CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Nemanja Vidić w 2006 roku zrobił wielki krok naprzód w swojej karierze, kiedy zdecydował dołączyć... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +9 - Prasa: Tévez zawodnikiem United !

misiek3003 @05.07.2007, 10:30 | Przeczytano 3449 razy

Prasa: Tévez zawodnikiem United !
Cała angielska prasa oszalała na punkcie transferu Carlosa Téveza do Manchesteru United! Nie ma jednak jeszcze żadnego oficjalnego potwierdzenia.

Pierwsza spekulacja pojawiła się w gazecie Daily Mail, która podała, iż Manchester United uzgodnił już z West Hamem United warunki kontraktu Argentyńczyka. Jeśli wierzyć tym informacjom, zawodnik kosztowałby mistrzów Anglii - 20 mln. funtów. Media również podają, że cała umowa zostanie skompletowana pod koniec bieżącego tygodnia.

Zakup Téveza wiązałby się z wydaniem na transfery przez Czerwone Diabły ogromnej sumy - ponad 70 mln funtów. Wcześniej na Old Trafford zawitali Owen Hargreaves, Nani oraz Anderson.

Jednak zupełnie, co innego podaje The Times, której dziennikarze uważają, iż Carlos dołączy do ekipy Sir Alexa Fergusona na zasadzie 12 miesięcznego wypożyczenia z opłatą równą czterem milionom funtów, zaś w następnym sezonie Manchester United będzie mógł skorzystać z transferu definitywnego oraz podpisać kontrakt z 23-letnim napastnikiem.

"Podczas turnieju Tévez nie może myśleć o wiadomościach, związanych z jego przyszłością. Wcześniej Carlos był zaniepokojony, gdzie zagra w następnym sezonie, zaś niedawno pojawiła się plotka, iż West Ham uzgodnił warunki kontraktu z Manchesterem United! To jest bardzo ważna wiadomość" - powiedział jeden z członków kadry Argentyny.

Źródło: The Times / The Daily Mail

Komentarze (61) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 4

Napisz PW
dodano: 06.07.2007, 10:30, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Xennesthis
Co do Huntelara. Tak samo mówiło się o RvN- nie sprawdzi się, za słaby fizycznie itp. Przecież jakby nie jego kontuzja to grałby dwa sezony wcześniej dla United- i zapewne każdy z Was przyzna, że wiele mu zawdzięczamy... (Moim zdaniem jeden z największych błędów SAFa) Teraz strzela masę bramek dla syfiarzy z Madrytu i mocno przyczynił się do wywalczenia mistrzostwa. Klaas Jan Huntelar może być jego idealnym następcą.. Ba! Ja nawet uważam że może jeszcze lepiej wejść w drużynę Manchesteru i ustrzelić więcej bramek. Do tego jest skromniejszym człowiekiem niż Ruud więc problemów wychowawczych być nie powinno
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 18:44, #60 Zwiń/Pokaż komentarz P_I_T_E_R
No ta wiadomość jest już na innych stronach piłkarskich. Sprawdzałem na wp ale tam nic. Co więcej niepokoją mnie jego wypowiedzi, że chciałby grać w mediolanie a potem że nie opuści anglii. A nawet jeśli, to kontrakt byłby dopiero podpisany ok
17-25 lipca, bo argentyna raczej zagra w finale copa america. ale narazie jest ok. oby sie udało
Postów: 19

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 18:05, #59 Zwiń/Pokaż komentarz bole$k
Crisis ale ty jestes tempy hahaha 70 mln funtow to oni lacznie by wydali razem z Tevezem w tym roku na transfery hahaha czytaj nastepnym razem uwaznie
Postów: 19

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 18:02, #58 Zwiń/Pokaż komentarz bole$k
Moim zdaniem to sa wymysly dziennikazy ale nigdy nie jest tak ze cos sie bieze z niczego poczekamy zobaczymy =)
Postów: 86

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 17:09, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Sakrament
Carlos by się przydał i to bardzo. Młody, dobry poprostu idealny. Świetny wybór :) GLORY , GLORY MANCHESTER UNITED!!!
Postów: 168

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 16:27, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Meo
z czego ten buzz?70 mln licząc wcześniejsze transfery: Owena, Naniego i Andersona...przeczytaj całego newsa i dopiero komentuj:/
Postów: 11

