CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +2 - Media: José Mourinho podpisał kontrakt z Man Utd!

Transfery xmilkaax @24.04.2016, 18:18 | Przeczytano 2867 razy

Media: José Mourinho podpisał kontrakt z Man Utd!

Jak donosi Sunday Express, José Mourinho podpisał kontrakt z Manchesterem United. Czerwone Diabły mają ogłosić tę decyzję w ciągu najbliższych dwóch tygodni.

Jak na złość włodarzom klubu z Old Trafford Louis van Gaal w ostatnich tygodniach nieźle radzi sobie z Manchesterem United. Z siedmiu meczów wygrał sześć - w tym m.in. derbowy pojedynek z Manchesterem City czy też półfinał Pucharu Anglii z Evertonem. Man Utd awansował do finału rozgrywek i biorąc pod uwagę parę drugiego półfinału (Watford i Crystal Palace), jest zdecydowanym faworytem.

Nie jest wykluczone, że zajmie również czwarte miejsce, ale tutaj nie wszystko zależy od Czerwonych Diabłów.

José Mourinho miał wywalczyć sobie całkowitą kontrolę nad transferami i w planach jest m.in. Cristiano Ronaldo, który ma tego samego agenta co portugalski szkoleniowiec.


Źródło: sportowefakty

Tagi: José Mourinho, Louis van Gaal, Manager, Spekulacje, Transfery

Komentarze (21) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 21:00, #21 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
no to witamy higuaina za 50 mln i ibre zarabiającego 500 tys. żegnamy rashforda januzaja, pereire i pozostałych może martial się ostanie. za trzy lata zostaniemy bez trenera młodzieży i perspektyw.
przeklęty woodward doprowadzi ten klub do upadku. za 3 lata nie będzie co zbierać i będziemy szukać trenera który zbuduje nowy zespół.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 21:16, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Bez przesady.

Nie wierzę w transfer Higuaina, Mourinho wolał w Realu Benzemę. Zresztą, te śmieszne klauzule Napoli przy uwzględnieniu opinii jaką ma Gonzalo (nie jest to gracz który wykorzystuje 6 na 5 okazji, nie oszukujmy się) są po prostu absurdalne.

Nikt też nie da pół miliona tygodniówki Zlatanowi który zawiódł Portugalczyka w przeddzień nowego, mistrzowskiego dla Interu sezonu kiedy to Szwed oznajmił, że nie wierzy aby mediolańczycy byli w stanie zwojować coś więcej niż Serie A.

Co prawda wiara w to, że Mourinho zacznie łagodniejszym okiem spoglądać na dzieciaków może okazać się błędna, ale kolejny sezon pod Van Gaalem znów może okazać się tragedią, a Giggsy... No sorry.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 22:09, #19 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
moim zdaniem mourinho będzie potrzebował swoich ludzi , doświadczonych , zaprawionych w boju, oddanych. w united takich nie znajdzie może za wyjątkiem rooneya. portugalczyk wie też ,że dwóch managerów poległo przed nim i nie będzie się oglądał ani na kasę ani na kibiców.
szczerze mówiąc to jeśli van gaal wygra puchar i awansuje do 4 to ja wolałbym żeby został jeszcze sezon i oddał przemeblowany skład giggsowi (tak jak to było planowane) niż zatrudnienie portugalczykaczyli odejście giggsa i wszystkie inne konsekwencje związane z zatrudnieniem żoze.
tak dokładnie , nie przewidziałeś się. mimo , że mam dość holendra i jego filozofii (a od 1,5 roku go zwalniam) to przy założeniu , że się ostatecznie obroni na koniec sezonu wolę takie rozwiązanie niż mou. moim zdaniem portugalczyk plus woodward plus glazery może zakończyć się prawdziwym dramatem.
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 22:44, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Też jestem zdania, że jeżeli LvG wygra FA Cup i na finiszu Premier League, rzutem na taśmę zrobimy Top4, to powinien zostać jeszcze ten jeden sezon.

