CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

United zagrają w Lidze Europy, ale czy wiesz cokolwiek o tych rozgrywkach? Rozwiąż nasz quiz i... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +5 - United wywożą punkt z Rosji. Martial (anty)bohaterem

Relacje Wazza @21.10.2015, 19:33 | Przeczytano 4607 razy

United wywożą punkt z Rosji. Martial (anty)bohaterem

Manchester United zremisował na wyjeździe z CSKA Moskwa 1:1. Pierwszego gola w Lidze Mistrzów zdobył Anthony Martial, który na początku meczu sprokurował rzut karny obroniony przez Davida de Geę, który jednak był bezradny przy dobitce Seydou Doumbii.

Louis van Gaal dokonał dwóch zmian w porównaniu do wygranego 3:0 meczu z Evertonem: na prawą stronę wrócił Antonio Valencia, a chwalony za występ na Goodison Park Jesse Lingard wskoczył do prawą flankę.

Piłkarze musieli przeprowadzić wzmożoną przedmeczową rozgrzewkę, gdyż w Chimka temperatura wynosiła -1°C.

United zaczęli spotkanie dosyć pewnie, ale szybko musieli odrabiać straty. David de Gea popisał się ładną paradą przy strzale Mário Fernandesa, ale sędzia Carlos Velasco Carballo wskazał na "wapno"! Powtórki wykazały, że chwilę głupoty przeżył Anthony Martial, który... zagrał piłkę ręką.

De Gea znowu potwierdził swoją wysoką formę broniąc "jedenastkę" wykonywaną przez Romana Eremenko, lecz przy dobitce Seydou Doumbii był bezradny.

Od tego momentu Czerwone Diabły miały jeszcze więcej posiadania piłki. Sprowadzało się to jednak tylko do wymieniania podań w poprzek boiska lub do obrońców. Ciężko było przerzucić ciężar gry na połowę Rosjan - nawet jeżeli to się udawało to Wayne Rooney nie miał szans w starciu z Siergiejem Ignaszewiczem czy Bieriezuckim (najpierw Wasilijem a potem Aleksiejem).

Brakowało pomysłu na grę, przyspieszenia, a gdy piłkę miał ktoś w kole środkowym, to nie miał do kogo podać, koledzy nie pokazywali sie do gry. Dzięki temu Igor Akinfiejew nie miał praktycznie nic do roboty, więc wydawało się, że wreszcie po 9 latach i 33 meczach w Lidze Mistrzów zachowa czyste konto.

Wówczas jednak zrehabilitował się Martial, który wykorzystał świetne dośrodkowanie Valencii i strzelił głową na długi słupek obok bezradnego bramkarza CSKA.

Następnie mecz wrócił do swojego rytmu: Rosjanie bardzo mądrze się bronili i wyprowadzali groźne kontry, a United nie byli w stanie sforsfować dobrze ułożonej defensywy CSKA.

Tym samym Czerwone Diabły zaliczył pierwszy remis w tej edycji Ligi Mistrzów. Jeden punkt przywieziony z delegacji będzie dobrym wynikiem, jeżeli United wygrają swoje dwa domowe mecze - w tym ten z CSKA Moskwa. W przeciwnym wypadku należy traktować to jak stratę dwóch oczek.

Tabela grupy B Ligi Mistrzów
Lp. Zespół Mecze Wygrane Remisy Porażki Bilans Punkty
1. VfL Wolfsburg 3 2 0 1 4:2 6
2. Manchester United 3 1 1 1 4:4 4
3. CSKA Moskwa 3 1 1 1 4:4 4
4. PSV Eindhoven 3 1 0 2 4:6 3

 

Tagi: Anthony Martial, Carlos Velasco Carballo, CSKA Moskwa, Decyzje arbitrów, Faza grupowa, Liga Mistrzów, Relacje z meczów, Remis, Rzuty karne, Sędziowie, Seydou Doumbia, Znamy składy

Komentarze (46) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 04.11.2015, 08:33, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Brakowało wszystkiego grali w chodzonego.Pozdrawiam :):):)
Postów: 1138

Napisz PW
dodano: 25.10.2015, 02:34, #45 Zwiń/Pokaż komentarz kurczak*
No cóż remis nie daje nam zbyt dużo, musimy wygrywac w rundzie rewanżowej by awansowac dalej, najlepiej z pierwszego miejsca! GLORY MAN UNITED!
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 14:13, #44 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Deuce,

Twój complaining jak widzę nie ma końca :)
Po co ta krytyka w kółko LvG i jego filozofii jak, czy sprawdzi się czy nie, dowiemy się w połowie maja przyszłego roku.

