CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Sir Alex Ferguson wydał niedawno nową książkę pt. "Leading". Opisuje w niej wiele... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +2 - "The Reds" na kolanach! Trwa zwycięska seria United!

Relacje Red_Devil @14.12.2014, 13:31 | Przeczytano 3817 razy

"The Reds" na kolanach! Trwa zwycięska seria United!

Manchester United w 16. kolejce Premier League wygrał z Liverpoolem 3:0 przedłużając zwycięską serię do sześciu meczów. 

Liczba kontuzjowanych zawodników zmniejsza się, ale Louis van Gaal nadal nie może skorzystać z kilku kluczowych zawodników. Wobec tego w porównaniu do wygranego 2:1 meczu ze Southampton, Holender dokonał trzech zmian. W miejsce Paddy'ego McNaira, Chrisa Smallinga i Andera Herrery zagrali Phil Jones, Jonny Evans i James Wilson.

Zaskoczył trochę Brendan Rodgers, który wystawił swój zespół w ustawieniu 3-4-3, grając bez nominalnego napastnika - zarówno Rickie Lambert jak i Mario Balotelli zasiedli na ławce rezerwowych.

Mimo to spotkanie zaczęło się od dywanowych nalotów "The Reds" nad pole karne United. Gospodarze nie potrafili wyjść spod pressingu. Od początku zmuszony do niesamowitych parad był David de Gea - Hiszpan obronił znakomity strzał Raheema Sterlinga.

To dało "powera" całemu zespołowi. W pierwszej akcji ofensywnej Antonio Valencia założył "siatkę" Joe Allenowi i wyłożył piłkę jak na tacy Wayne'owi Rooneyowi. Kapitanowi United nie zostało nic innego jak umieścić ją w bramce Brada Jonesa.

Liverpool się nie poddawał i dalej atakował, świetnie spisywał się Sterling, który jednak nie potrafił oddać dobrego strzału, na lewej stronie brylował Adam Lallana. Mając w bramce de Geę oraz cofającego się między stoperów Michaela Carricka United mogli grać pewniej w defensywie mimo gry dwójki rekonwalewscentów: Jonesa i Evansa.

Jeszcze przed przerwą prowadzenie na 2:0 podwyższył Juan Mata, choć bramka nie powinna być uznana. Ze skrzydła dośrodkował Ashley Young, Robin van Persie przedłużył lot piłki, a Mata strzelił z najbliższej odległości. W tej sytuacji pomocnik był na spalonym.

Po zmianie stron Rodgers zdecydował się wpuścić Balotelliego, jednak Włoch przeszedł obok spotkania. Napastnik miał kilka sytuacji i oddał kilka strzałów, ale za każdym razem dobrze spisywał się de Gea (raz pomogła mu poprzeczka). To popołudnie należało do Hiszpana.

Dowiodła tego również sytuacja Sterlinga. Po nieporozumieniu między stoperami United młody Anglik znalazł się w sytuacji "sam na sam" z de Geą - Hiszpan doskoczył do zawodnika "The Reds" i zmusił go do zejścia do boku, a następnie wybronił leciutki strzał Sterlinga.

Chwilę później było po spotkaniu. Podanie Rooneya zatrzymał Dejan Lovren, Mata zwiódł bramkarza "The Reds" i podał do van Persiego, który strzelił do pustej bramki!

Po czymś takim Liverpool już nie mógł się podnieść. Różnicę pomiędzy obecnym a zeszłym sezonem najlepiej obrazuje fakt, że w marca to "The Reds" wygrali na Old Trafford takim stosunkiem bramek. 

Podopieczni van Gaala odnieśli 6. zwycięstwo z rzędu i jeśli podtrzymają passę za tydzień w meczu z Aston Villą, wyrównają osiągnięcie ekipy Sir Aleksa Fergusona w sezonie 2012/13.

Tagi: Juan Mata, Liverpool, Old Trafford, Premier League, Relacje z meczów, Robin van Persie, Wayne Rooney, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (197) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 03.11.2015, 16:16, #197 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Brawo panowie kolejne zwycięstwo tak dalej.Pozdrawiam :):):)
Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 03.11.2015, 16:15, #196 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Brawo panowie kolejne zwycięstwo tak dalej.Pozdrawiam :):):)
Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 03.11.2015, 16:14, #195 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Brawo panowie kolejne zwycięstwo tak dalej.Pozdrawiam :):):)
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 15.12.2014, 17:59, #194 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Wygrać 3:0 z Liverpoolem to naprawdę świetny wynik. Kolejny mecz w bardzo dobrym wykonaniu. To już 6 zwycięstwo z rzędu - dawno już tak pięknie nie było. Świetna bramka Rooneya i RvP, no i bramka Maty strzelona ze spalonego, gdzie sędziowie tego nie zauważyli. No i na koniec oczywiście kolejny znakomity występ Davida. Czapki z głów przed tym panem. Najważniejsze jest, że utrzymujemy dobre 3 miejsce w tabeli. :)
Postów: 22

Napisz PW
dodano: 15.12.2014, 14:31, #193 Zwiń/Pokaż komentarz Fabinho
Wynik trafiony na typerze;p GGMU !!!
Postów: 1064

Napisz PW
dodano: 15.12.2014, 14:17, #192 Zwiń/Pokaż komentarz KochamManchesterUnited
Szalony mecz wygrany , punkty zostają na Old Trafford. Nie mniej jednak nie możemy ciągle polegać na naszym bramkarzu. Cóż , Hiszpan kolejny raz udowadnia swoją wielką klasę i zamyka usta wszystkim krytykom.
Cholernie dużo błędów w obronie , które możemy wytłumaczyć powrotem Jonesa i Evansa z L4.
Fellaini moim zdaniem wygląda faktycznie tak jak niedawno temu wspominał na lekko zmęczonego , co daje dużo niższe noty w jego obecnej grze.
Rooney zrobił swoje strzelając bramkę , Van Persie również , a Valencia ze swoim zwodem przeszedł samego siebie. :)
Najważniejsze okazałe zwycięstwo z odwiecznym rywalem!

Postów: 955

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 22:09, #191 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Niestety nie mogłem obejrzeć meczu na żywo, więc oglądałem go znając wynik, a to niestety już nie to samo. Nie było takich emocji. Niemniej może dzięki temu trochę bardziej na chłodno człowiek mógł wyciągnąć kilka wniosków po spotkaniu:

1. Śledziłem mecz za pośrednictwem Twittera, także wiedziałem o tym, że De Gea znów wyprawia cuda. Twitter ManUtd.com? Twitter Jacksona, MEN'u czy SkySports? Nie. Pan Peter S., nasz były bramkarz. Jeśli widzę Schmeichela, który w trakcie spotkania wrzuca tweety chwalące De Geę, to wiem, że Hiszpan wyczynia cuda. Znowu. Mamy perełkę na bramce i przykro będzie, kiedy nie uda nam się jej zatrzymać.
2. Oglądając składy przez pierwszą chwilę nie mogłem wymyślić, jak to LvG ustawił... aż potem mnie olśniło - zagrywka w stylu SAF'a - Rooney w pomocy... Pytanie - nie można było postawić na Roo w napadzie, a za Wilsona wpuścić Herrerę?
3. Fellaini. Gdybym oglądał ten mecz na żywo, to po 10 minutach postawiłbym u buka, że Belg wyleci za czerwoną... Na szczęście się ogarnął, a drugą połowę miał całkiem niezłą. Warto dodać, że zaliczył najwięcej bloków/przejęć. Niemniej - Marouan powinien sobie odpocząć.
4. 3-5-2 od spotkania z Arsenalem jest niezwykle efektywne pod względem zdobyczy punktowych. Mimo wszystko... czekam na moment, aż z niego zrezygnujemy.
5. I tutaj płynnie przechodzimy do... Younga. Ten człowiek to wybitny dowód tego, jak bardzo formacja na boisku wpływa na grę zawodnika. Young gra naprawdę dobrze od kilku spotkań. Dobre spotkania z Arsenalem, Southampton, Liverpool - mimo obecnej formy, to nie są zespoły pokroju Burnley czy Leicester (z całym szacunkiem do obu drużyn, które przecież urwały nam punkty). Przechodząc do sedna - mam wrażenie, że koniec 3-5-2 to będzie koniec dobrej formy Younga.
6. Zarówno nasza obrona jak i obrona Liverpoolu to była dziś mała parodia. Toure to była dziś normalnie tykająca bomba w szeregach The Reds, nasi obrońcy też bezbłędnie nie zagrali. Istotna różnica? BRAMKARZ. Nasz tworzył ścianę nie do przejścia i pokazał wszystkim adeptom, jak powinno się grać na tej pozycji, a po drugiej stronie... no cóż - dzieciaki, które w przyszłości chciałyby bronić powinni oglądać pana Jonesa z komentarzem: kochani, tak właśnie się nie robi. To, co wyprawiał dziś bramkarz Liverpoolu to istna masakra.
7. Robin wraca do formy. Jest go pełno na boisku, a co najważniejsze - strzela. A jeszcze kilka spotkań temu chcieliśmy go sadzać po trybunach. Ze mną w pierwszym szeregu. Biję się w pierś.
8. Pan Falcao... Byłem mega zadowolony z tego wypożyczenia, bo to Falcao, bo to marka, bo to gwarancja bramek. Ale moja cierpliwość zaczyna się kończyć. Niech ktoś mi wytłumaczy: Dlaczego Radamel jest w stanie grać po 20 minut, gdy trenuje już od dobrych 3 tygodni z hakiem, a pan Jones po zapaleniu mięśni i niecałych 2 tygodniach treningu tyra praktycznie 90 minut? Koniecznie zagrać nie musiał, McNair, mimo słabej postawy ze Świętymi, był do dyspozycji.
9. Atmosfera w drużynie jest świetna i widać to po bramkach. Euforia, wspólna radość. Miło to się ogląda.
10. 3-0. Zawsze miło skopać [***]sko Liverpoolowi, mimo, iż to wybitny mecz w naszym wykonaniu nie był. Chciałoby się rzec, że... The Reds próbowali coś grać, De Gea bronił wszystko (Sterling chyba po meczu musiał się wypłakać w poduszkę, a Ballo coś wysadzić), a MU strzelało.
11. Specjalny akapit dla Ballotelliego. Premier League byłaby bez niego nudna. A to się kopnie w łeb, a to kogoś pociągnie jak idiota, a to zacznie klnąć, kiedy kamera idzie na niego... Cały Mario :D
zobacz więcej
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 23:44, #190 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
@ sitos - nie wiem, co Cię tak mocno zirytowało, co do bramkarza Liverpool'u [Jones'a], ale żeby on zagrał masakrę? Przy bramkach bezradny, bez szans, a resztę bronił, jak choćby groźny strzał v.Persie'go. Owszem, popełniał błędy, ale wcale nie zagrał tragicznie.

