CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Nemanja Vidić w 2006 roku zrobił wielki krok naprzód w swojej karierze, kiedy zdecydował dołączyć... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +8 - Hat-trick Rooneya i awans do Ligi Mistrzów!

Relacje xmilkaax @26.08.2015, 19:45 | Przeczytano 4557 razy

Hat-trick Rooneya i awans do Ligi Mistrzów!

Manchester United wygrał z Club Brugge 4:0 w rewanżowym spotkaniu play-off Ligi Mistrzów i awansował do fazy grupowej tych rozgrywek. Hat-trickiem popisał się Wayne Rooney, a wynik ustalił Ander Herrera.

Louis van Gaal trochę zaskoczył... Obrona była taka sama jak w poprzednich meczach, ale nieco zmienił się skład w pomocy. Za Morgana Schneiderlina zagrał Ander Herrera, a u jego boku Michael Carrick. W składzie pozostali też Mata, Januzaj, Depay i Rooney.

W ekipie Brugge zabrakło Brandona Mechele, który przed tygodniem za sprawą dwóch żółtych kartek, a w efekcie czerwonej, opuścił w 80. minucie meczu boisko i był na rewanżowy pojedynek zawieszony. W linii obrony zastąpił go Jean-Charles Castelletto.

Tagi: Ander Herrera, Antonio Mateu, Club Brugge, Decyzje arbitrów, Faza kwalifikacyjna, Hat-trick, Javier Hernández, Liga Mistrzów, Relacje z meczów, Rewanże, Rzuty karne, Sędziowie, Wayne Rooney, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (70) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 30.08.2015, 16:49, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Dobre zdjęcie Rooneya :) oby tak dalej grali to będzie pięknie. :)
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 29.08.2015, 04:04, #69 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
To był dobry mecz w naszym wykonaniu oby tak dalej! GLORY MAN UNITED!
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:15, #68 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Gdzie ci wszyscy krytycy Rooneya??
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:24, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Schowali się, w następnym meczu jak Rooney nie strzeli, to się pokażą :)
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:28, #66 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
A co ma jedno z drugim? Czy Rooney zagrał dzisiaj świetny mecz? Zagrał. Czy wcześniej grał bardzo słabo? Grał. Jeśli ma grać co czwarty mcz na dobrym poziomie to dalej nie jest to powód by miał pewne miejsce w składzie, wręcz przeciwnie.
Zobaczymy jak Wayne będzie grał w kolejnych meczach. Chciałbym, jak chyba każdy, żeby grał świetnie. Ale jestem sceptyczny. Póki co to tylko Brugge. A Rooney to nie tam sam gracz co kilka lat temu i to jest fakt. Oby teraz ta tendencja się odwróciła, ale naprawdę - pretensje do Anglika nie wynikały tylko z ostatnich kilku spotkań.
Postów: 830

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:29, #65 Zwiń/Pokaż komentarz Dzozek
Tutaj :) jeden mecz z duzo slabsza druzyna to zdecydowanie za malo jak na ten shit, ktory prezentowal wczesniej.
Ps. wybaczcie brak polskich znakow, ale mam awarie klawiatury....
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:42, #64 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Red_Devil napisał:

Gdzie ci wszyscy krytycy Rooneya??

Uwielbiam.
Jak to gdzie? oglądają mecz. Liczysz że jak Rooney wreszcie się przełamie (a dojść do tego przecież musiało) to wszyscy jego krytycy rzucą wszystko, odpalą manusite i rozerwą szaty w geście porażki?

Odwieczny problem internetu - nie rozróżnianie hejtu od krytyki.
No ale żeby nie być gołosłownym wyjaśnię:
"Rooney jest gruby i wolny, nic nie szczela, sprzedać, zakopać, niech gra w City" - hejt
"Rooney już trzeci mecz nie trafia do siatki, mało tego, w innych elementach piłkarskiego rzemiosła także zawodzi" - krytyka.

Także jak już szukasz zaczepki, to napisz: "gdzie ci wszyscy hejterzy Rooneya", bo "krytycy" są, mają się dobrze i będą krytykować naszego kapitana gdy ten gra piach. Będziesz musiał to przełknąć.

A za dziś? Wysoka nota. Świetny mecz, hat-trick, nie ma się do czego przyczepić. Obawiam się jednak jak to się przełoży na PL, bo to jednak zupełnie inne granie w defensywie. To co dziś zagrała Bruggia... cóż, w pucharach z zespołami niższych lig mamy ciężej, nikt się przed nami tak nie otworzy jak Belgowie.
zobacz więcej
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:44, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Dziwisz się, że to nie jest ten sam gracz ? Przypomnij sobie na jakich pozycjach grał. Owszem grał słabo, ale w meczu z Newcastle źle nie wyglądał. Widać, że się rozkręca. Denerwuje mnie to, że od razu swojego kapitana skreślacie, plujecie na niego... Gdzie wasza cierpliwość, gdzie wasz szacunek.
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:54, #62 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Na jakich pozycjach grał? Od dłuższego czasu w ataku. I nie jest tak jak powinno być. Naprawdę, nie jest przypadkiem, że Ferguson w pewnym momencie sprowadził van Persiego, wcześniej zas stawiał zazwyczaj na innych graczy w roli głównego źądła. Jakoś zawsze lepiej nam szło, kiedy Rooney pełnił rolę drugiego napastnika, pracującego na kogoś innego, kto robił główną robotę z przodu. W sezonach, gdy za strzelania miał odpowiadac głównie on - nie wygraliśmy nic. Warto o tym pamiętać.
I nikt go nie skreśla ani na niego nie pluje. Jeśli ktoś pluł to "nasz kapitan" na klub w 2010 roku...
Postów: 467

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:54, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce

Red_Devil napisał:

Gdzie ci wszyscy krytycy Rooneya??

Tu jestem. Specjalnie czekałem na Twój komentarz, żeby móc o sobie przypomnieć.

Rooney zagrał bardzo dobre spotkanie, pewnie, byłbym hipokrytą i imbecylem nie doceniając tego. Problem w tym, że to tylko Brugia. Słaba drużyna, która zaczynała mecz z deficytem dwóch bramek i praktycznie nie miała szans na awans. Przecież oni nawet specjalnie nie starali się bronić, a ilość miejsca, którą zostawiali Anglikowi była wręcz skandaliczna. W lidze angielskiej takie coś nie ma prawa bytu i dlatego póki co, podkreślam, póki co Wayne w lidze prezentuje się baaardzo przeciętnie. Może zabrzmię ostro, ale mało mnie obchodzi kto i ile strzela w eliminacjach do LM. Gdyby nie Rooney, to pewnie strzeliłby ktoś inny, ostatecznie Herrera podwyższył na 4:0, a nawet gdyby nikt nie zdobył bramki, to zaliczka z pierwszego spotkania pozwalała ten mecz zremisować, a nawet nisko go przegrać. Niech Rooney zacznie ładować gole w lidze. Tego przede wszystkim od niego oczekuję i myślę, że nie jestem w tej kwestii sam.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.08.2015, 22:58

Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:55, #60 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Roboturnerr napisał:

Denerwuje mnie to, że od razu swojego kapitana skreślacie, plujecie na niego... Gdzie wasza cierpliwość, gdzie wasz szacunek.