Nam kibicom z pozycji ekranu wszystko wydaję się takie oczywiste, Herrera jest lepszy od Rooneya a Hiszpan często zamiast grać w podstawie grzeje ławę, Roo jest wolniejszy od Martiala a jego gra na szpicy, to jak gra w osłabieniu.
Dalej, Mata jest tak [***]iście kreatywny, że powinien grać wyłącznie na dyszce, bo gra Roo na tej pozycji to kalectwo i hamowanie akcji itp. Itd.

Po co to w kółko ta gadka?

Holender jak by o nim nie mówić wie czego chce, wie co i jak zrobić, choćby nie wiem co, będzie dążył do wyznaczonego celu.
Właśnie za to, kim jest, jaki ma sposób pracy dostał posadę w United.

Ja osobiście nie lubię van Gaal'a i nie raz miałem ochotę napisać na tej stronie coś ostrego na jego temat, szczególnie po meczu z Arsenalem, ale dałem sobie na wstrzymanie , bo wiem, że ten facet zawsze miał/ma plan, nie panikuje, tylko robi swoje a ja nie mam zamiaru, na ten moment krytykować go, tylko cierpliwie poczekać na efekty tej pracy.

United gra często tak, że aż zęby bolą, to prawda i sam mam ochotę wyłączyć telewizor, nie mniej w tym wszystkim widzę główny cel, jakim jest zgranie do bólu całego zespołu, jest bardzo mało miejsca na indywidualności.

Piłkarze muszą się w pierwszej kolejności nauczyć grać odpowiedzialnie, podejmować mało ryzykowne decyzje, nie panikować w trudnych sytuacjach gdy zespół traci bramkę.

W dalszej fazie budowania zespołu przez Holendra będzie dochodził większy luz w grze, więcej kreacji u wszystkich zawodników.

Presja związane z osiągnięciem wyznaczonego celu nie pomaga w grze naszego zespołu, o tym wiedza nie tylko zawodnicy, sztab ale również nasi rywale, dlatego piłkarze United póki co grają nudny ale w miarę bezpieczny futbol.

Sposób gry będzie zmieniał się wraz z upływem czasu na lepsze bardziej efektowne i efektywne granie, przynajmniej ja mam taką nadzieję.

Dlatego nie chciałbym, aby United grało z miejsca jak Arsenal, przez lata piękny, efektowny lecz mało efektywny futbol, nie życzyłbym sobie również, aby zespół United rzucał się na rywala po każdej stracie bramki z żądzą szybkiej zemsty, zapominając o obronie, tak jak to było w półfinale mistrzostw świata Brazylia – Niemcy (1:7).

Proces, filozofia tak często wyśmiewana przez kibiców United jest dalej wdrażana przez Holendra.

Czy będą z tego efekty?
Przekonamy się wszyscy niebawem.

Póki co, liczymy się w grze na wszystkich frontach :)

Pozdrawiam

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 22.10.2015, 14:17

zobacz więcej
Postów: 467

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 14:42, #43 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
I nie skończy się póki gra nie ulegnie poprawie, a na to w najbliższej przyszłości się nie zanosi. Jasne, mogę siedzieć cicho i zgrzytać zębami, ale wydaje mi się, że właśnie od tego są strony takie jak ta, by walnąć przejrzyście co mi leży na sercu i odpowiednio to uargumentować, co zresztą chyba udaje mi się robić.

Zauważ, że tym razem nie napisałem praktycznie niczego odnośnie Rooneya. Wiem, że łatwo się do mnie przyczepić, bo choć doceniam osiągnięcia Wayne'a oraz to, co robi dla drużyny, to nieustannie krytykuję jego formę, a raczej jej brak. Po co wypominać mi to w jednym z nielicznych miejsc, gdzie akurat nie wieszam na nim psów? Wczoraj Roo nie zagrał wcale najgorzej. Zagrał tak, jak nas do tego przyzwyczaił, ale reszta drużyny wcale nie była lepsza.

Plan van Gaala może i jest przejrzysty, tylko co z tego, skoro od półtora roku wygląda to mniej więcej tak samo? Mecze świetne przeplatamy z katorgą godną ligi polskiej i to niekoniecznie ekstraklasy... Pod koniec ubiegłego sezonu wydawało się, że piłkarze już łapią o co chodzi i będzie tylko lepiej, a tymczasem sezon 15/16 znów wygląda jak budowanie czegoś od kompletnych podstaw. A przecież van Gaal przesiedział już na stołku ponad rok i uważam, że ocenianie jego pracy jak najbardziej ma sens. To nie są jego pierwsze miesiące w klubie, lecz drugi rok. Holender zrobił czystki w kadrze, kupił nowych zawodników, a gra jaka była taka jest.