Dla Jose mówię zdecydowane NIE, jego formułka na sukces jest zbyt kosztowna i zbyt ryzykowana.

Nie rozumiem, czemu Giggsowi tak wielu kibiców wróży z miejsca porażkę, why?

Czy jest tu na tej stronie kibic, który powie z ręką na sercu, że rok temu w sierpniu przewidział, ze Liski zrobią majstra?

Ilu z nas przy zakupie Martiala pukało się w czoło, jakim to trzeba być desperatem, szaleńcem aby płacić tak słono, za młokosa z jakiegoś Monaco?

Na tym polega piękno w futbolu, możesz ładować kasę na tygodniówki, kupować za grube miliony zawodników i trenerów a i tak nie masz 100% gwarancji sukcesu, zawsze jest pewne ryzyko.

Czy Ci, którzy uważają, że Jose jest gwarantem sukcesu United pójdą w sierpniu do buka i postawia całą swoją wypłatę na to, że ten człowiek zrobi nam majstra?

To co w ostatnim czasie zrobił Luj z drużyną United jest godne podziwu.

Jak widać w ostatnim czasie, nam potrzeba jak tlenu młodych, gniewnych wychowanków, którzy przywrócą to unikatowe DNA United a tego Jose nam nie zagwarantuje.
Natomiast Luj jest jednym z niewielu wariatów, który to robi i to jest dobre :-)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 24.04.2016, 22:46

zobacz więcej
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 25.04.2016, 19:12, #17 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
dla mnie ludzie którzy twierdzą , że portugalczyk jest gwarantem sukcesów bo na to wskazuje jego historia powinni dodać że historia wskazuje również , że po 3 sezonach odchodzi. między tymi dwoma stwierdzeniami panuje pewna dziwna zależność. mam więc pytanie do zwolenników zatrudnienia mourinho. czy mistrzostwo anglii jest warte tego, że za 3 lata będziemy znowu bez trenera ? czy mistrzostwo anglii jest warte tego, że za 3 lata będziemy zaczynać budowę zespołu od początku? czy mistrzostwo anglii jest warte tego że za 3 lata w zespole nie będzie żadnego anglika a średnia wieku będzie wynosiła 30 lat ??
mourinho nie zostawia nic po sobie. żadnej młodzieży, żadnej wizji. on przychodzi robi swoje i odchodzi. nie wiem jak inni ale ja nie przedkładam chwilowej euforii nad wieloletnią stagnację lub regres.
mourinho idealnie pasuje do woodwarda. anglik sprowadzi sobie managera medialnego , gwarantującego szybki sukces a martwić będziemy się później. pytanie co się stanie jeśli mourinho nic nie wygra przez te 3 lata bo guardiola znowu będzie krok przed nim ponieważ już na starcie dysponuje mocniejszym zespołem ?? tak było w barcelonie.
zdaję sobie sprawę , że w naszej sytuacji nie ma dobrego wyjścia jest tylko to mniej złe. mourinho jednak jest jakimś takim nocnym koszmarem który swoją kadencją da początek końca united a dzieła zniszczenia dopełni bankier z amerykanami i boję się , że za 10 po obecnej potędze nie będzie już śladu
zobacz więcej
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 19:37, #16 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Oby, wtedy znów będzie można zaśpiewać: Champione, Champione Ole, Ole, Ole

Nie mogę się doczekać reakcji van Gaala, który (sądząc po wypowiedziach) szykował się już do następnego sezonu na Old Trafford.. niepoważny marzyciel z tego pana.