Proszę o cytat z komentarza leszli (bo to jemu odpowiadasz) w którym zawarte jest choćby jedno z poniższych:
-skreślacie (Rooneya)
-plujecie na niego (na Rooneya)
-brak szacunku (dla Rooneya)
Jestem bardzo ciekawy co wymyślisz.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 23:01, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
No kaman, Brugge to słaby przeciwnik. No ale powiedzmy, że się nadzieja zrobiła. :) Może Serdel zacznie jakąś serię? :D
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 23:19, #58 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Umiesz czytać? Czy zwróciłem się do konkretnej osoby, czy do ogółu?
Odniosłem się do poprzednich komentarzy, które padały na manusite.
Postów: 11092

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 23:26, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Hergreaves4

Red_Devil napisał:

Gdzie ci wszyscy krytycy Rooneya??


Depay w pierwszym meczu zagrał z nimi kapitalne zawody a już w PL następny mecz zagrał słabiutko. Także nie uważam,że można już mówić o odrodzeniu się Rooneya po meczu z drużyną z jaką dzisiaj pewnie Lech czy Legia grałaby jak równy z równym.
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 02:06, #56 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm

Roboturnerr napisał:

Gdzie wasza cierpliwość, gdzie wasz szacunek.


To będzie pakiet odpowiedzi, chronologicznie, o szacunku i cierpliwości do Rooneya.

http://manus(...)#c407002

http://manus(...)dy_.html

http://manus(...)#c408695

http://manus(...)eya.html

http://manus(...)at_.html

http://manus(...)eya.html

http://manus(...)sc_.html

http://manus(...)akt.html
zobacz więcej
Postów: 13042

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 04:04, #55 Zwiń/Pokaż komentarz kam17
Dałeś się nabrać. Red jaja sobie robił. ;)

A Wazza oby tak dalej. Potrzebuje kilku meczów z trafieniami. Wtedy powinien odpalić na dobre i może skończą się wyniki po 1-0, 0-0.
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 10:02, #54 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
O rany, jaka gównoburza. Jedyne o co mi chodzi to hejt i sprawiedliwe ocenianie: dwa słabsze mecze bez gola i już jest zjechany jak bura suka, "ławka, trybuny, co to za kapitan, koniec kariery lub transfer nawet". Skoro tak, to chyba po jednym lepszym meczu komentarze powinni ociekać spuszczaniem się nad Wazzą?

Ale oczywiście nie spodziewałem się inaczej: strzela hat-tricka? Ledwo poklepmy po plecach, przecież każdy może strzelić takim łosiom, co pokazuje ostatnich kilka sezonów.
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 11:01, #53 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Gównoburza? Może w wykonaniu niektorych fanatycznych zwolenników Wayna...
Ile razy mam powtarzać - nie chodzi o dwa słabe mecze. Chodzi o to, że od pewnego czasu Rooney zdecydowanie nie jest w światwej czołówce graczy na swojej pozycji - a kiedyś był do niej zaliczany. Jeszcze kilka lat temu interesowała się nim światowa czołówka, Manchester musiał walczyć o zatrzymanie go, teraz trudno powiedzieć, by szczególnie wybijał się ponad innych naszych ofensywnych graczy. Chodzi o to, że trudno znaleźc mu miejsce w drużynie, bo jako jedyny napastnik nie jest rozwiązaniem optymalnym a na innych pozycjach sie nie sprawdził. Jeden hat-trick nie zmienia faktu, że od kilku lat Anglik raczej sie zwija niż rozwija, że na pewno nie wykorzysta pełni swojego potencjału, że w związku z powyższymi wyjątkowa pozycja jaką ma w United jest nieco na wyrost i z czasem może zacząć uwierać pozostałych graczy.
Poza tym - odróżnij może krytykę od hejtu. Nie mówię, że tego drugiego nie ma, ale przypisując go osobom, które używając konkretnych argumentów krytykują grę Wayne'a (a z takimi i tylko takimi w tej dyskusji rozmawiasz) po pierwsze je obrażasz, po drugieudowadniasz, że owa dyskusja nie ma sensu bo i tak ignorujesz argumentację drugiej strony.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.08.2015, 11:04

Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 11:30, #52 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
No raczej hejterów. Uderz w stół a nożyce się odezwą, co pokazuje ten wątek komentów.
Myślę, że Wazza nigdy nie był zaliczany do światowych snajperów, raczej jako taka "10", która lubi ciężką pracę w środku pola, ale nigdy to nie przeszkadzało. Miał kilka wybuchowych sezonów, gdzie rzeczywiście kręcił rekordy.
Poza tym w październiku będzie miał 30 lat, czy ktokolwiek sądził że będzie coraz lepszy?? Ale nadal może dać dużo zespołowi, co dowiódł wczoraj i od początku sezonu o tym mówiłem.
Nie przypisuję żadnym osobom hejtu, tylko mówię ogólnie jaka była tendencja w komentarzach. Jak ktoś tylko "krytykuje" a nie chwali po takim występie, to to już hejt.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.08.2015, 11:32

Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 12:53, #51 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator

Red_Devil napisał:

Nie przypisuję żadnym osobom hejtu, tylko mówię ogólnie jaka była tendencja w komentarzach. Jak ktoś tylko "krytykuje" a nie chwali po takim występie, to to już hejt.

No to powiedz, jaka jest "tendencja" w TYM newsie, po TYM meczu? Jakie są opinie? Bo z tego co czytam to same pochwały.
Pokarz mi osobę która po tym meczu dalej jak to napisałeś "tylko krytykuje" a zgodzę się z Tobą że to hejt.
Znajdziesz?