Proces filozoficzny wdrożony... w tym tempie będzie się wdrażał do końca dziesięciolecia. Ty wolisz czekać na efekty w milczeniu, ja mówię to, co widzę. Ja również pozdrawiam.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 22.10.2015, 14:43

zobacz więcej
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 15:00, #42 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Pięciu kluczowych graczy, włączonych do zespołu tego lata: Darmian, Depay, Morgan, Bastii oraz Martial.
Do tego kontuzja/wykluczenie jednego z najlepszych zawodników obecnego sezonu a Ty oczekujesz, że już/teraz/natychmiast orkiestra ta po 2-3 miesiącach będzie zgrana O_O

Co z tego, że LvG pracuje na OT II sezon, jak dopiero w tym roku Holender mógł wdrożyć swój projekt jak nie w całości, to przynajmniej w większości.

Nie mam więcej pytań, idę dalej milczeć ;)

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 22.10.2015, 15:01

Postów: 467

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 15:23, #41 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Czekaj, czekaj, czekaj... czyli jeśli co okienko van Gaal dokupi sobie 3-5 graczy, to znaczy, że potem ma pół roku na wdrażanie ich do procesu? W poprzednim sezonie CFC wymieniła sobie środek pola oraz napastnika i ruszyła z kopyta, nikt nie czekał na adaptację. City właśnie wymieniło sobie pół formacji ofensywnej i zasuwa jak maszyna. United kupiło pięciu graczy i gra układa się od nowa :D... masz całkowitą rację.

Ja sobie zdaję sprawę, że ci piłkarze potrzebują czasu ale nie można wszystkiego tłumaczyć ich adaptacją. Darmian miał świetne wejście, potem zadyszka i teraz zobaczymy jak to będzie - jestem entuzjastą tego transferu, żeby nie było... Zresztą w to lato nie było ani jednego transferu do klubu, który by mi nie odpowiadał, jednak kupno trzech piłkarzy kreatywnych - dwóch średniawo - i nakazanie im gry do najbliższego to jest komedia.

Zobaczymy w maju. Jeśli van Gaal coś wygra, to znaczy, że jego filozofia ma sens i mój "complaining" był błędem. Na dzień dzisiejszy nie zanosi się na to, ale przecież Holender dał SOBIE czas do końca następnego sezonu na wygranie czegokolwiek, więc czym tu się martwić..? Ostatecznie za półtora roku powie po prostu, że zbudował dobre podwaliny pod nowego menedżera United.
Postów: 1218

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 15:49, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Zigi74
Masz rację, ta maszynka do wygrywania zwana City tak zasuwa, że ma aż 2 pkt przewagi nad żałośnie grającym United, prawie zjadła żywcem WHU bez popitki zdobywając 0 pkt, przegrała w lidze mecz z Totkami takim samym bilansem, co United z Kanonierami.

W CL ta maszynka pokazała po raz kolejny swoje miejsce w szeregu, przegrywając na swoim stadionie mecz ze słabym w lidze Juve.

Chyba nie chcesz aby rozpisywał się o wspomnianej przez Ciebie kolejnej maszynce do wygrywania trofeów tj. Chelsea ;)

A my (MU)?

Dalej gramy tak, że aż zęby bolą i nie liczymy się w walce o trofea.
Postów: 467

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 16:19, #39 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Fakt, wyniki ponad wszystko. Dobrze, że United nie pokazało swojego miejsca w szeregu w meczach z PSV i Arsenalem...

Co do Chelsea, to miałem na myśli poprzedni sezon i dobrze o tym wiesz. Przywoływanie wyników z obecnych rozgrywek to tani, ale celny strzał i nie mam na to dobrej odpowiedzi.

Zęby bolą, ale na szczęście wyniki bronią większości decyzji van Gaala.


//Edytowano 1 raz, ostatni raz 22.10.2015, 16:19

Postów: 955

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 22:44, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Nie obejrzałem meczu - nazwałbym to pokazem slajdów. A czekałem na ten mecz z wielką niecierpliwością. Zatem o konkretnych aspektach gry United nie wypowiem się wcale.
Dla odmiany komentarz chodził mi płynnie i śmiem twierdzić, że para komentatorów była jeszcze słabsza niż nasz pomysł na grę. Rzekłbym nawet, że poziom komentarza sięgnął kilku metrów poniżej mułu zalegającego na dnie.
Rozpieprzyłem scroola od myszki, uderzając w nią, gdy po raz kolejny zacięła się transmisja w kluczowym momencie. Dodam, że myszkę kupiłem niedawno, bo w ostatniej... padł scrool.