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 16:26, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Booraz
Pare słow na obrone Teveza i jego rzekomej dwulicowosci:
Owszem w ciągu ostatniego mięsiąca pojawiło się sporo informacji co do klubu w ktorym bedzie wystepowac w nastepnym sezonie, wiele gazet cytowało Teveza mówiącego gdzie chce grac co sprawiało wrazenie jakby co chwile zmienial zdanie, wedlug mnie jest to wynikem z jednej strony błednego tłumaczenia jego wypowiedzi jak równiez cześc z tych wypowiedzi byla po prostu zmyslona przez gazety
Po pierwsze wypowiedz wedlug ktorej Tevez preferowal Inter został prawdopodobnie zmyslona - uzasadnienie tezy:
- Informacja ta powsala dlatego ze Inter byl zainteresowany Carlosem
- W Interze gra bardzo wielu Argentyńczyków co mogło spowodowac chec zagrania dla interu przez Teveza, na tej podstawie autor tego rzekomego wywiadu stworzyl informacji ktora mogla sie wydawac prawdopodobna na pierwszy rzut oka (to jest standardowy sposob działania angielskich brukowców
- w poźniejszym wywiadzie Tevez zaprzeczyl ze kiedykolwiek udzielil takiego wywiadu

Co to Realu to Tevez nigdy nie powiedzial ze chce grac w Realu, ze to jest jego wymarzone miejsce, że odrzuci kazda inną propozycje na rzez Królewskich
Ospowiedzial on na pytanie dziennikarza (a wiec sam z siebie nie zacząl wyrażac checi zagrania dla Realu) o Real Madryt i odpowiedział jak kazdy mlody pilkarz grajacy w malym albo srednim europejskim klubie o Real madryt, barcelona, milan czy United, jestem przekonany ze na pytanie o Manchester wypowiedzial by sie podobnie. A powiedzial on ze chetnie by zagral w realu ale to nie znaczy ze wybral by go ponad np. Man Utd
Reasumujac powiedzial to ckazdy mlody pilkarz (bez urazu psychicznego do realu) by powiedzial i co powinienien powiedziec, osobiscie nie przykuwal bym wiekszej uwagi do tych slow.

Co do drugiegi zarzutu - podejrzanego transferu do west hamu to jest on calkowicie bezpodstawny, Tevez nie mial w tym zadnego udzialu, on nie byl niczemu winny w przeciwienstwie do zarzadu West Ham. Niestety takie juz istnieja realia w południowej ameryce (szacuje sie ze ok 70% piłkarzy powierzylo swoje prawa roznym agentom i konsorcjum takich ja MSI)

Jezeli chodzi o przydatnosc Teveza to mam mieszane uczucia. Zjednej strony nie mam watlipowosci ze sobie poradzi w takim klubie jak United, zreszta udowodnil to nie tylko w West Hamie, gdzie byl najwazniejszym ogniwem w walce o obrone przed spadkiem (7 goli w ostatnich 10 meczach) ale rowniez w Corintias gdzie zostal wybrany pilkarzem roku w Płd Ameryce i w reprezentacji Argentyny choćby na Olimpiadzie zostajac krolem strzelcoe i zdecydowanie njlepszym pilkarzem tego turnieju. Z drugiej strony nie wydaje mi sie zebyśmy akurat potrzebowali napastnika o takiej charakterystyce. Tevez najbardziej przypomina Rooneya, jest silny szybki dobry technicznie i gra bardzo zespołowo ale za to nie nadaje sie na typowe snajpera który by wykanczal tylko akcje, pasuje on bardziej do gry na skrzydle bądź za najbardziej wysunietym napastnikem. My zaś potrzebujemy napastnika typu Berbatowa czy Drogby choc na rynku ja osobiscie nie widze zbyt wielu realnie dostepnych kandydatów (Berbatow za drogi, moze za rok 40Miln to za duzo). Co do Huntelara to nie jestem do niego przekonany, owszem jego rekord strzelecki robi wrażenie ale I Kezmana sprawial, a fakt ze praktycznie zaden wielki klub nie zdecydowal sie go kupic pozwala mi myslec ze jego gra pozostawia wiele do zyczenia

Jedno jest pewne jego ewentualny zakup mimo wszystko wzmocni druzyne, doda nam dodatkowa opcje w ofensywie i pozwoli dac odpoczynek Rooneyowi wtedy gdy bedzie go potrzebowal

Pozdrawiam
zobacz więcej
Postów: 189

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 15:51, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Crisis
Wierzycie tym brukowcom? 70 milionów? hahaha
Postów: 1157