W ostatnich tygodniach Rooney zasłużył na krytykę (chyba że będziesz z tym polemizował?) i ją dostał. Jeden dobry mecz sprawy nie załatwia, ale mimo to Ci sami użytkownicy którzy go krytykowali, tym razem go pochwalili. Także o co Tobie właściwie chodzi?
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 13:50, #50 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Dobra, po kolei:
-według Twojej definicji hejt to krytykowanie po takim występie. Ok, czyli hejter skrytykowąłby Rooney'a po wczorajszym meczu. Nikt tutaj tego nie uczynił. To jest przekaz "świetnie, że to zrobił, zjebisty mecz, ale ostatnio to rzadkość i czekamy na potwierdzenie tej formy zanim zaczniemy robić z niego optymalny wybór w ataku United". Łapiesz różnicę?
-cytowanie "mądrości ludowych" nie jest rzeczowym argumentem w dyskusji, w moich oczach raczej świadczy o tym, że nie masz argumentów, więc zarzucisz fajnym tekścikiem, który niby udowodni, że uważamy się za hejterów. Nie, znowu pudło.
-Rooney całą karierę, poza dwiema, może trzema rundami grał w ataku. Jasne, różne były jego zadania - czasem pełnił rolę głównego żądła, czasem grał w parze z kimś bardziej nastawionym na strzelanie bramek a sam mógł się cofać, czasem tyrał na lepszego od siebie (Ronaldo). Ale zasadniczo - to był napastnik i wśród graczy na tej pozycji był w światowej czołówce, tak w latach 2004-2012. Był gwiazdą w United, ciągnął drużynę do przodu, strzelał dużo bramek (z czego niejedną naprawdę piękną), wykonywał kolosalną pracę na całym boisku, wykonyał dobrze stałe fragmenty. W United, united odnoszącym wielkie sukcesy był niekwestionowaną gwiazdą, stąd zainteresowanie ze strony City czy Realu. Czy teraz Rooney jest kimś takim? Niestety nie. Zawsze miał pewne braki, nie był graczem kompletnym jak Ronaldo, z wiekiem niestety słabną jego dotychczasowe atuty (choćby siła, żeby [***] w każdym meczu po całym boisku i mieć dalej siłę na skuteczną grę w ataku) a nie widać by rozwijał się w innym kierunku, czego dowodem jest fiasko próby zmiany jego pozycji (nieprzypadkiem od lat mówiło się o konieczności przesunięcia go docelowo do pomocy). Scholes i Giggs z latami zaczynali odgrywać inną rolę na boisku, znikające atuty zastępowali innymi, dlatego utrzymywali sie na szczycie tak długo. Rooney ma z tym problem. Być może przy odpowiednio ustawionej pod niego drużynie da się coś z tym zrobić (zauważmy, że Ferguson porzucił tę ścieżkę i szykował Manchester na życie bez Wayne'a), być może to jest celem van Gaala i być może to się uda - nie mówię, że nie. Ale na tę chwilę mało jest przesłanek za tym, że będzie to optymalne dla drużyny a więcej za tym, że inny, lepszy napastnik powinien zastąpić Anglika w wyjściowej 11.
zobacz więcej
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 14:05, #49 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Czytaj ze zrozumieniem, pisałem o różnicy w krytykowaniu i chwaleniu. I nikogo nie cytowałem, tylko pisałem o ogólnym odczuciu. I nie Waszym, tylko moim. I nie w tym newsie, tylko poprzednich.
Pisałem o tym w drugim komentarzu tutaj i w zasadzie nie ma sensu się powtarzać. Chodzi mi tylko o porównanie hejtu po złych występach i chwaleniu po wyśmienitych. Ale to domena internetu, więc nie bawię się w walkę z wiatrakami.
Co do "światowego" formatu to Rooneya, to zawsze był wielki, ale moim zdaniem półkę niżej od najlepszych. I to było trudne dla niego, w erze Ronaldo i Messiego czy też Ibrahimovivia.
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 14:33, #48 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
No to może zacytuj, bo ja żadnych "hejterskich" ataków na Rooneya tutaj nie widziałem. Zresztą, wybacz, ale Twoja argumentacja się kupy nie trzyma - najpierw twierdzisz, że hejt jest wtedy, jesli po takim występie krytykujesz gracza, potem udowadniasz, że nie chodzi Ci o reakcje po tym meczu, ale wcześniejsze, mieszasz hejterów z ludźmi zwyczajnie krytykującymi (popatrz na swojego pierwszego posta tutaj). naprawdę, stara się zrozumieć Twoje przesłanie ale nie jestem w stanie - odpuszczam dalszą dyskusję w tym temacie.
Co do wielkości Rooney'a - od Ronaldo i Messiego każdy jest gorszy. Ale półka Ibrahimovicia to była spokojnie, nieco inny typ gry, inne zadnaia na boisku, ale jednak porównywala pozycja (niekoniecznie w sensie miejsca w ustawieniu ;) ) w porównywalnych klubach. Rooney był kluczowym graczem jednej z dwóch, trzech najlepszych drużyn w ostatnim 10 leciu - mało który gracz mógł o sobie to wtedy powiedzieć. I ja go oceniam na tej podstawie - sam ustawił sobie wysoko poprzeczkę, sam udowadniał kiedyś, że będąc na najwyższym poziomie może dalej się rozwijać (pamiętam jak mówił koło 2007 w wywiadzie, że musi poprawić grę głową i jak zaczał ładowac bramki z główki z dwa lata później) - tego od niego oczekuję.
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 14:45, #47 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
To jeszcze raz tłumaczę jak krowie na rowie, choć wszystko jest tu podane: krytyk to chociaż wychwali taki występ jak wczoraj. Jeżeli ktoś tylko "krytykuje" i milczy po hat-tricku to jest dla mnie hejterem, bo przez gardło nie przejdzie mu komplement. I nie mówię o Was konkretnie, bo akurat się zreflektowaliście.
Dlatego zadałem to pytanie w pierwszym komentarzu, bo nadal wielu nie widzę. Kilku naczelnych komentatorów jakoś po tym meczu nie kwapi się do oceny spotkania :>
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 17:52, #46 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Ok, spoko, mamy sprawę wyjaśnioną. Czepiłbym się tylko tego "zreflektowaliście" - po prostu jak mam za co Rooney'a chwalić to chwalę, jak mam za co ganić to ganię. To, że krytykowałem go przed tym meczem nie oznaczało, że skrytykuję niezależnie od jego postawy. Wręcz przeciwnie - mnie bardzo cieszy fakt, że zagrał dobry mecz i mam nadzieję, że tak będzie dalej, po prostu w to wątpię i chcę się mylić ;)
Faktem jednak jest, że daleko mi do jakiejś wielkiej sympatii do Rooney'a - przed 2010 był to jeden z moich ulubionych graczy United, od tego czasu jednak wiem, że to albo zwykły najemnik (tak, każdy piłkarz gra dla kasy, nie oczekuję, że będzie inaczej ale jednak jest różnica między Giggsem, Gerrardem czy Terrym a Ibrahimoviciem, mimo całej sympatii dla Zlatana ;) ) albo głupiec (jedno drugiego nie wyklucza). To co odwalił w 2013 też swoje zrobiło, tyle. Nie będzie mnie bolał widok Rooney'a na ławce czy trybunach, jeśli "zasłuży" na to słabą formą, tyle.
Postów: 4400

