CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Sir Alex Ferguson wydał niedawno nową książkę pt. "Leading". Opisuje w niej wiele... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +7 - Torres coraz bliżej... Agüero następcą Cristiano Ronaldo?

reddevil3x6 @25.02.2007, 15:06 | Przeczytano 1847 razy

Torres coraz bliżej... Agüero następcą Cristiano Ronaldo?
Atletico Madryt gotowe jest sprzedać swoją największą gwiazdę - Fernando Torresa. Absolutnym faworytem do pozyskania 22-letniego reprezentanta Hiszpanii jest Manchester United.

Dyrektor sportowy Atletico, Jesus Garcia Pitarch pogodził się już ze stratą popularnego "El Nino". "Zatrzymanie w klubie Fernando Torresa wydaje się niemożliwe" - powiedział.

Klub z Madrytu oczekuje w zamian za swojego napastnika około 27 milionów funtów. Gotowych zaoferować taką kwotę jest obecnie kilka klubów angielskich. Już w styczniowym okienku transferowym działacze Newcastle United zadeklarowali, iż mogą wyłożyć na Torresa 25 milionów funtów. Wielkim fanem talentu młodego Hiszpana jest także Rafa Benitez, trener Liverpoolu. Nowi właściciele klubu z Anfield Road - George Gillett i Tom Hicks - z pewnością nie będą żałowali gotówki na wzmocnienia w letnim oknie transferowym.

Największe szanse daje się jednak Manchesterowi United, jako najbardziej renomowanemu, a przede wszystkim najbogatszemu klubowi. Wysłannicy z Old Trafford już od dawna obserwują młodą gwiazdę reprezentacji Hiszpanii i jeżeli tylko nadarzy się okazja na podpisanie umowy z "El Nino", z pewnością Sir Alex Ferguson z niej skorzysta.

Torres był czołową postacią sobotnich derby Madrytu, w których strzelł piękną bramkę, zapewniając swojemu klubowi remis z Realem.

Innym zawodnikiem Atletico, którym interesuje się Manchester United jest Sergio Agüero. Transfer miałby jednak dojść do skutku tylko w przypadku sprzedaży Cristiano Ronaldo.

18-latni reprezentant Argentyny okrzyknięty został w swym ojczystym kraju "nowym Maradoną", co zaowocowało wielomilionowym trasferem do klubu z Madrytu. Jego rodacy pokładają w nim nawet większe nadzieje niż w skrzydłowym Barcelony, Leo Messim.

Klauzula odstępnego zapisana w kontrakcie Agüero wynosi 36 milionów euro, co nie wydaje się kosmiczną sumą dla klubu z Old Trafford.

Źródło: wp.pl/calciomercato.com

Komentarze (32) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 8

Napisz PW
dodano: 26.02.2007, 18:03, #32 Zwiń/Pokaż komentarz maroslav
Moim zdaniem torres powinien przejsc do MU bo nie dlugo larsson wraca do helsinborga i torres by sie sprawdzil(tak mi sie zdaje:?)
Postów: 3637

Napisz PW
dodano: 26.02.2007, 17:18, #31 Zwiń/Pokaż komentarz kacpinho99
A ja chciałbym zebyśmy wypożyczyli Torres i zobaczyli czy by sie sprawdził! Gdyby się sprawdził to bardzo dobrze gdyby jednak nie to nie jest wart tych pieniędzy! Napastnik klasy Torresa powinien w każdej lidze grać dobrze!
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 26.02.2007, 16:44, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
A co do zastępstw Scholesa i Giggsa to ja mam kilku kandydatów np. za Scholesa mógłby przyjść Lucho Gonzalez z Porto- wszechstronny pomocnik, Wesley Snejder z Ajaxu-rozgrywający który może zagrać na każdej pozycji w pomocy, Rafael Van der Vaart-znakomity ofensywny pomocnik, który trzyma grę Hamburga, a za Giggsa to uwazam że jego zastępcami mogliby być Gamst Pedersen z Blackburn, Quaresma-fantastyczny drybler z Porto lub właśnie Aguero z Atletico.
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 26.02.2007, 16:37, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Torres ma bardzo dobrą technikę, jest szybki, świetnie gra głową a do tego też potrafi wykreować wiele ciekawych akcji. Dla mnie napastnik kompletny więc chcę go w United.
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 26.02.2007, 16:27, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
Ja zdecydowanie jestem za tym aby Torres trafił na Old Trafford. To świetny napastnik, który moim zdaniem pasuje do United.
Postów: 168

