CHAMPIONS 20 TIMES

QUIZ

Wayne Rooney to czołowa postać reprezentacji Anglii. Ma na koncie wiele występów, jak i również... ROZWIĄŻ QUIZ

+ +2 - Etihad Stadium zdobyte! City musi poczekać na koronę

Relacje Red_Devil @07.04.2018, 17:32 | Przeczytano 2794 razy

Etihad Stadium zdobyte! City musi poczekać na koronę

To były chyba jedne z najlepszych derbów Manchesteru od wielu lat! City, potrzebujące zwycięstwa do zapewnienia sobie tytułu mistrzowskiego, prowadziło 2:0, ale w drugiej połowie Paul Pogba zdobył dwa gole w odstępie 97 sekund! Wygraną dał gol Chrisa Smallinga, który zrewanżował się za pierwszą straconą bramkę.

Tagi: Chris Smalling, Derby, İlkay Gündoğan, Manchester City, Paul Pogba, Premier League, Relacje z meczów, Vincent Kompany, Znamy składy, Zwycięstwo

Komentarze (74) Obserwuj Dodaj opinię

Postów: 7415

Napisz PW
dodano: 10.04.2018, 21:24, #74 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Bale kupić i dać na prawe skrzydło, można też Sancheza wystawić na prawe a na lewe Bale np.
Dzisiaj przeczytałem że Martial nie chce przedłużać umowy i chce odejść, no szkoda piłkarz świetny ale unas się marnuje a święta krowa Lukaku jest nietykalny.

Valencia był dobrym prawo skrzydłowym, teraz gra na prawej obronie i jest świetnym obrońcą, więc wypada spróbować dać na prawe skrzydło np.Sancheza, albo kupić też takiego Bale, Lemara.
Mourinho powinien również dogadać się z Martialem bo szkoda będzie jego odejścia.

Pozdrawiam.
dodano: 12.04.2018, 11:36, #73 Zwiń/Pokaż komentarz stn [89.174.139.***]
Bale? Na co Ci to szkło? Wystarczy, że jest Jones, Bailly czy Smailling.
Postów: 4393

Napisz PW
dodano: 12.04.2018, 15:51, #72 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Pomyliły Ci się tworzywa. Smalling to drewno, a nie szkło.
dodano: 13.04.2018, 00:30, #71 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Szem, z jednej strony rozumiem Twoją niechęć do Smallinga, z drugiej uważam jednak, że trochę przesadzasz. Owszem, Smoła często bywa elektryczny i popełnia idiotyczne błędy, ale zwróć uwagę, iż wygrywa on praktycznie każdy pojedynek główkowy (tak wiem, wzrost, ale jednak nie każdy nasz defensor potrafi ten atut wykorzystać), oraz w przeciwieństwie do naszych pozostałych obrońców- potrafi co jakiś czas znaleźć się w odpowiednim miejscu w polu karnym rywala i zdobyć bramkę. To nie jest często spotykane u obrońcy. Dla mnie jest to solidny zawodnik, może nie na regularne występy w pierwszym składzie, ale z pewnością ma swoje bardzo widoczne plusy i nie należy o tym zapominać.

Pozdrawiam.
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 13.04.2018, 01:30, #70 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Z tą grą w powietrzu to niestety jeden z większych mitów, Chris sporo tych pojedynków przegrywa.(poprzednie sezony warto sobie przypomnieć gole rywali po słabym kryciu i pojedynkach w powietrzu Chrisa).
Gracz solidny na pewno do rotacji idealny ale nic więcej. Żadna podstawa.
Postów: 27

Napisz PW
dodano: 13.04.2018, 15:35, #69 Zwiń/Pokaż komentarz ortomiszcz
Ba, ile razy już było tak, że rywale dostawali rzut wolny, bo jedyną opcją wygranie główki przez niego było podparcie się o plecy o przeciwnika.
dodano: 13.04.2018, 16:54, #68 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Macie sporo racji Panowie. Sam jednak przyznałem w poprzednim komentarzu, że Smalling popełnia sporo błędów i z całą pewnością nie jest to zawodnik na regularnie występy w podstawie. Ekspercie, chyba nie doczytałeś :D Zaznaczyłem jedynie, że to jedyny nasz obrońca, który potrafi co jakiś czas zdobyć gola po świetnym ustawieniu się podczas rzutu wolnego, czy nawet jakiejś szybkiej, błyskotliwej akcji całego zespołu. On po prostu ma ten instynkt, którego naszym innym obrońcom niestety brakuje. A co do pojedynków główkowych, zgoda, niejednokrotnie popełnił błąd nawet w tym elemencie. Mimo to, i tak jest najskuteczniejszym naszym stoperem w powietrzu. Ja osobiście jestem spokojny, gdy widzę, że Chris ma się za chwilę pojedynkować z jakimkolwiek napastnikiem w powietrzu. Jest to bardzo solidny obrońca, jeśli już nawiązujemy do poprzednich sezonów, to przypominam pierwszą połowę drugiego sezonu za kadencji LvG i takie mecze jak u siebie z Tottenhamem na początku i nakrycie czapką Kane'a przez Smołę, czy też regularne chowanie do kieszeni takiego potwora jak nasz Lukaku :D
Postów: 4393

Napisz PW
dodano: 14.04.2018, 21:43, #67 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Zgodzę się z Tobą w pewnym aspekcie. On gra tylko dlatego, że większość ekip PL bazuje na wysokim napastniku którego celem jest strącanie piłek albo po prostu ładowanie z bani. Mourinho lubi takich dryblasów bo dzięki jego wskazówkom dają spokój drużynie przy centrach rywala.