Co do Falcao, to może i się mylę, ale wygląda na to, że van Gaal po prostu nie stawia na niego, bo zwyczajnie ma w planie zrezygnować z jego usług. Tak to przynajmniej na dzień dzisiejszy wygląda, a jak będzie, to czas pokaże.

PS: fakt - Balotelli, to barwna, zabawna postać :) dziś znów miałem z typa niezłą beke :)
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 23:54, #189 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Już śpieszę z wyjaśnieniami:

1. Niechlujne wyprowadzanie piłki. Rozumiem, że Wilson wywierał na nim presję, ale żeby cały czas wybijać albo na aut albo puszczać świece na środek boiska - masakra.
2. Przy bramkach bezradny? Ja mam inną opinię. Przy bramce Maty mogę się zgodzić, ale rzucić się kompletnie w drugą stronę przy golu Rooneya, a potem położyć się, kiedy Mata wykładał piłkę Robinowi... Dla mnie to trochę amatorka. Jedyna interwencja, która mi się u niego spodobała to ta, kiedy wygarnął spod nóg piłkę Robinowi (po podaniu Falcao, pierwszy kontakt z piłką Kolumbijczyka), który był jednak na spalonym. Reszta? Naprawdę tragedia.

Może po prostu De Gea stworzył mu taki kontrast, ale co poradzę... :)
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 15.12.2014, 00:06, #188 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Spoko, jednak ja mam trochę inny obraz przed oczami.

Przy bramce Rooney'a to podejrzewam, że co drugi bramkarz tak by się zachował, po prostu spodziewał się strzału w długi róg.

Gdy Mata podawał do Robina, to najpierw wyraźnie zamarkował strzał [widać na powtórkach gołym okiem], więc nic dziwnego, że Jones próbował rzucić się w krótki słupek [wyszło, że się osrał], bo Mata umiejętnie zrobił go w ch.uja.

Ale luz, nie roztrząsajmy już tego tematu, bo nie ma sensu. Każdy ma prawo do własnego zdania. Jednak chyba faktycznie De Gea postawił go w takim "świetle" swoim genialnym występem :)

Pzdr.
Postów: 173

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 23:26, #187 Zwiń/Pokaż komentarz finkenwerder
Wreszcie nakopaliśmy im do [***] i wygraliśmy więcej niż 1 bramką! To się ostatni raz zdarzyło w 2008 jeszcze za czasów CR7.
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 18:16, #186 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Przypominam ( Pewnie większości już nie ma ) ze od chu......ludzi i jeszcze więcej chciało De Gee wypierd....po roku przyjścia z Atletico Madryt...Ukłon dla starej gwardi...

Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 18:25, #185 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Doskonale to pamiętam, te dwa babole wpuszczone w meczu z City o tarcze, który i tak wygraliśmy 3-2. Pierwsze ligowe mecze, były słabe w wykonani Davida, wszyscy go krytykowali, przez chwile bronił Lindegard, ale Ferguson nie przestał wierzyć w Hiszpana i przywrócił go do bramki. Był też incydent z kradzieżą pączków Davida i ten jego bujny zarost:) Ach to były czasy.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 18:38, #184 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
@ M.C.T. dokładnie!

Niestety, takich kibiców tutaj, którzy zazwyczaj żyją tyko chwilą, mamy tutaj na pęczki. Ale wszystko przed nimi, może z czasem nauczą się pokory i racjonalnego myślenia. Doświadczenie przychodzi z czasem ;)

Pzdr.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.12.2014, 18:42

Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 18:46, #183 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Ja osobiście miałem jeden moment zwątpienia, po meczu z Rovers w 70 urodziny Szefa Szefów Man UTD.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 18:50, #182 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Oj pamiętam ten mecz, ale zbicie, a potem porażka z Newcastle 3-0.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 19:56, #181 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Tylko, że w spotkaniu z NUFC bronił Linde ;p genialny wtedy był Cisse, a Jones zrobił największego babola w karierze....

Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 19:41, #180 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
A propos bramki Maty...

- Robin w formie także poza boiskiem! – Muszę być szczery i powiedzieć, że dotknąłem piłki. Dotknąłem jej, więc możecie mi zapisać asystę! – mówi RVP.

Cóż, bramki nie powinno być, lecz tym razem sędzia pomylił się na naszą korzyść, a wynik poszedł w świat i nikt już tego nie cofnie.

Robinowi trzeba przyznać, że nieźle wszystkich zgasił tą wypowiedzią :)
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:21, #179 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Mecz zakończony bez kontuzji, tego dawno nie było :O
Postów: 10363

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:59, #178 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
O, właśnie, bardzo cenna uwaga! :)
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 19:30, #177 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Mecz owszem, ale na treningu już niestety nie obyło się bez kontuzji...

- LvG: Rojo miał zagrać w wyjściowym składzie, lecz doznał kontuzji na treningu, dlatego desygnowałem do gry Jones'a.

Czyli jak widać, nadal nic się nie zmieniło - niestety! Jak jeden wraca, to wypada następny [czy to w meczu, czy na treningu].
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 18:56, #176 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Jak już tak wspominam, to pamiętacie po mundialu w 2006 roku, jak Ronaldo ''maczał'' palce przy czerwonej kartce Rooneya i mówiło się, że to koniec Cristiano na Wyspach, a to był dopiero jego prawdziwy początek...
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 17:58, #175 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
Pewne zwyciestwo! W mojej ocenie wyglada to tak strzelilismy bo potrafilismy wykorzystac słabosc w bloku defensywnym rywala a liverpool klepał sobie cały czas piłke ale tak naprawde to klepali głową w mur! Dobry bramkarz to połowa sukcesu a taki DE GEA to 70% sukcesu w tym sezonie zdobył swoimi interwencajmi chyba 12 - 18 pkt dla naszego zespołu ! Jesli przesadzam to niech mnie ktos sprowadzi na ziemie proszę, jestem pod wrażeniem gry Valnecii ten człwoiek rodzi sie na nowo! Kto by pomyslał że Young i Valencia beda wspirac defensywne w tym sezonie no ale takie cos mógł sobie wymyslec LVG! Nasz zespół odżył! Tak jak nasza reprezentacja odrodziła się u Nawąłki tak u LVG Manchester rozkiwta i zobaczymy co z tego wynikni jest Fa Cup w lidze można jeszcze cos bardzo dobrego ugrac! GLORY MAN UNITED!
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 17:27, #174 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
W końcu wygrywamy z Liverpoolem. Rewanż za ubiegłoroczne rozgrywki zaliczony. Pokonać Scousersów to wspaniałe uczucie.

De Gea to najlepszy bramkarz świata, bowiem Neuer jest z innej planety (na razie). W jednym meczu obronił więcej, niż Mignolet w całym sezonie. Znowu był wielki, 3 pary nóg, 4 pary rąk. Nie dało się go pokonać. Gdyby mecz toczył się 4h, to i tak nic by nie wpadło do naszej sieci.

Formacja 3-5-2 mnie nie przekonuje. Brakuje nam środka pola. Carras wycofany do linii stoperów? Przy rozegraniu ok, ale gdy my się bronimy brakuje nam ostatniej instancji w newralgicznym sektorze boiska. Rooney grający tak nisko to niezbyt dobry pomysł, szczególnie że partnerował mu Fellaini - gracz motający się z przodu, nie za szybki co skutkuje brakiem powrotu w niektórych sytuacjach.