Da się gorzej?
Postów: 552

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 00:24, #37 Zwiń/Pokaż komentarz Wazza
Nie wiem jakiego komentarza słuchałeś, ale jesli tego z canalu to nic dodac nic ujac. O ile lubie,żelka żyżyńskiego za jego reportarze (choc widzialem tylko dwa z Gortatem) o tyle na pilce zna sie gorzej od mojej babci. Co jest najlepsze to przez caly mecz razem z jagodą mieli inny pogląd na mecz. I pierwszy raz w zyciu zgadzalem sie z jagodą bo żelek chyba inny mecz oglądał.

Co do meczu... Nie wiem jakie strony odwiedzasz ze ci się zacina :-) ale gdybyś miał płynny obraz, to twoja myszka rowniez moglaby trafic na smietnik, dlatego ze patrzenie na united przyprawia o ból zębów i tiki nerwowe, ktore moga doprowadzic do rzucania co sie tylko nawinie pod reke.w tym wypadku ucierpialaby twoja myszka.

Ogladalem ostatnio mecz arsenal bayern w towarzystwie znajomych, rozmowa zeszla na united. I gosc ktory kibicuje chelsea mowi tak: kiedys czy sie kibicowalo temu czy innemu, jak united było w tv to mimowolnie wlaczales ich mecz bo wiedziałeś ze warto obejrzec swietne widowisko, ktore gwarantowalo united. A teraz? Wole z psem wyjsc na spacer.

Jako kibic zawsze bede z tym klubem, na dobre i na zle. I wcale nie jest powiedziane ze w niedziele nie bedzie extra meczu. Ale takie spotkania jak dzis, czy z psv, jak united MUSI cos strzelic a nie ma zadnego pomyslu, tak wkur....ją ze nie wiem co gorsze - obejrzec i się wkurzac, czy nie obejrzeć i zaoszczędzić na myszce.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 22.10.2015, 00:26

zobacz więcej
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 09:22, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Niestety, to byli dokładnie Ci dwaj panowie.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 22.10.2015, 09:23

Postów: 13

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 11:32, #35 Zwiń/Pokaż komentarz Malyleszek
Z całym szacunkiem Panowie, ale Jagody nie da się słuchać jego głos oraz porównania są tak irytujące, że przez większość meczu byłem skłonny oglądać transmisję bez dźwięku
Postów: 552

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 15:27, #34 Zwiń/Pokaż komentarz Wazza

Malyleszek napisał:

Z całym szacunkiem Panowie, ale Jagody nie da się słuchać jego głos oraz porównania są tak irytujące, że przez większość meczu byłem skłonny oglądać transmisję bez dźwięku


Jagoda to zło wcielone, ale tym razem zaliczył u mnie plusa, ponieważ kilka razy nie patrzył na to, że musi mieć takie samo zdanie jak jego kompan z mikrofonem. nie lizał się po tyłku z żelkiem, który chyba częściej zerkał na monitor z transmisją z paryża, tylko np. zauważył, że w pierwszej połowie nie można było cały czas ochrzaniać diabły, tylko zwrócić uwagę na mądrą grę w defensywie cska.

tak czy inaczej, duet warty komentowania b klasy, a nie ligi mistrzów.

Postów: 121

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 13:54, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Eren
1. Martial popełnił błąd jednak na gromy przy tej okazji nie zasłużył. Chłopak dźwignął mecz - zagrał dobrze na nie swojej pozycji. Był aktywny i stanowił zagrożenie - strzelił precyzyjnie. Gdyby wystawić go na swojej nominalnej pozycji, tj. na pozycji Rooney'a - to by dopiero było.

2. Dopóki United nie przegrywa a Rooney słabnie na ataku, dopóty jest szansa na sukces w Premier League i LM przy wykrystalizowaniu się i zgraniu Martial'a, Maty, Herrery, Bastiana i Depay'a. Praw fizyki nie da się oszukać - słaby Rooney w końcu siądzie.
Postów: 467

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 00:19, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce
Żałosne spotkanie Manchesteru United. Gra na utrzymanie, strach przed podjęciem ryzyka i ogólnie rzecz biorąc dno, jednak... właśnie tego się spodziewałem. Najpierw wtopa z Arsenalem przez doskonały plan taktyczny van Gaala, który nie rozumie i już chyba nie zrozumie, że obecna kadra United to nie jest zespół, który może grać swoje z dowolnym rywalem, lecz musi przygotowywać konkretną taktykę na konkretne spotkanie. Tylko po co, skoro można zabronić piłkarzom podejmowania JAKIEGOKOLWIEK ryzyka - tego nie mogę przeżyć. Mamy tylu kreatywnych piłkarzy, Mata, Herrera...sam Schweinsteiger potrafi być bardziej kreatywny niż cała ta okrojona filozofią drużyna - kazać klepać do upadłego a samemu siedzieć na [***] z notesikiem...