Problem w tym, że Smalling jest w tym rzemiośle po prostu niezły, ma warunki to i coś tam wygra, raz na jakiś czas nawet strzeli gola, ale gdy przyjdzie mu się mierzyć z takim Kompanym to nie wie gdzie jest. Poza tym zespół aspirujący do wygrania Premier League nie może sobie pozwolić na trzymanie w pierwszym składzie stopera który panicznie boi się piłki.

Nie wiem co się z nim stało jeśli chodzi o grę, normalnie, futbolówką. Każdą piłę ustawia sobie ok. 2 sekund aby idealnie zoptymalizować położenie ciała, dopiero wówczas decyduje się na podanie, z reguły i tak do najbliższego zawodnika. A zajmuje mu to tyle, co Ferdinandowi minięcie dwóch przeciwników. Koszmar. Lewej nogi nie używa zupełnie, a prawa służy mu najczęściej do wybijania po autach, w panicznej trwodze zresztą.

Nie cierpię takich drewnianych defensorów. To nie są lata 80 do jasnej ciasnej.
dodano: 14.04.2018, 22:56, #66 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Racja, technika z pewnością nie jest mocna stroną Chrisa :D Dobrze jednak, że mamy kogoś z taką charakterystyką piłkarza jak on, czyli niezłego w powietrzu, mocnego fizycznie oraz potrafiącego co jakiś czas zdobyć gola, nie tylko głową, ale również nogą. Dodałbym przy tym wyczucie i momentami nawet instynkt napastnika, bo jednak udowodnił niejednokrotnie (derby z City- 2 lata temu i ostatnie, Newcastle w tym sezonie oraz Crystal Palace w tym sezonie), że potrafi się znaleźć w odpowiednim miejscu w polu karnym przeciwnika.

Jeszcze w sprawie jego techniki, to niestety jest to typowy Angol bazujący raczej na sile, wzroście oraz podstawach gry obronnej (mam na myśli instynktowne wybijanie na aut zamiast rozegrania itp). Myślę zatem, iż każdy zgodzi się z tym, że oczywiście Smoła nie jest zawodnikiem, który powinien grać co mecz, ale rola sporadycznie grającego już jak najbardziej jest dla niego. Jakieś tam jednak swoje osobiste walory ma ;P
Postów: 7415

Napisz PW
dodano: 09.04.2018, 22:29, #65 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Latem czekają nas solidne zmiany, lista piłkarzy którzy prawdopodobnie odejdą jest długa: Romero, De Gea, Smalling, Darmian, Blind, Shaw ( to już czterech obrońców ), Fellaini, Carrick, Pogba, Herrera, Mata, Martial...
Oczywiście wymienieni gracze mogą, ale i nie muszą odchodzić z United, ale tak czy inaczej ta grupa piłkarzy to łakomy kąsek dla innych klubów. Mourinho moim zdaniem powinien postarać się kupić jakiegoś dobrego prawo skrzydłowego, kogoś na środek pola...defensywny pomocnik bo Carrick przechodzi na emeryturę i Fellaini może odejść za darmo. Również obrona jest do wzmocnienia, zmiennika dla Valencji nie mamy...Darmian niby do Juve dojdzie, Young nie jest młody a Shaw chce odejść, Smalling popełnia mega kloce...może zostanie max rezerwowym? Jones to dobry obrońca ale i strasznie kruchy, a szkoda. Z bramkarzy zobaczymy co zrobi real lub psg...mam tu na myśli D.De Gea...mogą chłopaka skusić do przeprowadzki ( oby nie ). Romero jest nie zadowolony z roli rezerwowego, ale powiem tak...w razie ewentualnego odejścia De Gei, Romero powinien dostać szansę gry w podstawowym składzie.
Napad...Lukaku i Lukaku, nie podoba mi się że Belg gra od dechy do dechy, zwłaszcza jak nie jest czasem potrzebny bo mu mecz nie wychodzi. W latach 90- tych jak nie szło Ferguson za Cole i Yorka, wstawiał Solskjaera i Sheringhama...a unas Lukaku zmienia...Lukaku. Obyśmy zmieniali Romeo na np. Martiala na szpicy lun na Rashforda...no ale zobaczy bo na rynku jest Kane i Griezmann może Mou kupi któregoś z nich?

Jak widać zmiany nam się szykują i to solidne...zobaczymy na czym będziemy stali po zakończeniu letniego oczka transferowego...ciekawe co wymyśli Mourinho.