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 14:47, #45 Zwiń/Pokaż komentarz Szemhazaj
Bardziej od tego komu Rooney strzelił hat tricka cieszy mnie sam jego fakt. Anglik po kilku meczach strzeleckiej indolencji jest do bólu frustrujący, sztywny, wygląda jak kula u nogi więźnia którym jest cała reszta drużyny. Natomiast po golu zawsze ma do czynienia z tendencją zwyżkową, dostaje luzu, nawet odrobiny polotu. Jednak nie oszukujmy się - defensywa Brugge to nieśmieszny żart. Nie wspominam już nawet o tym że niezbyt efektywni w PL Mata i Memphis robili z Belgami co chcieli; podanie Schweinsteigera do Herrery przez dwie linie bez jakiejkolwiek reakcji bloku obronnego to piłkarskie jaja. Nie umniejszam jednak zasług Wazzy, bardzo się cieszę że wreszcie strzelił, a oprócz patelni wyłożonej przez Andera przy dwóch pozostałych golach musiał się wykazać sprytem. Czekam jednak na jego przebudzenie w starciu ze Swansea; nierealna jest walka o mistrzostwo z napastnikiem który w ostatnich 10 ligowych występach zdobył jedną bramkę.

Mam nadzieję, że Van Gaal wreszcie pojmie, że może i Herrera nie jest jego idealną szóstką - jego żywiołowość po prostu nie pozwala mu na powolne klepanie byleby nie stracić piłki i ciągłą asekurację kolegów z obrony. Ale za to dyszki lepszej w tym składzie nie znajdzie. Januzaj musi ustabilizować formę i jeszcze wielu rzeczy się nauczyć by być podporą takiego klubu. W niedzielę marzy mi się coś takiego:

Romero - Darmian, Smalling, Blind, Shaw - Carrick, Schneiderlin - Mata, Herrera, Memphis - Rooney

Po pierwsze dlatego, że Bask ma wszystko co powinien mieć pomocnik grający wysoko. Świetny strzał, technikę, przegląd pola, agresję, pressing we krwi, ostatnie podanie. Upychanie go głębiej gdzie nie może sobie pozwolić na ryzyko, ani utratę futbolówki (wczoraj przez pierwsze 15 minut był tragiczny) jest zbrodnią. Rok temu, OK, trzeba było łatać dziury. Ale dziś, mając w kadrze Carricka, Morgana i Bastiana nie ma sensu katować Andera grą na pozycji defensywnego pomocnika.

Z nim w składzie pewniej czuje się też Mata co sprawi, że nasza prawa flanka się rozhula. Oby tylko Louis Van Gaal też był takiego zdania, bo jednak Adnan to JESZCZE nie jest to, a Fellaini przez swoje ograniczenia nigdy nie będzie piłkarzem równie kreatywnym. Choć oczywiście w razie W chętnie zobaczę potwora z Belgii na Liberty Stadium :)
zobacz więcej
Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 02:03, #44 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
Za nami już 5 meczów w obecnym sezonie, a ja nie zdążyłem się jeszcze odnieść do sytuacji naszego klubu na starcie sezonu, więc myślę, że po powrocie do ligi mistrzów nadszedł czas abym podzielił się przemyśleniami. Ostrzegam, że będzie długo, ponieważ dużo leży mi na wątrobie i chciałbym napisać w sumie mini felieton.

Zacznę od obecnej sytuacji na manusite. Moim skromnym zdaniem staliśmy się zbyt agresywni w stosunku do klubu, fani wymagają od klubu cudów na patyku, podczas gdy rezultaty są na prawdę niezłe i nie powinno być tutaj takich pesymistycznych komentarzy, jakie czytam od startu sezonu.
Od meczu z Tottenhamem, lub nawet wcześniej pojawia się pełno komentarzy odnośnie tego, że potrzebujemy napastnika, klasycznej 9, która zapewni nam 30 goli w sezonie. Nie neguję tego, napastnik jest potrzebny, pisałem o tym wcześniej, jeśli zdarzy się kilka kontuzji to zostaniemy z Wilsonem w ataku i będzie problem.
Ja jednak uważam, że potrzebujemy solidnego zmiennika dla Roo, który będzie kąsał mu pięty razem z Hernandezem o miejsce na szpicy, bo nie oszukując się to na jakieś 100 komentarzy na stronie, że potrzebujemy topowego napastnika nie pada żadne nazwisko.
Kto przy zdrowych zmysłach odda nam teraz napastnika, który stzreli w sezonie 30 goli. Lewy? Bale? Cavani? Zlatan? Jak dla mnie ci zawodnicy są nie do wyjęcia za żadne pieniądze w obecnym okienku, a tylko oni mogą z miejsca wygryźć Rooneya i poważnie walczyć o koronę króla strzelców. Także czekam na propozycje, kto mógłby jeszcze dołączyć do klubu i być realnym wzmocnieniem ataku, bo pisać, że Roo jest słaby i potrzebujemy napastnika jest łatwo, a jakby tak łatwo było znaleźć zawodnika, który zapewni nam 30 goli w sezonie to pewnie już by był z nami łączony, lub nawet byłby w składzie.

Dodatkowo odnośnie wypowiedzi na temat Wazzy i innych zawodników. Nie pamiętam na tej stronie czasów, w których panowało takie przyzwolenie na szkalowanie naszych zawodników. Ktoś gra słabo?Kiedyś wszyscy pisali, że wierzą, że się odblokuje i okazywali wsparcie. Obecnie zawodnik, który gra słabo jest wyszydzany i opluwany. Oczywiście w największym stopniu piję do Rooneya, który zbiera(ł) niezłe cęgi za start sezonu, a po prawdzie to mecze, w których zasłużył na krytykę to gry przeciwko Kogutom i Aston Villi, w pozostałych meczach zagrał nieźle, ale do dzisiaj brakowało mu jeszcze gola.
Jednak nie chodzi tu tylko o Roo, również najlepszy piłkarz United w poprzednich dwóch sezonach jest już u większości skreślony oraz wyśmiewany, a tak w sumie to nigdzie nie powiedział złego słowa na klub, a jedyne co denerwuje w jego sadze transferowej to brak porozumienia między klubami i chęć odejścia, za którą ja osobiście nie obwiniam Davida, tylko jego dziewczynę i tą mendę, która jest (tu wstaw dowolne przekleństwo) a nie agentem, któremu zależy tylko na prowizji za transfer a nie dobru zawodnika.
Również otoczka transferu Di Marii nie bardzo mi się podobała, bo tak jak zawodnik zachował się strasznie nieprofesjonalnie, tak niektórzy na tym portalu zachowali się haniebnie i dla mnie to był wstyd, że mianują się fanami United, klubu, który nawet do najgorszej szumowiny, która grała w ostatnich latach na Old Trafford zachowała więcej szacunku niż do Angela, mam na myśli teveza, który na mój gust zebrał 3 razy mniejsze cęgi, a był dla United z 5 razy większym chamem, który nie dość, że wyśmiewał i opluwał nasz klub w wywiadach, odszedł do rywala zza miedzy, to jeszcze w derbach nie raz dopuszczał się haniebnych zagrań. Jednak to jego rodak został na tym portalu nazwany śmieciem i tamten komentarz zdobył spory poklask wśród użytkowników. Również tutaj koledzy i koleżanki nie wykazaliście się konsekwencją, ponieważ na zarząd MU spadły kolejne gromy, bo zawodnik, który zachował się identycznie dla swojego klubu jak Di Maria dla United przeszedł do City, a nie do nas i bardzo dobrze, ponieważ wyszło na to, że zarząd uczy się na błędach i z Argentyńczykami chce mieć jak najmniej wspólnego. Dosyć ciekawie również wyglądała kwestia transferu Pedro, którego mało kto chciał na OT i mi oraz wielu innym użytkownikom kamień spadł z serca kiedy ten wylądował w Chelsea, ale oczywiście trzeba było najechać na Eda, kiedy Hiszpan w debiucie zaliczył gola i asystę.