No nic, idźmy dalej... Potem przyszedł mecz z Evertonem i zaczęły się ochy, achy, yeahy, bo było dobrze, naprawdę dobrze. A dziś? Dziś znów wracamy do normy. CSKA zagrało słabo, ale co z tego, skoro United zagrało jeszcze gorzej..? Klepać, klepać, klepać, zanudzić wszystkich i liczyć, że coś tam uda się strzelić. Najlepiej wbić na 1:0 i oddać pole, ale niestety się nie udało. Nieporadność w ataku była żenująca, a ostatnie dziesięć minut spotkania było już tylko smutne, przykre... Z żalem się patrzy na United, które przez filozofię zatraciło całą swoją diabelskość i nieprzewidywalność. To trochę jak oglądanie znacznie uboższych wersji Barcelony i Bayernu. Nie mogę się doczekać zmiany na stanowisku menedżera tego zespołu. Nawet nie chodzi o to, że jestem wielkim przeciwnikiem van Gaala, albo że będę wrzeszczał tutaj "van gall out". Po prostu historia pracy Holendra uczy, że prawdziwe sukcesy przychodzą dopiero po jego odejściu/wylaniu.

Co cieszy? De Gea, Martial i może Fellaini. Miło też, że Lingard dostał swoją szansę. No i oczywiście wynik, który choć kiepski i tak jest lepszy od tej parodii na boisku. Taka gra z City zapewni nam kolejną bolesną porażkę, ale tym razem u siebie. Arsenal potrafił rozjechać tę śmieszną tiki-srakę, strach pomyśleć co zrobi z nami rywal zza miedzy.

//Edytowano 2 razy, ostatni raz 22.10.2015, 00:22

zobacz więcej
Postów: 435

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 01:14, #31 Zwiń/Pokaż komentarz leszli
"Z żalem się patrzy na United, które przez filozofię zatraciło całą swoją diabelskość i nieprzewidywalność. "

Nie przesadzajmy, van Gaalowi można wiele zarzucić (a komu nie można?), ale nie wmawiajmy sobie, że on coś w United zmienił na gorsze. Przypominam jak wyglądała drużyna, którą objął - konkretnie jak prezentowała się po roku pod władzą Moyesa. Nieprzewidywalność? Była, a jakże. Nigdy nie można było przewidzieć czy zremisujemy czy przegramy z kolejnym słabiakiem. Który z naszych graczy popełni durny błąd?

Co do stylu - wielbię Fergusona, ale jednak w ostatnich latach coraz więcej było w tym wyrachowania, czasem wręcz minimalizmu, opierania gry na rzemieślnikach raczej niż artystach - Valencia zamiast Ronaldo, Hernandez i Welbeck zamiast Berbatova... Ok, Young i Nani byli graczami mogącymi zrobić coś z niczego w ofensywie, ale po przyjściu Robina ich udział w grze ofensywnej znacząco zmalał. Nie mówię, że to źle, ale trzeba przyznać, że wtedy liczyło się jedno - zwycięstwo, jego styl już dużo mniej. I nie wmawiajmy sobie, że było inaczej a tylko zły Holender to zmienił ;)
Postów: 467

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 11:50, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Deuce

leszli napisał:

"Nie przesadzajmy, van Gaalowi można wiele zarzucić (a komu nie można?), ale nie wmawiajmy sobie, że on coś w United zmienił na gorsze. Przypominam jak wyglądała drużyna, którą objął - konkretnie jak prezentowała się po roku pod władzą Moyesa. Nieprzewidywalność? Była, a jakże. Nigdy nie można było przewidzieć czy zremisujemy czy przegramy z kolejnym słabiakiem. Który z naszych graczy popełni durny błąd?