Pozdrawiam.
zobacz więcej
Postów: 1016

Napisz PW
dodano: 09.04.2018, 23:21, #64 Zwiń/Pokaż komentarz Arek135

czerwona strona mr.sayd napisał:

kupić jakiegoś dobrego prawo skrzydłowego


Tak się zastanawiam. Podaj mi jakiegoś dobrego prawo skrzydłowego, który jest do wyjęcia. Ja na chwilę obecną widzę zawodników, którzy się u nas sprawdzą niczym Depay... albo zawodników którzy są nie do wyjęcia.
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 10.04.2018, 12:08, #63 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Trafne rzeczowe uwagi, plus na twoje konto.
Postów: 4393

Napisz PW
dodano: 08.04.2018, 12:35, #62 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: Szemhazaj
Poziom komentarzy tutaj to już skrajny rynsztok. Poza 3-4 osobami które faktycznie mają coś do powiedzenia cała reszta wylewa tu swoją żółć przywołując bez przerwy te same frazesy. Rzygać się chce.

Mam wrażenie, że Mourinho chętniej grałby 4-3-3 bo tercet Ander - Nemanja - Paul uzupełnia się naprawdę wspaniale ale wie, że wówczas bardzo trudno o gole, zwłaszcza jeśli Bask i Serb są ustawieni skrajnie defensywnie i nie mają pozwolenia na organizowanie wysokiego pressingu. Po prostu Lukaku nie jest Ibrahimovicem, lewe skrzydło jest przepełnione, a na prawym zioną dziury. Już na fejsie udało mi się przewidzieć wyjściowy skład i też pisałem o tym, że Lingard zagra słabo, bo nie czuje się dobrze na prawym skrzydle, zwłaszcza w tak trudnym meczu. On z biegiem lat wyrósł na kompletnie nieprzewidywalną dziesiątkę przez co niekiedy wychodzą mu mecze wybitne, a przy okazji generuje to nieustanny problem z prawą flanką. Sanchez wczoraj wreszcie był piłkarzem jakiego chcieliśmy kupić, niestety - był nim grając z lewej strony. Z Martiala nie da się zrobić Beckhama, Rashford to biegacz bez dryblingu i wizji. Mourinho ma problem, ale nie wiem czy go widzi, skoro koncentrował się na transferze Perisica, a mając Martiala w gazie odstawił go na boczny tor by postawić na Alexisa. Nasza drużyna jest nadal niezbalansowana.

Chodzi mi mniej więcej o to, że gdyby Jose w pełni ufał swoim skrzydłowym to i częściej wychodzilibyśmy trójką w pomocy co pozwoliłoby przesunąć Pogbę na miejsce z Juventusu, a Herrerze na masę wysokich odbiorów w którym to rzemiośle jest arcymistrzem. Niestety, Mourinho ma do dyspozycji dziewiątkę w starym stylu, kilku lewoskrętnych, dziesiątkę i żadnej klasowej prawej wajchy. Przez to gramy w 4-2-3-1, nie dlatego że jesteśmy w ten sposób groźniejsi, ale by upchnąć w składzie więcej ofensywnych graczy i zamaskować to, że nie grają na wybitnym poziomie. Na tym cierpią Pogba i Herrera, a przez to cierpi też cały zespół bo niejednokrotnie przez nasz rozjechany środek pola jak w masło wjeżdżają tuzy pokroju Huddersfield, Newcastle czy Palace.

Owszem, niejednokrotnie możemy pozwolić sobie na 4-2-3-1, to nie jest zły system, zwłaszcza na Old Trafford, przeciwko przeciętniakom, ale na przeróżne Tottenhamy, Chelsea, Liverpoole i inne mocne drużyny musimy być przygotowani do gry w innym ustawieniu. Dlaczego City tak dominuje nad zespołami z którymi my mamy nieliche kłopoty? Bo Guardiola wie, że w Anglii nie ma takiego ciśnienia na środek pola jak choćby w Hiszpanii. Mourinho usilnie pcha akcje przez skrzydła i wbija piłki na samotną wieżę w polu karnym, Guardiola idzie po rozum do głowy i ładuje najwięcej amunicji w centrum, bo w Premier League większość trenerów ma poglądy zbliżone do Allardyce'a niż Bielsy albo Van Gaala. Guardiola wpycha w kwadrat o powierzchni 40 m2 Fernandinho, Silvę, De Bruyne, Gundogana. Gdy zaczynają grać piłką taki Everton czy nawet The Blues tracą głowę. A my idziemy na wojnę fizyczną, starcia Valencii z Alonso, Matica z Shelveyem, Pogby ze Schneiderlinem. Mając taką kadrę pytam: po co?!

Nie będziemy tak operować futbolówką jak City, ale mamy trzech pomocników o niecodziennych walorach które głupio trwonimy. Matic w pojedynkę "obrobi" spory hektar, ale potrzebuje wsparcia. Wsparcia Herrery działającego pod obiema bramkami (wczoraj: 3 przechwyty, agresywne wślizgi, cwane podkładanie się pod faule, asysta) i Pogbę. Jaki Paul jest najlepszy? Taki który musi walczyć o piłkę z Kante i biegać za Hazardem czy ten umiejętnie wbiegający w pole karne przeciwnika? Wczoraj przy obu golach tak znajdował sobie miejsce, że nie było przy nim nikogo. Czy Mourinho naprawdę nie chce widzieć tego, że robi muła z żyrafy?