Mam nadzieję, że Falcao w końcu zagra od 1' z AV. Wilson nie odwdzięcza się LVG za czas, który spędza na boisku. Dziś w formacji ofensywniej zdecydowanie najsłabszy. A w meczu ze Stoke szału również nie było

Mata znowu zagrał słabo. Ale znowu Hiszpan ma po meczu zapisanego gola i genialną asystę. Po tym poznaje się topowych piłkarzy. W Realu nikt nie patrzy, że Cris gra w niektórych spotkaniach przeciętnie, skoro po meczu ma np 2 gole. Taki już ten biznes.

zobacz więcej
Postów: 2365

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:20, #173 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Ostatnia bramka palce lizać! Tak Jonesa wykiwać!
Postów: 551

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:23, #172 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
jones dzisiaj chyba ryby łowił bo poleciał z wędką przy pierwszej bramce, poleciał i przy trzeciej...
Postów: 434

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:26, #171 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Jest po kontuzji, więc z meczu na mecz będzie coraz lepszy, moim zdaniem Jones to nasz najlepszy obrońca.
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:29, #170 Zwiń/Pokaż komentarz DegustatorMJ
To żarcik oczywiście ? Bo pewny nie jestem ;D
Postów: 26

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:29, #169 Zwiń/Pokaż komentarz ortomiszcz
Panowie z redakcji mają na myśli bramkarza LFC, nie naszego Phila.
Postów: 346

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:30, #168 Zwiń/Pokaż komentarz Joshua002

damian12 napisał:

Jest po kontuzji, więc z meczu na mecz będzie coraz lepszy, moim zdaniem Jones to nasz najlepszy obrońca.

Mówimy o bramkarzu LFC.
Postów: 551

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:42, #167 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
tak tak, chodzi o bramkarza the reds. phil dziś bardzo dobre zawody
Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:44, #166 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Damian jaki fail ! :D
Postów: 434

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:46, #165 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Jaki fail. Jones jest świetny.
Postów: 399

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:52, #164 Zwiń/Pokaż komentarz boober
Jednak fail. Mowa o Bradu Jonesie, bramkarz Liverpool.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 17:21, #163 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
@ damian12 - człowieku wróć z kosmosu i zejdź na ziemię hahaha
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:38, #162 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Nasz forma zaczyna się stabilizować, nareszcie zaczęliśmy seryjnie wygrywać. Czekam na powrót Angela, bo z nim w składzie będzie jeszcze lepiej.
W styczniu bez żadnych rewolucji i wielkich transferów:
- sprzedać Andersona,
- kupić doświadczonego stopera (np. Vlaar)
Wtedy będzie pięknie:)
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 17:02, #161 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Vlaar? Po co nam następny połamaniec, który pół sezonu spędza w gabinetach lekarskich!? Nie tędy droga.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 17:07, #160 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Vlaar to człowiek, który zna Premier League, świetnie rozumie taktykę Louis van Gaala i jest bardzo tani, 10 mln funtów. Moim zdaniem bardzo fajne uzupełnienie naszej defensywy, przynajmniej do lata.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 17:12, #159 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
Vlaar to półśrodek. Kiedyś Boss powiedział, że liczy się jakość, a nie ilość bo gdy wszyscy wrócą z kontuzji to na ch*j komu 5 stoperów na ławce/trybunach.

PS Moyes też znał :)
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 17:14, #158 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Ok, przekonaliście mnie:)
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:20, #157 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Czy tylko ja nie rozumiem podniety komentatorów na temat Fellainiego? Przecież on jest znów tragiczny. "Nieco" wyższy Tom Cleverley i nic więcej w tym meczu. Straty, głupie faule i gra w poprzek boiska/do tyłu. Środka pola nie ma bo Carricka grał w obronie. Herrera go zjada na śniadanie.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.12.2014, 16:20

Postów: 20

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:26, #156 Zwiń/Pokaż komentarz Robin Van Persie 20
Nie tylko ty ..
Postów: 434

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:27, #155 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Mimo wielu strat i złych zagrań w drugiej połowie się poprawił i zatrzymał parę kontr Liverpoolu...
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:29, #154 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Środka pola nie było, bo Carrick był w obronie, a w pomocy grał Fellaini z Matą i z Rooneyem, dlatego zostawały dziury w środku. A Marouane był niesamowity. Pokazał to co ma najlepsze, a więc odbiór piłki.
Gdyby nie Fellaini to nie chce myśleć ile więcej setek mieliby zawodnicy loserpoolu.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:42, #153 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
No nic. Odmienne zdanie i tyle. Mi się Fellaini dziś po raz kolejny nie podobał. Główek nie wygrywał, grał na pograniczu czerwonej kartki i w sumie nikt nie powinien mieć pretensji do arbitra, gdyby mu takową pokazał. Podania w poprzek i do tyłu boiska, a i to go nie raz przerastało. Wszystko bez polotu i wiary. Myślami poza boiskiem. Mecz oglądałem od deski do deski i tych wielkich odbiorów Fely nie widziałem. No cóż, może początkowe błędy Belga nieco przyćmiły mi obiektywną ocenę dalszych poczynań Marouna.

Marzy mi się w środku duet Carrick-Herrera, bo to po prostu byłaby świetna opcja. Carras świetny w destrukcji a Hiszpan notuje masę odbiorów w środku pola i przede wszystkim potrafi posłać dobrą piłkę.
Pozdrawiam.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 17:09, #152 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
@ kolekcjoner - fakt, 1 połowa Belga kiepska... dużo niedokładności, strat i głupie faule, ale w drugich 45 minutach zagrał bardzo dobrze w każdym elemencie gry [głównie w odbiorze].
Postów: 4363

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:58, #151 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Zestawienie obrony z duetu rekonwalescentów Jones-Evans okazało się ryzykownym pomysłem. Co prawda żaden nie popełnił tak idiotycznych błędów przy wyprowadzaniu piłki jak Rojo z S'ton, ale widoczne były braki szybkościowe, kiepskie czucie piłki i gubienie krycia w przypadku przeciwników wychodzących do prostopadłych podań. Na szczęście mieliśmy dziś gościa od zadań specjalnych.

To był zdecydowanie najlepszy występ jakiegokolwiek bramkarza który miałem okazję oglądać. David bronił dziś w sytuacjach absolutnie beznadziejnych, tragicznych, niemożliwych do skasowania. Na początku sezonu jechałem mu ile fabryka dała, ale teraz? Biję czołem przed Hiszpanem. Genialny występ, niepowtarzalny, nieprawdopodobny. Dobra, teraz i ja to napiszę: przedłużać z nim kontrakt, dawać piniondze które marnujemy na Andersonów, bo drugiego takiego to my nie znajdziemy choćbyśmy w samym Monachium szukali! ;)

Kto dalej? Valencia. Matko. Facet grał dziś lepiej niż Hazard czy Sanchez. Świetny w defensywie, zawsze wracał, zawsze wybijał, zawsze przeszkadzał. A z przodu? Ta akcja przy golu Rooneya to jest majstersztyk. Przypominam, że on jest przyzwyczajony do tego, że zawsze ma do pomocy obrońcę obiegającego do którego może zagrać piłkę. Tymczasem w taktyce Van Gaala pozostaje zupełnie sam, a mimo to daje sobie radę sto razy lepiej niż rok temu! Nie dość, że skończył mecz z asystą, to powinien i z drugą - szkoda, że Robin strzelił wówczas obok bramki. Niezmordowany Ekwadorczyk, biorący udział we właściwie każdej akcji... Normalnie jaram się.

Tercet defensywny, tj. Phil, Michael i Jonny grali generalnie nieźle, ale tylko wtedy gdy Liverpool próbował ataku pozycyjnego, przy kontrach się gubili. Fajnie jednak widzieć zdrowych Jonesa z Evansem bo to naprawdę przydatni zawodnicy, mam też nadzieję, że w przyszłym meczu zagra Rafael.
Fellaini odebrał piłkę Kolo, od czego rozpoczęła się akcja na 3-0. Ponadto tak sobie. Zdecydowanie dałbym mu mecz odpoczynku. Rooney to nie jest środkowy pomocnik, a na pewno nie ustawiony tak głęboko. Widać było błędy gdy LFC atakował pressingiem, a takim ustawianiem się nie skasuje nawet Blinda, cóż dopiero Carricka. Jednak ogromne brawa za cudne wykończenie. Young jest rozważny, spokojny, dzięki niemu absencja Shawa jest totalnie niezauważalna. To on dośrodkowywał przy bramce Maty.