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 15:23, #53 Zwiń/Pokaż komentarz :*_anka_:*
mam nadzieje ze kogos wkoncu sprowadzimy bo Benitez ma teraz ochote na Quaresme, wiec trzeba szukac dobrego napastnika, bo obrona mamy narzie ok... (jeszcze nikt nie odszedl)... Tevez jak dla mnie jest dobrym zawodnikiem ktory sprawdzil sie w Anglii i mysle ze trzymalby poziom takich graczy jak Roo czy Ronaldo... Jezeli jednak nie dojdzie do tego transfeu choc wssystko na to wskazuje to trzeba czekac na cichy transfer..:P mam w tym momencie na mysli Huntelaara...:D
Postów: 1555

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 15:20, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Matiz 09
To wspaniała wiadomość, jednak czy jest się na razie czym podniecać?! Wg. mnie chwilę należy z tym poczekać, bowiem to są tylko doniesienia prasowe i wszystko może się zdarzyć.... Prasa bardzo często kłamie... Przykładem jest sprawa Torresa, który podobnie był o krok od nas i nic z tego nie wyszło... Oczywiście opuścił on Hiszpanię... i zasilił szeregi FC Liverpoolu...
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 15:08, #51 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
A poza tym wolałbym zeby szanse dostal np. rossi niz sprowadzac teveza na ot.
Postów: 2718

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 15:06, #50 Zwiń/Pokaż komentarz kuba2102
cooo? najgorszy transfer jaki moze byc! F.Torres czy K.J.Huntelaar to zdecydowanie lepsi napastnicy od Teveza :/:/:/
Postów: 2557

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 15:04, #49 Zwiń/Pokaż komentarz diabel1990
ManU będzie miało najlepszą ekipe na śiwiecie.
Postów: 25

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 15:03, #48 Zwiń/Pokaż komentarz mati94
piotras 17 podłącz sie kiedys do mnie to moj nr gg 8389700 wogole podłaczajcie sie wszyscy

Postów: 112

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 14:47, #47 Zwiń/Pokaż komentarz kokos7
jeslim to prawda to united ma najlepszy sklad od bardzo bardzo dawna on jest lepszy nawet od Torresa i od tych wszystkich [***]kow np. gudjohsen :)ciesze sie bardzo
Postów: 238

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 14:41, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Devilboy
Nie wydaje mi się, żeby Scholes mógł stracić miejsce w 1 skłądzie na rzecz Andersona a Giggs na rzecz Naniego co do lewej flanki mamy także Parak więc bedzie dużo walkim o miejsce w 1 składzie :D co bardzo mnie cieszy
Postów: 3690

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 14:38, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Masło
No zobaczymy czy to wypali. Jeżeli to prawda, to trzeba przyznać, że Fergie najwyrażniej chce być królem letniego polowania. Tym razem Sir Alex zaszalał, co jest trochę nie w jego stylu. Ale ja mu jakoś dziwnie ufam. Jest wielkim trenerem i człowiekiem więc na pewno doskonale wszystko przeanalizował i trafnie ocenił przydatność nowych nabytków. Tak naprawdę największe wątpliwości mam tylko do Andersona. Brazylijczyk jest dla mnie wielką niewiadomą. Co do reszty[Nani, Hargreaves, Tevez?]to uważam, że okażą się poważnymi wzmocnieniami naszego zespołu.
Przechodząc do Argentyńczyka. Carlos jest świetnym piłkarzem i mam wrażenie, że wraz z Rooneyem może stworzyć znakomitą parę napastników. Obaj są do siebie podobni. Zadziorni, agresywni, poza wykończeniem potrafią również znakomicie obsłużyć partnera z drużyny. United będzie niebywale kreatywne. Dla mnie osobiście jednak nie podoba się to, że coraz więcej południowców przybywa na Old Trafford. Myślę, że w tym już swoją cegiełkę dokłada Queiroz, który skutecznie namawia Fergiego do takich ruchów. No ale skoro Sir Alex przystaje na takie propozycje, to znaczy, że chyba coś w tym widzi. Wszystko się okaże w nadchodzącym sezonie. Ja jestem optymistą i wierzę, że będzie dobrze.
dodano: 05.07.2007, 14:32, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
WUJASZEK FIDO--->a ja czuje żę będzie gwiazdą w ManU!!!!
Postów: 12

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 14:08, #43 Zwiń/Pokaż komentarz WUJASZEK FIDO
COS CZUJE ZE JAK BEDZIE GRAC W MANU NIE BEDZIE GWIAZDĄ :(
dodano: 05.07.2007, 14:06, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Gość [213.156.110.***]
wydaliśmy dużo???prawda!!!ale Nani Anderson no i być może Tevez to gracze bardzo młodzi!!!!to jest inwestycja w przyszłość!!!Owen ma 26 to nie jest dużo!!!!
coż można powiedziec no Tevez pokazał pod koniec sezonu dużo napewno pasuje do gry na wyspach!!!niedługo sie przekonamy czy to prawda ale jak tak to jestem zadowolony bo taka kadrą jaka bedziemy dysponować w przyszłym sezonie nikt sie pochwalić nie może!!!będziemy celować w The Trable!!!oby się udało!!!!
Postów: 201