Jeżeli Jose kupi latem prawoskrzydłowego z prawdziwego zdarzenia i zostawi w klubie Herrerę dokupując być może jeszcze jedną ósemkę z werwą - być może doczekamy się 4-3-3 z trzema skrajnie ofensywnymi zawodnikami z przodu wspieranymi przez fizyczne monstrum jakim jest Paul. Mając przewagę w środku jesteś w stanie wygrać z 16 drużynami w Premier League. Dorzucając do tego charakter Lingarda czy Herrery, indywidualne umiejętności Martiala, Pogby lub Sancheza, pragnienie zwyciężania Lukaku - może wreszcie zobaczymy taki Manchester o jakim marzymy. Nie wiem jednak czy Mourinho nie ma na tę drużynę zupełnie innego pomysłu.

Drugie miejsce obronimy już raczej na pewno, powinniśmy też rzucić się agresywnie na Tottenham i rozedrzeć ich w drodze po triumf w FA Cup.

A latem odpowiednio zoptymalizować kadrę, znaleźć kogoś w miejsce starzejącego się dość szybko Valencii, stopera lepszego od Smallinga i zdrowszego niż Jones, wyszukać zastępców dla Carricka i - najprawdopodobniej - Fellainiego, przestać męczyć Rashforda na skrzydle i zacząć robić z niego klasycznego napastnika wespół z Lukaku. I oczywiście poszukać prawoskrzydłowego, chyba że Mou umieści tam Alexisa co byłoby ziszczeniem marzeń.

Bardzo jestem ciekaw czy za rok moje proroctwa się ziszczą :) MUFC!
zobacz więcej
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 08.04.2018, 15:35, #61 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Prędzej to tu wróci Paddy McNair niz spełni się bajka z przemianą Hose i grą 4-3-3 którego nigdy nie grał. Jedyne ustawienie jakie jest mozliwe to tradycyjne 1-4-2-1-2-1.
Czekamy na kolejny transfer lewoskrzydłowego, Martial z Sanchezem chętnie powalczą o minuty gry z Griezmannem
Postów: 830

Napisz PW
dodano: 09.04.2018, 10:57, #60 Zwiń/Pokaż komentarz Dzozek
Dziwi mnie tylko różnica ( bo ciężko to nazwać ewolucją kiedy coś idzie w złą stronę ) Jose. Sam nie byłem i nie jestem jego zwolennikiem, nie uważam żeby był to kandydat na lata, a w United w ostatnich latach jak powietrza potrzebujemy stabilności. Mam wrażenie, że Mou się szamota, próbuje dopasować piłkarzy do ról z efektywnością mojego chrześniaka w trakcie zabawy klockami, próbuje wcisnąć kwadrat do okrągłego otworu i to wielokrotnie, a nawet po tym jak zorientuje się, że coś tu nie gra i wreszcie poprawi swój tok rozumowania, to co jakiś czas jednak spróbuje jeszcze raz czy na pewno kwadrat tam nie wejdzie. Mou nie ma jednak roczku, ani w numerze pesel ani na ławce trenerskiej. Martwi mnie również, że kiedyś całą presję medialną brał na siebie ( stąd może ta klasyczna siwizna ) a teraz potrafi zmieszać piłkarza z błotem w mediach jak w przypadku Luka, mimo tego że może chciał wywrzeć na nim presję nie powinien tego robić za pomocy gazet...
Ale wracając do wydarzeń bieżących, martwią mnie stałe fragmenty gry. O ile Lukaku z przodu zaczyna wreszcie używać swojej jakże wątłej postury i wygrywa wiele pojedynków powietrznych, o tyle mając tylu drągali w składzie radzimy sobie zwyczajnie bardzo miernie przy stałych fragmentach i gol z City tego nie zmienia. Lukaku, Fellaini, Smalling, Matic, Pogba oni są zdrowi a nie mają nawet promila tego zdecydowania przy natarciu na lecącą piłkę co Ronaldo, Ramos, czy choćby Terry. Najbardziej drażni mnie Fela, który czasem nawet nie raczy się odbić licząc chyba że jego afro będzie łapać piłkę we własne pole grawitacyjne. Może i nie dominujemy środka pola jak City, nie mamy tego heavy metalowego zacięcia Liverpoolu, lub mega zgranej ekipy jak Tottenham, ale no do ciężkiej cholery z takim składem chyba istnieje taktyka w której można wykorzystać potencjał i umiejętności drzemiące w zawodnikach. Nie będę się tutaj rozdrabniał, bo lepiej od ciebie tego nie wyjaśnię, ale skoro Ander pomału wraca do swojego poziomu agresji zarezerwowanej chyba tylko i wyłącznie dla poseł Pawłowicz, Matic wraz z Herrerą potrafią zabezpieczyć tyły to po kiego pchać na tyły Pogbę. Niestety mam nieodparte wrażenie, że swego czasu nad Old Trafford ciąży klątwa piłkarzy, którzy w momencie podpisania kontraktu tracą swoją formę automatycznie ( nie licząc Ibry ale co do niego mam wątpliwości, czy nie wysysa dusz pokonanych bramkarzy ). Możemy wydawać kolejne setki milionów, tylko co z tego skoro każdy klub i agent traktuje nas jak dojną krowę a piłkarze jako miejsce do zarabiania. Nawet bez żadnych transferów, zakładając że wreszcie wrócą kontuzjowani powinniśmy ulepić skład który z miejsca będzie walczył o prym w lidze, bo jak widać Pep mimo że trenerem jest świetnym, to jednak do cholery jest do pokonania jak każdy inny a ludzie klękają przed nim chyba jeszcze przez wzgląd na czasy barcelony.... Mistrzostwo mają bo grali świetnie przez cały sezon, my za to musimy wreszcie odnaleźć tą główną formację, którą trzeba będzie dopracować przez okres przygotowawczy.
Bo przecież ileż można?
zobacz więcej
Postów: 6170