No właśnie, Juan. W przerwie pisałem, że gra żenująco. Cóż, przesadziłem nieco, niemniej jednak jest to gracz typu magic touch. Przez 90% meczu niewidoczny, by w pewnym momencie zdobyć gola, a w następnym zaliczyć magiczną asystę. U Moyesa to nie wypalało, u Van Gaala jakoś wypala. Wilson słabizna, chłopak nie nadaje się do takich spotkań. Robin -klasa! Znów walka, znów wracanie do pomocy, znów kręcenie rywalami, znów bramka. Daje nam odpowiednią jakość z przodu, a po wejściu Falcao było widać, że obaj się wzajemnie szukali na co bardzo dobrze się patrzyło. Wejście McNaira, aby zluzować Phila. Herrera ma tę iskrę w sobie, przyjemnie się na niego patrzy.
Na największy plus Sterling. Ile razy on nam uratował wynik? Tak to jest, gdy z naprawdę młodziutkiego chłopaka ktoś na siłę chce robić zbawcę i gościa odpowiadającego za wyniki z przodu. Brendanie, (nie) idź tą drogą! ;)

Teraz czeka nas maraton 4 meczów: 20 grudnia, 26, 28 i 1 stycznia. Villa na wyjeździe, Newcastle u siebie, Tottenham i Stoke w delegacjach. Będzie ciężko zdobyć 12 punktów, niemniej jednak warto o nie powalczyć. Grunt, żeby nie było kontuzji. Z wracającymi niebawem Smallingiem, Rafaelem i Di Marią jestem spokojniejszy. 6 zwycięstwo z rzędu, gwałt na Scouserach - niedziela nie może być piękniejsza.
zobacz więcej
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:58, #150 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Po meczu Louis van Gaal został zapytany czy United liczą się w wyścigu o mistrzostwo Anglii.

LVG-''Six wins in a row now, it's not bad eh?"
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:58, #149 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
DDG-LIV 2-0
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:56, #148 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Ge Gea - Liv 6:0
Postów: 750

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:53, #147 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
Wynik max
DDG max
Resztę przemilczę bo szkoda gadać
Postów: 5300

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:50, #146 Zwiń/Pokaż komentarz M.C.T.
Pięknie,mimo ze LFC to obecnie ligowy średniak to jednak w bani zawsze jest myśl ze to Liverpool, czyli święta wojna i nasz największy wróg w Premier League..Ryj sie cieszy jak sie patrzy na takie mecze...

Co do meczu oczywiscie..Podpisywać jak naszybciej nowy kontrakt z De Gea, bo to co robi ten koles w bramie to poezja..
No i mam nadzieje ze Falcao jeszcze nie jest gotowy na caly mecz, bo jezeli jest i LVG wystawia w jego miejsce Wilsona no to sorry, ale cos jest nie tak..z Av El tigre w pierwszym skladzie....

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.12.2014, 16:51

Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:49, #145 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
A i jeszcze jedno. O takiej atmosferze piłkarze na Anfield mogą tylko pomarzyć.
TAKA PRAWDA!
Postów: 6162

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:46, #144 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Zwycięstwo 3-0, upokorzenie Liverpoolu, kolejne czyste konto i świetny mecz Davida, powrót Jonesa i jeszcze wiele plusów po tym spotkaniu.

Cieszę się z wygranej i liczę na kolejne w równie dobrym stylu. W grudniu zawsze wymiatamy :)
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:09, #143 Zwiń/Pokaż komentarz master86
Dla dobra Falcao będzie jak odejdzie zimą skoro lvg woli puszczać na siłę bezproduktywnego młokosa
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:31, #142 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
W tym tygodniu van Gaal mówił, że Falcao nie jest kondycyjnie gotowy na 90 minut. Radamel miał ostatnio wiele problemów ze zdrowiem, wydaję mi się, że lepiej wprowadzić go do 11stki trochę później, ale na stałe, a nie na hura, zagra 3 mecze i będzie kolejna kontuzja.
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:32, #141 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Wydaje mi się, że na konferencji przed Liverpoolem mówił, że Falcao jest gotowy i może dać mu zagrać.
Postów: 750

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:36, #140 Zwiń/Pokaż komentarz blackrose
I bardzo dobrze,że go puszcza a asa zostawia w rękawie jeszcze hohohoho do końca sezonu
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:36, #139 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Tak, powiedział, że może "dać mu zagrać". Nie powiedział nic o wyjściowej jedenastce. A to spora różnica. Natomiast wcześniej wspominał (wybacz mi, nie chce mi się szukać źródła), że narazie Falcao jest gotowy na około 20-30 minut gry.
Prawda, jest to irytujące, kiedy napastnik o tak fenomenalnych możliwościach i rekordach grzeje ławkę, ale nie wolno się spieszyć.
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:38, #138 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Pytanie czy Falcao jest brany pod uwage w ogóle do grania czy Van Gaal go odda.
Postów: 434

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:43, #137 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Falcao ma pół sezonu żeby przekonywać wszystkich w klubie do siebie. Myślę, że ma potencjał ale musi w końcu grać. Kontuzje niestety go nie oszczędzają.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:46, #136 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Wydaje mi się, że na razie jeszcze poczeka z decyzjami. Przynajmniej tak byłoby najlogiczniej. Poczekać aż wróci do pełnej dyspozycji i wtedy ocenić jego przydatność dla zespołu. Lubie Falcao, jest naprawdę świetny, ale teraz liczą się wyniki, a póki co one za nim nie przemawiają. Jeżeli wróci do zdrowia, zacznie strzelać bramki i nie będzie łapać kontuzji, zatrzymujemy bez względu na wszystko. Inaczej trzeba będzie się popytać o Cavaniego, albo kogoś podobnego.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:45, #135 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Gdyby nie Carrick profesor i najlepszy bramkarz świata na dziś dzień de Gea, to byłoby kiepsko.
Słabiutki dzisiaj był Phil Jones, moje obawy przed meczem się potwierdziły. Dopiero co wrócił po kontuzji, gubił krycie Sterlinga, raz zgubił krycie Moreno, ale na szczęście Valencia uratował sytuację. Raheem robił sobie co chciał z Anglikiem.
Sytuacje normował pan profesor Michael Carrick, Evans także dawał odpowiedni spokój, ale nie zawsze. Jego kompromitujący błąd mógłby być koszmarny w skutkach gdyby nie skuteczność Czerwonych Diabłów dzisiaj.
Kij w oko tym, którzy nie wierzyli w Matę i Fellainiego.
Belg dzisiaj został ustawiony bliżej linii defensywnej i już było widać efekty jego lepszej gry, nie to co ze Southampton. Marouane jest najlepszy wtedy gdy ogranicza się jego zadania ofensywne. Gdyby nie jego obecność i zdolności do gry w destrukcji, Loserpoolczycy mieliby jeszcze więcej okazji strzeleckich, jestem tego pewien.
Mata poezja, majstersztyk. Ja nie wiem, jak można nazywać Juana niewypałem transferowym. Końcówka tamtego sezonu za Moyesa, najlepszy pomocnik całej drużyny, w tym sezonie nieprawdopodobna (jak na pomocnika) skuteczność, bardzo efektywna gra i wielkie wzmocnienie siły ofensywnej. Van Persie w drugiej połowie także błysnął parę razy - brawo!

Najbardziej smuci mnie jednak fakt, że w grze z trójką środkowych obrońców Evans z Jonesem sobie radzą zdecydowanie słabiej niż w standardowej formacji obronnej.
Carrick wygląda na profesora, oni odstają, szczególnie Phil. Oby z jego formą było już tylko lepiej w następnych meczach. Nie sądzę aby van Gaal rezygnował z ustawienia 3-5-2. Póki mamy Michaela w takiej dyspozycji jak ta dzisiejsza to nie będzie tragedii. Ponowne przejście na diament IMO przyniosłoby więcej korzyści w następnych meczach.
Fellaini mógłby odpocząć, nasi stoperzy lepiej by rozumieli swoje zadania na boisku, Fellek na ławkę, Herrera do podstawowego składu, wiec Carrick wróciłby na DP - choć ja już nie wiem na jakiej pozycji czerpiemy więcej korzyści z gry Carrasa.
zobacz więcej
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:23, #134 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Wniosek po meczu:
PODPISUJMY NOWY KONTRAKT Z DAVIDEM JAK NAJSZYBCIEJ I ZA KAŻDE PIENIĄDZE, ON ZA DWA LATA BĘDZIE POZA ZASIĘGIEM WSZYSTKICH BRAMKARZY NA ŚWIECIE!
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:29, #133 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Ostatnio była informacja, że już negocjowany jest nowy, 5letni kontrakt. Przy okazji David ma być najlepiej zarabiającym bramkarzem (140 tygodniowo), ale dla mnie osobiście to nie problem. Zapracował na to. Liczę, że klub szybko potwierdzi podpisanie przez Da Geę nowego kontraktu;)
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:35, #132 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Jak Rooney może dostawać 300 tys, to 140 tys, De Gei jest żadnym problemem. Hiszpan wyrasta na najlepszego bramkarza globu, więc musi też najlepiej zarabiać.
PS
Young zarabia 120 tys...
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:38, #131 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Tak, w pełni się z Tobą zgadzam. Zapracował na to i należy mu się. A przy okazji na najbliższy czas utniemy wszystkie zapędy innych klubów po Hiszpana.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:39, #130 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Dokładnie, Real niech spada, nie dostanie Davida:)
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:39, #129 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
A ile ma Neur?
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:43, #128 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Neuer zarabia 180 tys euro, w przeliczeniu na funty to jakieś 120-130 tys.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:43, #127 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Nie wiem. Ale w niemieckiej nie ma aż tak ogromnych kontraktów jak w Anglii. A jestem pewien, że czytał, że przy 140 tys tygodniowo byłby najlepiej zarabiającym bramkarzem na świecie (co znajduje uzasadnienie w jego postawie)
Postów: 3631

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:42, #126 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: dinos
Jakie zwycięstwo nad Liverpoolem jest satysfakcjonujące, to się słowami opisać nie da. Od razu dzień staje się lepszy, wszystkie problemy znikają, nic tylko siedzieć i zacieszać.