Różnica polega na tym, że Moyes po pół roku był już praktycznie na wylocie i nikogo nie obchodziło ile wydał a ile nie wydał w letnim okienku transferowym. Zresztą co to w ogóle za gadanie... Moyes... Moyes udowodnił, że jest dobry do prowadzenia średnich i słabych zespołów. United go przerosło. Koniec, kropka. Van Gaal natomiast praktycznie nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o działania na rynku transferowym, wybór składu itp. itd. Tylko co z tego, skoro kupując kreatywnych zawodników każe im grać totalną padakę? Każdy piłkarz ma zagrywać możliwie jak najbezpieczniej. Chyba tylko Mata nie zatracił swojej nieszablonowości i oczywiście Martial, bo jeszcze nie zdążył... Nawet Januzaj, który ciąg na bramkę ma we krwi, został wykopany z niewiadomych przyczyn, a spokojnie mógłby coś wnieść do drużyny. Niewiadomych dobre sobie... Po prostu lubił podejmować ryzyko. I właśnie to nie podoba mi się w van Gaalu - taktyka. Próba wygrywania meczy poprzez setki bezpiecznych podań, z których nic nie wychodzi. Bezwartościowe turlanie piłki choćby na własnej połowie, byle utrzymać posiadanie >60%.

leszli napisał:

" Co do stylu - wielbię Fergusona, ale jednak w ostatnich latach coraz więcej było w tym wyrachowania, czasem wręcz minimalizmu, opierania gry na rzemieślnikach raczej niż artystach - Valencia zamiast Ronaldo, Hernandez i Welbeck zamiast Berbatova... Ok, Young i Nani byli graczami mogącymi zrobić coś z niczego w ofensywie, ale po przyjściu Robina ich udział w grze ofensywnej znacząco zmalał. Nie mówię, że to źle, ale trzeba przyznać, że wtedy liczyło się jedno - zwycięstwo, jego styl już dużo mniej. I nie wmawiajmy sobie, że było inaczej a tylko zły Holender to zmienił ;)


Ferguson był genialnym menedżerem, jednak od czasu sprzedaży CR7 stał się genialny w prostocie i, jak sam napisałeś, wyrachowaniu. Dobrych piłkarzy zastępował rzemieślnikami, a sposobem na wygrywanie w lidze była nie silna, lecz szeroka kadra. Przez ostatnie lata zaniedbywał zespół i to widział każdy, lecz... nadal wygrywał. Co zmienił van Gaal? Zwiększył dług klubu i pozostawił styl bez zmian. Już nie raz tak było, że United strzeliło farciarską bramkę i wszyscy sprintem na własną połowę, żeby nie napisać na pole karne i oby do gwizdka. W tej drużynie tak naprawdę nic się nie zmienia. Zawodnicy są lepsi, bo muszą być lepsi, by zamaskować fakt, że to już nie genialny sir Alex nimi steruje. Cóż... dla człowieka, który nadal żyje efektowną, ciekawą grą United z czasów Ronaldo, Teveza itd. i wciąż wierzy, że taki styl może znów zawitać na Old Trafford, trudno jest przyglądać się temu, jak van Gaal usiłuje zbudować zespół grający jeszcze wolniej i jeszcze nudniej. Oczywiście zdarzają się spotkania typu ostatni mecz z Evertonem, ale są to mecze sporadyczne i zachwyt mija się z celem.

Tłumaczę całą tą wczorajszą niemoc faktem, że zbliżają się derby i ten mecz miał zostać rozegrany jak najmniejszym nakładem sił. Mam tylko nadzieję, że nie zagramy w identyczny sposób z City, ponieważ wówczas nie będzie już żadnych wymówek. Nie mówię, że the Citizens mają dostać w weekend 5:0, ale chciałbym znów zobaczyć dobrą grę naszego zespołu.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 22.10.2015, 11:55

zobacz więcej
Postów: 1270

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 09:12, #29 Zwiń/Pokaż komentarz Kubuś1878 (1/3)
Dokładnie mecz spokojnie do wygrania,ale widocznie sobie odpuścili w tym meczu.
Postów: 2

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 08:10, #28 Zwiń/Pokaż komentarz damianmielec
Wam przerywa, slajduje.. ja płace abonament tylko dla 4meczy United w miesiącu i chyba debilem jestem.
"United wywożą punkt", raczej tracą dwa

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 22.10.2015, 08:13

Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 08:16, #27 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Przecież było na C+ :>
Postów: 107

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 09:08, #26 Zwiń/Pokaż komentarz Gandam
Polecam Ci weeb.tv 20 zł na miesiąc i oglądasz w sumie wszystkie mecze z top 4 lig
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 22.10.2015, 08:14, #25 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
Wynik nie taki zły, spodziewałem się nawet 1:2, więc z punktu można być umiarkowanie zadowolonym - bardziej jako odebranie CSKA dwóch oczek w kontekście wyników w naszej grupie. Teraz u siebie wygrać i niech Wolfsburg ogarnie PSV, to ostatni mecz będzie o 1. miejsce w grupie :P