Mourinho nie będzie patrzył na to kim gra i jak gra, będzie wybierał najpewniejszą i najbezpieczniejszą jedenastkę aby tylko zwyciężać, nic innego dla niego nie będzie miało znaczenia. Styl gry dla mnie jako fana również nie ma większego znaczenia, liczą się wyniki. Smucić może jednak fakt, że mniej szans będą dostawać młodzi zawodnicy akademii.
Dobrze chociaż, że to na zapas zostało nam zrekompensowane w postaci Rashforda. Trafił się nam wielki wychowanek, talent czystej wody. Dla Mourinho wiek nie ma żadnego znaczenia, nie jest także powodem specjalnego traktowania. W przypadku Marcusa na szczęście wiek nie jest przeszkodą, bo mimo braku doświadczenia młody Anglik prezentuje poziom w pełni ukształtowanego bardzo dobrego zawodnika.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 20:10, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
"W przypadku Marcusa na szczęście wiek nie jest przeszkodą, bo mimo braku doświadczenia młody Anglik prezentuje poziom w pełni ukształtowanego bardzo dobrego zawodnika"

Nie powiedziałbym. Rashford to wciąż podlotek, fakt - strzelał już arcyważne bramki i nie spalał się psychicznie w spotkaniach na szczycie, ale dla Mourinho to może być za mało. On chce mieć w zespole samych pewniaków którzy 9 na 10 wyznaczonych zadań wykonają perfekcyjnie, takie dzieciaki jak Marcus, BJ, Fosu czy Shaw ze względu na wiek raz po raz coś zawalą. Takie po prostu jest życie, że zawodnik dopiero po przekroczeniu 22-23 lat zaczyna myśleć innymi kategoriami. Ta reguła nie ominęła nawet takich graczy jak Cristiano, Rio czy Ibra.

Co do Rasha, zwróciłbym uwagę na jego tragiczne statystyki jeśli idzie o grę głową - w PL wygrał zaledwie 17% pojedynków w powietrzu. Zważywszy na to jak głową grali dawni podopieczni Mourinho - Drogba, Costa czy Milito powątpiewam w to czy Portugalczyk potraktuje młodego całkiem serio.

Mając 18 czy 20 wiosen dryfuje się w innym świecie i naprawdę mało który WYBITNY gracz jest w stanie w takim wieku wznosić się na absolutne wyżyny. W United w ostatnich latach takimi byli w dłuższych okresach tylko Rooney, Martial i... Phil Jones. Nasi chłopcy mają więc jeszcze czas, ale muszą go dostawać na najwyższym pułapie. W przypadku Marcusa wypożyczenie będzie krokiem w tył.
zobacz więcej
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 22:01, #14 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Dla Mourinho same umiejętności Rashforda to będzie za mało, bo zobaczy na wiek Marcusa i z niego automatycznie zrezygnuje... tak!

Trzy pytania:

1) Czy nie wiedząc kim jest Rashford i ile ma lat, po oglądnięciu wszystkich jego spotkań w pierwszym zespole Manchesteru United, gdybyś miał wskazać twoim zdaniem na jego wiek, to co byś wybrał? Jaką liczbę, jak dla mnie na pewno postawiłbyś na więcej niż 20, zważywszy na niesamowitą pewność siebie Marcusa i brak kompleksów w jego grze.

2) Czym się różni młody Rashford od niegdysiejszego młodego Rooneya, o którym wspomniałeś.

3) Wymień choć jednego przeciwnika z którym Marcus zagrał słabe spotkanie. Sięgam pamięcią wstecz i na myśl mi przychodzi tylko spotkanie z Watfordem, ale wtedy Marcus zagrał raczej przeciętnie aniżeli słabo.

Mourinho byłby głupi gdyby pozostawał obojętny wobec niesamowitej szybkości i zwinności młodego Anglika i odsunął Rashforda tylko ze względu na jego słabą grę w powietrzu.
Portugalczyk na naiwnego nie wygląda, więc nie w głowie będzie mu granie regularnie Rooneyem na ,,9" moim zdaniem.
Do tego biorąc pod uwagę spustoszenia do jakich zdolny jest Martial grając na lewym skrzydle, Portugalczyk nie będzie myślał o zmienieniu mu pozycji.