Mecz nie był idealny. Ba, starając się to ocenić obiektywnie, był raczej kiepski w wykonaniu United. Ataki Liverpoolu wchodził w defensywę United jak nóż w masło, ale to co dzisiaj wyczyniał de Gea między słupkami, to przechodzi ludzkie pojęcie. Nie sądziłem, że Hiszpana stać na AŻ TAK dobre spotkanie, bo często obrońcy pozostawiali go w sytuacji wręcz beznadziejnej. Jedno jest pewne, David będzie prześladował po nocach Sterlinga i Balotellego. Był dzisiaj po prostu nie do pokonania. Klasa światowa. Faktem jest jednak, że beznadziejna defensywa United starał się dzisiaj z jeszcze bardziej beznadziejną ofensywą Liverpoolu.

Jones i Evans dobre interwencje przeplatali babolami. Na całe szczęście większość ogarniał Carrick, bo bez niego mogłoby to naprawdę kiepsko wyglądać. Young solidnie, Valencia bardzo dobrze. Świetna asysta przy pierwszej bramce, która przypomniała mi o Antonio sprzed kilku sezonów, który takich asyst zdobywał całe mnóstwo. Dobrze szarpał z przodu, nieźle ogarniał z tyłu. Mecz na duży plus.

Fellaini dzisiaj bez fajerwerków. Całkiem nieźle ogarniał w defensywie, jednak równie często bezsensownie oddawał piłkę rywalom. Na plus na pewno fakt, że wygrał kilka istotnych główek. Nie podobał mi się zupełnie Mata. Okej, miał udział przy dwóch bramkach i wtedy zachował się fantastycznie, jednak poza tym kiepsko. Gdy wychodzimy w takim zestawieniu, to właśnie Hiszpan odpowiada za kreowanie gry, czego zupełnie dzisiaj nie robił. Albo chował się za obrońcami albo grał bardzo zachowawczo. Kilka razy van Persie ładnie mu wychodził do podania, a on wolał oddać na bok. Rooney, jak to Rooney - piękna bramka, dużo biegał, starał się. Nie wszystko wyszło idealnie, mimo to na plus. Van Persie odzyskuje skuteczność.

Problem mam z Wilsonem. Nie zrobił w tym meczu praktycznie nic. Z drugiej strony, przynajmniej przy dwóch sytuacjach świetnie się wystawiał, a partnerzy z zespołu go zupełnie zignorowali. Tak, jakby w ogóle nie wiedzieli, że ktoś taki gra z nimi w drużynie. Nie wiem w czym problem, jednak Wilson musi zdobyć trochę szacunku i zaufania ze strony kolegów, bo to jest napastnik żyjący z podań. Jeśli zaś partnerzy będą go ignorować, to on nigdy nic nie ugra w tym zespole.

I jeszcze słowo w sprawie bramki Maty. Według ekspertów SkySports była zdobyta poprawnie. Ciężko było ocenić, czy Van Persie faktycznie dotknął piłkę, a przy sytuacjach spornych decyzja leci na korzyść drużyny atakującej. Więc liniowy wybroni się z tej akcji. Tak więc nie do końca można mówić, że sędzia wypaczył wynik spotkania.

Szóste zwycięstwo z rzędu, Liverpool rozklepany 3:0, czyste konto fenomenalnego de Gei... czego chcieć więcej? Naprawdę bardzo udana niedziela.
zobacz więcej
Postów: 10363

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:36, #125 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
:) Cudownie!!! United górą. 3:0 i ten De Gea... To jest niepojęte, człowiek, który wymknął się NASA z laboratorium, czy co? :D

Gdybyśmy mieli dwóch porządnych stoperów, nie? To byśmy chyba żadnej bramki nie stracili w tym sezonie.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:42, #124 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Eric, święte słowa! Gdyby dać Davidowi dobrą linię obrony, nie ma opcji. Ten facet jest z kosmosu! Obawiam się, że nawet gdyby na boisku były dwie piłki, to on i tak byłby w stanie obie bronić:D Z dzisiejszego meczu można by niezłą kompilację jego obron zrobić. Ale i tak najbardziej uwielbiam tą obronę: https://www.youtu(...)j1ZD-24A
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:41, #123 Zwiń/Pokaż komentarz DegustatorMJ
De Gea kozak niesamowity. Ze Sterlinga to sobie dzisiaj normalnie żarty robił
Valencia i Jang nie do poznania w tych nowych rolach. Anglik był zaraz za Andersonem na szczycie listy do odstrzału przed sezonem.
Mamy ostatnio kapitalną skuteczność z przodu. RVP widać że rośnie w siłe z meczu na mecz. Nie tylko strzela bramki ale i dużo pracuje na boisku.
Roo zapomniał już dawno o meczu z Southampton i dzisiaj był znowu ten walczak.
3:0 z Liverpoolem !!!
Super niedziela ;D
Postów: 1001

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:34, #122 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
Lepszy wynik niż gra. Ciężko to przełknąć ale byliśmy drużyną słabszą. Chociaż nie... De Gea zmienia wszystko, a bramkarze też do tego rozliczenia trzeba dodać, a nasz był o niebo lepszy od przeciwnika.

Cieszy fajna forma Davida, coraz lepsza dyspozycja Robina, powrót kilku kontuzjowanych ale niestety nasza obrona dalej jest dziurawa jak durszlak.
Postów: 434

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:38, #121 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Słabszą? Nie powiedział bym. Oprócz obrony mieliśmy lepszą pomoc i atak, niestety nasi obrońcy niezbyt dobrze kryli rywala, ale na pewno jesteśmy dojrzalszą drużyną i mimo wszystko zasłużenie wygraliśmy:)
Postów: 5904

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:38, #120 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Czapki z głów przed De Geą, gdyby nie Hiszpan, wynik mógłby być hokejowy.
I pomyśleć, że przed meczem z Evertonem, niektórzy by go lekką ręką oddali do Realu.
Elegancko wypunktowaliśmy L'pool.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:38, #119 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Do przodu gra nam wychodzi ,ale z tyłami jest kicha.
Tyle ile nasi piłkarze dają przeciwnikowi miejsca z tyłu to masakra. Gdyby grał Suarogryz jeszcze w LIverpoolu to było by nie wesoło ;]
dodano: 14.12.2014, 16:35, #118 Zwiń/Pokaż komentarz wazza [212.244.5.***]
macz dobry , szybki i znowu nam [***]e uratowal nie zawodny DeGea , i widze ze RvP sie przebudzil ostatnio i strzela , dobrze bravo united . Glory Glory united !!!
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:33, #117 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
4-0 ze Sterlingiem, po wypracowanej akcji przez Evansa, za to minus, bo z Burnley było podobnie, tylko wtedy ratował Jones. 3-0 z Mario. Nadal dziwie się Del Bosque czemu De Gea nie jest numer jeden w reprezentacji, z całym uznaniem za wkład Ikera w to co już zrobił. Obronna jako zespół kiepsko. Van Persi brawa za bramkę, widać przełamanie, odzyskanie pewności siebie, popisał się też niezła sztuczką techniczna, gdy było już 3-0 .Van Gaal ma nosa do takich spotkań, podobnie zaczął w Hiszpanii, w starciu gigantów, skserował dzisiaj wynik. Trzeba wierzyć, mieć nadzieje, bo dużo jeszcze może się zdarzyć!
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:11, #116 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Taaa nooo hahahaa oni chcieli strzelić Davidowi haha
Postów: 21

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:29, #115 Zwiń/Pokaż komentarz Michał170
Z motyką na słonce się porwali.
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:32, #114 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
To jak gasił dzisiaj Sterlinga i Balloteliego było po prostu epickie:D
Postów: 44

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:30, #113 Zwiń/Pokaż komentarz Waze
De Gea zachwyca, obecnie najlepszy bramkarz na świecie. Valencia o dziwo dobry mecz. RVP w formie, oby ją utrzymał jak najdłużej. Ogólnie wszyscy na plus, dobry mecz, choć początek mógłby wskazywać na coś innego. Falcao musi wrócić do formy, najlepiej do takiej którą prezentował w Madrycie.