To były moje spostrzeżenia dotyczące obecnej sytuacji na manusite. Dla mnie trochę przykre, ponieważ przywykłem do większej kultury w komentarzach na tym serwisie, jednak sam również podkręcałem atmosferę po odejściu RvP i krytykowałem zarząd. Jednak nabrałem trochę pokory i wróciłem na właściwy tor, czego również życzę innym kibicom, ponieważ mamy dobrą kadrę i świetnego trenera, a to musi być recepta na sukces.

Pierwsze 5 meczy sezonu pokazało przede wszystkim potencjał obecnej drużyny. Zacznę od zawodnika, który wywiera na mnie najlepsze wrażenie, ale zarazem najbardziej mnie zawodzi. Mowa o Memphisie, który pokazuje, że będzie dla nas nowym Balem, tylko jeszcze musi opanować emocje i poprawić skuteczność, bo to jak ten chłopak zachowuje się na boisku jest niesamowite, jego pewność siebie i łatwość mijania rywali, czy to w lidze, czy w dwumeczu w Brugią jest niesamowita, brakuje tylko opanowania w wykańczaniu akcji stuprocentowych. Jednak uważam, że jeszcze w tym sezonie oraz w kolejnych rozgrywkach będziemy mieli z młodego holendra mnóstwo radości.
Kolejnym pozytywem jest środek pomocy, którego wreszcie się doczekaliśmy. Do kreatywnego Herrery oraz profesora Carricka dołączyli Szweni I Morgan, którzy również wnoszą jakość do składu. Dodatkowo do środka mamy również Blinda i Fellainiego, którzy z konieczności występują na innych pozycjach, ponieważ środek mamy tak dobrze obstawiony. Mata również gra na dobrym poziomie, więc szczerze powiedziawszy brakuje nam tylko łącznika pomiędzy pomocą a atakiem, typowej 10, kogoś, kto będzie napędzał ataki i rozprowadzał piłkę. Mi osobiście podoba się w tej roli Roo, który schodził na tę pozycję w meczach z Newcastle, i dwumeczu z Brugią i robił to co potrafi najlepiej, czyli napędzał ataki. Jednak w tym sezonie miejsce naszego kapitana jest na szpicy, dzisiejszy mecz był dobry, ale nie ma się co oszukiwać, tak słaby przeciwnik nie może być wyznacznikiem formy. Ja odniosę się do meczu z Newcastle i meczu na OT z Brugią, gdzie Roo jeszcze gola nie strzelił, a mi się już na 9 podobał, czego inni użytkownicy nie podzielali, ponieważ nie strzelił gola. Zacznijmy od tego, że Rooney jest na tyle silny, aby rywalizować z najsilniejszymi stoperami Premier League, jeśli wrócić do tych meczy to można zauważyć, że dobrze radzi sobie biorąc przeciwników na plecy i gasząc piłki od pomocy, brakuje tylko dobrze wchodzących kolegów. Wazza potrafi również walczyć o górne piłki wybijane ze strefy obronnej, ale jak zauważono już kiedy grał u nas Robin, sam w pojedynkę z dzidy przez pół boiska gola nie strzeli. Czego naszemu kapitanowi brakuje, to szybkości, dzisiaj na tle obrońców klubu z Belgii wyglądał dobrze szybkościowo, co przełożyło się na wiele groźnych sytuacji, wcześniej tego brakowało, ale to jest kwestia charakterystyczna dla Anglika, który bez treningów szybka nabiera masy i staje się powolny. Po dzisiejszym meczu śmiem wysnuć teorię, że nadmiar kilogramów z wakacji został spalony i będziemy znów oglądać kapitana w dobrej kondycji. W meczu z Kogutami brakowało zdecydowania i pewności siebie, z meczu na mecz wygląda to coraz lepiej, więc nie ma co narzekać, bo on będzie w tym seoznie strzelał i asystował. Wracając do transferu napastnika, to na prawdę nie ma możliwości, aby van Gaal znalazł lepszą 9, bo na rynku transferowym nie ma już prawie żadnej klasycznej 9, a na chwilę obecną znalezienie zawodnika lepszego od Roo graniczy z cudem.

Najlepszą naszą formacją w obecnym sezonie jest defensywa, tutaj również dokonano bardzo dobrego wzmocnienia i za wiecznie nieobecnego Rafaela sprowadzono jakiegoś no name z Włoch, który okazał się jak na razie strzałem w 10, a takie transfery lubię najbardziej, aż się przypomina era Fergiego. Kolejnym wzmocnieniem jest wejście na właściwe tory Shawa, który jest moim zdaniem drugim najlepszym zawodnikiem w obecnej kampanii. Również miłym zaskoczeniem jest dla mnie dyspozycja na środku obrony Blinda, który udowadnia w każdym kolejnym meczu, że to nie przez to, że ma dobre wtyki u trenera znalazł sobie miejsce w składzie na ŚO, a przez naprawdę inteligentną grę zarówno w bronieniu, czytaniu gry, jak i w wyprowadzaniu piłki.
Według mnie najniebezpieczniejszy w formacji defensywnej jest Romero, który mimo, że broni to co w niego leci, a dzisiaj wyszedł obronną ręką w starciu 2/1 z zawodnikami z Brugii to nadal jest najmniej pewny w defensywie, czego potwierdzeniem jest chociażby dzisiejsze fatalne wznowienie gry tuż pod nogi zawodnika rywali, lub wieczne ociąganie się z wybiciem piłki, przez co rywale są bliscy zabrania mu piłki. Dorzucając jeszcze kamień do ogródka naszemu nowemu bramkarzowi muszę wspomnieć również jego bezsensowne wyjście z bramki w meczu z Newcastle i wymowne spojrzenie Shawa, które mówiło mniej więcej "coś ty właściwie od*****olił" na jego szczęście poprzedzone gwizdkiem sędziego. Moim zdaniem najsłabsze ogniwo zespołu, które nie poradzi sobie w starciu z silniejszym rywalem, a 4 czyste konta w 5 meczach może zawdzięczać w większość naszemu najlepszemu zawodnikowi w obecnym sezonie.