Rashford będzie jednym z dwóch najważniejszych napastników w klubie.
Może nie będzie grał tak często jak u van Gaala (Mou postara się o kupno Higuaina/Ibrahimovicia) ale jego rola wcale nie zostanie tak zmarginalizowana, bo zawodnika o takich zdolnościach i walorach nie da się 'od tak' odtrącić.
zobacz więcej
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 22:13, #13 Zwiń/Pokaż komentarz dinos

wielkifanMU napisał:

[...]bo zawodnika o takich zdolnościach i walorach nie da się 'od tak' odtrącić.


Powiedz to De Bruyne. Albo Lukaku.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 22:52, #12 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Mogę się mylić, ale coś mi się wydaje, że De Bruyne klasę pokazał dopiero w Wolfsburgu jak został sprzedany a Rashford w tym sezonie.
Jest więc wielka różnica między Marcusem a Kevinem.

Gdy Belg dołączył do zespołu z Niemiec nie miał jeszcze wyrobionego nazwiska.
Gdy Mou przyjdzie inaczej będzie z Rashfordem o którego umiejętnościach wie już cały świat

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 24.04.2016, 22:55

Postów: 435

Napisz PW
dodano: 25.04.2016, 01:54, #11 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Mylisz się. De Bruyne, w momencie przyjścia Mourinho miał za sobą 4 sezony gry w seniorach (tego, w którym zagrał 2 mecze nie liczę), z czego 3 w Genku, przed transferem do Chelsea (jako megatalentu), oraz 1 na wypożyczeniu (już z Chelsea), do Werderu Brema, gdzie wymiatał. Chrapkę na niego miała wtedy Borussia, chciała, żeby zastąpił Goetze, który wtedy właśnie odchodził do Bayernu (przypominam, że to był ten Goetze, którym jarali się wszyscy w Europie, z najlepszymi klubami na czele). Ale boski Jose uznał, że po co mu on, skoro ma przecież Oscara i dokupi sobie jeszcze Willana. Wtedy też uznał, że woli Torresa od Lukaku, po roku zaś sprzedał Belga, żeby kupić Costę. Od tego czasu Brazylijczyk/Hiszpan strzelił 35 bramek, Belg - 45, chociaż nie dogrywał mu Hazard z Fabregasem a Barkley z Deulofeu. Swoją drogą - w te dwa sezony pod wodzą Mourinho, Costa, jako grający praktycznie zawsze jedyny napastnik strzelił mniej bramek niż w ostatnim sezonie w Atletico. ;)
Aha, przy pełnej świadomości ograniczeń Maty - jak głupim musi być posadzenie go na ławie kosztem Oscara (Willan pokazał, że ma jakieś atuty)?

Przypomnę też, że Mourinho miał w Realu Moratę, który zagrał u niego łącznie w 18 meczach (15 w ostatnim sezonie) i strzelił... 2 bramki. Ten Morata, który teraz wymiata w Juve, który wyrzucił Real z LM w zeszłym sezonie, który od razu po odejściu Jose rozegrał 34 mecze strzelając 9 bramek. Którego tenże Jose ponoć za ciężkie pieniądze chciałby do nas ściągnąć. Dziękuję, dobranoc.
zobacz więcej
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 25.04.2016, 16:50, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Ad. 1

Po unikaniu walki wręcz, nieradzeniu sobie z powietrznymi pojedynkami i decyzjami typu "Podanie zamiast strzału" można wywnioskować, że Rashford nie jest jeszcze do końca pewny siebie. To jest absolutnie normalne i nie można mieć do niego pretensji. Zdobywa gole i radzi sobie coraz lepiej w zespołowym konstruowaniu akcji ale widać po nim brak swego rodzaju cwaniactwa. Nie wiem, może jestem jakiś inny, ale ja jestem w stanie to dojrzeć. I nie, nie uważam podobnych symptomów za cokolwiek złego - chodzi mi wyłącznie o obsesję doskonałości Mourinho która kłóci się z prowadzeniem zawodników nieokrzesanych, a do takich można wciąż zaliczyć Marcusa.