Napisz PW
dodano: 08.04.2018, 16:25, #59 Zwiń/Pokaż komentarz Guru Pitka
Cieszę się, że nasi potrafili spiąć [***] w drugiej połowie i odwrócili losy spotkania. Może jeszcze nie wszystko stracone, może tym gwiazdeczką zależy jeszcze w głębi serca na losie tego klubu, jego historii, a nie tylko na kasie. Mam nadzieję, że ten głód walki i te emocje nie były jednorazowe i nasi częściej zaczną zostawiać serducho na boisku, walcząc o najwyższe cele.

Ogólnie sezon pokazuje iż nie jest z nami aż tak źle, jednak z pewnością przydałoby się w końcu konkretnie zbudować 25 osobową, silną kadrę i poprosić kogoś tam w wierze, by Mou jednak dalej budował drużynę z sukcesami, bez tradycyjnych kłótni, a przede wszystkim by odszedł od stawiania na defensywę i zaciągania hamulca zawodnikom. To do niczego dobrego nie prowadzi. Wiadomo porażki się zdarzają, zwycięstwa też tym "brzydkim" stylem Jose, jednak wolę byśmy grali porywająco i do przodu w każdym meczu, a ewentualne porażki nie będą aż tak bolesne, jak ta ostatnia z LM.

GGMU!
dodano: 08.04.2018, 02:46, #58 Zwiń/Pokaż komentarz jurgus90 [31.130.96.***]
Wygralismy z nimi ale przestanmy walic zarem bo oni muszą wyeliminowac ten je...ny liverpool dlatego troszke wsparcia zalecam
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:02, #57 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
2-0 po 30 minutach od rotacji City, Hose na kolanach z swoją taktyką.
dodano: 07.04.2018, 19:13, #56 Zwiń/Pokaż komentarz 123456 [213.92.244.***]
No tak, bo to jest coś zadziwiającego.
To było łatwiejsze do przewidzenia niż wyniki wyborów prezydenckich w Rosji.
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:33, #55 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Przecież jestem Ekspertem to wiedziałem przed spotkaniem, że szanse na wygraną są bliskie zeru.
dodano: 07.04.2018, 21:37, #54 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Tiaaa... komentarz zbędny xD
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 22:00, #53 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Czy nie były? Wiesz co to szanse bliskie zeru?
Dodatkowo Pan Young zapracował na dwa karne i dzięki sędziemu udało sie.
dodano: 07.04.2018, 22:27, #52 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
A Ty dalej swoje... Nie, nie były. Wynik i nasza 2 połowa to pokazuje, nasz skład również.

Co do Younga- chłopie, zmień okulary. Pierwszy wypadek to było zwykłe poślizgnięcie się, wiesz co to znaczy? To znaczy, że odruchowo przytrzymał ciało ręką podczas upadania i piłka trafiła w nią przypadkowo. Drugi karny to już ewidentna symulka tej panienki Aguero, obejrzyj 10 razy powtórkę, a może to dostrzeżesz. Ash trafił najpierw w piłkę, tyle w temacie.

Myślałem, że chociaż po takim heroicznym zwycięstwie z tym wspaniałym City pod wodzą wspaniałego Guardioli zrobisz wyjątek i okażesz zadowolenie. Ty jednak wolisz skupić się na tym, czy powinny być 2 karne dla przeciwnika czy nie xD
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 08.04.2018, 00:47, #51 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Jak zajrzysz do zasad to według nich nie jest ważne czy Young trafił na sam początek w piłke. To był obiektywny karny.

Warto być przyzwoitym i pisać prawde. 3 punktów nikt nam nie odbierze.

ps: brakuje ci wiedzy o przepisach stad twoje mylne wrazenie na wiele spraw, dodatkowo z tym Głardjola to źle trafiles. Nigdy jego miłośnikiem nie byłem. Nienawidzę tiki taki.

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 08.04.2018, 00:52

dodano: 08.04.2018, 00:58, #50 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
W porządku, mogę się zgodzić, że ta sytuacja była dość kontrowersyjna. Jednak moim zdaniem Aguero symulował, ale to tylko moja opinia.