Chris Smalling. Te dwa słowa powinny w każdym napastniku wzbudzać drżenie nóg, to co gra Smoła w obecnej kampanii, kontynuując w sumie świetną dyspozycję z końca poprzedniego sezonu to poezja, kiedy oglądam jego interwencje ręce same składają mi się do braw, a mózg nie może uwierzyć oczom, w to co mu przesyłają. Anglik czyści wszystko i jeśli tylko przeciwnik pomyśli o jakimś zagraniu to Chris wie o nim już sekundę wcześniej. Popisowy start sezonu Anglika.

Jak na razie to jedyne co mi przysparza zmartwień to stała 11 meczowa, co brzmi dość groteskowo, jednak brak zmian może zemścić się zajechaniem zawodników, lub jakąś plagą kontuzji (wypluć, odpukać i zapomnieć). Liczyłem, że Loui oprócz mocnej 11 zabierze ze sobą do Belgii kilku młodych chłopaków, którzy wejdą na boiska przy pewnym wyniku. Zastanawia mnie kiedy, jak nie dzisiaj można było ogrywać takich zawodników jak Lingard i Pereira, ale to jest proces i grać muszą ciągle ci sami zawodnicy, którzy w grudniu nie będą mieli siły jeśli będą grali do 4 dni w lidze i pucharach.

Podsumowując. Zespół wygląda naprawdę dobrze, niepokoi wąska ławka rezerwowych, na dużą ilość spotkań jakie będziemy w tym sezonie rozgrywać. Co mnie najbardziej cieszy i mam nadzieję, że będzie trwać to brak kontuzji. Jeśli unikniemy w tym sezonie absencji kluczowych zawodników, to według mnie mistrzostwo jest w zasięgu ręki. Wracając do komentarzy po meczu ze Srokami, że takimi meczami przegrywa się mistrzostwo. Zgodziłbym się, gdyby był już marzec, jednak to była dopiero trzecia kolejka, a zarówno City, Chelsea, Arsenal, Liverpool jak i United będzie jeszcze nie raz tracić punkty w taki sposób, więc nie ma co rozpaczać.

Rozpisałem się strasznie, jeśli ktoś doczytał te wypociny, to dziękuję serdecznie. Pozdrawiam kibiców United i naprawdę, wierzcie w ten klub, bo jest on najwspanialszy na świecie właśnie dzięki najlepszym kibicom i nie zniżajmy się do poziomu sezonowców Barcy, City, Realu, czy innych "popularnych" klubów.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.08.2015, 02:14

zobacz więcej
Postów: 71

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 11:30, #43 Zwiń/Pokaż komentarz davka07
Popieram szczegolnie w 200% slowa na temat kibicow i tego jakiegos dla mnie nie zrozumialego ciaglego najazdu na klub i jego sytuacje. Zapomnieliscie juz jak to bylo za Fergusona chyba ktory tez mial ewidentne braki w kadrze a ciagle mowil ze nie musi kupowac i ze ma kompletny sklad a tymczasem w srodku pomocy byla dziura jak krater po asteroidzie.
Pozdrawiam
Postów: 402

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 09:14, #42 Zwiń/Pokaż komentarz belinea
Szybko,gladko i przyjemnie.Wreszcie Herrera w pierwszym skladzie i pokazal ze powinien grac czesciej.Przejdzmy na 4-3-3 i kazdy bedzie zadowolony.Rooney swietne zawody,ale mi to nie wystarcza.Rywal slaby,pogodzony z brakiem awansu.Licze ze nasz kapitan udowodni ze to nie byl przypadek te jego 3 gole i strzeli cos ze Swansea.Losowanie 17.30,moze bedzie dla nas laskawe.PSV,United,Olympiakos i Astana tak na rozruszanie sie i przypomnienie sobie jak sie gra w LM :)
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:00, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Wrócił Król, niech żyje Król.
Król Wazza III.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:41, #40 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
A to nie powinno być "umarł król, niech żyje król" ? :P
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 08:19, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
a bo ja na własne potrzeby przekręciłam po prostu :P
Postów: 6183

Napisz PW
dodano: 27.08.2015, 07:19, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Widziałem tylko skrót, jednak muszę powiedzieć, że jestem zachwycony, wreszcie naszą grą w przodzie. Oglądając każdą ta akcje wreszcie widziałem jakiś postęp. Świetnie wychodziła nam gra po ziemi, no i skuteczność też dzięki tej dokładność się pojawiła.

Na pewno warto pochwalić Roo za to, że w końcu się odblokowal, choć i jedną sytuacje spieprzyl, ale nie zważając na nią wreszcie mi się podobał i liczę, że będzie tak grać przez resztę sezonu, także PL.

Także chciałbym pochwalić Andera za bramkę i asyste, Memphisa za cudowne zagranie, a także sam w to nie wierzę Bastiana, wiadomo za co. Podanie przy golu Herrery kapitalne.

Na minus na pewno Javier, który nie wiem dlaczego wykonywał rzut karny, przestrzelil go i kilka okazji jeszcze zmarnował.
A obrona raczej ok, choć Bruggia czasami się urwała, tak więc mogliby się trochę bardziej pilnować.