Ad. 2

Czym? Tym, że Rooney w wieku 18 lat, w sezonie 2003/04 był już pełnoprawnym, często podstawowym zawodnikiem Evertonu (34 występy, 9 goli), a po jego zakończeniu pojechał na finały EURO do Portugalii w których był najjaśniejszą postacią w szeregach Dumnych Synów Albionu.

Nie chcę niczego umniejszać naszej młodej gwiazdce, ale Wayne wówczas był kolosem, potworem który nadawał nowy ton Premier League i który rzucił całe Wyspy na kolana nieprawdopodobnym jak na tak młody wiek zaangażowaniem i poświęceniem. Wówczas po prostu było widać, że mamy do czynienia z kimś wyjątkowym kto zabłyśnie na futbolowej galaktyce i prędko nie zgaśnie. Marcus czyni regularne postępy, ale tej pewności jeszcze jednak nie ma. To go właśnie różni od Rooneya czy Martiala którzy mając mleko pod nosem wyglądali jak gracze z innych planet.

Ad. 3

Z Tottenhamem zagrał beznadziejnie, zupełnie nie poradził sobie z najlepszym duetem stoperów w lidze. Z Liverpoolem w LE też niczym nie błysnął. Zresztą, takie wyliczanie jest bez sensu. To nic nie znaczy, bo pierwsza fala występów nie weryfikuje umiejętności piłkarza.

Też widzi mi się ustawienie z trójką atakujących, gdzie Martial byłby lewoskrzydłowym, a Rashford bądź nowy nabytek pozostał na środku ataku przy równoczesnym wzmocnieniu prawej strony zawodnikiem o profilu podobnym do w/w. Nie wiemy jednak jaka przyszłość czeka Marcusa pod rządami Mourinho dla którego seria świetnych występów w debiutanckim sezonie znaczy tyle co zeszłoroczny śnieg - to fakty których uczy historią, a którą przytoczyli koledzy powyżej.
zobacz więcej
Postów: 352

Napisz PW
dodano: 25.04.2016, 11:25, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Biesiadnik
Te pismaki są żałosne, oczywiście kupimy Ronaldo Bale'a... i Sneijdera
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 25.04.2016, 08:11, #8 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Nie wiem czemu tak opornie idzie nam znalezienie dobrego trenera. Kasa na wypłatę jest, kasa na transfery ponoć też, do tego młoda, rozwojowa kadra...
Tego lata będzie miało miejsce kolejne przetasowanie najlepszych trenerów a my jak zwykle nie potrafimy położyć łaska na jakimś klasowym szkoleniowcu. Mourinho to jednak spore ryzyko, może nas poprowadzić do sukcesów ale czy zbuduje drużynę na lata? Równie dobrze może się skończyć jak z Van Gaalem.

Koniec końców i tak lepszej opcji nie ma, bo tacy trenerzy jak Simeone raczej o zmianach braw nie myślą na razie.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 23:16, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
No miejmy nadzieję że to prawdziwe doniesienia, bo ostatnimi czasy pojawia się ich coraz więcej, nawet o tym że Mou miałby trafić do PSG. Ja mam nadzieję że jednak niedługo zawita na Old Trafford i wreszcie skończą się te doniesienia i spekulacje na temat jego nowego pracodawcy.
Postów: 3642

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 22:09, #6 Zwiń/Pokaż komentarz dinos
Nie będę ukrywał, że nie jestem wielkim zwolennikiem Mourinho. Jeszcze parę lat temu być może zgodziłbym się, że jest jednym z największych trenerów na świecie, ale teraz byłbym ostrożny z postawieniem takiej tezy. Niewątpliwie potrafi poprowadzić klub do trofeów. Tylko że w jego karierze zdecydowanie brakuje stabilizacji.

O Chelsea mówić nie trzeba, wszyscy pamiętają, jak to się skończyło. A przecież miał tam zostać na długie lata. W Realu niby nie było najgorzej, ale tak naprawdę nigdy nie wprowadził tej drużyny na absolutny szczyt - zawsze był w cieniu Guardioli. Inter do dziś nie może się pozbierać po jego mistrzowskim sezonie.