Zresztą, nawet jeśli to powinien być karny, to dobrze się stało, że City zostało okradzione. Dlaczego? A oni ile razy w tym sezonie mieli doliczany czas na koniec za darmo? A my? Ile razy sędziowie okradli nas z karnych w tamtym sezonie? Trudno teraz znaleźć normalnego sędziego :D

Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy ;)
dodano: 08.04.2018, 01:01, #49 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
PS: Moja wiedza piłkarska stoi na dobrym poziomie, nie martw się. Widzę jednak, że w jednym się zgadzamy- również nie znoszę tiki taki ;D
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 08.04.2018, 01:12, #48 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
https://twitt(...)87648769


Dalej będziesz sugerowac czysty odbiór? Zobacz i oceń sytuacje na chłodno.


No to chociaż w tym się zgadzamy. Noc dzisiaj długa walczy Joanna na UFC

//Edytowano 1 raz, ostatni raz 08.04.2018, 01:13

dodano: 08.04.2018, 01:49, #47 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Może i był tam kontakt, ale jednak ciężko ocenić z tej powtórki. Jedno wiem- Aguero to niezły symulant, pokazał to między innymi w zeszłym sezonie w starciu z Fellainim xD Także ten, oliwa sprawiedliwa, jeśli faktycznie tu powinien być karny.

Faktycznie, Joanna dziś walczy. Trzymam zatem kciuki ;)
Postów: 11

Napisz PW
dodano: 08.04.2018, 02:19, #46 Zwiń/Pokaż komentarz Cwienkol
To, co napisałeś jest smutne. Moralność Kalego. Nawet jeśli sędzia powinien odgwizdać rzut karny, to dobrze, że tego nie zrobił, bo twoim zdaniem Aguero to symulant? Czy to jest argument? Nie ma znaczenia, czy Augero symuluje i czy kiedyś tam symulując uzyskał korzyść. Young faulował, osobiście wyrzuciłbym go z boiska i podyktował rzut karny. Był faul i tylko to się liczy. Uparcie próbujesz nie zauważyć tego faulu. Kolejna rzecz, dobrze, że sędzia popełniał błędy na korzyść United, bo w innych meczach sędziowie "pomagali" City lub "okradali" United? To też ma być argument? Liczy się tylko ten mecz, który trwa. W minionych derbach sędzia był kiepski i tyle. Smutne jest to, że cieszy cię wygrana osiągnięta również przy pomocy błędów sędziowskich, gdy przede wszystkim taką radość sprawiają ci właśnie te błędy. Mecze powinno się wygrywać umiejętnościami, każda pomyłka sędziowska pomniejsza osiągnięty wynik. Cieszyłbym się znacznie bardziej gdyby nie fakt, że sędzia tak mocno się pomylił na korzyść United. Takie rzeczy psują mi radość i zdarza się, że wynik końcowy danego spotkania uważam za wstydliwy, jeśli został uzyskany przez oszustwo lub ogromną pomyłkę sędziego. Smutne jest to, że według ciebie cel uświęca środki, bo tak rozumiem napisane przez ciebie słowa.
dodano: 08.04.2018, 02:43, #45 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Człowieku, smutne to jest to, że zamiast cieszyć się z wygranej w derbach, mnóstwo ludzi (w tym Ty) czepia się szczegółów. Tak, Aguero jest symulantem, wobec tego słusznie nie dostał karnego. Oliwa sprawiedliwa i tyle. Nie wiem, czy wiesz, ale czerwoną kartkę daje się za celowe i brutalne zagrania. Czy wślizg Younga miał na celu połamanie kości Aguero i czy Anglik nie trafił wcześniej w piłkę? Sam sobie odpowiedz.

Co do samego meczu, to nie rozumiem, jaki jest Twój problem. Pierwsza połowa tragiczna w naszym wykonaniu, druga natomiast koncertowa. Trochę szczęścia, kilka kontrowersji i jest zwycięstwo. To są derby Manchesteru. Tak zawsze było. Ty natomiast koncentrujesz się tylko na negatywach w postaci karnych i mojej "smutnej moralności". Smutne to jest to, że jak United jest okradany przez sędziów, to wszyscy mają to w odwłoku. Natomiast jeśli to United raz uzyska pomoc, to już jest płacz, lament i krzyk.

Zdobyliśmy 3 punkty i tylko się liczy. Jeśli jedna kontrowersja w tym meczu zepsuła Ci humor i nie cieszysz się z tego powodu z wygranej- to Twój problem. Mecz był wspaniały, nasz comeback był wspaniały, gole były wspaniałe i takie są fakty. Powinieneś być smutny, ponieważ w tamtym sezonie nie uznano nam kilku prawidłowych goli oraz nie podyktowano karnych. Jednak to nieważne, bo przecież to zawsze United ma pomoc sędziowską :D Litości, zacznij się chłopie cieszyć z pokonania City na ich stadionie w niebywałym stylu, zamiast narzekać.
zobacz więcej
dodano: 07.04.2018, 23:51, #44 Zwiń/Pokaż komentarz patryk88 [37.47.133.***]
najlepszy mecz od odejścia Fergusona :)
dodano: 08.04.2018, 00:43, #43 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Zgadzam się :) Mecz z CP ostatnio był bardzo podobny, jednak dziś załatwiliśmy w taki sposób sam Manchester City ;)