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 14:05, #41 Zwiń/Pokaż komentarz kaj
Byłby świetnym wzocnieniem ale jgoprzyjście wiązało by sie z odejściem jakiegos napastnika ( zapewne Smitha). Zobaczymy jak rozwuinie sie akcja tego transferu ale Tevez już w tym okienku był w 10 klubach więc na pewno nie jest to prawdą ale w każdej plotce jest troche prawdy.
Postów: 20

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 14:00, #40 Zwiń/Pokaż komentarz kryst91
A było tyle szumu że jest blisko Realu Madryt i nawet sam Tevez podobno mówił ze chce grać własnie dla "Królewskich" a tu niespodziewanie media wyleciały ze Tevez jest w ManU. Według mnie to tylko plotki zrobione przez gazety i to nieprawda. Teves w ostatnim sezonie nie strzelał za dużo bramek bo według mnie liga angielska nie jest dla niego i gdyby trafił do Realu Madryt to byłby dla niego dobry wybór bo własnie ta liga jest przystosowana do jego gry... :)
Postów: 399

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 13:31, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Piotras17
a ja zgadzam się z matim94 a poza tym sądzę że Tevez jest nam niepotrzebny,wole wykorzystać tych napastników co mamy,fakt że Ole już nie młody i Saha łapie kontuzje ale nieraz pokazali że można na nich polegać.Tak więc uważam że zamiast sprowadzać kolejnego napadziora,lepiej dać szanse Rossiemu.
Postów: 32

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 13:19, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Cristiano_Ronaldo7
Za tyle kasy to niech se trzymają tego Teveza tam gdzie jest :P lol
Postów: 420

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 13:05, #37 Zwiń/Pokaż komentarz dw_789
Bardzo ciesze się z tej wiadomości ale moim zdaniem trzeba poczekać na oficjalną wiadomość klubu i na podpis tego zawodnika jeśli do jedzie do transferu Teveza do MU to będziemy mieli super skład ale niestety ktoś przychodzi a ktoś odchodzi i moim zdanie odejdą : Smith ,Richardson i Silvestre a wypożyczeni będą : Dong i może Bardsley.
Jeśli ten transfer okaże się prawdą to wydaje mi sie że będziemy grać dalej ustawieniem 4-4-2 tyle tylko że tacy piłkarze jak Giggs i Scholes będą zastępowani przez Nani'ego i Andersona. A Carrick będzie zmieniał się Hargreaves'em.
Moim zdaniem te transfery dowodzą że MU zamierza walczyć o LM i o Puchar Angli oraz bronić MISTRZOSTWA !!! Z taką kadrą i trenerem jestem na dzień dzisiejszy spokojny o sukcesy Manchesteru United !!!
Postów: 205

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 13:00, #36 Zwiń/Pokaż komentarz gremix
Jak będzie w przyszłym sezonie z nowymi zawodnikami czas pokaże. A tymczasem przed sezonem jestem optymistą , ponieważ interesuje się już wiele lat Manchesterem United i nie pamiętam żeby zawodnicy kupieni przez Sir Alexa za duże pieniądze zawodzili. Ufam w pełni polityce Sir Alexa Fergusona i wiem że te nie bagatelne sumy
(mówi się o ponad 70mln funtów) nie zostały wyrzucone w błoto.
Postów: 88

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:55, #35 Zwiń/Pokaż komentarz maniex0723
A ja uważam że Tevez to byłoby dobre wzmocnienie, i nie ma na co czekać bo nam sprzątną z przed nosa wszystkich dobrych napastników.
Postów: 2