Napisz PW
dodano: 26.02.2007, 16:03, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Meo
Trans Crisa jest o wiele bardziej prawdopodobny od Torresa na Old trafford... mistrza Angli mamy raczej zapewnione a Cris będzie tego głównym ojcem chrzestnym dlatego bedzie mogł odejśc z "czystym sumieniem". Juz widze te jego wywiady: " odwdzięczyłem się Alexowi i ManU mocno pomagając mu w zdobyciu mistrzostwa... teraz chce sprobowac czegos innego" co do transferu torresa to jestem RACZEJ za ale z jego grą roznie moze byc tak jak kiedys z Moro. Ten Aguero mogłby do nas trafic ale napwno nie za taką kase...pzdr
Postów: 704

Napisz PW
dodano: 26.02.2007, 14:26, #26 Zwiń/Pokaż komentarz sivinho
Ostatnio pisałem że w okienku transferowym Nas czyli kibiców United czekają dwa transfery mianowcie chodziło mi o to że nasze szeregi zasilą następujący zawodnicy Owen Hargreaves z Bayernu jak i El Nino Torres z Atletico de Madrid, no i obym się niepomylił, a co do tego że Aguero miałby stać się następcą Crisa to jest to mocno przesadzone ponieważ nie wiemy na 100% czy Ronaldo faktycznie opuści Old Trafford, natomiast faktem jest to że ten młody chłopak ma niewyobrażalny talent do gry na najwyższym poziomie.
Postów: 2062

Napisz PW
dodano: 26.02.2007, 08:13, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Man maniak
winx_24=> niemoc strzelecka?? Tyś chyba na głowę upadł, przecież jesteśmy w tej chwili najskuteczniejszym i najbardziej ofensywnym zespołem w całej Anglii. Czego Ty jeszcze od nich chcesz?? Teraz mamy genialny atak, świetnie poskładany, który jest naszym najmocniejszym punktem w zespole, mamy 4 równych defensorów, z których każdy może wejść w każdej chwili i strzelić bramkę. Torres by ten system zniszczył, wtedy byśmy grali tylko Rooneyem i Torresem, a Saha i Ole poszliby w odstawkę, tego się właśnie boję. Lepiej ściągnąć kogoś, tańszego, kto by mógł siedzieć na ławie, przy którym nasz teraźniejszy system by nie został zmieniony. Już nie mówiąc o fakcie, że Torres jest według mnie zawodnikiem dość średnim, niewart tych pieniędzy, a jego długa aklimatyzacja mogła by być denerwująca i obfita w porażki. Nie zapominaj, że mamy jeszcze Donga i Rossiego, z obydwóch może wyrosnąć świetny snajper. Czy nie lepszy byłby atak: Roo, Saha, Ole, Rossi?? Równy, pozbawiony słabych punktów, być może lepszy niż ten który obecnie mamy.
Postów: 12

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 23:21, #24 Zwiń/Pokaż komentarz winx_24
o co wam ludzie chodzi !! na początku TORRES tak juz wielki transfer wszyscy zachwycenie a teraz ?? co od niego chcecie ?? Chłopak sie naprawde przyda !! tam gdzies widziałem "a po co on nam ??". Ja z checia odpowiem : jak widać ostatnio jest jakby niemoc stzrelecka w MU a jak w przyszłym sezonie tak bedzie to taki Fernando sie przyda jak ma 22 lata, a za niego już ok 30 mln funtów ?? POMYśLCIE
Postów: 29

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 20:41, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Boobic
spodziewałem się takiej ilości komentarzy... :D hehe... i tak nic z tego nie będzie... lubie Torresa, ale po co on nam?
Postów: 745

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 19:13, #22 Zwiń/Pokaż komentarz babull
fajnie by było gdyby Torres przyszedł :D On mógłby grać w ataku, a Rooney jako cofnięty napastnik/ofensywny pomocnik. Ewentualnie Saha usiadłby na ławce
Postów: 494

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 19:11, #21 Zwiń/Pokaż komentarz diabełek555
roo za torresa shock wayne to serce naszego zespolu.w kazdym meczu daje z siebie 100%.niewyobrazam sobie ManU bez roo
Postów: 597

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 19:09, #20 Zwiń/Pokaż komentarz milenka1993
ja chce Torresa już !!!!!!!!!!!!!!!!!1 hahaha hahaha hahaha
Postów: 420