PS. Na meczykach w zapowiedzi obstawilem, że wygramy 4-0 i się udało. ;)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 27.08.2015, 07:22

Postów: 13

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:25, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Malyleszek
Poproszę o gifa z mina Louisa po karnym Javiera :D
Postów: 410

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 23:29, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Marco Polo
https://vine.co/v/ejjUAg2pzbV

Brakuje tylko soczystego uśmiechu politowania. Ale ogólnie genialna reakcja.
Postów: 467

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 23:54, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Reakcja Louisa to jedno, ale ta mina Giggsa
Postów: 82

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:56, #34 Zwiń/Pokaż komentarz koli42
jak czytam komentarze niektórych to mam wrażenie, że macie około 15 lat jakiś dramat. Dzisiejszy mecz pokazuje na czym polega umiejętne kierowanie zespołem i wiara w zawodnika. Roo odblokował się i będzie lepiej. Beznadziejny Januzaj i to w kolejnym meczu z kolei. Raczej z ostro grającymi Łabędziami nie zagra bo nie jest moim zdaniem gotowy na taką walkę. Mata z meczu na mecz coraz lepiej. Anderr nie jest w formie ale pokazał, że może dać dużo drużynie jako zawodnik grający wyżej. LVG ma kłopot bogactwa jeżeli chodzi o środek pomocy. Pewny na łabędzie jest bramkarz, obrona, roo, mempis, mata, "Fracuz" kto obok niego? Kto za Janusza? to są pytania na które odpowiedź poznamy w niedzielę
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 23:01, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Spodziewam się Fellainiego w miejsce Januzaja.
Postów: 82

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 23:13, #32 Zwiń/Pokaż komentarz koli42
Też się go spodziewam. Zawodnicy Łabędzi w środku pola grają siłowo i Janusz sobie z nimi nie poradzi a Fella w kaszę sobie nie da dmuchać. Po tym meczu spodziewam się także transferu w formacji ofensywnej.
Postów: 2972

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 23:12, #31 Zwiń/Pokaż komentarz youngy18
O ile Morgan i Schweini/Carras potrzebni są nam do utrzymania balansu między obroną a pomocą, o tyle Ander jest nam niezbędny w kreowaniu akcji pod bramką przeciwnika. Herrera to kot. Jeśli chcemy coś osiągnąć znaczącego, Bask musi grać jako trzeci pomocnik. Depay, ani Januzaj nie posiadają takich cech, aby pełnić rolę "10". Gdy, któryś z młokosów gra na tej pozycji, powstaje wyrwa w środku pola, nasza drużyna jest podzielona na "dwa obozy". Brak jedności jest widoczny gołym okiem, co przekłada się na znikomą liczbę sytuacji podbramkowych.

Shaw w spotkaniu ze Spurs grał mizernie. Jednak z minuty na minutę wygląda coraz bardziej okazale. Z niecierpliwością czekam na więcej. Jednak dziś znów bardzo dobrze.

Rooney w końcu!

Groch do tarcia chrzanu.

Nie popadajmy w hurraoptymizm. To tylko przeciętny zespół, z Brugge. Zobaczymy jak zaprezentujemy się w ndz, na Liberty.
Postów: 3598

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 20:58, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: xmilkaax
Herrera nie czuje tego meczu :(
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 21:39, #29 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Brakuje mu rytmu meczowego. Niewiele grał w tym sezonie. Hiszpan potrzebuje po prostu minut.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 23:02, #28 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
:) Ale bramkę jakoś zdobył. Fajnie Bastek podał, a Ander wyszedł do przodu.
Postów: 475

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:54, #27 Zwiń/Pokaż komentarz AlwaysRed
To ja dorzucę coś od siebie po tym meczu, a więc:
1. Nie popadajmy w hurraoptymizm, z całym szacunkiem dla byłego rywala ale to tylko Brugge. Naszą formę zweryfikuję mecz ze Swansea, a następnie z Liverpoolem.
2. Hat-Trick Wayne'a Rooneya. Niby 3 bramki, ale..to 3 bramki w przeciągu prawie 1000 minut spędzonych na boisku. Jeśli zagra na podobnym poziomie w meczu ze Swansea, będzie to dobry prognostyk.
3. Współpraca Mata-Herrera. Ta dwójka, nie wiadomo czemu rozumie się jak para bliźniaków jednojajowych. Nie wiem jak Wy, ale ja chciałbym częściej widzieć obu Hiszpanów na boisku w tym samym czasie.
4. Shaw i Darmian. Może to bardzo odważne stwierdzenie, ale przy obecnej dyspozycji tej dwójki, nasze boki obrony należą do najlepszych w Europie.
Pozdrawiam.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:59, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Komentarz w stylu Erena. :)
Nawet popieram Twoją wypowiedź.
Ja też się cieszę, że LM wróciła na Old Trafford.

Postów: 955

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:58, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Bardzo przyjemny dla oka mecz, nie ma co się zbytnio rozwodzić nad szczegółami. Świetny mecz Shawa, Roo w końcu się przełamał, bo w końcu siedział z tyłkiem tam, gdzie powinien.

Teraz byle jutro nie wylosować tych Kazachów w grupie.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:49, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Druga połowa już znacznie lepsza od poprzedniej części meczu. Druga połowa to już pokaz umiejętności zawodników United i dominacja nad rywalem. Herrera, który w pierwszej części meczu nie wyglądał najlepiej, to pewnie było spowodowane zbyt małą liczbą występów do tej pory w drugiej połowie pokazał się z dużo lepszej strony, zdobył nawet bramkę i zaliczył dobre spotkanie.
Podsumowując całe spotkanie to zagraliśmy bardzo dobrze. Dzisiaj już zawodnicy poprawili skuteczność w stosunku do poprzedniego meczu, zagrali dobrze zarówno w ofensywie jak i defensywie. Stwarzali fajne,składne akcje, które przyniosły nam gole, co jest najważniejsze.
Po zejściu Januzaja i pojawieniu się na placu gry Bastiana miałem wrażenie jakby nasza gra ulega poprawie i od tego momentu drużyna wyglądała o wiele lepiej niż w pierwszej części meczu. Także Rooney zaliczył świetny mecz, w końcu się przełamał, strzelił hat-tricka. Mam nadzieję że teraz będzie już częściej trafiał do bramki także w lidze.
Znakomity wieczór dzisiaj dla Manchesteru United myślę, udało się pokonać dość przekonująco Club Brugge, Rooney przełamał strzelecką niemoc, klub po roku przerwy wraca w dobrym stylu do Ligi Mistrzów.
Nie pozostaje nic innego jak tylko cieszyć się z tego awansu i czekać na jutrzejsze losowanie fazy grupowej :).
zobacz więcej
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:44, #23 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
Pierwsza połowa jak na to czego oczekujemy od United - po prostu słaba. Za dużo błędów (Herrera!), za mało błysku z przodu (niewidoczny Januzaj), gdyby nie bramka Rooney'a byłaby to lekka kompromitacja. Po zmianie stron dużo lepiej, ładne rzostrzelanie Brugge, podobało się to, że po osiągnięciu celu (pewny awans) dalej ładowaliśmy w bramkę Belgów, o to ma w tym sporcie chodzić. Co do niektórych zawodników:
-Rooney - świetny występ, życze samych takich w tym sezonie, ale obawiam się, że częściej możemy jednak widziec Anglika z poprzednich spotkań. Obym się mylił, bardzo chcę się mylić.
-Herrera - bałem się, że zejdzie z boiska jeszcze przed przerwą. Van Gaal jednak przesunął go do przodu, ściągając niewidocznego Januzaja (powątpiewam w pierwszy skład młodego Belga w niedzielę) i wprowadzając za plecy Hiszpana Schwiensteigera - i to pokazało, że Ander zdecydowanie lepiej się czuje bliżej bramki rywala - gol i asysta mówią same za siebie. Nie dziwię się, że Holender chciałby go widzieć bardziej cofniętego (ustalmy, łatwiej z nasza kadrą spać spokojnie o obstawienie 10 niż 6, biorąc pod uwagę kontuzjogenność Carricka i Schweiniego) ale póki co nie zdaje to egzaminu.
-Chicharito - bardzo się chłopak stara, by stracić nawet rolę wchodzącego z ławki. Idelany moment, by się odblokować, niestety kompletnie spartolony. Szkoda.