Pozdrawiam.
Postów: 5920

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:27, #42 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Kolejny ważny mecz i kolejny raz amator Smalling zawinił przy utracie bramki.
Najgorszy obrońca United, Anglik się nadaje do WBA, albo Stołków, a nie do United.
Tak jak upilnował Kompanego, przebija tylko jego szczupak pod bramkę, jak już ogarnął, że wszystko jak zwykle zejbał.
dodano: 07.04.2018, 19:30, #41 Zwiń/Pokaż komentarz 123456 [213.92.244.***]
>Nie graj nic do przodu
>Nie oddaj strzału na bramkę
>Daj się totalnie zdominować City
>Wiń obrońców bo City strzeliło

XD
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:34, #40 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Nawet jak Smalling nie zrobi błędu to i tak rywal ma szanse na kolejne 5 bramek i coś ustrzeli. Taktyka to podstawa błędu hossekracji
Postów: 5920

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:36, #39 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Ta, winni jak zwykle Pogba i Mourinho, zapomniałem.
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:39, #38 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Pogba nie jest winny spartaczonym pomysłom hosekracji która wyklucza akcje ofensywne.
Postów: 5920

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:43, #37 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Oj , jak mi was żal, że to akurat Pogba zdobył bramkę ;(
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:44, #36 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Żal ci samego siebie, że hejtowałes Pogbe który jako jedyny coś grał w środku pola?
Postów: 5920

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:44, #35 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
XD
Postów: 5920

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:50, #34 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Jesteś śmieszny jak ten twój hejt na Mourinho, masz archiwum, śmiało, szukaj mojego hejtu na Pogbe, bo nie śmiem twierdzić, że nie masz argumentów i wymyśliłeś sobie coś na szybko, aby ulżyć swojemu bólowi pleców dolnych.
Czekam.
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:55, #33 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Skąd się wziął Pogba w twoim wpisie teraz? krypto hejterze Paula.
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:56, #32 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Smalling zamyka ci morde
Postów: 5920

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 20:02, #31 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
No widzisz, ja w przeciwieństwie do Ciebie, cieszę się z gola Smallinga.
Ale zdania o nim nie zmieniłem.

Już znalazłeś ten mój hejt na Pogbę?
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 20:03, #30 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Straszne masz urojenia o innych.
dodano: 07.04.2018, 21:30, #29 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Panowie, spokojnie, cieszmy się ze zwycięstwa ;) Był to wspaniały mecz, możliwe, że najlepszy od czasu Fergiego. Zarówno Pogboom jak i Smoła spisali się dziś wyśmienicie, nie ma co się kłócić. Etihad zdobyte, GGMU!

Pozdrawiam wszystkich :)
dodano: 07.04.2018, 21:33, #28 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
>Hejtuj
>Hejtuj
>Hejtuj
>Wróć do hejterskiej nory po wspaniałym zwycięstwie klubu, który hejtujesz xD
dodano: 07.04.2018, 21:34, #27 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
To było do 123456, nie wpisałem tu, gdzie trzeba, wybaczcie :D
dodano: 07.04.2018, 19:20, #26 Zwiń/Pokaż komentarz 123456 [213.92.244.***]
Jeśli ktoś myślał, że mecz potoczy się inaczej to jest niepoprawnym realistą, a poziom wyciągania wniosków z poprzednich meczów jest równy zero.
Osobiście nie jestem zaskoczony w żadnym stopniu. Dziwię się tylko, że przegrywamy tylko 2:0.
Wolałbym, by nas totalnie upokorzyli (Jakieś 6:0), może zwolniliby Mou.
dodano: 07.04.2018, 19:21, #25 Zwiń/Pokaż komentarz 123456 [213.92.244.***]
Realistą...tfu. Optymistą*
dodano: 07.04.2018, 21:31, #24 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Co teraz napiszesz, naczelny hejterze United? Aaaa, czekaj, na pewno nic, no bo przecież wygraliśmy we wspaniałym stylu hahaha. Szkoda mi takich jak Ty, to wszystko.
Postów: 45

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:25, #23 Zwiń/Pokaż komentarz mackiki (1/3)
pogba to ciota od robienia sobie fryzurek a nie pilkarz
Postów: 10367

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 21:11, #22 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
:D pięknie się to czyta
Postów: 10367

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 21:12, #21 Zwiń/Pokaż komentarz Eric Djemba-Djemba
:D pięknie się to czyta
dodano: 07.04.2018, 21:26, #20 Zwiń/Pokaż komentarz James the Killer [178.235.182.***]
Dzieci muszą się wypłakać xD
Postów: 7415

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 20:41, #19 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Wynik mi wszedł w typerze obstawiłem 2-3 dla United. Pierwsza połowa tragiczna, druga jakoś nam wyszła...sprzedaliśmy świętą krowę Rooneya aby na siłę trzymać Lukaku i go nie zmienić ?! Denerwuje to, Lukaku w tym meczu nic nie robił, a raczej nic nie wychodziło...tam był potrzebny Rashorfd lub Martial...ale Martiala pożegnamy po sezonie szkoda.
Cieszy zwycięstwo, teraz oby City odpadło z LM, bo Liverpool i tak dostanie łomot od Realu czy Barcelony.