Spotkanie takie sobie, nie mogliśmy znaleźć drogi do pola karnego, za to 10000000 podań. A strata gola żałosna - dobre parady de Gei, obroniony karny, a tu Martial i Jones zawalają gola. Dobrze, że Francuz się zrehabilitował.
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 21:40, #24 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Może mi ktoś nakreślić sytuację z karnym? Moja transmisja to nawet nie jest pokaz slajdów i g... widać. Powoli zaczynam dochodzić do wniosku, że nie warto się katować oglądaniem czegoś w takiej jakości...

Nurtuje mnie pytanie, czy sędzia po ręce Martiala zastosował przywilej korzyści, a po tym, jak De Gea obronił strzał zawodnika CSKA gwizdnął karnego, czy gwizdnął od razu, a po prostu akcja poszła dalej?
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 22:48, #23 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Po ręce Martiala natychmiast zagwizdał.
dodano: 21.10.2015, 23:30, #22 Zwiń/Pokaż komentarz kiper [89.191.133.***]
Nie no, jak dla mnie to puścił przywilej i dopiero po tym jak bramka dla CSKA nie padła, zagwizdał.
Postów: 774

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 23:21, #21 Zwiń/Pokaż komentarz agnieszka2a
Nie wiem jak was ale mnie patrzenie jak United gra do tyłu przez ostatnie 10 min przy wyniku 1-1 boli.
Trochę taki scenariusz przewidywałam po konferencji przedmeczowej LVG. Taki mój komentarz do tego meczu.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 22:45, #20 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Taki mecz, jednak trochę nieudany. CSKA niczego wielkiego nie pokazali i to oni mogą się cieszyć, że mają aż punkt, a nasi tylko punkt. Od 60 minuty gra się ożywiła i udało się zdobyć tę wyrównującą bramkę, ale to za mało.

Sama gra... Ło matko! No niedokładność, podawanie do tyłu. Tego się oglądać nie dało. Ogólnie, cieszę się bardziej tym, że dane mi było obejrzeć sam mecz, niż to, że udało się wykonać plan minimum według tego, co mówił trener Louis van Gaal.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 22:44, #19 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Druga połowa już była lepsza względem pierwszej. Przede wszystkim nie było takiego problemu ze stwarzaniem sytuacji bramkowych i widać było że nie zajmuje to już tyle czasu naszym zawodnikom co w poprzedniej części meczu. Czego dowodem jest bramka Martiala, dająca remis w tym spotkaniu.
Podsumowując cały mecz, to tak jak przewidywałem nie był łatwy. CSKA pokazało dobrą grę szczególnie w pierwszej części w drugiej natomiast szło już im trochę słabiej. Patrząc na grę United w przeciągu całego meczu to remis mi odpowiada, chociaż wiadomo że lepiej byłoby wygrać, ale dziś się nie udało. A tak udało się wywalczyć przynajmniej ten jeden punkt który jest bardzo cenny i nie wrócić do Manchesteru z niczym.
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 22:41, #18 Zwiń/Pokaż komentarz MarcinekMU
Felek Lingard De Gea na plus Van Gal Herrera Rojo na minus
Postów: 98

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 22:23, #17 Zwiń/Pokaż komentarz MU forever
Dobrze, że Antkowi zeszła ta piłka. Dzięki temu zaliczył asystę.
Postów: 145

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 21:48, #16 Zwiń/Pokaż komentarz MarcinekMU
Depaya za Martiala i Mate za Hererre i walczyć !!!!!!!

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 21.10.2015, 22:01

Postów: 927

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 21:41, #15 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Nie takiego początku spotkania się spodziewałem. Trzeba przyznać że w trochę głupi sposób straciliśmy bramkę, po zagraniu Martiala ręką i dobitym rzucie karnym. Do Martiala nie mam pretensji za to zagranie, na pewno Francuz tego nie chciał, czasem zdarzają się takie sytuacje w polu karnym, trudno. Bardziej mam pretensje do naszej obrony która po wspaniale obronionym karnym De Gei nie upilnowała Doumbii i nie odcięła go do piłki, a ten dopełnił już tylko formalności.
Widać że także obrona ma pewne problemy i musi szczególnie pilnować Doumbii a także Musy, którzy pokazali że są bardzo groźni i trzeba ich bardziej pilnować, naszej bramce zagrozili kilka razy.
Widać że stwarzanie okazji nie układa się dziś najlepiej naszym zawodnikom, ciężko mamy przebić się przez zawodników i dostać się pod pole karne CSKA i stworzenie sytuacji zajmuje sporo czasu.
Trzeba koniecznie to zmienić po przerwie, Van Gaal mógłby wpuścić już Matę na boisko, nie ma na co czekać ewidentnie widać że brakuje nam takiego zawodnika. Mam nadzieję że po przerwie zacznie wyglądać to lepiej i zaczniemy odrabiać starty, trzeba walczyć chociażby o ten jeden punkt.
Postów: 639