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:54, #34 Zwiń/Pokaż komentarz piotru88
Ja tam jestem zadowolony a nawet bardzo sie ciesze jezeli ten transfer dojdzie do skutku. Choc po czesci zgadzam sie z niektorymi osobami ze ten transfer jeszcze bardziej spowoduje ze bedziemy co raz mniej angielskim zespołem który przez lata kreował swoich wychowanków na światowe gwiazdy futbolu. No ale cóż idziemy do przodu, wydajemy przeogromne pieniądze no i mimo wszystko bardzo wzmacniamy skład. W zeszłym sezonie dużym problemem MU była słaba ławka rezerwowych.W tym już na pewno tak nie będzie i możemy się z tego bardzo cieszyć. Przykro zrobi się na pewno Smithiemu oczywiscie jesli transfer Teveza dojdzie do skutku bo prawdopodobnie bedzie to oznaczalo jego pozegnanie z United. A co do Rossiego to wydaje mi się że nawet jeżeli byśmy nie sprowadzili Teveza Rossi nie grałby od razu w pierwszej 11 MU bo Sir Alex moim zdaniem nie jest w 100% przekonany ze Rossi to już w tej chwili gracz na pierwsza 11 United. Oczywiście jestem jak najbardziej za tym żeby dano mu szanse bo umiejętności ma nieprzeciętne ale myśle że gdyby w tym sezonie był naszym napastnikiem nr 3 to byłoby to z pożytkiem zarówno dla niego bo nie grałby ogonów tylko walczył o miejsce w składzie i dla United bo wreszcie mielibyśmy go na stałe u siebie. Saha wiecznie kontuzjowany, znowu będzie pewnie długo dochodził do siebie, Ole Solskjaer już wydatnie nam nie pomoże więc pozycja Rossiego robi się coraz silniejsza. Wszystko teraz zależy od Sir Alexa i naszych działaczy bo to oni zdecydują o przyszłości naszych napastników. Wierzę że będzie dobrze i w nowym sezonie będziemy jeszcze mocniejsi!
Pozdro
zobacz więcej
Postów: 4

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:41, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Xennesthis
ManManiak zgadzam się z Tobą w 100% Klaas Jan Huntelar jest potrzebny na chwilę obecną a nie Tevez , Torres czy reszta. Żaden nie błyszczał w poprzednim sezonie (moim zdaniem Torres jest zwykłym średniakiem Primiera Division i zdziwił mnie zachwyt jego osobą nie wspominając o Tevezie) i sam fakt że Liverpool wydał tak wielkie pieniądze na tego zawodnika jest jakimś nieporozumieniem. Dlatego mam wielką nadzieję, że to tylko zwykła plotka z tym Tevezem.. Ja osobiście za niego nie dałbym 10 mln funtów. Przecież przez większość sezonu transfer Teveza był uważany za porażkę WHU i dopiero końcówka zrobiła z niego gwiazde i oczywiście poprzedzający sezon Mundial. Ja wolałbym Rossiego i Smitha zostawić. Dać chłopakom szanse a w przyszłym sezonie można się rozejrzeć za jakimś napastnikiem jeżeli żaden z nich nie sprawdzi się w ataku.. Do tego mając tylu pomocników Ronaldo spokojnie może przejść do lini napadu jak to miało miejsce w reprezentacji Portugalii.
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:38, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Baton
Panowie :D:D:D:D

Prosze popatrzeć na skład:

Atak : Roo - Tevez

A za nimi

Ronaldo z prawej - Nani z lewej i na srodku Hargreaves s i świetny Anderson (nielicząc starszych graczy)
Postów: 40

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:37, #31 Zwiń/Pokaż komentarz mufc1878
Patrzcie to:

http://www.manut(...)pagegid={
FE60904B-C2A8-4E60-9B05-700DBBC29BBC}&bioid=92580§ion=lifeTimes

i to:
http://www.manut(...)pagegid=
{B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=441645

wydaje mi sie że to już pewne:D
Postów: 238

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:33, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Devilboy
Jestem pewien, że Tevez jest w ManU !!!
Jutro bedziemy już wszyscy się cieszyć z kolejnego transferu ManU.

Nie rozumiem ManManiaka kwoty są ogromne ok. Ale Manchester nic nie robił na rynku transferowym przez 2 lata. Sprowadził tylko Rooneya i Carricka to były taki mocene wzmocnienia Vidic i Park są też dobrzy.
Anderson się zapewne moim zdaniem psrawdzi ja mam właśnie wąty co do Naniego... Tevez hmmm... pomógł WHU czy pomoże United??? miejmy nadzieje... Ktoś tu napsał, że zawodnicy z Ameryki Płd. muszą się 'ograć' z Premiership no właśnie nie dziwi cię, że Tevez strzelał bramki pod koniec sezonu ??? można powiedzieć, że już ograłsię troche z Premiership w ManU miejmy nadzieje osiągnie perfekcje.

Może teraz troche za dużo żądam ale chciałbym w ManU bramkarza jakiegoś bdb. No Foster czy Kuszczak są jeszcze niedoświadczeni troche i moim zdaniem nie są oni godnym następcami Vds, który zapewnie niedługo odejdzie na zasłużoną piłkarską emeryture.
Postów: 238

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:33, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Devilboy
Jestem pewien, że Tevez jest w ManU !!!
Jutro bedziemy już wszyscy się cieszyć z kolejnego transferu ManU.