Na razie tyle. Cieszy, że wracamy do LM nie po cichutku, grzecznie pytając czy możemy wejść, ale po swojemu - wchodząc z buta i pokazując kto tu rządzi. Oby z poważnymi drużynami było podobnie ;)
zobacz więcej
Postów: 436

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:42, #22 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
Chicharito powinien szukać sobie nowego pracodawcy, a tak nawiasem mówiąc to jego zaangażowanie i chęć gry dla MU jest żenujące.
Postów: 148

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:42, #21 Zwiń/Pokaż komentarz kanjerb
Mnie osobiście najbardziej cieszy fakt, że w tym sezonie jeszcze nikt nie strzelił Manchesterowi gola, a już 5 meczów za nami. Dziurawa obrona chyba w końcu została załatana. Teraz tylko na Jonesa czekać i mamy genialną rotację na środku.
Postów: 107

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:39, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Gandam
dzisiejsze 3 gole Rooney'a póki co nic nie znaczą.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:36, #19 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
po meczu mam wrażenie że rooney zabrał moc hernandezowi (coś jak w kosmicznym meczu :-)
Postów: 777

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:11, #18 Zwiń/Pokaż komentarz oma45
Mówiłem ze Rooney da rade .
Postów: 734

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:03, #17 Zwiń/Pokaż komentarz dees.
Kocham Runeja! Zawsze go wspierałem i w niego wierzyłem.
Herrera co pograł :D

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 26.08.2015, 22:03

Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 22:00, #16 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
i tym oto sposobem rooney stał się lisem pola karnego. może jak zacznie grać w 16 a nie wszędzie indziej to jeszcze coś z tego będzie
Postów: 5572

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 21:43, #15 Zwiń/Pokaż komentarz toporminator
Większość okazji dla Bruggi rodzi się z źle założonymi pułapkami ofsajdowymi. Do poprawy.
Na plus w pierwszej połowie zdecydowanie Mata, Romero, no i Rooney, choć i on kilka razy mógł zachować się inaczej.
Depay za spartaczenie akcji 2 na 1 powinien dostać suszarkę.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 21:43, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Początek pierwszej połowy nie był najlepszy w wykonaniu naszych piłkarzy. Brugge na początku trochę postraszyła stworzyła sobie akcje na szczęście nie groźne dla United. Dobrze że potem udało się zdobyć gola, co myślę że doda pewności siebie piłkarzom i pozwoli lepiej wejść w mecz. Również warte zauważenia jest to że Rooney przełamał swoją niemoc strzelecką i udało mu się w końcu zdobyć gola.
Na szczęście że udało nam się dograć tą połowę z czystym kontem, bo Brugge mogło zdobyć gola, chociażby po tej świetnej sytuacji z końca pierwszej połowy gdzie zawodnik rywali zmarnował bardzo dobrą okazję.
W pierwszej połowie niezbyt dobrze wyglądał Herrera, na początku zaliczył kilka start, fauli i niecelnych podań grał trochę niepewnie. Mam nadzieję że w drugiej połowie poprawi swoją grę i będzie wyglądał nieco lepiej.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.08.2015, 21:45

Postów: 6242

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 21:36, #13 Zwiń/Pokaż komentarz wielkifanMU (1/3)
No i Blind zaczął popełniać błędy. Ale nowego obrońcy nie potrzeba.
W ataku przydałaby się dodatkowa jakość (mając tyle miejsca na rozegranie i stworzenie dobrej okazji podbramkowej należało w pierwszej połowie strzelić 2-3 gole) Ale nie potrzebujemy nowego napastnika.
Postów: 311

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 21:34, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
McNair-Blind i jeszcze Young-Januzaj na drugą połówkę

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 26.08.2015, 21:34

Postów: 375

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 21:07, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
I co Rooney strzela, znowu kochacie naszego kapitana ?
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 21:30, #10 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
musimy go kochać... jesteśmy na niego skazani
dodano: 26.08.2015, 21:01, #9 Zwiń/Pokaż komentarz qwerty [83.11.161.***]
Edd zamiast ogarniać transfery to sobie na trybunach siedzi :(
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 20:42, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Znamy składy, no to zaczynamy !!
Po zwycięstwo, po awans ! :).
Postów: 375

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 20:22, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Roboturnerr
Okej, no to lecimy po awans :) Tak nawiasem, zapodajcie proszę jakiś dobry stream.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 20:42, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 20:38, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
GGMU!!!! :)

Czego chcemy? Jesiennych wieczorów z LM i Manchesterem United!!!

Czy jest to możliwe? Oczywiście, na wyciągnięcie ręki!!!

PS. Na wiosnę też takie wieczory poprosimy! :p
Postów: 5923

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 19:52, #4 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Luj lubi katować nas Matą na skrzydle i Januszem na środku.
Postów: 2447

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 20:05, #3 Zwiń/Pokaż komentarz raf83 (2/3)
bo to wszystko to jest proces. zanim luj wpadnie że zamieniajac miejscami matę i januzaja sprawi zespół że zespół zyska i to bardzo dużo a herrera jest kluczem do jego balansu to będzie połowa sezonu. ale proces to proces i co zrobisz jak nic nie zrobisz. facet ma swoją filozofię i będzie się jej trzymał choćby miała doprowadzić do jego zwolnienia po sezonie.
Postów: 829

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 20:20, #2 Zwiń/Pokaż komentarz adam60
Słuchajcie, to może nie tak jest. Może ktoś po prostu przez zwykłą ludzką pomyłkę, w tabelce z zawodnikami wpisał z błędem:
A. Januzaj - AM
J. Mata - LW
LvG wcześniej nie wiedział kto to jest Mata i Januzaj, więc ustawia ich zgodnie z informacjami, które dostał! Może po prostu wystarczy mu powiedzieć "Louis! Mata jest 10, a Adnan skrzydłowym! Nie na odwrót!":D
Postów: 16

Napisz PW
dodano: 26.08.2015, 19:48, #1 Zwiń/Pokaż komentarz WIELKIFANMANUTD
Do boju Diabły! Awansujmy do LM z przytupem! ;)
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.