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 18:55, #19 Zwiń/Pokaż komentarz dw_789
Myśle że Torres by sie nam sprzydał i Aguero też ale są równie dobrzy zawodnicy którzy już grają w lidze Angielskiej i świetnie sie przystosowali do tamtejszego stylu gry np. Bent jest młody dobry i fajnie jakby przeszedł do Manchesteru United
i zgadzam sie z poprzednikami że trzeba kupić następce Giggs'a i kogoś w środku pola ja chciałbym by przybyli do Manchesteru United tacy piłkarze jak Nani i Mavuba którzy są młodzi a prezentują się bardzo dobrze choć Mavuba ma miejsze szanse przybycia na OT ponieważ chyba każdy wie że Hargreaves to jak narazie główny cel letniego okienka transferowego choć wolałbym Mavube letnie okienko transferowe pokaże kogo Ferguson zdecyduje się kupić oby nie było tak jak wzeszłym okienku transferowym że przybył tylko Kuszczak i Carrick. Trzeba też przedłuż kontrakt z C.Ronaldo bo przy obecnje formie będzie chciał zarabiać więcej naco zpewnością zasłużył !!! a szkody by było stracić tak wartościowego piłkarza jakim jest C.Ronaldo chciałbym by on wraz z Rooney'em grali dla Manchesteru United jak najdłużej bo dzięki nim Manchester United ma wspaniałą przyszłość !!!
Postów: 151

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 18:31, #18 Zwiń/Pokaż komentarz cinek
Wg. mnie Torres by się przydał na OT. Na pewno z naszych młodych napastników nie będzie takiego jak F. Torres. Może Rossi... Uważam że warto kupić Torresa za 25mln Ł. Dlaczego ? Nikt nie oczekuje od gracza że przyjdzie i strzeli 2-3 bramki w debiucie. Podobnie jak Shevchenko z Chelsea czy chociażby Evra i Vidic z MU gracze potrzebuja aklimatyzacji. JESTEM PEWNY, że Torres z Rooney'em tworzyliby świetny napad. Jak ktoś napisał, Scholes i Giggs mają swoje lata i niedługo odejdą... Transfery SAF musi zrobić, bo jest to nieuniknione. Uważam, że żeby liczyć się w LM trzeba silnej ławki której powiedzmy sobie SZCZERZE United nie ma. Ponadto, wydanie ok. 50-70mln Ł jest kosmiczną sumą, ale gdyby to było 3 młodych graczy to DLACZEGO NIE ??
SAF sam powiedział że nie żałuje kupna Ferdinanda za 30mln Ł i pewnie Roo tez nie pozaluje... Wydanie tych 50-70 mln Ł jest opłacalne, bo zwycięstwo w LM, MU jest potrzebne !! Taka kasa szybko się zwróci, a uważam że jeśli Fergie nic nas nie wzmocni latem, to po ptokach z Mistrzostwem Anglii w sezonie 2007/08.
Obojetnie czy Torres czy Aguero, czy Mavuba czy Hargreaves transfery sa potrzebne. I nie zgadzam sie z tymi, ktorzy uwazaja ze Argentynczycy i Brazylijczycy nie pasuja do MU. WYDANIE DUŻEJ KASY NA TRANSFERY MŁODZIANOW PRZYNIESIE KORZYSCI W PRZYSZLOSCI!!! Nie chce kupowania kogos a la Shevchenko (30lat) bo to jest bez sensu.
Chciałbym zobaczyc na OT Huntelaara, Torresa, Aguero, kogos do srodka (Hargreaves albo Mavuba) i kogos na lewa flanke (za Giggsa). Naprawdę uwazacie ze nie ma sensu kupowania gracza 20-22 letniego ktory bedzie gral w zespole ok. 10lat ?? SAF zrobi co zechce, ale uwazam ze bez transferow United w przyszlym sezonie wiele nie osiagnie...
zobacz więcej
Postów: 202

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 18:27, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Ronny Ackermann
Co prawda Ferguson wie iż Torres to napastnik ale może upatruje w nim ofensywnego pomocnika?
Postów: 447

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 18:20, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Walorowsky
Bosky-> Torres za Rooneya?!?!
Normalnie mnie z tym powaliłeś...
Rooney to jedna z naszych największych gwiazd i od kąd przybył na Old Trafford, jest naormalnie jak serce naszej drużyny i nie wyobrażam sobie gry bez niego.
A Torres... Skąd wiesz jak by grał w Premiership?!?!
Chyab prawie każdy szanujący się kibic united, nie chciałby nikogo za Waynea, a zwłaszcza kogoś takiego jak Fernando.
Moze lubisz Torresa i się ucieszyłeś, że jest szansa na jego zakup, ale ja za niego niedałbym nikogo z United, a zwłaszcza takiego napastnika jak Anglik.
Jeżeli ktoś podziela jego zdanie to nich napisze...Ja poczekam
Postów: 236