Potrzebna nam solidna obrona (szczególnie stoperzy) żeby było te doświadczenie i dwóch pomocników światowej klasy i jesteśmy nie do przejścia.
Postów: 434

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:25, #112 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Piękne zwycięstwo. De Gea wymiata, martwi mnie tylko ta obrona, która już bez Smalling nie jest taka pewna. Jones gdy złapie formę nie ma sobie równych, a Evans na razie zawodzi. Ma nad czym myśleć van Gaal ale będzie dobrze:) Glory Man United!
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:23, #111 Zwiń/Pokaż komentarz dzika93
To nie mogło skończyć się inaczej! :D Kolejna piękna wygrana :)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.12.2014, 16:24

Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:13, #110 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
De Gea > Neuer
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:13, #109 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
De Gea zamurował bramke i pograne.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:02, #108 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Co Liverpool nie strzeli to United po chwili im wpycha bramkę :)
David jak obroni to można mieć pewność, że po chwili ktoś z naszych wpakuje piłkę do siatki :)

Brawo Robin za to spotkanie i bramkę!!!
Postów: 40

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:01, #107 Zwiń/Pokaż komentarz Endriu25
LVG nie lubie cie wpuscisz kiedys tego Falcao
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:00, #106 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
RVP!!! Zemsta jest słodka:)
Postów: 515

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 16:00, #105 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
niewykorzystane akcje pieknie sie zemscily hehehe.
Postów: 551

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:56, #104 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
uwielbiam balo. nie jako piłkarza, nie za to na pewno ze gra w liverpoolu i grał w city. ale mecz z balo to cos więcej niż mecz :-D niech gra do czterdziestki. osiągnął mistrzostwo w kopaniu się w czoło
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:59, #103 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Bez Mario piłka by nie była taka sama. On ubarwia każdy mecz :)
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:59, #102 Zwiń/Pokaż komentarz Hubert1234
Brawo!!!!
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:57, #101 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
David De Gea, najlepiej broniący na linii bramkarz świata.
Postów: 44

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:57, #100 Zwiń/Pokaż komentarz Waze
To co dzisiaj wyprawia de Gea jest niesamowite !
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:56, #99 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
De Gea niech zarabia i milion tygodniowo, ale niech zostanie w United na zawsze.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:56, #98 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Że im się chce jeszcze strzelać na bramkę Davida..,. przecież to nie ma sensu!
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:55, #97 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Przecież myśmy powinni dostawać w czapę z 1:4 spokojnie.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:54, #96 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Liverpool najpierw powinien kupić mózg, a dopiero później Bolotelę haha
Co facet myśli, że umie, a jest cienki i do tego fauluje z obrażoną miną, że to nie on tylko jego nogi lub ręce...
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:50, #95 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
FELLAINI Z BOISKA TERAZ!
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:47, #94 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Może Wilson gra trochę nieporadnie, ale walczy, biega, stara się, widać, że daje z siebie wszystko. Kiedyś będzie kozaczył.
Postów: 515

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:45, #93 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Nie ma bata DDG bohaterem meczu
Postów: 551

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:43, #92 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
Jest Balo, jest impreza
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:43, #91 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
David odbiera złudzenia Liverpoolowi!
Temu panu dziś się nie da strzelić !!!!
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:43, #90 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Te podania wzdłuż boiska są żałosne, aż się prosi, żeby przejąć i strzelić, całe szczęście mamy DDG.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:42, #89 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Takie coś mógł obronić tylko David De Gea.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:40, #88 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Kolejny mecz w którym gramy kaszane, ale prowadzimy. Dla tych co cieszyli się, że zagramy czterema obrońcami mam złą wiadomość. Mam nadzieję, że to tylko z powodu kontuzji bocznych obrońców, bo patrzeć się na to nie da. Dobrze w ofensywie z tą formacją ostatni raz graliśmy w meczach o pietruszkę na tournee. Także żadnego zaskoczenia, że nie istniejemy w ataku jakimkolwiek.

Supersłaby Liverpool jest w stanie nas gnieść na naszym podwórku. No śmiech na sali. Nasi znowu rozkojarzeni, znowu myślami gdzieś daleko poza boiskiem. Co tam się do cholery dzieje, że nie mogą się skupić raz w tygodniu przez dwie godziny? Taktyka van Gaala to David de Gea. Znów ratuje naszą defensywę, która nie ogarnia tematu nie ważne w jakim składzie.

Fellaini jest tragiczny. Co prawda z biegiem czasu jest tragiczny co raz mniej, ale i tak nie da się tego oglądać. Herrera na boisko bo wykituje. Rooney podobnie jak Mata wszędzie i nigdzie. Oby dwóch bronią bramki które strzelili. Napastnicy odcięci kompletnie od podań. Carrick to jest [***] profesor i tyle w temacie. Głupie kartki powodują ból głowy.





[***] MAĆ DE GEA ZNÓW MUSI [***]E RATOWAĆ. O CZYM TE JEŁOPY MYŚLĄ DO ******. Powinniśmy dostawać w czapę od Liverpoolu, którego każdy dyma na lewo i prawo. Wyrachowanie znów bierze górę.
zobacz więcej
Postów: 131

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:39, #87 Zwiń/Pokaż komentarz .Sadist
De Gea ty dziku.
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:38, #86 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
De Gea - szefuncio.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:34, #85 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
OMG Balloteli.
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:35, #84 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Ja bym go nie lekceważył...
Postów: 131

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:36, #83 Zwiń/Pokaż komentarz .Sadist
Bez kitu, teraz jest się czego bać.
Postów: 871

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:29, #82 Zwiń/Pokaż komentarz 4-Michael (2/3)
Tak na szybko mała korekta na 2 połowę...

Zdecydowanie Wilson i Fellaini do zmiany [Falcao & Herrera] i jedziemy dalej.

Co ważne - nasi stoperzy mają już żółte kartki, więc trzeba cholernie uważać. Oby to się nie skończyło czerwonym kartonikiem [tfu].

Odnośnie arbitra, to brak słów - totalny pajac, ale to już praktycznie norma - niestety!
Postów: 206

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:28, #81 Zwiń/Pokaż komentarz slumerican
Początek spotkania to duży chaos, nerwowość w naszych poczynaniach, trochę niecelnych podań strat, niepotrzebnych zagrań. De Gea warto było w Ciebie wierzyć, gdy miałeś słabsze momenty. 3-0 w starciach z Sterlingiem. Valencia ładnie w kanał puszcza zawodników z Anfield, więcej takich udanych dryblingów i takich celnych dograń. Bardzo ładna akcja. Prawa flanka bardzo aktywna, Antonio nieźle hasa. Moreno słabo, można to wykorzystać w drugiej połowie. Kiepsko wygląda sytuacja z kartkami, bo czterech piłkarzy może wylecieć, trzeba uważać by nie osłabić drużyny.Miałem napisane, że Young mało aktywny, pierwsze dośrodkowanie, przedłużenie RvP, spalony, błąd bocznego sędziego i gool Maty z główki. Hiszpan wzrostem nie grzeszy, ale popisał się ładnym szczupakiem. Zabójcza skuteczność 2/2 sytuacje. Fajne widowisko , przyjemnie się ogląda. Kibice zasługują na uznanie, czuć wsparcie z trybun. Wygramy ten klasyk. van Gaal wspominał, że zwyciężył swoje pierwsze el clasico 3-0, coś czuje, że wynik będzie podobny.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:27, #80 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Co mamy skrzydłowych obrońców to wręcz nie możliwe.
Valencia i Young zgubili formę za czasów Moyesa, a u LvG zostali cofnięci do obrony i wydawało się, że to może być samobójstwo i kolejny cios w plecy, a wyszło z tego największe dobro dla zespołu jakie mogło być i jest to lepsze od naszych transferów za grube pieniądze :)

David znów jest nie do pokonania. Świetnie nam uratował mecz na początku. Bez tego faceta nie ma reszty zespołu! Jakby nie DdG to wynik by był 0-2 i można by mówić, że jest po meczu.

Świetnie Rooney, oprócz bramki też widać w nim prawdziwego kapitana wreszcie! Obudził się i widać, że skoncentrowany jest do granic możliwości.

Nie można zapominać również o Carricku, który ewidentnie trzyma cały blok defensywny i dyryguje poczynaniami obrońców jakby grał w grę (nie Tomb Raider) haha

Jedyne co lekko może niepokoić to liczba otrzymanych kartek przez nasz blok defensywny! Trzeba wyjść na drugą połowę spokojnie i nie dać się sprowokować by nie dostać głupiej kartki i kończyć w dziesiątkę!
Postów: 4363

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:24, #79 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Zacznę od minusów: środek pola totalnie nieaktywny, Liverpool ma za dużo miejsca, a my jesteśmy zbyt chaotyczni. Fellaini gra bardzo słabo, choć jego bym zostawił - przynajmniej ma kto kryć Skrtela przy stałych fragmentach. Wilson... Dafaq? Co on robi na tym boisku - pojęcia nie mam. Wrzuciłbym w jego miejsce Herrerę i przesunął ciut wyżej Rooneya, bo Wayne średnio radzi sobie w środku pola. Ciekaw jestem czy damy radę dograć ten mecz w 11, bo jednak kartki dla Jonesa, Evansa, Fellainiego i Wazzy nie rokują najlepiej - każdy z tych piłkarzy gra blisko środka, a tamtędy The Reds suną z atakami. Najbardziej boję się o Afro.

Mata - poza golem żenada. Niestety, ale Juan w kolejnym meczu z rywalem który nie zostawia nam kilometrów swobody nie istnieje. Nie wiem ile razy Robin pokazywał mu się do wyjścia, a Juan asekuracyjnie podawał do Younga...

Na plus? Znów perfekcyjna skuteczność. Co prawda druga bramka to ewidentny offside, ale trzeba się cieszyć i z tego. Natomiast pierwsza? To co zrobił Valencia - mistrzostwo świata! Toż takiej akcji w tym sezonie nie przeprowadził nawet Di Maria. Niesamowite jak Antonio odżył u Van Gaala, wszystkie akcje prawą stroną przechodzą przez niego, a parę razy uratował nam skórę, zwłaszcza wtedy gdy Gerrard zagrał idealnego krosa do Moreno.