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 21:39, #14 Zwiń/Pokaż komentarz karreem
Pierwsza połowa tragedia, mamy prawie 70% posiadania piłki a nic z tego nie wynika,nie mieliśmy ani jednej klarownej akcji, ani razu nie zagroziliśmy Akinfiejewowi. Klepiemy albo na naszej połowie albo w okolicach środka boiska tiki taka w 3 razy wolniejszym tempie, jakby do Rosji pojechała drużyna anemików. Martial nie dosć że przegrywa pojedynki na lewej stronie to jeszcze sprezentował ruskim karnego.
Postów: 311

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 21:31, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Magnum444v
Mata na boisko. Mamy piłkę a nie potrafimy nic z nią zrobić.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 20:44, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Podrzuci ktoś link do transmisji w dobrej jakości ?
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 20:57, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
http://www.viple(...)ine.html

Tylko, że w po angielsku, ale jakość fajna i adblocka "wstrzymaj".
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 20:58, #10 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135
http://darmo(...)l-sport/

Słaba jakość i jeszcze słabszy komentarz ale polecam XD.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 21:10, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Ok, dzięki za pomoc :)
Postów: 2393

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 21:10, #8 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Red_Devil
De Gea [***]iście, ale czo ten Martial? :| Niech lepiej się ogarnie, bo będzie kozłem ofiarnym.
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 20:26, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
P.S. W drużynie CSKA od początku zagra Zoran Tosić. TEN Tosić ;)
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 20:14, #6 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Łii tam, dużo się nie pomyliłem co do wyboru jedenastki. :) Fajnie, że Herrera, Mata od początku, będą z nimi jechać. Martial do tego i Valencia, który wie jak strzelać CSKA. :)
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 20:16, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Mata siedzi przecież na ławce. Luj stwierdził, że należy mu się odpoczynek, bo grał jak dotąd non stop.
Postów: 10373

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 20:25, #4 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
Ej, ja gdzieś na face widziałem jedenastkę i była prawie taka sama, a tu jest inna. :D To jednak tak dobrze nie przewidziałem. Kurde, a chciałem już w totolotka zagrać... Dzięki Sitos! :D
Postów: 955

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 19:47, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Sitos
Skład całkiem przyjemny. Obecność Bastiego może zwiastować, że na City wyjdziemy środkiem Morgan - Carrick. Dobrze, że Darmian odpocznie, w niedzielę Sterling pewnie trochę da mu w kość.

Luj sadza drugi raz z rzędu Memphisa na ławie, miejmy nadzieję, że młody ogarnie swoją głowę, bo to tam widzę z nim problem. Mam wrażenie, że Lingard dostaje drugą szansę od LvG - kto wie, gdzie chłopak byłby teraz, gdyby rok temu, na inauguracje PL, nie posypał się. Jesse jest w takim wieku, że albo teraz, albo... gdzie indziej.

A - mam nadzieję, że Herrera dziś zrobi to, co umie najlepiej i Luj będzie miał ciężko, aby posadzić go na ławce z City.
Postów: 927

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 19:44, #2 Zwiń/Pokaż komentarz Misiekxx96
Cieszę się z obecności Herery w składzie, mam nadzieję że będzie dowodził dziś naszą grą. Muszę przyznać że trochę zaskoczył mnie Lingard. Nie myślałem że po dobrym wejściu z ławki w meczu z Evertonem wystąpi w pierwszym składzie. ale to dobrze ciesze się że dostał szanse. Ma dziś także niezwykłą okazję pokazać się na arenie międzynarodowej, więc to będzie ważny mecz dla niego.
United po zwycięstwo :) !
Postów: 1514

Napisz PW
dodano: 21.10.2015, 19:40, #1 Zwiń/Pokaż komentarz bolsik5
I po raz kolejny przedmeczowe spekulacje co do wyboru 11 wzięły w łeb. Zasłużona nominacja Lingarda do pierwszego składu, Valencia zapewne zmienia Darmiana, żeby ten był w pełni sprawny na derby.
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.