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 18:15, #15 Zwiń/Pokaż komentarz zbary
Według mnie to teraz Torres jest nam zbędny!! Mamy naprawde wielkie zaplecze w napastnikach np. Rossi Smith no i ten utalenowany Chińczyk Fangzhuo Dong za którego trzymam kciuki żeby sie dostał już teraz do pierwszego składu, choćby na ławke rezerwowych jak odejdzie Larsson!! Manutd potrzebny teraz będzie ktoś taki jak Paul Scholes, bo zastępce Giggsa już mamy (chodzi mi tu o Ji-Sung Parka) a ten Owen z Bayrnu to nam nie potrzebny jest, bo tak na prawde niczym szczególnym sie nie wyróżnia!! Zamiast Owena to przecież mamy kogo innego do grzania ławy Darren Fletchera (bo nie sądzę żeby Owen sie przebił do pierwszej 11)!! A Torres to do grania na wyspach sie nie nadaje!! Jego postura "szczypiora" w trakcie meczu byla by polamana na wyspach!! Przecież wystrarczy popatrzec na C. Ronaldo jak dlugo sie przyzwyczajał do grania w Manutd i uczyl sie sprytu na boiskach Premiership (żeby nie byc poturbowanym az tak bardzo żeby na drógi dzień móc chodzic)!!


Tyle ode mnie!!
z góry wiem ze pewnie niektórym z was nie bedzie podobał mój komentarz ale starałem sie wam cos uświadomic... i przekazac to co mysle

Jeśli jakieś zrobilem błędy ortograficzne to sory pod tym względem jestem niedouk
Postów: 265

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 17:45, #14 Zwiń/Pokaż komentarz kfiatuszek91
Ciekawi mnie ten Aguero... :D:)
Postów: 23

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 17:37, #13 Zwiń/Pokaż komentarz krzys
Bosky--> Torres za Rooney'a :o nie zrozum mnie zle, ale chyba cos Ci sie pomylilo:P Wayne to nasza sila napedowa, co z tego, ze nie strzela w kazdym meczu brmaek?? Torres w "odpowiedniejszej" dla siebie lidze hiszpanskiej strzela jeszcze mniej. Jesli juz Torres przybylby na OT, to zajalby miejsce obok Roo w pierwszej 11tce, pewnmie kosztem Sahy(ktory wg mnie nie jest wcale az tak swietnym napastnikiem, w wielu meczach ´gra po prostu srednio), Poza tym kwota ponad 20mln to za wielkie ryzyko (nie mowiac o 36mln za Aguero). Nalezy pamietac takze, ze Rossi wciaz jest zawodnikiem United!!!! to tyle ode mnie, pozdro all
Postów: 636

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 17:31, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Locker
No nie wiem! Jest to bardzo dobry zawodnik jednak nie wiadomo jakby sie spisal w Anglii to troche inna liga. Ale i tak nie my o tym decydujemy bedzie jak bedzie napewno na tym transferze klub nie ucierpi ( jedynie lekko finansowo ale to nie zaden problem ).
A Cristiano nie odejdzie! Ja to wiem
pozdro
Postów: 37

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 17:25, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Bosky
KUPMY GO! Torres jest świetny. Mógłby grać za Rooney'a! Byłoby SUPER! :D
Postów: 2062

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 16:49, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Man maniak
No właśnie myślę tak samo jak Masaqre. Co to w ogóle ma był?? 27 mln za Torresa, 36 za Aguero... nonsens. Wydawać tyle pieniędzy za takich młodych i nie sprawdzonych zawodników jest totalną głupotą, przecież porównywalnego talenta można spokojnie wypatrzeć w kwotach do 10 mln, po co przepłacać tyle, szczególnie, że nie wiadomo co z tego będzie. Zresztą ja ogólnie to jestem przeciwny wydawaniu na transfery kwoty powyżej 20 mln, no może tylko w poszczególnych przypadkach, ale nigdy nie poprę wydania tyle pieniędzy na jakiegoś Hiszpana czy południowca. Po prostu przeprowadzanie takich transferów jest bezsensem, my nie jesteśmy Chelsea ani Real. Wydamy krocie na jakiegoś Aguero i później okaże się, że jest to niewiele warty zawodnik i wyjdziemy na idiotów. Takie mówienie, że jest to "nowy Maradona" o niczym nie świadczy, ciekawe jak by taki rzekomy "Diego" poradził sobie przy brutalnej grze na Wyspach. Real też nakupił sobie pełno tych Brazylijczyków i Argentyńczyków i jakoś nic z tego niema, mimo, że wydał na wielkie pieniądze, taki Robinho też miał być wielką gwiazdą,a marnuje się na ławce. Zresztą od kiedy Manchester United jest klubem Hiszpanów?? Hiszpanie mają swoją bardzo silną ligę i niech tam siedzą, po co ich pchać do Premiership?? A jak już, to niech sobie Torresa kupią Liverpool lub Newcastle, ciekawe jak na tym wyjdą. No, a po za wiadomym ryzykiem słabej gry, wiadomo, że z jakąkolwiek miłością do barw klubowych u tego typu gwiazd jest bardzo krucho. Zresztą mówi się, aby nie ufać zawodnikom z południa i ja się tego trzymam. Angoli sprowadzać, a nie jakieś egzotyczne gwiazdki!! Zresztą moim zdaniem jedynym transferem w lecie powinnien być Owen Hargreaves, ewentualnie jakiś obrońca. Po za tym mamy przecież silne zaplecze na wypożyczeniach.
zobacz więcej
Postów: 621

