszych zawodnikach w dzisiejszym meczu, w porównaniu do tego co pokazywali w ostatnich meczach. Nie stworzyliśmy sobie żadnej klarownej stu procentowej sytuacji, pamiętam tylko strzał Morgana zza pola karnego, szkoda że to nie wpadło. W obronie też słabo jest trochę błędów nie dokładnych podań, tak naprawdę to dzięki De Gei nie przegrywamy tego meczu. Watford miał chyba trzy dobre okazje do podwyższenia wyniku, dobrze że De Gea jest na miejscu. Jak na razie w tym meczu to Watford jest groźniejszy i stwarza sobie okazję,kilka z nich po błędach lub złych zagraniach naszych piłkarzy, ale zawsze.
Trzeba zaatakować i postarać się zdobyć bramkę i wygrać ten mecz, bo City przegrywa swoje spotkanie i mamy szanse odrobić stratę punktową do nich, więc trzeba działać. Myślę że jakieś zmiany by się już przydały.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:55, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Bardzo słaba pierwsza połowa. Z drugiej strony - czemu tu się dziwić? Van Gaal IMO niepotrzebnie wrzucił na prawe skrzydło Martiala który przeciętnie sobie tam radzi kosztem Lingarda który wirtuozem nie jest ale dobrze spaja formacje swoim częstym-gęstym schodzeniem w głębokie rejony boiska. Anthony nie ma tego nawyku, a na niewygodnej dla niego pozycji widać to jeszcze bardziej co tworzy ogromną wyrwę tam gdzie w niedzielę było pełno ludzi. Eksperymentalny środek obrony w ogóle sobie nie radzi, zresztą to nie jest czas na podobne próby nuklearne - Ighalo z Deeneyem strzelili w tym sezonie PL 22 gole, a kogo myśmy przeciwko nim wystawili? Blind bez partnera z chłodną głową samemu głupieje. Problemem jednak jest to, że i tak nie mamy nikogo na zmianę. Varela i Rojo wcale nie pomagają. Memphis wrócił do irytujących dośrodkowań w trybuny lub strzałów na auty. Mizernie to wygląda.
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:59, #29 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Tylko nie wywołuj Lingaarda bo znowu będzie wypuszczał piłki na dobieg a przy szybkich obrońcach Watfordu szanse na powodzenie jego szarży graniczą z cudem, już ostatnio się frustrował gdy zatrzymywali go Duńczycy.
Pewnie jest przemęczony po meczu z Arsenalem ,solidnie obity to i van Gaal dlatego go nie wystawił(to był jego pupil ostatnio)
PS:To Blind popełnia błędy i to proste niewymuszone, Fosu daje rade.Varela natomiast jak w pierwszej połowie z Arsenalem słabo gra w obronie.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 02.03.2016, 22:01

Postów: 42

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:59, #28 Zwiń/Pokaż komentarz matekw99
Luj z każdym wygranym meczem ma większe flow,kombinuje, eksperymentuje, potem wytłumaczy, że to proces...zdaję sobie sprawę z nawału kontuzji, ale to co miesza ze składem, to chyba sam nie ogarnia...oby nie sprawdziły się moje słowa, że wygramy z Arsenalem, żeby potem, prze[***]czyć z przeciętniakami ....
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:57, #27 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Blind katastrofa... Nie tego od niego oczekiwałem gdy ma obok siebie takiego młodziaka jak Mensah... Zamiast uspokajać grę to jeszcze bardziej robi szambo w tej obronie.
Ogólnie pierwsze 10 minut na plus... Później tylko z czasu dochodziliśmy pod bramkę Watforda. Znowu brakuje uderzeń na bramkę. Jakieś tam połowiczne sytuacje mamy, ale nadal nie są kończone strzałami. Szkoda sytuacji Schneiderlina, bo wtedy może trochę łatwiej by się grało...

Powinniśmy się cieszyć, że nadal jest 0:0.
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:49, #26 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Blind tragedia błędy poważne, jak najszybciej do zmiany.Dzisiaj sobie nie radzi sam ze sobą.
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:49, #25 Zwiń/Pokaż komentarz karas192
Nie zachwycała gra w pierwszej połowie, dużo małych błędów - tu gdzieś piłka odskoczy, tam niedokładne przyjęcie. Nie mówiąc już o tym, że nie potrafimy stworzyć dogodnej sytuacji pod bramką za bardzo. Mam nadzieję, że w drugiej połowie jakoś to wszystko poukładają i wezmą się za porządną grę.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:47, #24 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Nawet jednej groźnej akcji nie zagrali przez całe 45 minut. Dno totalne!
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:44, #23 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Ja nie wiem co to ma być, ale to wygląda jak parodia piłki nożnej! Takie ogórki jak Watford gniotą nas na naszym stadionie hahaha. Gdyby nie De Gea to już byłoby po meczu - qrwa KABARET!
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:20, #22 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Świetny skład zobaczymy jak wypadnie ta młoda gniewna mieszanka wybuchowa.Wydaje mi się, że to będzie prawdziwy dynamit i na dłużej taka jedenastka pogra(No moze na lawe pojdzie Blind lub Rojo za Smallinga pozniej)
dodano: 02.03.2016, 20:37, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Arczi [83.29.112.***]
Przepraszam ale chyba sobie jaja robisz;] Jeśli chodzi o pierwszą 11 to jakoś to wygląda. Młodość połączona z solidnymi zawodnikami, z czego tylko DDG jest powiedzmy na światowym poziomie. Rezerwa to już woła o pomstę do nieba. Po za młodymi zawodnikami, z których ktoś może odpali w tym meczu (czyli licząc na fart) nie mamy kim w obecnej chwili straszyć. United po wietrzeniu szatni przez filozofa wygląda lekko mówiąc mizernie. Plusem jest okazja dla wybicia się młodych grajków, ale długo na tym nie pociągniemy. Od roku modle się o przynajmniej trzy topowe, przemyślane transfery zawodników na już. Powoli tracę nadzieję, że ktoś taki będzie chciał do United dołączyć. Ten klub z dnia na dzień traci swoje wartości jakimi były pasja, walka do samego końca, charakter i topowi zawodnicy połączenie z młodzieżą. Powoli pozostają weterani, którzy już nie są world class i młodzież - z której większość gra dla samej kasy i spoczywa na laurach.
Postów: 225