Nie rozumiem ManManiaka kwoty są ogromne ok. Ale Manchester nic nie robił na rynku transferowym przez 2 lata. Sprowadził tylko Rooneya i Carricka to były taki mocene wzmocnienia Vidic i Park są też dobrzy.
Anderson się zapewne moim zdaniem psrawdzi ja mam właśnie wąty co do Naniego... Tevez hmmm... pomógł WHU czy pomoże United??? miejmy nadzieje... Ktoś tu napsał, że zawodnicy z Ameryki Płd. muszą się 'ograć' z Premiership no właśnie nie dziwi cię, że Tevez strzelał bramki pod koniec sezonu ??? można powiedzieć, że już ograłsię troche z Premiership w ManU miejmy nadzieje osiągnie perfekcje.

Może teraz troche za dużo żądam ale chciałbym w ManU bramkarza jakiegoś bdb. No Foster czy Kuszczak są jeszcze niedoświadczeni troche i moim zdaniem nie są oni godnym następcami Vds, który zapewnie niedługo odejdzie na zasłużoną piłkarską emeryture.
Postów: 25

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:33, #28 Zwiń/Pokaż komentarz mati94
TEVEZ NIE BYŁ I NIE BEDZIE ZAWODNKIEM MANU niestety ale to prawda on mowi ze manu go nieinteresuje.Przeciez nieraz mowił ze jego spełnienie marzen to gra dla interu albo realu ON SAM NIE WIE CZEGO CHCE
Postów: 25

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:33, #27 Zwiń/Pokaż komentarz mati94
TEVEZ NIE BYŁ I NIE BEDZIE ZAWODNKIEM MANU niestety ale to prawda on mowi ze manu go nieinteresuje.Przeciez nieraz mowił ze jego spełnienie marzen to gra dla interu albo realu ON SAM NIE WIE CZEGO CHCE
Postów: 432

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:29, #26 Zwiń/Pokaż komentarz mufan16
Man maniak--> Przed rozpoczęciem pisania mojego komentarza uważnie przeczytałem twojego...I musze powiedzieć że nic nie trzeba więcej dodawać. Zgadzam się ze wszystkim! Ludzie- nie wiem co wy w nim widzicie nadzwyczajnego..Takich zawodników jak on jest dużo, którzy kosztowali by o wiele mniej.
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:20, #25 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Man Maniak----> transfer Teveza do west Hamu nie był podejrzany może tylko z powodu polityki transferowej klubu,ale Tevez jak i jego kolega Javier Mascherano deklarowali że przechodzą do West Hamu aby ograć się w Premership!!!Takim piłkarzą z Ameryki płd wcale nie było by łatwo od razu grać świetnie w wielkich klubach europejskich!!! Ale teraz po roku aklimatyzacji Mascherano gra w Liverpoolu a Tevez może w United!!! Myślę że lepszym rozwiązaniem byłoby wypożyczenie go a później definitywny transfer tak jak to było z Tomkiem Kuszczakiem!!! Oby Tevez pokazał w Manchesterze na co go tak naprawdę stać!!!
Postów: 745

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:17, #24 Zwiń/Pokaż komentarz babull
Jeśli to wypali to świetnie. Za 20 mln napastnik, który już wiadomo, że przysosował się do Premier LEague. Natomiast Liverpool nie ma tej pewności i może się okazać, żę 40 mln za Torresa będie wyrzucone w błoto, tak jak 50 mln za Szewczenkę przez Chelsea. Szkoda, ze Liverpool nas uprzedził i kupił drugiego z Argentyńczyków MAscherano, bo też jest dobry :) Chociaż u nas grzałby ławę, bo mamy Carricka i Hargreavesa
Postów: 9

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:12, #23 Zwiń/Pokaż komentarz kowalutd
Oby ten transfer okazal sie prawdziwy!!!! Mnie bardzo cieszy ze MU inwestuje w młodych i naprawede DOBRYCH zawodników!! Ale tez jestem ciekaw kto odejdzie ??????