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 16:24, #9 Zwiń/Pokaż komentarz stiwen sigal
atak i obrone mamy git, ale w 2008 albo 2009 giggs i scholes odejda, i co wtedy? nalezy szukac srodkowych ofensywnych pomocnikow, tego typu co lampard albo gerrard.
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 16:21, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Koto
A ja uważam, że gdyby odszedł CR7 sprowadzenie SA byłoby doskonałym wyjściem, ale ja myslę że burza wokoł CR7 ucichnie i nigdzie nei odejdzie. Co do Torresa to już ta plotka krąży po piłkarskich salonach od dość długiego czasu, że szkoda strzępić na nią palców i języka.
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 16:20, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Koto
A ja uważam, że gdyby odszedł CR7 sprowadzenie SA byłoby doskonałym wyjściem, ale ja myslę że burza wokoł CR7 ucichnie i nigdzie nei odejdzie. Co do Torresa to już ta plotka krąży po piłkarskich salonach od dość długiego czasu, że szkoda strzępić na nią palców i języka.
Postów: 17

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 16:18, #6 Zwiń/Pokaż komentarz C.Ronaldo Fan
A Moim Zdaniem Fajnie By Było Jakby Torres Przybył do ManU ! Jest Dobrym Napastnikiem i Myśle Ze Razem Z Roone`yem Tworzyli By Zabójczy Atak ! Dotego Jeszcze CR7 i GiGGs i Pozamiatene !! Wtedy Saha Jak Za CZasów RvN Będze Zabójczym Rezerwowym ! :D:D
Postów: 23

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 16:12, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Masaqre
Żadnych Torresów, Żadnych Aguerów, Żadnych Hiszpanów, Argentyńczyków, Portugalczyków, Brazylijczyków.
Postów: 447

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 15:58, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Walorowsky
Nie wiem czy warto na nigo wydawać pieniądze.
Mamy Rooneya i Sahe, którzy są zarąbiści.
Na zmiennika jest Solskiaer.
Smith może niedługo będzie grał w pierwszym składzie w niektórych meczach.
I został jeszcze Dong, a z wypożyczenia wróci Giuseppe Rossi, więc Hiszpan jest nam mniej potrzebny.
W Hiszpani pokazuje dużą klase, ale Premiership, a Primera to 2 rózne ligi, różni rywale, różne style piłkarzy, więc Torresa mozemy kupić dopiero w konieczności, ale wtedy chyba już nie będzie na spzedaż, lub w innym klubie.
Ake niestety fergus bardzo chce go kupić i pewnie tkiej szanszy na pozyskanie Fernando nie będzie chiał zmarnować, więc nie będzie to dziwne jeśli zobaczymy go w koszulce ManU, gdyż Fergie chciał na niego wydać duże pieniądze, a jak pisze w newsie, jesteśmy do jego pozyskania kandydatami numer 1.
Postów: 74

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 15:56, #3 Zwiń/Pokaż komentarz vanBastenka
oooo,byłoby super gdyby Torres przeszedł do ManU,przydałby się,dobrze,ze w końcu se go odpuścili
Postów: 621

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 15:37, #2 Zwiń/Pokaż komentarz stiwen sigal
po co torres? nie wiadomo, jak bedzie gral w anglii, a poza tym mamy roo, sahe, solskjaera, i byc moze smitha. poza tym jest za drogi. lepszym wariantem jest huntelaar.
Postów: 740

Napisz PW
dodano: 25.02.2007, 15:28, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Matik_Szwajnos
Faknie by bylo gdyby Torres przeszedl do MU, a jezeli Aguero jest naprawde taki dobry ze chca za niego 36mln to trzeba go kupic ale Ronaldo nie sprzedac!!!!!!!!!!
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.