Warto byłoby do 60 minuty ukłuć na 3-0 i zabić mecz. Oby tak dalej, panowie!
zobacz więcej
Postów: 5904

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:23, #78 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Szkoda, że druga bramka padła po spalonym, obyśmy im jeszcze prawidłowo ze trzy strzelili w drugiej połowie, wtedy nie będą się pucować.
Ale dać macie strzelić z główki, to wyczyn godny Liverpoolu.
W pierwszej połowie wypunktowaliśmy ich po profesorsku, liczę na powtórkę po przerwie.
Postów: 131

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:21, #77 Zwiń/Pokaż komentarz .Sadist
Kibice looserpoolu pewnie jak zwykle będą później płakać o spalone.
Bramka ładna, ale jak już zwyciężać to uczciwie.
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:23, #76 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Chyba "czeba" będzie im przypomnieć mecz sprzed roku. Czerwona dla Vidicia po nurkowaniu i brak karnego dla nas po takim samym zagraniu Johnsona jak Rafaela. Zresztą ja sobie dałem spokój z dyskusją z fanami innych drużyn na forach bo to bez sensu. Szkoda nerwów.
Postów: 36

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:23, #75 Zwiń/Pokaż komentarz michał41
poczatek kiepski. później gol i live sie uspokoił. no ale my to nic takiego nie gramy. ale ważne jest to że wygrywamy. obyśmy ten macz skończyłi w 11
Postów: 402

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:22, #74 Zwiń/Pokaż komentarz belinea
No i gitara.Po przerwie Herrera za Fellainiego bo zajezdza czerwona kartka dla belga.Jeszcze jakies zmiany panowie?
Postów: 515

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:20, #73 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
no i mamy 2 do 0 troche szkoda ze ze spalonego
dodano: 14.12.2014, 15:14, #72 Zwiń/Pokaż komentarz jakub [83.5.49.***]
a RvP faktycznie musnął piłkę?
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:16, #71 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Tak.
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:14, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
United w 11 tego meczu chyba dograć nie chcą
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 15:11, #69 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Mata spalił na 2:0 i jest pięknie :)
Jeszcze jeden i po meczu !
Postów: 40

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:58, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Endriu25
Przypomina mi to mecz ze Śwętymi
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:54, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Dawid Narożnik
ha no prosze jeden jedyny strzał na bramke i prowadzenie ;> milo byłoby jakby w większosci mecżów byla taka skuteczność :D
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:54, #66 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
David David David !!!!
Król David !!!

myślę, że różnica jakości między słupkami da nam zwycięstwo :)
Postów: 2309

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:49, #65 Zwiń/Pokaż komentarz carisma
Wie ktos jak ogladac na smartfonie ;>
Postów: 3597

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:53, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
W szkole oglądałam na stronie futbolhd.pl , samsung galaxy core, nic nie cięło, ale internet swój, nie żadne wifi szkolne itd. SPrawdź ;)
Postów: 515

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:50, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Troszke nam sie myla stroje koszulek bo te podania niektore sa kiepskie
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:49, #62 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Błędy na poziomie ekstraklasy. Jak można źle podawać tyle razy w meczu ekstraklasy angielskiej.
Postów: 3597

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:44, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Valencia < 3 Rooney < 3

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.12.2014, 14:44

Postów: 774

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:49, #60 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
I DDG :D

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 14.12.2014, 14:50

Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:48, #59 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Valencia gra mecz życia, a Fellaini po strasznym początku chyba zaczyna się budzić.
David znowu swoje, brawo!
co Rooney wreszcie wykończył, trzeba było czekać na jego bramkę, ale wiedział kiedy odpalić :)
Postów: 551

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:44, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
Valencia pierwszy raz w życiu podniosl głowę i proszę. Mozna inteligentnie podac a nie ciagle na pałę w pole karne
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:43, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Ale Valencia zgwałcił Allena...
Postów: 2365

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:43, #56 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Czo ten Valencia!!!
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:42, #55 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
ROONEY !!!!!!!!!!!!!
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:42, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Serio ktoś się nastawiał na dominacje i pogrom? No prosze Was...
Brawo Roo

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.12.2014, 14:43

Postów: 1000

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:42, #53 Zwiń/Pokaż komentarz SebcioMU (1/3)
Fellaini nie może grać, jako 6. Druga sprawa, po raz kolejny 3-5-2, po dwóch beznadziejnych meczach, w których wyglądaliśmy, jak drużyna z zaplecza ligi, wychodzimy na beznadziejny Liverpool. Dziś znowu będzie potrzebne szczęście, bo marnie to wygląda.
Postów: 2365

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:40, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Boże, ile strat. A Liverpool swoje.. z takim składem i taktyką?!? Powinniśmy ich wgnieść w ziemię!
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:37, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Moje oczy krwawią.
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:36, #50 Zwiń/Pokaż komentarz Dawid Narożnik
Liverpool gniecie od początku...
Postów: 63

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:36, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Zoltan
Fella w formie.
Postów: 551

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:36, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
co ten fellaini... dwie straty i żółta a grają 5 minut!
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:35, #47 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Fellaini zaczyna swoją świetną grę. 5 minut i zdążył już ze dwa razy sfaulować, niedokładnie podać i złapać żółtko. Brawo, dalej stawiajmy na niego zamiast Herrere
Postów: 1703

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:39, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Mambiolek
Liverpool 3-4-3, Wilson zamiast Falcao. To będzie dziwny mecz.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:43, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Zobaczymy co będziecie pisać, jak Wilson walnie brameczkę, albo dwie. Ja tam wierze w tego chłopaka.
Postów: 2365

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:13, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Chyba 4-3-3..
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:27, #43 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Jak dla mnie 4-4-2, z diamentem i Roo na 10. Coś takiego: http://i.imgur.com/1fuqlgt.jpg
Postów: 2365

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:35, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Tak, mówiłem o Liverpoolu. I jednak jakieś pokręcone 3-4-3.
Postów: 5904

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:35, #41 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Fellaini do zmiany, bo czuć czerwo w powietrzu.
Postów: 13624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:33, #40 Zwiń/Pokaż komentarz ozgur
Mignolet w tak wyśmienitej formie, że na ławce zasiadł!
Mam nadzieję, że Jones przegra w głowie to spotkanie, za duża presja go zniszczy!
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:32, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
https://www.youtu(...)cgJ3H7Wk

Lubie tą przyśpiewkę.
Postów: 551

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:17, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Wazza
Mignolet na ławce... nie jest dobrze

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.12.2014, 14:17

Postów: 64

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:20, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Syki
Haha, fakt :)
Postów: 5571

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:54, #36 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Liczyłem że po ostatnim meczu ze Soton Van Gaal się opamięta i wprowadzi trochę świeżości do środka pola...
No ale przecież Fellaini i Rooney nie mogą już chyba zagrać gorzej niż we wtorek prawda?
Obawiam się jednak że ponownie oddamy środek pola, przez co zniknie nam z radarów Mata, a przecież gramy u siebie z słabo spisującym się rywalem - w takim meczu trzeba przejąć inicjatywę i nie dać się rozkręcić rywalowi!

No i nieszczęsny Falcao. Ile tym razem jest w stanie zagrać? 22 minuty? To jakiś absurd by stawiać na młodego Wilsona kosztem Kolumbijczyka, niech w końcu Van Gaal powie otwarcie o co tu chodzi bo w kondycję nie uwierzę, przecież Falcao trenuje normalnie od trzech tygodni...
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:18, #35 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Wolisz, żeby po kontuzji wrócił jak Kompany wczoraj? Jeszcze dobrze nie wrócił do składu, a już mu się kontuzja odnowiła.
Tak, też mnie irytuje, że tej klasy zawodnik nie gra i też czekam, aż wróci do dobrej dyspozycji i zacznie strzelać bramki seriami. Ale nie spieszmy się z powrotem za bardzo, bo skończy się to kolejnym nieszczęściem.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:32, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Rojo kontuzje, że go na ławce nie ma?
Postów: 21

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:36, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Michał170
Ostatni występ był kiepski.
Postów: 2365

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:36, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
No właśnie, bardzo ciekawe..
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:38, #31 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Ok był kiepski, ale McNair był jeszcze gorszy, a jest na ławce.
Postów: 21

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:42, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Michał170
Herrera zagrał przyzwoicie i ława a Fella kiepsko i podstawa.Kto zna filozofie LVG?
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:45, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Z Herrerą byłoby za ofensywnie. Mamy dwóch bocznych pomocników na bokach obrony, dwóch stoperów wracających po kontuzji, Carrick i Felleini będą to wszystko ubezpieczać. Jeśli Herrera miałby zagrać to jedynie kosztem Maty.
Postów: 207

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:16, #28 Zwiń/Pokaż komentarz UNITED PANY
może patrzy też na treningi pomyśl.
dodano: 14.12.2014, 14:16, #27 Zwiń/Pokaż komentarz JAN [80.54.75.***]
po polsku juz leci grana naiedziela nie dziekujcie :)
c.xyz1.pl/r/2pMmanchester-united-vs-liverpool
dodano: 14.12.2014, 14:13, #26 Zwiń/Pokaż komentarz tomek [80.54.75.***]
link do meczu po polsku juz leci grana naiedziela nie dziekujcie :)
c.xyz1.pl/r/2pMmanchester-united-vs-liverpool
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:01, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
No bez jaj...Zamiast wykorzystać maksymalnie potencjał w ataku jaki ma United to Van Gaal coś świruje...
Postów: 828