Cenne trzy oczka i czekamy na następny mecz...co do Smallinga nie zmieniłem zdania lepiej jest go sprzedać. Tyle uratuje co do ciała, lepiej poszukać nowego obrońcę.

Pozdrawiam.
Postów: 3641

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 20:36, #18 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: dinos
O panie. Dawno takiego zawału nie miałem. Dobrze, że City nie świętuje mistrzostwa po derbach. United w tym sezonie to drużyna dwóch różnych połów. Zazwyczaj jedna jest beznadzieja, a po drugiej ręce się składają do oklasków.

Dobry rewanż za porażkę na OT.
Postów: 522

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 20:35, #17 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
United!!!!!!!!!
dodano: 07.04.2018, 20:32, #16 Zwiń/Pokaż komentarz Lukaro [82.95.89.***]
Dziś tylko Lukaku zawiódł według mnie całą drużyna potrafiłą sie podnieść po 1 połowie która byłą bardzo słaba , co oczywiście nie jest niczym nowym ... Dzisiaj to mamy farta na maxa , Young zrobił dwa karne i w pierwszej połowie mogło być 4-0 !
A tu proszę krtykowana gwiazda zrobiła co swoje czyli Pogba, a Chris zmywa brudy z siebie .Jeszcze zostały Totki i oby tam się zaczeło coś dziać , bo w przeciwnym wypadku tylko transfer trenera nam pomoże .
Pozdro Diabły !
Postów: 5920

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 20:30, #15 Zwiń/Pokaż komentarz sarkazm
Manchester is RED!!

Co za dzień, co za mecz i ta satysfakcja, że City nie jest jeszcze mistrzem, dzięki porażce z nami na własnym terenie.
HA!
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 20:27, #14 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Przedłużenie kontraktu z Mou stało się faktem.
Największy wygrany dzisiaj? Mino Raiola.
dodano: 07.04.2018, 20:10, #13 Zwiń/Pokaż komentarz Lukaro [82.95.89.***]
Lukaku jest do zmiany , nie Alexis...
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 20:24, #12 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
ale laga...
dodano: 07.04.2018, 19:58, #11 Zwiń/Pokaż komentarz Lukaro [82.95.89.***]
i proszę macie swojego Smallinga...
Postów: 45

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:56, #10 Zwiń/Pokaż komentarz mackiki (1/3)
buahahahha 2-3
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:43, #9 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Pogba zamyka gęby hejterom i Mou go posadzi na ławe w kolejnym meczu za oddanie strzałów.
Postów: 45

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:42, #8 Zwiń/Pokaż komentarz mackiki (1/3)
szok
Postów: 267

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:40, #7 Zwiń/Pokaż komentarz Ekspert
Pogba złamał zasady taktyczne i strzeli bramke. Mourinho juz cały nerwowy
Postów: 436

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:27, #6 Zwiń/Pokaż komentarz damian12
City ma lepszy skład, lepszego trenera, mają pomysł na gre i robią transfery z głową, a United ma Smallinga.
Postów: 522

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 18:07, #5 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Pogba do przodu a nie defensywa
Postów: 7415

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:23, #4 Zwiń/Pokaż komentarz czerwona strona mr.sayd
Nasza taktyka jest super...nie gramy nic i nie stworzyliśmy ani jednej sytuacji, City z 10 ciekawych ataków zrobiło...mają pecha bo peowadzą tylko 2-0 a nie 4/5-0.
Mourinho mnie denerwuje żadnych emocji, suszarki a la Ferguson nic kompletnie i pan Smalling zasługuje na sprzedanie.

Mam ochotę przeklinać ale...napiszę komenta na spokojnie chociaż go przeczytacie bez nerwów, bo nerwy tracimy patrząc jak na boisku jest tylko City...

Tragedia i nic więcej przyszły sezon Mou będzie moim sezonem w którym dam mu ostatnią szansę na pokazanie że ma wciąż iskrę i jaja.

Mam piwo, koszulkę United założoną te z tą V czarną jak Owen strzelił na 4-3 po asyście Giggsa tak na szczęście, ale koszulka nie pomoże jak nasz trener ma gdzieś ten mecz i tak samo piłkarze...np.Pogba...ma więcej motywacji farbując włosy niż grając w piłkę.

Pozdrawiam oglądajmy dalej może chociaż my wyciągniemy wnioski bo kto więcej?
Postów: 3641

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:18, #3 Zwiń/Pokaż komentarz Redakcja: dinos
To jest, [***], dramat.
Postów: 45

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:13, #2 Zwiń/Pokaż komentarz mackiki (1/3)
dymani jak psy!!!
Postów: 522

Napisz PW
dodano: 07.04.2018, 19:00, #1 Zwiń/Pokaż komentarz Radar (1/3)
Bo w pilce to sie trzeba ruszac brawq smolllaaaa
[x]Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.