MAN UTD TO PANY

MAN UTD TO PANY
Postów: 1988

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:07, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Miłosz
Coraz więcej serwisów potwierdza tą informację!! Manchester Evening News, BBC i Sporting Life!
To na pewno będzie lpeszy transfer niż Torresa do Liverpoolu!!
Postów: 1

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:07, #21 Zwiń/Pokaż komentarz wojtekk
O ile C. Tevaz by grał z takim sercem i zaangazowaniem jak w WHU, to nie mam nic przeciwko temu. Choc ja osobiscie bym sprowadzil (mozecie sie smiac) Leroya Lite, o ile Reading by go puscilo.
Postów: 215

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:06, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Adrian12_2007
Moim zdaniem tevez jest lepszy niż Torres. Za te 20 mln mamy zawodnika który strzela sporo bramek i dużo robi dla dróżyny, a Liverpool kupił Torresa który kosztował więcej (dużo więcej) a nie wie jak się sprawdzi w Premieship i czy będzie strzelał dużo bramek. Jakoś go nigdy nie widziałem żeby był na liście najlepszych strzelców Primera Division. Dlatego jestem rad że Sir Aleks Ferguson zrobił taki krok i (być może, bo to tylko plotki) kupił Teveza.
Postów: 2062

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:03, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Man maniak
Spokojnie, jak na razie wszystko opiera się na zwykłych plotkach które jedna prasa pochwyciła i resztą poszła za nią i to rozprowadza. Dlatego z ewentualnych optymizmem czy pesymizmem razem poczekać do oficjalnego stanowiska United. A jeśli to nawet jest prawda i te warunki są prawdziwe, to powiem, że... nie jestem zadowolony. Przede wszystkim przyznam, że nie przepadam za tym zawodnikiem. Jest to piłkarz bardzo dwulicowy, nie wiadomo co chce, rodzi się wokół niego mnóstwo plotek, bawi się klubami jak chce, na dodatek to jego podejrzane przejście do West Hamu... bardzo dziwne jest to wszystko co się w okół niego dzieje. Zresztą śmieszy mnie to jego mieszanie się w zeznaniach. Czasem mówił, że nie chce odchodził w ogóle, później Inter, Real, o ManU jakoś nie wspominał...?? Po za tym... cena... Gdzie się podziało to stare dobre United, kiedy pół składu stanowili wychowankowie, a z taniego piłkarza potrafiliśmy zrobić niesamowitą gwiazdę. Według mnie, sam Tevez nie jest wart 20 mln, gdyż nie pokazał nic takiego wielkiego po czym by na to zasługiwał. Owszem, miał niezły występ na Mundialu i w ogóle w reprezentacji, ale ostatni sezon?? Ile on strzelił bramek?? 7 bodajże... Nie licząc końcówki trudno powiedzieć, aby ten sezon był udany. Nani i Anderson mimo, że są młodsi to przynajmniej błyszczeli w swoich klubach, za to Teveza trudno mi jednoznacznie wycenić. Dlatego jeśli mam być szczery to wydanie 70 mln w ciągu jednego okienka jest totalną głupotą. Nani i Owen- ok, co do nich jestem w 100% pewny i był to rzeczywiście strzał w 10, ale Anderson czy właśnie ewentualnie Tevez (cały czas biorąc pod uwagę, że jest to prawda) są po prostu przepłaceni i ryzykowni i klub może za takie operacje drogo zapłacić. Jak dla mnie wydanie 70 mln w ciągu jednego okna jest totalną głupotą i krokiem nieco ryzykownym. Wystarczy, że choć jeden z tych piłkarzy może się nie sprawdzić... Według mnie atak Rooney- Tevez będzie wyglądał po prostu komicznie. Cały czas marzyłem o jakimś rzeczywistym snajperze, kimś mocno podobnym do Ruuda. Huntelaar, Rossi, Berbatov...- Carlos mi tu nie za bardzo pasuje. I na koniec- mam już powoli dosyć tych południowców. Rozumiem, że kilku można, takiego Crisa czy Naniego, ewentualnie jednego Brazylijczyka czy kogoś na próbę, ale w tej chwili Fergie nieco przesadził według mnie. Wiem, że jestem teraz pesymistą, sceptykiem, defetystą itp., ale według mnie to będzie klapa...
zobacz więcej
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 12:02, #18 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Oby to była prawda Rooney - Tevez najlepszy atak w Premership(lepszy od Berbatov-Bent czy Kuyt-Torres) oby strzelili wiele bramek!!! Tevez to już uznana marka w Premership i na całym świecie!!!
Postów: 3100

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:54, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Malina_on
Jeśli naprawdę go będziemy mieli to po prostu wypas!! 8) Będziemy niepokonani, ale wszystko ma swoją cenę. 70 mln funtów to nie byle co :/
Postów: 142

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:53, #16 Zwiń/Pokaż komentarz flacha0017
Carlos Tevez to jest zawodnik chciałbym zeby to była prawda on jest lepszy niz jakis Torres to by był dopiero transfer :D
Postów: 142