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:11, #24 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Mówisz o Falcao?
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:12, #23 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
A co może mi powiesz, że Wilson nie ma potencjału?
Obecnie Falcao różni się z Jamesem tym, że młody Anglik, nasz wychowanek może biegać przez cały mecz i to z powodzeniem a Radamel gotowy jest na jakieś 20 minut.
Wystawienie Jamesa rozumiem, choć wolałbym Januzaja nie ukrywam tego.
Mniej rozumiem za to brak Herrery.
Cieszę się, że Mata wywalczył sobie miejsce w pierwszym składzie, ale zasłużył ostatnimi świetnymi występami.
Postów: 276

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:13, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Steenowski777
Owszem. Jak ma nie grać to niech wróci do Monaco. Bo po pierwsze szkoda, że jeden z moich ulubionych piłkarzy tylko siedzi, a po drugie tak wszyscy przeżywają, że pobiera duża tygodniówkę.
Postów: 410

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:07, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Marco Polo
Mnie najbardziej porusza jedno, że aż tyle osób udaje wszechwiedzące i wie w jakiej kondycji jest Falcao, w jakiej Jones, co zmusiło Van Gala do odstawienia Rojo w tym spotkaniu.

Kurde ludzie, mamy managera, który zna się na swojej robocie, wygrał 5 meczów pod rząd, a niektórzy z tą samą zawziętością kwestionują jego decyzje kadrowe.

Kolejny mecz, kolejna wygrana nasza. Ubić Liverpool !
Postów: 4363

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 14:00, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Naszła mnie myśl, że dziś jak rzadko kiedy powinniśmy próbować coś ustrzelić ze stałego fragmentu. Po stronie Liverpoolu są właściwie tylko dwa byki: Lovren i Skrtel, a u nas? Van Persie, Jones, Evans, Fellaini, także Rooney potrafi się przepchnąć i walnąć łbem, Carrick przy rożnych świetnie radził sobie przedłużając podania na pierwszy słupek. Dośrodkować w MU też wielu potrafi.
Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:58, #19 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
Jeżeli Rojo kontuzja to van Gaal się jakoś wybroni, jak stanie się coś złego w tym meczu, jeżeli nie to posłanie Jonesa świeżo po kontuzji na tak ważny mecz to będzie najgorsza decyzja personalna sezonu 2014/2015 jestem pewien.
Do tego po raz kolejny zmęczony Fellaini od pierwszej minut, a świeży Herrera na ławie.
Ciepło się robi na sercu, gdy widzę Wilsona w pierwszym składzie, ale równocześnie szkoda mi trochę Januzaja, który niestety w styczniu pójdzie na wypożyczenie, nie ma innej opcji jestem tego pewien. Wolałbym aby Adnan był z nami, z Chelsea mocno skorzystaliśmy na jego obecności. Szybkość, dynamika ewidentnie przydała się przy wyprowadzaniu ataków.
Obawiam się, że dzisiaj tej szybkości może zabraknąć i Ander z Adnanem szybko ruszą się z ławki na rozgrzewkę.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 14.12.2014, 14:00

Postów: 2051

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:53, #18 Zwiń/Pokaż komentarz kargiwOw
Obstawiam, że Jones wytrwa max do 30 min. Później znowu 2 miechy wyjęte z kariery.
Znowu brak Herrery co dla mnie jest po prostu niezrozumiałe..
Jones od razu po wyleczeniu wskakuje do 1 składu, a Falcao podobno 2 miechy po wyleczenie ma dochodzić do siebie aby zagrać 1 skład. Myślę, że dzisiaj mógł wyjść w 1 składzie kosztem Wilsona...
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:53, #17 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Ten mecz powinniśmy wygrać samą determinacją. Zobaczcie co z nimi Basel zrobiło tylko i wyłącznie zaangażowaniem.
Postów: 1987

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:45, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Miłosz
Rojo był kijowy, ale żeby rekonwalescenci i Young byli w kolejce przed nim? z taką obroną to ja się boje nawet Lallany. Liczyłem też na Herrere zamiast Maty, no i nie ma to jak wystawiać młodzieniaszka zamiast goscia któremu się płaci 250 tys.
Postów: 392

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:52, #15 Zwiń/Pokaż komentarz varosso
Nie wiem jak sie prezentuje Falcao na treningu ale do tej pory to był wart 25 tys a nie 250 tys. tygodniowo.
Postów: 3

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:52, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Dawid Narożnik
Nie chcę zle wróżyć, ale wydaje mi sie, ze pomimo tego, ze ADM ostatnio nie błyszczał to boje się, że jego brak da nam bardzo duze oslabienie jakości w ataku i nazbyt The Red's mozemy nie zagrozic, obym się mylil ^^
Postów: 451

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:50, #13 Zwiń/Pokaż komentarz master86
Jones od razu po kontuzji gra a falcao niby gotowy na 20 min od 3 tygodni
albo jest jakiś konflikt miedzy falcao a lvg albo [***] wie
Postów: 3720

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:48, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Charly
Nie wierzę, Jones już dziś zagra, zobaczymy jak długo, ale będę jednak pozytywnej myśli. Szkoda, że po raz kolejny Falcao na rezerwie, a nigdy nie wyjdzie od pierwszych minut.
dodano: 14.12.2014, 13:48, #11 Zwiń/Pokaż komentarz adamII [87.105.191.***]
co jest z van galem nie tak? innym daje sie ogrywac po kontuzji a jonesowi nie, juz ostatnio o tym pisalem, dokladnie w tej samej sytuacji dal Jonesa do skladu po kontuzji i oczywiscie w nastepnym meczu juz nie gral.
Postów: 6162

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:47, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Świetnie, że Jones wraca do gry i mam nadzieję, że wytrwa całe spotkanie. Ogólnie skład, jest doświadczony, wiec liczę, że obędzie się bez głupich błędów, a sam mecz będzie dobrym widowiskiem.

Trzeba wykorzystać słabość Liverpoolu. :)
Postów: 3728

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:45, #9 Zwiń/Pokaż komentarz cham
Skład w stylu Fergusona - niespodziewany. Powoli chyba trzeba się będzie przyzwyczajać, że gramy dwójką prawdziwych obrońców w całym zespole...

A Rojo podobno wczoraj doznał kontuzji, chyba tym nie jesteśmy zaskoczeni.
Postów: 4363

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:44, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Mój Boże, Phil po tak długiej przerwie na stoperze? Lękam się o niego, bo przecież tak on jak i Evans na pewno nie są jeszcze w optymalnej formie. Choć z drugiej strony Rojo ostatnio grał cieniutko... Dziwi brak Herrery, IMO przydałby się nam bardziej niż Mata. Nie pojmuję też jak dobrze musi się spisywać Wilson, że Van Gaal stawia na niego kosztem Falcao? Cóż, nie będę osądzał jego decyzji przed spotkaniem.

Oby nie było urazów, to podstawa. Jak będzie źle - zawsze można skorzystać z Andera, Radamela czy Adnana. Powinniśmy fizycznie stłamsić LFC, nie pozwalać zbytnio się rozkręcać tercetowi Coutinho-Sterling-Lallana bo mogą nas rozjechać.
Postów: 402

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:44, #7 Zwiń/Pokaż komentarz belinea
Dobrze to wyglada
Postów: 5904

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:38, #6 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Niezły skład z czwórką obrońców.
Zobaczymy co z tego będzie, oby było dobrze, bo mecze z L'poolem rządzą się własnymi prawami.
Postów: 3631

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:38, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: dinos
Herrera znów na ławce ;-;

To obstawiamy, ile minut dajecie Jonesowi to połamania?

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 14.12.2014, 13:48

Postów: 451

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:37, #4 Zwiń/Pokaż komentarz master86
Na [***] lvg brał falcao skoro siedzi na ławce niech tylko nie pitoli że nie jest gotowy
Postów: 436

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:36, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Aduch1
Fajnie że wraca Jones. Mam nadzieję, że wraz z Evansem stworzą super duet w środku, Martwić może znow brak klasycznych bocznych obrońców oczywiście jeśli chodzi o grę w defensywie...Carrick z Fellainim mają widać zastopować środek pola LFC z Gerrardem na czele i może dobrze. Przód jak zwykle wygląda obiecująco, zastanawia brak formy ciągle Falcao...Nie wydaje mi sie żeby skończyło się to transferem definitywnym a wielka szkoda bo to gracz wybitny gdy jest w formie. Olbrzymia szansa dla Wilsona bo nie spodziewałem się go na boisku razem z RvP i Roo. GO GO UNITED !!
Postów: 1497

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:34, #2 Zwiń/Pokaż komentarz kolekcjoner
Szkoda, że bez Herrery, a z Fellainim, który ostatnio zagrał jeden z najgorszych meczy w karierze. Cieszy powrót Jonesa, smuci brak Rafaela. Mata a'la di Maria.
Postów: 624

Napisz PW
dodano: 14.12.2014, 13:33, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Nani United Glory
Liverpool bez napastnika.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.