Niestety wygląda na to, że lepszej perspektywy na tę chwilę nie ma. Naprawdę nie przeżyłbym kolejnego roku z van Gaalem. Ta drużyna potrzebuje kolejnego kroku w przód, a z Holendrem może się tylko zacząć cofać. Giggsy to jednak duże ryzyko i mam poważne wątpliwości czy to jest człowiek na klub, jakby nie było, w kryzysie. Co bardziej smakowite kąski trenerskie zostały już wyłapane przez pozostałe kluby. Chyba więc zostaje tylko wiara w to, że jednak jakoś to będzie za tego Portugalczyka. I że jakimś cudem tacy gracze jak Rashford czy Fosu-Mensah nie znikną nagle, żeby potem zostać sprzedanymi i błyszczeć w innych klubach.

Swoją drogą w przyszłym sezonie Anglia naprawdę będzie się mogła pochwalić śmietanką trenerską. Guardiola, Mourinho, Klopp, Conte, Wenger (choć kto wie czy i Arsenal nie zdecyduje się na zmiany) i Pochietto. Powinno być ciekawie.
zobacz więcej
Postów: 7691

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 21:21, #5 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Fanem Mou nie jestem, ale tak jak mówi moja żona...Mou może przywròcić United jakość i dać trofea. Dodała też, że Portugalczyk nie mam klasy ale z jego pomocą Manchester United może być znowu silny.
Zgadzam się z moją żoną i tyle. Nie jestem fanem Jose, ale będzie on wstanie poukładać i odbudować naszą drużynę.

Z przyjściem Mou może się wiązać również transfer Ibry na Old Trafford...Zlatan to gość którego nie lubię ale i facet który naprawdę wzmocniłby siłę naszego ataku, na te np.dwa sezony.
Mam nadzieję, że Jose będzie szlifował nasze talenty z akademii i dbał o takich piłkarzy jak De Gea czy Martial.
Rozumiem transfery itp. ale niemożemy zatracić swojej duszy! Mam tu na myśli owoce akademi i młodych obiecujących piłkarzy...oby Mou stawiał na młodych.

Manchester United to nie biedny klub, a więc kasę na transfery JM dostanie. Odpowiednie transfery i akademia załatwią wiele...oczywiście też doświadczenie Portugalczyka będzie nie zbędne.

Tak jak już wcześniej powiedziałem...fanem Mou nie jestem, ma on talent ale i też brak mu klasy... wolałbym żeby van Gaal został rok dłużej i po odejściu holendra nowym trenerem został Rayan Giggs.
Lecz jeśli faktycznie nowym trenerem zostanie Mourinho to niech już odbuduje drużynę, sięgnie po trofea i na litość boską, niech nie zniszczyć wizerunku naszego klubu.

Pozdrawiam.
zobacz więcej
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 20:54, #4 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Ech, mamy najlepsze pokolenie młodziaków od pamiętnej ekipy Becks'a, Neville'ów i Butta, a my bierzemy gościa, który nigdy nie stawiał na młodych zawodników, nigdy nie umiał z nimi pracować i chce ściągnąć zadufanego w sobie emeryta, który robi się za słaby na Real. To ja już wolę van Gaala...
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 19:38, #3 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Na pewno jeszcze nic nie podpisali z Mou, cierpliwie czekają na koniec sezonu, LVG wciąż jest w grze o pierwszą czwórkę i zagra w finale o Puchar Anglii z niżej notowanym rywalem, tak więc sezon może się jeszcze zakończyć całkiem przyzwoicie.
Postów: 209

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 19:25, #2 Zwiń/Pokaż komentarz JanuszKanapa (2/3)
Takie informacje podawali nam od 3 miesięcy nawet więcej więc to nic nowego, że im bliżej końca sezonu jakaś gazeta będzie starała się ,,ugrać" newsa.
Postów: 317

Napisz PW
dodano: 24.04.2016, 19:02, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Razor1878
Niech się wstrzymają do 21 maja.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.