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:51, #15 Zwiń/Pokaż komentarz flacha0017
Carlos Tevez to jest zawodnik chciałbym zeby to była prawda on jest lepszy niz jakis Torres to by był dopiero transfer :D
Postów: 205

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:49, #14 Zwiń/Pokaż komentarz gremix
A tak na marginesie jak podaje "Fakt" Artur Boruc został zawodnikiem Fc Barcelony
Postów: 205

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:44, #13 Zwiń/Pokaż komentarz gremix
Ten transfer może się nawet okazać transferem roku!!! Bravo SIR FERGUSON:)
Postów: 238

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:43, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Devilboy
To spełnienie marzeń !!!
70 mln. funtów na transfery to jest naprawde hit !!!
Sprowadzamy młodych zawodników za duże pieniądze. Inwestujemy w przyszłość szkoda, że Torres odszedł do Liverpoolu. Ale do El Nińo nie jestem przekonany czy sprawdzi się w Premiership.
No no no : Nani, Anderson, Hargreaves , tevez

Informacje potwierdza BBC !!!
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:38, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Fabien49
dobrz ze wkoncu siła ataku została wzmocniona ;p Tevez jest naprawde niezły
i razem z Roo powinni wymiatac ;p :D hehe ... United znow mistrzem Anglii ??? ;P Moim zdaniem teraz w Lidze Angielskiej liczą sie United i Chelsea ... reszta niema szans ;p no moze jeszcze Liverpool, buahahaha z Chelsea teraz odeszło kilku zawodników, moze jeszcze kilku opuscic ten klub ale tez przyszło chyba ze 3 osoby za free hahaha ale Mourinho nie szaleje tak jak Fergiee w tym okienku transf. Anderson, Hargreaves, Kuszczak, Nani i Tevez (nie pewne jeszcze na 100% ale raczej tak ;p), 5 transferów !!! ;p ;p ;p ;p ;p MANU RULEZZZ !!
Postów: 1195

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:38, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Fabien49
dobrz ze wkoncu siła ataku została wzmocniona ;p Tevez jest naprawde niezły
i razem z Roo powinni wymiatac ;p :D hehe ... United znow mistrzem Anglii ??? ;P Moim zdaniem teraz w Lidze Angielskiej liczą sie United i Chelsea ... reszta niema szans ;p no moze jeszcze Liverpool, buahahaha z Chelsea teraz odeszło kilku zawodników, moze jeszcze kilku opuscic ten klub ale tez przyszło chyba ze 3 osoby za free hahaha ale Mourinho nie szaleje tak jak Fergiee w tym okienku transf. Anderson, Hargreaves, Kuszczak, Nani i Tevez (nie pewne jeszcze na 100% ale raczej tak ;p), 5 transferów !!! ;p ;p ;p ;p ;p MANU RULEZZZ !!
Postów: 1157

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:29, #9 Zwiń/Pokaż komentarz :*_anka_:*
ta wiadomosc potwierdzilo BBC..:d:d
Postów: 81

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:26, #8 Zwiń/Pokaż komentarz sieja1234
Oby to była prawda!!!!
Postów: 355

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:24, #7 Zwiń/Pokaż komentarz HeGeR
Potwierdzam wypowiedź "Milosz" 'a ... nie jest to jeszcze oficjalnie przedstawiony transfer. Ale gdyby Carlos Tevez przeszedl do czerwonych diabłów ... ;] byłby to strzał w 10 ... !!!
Postów: 494

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:18, #6 Zwiń/Pokaż komentarz diabełek555
zawsze bylem za sprowadzeniem Teveza na OT.jesli to prawda to super
Postów: 1988

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:17, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Miłosz
Nonono Sir Alex szaleje na rynku transferowym, ale lepiej się nie podniecajmy żeby potem nie być zawiedzonym, bo nie ma żadnego oficjalnego potwierdzenia.
A poza tym Tevez sam nie wie czego chce, wielkorotnie zmieniał już zdanie o swoim nowym klubie. Może i ta informacja jest fałszywa :/
Postów: 1157

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:15, #4 Zwiń/Pokaż komentarz :*_anka_:*
Perfecto!!!
Postów: 416

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:14, #3 Zwiń/Pokaż komentarz misiek3003
Na pewno się przyda :)
Postów: 3637

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:10, #2 Zwiń/Pokaż komentarz kacpinho99
Yes Yes Yes! Tevez to trafiony wybór!!
Postów: 205

Napisz PW
dodano: 05.07.2007, 11:09, #1 Zwiń/Pokaż komentarz gremix
Ten zawodnik przyczyni się w znacznym stopniu do wygrania Ligi Mistrzów przez Manchester United
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.