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:39, #20 Zwiń/Pokaż komentarz rooney29 (3/3)
Topowe transfery to niestety w Football Managerze, United bez Fergusona straciło swój prestiż.
Te dwa lata dodatkowo bardzo niekorzystnie odcisnęły swoje piętno w reputacji no i sprawa gwiazdki Angela Di Marii.
Pozostaje mieć, nadzieję, że znajdziemy solidnych bardzo dobrych graczy w okienku albo właśnie ta młodzież odpali.
dodano: 02.03.2016, 21:42, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Arczi [83.29.112.***]
Myślę, że United posiada jeszcze renomę na rynku. Ma wielkie pieniądze, a nie okłamujmy się to one dzisiaj decydują. Przy dobrych wiatrach można kogoś konkretnego wyciągnąć i nie można się zawahać. Wierzę w United jako klub ale nie wierzę w LVG jako jego sterownika. Nie widzę sensu pozostawiania Luisa na kolejny rok. Zmiana trenera może przynieść wiele ciekawych rzeczy. Mam nadzieję, że również dobrych.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:35, #18 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Co ten Depay odpier.dala to ręce opadają!
Postów: 42

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:18, #17 Zwiń/Pokaż komentarz matekw99
depay ma taki strzał, że aż mi stream`a wywala :D
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:09, #16 Zwiń/Pokaż komentarz davka07
Ma ktos jakis dajacy sie ogladac stream? Prosze o jakiegos linka bo wszystko na co trafiam to jakies gowno.
Dziekuje i Pozdrawiam
Postów: 105

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:13, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Ciechanek
http: //match-sport.com/stream44.php

tutaj cos jest. jakosc... no zla, ale sie nie zacina

(usun spacje)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.03.2016, 21:13

Postów: 71

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:14, #14 Zwiń/Pokaż komentarz davka07
Dzieki :)
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:16, #13 Zwiń/Pokaż komentarz davka07
http://sport(...)age_id=8 na razie daje rade:)
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:13, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Podzieli się ktoś linkiem do transmisji w dobrej jakości ?
Postów: 2380

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 21:13, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Fosu-Mensah na ŚO :O
Postów: 570

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:48, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Barbarzyńca
Już przywykłem do niespodzianek w składzie ;)
Postów: 12

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:44, #9 Zwiń/Pokaż komentarz devil fan
ma ktoś link do transmisji
?
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:17, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Kurde, przewidziałem tego Fosu-Mensaha w podstawie... Chyba powinienem pójść po jakąś zdrapkę.

Najbardziej jednak zaskakuje mnie opaska kapitańska u Maty.
Postów: 2380

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:41, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Bo kto inny?
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:42, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Prędzej obstawiałbym, że Luj powierzy opaskę De Gei albo Blindowi.

Nie, nie kwestionuję takiego, a nie innego wyboru kapitana.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:26, #5 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Hehe paradoks. Lingard co mecz grał lipę ale na ławkę usiadł dopiero po dobrym występie z Arsenalem :)

Liczę na Martiala, Depaya i Rashforda.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 02.03.2016, 20:26

Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:15, #4 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Skład optymalny raczej... Ciekawe jak się zaprezentuje Rojo na środku obrony, bo do tej pory jak grał to raczej na boku lepiej się prezentował.

Fajnie widzieć znowu Varele w 1 składzie, bo ostatnie mecze bardzo dobre. Ciekawe jak dzisiaj zaprezentuje się Fosu-Mensah. Ewidentnie widać, że koleś ma papiery na granie (ja widze w nim bardziej środkowego pomocnika) więc mam nadzieję na jego dobry mecz.
Jedyne zaskoczenie (lub nie) to ławka dla Lingarda w tym meczu. Fajnie, że uraz Martiala to nic poważnego. Z reguły na lewym skrzydle dobrze sobie radził, ale dzisiaj zanosi się na to, że będzie śmigał po prawym.

Liczę na ciekawą grę i zwycięstwo... Za dużo tych straconych punktów z drużynami pokroju Norwich. Oby po dzisiejszym meczu nie trzeba było tego znowu mówić.
Postów: 43

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:15, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Mikolaj Atłachowicz
na taki czekałem
Postów: 117

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 20:14, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Saturnin
Dosc ciekawy sklad, boje sie troche o Rojo. Mysle ze nasz mlody tercet dzisiaj ustrzeli dwa gole przynajmniej :)
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 02.03.2016, 19:40, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Ach ten Januzaj... Z tej okazji pragnę zadeklamować poemat który na tę specjalną okazję żem ułożył racząc się obficie winem z rzepy:

"Adnan Januzaj"

Amba-fatima,
był talent i nima.

Dziękuję, dziękuję.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.